نظر کاربران درباره گوشی موبایل آنر V30 Pro

V30 Pro وی 30 پرو

Honor V30 Pro آنر
ارزیابی کاربران: 6.9 از 10 (298 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های آنر
» آنر X9c
» آنر Magic7
» آنر Magic7 Pro
» آنر X5b Plus
» آنر X5b
» آنر Pad GT Pro
» آنر X60 Pro
» آنر X60
» آنر X7c
» آنر Play9T
» آنر Play9C
» آنر Watch 5
» آنر 200 Smart
» آنر Pad X8a
» آنر X60i
» آنر MagicPad 2 12.3
» آنر Pad 9 Pro
» آنر Magic Vs3
» آنر Magic V3
» آنر Play 60 Plus
» آنر X6b
» آنر Magic V Flip
» آنر 200
» آنر 200 Pro
» آنر 200 Lite
» آنر 90 Smart
» آنر X7b 5G
» آنر Watch GS 4
» آنر Magic6 RSR Porsche Design
» آنر Magic6 Ultimate
» آنر Choice Watch
» آنر Magic V2 RSR Porsche Design
» آنر Magic6 Pro
» آنر Magic6
» آنر X50 GT
» آنر X50 Pro
» آنر 90 GT
» آنر Pad 9
» آنر X8b
» آنر Magic6 Lite
» آنر X7b
» آنر 100
» آنر 100 Pro
» آنر X50i+
» آنر X9b
» آنر Play 8T
» آنر Watch 4 Pro
» آنر Magic Vs2
» آنر Play 50 Plus
» آنر V Purse
» آنر X40 GT Racing
» آنر X5 Plus
» آنر X6a
» آنر MagicPad 13
» آنر Watch 4
» آنر Magic V2
» آنر Pad X9
» آنر Pad X8 Pro
» آنر Play 40
» آنر X50i
» آنر X50
» آنر 90 Lite
» آنر 90 Pro
» آنر 90
» آنر Pad V8
» آنر Play7T
» آنر Play7T Pro
» آنر 70 Lite
» آنر Magic5 Ultimate
» آنر Magic5
» آنر Magic5 Pro
» آنر Magic5 Lite
» آنر X8a
» آنر X5
» آنر X7a
» آنر X9a
» آنر 80 Pro Flat
» آنر Pad V8 Pro
» آنر 80 GT
» آنر 80 SE
» آنر Magic Vs Ultimate
» آنر 80
» آنر 80 Pro
» آنر Magic Vs
» آنر Play 40 Plus
» آنر X40 GT
» آنر Play6C
» آنر X6
» آنر Pad X8 Lite
» آنر Pad X8
» آنر X40
» آنر X8 5G
» آنر Pad 8
» آنر X40i
» آنر 70 Pro+
» آنر 70 Pro
» آنر 70
» آنر Play 30
» آنر Play6T
» آنر Play6T Pro
» آنر X9 4G
» آنر X7
» آنر X9 5G
» آنر Magic4 Ultimate
» آنر Magic4 Lite
» آنر X8
» آنر Magic4 Pro
» آنر Magic4
» آنر 60 SE
» آنر Watch GS 3
» آنر Magic V
» آنر Play 30 Plus
» آنر X30
» آنر 60
» آنر 60 Pro
» آنر X30i
» آنر X30 Max
» آنر 50 Lite
» آنر Play5 Youth
» آنر Tablet V7
» آنر Tablet V7 Pro
» آنر X20
» آنر Magic3 Pro+
» آنر Magic3 Pro
» آنر Magic3
» آنر Play 5T Pro
» آنر X20 SE
» آنر 50 SE
» آنر 50
» آنر 50 Pro
» آنر Tablet X7
» آنر Play5 5G
» آنر Play 20
» آنر Play 5T Youth
» آنر Tab 7
» آنر V40 Lite
» آنر V40 5G
» آنر 10X lite
» آنر 30i
» آنر Watch ES
» آنر Watch GS Pro
» آنر Pad X6
» آنر Pad 6
» آنر X10 Max 5G
» آنر 30 Lite
» آنر Play4
» آنر Play4 Pro
» آنر V6
» آنر X10 5G
» آنر 8S 2020

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 1 تا 65 از مجموع 65 مورد

amir g در تاریخ : 1400/5/31

دوست عزیز نظرت رو کامل نخوندم چون توی چند خط اولش کاملا مشخص بود داری الکی شیائومی رو می کوبی
من با گوشی mi4 با شیائومی آشنا شدم هنوز هم دارمش و مثل ساعت داره کار می کنه بدون هنگ با اینکه تو جعبه ابزار گاهی گذاشتمش و کلی ضربه خورده
گوشی بعدیم redmi note 5 ai بود اینم هنوز دارم و دارم باهاش کار میکنم و کاملا راضی هستم
گوشی خانمم note 8 pro هست ازش فوق العاده راضی هستیم مخصوصا دوربینش
گوشی تمام دوستام شیائومی mia3، pocox3 و... هست حتی فامیلام
اینم بگم باعث آشناییشون با این برند عالی من بودم و میشه گفت به جز گوشی note9 که مشکل هنگ کردن داشت بقیه هیچ مشکلی نداشتن
از کار کردن زیاد و بدون مشکل بگیر تااااا امکاناتی که هیچ کدوم از شرکت های دیگه مثل هواوی، سامسونگ و اپل ندارن
بخاطر همینه که الان برترین و بزرگترین تولید کننده گوشی در جهانه
برای نگاه کردن برترین دوربین ها به سایت dxomark آدرس www.dxomark.com سربزنید تمام لنزها گوشی ها و... رو به صورت حرفه ای مقایسه و امتیاز بندی می کنه

YOU.3000.X Y در تاریخ : 1399/8/12

پیکسل دوربین اونقدرام مهم نیست مثلا شیائمی که دوربین48مگا پیکسلی روی خیلی از گوشیاشه خب لنز شیائمی هر16پیکسلش یک پیکسل رنگی میده ولی لنزای دیگه هر 4پیکسلشون یک پیکسل رنگی تولید میکنن ینی لنز 48مگا پیکسلی شیائمی مثل لنز 12مگا پیکسلیه بقیه گوشیاست ولی آنر از لنزای سونی استفاده میکنن ک کیفیت عالیی دارن دوربین 40مگا پیکسلی گوشیای آنر با دوربینای گوشیای پرچمدار سایرمارکها رقابت میکنه خیلیم کیفیتش بهتره من خودم آنر دارم از پایین رده هایم هست ولی کیفیت دوربینش با a71مقایسه میکنم خیلی بهتره همه چی ک به مگاپیکسل دور بین گوشی ک نیست آیفون یازده پروهم که سه تا لنز12مگا پیکسلی داره

Mehdi D در تاریخ : 1399/1/27

بله درسته اونموقع اومد 40 مگاپیکسل زد که خیلی زیاد بود.
منظور بنده هم بیشر روی میانرده ها بود که مگاپیکسل های 48 و64 میزنن یعنی اینا از 12 مگاپیکسل اپل بالاتره؟ 😁

شهداد ه در تاریخ : 1399/1/26

بله ممنونم...

البته من نگفتم این دو شرکت برای رقابت با شیائومی دارن اینکارو میکنن... من گفتم از سنسورهایی که شیائومی پارسال استفاده کرد الان دارن استفاده میکنن...
در خصوص مگاپیکسل هم تا حدودی موافقم و همه‌چیز نیست... اما سنسورهای جدید مقداری متفاوته بحثشون... در نتیجه این افزایش مگاپیکسل برای این که سایز پیکسل‌ها کوچیک نشه شرکت‌ها مجبورن اندازه سنسور رو بزرگ کنن... مثلا سنسور P40 Pro+ اندازه 1/1.28 اینچی داره... یا مال سامسونگ که ۹ ماه پیش اومد با رزولوشن ۱۰۸ اندازه 1/1.33 اینچی داره... اون زمان این اندازه سنسور در رقبا نظیر نداشت حتی در سنسورهای ۴۸ و ۶۴ مگاپیکسلی اون موقع... در نتیجه این افزایش اندازه مثلا این سنسور میتونه با ترکیب پیکسل‌ها در رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی به اندازه پیکسلی ۲.۴ میکرون برسه... یعنی عملا شوخی با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی قدیمی... البته سامسونگ امسال مقداری خراب کرده در الگوریتم وگرنه سنسوری که داره سنسور خیلی تواناییه... عجیبه برام که شما این حرفو میزنید... چون هواوی اولین برندی بود که در سری P20 اگر اشتباه نکنم به طور جدی رفت سراغ سنسورهایی که اون زمان تعداد مگاپیکسل بالایی داشتن... و با همکاری لایکا و یه الگوریتم عالی عکاسی موبایل رو دگرگون کرد...

Mehdi D در تاریخ : 1399/1/25

در رابطه با دوربین که گفتین این دو شرکت برای اینکه بازارو به مگاپیکسل های بالای شیاؤمی نبازن(چون اکثر مردم فکر میکنن مگاپیکسل همه چیزه) اومدن این کارو کردن.
بقیه حرف هاتون رو هم قبول دارم.

شهداد ه در تاریخ : 1399/1/22

جالبه که از این سنسورهای ۴۸ و ۶۴ مگاپیکسلی که پارسال شیائومی استفاده کرد الان سامسونگ و هواوی دارن استفاده میکنن... و توصیه میکنم مقایسه سایت زومیت رو در خصوص دوربین میانرده‌ها ببینید... به نتایج جالبی میرسید... اصلا زومیت نه... تو یوتوب تستارو بیارید اینجا با هم ببینیم کدوم برند بهترین دوربین‌ها رو در میانرده‌ها (مثل همون ردمی نوت ۷ که گفتید) داره... تازه اصلا این رو فاکتور میگیریم که با پورت کردن جیکم روی گوشیای شیائومی کیفیت دوربینشون به حدی بالا میره که گوشیای با قیمت بسیار بالاتر رو به چالش میکشن...

دوربین‌های فوق حرفه‌ای در صدر جدول‌ها و عکسبرداری‌های حرفه‌ای همه بالای ۲۰ مگاپیکسل هستن و بعضا به ۱۰۰ هم میرسن... چون دوربین عکاسی خونگی من و شما زیر ۲۰ مگاپیکسل هست دلیل نمیشه که دوربین‌های حرفه‌ای همه همینجور باشن...

من گفتم هواوی یه "بازارو" بیشتر نداره نه بازو... و هنوز هم سر حرفم هستم... هواوی فقط یه بازار چین رو در حال حاضر داره اونم با رقابت ناعادلانه چراکه دولت چین تعرفه‌های زیادی برای خرید گوشی‌های هواوی در نظر میگیره و این کار باعث میشه فروش بقیه به شدت افت کنه...

من هر ایرادی تو هر پیجی ببینم میام برطرفش میکنم... مهم نیست پیج چه برندی باشه و اگر دقت کرده باشید همه نظرهام در پاسخ به یه نفری هست که حرف غیرعادی زده... شیائومی اصلا نیازی به تبلیغ من یا کس دیگه‌ای نداره... قیمت و امکاناتش بزرگترین تبلیغش هستن و من هم حرفی نمیزنم که شما تبلیغ برداشتش کنید... همه حرفام مستند هست و بزرگنمایی توش نیست... برای دونه دونشون میتونم منبع ارائه کنم...

کسی نمیاد تو پیج شیائومی تبلیغ برند دیگه‌ای رو بکنه چون نمیتونه... مثلا میخواید بگن برید به جای می ۹تی گلکسی A51 یا هواوی P30 Lite بخرید؟ یا به‌جای ردمی نوت ۸ پرو آنر 9X و گلکسی A50؟ اینجا یه سایت برای کمک به خریدارها هست که بهترین گزینه رو انتخاب کنن... چه ایرادی داره اون خریدار که شاید حتی تا پیش از این اسم شیائومی رو نشنیده باشه متوجه بشه که همچین برندی با قیمت کمتر از رقبا امکانات بهتری میده؟

Mehdi D در تاریخ : 1399/1/19

یه چیز دیگه اینکه من نگفتم مگاپیکسل بالا کاربردی نداره متنو با دقت بخون.
من گفتم وقتی شرکتی میاد توی میان رده ها همش از سنسور های بزگ و مثلا 48 مگاپیکسلی استفاده میکنه برای گول زدن افرادیه که از دوربین سر در نمیارن و فک میکنن دوربین با مگاپیکسل بالا عالیه.(مثلا ردمی نوت 7 که با این که 48 مگاپیکسله ولی کیفیت خوبی نداره دیدم که میگم) حتی بعضی از دوربین های حرفه که شرکت کنون می‌سازه بیشتر از 20 مگاپیکسل ندارن.
شما مطمئنی هواوی رو میشناسی که میگی یه بازو بیشتر نداره؟
شما هم اگه خیلی علاقه داری برو همون شیاومی رو بگیر و لطفا برو توی پیچ خود شیاومی نظرات تخصصی بزار.
اگه شیاومی خوب بود که شما طرفداراش تو همه ی پیجا نبودین😂😂
خداوکیلی چرا همه جا هستین؟🤔
تو پیجای سامسونگ، هواوی، آنر، اپل همه جا
تا حالا دیدی کسی بیاد توی پیجای شیاومی تبلیغ آنر بکنه؟

Mehdi D در تاریخ : 1399/1/19

دوست عزیز اولا که من توی بعضی نوآوری ها گفتم از اولین نگفتم اولین.
دوما یه ضرب المثل قدیمی هست که میگه هیچ ارزونی بی حکمت نیست. که البته شرکتی مثل هواوی تقریبا این ضرب المثلو بدون کاربرد کرده. ولی وقتی یه شرکت مثل شیاومی میاد انقدر گوشی رو ارزون میفروشه معلوم نیست از چه جنس هایی استفاده کرده که انقد ارزونه خود پردازنده اسنپ 855 حدود 100 دلاره بعد شیاومی میاد گوشی رو میفروشه 700 دلار. این یکم مشکوک نیست؟
بعدشم کمپانی هایی مثل سامسونگ، اپل، هواوی، نوکیا، سونی و امثالهم خودشونو ثابت کردن که کیفیت اکثر کالاهاشون خوب و مرغوبه اما شیاومی و یک سری از شرکت های تازه وارد مثل اوپو و ریلمی و... میخوان با ارزون فروختن کالاهاشون خودشونو به زور وارد این رقابت سخت که بین 3 شرکت بزرگ ساخت موبایل (سامسونگ، اپل و هواوی)هست کنن.
معیار من دوام گوشی ها بود نه تست زود تر بازکردن گوشی ها یا امتیاز بنچمارک. چون یه سری شرکت ها مثل اپل یا همین شیاومی(البته بیشتر شیاومی) سعی میکنن تا با تقلب و یه سری سخت افزار های دیگه امتیاز بالایی در بنچمارک بگیرن(که البته خود هواوی هم در گوشی پی 20 پرو این کارو کرد اما بعد از اون نه)
شاید گوشی های شیاومی اول که در دست بگیری عالی و خیلی خوب به نظر برسن ولی بلند مدت چی؟
بسیاری از فامیل های خود من برای قیمت ارزان به شیاومی روی آوردن که به شدت پشیمون چون گوشی های شیاومی(البته تا اونجایی که من دیدم و تحقیق کردم) گوشی های با کیفیت و خوشساختین اما حداکثر تا 1 سال. بعد از اون شروع میکنن به خراب شدن که این نشان از بی کیفیتی کالاست. (مثل می 6, می 5, redmi 6 و...) ولی سامسونگ و هواوی اینجوری نیستن من خودم دیدم که میگم الان من یه دونه گلکسی فیت دارم که هنوز که هنوزه داره برام کار میکنه بعد حدود 9 سال یا بیشتر و یه دونه هواوی y330 دارم که اونم داره مثل ساعت کار میکنه اما یکی از دوستام ردمی نوت 8 شیاومی گرفت و 2 ماه نشده بود میخواست ردش کنه بره ولی نمیتونست چون شیاومی مشتری اول وآخرش خودتی خراب شه مستقیم باید بندازی تو سطل آشغال.
گوشی های می میکس شیاومی گوشی های نوآور و خوبی بودن این درست ولی قبول کن که اسکی هم میره مثلا رابط کاربریش که خیلی به ios شباهت داره و...
حرف من اول سر بد بودن شیاؤمی نبود، سر این بود که شاید شیاؤمی در چین و هند خوب باشه ولی توی ایران خریدش ریسکه چون اگه خدای نکرده یه اتفاق براش بیوفته(که مطمئنا میوفته به خاطر کیفیتش) دیگه تمومه. مورد بعدی هم آپدیتای ناقص و کندشه که اصلا مورد پسند نیست.
راستی یه چیزی
کدوم آدم عاقلی تا برند های معتبری مثل سامسونگ و هواوی هست میاد شیاؤمی می‌خره؟ 🤣🤣 در صورتی که میدونه ریسک بزرگی داره میکنه
هواوی و سامسونگ امتحانشونو پس دادن و همه میدونن که گوشی های با کیفیتی میزنن ولی شیاومی حالا حالا ها مونده خودشو ثابت کنه و برای این کار باید سخت تلاش کنه تا بتونه هواوی رو شکست بده. بعدشم هواوی یه غول چینیه که دولت چین پشتشه به خاطر تکنولوژی های پیشرفته ای که می‌سازه(فقط هم موبایل نمیسازه که شیاومی بتونه از روش رد شه😏)
بعدشم یه سوال کجا دیدی که توی مقایسه های خیلی مهم بیان شیاومی رو به عنوان یه رقیب قرار بدن؟
همیشه اکثر مقایسه های معتبر بین 3 شرکت اول دنیا برگزار میشه که شیاومی به گرد پاشون هم نمیرسه. شیاومی رو همیشه با شرکت های ارزون و نامعتبری مثل اوپو، ریلمی و... مقایسه میکنن چون در حد دو غول تکنولوژی نیست. هواوی و سامسونگ غول تکنولوژین حتی به اپل نمیگن غول تکنولوژی.
ببخشید طولانی شد.

شهداد ه در تاریخ : 1399/1/18

و در خصوص حرف تاریخی که زدید باید بگم که کیفیت گوشی‌های شیائومی اگر بهتر از آنر و هواوی نباشه قطعا کمتر نیست... ۱۰۸ مگاپیکسل شیائومی روی یه گوشی میانرده تونست با ۴۰ مگاپیکسل پرچمدار هواوی با همکاری Leica رقابت کنه... تستای دوربین گوشی‌های شیائومی با هواوی در یوتوب هست دیگه در مورد بهتر بودن شیائومی در این زمینه حرفی نمیزنم... زومیت رو که میشناسید... برید اونجا و مقایسه دوربین‌های میانرده‌ها رو ببینید... کاربرا رای دادن... اول ردمی نوت ۸، دوم ردمی نوت ۸ پرو و سوم A51 و تازه چهارم آنر 9X... جالبیش اینجاست که ردمی نوت ۸ سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سامسونگ رو داره و آنر هم نه‌تنها ۱۶ مگاپیکسلی نداره بلکه ۴۸ سونی رو داره... که در حالت عادی باید بهتر باشه... اما خب نبود...

شما میتونی برای این حرف که مگاپیکسل بالا کاربردی نداره منبع بدی یا اثباتش کنی؟ اما من کاملا میتونم ردش کنم... سنسور می ۱۰ و می نوت ۱۰ تا قبل از اومدن P40 Pro از نظر اندازه بزرگترین سنسور دوربین بود... که البته باز هم با اومدن سنسور جدید ۱۴۴ مگاپیکسلی باز هم شیائومی و سامسونگ اول میشن... دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اس ۲۰ الترا که همون ۱۰۸ مگاپیکسلی مورد استفاده در می نوت ۱۰ هست (با این تفاوت که میتونه ۹ تا پیکسل رو به جای ۴ تای می نوت ۱۰ ترکیب کنه) در حالت ۱۲ مگاپیکسلی پیکسل‌های ۲.۴ میکرومتری میگیره که در نورگیری از ۱۲ مگاپیکسلی‌های دیگه خیلی جلوتره... همچنین کسی که بخواد جزئیات بالا ثبت کنه میره سراغ حالت پرمگاپیکسل... اینو منم میدونم که داشتن الگوریتم بهتر میتونه ضعف یک سنسور رو تا حد بسیار خوبی پوشش بده اما وقتی یه الگوریتم خوب روی دوربین‌های با مگاپیکسل بیشتر سوار میشه دیگه سنسور کوچیکتر هر کار کنه نمیتونه به سنسور بزرگتر برسه...

اگر به نظر شما اون تستی که ۴ تا برنامه رو باز میکنن و سرعت رو میسنجن معتبره که خب من دیگه حرفی ندارم... چون در اون صورت حتی ممکنه پرچمدار اقتصادی شیائومی از پرچمدار همون سال اپل جلو بزنه... در صورتی که اپل همیشه بهترین پردازنده‌ها رو داره و این بر همگان ثابت شده هست... در حال حاضر بنچمارک‌ها معیارهای بسیار معتبرتری از باز کزدن چهار تا برنامه هستن و نتایجشون هم با هم دیگه تناقض نداره...

سیستم‌عامل ساختن به این راحتی که هواوی ادعا میکنه و نشون میده نیست... ویندوزفون مایکروسافت، سیمبین نوکیا و چندین سیستم‌عامل دیگه در رقابت با اندروید شکست خوردن... چون اندروید و iOS در طول ۱۲ سال به اینجایی که هستن رسیدن... اگه سیستم‌عامل ساختن به همین راحتی بود که دیگه همه برای خودشون سیستم‌عامل داشتن...

شیائومی نه‌تنها به گرد پای هواوی میرسه بلکه در صورت طی شدن همین روند حال حاضر در صورت هواوی از روش رد میشه... هواوی فقط یه بازارو داره که اونم امسال به خاطر کرونا آسیب جدی دیده و فروش هواوی هم به طرز وجشتناکی افت کرده... اما شیائومی هم به زودی در بازارهای اروپا از هواوی جلو میزنه و هم بازار هند رو داره... پارسال به عقیده خیلی سایتا و منابع ردمی نوت ۸ پرو، نوت ۷ و می ۹تی بهترین میانرده‌های سال بودن... سال قبلش هم پوکوفون...

معمولا انقد برای یه نفر وقت نمیذارم اما چون دیدم که گفتی ارزون و بی‌کیفیت خواستم که یه ذره با دنیای اطراف آشنا بشی...

شهداد ه در تاریخ : 1399/1/18

حتی نوآوری‌های برند خودتون رو هم نمیدونید...
انتقال اسپیکر به زیر نمایشگر اولین بار در همون برند ارزون‌ساز بی کیفیت بود ۲.۵ سال قبل از P30... شیائومی می میکس ۱...
اولین گوشی با فیلمبرداری اسلوموشن سونی اکسپریا Z2 بود... ۱ سال قبل از میت ۸
یادش بخیر یادمه اس ۵ فیلمبرداری 4K داشت... سال ۲۰۱۴
دوربین دوگانه روی HTC Evo سال ۲۰۱۱ بود...
اولین گوشی با دوربین چهارگانه گلکسی A9 سامسونگ بود...
اولین گوشی با اثرانگشت زیر نمایشگر ویوو X20 Plus UD بود که ۱۰ ماه قبل از میت ۲۰ پرو اومده بود و بعدش هم می ۸ اکسپلورر شیائومی و ویوو نکس S بودن... البته اوپو R17 Pro هم بود اگه اشتباه نکنم... می ۸ پرو هم داشت که اینا همه قبل از میت ۲۰ پرو هستن...
اولین گوشی تاشوی 5G گلکسی فولد 5G هست که حداقل عرضه شد به بازار... مثل هواوی نبود که ویترینی باشه...
دکمه‌های لمسی کنار نمایشگر ویوو Nex 3 سلام میرسونه...
کنترل دستگاه بدون لمس هم الجی G8 ThinQ سلام میرسونه...
Samsung Dex روی گلکسی S8 سال ۲۰۱۷ با کارایی مشابه Easy Projection سلام میرسونه...
اگه منظور از GPU Turbo افزایش کلاک GPU هست اونم به صورت نرم‌افزاری که خب از خیلی وقت پیش رو گوشیای گیمینگ بوده...
Private space با نام Second space در میوآی ۸ روی شیائومی می ۶ اول سال ۲۰۱۷ موجوده... قابلیتی که در Emui 8 چند ماه بعد اومد...
حداقل میگفتید مثلا میت ۲۰ پرو شارژر وایرلس معکوس رو اولین بار آورد آدم شک نکنه... یا طراحی گرادیانی... اینا نوآوری‌های هواوی هستن و دو تا از همونایی که خودتون گفتید...

خب حالا وایسا من از نوآوری‌های شیائومی بگم...
اولین گوشی با توانایی وصل شدن همزمان به دو Wi-Fi و شبکه 5G (ردمی K30 5G)
اولین گوشی با بدنه سرامیکی! چیزی که بعد ۲ سال سامسونگ و بعد سه سال هواوی استفاده کردن (می میکس ۱)
اولین گوشی که جرئت کرد نسبت صفحه رو از ۱۶:۹ بالاتر ببره و رفت رو ۱۸.۵:۹ اگه اشتباه نکنم (می میکس ۱)
اولین سنسور مجاورت التراسونیک (می میکس ۱)
اولین گوشی با سنسور اثرانگشت التراسونیک (می ۵ یا می ۵ اس... که البته از نوع خازنی بود و با اثرانگشت زیر صفحه مقداری فرق میکرد اما سازوکارش همینی بود که الان در زیر صفحه استفاده میشه... با این تفاوت که الان به خاطر شفاف بودن آمولد میتونن از زیر صفحه امواج رو بفرستن)
اولین گوشی بی‌حاشیه که به تولید عمومی رسید (می میکس ۱... اون موقع نسبت صفحه به بدنه ۸۶ درصدی داشت... رکوردی که تا پارسال دست نخورده موند... سال ۲۰۱۶)
اولین اسپیکر زیر نمایشگر (می میکس ۱)
اولین گوشی با فیلمبرداری 6K برای دوربین اصلی (می میکس آلفا)
اولین گوشی با فیلمبرداری 6K برای سلفی (بازم میکس آلفا چون از دوربین اصلی استفاده میکنه)
اولین دوربین سه‌گانه سلفی (میکس آلفا)
اولین گوشی با نمایشگر ۳۶۰ درجه (میکس آلفا)
اولین گوشی با سنسور دماسنج و فشارسنج داخلی (میکس آلفا)

تازه خیلی کم گفتم... همین الان چندین مورد دیگه هم تو ذهنم هست... اگر میخواستم مثل شما هرچی دم دستم میومد بگم اوضاع خیلی بدتر از این بود... تازه این فقط مال بخش موبایل شیائومی هست و وارد بخش اینترنت اشیا نشدم...

Mehdi D در تاریخ : 1399/1/18

توی اینترنتو نگو که مشخصه هواوی اوله
توی ارتباط هواوی همیشه اول بوده و خواهد بود
اتصال3g. 4g و 5g رو هم هواوی زده و همیشه سرعت اینترنت گوشی هاش از همه ی برند ها بیشتر بوده

Mehdi D در تاریخ : 1399/1/18

انتقال اسپیکر به زیر نمایشگر در پی 30 پرو
اولین گوشی که قادر به فیلم برداری اسلوموشن بود میت 8 بود و الان هم هواوی با فیلم برداری 720 با 7680 فریم اوله
اولین گوشی که قادر به فیلم برداری 4k بود هواوی میت 9
اولین دوربین دوگانه میت 9
اولین دوربین سه گانه پی 20 پرو
از اولین گوشی ها با دوربین 4 گانه پی 30 پرو
اولین زوم 50 بربر دنیا پی 30 پرو(اولین سوپر زوم جهان)
از اولین گوشی هایی که سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر داشتن میت 20 پرو
اولین گوشی تاشو 5g میت ایکس
دکمه های لمسی کنار نمایشگر
کنترل دستگاه بدون لمس
قابلیت easy projection
GPU torbo
Private space
و 100 ها نوآوری دیگه
بازم بگم؟
شیاؤمی خیلی مونده به هواوی برسه و هیچوقت نمیرسه 😂
هر وقت تلاششو کرده به هواوی برسه شکست خورده و الان هم که هواوی تحریمه براش بهترین فرصته که هواوی رو پشت سر بزاره ولی موفق نمیشه(چون کیفیت ساخت گوشی هاش اصلا به هواوی نزدیک هم نیستن 😂) فقط هم بلده جنس تقلبی بده دست مردم اون از دوربین‌های 48 مگاپیکسلیش که در حد 16 مگاپیکسلی های هواوی هم نیستن اون هم از دوربین 108 مگاپیکسلیش که هواوی با 40 مگاپیکسل شکستش داد. (کیفیت دوربین خیلی به مگاپیکسل ربطی نداره و شرکت‌هایی که دوربین با مگاپیکسل بالا میدن اکثرا برای گول زدن مردمه) پردازنده هاشم که معلوم نیس چی ین 😂😂مدیاک میزاره جای اسنپدراگون میفروشه (اگه اینطوری نبود توی فیلم های مقایسه انقد کند نبودن 😏) تا چند وقت دیگه سیستم هارمونی هواوی تکمیل میشه و تمام
(افرادی هم که از هواوی بد میگن که من این گوشی هواوی رو داشتم اون گوشی رو داشتم بد بود معلومه که تا حالا یه دونه از گوشی های جدید هواوی رو از نزدیک هم ندیدن. من یه هواوی y330 دارم حدود 7 یا 8ساله هنوز بدون هنگی کار میکنه)
لطفا طرفدارای شیاؤمی برن توی صفحه ی گوشی های ازرون و بی‌کیفیت خودشون نظر بدن ودیگه نیان توی پیچ هواوی آنر مزه بپرونن همه اینجا میدونن که شیاؤمی به گرد پای هواوی نمیرسه

شهداد ه در تاریخ : 1399/1/13

این گوشی دوربین ضعیف‌تری نسبت به می نوت ۱۰ داره... زوم کمتری داره، باتری ضعیف‌تری داره، صفحه آمولد نداره و صفحه خمیده هم نداره و اثرانگشتش هم روی فریم هست...
در عوض پردازنده بهتری داره، پشتیبانی از شارژ وایرلس و وایرلس معکوس داره و دوربین سلفی بهتری هم داره...
مشکل بزرگ این گوشی نداشتن خدمات گوگل هست... به شخصه می نوت ۱۰ رو برتر میدونم...

شهداد ه در تاریخ : 1399/1/13

بله مثلا می ۹تی و می ۹ لایت و میکس آلفا که زیباترین گوشی‌های پارسال بودن به عقیده خیلیا اسکی از سامسونگ و هواوی هستن... دمتون گرم واقعا...
من گفتم مثال‌های نوآوری هواوی رو بگید تا منم مثال‌های نوآوری شیائومی رو بگم... اگر همینجوری کشکی کشکی همه‌چیز اسکی باشه کلا گوشی‌های بی‌حاشیه اسکی از می میکس ۱ شیائومی هست چون اون گوشی اولین گوشی بی‌حاشیه بود که به طور عمومی عرضه شد و اون موقع نسبت صفحه ۱۸.۵:۹ (تا قبلش و حتی ۶ ماه بعدش همه نسبت ۱۶:۹ داشتن) رو آورد و نسبت نمایشگر به بدنشم ۸۶ درصد بود...

امیر . در تاریخ : 1399/1/8

سلام/ خوب هستین؟ بچه ها کسی میتونه یه مقایسه کلی در مورد این گوشی و می نوت 10 پرو داشته باشه؟؟ بودجه ام بیشتر به شیا میخوره /ایا ارزش داره ک به این گوشی بیام و بیشتر خرج کنم؟؟ برند برام مهم نیست

و لطفا اگر از هزینه گمرکی این گوشی اطلاعی دارین بگین / تشکر

شهداد ه در تاریخ : 1399/1/6

دوست عزیز دوست دارم چند مورد از نوآوری‌های هواوی رو بگید...
بعدش من هم از نوآوری‌های شیائومی میگم... برخلاف چیزی که فکر میکنید شیائومی یکی از نوآورترین برندهای بازاز چه در زمینه گوشی‌های هوشمند و چه در زمینه اینترنت اشیا و گجت‌های هوشمند هست...

Mojtaba I در تاریخ : 1399/1/6

سلام سال نو شما هم مبارک والا تو سایت بست چاینا زده حدود 9 تومن هر وقت تو ایران بیاد با گارانتی فکر کنم یه چیز در حدود 10_11 تومن دربیاد همون نسخه 256 گیگش

Mojtaba I در تاریخ : 1398/12/25

سلام دادش اصلا معلوم نیست تو کدوم طرفی یه بار میگی شیائومی رو من mi9t دارم بدرد نمی خوره یه بار نظر کسی که درباره شیائومی خوب گفته رو تایید می کنی، درضمن اونی که گفته اینا همشون برند پرستن، بعد خودش برند شيائومی می پرسته باید قبول کنیم که شیائومی درسته خوب هست من هم قبولش دارم و همین الآنم از mi10 pro شیائومی خوشم اومده ولی هنوز یه کم کار داره تا از نظر اختراع و نوآوری به سامسونگ و هوآوی و اپل برسه جالب اینجاست که طرف میگه اینجا هیچکس واقعیت رو نمیگه همه برند پرستن درصورتی که خودش برند پرستی میکنه و شیائومی رو پیشنهاد می کنه.😅😅😅😅😅😅😅😅😅

E F I S I B در تاریخ : 1398/12/24

داداش دیگه اصلا درست نیست که این گوشی رو با mi9t pro مقایسه کنی من درسته این گوشی رو نداشتم ولی می نه رو داشتم خیلی باک زیاد داره داغ می‌کنه دوربینش زیاد بالا پایین می‌کنی شدیدا داغ میشه بعد آپدیت رابط کاربری مصرف باطریش زیاد میشه و ... تنها نقطه‌ قوت می 9 تی پرو صفحه نمایششه

احسان ا در تاریخ : 1398/12/5

...
یجوری میگی هواوی سرویس گوگل نداره انگار خودش خواسته نزاره...
پارسال ک تو یادت نمیاد،آمریکا از پیشرفت سرسام آور هواوی ترسید برا همین شرکتا رو مجبور کرد هواوی رو تحریم کنن
ک اونو هم میشه با دانلود این برنامه ها از ی سایت معتبر نصب کرد و خلاص

Mojtaba I در تاریخ : 1398/12/5

سلام شداد عزیز به نظرم اول نظرت خیلی تند بود ولی الآن که این نظرت رو خوندم خیلی خوب و قانع کننده بود من هم همین نظر رو درباره این گوشی دارم و می دونم که قطعا شرکتی مثل اسنپ دراگون که سال هاست داره توی صنعت تراشه سازی فعالیت می کنه خیلی بهتر از بقیه عمل می کنه و اینم می دونم kirin باید تلاش بیشتری طی سال های درازی طی کنه تا بتونه خودشه به اسنپ دراگون برسونه ولی از این نظرم باید در نظر بگیری که هوآوی با وجود تحریم های زیادی که از جانب آمریکا داره مجبوره خود کفا باشه و مطمئنن برای شرکت‌هایی که تحریم نیستن مثل سامسونگ و شيائومی بالا کشیدن محصولاتش و ساخت محصول قوی‌تر راحت تر از شرکتی مثل هوآوی هستش که بیشتر قطعاتش تحریم شده و حتی الآن برنامه های گوگل رو هم به صورت رسمی نمی تونه داشته باشه و در کل این سه تا شرکت هر سه تاشون خوبن و درباره دوربینم منظور من همین بود که درسته شیائومی و سامسونگ لنز 108 و 64 به کار بردن ولی هنوز راه طولانی رو باید طی کنن تا بتونن بهترین رابط دوربین رو برای گوشی های پرچم دار جدید خودشون به کار ببرن تا بتونن بهترین بهره رو از لنز های به کار برده توی گوشیاشون ببرن و در کل هر سه شون خوبن.

شهداد ه در تاریخ : 1398/12/2

ببینید من خودم هم با حرف‌های شما تا حدود زیادی موافقم و من نیومدم این‌جا که دوستان رو از خرید این گوشی منصرف بکنم... اتفاقا گوشی بسیار خوبی هست... اون دوست عزیزی که پاسخشون رو دادم به نظرم حرف‌هایی میزد که با واقعیت فاصله داشت و من هم جوابش رو دادم...

در مورد دگزو این رو بگم که من فقط امتیاز کلیش رو قبول ندارم اما متن بررسی‌هاش عالی هستن و هم‌چنین ریز‌نمراتی که میده... امتیاز کلیش رو هم به این دلیل قبول ندارم که مشخصا جهت‌دار نمره میده... دلیلش رو هم پایین‌تر گفتم...

در مورد بنچمارک هم به نظرم بهتره چندتا بنچمارک معتبر مثل آنتوتو و گیک‌بنچ رو به عنوان مرجع در نظر بگیریم... که تو هر دوی این‌ها اسنپ‌دراگون ۸۶۵ بهتر از کایرین ۹۹۰ ۵جی و اگزینوس ۹۹۰ هست... جدای از بحث بهتر بودن هم به تجربه ثابت شده که پردازنده‌های کوالکام بهینه‌تر و پایدارتر از رقباشون هستن... شما هرجا بپرسید بهتون همین رو میگن... البته این رو هم بگم که تا این قیمت فعلا همین گوشی بهترین پردازنده رو داره... و شاید اصلا درست نباشه مقایسه اسنپ ۸۶۵ با پردازنده این گوشی چون هنوز پرچمدارهای اقتصادی مجهز به اسنپ ۸۶۵ بیرون نیومدن و فعلا تا این قیمت این گوشی بهترین پرازنده رو داره...

هم‌چنین جا داره بگم که دوربین‌های پرمگاپیکسل مزایای زیادی دارن... اتفاقا خود هواوی شروع‌کننده استفاده از این دوربین‌ها بود... فک می‌کنم اولین گوشی هم که این دوربین‌ها رو داشت به جز نوکیا، سری P20 هواوی بودن... دلیلش هم واضح هست... این دوربین‌ها در رزولوشن ۱۰۸، ۶۴ و... میتونن جزئیات بالایی رو ثبت کنن و با ترکیب پیکسل‌ها در رزولوشن‌های پایین‌تر میتونن نورگیری فوق‌العاده بهتر داشته‌باشن... این که شما می‌بینید الان مثلا شیائومی می ۱۰ پرو شاید خروجی چندان بهتری نسبت به میت ۳۰ پرو 5G نداره به خاطر نرم‌افزار دوربین و الگوریتم نرم‌افزاریش هست... اگه رو همون سنسور یک الگوریتم خوب بیاد میشه انتظار داشت که خروجی بسیار بهتری نسبت به دوربین‌های با مگاپیکسل کمتر بده...

تو نظرتون به آپدیت Mi 9t Pro اشاره کردید... از مشکلش آگاهی دارم اما اون به خاطر باگ نرم‌افزاری هست و با یه آپدیت دیگه حل میشه... خودم پوکوفون دارم و ۲ هفته پیش به اندروید ۱۰ آپدیت شد... اتفاقا روون‌تر شد و به نظرم کمی هم مصرف باتریش کم شد که البته خیلی محسوس نیست اما خب به هر حال پیشرفته...

موفق باشید...

علی ک در تاریخ : 1398/12/1

ممنون دوست عزیز از این نظر گل گفتی یجورایی همچین میگن فلان شرکت که یکی ندونه فکرمیکنه اون شرکت جزئی از ارثیشونه

علی ک در تاریخ : 1398/12/1

سلام دوست عزیز حرفت واقعا درسته دمت گرم بابت نظرت حتی یک سریع ها دیدم میگن جون دولت چین کمونیستیه بخاطر همون اواوی هم کمونیسته و نباید ازش گوشی کرفت درصورتی که گوشیهای خیلی خوب و عالی میزنه بخصوص با قیمتهای کمتر که همین امر باعث شده که خیلی ها بتونن دارای گوشی بشن خب این کجاش بده،دمتون گرم خداحافظ.

Mojtaba I در تاریخ : 1398/11/28

دوستان خیالی شیائومی رو پیشنهاد کردن درصورتی که بعید می دونم طی یکی دو سال گذشته حتی دست به گوشی های هوآوی زده باشن که اینجوری نظر می دن من گوشیا هوآوی رو تست کردم با همین پردازنده kirin 5g که مسخرش می کنید به شخصه از اگزینوس سامسونگ قویتره و حتی بضیا سامسونگ هم تست نکردن که چه امکاناتی برای گوشی های پرچم دارش گذاشته که لابد سامسونگ رو پیشنهاد بدن و اینقدر بد از هوآوی تعریف می کنن و شیائومی رو پیشنهاد می دن، درضمن این گوشی امکاناتی دا ه که می 9t pro نداره مثل شارژ بی سیم معکوس و شبکه 5g اونم با این قیمت صفحشم اصلا بد نیست پس الکی نظر ندید که هوآوی بده شیائومی خوبه اگه می خواید درباره شيائومی نظر برید تو پیج شیائومی نظر بدید نه اینجا کلا این گوشی نسبت به قیمتش امکانات زیادی داره در ضمن رام هوآوی هم از همه شرکتا بهتره خصوصا وقتی آپدیت می ده سرعت گوشی بهتر می شه و همچنین شارژ دهیش همینطور که تو نظر قبلیم گفتم برند پرستی نکنید شیا ئومی هم خوبه ولی نسبت به برندهای دیگه برتری نداره.

Mojtaba I در تاریخ : 1398/11/25

سلام دوست عزیز شما در رابطه با تحریم آمریکا باچین و نصب نشدن پلی استور گفتین درصورتی که اگه یه سرچ توی یوتوب کنید می بینید که چند روش برای نصب پلی استور روی دستگاه هوآوی وجود داره وشما وقتی موفق بشید پلی استور رو نصب کنید یعنی همه چیز رو نصب کردید یعنی وقتی وارد پلی استور بشید می تونی تمام برنامه های گوگل رو نصب کنی درضمن من خودم گوشیم mate 10 lite هستش و پردازندش هم kirin 659 اول اندروید 7 بود بعد از اینکه به 8 ارتقا پیدا کرد سریع تر و روان شد و تا الآن تو بازی ها کم نمیاره و تا الآن هم کندتر نشده درصورتی شیائومی مثلا همین چند مدت پیش که آپدیت آندروید 10 برای mi9t pro ارسال شد خیلی از کاربر ها توی نظراتشون گفتن زودتر شارژ خالی می کنه و در رابطه با این گوشی هم می خوام بگم که خیلی خوبه و kirin 990 5g هیچی کمتر از Snapdragon 865 ندارهو این رو میتونید از امتیازات بنچمارک توی یوتوب ببینید برای فهمیدن امتیاز بنچمارک هر گوشی هم می تونید برنامه مخصوص همون رو روی گوشی نصب کنید و بعد چند دیقه تست و بررسی امتیاز بنچمارک گوشی مورد نظر رو بهتون میگه، بنچمارک هم با باز و بسته کردن برنامه ها بین دو تا گوشی این امتیازارو بهتون نمیده.شاید اسنپ دراگون کمی سریع تر باشه ولی kirin هم دست کمی از Snapdragon نداره و خیلی بازی ها رو روان و خوب اجرا می کنه و اگه شما dxo mark رو قبول ندارید مشکل خودتونه و حتی خود شرکت ها هم dxo رو قبول دارن و dxo به این دلیل این امتیازات رو میده بخاطر اینکه دوربین گوشی رو ظاهری و سطحی بررسی نمی کنه و عمقی و خیلی تخصصی بررسی می کنه در ضمن دوربین گوشی به 64 و 108 بودنش بستگی نداره بلکه به نوع چینش دوربین نوع های مختلف تله فوتو و اولترا وایت و ماکرو و غیره و رابط کاربری دوربین که از طرف شرکت روی گوشی قرار گرفته بستگی داره و در رابطه با صفحه نمایش هم باید بگم صفحه ی بدی نیست و از تراکم پیکسلی خوبی برخورداره و من ایننظراتو بابت این گفتم که نمیگم کدوم شرکت خوبه کدوم بده چون فضای بین شرکت های گوشی سازی رقابتی هیچ شرکتی گوشی چندان بدی تحویل نمیده، در کل نه شیائومی بده نه سامسونگ و نه هوآوی و خواهشا تو نظراتتون برند پرستی نکنید نگید فقط شیائمومی و ریلمی خوبن بر اساس واقعیت نظربدید منم مثال گوشی خودمو زدم چون دارمشو دارم ازش استفاده می کنم اگه در آینده بخوام گوشیمو عوض کنم هر برندی که گوشی بهتر بزنه همونو می گیرم.

حسام م در تاریخ : 1398/11/11

سلام کسی میدونه این گوشی قابلیت face unlock داره یا نه ممنون

شهداد ه در تاریخ : 1398/11/11

دوست عزیز اول این که بله درسته که اندروید اپن‌سورسه اما مشکل این‌جاست که گوگل هواوی رو تحریم کرده و اصلا با اون شیوه‌ای که شما گفتین نمیشه رو گوشیای هواوی پلی‌استور رو ریخت چون اصلا با سخت‌افزار هواوی هم‌خونی نداره... مورد دوم این که مگه سرویس‌های گوگل فقط فروشگاهش هست؟ شما خودت همه سرویس‌های گوگل رو از رو گوشیت پاک کن ببین چه اتفاقی میفته! عملا برای ماها کار با گوشی غیر ممکن میشه... اما خود چینیا چون جایگزین سرویس‌های گوگل رو در کشورشون دارن مشکلی براشون پیش نمیاد...

توصیه می‌کنم تست‌های مقایسه بین اسنپ ۸۶۵ یا حتی ۸۵۵+ که مال ۶ ماه پیشه رو با کایرین ۹۹۰ ۵G ببینید... اتفاقا در بحث گرافیک و پردازش و انتقال فایل‌ها و ... اسنپ خیلی قوی‌تره اما مهم‌تر از اون این که اسنپ در طول زمان به مراتب پایداری بیشتری نسبت به کایرین داره و این برتری اسنپ کاملا ثابت شده هست...

در ضمن بنده به شخصه به هیچ‌وجه DxoMark رو قبول ندارم! به نظر شما چرا باید سونی و نوکیا یه هم‌چون امتیازات پایینی بگیرن در صورتی که در عمل خیلی بیشتر از این لیاقتشون هست... ال‌جی هم باز به همین شکله... دگزو کاملا جهت‌دار نمره میده... شما حالا صبر کن و ببین که وقتی S20 و P40 بیان چه اتفاقی میفته... یا هم‌امتیاز میشن و یا P40 کمی میره بالاتر سونی و ال‌جی و نوکیا هم کلا میرن ته جدول... یا مثلا شما واقعا می‌تونی این رو هظم کنی که میت ۳۰ پرو با وجود به‌کارگیری کمک‌های لایکا پایین‌تر از پرچمدار ۵۰۰ دلاری خودش باشه؟ یا مثلا میت ۳۰ پرو 5g به چه دلیل باید ۲ نمره بیشتر از میت ۳۰ پرو عادی بیاره؟ مگه ISP پردازنده‌ها و الگوریتم نرم‌افزاریشون تفاوتی با هم داره؟
این‌ها رو در شرایطی میگم که میانرده شیائومی با پردازنده میانرده در جایگاه سوم دگزو قرار داره پس دلیلی نداره که بیخود دگزو رو بکوبم اما این واقعیته...
برای سنجش دوربین گوشی‌های هوشمند، بهترین معیار تست‌های یوتوب هستن...

اگر نمیدونید جا داره بگم که اولدهای شیائومی رو یا سامسونگ میزنه و یا تو دو مدل خاص (Mix Alpha و Mi Note 10) شرکت Visionox. سامسونگ که کیفیت صفحه‌نمایشش به همه ثابت شده هست و Visionox هم با کاری که با میکس آلفا کرد قدرتش رو نشون داد... پس قطعا اولد‌های مورد استفاده در گوشی‌های شیائومی هم از کیفیت فوق‌العاده بالایی برخوردار هستن.

اتفاقا برخلاف حرف شما اونایی که میان تو پیج شیائومی اکثرا با این شرکت آشنایی دارن اما اونایی که میان تو پیج هواوی و سامسونگ خیلیاشون نمیدونن که اصلا برندهایی مثل شیائومی و ریلمی وجود دارن که با قیمت کمتر امکانات بیشتری در اختیار مشتری میذارن یا اگر هم می‌دونن به اشتباه فکر میکنن که چون قیمتشون کمتره پس کیفیت کمتری دارن در صورتی که این کاملا نادرسته.

شهداد ه در تاریخ : 1398/11/11

دوست عزیز اتفاقا تست باز کردن برنامه‌ها خیلی تست دور از واقعیتیه... هیچ وقت باز کردن یه برنامه ازحداکثر قدرت CPU استفاده نمی‌کنه...
شرکت‌ها هم اینو میدونن و اکثرا با بهینه‌سازی‌هایی که انجام میدن سرعت باز کردن برنامه‌ها رو افزایش میدن اما مثلا شما وقتی کار گرافیکی سنگین می‌کنی این بنچمارکه که مهم میشه نه تست باز کردن چندتا برنامه...

بهروز ص در تاریخ : 1398/11/11

من واقعا از این کیفیت موبایل در نور خیلی خوشم آمد.کیفیت دوربین بسیار خوب بود.

اینم مقایسه کیفیت دوربین در نور کم با سامسونگ نوت 10 و آیفون 11 مکس پرو

https://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=5&idPhone1=9788&idPhone2=9846&idPhone3=9976

بزگترین تفاوت در عکس ها میتوانید مشاهده کنید اگر به این قسمت بروید :
1- گوشه بالای سمت راست : طرح کش های رنگارنگ
2- گوشه پایین سمت راست : طرح ماهی روی دیوار
3- اسکناس 5 دلاری
4- گوشه پایین سمت چپ : طرح قلب قرمز
5- گوشه بالای سمت چپ : طرح نوشته های ABCDEF

bashir k در تاریخ : 1398/10/29

جناب ۹۰ درصد استدلالهات ایراد دارن.
دوران آنلاک کردن بوت لودر، لااقل برای مصرف کننده عمومی تموم شده!
کی گفته اسنپ به کایرین برتری داره؟ کایرین شاید بنچمارکهای محبوب قدیمی موردنظر شما رو به اندازه اسنپ نمره نیاره، ولی دنیای واقعی مهمه، شما چندتا فایل رو کپی پیست کن مقایسه کن ببین کایرین ۹۷۰ ب بالا چقد سرعت کپی پیستش وحشتناک از اسنپ دراگون عزیزت بالاتره..
یکی گفته بود پلی استور نداره رو هواس!
...
اندروید اوپن سورسه. .. یعنی بعد از خرید گوشی، پلی استور رو از ی جا غیر از فروشگاه اپل نصب میکنی!! کاری که اتفاقا خود شیائومی پرستا خوب بلدن! نشون به اون نشون ک رام چینشون کل وجودش همینه!
مورد بعد، امتیاز دگزو ک اینهمه شعر گفتین راجع بهش اومد. باز این گوشی شده جزو ۳تای اول که!!

تنها ایراد این گوشی lcd بودنشه. که بخاطر حفظ قیمت این کار شده. هرچند lcd باکیفیت شرف داره به ledهای دو زاری بی کیفیت ک موقع تعویضش پول خونتو باید بدی،، ولی بهینگی مصرف باتریش و عمق رنگ مشکیش ب اندازه oled نیس طبیعتا..
در آخر
لطفا از تبلیغ شیائومی توی این پیج بکشید بیرون.
برید پیج شیائومی.
کسی بخواد اطلاعات بگیره میاد همونجا....

Mohsen S در تاریخ : 1398/10/28

آدم میاد 4 تا نظر از چند نفر که واقعا چیزی حالیشونه بخونی بعد هرچی کامنت میخونی میبینی طرف حتی نمیدونه هواوی از آنر جدا شده و هنوز به این گوشی میگه هواوی !
اون بنده خدا دیگه میگه مگه کسی بابتِ شیائومی پول میده :|
دوستِ عزیز چند سال پیش درباره هواوی هم همین حرفو میزدن ... ولی الان گردنتو بچرخونی نفر بغل دستیت یه گوشی هواوی دستشه
به جای این تعصبای بیخود 4 تا نظر درست درمون بذارین، یا لااقل اجازه بدین اونی که چیزِ مثبتی میدونه راهنماییمون کنه !

arshia g در تاریخ : 1398/10/22

دقیقا میشه بگی برای کی ثابت شده هست؟؟؟.

بله بله همون گوشیای درجه ۳ اَبَر پردازنده اسنپ دراگون رو دارن که میشه گفت کایرین ۹۸۰و ۹۹۰ هم بزاری رو هم باز هم اندازه یه اسنپ ۸۳۵ ارزش نداره. حتی سامسونگ هم برای آمریکا اسنپ دراگون می‌زنه

و در ضمن. این گوشیو با پنل ال سی دی و پردازنده ی ضعیف چطور میشه با note10 که
صفحه نمایش داینامیک امولد داره مقایسه بشه؟؟؟؟

از نظر من mi 9lite به این شرفش مبارزه که حقلا ۴ تومن پول میدی صفحه نمایش ال سی دی بهت نمیدن

arshia g در تاریخ : 1398/10/22

خنده دار اینه که برند ۱ چین گوگل نداره ولی ۲و۳ گوگل داره 😂

میگن قراره یه سیستم عامل جدید بسازه واس خودش که من میگم نسازه بهتره. اگر می‌خواست بسازه همون اولش میساخت نه الان که اندروید و آی او ای اینقدر به دوران رسیدن.

من خودم از mate 30 خوشم میومد ولی وقتی mi note 10 رو دیدم فهمیدم دیگه واقعا خرید mate 30 الکی شده تازه میت ۳۰ دیگه گوگل هم ندارن

تعصب کمتر باشه بهتره 😏

وحید پ در تاریخ : 1398/10/10

جعبه گشایی و نگاهی به موبایل Honor V30 Pro 5G رنگ آبی اقیانوسی

https://www.aparat.com/v/feKo3

Younes K در تاریخ : 1398/10/9

دوست عزیز دگزو مارک رو کامل ببین
بهترین شیائومی همونه پرچمداراش امتیاز پایین تری دارن

حمید ش در تاریخ : 1398/10/8

من خودم گوشی MI 9 شیائومی که پردازنده 855 روش سوار شده رو دارم
با یک کرنل اورکلاکی که فقط GPU رو به میزان 15 درصد اورکلاک کرده بنچمارکش نزدیک به پردازنده 865 که به تازگی معرفی شده خخخخخ لازم به ذکر هیچ کدوم از کلاک های CPU رو اورکلاک نکردم فقط GPU !!!!! اون هم 15 درصد!
خودتون داخل تصویر که مشخصه مشاهده کنید:
https://imgurl.ir/uploads/j435579_.jpg

حمید ش در تاریخ : 1398/10/8

دوست عزیز سوپر پرچم دار هواوی میت 30 پرو قدرتش به پرچم دارهای شیائومی نمیرسه چه برسه به این V30 Pro که حتی صفحه اش هم اولد نیست توصیه می کنم شیائومی بخرید لااقل آنلاک میشه و میشه کرنل اورکلاکی روش نصب کرد حتی اون موقع با اسنپدارگون 865 قدرتش برابری میکنه ...
هواوی حتی بوت لودرش هم آنلاک نمیشه بنابراین خبری از سرویس های کاستوم مثل کرنل اورکلاکی هم نیست
بدون تعصب به تمام دوستان توصیه میکنم قبل از خرید محصولات هواوی که حتی سرویس های گوگل رو هم ندارن و سرنوشت شون روی هوا هست برند دیگه ای رو انتخاب کنن

حمید ش در تاریخ : 1398/10/8

درسته 100 درصد حق با شماست متاسفانه جماعتی که داخل نظرات این بخش هواوی هستند دائما ملت بیچاره رو که خبری از جایی ندارن اشتباه راهنمایی و توصیه میکنن چه عرض کنم اون دوستی که میگه دوربین این شیائومی رو قورت میده بهتر بره به مراجع تخصصی دوربین مانند دگزو مارک رو ببینه شیائومی میان رده نوت 10 با سوپر پرچم داره هواوی یعنی میت 30 پرو کیفیت یکسانی داره و امتیاز یکسانی گرفتن پرچم دارهای شیائومی دیگه بماند خخخخخخخخخخخ

Younes K در تاریخ : 1398/10/8

دوست عزیز بنچمارک فقط یه عدده که اونم برای شما نون و آب نمیشه شما برو تستهارو ببین برای باز کردن برنامه ها و لود برنامه ها بعد بیا درباره امتیاز حرف بزن

یاس ع در تاریخ : 1398/10/7

با سلام کسی اینجا واقعیت رو نمیگه چون اکثرا برند باز هستند وگرنه واسع قشر ضعیف این جامعه بهتر از شیامی پیدا نمیشه که بتونه پوز برندها رو بزنه.

amir g در تاریخ : 1398/9/24

دادا هر وقت گوشی های هواوی 4k رو 120 فریم گرفت و سرعت پردازشش از اسنب دراگون 855 + بیشتر بود بیا بگو سی پی یو kirin 990 حرف نداره

فرشید ف در تاریخ : 1398/9/20

خیلی خنده دار بود و بیشتر جوک بود . اخه مگه برا شیائومی هم پول میدید شماها؟؟؟؟؟ طرف پشت گوشی رو نگاه میکرد میگفت این ارم نداره چیه گوشی اصلا نمیدونست شیائومی هم شرکته . هیچوقت برند یک چین رو با شرکتای دو و سه چین مقایسه نکنید . هواوی فراتر یه شرکته و تجربه ای که اون داره حالاها باید بش برسن بقیشون . شرکتی که پردازنده و مودم و الان قطعات وای فای و بلوتوث و یک سری قطعات روی بردش رو خودش میزنه با این شرکتا قابل مقایسه نیست که بیشتر مونتاژ کارن تا تولید کننده . خیلی کارا رو از هواوی پیروی میکنن همینا که میگی ... تو پرچمدار فقط هواوی سامسونگ و اپل در حال حاضر

وحید پ در تاریخ : 1398/9/17

جعبه گشایی و نگاه اول به موبایل Honor V30 Pro 5G رنگ برفک ایسلندی

https://www.aparat.com/v/2P4FS

amir g در تاریخ : 1398/9/17

داداش همین گوشی های درجه 3 به قول شما اینو میخورن تازه نوت 10 پلاس رو له کرده k20 pro شیامی و این گوشی با این قیمت و مشخصات ارزش خیلی کمی داره

Reza M در تاریخ : 1398/9/16

[شما] این گوشیا ... رو با یه برندی که واسه همه ثابت شده اس وغول تکنولوژی محسوب میشه مقایسع میکنی،بعد این پردازندش kirin 990 ،اصلاقابل مقایسه با گوشیای درجه سه جعبه شانسی شیائومی نیست،رقیبای این گوشی 11proوnote 10 plus هست نه اینایی که شما میگی

ناصر آ در تاریخ : 1398/9/16

الان می ۹ پرو ارزونتره و چند سروگردن بالاتر از این گوشی،کا بیست پرو با پنج تومن اینو قورت میده،پردازندش و رام ۱۲ انقدر قویه که به راحتی بالات. از ابن قرار میگیره،برا هووای ادم ۹ تومن پول میده؟؟!!!

چ چ در تاریخ : 1398/9/12

کسی میدونه گوگل پلی داره یا نه؟

لطفاً جواب بدید.

ممنون.

Reza M در تاریخ : 1398/9/11

داداش کدوم گوشی شیائومی همچین پردازنده قوی داره تو این محدوده قیمت بعد دوربینشم مثل این گوشی معرکه باشع ودرضمن5Gباشن ،هروقت همچین گوشی تو شیائومی باهمچین امکانات عالی وقیمت مناسب یجا دیدی اونوقت بیا حرف بزن واز گوشیای pertiشیائومی تعریف کن،اصالت خریدنی نیست،تمام

Reza H در تاریخ : 1398/9/10

این با این قیمتش رقابتیه؟؟؟ تنها گوشی که شاهکار تو قیمت گوشی های شیاومی هستن هم کیفیت بالا دارند هم قیمت خوب

amir g در تاریخ : 1398/9/10

چقدر گرونه 8 تومن من میرم راگ فون ایسوس رو می خرم که سریع ترین گوشی انرویدی الان هستش

MJK M در تاریخ : 1398/9/9

عزیز من صفحه نمایشipsوamo ledهر کدوم مزیت و ضعف های خودشون رو دارن و بیشتر سلیقه ای هستند،خیلی ها از رنگ غیر واقعی واشباع بیش از حد معمول امولدamoled خوششون نمیاد،صفحه نمایش های ال سی دی در روند تولید هزینه تمام شده بسیار کمتری داره واین دلیل برتری امولد نیست که روند تولید گرونی داره مخصوصا که تکنولوژی ltpsخیلی از ضعف های ipsرو برطرف کرده،توضیح بیشتر نمیدم خودت بیشتر تحقیق کن

Reza M در تاریخ : 1398/9/8

خوب اگه به جای ips lcd میومد از صفحه amoled استفاده میکرد گوشی صد تا صدوپنجاه دلار گرون تر میشد ودیگه ارزش اقتصادی ورقابتی بودنش رو از دست میداد

علی ر در تاریخ : 1398/9/7

انرم ... با این صفحه نمایشاش
خوب کسی ک اولد داره سراغ این گوشی نمیره
موارد 1 تا 65 از مجموع 65 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا