مشخصات کاربر
 - نام کاربر : homayoon d
- تاریخ عضویت : 1393/1/3
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
- معرفی خانواده ROG Phone 9 – گیمینگ فونهای ایسوس با اسنپدراگون 8 الیت و نمایشگر 185 هرتزی
- نگاهی به فناوری ISOCELL ALoP – راهکار سامسونگ برای کاهش برآمدگی دوربینهای بخش پشتی گوشی
- شیائومی 14T Pro در نگاه رسانهها – نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
- گزارش Canalys از بازار اسمارتفون خاور میانه در سهماهه سوم 2024 – رشد اندک در سایه تنشهای سیاسی
- IDC: جایگاه نخست سامسونگ در بازار گوشیهای تاشو با تکیه بر Z Fold6 و Z Flip6
- اپل iPhone 16 Pro Max در نگاه رسانهها – نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
- معرفی گوشیهای مخصوص بازی Red Magic 10 Pro و +10Pro با تراشه SD 8 Elite و باتریهای حجیم
Motorola Moto Z Play
Motorola Moto Z Play
بنده هم از مصرف کنندگان و علاقه مندان این برند تا یک ماه پیش بودم . بعد از خرید این گوشی اسلات سیم کارت خیلی راحت توسط خود فروشنده خراب شد .گوشی نو تازه بازشده جلوی خود من جای سیم کا ت بسختی باز شد و بسختی هم بسته شد . سیم دوم کار نداد . گوشی رو تعویض کرد گوشی دیگه باز کرد دومی هم بسختی باز شد با احتیاط زیاد باز کرد و یک سیم کا ت جازد جواب داد .فرمودند سیم دوم شما مشکل داره و سیم کارت رو عوض کنید . بعد از دوروز اینکارو هم کردم ومجددا به خودشون مراجعه کردم که بفرمایید جا بزنید سیم دوم را با احتیاط زیاد جازد . متاسفانه کار نداد . به اتفاق به نمایندگی مراجعه کردیم . متاسفانه با طرز برخورد بسیار بد و زننده ای بدون هیچ بررسی گفتند گوشی رو خراب کردید و ۸۰۰ هزارتومن هزینه تعمیر میشه . ،،،ببخشید ،،، گارانتی هم کشک . در نهایت با کلی بحث سه هفته شده گوشی رو بردند و اصلا هم جوابگو نیستند . به نظر بنده به هیچ عنوان ارزش نداره پول که هیچی . وقت باارزشتون رو تلف این گوشی کنید .