نظر کاربران درباره گوشی موبایل سونی Xperia XZ3

Xperia XZ3 اکسپریا ایکس زد 3

Sony Xperia XZ3 سونی
ارزیابی کاربران: 7.6 از 10 (936 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سونی
» سونی Xperia 1 VI
» سونی Xperia 10 VI
» سونی Xperia 5 V
» سونی Xperia 10 V
» سونی Xperia 1 V
» سونی Xperia 5 IV
» سونی Xperia 10 IV
» سونی Xperia 1 IV
» سونی Xperia Pro-I
» سونی Xperia 10 III Lite
» سونی Xperia 1 III
» سونی Xperia 5 III
» سونی Xperia 10 III
» سونی Xperia 5 II
» سونی Xperia Pro
» سونی Xperia 1 II
» سونی Xperia 10 II
» سونی Xperia L4
» سونی Xperia 5
» سونی Xperia L3
» سونی Xperia 10 Plus
» سونی Xperia 1
» سونی Xperia 10
» سونی Xperia XZ3
» سونی Xperia XA2 Plus
» سونی Xperia XZ2 Premium
» سونی Xperia XZ2
» سونی Xperia XZ2 Compact
» سونی Xperia L2
» سونی Xperia XA2
» سونی Xperia XA2 Ultra
» سونی Xperia R1 Plus
» سونی Xperia XA1 Plus
» سونی Xperia XZ1
» سونی Xperia XZ1 Compact
» سونی Xperia L1
» سونی Xperia XZs
» سونی Xperia XA1
» سونی Xperia XA1 Ultra
» سونی Xperia XZ Premium
» سونی Xperia XZ
» سونی Xperia X Compact
» سونی Xperia E5
» سونی Xperia XA Ultra
» سونی Xperia XA
» سونی Xperia X Performance
» سونی Xperia XA Dual
» سونی Xperia X
» سونی Xperia Z5 Dual
» سونی Xperia Z5 Compact
» سونی Xperia Z5 Premium
» سونی Xperia Z5
» سونی Xperia Z5 Premium Dual
» سونی Xperia M5
» سونی Xperia C5 Ultra
» سونی Xperia C5 Ultra Dual
» سونی Xperia M5 Dual
» سونی Xperia C4 Dual
» سونی Xperia C4
» سونی Xperia Z3 Plus (Z4)
» سونی Xperia Z4 Tablet LTE
» سونی Xperia M4 Aqua
» سونی Xperia E4g Dual
» سونی Xperia E4g
» سونی Xperia E4 Dual
» سونی Xperia E4
» سونی Xperia E3 Dual
» سونی Xperia Z3
» سونی Xperia Z3 Tablet Compact
» سونی Xperia Z3 Dual
» سونی Xperia E3
» سونی Xperia Z3 Compact
» سونی Xperia M2 Aqua
» سونی Xperia C3 Dual
» سونی Xperia C3
» سونی Xperia T3
» سونی Xperia Z2
» سونی Xperia M2 dual
» سونی Xperia Z2 tablet
» سونی Xperia M2
» سونی Xperia E1 dual
» سونی Xperia E1
» سونی Xperia T2 Ultra dual
» سونی Xperia T2 Ultra
» سونی Xperia Z1 Compact
» سونی Xperia Z1s
» سونی Xperia Z1
» سونی Xperia Z Ultra
» سونی Xperia C
» سونی Xperia M
» سونی Xperia ZR
» سونی Xperia SP
» سونی Xperia L
» سونی Xperia Tablet Z Wi-Fi
» سونی Xperia Tablet Z LTE
» سونی Xperia Z
» سونی Xperia ZL
» سونی Xperia E
» سونی Xperia E dual
» سونی Xperia Tablet S 3G
» سونی Xperia TX
» سونی Xperia V
» سونی Xperia J
» سونی Xperia Tablet S
» سونی Xperia T
» سونی Xperia SL
» سونی Xperia tipo dual
» سونی Xperia miro
» سونی Xperia tipo
» سونی Xperia go
» سونی Xperia acro S
» سونی Xperia ion HSPA
» سونی Xperia neo L
» سونی Xperia sola
» سونی Xperia U
» سونی Xperia P
» سونی Xperia ion LTE
» سونی Xperia S
» سونی Tablet P 3G
» سونی Tablet P
» سونی Tablet S 3G
» سونی Tablet S
» سونی CMD Z7
» سونی CMD J70
» سونی CMD J7
» سونی CMD MZ5
» سونی CMD J6
» سونی CMD J5
» سونی CMD Z5
» سونی CMD CD5
» سونی CMD C1
» سونی CMD Z1 plus
» سونی CMD Z1
» سونی CM-DX 2000
» سونی CM-DX 1000

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 101 تا 200 از مجموع 212 مورد

far z در تاریخ : 1397/10/17

درسته. xz3 هم پرتره داره. برخی از سایتها منو به اشتباه انداخته بود. اما از نظر تشخیص سوژه کمی ضعف داره ولی در کل قابل قبول هست. در مقایسه به پیکسل کمی ضعیفتر هست این حالتش.
ضمنا حالا که بحث حالت پرتره با تک دوربین شده بگم که آیفون XR هم میتونه.

اما در بحث زوم، سونی نمیتونه مانند گوگل و صرفا با تک دوربین زوم با کیفیتی داشته باشه. از این جهت داشتن دوربین تله فوتو میتونست کمکش کنه.

ولی بازهم در کل عملکرد دوربین به خصوص حالت محیط کم نور، داینامیک رنج، ارایه جزییات بیشتر و فوکوس سریع هنوز دوربین سونی نمیتونه در حد بهترین های بازار باشه. این رو میشه از بررسی سایتها و ویدیوهای یوتیوب به وضوح دید. بهترین ها رو اگه بدون ترتیب بخواییم نام ببریم اینها هستند:
پیکسل3، آیفون XS، نوت9 و میت20پرو
اما این به معنی بد بودن سونی نیست و دوربین سونی هم قابل قبول هست.

Ali J در تاریخ : 1397/10/16

بی خیال داداش
Xz3 حالت پرتره و بوکه نداره 😐
کشف جدیدیه
پیشنهاد می کنم چنتا فیلم تست دوربین هاش رو ببینی بجا این که ندیده نظر بدی
گوشی های سونی چندین سال که کامل ترین آبشن های دوربین رو دارن(ببین گفتم کامل ترین نه بهترین دوباره بحث نکنی)
من چند سال که مرتب فقط از پرچم داران سونی استفاده می کنم هم حالت بوکه پرتره واقعیت افزوده و... همه رو دارا هستند ولی تو تشخیص و دقت ضعیف تر از بقیه بودن که تو xz3 به علت تغییر اساسی در نرم افزار دوربین این مشکل به صورت عمده برطرف شده دقیقا مثل سیاست گوگل پیکسل
درضمن کی اصلا حرفی از سلفی زد شما مطمئن هستی داری جواب منو میدی؟ 🤔

far z در تاریخ : 1397/10/14

دوست عزیز

من فکر کنم شما با نقش آرایش دو دوربین های معمول حال حاضر آشنایی نداری.

همونطور که گفتم یه دوربین wide هست که به عنوان دوربین اصلی عمل میکنه، یه دوربین telephoto که نقش زوم اپتیکال و ایجاد تصاویر پرتره به وسیله افکت بوکه داره.
xz3 با وجود تک دوربین اصلی در پشت گوشی نه حالت زوم اپتیکال داره نه پرتره میتونید بگیرید. پرتره با ماکرو فرق داره. هر دو حالت افکت بوکه ایجاد میکنند اما ماکرو برای فواصل نزدیک چند سانتی متری هست (اینو از قدیم همه گوشی ها دارند) و پرتره برای فواصل چند متری. اون چیزی گوگل پیاده کرده اینکه با تک دوربین در پشت و صرفا با استفاده از الگوریتم نرم افزاری دوربین، هم پرتره و هم زوم رو به صورت نرم افزاری پیاده کرده. در حالیکه بقیه گوشی سازها این دوتا کار رو با استفاده از دوربین telephoto انجام میدن. در مورد زوم بگم که همه گوشیها زوم دیجیتال دارند. تفاوت کار گوگل اینکه همون زوم دیجیتال رو طوری ترفندهای نرم افزاری پیاده کرده که در حد زوم اپتیکال دوربینهای telephoto عمل میکنه.
حالا من نمیدونم وقتی سونی هیچ کدوم اینها رو نداره چه تشابهی با کار گوگل داره! گوگل استثنا هست فعلا و رقیبی براش وجود نداره.
xz3 حالت پرتره رو فقط رو دوربین سلفی داره. سامسونگ و هواوی و اپل و وان پلاس و الا ماشالا همشون دوربین سلفی هاشون حالت پرتره دارند و تک دوربین هم هستند. این دیگه مزیتی برای سونی نیست. بحث ما دوربین پشت هست نه سلفی.

اما در خصوص دوربین اصلی بازهم xz3 در مجموع عملکرد نمیتونه در حد رقبای مطرح باشه. ممکنه در برخی حالتها برتری جزیی داشته باشه ولی در مجموع در حد بقیه نیست.

WOLF A در تاریخ : 1397/10/14

شما لطفا ببینید من به کی و به چی پاسخ دادم.
اون بنده خدا هم اومده بود بدون اینکه بخونه ، به پاسخ من به یکی دیگه، جواب داده بود.
............................
اینقدر عجول بودن خوب نیست به خدا.
اگر برای امسال بخوام جواب بدم ، خدارو شکر سونی کم نذاشته. نیازی به چهارسال پیش ندارم. اون سالا واسه اونموقع و بیشترش کفایت میکرد که حداقل ضد آب بودن رو همه برندها یاد بگیرن و بدونن که واسه گوشی یه نیازه، نه بزک کردن. که خوشبختانه داره مثل یه قانون اجرا میشه.

Ali J در تاریخ : 1397/10/14

البته اینو یادم رفت بگم که وقتی تمایل بازار رو چند دوربینه هست کار عاقلانه دوال کم هست نه بهبود نرم‌افزاری دوربین و من هم اگه جاش بود رو چند دوربین سرمایه گذاری می کردم چون کاربر پسند و به مراتب راحت تره

Ali J در تاریخ : 1397/10/14

بله بیشتر حرفات درسته البته نه همش
چون من قبول دارم تک دوربین های قدیمی سونی تو حالت تله و پوکه کم میاوردن
ولی الان من هر تست و بررسی داخلی یا خارجی در باره xz3 دیدم پا به پا بقیه گوشی ها بود و حتی تو بعضی موارد بهتر بخاطر این که کلا رابط دوربین و نرم افزار آن تغییر اساسی پیدا کرده
اینو با دیدن چنتا ویدئو تست تو یوتیوب میشه متوجه شد
پس وقتی سونی می تونه تک دوربین خودش رو به حد ایده آل برسونه نیازی به چند دوربین نداره مثل گوگل پیکسل که این کارو کرد
فکنم منظورم رو تو پیام های قبلی درست نرسوندم

فربود ف در تاریخ : 1397/10/13

چهار سال پیش منظور من به اون تحول اساسی در طراحی گوشیها با کاهش حاشیه صفحه نمایش بود که الجی با G2 ابداع کرد و بسیار مورد توجه بازار واقع شد و از سال بعد از اون بقیه کمپانی‌ها ابتدا پرچمدار ها به سراغش رفتند و از دوسال پیش بجز سونی همه دارند همین الگو رو دنبال می‌کنند از اون آیفون بگیر تا برندهای ارزان قیمت چینی همه اینو فهمیدن اما سونی چرا مقاومت میکنه عجیبه! بله شاید سونی مشکلات دیگری هم در بازاریابی و فروش و تبلیغات بخش موبایلش داشته باشه ولی از دید من مشکل اصلیش همین سنتی گرا و بروز نبودن طراحیش هست و اتفاقا منهم همین نظر رو دارم که سونی توان تخصص بودجه و تکنولوژیش رو داره خیلی هم بیشتر از بقیه داره یادمه اولین طرح مفهومی موبایل تمام صفحه واقعی رو سه سال پیش شارپ داده بود و انتظار می‌رفت ژاپنی‌ها اولین ارائه دهنده چنین گوشیهایی باشند راستش من که سر از کار سونی موبایل در نیاوردم!

vahid k در تاریخ : 1397/10/11

کاملا درسته حرفاتون و بله سه چهار سالی منم شاهد طرفداریها‌ی تند بودم که رفته رفته البته کاهش پیدا کرده و گویا اکثرأ متوجه شدن ضرر طرفداری احساسی فقط متوجه خودشون میشه و بس ، مثلا وقتی سریای گوشی زد ۴ و زد۵ با اسنپ ۸۱۰ کار با اون گوشیا رو کلافه کننده کرده بود اولش اینطوری توجیه میکردن که ایراد از پردازنده های کوالکومه و سونی تقصیری نداره تو این قضیه ، که خب نهایتأ این خودشون بودن که باید با یه گوشی اعصاب خرد کن کار میکردن و بس ، و این توجیهات دردی از کاربر دوا نمیکرد ، همون زمان هم شرکتایی مثل سامسونگ یا هواوی از پردازنده های بدون نقص و بهینه خودشون تو گوشیاشون استفاده کردن و کاربری با اون گوشیا کاملا رضایت بخش بود ، ولی جالب اینجاست که مشکل از سونی باشه یا کوالکوم چه فرقی بحال کاربر میتونه داشته باشه این وسط؟ مثل اینکه فلان گوشی از هواوی دوربینش ضعیف و ایراد دار باشه بعد کاربرش بگه این از سنسور دوربین ساخت سونیه که مشکل داره و هواوی بی تقصیره این وسط ! این میشه برای آدم عکس با کیفیت؟ ‍‍‍‍اون گوشی مشکل داره دوربینش حالا ایراد از هر کی که میخواد باشه ، من نمیدونم این چه توجیهاتیه واقعأ

far z در تاریخ : 1397/10/10

درود بر شما.

چون اینجا صفحه سونی هست آدم نمیخواد وارد بحث دقیقتر در مورد عملکرد سایر برندها بشه.
سامسونگ شرکتی هست که خیلی در زمینه توجه به خواست مشتریهاش خوب عمل میکنه. بعد از انتقادات زیاد به اس5 در عرض یک سال نوت4 و بعدش اس6 رو ارایه کرد که از نظر طراحی بسیار بهبود داشتند. یعنی امکان نداره نسل بعد رو با ایرادهای همون نسل قبل ارایه بده. شما هرچی بررسی از xz2 میدیدید بدون استثنا یکی از بزرگترین مشکلات اون گوشی رو جایگاه بد اثر انگشت میدونستند. بسیاری از واژه awkward به معنی ناخوشایند و ناراحت استفاده میکردن. ولی سونی 2 تا گوشی بعدیش رو هم دقیقا با همون ایراد ارایه کرد. این یعنی اینکه سونی کوچکترین اهمیتی به نظرات نمیده. الان 2 ساله تقریبا کم کردن حاشیه ها به ترند اصلی تبدیل شده. اگه مثال بزنیم اس8 با 83.6% صفحه نسبت به بدنه، تازه 1.5 سال دیگه xz3 رسونده به 80.5%. که اتفاقا یکی از نقاط قوت xz3 همین هست که سر بی توجهی مسولان سونی اینقدر به تاخیر انداختن و بازهم نشون دهنده کم اهمیتی سونی به نظرات کاربران هست.

سونی هم در بهترین شرایط از نظر آمار خرابی چیزی در حد بقیه هست. این اصطلاح با کیفیت بودن که انگار ما داریم 20 سال پیش زندگی میکنیم و سونی به با کیفیت بودن معروفه. دنیا عوض شده. اینترنت و حجم اطلاعات از کودکان بگیر تا کهنسالان رو درگیر خودش کرده. مگه میشه تو این فضا جنس بی کیفیت داد دست مردم و تونست نه تنها دووم آورد بلکه به سود سرشار دست پیدا کرد. من نمیدونم شما از کی طرفداریها از سونی رو دنبال میکنی. الان چند ساله من میبینم که خیلی از طرفداریها کم شده و همون طرفدارها هم به این نتیجه رسیدن که توجیه کردن مشکلات سونی به ضرر خودشون داره تموم میشه. طرفداریها هم مثل آمار فروش سونی دیگه کم نور و ضعیف شده.

بازار بی رحمتر از اونی هست که بشه با سرسختی و عدم توجه به نظرات کاربران ادامه داد. الان شما سری به آمار فروش آیفون بزنید میبینید که چقدر وضعیت وخیمی داره. بازار نگاه نمیکنه اپل هست یا سونی یا سامسونگ. کوچکترین اشتباه و عدم جبران اون در سری بعدی میتونه میلیونها آدم رو از اون برند دور کنه. حالا یکی مثل سونی سالهاست داره اشتباهات رو تکرار میکنه. مسلمه 600% فروش گوشیهاش میاد پایین.

به نظر من xz3 گوشی قابل قبولتری هست در بین اینهمه گوشی سونی در این سالها. تازه اون هم وقتی باهاش کار کردم این ژست دوبار ضربه به لبه ها برای باز کردن پنجره اپ های پر استفاده شده بسیار بد عمل میکرد. سونی اگه میخاد تو بازار گوشی باقی بمونه باید کار کنه در این زمینه و سرمایه گذاری کلان بکنه. وگرنه یکی دو سال دیگه احتمالا فروشش به نصف الان خواهد رسید.
باید هم در سیاستهای بازاریابیش تجدید نظر کنه هم در قیمت گذاری. اس9 الان تو آلمان میشه بین 550 تا 600 یورو پیدا کرد. xz3 بین 750 تا 800 یورو. واقعا یکی باید چندتا دلیل خوب داشته باشه که 200 یورو بیشتر بده و سونی رو انتخاب کنه. اس9+ هم بین 600 تا 630 یورو میشه گرفت. نوت9 حدود 750 یورو. یعنی xz3 از تمامی گوشیهای سامسونگ الان گرونتره.

far z در تاریخ : 1397/10/10

نظرت همین پایین هست. شما کیفیت پیکسل رو به پای سنسور سونی نوشتی. بنده هم گفتم خیر این کار نرم افزاری گوگل هست. شما از دوربین دوم به عنوان سوراخ خالی یاد کردی برادر من.

سونی یکی از ضعیفترین شرکتهای نرم افزاری در زمینه الگوریتم نویسی برای دوربین هست. سونی رو شما بزار کنار تو این زمینه. حالا شرکتی که توان مثل گوگل نداره که با تک دوربین حالت پرتره و زوم با کیفیت رو انجام بده باید بره و از آرایش چند دوربینه استفاده کنه. نه که مثل سونی نه الگوریتم درست حسابی داره و نه چند دوربینه میزاره.
در شاهکار گوگل همین بس که گوگل با ترفندهای نرم افزاری میتونه کیفیت زومی در حد دوربین های تله فوتو داشته باشه. چون پیکسل تونسته با تک دوربینه همون کاراهای دو دوربینه ها رو انجام بده شما نمیتونی بیای بگی که دو دوربینه نبودن ضعف نیست. بله زمانی ضعف نیست که بتونی همون کارها رو با تک دوربینه انجام بدی که متاسفانه در این زمینه سونی با فاصله زیاد در این زمینه از گوگل ضعیفتره. پس بهتره سونی هم مانند بقیه گوشی سازها بره و آرایش دو دوربین رو بزاره.

دوربین دوم نقشی در کیفیت عادی عکسها نداره که یکی نبودنش رو دلیل بر بی کیفیتی بدونه. اون دوستمون هم نگفت چند دوربینه بودن نشان از با کیفیتی عکسها داره. صرفا گفت که سونی تازه دو دوربین رو شروع کرده. شما نظر ایشون رو هم ظاهرا اشتباه برداشت کردی.

Ali J در تاریخ : 1397/10/10

اشتباهات عجیب سونی باعث شده که به قول دوستمون افول کنه
مثلا همین الان که پرچم دارا مدل های 128گیگ 256 گیگ و حتی بیشتر دارند xz3 همون 64 مونده
یا مثلا توقف زیاد رو رم 3 (البته من اصلا با رم زیاد موافق نیستم)
یا تک دوربین بودن گوشی هاش
یا کیفیت بسیار پایین میان رده هاش (الیته الان یکم بهتر شده)
یا تعصبی که رو زبان طراحیش داشت
یا حجم باتری هایی که برای x performance xa xa ultra واقعا مسخره بود
یا تنوع کم وقیمت بالا میان رده ها در مقایسه با رقبا
تجربه نشون داده کمپانی می تونه موفق باشه که چیزی بسازه که مشتریانش انتظار دارن نه چیزی که خودش فکر می کنه درسته شاید چیزی که سونی می سازه از لحاظ علمی عالی باشند ولی وقتی مورد قبول مردم نباشه افول می کنه
مردم چی می خوان حاشیه کم تعداد دوربین بالا باتری قوی ظرافت طراحی و نازکی
وقتی سونی به هر دلیلی (درست یا نادرست کاری ندارم) این پارامتر هارو در نظر نمی گیره اوفول میکنه

Ali J در تاریخ : 1397/10/10

تو یه بررسی دیدم
حجم و اندازه و... باتری هارو بررسی می کرد و طبق یه فرمول های خاصی میانگین عمرشون رو تخمین میزد
ولی منطقی هم فکر کنیم باتری که اندازه بزرگ تر و آمپر ساعت کمتر با شارژر معمولی‌ داره بیشتر می تونه خودش رو حفظ کنه تا یه باتری فشرده با امپرساعت بیشتر و شارژر قوی تر... 🤔

Ali J در تاریخ : 1397/10/10

...
اون دوستمون گفت دوربین دوگانه نداشتن نقصه
منم گفتم اصلا این طور نیست برا مثال هم گفتم پیکسل سه
منظورم اینه که کیفیت واقعی به تعداد و رزولوشن نیست

vahid k در تاریخ : 1397/10/7

سلام ، ببین آقا فرزاد سامسونگ وقتی نوت هفت هاش با مشکل روبرو شد نشون داد که چه شرکت مسئول و مشتری مداریه با عملکردش در قبال خریدارا ، که احتمالا خودتون بخوبی در جریانش هستید ، حالا شما فکر میکنید اگه سامسونگ هم رفتار سونی رو پیشه میکرد اون زمان و از زیر بار جوابگویی شونه خالی میکرد میتونست رتبه و جایگاه و حال روز امروزش رو داشته باشه باز؟ نه دوست من مردم هشیار هستن و اتفاقأ خیلی خیلی به جیب خودشون حساستر و دلسوزتر هستن تا منافع و سود یه کارخونه ، زمانی که نسلهای همون سریای زد۳ و حول و حوشش به مشکل ایراد مونتاژ صفحه نمایش و ضد آبی و نهایتأ سوخته شدن دستگاهها برخورد و خریدارای محصولاتش متضرر شدن به هیچ عنوان نمیخواست پاسخگو باشه و از جوابگویی شونه خالی میکرد که کار به دادگاه و حکم دادگاه کشیده شد و قانون مجبورش کرد تا نیمی از خسارت مشتریهاش رو پرداخت کنه ، و متاسفانه این مورد فقط تو امریکا قابل پیگیری بود و در دیگر نقاط تونست از چنگ جبران خسارت فرار کنه ، خب چه نتیجه ای میخواست بگیره دیگه بیشتر از اینی که امروز نصیبش شده؟ مشتریای متضرر در تمام دنیا نه تنها دیگه خودشون رغبتی به محصولات سونی نشون نمیدن که خبر این اتفاقات و آگاهی بقیه مردم پیرامون از اینجور قضایا هم اونا رو از سونی فراری میده ، و این مختص به سونی نمیشه و هر شرکت دیگه ای هم همینکار سونی رو بکنه به همون نتیجه میرسه در انتها که سونی رسید ، شما بسیار خوب گفتید که نه تنها سونی تافته جدا بافته نیست که حد آخرش میشه ازش بعنوان یه تولید کننده با محصولات معمولی اسم برد که با ارفاق تازه میشه گفت درسته حرفتون ، چند روز پیش تو سایت دیوار که مختص فروش اجناس دست دوم هست اگهی دوتا گوشی زد۵ پریمیوم رو دیدم که هردوشون ( یکیشون که نوشته بود بدون سر سوزنی خط و خش حتی) قید کرده بودن پورت هدفون گوشیهاشون خرابه فقط ، که این مشکل رو بسیاری تو پیجش هم بازگو کردن ، یا مشکل از کار افتادن دوربین گوشی که همین پایین فکر میکنم آقای سبحان بود که بهش تو تجربه ش لز سونی اشاره کرده بود دقیقأ تجربه ای که خود من هم داشتم ، و و و ، بنظر من بیشتر از مشکل سیاستگذاری در طراحی ها یا مدیریت فروش و غیره بر میگرده به کیفیت و مرغوبیت خود جنسی که سونی دست مردم داده تا چیزهای دیگه ، حالا ممکنه عده ای واقعأ از تجربه شون راضی بوده باشن و یا عده ای خواستگاه اولشون برند سونی باشه و بس ، ولی در مجموع این نسبت به نسبت بقیه مصرف کننده ها همون نسبت سونی به بقیه تولید کننده ها در فروش رو رقم میزنه و بس نه چیزی بیشتر

vahid k در تاریخ : 1397/10/7

آقای ولف عزیز چرا شما همش چسبیدی به گذشته دوست عریز؟ زمان زذ۳ گذشت ، زد۳ رو باید در همون زمان مقایسه ش میکردی و تمام ، زد ال در زمان خودش استثناأ حاشیه ش کم بود و تمام، شما امروز داری استناد میکنی به ۴ سال پیش؟ چه لزومی به اینکار هست با در نظر گرفتن اینکه اصرار هم دارید نظرات شما رو جهت دار و از زاویه طرفداری نگاه نکنیم؟ مگه گوشیای بی حاشیه امروزی درصد بالاشون رو صفحه های أی پی اسی تشکیل نمیدن؟ چرا به روز نمیکنید نگاهتون به بازار و تکنولوژی رو؟ اگر واقعأ بدون گرایش به سمت برند بودید که نمیگفتید اسم کدوم برند رو با کدوم برند نیارید یکیش خیلی بزرگه و یکیش حقیر ، نه دوست من این نگاه نگاه آزاد نیست

WOLF A در تاریخ : 1397/10/6

لطف داری.
آخه اونقدر کامنت در باب بد بودن سونی گذاشته بود که گفتم شاید واقعا اون چیزایی که تو یوتیوب دیدم ، سونی نبوده...
مثلا همین تازه گوشی هوآوی با سنسور 48 مگا سونی معرفی شده که قابلیتهای سنسور در نوع خودش اولینه ، اونوقت دوستمون میگه سونی برای هوآوی دوربین نمیزنه.
... لحن تحقیر نداشتم، خیلی جدی جواب دادم.
البته قبول دارم، من ذاتا آدمی هستم که فورا جوش میارم.
..............................
من به خاطر کارای دانشگاه کمتر سر میزنم به سایت. ببخشید.
با تشکر

WOLF A در تاریخ : 1397/10/6

بله ولی شما برو نظر اون بنده خدا هم بخون بعدا نتیجه گیری کن.
"سونی رو نه مردم ایران تحویل می گرند و نه مردم جهان"
از جلمه بالا چی میشه نتیجه گرفت؟
...........................
من اصلا حوصله بحث این خوبه و اون بده رو ندارم ولی آخه 4 سال پیش همین روز، هنوز پرچمداران دنیا آیفون 6 و سامسونگ note 4 و Z3 و ... بودند، ! گوشی با صفحه نمایش کم حاشیه تازه یک ساله باب شده دوست عزیز. ولی سونی سال 2013 گوشی کم حاشیه اونم با صفحه LCD داد بیرون.
طراحی سنتی منظور چیه؟ اگه منظور اون طراحی بالک مانند هست که همزمان با بقیه طراحیشو عوض کرد.
اکسپریا مشکل داره ولی این که چشم رو ببندیم و بگیم چون مشکل مالی داره پس طراحیشم بده، پس اینجوره ، پس اونجوره، پس آشغاله. بحث طرفداری نیست، ولی همه برندهای دنیا رو یه مقایسه بکن ببین آیا واقعا این حرفا درسته؟
ما تو زندگی هم همینطوریم. به محض اینکه یه نفر یه مشکلی براش پیش میاد، صد تا مورد هم خودمون میزاریم روش و میگیم فلانی اصلا مشکل روانی داشت، فلانی چشماش هیز بود و تا میخوره بهش میزنن.

کار به فرمول نوکیا ندارم. نوکیا بزرگترین فروشنده موبایل تا 2012 بود و مشکل فروش نداشت پس فرمول نوکیا روی سونی صدق نمیکنه.
سونی هم اگر اکسپریا رو نجات بده که ما خوشحال میشیم و اگر نه ، چیزی از ارزش سونی در دنیا کم نمیکنه ، چون کیفیت سونی در دنیا شناخته شده هست. سونی مشکل علم و تکنولوژی نداره، به یکم مدیریت در بخش اکسپریا نیاز داره که اونم شاید یک مسأله غیر قابل گفتن باشه که حلش نمیکنه وگرنه اینهمه اقتصاددان و مدیر عالی.
امیدوارم اونم حل بشه.

far z در تاریخ : 1397/10/5

فربود گرامی

این جمله شما به نظرم درست نیست: "اما اینکه علت افول سونی در بخش موبایل چی هست بنظر من کوچکترین ارتباطی با فروش و بازاریابی نداره."
در کنار مواردی که به عدم نوآوری مناسب در گوشی از سوی سونی اشاره کردید اما باید بگم که سیاستهای بازاریابی و فروش سونی بسیار اشتباه هست که ناشی از عدم علاقه این کمپانی به رقابت در بازاره. چند تا نکته:
- مراسم معرفی پرچمداران سونی عموما بسیار ضعیف، کوچک و ساده هست. مقایسه کنید با مراسم سامسونگ یا اپل یا بقیه. دعوت از خبرنگاران و یوتیوبرهای معروف به این مراسمات خیلی مهمه و باعث دیده شدن محصولات میشه. یا مثلا در مراسمات معمولا حاصل همکاری شرکتهای مختلف با هم به نمایش گذاشته میشه. مثلا تو مراسم نوت9 از بازی فورت نایت به صورت اختصاصی برای گوشی های سامسونگ رونمایی شد. نمونه های این همکاریها زیاده.
- بخش فروش سونی هم بسیار ضعیف هست. نه مراکز سونی در حد رقبا در شهرهای مهم نه تبلیغات حقیقی و مجازی در خور. مثلا شما وارد یه فروشگاه بزرگ الکترونیکی در اروپا میشی، ویترینهای و میزهای بخش گوشی ها در این فروشگاهها که مشتری معمولا اولین بار چشمش بهش میخوره اپل و سامسونگ و اخیرا هواوی هست. سونی گوشه موشه ها با بقیه گوشی های ارزون قیمت دیده میشه.
- در کنار اینها قیمت گذاری عجیب سونی. مثلا xz2 premium رو سونی با اعتماد به نفس 1000 دلار قیمت زد. یکی نیس بگه سامسونگ نوت رو با اون مشخصات و امکانات و تعریف و تمجیدها با 1000 دلار قیمت زد که به اعتقاد بسیاری گرون بود. حالا سونی با کدوم اعتماد به نفسی گوشی هاش رو 1000 دلار قیمت میزنه!

فربود ف در تاریخ : 1397/10/2

طبعا کسی که اینجا از سونی حرف میزنه منظورش موبایل های سونی هست نه کل برند سونی که بچه پنج ساله هم میدونه از برترین و موفق ترین ها در زمینه های مختلف از صوتی تصویری بگیر تا کنسول بازی و استدیو های فیلم سازی و غیره هست. اما اینکه علت افول سونی در بخش موبایل چی هست بنظر من کوچکترین ارتباطی با فروش و بازاریابی نداره. مشکل سونی نه سیاست فروش بوده نه کیفیت ساخت بلکه همون مشکلی بود که غول صنعت موبایل یعنی نوکیا رو هم زمین زد یعنی سنتی گرا بودن تغییر ناپذیری و هماهنگ نکردن خود با خواست بازار و مصرف کننده. نوکیا بهترین گوشیها رو میزد اما آندروید که به بازار آمد و مورد توجه کاربران قرار گرفت بیخودی مقابل آن مقاومت کرد و تلاش هایی برای ارتقا سیمبین هم بیهوده بود لج کرد تا زمین خورد زمانی بخود آمد که دیگران جایش را در بازار پر کرده بودند. سونی هم گوشی‌های عالی باکیفیت می‌زند اما نخواست بفهمد که از سه چهار سال پیش بازار گوشی کم حاشیه و تمام صفحه و طراحی نوین می‌خواهد و بر طراحی پرحاشیه سنتی خود که حتی فن ها را بتدریج دلزده کرد پای فشرد تا زمین خورد.

vahid k در تاریخ : 1397/10/2

علی عزیز شارژ کیو نوو ی سونی یه برنامه نویسی خیلی ساده س بیشتر تا تکنولوژی ، که تقریبا طبق عادات شارژ اگه تشخیص بده معمولا بعداز شارژ تا چند ساعتی (معمولا شارژ شبانه) از گوشی استفاده نمیشه تا ۹۰ درصد شارژ میکنه و ساعتی قبل از زمان استفاده معمول ۱۰درصد باقی مونده رو پر میکنه ، که اولا در طول روز و ساعات متفاوت کاربرد نداره ، دومأ اگر کسی خودش تا ۹۰ درصد شارژ کنه گوشیشو در زمان استراحت شبانه هیچ فرقی در ماندگاری عمر باطری گوشیش با باطری گوشی سونی به روش کیو نوو وجود نخواهد داشت (برای همین میگم نمیشه اسمشو گذاشت تکنولوژی أنچنان ، البته صددرصد من وجود همچین آپشنی رو در گوشی با اختیار کاربر در فعال کردن یا غیر فعال کردنش ، به نبودش ترجیح میدما ، اشتباه نشه) و در آخر ،، دوست من این سبک شارژ رو فکر میکنم ۲ ساله ارائه کرده سونی در محصولاتش، بعد چطور شما پی به افزایش عمر ۶ ساله باطریهاش بردی در مدت ۲ سال؟؟

Omid J در تاریخ : 1397/10/1

دوست عزیز عمر باتری های سونی زیاد نیس.من خودم اکسپریا m2 داشتم اولا خوب اسکرین میداد در حد ۶ ۷ ساعت ولی دقیقا بعد یک سال کلا ۳ ساعت بیشتر اسکرین نمیداد حتی کمتر از سه ساعت

رضا ح در تاریخ : 1397/9/30

آقا ی سوال

پرا قیمت گوشی های سونی پایین نمیاد ؟ ر حالی قیمت نوت 9 چهار میلیون و ایفون حدود چهار میلیون امده پایین و سونی نمیاد پایی/ ؟

far z در تاریخ : 1397/9/30

Wolf عزیز،
کامنت قبل از سانسور شما رو که دیدم واقعا شکه شدم. استفاده از کلماتی که شخصیت طرف مقابل رو تحقیر کنه در شان شما نیست. ما میتونیم به کسانی که اطلاعات کمی دارند و مسایلی رو مطرح میکنند که اشتباه هست تذکر بدیم که سعی کنن دانش خودشون رو بالا ببرند تا هم خودشون مسایل رو بدونن و هم دیگران رو به اشتباه نندازن. اما تحقیر شخصیتی پسندیده نیست.
البته میدونم خودتون به این امور واقف هستید، صرفا برادرانه خواستم باهاتون در میون بزارم.

صالح ا در تاریخ : 1397/9/30

دوست عزیز تو داری میگی هرچی ساخت چینه بده و بدرد نمیخوره
اتفاقا بعضی از همین چینی ها هم با کره ای ها برابری میکنن
سونی داره کلا فراموش میشه. سونی داشتم بعد از تموم شدن شارژ کلا دیگه روشن نشد و از کار افتاد

vahid k در تاریخ : 1397/9/29

نوکیا و اچ تی سی یا موتورولا هم از پیشگامان و بزرگان این صنعت بودن ولی دیدیم که پیشینه و تجربه و قدمتشون نتونست اونا رو هم از ورطه سقوط نجات بده ، برخلاف دیدگاه دوستمون تجربه و کمی تامل در روند این چند ساله نشون میده چیزی که اصلا برای خریداران اهمیت نداره اتفاقأ همین پیشینه ها و اعتبار قدمته ، و خرد جمعی اتفاقأ به بهترین شکل از نظر منطقی عکس العمل نشون میده ، و هر زمان هر محصولی بهتر و از ارزش خرید بالاتر و بیشتری برخوردار باشه که صددرصد منافع خریدار رو تامین میکنه اون رو انتخاب میکنن چون منطق این حکم رو میکنه که به نفع شخص خودش تصمیم بگیره و عمل کنه فرد ، نه برای کمک یا تعاون یا مدد و سود رسانی به یه کمپانی و تامین منافع اون
که تغییرات آمار عرضه و رتبه بندیها بهترین گواهه

vahid k در تاریخ : 1397/9/29

طبق گزارش سایت ایکسپرین ، طبق آمار و رتبه بندی سه ماهه آخر۲۰۱۸سامسونگ با تولید بیش از ۷۰ میلیون گوشی و هواوی با بیش از۵۲ میلیون در رتبه اول و دوم تولیدکنندگان این صنعت هستن و اپل و شیائومی هم رتبه های سوم و چهارم رو در اختیار دارن و متاسفانه سونی با ریزش ۲میلیون ار تولیداتش نسبت به پارسال با ۱/۶ میلیون گوشی در رتبه هفدهم بازار حهانی قرار گرفته
توجه داشته باشید سونی همونطور که دوستمون گفت کاملا شناخته شده ست پیش مردم دنیا و بدترین مدیریت فروشم هم نمیتونه این سفوط رو براش رقم بزنه ، شرکتی که بقول دوستمون ۵۰ سال در بازار قدمت داره خیلی ساده لوحانه س که بخوایم فکر کنیم یه دفعه تمام تجاربش در زمینه بازار و فروش رو از یاد برده باشه

فرهاد . در تاریخ : 1397/9/29

سلام دوستان
من موبایل سونی دارم . نمیتونم به اینترنت راحت وصل بشم .
چند دقیقه سرعت خوبه بعد قطع میشه وقتی ری استارت میکنم درست میشه . فکر کنم بخاطر فایلهایی هست که دانلود میکنم چون وقتی پاک میکنم یه کم سرعت بیشتر میشه

حجم داده که زیاد میشه اینترنت قطع میشه !!
چه قسمتی از تنظیمات رو باید تغییر بدم؟
از راهنمایی خیلی ممنون

Sobhan M در تاریخ : 1397/9/28

خوبه تو همین سایت دوست عزیزمون مشکل گوشی سونیشو شرح کرده

m.r k در تاریخ : 1397/9/28

متاسفم برات که اینقدر تعصبی حرف میزنی .آخع این چه حرفیه ؟مگه میشه مگه داریم ؟اومدی تبلیغ پیکسل 3 گوگل رو کنی عجب ها... .واقعا که .....

vahid k در تاریخ : 1397/9/27

سونی‌ رو از دور دارن خارج میکنن این یه واقعیته ، هیچ کمپانی ایی محض رضای خدا کار نمیکنه همه درصدد فروش هستن و با انواع و اقسام عملکردها میخوان سهم بازار و فروش و استفاده رو از آن خودشون کنن بدون استثنا ، رویکرد خریدارا و استفاده کننده ها هم فقط عاملیه که به این نتیجه منجر شه ، امروزه همه مواظب هستن تو خرید سرشون کلاه نره و کالای مورد خریدشون از ارزش بالایی نسبت به پولی که میدن بهره مند باشه ، اگه فقط بحث نفرات این پیج و چیزی مثل این بود میشد گفت خب درصد اشتباه و خطا میتونه بالا باشه ولی وقتی گستره جهانی اونو در نظر بگیریم دیگه نمیشه گفت درصد خطا در تقاضاها وجود داره ، اینو بدونید که بقیه مردم هم مثل ما میدونن که سونی قدمت داره ، یا در شاخه های مختلفی فعالیت داره و اگر مورد قبولشون واقع نمیشه و میرن سمت برندایی مثل هواوی یا شیائومی که تازه خیلی نوظهورتر از هواویی هم هست تا محصولات شرکتی مثل سونی قطعأ میتونه بخاطر موارد مشتری پسند باشه اعم از کیفیت و مرغوبیت و امکانات تا طراحی و زیبایی و غیره ، پس بقول آقا فرزاد عزیز در دنیای واقعی و خارج از این پیجها تکلیف مشخص شده و تولید کننده ها نون یا چوب بازخوردهاشونو دارن میخورن بی شک ، ولی اگه در مورد منافع شرکتها بخوایم حرف بزنیم که خب البته اصلا هم ارتباطی به ما خریدارا و مبحث بررسی گوشیها پیدا نمیکنه موضوعش ،میشه گفت بله درسته شرکتی ممکنه تو ساخت قطعات موفق باشه و از اون درآمد داشته باشه مثه همین سنسور دوربین یا باتری و یا صفحه نمایش و غیره ، و شرکتهای دیگه هم کارشون استفاده خیلی خوب باشه از این قطعات تو تولید محصولات عالی ، همینطور که این تعامل در دنیای واقعی وجود داشته و خواهد داشت ، و این اصلا ارتباطی به مرغوبیت یه گوشی تولید شده از دو برند متفاوت پیدا نمیکنه برای من خریدار و مصرف کننده ، لزومی نداره انقدر بر سرش بحث بشه اصلا

WOLF A در تاریخ : 1397/9/25

... اصلا یوتیوب رفتی؟
من یه عمره هر روز دارم یوتیوب میرم. از ویدیوهای کاری گرفته تا موسیقی و علمی و ... .
پیش قاضی و .....
انقدر ویدیو تست سونی هست که وقت نمیکنی ببینی. ضمنا تست سرعت XZ3 هم با تمام پرچمداران موجوده که سریعتر از تمام پرچمداران بوت میشه حتی آیفون و سریعترین سرعت اجرای برنامه رو داره. تستش با شیاومی مال سه هفته پیشه برو ببین.
سونی رو مردم جهان تو چشاشون میکنن. فقط فروش اکسپریا کمه.
شرکت سونی اونقدر بزرگه ... اونی که با مشکل روبرو شده برند اکسپریاست نه شرکت سونی . اونم مشکل فروشه.
ضمنا در مورد سنسورهای سونی برای گوشی هوآوی که گفتی نزده و نخواهد زد لطفا به پیج زیر مراجعه کن که سایت خود هوآوی هست:
http://consumer.huawei.com/minisite/my/mate8_en/
و لطفا اسامی شرکتهای کوچک که فقط کارشون زدن گوشی هست و تازه شروع کردند رو با شرکتهای بزرگ که بیش از نیم قرنه دارن فعالیت میکنن و تولید گوشی ، فقط بخشی از فعالیتشونه رو در یک سطح قرار نده.

far z در تاریخ : 1397/9/24

یادم رفت اصلا به بخش دیگه کامنتون پایخ بدم. سوراخ خالی چیه برادر؟ اونها ماژولهای دوربین واقعی هستند ولی فقط یکی از اونها به عنوان دوربین اصلی عمل میکنه و کار بقیه ماژول ها تخصصی هست. مثلا اکثر آرایش دو دوربینه ها یه دوربین اصلی wide هست و یه دوربین telephoto که برای قابلیت زوم دوبرابری و تصاویر پرتره کاربرد داره. اگه شما زوم نکنی یا پرتره نگیره عملا دوربین telephoto هیچ نقشی در عکاسی ایفا نمیکنه.

لطفا به جای اینکه اینجا نظرات بی پشتوانه بدید وقت بزارید برید تحقیق کنید. اینجوری هم دانش خودتون بیشتر میشه هم نیازی نیست که دوستان شما رو تصحیح کنن.

far z در تاریخ : 1397/9/24

کار گوگل نتیجه کار بسیار تحسین برانگیز نرم افزاری هست که باعث کیفیت خیره کننده عکس های خروجی میشه. دیگه گذشت دوران دوربینهای کلاسیکی که ساختار سنسور و متعلقات اپتیکی و کیفیت فیلم نگاتیو درون دوربین حرف اول و آخر رو میزد. الان شاید اصلا اغراق نباشه که بگیم نرم افزار بیش از 50% تو عکاسی دیجیتال مهم هست. عکسهای گوگل نتیجه کار نرم افزاری گوگل هست. افتخار این رو به نام سونی نزنید

چه زیبا گفت سنایی غزنوی
ز یزدان دان نه از ارکان که کوته دیدگی باشد-----که خطی کز خرد خیزد تو آن را از بنان بینی

savash n در تاریخ : 1397/9/24

درود دوستان:
من +sony xperia z3 دارم گوشیم باطریش خراب شد و باطری اصلی تهیه کردم و عوض کردم بعد از حدود 12 روز آی سی تغذیه اش سوخت.
1-بهترین نمایندگی و تعمیرکار کیه و کجاست؟
2- میشه فقط آی سی تغذیه سوخته را تعویض کرد؟ یا نه باید بورد کامل رو تعویض کنم؟
3- کسی تا حالا این کار رو انجام داده یا براش همچین مشکلی پیش اومده؟
4- قیمت آی سی تغذیه چند هست با تعویضش و اگر باید بورد عوض کنم قیمتش چند هست با دستمزد تعویض؟

مهرداد ع در تاریخ : 1397/9/23

دوست عزیز،
هواوی مگه اصلا تا بحال گوشی طراحی کرده؟
تک تک طراحیاشو نگاه کنید، یک گوشی از آیفون با یک گوشی از سامسونگ رو میریزه تو مخلوط کن میشه طراحی گوشی خودش. هیچ نوآوری ای نداره. نمونه اش تقلید مضحکانه از ناچ اپل که با اینکه خیلی ها اون رو ضعف اپل دونستن، این اومد از روش اسکی رفت، خودش هم نمیدونست چرا، فقط چون رسالت کاریش با کپی کاری بنا نهاده شده :)

Ali J در تاریخ : 1397/9/21

آره سوراخ زدن پشت گوشی که کاری نداره
هیچ پردازنده‌ای نمی توان بیش از دو دوربین رو هم زمان پشتیبانی کامل کنه تازه این مال پرچم داراست
در ثانی یکی از عجوبه های دوربین گوشی جهان ینی پیکسل ۳ گوگل تک دوربینه با کیفیتی خیره کننده تازه از سنسور و لنز سونی استفاده می کند
در آخر هم بگم شما اون گوشی های دو دوربین که میگه رو برو دستت رو بزار رو لنز کوچکتر می بینی هیچ اتفاقی نمی افتد حتی فوکوس و... هم درست کار می کنه
ینی سوراخ خالی...

Ali J در تاریخ : 1397/9/21

فناوری رم 6!!!
...
جدی که نگفنی
اگه این طوری باشه وان پلاس ده سال از اپل جلو تره
خدا وکیلی این همه از تکنولوژی های سونی گفتم همه اثبات شده و علمی
بعد باید یکی بیاد بگه تکنوژی رم ۶ نداره!!
احساس می کنم وقت تلف کردم
برو درباره رم بیشتر بخون
اولین دوال کم جهان هم ما ال جی جی ۵ بوده

Ali J در تاریخ : 1397/9/21

داداش ...
دارم میگم جزئیات بیشتر عمق رنگ بیشتری داره سفیدی بهتر سیاهی عمیق تر داره میگی چون کوچیک تره
...

Sobhan M در تاریخ : 1397/9/19

اتفاقا هواوی مزایا بیشتری از سونی داره برای نمونه چند تا رو مثال می زنم شارژ کردن بی سیم از خود گوشی به گوشی دیگر دوربین های دوگانه در گوشی های میان رده و حتی پایین رده باطری4000میلی امپر رابط کاربری یک دستی و خیلی چیز های دیگه

Sobhan M در تاریخ : 1397/9/19

سونی رو نه مردم ایران تحویل می گرند و نه مردم جهان تو یوتیوپ خیلی کم تست سرعت سونی رو می بینی اما برای هواوی و اپل و سامسونگ اینطوری نیست چون سونی یک شرکت رو به افته

محمد ص در تاریخ : 1397/9/19

من پسر خالم میت ده داره با این گوشی مقایسش کردم اصلا به گرد پاش هم نمیرسه چه برسه به اینکه تعریفی از قدرت عوض شه

Sobhan M در تاریخ : 1397/9/18

برای جدول فروش هم به جدولIDC یک سری بزنید تا ببنید حرف دوستان صحت داره یا من

Sobhan M در تاریخ : 1397/9/18

سونی تا حالا برای هواوی دوربین نزده ونخواهد زد
لنز دوربین های هواوی مال شرکت لایکا المانه که سونی هم توش هیچ نقشی نداره

پوریا م در تاریخ : 1397/9/17

مخصوصا طراحیاش ک تو اولین نگاه ادمو یاد nokia 3310 میندازه
همین گوشی بهترین طراحی سونیه که در حد میان رده های رو به پایین هواویه طراحیش
معمولا حاشیه های جانبی گوشیای سونی اندازه حاشیه های بالا وپایین گوشیای هواویه

پوریا م در تاریخ : 1397/9/17

دوربین iphone x یه فاجعست و حتی به گرد پای میلنرده ها هواوی هم نمیرسه دوربینای هواییم یا خودش میسازه یا تو پرچمداراش لایکا میسازه که باعث شده بهترین دوربینارو هواوی ها داشته باشن

far z در تاریخ : 1397/9/17

واقعا خیلی حوصله ندارم به تک تک اون مواردی که سونی رو برتر میکنه پاسخ بدم. ولی پرسشی که باقی هست اینکه با تمام این مزایا چرا سونی ورد استقبال مردم قرار نمیگیره.
سونی انقدر شرکت یک دنده ای هست که علیرغم اعتراض فراوان نسبت به جایگاه بد اثر انگشت تو xz2 دو گوشی پرچمدار بعدیش رو هم بدون کوچکترین اهمیتی به نظرات کاربران دقیقا با همون ایراد ارایه کرد.
این اهمیت ندادنها و ارایه گوشی های بدون نوآوری و طراحی مناسب و به روز باعث شده که به چنین روزی بیفته.
گفتم شما اینجا طومار هم از مزایای سونی بنویسی، در واقعیت دنیا گوشی های هواوی موفق و گوشی های سونی در حال رفتن به سمت فراموشی هستند.

pro p در تاریخ : 1397/9/16

دوست من اون موقع ک هواوی نبود سونی دوربین میزد
شما ی تحقیق در مورد لنز های سونی بکن ک رو چ گوشی هایی هست
و اینکه چ دوربین هایی داره
مقایسه دوربین هواوی با سونی البته جفتشون برای ی تاریخی باشن ن ک با مدل قدیمی تر انقدر‌خنده داره ک نمیشه نخندید اخه
سونی از سری زد ب بعد ک پرچمدارای اصلیش رو زد توی هر سال بالاترین دوربینارو داشته
من الان یه xz1 دستمه روزی ک گرفتم یکم زده شدم از دوربینش تا اینکه تنظیماتش اومد دستم تا اس ۸ هرچی بود رو گوشیم خورد بیشتر از اونم گوشی نبوده ک شخصا مقایسه اش کنم
درکل هرموقع با پرچمدار سال سونی کار کردید مقایسه اش کنیم با پرچمدار سال برند دیگه

pro p در تاریخ : 1397/9/16

کار چ کاری کشیدی ؟من با این مدل تقریبا کار کردم همینطوریش هنگه
لطفا ی گوشی نیمه میان رده رو با پرچمدار مقایسه نکنید
میان رده صد میلیونی هم باشه چهار تا بازی نصب میکنی هنگ میکنه چ برسه برنامه و کار کردن
باز پرچم دارا یچیزی
میت ۲۰ دروغ نگم نگرفتم ولی مقایسه زیاد دیدم منطقی هست گوشی ک تازع اومده از گوشی ک چند ماهه اومده باید بهتر باشه شما منتظر xz4 باش با اون میشه مقایسه اش کرد

pro p در تاریخ : 1397/9/16

من هم هواوی کار کردم هم شیا هم اچ تی سی هم سونی هم الجی هم ایفون
همشون هم تقریبا پرچمدارای سالشون بودن
وقتی سونی دوربین گوشی هارو میزنه مگه میشه برا خودش بد باشه اونم زیاد ؟
هواوی کلا حساب نمیشه توی حرفه ای ها شیا ازش خیلی سرتره
سونی تازه اولد شروع کرده قبلش با همون معمولیش کم نمیاورد از گوشی های دیگه شما مقایسه هاشو ببین
طرفدار کورش نیستم کار کردم ک میگم توی اندرویدا سونی یچیز دیگه اس
بعدم کجا با ی ضربه داغون میشه ؟جنس بدنه هاشو دیدی ؟ده بار ضربه میخوره اخ ک نمیگه ضد ابشم نمیپره الکی خدایی هواوی رو گنده نکنید

pro p در تاریخ : 1397/9/16

خدایی شما دوربین سونی رو داری با هواوی یکی میکنی تازه میگی هواوی بهتره ؟
هواوی بلد بود بزنه خودش دوربین میزد ن اینکه سونی براش بزنه
دوم اینکه سونی مادر دوربین زدن تمام گوشی هاس کم گوشی های پرچمداری پیدا میشه سونی نباشه دوربینش
سوم اینکه امتیاز دهی همش بیخوده مقایسه اش بکن دستی متوجه فرقشون میشی بنچ مارک ی گوشی ۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰ هم باشه فایده نداره تو کارایی مهمه برای دوربین هم همین هست
دوربین این مدل سونی رو با ایفون ایکس فقط مقایسه میکنن دوست من
حالا شما بیا هواوی گوشی زده دوربینش از ایفونم بهتره وقتی کار کنی جفت تو دستت باشه فرق بینشون رو میفهمی

علیرضا ا در تاریخ : 1397/9/15

سبحان جان میتونی در سایت gsmarena camera comparison کیفیت دوربین xz3 و xz2 را با p20 pro یا اصلا mate 20 pro مقایسه کنی

vahid k در تاریخ : 1397/9/15

این تنها نظر شماست و وقتی مقایسه نظرات تک تک افراد پیش میاد اون فاصله نجومی سونی با سامسونگ و هواوی و اپل پیدا میشه تو استقبال و خرید مردم و جایگاههای فروش و عرضه شون ، خدایی نکرده فکر نمیکنی که بقیه مردم هیچی نمیدونن و شما میدونی فقط؟ شما از نظر خودت فقط این اختلافا رو بین خوب و بد برندا میتونی تشخیص بدی که با تشخیص اکثریت عامه کاربرا خب خیلی فاصله داره

Sobhan M در تاریخ : 1397/9/15

داداش اره رو کاغذ دوربین سونی بهتره اما در عمل 20مگاپیکسلش اندازه ی 8 هواوی خودت می تونی ببینی سونی کجاش کیفیت بالایی داره! با یک ضرب خوردن داغون میشه وبد کار می کنه شما که می گی کیفیت سونی تو دوربین بهتره پس بهتره یک سر به سایت DXOMARKبزنی که مخصوص امتیاز دهی به تمام دوربین های برو ببین که اوله اگه هواوی نبود در مورد صفحه نمایش هم که می گی سونی با پرچمداران ایفون برابری می کنه پس برای چی هواوی نگفتی چون هواوی صفحه نمایشاش اولده

پوریا م در تاریخ : 1397/9/14

شما همم میت ۲۰ پرو بگییر دستت تعریفت از قدرت عوض میشه
من خودم g750 huawei دارم ۴ سال خیلی ازش کار کشیدم اصلا هنگ نکرده
یکمم تحقیق کنین میفهمین تو همه حرفایی ک زدین هواوی بهتره

محمد ص در تاریخ : 1397/9/14

اولا که هرگوشی که خراب شه دلیل نمیشه کل اون برند بده که بعدم این که میگی کل شرکت ها نوشتن ساخت چین شرکتش که چینی نیست شرکتش کره ای هست فقط چون قیمت کارگر و مالیات اونجا کمتره کارخونشون رو بردن چین.
ولی هواوی اصل شرکتش چینیه عزیز.

pro p در تاریخ : 1397/9/13

تا حدودی حرف شما درسته توی گوشی و مخصوصا فروش گوشی ضعیفه سونی قبول دارم و همه سونی بازا اینو میدونن خودم ب شخصه متاسفم ک شرکتی مثل سونی توی گوشی تمرکز نکرده خیلی زیاد
ولی دلیل نمیشه هواوی بهتر از سونی باشه در خوده گوشی ن فروشش
فروش بله هواوی بهتره
کیفیت نخیر سونی
دلیل هم زیاد هست
از دوربین
جنس بدنه
کیفیت صفحه نمایش
اپدیت دادن
ضد اب بودن
سرعت گوشی
سونی جنسی میزنه ک تا چند سال کم نیاره گوشی
برندی مثل هواوی گوشی روزش رو میخری با ده تا بازی و برنامه نصب کنی روش کم میاره هنگ میکنه و ارور میده
بد گفتن از سونی مثل اینه ک بگیم ایفون بده
شما پرچمدارش رو بگیر دستت بعدا میفهمی قدرت یعنی چی
هنوز ک هنوز زد وانش بازی هارو قشنگ میکشه

pro p در تاریخ : 1397/9/13

سلام گفتی سونی داشتی چ مدلی ؟
برام جای تعجب داره سونی رو با هواوی مقایسه میکنی
سونی مثل هواوی نیست یچی بزنه بگه بزنم بره هزارتا مشکل براش بوجود بیاد بعدا
شما پرچم دار جفتشون رو بگیر تست کن هواوی حتی نمیتونه با سه تا دوربین نزدیک یک دوربین سونی بشه از نظر کیفیت
رفتی مقایسه هارو دیدی نظر میدی
من جفت پرچمداراش دستم بوده چند بار
فقط اینطوری بگم اگه سونی سیاست فروشش بهتر بود تو اندرویدا اول میشد با اختلاف زیاد
یادتم نره سونی پیش تاز توی خیلی چیزاس ک توی همون گوشی هواوی قطعات سونی هم زیاد پیدا میشه
عمر مفید باطری سونی بیشترین رو داره
جنس بدنه بهترینه ن ک با ی ظربه روش خط بیوفته مثل بی کیفیتایی مثل هواوی
ضد اب بودنش بهترینه
کیفیت صفحه نمایش با ایفون برابری داره توی پرچم دارا
از سرعت گوشی هم نگم ک رو دستش نیست
دوربینشم ک همه در جریانن کسانی هم ک نداشتن بگم بیشتر گوشی هارو سونی دوربیناشون رو میزنه
و اینکه پیشتاز هست توی دوربین مثل سامسونگ ک در رم پیشتاز هست
هواوی هم در جنس بی کیفیت زدن پیشتازه
تو ی جمله اینطوری میتونم بگم سونی گوشی هاش قطعاتش با هم مچه مخصوصا گوشی های جدیدش
ن ک مثل برندایی مثل هواوی ده تا برنامه و بازی نصب کنی روشون جون بکنه ی بک بده یا کلا همش ارور بده
من طرفدار الکی سونی نیستم کار کردم با خیلی گوشی ها ولی خدایی سونی توی اندروید عالی کار میکنه فقط یکم ظاهرش از بقیه عقب تره ک همین باعث میشه چیزی ک میزنه کامل بدون مشکل باشه
کلا برند سونی چیزه مشکل دار نمیزنه
باز میگفتی سامسونگ یا وان پلاس یچیزی هواوی رو با سونی نمیدونم چیشو اخه مقایسه میکنی جز ظاهر دوربینشم ک برا سونیه بدبختی

Ak 3 در تاریخ : 1397/9/13

سلام دوستان ممنون میشم راهنماییم کنید
من گوشیم xz1 compact مشکلم اینه که وقتی پیام میفرستم چیزی به اسم تحویل داده شد رو نمیاره!!!! توی تنظیماتشم نیست که گزینه رو فعال کنم
ممنون میشم یکی راهنماییم کنه از کجا بفهمم که پیام تحویل داده شده؟؟؟؟؟

mamad j در تاریخ : 1397/9/12

باشه ببخشید، احیانا به مدیرعاملان هوآوی برخورد، آقا اصلا همه هوآوی بخرید!

آره فقط شما بچه شهری سونی دستت گرفتی بابا لاکچری، ماهم بچه دهاتیم اصلا گوشی ندیدیم! خوبه

Sobhan M در تاریخ : 1397/9/11

سونی هنوز تازه فناوری دوربین دوگانه رو شروع کرده و همچنین فناوری رم6 گیگ بعد تو این شرکتو با هواوی که تو سال 2016 اولین دوربین 2 گانه رو بر روی هانر8 گذاشت و در همون سال هم رم 6 گیگ برای میت9پرو به نمایش گذاشت و اکنون دوربین سه گانه بر روی p20proو سری میت20 به همراه رم8گیگ در میت 20 پرو

Sobhan M در تاریخ : 1397/9/11

داداش خوب معلومه صفحه نمایشی که کوچیک تره تراکم پیکسلی کم تری بخواطر همین می گی کیفیتش بهتره برو یک سونی هم اندازه ی اونو مقایسه کن بعد شما از کجات دراوردی عمر مفید باطری هواوی3ساله من بابام 5ساله یک هواوی داره هنوز باطریش مثل روز اول کارمیکنه! متاسفانه دوستان اطلاعات درستی درباره ی هواوی ندارند😓😓😓😓😓

Ali J در تاریخ : 1397/9/11

میدونید مشکل اصلی شرکت سونی چیه؟ 🤔
این که امکاناتی رو روی گوشی هاش میزاره که به چشم نمیاد
مثلا از تکنولوژی های ترولومینوس و ایکس رلتی برای نمایشگر استفاده میکنه هیکس نمی دونه اینا چیه و همه میگن فلان گوشی سونی ال سی دی فول اچ دی هست فلان گوشیه هواوی هم ال سی دی فول اچ دی هست ولی وقتی کنار هم قرار بگیرند مشخص میشه من سونی ایکس دارم یک میان رده 2016 وقتی کنار میت ده لایت میان رده 2018 میزارم براحتی اشبا رنگ و عمق بیشتر سیاهی وحتی جزئیات بیشتر با وجود کوچک تر بودن نمایشگر به چشم میادحتی تو مقایسه با میت 8 هم این وجود داشت
یا مثلا تو زمینه باتری همه فقط به حجم باتری نگاه می‌کنند ولی غافل از این که عمر مفید باتری های سامسونگ حدود 4سال هواوی 3سال و سونی با استفاده از تکنولوژی های کوالکام و کیو نو وو تونسته اون رو به 6 سال برسونه جالبه بدونید میان رده های سونی از آلیاژ خاصی از آلمینیوم ساخته می شوند که فقط با سخت ترین الماس های تراش قابل تراش هستند اینو تو خود سایت سونی ام میتونید بخونید گوشی من بعد دو سال بدون گارد و گلس حتی یک خش ام نداره ولی دوستم که میت 8 خریده بود 6 ماه بدون گارد گوشی رو دست گرفت پر از خش شد تو فیلم های تست هم می تونید ببینید مثل پنیر با کارد بریده میشه من از سری های اس وی زد زد تو زد فایو و ایکس سیونی استفاده کردم وجز کیفیت بیشتر و بروز رسانی های آندروید بشدت سریع چیز دیگه ای ندیدم

Sobhan M در تاریخ : 1397/9/11

فکر کنم شما ها هیچ کدوم سونی دستتون نگرفتید این که من دارم می گم این حقیقته من یک سونی داشتم1دوربینش از کار افتاد 2سی پی یوش سوخت 3دکمه ولمش خراب شد و هزارتا مکافات دیگه من تو دوستانمو نگاه می کن سونی دارن معمولا بوردشون سوخته بعد شما کیفیت این گوشی هارو با هواوی مقایسه می کنی! کسایی هم که هواویو به اسم چینی بودنش مسخره می کنن بدونن که الان همه گوشی هارو چین میزنه رو جعبه ی سامسونگ یا هر شرکت معروف دیگرو نگاه کن نوشته ساخت چین

far z در تاریخ : 1397/9/6

دقیقا درست میگین و دوستان اشتباه میکنن هواوی رو با سونی مقایسه میکنن.
هواوی یه شرکت روبه رشد و جایگاه دومین بزرگترین تولید کننده گوشی هست با پرچمدارانی بسیار خوب که تحسین اکثر بررسی کننده ها و کاربرها رو برانگیخته. سونی شرکتی که سال به سال ضرردهی میکنه و از فروش حدود 40 میلیون گوشی در زمانی حدود 5 سال پیش الان رسیده به فروش کمتر از 7 میلیون با پرچمدارانی که با اینکه بد نیستن ولی چیز خاصی ندارن که بتونن نظر مثبت خریداران رو در این بازار رقابتی به خودشون جذب کنند.
چرا شرکتی در مدت 5 سال فروش گوشیهاش 600 درصد کاهش پیدا میکنه؟ آیا جز این است که این شرکت نتونسته محصولات رقابتی رو تولید و روانه بازار کنه؟ مردم دنیا پدر کشتگی با سونی ندارند. این اشتباهات مکرر سونی هست که جایگاه خوبش تو صنعت گوشی رو به چنین روزی انداخته. حالا هی اینجا شما و سایر طرفداران سونی در مدح سونی و بی کیفیت بودن هواوی نظر بدید. در واقعیت بیرونی هواوی شرکت موفق و با درآمد بالا، و سونی در بخش گوشی ناموفق و زیان ده.
بودجه کل سونی برای تحقیق و توسعه در سال 2017 حدود 4 میلیارد دلار بوده
https://www.sony.net/SonyInfo/csr_report/innovation/index2.html
در همین مدت هواوی 14 میلیارد دلار صرف کارهای تحقیقاتی کرده
https://www.gizmochina.com/2018/03/30/huawei-rd-spending-was-nearly-14-billion-in-2017-it-plans-to-spend-more/

دیگه خیلی وقت از دوران طلایی سونی در تولید محصولات صوتی و تصویری گذشته و الان سونی یکی از شرکتهای بزرگ فعال در این زمینه هست نه بهترین نه بزرگترین.

کامبیز آ در تاریخ : 1397/9/4

فکر کنم اشتباه دیدم که سونی رو با هواوی مقایسه کردن دوستان.البته دوستان صد در صد سونی دستشون نگرفتن که نظر میدن . وقتی چیزی نمیدونین خواهشن نظر ندین مجبور که نیستین برین تو برند هواوی نظر بدین. من از وقتی گوشی دستم گرفتم با سونی شروع کردم نه اینکه چون سونی داشتم اینو میگم نه ولی هر بار که بین دوستام مقایسه میکردیم با هم خودشون بعد دست گرفتن و کار با گوشی قبول میکردن سونی بهتره .منم فقط به خاطر به روز بودن گوشی عوض میکنم .الانم اکس زد پریموم دارم خیلی دوست دارم با این به روز کنم ولی از قیمتا که مشخصه نمیشه گوشی عوض کرد . بازار موبایل کشور هم شده مثل قضیه پراید پر برند [به درد نخور] ریختن داخل ... حتما z3 هم روی ۱۰ تومن میاد که خدایی پول زور گرفتن از مردمه

vahid k در تاریخ : 1397/9/1

قطعأ اگه مردم پی به کیفیت نامرغوب هواوی ببرن و آگاه بشن اونم کم کم رو به ورشکستگی و زیاندهی میکنه و بساطشو از ایران و خاورمیانه دیگر مناطق جمع میکنه و میره ، خورشید که پشت ابر نمیمونه

vahid k در تاریخ : 1397/9/1

سلام علی جان ، از نتایج تست جی اس ام خبر دارید؟ کاش اگه آمارشو داشتید بگید ، درسته منم به یه سایت اکتفا نمیکنم و هر چه بررسیها بیشتر و متنوعتر باشه به نتیجه بهتری میرسه آدم قطعأ ، ولی تا اینجا فون ارنا تست ایکس زد ۲ با باتری کم حجمتر رو نسبت به ۳ از شارژدهی بالاتری عنوان کرده ، البته یادمه زد۳ کامپکت که داشتم سال ۲۰۱۴ اون گوشی رو با ۱۰ ساعت و خرده ای دومین پرچمدار پرقدرت سال بعداز یه گوشی از موتورولا در زمینه باتری اعلام کرده بود و خود زد۳ هم با ۹ساعت و خرده ای بعداز اون که الحق هم زمان خودشون بهترینها هم بودن از اون نظر و تو کارکرد هم تقریبا همون حدود رکورد شارژدهیش رو من تجربه کردم ، ولی بمرور رو به کاهش رفتن نسلهای بعد متاسفانه

mamad j در تاریخ : 1397/9/1

من نمیدونم چرا بعضی ها اینقدر اصرار دارن بگن برندی که خودشون دارن بهتره اولن اینجا پیج سونی هست. نه هوآوی ! دومن یه برند اصیل و پیشکسوت ژاپنی رو با برند بنجل چینی مقایسه نمیکنن. هوآوی اینقدر که تو ایران طرفدار داره تو خود کشور چین اصلا فروش خوبی نداره اینم از بی اطلاعی مردم ما هست که پولشونو واسه یه برند بیخود هدر میدن. بهترین برند های چینی بنظرم شیامی و وان پلاسه اونم تازه رتبه آخر بعد از اپل و سونی و سامسونگ و اچ تی سی. حالا واسه خیلی ها سوال پیش میا که میپرسن سونی اگه خوب بود فروشش الان بالا بود، باید خدمت دوستان عرض کنم دلیل فروش کم محصول سونی سیاست های غلط مدیران شرکتشه که امیدوارم هرچه زودتر به صحنه رقابت برگرده. وگرنه سونی بهترینه هممون محصولات سونی داشتیم از ضبط و باند بگیرین تا پلی استیشن و تلویزیون و گوشی واقعا تو کیفیت حرف اولو میزنه. خلاصه خواستم بگم لطفا قبل از خرید گوشی، خودتون تحقیق کنید و همونو که میپسندین و دلتون میگه خرید کنید نه به حرف مردم گوش کنید نه به حرف فروشنده. یه نصیحت دوستانه هم کنم هرچی هم گرفتین خوبه ولی اصلا سمت هوآوی نرین خیلی زود پشیمون میشین.
ببخشید اگه طولانی شد.
یاحق

Ali J در تاریخ : 1397/8/30

با سلام خدمت داداش های خودم
من بیشتر گوشی های سونی رو تجربه کردم نزدیک نتایج تست ها به واقعیت رو جی اس ام داره
البته جی اس ام اصلا در مورد آیفون و سامسونگ صادق نیست
ولی تست های سایر گوشی ها بخصوص سونی رو خیلی به واقعیت نزدیک نشون میده

Abbas K در تاریخ : 1397/8/29

داداش داری اشتباه میزنی!!
من تعمیر کار موبایلم روزی ده تا گوشی هواوی میاد پیشم که همشون مشکل هارد دارن، مزخرف ترین گوشی دنیا همین هواوی

vahid k در تاریخ : 1397/8/26

ضعیفترین باتریو دارن تو پرچمدارای این یکی دو سال اخیر ، شارژدهیش طبق بررسی فون ارنا ۶ ساعته در حالیکه میت۲۰ با ۱۴و نیم ساعت صدر نشین جدول مقایسه هاش بود ، ایکس زد۲ با ۸ساعت حدود ۲ ساعت از این گوشی شارژدهی بهتری داشت باز تو همون بررسیها

علی ح در تاریخ : 1397/8/19

واقعا این تعصب های بی دلیل بعضی ها دیگه کفر ادمو درمیاره اخه برادر من گوشی دو سال پیش سونی الان 4 5 تومنه خب با همون قیمت هواوی بگیر مطمئن باش هیچیشم نمیشه سونی یه شرکت کار درسته ولی الان داره ضرر میکنه بخش گوشیش چرا؟چون طرحیش که خدایی هیچ تغییری نمیکنه و واقعن هم گرونه.
بازم میگم لطفا الکی جانب داری نکنید خود سونی هم الان داره از بخش گیمش ضررهای بخش گوشی رو جبران میکنه یا باید یه فکری بکنن یا خداحافظی...

یحیی خ در تاریخ : 1397/8/16

واقعا گوشی خوبیه با یه ظاهر خوب ولی سونی داره با خودخواهی از بازار عقب میفته الان اکثر مارکا دارن کلا حاشیه رو برمیدارن فقط امیدوارم از بلایی که سر خیلی از کمپانی های قدرتمند افتاد بخاطر همین چیزا، درس عبرت بگیره و سعی کنه بیشتر به سمت سلیقه بازار حرکت کنه.

رضا_ ب در تاریخ : 1397/8/1

سلام. شما بنظرمن به اعداد وارقام نگاه نکنید یه سرچ کنید درنت مقایسه هارا ببینید تا متوجه شین کم بودن رم درگوشی سونی تاثیری در کم شدن پردازش نداره نوت9 را راحت شکست داد آیفون ایکس اس مکس را به راحتی شکست داد حتی یک برنانمشونم نتونست از این گوشی زودتر اجرا بشن در دوربین هم به دوستانی که میگن چرا دیافراگمش گشاد نیست یا چرا دوتا دوربین نداره بنظرمن دلیلی برای دوربین دوم وجود نداره همش جنبه تبلیغاتیست من خودم گوشیم دودوربین داره یکیش همیشه بلااستفاده مونده هیچوقت لازمم نمیشه .در تصاویر وفیلم های ثبت شده این گوشی باز یه سروگردن بهتراز رقبا بود.درضمن درکنار همه اینها صفحه نمایشش با وجود موتور پردازشی تصویر براویا واقعا از سوپرامولید سامسونگ بهتر شده وکیفیت از نوت9 بهتر بود من به شخصه کیفیت اینو پسندیدم البته منظورم این نیست که نوت 9 یا بقیه بد هستن منظورمن اینه که درکنار یکدیگر وقتی میذاریشون از ایکس زد3 بیشتر خوشم اومد .حافظه داخلی رو هم 64 گیگ بنظرم برای نرم افزار وبازی کافی باشه برای کارهای دیگه میتونید رم مموری استفاده کنید .ازهمه اینها مهمتر قیمت هم میتونه خیلی نقش مهمی داشته باشه که قیمت این گوشی از بقیه خیلی کمترهست.امکانات دیگری هم دراین گوشی قرار داده شده پیشنهاد میکنم حتما در نقد وبررسی ها برین نگاه کنین به زحمتش می ارزه قدم سونی دراین گوشی واقعا خیلی عالی وبزرگ بوده .امیدوارم که موفق وموئید باشید

ali n در تاریخ : 1397/7/26

ضخامت 9.9 حافظه داخلی کم البته برای یه پرچمدار
رم 6اش برا تایوانه؟
رم 4 که برا میان رده هاست
سونی ضد حال ! حتما تکنولوژیشو داره که از ضخامتش کم کنه و رم و حافظش رو زیاد کنه ولی براستی چرا این کارو نمیکنه ؟!!!!!
نکته مثبتش بنظرم نسبت نمایشگر به بدنه هست که پیشرفت داشته اونم درحالی که رقبا بهتر کار کردن
خداکنه باتریش خوب باشه حیفه که این شرکت در این زمینه از عرصه رقابت حذف بشه

* * در تاریخ : 1397/7/15

با توجه به مسایلی که مطرح شد از جمله تحریم و نبود قطعات و لوازم جانبی و گارانتی و تعمیرات
اگر در استفاده از گوشی مراقب و مواظب هستید مطمئن باشید از خرید سونی پشیمان نخواهید شد .
کیفیت ساخت و آپدیت های بینظیر سونی تا مدتها همراه شماست . آنقدر که از گوشی خسته شوید و هنوز کارایی دارد ;)

far z در تاریخ : 1397/6/31

والا نمیدونم دوست عزیز
سوال سختیه. منم ایران نیستم که از نزدیک بازار رو ببینم. شرمنده ام که نمیتونم راهنماییتون بکنم.
نگاه کنید به درآمدتون و بر طبق اون خرید کنید.

far z در تاریخ : 1397/6/30

رفتن سونی از بازار ایران ربطی به تحریم نداره. چند ماه پیش شایعاتی بود مبنی بر اینکه سونی به طور کل فعالیت رسمی خودش رو تو بازار های خاورمیانه، آفریقا میخواد تعطیل کنه.
علت این اقدام هم استقبال بسیار کم تو این بازارها عنوان شده.
البته من به طور رسمی نشنیدم که این اقدام سونی انجام شده یا نه.

به خاطر بالا رفتن قیمت ارز، برخلاف سالهای گذشته که محصولات سامسونگ تو ایران توسط نمایندگان رسمی معرفی میشدند، عملا نوت9 هیچ رونمایی تو ایران نداشته. انتظار میره از این به بعد هم شاهد چنین چیزهایی نباشیم و فروش گوشی ها تو بازار هم با تعداد کم و قیمت بالا ادامه پیدا کنه.

mamad j در تاریخ : 1397/6/29

سلام الان به دلیل تحریم ها حدود 2 ماهی میشه که شرکت های سونی و الجی از ایران رفتن و محصولات جدیدشون دیگه وارد ایران نمیشه فقط هوآوی و سامسونگ اینجا بازار دارن اونم با قیمت های گزاف. چند هفته پیش همه موبایل فروشی های شیرازو گشتم xz2 هم نداشتن یا کمیاب بود. xz3 که دیگه بعید میدونم بیاد. اگه به صورت قاچاق وارد کنن.

far z در تاریخ : 1397/6/29

بررسی gsmarena انجام شد. دوام باتری 90 ساعت

Aria H در تاریخ : 1397/6/24

از همه نظر که به نظر خیلی خوبه ولی نمیدونم چرا انقدر طراحیش زشته ادم رقبت نمیکنه حتی اگه 500 دلار هم باشه به فکر خرید این گوشی بیفته (شرایط اقتصادی رو کار ندارم که گوشی 200 دلاری الان 3میلیون پولشه)

vahid k در تاریخ : 1397/6/24

با نظرت موافقم شیائومی هم از نظر قیمت هم پشتیبانی و آپشن فکر نمیکنم رقیبی داشته باشه تو بازار کیفیت گوشیهاشم خیلی خوبه مثل یقیه ، اصن بد دیگه نداریم ، برندی بخواد از سر و ته گوشی بزنه بازخورد خریدارا کاری میکنه به انزوا بره

WOLF A در تاریخ : 1397/6/22

سلام
همیشه هم اینطور نیست. از XZ2 این مسئله وزن یکم بزرگ شد. وگرنه شما از گوشیهای 2015 تا الان رو با رقبا مقایسه کنی ، تفاوت در ابعاد در حد دهم میلیمتره و اونم به خاطر صفحات 5.1 در برابر 5.2 هست یا 5 اینچ در برابر 5.2 . یا وزن ها همه در رنج 140 تا 160 بودن. همه رقبا.
مثلا بحث حاشیه ها که بزرگ شد، واقعا بزرگنمایی بود. چون مثلا XZ میزان صفحه به بدنه و ابعاد دقیقا برابر با Z4 داشت ولی همه به عنوان یه گوشی با حاشیه بیشتر ازش انتقاد میکردند. چرا ، چون شکلش جوری بود که حاشیه هاش و طراحیش اینجوری به نظر میرسید.
والا من نمیدونم دلیل وزن بالای XZ2 چیه و قطعا دلیل هم نداره چون در بحث تکنولوژی معمولا هر چه ظریفتر کار کنی، یعنی جلوتری. مثل پردازنده ها که به زیر 10 نانومتر رسیده. که این همه بستگی به clean room داره و فاصله ذرات معلق در هوا.
ولی واقعا نمیدونم دلیلشو.

رضا س س در تاریخ : 1397/6/21

سلام
منم از طرفدارای سونی هستم و الانم سونی دارم
اما همیشه برام سؤال بوده که چرا گوشیهای سونی ابعاد و وزنشون نسبت به گوشیهای هم جنس و همه اندازه ی رقبا بیشتره چرا این مشکل رو حل نمیکنه من عاشق تکنولوژی سونی هستم دلمم نمیاد مدل دیگه ای بخرم اما وزن پرچمدارای سونی خیلی زیاده و همینطور ابعاد گوشیاش نسبت به گوشیهای هم رِنجش بیشتره
لطفاً دلیلش رو بگین آیا توجیه علمی داره؟؟؟
بازخورد کاربران سونی واقعاً براشون اهمیت داره؟
ممکنه این موارد برطرف بشه؟
چون شما بیشتر پیگیر هستین ازتون پرسیدم ممنون میشم اطلاعات مفیدتون رو در اختیارمون بزارین

رضا س س در تاریخ : 1397/6/21

آره مادون قرمز خیلی کاربردیه نمیدونم مگه چقدر خرج داره که همه شرکتا حذفش کردن!!!😕

Kevin S در تاریخ : 1397/6/16

گوشی فوق العاده اییه
ولی نمیدونم چرا سونی ،سامسونگ واپل که پرفروش های بازارن مادون قرمز (اینفراد)رو در محصولاتشون استفاده نمیکنن!
خیلی کاربردیه!

بابك ب در تاریخ : 1397/6/15

سونی واقعاً منفجر کرد.

آفرین به سونی.یه مدت بود از سونی ناامید شده بودم ولی این گوشی به نظر شخصی من بهترین گوشی بازاره.

چون سونی و امولد توی یک ترکیب جای گرفته.
طراحی عالی.سخت افزار خوب.

کسانی که سونی داشتن میفهمن من چی میگم.

سونی یه چیزه دیگه هست.من الان شیائومی دارم.از اکثر برند ها میانرده و پرچمدار داشتم.ولی سونی یه چیز دیگه هست.مخاطب خاص داره.(فوق حرفه ای ها)

ولی از حق نگذریم قیمتش زیاده‌.البته برای ما.برای خارجی ها میصرفه.

far z در تاریخ : 1397/6/14

درود

فقط اینو باید اشاره کرد که گوشی های شیاومی پنل های با رزولوشن فول اچ دی پلاس سامسونگ رو استفاده میکنه. بعدشم کالیبراسیونهاشون هم همونطور که میدونید بین سامسونگ و شیاومی هم متفاوته.

صفحه xz3 رو ظاهرا یه جایی یه تست blind test بر اساس مشاهدات 200 نفر انجام داده و 70% گفتن xz3 از بقیه بهتره.
https://www.sonymobile.com/global-en/legal/testresults/xperia-xz3/#gref
واقعا من نمیدونم چشم انسان چطور میتونه کنتراست صفحه نمایش رو تشخیص بده! اصلا کنتراست یه اندازه گیری بر اساس معیارهای استاندارد هست که به جز دستگاه های مخصوص اصلا قابل اندازه گیری و نمره دهی نیست. یا واقعا با چه معیاری میشه رنگ های نزدیک به واقعیت رو تشخیص داد! بقیه بخش های تست هم که مضحک و عوام فریبانه هست.
خود سونی وقتی یه همچین نتایجی رو تو وبسایت رسمیش میزاره دیگه از طرفداران متعصب چه انتظاری میشه داشت!
موارد 101 تا 200 از مجموع 212 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا