مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Ehsan S
  • تاریخ عضویت : 1393/8/18
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/8/18 دوستان عزیز با سلام
فارغ از بحث های کاملا تخصصی معماری کامپیوتر و ریزپردازنده ها و ... که بسیاری از شما سروران عزیز دارای تخصص های کافی هستین و بعضی از افراد کم سواد و بعضاً بی سواد مثل بنده ، هر دو گروه مصرف کننده هستیم .
بنده بنا به شرایط کاری نیازمند به استفاده از برخی امکانات دنیای دیجیتال هستم ، گرچه از پیدا و نهان اینگونه ابزار اطلاعات تخصصی نداشته و صرفا با خواندن نقطه نظرات شما عزیزان سعی در آگاهی پیدا کردن ( هر مقدار سطحی ) و اقدام به انتخاب بهترین گزینه هستم .
در غیر این صورت به دلیل حقوق مصرف کننده ( خخخ) باید به نصیحت های فروشندگانی که بسته به موجودی انبار و قیمت های کاذب و دلالی و ق.ا.چ.ا.ق و ... اقدام به بازارگرمی در این باره میکنند گوش داده و پشیمان از هزینه پرداخت شده و اتلاف انرژی و دلسردی و ... مدت طولانی از گوشی هوشمند خریداری شده استفاده کرده و در نهایت این چرخه تکرار خواهد شد .
در مزمت و مزایای این گوشی 1000 کامنت گذاشته شده که به نسبت سیر تاریخی 3 ماهه تفاوتهای دارند . اما در انتها بازه کامنت ها رنگ و بوی گیج کننده هایی دارتد . شرایط نابسامان بازار و عرضه نسخه های متفاوت از N910 به تمامی اگر و اماها دامن زده و سود اصلی را تــجـــار باانصافی!! که اتفاقا موج سوارانی ماهر هم هستند برده و مصرف کنندگان ناآشنایی همچون حقیر بسیار دلسرد و دلزده از این بل بشوا راهی بجز درخواست از گردانندگان سایت Mobile.ir نسبت به انجام "بررسی تخصصی" و گردآوری اطلاعات فنی و مقایسه نسخه های متفاوت این مدل ، گامی بسوی انتخاب بهتر و مطمعن تر نماید.
با تشکر فراوان از تمامی دوستان که نظراتشون رو مطالعه کردم و تشکر از عوامل Mobile.ir
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا