مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : milad s
  • تاریخ عضویت : 1392/6/24
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/10/7 با سلام
در کیفیت بالاتر Z1 شک نکن .

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/10/7 فقط می تونم بگم خوش باش ، چون یکی از بهترین تولیدات سونی برای چین یا هنگ کنگ را در دست داری که بسیار با کیفیت تر از محصولات ویژه خاورمیانه است. در ضمن همیشه جز اولین نفراتی خواهی بود که آپدیت ها را دریافت خواهی کرد.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/10/7 با سلام مجدد

احسان جان از تصویری که ارسال کردی ممنونم.
برای اینکه مطمئن بشی که ای رام برای شرق آسیا و کشور هنگ کنگ است کافی است که به محل تنظیمات گوشی رفته و در قسمت انتخاب زبان ورودی زبان های پیش فرض قابل انتخاب را ببینی که اگر سه زبان که یکی به زبان چینی نوشته هنگ کنگی و دیگری نوشته English ( Hong Kong SAR China) و زبان آخر هم English United State .
لطفاً چک کن و خبرم کن.
از توجه و پیگیری پاسخ ها هم ممنونم.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/10/6 با سلام

یک صحبت برادرانه : به هیچ وجه پول خودتان را برای خرید گوشی با گارانتی خرج نکنید. مخصوصا گارانتی گوشی های سونی ( عملاً تجربه شده است که خدمات اینگونه شرکت ها اصلاً معنی گارانتی نمیدهد و بهتر است به آن خدمات پس از فروش اطلاق شود)
برای اثبات حرف بنده کافی است از کسانی که تقاضای استفاده از گارانتی شرکت آرین را نموده اند بپرسید و یا نگاهی به کارت گارانتی این شرکت بیندازید. به وضوح خواهید دید که شرکت مذکور هیچ موردی را شامل گارانتی نمیداند حتی باطری و شارژر ! دوستان من اگر کسی با این حرف من مخالف است و یا از مسئولان شرکت آرین می باشد خواهشمندم به جای موارد فاقد گارانتی اعلام کنید چه مواردی شامل گارانتی می شود.
دوستان همیشه سعی کنید تفاوت بین گارانتی و وارانتی را درک کرده و سپس اقدام به خرید محصول نمایید. چه لزومی دارد ما حدود 200000 تومان بابت گارانتی محصولی پرداخت کنیم که در کارت گارانتی آن اصلی ترین موارد مهمی که ممکن است طی مدت استفاده از کاربیفتد جز موارد فاقد گارانتی محسوب میشوند. مانند : LCD ، باطری و شارژر ! جالب است، نه؟

شما کافیست یک جستجوی ساده در سایت شرکت های گارانتی کننده خارجی و بین المللی شرکت های تولیدکننده داشته باشید، خواهید دید که موارد ذکر شده فوق همگی شامل گارانتی میشود.

شما به من بگویید چه مورد ممکنی را آرین گارانتی نموده است که بیش از 200000 تومان هزینه دارد!

با آرزوی موفقیت

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/10/6 سلام
اگه لطف کنید از خود جعبه و محتویاتش عکس بزارید و آیا تگ NFC هم در جعبه بود. شما رام مخصوص کشور هنگ کنگ را خریداری کردید. این رام از همه لحاظ عالیه ، کلاً محصولاتی که صونی برای هنگ کنگ می زنه واقعاً با کیفیتاً . در ضمن همیشه شما اولین نفری خواهید بود که آپدیت ها را دریافت خواهید نمود.

منتظر تصاویرم. در یک آپلود سنتر قرار دهید و آدرس دهید.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1392/8/16 لطفاً کسانی که این گوشی را دارند بنویسند که چه مدت طول می کشد که باطری این گوشی از شارژ 10 درصد به 100 درصد برسد؟ (مدت زمان شارژ شدن) گوشی من حدود دو و نیم ساعت ، آیا طبیعی است؟
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا