نظر کاربران درباره گوشی موبایل نوکیا 2.3

2.3 2.3

Nokia 2.3 نوکیا
ارزیابی کاربران: 6.9 از 10 (629 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های نوکیا
» نوکیا 110 4G (2024)
» نوکیا 105 (2024)
» نوکیا 215 4G (2024)
» نوکیا 225 4G (2024)
» نوکیا 235 4G (2024)
» نوکیا 230 2024
» نوکیا 5310 2024
» نوکیا 6310 2024
» نوکیا C210
» نوکیا G310
» نوکیا 150 2023
» نوکیا 130 2023
» نوکیا G42
» نوکیا C300
» نوکیا C110
» نوکیا XR21
» نوکیا C12 Plus
» نوکیا C12 Pro
» نوکیا C32
» نوکیا C22
» نوکیا G22
» نوکیا C02
» نوکیا C12
» نوکیا 2780 Flip
» نوکیا X30
» نوکیا G60
» نوکیا C31
» نوکیا T21
» نوکیا 110 2022
» نوکیا T10
» نوکیا 5710 XpressAudio
» نوکیا 8210 4G
» نوکیا 2660 Flip
» نوکیا G11 Plus
» نوکیا 2760 Flip
» نوکیا C2 2nd Edition
» نوکیا C21 Plus
» نوکیا C21
» نوکیا G11
» نوکیا G21
» نوکیا G400
» نوکیا C200
» نوکیا C100
» نوکیا X100
» نوکیا T20
» نوکیا G300
» نوکیا G50
» نوکیا XR20
» نوکیا 6310 (2021)
» نوکیا C1 2nd Edition
» نوکیا C30
» نوکیا 105 4G
» نوکیا 110 4G
» نوکیا C20 Plus
» نوکیا C01 Plus
» نوکیا C10
» نوکیا C20
» نوکیا G10
» نوکیا G20
» نوکیا X10
» نوکیا X20
» نوکیا 1.4
» نوکیا 5.4
» نوکیا C1 Plus
» نوکیا 8000 4G
» نوکیا 6300 4G
» نوکیا 8 V 5G UW
» نوکیا 2 V Tella
» نوکیا 215 4G
» نوکیا 225 4G
» نوکیا 3.4
» نوکیا 2.4
» نوکیا C2 Tennen
» نوکیا C2 Tava
» نوکیا C5 Endi
» نوکیا 150 2020
» نوکیا 125
» نوکیا 5310 2020
» نوکیا 1.3
» نوکیا 8.3 5G
» نوکیا C2
» نوکیا 5.3
» نوکیا C1
» نوکیا 2.3
» نوکیا 110 2019
» نوکیا 2720 Flip
» نوکیا 800 Tough
» نوکیا 6.2
» نوکیا 7.2
» نوکیا 220 4G
» نوکیا 105 2019
» نوکیا 3.1 C
» نوکیا 3.1 A
» نوکیا 2.2
» نوکیا X71
» نوکیا 9 PureView
» نوکیا 3.2
» نوکیا 1 Plus
» نوکیا 4.2
» نوکیا 210
» نوکیا 8.1 (X7)
» نوکیا 106 2018
» نوکیا 3.1 Plus
» نوکیا 7.1
» نوکیا 5.1 Plus (X5)
» نوکیا X6 2018 (6.1 Plus)
» نوکیا 2.1
» نوکیا 3.1
» نوکیا 5.1
» نوکیا 8 Sirocco
» نوکیا 8110 4G
» نوکیا 7 plus
» نوکیا 1
» نوکیا 3310 4G
» نوکیا 6.1
» نوکیا 7
» نوکیا 2
» نوکیا 3310 3G
» نوکیا 8
» نوکیا 105 2017
» نوکیا 130 2017
» نوکیا 3310 2017
» نوکیا 3
» نوکیا 5
» نوکیا 6
» نوکیا 150
» نوکیا 216
» نوکیا 230 Dual SIM
» نوکیا 230
» نوکیا 222 Dual SIM
» نوکیا 222
» نوکیا 105 Dual SIM (2015)
» نوکیا 105 (2015)
» نوکیا 215 Dual SIM
» نوکیا 215
» نوکیا Lumia 638
» نوکیا N1
» نوکیا Lumia 830
» نوکیا Lumia 735
» نوکیا Lumia 730 Dual SIM
» نوکیا 130 Dual SIM
» نوکیا 130
» نوکیا Lumia 530 Dual SIM
» نوکیا Lumia 530
» نوکیا X2 Dual SIM
» نوکیا 225
» نوکیا 225 Dual SIM
» نوکیا Lumia 630 Dual SIM
» نوکیا Lumia 635
» نوکیا Lumia 630

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 101 تا 183 از مجموع 183 مورد

Farshid R در تاریخ : 1399/4/29

در کل اگه با این قیمت می تونستمs52 Cat واسه گوشی دوم بگیرم حتما می گرفتم چون آجر بودنش حس قدرت بهم دست می ده !!! خب این سلیقه منه و شخصی...
من اصرار به 2.2 ندارم ، ولی بین این دری وری های بازار و با توجه به این که 2.1 و 7+ هست تو خونه ،خریدش برای من منطقی تره حالا از نظر شما 2.3 بهتره سلیقه شماست ، وگرنه اگه بخوام مثل شما اصل رو ول کنم و فرع رو بچسبم که چه بسا 2.1 از همه بهتره!!! فقط استریو بودن اسپیکرهاش یک گزینه! حالا فست شارژش هیچ چی اصلا!!!
متاسفانه نظرات کاربران تو این سایت ها اصلا منطقی و واقعی نیست و یا از رو احساسات هست یا از روی تعصب و یا از روی اجبار ، بهتره از همون مشخصات نتیجه گیری بشه یا با دست گرفتن در شوروم ها یا در حین خرید... (مگر در موارد آشنایان و دوستان نزدیک و فامیل اون هم باز به صورت تخصصی نه هر جور نظری!)
در مورد 2.3 که فست شارژ نیست نیازی نیست کسی شما رو تأیید کنه چون از اساس غلط هست ، خیلی کوتاه پدر باتری در میاد ، خیلی مفصل خودتون برید مطالعه بفرمایید ، حرف من رو که قبول ندارین!
ببین یه مدل باتری LG خوب نبوده (یا شما به همین روش ها ناکارش کردی!) کل برند LG رو کوبوندی شما! امیدوارم فردا نیای همین نوکیا 2.3 رو بکوبونی با این روش شارژ کردن!!!
بله طول عمر بهتر باتری های یون نسبت به پلیمر هرگز تو مشخصات نوشته نمی شه ولی شما اصرار به برتر بودنش دارین خب سلیقه شخصی شماست...
در کل فکر کنم دوستان بین نوکیا 2.2 و 2.3 با توجه به بحث های من و شما با چشمان کاملا باز می تونن انتخابشون رو انجام بدن و امیدوارم هر کدوم رو که می خرن از خریدشون راضی باشن چون واقعا سلیقه ای هست.
ممنون از پاسختون دوست عزیز.
به امید بهترین ها برای شما

