مشخصات کاربر
 - نام کاربر : محمد نبی ی
- تاریخ عضویت : 1392/10/17
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
- نگاه ویدئویی به پنج ویژگی مشترک در نسل جدید گوشیهای پرچمدار
- معرفی Redmi A4 5G – پایینرده 100 دلاری با نمایشگر 6.88 اینچی، SD 4s Gen 2 و باتری 5,160mAh
- معرفی ZTE Blade V70 – میانردهای با السیدی +HD و دوربین 108 مگاپیکسلی
- معرفی خانواده ROG Phone 9 – گیمینگ فونهای ایسوس با اسنپدراگون 8 الیت و نمایشگر 185 هرتزی
- نگاهی به HyperOS 2 به همراه جدول زمانی و فهرست دیوایسهای قابل ارتقاء به این پوسته
- نگاهی به فناوری ISOCELL ALoP – راهکار سامسونگ برای کاهش برآمدگی دوربینهای بخش پشتی گوشی
- شیائومی 14T Pro در نگاه رسانهها – نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
HTC U20 5G
من هم مثل دوست گرامی که از اچ تی اس ایرانی(حسین دشتی) ناراضی بودن، شاکی و ناراضی هستم
فکر میکردم کارشون تکه و رو دستشون کسی نیست که اچ تی سی تعمیر کنه اما به دفعات دیدم که نه کارشون رو بلدن نه قطعاتشون درست و حسابیه.
باتری Htc10 نازنینم مشکل داشت.... فرستادم تعویض کنن..... وقتی به دستم رسید به چند روز نکشید که ال سی دیش مشکل پیدا کرد و دوباره باتری خراب شد و علاوه بر این سنسور اثر انگشت هم خراب شد.
دوباره و سه باره فرستادم.... همه رو تعویض کردن . اومد همون مشکلا رو دوباره داشت.
برای بار چهارم فرستادم و ایندفعه یک جوری خرابش کردن که دیگه خودشونم بلد نیستن درستش کنن.
خلاصه بعد از حدود 4 میلیون هزینه که کردم و ریختم تو جیب این آقا، گوشیم به فنا رفت. هر دفعه هم بطور متوسط حدود 2 ماه در نوبت بودم تا نوبت تعمیر بهم برسه و آقایون دست شفا بر سر دیوایس ما بکشن.
این تجربه فقط درباره این گوشی نیست، من گوشی دیزایر هم داشتم که براشون فرستادم و دقیقا همین سیکل از مشکلات برای اون هم پیش اومد....
خیلی دیر فهمیدم که کارشونو بلد نیستن و فقط با خوش زبونی و بازار گرمی مشتری رو گول میزنن.
سر آخر هم هر مشکلی پیش میاد یه جوری میندازن گردن خود مشتری.
ما هم که از شهرستان براشون میفرستیم دلمون به این خوشه که آقایون دلسوزن.... متاسفانه خیلی خوش باور بودم و باعث شد توی این گرونی مجبور به خرید گوشی بشم.
این نظر رو اینجا و هر جای دیگه که بتونم میذارم که کسی مثل من متضرر نشه.