نظر کاربران درباره گوشی موبایل موتورولا Moto Z Play

Moto Z Play موتو زد پلی

Motorola Moto Z Play موتورولا
ارزیابی کاربران: 7 از 10 (75 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های موتورولا
» موتورولا ThinkPhone 25
» موتورولا Moto G75
» موتورولا Moto S50
» موتورولا Moto G35
» موتورولا Moto G55
» موتورولا Moto G45
» موتورولا Edge 50
» موتورولا Edge 50 Neo
» موتورولا Moto S50 Neo
» موتورولا Razr 50
» موتورولا Razr 50 Ultra
» موتورولا Moto E14
» موتورولا Moto G85
» موتورولا Edge (2024)
» موتورولا Moto X50 Ultra
» موتورولا Moto G Stylus 5G (2024)
» موتورولا Edge 50 Ultra
» موتورولا Edge 50 Fusion
» موتورولا Moto G64
» موتورولا Moto G04s
» موتورولا Edge 50 Pro
» موتورولا Moto G Power 2024
» موتورولا Moto G 2024
» موتورولا Moto G24 Power
» موتورولا Moto G04
» موتورولا Moto G24
» موتورولا Moto G Play 2024
» موتورولا Moto G34
» موتورولا Edge 2023
» موتورولا Edge 40 Neo
» موتورولا Moto G54
» موتورولا Moto G54 Power
» موتورولا Moto G84
» موتورولا Moto G14
» موتورولا Razr 40 Ultra
» موتورولا Razr 40
» موتورولا Moto G Stylus 5G 2023
» موتورولا Edge+ 2023
» موتورولا Moto G Stylus 2023
» موتورولا Moto G 2023
» موتورولا Edge 40
» موتورولا Moto G Power 5G
» موتورولا Edge 40 Pro
» موتورولا Defy 2
» موتورولا Moto G13
» موتورولا Moto E13
» موتورولا Moto G23
» موتورولا Moto G73
» موتورولا ThinkPhone
» موتورولا Moto G53
» موتورولا Moto X40
» موتورولا Moto G Play 2023
» موتورولا Moto E32 (India)
» موتورولا Moto G72
» موتورولا Moto E22i
» موتورولا Moto E22
» موتورولا Edge 30 Ultra
» موتورولا Edge 30 Fusion
» موتورولا Edge 30 Neo
» موتورولا Moto E22s
» موتورولا Edge 2022
» موتورولا Moto S30 Pro
» موتورولا Moto X30 Pro
» موتورولا Razr 2022
» موتورولا Moto Razr 2022
» موتورولا Moto Tab G62
» موتورولا Moto G32
» موتورولا Moto G42
» موتورولا Moto G62 5G
» موتورولا Moto E32s
» موتورولا Moto G71s
» موتورولا Moto G82
» موتورولا Moto E32
» موتورولا Edge 30
» موتورولا Moto G 2022
» موتورولا Moto G Stylus 5G 2022
» موتورولا Moto G52
» موتورولا Moto G22
» موتورولا Moto G Stylus 2022
» موتورولا Edge 30 Pro
» موتورولا Edge S30
» موتورولا Edge X30
» موتورولا Moto G31
» موتورولا Moto G41
» موتورولا Moto G71 5G
» موتورولا Moto G200 5G
» موتورولا Moto G Power 2022
» موتورولا Moto E30
» موتورولا Moto G51 5G
» موتورولا Moto G51
» موتورولا G Pure
» موتورولا Moto E40
» موتورولا Tab G20
» موتورولا Moto E20
» موتورولا Moto G50 5G
» موتورولا Edge 2021
» موتورولا Edge 20 Fusion
» موتورولا Moto G60S
» موتورولا Edge 20 Lite
» موتورولا Edge 20
» موتورولا Edge 20 Pro
» موتورولا Defy 2021
» موتورولا Moto G Stylus 5G
» موتورولا Moto G20
» موتورولا Moto G40 Fusion
» موتورولا Moto G60
» موتورولا Moto G100
» موتورولا Moto G10 Power
» موتورولا Moto G50
» موتورولا Moto E7i Power
» موتورولا Moto E7 Power
» موتورولا Moto G30
» موتورولا Moto G10
» موتورولا Moto E6i
» موتورولا Edge S
» موتورولا Moto G Play 2021
» موتورولا Moto G Power 2021
» موتورولا One 5G Ace
» موتورولا Moto G Stylus 2021
» موتورولا Moto G 5G
» موتورولا Moto G9 Power
» موتورولا Moto E7
» موتورولا Razr 5G
» موتورولا Moto E7 Plus
» موتورولا Moto G9 Plus
» موتورولا One 5G
» موتورولا Moto G9 Play
» موتورولا Moto G9
» موتورولا One Vision Plus
» موتورولا One Fusion
» موتورولا Moto G 5G Plus
» موتورولا One Fusion+
» موتورولا Moto E 2020
» موتورولا Moto G Fast
» موتورولا Edge+
» موتورولا Edge
» موتورولا Moto G8 Power Lite
» موتورولا Moto E6s 2020
» موتورولا Moto G8
» موتورولا Moto G Power
» موتورولا Moto G Stylus
» موتورولا Moto G8 Power
» موتورولا One Hyper
» موتورولا Razr 2019
» موتورولا Moto G8 Plus
» موتورولا Moto E6 Play
» موتورولا Moto G8 Play
» موتورولا One Macro
» موتورولا Moto E6 Plus
» موتورولا One Zoom

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 101 تا 188 از مجموع 188 مورد

رضا ع در تاریخ : 1395/12/3

آقا سیامک منم دلمو زدم به دریا موتو زد پلی خریدم. دل کندن از این برند خیلی برام مشکله حتی الان که رفته زیر نظر لنوو. تا اون علامت M بال خفاشی رو میبینم دیوونه میشم. هرچی با خودم کلنجار رفتم نتونستم چیز دیگه ای انتخاب کنم. امیدوارم انتخاب درستی کرده باشم.

رضا ع در تاریخ : 1395/11/30

با سلام به آقا سیامک عزیز بابت توضیحات کامل. چیزهایی که شما فرمودید کامل تر از هر ریویویی بود که من خوندم. بنده هم صد و یک درصد با نظرات شما راجع به چیزهایی که فرمودید موافقم. سپاسگذارم بابت توضیحاتتون و امیدوارم که از این گوشی کم نظیر و خاص لذت ببرید. بازهم متشکرم

سیامک ص در تاریخ : 1395/11/29

باسلام به آقا رضای عزیز .
برای انتخاب بین Z و Z play چند روزی ریویوهای سایتهای خارجی و بررسیهای فنی این دو گوشی رو مطالعه کردم و نهایتآ به این نتیجه رسیدم که Z play گوشی کم ایرادتر و شسته رفته تریه .
از نظر مشخصه های فنی برای کاریکه ازش انتظار دارم کافیه . اسلات سیم کارتها و کارت حافظه درعین ظرافت بدون مشکل نشون میده ، ظاهرآ که بادوامه . ضمن اینکه این قطعه ای نیست که مرتبآ و هر روزه مورد استفاده و باز و بسته کردن قرار بگیره .
باطری گوشی بسیارخوب ، کافی و درکار با دوامه . از 0 تا 100 درصد رو با شارژر خودش طی مدت 1/40 ( یکساعت و چل دقیقه ) پرمیکنه
. کوئیک شارژه ، البته نه کوئیک درحد مدل Z . دقیقآ طی یکساعت شارژ از 0 به 70 میرسه و البته 30% باقیمانده باطری طی 40 دقیقه دیگه شارژ میشه .
بعلت نصب اندروید خالص و سبک بودن یوزر اینترفیس اندروید فابریک ، سرعت گوشی درکار بسیار خوبه ، لگ در کار با گوشی تا حالا ندیدم ، تاچش بسیار روان و حساسیت خوبی داره .صفحه نمایش عالیه .
عکسها در نور طبیعی بسیار عالیه . رنگها قدری گرم ولی فاقد نویزه . درشب و زیر نور چراغ زردی مختصری در تصاویر گرفته شده مشاهده میشه ، فعلآ دارم با دوربین برای عکسهای بانور غیر طبیعی سرو کله میزنم تا بحالت ایده آل برسم . ویوفایندر دوربین تا حدودی بسته است ( f=2.0 )
کیفیت دوربین سلفی هم خیلی خوبه و باز از نظر حوزه دید یا ویو فایندر مثل دوربین اصلیه .
گوشی از نظر وزن سبک نیس و تا حدودی وزین احساس میشه ، ولی همین مسآله به دارنده احساس استحکام رو القاء میکنه . ساختش بدون نقص و بسیار زیباست . سطح شیشه ای پشت گوشی بسیار مستعد نشون دادن اثر انگشته که من مسآله رو با استفاده از ژله ای شفاف نیلکین حل کردم . ضمن اینکه این پوشش ژله ای حفاضت لازم از برآمدگی دوربین رو هم بخوبی انجام میده و دیگه نگران خط افتادن روی پوشش دوربین پشت و یا لبه های رینگ دور اون نیستم .
سنسور فینگر پرینت بسیار سریع عمل میکنه . ولی ظاهرآ باید از فینگرپرینت به همراه الگو ویا پترن برای باز کردن گوشی از قفل استفاده کرد که این به نظرم زیاد منطقی به نظر نمیرسه . فینگرپرینت به تنهائی کافی بود !
در رابط کاربری مایحتاج لازم پیش بین شده ، ولی مثل UI سنس htc قابلیت شخصی سازی گسترده در دسترس نیست . البته این اختصار در شخصی سازی بیشتر بمنظور سبک کردن رابط کاربری و افزایش سرعت گوشی انجام شده .
اسکین ها بسیار ساده اند و این سادگی حس با کلاسی و لاکچری دیزاین گوشی رو بیشتر به کاربر منتقل میکنه . از اجق وجق بازیهای معمول گوشیهای کره ای اجتناب شده که من این سبک رو خیلی میپسندم .باید پذیرفت که زیبائی در سادگی است و سادگی بی زمان و ماندگاره ، زود از مد نمیافته !
همیشه نسبت به برند موتورولا تعلق خاطر و علاقه نا شناخته ای داشته ام . شاید اصالت و قدمت و سابقه طولانی این شرکت باعث این احساس من بوده . همیشه دلم میخواست گوشی از این برند داشته باشم . حالا پس از سالها که از گوشیهای مختلف htc استفاده میکردم ، از One - M8 پرچمدار موفق و فراموش نشدنی htc به موتورولا Zplay یعنی یک میانرده لوکس ولی کامل کوچ کردم . از این بابت خوشحالم ، چون گوشی خاصی یه که دست همه کس نیست . از گوشیهائیکه دست همه باشه متنفرم !
با اینکه آیفون اثبات شده اس ، ولی دست همه هست ، از راننده آزانس گرفته تا پیک موتوری ، از کارخانه دار گرفته تا زن خانه دار و این رو اصلآ دوست ندارم .
اگر موتورولا نمیخریدم ، میرفتم به سراغ بلک بری ، چون اونهم گوشی با اصالت و خاصییه !
اگرچه موتورولا دیگه تو کشور جهانخوار تولید نمیشه و مالکیتش واگذار شده ، ولی کاراکترش هنوز آمریکائیه !

رضا ع در تاریخ : 1395/11/28

خواهش میکنم آقا سیامک. میگم برادر از گوشی راضی هستید؟ راستش من تو فکر این گوشی هم هستم ولی ریویوهایی که از گوشی خوندم مثل اینکه یکی از اسلاتهای سیمکارت بعد از مدتی مشکل پیدا میکنه. خواستم بدونم نظرتون چیه راجع به گوشی با تشکر.

سیامک ص در تاریخ : 1395/11/27

بله ، باسخ شما ، جوابی بود کامل به سوآلاتم .
بینهایت ممنون برای زحمتی که متحمل شدید . امیدوار شدم که در این تاپیک هنوز هستند عزیزان مطلعی که به پرسشها جواب بدن ، سپاس مجدد .
در مورد آپدیت به اندروید نوقا عرض کنم که حدودآ چند روزی است که گوشیهای تازه فروخته شده توسط نمایندگان فروش هما تلکام با اندروید 7 ( نوقا ) ارائه شده . گوشی من جزو گوشیهای سری قبل است که با اندروید مارشمالو فروخته شده . وقتی با wifi و از سیستم آپدیت گوشی چک میکنم پیامی مبنی بر عدم وجود آپدیت داده میشه . البته با هنوز با " قندشکن ! " چک نکردم . اینبار از این طریق اقدام میکنم .

رضا ع در تاریخ : 1395/11/27

برادر عزیز احتمالا کسی جواب سوالاتتون رو نمیدونسته که جواب نداده.

من موتو زد پلی نداشتم ولی چندتا از سوالاتتون عمومی آندروید هست که تا اونجایی که بلد هستم خدمت شما هم عرض میکنم:

1-برای گرفتن اسکرین شات باید دکمه ی پاور و ولیوم داون(کم کردن صدا) رو با هم فشار بدید
2-این مشکل کلی سری زد هست که توی خیلی از فروم ها خوندم و ظاهرا با آندروید 7 نوگت حل شده.
3-دستگاه رو خاموش کنید@همزمان دکمه ی روشن شدن گوشی و کم کردن صدا رو نگه دارید تا روشن بشه و وارد بوت لودر بشه.
اطلاعات بیشتر:
http://www.droidviews.com/how-to-boot-moto-zmoto-z-force-into-bootloader-fastboot-recovery-mode/
4-در این رابطه ابتدا با یک یخ شکن و از طریق سیستم آپدیت چک کنید. اگر گوشیتون از هند اومده باشه باید الان به هفت آپدیت بشه. چون 7 فوریه آندروید نوگت برای گوشیهای برزیل و هند اومده.
http://www.theverge.com/circuitbreaker/2017/2/7/14540520/moto-z-play-android-nougat-update

امیدوارم که اطلاعات بدردتون خورده باشه دوست عزیز.

سیامک ص در تاریخ : 1395/11/26

چند روزی از طرح سوالاتم گذشت و دوستان متآسفانه پرسشهایم رو قابل پاسخگوئی تشخیص ندادند !
شاید هم تمام اطلاعات دوستانیکه با حرارت هرچه تمامتر در پستهای قبل به مباحثه پرداخته بودند ، محدود به دانسته هایشان در مورد تاریخچه شرکت موتورولا و اینکه جنس چینی خوبه یا آمریکائی بوده که طبعآ اینگونه مباحث و بحث وجدلهای بیهوده دردی از کسی دوا نمیکند و بقول معروف واسه فاطی ... نمیشود !
بهتر است دوستان بجای بحث درمورد سابقه و پیشینه یک شرکت و ارسال پستهای بیهوده ، درمورد ساخته هایش و کاربرد امکانات آن بحث کنندتا دیگران هم اگر تجربه و اطلاعاتی هست ! مستفیض شوند .

سیامک ص در تاریخ : 1395/11/21

سلام دوستان .
یکهفته ای است که این گوشی رو خریدم . سه چهار مورد سوال از عزیزان مطلع و با تجربه دارم ، لطفأ از ارائه پاسخ دریغ نفرمائید .
1- نحوه تهیه اسکرین شات ؟ ... چون در صفحه کشوئی نوتیفیکیشن میانبری از این بابت ندیدم .
2 - صدای زنگ هشدار ناتیفیکیشن ها با اینکه ولوم آنرا در setting تا آخر زیاد کردم ، هنوز کمه چطوری میشه بیشترش کرد ؟
3 نحوه ورود به بوت لودر گوشی رو اگر کسی میدونه لطفآ برام شرح بده .
4- کسی تا حالا آپدیت اندروید 7 ( نوغا ) را از طریق ota دریافت کرده ؟ یا هنوز برای بیلد نامبر فروخته شده در ایران ( توسط هما تلکام ) ریلیز نشده ؟
با تشکرقبلی برای پاسختون به سوالاتم .

وحید ح در تاریخ : 1395/11/13

گوشی لاکچری و خوشگلی هستش
برای متفاوت بودن و برند خریدن باید هزینه کرد و گرنه مارک زیاده

حامد ف در تاریخ : 1395/11/3

اگر دنبال خرید این گوشی هستید باید بدونید که یک میانرده با باتری قوی هست که اصلا با این قیمت نمی ارزه
اگه بتونید لنوو vibe p2 تهیه کنید خیلی به صرفه تره
الان توی انگلستان و هند با قیمت مناسب عرضه شده
بعد از مدتی پخشش واسه همه جا ارزون میشه

بهنام ح در تاریخ : 1395/11/2

این گوشی بالاترین شارژ و داره و کم نقصه ولی مشکل بزرگی داره موتورولا همیشه قیمت مناسب رقابتی داشته ولی الان این مورد نقض شده نزدیک دو ملیون تومان!!!!!
نمیخام وارد مسایل ریز فنی بشوم فقط بگم حافظه و پردازنده مهمترین بخش هر گوشی هستند و الباقی موارد مانند طراحی دوربین غیرو درمرحله پایین تری از اونهاست پس خرید اچ تی سی ده گالاکسی اس هفت کاملا برتری دارد به این گوشی ولی سرعت و دوام اپدیت در این سری طولانی تر از سایر گوشی هاست و موتورولا اندروید فابریک میزنه مانند نکسوزهای گوگل تنها برتری بی چون چرا همین عامل هست!

رضا ع در تاریخ : 1395/10/23

دوستان عزیز من این گوشی و چند گوشی دیگه رو کاندید کردم که یکی رو بخرم. دوستایی که خریدن البته بغیر از دو برادر عزیزی که مشکل نخوندن سیمکارت براشون پیش اومد یه راهنمایی کنن که چطور گوشیی هست و آیا این مشکل نخوندن سیمکارت عمومیت داره یا اینکه دستگاهها معیوب بوده. آیا تک سیمکارتش هم گیر میاد و یا موتو زی پلی دروید؟ با تشکر

سامان ن در تاریخ : 1395/10/20

من کی گفتم موتورولا گوشی پلاستیکی نداشته؟گفتم داشته اما با کیفیت بوده نه مثل سامسونگ.گوشی می ساخته با جلیقه ضد گلوله.بعدش شما یه گوشی قدیمی گذاشتی اینجا میگی این پلاستیک بوده و فاقد امکانات! ... این گوشی برای سال 2002 بوده.نکنه انتظار داشتین اندروید داشته باشه! گوشیهای سری c موتورولا به سر سختی و محکم بودن معروفن.من میگم شما با کلمات بازی میکنی میگی اینطور نیست!با یه استدلال کاملا غلط البته به نتیجه غلط می رسین بعد دوست دارین بقیه این حرفها را بپذیرن!من این جمله کاملا باور دارم که هرچیزی در آمریکا طراحی بشه قطعا با کیفیت هست و هرچیزی که تو چین طراحی و ساخته میشه قطعا بی کیفیت هست.شما یه حرفی درباره گوشی استارتک زدی بعد خلافش اثبات شد میای میگی پاورقی فلان سایت!!خوب زحمت بکش ببین این موضوع توی چندتا سایت هست بعدا بیا بگو پاورقی فلان سایت.خوبه آدم آمار و ارقام اشتباه به مردم نده یا اگه داد اشتباهشو بپذیره نه اینکه توجیه کنه.!!در ضمن شما ابتدا خارج از موضوع صحبت کردین و بحث تاریخچه موتورولا کشیدین وسط.انقدر صحبت سن و سال نکنید.چون اطلاعات به سن و سال نیست.ما هم بچه نیستیم ... بازم میگم گوشی موتورولا تحت نظر لنوو دیگه حداقل با این قیمت ارزش خرید نداره.