Farshid R در تاریخ : 1399/4/29

من شفلم نویسندگی هست ، ممکنه بعضا مجبور بشم صفحه ها هم مطلب بنویسم ، پس نگران نباشید من عادت دارم!!!
من نگفتم باتری نوکیا 2.3 بده گفتم بستگی داره یک شخص چه انتظاری از باتری داشته باشه ، مثلا کسی که خیلی درازمدت از باتری استفاده می کنه و مکالمه های سنگین داره و کلا به باتری فشار زیادی میاره براش تعویض باتری می تونه یه نعمت باشه ، شما منکر این می شین؟! یا مثلا خود من به شخصه ترجیح می دم گوشی ام باتری ش لیتیوم پلیمر نباشه چون در درازمدت عمر کمتری داره شما باز هم منکر این می شید؟ ببینید گفتم یک گوشی از نظر مشخصات و سلیقه مورد انتخاب یک فرد واقع می شه؛ شما براتون سبکی گوشی مهمه خب سلیقه تون این طور ایجاب می کنه ،منم نمی تونم به شما تحمیل کنم که ... من می گم هر دو گوشی خوب هستن سلیقه فرق می کنه ،حالا شما برتری خاصی از نظر باتری برای یک گوشی قائل می شین یه مسئله کاملا شخصی هست... همون طور که از نظر من باتری نوکیا 2.3 برای من خوب نیست... در ضمن این بحث برای نوکیا 2.2 و 2.3 فقط برای گوشی دوم هست وگرنه برای گوشی اول که اصلا جفتشون مردود هستن! تازه همین الان هم من شاید برم سمت یک برند دیگه چون خیلی تردید دارم نسبت به خرید سومین گوشی از این برند. (طبق همون فرمایش شما که می گین مشخصات با حس تجربه فرق داره ، بله تردید من هم برای همین مشکلاتی هست که با نوکیا کار کردم و دیدم.)
شما متوجه منظور بنده نشدین ، من نگفتم که همه چیز مشخصاته ، گفتم در وهله اول مشخصات یک الگو برای انتخابه ، مثلا شما می خوای بین تیبا و کوییک یکی رو انتخاب کنی واسه ماشین دم دستی ، خب معلومه جفتش چرته! ولی باز نسبت به مشخصاتش اول یه مقدار بالا پایین می کنی می بینی کدوم به سلیقه ات نزدیک تره اون رو می خری ، حالا شما بیا بگو تیبا بهتر از کوییکه یا یکی دیگه بیاد بگه کوییک برتر از تیباست ، خب سلیقه هم دخیل شده ، یکی از چراغ این یکی خوشش میاد یکی از قدرت اون یکی ، حالا حکایت همین 2.2 و 2.3 "ماســـت"!
ببینید مثلا همین بحث ضخامتی که اشاره فرمودین ، من به شخصه گوشی کلفت رو ترجیح می دم، احساس قدرت بهم دست می ده وقتی گوشی کلفت تو دستمه!!! ، گوشی خیلی باریک به نظر من دخترونه اس ، حالا آیا من باید این نظرم رو به بقیه تحمیل کنم؟ نه ! ممکنه سلیقه کس دیگه ای فرق کنه ،
در مورد دوربین هم که گفتم جز DSLR با لنز خوب اصلا دوربین گوشی قابل قبول نیست برای من (اینم سلیقه من هست، تحمیل نمی کنم)
در مورد سرعت رم بین 2.3 و 2.2 شک نکنین که 2.2 بهتر عمل خواهد کرد حداقل برای اشخاصی مثل من که برنامه های سنگین رو می خوان اجرا کنن و گاها چند برنامه به صورت همزمان و اصلا اسمش روشه اسمارت فون! اگه قرار باشه نشه چند تا کار رو با هم انجام داد می شه استوپیدفون!گرنه بله کسانی که Temple Run فقط با گوشی بازی می کنن بین 2.2 و 2.3 فرقی نیست ، در ضمن جفت گوشی ها از رم LPDDR3 استفاده کردن ظاهرا ،حالا اگه 2.3 از LPDDR4 استفاده می کرد طبیعتا سرعتش بالاتر می رفت..
در کل هر دو انتخاب از نظر من منطقی و عقلانی هست حالا از نظر من یک سری المان ها مهمه و از منظر شما یک سری المان های دیگه هر دو عقلانی هست.
در مورد Fast Charge چیز خوبی هست به شرطی که درست ازش استفاده بشه و در دمای مناسب وگرنه اگه تودمای سرد یا گرم استفاده بشه پدر باتری درمیاد، من رو قبول ندارین مهم نیست می تونین از Battery University مقالات کاملی در مورد باتری و نحوه شارژ انواع باتری مطالعه بفرمایین تا ابهاماتتون دراین مورد حل بشه...

Farshid R در تاریخ : 1399/4/29

فست شارژ به باتری آسیب نمی زنه مگر این که اصولی مورد استفاده قرار بگیره ،اگه تو دمای سرد یا گرم استفاده بشه پدر باتری در میاد ، می تونین خودتون سرچ کنین...
فست شارژ چیز خوبیه و منم دوسش دارم. کی بدش میاد باتری تو دو سوت شارژ بشه؟! اما شما اگه بخوای یه باتری عمر بیش تری داشته باشه باید اصولی فست شارژ رو مورد استفاده قرار بدی... حالا این که من می گم 500mA شارژ می کنم سلیقه منه چون دوست دارم موقع شارژ از گوشی هم استفاده کنم ، وگرنه همچین چیزی رو هرگز به کسی توصیه نمی کنم! اما فست شارژ رو هم به کسی توصیه نمی کنم چون اصول خودش رو داره و خیلی ها بلد نیستن و دیدم تو استفاده سنگین از گوشی فست شارژ هم شارژ می کنن ، از نظر شما پیامدش چیه؟ حداقل ناکار شدن باتری...
حالا نیازی به مکاتبه با سامسونگ نبود ، مشخصه که در حالت Optimum شارژری که همراه با گوشی هست هیچ آسیبی به گوشی نمی زنه ، در ضمن هیچ ماست فروشی نمی گه ماست من ترشه!!! (این رو شوخی کردم!)
در ضمن بحث من اصلا این نبود که فست شارژ چیز بدی هست ، بحث این بود که اصلا نوکیا 2.3 فست شارژ نیست!!!
موفق باشی.

Parsa S در تاریخ : 1399/4/29

یه نکته ای رو که یادم رفت بگم، اینکه علاوه بر دو دوربین پشت با کیفیت خوب، دوربین جلو با دیافراگم لنز f/2.4 هستش درحالیکه قریب به اتفاق گوشی ها f/2 می باشد. لطفا به این اعداد دقت کنید...

Parsa S در تاریخ : 1399/4/29

چون نوکیا 2.3 مدل ارتقا یافته و بهتر شده ی نوکیا 2.2 هستش، هم قطعات بهتر با هم مچ شدن و هم اینکه رم 3 توان بیشتری از مادربرد و سی پی یو میگیره و این میتونه گاهی منجر به افت عملکرد در گوشی و سی پی یو بشه، بخصوص اگر قطعات داخل گوشی با دقت و کیفیت بالایی با هم دیگه مچ نشده باشند.
3 تا نکته می خواستم به مزایایی که دوستان در مورد نوکیا 2.3 گفتند، اضافه کنم:
کارت حافظه 512 گیگ را داخل گوشی تست کردم، به خوبی بدون ذره ای لگ و کندی جواب داد.
طبق گفته شرکت نوکیا در تاریخ 18 جولای 2020 این گوشی که ماه آخر سال 2019 تولید شده، یک آپدیت بیشتر از سیستم عامل میگیره نسبت به چند مدل گوشی دیگر که در سال 2019 تولید شدند ولی اسمی از آنها برده نشد.
بلوتوث این گوشی، پیشرفته ترین نسخه بلوتوث موجود یعنی نسخه "5" هست، که در حال حاضر بسیاری از گوشی ها هنوز به این نسخه از بلوتوث مجهز نشده اند.
در آخر هر قدر از قدرت باتری این گوشی که فاکتور خیلی مهمیه بگم، کم گفتم.....
زیبایی و تناسب و کیفیت بدنه و ساخت گوشی هم عالی، و 2 دوربین با کیفیت تصاویر واقعا خوب.


amir m در تاریخ : 1399/4/28

دوست عزیز اگر فست شارژ به باطری های نسل جدید اسیب میرسوند کمپانی های معتبری چون سامسونگ یا هواوی یا اپل گوشیهارو بر فست شارژ پیش فرض نمیکردن.دنیا دنیای حرکت و اتلاف نکردن وقته نه اینکه ۳ تا ۴ ساعت وقتتو برای شارژ گوشی که خیلی کارها میتونی بکنی باهاش در دنیای امروز تلف کنی.من چندبن سال از گوشیهای فست شارژ استفاده کردم و تا به حال مشکلی نداشتن.در ضمن مکاتبه با کمپانی سامسونگ هم کردم و گفتم شارژی که برای گوشی شما تعریف شده هیچ‌اسیبی به گوشی نمیزنه.

بابک ق در تاریخ : 1399/4/28

دوست عزیز اینهمه وقت گذاشتی نوشتی باز همون حرف شد اقا باتری نوکیا ۲.۳ در هر حالتی بهتره شما که به مشخصات علاقه داری از رو مشخصات هم بهتره حالا کاری به تکنولوژی باتریهاشون نداریم هرکدوم مزایا و نواقص خودشونو دارن درکل باتری نوکیا ۲.۳ بهتره هر اهل منطق و هرکی حتی یه ذره از تکنولوژی بدونه منکر نمیشه
صفحه نمایش بزرگتری داره طراحی باریکتر و زیباتری داره نوکیا ۲.۳ اینم که مشخصه
دوربین هم که حداقل امکانات بیشتر به روز تر و بهتری داره پس قطعا هر عقل سلیمی میپذیره که بهتره
فقط میزان رم نوکیا ۲‌.۲ بیشتره و توضیح لازمه که رم گوشی رابطه مستقیم با سرعت اجرای برنامه ها داره از اونجایی که هرکسی به قول شما بیکار نیست چنتا برنامرو باز بذاره برای همین تاثیر محسوسی متوجه نمیشید در سرعت گوشیها پس کفه انتخاب رو نوکیا ۲.۳ هست از نظر عقلانی ولی اگه از نظر شخصی و اصرار روی یه تصمیم نادرست شما میتونی نوکیا ۲.۲ رو ترجیح بدی اونهم مشکلی نیست
ودر مورد شارژ هم دوست عزیز من توضیح دادم همه جا نوشتن فست نیست و شارژر خودش ۵ ولت یه امپر هست و زمان شارژ زیاد میشه من با شارژر فست شارژ اتفاقی که میفته رو برات توضیح دادم اصراری به قبول یا رد شما ندارم اصلا دغدغه شارژ ندارم سریع ماکزیمم تو دو ساعت شارژ میشه و حداقل با کار سنگین یک روزو نیم شارژ داره گوشی دیگه خودم هم a10 هست با همون شارژر سه ساعت طول میکشه به هر حال حتما تکنولوژی استفاده کرده که سریعتر شارژ میشه به نظر من زمان مناسبی هست برای باتری ۴۰۰۰ حالا به صحبت بی اساس شما هم راجب فست شارژ کاری نداریم ودراخر از نظر عقلانی و امکانات چه مشخصات انتخاب نوکیا ۲.۳ هست تاکید من بازهم نوکیا ۲۰۳ هست اصلا همینکه نوکیا ۲.۲ دستت میگیری کلفت بودنش حس اینکه پاره اجر دستت گرفتی کافیه برای نخریدنش اصلا نوکیا ۲.۳ رفع نواقص نوکیا ۲.۲ هست حالا اصرار بی مورد شما رو بی دلیل برای نوکیا ۲۰۲ متوجه نمیشم واقعا
اتفاقا اولویت با نظرات کاربر هست تا مشخصات در خیلی موارد مشخصات یه چیزه ولی کارکرد واقعی چیز دیگست خیلی موارد مشخصات رو دستکاری میکنن مثله تقلب در antutu
یا مثلا بردهای ال جی جی فور که میسوخت و یا نوت ۱۰ در کارکرد واقعی مسخص شد
یا همبن مورد شارژ نوکیا ۲.۳ دونفر دیگه با شارژر فست امتحان کنند و تاییذ کنند صحبت منو که فست نیست ولی دوساعته شارژ میشه دیگه جای بحث نمیمونه
باتری با بانری هم فرق داره مثلا ال جی k10 داشتم با همین شارژر ۵ ولت دو آمپر خودم با اینکه ۱۶۰۰ یا ۱۸۰۰ بود لامصب اصلا شارژ نمیشد چهار ساعت پنج ساعت طول میکشید تو نصف روز هم خالی میشد کلا ال جی مشکل باتری داره یعنی باتری جدا از تکنولوژی شرکت به شرکت هم فرق داره واین تو مشخصات نوشته نمیشه
موفق باشی

Farshid R در تاریخ : 1399/4/27

نه کیفیت دوربین اصلا فقط به سایز سنسور نیست اما یکی از اصلی ترین معقوله ها همین سایز سنسور هست ، در کل تو این رنج قیمت که مقایسه لنز دوربین ها به نظرم واقعا غلطه حالا شما دوست داری بگی کیفیتش بهتره منم چون تفاوتی نمی بینم به نظر شما احترام می ذارم چون حتی Nokia 7+ هم چندان دلچسب نیست از نظر مخصوصا که لرزشگیر نداره...
در مورد تکتولوژی باتری لیتیوم پلیمر می گن نسبت به لیتیوم یون طول عمر خوبی نداره فقط از لحاظ امنیت و منفجر نشدن بهتر هست اینم لینکش خدمت شما:
https://www.androidauthority.com/lithium-ion-vs-lithium-polymer-whats-the-difference-27608/
The lithium-polymer life cycle is also shorter and the batteries store less energy than the same sized Li-ion.
البته صحبت ها در مورد باتری ها ضد و نقیض هست و به کارخونه سازنده باتری هم بستگی داره ولی من کلا خیلی از تکنولوژی لیتیوم پلیمر خوشم نمیاد گرچه این حرف شما هم که درصد کم نمی کنه رو من کاملا قبول دارم...
رم 3 قرار نیست تقاوت سرعتی داشته باشه که دوست عزیز (گرچه در تعداد اپلیکیشن های بیش تر و Multi Tasking تفاوت سرعتی ملموسی خواهد داشت)، تعداد برنامه ها یی که می شه اجرا کرد بیش تر می شه و خب از نظر من همین الان هم رم 2 اصلا قابل قبول نیست، بعضی از برنامه های اندروید همین الان فقط 2 گیگ رم می خوان برای اجرا شدن و حتی 3 گیگ هم ممکنه گلوگله باشه ، شاید واسه کسی که دو تا برنامه ساده رو اجرا کنه براش مشکلی نباشه ولی کسی که چندین برنامه رو یخواد همزمان اجرا کنه قطعا رم 3 مزیت بیش تری هست نسبت به 2 گیگ رم.
در کل نیاز و سلیقه با هم موجب می شه که یک شخص بره سمت کدوم گوشی ، شما می ری سمت نوکیا 2.3 و من سمت 2.2 و حتی اون موارد رو هم چشم پوشی می کنم به خاطر رم 3. در کل من به نظر شما کاملا احترام می ذارم و همین طور بقیه افرادی که این گوشی رو استفاده می کنن.
موفق باشی.

Farshid R در تاریخ : 1399/4/27

البته شما داری یه گوشی باتکنولوزی باتری لیتیوم یون رو با باتری لیتیوم پلیمر مقایسه میکنی که شاید خیلی درست نباشه ، بعد وقتی تو مشخصات درج نمی شه Fast Charge خب فست شارژ ساپورت نیست حالا ممکنه سریع تر شارژ بشه ولی هم پدر گوشی درمیاد هم باتری مخصوصا باتری های لیتیوم پلیمر که از نظر من یه کمی حساس ترن...
این دو لینک رو گذاشتم محض اطلاع دوستان :
https://www.gsmarena.com/nokia_23_announced_with_android_one_and_2_days_battery_life-news-40436.php
The Nokia 2.3 is powered by a 4000mAh battery, which Nokia claims provides 2 days of battery life. Unfortunately, there is no fast charging support and the phone is only capable of 5W charging.
یعنی حتی 10 وات هم نیست حالا دیگه 18 وات اینا پیشکش!
اینم یه لینک دیگه از میزان شارژ شدن باتری :
https://www.gadgetsnow.com/mobile-phones/Nokia-23
Battery Charging Time 20 To 100 Tested By 91mobiles 05h 07m 46s
البته فکر کنم شما شارژر فست شارژتون رو باید بهشون قرض می دادین!!! (خیلی قابل استناد نیست این حرف ها!!!)
در مورد Samsung A10 :
https://techupdatetech.com/samsung-galaxy-a10-charging-time/
Samsung Galaxy A10 took 2 hours and 50 minutes to complete the charging ...
البته برای من اصلا مهم نیست یه باتری چه قدر طول بکشه شارژ بشه، هرچه طولانی تر بهتر. چون عمر باتری بیش تر خواهد بود ولی خب یک سری ها هم علاقه خاصی به ترکوندن باتری دارن مخصوصا از جنس Li-Po ، بعد از چند وقت میان کل برند رو می برن زیر سوال و می گن گوشی رو روشن می کنم 100 درصده ری استارت می کنم می شه 20 درصد بعد حالا باید بشینی یک ساعت براشون توصیح بدی که چی شده!!! دیدم که می گم!
در کل ربطی به داشتن و نداشتن گوشی نداره (گرچه دو نمونه از نوکیا در خونه موجود هست و به خاطر همین موارد خرید سومین گوشی از این برند رو کاملا برای من در هاله ای از ابهام قرار داده)، البته من Fast Charge رو قابلیت خوبی نمی دونم چون پدر باتری رو درمیاره ، حاضرم با همون 500mA گوشی رو شارژ کنم تا 3-4 آمپر!!! چون خوشم نمیاد گوشی جوش بیاره با باتریش داغون بشه ترجیح می دم آروم شارژش کنم و حتی در موقع شارژ هم ازش استفاده کنم بدون هیچ داغ کردنی...ولی خب بعضی وقت ها یه هویی می خوای بری یه جا و پاوربانک دم دستت نیست فست شارژ حال می ده! وگرنه خیلی کارآمد نیست چون همه جا یا پریز برق هست یا پاوربانک حداقل واسه من استفاده ای نداره البته این نظر شخصی من هست و به کسی هم تحمیلش نمی کنم ولی در کل مزیت آن چنانی نداره...
در مورد اون قسمت صحبتتون که فرمودین از روی مشخصات ، اول از روی مشخصات باید هر چیز رو مقایسه کرد و نتیجه گرفت یعنی منطق و علم این جور ایجاب می کنه وگرنه می شه ماجرای این که هرکی از روی احساسش حرف می زنه و یه نتیجه گیری می کنه مثلاً یکی می گه من رو نوکیا 1 پابجی بازی می کنم باقلوا! یا یکی دیگه می گه رم 4 سرعت رو میاره پایین یا یه جا دیگه می خوندم یکی دیگه گفته بود CPU ملاک نیست GPU ملاکه !!! خب از صحبت ایشون کاملا مشهوده که فقط در مورد بازی نظر می ده و برای کسی که اصلا از گوشی انتظار بازی نداره کاملا یه صحبت غیر علمی و احساسی می زنه...

بابک ق در تاریخ : 1399/4/23

دوست عزیز وقتی گوشیو نداشته باشی فقط از رو مشخصات مقایسه کنی بهمین نتایج شما میشه رسید بله همه جا زدن فست شارژ نیست ولی من با یه شارژر فست یکساعت و نیم باتری چهار هزار شارژ میشه با همین شارژر مثلا گلکسی آ10 سامسونگ باباتری سه هزار سه ساعته شارژ میشه در مورد دوربین مگه کیفیت فقط سایز لنز هست نوکیا پنج هم داشتم از این دوتا افتضاح تر خصوصا سلفیش در کل نوکیا دوربین جالبی نداره ولی برای مقایسه مگ شک داری دوربین نوکیا 2.3 کیفیت بهتری داره به هر حال وقتی گفته میشه بهتر منظور مقایسه با دوربینهای حرفه ای نیست کلا دوربیمش بهتره تجربه خودم از دوتا دوربین هست
در مورد باتری اتفاقا به خاطر همین باریکتر هست چون از بانری لیتیوم پلمیر استفاده کرده و خود شارژ کم کنی در حد صفر هست یعنی از شب تا صبح دریغ از یک در صد کم شدن شارژ باتری در کل باتری هم بهتره
پس شد دوربین بهتر باتری بهتر طراحی بهتر و صفحه نمایش بزرگتر و بهتر فقط مزیت نوکیا 2.2 رم سه هست که باز به تجربه تفاوت سرعت محسوسی ندیدم حالا صحبت اخرت درست هست سلیقست یکی اون همه مزیت رو فدای رم 3 میکنه اونم الکی یکی نمیکنه به شخصه من که از جفت گوشیا استفاده کردم صد در صد توصیه من نوکیا 2.3 هست

امیر پ در تاریخ : 1399/4/23

من بازی های پابجی و فیفا رو روی این گوشی که رم 2 داره روی گوشی دوستم بدون ذره ای لگ و به روانی کامل و عالی بازی کردم، ولی چرا با گوشی خودم که نوکیا 2.2 هستش با رم 3 ، تو بازی پابجی گاهی حرکت ها کند میشه درحالیکه پردازنده هر دو گوشی و جی پی یوی هر دو یکیه!! کسی علت رو میدونه؟ گوشیم رو تازه خریدم ولی ای کاش این گوشی رو می خریدم

Farshid R در تاریخ : 1399/4/22

آقا شما یه جور می گی بهتره انگار سایز سنسورش زمین تا آسمون فرق می کنه!!! من که حس نکردم تفاوت رو حالا نمی دونم شما از چه منظر می گی دوربینش بهتره... (در مورد Photoshop مثال زدم! وگرنه دوربین های این جور گوشی ها چنگی به دل نمی زنه مگه DSLR دستت بگیری تازه با یه لنز درست و حسابی!)
بله از نظر طراحی باریک تر موافقم با شما ، ولی اندازه خوب سلیقه ای هست چون بعضی ها سایز خیلی بزرگ دوست ندارن ، مثلا از نظر من Samsung A40 بهترین اندازه رو داره.)
از نظر باتری خب 4000 شده بله ، ولی این رو مد نظر قرار بدین که اولا تکنولوژی از Li-ion به Li-Po تغییر پیدا کرده که کمی عمر مفید باتری پایین تر میاد گرچه مقداری از وزن گوشی کاسته می شه ، دوم Nokia 2.2 خوبیش به Removable بودنش هست ، بعد صفحه هم بزرگ تر شده تو 2.3 ، ولی شاید تقریبا با هم مساوی باشن...
دوست عزیز Nokia 2.3 تحت هیچ شرایطی Fast Charge نیست ، شما احتمالا با مدل دیگه ای اشتباه گرفتین.
در هر صورت خرید گوشی سلیقه ای هست ، مثلا من بین Nokia 2.2 و 2.3 خب 2.2 رو ترجیح می دم دلیلش هم رم 3 هست حالا از نظر کس دیگه صفحه بزرگ تر.
موفق باشی.

بابک ق در تاریخ : 1399/4/17

کلا کیفیت دوربینش بهتره کاری به عمقشو دوربین دومش ندارم هرچند صحبتت هم قابل قبول نیست به هر حال امکاناتی هست که گوشی بهینه شده فقط هم دوربین نیست طراحی به روز تر و ظریف تری داره اندازش مناسبتره باتری چهار هزار داره فست شارژ داره در جواب اون دوستمون گفتم رم ۲ اینو دیذه بود بقیه مواردرو ندیده بود از نظر قیمتی هم مقایسه کنید قیمت بیشتری داره نوکیا ۲.۳ به هر روی به نظرم ارزش خرید بالاتری داره

Farshid R در تاریخ : 1399/4/14

حالا دیگه این جوری هم که شما می گی اختلاف کیفیت نداره یه سنسور عمق معمولی هست دیگه! یه کمی تو عکس های پرتره بک گراند محو می شه... که به نظر من با Photoshop انتخاب کنی Blur کنی بهتر درمیاد تا با این سنسور عمق های معمولی!!!

Farshid R در تاریخ : 1399/4/14

خواسته به خاطر باتری و اون سنسور عمق و اندازه صفحه و بلوتوث 5 قیمت تموم شده زیاد نشه!!! ولی اگه 3 گیگ رم داشت من به جای 2.2 این رو می خریدم...

Farshid R در تاریخ : 1399/4/14

بله اکثر فرمایشات شما داخل wikipedia موجوده ، البته اسامی کارکنان قبلی رو نمی دونم همونه یا نه ولی یه چندتاشون گویا همون ها هستن!
کیفیت نوکیا خوبه فقط Sim Tray رو مخه و تاچ!
فقط چند تا مورد هست که من دقیق متوجه نمی شم ، یکی این که اگه اشتباه نکنم تا سال 2024 با Microsoft قرارداد داره hmd Global ،یعنی یه پولی هم می ره تو جیب مایکروسافت علاوه بر patent هایی که ازش خریده؟
بعد مگه یکی از کارخونه های قطعات تو تایوان رو hmd از MICROsoft نخرید؟ همون Foxconn? یه کمی گیچ کننده است یعنی قطعات تو تایوان تولید می شن میان تو چین مونتاژ می شن نحت لیسانس فنلاند؟
آره موافقم یه همچین ماجرایی شبیه ماجرای Daewoo کره اتفاق افتاد که تقریبا الان ایرانی حساب می شه کاش رو Nokia هم می نوشتن Made in IRAN...

Farshid R در تاریخ : 1399/4/14

به نظر من الان همه شرکت ها از قصد دارن عیب و ایراد می ذارن تو گوشی ها...
واقعا طرف داری از یه برند خاص به نظرم واقعا مضحکه

Farshid R در تاریخ : 1399/4/14

آره این شرکت های وارد کننده خیلی کلاه بردار شدن ، البته این هایی که گفتی بیش تر واسه iPhone صدق می کرد ولی خب بعضا رو بقیه محصولات هم دیده شده...

Farshid R در تاریخ : 1399/4/14

من طرفدار برند خاصی نیستم و به قول شما همه یه عیبی دارن،
اما نوکیا یه عیب بزرگ داره وقتی می گیرم تو دستم واسه خرید بعدی من رو مردد می کنه ، الان می خوام به 2.2 بخرم جای J3 2016 اما این مشکل تاچ یه کمی اذیت می کنه ، تو نوکیا 2.1 وقتی می ذاری یه جای تخت و تو دستت نیست عمل نمی کنه به ویژه بالا سمت چپ ، با نوکیا 7+ داداشم تست کردم اون یه کم بهتره اما مثلا اگه بذاری رو استند تو شیب 45 درجه اینا باز خوب عمل نمی کنه ، نمی دونم چرا نوکیا این مشکل رو داره هر از گاهی از ریکاوری می رم درست می شه بعد دوباره همون آش و همون کاسه! ولی واقعا اگه این عیب رو نداشت شاهکار بود (حالا دیگه ایرادهای جزئی بماند...)

Ali 1 در تاریخ : 1399/4/13

شما خودت معلوم نیست رو چی تعصب داری
خودت گرفتی دست اینارو که میگی مشکل داره ؟؟؟
همین عقایده که نوکیا رو در ایران نابود کرده
و اگرنه از هم رده هاش خیلی عالی تره
شما میگی چی خوبه تا منم برات بگم مشکلات ( عین خودت یه سرچ تو گوگل )
هر چی تو گوگل باشه راسته ؟
در ضمن فروشنده ها برای اینکه نمیارن این گوشی ها رو ازش ایراد میگیرن
شما به درد شیائومیت میخوری
الان همه دارن شیائومی هاشون رو میفروشن اگر باورت نمیشه برو تو دیوار
در ضمن من پدرم نوت 8 پرو داره از صد جا اشکال داره میخوای برات بگم ؟
خیلی کار مسخره ای هستش بیاین گوشی باکیفیت و محکم نوکیا رو نابود کنید
شما هستید که فروششو آوردید پایین
من میخوام این گوشی رو به عنوان گوشی دوم بخرم و به عنوان گوشی اول نوکیا 8.3 5g وقتی اومد .
اونایی که دارن میدونن نوکیا چه شاهکاریه
تمام ...

Alireza T در تاریخ : 1399/4/2

در ضمن چیزی که من از یه وارد کننده شندیم این بود که گوشی های نوکیا رو خود گوشی رو جدا ارسال میکنن کارتون و لوازم رو جدا و بعد داخل کشور شرکت های گارانتی بسته بندی میکنن و برچسب های شماره سریال و پلمپشو میزنن، مثل شیائومی و سامسونگ نیست که جعبه گوشی از کارخونه با پلمپ و پلاستیک خودش صادر بشه، از من میشنوید گوشی بدون گارانتی و مستقیم بخرید، چون شرکتای وارد کننده اکثرا گوشی های مرجوعی فروشگاه های اروپا و امارات رو با قیمت چند دلار پایین تر وارد کشور میکنن و پلمپ میکنن و میفروشن، دقت کنید نایلونی که روی جعبه کوشی کشیده شده جنسش نرم باشه و هیچ حباب هوایی زیرش نباشه، برچسب صفحه نمایش هیچ حبابی زیرش نباشه، البته این برا گوشی های شیائومیه که با جعبه و لوازم یکجا توی یک پک وارد میشن، خلاصه دقت کنید و به این شرکتای گارانتی کننده اعتماد نکنید که من خیلی ضرر دادم سر این چیزا

Alireza T در تاریخ : 1399/4/2

سلام شرکت اچ ام دی سال دوهزار و شونزده تاسیس شده یعنی کمتر از چهار سال... شرکت نوکیا یا همون اچ ام دی گلوبال چهار ساله داره گوشی میزنه و هر سال هم متاسفانه داره ضرر میده و فروشش حتی توی ده برند برتر هم نیست!! و از شرکت های درجه چندم چینی هم فروشش کمتره، شما کافیه تعمیر کار باشی یا دوست تعمیر کار داشته باشی تا بدونی منظور من از کیفیت پایین چیه، گوشی های نوکیا ۵ و ۶ و ۸ و ۳.۱ پلاس کیفیت بالایی داشتن ولی این جدیداش واقعا بی کیفیته، ۶.۲ مشکل شایع تار شدن دوربین اصلی داره، ۷.۲ اکثرشون پنلشون سایه میندازه، ۵.۱ پلاس و ۶.۱ اکثرشون سوکت شارژشون بعد پنج شیش ماه خراب میشه، ۲.۳ که جدیدترین گوشیشه مشکل فریز شدن صفحه، خاموش شدن خود به خود صفحه، پر پر زدن توی روشنایی پایین، پرش صفحه و چشمک زدن داره، ۳.۲ و ۲.۲ خیلیاشون با آپدیت به اندروید ده شدیدا داغ میکنن، خود به خود ریستارت میشن، ۳.۲ مشکل تاچ داره،، من خودم عاشق نوکیا هستم چنتا لومیا داشتم سری ان رو همشونو داشتم ولی این جدیدا واقعا ابروی چندین و چندساله نوکیا رو برد، اچ ام دی گلوبال اصلا سیاست درستی نداره قطعا با این روند سرنوشت اچ تی سی دچارش میشه هرسال داره ضرر میده... شماهم تعصب رو بذار کنار ... به این نمیگن طرفداری کردن...

فردین »»» Fardin خ در تاریخ : 1399/3/31

دوست عزیز نباید وقتی چیزی نمی‌دانی اینقدر مطمن بگی جوابت الان میدهم تا بقیه دوستان با نظر شما دچار اشتباه نشوند
۱- شرکت hmd گلوبال فنلاندی است و کارکنان و مدیریتش همان کارکنان و مدیران سابق نوکیا فون هستند اگه فنلاند رفتید ساختمانش دور بر ساختمان نوکیا پیدا میکنید با همه کارکنانش
۲- کیفیت گوشی های نوکیا فوق العاده بالا و کیفیت و دوام عالی دارند.
۳- خط مونتاژ محصولات موبایل نوکیا فعلا در چین است بخاطر قیمت تمام شده پاین اما تامین قطعه و کل طراحی ساخت در دست فنلاندی ها است
۳- نوکیا انبوهی از فناوری های موبایل جهان دارد که مهمترین مشخصه موبایل شبکه و نت هست که نوکیا الان پیشرو فناوری ارطباتی جهان است برای مثال همین الان شبکه 5G آمریکا داره توسط نوکیا ساخته میشه
۴- نوکیا همین الان داره فناوری لایسنس زیادی به بقیه شرکتها موبایل میفروشه و در حال ساختن سخت افزار اختصاصی خودش هم هست داخل جی اس ام حتما مطالعه کنید
۴- در آخر باید بگم شرکت hmd در حقیقت خود نوکیا است و پوشش قانونی برای دور زدن توافق نوکیا با مایکروسافت است
باید منتظر برگشت نوکیا با شکوه قبلش به بازار ایران باشیم هرچند به شخصه آرزو دارم یه روزی با افتخار و خیال راحت گوشی باکیفیت ایرانی بخرم استفاده کنم، عاشق ایران هستم تا بتونم کالا و خدمات ایرانی استفاده میکنم.

مهدی ع در تاریخ : 1399/3/20

سلام
دوستان من نمیتونم مخاطبین پایه گوشیم رو بذارم روی سیم کارت . یعنی مخاطبین گوشیم ایمیلمه و هرچی میگردم نمیتونم بذارمش سیم کارت . کسی می‌تونه کمک کنه .
این پرش لعنتیبعد آپ دیت بدجور داره می‌ره رو مخم .ریست فکتوری میکنم میگم درست شد یا نه .
ضمنا گوشیم یه بار نزدیک 3ثانیه هنگ کرد . برای بقیه این ایراد پیش اومده؟
ممنون و متشکرم .

هادی ث در تاریخ : 1399/3/10

از هر لحاظ گوشی بسیار خوبیه، حتما توصیه می کنم

amir k در تاریخ : 1399/2/20

با سلام
چگونه میتوانم قابلیت always-on display این گوشی را فعال کنم؟؟؟

حسام ک در تاریخ : 1399/2/17

دوستان این مدل ۲.۳ هرچی گشتم گارد براش پیدا نکردم تو نت
مدل نوکیا ۳.۲ مناسبش هست بنظرتون؟؟

شایان م در تاریخ : 1399/2/14

دوستان عزیز مشکل پرش گوشی با یک ریست فکتوری درست شد
موفق باشید

شایان م در تاریخ : 1399/2/13

اپدیت کردم اتفاقا قبل اپدیت مشکلی نداشت اپدیت کردم اینجور شده حالا من ریست فکتوری کردم ببینم باز مشکل پرش داره یا نه

شایان م در تاریخ : 1399/2/13

عزیز من خودم دو ساله نوکیا 6.1 پلاس دارم و هیچ مشکلی ندارم و این گوشی رو برای خانوادم گرفتم به احتمال زیاد من میگم به خاطره اپدیت به اندروید ده میتونه باشه چون قبلش اینجور نبود حالا پیگیرش هستم اگه حل شد خدمت دوستان قرار میدم

Alireza T در تاریخ : 1399/2/12

مشکل عدم هماهنگی بین سی پی یو و پردازنده گرافیکیه.. کاریش نمیشه کرد توی سایت جی اس ام ارنا هم خارجیا اکثرا این مشکلو با این گوشی دارن من چندین مورد هم دیدم بعد از چند هفته خط های سفید و صورتی میوفته توی صفحه این گوشی.. کلا نوکیا [افتضاحه] و همش باید ترس اینو داشته باشی خراب نشه این اچ ام دی گلوبال یه شرکت درجه چهار چینیه اون نوکیای قدیم مرد

شایان م در تاریخ : 1399/2/12

سلام یک هفته ای میشه ای گوشی رو خریداری کردم الان دو روزه صفحه پرش پیدا میکنه این مشکل رو هم اینجا گفتن هم تو کالاتیک و هم توی دیجی کالا راه چاره چیه کاریش نمیشه کرد؟

مهدی م در تاریخ : 1399/2/11

هر کی از کالا تیک گوشی خریده پشیمون بوده مشکل از کالا تیکه چون بقیه که خریدن همچین مشکل هایی نداشتن

saeid r در تاریخ : 1399/2/11

قیمت گوشی تا هفته پیش 1850 بود الان رفت بالای دو تومن

Alireza T در تاریخ : 1399/2/11

یه نوکیا 3.2 داشتم وسط صفحش یه هاله سفید افتاد فروختم یدونه از این نوکیا 2.3 ها گرفتم این گوشی هم صفحش پرپر میزد و پرش تصویر داشت عوضش کردم دوباره یکی از این رفتم این هم همین مشکل پرپر زدن رو داشت هر سه این گوشیا رو از کالاتیک گرفتم.. دوستان موقع خرید دقت کنید فروشگاه معتبر باشه چون برخی از فروشگاه ها گوشی های مرجوعی سایر فروشگاه هارو میگیرن با قیمت صد تومن پایین تر میفروشن.. خیلی دقت کنید

Parsa S در تاریخ : 1399/2/11

به سرعت بالا میاره و با کیفیت بسیار بالا و بسیار روان، می تونید این بازی رو انجام بدین.

مرتضی ک در تاریخ : 1399/2/7

ممنون از راهنماییت داداش. همه چیزش عالیه مخصوصا سرعت عملکرد و هنگ نکردنی فقط سیستم تنظیمات اولیه ش به کمی با گوشیهای سامسونگ و هواوی فرق داره که اونم اطمینان دارم مهارتش رو پیدا کنم امکانات گوشی کامله

مهدی م در تاریخ : 1399/2/7

مگه قراره تو هر نسخه گوشی همه چیش ارتقا پیدا کنه
اگه کسی دنبال گوشی ای با مشخصات
جنش مقاوم دوبین خوب(حتی در شب )باطری قوی و زیبایی باشه میاد2.3میخره
و اگه کسی دنبال شی با مشخصات
سبک بودن باطری قابل تعویض و رم 3گیگ برای بازی های سنگین باشه میاد 2.2میخره
البته چون رم نوکیا2.3دو گیگه اینطوری نیست که بگیم اصلت بدرد بازی نمیخوره ولی برای بازی کردن 2.2بهتره

مهدی م در تاریخ : 1399/2/7

یه بار ریست فاکتوری کنید درست میشه و بعدش مراقب باشید تنظیمات تماس رو دستکتری نکنید و منم یه سوال دارم اینکه توی اجرا و جابه جایی بین برنامه ها با هنگ کردن مواجه نمیشید خیلی ممنون میشم جواب بدید

مرتضی ک در تاریخ : 1399/2/7

برای روشن موندن صفحه حین تماس چکار باید کنم. لطفاً اگه میدونید راهنماییم کنید

مرتضی ک در تاریخ : 1399/2/7

سلام دوستان عزیز من گوشی نوکیا 2.3 را چند روز پیش خریدم و خیلی ازش راضیم اما از دیروز یک مشکلی پیش اومده و نمیتونم حلش کنم. اینکه بعد از شماره گیری و کلیک روی گزینه تماس صفحه خاموش میشه و نمیتونم گزینه های حین تماس مثل بلندگو و شماره مخاطب و غیره رو ببینم و باید با کلید پاور دوباره صفحه رو روشن کنم. کسی می‌تونه کمکم کنه تنظیمش کنم. قبلاً اینجوری نبود.

مهدی م در تاریخ : 1399/2/2

به نظرتون این گوشی توی اجرا و جابه جای بین برنامه های حد اکثر 150مگابایتی کم نمیاره با اینکه رمش دو گیگه و چهار هسته ایه
ممنون

مهدی م در تاریخ : 1399/2/1

سلام یه چند تا سوال دارم
1مدل های این گوشی چه فرقی با هم دارند
2این گوشی چهار هسته ایه یا هشت هسته ای
3همه مدل هاش دارای 32گیگ حافظه داخلی هستن
خیلی ممنون میشم جواب بدید

محمد علی ح در تاریخ : 1399/1/26

حرفت درسته اگه تو 100یورو هر دو گوشی به فروش برسه
ولی در ایران ردمی 8 شده 2800ولی نوکیا حدود 1700با این فروش قطعا نوکیا خوبه با اختلاف چیزی حدود 1100تومن

رضا ا در تاریخ : 1399/1/17

سلام دوستان، من این گوشی و گرفتم و در یک کلام فوق العادست نسبت به قیمتش، باتری عالییی، خیلی خوس دست و طراحی زیبا، و کیفیت دوربینش هم خیلی خوبه، هر کی میبینه فکر نمیکنه ک من اینو یک و پونصد خریدم توی خریدش شک نکنین

حمید م در تاریخ : 1399/1/15

منظورت از نوکیا همون hmd که ده سال نام نوکیا خریده محض اطلاع این نوکیا اون نوکیا نیست خواهشا با اون قیاسش نکن بعضا درجه ۲ یا ۳ حساب میشن گوشیا hmd

عباس ن در تاریخ : 1399/1/9

اینکه رو کاغذ 2.2 بهتره یا 2.3 یا غیره مهم نیست . در کنار کیفیت صفحه نمایش و CPU و کارت گرافیک یه گزینه ای بود در GSMARENA که خیلی مهم بود گزینه Performans که متاسفانه حذفش کردند .یکی از بهترین راهنماها بود برایانتخاب گوشی

arash m در تاریخ : 1399/1/2

سلام .
من این جوشی 2.3رو جدیدا خریدم ولی یه مشکلی دارم اینه که شارژش 4 تا 5 ساعت طول میکشه . اگه شارژر آمپر بالا بگیرم حل میشه مشکل شارژ ؟

hr s در تاریخ : 1398/12/26

خخ داداش گلم گوشی فقط اونایی که تو کاغذ مینویسن ملاک نیست باید ببینی تو عمل چه حرفی برای گفتن داره...تو همین الان پاشو بیا من نوکیا رو میکوبم به دیوار تو هم شیائومی رو...ببینیم این قدر میگی شیائومی خوبه مقاومت داره؟؟کیفیت ساخت داره؟؟...حالا اینکه یغور بدشکله و اصن خوش دست نیسا بماند...

hr s در تاریخ : 1398/12/26

بزار بیاد خودت میبینه که هست...من خودم نوکیا 5 دارم با دوربین 13 مگاپیکسلی تازه اونم با دریچه دیافراگم 2.0 یه عکسایی میندازه اونم با کیفیتی که اصن فکرش رو هم نمیکنه...نوکیا لامصب تو هرچی خوب نباشه تو دوربین و باتری هیچ مشکلی نداره این ی چیزیه که از سالیان دور اثبات شده است برا همه...

hr s در تاریخ : 1398/12/26

موقعی که نوکیا این گوشی رو رونمایی کرد هنوز اندروید 10 نیومده بود...ولی بقیه حرفات درسته...

hr s در تاریخ : 1398/12/26

داداش گلم داری اشتباه میکنی چون از 2.2 بهتره متاسفانه 2.1 از همه اینا بهتر بود ولی متاسفانه بخاطر رم کمش یه ذره باعث کند بودنش و هنگ کردنش نبود هنوز جفت اینا رو غورت میداد...نوکیا متاسفانه به صورت سری کار میکنه تو گوشیاش و بخاطر اینکه گوشی رو با قیمت پایین تر بتونه به دست مشتری برسونه از اثر انگشت متاسفانه صرف نظر کرده...ولی گوشی ار این بهتر میخوای تو این رنج پیشنهادم بهت نوکیا5 یا 6.1 عه...

فواد م در تاریخ : 1398/11/18

سال ٢٠٢٠ و گوشی با ٢ گیگ رم و بدون فینگرپرینت ، اونم با این قیمت ، نوکیا چیکار داره مینه ؟
نوکیا ٢.٢ با حافظه ٣٢ و رم ٣ انتخاب خیلی بهتریه ، نوکیا ٣.٢ ورژن ٣٢ یا ٦٤ گیگ هم که صد البته از این بهتره

ben . در تاریخ : 1398/10/25

روکاغذ سی پی یو چند هسته ای و فلانه وگرنه عملا تفاوت زیاد میکنه مثل مقایسه اپل با مشخصات سم سنگ یا هوا وی .... که کلا خیلی ضعیف تر از مشخصاتشون ول اپل گوشی که دو هسته ای بو د عملا خیلی خوب و بود در حالی همرده های سم سنگ و.... با مشخصات بالا نمیتونستند جواب گو باشند و خیلی ضعیف کار میکردند البته مقایسه امروزه گوشی ها سختر شده و فقط با نرم افزار خاص خودش میشه انججام داد

فردین »»» Fardin خ در تاریخ : 1398/10/3

حالا بیاد داخل بازار ایران احتمال داره فرق کنه مثل نوکیا ۳.۲ که حافظه داخلی ۶۴ امد به ایران اون قبلا زده بودند ۱۶ و ۳۲ ولی امد ۶۴ بود اینم شاید RAM بیشتر کنند ۳ بشه وگرنه جالب نیست کند میشه

حامد r در تاریخ : 1398/9/21

خیلی عالیه که فهمیدی...منم علاقه ای به ادامه دادن ندارم

حمید ر در تاریخ : 1398/9/21

آخه این چیه؟؟!! اندروید هنوز همون ۹ ، سی پی یو هم همونه. رزولوشن صفحه نمایشو یه ذره بیشتر هم نکرده و تراکم پیکسلیش کمتر هم شده! بجز دوربین دوم تشخیص عمق، پیشرفت خاصی نداشته. بهتره نوکیا بجای عرضه ی دوتا پایینرده در یک سال، به فکر عرضه ی بالارده های جدید(اندروید ۱۰ و سی پی یو سری ۷ اسنپدراگون) و پرچمدارهای جدید و قوی(سی پی یو اسنپدراگون ۸۵۵پلاس و سی پی یو ۸۶۵ ) باشه وگرنه بدجور از بازار گوشیهای هوشمند جا میمونه و دوباره فراموش میشه! بشخصه منتظر رونمایی از نوکیا ۸.۲ و نوکیا ۹.۱ هم بودم که باز هم تاخیر و تاخیر. بنظرم بهتر بود نوکیا اسم این گوشی رو میذاشت ۲.۲پلاس چون فقط صفحه نمایشش بزرگتر شده و دوربین دوم داره.

محمد صادق ح در تاریخ : 1398/9/21

با همین حرفت که از حرف من در اوردی که a70s فلانه فهمیدم چ خبره
آقا اصلا این بحث به قول خودت پوچ رو ک من شروع کردم رو بیایم تموم کنیم دیگه :/

حامد r در تاریخ : 1398/9/20

خوبه خودت شروع کردی ....
ولی چیزی که مهمه تمام کساییکه میخوان نقد بکنن صبر میکنن بیاد با اعداد و ارقام زندگی نمیکنن...رو منطق تو باید دوربین a70s چهار برابر note10باشه نه؟ :)))

پویا م در تاریخ : 1398/9/20

با نظرت حال کردم . ولی حامد داداش یه سوال . چرا الان گوشی من نوکیا 2.2 با رم 3 . ولی این 2.3 رم 3 نداره ولی 32گیگه

محمد صادق ح در تاریخ : 1398/9/19

اولا مگه من اومدم برای 1100 ، نوکیا رو با شیائومی مقایسه کردم؟! نظر رو بخون بعد ب قول خودت نظر بده ( من گفتم نسبت به مدل قبلیش )
دوما فک کنم شرکتا یه مشخصاتی دادن به مشتری که بفهمه گوشی در چه سطحیه ( آخه دوربین 13 مگاپیکسلی با دیچه دیفراگم f2.2 و اندازه پیکسل 1.12 میکرو متر چطور میتونم بمونم که بیاد بعد ببینم خوبه یا نه ، با ظایست پ وضعیتی داره دیگه )
سوما آدم میخواد جبهه بگیره دیگه نمیشه کاریش کرد ، واقعیت سخته :)

حامد r در تاریخ : 1398/9/19

همون ۱۱۰۰وقتی که پرفروش ترین گوشی دنیا با۷۵۰میلیون دستگاه فروش بود نوکیا اینارو میزد شیائومی از وجود خارجی داشت؟

حامد r در تاریخ : 1398/9/18

حالا تو خوب دقت کن اولا من این گوشی با خودش مقایسه کردم و سری قبلیش دوما رد کاغذ هم پیشرفت خوبی داشته نسبت به ۲.۲ سوما گفتم این قیمت برای این گوشی خوبه نگفتم بهترین گوشی ممکنه تو همه برندا پنجما به نسبت لوازم جانبی و قطعات نوکیا نسبت به شیائومی بیشتره و در نهایت با دقت متنو بخون بعد جواب بده

محمد صادق ح در تاریخ : 1398/9/18

این گوشی حدود 110 یورهه فقط یه نگاه به ردمی 8 شیائومی که 100 یوروهه بنداز ( درست نگاه بنداز ، سطحی نگاه نکن ) بعد بگو 100 یورو برا کدوم خوبه
دوربین 2.3 واقعا خیلی بده و نمیشه با ردمی 8 مقاسش کرد
باتری هاشون هم ک بماند و شی پی یو چارهسته ای این و هشت هسته ای اون و و...

حامد r در تاریخ : 1398/9/17

تو چند مورد ارتقا های خوبی داشته نسبت به ۲.۲ اگه سی پی یوشو ۸هسته میکرد رم هم ارتقا میداد خیلی بهتر میشد ولی واقعا۱۰۰یورو قیمت خیلی خوبی واسش هس
موارد 101 تا 183 از مجموع 183 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا