مشخصات کاربر
 - نام کاربر : ساسان ا
- تاریخ عضویت : 1393/12/11
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
- نگاه ویدئویی به پنج ویژگی مشترک در نسل جدید گوشیهای پرچمدار
- معرفی Redmi A4 5G – پایینرده 100 دلاری با نمایشگر 6.88 اینچی، SD 4s Gen 2 و باتری 5,160mAh
- معرفی ZTE Blade V70 – میانردهای با السیدی +HD و دوربین 108 مگاپیکسلی
- معرفی خانواده ROG Phone 9 – گیمینگ فونهای ایسوس با اسنپدراگون 8 الیت و نمایشگر 185 هرتزی
- نگاهی به HyperOS 2 به همراه جدول زمانی و فهرست دیوایسهای قابل ارتقاء به این پوسته
- نگاهی به فناوری ISOCELL ALoP – راهکار سامسونگ برای کاهش برآمدگی دوربینهای بخش پشتی گوشی
- شیائومی 14T Pro در نگاه رسانهها – نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE
من این تبلت را حدودا 3 ماهه گرفتم و استفاده می کنم. در حدود 1 ماه پیش 4G تبلت خود به خود قطع شد و به جای 4G علامت H یا H پلاس می افتاد. فکرکردم مشکل از شبکه ایرانسل است چند بار با 700 ایرانسل تماس گرفتم ولی جواب درستی نتوانستم بگیرم. حتی کارشناس های فنی آنها نیز نتوانستند راهنمایی بکنند. بعد فکر کردم مشکل از خود تبلت باید باشد 2 بار ریست فکتوری کردم ولی باز مشکل سر جاش بود . حضوری به مرکز خدمات ایرانسل رفتم و مشکل را طرح کردم کارشناس مربوطه 30 دقیقه با تبلت کار کرد سیم کارت تست انداخت ولی باز همان مشکل سر جاش بود. آخر سر پیشنهاد داد که با نمایندگی تبلت تماس بگیرم. نا امید برگشتم به ذهنم رسید که مشکل را در این قسمت کاربران mobile.ir طرح کنم که خیلی خیلی اتفاقی مطلب جناب amir a را دیدم گفتم این را هم امتحان کنم مراحل گفته شده را جلو رفتم و دیدم مشکل حل شد و 4G دوست داشتنی به جای خود برگشت.
بدین وسیله از جناب amir a تشکر میکنم.