مشخصات کاربر
 - نام کاربر : بهزاد ش
- تاریخ عضویت : 1393/10/12
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
-
شیائومی Poco X7 Pro در نگاه رسانهها – نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی سامسونگ Galaxy M56 با ضخامت کمتر، پشت و روی شیشهای و عقبگرد در پردازنده و اسپیکر
-
معرفی Moto Pad 60 Pro – تبلت جدید موتورولا با Dimensity 8300 و قلم استایلوس
-
بازگشت Acer به دنیای اسمارتفون با معرفی Super ZX Pro و Super ZX
-
معرفی nubia RedMagic 10 Air گوشی مخصوص بازی نوبیا با باتری 6,000mAh و ضخامت 7.85 میلیمتری
-
معرفی Honor Power میانرده آنر با Snapdragon 7 Gen 3 و باتری رکوردشکن 8,000 میلی آمپر ساعتی!
-
گزارش Counterpoint از بازار جهانی اسمارتفون در سهماهه نخست 2025 – صدرنشینی اپل به لطف آیفون 16e
توی سایت check.coverage من چک کردم برای یکی از دوستان رو
توی قسمت telephone technical support : 31january.2016 خورده
و repairs and service coverage: 1november.2016 خورده
فرق این 2تا قسمت چیه چون من متوجه نشدم زیاد؟! ومحض اطلاع گوشی رو در تاریخ 1november.2015 خریداری کرده.
و این که سوال دیگری که داشتم راجع به این بود ما میتونیم گوشی رو بدون اکتیو کردن در این سایت روشن کنیم یا نه ؟ یعنی میشه گوشی روشن شده باشه اما اکتیوش نکردن و هر وقت آدم بخواد اکتیوش کنه؟!
و سوال دیگری که داشتم موردی رو دیدم در قسمت دوم توی check.coverage علامت تعجب خورده بود و تاریخی قید نشده بود علتش چی میتونه باشه
گوشی های انلاک فکتوری و انلاک اپراتور به غیر از این که در پشت جعبه ی گوشی iccid درج شده
اختلاف دیگری در پشت دستگاه یا قسمت setting دستگاه دارن یا خیر؟!
و سوال دیگری که دارم خودتون جای مطمئنی رو سراغ دارین که جعبه رو باز نکرده باشن؟!