رضا ع در تاریخ : 1395/10/19

دوست عزیز من نه فزوشنده تلفن همراهم نه تعمیرکار نه نمایندگی موتورولا دارم ونه هیچ چیز دیگه. شما فکر میکنید هرکسی هرچیز رو تعمیر کرد از اول تا آخرش رو میدونه.مگه مکانیک ماشین باید تاریخچه بنز و بی ام دابلیو رو بدونه؟ شما چندین آمار غلط و متناقض توی صحبحت هاتون وجود داشت که من با ذکر منبع براتون اصلاح کردم. اگر میخواید فکر کنیدشیاومی و اوپو و ... که ظاهرا تخصصتون تو تعمیراتشون زیاد هست و مصرید که به خورد خواننده بدید که از موتورولا بهتر هستن خوب فکر کنید. ولی این نظر شخصیتون هست. ایرادهای زیادی توی صحبتهاتون وجود داره از آمار و توجیه. ولی نقض صحبتهاتون با سرچ تو گوگل مشهوده. در مورد زد پلی هم بنده نظری نمیتونم بدم چون نداشتم. ولی قطع به یقین از شیاومی که اینقدر خرابی داده که تعمیرکاراش سر به فلک میکشن مطمینم که بیشتر میمونه. شما به میراث یک برند احترام نمیذارید که این موضوع نشون میده در آینده ای نه چندان دور با یه استفاده کننده ی دیگه در مورد بد بودن کیفیت گوشیهای چینی صحبت میکنید.
کسی که بخواد موتورولا بخره میخره چه شما بگید چینیه یا من بگم آمریکاییه. ولی متاسفانه همونطور هم که قبلا گفتم به خاطر نبود رقیب همیشه آسیای شرقی تو کشور ما برنده است. من توجیهات شما رو نمیتونم عوض کنم ولی امیدوارم قبل از اینکه اطلاعات غلط آماری در مورد یک آیتم تایپ کنید قبلش خودتون در موردش تحقیق کنید و نگید که چینیها ریز رو طراحی کردن و استارتک پرفروشترین گوشی موتورولا بوده.

حسن ع در تاریخ : 1395/10/18

سلام من موتورولا ATRIX 4G رو داشتم گوشی خوبی بود واقعا ولی وقتی یه مشکل کوچیک تو تاچ گوشی پیش اومد هیچ تعمیر کاری نتونست اون رو درست کنه حتی برای گارانتی فرستادمش و دوباره وقتی برگشت همون مشکل رو داشت از من میشنوید گوشی های خوبی هستند ولی خراب بشه دیگه هیچی مجبورین عین من بندازین گوشه خونه یک گوشی دیگه بخرین.

amir - در تاریخ : 1395/10/17

دوست عزیز

من معمولا جوابی به موضوعات خارج از بحث نمیدم و این ادعاهای شما بر فرض محال اگر درست بودن که خیلیاش نه درسته نه ربطی به موضوع داره نه اصلا تحلیل محسوب نمیشه بازهم هر جوری حساب کنیم تکرار ادعاهای قبلی با یه قالب دیگه است.

ما داریم در مورد صنعت تلفن همراه در سال 2017 و یکی از محصولات شرکت موتورولا ( متعلق به لنووی چین) صحبت میکنیم.

این گوشی خاص مد نظر یه گوشی میان رده معمولیه که اتیکت قیمتش اندازه گوشیهای پرچمدار با کلی امکانات و قابلیت ها و کیفیت بسیار بالاتر از این گوشیه
ضمن اینکه این گوشی مد نظر یه سری مشکل ساختاری سخت افزاری هم داره.
این برند و این مدل یه دستگاه چینیه که مشابهاتش از همون کشور بدون این مشکلات قیمتاشون بین یک دوم تا یک سوم قیمت این گوشی خاصه.

کسایی که استدلال و حرفی برای گفتن ندارن از هواپیما و ماشین تا تاریخ و کی اول بود کی دوم تا اسم برندای دیگه و نفی دستاوردها و موفقیت بقیه رو میکشن وسط که یه سری ادعای اشتباه رو منطقی جلوه بدن.

در کل صحبتای شما یا اون یکی دوستمون نوک سوزن مطلبی که مربوط به توضیح و تحلیل این گوشی خاص به اسم موتو زد پلی اگر پیدا کردین به ما هم نشون بدین!

این همه ادعای غلط و از این شاخه به اون شاخه پریدن شما صرفا بابت این بوده که به خریدار تلقین کنید اگر قیمت این گوشی دو تا سه برابر مشابهتشه و هیچ توجیه فنی و تجاری این وسط نداریم شما فرض کنید دلایل بی ربط ما توضیحش میده
اگر هم مشکلات ساختاری کیفی و سخت افزاری میبینید فرض کنید که با اون ادعاها این مشکلات وجود نداره

رضا ع در تاریخ : 1395/10/17

" طراحی شده در چین... ساخت چین و سنگاپور....قیمت خیلی ارزون تر... " اطلاعاتتون ناقصه دوست عزیز. سری ریزر تو خود موتورولا و در خاک آمریکا طراحی شده.

http://www.technobuffalo.com/2016/06/22/jim-wicks-leaves-motorola-lenovo-razr/

طراح سری ریزر و دروید جیم ویکس که بعد از خرید سهام موتورولا توسط لنوو شرکت رو ترک کرد.

https://www.linkedin.com/in/jim-wicks-83815311

amir - در تاریخ : 1395/10/17

من با کلمات خوب بازی نمیکنم

چیزایی که خدمتت گفتم همه اش با منبع بود

صحبتای شماست که سوای عدم ارتباط با موضوع پشتوانه هم نداره.
....
موتورولا از سال 1982 دفتر اصلی طراحی گوشیهاش در بیجینگ چین بود.
دهه نود سوای دفتر چین شروع کرد به استفاده از دفاتر طراحی مستقل چینی که بصورت پروژه ای براش کار میکردن
کل سری razr طراحی این دفاتر بود.
کل سری مینگ همینطور...
rizr به هکذا.
دروید و...

https://books.google.com/books?id=UAChCgAAQBAJ&pg=PA159&lpg=PA159&dq=razr+v3+designed+in+china&source=bl&ots=HkilRpDYhD&sig=n0d9ydMckuBoNXPp-LiJp7VfvL0&hl=en&sa=X&ved=0ahUKEwiv0_jB8avRAhUrL8AKHeadD5s4ChDoAQhYMBE#v=onepage&q&f=false

حالا امثال شما خیال میکردین اگر یه چیزی در امریکا طراحی شده یعنی عالی امروز میگی اگر طراحی با لنوو بوده که اصلا ارزش خرید نداره!!! فکر میکنم باندازه کافی میرسونه که اظهار نظرت فاقد هر نوع پشتوانه باشه

جهت اطلاعات بی ام وی.. آی بی ام... مرسدس بنز و خیلی از بزرگان دنیا از طراحای چینی و دفاتر طراحی چین در محصولاتشون استفاده میکنن

یا مثلا شما پاورقی فلان مطلب فلان سایت ( همونجا که آمار 130 میلیون وی 3 رو ازش نقل قول کردی...
وی 3 دو سال اول ارایه اش به بازار سرجمع 50 میلیون دستگاه فروش داشت) خوندی موتورولا گوشی پلاستیکی نداشته و محصولاتش عین کیفیت بودن این گوشی رو نگاه کنی زمان خودشم یه گوشی با کیفیت مافوق ضعیف بود... امکانات بدتر از طراحی..... جنس و نوع پلاستیکش بماند

http://www.gsmarena.com/motorola_c300-466.php

از این چیزا در تاریخچه موتورولا زیاد داریم.... کما اینکه در برندای دیگه هست.
منتهی به سن خیلیا قد نمیده

محصولی که کیفیت داره اصلا طراحی و ساخت قبایل پولینزی باشه... ارزشش سر جاشه.
چیزی هم که مشکل داره طراحی شده ناسا... ساخت خود امریکا با امضای رییس جمهور زیرش باشه مشکلش سرجاشه.
در مورد این گوشی خاص مشکل سخت افزاری وجود داره در ایرانم بانی درست و درمونی نداره یعنی گارانتیشم قبول نمیکنه مشکل داره
...
در نهایت بعید میدونم این فرم اظهار نظرات و تحلیلهای بیربط به قضیه بدرد کسی بخوره حالا شما اگه علاقه داشتی و مجددا موضوع بحث رو از محور اصلیش که راهنمایی و کمک به خریدار بوده مجددا منحرف کردی به خودت مربوطه.
تا اینجا هم اگر توضیح دادم و منبع ارایه کردم صرفا برای این بود که تکلیف خریدار روشن بشه ...

بقیه اش به انتخاب خواننده است نه من و شما

رضا ع در تاریخ : 1395/10/16

دوست عزیز چطوری شما میگید استارتک پرفروشترین گوشی موتورولا بوده؟ پرفروشترین گوشی موتورولا سری Moto RAZR V بوده با فروش 130 میلیون دستگاه که در وهله اول پرفروشترین گوشی تاشو (Clamshell) بوده و در کل تلفنهای همراه هم رتبه 10 رو داره:

http://www.telegraph.co.uk/technology/2016/01/26/the-20-bestselling-mobile-phones-of-all-time/motorola-razr-v3/

در ضمن کی گفته الان موتورولا برند آمریکایی نیست؟ شرکتی که توی خاک یک کشور ثبت بشه ولی سهامش رو شرکت دیگه ای خریداری کنه که اوریجینش تغییر نمیکنه. در بهترین حالت ممکن موتورولا رو میتونید آمریکایی-چینی تصور کنید. همین الان شرکت کرایزلر آمریکا با فیات ایتالیا ادغام شده و مدیریتی کاملا اروپایی داره ولی ماشینهای داج و جیپ و کرایزلر ماشینهای اروپایی به حساب میان یا آمریکایی؟

گوشی موتورولا موتو ایکس در خاک آمریکا طراحی و اسمبل میشد در فورت ورث تگزاس (Fourth Worth) متاسفانه در تجارت بین جملات Made in, Assembled in و Fabricated in هیچ فرقی قایل نمیشن. تمام مدارک چیزایی که میگم موجوده.

در مورد اینکه یه شرکت قبلا چی بوده و الان چیه با نظر شما مخالفم. شرکت بویینگ هواپیماهای بسیار خوبی میزنه ولی هواپیما رو ویلیام بویینگ اختراع نکرده هر چه قدر هم شرکتش توی بورس باشه. هواپیما رو با اسم برادران رایت میشناسن و همچین چیزی در مورد موتورولا کاملا صادقه. بیسیم واکی تاکی و اولین تلفن همراه توسط مارتین کوپر و جان فرانسیس میشل و اولین تلفن همراه تجاری با قابلیت استفاده عموم اولین جمله ای که نیل آرمسترانگ از ماه به زمین فرستاد توسط ترانسیور موتورولا و اولین تلویزیون رنگی و اولین گوشی آندروید دنیا با استاندارد IP68 و استفاده از مواد با مقاومت بالا توی تلفن همراه کولار و بالیستیک نایلون و کنترل بدون لمس گوشی (Touch less Control) و اولین صفحه نشکن دنیا و ایده پروژه گوشیهای ماژولار و اولین گوشی ماژولار به معنای واقعی (همه میدونیم که ماژولهای ال جی جی 5 به خوبی موتورولا زد نیستند) و .... هر چند که در این مورد من با شما موافقم که گوشیهای جدید موتورولا حال و هوای چینی گرفتن تا جاییکه به موتورولا میگن لنوورولا! اما موتورولا موتورولاست. اما کی میتونه اینارو نادیده بگیره؟ سامسونگ چه خدمتی به مخابرات کرده؟ چه نو آوری آورده؟ هوآوی و ال جی و سایر چه کردن؟

سهم بازار هم به چیزای زیادی بستگی داره! به مزاج استفاده کننده ها و دردسترس بودن و تبلیغات و ... پایین بودن تو سهم دال بر بی کیفیت بودن نیست. صحت حرفم رو از فاجعه ی نوت 7 میتونید ببینید. این رو هم قبول دارم که تبلیغات موتورولا بسیار ضعیفه. متاسفانه من جهان سومی فقط چیزای ارزون و بی کیفیت و در دسترس و فراگیر رو انتخاب میکنم. کشور ما پر از ماشینهای هیوندای و کیا - ست. آیا کیفیت این دو برند از شورولت آمریکا بالاتره؟ مطمینم هنوز چندتا شورولت نوای قدیمی 40 سال پیش اطراف شما دیده میشه.

در ضمن دوست عزیز الان دیگه عصر ارتباطاته! دیگه برای خوندن تاریخچه موتورولا احتیاجی نیست به زمان دایناتک و استارتک سفر کنید. به یمن همین پتنت موتورولا میتونید آمار همه چیز رو در بیارید.
موفق و موید یا حق

سامان ن در تاریخ : 1395/10/16

در ضمن موتورولا razr v3 حدود 130 میلیون فروش داشته.یعنی 2 برابر گوشی استارتک فرمودین بیشترین فروش داشته! اون سالها حتی تولید موتورولا در چین انجام نمیشد اونوقت شما میفرمایید طراحی چین بوده!دیزاین یا همون Design همیشه محصول شرکت مادر هست.مثل جمله ای پشت گوشیهای اپل نوشته.دیزاین آمریکا و اسمبل شده در چین.عجیبه که می فرمایید گوشی سری razr دیزاین چین بوده و ساخت سنگاپور.لطفا اطلاعات اشتباه به مردم ندین

سامان ن در تاریخ : 1395/10/16

مشکل اینه که شما با کلمات خوب بازی میکنید.منم گفتم موتورولا تو خاک آمریکا تولید نمیشه به جز موتو ایکس . اپل هم تو خاک آمریکا ساخته نمیشه.بلکبری تو مکزیک و چین تولید میشه.بحث رو کیفیته.چرا فکر مکینید چون در چین تولید میشه هیچ فرقی با هم ندارن!؟شک نکنید اینها با کیفیت بالاتری تولید میشن.شما که حافظه خوبی داری.یه نگاه به محصولات موتورولا بنداز.بین تو کدوم گوشیش اومده از جنس بی کیفیت استفاده کرده؟گوشی پلاستیکی میزد اما نه مثل پلاستیک سامسونگ.دیگه من با برندای چینی مقایسه نمیکنم چون اونا وضعشون از سامسونگ هم بدتره.اگه موتورولا الان تو وضعیت هست و یه برند چینی بخش موبایل موتورولا خریده فقط برای این بود که به خاطر کیفیت بالاتر مجبور بود قیمت بالاتری داشته باشه.و اینه موتورولا یه برنده.یه برند خاص هنوز اعتبار آبرو داره.اما مردم عقلشون تو چشمشون هست.بعد از htc دومین برند اندرویدی موتورولا بود.بحث همگام نشدن با تکنولوژی نیست.بحث اینه که انقدر برندای ارزون قیمت و البته بی کیفیت چینی اومده که رقابت باهاشون با توجه به موضوع قیمت سخت شده.مطمئن باشید چند سال دیگه برای htc و بقیه برندها هم همین مشکل پیش میاد.اگه گوشیهای جدید موتورولا طراحی لنوو باشه اصلا ارزش خریر نداره چون دیگه واقعا باید بگیم 100% چینی شده.هرچند من بعید میدونم همچین چیزی باشه.چین عمرا اگه بتونه یه گوشی طراحی کنه که از ارتفاع 275 متری بیوفته زمین و چیزیش نشه!مثل دروید توربو.یا همین ماژولار بودن گوشی که از ابتکارات چند سال پیش موتورولا بوده.در ضمن در مورد سری razr یه مدرک بیارین که طراحی چین بوده!

amir - در تاریخ : 1395/10/15

فکر کنم شما مشکل در تجزیه و تحلیل مطلب داری

شما مدعی کیفیت و تولید محصولات قدیم موتورولای امریکا شدی منم یه نمونه مال 20 سال قبل رو عکسش رو گذاشتم که نشونت بدم از همون اولش موتورولا تولید در امریکا نداشت....
حالا که دیگه برند امریکایی نیست.
مساله این نبود من یدونه گوشی موتورولا 20 ساله داشتم.... من میتونم عکس از هر مدل موتورولایی که قبلا گفتم به سن خیلیا قد نمیده تا این تولیدات اخیرش رو بگذارم و نشون بدم هیچ کدوم از گوشیهای gsm این برند تولید امریکا نداشته.

ضمنا استارتک همونطور که قبلا گفتم پرفروش ترین و معروف ترین سری موتورولا بود
آمار فروشش 60 میلیون دستگاه بود....
داریم در مورد زمانی صحبت میکنیم که موبایل یه محصول جدید و غیر فراگیر با قیمت بسیار بالا بود. یه کالای لوکس که ضریب نفوذش 1 رقمی هم نبود.
سری استارتک جزو اولین سری های gsm و موفق موتورولا بود.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Motorola_StarTAC

اون وی 3 و مشتقاتش که مد نظر شماست سری razr موتورولا بودن.
طراحی شده در چین... ساخت چین و سنگاپور....قیمت خیلی ارزون تر... آمار فروششون هم به نصف سری استارتک نرسید

این حرفا که همه میدونن و برند ایکس و ایگرگ اون موقع کجا بودن همه اش خلط مبحثه.

هم دوره موتورولا خیلی برندای دیگه بودن که امروز وجود خارجی ندارن و محو شدن یا به سرنوشت موتورولا دچار شدن و فقط یه برند ازشون مونده تحت تملک یه شرکت چینی نمونه اش آلکاتل....
اپل هنوز 10 سال تجربه ورود به بازار موبایل رو نداره... یه قطعه سخت افزاری هم نساخته.

شما که نمیتونی بشینی با این صحبتا سهم بازار و جایگاه و ارزش و نوآوری هاش در این صنعت رو با این تحلیلها منکر بشی یا بگی بدون کیفیت به این جایگاه رسیده.

سیستمهای موفق افتخارشون به نگاه رو به جلو... جایگاه امروز و برنامه آینده است.
شکست خورده ها به تاریخ اتکا میکنن که ما فلان و بهمان بودیم.

از نظر ارزش تکنولوژیکی و فنی در بخش الکترونیک که سالی 2 برابر پیشرفت میکنه پیشرفته ترین محصول مثلا 3 سال قبل در حد میان رده و بعضا پایین رده های امروز نهایتا محسوب نمیشه.
حالا شما بشین بگو ما 15 سال قبل فلان جایگاه رو داشتیم.
اون جایگاه امروز در حد تولید کننده های زیر پله ای چینی هم نیست.
نتیجتا اینا معیار ارزش گذاری نیستن.
کما اینکه برای نوکیا نبود.. برای موتورولا نیست.... برای خیلیای دیگه هم نخواهد بود.

amir - در تاریخ : 1395/10/15

خودمون تعمیر میکنیم. ما تهرانیم

همون اصفهانم تشریف ببرید طالقانی یا احمد آباد اونایی که برندای چینی کار تعمیراتی دارن قطعاتش رو دارن.

