مشخصات کاربر
 - نام کاربر : تورال پ
- تاریخ عضویت : 1392/10/4
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
- بررسی ویدئویی و نگاهی از نزدیک به شیائومی Redmi K70 Ultra
- معرفی +Redmi Note 14 Pro با Snapdragon 7s Gen 3، باتری 6,200mAh و ضد آب تا عمق 2 متری
- معرفی Redmi Note 14 Pro با بدنه IP68، باتری 5,500mAh و گام رو به عقب در دوربین
- معرفی Redmi Note 14 5G با چیپست دیمنسیتی 7025 و دوربین 50MP مجهز به OIS
- معرفی سامسونگ Galaxy S24 FE با صفحهنمایش 6.7 اینچی و 7 سال تضمین آپدیت
- معرفی شیائومی 14T و 14T Pro با دیمنسیتی 8300 و 9300 پلاس و حرکت رو به عقب در دوربین
- آشنایی با vivo V40 Lite و vivo V40 Lite 5G – با نمایشگر امولد +FHD و دوربین 50 مگاپیکسلی
HTC Windows Phone 8X
اول از دیجی کالا بگم خدمتتون که تا قبل از خرید و تحویل کالا اطلاع رسانیش عالی ! هم به گوشی تون پیام میدن هم به ایمیلتون ! یه بار در مورد موفقیت امیز بودن ثبت ، یه بار در مورد تحویل کالا به واحد ارسال ،یه بار در مورد ارسال و.... اما وقتی تحویل گرفتین مگه می تونین با واحد پساز فروش ارتباط برقرار کنین . شخص بنده 20 بار زنگ زدم 5 ، 6 تا پیام واسشون گذاشتم که اقا گوشی که فرستادین معیوبه و سه روز بعد که کلا خاموش شده و الان روشن هم نمیشه .
پیشنهاد بنده به دوستان اول خوب تحقیق کنین و بعد بخرین تازه اونم از یه جایی که حداقل خدمات پساز فوش هم نداشته باشه با روی باز جوابتون بدن .