مشخصات کاربر
 - نام کاربر : تورال پ
- تاریخ عضویت : 1392/10/4
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
-
شیائومی Poco X7 Pro در نگاه رسانهها – نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی سامسونگ Galaxy M56 با ضخامت کمتر، پشت و روی شیشهای و عقبگرد در پردازنده و اسپیکر
-
معرفی nubia RedMagic 10 Air گوشی مخصوص بازی نوبیا با باتری 6,000mAh و ضخامت 7.85 میلیمتری
-
معرفی Honor Power میانرده آنر با Snapdragon 7 Gen 3 و باتری رکوردشکن 8,000 میلی آمپر ساعتی!
-
گزارش Counterpoint از بازار جهانی اسمارتفون در سهماهه نخست 2025 – صدرنشینی اپل به لطف آیفون 16e
-
آشنایی با Galaxy Tab Active5 Pro – تبلت مقاوم سامسونگ با Snapdragon 7s Gen 3 و قلم S Pen
-
معرفی Galaxy XCover7 Pro با SD 7s Gen 3، باتری قابل تعویض حجیمتر و 7 سال آپدیت سیستمعامل
اول از دیجی کالا بگم خدمتتون که تا قبل از خرید و تحویل کالا اطلاع رسانیش عالی ! هم به گوشی تون پیام میدن هم به ایمیلتون ! یه بار در مورد موفقیت امیز بودن ثبت ، یه بار در مورد تحویل کالا به واحد ارسال ،یه بار در مورد ارسال و.... اما وقتی تحویل گرفتین مگه می تونین با واحد پساز فروش ارتباط برقرار کنین . شخص بنده 20 بار زنگ زدم 5 ، 6 تا پیام واسشون گذاشتم که اقا گوشی که فرستادین معیوبه و سه روز بعد که کلا خاموش شده و الان روشن هم نمیشه .
پیشنهاد بنده به دوستان اول خوب تحقیق کنین و بعد بخرین تازه اونم از یه جایی که حداقل خدمات پساز فوش هم نداشته باشه با روی باز جوابتون بدن .