یدکی های این گوشیها (بخشهایی که مربوط به قطعات الکترونیکی باشه) اکثرا مشترکه.... بخصوص یدکی میان رده ها

amir - در تاریخ : 1395/10/15

از اونجا که چند تاش رو تعمیر کردم!

از اونجا که یه بار زحمت بکشی پروفایل طرفت رو بخونی متوجه میشی تجربه و کارش در چه زمینه ایه.

رضا ق در تاریخ : 1395/10/15

گوشی که با سیم کارت خراب شه [به درد نمی خوره].
موتورلا از [محکم ترین] گوشیا بود معلوم نیست لنوو چی به سرش آورده !

کمال چ در تاریخ : 1395/10/14

دوست عزیز شما جاییو سراغ دارید که بشه تعمیرش کرد.البته من اصفهانم و نمایندگی اصفهان گفت ما تعمیر نداریم.بنظر شما توی مغازه های معروفی که میشناسم،گه ببرم تعمیر میکنن.با توجه به اینکه گوشی جدیده؟

حامد ف در تاریخ : 1395/10/13

خدا بهتون صبر بده😁
....سخت افزاری که روی این گوشی هست کلا حساب کنی حدود 100دلار واسه خودش آب میخوره اونوقت داره 400دلار میفروشه
این گوشی نهایت 1200میارزه
الان cpu snap625 پایینترین مدله
نمایشگرهایfull hd هم ارزونن
رمش هم ddr3هست
حالا بگو کیفیت ساختش خوبه اونم 20دلار بزار روش
اصلا باد400دلار جور در نمیاد
حقشه که ورشکست بشه و شرکتای چینی بخرنش
آدم با این پول میده oneplus3t میخره و از آخرین تکنولوژی روز بهره میبره

amir - در تاریخ : 1395/10/13

دوست عزیز مساله همینجاست که یه عده میان بدون داشتن تجربه و اطلاعات لازم به بقیه توصیه های تاریخی میکنن ولی پای ضررش که قرار نیست باشن.

از کیفیت و لایسنس و ساخت فلان کشور و متمایز بودن و برند آنچنانی تعریف میکنن.
قیمتهای فوق العاده پرت و ارزش خرید پایینم با این چیزا میخوان توجیه کنن.

در حالیکه واقعیت چیز دیگه ایه.
این جور توصیه ها فقط از طرف فروشنده و کسی که منافع داره بیرون میاد.

این گوشی توی بازار ما خیلی جدیده و آمار فروشش هم خیلی پایینه.
توی همین مدت کوتاه کلی تعمیراتی اش واسه ما اومده تماما هم مشکلات سخت افزاریه.
ضمنا قیمت سوکت سیم کارت 850 تومن نیست نهایتا 10 - 15 تومنه با دستمزد تعویض 50 تومن نمیشه.
مشکل سیم کارت این گوشی مربوط به سوکت سیم کارت نیست
آی سی کنترلر سیم کارتها مشکل داره.
نمایندگی تعمیراتش هم به خودش زحمت تعمیر بردها رو نمیده برد دستگاهو عوض میکنن که یکدفعه 800 تومن میشه هر چند بازم قیمت بردش اینقدر نیست.
دردسر تفاوت سریال بعد از تعویض و غیره هم بماند.

در هر صورت اینا مشکل سخت افزاری و کیفی دستگاهه اونی که گارانتیش کرده موظفه پرداخت کنه.
چون زیاد داره اتفاق میفته و ضرر این شرکت داره خیلی از پیش بینی هاشون بیشتر میشه توپ رو میندازن توی زمین خریدار و میگن سوکت در اثر استفاده اشتباه آسیب دیده!

حالا کیفیت کجا بود و خدمات به چی میگن و پشتوانه برند چیه خودتون بقیه اش رو حدس بزنید.

سامان ن در تاریخ : 1395/10/12

شما یه گوشی استارتک داشتین اونم واسه 20 سال پیش .من چی نوشتم ؟ گفتم سال 2005 یا 2004؟ الان مقایسه شما چه ربطی داشت؟اصلا مگه 20 سال پیش چین گوشی مونتاژ می کرد؟! شما که استاد تعمیر موبایل هستی چرا این حرفو میزنی؟!در ضمن من کجای حرفام گفتم گوشی های موتورولا در خود آمریکا تولید میشه ؟؟گفتم سنگاپور نه آمریکا.فقط موتو X در آمریکا تولید میشد.در ضمن معروفترین پرچمدارش استار تک نیست.v3 یا v3i خیلی بیشتر از این مدل فروش داشته.اون موقع لنوو و هوآوی کجا بودن؟! اینو همه میدونن که موتورولا همیشه با کیفیت ترین محصولات تولید میکنه.شما کافیه یه کم تحقیق کنید و همینطوری همه چیو رد نکنید.هنوزم خیلی از گوشیهای قدیمی موتورولا کار میکنن با اینکه قطعاتشون داخل کشور خیلی کم پیدا میشه.حالا کافیه یه گوشی چینی مثل هواوی یا شائومی بخری.دیگه باید با سلام و صلوات ازش استفاده کنی تا نکنه یهو مثل گوشی شائومی ردمی 3 باتریش بترکه!در ضمن بخش موبایل موتورولا به لنوو واگذار شده نه کل کمپانی! موتورولا که فقط موبایل تولید نمیکرد.در مورد نوکیا هم فقط به خاطر اینکه سراغ اندروید نرفت این بلا سرش اومد هیچ ربطی به کمیت و کیفیت نداره...

کمال چ در تاریخ : 1395/10/11

آقا من یه نظر گذاشتم حدود 20 روز قبل الان حرفمو پس می گیرم.گوشی منم خود به خود سیم کارتو دو رو شناسایی نکرد.بردم نمایندگی اصفهان گفتن باید بفرستیم تهران.هماتلکام میگه سیم کارتو اشتباه زدید سوکت سیم کارت شکسته.درحالی که گوشیه من داشت با دو سیم کار میکرد و ناگهانی قطع شد.الان میگن 850000(هشتصدو پنجاه هزار تومن می گیریم عوضش میکنیم.آقا نخرید.کلاه برداری دیگه چطوری؟

vahid h در تاریخ : 1395/10/9

موتو زد ماژول باطری داره توی جعبش
موتو زد پلی نداره باید جداگانه بخری قیمتش 250 تومنه

رضا ع در تاریخ : 1395/10/9

حالا دوست عزیز اون سامسونگی که تو ویتنام و کره تولید میکنه چه گلی به سر ملت زده؟ هنوز دو ماه از فاجعه ی نوت 7 نگذشته اینم نتیحه ی درست کردن 20 تا گوشی در ساله . اپل به غیر از کپی زدن از روی مدلهای قبلیش چه میکنه؟ من فرقی بین اپل 2007 با 2016 نمیبینم. اما به عینه دارم میبینم که صنعت موبایل و مخابرات جه قدر مدیون موتورولاست. من موتورولا دیفای دارم که حدوده 5 ساله داره کار میکنه. دروید توربو هم داشتم که اگر بدشانسی نمیاورد و صفحش نمیشکست اونم 5 سال دیگه کار میکرد. اما گوشیایی رو هم دارم میبینم که هنوز دوسال از عمرشون نگذشته که دیگه کار نمیکنن. در ضمن فروش موتورولا توی برزیل و هند خیلی بالاست ولی متاسفانه مردم جهان سوم فقط مجذوب تبلیغات میشن و همیشه بی دردسرترین و در دسترسترین آیتمها رو انتخاب میکنن به خاطر اینه که فروش برندهای چینی و کره ای توی خاور میانه سر به فلک میکشه. برند موتورولا هم قبل از 2011 هم شامل مخابرات و هم تلفن همراه بوده که بخاطر پتنتهای بیشماری که در زمینه ی موبایل داشت توسط گوگل فقط قسمت موبایلش خریداری شد و بعد از اینکه گوگل تمام پتنتها رو برداشت حدود 2.5 میلیارد دولار برند رو به لنوو فروخت. در تایید حرف آقا سامان هردو ورژن موتو ایکس 2013 و 2014 توی ایالات متحده ساخته شدند.

amir - در تاریخ : 1395/10/9

این گوشی ساخت سال 1996 هست یعنی 20 سال قبل

معروفترین پرچمدار کل دوران موتورولا یعنی استارتک هست که قبلا گفتم به سن خیلیا قد نمیده.
اولین گوشی تاشو و اولین دستگاه ویبراتور دار دنیا بود.
این گوشی قیمت یه ماشین بود...
زمان خودش موتورولا پادشاهی دنیای موبایل رو داشت.
موتورولای 3 بار ورشکست شده 2016 که تحت تملک کامل چینیاس محسوب نمیشد

http://uupload.ir/files/3fkj_vintage-motorola-startac-st7868w-flip-cell-mobile-phone-_57.jpg

محل ساختش مکزیکه نه امریکا
همونطور که توی عکس نشون دادم

اینو صرفا گذاشتم که قبل از توصیه به تحقیق برای مردم شما زحمت بکش اول ببین تاریخچه اون برند چی بوده و اجناسش ساخت کجای دنیا بودن

amir - در تاریخ : 1395/10/8

این لیسانس ادعایی رو میتونید نشون بدید؟

کل مالکیت برند و طراحی و تولید و سیاست گذاری توسعه و فروش مال لنوو چینه شما وقتی ادعا میکنی تحت لیسانس موتوی امریکا!؟ ( موتورولا نزدیک 3 ساله حتی برند امریکایی نیست که موتوی امریکا داشته باشیم یا نداشته باشیم) حتما یه منبع داری که این لیسانس اصلی رو نشون بده.
وقتی ادعا میکنی در امریکا تولید میشه هم حتما دو تا لینک از سازنده داری که این گوشی رو با عنوان made in usa نشون بده.

اگر منبعت اینه که یکی از دوستان همین جا ساخت امریکا رو میفروخت که دیگه صحبتی در زمینه صحت ادعا باقی نمیمونه....

این مسائل رو بابت شفاف سازی و روشن شدن خریدار داریم مطرح میکنیم که با این طرز ادعاها سر مشتری نا آگاه به اسم جنس امریکایی کلاه نگذارن.

amir - در تاریخ : 1395/10/8

اینایی که شما گفتی بوده بر فرض محال که بوده( برادر محترم من زمانی موبایل تعمیر میکردم که استارتک 2 میلیونی یکی از گرون ترین گوشیهای موتورولا و دنیا بود... اون زمان یه موتورولا هم قیمت یه ماشین بود توی این مملکت.
سیم کارت اون دستگاهها با پوکه کامل نصب میشد یعنی کل کارت سیم کارت میرفت کشویی پشت گوشی.

اینه که بعید میدونم شما حتی یادت باشه داریم در مورد چی و چه دوره ای صحبت میکنیم که حالا بخوای تاریخچه اش رو رد یا تایید کنی...
آمار خرابی رو از کجا در میاری و روزی چند تا گوشی داری درست میکنی و میگذاری کنار آمار فروش هر مدل بعد نتیجه گیری میکنی کدوم برند خرابیش کمتر و بیشتره لابد خودت میدونی

کمترین آمار خرابی رو در ایران پالم داره چون اصلا توی ایران فروش نداشته که بخواد خراب بشه!!!!)

اینا چه ربطی به وضعیت امروز موتورولا دارن؟

مثلا اینا بوده یعنی امروز موتورولا امریکاییه یا در امریکا طراحی و تولید میشه؟ یا شرکت موفقی محسوب میشه؟
یا با این تفاسیر یعنی موتورولا چند بار ورشکست نشده؟

در هر زمینه ای حساب کنیم موتورولا خیلی وقته سقوط کرده
و اگر میخوای فرض کنی کیفیت جنس چینی پایینه اونوقت کل برند موتورولا به پشتوانه یه برند چینی امروز وجود داره و سرپا مونده!

یه زمانی نوکیا برند اول موبایل دنیا بود.
امروز چیزی ازش باقی نمونده.
حالا شما بشین فرض کن نشون به اون نشون که یه زمانی سری n نوکیا دستگاههای خوبی بودن نتیجتا وضعیت امروزش بابت کیفیت دیروز و نوآوری های چند سال قبلش بوده و شرکت موفقیه کیفیت رو فدای کمیت نکرد!!!

موتو ایکس هم که داری میگی ربطی به موتورولا و ساخت امریکا نداشت

موتو ایکس آخرین مدل موتورولا بود که گوگل در امریکا هم مونتاژ میکرد.... چیزی نداشت که در امریکا ساخته بشه.
این مونتاژم بخاطر گوگل بود که اونزمان مالک موتورولا بود

http://www.theverge.com/2013/9/11/4717796/made-in-america-a-look-inside-motorolas-moto-x-factory

همین موتو ایکس مونتاژ چین هم داره کوچکترین تفاوت کاری و کیفی با هم ندارن.

هر چند کماکان نمیدونم بر فرض که اصلا طراحی و ساخت امریکای کامل هم بود( امریکاییا خیلی وقته دیگه حتی قطعات الکترونیک ساخت امریکا ندارن... دستگاه کامل که بماند) چه پشتوانه ای برای ادعای کیفیت و خرابی و غیره مد نظر شما ایجاد میکرد؟

از کل قطعات مصرفی در دستگاههای موبایل( هر موبایلی متوسط تا 2000 قطعه داره) چه موتورولا باشه چه اپل چه سامسونگ چه هر برند دیگه یدونه اش تولید امریکا نیست... اینم دیروز و امروز اتفاق نیفتاده.
حداقل 20 ساله امریکا قطعات الکترونیک مصرفی تولید نمیکنه.

این موضوع فی نفسه مشکلی نداره ولی وقتی با ادعای ساخت امریکا بخوای یه سری ادعای دیگه رو موجه کنی اونوقت ازت منبع و تاریخچه میخوان که نداری چون وجود نداره

سامان ن در تاریخ : 1395/10/7

بهتره یه کم تحقیق کنید و بعد با این اطمینان بفرمایید از اول چینی بوده و در چین تولید میشده.برند موتورولا یه برند آمریکایی بوده و اولین گوشی همراه دنیا ساخت موتورولا بوده.در ضمن همه گوشیهای دنیا تو چین تولید میشه اما موتورولا همون سالهای قبل یعنی سال 2004 یا 2005 گوشیهاش توی سنگاپور تولید میشد نه صرفا چین.اپلی که توی چین تولید میشه به مراتب از برندهای چینی مثل هوآوی یا شائومی یا لنوو کیفیت بسیار بالاتری دارن.خرابیشون هم خیلی کمتره.این خودش دلیل کیفیت بالاتره.قبل از اینکه موتورولا توسط لنوو خریداری بشه هم موتورولا گوشیهاشو با کیفیت بسیار بالا حتی بالاتر از اپل تولید میکرد.گوشی ضد آب گوشی با حسگر اثر انگشت همه از ابتکارات موتورولا بوده.شاید اینکه الان موتورولا تو وضعیت هست بخاطر این باشه هیچوقت کیفیت را فدای کمیت نکرد.در ضمن بد نیست بدونید موتو ایکس 2013 تو خاک آمریکا ساخته میشد.اگه اشتباه نکنم مدل 2014 هم ساخت آمریکا بوده

vahid h در تاریخ : 1395/10/7

تمام گوشی ها ساخت چین هستن هر مارکی و هر برندی
سری زد موتورولا آخرین سری از برند موتو هستند که تحت لیسانس موتو آمریکا هستن و خود آمریکا هم تولید میکنه یکی از دوستان اینجا آنلاک فاکتوری آمریکاش رو میفروخت همین جا
از سری زد به بعد تمام گوشیهاش تحت لنوو و لیسانس این شرکت هستند
قبلا هم که برند آمریکایی بود شرکت مادر در خود آمریکا برای آمریکایی ها و شرکت چینیش برای بقیه جاها میفروخت چهار سال پیش ریزر مکس خریدم سفارش هند و ساخت چین بود و هنوز مثل روز اولشه
من به شخصه فقط دنبال برند و گوشی خاص هستم و بلک بری و موتو رو قبول دارم
اطلاعات ندارین لطفا بقیه رو به اشتباه نندازین

amir - در تاریخ : 1395/10/7

موتورولا سال 2011 ورشکست شد

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Motorola

تا 2014 در تملک گوگل بود از 2014 هم در تملک لنوو هست.

کماکان یه شرکت زیان ده محسوب میشه....

amir - در تاریخ : 1395/10/7

موتورولا سالها قبل از ورشکستگیش( صحبت مال زمانیه که وی 3 و وی 3 ایکس و بعدها آ1200 پرچمدارهاش بودن و همیشه از رقبا چند قدم جلوتر بود) کامل در چین تولید میشد
یعنی اصلا تولید امریکا نداشت.
این مال اوایل قرن بیست و یکم بود...
به سری مینگ که رسید کلا طراحی دستگاهاشم اومد در چین توسط طراحان فشن مشهور چینی انجام شد.

بعدا که ورشکست شد و یه مدت در اختیار گوگل امریکا بود کماکان در چین تولید میشد...
بعد از گوگل به لنوو چین بصورت کامل فروخته شد و دیگه برند و مالکیتش هم کاملا چینی شد.

شما الان بعد از اینهمه سال و اینهمه چرخش تازه فکر میکنی تنها برندیه که در امریکا تولید میشه واسه همین قیمتش بالاست؟

اپلی که کاملا امریکاییه و هیچوقت زیان ده نبوده و جزو سودآورترین ها و گرون قیمت ترین برندهای امریکاست کاملا در چین ( یا حالا بگیم چین تایپه یا همون تایوان توسط فاکس کان) تولید میشه. از اولشم توی چین ساخته میشد.
موتورولای چند بار ورشکست شده و زیان ده اونم تحت مالکیت لنوو و تولید امریکا؟

البته بصورت کلی بگم اینکه چی کجای دنیا از نظر جغرافیایی تولید بشه کوچکترین ارزش مثبت و منفی نداره که حالا بخوایم فکر کنیم چیزی اگر داخل امریکا تولید بشه یعنی اصل کیفیت و چیزی که در چین تولید بشه یعنی فاجعه.

ارزش یه کالا به اینه که توسط کدوم شرکت با چه استانداردهایی تولید شده نه اینکه توی کدوم خط تولید و کدوم کشور ساخته شده.

ولی علی ایحال در جریان باشید موتورولا کلا برند امریکایی خیلی وقته نیست ( از نظر مالکیت چینیه)
تولیداتش که همونزمان امریکایی بودن هم ساخت چین بودن.

بهنام م در تاریخ : 1395/10/4

دوست عزیز، اشتباه شما دقیقا جایی بوده که مشکل رو با شرکت گارانتی کننده مطرح کردید! در حالی که طبق مقررات دیجی کالا شما یک هفته مهلت تست داشتید و در صورت مرجوع نمودن گوشی به خود دیجیکالا طبق ادعای خودشون باید گوشی رو (که در مهلت یک هفته تست ، معیوب از آب در اومده) بدون یک ریال هزینه برای شما تعویض میکردند.

کمال چ در تاریخ : 1395/9/30

سلام
حدودا یک ماهه که این گوشی رو خریدم.کیفیت ساختش بسیار بالاست.باتری بسار قوی که بدون استفاده از اینترنت و با کارهای معمولی و چند ساعت بازی حداقل ۳ روز دوام داره.با اینترنت 4g هم دست کم ۱/۵ تا ۲ روز دوام داره.تاچ بسیار روان و سرعت فوق العاده ای داره.درسته یکم گرونه ولی گوشیه خاصیه.من که راضی هستم.فقط تو جعبه ش هندزفری نبود ک همطمئنم هما تلکام برداشته چون تو نت که فیلم جعبه گشاییشو دیدم داشت.

شهریار ش در تاریخ : 1395/9/30

این گوشی باطریش خوبه. منظور من باطری گوشی موتو زد بود . من این کامنت را برای گوشی موتو زد گذاشتم. اشتباهی اینجا چاپ شده.

سامان ن در تاریخ : 1395/9/29

عجیبه که شما این همه با این گوشی مشکل داشتین.مورد دیگه ای گزارش نشده.این گوشی یکی از بهترین باتریها داره.یعنی چی وحشتناکه؟کیفیت موتورولا فوق العادست.من شک ندارم شما درست استفاده نکردین یا از اول به شما یه گوشی مشکل دار دادن

شهریار ش در تاریخ : 1395/9/27

خواهش می کنم قبل از خرید گوشی یکم تحقیق کنید. من خودم موتو زد پلی خریدم و پشیمان شدم. باطری این گوشی وحشتناکه . هیچ کجا لوازم جانبیش گیر نمیاد قابل تعمیر هم نیست. هما تلکام گوشی های گارانتی دارو فقط تعویض می کنه. اون هم با هزینه بالا. خدایی نکرده اگر اتفاقی برای گوشیتون بیفته قابل تعمیر نیست. زمان فروش هم طالب نداره باید خیلی ارزون بفروشیش.

علی ا در تاریخ : 1395/9/14

دوست عزیز نباید مستقیم با هما پیگیری میکردی باید میزاشتی به عهده ی دیجی کالا کار اونا اشتباه هست ولی شما هم باید زرنگ باشی تا حریف گارانتی مسخره ی ایرانیا بشی . یادمه موتورولا تو آمریکا برای Turbo 2 یه گارانتی ۴ ساله ی تعویض گذاشت و اگه گوشی مورد پیدا میکرد یا نو میداد یا با سری جدید که اومده براش تعویض میکرد فکر کن تا چهار سال هر گوشی جدید از سری موتورولا بیاد رو بهت بدن تفاوت خیلی زیاد هست تو گارانتی ما و اونا

Ali Z در تاریخ : 1395/9/14

متاسفم واسه اتفاقی که برات افتاده
ممنون که این مطلبو گذاشتید تا ما شناختی در مورد این شرکت داشته باشیم

سعید م در تاریخ : 1395/9/12

گوشی که اینهمه پول پرداخت کنی و با گذاشتن سیم کارت بردش بسوزه گوشی نیست گارانتی هم که همیشه الکیه واقعا مرسی که اشتراک گذاشتی تجربتو

حامد ف در تاریخ : 1395/9/9

ایرادی که گرفتن خیلی چرت بوده
خواستن از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند
شما هر چقدر هم سیم کارت رو بد بندازید نهایتش اینه که گوشی سیمکارتو نمیشناسه نه اینکه خراب بشه
خوب شد این مطلبو گذاشتید تا ما شناختی در مورد این شرکت داشته باشیم

pishva m در تاریخ : 1395/9/9

واقعا متاسفم واسه اتفاقی که برات افتاده
حداقل هما تلکام این اول کاری برای جلب مشتری هم که شده باید مثل بقیه دنیا رفتار میکرد ....
گارانتی تو این مملکت حرف مفتی بیش نیست هر ایرادی پیش بیاد میگن تقصیر خودت بوده
امیدوارم یه روزی برسه که این به اصطلاح نمایندگی ها برای مردم ایران هم ارزش قایل بشن و سرویس درست حسابی ارائه کنن

شهریار ش در تاریخ : 1395/9/8

من گوشی را از دیجی کالا خریدم. من این گوشی که به دستم رسید مثل بقیه گوشی ها بلافاصله دو تا سیم کارت به گوشی انداختم. سیم کارت دوم شناسایی شد ولی متاسفانه سیم کارت اول توسط گوشی شناسایی نشد. من هم همان لحظه خرابی گوشی را به دیجی کالا و شرکت گارانتی کننده هما تلکام اطلاع دادم. شرکت هماتلکام گفت اگر گوشی را مستقیم برای ما بفرستی کارت خیلی زودتر انجام می شود چون اگر گوشی را اول برای دیجی کالا بفرستی در نهایت پس از گذشت چند هفته اونها گوشی را برای ما می فرستند و شما زمان را از دست می دهی. گوشی را که فرستادم گفتند چون برد این گوشی ها یک تیکه هست و شما سیم کارت را خوب جا نینداختی کانکتور گوشی ایراد پیدا کرده و کل برد باید تعویض بشه. پس مبلغ ۳۸۰ تومان می گیریم و یک گوشی نو دیگر بهت می دهیم. من هم به ناچار بلافاصله پول را به حسابشان واریز کردم و از دیجی کالا درخواست کردم به علت عدم رضایت من از این گوشی با یک گوشی سامسونگ تعویضش کنند و دیجی کالا هم که نماینده فروش محصولات شرکت هماتلکام هست موضوع را با شرکت هماهنگ کنه و دیگه گوشی نو و آکبند جدید موتورلا برای من ارسال نشود که متاسفانه دیجی کالا هم علی رغم اینکه هیچ گونه هزینه مالی بهش تحمیل نمی شد با این موضوع موافقت نکرد و عملا صاحب اول و آخر این گوشی بدون خدمات بی کیفیت خودم شدم. حالا هم قصد دارم به محض رسیدن گوشی به دستم اونو داخل دیوار حراج بزارم و از شرش هر جور شده راحت بشوم. خواستم این تجربه را در اختیار شما هم قرار بدهم که بالایی که بر سر من نازل شد به سر شما هم نیاید. سوال من از دیجی کالا اینه که وقتی من خسارت تعویض کامل گوشی را دادم چه اشکالی داشت که گوشی با برند دیگر برای من تعویض می شد حتی نیاز نبود گوشی جدید برای من ارسال شود چون خود دیجی کالا تنها نماینده فروش هماتلکام است. آیا این مشتری مداری است. من فقط به اعتماد دیجی کالا خرید خود را از محصولات شرکت هماتلکام انجام دادم.

vahid h در تاریخ : 1395/9/2

از دوستانی که گوشی رو خریدن استفاده 4 جی و روشن بودن صفحه چند ساعت میشه گوشی رو استفاده کرد ؟

Mehrzad R در تاریخ : 1395/8/29

دوست عزیز گوشیهای Verizon فرکانس اینترنتیشون با شبکه اینترنتی at&t و t mobile فرق داره . شما 3g رو در هر سه گوشی دارید ولی سیمکارتهای at&t و t mobile در گوشیهای Verizon فقط به شما اینترنت با سرعت 3g میدند . گوشی هایی که از GSM استفاده می کنند را می توان از آن ها در هر اپراتوری استفاده کرد درصوتی که گوشی هایی که از CDMA پشتیبانی می کنند را فقط می توان در یک اپراتور استفاده نمود.

In the U.S., Sprint, Verizon and U.S. Cellular use CDMA.

AT&T and T-Mobile use GSM.

Moslem N در تاریخ : 1395/8/28

گوشیو خریدم از دیجی کالا همه چی مرتب بود کیفت مکالمه مثل همیشه لذت بخش هست صدای بلندگوش هم مثل گوشی ریزر z8 با کیفیت و طنین انداز هست 64 گیگ دوسیم کارت مجزا و مموری خور ..کیفیت صفحه عالی ولی رنگش اشباه نیست مثل سامسونک .دوربین مثل همیشه راضی کننده ولی شنیده بودم فارسی داره که نداشت اونایی که فارسی براشون مهمه نخرن فقط صفخه کلید فارسی داره در کل عالیست

pishva m در تاریخ : 1395/8/27

اون شخص بی منطقی هم که منفی داده داداش بیا جواب بده نه اینکه چون از حقیقت خوشت نمیاد منفی بدی و فرار کنی
کجای این محاسبه اشتباه بوده ؟

Behnam E در تاریخ : 1395/8/27

دوستان پول بابت سفارش امریکا و این حرفا ندید همش دروغه و همه سفارش ها با یه کیفیت تولید میشن, هیچ وقت موتورولا با چند کیفیت گوشی ساختن خودشو خراب نمیکنه, مثل اپل که سفارش پارت نامبرها فرقی با هم نداره, یع دوکونی شده واسه دلالها,, با خیال راحت از هما تلکام خرید کنید یا هر جایی که ارزون میده

pishva m در تاریخ : 1395/8/27

عزیزم قیمت آنلاک ۳۲ گیگ در سایت رسمی موتورولا ۴۵۰ دلاره که ۶۴ گیگش ۵۰ دلار اضافه میشه
جمعا میشه ۵۰۰ دلار بدون مالیات (۷%)
خوب هما تلکام دو سیم ۶۴ گیگ رو چقدر میده ؟ ۱۸۵۰
این قیمت دقیقا از قیمت تک سیم ۶۴ گیگ در خود ایالات متحده کمتره
حالا فهمیدی گوشی ۴۰۰ دلاری نیست و در دوبی هم ارزونتر نیست

https://www.motorola.com/us/products/motomaker/MotoMods?poExpanded=motozplay-gsmunlocked

سعید م در تاریخ : 1395/8/24

آخه گوشیه 400 دلاری اینهمه قیمت برا چیه؟
بری دبی یا ترکیه بخری ارزونتر در میاد که .....
واقعا جالبه

Mohsen M در تاریخ : 1395/8/24

باندهای مخابراتی آمریکا با ما فرق میکنه قبلا زحمت میکشید مختص هر منطقه و کشور و سازگار با باندهای مخابراتی اون گوشی میساختن الان به اصطلاح مولتی بانده ومثل اپل تمامی باندهای مخابراتی چه ایران و چه ژاپن و چه انگستان رو ساپورت میکنه،مشکل شما ۹۰℅ اینه به نظر بنده

مهدی ن در تاریخ : 1395/8/23

دیجی کالا این گوشی با قیمت 1850000 آورده.با 18 ماه گارانتی

Moslem N در تاریخ : 1395/8/21

من هیچوقت گوشی گم نام نمیخرم ک ندونم دو روز دیگه چی میشه , همیشه موتورولا داشتم تقریبا 4 سال پیش یک موتورولا ریزر مکس خریدم به قیمت 1.700 تا الان هیچیش نشده و دوباره موتورولا و همینو خواهم خرید
قیمتش خوبه

Behnam E در تاریخ : 1395/8/20

سلام خیر فرق ندارن, اپل هم سفارش خیلی کشورها میزنه ولی از لحاظ کیفیت هیچ فرقی با هم ندارن, با خیال راخت بخر برلدر

حامد ف در تاریخ : 1395/8/19

گوشی خوبیه
ولی اینقدر نمی ارزه
این قیمت یه پرچمداره ولی گوشی میانرده س
شرکتی که وارد کرده قطعا فروشش کم خواهد بود و مجبور میشه تعدیل قیمت بده یا بره سراغ برندهای دیگه
من تنها دلیلی که بهش فکر کردم باتریش بود
ولی با این قیمت آدم گزینه های بهتری داره
s7edge
leeco cool1
mi5s plus

pishva m در تاریخ : 1395/8/18

خیالت راحت همونی که اون آقا میگه امریکاییه روش زده ساخت چین
همینو بش بگی تحویلت میده که این چین با اون چین فرق داره !!!
همین دو سیم کارت رو با خیال راحت بخرید، دوستم همین مدل ز پلی رو خریده از هما تلکام
عالیه

Farshid B در تاریخ : 1395/8/18

مگه موتورولا فقط در امریکا تولید نمیشه؟ شنیده بودم تنها کارخونه ای هست که در امریکا تولید می کنه! قیمتش هم به خاطر همین بالاست وگرنه خود لنوو گوشی با این مشخصات زیر 1200 میده!!!

محسا م در تاریخ : 1395/8/17

سلام.دوستان از این فروشندگان گرون نخرید.اینجا طرف زده 2200.پول خون میگیرن بعضیا وقتی یه چیزی تک باشه.
عزیزان دیجی کالا امروز موجود کرده با قیمت 1800 با گارانتی.

تورج 2 در تاریخ : 1395/8/17

سلام دوستان
یه سوال؟
من یه مدل درویید ریزر مکس اچ دی وریزون دارم و مشکلی که باهاش دارم نمیتونم به شبکه فورجی وصلش کنم یعنی تو قسمت انتخاب شبکه گزینه LTE/CDMA رو که انتخاب میکنی مینویسه شبکه موجود نیست و یافت نشد با وجود اینکه تو اون منطقه شبکه LTE هست.... و نمیدونم چیکارش باید کنم؟؟؟؟
حالا سوال اینه که این مدل اون مشکل و داره یا نه؟

محمد ح در تاریخ : 1395/8/17

سلام دوستان.
با یک فروشنده که میگفت ما گوشی ها رو مستقیم از امریکا میاریم و گوشیها فقط تک سیم و به سفارش امریکا از امریکا میارن واسمون!!!!!!!!تاکید داشت فقط موتورلا تک سیم بگیرید و گوشیهای دو سیم و گوشیهای نمایندگی فروش هما تلکام چینی هستند و اون کیفیت سفارش امریکا را ندارند!!!!!
1- ایا واقعیت داره یا فقط بلوف زده؟من تا حالا موتورولا نداشتم و نمیدونم.این اولین تجربه منهzplay دو سیم.
2- هر دو اسلات سیمکارت همزمان 4G میشن یا فقط یکیش؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
با تشکر

میکرب د در تاریخ : 1395/8/15

این خیلی بهتره، صفحه نمایش سوپر امولد فول اچ دی
اگه ماژول باتری هم بندازی پشتش میشه 5700 میلی آمپری!
به نظرم مهمترین فاکتور خرید یک گوشی صفحه نمایش و باتری هستش
فقط حیف که فعلا یه کم گرونه

محمد ح در تاریخ : 1395/8/12

سلام.دوستانی که تجربه خرید گوشیهای موتورولا رو دارن لطفا راهنمایی کنید.این گوشی دو سیم خوبی هست.ارزش خرید داره.فقط بگید دو سیمش 4G هست یا فقط یک اسلاتش؟کیفیت انتن دهی و مکالمه و شارژ دهی باتری چطوره؟اپدیت موتورولا چطوریه خوبه؟من خودم اچ تی سی دارم و منتظر HTC DESIRE 10 PRO دو سیم بودم اینو دیدم.بنظرتون کدوم بهتره؟
ممنون

محمد ح در تاریخ : 1395/8/10

سلام.داداش خود سایت هما تلکام این گوشی رو گذاشته بزودی!!!!!!و نوشته پیش ثبت نام گوشیهای سری z؟پس از کجا میخواد این گوشی رو بده وقتی تو سایتش نیست؟این شرکت گارانتی هم میکنه؟ایران موتورولا هم که اینجا گذاشته واسه فروش هنوز تو سایتش نیست!!!!!!!!؟

Behnam E در تاریخ : 1395/8/5

سلام دوستان هما تلکام موتوزد پلی رو داره با قیمت 1800 میفروشه, و فرقی هم نداره سفارش کدوم کشوره, یه دوکونی شده واسه دلالها که جنس ما بهتره و سفارش امریکا و غیره غیره, هما تلکام تمام ماژولهاشم داره با قیمت بسیار پایین تر از دلالها, که بهشون بگی میگن ماژولای ما بهتره پس دوستان گرون نخرین
Motor z 2300
Moto z play 1800
قیمت ماژولهاشم پایینه
اینم شماره هما تلکام 02187590000
یا حق

علی ا در تاریخ : 1395/8/4

سلام بله چین هست
اما اینو بگم که مطمئن باشید از گوشی های ساخت کره و تایوان کیفیت بالاتری داره چون تحت نظر موتورلا هستش.
این مورد هم مهمه که مدل Moto z برای مثال دو نوع هست :
سفارش آمریکا Moto z Driod هست و بقیه نقاط moto z که احتمال زیاد سفارش آمریکا بهتر باشه
همین طور Moto z force driod هم سفارش آمریکا هست و z force بقیه نقاط مختلف و Moto z play driod و moto z play البته تحت اوپراتور ورایزن آمریکا هست

بهنام ح در تاریخ : 1395/7/20

سلام
اصلا اینطور نیست اشتباه میکنید فعلا تا این لحظه خط تولید گوشی های موتورولای سابق و لنوو جداهست و هنوزم علی رغم تغییرات خطوط تولید محصولات موتو با همان کیفیت بالای سابق منتشر میشوند و هنوز ادغام و یا تحولی صورت نگرفته خوشبختانه و این محصول با قیمت حدود یک و نیم ملیون میان رده اسنپ دراگون 625 مناسب با کیفیت بالا و طراحی نسبتا دلچسبی هست گران خرید موتو فعلا نباشید و با خیال اسوده از اندروید خالص و طراحی محکم و با دوام موتورولا لذت ببرید

پویا م در تاریخ : 1395/7/15

سلام
بله متاسفانه این کمپانی در ابتدا توسط گوگل خریداری شده و سپس به شرکت چینی لنوو فروخته شده
با توجه به این امر کاهش کیفیت محصولات این کمپانی به علت مدیریت چینی ها کاملا طبیعی هست
از شنیدن این خبر متاسف شدم

rezakk j در تاریخ : 1395/6/19

بخاطر ماژول true zoom که به همراه گوشی عرضه میشه
و قیمت ۲۵۰ دلاری این ماژول
(استاندارد ip 52مقاوم در برابر گرو غبار)
نسخه ی آنلاک این گوشی ۴۴۹ دلار قیمت گذاری شده

این ماژول قابلیت زوم ده برابر اپتیکال رو داره و عکسبرداری رو خارق العاده کرده
شرکت سوءدی Hasselblad که این ماژول رو درست کرده، ارزونترین دوربینش ۶۰۰۰ دلاره، با اینحال برای جذب مخاطب بیشتر اومده این ماژول رو درست کرده
.......
(موتو زد پلی با موتو مودها سازگاری دارد. به همین دلیل موتو زد پلی می‌تواند با موتو مودهای JBL، Incipio و پروژکتور Pico کار کند)

سهیل ه در تاریخ : 1395/6/17

واقعاً حق با pezhman f@ ـــــــــــــــــه ...
این که میان‌رده‌س بیاد ایران قیمتش دست نیافتنی‌‍ه

چه برسه به پرچم‌دارای فوق‌زیبای
موتورولا موتو زد وَ موتو زد فورس

........

pezhman f در تاریخ : 1395/6/16

یه میان رده محسوب میشه
ولی وقتی میاد تو ایران قیمتش سر به فلک میزنه
موارد 101 تا 188 از مجموع 188 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا