نظر کاربران درباره گوشی موبایل جی ال ایکس Shahin 2

Shahin 2 شاهین 2

GLX Shahin 2 جی ال ایکس
ارزیابی کاربران: 7.1 از 10 (1252 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های جی ال ایکس

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 201 تا 300 از مجموع 360 مورد

danial2218 a در تاریخ : 1399/2/12

...
زمانی ک بنده سامسونگ خریدم ملت همه مسخره میکردن..میگفتن وقتی نوکیا و سونی اریکسون هست چرا بری یه مارک گمنام بخری..
پس فکر نکن من کیفیت این برند معتبر رو نمی دونمم..بهش کاملا اعتماد دارم..
اما بحث من فقط و فقط اینه که تولید داخلی اگه با کیفیت باشه هم خیلی خوبه!!!
من صدبار گفتم برند ایرانی جی ال ایکس هم فقط شاهین دو رو من قبول دارم..شما هی میای جوری رفتار می کنی ک انگار بنده هیچی نمی دونم..
مشکل اینجا اینه ک نمیشه یه جوری به مردم بفهمونی اگه داری از تولید یا مونتاژ داخلی و حالا هر اسمی ک میخوای بذار حمایت میکنی،فثط بنا به دلایلی هست...یکی همین غیرت ایرانی...بیکار نموندن کارگر ایرانی و ؟..
شما فکر می‌کنی خدای فناوری هستی؟؟
روانه چندساعت از وقتت رو صرف خواندن مجله های فناوری و موبایل و خبر ...میکنی؟؟
چقدر از این بازار می دونی؟؟؟

حرف میزنی منطقی بگوووووو!!!

amir m در تاریخ : 1399/2/12

اره میدونم چی میگی.کالای کره ای کیفیت نداره و مردم دنیا اشتباه میکنن و موسسه jd powers در مورد کیفیت اشتباه هست.بهتره بیان کالای ایرانی بخرن.

amir m در تاریخ : 1399/2/12

دوست عزیزم ما هنوز اون چیپست کارت ملی رو نمیتونیم تولید کنیم شما میکی این‌گوشی چینه.خوب معلومه

danial2218 a در تاریخ : 1399/2/12

بحث بنده فروش سامیییی یا هواویییی نیست...بحثم اینه ک خرابی این گوشیا واقعا زیاده..اما هیچ وقت نگفتم کیفیت ندارند..
من بار‌ها هم گفتم ک شاهین دو نسبت به قیمتش گوشی خوبی هست..وگرنه مدل های دیگر جی ال ایکس رو من نمی پسندم..
بنده یه تولید باکیفیت ایرانی میخواستم ک اینو خریدم و عالی بود..
اونایی ک من ازشون خرید کردم می دونم ک گوشی های خودشون هم شاهین دو هست..به هر حال چیزی ک شما می گیرد اشتباه هست..من دنبال سوددهی کسی نیستم..فقط بحثم کیفیت کالاست..همیم

danial2218 a در تاریخ : 1399/2/12

نیازی به گشتن نبود... خداروشکر ک خودشونم گفتن ما مونتاژ کردیم..
بنده خودمم با اینکه مدل های چینی این گوشی رو از قبل می شناختم اما بازم اقدام به خرید کردم..

سید احمد س در تاریخ : 1399/2/11

مدل شاهین 2 همان گوشی مدل X برند Umidigi چین فقط با کاهش کیفیت بدنه و تعویض سنسور انگشت
و فلش با مدل A3X همان شرکت چینی است.

https://www.umidigi.com/page-umidigi_x_overview.html

https://www.umidigi.com/page-umidigi_a3x_overview.html

باتشکر

hadi s در تاریخ : 1399/2/11

سلام. کسی که این گوشی را خریده فقط جواب دهد.عکس و فیلم آن مثل بررسی سایتهای زومیت و mobile.ir و .... است یا نه؟ یعنی در یک مانیتور بزرگ یا کامپیوتر عکسها بزرگ شود نویز بالا و وضوح پایین دارد؟ چون خودم عکسها را مقایسه کردم 48 و 12 تفاوتی در کیفیت عکس نداشت.

amir m در تاریخ : 1399/2/11

شما هر کاری دوست داریو معتقدین انجام بدین و نظر شخصیتونه که چیزی رو قبول کنید و نکنید ....وقتی بیشترین‌گوشیهای فروخته شده سامی و یا هواوی هستند انتظار داری تو تعنیرگاه گوشی جی ال ایکس پیدا کنی که به یه هزارم نفروخته.به هر حال طرز فکر شما باعث حمایت از سود جویانی هست که سالها دارن خودشون بهترین ها رواستفاده میکنن ...

danial2218 a در تاریخ : 1399/2/11

من اصلا دوست ندارم بحث های غیرمعمول و غیرمعقول کنم..اما واقعا ما ایرانیا همیشه باید مارک های خارجی بخریم؟؟؟
می دونم بحث کیفیت خیلی مهمه!
ولی واقعا برند هایی مثل سامسونگ و هواوی ک در ایران به وفور یافت میشن فقط پول اسمشونو می خورند...وگرنه شدیدا خرابی دارند..چرا تعمیرکاران موبایل در ایران از جمله قشر پردرآمد هستند؟؟اونم با تعمیر گوشی های برند!!!!
اگه بحث کیفیت باشه من یه ذره هم قبولشون ندارم..چون هر موبایل فروشی و تعمیرکاری ک مراجعه‌ کردم ،فقط گوشی های سامسونگ و هواوی برای تعمیر داشت!!

ما فقط دوست داریم در تمامی بخش های زندگی خودمون،سیاست رو با چیزای ده قاطی کنیم..اگه بنا به خرید دوباره گوشی داشته باشم اصلا سمت گوشی های برند نمی رم!!فقط کیفیت رو در نظر می گیرم.. خداروشکر ک تا امروز هر گوشی خریدم ،با کیفیت بوده و بدون دردسر فروختم!!

danial2218 a در تاریخ : 1399/2/10

شما فقط می کوبونی...همین..مگه این همه گوشی سامسونگ و هواوی و ...گرفتم کدومشون پشتیبانی قوی داشتن؟؟؟یه بار شد یه چیزی تعویض کنند و پول نگیرند؟؟بابا کدوم پشتیبانی داری حرف میزنی؟؟
اگه بحث پشتبانی هست ک تمام برند ها در ایران ضعیف عمل می‌کنند..اما من دارم میگم الان پشتبانی جی ال ایکس قوی تر شده..بهتر شده..برای خودم ثابت شده هس

faramarz n در تاریخ : 1399/2/10

سلام دوستان. نبود جایی که در اون کاربران با هم صحبت کنن واقعا احساس میشه. برای همین با دوستم گروهی رو ساختیم و به زودی راه اندازی میشه که دارندگان گوشیهای جی ال ایکس بتونن در اونجا گفتگو و تبادل نظر کنن. گروه موبایل جی ال ایکس در تلگرام رو سرچ کنید. لینک @glxmobileuser

ali k در تاریخ : 1399/2/9

من این گوشی رو برای دوستم خریدم ، بعد یکی برای خودم هم خریدم

الان واقعاً خدماتشون بهتر شده ، حتی یه بار گوشی دوستم رو یه مشکل گوچولو داشت رو عوض کردن
من چه گوشی موبایلی بخرم که اینطور ضمانت بهم بده؟؟؟؟؟

من اگر شده تنها به دلیل ایرانی بودنش هم شده خریدم
گوشی چینی یا هر جای دیگه ای هم روز اولش ناب نبوده ، کم کم خوب شده
***** پیشرفت رو به مردم خودمون هدیه کنیم *****

اگه قصد خرید از سایت glx.ir داشتید هم در زمان خرید از این کد استفاده کنید تا بهتون تخفیف بده
GM33127846

amir m در تاریخ : 1399/2/9

وقتی گوشی سامسونگ رو بعد دوسال استفاده با بالاتربن قیمت میفروشی و گوشی مورد علاقت رو مفت هم‌نمیخرن میفهمی که ارزش یک برند معتبر دو چند برابر ارزش یک برند نا معتبره.بحث دوام و ...این به کنار.

danial2218 a در تاریخ : 1399/2/9

وقتی یه گوشی سامسونگ مدل آ بیست اس ۳۲ گیگی سه و نیم به بالا هست...مگه دیونه ام برم بخرم وقتی شاهین دو با ای قیمت و مشخصات هست

danial2218 a در تاریخ : 1399/2/9

بزرگوار
این گوشی با این قیمت الان عالیه..تمام گوشی هایی ک مشخصات شاهین دو دارم همگی نزدیک چهارمیلون و گرون تر هستن..اگه یه زمانی هم قیمت شاهین دو بودن الان دیگه واقعا قیمتاشون فوق‌العاده زیاد هست..

یه سری افراد هستن ک دنبال کیفیت هستند..نه برند و چشم و هم چشمی..از جمله خودم..حالا اگه تولید ملی یا مونتاژ باشه هم می خرم..اما بایکفیت باشه..ک خداروشکر این گوشی همونی هست ک می‌خوام..
حالا هرجور میخوای فکر کن..واسم مهم نیس..
میخوای بخر..میخوای نخر...اما بدون اطلاعات کاملا قضاوت نکن
موفق باشی

amir m در تاریخ : 1399/2/8

به غیرتت وقتی بر بخوره که این برند ملی هیچ خدماتی به هموطنت نمیده و فقط جنسش و میفروشه.به غیرتت وقتی بر بخوره که بیشتر ۲۰ سال پراید دست چندم کره ای رو با هزاران کشته دارن تولید میکنن دوست عزبز

amir m در تاریخ : 1399/2/6

منظورت دقیقا از حمایت اونم با چشم باز چیه ؟؟یعنی پولمون رو بابت گوشی بدیم‌که خدمات نداره و مشتری اول و اخرش خودتی و اسم و رسم کلاس نداره و هم قیمت محصولات جهانیه؟این‌میشه صدقه دادن نه حمایت

danial2218 a در تاریخ : 1399/2/2

شرکت ی دنبال رقابت با غول های بازار نیس...بلکه فعلا هدفش تولید یا مونتاژ ملی هست...بحث خدمات هم به نظرم بهتر شده.. یعنی واقعا بهتر شده.بع نظرم دور از انصاف هست ک بخوابم شرکت رو مسخره کنیم..الان شرکتهای بزرگی مثل اچ تی سی و موتورولا کاملا ورشکست شدن و حتی سهام موتورولا رو هم لنوو خرید..طبق اخباری ک بنده خوندم...یعنی این شرکت ها با اون حجم طرفدار و سابقه زیاد این بلا سرشون اومد...اما بازم ناامید نشدن و بهتر شدن..یا خیلی از شرکت های دیگه...ما باید فقط و فقط حمایت کنیم..اما نه با چشم بسته...بلکه با هدف و چشم باز..

danial2218 a در تاریخ : 1399/2/2

با سلام..
یه سری از حرفاتون قبول دارم.
اینکه می فرمایید گوشی با کیفیت باشه و قیمت پایین من قبول دارم..بارها خودمم به دوستان گفتم ک یه سری از گوشیای جی ال ایکس دیگه زیادی مونتاژ هستن...یعنی اومده از شرکت های درجه چهار و پنج چینی مونتاژ کرده..این مقوله ای ک میگم ک فقط فقط برای گوشی های میان رده این بازار مثل ام ۲ و ام ۳ بیشتر صدق می کنه..چون نسبت به قیمتی ک میدی اونم با توجه به شرایط بازار الان ایران ک قیمت گوشیای بازار شدیداً کشیده بازار به نظرم جالب نیست..

به نظرم بهتره سیاست خودشو درست کنه..
ولی شخصاً از شاهین دو واقعا راضی هستم..چون باکیفیت هست و نسبت به گوشی های دیگر بازار مقرون به صرفه س

سید م در تاریخ : 1399/2/1

دورانی که گوشی هوشمند نمیزد 3-تا گرفتم جی ال ایکس همه خدابیامرز شدن نه پشتیبانی داشت نه هیچی حالا بگذریم!
شما کیفیت رو ببر بالا اول بعد قیمت رو بیار پایین بعد واسه اونایی که تو کشورت هستند شرایطی فراهم کن که بتونی بدون چک و چونه و ضامن و چک کارمندی قسطی بخره گوشیو.
بعد خودتو با ریال بسنج نه با دلار!
من توهین نکردم شاید صاخب نطرم نباشم ولی شما اول ببین چجوری داره یه شرکت سود میبره بدون اینک خدمات درست ارائه کنه !
مثال قبلیم شمارو توجبه نکرد به جور دیگ مثال میزنم شاید نتیجه داد!
شما فک کن تولید یه خودکار واست 1000 تومن هزینه برداره
بعد فروشت 1200 باشه
ولی اگه همون خودکارو واست چین بزنه با 200 تومن هزینه انجام میده
اینجوری همون 1200 رو بفروشی سودت میشه 1000
هم بقیه بهت میگن ایول داری تولید نلی میکنی!
هم با ارز دولتی اونور هزینه میکنی اینور سودت به ارز بازار نقد میشه!
حالا دیگ نمیدونم چجوری توضیح بدم ایشالا که پیشرفت کنین با سامسونگ رقابت کنین

مصطفی آ در تاریخ : 1399/1/31

سلام .لطفا فیلم مقایسه دوتاشون را کنار هم داخل سایت بگذارید تا راحت تر تصمیم بگیریم.ممنون(نوت ۸ و شاهین ۲)

danial2218 a در تاریخ : 1399/1/30

با سلام مبارکتون باشه.دقیقا گوشی شاهین دو رو با همین نوت هشت مقایسه کنید.من نوت هشت هم دارم..خدایی هیچ کم و کاستی از اون نداره.. اتفاقا کاور و گلس نوت هاست به راحتی بهش می‌خوره.ومنم از دیجی کالا سفارش دادم و بسیار با کیفیتی بود..برتری های شاهین دو نسبت به نوت هشت:::
وزن کمتر
داشتنNFC
وایرلس شارژ
نت فورجی پلاس

danial2218 a در تاریخ : 1399/1/30

سلام قربان.!
یکم ادب و احترام و معرفت هیچ جای دوری نمی ره..شما با شرکت مشکل داری..خب می تونی نقد و شکایت خودت رو در کتاب احترام بگی..مثل خیلی از دوستان..دیگه چرا به دیگر افرادی ک بنا به هر دلیلی این گوشی رو خریداری کرده و یا از تولید ملی حمایت می کنند توهین میکنی؟؟؟؟؟؟؟
شما همه چیز و همه کس رو داری به پای شرکت هایی همچون سایپا و ....خراب می کنی..و می کوبونی..
اگه بنا به حمایت از تولید ملی باشه شک نکن بنده حقیر فقط جنس درجه یک ایرانی می خرم...ک تا الان هرچی خریدم اعم از لوازم خانگی و صوتی و تصویری و موبایل واقعا راضی بودم.. مخصوصاً لوازم خانگی..واقعا نیازی به تعریف نیست..ماشین لباسشویی خریدم عالی بود.. تلویزیون ال ای دی و یا یخچال همگی عالی بودن..کاری به این ندارم ک مونتاژ کار هستیمممم..بحث بنده تولید داخلی و حمایت هست..ک ولله قسم د. این زمینه خیلی پیشرفت خوبی داشتیم..
در زمینه‌ی صنعت موبایل پیشرفت قابل توجهی داشتیم.. افرادی ک به بنده زنگ زدن و یا برای آشنایی با این گوشی پیام گذاشتن،از خریدشون راضی بودن...الان نزدیک دو ماه هست این گوشی رو دارم..خیلی ازش راضیم..
بارها به افرادی ک این گوشی رو نقد می کردند گفتم ک حداقل از نزدیک باهاش کار کنید..بعد انتقاد کنید

BehnaM J در تاریخ : 1399/1/28

من این گوشی رو هفته پیش گرفتم (از سایتی به غیر از GLX چون تحویل اردیبهست زده بود). در یک کلام نسبت به قیمت عالی هستش البته نوت 8 شیائومی رو تست نکردم
نسبت به بقیه گوش های GLX کیفیت بسیار بالایی داشته و الحق خدمات و لوازم جانبی GLX الان بهتر شده ولی باز جای کار داره. توی جعبه قاب ژلیه اییه دودی و یک گلس موجوده ولی روی گوشی یه کاور ضد خش روی LCD هست.
فست شارژ، کیفیت عکس و تاچ بسیار عالی هستش. البته اهل بازی نیستم و روش بازی نریختم
در این رنج قیمت میتونه بهترین گزینه باشه و خریدشو به شدت پیشنهاد می کنم.

سید م در تاریخ : 1399/1/28

خیلیا میگن از تولید ملی حمایت میکنیم و بقیه بی غیرتن و فلان ساده بزنم سوپر مارکت کوچتون یه تن ماهی رو میده 5500
ولی سوپر مارکت کوچه بقلی همونو میده 5000 تومن.
خب این سوور مارکتی که تو کوچه شماس یا باید بخاطر از دست ندادن مشتری های تو کوچش قیمتو بیاره پایین یا باید کیفیت رو ببره بالا!
به این میگن رقابت در بازار!
ولی اینجا سوپر مارکت کوچمون انتخابش اینه که بره سوپریه اون محل رو اتیش بزنه و وقتی مطمین شد دیگ سوپری وجود نداره اون اطراف قیمت همون محصولو بکنه 6500
متاسفانه ابنجا پراید تولید میکنیم(گرچه اونم نمیکنیم) بعد به جای رقابت درست با ماشین های دیگه یعنی بالا بردن کیفیت یا کم بودن قیمت میایم رقیب رو حذف میکنیم!
وقتی محصول بی رقیب شد مردم مجبورن بخرن!
....
هروقت اونست کیفیت خودش رو ارتقا ببخشه یعنی در حد متوسط رو به بالا و قیمت محصول رو هم خیلی بیاره پاینن آره ما هم حمایت میکنیم!

faramarz n در تاریخ : 1399/1/25

جی ال ایکس باید هر دو سالی یه دونه گوشی تولید کنه با سخت افزار میان رده و قیمت مناسب که همه بتونن بخرن. بعد همون یه گوشی رو بیشتر قطعاتش رو تولید کنه و تا چند سال قطعاتش رو تامین کنه. اینجوری پشتیبانیشم قوی میشه و لازم نیست گوشیه خراب بره تا خوزستان تعمیر شه و برگرده چون قطعاتش تو همون نمایندگیهای تهران موجود میشه.
ولی الان وضعیت جی ال ایکس به این صورته که سالی چند تا گوشی مونتاژ میکنه و هر گوشی بعد از دوسال قطعاتش پیدا نمیشه و این یعنی وقتی شما گوشی با گارانتی ۱۸ ماهه میخری، بعد از ۱۸ ماه گوشی خراب شد اون موقع
لازم نیست این شرکت گوشیهایی مثله بالا ردهای سامسونگ رو بزنه وقتی زیر ساختش مثله سامسونگ و اپل نیست. جی ال ایکس اگر یه مدل میان رده بزنه که بیشتر اقشار جامعه اون رو بخرن و راضی باشن میتونه فروش زیادی داشته باشه و بهتر از اینه که ده تا گوشی شاهین بفروشه ده تا اریا و ده تا اون مدلو اخرشم تو تامین قطعاتش بمونه و خریدار ایرانی رو زجر بده.
واقعا حرف غیر منطقی میزنم؟؟؟

یاسر ع در تاریخ : 1399/1/24

چقدر اینجا بحث داغه😁😁
کیفیت کالای تولید(یامونناژ)داخل
مقایسه با دیگر برندها
قیمت و لوازم جانبی
خدمات پس از فروش
حمایت از کالای ایرانی
و...
چقدر موضوعات متعدده😂
من حرف تمام منتقدین رو تقریبا قبول دارم چون حق میگن
جی ال ایکس کیفیتش، دوام قطعاتش، خدمات پس از فروشش، تنوعش، قیمتهاش و همه و همه ضعیف ...بووووود ولی خب داره تلاشش رو میکنه
یه سر به تولیداتش بزنید.از g1شروع گرد که میتونم بگم در اسمارت فون بودنش یه [افتضاح] به تمام معنا نه ولی به ۸۰ درصدمعنا بود😁
خدمات پس فروش اونموقع هنوز تو جی ال ایکس اختراع نشده بود😁😁
چقدر بدختی کشیدم من اونموق...یادم میاد خندم میگیره😁
ولی با همین حمایت ها آریا وان روزد با باتری ۶۰۰۰ که من هنوزم میگم یکم از شاهین بهتر بود
والان شاهین۲
این یعنی رشد
خدمات پس از فروشش واقعا بهتر شده(توخود سایتش حتی رام فلش تمام گوشیهاش رو گزاشته)
قیمتهاش واقعا بهتر شده
و...
برعکس پراید که هرچی بیشتر حمایت کردیم بدتر شد😁😁
جی ال ایکس با حمایت ها بهتر و بهتر شد
و من تلاششون و ایستادگیشون رو شایسته تقدیر میدونم.به امید اون روزی که گوشی تمام ایرانی ما برند جهانی باشه( نه مونتاژ)😜😜
نیاز به مقایسه باهیچ برند دیگه ای رو نداره چون داره پیشرفت میکنه وهنوز جا داره...
والسلام
😗😗😗

امیر ح در تاریخ : 1399/1/4

سلام
انصافا بحث سر سخت افزار كه بيهوده و بي انصافي هست. قطعا توي تنوع دادن به سخت افزار دست ماها خيلي باز نيست.
مطلب مهم در مورد شركت جي ال ايكس خدمات پس از فروش هست كه به شدت ضعيف و اصلا جاي دفاع ندارد.
بنده اول اسپايدر1 خريدم ال سي دي موجود نبود و بعد از موجودي به شدت گران.
الان آريا دارم، خواهرم و پسر عموي خودم آريا دارند و مادرم ماد. همه را خودم خريداري كردم براي حمايت اما خدمات صفر!!
بنده خودم تعميركار تلفن همراه هستم تاچ و ال سي دي آريا ميخواستم قيمت فضايي ٦٠٠ هزار تومن ميدادن!! هم قيمت سامسونگ كه كيفيت تاچ و ال سي دي هاي گوشي هاش بالاست. در حالي كه تاچ آريا با دستگاه قابل تعويض هست و داخل سايت علي اكسپرس هم فراوان موجود هست شركت فقط اصرار به وارد كردن تاچ و ال سي دي با هم و با قيمت گزاف دارد! از علي اكسپرس با هزينه پست و گمرك چيزي حدود ٣٥٠ تمام ميشد بعد شركت قيمت ميداد ٦٠٠ !!!
قاب و گلس هم ديگه بنده دستم توي كار هست و مطلع هستم كه اين قيمت هايي كه شركت در سايت ميدهد به شدت گران و نامعقول هست. وقتي مردم مجبور هستن قاب و گلس گوشي هاي شما را فقط از مرجعيت سايت خودتان خريد كنند حداقل بخاطر اسم توليد داخلي اين بخش را براي حمايت حداقلي مشتريان با قيمت هاي معقول تري قرار دهيد. طرف گوشي خريده و نميتونه همراهش لوازم جانبي هم سفارش بده مجبور هست يكبار گوشي بخرد يكبار لوازم جانبي گران قيمت و دوبار پول پست بدهد!!!
كلا شما بنز بساز وقتي خدمات نامعقول و ناظرست باشه ارزش حمايت نداره.

مصطفی آ در تاریخ : 1399/1/2

سلام .لطفا اگر کسی گوشی جی ال ایکس شاهین ۲ را دارد،یک فیلم مقایسه با گوشی های هم رده داخل آپارات یا ... بگذارید.بتوانیم راحت تر و با خیال آسوده خرید کنیم.

علی ر در تاریخ : 1399/1/2

دوستان عزیز این بحثها که این گوشی خوبه یا بده به سلیقه شخصی خریدار مربوطه شما فقط حق راهنمایی دارید اونم در صورتی که اطلاعات داشته باشید نه به خاطر اینکه فلان گوشی رو داشتید.خیلی ها این گوشی رو با ردمی نوت۸ مقایسه کردن هر کدومشون یه ویژگی های دارن که به سلیقه شخصی مربوط میشه نه شما که تعصب فلان گوشی رو میدونید

danial2218 a در تاریخ : 1399/1/1

من واقعا به غیرتم برمیخوره ک صنعت تولید موبایل در ایران به اونجایی ک باید نرسیده تا هدف قضاوت های نابه جا قرار نگیرند..ولی گذشته از تمام این بحث ها به نظرم بهتره یکم خوشبین تر به این موضوع نگاه کنیم..کشور چین دنیا رو گرفته..واقعا تمامی اجناس این کشور همه جا هست..خب چرا وقتی با یه ترفند مثل کرونا می‌تونه تمام دنیا رو به هم بریزه و اقتصاد و جان و مال یه کشور رو فلج کنه بهش وابسته باشیم؟؟؟من واسه داداشم همین شاهین دو خریدم..برای دوام هم همینطور..ازش راضی هستن و تمامی نیاز های اونا رو برطرف می‌کنه..
همینکه اگه خراب شد می‌دونم تمامی قطعاتش در شرکت موجود هست و گارانتی تعویض داره واسم کافیه..هرچند قبلا خدمات ضعیف بود اما الان واقعا بهتر شده
موفق باشید

danial2218 a در تاریخ : 1399/1/1

بنده هر دوتاشو داشتم..نوت هشت نسبت به دیزاین ک داره واقعا سنگین هست و در استفاده‌ی طولانی مدت باعث اذیت شدن کاربر میشه..NFC نداره.. شارژ وایرلس نداره،کذشته از همه اینا نسل اینترنت این گوشی حداقل در ایران بیشتر از فورجی نیست..
پس ترجیح دادم بفروشم و اینو بخرم..از خریدم کاملا راضیم..حالا هرکسی هرجور میخواد فکر کنه..

danial2218 a در تاریخ : 1399/1/1

بزرگوار...بنده سری mi هم داشتم..گذشته از همه اینا چرا هیچ کدوم از گوشی های برندهای دیگه مشکلی با اپراتور های ایرانی نداره؟؟؟؟عزیز من این اشتباست

danial2218 a در تاریخ : 1399/1/1

سلام
توجیه چیو کنم؟؟
خودم موبایل فروش هستم..چجوری شاهین دو رو به زور خریدم‌‌‌؟؟؟
مگه من گفتم آقای حمید ک دلت رو خوش کردی به یه ردمی هشت اونم با این قیمت بالای ک الان هست..مگه التماس کردم بیا شاهین دو بخر؟؟؟؟
مشکل همه شما اینحاست ک فقط قضاوت می کنید..

امین ج در تاریخ : 1398/12/28

با سلام

لطفا بخش نظرات سابت GLX رو ببینید که جواب خیلی از سوالات رو میده.

https://www.glx.ir/products/2243

محمد م در تاریخ : 1398/12/28

شما اگه میخواستین اینترنت 4.5 رو روی شیا داشته باشین ، باید سراغ mi میرفتین ، نه ردمی .
بحث این نیست که ردمی پشتیبانی نمیکنه ، بلکه هنوز اپراتور ها باهاش سازگار نیستن .

myth . در تاریخ : 1398/12/28

ببین یه روال و یه قانون نانوشته هست که میگه وقتی یه شرکت می خواد کالایی رو برای مخاطب ارائه کنه باید بره رقبا و کیفیت کالاشون رو بسنجه ببینه ایا واقعا کالایی که میخواد عرضه کنه ارزش خرید داره یا خیر نه اینکه با هزار جور پسوند ازجمله حمایت از کالای داخلی سعی در جذب مشتری کنه ...
بله من و امثال من موظفیم از کالای داخلی حمایت کنیم ولی درصورتی که برا حمایت ما ارزش قائل شن...
وقتی از صنعت خودرو سازی کشور حمایت می کنیم (البته از روی ناچاری و کاهش قدرت خرید) و سال به سال از کیفیت خودرو ها می زنن جوری که اگه بخوای ماشین بگیری می ری دنبال مدل پایین تر چون میدونی با وجود اپشن کمتر کیفیت ساخت بیشتری داره نباید توقع داشته باشن من مخاطب دوباره اشتباه کنم و اجازه بدم دائما از اعتماد و حمایتم سو استفاده بشه
همه ی اینا رو گفتم که بگم برا اینکه من ترغیب بشم کالای ایرانی یا مونتاژ ایرانی بگیرم باید یه ویژگی و وجه تمایز در اون کالا ببینم وگرنه لزومی نداره هزینه ام صرف یه حمایت بی نتیجه بشه...

hamid r در تاریخ : 1398/12/28

داداش خسته نشدی از بس توجیه بی مورد ارائه میکنی ردمی ۸ فقط باطریش به این گوشی می ارزه دارمش خیلی عالی حرفهاتونم اصلا درمورد صفحه وبقیه چیزاش قابل قبول نیست

نوت۸که دیگه بماند...شما همون با glx حال کن مراقب باش زیاد باش تند نری...

ali k در تاریخ : 1398/12/27

موردی که خیلی باحاله حمایت نا محسوس شما از GLX هست
صفحه نمایش ردمی نوت 8 و نوت 8 پرو يکيه!اما ردمی نوت 8 نمايشگرش [بده]
ولی چون ردمی نوت هشت پرو مثل شاهین 2 از مدياتک استفاده میکنه گوشی عالی و بی نقصيه
اينطور نيست؟
شرط می بندم همین شاهین دو رو هم به زور خریداری کردین،اگه اینطوریه منم هفته ای یکبار آیفون عوض ميکنم
روی ردمی 8 با اسنپ 439 برنامه و بازی سنگین اجرا میکردین؟همینقدر کافیه....
حیف پول یعنی گوشی که بدنه پلاستيکيش رو فشار بدی ،انگشتت فرو بره!
اون کسی که سامسونگ و شيا داشته و سه تومن داده شاهین 2 گرفته....
لا الله اله لله

danial2218 a در تاریخ : 1398/12/26

با سلام آقا خشایار
خسته نباشید
بنده تعصب هیچ برندی ندارم و نداشتم..
اما واقعا ناراحت میشم ک شاهین دو رو کسب خریداری نکرده و یا باهاش کار نکرده و با اطلاعاتی ک از قبل در مورد جی ال ایکس داشتن دارند قضاوت میکنند..
شما ردمی هشت دارید..مبارکتون باشه اما بنده فقط سه روز ردمی هشت رو تحمل کردم..چون فوق العاده ضعیف بود.هر برنامه و بازی سنگین ک نصب میکردم اونم با قیمت دو و دویست ک اون موقع خریدم واقعا ناامیدم کرد..مجبور شدم بدمش مشتری اونم با صد تومان ضرر.. مخصوصا صفحه نمایشش واقعا چشم رو اذیت میکرد
نوت هشت داشتم..خیلی گوشی خوبی بود..اما شخصا از صفحه نمایشش راضی نبودم..ولی نوت هشت پرو داشتم در یه کلام بی نظیر بود..
پس اون افرادی که فکر می کنند بنده با چشم کور و عقل بسته و بدون هیچ تحقیقی این گوشی رو خریداری کردم در اشتباه محض به سر می برند..
الان شش بازی سنگین نصب کردم..آسفالت ۹،پابجی،کال آف دیوتی،فوتبال ۲۰۲۰ و..با آخرین کیفیت و بدون هیچ بگی دارم آنلاین بازی میکنم..فقط به عنوان تست برای دیگران و مشتری.... خدارو شکر تمامی قطعات هم موجود هست..نیازی به گشتن نیست...
آخرین نکته..بنده انتظارم از یک گوشی فوق‌العاده بالاست..وقتی دیدم شیاعومی نوت هشت و یا همان پرو اینترنت نسل چهارم و نیم ساپورت نمی کنه خیلی زورم گرفت اینقدر پول دادم..

danial2218 a در تاریخ : 1398/12/26

شما بزرگواری کن یه تماس با بنده بگیر..بنده وقت ندارم ک بیام اینجا و جواب بدم..تماس بگیریدفک کنم بهتره..عرض کردم خدمت همه دوستان عزیز..بنده از نظر مالی مشکلی نداشتم..هر مارک و برندی ک میخواستم می تونستم بخرم..اما برای حمایت از اون دوتا کارگر بدبخت خریدم و خدارشکر راضیم ..
دوستانی هم ک شیاعومی و سامسونگ داشتند از همین مدل براشون سفارش دادم و راضی هستن..

Ali A در تاریخ : 1398/12/23

اولا تو خواب هم یه میانرده چینی ۱۰ میلیون فروش نمیکنه ! ایفون تو فروش همیشه اوله
ردمی نوت ۸ هم نیومده به پت پت افتاده هنگ میکنه لگ میزد سایه میوفته رو lcd و..... صد رحمت به جی ال ایکس

khashayar t در تاریخ : 1398/12/23

اقا چه بحث الکی میکنین اخه....شما نمیدونین هر کسی تو ایران هر برندی دستش باشه تعصب اون برند و میکشه..حالا این اقا شهاب داره خوب طبیعیه طرفداری کنه اون اقا شیائومی داره اونم طرفداری میکنه....
این اقا میگه سهاب خوبه خوب لابد در حد کارایی که میخواسته جواب گرفته ازش دیگه...
میلما شیائومی برند جهانی با استاندارد های جهانیه شکی نیست من الان ردمی ۸ دستمه...
حالا این اقا دوست داشته خریده پولشم دور نریخته چون دلشو داشته پول به گوشیی داده که به نظر شخصی من هیچ اعتمادی بهش نیست...

زشته بهم میگین حالیت نیست..نمیفهمی...
هر کسی اندازه خودش میفهمه...اونی که بیشتر میفهمه باید کوتاه بیاد و بفهمه داستان چیه...
هر صفحه ای نیرم دعواست نمیفهمم اخر گوشیه خوبه یا بد

ali k در تاریخ : 1398/12/20

دوست من،
شما از همون جایی که گفتی خیلی مونده تا شيائومى به سامسونگ برسه فهمیدم که هیچ گونه اطلاعاتی از دنیای پیرامون خودت نداری و خوندن نظر شما فایده ای نداره ولی هرچند چاره ای نیست...
همین شيائومى که الان شما خوار و خفيفش کردين سال 2014 سومین برند بزرگ دنیا بعد از سامسونگ و اپل شد،،،،گوشی mi 3 در عرض دو ثانيه15000 هزارتا فروخت،سال 2014 در عرض یک روز با فروش دو میلیونی گوشی رکورد گينس رو شکست،این ها فقط چند مورد از افتخارات سال گذشته ست،پر فروش ترین ميانرده 2019 و رکورد 10 میلیونی ردمی نوت 7 توی یه هفته و ... هم که بماند،يکی از افراد نزدیک به کمپانی اپل به طور غیر مستقیم اغراق کرد که علت اینکه اپل به خاطر شباهت رابط کاربری و کپی بردارى های بعضی از محصولات شيائومى اقدام به شکایت نميکنه،سامسونگ هست چون شيائومى رقیب خطرناکى برای سامسونگ به حساب میاد و حذف شيا به نفع رقیبش تموم میشه،پس به هیچ وجه خوار نیست و لازم نیست برای این که شیا رو هم رده glx نشون بدین،ازش بد بگین و ضعیف جلوش بدین.
حالا اومدی میگی شاهین 2 خیلی بهتر از ردمی نوت هشته؟
ردمی نوت هشتی که در معیار های جهانی از بالاترین کیفیت برخورد داره رو پای یه میانرده مزخرف ايرانى تخریب ميکنين؟شاهین 2 رو بیشتر از ردمی نوت 8 ميپسندين؟؟؟!!!همین کافیه تا بقیه کاربرا قضاوت کنن
رندر هاى ردمی نوت 8 به کل 10 محصول اخیر glx می ارزه

amir m در تاریخ : 1398/12/20

دوست عزیزم جدا از بحث کیفیت دو فاکتور خیلی مهم وجود داره که هبچ‌کدام از تولید کنندگان ایرانی اهمیت نمیدن.اولا شما وقتی هم قیمت این گوشی میتونی مثلا سامسونگ a30 بخری که اراده کنی میفروشیش با کمترین افت قیمت و در عوض مشتری اول و اخر این گوشی خودتی.دوما تامین قطعات و خدمات پاشنه اشیل ابن برندهای دسته چندمه.پس میببنید که این گوشی اصلا ارزش خرید نداره و پول دور ریخته.ارزش و کلاس برند هم بحث جدا

danial2218 a در تاریخ : 1398/12/19

من اصلا بحثم مقایسه کردن این گوشی با هیچ گوشی معتبری نیست..بلکه مقایسه کردن گوشی های هم قیمت خودش هست..همین
وگرنه شکی ندارم سامسونگ یه فول فناوری هست ک حتی همون شیاعومی هم خیلی مونده بهش برسه
بحث من اینه ک با این شرایط و با این مشخصاتی ک داره اصلا و ابدا ارزش خرید پایین نداره‌‌..خیلی خوبه
همین
وگرنه شک نکنین اگه قرار باشه این شرکت بیاد دوباره سال بعد یه گوشی با مشخصات قدیم بده بیرون نخریدن بهتره..چون باید حساب دستش بیاد ک مطابق متدود روز بره جلو

danial2218 a در تاریخ : 1398/12/18

باشه...شما درست می فرمایید..من حال و حوصله کل کل کردن دیگه ندارم.هرکسب خواست بخره..هرکسی نخواست هم نخره
یاعلی

danial2218 a در تاریخ : 1398/12/18

...
هرکسی دوست داشت هر قضاوتی خواست بکنه..مشکلی نیست..
من پولمو دور ریختم..
آقا هرکسی دوست داره تولید خارجی بخره..به من هیچ ربطی ندارع..
من فقط منصفانه حرف زدم.همین
یاعلی

amir m در تاریخ : 1398/12/18

من نمیدونم اینهایی که این گوشی رو با برندهای معتبر قیاس میکنن واقعا چه نوع طرز فکری دارن.میخواهید بگید از برند ایرانی با وجود بی کیفبتی بخرید یه بحثه ولی این که بیاید این گوشی رو مثلا با غولهای تکنولوژی تو یه رده قرار بدید یه بحثه.یکی میاد میگه صفحه امولد خوب نیست ادم‌چی میتونه بگه.تمام برندهای معتبر در گوشیهای گرون قیمت تر امولد استفاده میکنن بعد کارشناسان با سواد اینجا میان میگن نه خوب نیست.خلاصه مقایسه این برند با سامسونگ مثل مقایسه سمند با لکسوس میمونه.هر دو گوشی هستن ولی این‌کجا و اون کجا.اون دنیای تجربه و تحقیق و توسعه و سرمایه و بازار جهانی اینم که....

محمد م در تاریخ : 1398/12/17

اون اشباح رنگ و پیکسل سوختگی و فلان و بیسار ، واسه امولدای قدیمی هست جناب ، ن آمولد های الان .
در عوض عمق رنگ مشکی و زنده جلو کردن رنگ ها و تولید کمتر نور آبی در جهت تضعیف بینایی و مصرف انرژی به مراتب کمتر ، برتری آمولد رو ثابت میکنه . و استفاده پرچمدارای برند های بزرگ ، از این صفحات گواه بر این ادعاست .
شما اگر به برسی این ساید یک نیم نگاهی انداخته باشین ، میبینید که دوام باتری این گوشی در استفاده متداول و نور صفحه 50% یکم کمتر از 10 ساعت هست . در حالی که این دوام برای گلکسی a30 با باتری تقریبا برابر و صفحه نمایش اندکی کوچکتر و پردازنده ای با لیتوگرافی 14 نانومتری که از پردازنده ی شاهین 2 که 12 نانومتری هست ، باید مصرف کمتری رو ارائه بده ، 3 ساعت و 20 دقیقه بیشتر دوام آورده .
این به معنی ضعف باتری شاهین ۲ هست .

و در مورد قدرت گوشی باید بگم که امتیاز بنچمارک antutu این موبایل تقریبا 167 هزار هست ، که در مقابل گوشی من که یک گوشی میانرده 2018 هست ، xiaomi mi 8 lite ، تقریباً 13000 امتیاز کمتر آورده
گوشی من تقریباً 180000 هست امتیازش .
این هم از ضعف قدرتی این گوشی در مقابل یک میانرده ی 2018 متعلق به شیائومی .

محمد م در تاریخ : 1398/12/17

شما که پولتونو دور ریختین ، اصلا عین خیالمم نیست
ولی تنها دلیل وجود من اینجا ، راهنمایی افرادی هست که امثالهم سعی در گمراه کردنشون دارین .

danial2218 a در تاریخ : 1398/12/14

من نوت هشت داشتم..اما واقعا با استفاده ای ک من ازش داشتم باطری به مراتب ضعیفتر و سخت افزار فرقی با این نداشت اما هنکی داشت.‌یعنی با برنامه های سنگین که من نصب کردم هنگ داشت..

افشین ع در تاریخ : 1398/12/13

قابلیت شارژ بیسیم این گوشی خیلی عالیه،مخصوصا وقتی یه هولدر با قابلیت شارژ بیسیم رو ماشین نصب میکنی و وقتی گوشیو میزاری رو هولدر گوشی شارژ میشه،هرکی میبینه ذوق زده میشه😁

امین ی در تاریخ : 1398/12/13

نوت هشت شیائومی دوربینش بهتره سخت افزارش هم شاید ضعیف تر باشه ولی هرچی باشه اسنپدراگون هستش و ارزشش بیشتره

danial2218 a در تاریخ : 1398/12/12

یه چیز دیگه هم اضافه کنم
شما ک برای من اگه اگه نوشتین و یه طومار نوشتی..از کجا می دونی من چیزی از حرفهای شما سر در نمیارم..؟؟؟
صفحات سوپر آمولد رو بخاطر اشباح زیاد هیچ وقت ازشون خوشم نیمد..همیشه از آی پی اس استفاده کردم..
گذشته از همه اینا.چه کسب گفته پردازنده در حد میان رده ۲۰۱۸ هست؟؟
حداقل برو بررسی‌های زومیت رو ببین تا ببینی چقدر نزدیک به نوت هشت شیاعومی هست..
در مورد باطری اینو بگم ک من دارم از این گوشی استفاده میکنم..شما چرا حرف زور می زنی؟؟من با استفاده زیااد از گوشی یک روز و نیم یه بار شارژ می کنم...
آخه اگه داری حرف میزنی صدبار گفتم گوشی رو در دست بگیر و اون وقت حرف بزن..به اندازه موهای سرت گوشی خریدم..و عوض کردم..چون اعتیاد به گوشی داشتم..واسه همین گفتم تولید یا مونتاژ وطنی یا اصلا هر اسمی که شما میخوای بذاری ،بخرم..ک دیگه مشتری اول و آخرش خودم باشم..اما در کمال ناباوری دیدم این گوشی حتی برای فروش هم به راحتی میشه فروخت..چون باکیفیت هست..
اگه حرفی داری شماره گذاشتم زنگ بزن و ببین اطلاعات من پایین هست یا شما؟؟
والله قسم قضاوت الکی می‌کنی..خودم کارگرم و می فهمم دوتا کارگر پول ببرن برای خانواده ارزشش بیشتر از اونه ک من به اعداد و ارقام گیر بدم و بگم فلان مقدار و فلان درصد این گوشی پایین تر هست..

danial2218 a در تاریخ : 1398/12/12

باشه آقای حرفه ای...
اصلا شاهین دو بدترین گوشی عالم هست
من دلم خواست پولمو بدم دقیقا برای همین گوشی بد
شما ک ادعای حرفه ای دارید..ممنون میشم بری تو پیج گوشی های ک اصلا من ازشون هیچی نمی دونم و سنگ اونا رو همونجا به سینه بزنی
یاعلی

محمد م در تاریخ : 1398/12/11

شمای حرفه ای
اگر می فهمیدین snapdragon یا اگزینوس یا کارین چیه ، اصلاً سراغ مدیاتک ، اونم این مدلش نمیرفتین . این گوشی بنچمارکش در حد میانرده های 2018 هم نیست . و ضعیف تره .
اگر می فهمیدین super amoled چیه ، اصلاً سراغ ips tdd incell نمیرفتین که واقعاً معلوم نیست کدوم شرکت بدبخت ، چند سال پیش ساختتش .
اگه می دونستین پشتیبانی نرم افزاری xiaomi که redmi note 4 رو هم که ساخت 2016 هست رو داخل لیست آپدیت miui 12 که 2021 میاد قرار داده ، یعنی چی ، هیچ وقت سراغ glx نمی رفتین .
اگه می دونستین گوشی با بدنه شیشه و فلزی چیه ، اصلاً سراغ این گوشی تمام پلاستیک نمی‌رفتین . این گوشی طبق بررسی ارائه شده در همین سایت ، کیفیت ساخت بسیار پایینی داره .
این گوشی حتی از بلوتوث ورژن 5 هم بی بهرست .
سنسور دوربینش قابلیت ترکیب پیکسل نداره ، حیاتی ترین عملکرد واسه سنسورای 24 مگاپیکسل و بالاتر . که کاملاً معلومه سنسور دوربین این گوشی ساخت سامسونگ و سونی نیست و ساخت یه شرکت بی نام و نشان هست که به دلیل نداشتن ترکیب پیکسل در نور کم کاملاً به مشکل بر میخوره . برای مقایسه بهتره بگم حتی دوربین جلوی گوشی من که ساخت 2018 هست ، ترکیب پیکسل داره .
عملکرد باتری این گوشی نسبت به ظرفیتش ، متوسط رو به پایین اعلام شده که کاملاً شرم آوره .
لوازم جانبی و قطعات کمیاب یا حتی نایاب .
حتی این گوشی ساخت خود ایرانم نیست که دلمون به تولید ملی خوش باشه و حتی مونتاژ داخلم نیست . بر فرض محال ، اگرم باشه ، ارزش حمایتو نداره .
بالاخره مردم پولشون مال دزدی که نیست که بندازنش تو جوب .
هرچقدر که واسه ساخت پراید انگیزه دادیم بسمونه .
خیلی کمبود های دیگه داره که در این مطلب نمی‌گنجنه .

danial2218 a در تاریخ : 1398/12/9

مثلا گوشی موتورولا وان ماکرو ک حتی زبر قیمت دو میلیون هم میشه خرید به گوشی جی ال ایکس پارس دو ک از اون ضعیف تره و متأسفانه با قیمت گذاری اشتباه بالاتر از دو و نیم هست ترجیح میدم..

danial2218 a در تاریخ : 1398/12/9

نمی‌خوام وارد مسأله سیاست و رابطه امنیت اقتصاد بشم ‌‌...
اما شخصا دنبال یه برند ایرانی باکیفیت هستم..
اما نه اینکه اونقدری دیوانه باشم بیام دو برابر یه گوشی و برند خارجی برای این محصول ایرانی پول بدم.
بنده از همین برند جی ال ایکس خواستم گوشی زیر رنج قیمتی دومیلیون بخرم اما متأسفانه اصلا و ابدا گوشی خوبی ندارد‌‌..بسیار گوشی های ضعیف و با قیمت های الکی..به همین خاطر سه تا گوشی هواوی خریدم.بسیا خوش قیمت و باکیفیت..
جالب اینجاست ک اینو به سمع و نظر مدیریت جی ال ایکس و مدیریت فروشگاهی ک ایش خرید می‌کردم هم رسوندم..
اگه گوشی شاهین دو رو خریدم چون دوست داشتم یه محصول ایرانی با کیفیت هرچند مونتاژ شده ولی مقرون به صرفه تر داشته باشم.. همین.،وگرنه شک نکنید اگه از برند های دیگر بازار گرون تر می بود خرید نمی کردم..
جی ال ایکس هم الان قیمت تمام گوشیهاش از گوشی های دیگر برند ها واقعا بیشتره ونمی دونم چرا این سیاست غلط و اشتباه رو پی گرفته..
وقتی مشتری نوعی می تونه گوشی با رم ۳و حافظه ۶۴ گیگ و پردازنده قوی کایرین یا اسنپدراگون و یا حتی پردازنده در حد شاهین دو زیر قیمت دو میلیون بخره خب این کاملا مشخصه ک شرکت جی ال ایکس داره سوءاستفاده می‌کنه..
من نظر تمام کاربران رو قبول دارم.شخصا از شاهین دو خوشم اومد و دقیقا همون چیزی بود که انتظار داشتم..شاید هفته ای یه گوشی عوض می کردم..اما الان یکماه هست اینو دارم..و بسیار هم از هر نظر بگین چ آماتور و چ حرفه ای منو راضی کرده..

hamid r در تاریخ : 1398/12/8

اخه نمیدونم این همه سماجت برای تعریف از یک گوشی مونتاژ که نه پشتیبانی درست حسابی داره حتی یه گاردم بخواهی باید کلی بگردی چه معنی داره انقدر این گوشی خریدار داره که ۹۰کاربر داره تازه نصف بیشترشون منتقد هستن....
محمد جان متاسفانه بعضی افراد هیچ جوری قبول دار نیستن که این همه پول بدیglxبخری این گوشی هم قیمتy9praimمدل۱۲۸گیگ هست اخه کی میاد انتخابشglxباشه میگه این گوشی عالیه مدیاتک هست از نوت۸پرو که مدیاتک هستم بهتر اخه برادر کار بر حرفه ای اصلا دنبال سخت افزار مدیاتک نمیره ولو بهترین برند باشه
اسنپ دراگون/اکسینوز/کایرین فقط وفقط

danial2218 a در تاریخ : 1398/12/8

افراد حرفه ای نگاه به مارک نمی‌کنند بزرگوار..من این پردازنده رو به صدتا اگزینوس و کایرین و ... ترجیح میدم .اونم در شرایطی ک تمام گوشیها افزایش قیمت زیادی رو داشتن...تا زمانی ک من نوعی نخرم،تولید کننده از کجا میتونه حقوق کارمندان و کارگران رو بده؟و اون انگیزه ای ک باید داشته باشه رو ندارن.. انگیزه باید به وجود بیاد ک گوشی های خوبی تولید کنند..بنده ادعای حرفه ای بودن ندارم..اما خیلی بیشتر از اون چیزی که شما فکر کنی می فهمم..هر ثانیه از عمر ک می گذره دقیقاً می فهمم کحا و در در چ زمانی چ برندی تولید می شه و چ مشخصاتی داره/و..

danial2218 a در تاریخ : 1398/12/6

دقیقا حرف شما درسته..نوت هشت پرو یکی از قدرتمندترین میان رده های بازار هست ک واقعا پردازنده سریع و عالی داره..
اما گذشته از هم این ها ما باید در مورد یک گوشی به نوشته های روی کاغذ اکتفا نکنیم و قطعا اگه اونو داشته باشیم و باهاش کار کنیم هم خیلی خوبه.. شخصا دوماه گوشی نوت هشت شیاعومی داشتم و اگه اونو به عنوان رقیب این گوشی بدانیم،شاهین دو رو خیلی خیلی بیشتر از اون قبول دارم..
مخصوصاً ک برتری های خوبی هم در مقایسه‌ی با نوت هشت داره..مثل قیمت کمتر و داشتن شارژ وایرلس و همچنینNFC.
اینم باید قبول کنیم ک تمام قطعاتش در ایران هست و نیازی نیست نگران نبود قطعات در صورت خرابی باشیم

danial2218 a در تاریخ : 1398/12/4

بزرگوار...من فقط جانب انصاف رعایت کردم و نظرمو صادقانه گفتم..به هیچ وجه نظرمو تحمیل نمی کنم.این گوشی نسبت به بعضی از رقبا قیمت کمتر و نسبت به بعضی قیمت بیشتری داره..ولی بازم به نظرم ارزش خرید بالایی داره.. گذشته از همه اینا،بنده آماتور ک نیستم..اونقدری گوشی رو می شناسم ک حداقل بدونم خودم چی می خرم..شما نمی خواین بخرید لازم نیس ندیده و نشنیده ازش بد بگی.بنده هم قبل از خرید دقیقا مثل شما بودم.اما وقتی خریدم کاملا نظرم تغییر کرد

hasan A در تاریخ : 1398/12/4

سلام دوست عزیز حرفتون درست نیست
این درست نیست که هر گوشی با پردازنده اسنپدراگون بهتر از مدیاتک باشه
این که بگیم قدرت پردازشی کدوم قوی تره به فناوری تولید و جدید بودن بستگی داره و همچنین در عمل معلوم میشه
توی مواردی مدیاتک قدرت پردازش بهتری از اسنپدراگون داره
به عنوان مثال Mediatek Helio G90T عملکرد بهتری نسبت به Snapdragon 675 داره
توی گوشی هم redmi note 8 pro با پردازنده مدیاتک خیلی عملکرد بهتری نسبت به A70 سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون داره

hamid r در تاریخ : 1398/12/4

دوست عزیز
اگه تو پیج glxهستم اتفاقی اومدم که نظرم به پست شما جلب شد ومجبور شدم جواب بدم
شما یک گوشی خوب وکار امد رو میتونین از تعداد کار براش تشخیص بدین
بنده به این گوشی با این قیمت فکر هم نمیکنم وهرکسی مختار در خرید وانتخاب هست اگه شما دارینش مبارکت باشه ولی نظرتون رو به دیگران تحمیل نکنین چون ملت فهیم هستن وبهترین رو انتخاب میکنن...

danial2218 a در تاریخ : 1398/12/4

نگفتم مدیاتک بهتر از اسنپدراگون هست.عرض کردم در رده خودش واقعا عالیه و چیزی از اسنپدراگون کم ندارد..در ضمن ای کاش بنده سهامدار بودم..دیگه اون وقت اصلا وقت نداشتم در اینجا باشم ک بخوام مزاحم شما بشم..موفق باشید..

hamid r در تاریخ : 1398/12/2

سلام دوست عزیز یه حرفی زدین که تومنطق هیچ خریداری نمیگنجه که مدییا تک رو بهتر از اسنپ دراگون میدونین...
شما به اماتور ترین افراد هم دوتا گوشی نشون بدین انتخابشون اسنپ دراگون هست

بعید میدونم فروشنده با تجربه ای باشین بیشتر میخوره سهام دارglxباشین با این تبلیغات کاذب...

danial2218 a در تاریخ : 1398/12/2

سلام بزرگوار..
ملاک بنده فقط خرید یه گوشی ایرانی حتی در حد همین مونتاژ بود..وگرنه خودم فروشنده گوشی هستم..بیشتربین مارکی هم ک کار کردم هواوی و شیاعومی هست..اگه گفتم نوت هشت یا نوت هشت پرو چون خودم داشتم و باهاشون کار کردم و فروختم..خودمم گوشی باز هستم..شخصا وقتی ک نوت هشت پرو خریدم با هزینه رجیستر سه میلیون تومان شد..چون خونم به صورت عمده از کردستان خرید کردم..دقیقا نزدیک چهار ماه پیش..سی پی یو مدیاتک به کار رفته ..ولی به جرات می توانم بسیار قوی هست.. مخصوصا با خنک کننده ای ک براش به کار بردن.‌‌بنده به هیچ وجه حرف شما رو قبول ندارم..شک نکنید مدیاتک الان پا به پای کوالکوم میاد جلو..و اصلا چیزی کمتر از اون ندارن..با کمال احترام بنده نزدیک سیزده سال هست دارم فعالیت می کنم..فقط دنبال گوشی باکیفیت بودم و هستم..حالا سازنده این گوشی هر شرکتی از هر کشوری باشه مهم نیست..فقط باکیفیت باشه..اما خدارو شکر شاهین دو کاملا با کیفیت هست و هیچی کم ندارن.

hamid r در تاریخ : 1398/12/2

پس شرکتی که ادعای تولید ملی داره باید مونتاژ کار نباشه در صورتی که خودش مونتاژ کار شرکت اصلی یعنی زنون کروپ هست وفقط گوشی رو سر هم میکنن ولوگو میزنن تولید ملی یعنی حداقل قاب گوشی یا پنل در خط تولی شرکتglxتولید بشه تا بشه به عنوان گوشی وطنی حسابش کرد حتی گلس وگارد گوشی هم از چین میاد این چه جور گوشی ملی بیاین با خودمون روراست باشیم....به امید فردای بهتر

hamid r در تاریخ : 1398/12/2

عرفان جان بحق حمایت یه چیز بحث قیمت رقابتی یه چیز دیگه اگه اطلاع داشته باشین شرکت glxبا شرکت شانزیهی چین قرار داد داره وعملا منتاژ کاره نه سازنده در اصل ما داریم همون گوشی چینی رو با قیمت بالاتر میخریم با لوگوی ایرانی پس باید قیمتش با گوشیهای برند مطرح فاصله داشته باشه تا من ایرانی ترقیب به خرید بشم

صنعت خودرو هم همین بلا سرش اومده وشما دارین خودروی منتاژ رو با قیمت غیر واقعی وبل اجبار میخرین به نظرتون حرفم غیر منطقی....

عرفان د در تاریخ : 1398/12/1

سلام
تمام حرفهای شما صحیحع من خودم طرفدار برندهای چینی مثل هواوی و شیائومیم اما تا ما نخریم شرکت جی ال ایکس چطور پیشرفت کنه؟اگه حمایت نشه چطور گوشی قدرتمندتر بزنه به کشورهای همسایه صادر کنه؟فکر کردی شرکت اوپو یهو شد ۵مین شرکت پرفروش گوشی های جهان اگه ازش مردم کشورش حمایت نمی کردن میشد؟!قبول نداری ارزش خرید این از گلکسی آ۴۰ خیلی بیشتره!شما باید ایرانی بودن گوشی ر یه مزیت حساب کنی مثل دوربین و سخت افزار!

افشین ع در تاریخ : 1398/12/1

در مقایسه این گوشی با سامسونگ a30s که ۱۰۰تومن گرونتره باید بگم که این گوشی دارای صفحه نمایش Full HD با تراکم پیکسلی ۴۱۰ هست ولی a30s دارای صفحه نمایش HD با تراکم پیکسلی ۲۶۰ هست.دوربین این گوشی ۴۸ هست و a30s دوربین ۲۴ داره،cpu این گوشی ۱۲نانو متری و دارای چهار هسته قدرتمند A-73هست و سریع تر و کم مصرف تر از پردازنده ۱۴نانو متری a30s با تنها دو هسته A-73هست،پردازنده گرافیکی این گوشی mali-g72هست که عملکرد بسیار بهتری از mali-g71 سامسونگ a30s داره،و در نهایت بنچمارک این گوشی ۱۶۷هزار هست که بسیار بهتر از a30s با بنچمارک ۱۰۹هزار هست.در ضمن این گوشی از NFC و شارژ wirelessپشتیبانی میکنه ولی a30s پشتیبانی نمیکنه.
طبق ادعای شرکت سازنده ،در ساخت شاهین ۲از قطعات با کیفیت بالا استفاده شده.پس قیمت این گوشی نصبت به برندی مثل سامسونگ اصلا بالا نیست و مقرون به صرفه ام هست.
یا علی

hamid r در تاریخ : 1398/11/30

داداش چرا جو میدی با cpu مدیاتک چیش از اسنپ دراگون بهتره اینو هیچ کی قبول نمیکنه که این از نوت۸ شیائومی سر تر باشه کسی که گوشی باز باشه حتی به این گوشی هم فکر نمیکنه چه برسه بخواد با این قیمت بخردش...

hamid r در تاریخ : 1398/11/30

دوست عزیز ملاک گوشی ایرانی نیست ولی با این مشخصات واین قیمت میشه گوشیهای به مراتب بهتر خرید با سخت افزار بهتر مثل نوت۸شیائومی یا پی۳۰لایت هواوی یا وای۹وغیره حال خودتون مقایسه کنین.....

danial2218 a در تاریخ : 1398/11/29

برای اطلاعات بیشتر در مورد شاهین 2 بنده در خدمتم!!!
09339067860

danial2218 a در تاریخ : 1398/11/29

به نظرم قبل از اینکه نظر بدین و یا قضاوت کنید،گوشی رو در دست بگیرید و باهاش کار کنید..همینکه گوشی ساخت ایران هست و دیگه حس یه گوشی کاملا کاملا ساخت چین بهم دست نمیده برام بسه..اینکه گارانتی تعویض داره و یک ماه اولی به صورت رایگان برات تعویض می‌کنند و تا 18 ماه تعمیر میشه..همین کافیه..یه بار هم شده بایدددد اعتماد کنیم..خودم قبلا گوشی های بسیار باکیفیت مثل نوت هشت پرو و نوت هشت شیاعومی داشتم اما از اونا واقعا چیزی کم و کاست ندارن..در حد قیمتش عالیه

danial2218 a در تاریخ : 1398/11/29

بسم الله الرحمن الرحیم
تازه گوشی شاهین ۲ به دستم رسیده..خیلی دوست داشتم عزیزانی گ نسبت به این گوشی بسیار باکیفیت بدبین هستند این گوشی رو از نزدیک ببیند اون وقت متوجه می‌شدند ک واقعا دارند یکم در حق این گوشی اجحاف می‌کنند..اولا بگم این گوشی واقعا واقعا از نوت هشت شیاعومی سر هست و بهتر از اونه..نه اینکه اینو الکی بگم..چون خودم نوت هشت و نوت هشت پرو شیاعومی داشتم و واقعا می بینم خیلی خیلی عالیه و چیزی از اونا کم ندارد و اتفاقا بهتره. به جرات می توانم بگم عالیه.به صورت مختصر مزیت های این گوشی رو عرض می‌کنم
کیفیت بالای صفحه نمایش های زیر نور خورشید با نور پنجاه درصد کافیه
سرعت بالای پردازنده و بسیار بهینه شده با باطری
سنگین تریم بازی های گرافیکی رو نصب کردم.مثل آسفالت 9 و مدرن کمبت 6 و pes 2020 و همچنین پابجی...اما بخدا به صورت کاملا روان اجرا میشه..
خنک بودن گوشی حتی در استفاده سنگین
باطری فوق‌العاده
شارژر ۱۸ وات سریع
اسپیکر های عالی
دوربین های عالی
شارژر بی سیم
دیزاین کاملا جدید و بهینه شده
رابط کاربری خیلی سریع و عالی
گوشی سبک تر از دیگر رقبا مثل نوت ۸ شیاعومی
سنسور اثرانگشت فوق سریع
فیس آنلاک سریع
و.....
بزرگوارانی ک میخوان خرید کنند بخرید و هیچ شکی در خریدش نداشته بیاعلی

mohammad r در تاریخ : 1398/11/29

شما تولید داخل رو قیمت منصفانه بزن اصلا برا اینکه دل مشتری رو بدست بیاری یکم هم قیمت رو بیار پایین تر از حد معمول تا مشتری رغبت پیدا کنه برای امتحان کردن محصولی ک هیچی ازش نمیدونه هنوز ،بعد ببین من خریدار از تولید داخل اونموقع حمایت میکنم یا نه . آزار ندارم یا از کشورم بدم نمیاد که . اما شما طمع میکنی . حمایت از داخل و میکنی بهونه و میای رو محصولی که نهایت یک میلیون ارزشش باشه قیمت سه میلیونی میزاری اونم وقتی هنوز اعتماد سازی هم نکردی و صفرِ صفر میخوای شروع کنی ! حتی هوآوی هم با اون کیفیتش اوایل ورودش ب بازار برای رقابت با سامسونگ و اعتمادسازی قیمتاشو اورد پایین . بعد از اون شیائومی هم همین کارو کرد الانم real me داره همین الگو رو پیش میبره .بعد اینا همشون شرکتایی هستن ک از نظر کیفیت ساخت درجه یکن ن مث جی ال ایکس ما ک مهندس ارسد شرکتشم قول میدم از محصولی ک ساخته 50 درصد اطمینان نداره!
از همین ب بسم الله قافیه رو باختی مقصرم من خریدار نیستم عزیز من . اون پراید و پژوعه ک طرف هیچ حق انتخابی نداره و مجبوره برا ماشینی با همین وضع ارز هم 10 میلیون نمیارزه 60 میلیون پول بده و بخره چون انحصار هست و آقایون جولون میدن . بازار گوشی هرچقدم ک خراب هرچقدم ک قیمتا عجیب و غیرواقعی باشه ( تو ایران) و هرچقدم ک دلال ها سود بگیرن بازم شهر کورها نیست ک با یه چشم پادشاهی کنی.

Motorola X در تاریخ : 1398/11/12

چقدر نظر بی ربط و حمایت بیخود اگر دوست دارید حمایت کنید بیخود تعریف نکنید تا کیفیت بالاتر بره ، من این گوشی رو خریدم نکته اول متوجه دوتا پک رطوبت گیر داخل جعبه نشدم مگه گوشی ضد آب نیست؟! بعد از باز کردن جعبه گارد و هنزفری و شارژر و گلس داخل جعبه بنظر کامل میاد اما کیفیت صدای بشدت پایین هنذفری در حد 10 تومنی های داخل مترو هستش و شارژر هم حس شارژر k10 ال جی رو بهم داد که دقیقا همین شکلی هستش میرسیم به خود گوشی اولین نگاه برای من خیلی زننده بود پلاستیک سفید با مارک های جی ال ایکس که منو یاد تلویزیون ایرانی قدیمیه خونه مادربزرگم که توش آتاری بازی میکردیم انداخت هم جنسش و هم هر دو مارکش اما گوشی خوش دستی بود و وزن مناسبی داشت سرعت بالا اومدن نسبتا خوب ، تاچ نسبتا خوب و اندروید برنامه نویسی شده بی نام و نشان گوشی کاملا روانه یک نکته جالب نکته مثبت این گوشی برنامه نویسیش هست که حالا چه توسط مهندسهای ایرانی یا خارجی خوب طراحی شده ، در بخش صفحه نمایش رنگهاش سرد هستن ولی کیفیت فول اچ دی ارائه شده خوب هست برای یک گوشی ایرانی اما نه برای یک گوشی 3 میلیون تومنی برای مثال اگر نخواهیم با گوشی های او ال ای دی مقایسه کنیم در موتورولا وان اکشن با پنل ای پی اس بشدت وضوح و کیفیت بالاتر هست و رنگها زنده تر هستند ، قسمت بعد دوربین هست که درحالت زوم اوت یا بدون زوم نسبتا تصاویر خوبی ضبط میکنه اما با کمی زوم تصویر نابود میشه اگر ضرایب پیکسلی دوربین ها درست باشه پردازنده تصاویر داره در حد فاجعه عمل میکنه! اما بنظرم مشکل تا حدود زیادی سخت افزاری و حدودی هم نرم افزاری هست که اگر جی ال ایکس بازار میخواد باید روش کار کنه وگرنه در حد گوشی های بی نام باقی خواهد موند، در بخش بازی و گیم پردازنده هلیو خوب عمل میکنه و تقریبا بازی های روز روی بالاترین تنظیمات به خوبی عمل میکنه اما تا وقتی که داغ نشده بعد از 30 دقیقه بازی pubg کمی لگ و بعد از یکساعت لگ ها کمی بیشتر میشه این مشکل نوت 8 پرو هم هست البته اون بعد از تقریبا 2 ساعت این اتفاق براش میوفته مقاومت گوشی در حد بسیار پایینیه اگر بدون گارد بیوفته از دستتون و بخوره لبه جوب فکر کنم 3 یا 4 تیکه بشه که نبود کورنینگ گوریلا گلس در پشت و روی صفحه نمایش کاملا نقطه ضعف هستش دوربین سلفی بد عمل نمیکنه و تصاویر متوسطی ارائه میکنه در آخر برای تست گوشی رو داخل لیوان اب انداختم که ببنیم تا چه حد ضد آبه و گوشی در 15 دقیقه اتصالی کرد و سوخت به طور کلی برای یک گوشی ایرانی طراحی جالبی نداشت به خصوص که هنر نزد ایرانیان است ولی از نظر سخت افزار پایه و نرم افزار بد عمل نمیکرد و کاملا ارزش خرید رو داره اما اگر قیمت گوشی چیزی حدود 900 هزار تومن باشه نه سه میلیون برای مثال سامسونگ a30 داخل لیوان اب نیم ساعت موند و سالم موند حتی اسپیکر ها! که قیمتش تقریبا همین حدود هستش، اینکه برند از دوربین چند مگاپیکسل استفاده کنه یا چقدر اپدیت نرم افزاری ساپورت کنه یا از چه سخت افزاری برای پردازش استفاده کنه و.. کاملا در اختیار شرکت تولیدکنندس کما اینکه در برند های کره ای و چینی و حتی امریکایی هم گوشی همه چیز تمام نداریم ولی اگر مواردی در این تلفن درست بشه میشه این رو متصور شد که روزی ما گوشی ایرانی دست بگیریم مثل طراحی بهتر استفاده از سخت افزار با کیفیت که واقعا اهمیت داره رعایت عدالت در قیمتگذاری و در آخر صداقت با مشتری و حمایت از مصرف کننده محصول ایرانی
یاعلی

مهدی م در تاریخ : 1398/11/11

سلام دوستان وقتتون بخیر
بخواییم صادقانه با مردم حرف بزنم باید بگم که این شرکت از لحاظ کنترل کیفی خیلی ضعیف
خدمات پس از فروش نصف عمرت می کنن جواب بدن ولی جواب میدن و گوشیت رو تعمیر می کنن و برات میفرستن
آپدیت و رابط کاربری اینا هم تعطیل
باطریاش چندتا در میون خوب در میاد
فقط یه چیز مهم اینکه با پولی که پرداخت می کنی یه عده میتونن سرکار باشن و روزگار بگذرانند
با این پیشینه و توضیحات دوستان اهل فن خودتون تصمیم بگیرین برای خریدش
....
اینقدری که من برای حمایت این عزیزان جلو میام آیا شرکت محترم هم برای مصرف کنندش ارزش قائل؟
منکه دلسرد شدم از جوابگوییشون
خودم گوشی کلاسیک اس5 و آریا که عوضش کردم به شاهین 1 دارم(البته داشتم فرستادم شرکت :( نمیخوام بگیرمش)

Ali a در تاریخ : 1398/11/6

داداش مگه شما نمیگید این گوشی باید هم قیمت نوت 10+ و ایفون یازده باید میبود پس چرا دارید اونو با a20s مقایسه میکنید
فقط یه چیز میتونه مجابم کنه چرا ایشون دارن اینقد تعصبی حرف میزنن اینه که رئیس شرکت glx هستن و داره به زور گوشی های بی ارزشش رو خوب جلوه کنه

محمد ح در تاریخ : 1398/11/5

من با حمایت از محصولات داخلی مشکلی ندارم. ولی میگم باید این محصولات با قیمت رقابتی وارد بازار شوند. با توجه به مشخصات شاهین 2 ، برچسب قیمتی آن به هیچ وجه رقابتی نبوده و 20 درصد گرانتر است که توجیه ندارد.

محمد ح در تاریخ : 1398/11/5

دوست عزیز، با این قیمتی که این گوشی به فروش میرسد (2800) و با وجود رقبای معتبر، فکر کردن به خرید این گوشی هم اشتباه است!
شیائومی ردمی نوت 8 و می آ۳
هواووی پی 30 لایت، آنر 8ایکس، وای 9 پرایم
سامسونگ آ30 اس
همگی تو این رنج قیمت و بهتر هستند.
این گوشی جی ال ایکس اگه با قیمت کمتر 2200 فروخته میشد، توان رقابت داشت ولی الان اصلا جزو گزینه های خرید به حساب نمیاد!

علی س در تاریخ : 1398/11/4

دوستان اگر میشه هرکجا که دسترسی دارید از شرکت جی ال ایکس بخواهید که از برنامه نویس های داخلی کمک بخواهد تا برای آپدیت گوشی های خودشان به آنها کمک کنند
من اعتقاد دارم اگر جی ال ایکس بخواهد خیلی ها حاضر هستند بدون هیچ چشم داشتی به آنها کمک کنند

amir q در تاریخ : 1398/10/30

اوج تعصب رو باید از ایشون یاد گرفت داداش داری پردازنده اپل (که خراب شدش می ارزه به مدیاتک ) داری مقایسه میکنی؟
داداش مگه آیفون 9 تولید شده...

محمد مهدی ک در تاریخ : 1398/10/29

دوستان پدرم آریا خرید که واقعا گوشی خوبی بود به نسبت قیمتش ولی بعد از یکی دو سال تمام درز هاش باز شده ، تاچش افت کرده ، جای سوکت شارژش که تایپ سی هست کلا شل شده و قطع و وصل میشه ، خدمات پس از فروش صفر ، نمایندگی صفر ، قطعات صفر ، برخورد نمایندگی فوق العاده بد ، یه قاب ساده هم نیست براش ، آپدیت هم که اصلا نشده . شرکتش خم که تو خرمشهره دستمون بهشون نمیرسه ، ایرانی هم که قول میدم بهتون فقط اسمشه ، برا چی باید بخریم ؟ با این قیمت میشه هواوی پی اسمارت ۲۰۱۹ ، شیائومی ردمی نوت ۸ ، سامسونگ A30 و A30 sخرید .
موارد 201 تا 300 از مجموع 360 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا