مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سالاز ل
  • تاریخ عضویت : 1393/2/12
  • تعداد نظرهای داده شده : 12

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/10/26 دوستان یه سوال داشتم:
اگه من خودم رام رسمی رو از Sammobile دانلود کنم و با Odin خودم Flash کنم، گارانتی گوشی مثلا مایکروتل باطل میشه؟ آخه به نظر میرسه که برای رام های THR هم Update نمیاد، اگه ابنجوری باشه که گوشی رو نمیشه Update کرد و خیلی بد میشه! ممنون میشم اگه جواب بدید.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/10/4 خیلی ممنون از پاسخ خوبتون
الان فقط یه سوال دارم، اونم اینکه بین شرکت‌های مختلفی که گارانتی می‌کنن، مثل مایکروتل یا سامتل و ... فرقی وجود داره یا نه؟ از بیمه کردن بدنه مثل بیمه ایران هم اطلاعی دارید؟
خیلی ممنون

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/10/1 سلام آقا امیر
2 تا سوال داشتم اگه لطف منید جواب بدید واقعا ممنون میشم.
اولیش در مورد گارانتی International هستش که آیا تو ایران هم قبولش دارند و در صورت بروز مشکل به گوشی سرویس می‌دهند؟ فرضا اگه Digitizer گوشی مشکلیی داشت تعویضش می کنند یا نه؟
دومیش هم در مورد تغییر csc گوشی به امارات هستش که آیا اگه رام فعلی THR باشه و من رام LYS اماراتو روش بریزم و همچنین CSC گوشی رو عوض کنیم آیا کانتر ناکس تریگر میشه یا نه و می تونم آپدیت OTA از سامسونگ بگیرم یا نه؟
خیلی ممنون از لطف و کمکهایی که به همه می کنید.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/10/1 سلام به همگی
از دوستانی که n910h دارند و از نمایندگی های سامسونگ و با گارانتی گرفتند یه سوال داشتم، در این مدت خرید update برای گوشی شما اومده؟ اگه لطف کنید PDA مربروط به Firmware گوشیتان که یه عبارتی شبیه N910HXXU1ANK5 هستش رو هم به ما بگید.
خیلی ممنون از همگی

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/8/15 فقط دوربینشو اشتباه گفتی که این باز سنسورش بر خلاف imx240 ، s5 متعلق به sony هستش.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/8/15 عزیز شما فکر کنم زیاد اطلاعات مناسبس نسبت به اینکه چه سیستمی 664 بیتی میشه و نحوه ی تشخیص اون چیه نداری.
چیزی که باعث میشه یه پردازنده 64 بیتی بشه ساختار داخلی پردازنده آن هستش، در صورتی که واحد محاسباتی ALU و رجیسترهای داخلی آن 64 بیتی باشن ، یه پردازنده 64 بیتی میشه که بر این اساس Snapdragon 805 یه پردازنده ی 32 بیتی هستش چون هسته هاش(krait 450) مبتنی بر ARMv7 هستش که معماریش 32 بیتیه. در حالی که هسته های Exynos مبتنی بر ARMv8 هستش که 64 بیتیه.
توی لینک زیر یه جدول هستش که اونجا کامل مشخصه.
http://en.wikipedia.org/wiki/ARM_architecture
اون چیزی که شما میگین ساختار RAM هستش که اونم باز 32 بیتی هستش. اگه دقت کنین برای RAM گفته که Dual channel هستش یعنی 2 تا پورت برای ارتباط داده به صورت همزمان داره و با توجه به اینکه پهنای هر کدام دوباره 32 بیت هستند پهنای کل رم 64 بیت می شود.
http://en.wikipedia.org/wiki/Multi-channel_memory_architecture

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/8/12 اگه دقت کرده باشین گفتم که یکی از روشهاش اینه که برین توی یه برنامه و اونو کوچیکش کنید.راه دیگرش از همون sidebar(که با فشار دادن ممتد دکمه ی Back ظاهر میشه و برای multi window هستش)هستش.
برای مثال: همون سناریویی که شما گفتین توی S note هستین و نیاز دارین محاسباتی رو انجام بدین، کافیه Sidebar رو باز کرده(با فشار دادن ممتد دکمه ی Back و بدون بستن S note) و حالا توی منو لازمه که روی ماشین حساب یک کلیک ساده بکنید(نه Drag and Drop که باعث بوجود آمدن multi window میشه) در این صورت ماشین حساب توی یک پنجره ی کوچک همانند Pen window روی S note باز میشه و شما میتونین محاسباتتونو انجام بدین بعدش هم می تونین ماشین حساب رو ببندین یا minimize کنی. این ویژگی راحتتر هم شده چون نیازی نداره حتما از Spen استفاده کنی.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/8/10 pen window بازم هستش، فقط از air command حذف شده. این قابلیت بهترم شده چون دیگه لزومی نداره حتما Spen نیاز داشته باشی.برای دسترسی بهش دو راه داری: توی برنامه هایی که ازش پشتیبانی می کنند می تونی از گوشه ی راست یا چپ به سمت وسط صفحه drag کنی که پنجره ی کوچک شدشو نمایش میده. تو sidebar هم اگه رو برنامه کلیک کنی(نه drag and drop) مدل pop up نرم افزار رو باز می کنه.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/2/15 خیلی ممنون از توضیحات جامعتون
اکثر گفته هایتان را قبول دارم ولی در چند مورد سوال داشتم.
من این تکنولوژی big little را قبول دارمو می دونم که در آینده همه ی sop های دارای معماری ARM بر این مبنا خواهند بود نظیر exynos 6 و Qualcomm 810 که سال بعد وارد بازار می شوند ولی سامسونگ در این ورژن های اولیه sop خود به طور کامل این را اجرا نکردند نظیر امکان HMP(با توجه به اینکه توسط خود سامسونگ گفته شد که این خاصیت به دلیل مصرف زیاد و گرم کردن بیش از اندازه در آینده enable نخواهد شد)
یکی دیگه از مشکلات exynos اینه که driverهای خودشو در اختیار developerها بطور کامل قرار نمیده و این باعث کاهش پشتیبانی آنها نظیر cyanogenmod میشه.
نگرانی های من ایناس که n900 دارای lag بیشتری باشه مخصوصا هنگام سویچ کردن clusterها که s4 خیلی رنج می برد و همچنین گرم شدن بیش از حد آن نسبت به n9005 هنگام استفاده ی زیاد .
یک نگرانی دیگری هم که دارم همین پشتیبانی و update هستش که برام خیلی اهمیت داره چه توسط خود سامسونگ و چه توسط third party.(مخصوصا اینکه مدل های qualcommدار معمولا زودتر update می شوند و من حتی s4 gt-i9500 دارم که هنوز هیچ update نگرفته است )
در ضمن من اهمیت چندانی به benchmark اینا نمیدم به نظرم روان بودن و فاقد lag بودن هنگام استفاده ی روزمره اهمیت بیشتری داره.
لطفا در صورتی که با هر دو مدل از نزدیک کار و مقایسه کرده اید درمورد نگرانی های من نظر دهید با تشکر.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/2/14 با سلام
من یه چند مدته دنبال ورژن خاورمیانه n9005 هستم ولی 2 روز پیش کل بازار موبایلو گشتم اکثر فروشگاه ها نداشتنو الکی تو سرش می زدند و اونیایی هم که داشتند سفارش اروپا داشتند.
لطفا مرا راهنمایی کنید تا ازکجا n9005 سفارش خاورمیانه و قابل اعتماد رو گیر بیارم
با تشکر

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/2/13 سلام
با تشکر از توضیحات شما در صورت امکان مزیت های زیاد n900 نسبت به n9005 را که می گویید را بار دیگر اشاره می¬ کنید؟
خیلی ممنون

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/2/12 با سلام
من نطرات شما رو مطالعه کردم و بسیار مفید بودند،همچنین تستهای 6گانه ی شمارو دیدم فقط یه سوال در مورد موارد 1 و 2 داشتم :
با توجه به اینکه این برچسب ها احتمال تقلبی بودنشون و اینکه بعدا چسبانده بشن در چه حده؟ و اینکه راه دیگری برای دیدن xsi یا ksi وجود داره ؟ مثلا تو قسمت about phone توی تنظیمات یا جایی مثله پشت گوشی؟
با تشکر از راهنمایی هاتون
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا