نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S7

Galaxy S7 گلکسی اس 7

Samsung Galaxy S7 سامسونگ
ارزیابی کاربران: 7.2 از 10 (4342 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سامسونگ
» سامسونگ Galaxy Z Fold Special
» سامسونگ Galaxy A16
» سامسونگ Galaxy A16 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S10+
» سامسونگ Galaxy S24 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S10 Ultra
» سامسونگ Galaxy M55s
» سامسونگ Galaxy F05
» سامسونگ Galaxy M05
» سامسونگ Galaxy A06
» سامسونگ Galaxy Z Flip6
» سامسونگ Galaxy Z Fold6
» سامسونگ Galaxy Watch7
» سامسونگ Galaxy Watch Ultra
» سامسونگ Galaxy M35
» سامسونگ Galaxy F55
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 3901 تا 4000 از مجموع 4253 مورد

mohammad n در تاریخ : 1395/1/10

دزوود
دوست عزیز مشکل مدیریت رم توی اس6 در اندرویید 6 حل شده یعنی توی اس 7 حل نشده؟
خب اگرم نشده حل میشه قطعا
گوشی های دوسیم ارزون قیمت سامسونگ جز سری A همگی دو سیم همزمان هست ن یک سیم یکی حافظه رم یا سیم حالا من اطلاع ندارم اس 7 اینجور هست یا ن اما بعید ب نطر میاد اینجور باشه

در مورد دوربین درسته هرچی مگاپیکسل بالاتر باشه جزئیات بهتره اما مگاپیکسل بالا واندازه سنسور پایین؟؟؟؟
پس چرا اس7 با دوربین بهتر نسبت به اس6 مگاپیکسلو کم کرده؟؟؟؟

مگاپیکسل بالا توی عموم عرفه که تا میشنونن اب از دهنشون میفته اما وقتی به ی عکاس حرفه ای بگی فلان دوربین فلان مگاپیکسله اصلا کاری نداره به این و فقط میگه سنسورش چیه و چند فریمه؟؟؟

دروبین 23 مگاپیکسل سونی در ازمایشات سال قبل هم کیفیتی نسبتا پایینتر در جزئیات نسبت به دوربین های نظیر اس 6 نت 5 داشت

حالا بحث مگاپیکسل به کنار
دریچه دیافراگم سونی چقدره و اس 7 چقدر؟
F1.7 اصلا میدونید یعنی چی؟؟؟؟
یعنی توی نور کم عکسایی بسیار با کیفیت تر و دارای نویز بسیار کمتر نسبت به بقیه رقبا
مگاپیکسلم که شده 12 دیگه نور الا نور
فقط منتظر باشید تا مقایسه عکساش بیاد بیرون با همرده ها اون وقته که با اختلاف بالا جا میمونن بقیه

سونی گوشی خوبیه هم از نظر امکانات هم قابلیت
سامسونگ هم معایبی داره اما سامسونگ با کم کردن مگاپیکسل دوربین نسل بعدیش نشون داد به دنبال گول زدن مردم و عموم نیست و فقط بحث کیفیت براش مهمه و داره تلاش میکنه تمام معایب گوشی هاشو رفع کنه
اما سونی و رقبا چی؟؟
همیشه دنبال اینن با بالا بردن ظرفیت هایی که اصلا تاثیر مثبتی ندارن عموم و افرادی که اطلاعات ناکافی دارنو گول بزنن
یه نگاهی هم به عکسای الجی جی 5 بندازید
عکسایی ک من ازش دیدم توی پیکسل 100 در صد انگار ابرنگ رنگ کاری کردن (البته عکسای داخل فضای بسته)
سونی هم با تقریب همینجور میره اما کمتر و بهتر
اما سامسونگ در زوم 100 در صد اصل شباهتی به حالت ابرنگی و نقاشی شده نداره

شما گفتی لنز دوربین بیرونه ولی نگفتی چه قابلیتی اضافه شده که این لنز بیرونه؟؟؟
یکی از دلایلی که لنز بیرونه وجود لرزشگیر اپتیکاله که سامسونگ به دوربین خودش اضافه کرده
قطعا اگر سامسونگ از این لرزشگیر که بسیار بسیار خوب هست برای فیلمبرداری و عکاسی استفاده نمیکرد به مراتب لنزش ضخامت کمتری داشت

در مورد دوربین خیلی مونده تا به پای سامسونگ برسن
فعلا قضاوت زوده کسی هم مدعی نیست اس 7 برترین میشه هر گوشی بلاخره معایبی داره و باید منتظر نظر کارشناسان بود
موفق باشید

ک م در تاریخ : 1395/1/10

درود
بله، منم عرض کردم خدمتتون
بین سونی و نوت ۵ میخواستم یکی رو بخرم
البته نظرم بیشتر روی نوت بود
راستش گوشی قبلیم سونی زد ۳ دو سیم بود، خیلی ازش راضی نبودم
کلا به قصد خرید نوت ۵ رفتم
اونجا دیدم میتونم اس ۷ دو سیم با قیمت دو و سیصد بخرم
همونجا تو مغازه، به اینترنت وصل شدم و یه نیم ساعتی در مورد اس ۷ و بنچمارک و مقایسش با نوت ۵ تحقیق کردم و در نهایت اس ۷ رو خریدم
الان هم راضیم ازش
گوشیه بسیار خوبیه و در این دو هفته مورد خاصی نداشتم
ارادتمند

vahid k در تاریخ : 1395/1/10

درود .. کاملا با شما در مورد فون آرنا موافقم نتایج تستهاش خیلی خیلی نزدیکتر بوده همیشه به نتایجی که بعدها توسط کاربرها هم تو استفاده تجربی اشاره شده .. و جی اس ام آرنا خیلی دور از واقع بوده .. حالا نوع تستهاشون متفاوت بوده یا چیز دیگه اونش رو من نمیدونم ولی ارقام جی اس ام ارنا بشدت یعنی در حد بالای صد در صد هم شده که با تجربه کاربرا از گوشی ها فرق داشته .. حالا اینکه ادعا میشه نتایج بالای جی اس ام ارنا بخاطر تفاوت نسخه اکزینوس با اسنپه بنظر من اینطور نیست و نتایج تست اسنپ هم در جی اس ام آرنا باز با فون آرنا فرق خواهد داشت و بالاتر خواهد بود به احتمال زیاد
اینا رو در تجربه دیدیم .. و نمیدونم چطور چیزی رو که در عمل و تجربه شاهد بودیم رو بخواهیم نا دیده بگیریم و فراموش کنیم
پس جایگاه تجربه برای ما کجاست اگر بهش بخواهیم بیتفاوت باشیم و مورد استفاده قرارش ندیم؟؟

مهرداد296 ا در تاریخ : 1395/1/10

دوست عزیز انگار شما اصلا اخبار اسن گوشی رو دنبال نمیکنید به سایت ترنجی مراجعه کنید بزسی کامل گوشی منتشر شده و‌چیزی به اسم مشکل مدیریت رم وجود نداره ، دوما اس هفت دوربینش همسط با بدنه است درمورد ضد اب بودن سونی که همه شاهد بودن تبلیغات بود و‌بخاطر امار بالای خرابی گوشی های سونی در اب ، شرکت رسما اعلام کرد بردن این گوشی زیر اب قط در شرایط ازمایشگاهی باید انجام بشه ، و هر گوشی بخاطر این قضیه خراب بشه تحت گارانتی قرار نمیگیره ، پس اونو با ضد اب اس هفت اصلا مقایسه نکنید ، درگاه سیم بصورت هیبریدی هست که در دیگر پرچمدارها هم شاهدش هستیم ، ذرضمن از نظر کلیه سایتهای معتبر جهانی اس هفت تا به اینجا کامل ترین گوشی بازاز هست ، درمورد سری زد هم دیگه بحث نکنید چون تولیدش متوقق شده و سری ایکس جز یک مدل دیگه هیچکدوم ضد اب نیست ... همون سیستم دوال پیکسل خودش بتنهایی اس هفت رو درصدر دوربینهای ازمایشگاه تخصصی dox برده ، سیستمی که فکوسی بزابز با چشم انسان داره ، درضمن مگا پیکسل بالاتر دلیل بر بهتر بودن نیست ورگنه که دیدیم همیشه دور بین های سونی با بیست مگا پیکسل پایینتر از شانزده مگا پیکسل سام بوده
...
با تشکر

مهرداد296 ا در تاریخ : 1395/1/10

... یه لینک معتبر ارائه کنید که حرفتون رو ثابت کنه و بدون مدرک حرف نزنید ، اس هفت فروش بسیار بهتری نسبت به اس شش داشته و بسیار مورد قبلو‌مردم واقع شده و مواردی که در اس شش مصرف کننده از نبودش راضی نبود رو اضافه کرده ، ازگنومی بهتر ، دوربین بهتر و قابلیت فکوس با سرعتی معادل چشم انسان چه در شب چه تر روز که فیلم برداری در شب بسیار با کیفیت بوده و شفاف که با مقایسه با دوربین سونی زد پنج بسیار عالی عمل کرده در حالی که سونی ضعف نور دهی رو با بالا بردن ایزو جبراندکرده که باعث بوجود اومدن نویز بسیار زیادی در فیلم شده که واقعا تصاویر بدی رو ثبت کرده ، باطری با شارژدهی در حدود ۱۰۰ ساعت ، ضد اب بودن ، ارگونومی بهتر بخاطر پشت خمیده ، ۸۵۵ نیت روشنایی در روز در حالت اوتو ماتیک ، برگشت میکرو اس دی ، دوربین همسطح با بدنه ، کیفیت بالاتر صفحه نمایش در نشون دادن رنگها بخصوص رنگ سفید و دقیق ترین رنگها طبق نظر سایت تخصصی دیسپلی میت ، حذف قابلیت مدیریت رم ‌ ، و کلی امکانات دیگر که اضافه شده ، خب دوستان شما خودتون یکی از اون عموم هستید که این اقا ادعا کرده مکرد قبولتون واقع نشده ، ایا شما بین اس شش و اس هفت ، اس شش رو انتخاب میکنید؟؟
...
با تشکر

مهرداد296 ا در تاریخ : 1395/1/10

دوست عزیز ... اولا صفحه سام با اون رزلوشن بسیار بهینه تر و کم مصرف تر از فول اچ دی های سونی هست و رنگها رو بسیار دقیق شارپ و زیبا نشون میده مراجعه شود به سایت معتبر جهانی و تخصصی دیسپلی میت و شما اگر از طرفداران واقعیت مجازی باشی خیلی از این رزلوشن بالا لذت میبری وقتشه دیگه شما هم با پیشرفت تکنولوژی خودتون رو ابدیت کنید الان دوره واقعیت مجازیه و رزلوشن بالا واقعا لازمه ، اونم صفحات سام که بسیار بهینه اند و اومده رزلوشن بالا رو در کنار مصرف بسیار کم قرار داده این هنر سام هست که از شزکتای دیگه برنمیاد ، درضمن برید سایت ترنجی برسی کامل گوشی منتشر شده و هیچ مشکل مدیریت رمی وجود نداره از نظر گرافیک در سطح بسیار بالایی قرار داره و طبق تست های انجام شده از اسنپ بسیار عملکرد بهتری داشته هم در گرافیک و هم مصرف و قدرت ، اون گیم لانچر هم یه اپشن هست که به کاربر اجازه میده مقدار رزلوشن بازی رو تغییر بده چون یکی توی بازی نیاز به رزلوشن بالا نداره و کم میکنه فزیم بالاتر میگیره و مهمتر اینکه مصرف باطری رو بسیار بهینه میکنه و این قابلیت بسیار مفیده ، و باز هم پوشش سلیقه کار بر هست ، ففط یه چیزی شنیدین و بازی با اعداد رو میکشید وسط ، وقتی پنلی با این رزلوشن داره مصرفی کمتر از فول اچ دی میده چرا استفاده نکنه ؟ چون از شزکت ایکس بالاتز قرار میگیره پس مفید نیست ؟ شماهایی که فن برند دیگه هستید لطفا نیاید و اینجا تخریب نکنید بذارید مردم با اطلاعات واقعی خریدشون رو انجام بدن ... ممنون

مقداد م در تاریخ : 1395/1/10

از مدیریت محترم سایت خواهش میکم این کامنت بنده هم تایید بفزماین در ادامه کامنت قبلی . ممنون
دوست عزیز در مورد مساله رم همونطور گفتم این مساله خاصی نیس و بیشتر در مدل اسنپها رخ داده منتها اس7 با همین مشکل نصفه نیمه آمار محبوبیت و استقبالی ک ازش شده عالی بوده حالا مردم دنبا کاری ندارن سونی پرفورمنس مثلا 15تا برنامه بدون ریلود داره و اس7 ده تا . در واقع برتری های اس7 به سایر محصولات شرکتها خیلی واضحه و شاید گوشیی هم باشه 15برنامه یا حتی بیشترم نگه داره ولی فروشش ناچیز باشه پس شما از روی یه مساله نصفه نیمه قضاوت نکن

مقداد م در تاریخ : 1395/1/10

حامد جان شما ک تعصبی نداری چرا در نظراتتون فرمودی گرافیک گوشی سونی xa ینی مالی860 دو هسته ای از گرافیک اس7 قویتره ؟؟؟ میشه اینو توضیح بدین چجوری این اتفاق رخ داده ؟

مقداد م در تاریخ : 1395/1/10

سلام ارادت دارم بنده هم از نظرات خوب شما استفاده میکنم .
راستش چنتا قبلا نظرات عجیب غریب داده و خلاصه کنم مث انتوتی اس6 و دوربینهای سونی و اعتراض ب دیسپلی میت و dxo .

مقداد م در تاریخ : 1395/1/10

سلام کامبیز جان . اره یاد امیر آقا بخیر ب بنده قول دادن بودن وقت معرفی اس7 ها بیان و مارو ب فیض برسونن ولی الوعده وفاشون هنوز عملی نشده . راستش دوس داشتم کامنت بذارم ک فک نکنی من بهتون دیس دادم ب خاطر انتقادهاتون از سامسونگ با اینکه منم انتقادهایی داشتم مث زمانیکه سامسونگ از شیشه فلز و فلز تنها بهره نمیبرد .
بله حق با شماست در مورد حذف مموری و گاهی خیلی از کارها و محدودیتها فقط فقط واسه اپل جواب مبده مث 4سال استپ روی دوربین 8مگا و خیلی کارهای دیگه .
موفق باشی رفیق

مقداد م در تاریخ : 1395/1/10

حاج محسن پیش فروشش 2.5 برابر زمان اس6 بوده .
من نمیدونم دیگه چی بگم
ب عنوان مثال اس7ها در دو روز صد هزار فروختن ولی وی10 در 45 روز حدود 450هزار تا ینی روزی 10000 عدد ولی اس7ها میانگین روزی 50هزار ! مثالهای دیگه هم نمیگم همین کافیه .
اگه فروش حداقل 40 50 میلیون این دو گوشی اس7 (ک ایشالا رخ میده و مبارک شرکتش باشه)از نظر شما ینی شکست پس بهتره نگاهی ب وضعیت فروش سایر اندروید سازها کنین تا ببینین واقعیتو .
شما ب عنوان یه آدم بیطرف و عاشق سونی (!)خودت قضاوت کن اگه مموری نباشه و ضد آب نباشه و دوربین برامده باشه ، تموم نکات منفی هست ولی اگه اینا همه رفع شده باشن ، بازم همه نکات منفی بازم هستن !

مقداد م در تاریخ : 1395/1/10

دوست قدیمی در مورد مدیریت رم ، من هیچوقت نگفتم هیچ مشکلی نیس بلکه گفتم وضعیت قابل قبوله و از زمان اس6 بهتر شده و وقتی عرض کردم فلان مقدار برنامه و گیم رو نگه میداره ینی مشکل خاص و بزرگی نیس . فک میکنم لوث شده
در مورد سخت افزار ، درسته همون 801 و ادرنو330 خیلی هم خوبه ولی خب میشه پیشرفت هم صورت نگیره اینم فکر خوبیه ک کمپانیها ازین جهت کار خاصی نکنن ک متهم ب بازی با اعداد نشن .
در مورد مموری ، من هنوزم معتقدم نبود کارت حافظه مفیدتره تا بودنش ولی خیلی از کاربرا دوس دارن کمترین حافظه ک ارزونترین هستو بخرن و با یه کارت 128 خیلی هم سود کنن و الان سامسونگ واسه بدست آوردن رضایت این دسته اقدام ب اینکار کرد وگرنه نظر من همون نظر قبلیه و سایر اندرویدسازها هیچ سالی فکر حذف مموری نبودن و همون روش سنتی رو ادامه میدن حتی تا چند سال آبنده هم شاید همینو ادامه بدن . پس منظور من این بود کسانی ک ب خاطر حذف مموری بهونه خوبی داشتن ، الان دیگه بهونه ای ندارن مث جریان دوربین برامده و ضد آب بودن منتها یادتون باشه گوشیهای سونی (غیر 810 ها)هم مشکل گرما داشتن (طبق تایید خودتون) و شما قبول داشتین حتی با وجود هسته های اختصاصی و نبودن بیگ لیتل ولی اس7 با وجود ضد آب بودن و معماری بیگ لیتل ، گرمای محصولات سونی رو نداره و یادتون باشه بارها محصولات سونی مجهز ب سیستم خنک کننده بودن ولی در عمل خودتون مشکل گرمارو قبول داشتین منتها اس7 ضد اب ک مستعد گمازا بودن شاید باشه ، وقتی ب سیستم خنک کننده مجهزه مشکلی نداره مث گوشیهای سونی .
دوست عزیز اگه اس7 مجهز ب بلندگوهای استریو بود ، ب نظرتون میشد بهترین ؟؟ الان ک چند ساله اچ تیسی در این زمینه حاکم بلا منازعه ، چقد ازین قضیه اش منفعت کسب کرده ؟ ینی ملاک شما یه اسپیکر استریو هست ؟ اگه اینطور بود الان اچ تیسی آقایی میکرد در دنیا و اپل و سامسونگ داشتن ورشکست میشدن . دوربین اس7 هم برامدگیش واقعا واقعا ناچیزه لطفا شما منصفانه تر ب این مورد نیگا کنید و حتی با وجود تمام آرزوهای شما در مورد اس7 ، بازم واژه "شاید" رو ب کار بردین ک این ینی اگه همه این مواردم وجود داشت از نظر شما ، "شاید" بهترین گوشی لقب میگرفت !
دوست خوبم ، 4کی واقعی ینی خالی شدن باتری / ینی بازی با اعداد . چرا 4کی روی 5.5 اینچ بازی با اعداد محسوب نمیشه ولی نصف اون بازی با عدده ؟؟ من فک میکنم واضحه سونی برخلاف سامسونگ نیاز داشته در رزولوشن دوربین و صفحه ، 2برابر ارقام سامسونگو ارائه بده ک عاشقان اعدادو جذب کنه و هرچه داشته رو کرده تا امسال سودی کسب کنه در بازار اشباع و شما دقت کنی ، همین 4کی خیلی بیشتر از 1080 محبوب شد با ابنکه در سایر موارد غیر رنگ ک اونم جذب کننده چربی و اثر انگشت بود ، تفاوتی نداشتن و از شما انتظار میره بعد اینکه 1080 رو عالی و زیاد از حد میدونستین یهو با دیدن 4تا1080 نظرتونرو تغییر ندین و اگه فردا روزی کمپانی محبوب 8کی استفاده کرد ، اونو بی عیب ندونین . واقعا سامسونگ واقعا اگه قصد بازی با اعداد رو داشت تصور میکنین نمیتونست رزولوشن 4کی رو سال قبل استفاده کنه ؟؟! ینی سونی بلد بود و سامسونگ دیسپلی نمیتونست ؟! یا امسال بعد دو سال 16مگا ، نمیتونست رو ب 20مگا بیاره ؟ خود سامی گفته امسال هم 4کی نمیزنیم و این ینی وقتی بهترین کیفیتو داره چرا 4کی بیاره ؟ سامسونگ خودشو با بهترین ینی اپل مقایسه میکنه و کارهای سایر اندروید سازها واسش تعیین نمیکنه نقشه راهش چی باشه . شاید فردا یه اندرویدی دوربین 30 بزنه ب نظرتون سامی هم میره محصول بعدیشو با دوربین 30 معرفی میکنه ؟

mohsen e در تاریخ : 1395/1/10

گوشی بسیار عالی هست.اما اگه من بخوام اینو بخرم یهو یکم بیشتر پول میدم اس7 اج رو برمیدارم.دوست داشتنی تره فقط اندازش یکم بزرگتره...
بهرحال فکر کنم تنها ایراد وارده مشکل مدیریت رم باشه که نا آشنا نیست و البته برای نصف مردم هم اهمیت نداره.فکر کنم لااقل 10 تا برنامه رو بتونه بدون ریلود شدن حفظ کنه که برای 50 درصد مردم کافیه...ولی مسلما بهتر بود که این مشکل رفع میشد.فکر کنم سامسونگ در این بخش به مشکل بدی خورده و نیاز به بهینه سازی داره
بگذریم...
البته جای یک جفت بلندگوی استریو خالیه.البته من خودم با هندزفری راحتم:)
کارت حافظه هم اضافه شد.اصلا حذفش اشتباه بود ولی حالا دیگه هست و این خوبه.
در کل گوشی خوبیه

محمد ح در تاریخ : 1395/1/9

سلام.منم با نظر اقا کامبیز موافقم.حیف نیست شرکت کلی وقت صرف ساخت گوشی خوب میکنه ولی حتما میان یه کار مسخره روش انجام میدن.اخه من نفهمیدم چه مرضی جدیدا افتاده به جون این طراحهای موبایل که تو گوشی دو سیم میان شیار میکرو رو با سیم دوم یکی میکنن!شرکت محترم این دیگه دو سیم نیستش تک سیم هست.اگه شیارهای اسلات سیمکارت و کارت حافظه جدا بود میرفتم سراغش ولی حیف ......بدبختانه یکی اینکارو میکنه بقیه هم می افتن دنبالش.

رضا . در تاریخ : 1395/1/9

دوستان متاسفانه باتری اس 7 علارغم همه پیش بینی ها حتی به نوت 5 هم نرسید! ولی نسبت به اس6 بهبود داشته
http://cdn.gsmarena.com/imgroot/reviews/16/samsung-galaxy-s7/battery/-728x314/gsmarena_001.jpg

ولی دوربینش شاهکار کرده و از زد5 رفت بالاتر

حمید ص در تاریخ : 1395/1/9

سلام دوستان، کسی میدونه این گوشی کی ب طور رسمی تو ایران معرفی میشه؟ با تشکر

vahid k در تاریخ : 1395/1/9

مقداد جان من که منکر خوبی اس۷ نیستم .. فکر نکنم هیچکدوم از بچه ها هم در کل منکر این باشن که اس۷ خوب نباشه .. من هنوز هم اس ۵ رو هم بغیر از دوربین جلو یه گوشی کامل بی نقص میدونم چه برسه به اس۷ .. اتفاقٱ بقول آقا فرزاد عزیز که اسمشم آوردی تو کامنتی اخیر یادمه در صفحه اس ۶ گفت یه بار که پرچمدارهای این دوساله انقدر به بلوغ رسیدن که واقعٱ تفاوتی تو کاربری نمیشه حس کرد که بخواد ٱدم با اومدن هر گوشی ایی کوچ کنه رو گوشی جدیدتر اگه مشکلی پیدا نکرده باشه گوشیش .. و واقعٱ این حرف رو من هم از ته دل بهش ایمان دارم چون داریم همه تجربه ش میکنیم .. در مورد پرفورمنس هم من خودم از نظر طراحی نسبت صفحه تو ذوقم خورد ولی اطلاعات دیگه ای نداریم ازش که بخوام نظر بدم ..با توجه به اینکه انگار قرار نیست توزیع و فروش جهانی داشته باشه .. خبرای عجیبی هم از اچ تی سی تو راهه که رکورد عجیبی رو میگن ثبت کرده .. ولی در کل فکر نمیکنم کسی منکر بدی هیچکدوم از گوشیهاعی جدید باشه و خود من فکر کنم تو اولین نظراتمم گفتم واقعٱ امیدوارم که یه گوشی خارق العاده از آب در بیاد که این یعنی تلاش بقیه برای هم سطح شدن و جا نموندن از بازار که خب این مسئله مطمئنٱ بنفع من کاربر و مصرف کننده منتهی خواهد شد

و یه سوال مقداد جان .. ممکنه از آپشن صفحه همیشه روشن بگی برام که چی هستش؟ چون خب همه گوشیها رو میشه صفحه شون رو همیشه روشن نگه داشت با تنظیم مقدار نور .. تکنولوژی خاصی وجود داره تو این آپشن سامسونگ که مثلا فرق کنه با بقیه؟ ،ممنون میشم ازت اطلاعات بدی بهم

mohammad n در تاریخ : 1395/1/9

دروود
چقدر نظرات زیاد
بزارید بیاد اول قشنگ جا بیفته
دوستانی که تجربه میکنن نظر میدن بلاخره خوب یا بدش در میاد
فعلا که اس 6 با اندرویید 6 مشکلی باهاش نداریم
ولی دروبین با مگاپیکسل کمتر و دیافراگم بازتر(f1.7) وایییییییییی یعنی نویز خیلی کمتر یعنی عکس میگیره ها
الکی مگاپیکسل بالا بردن چیه مردمو گول میزنن بعضیا، اصل اندازه سنسوره ن مگا پیکسل والا
کارت حافظم که میخونه
ضد آبو اینام که هست
انشا... باتریش جواب بده
مبارکه هرکی خریده

مصطفی ا در تاریخ : 1395/1/9

یه طراحی تکراری دیگه... واقعا سامسونگ چرا هیچ نوآوری و ابتکاری در گوشیهاش عرضه نمیکنه? من واقعا دیگه سامسونگ نمیخرم

ک م در تاریخ : 1395/1/9

درود مجدد
این هم جالبه برای اونایی که این گوشی رو خریدن
http://gadgetnews.ir/87519/۲۰-ترفند-جالب-گلکسی-اس-۷-و-اس۷-اج-سامسون/

ک م در تاریخ : 1395/1/9

درود
مقایسه بین اسنپدراگون و اگزینوس
ببینید حتما، خیلی جالبه، من خودم چیز دیگه ای فکر میکردم
http://www.zoomit.ir/2016/3/26/128531/exynos-8890-vs-snapdragon-820-speed-test/

ارسلان ش در تاریخ : 1395/1/9

کوچکترین شکی ندارم ک سامسونگ vgaدوربین بزاره شما میگیdxoبهتره
شرط میبندم ندیدی عکساشو!!!!همونطور که پارسال خودت قبول کردی که ندیدی و سایتام معتبرن
سایت خوده سامسونگ هم سایته معتبریه.

محسن غ در تاریخ : 1395/1/8

سلام
...
اس 7 والا تا اونجا که دیدیم و بقوله شما سایتا هم گفتن انچنان هم محبوب نشده !
چیزایی که نبوده و اورده تو گوشیاش !
بازم میتونی بری ببنی محبوبیتش نسبت اس 6 خیلی کمتره

محسن غ در تاریخ : 1395/1/8

اقا مقداد میدونی برنامه هاش چی بود ؟!
نکنه همش مسنجر بود یا اپایه خوده گوشی ؟!
اگه اینجوری باشه که همه گوشیا میتونن
اگه همش بازی سنگین بود یه چیزی ! یا حداقل 3 4 تا بازی سنگین !

د ی در تاریخ : 1395/1/8

دوستان گوشی هایی که الان داخل بازاره با گارانتی رسمی سامسونگه؟

MOH R در تاریخ : 1395/1/8

جناب مقداد،دوست گرامی
بازهم بحث های قدیمی "بازی با اعداد" کلید خورد.

نگاه شما یکطرفه است که کارهای سونی رو بازی با اعداد میدونی مثل صفحه 4K یا دوربین 23MP.

درسته اینجا صفحه Z5 پرمیوم نیست ولی ذکر این نکته لامه که بارها خدمت شما با ذکر سند و مدرک ثابت کردم که 4K سونی یک 4K واقعی بوده و نمیدونم چرا شما اصرار داری که این بازی با اعداد هستش
دوربین 23MP باعث ثبت جزئیات بیشتر میشه و متعاقبا شما میتونی زوم بیشتری رو در اختیار داشته باشی.

بگذریم،
بازی با اعداد یعنی استفاده از صفحه QHD در یک گوشی 5.1 اینچی و کاهش رزولوشن اون با برنامه Game Launcher برای به دست آوردن فریم ریت بیشتر و افزایش سرعت اجرای بازی ها.اگر صفحه QHD اونطور که شما اذعان کردی شفافیت بیشتری داره چرا سامسونگ کیفیت اون رو کاهش میده؟

حالا فکر کنم متوجه شدید دوست عزیز،که بازی با اعداد یعنی چی.خواهشا روی نظر دادن تون دقت بیشتری داشته باشید.
در پناه حق........../

MOH R در تاریخ : 1395/1/8

آقا مقداد
اگه برترین شدن یعنی بنچمارک بالاتر و CPU قوی تر،من هنوز هم ضعفی در S801 نمیبینم و کارها بسیار سریع توسط این چیپست صورت میگیره.بالا بردن الکی عدد بنچمارک فقط برای مردم ساده است.نه گیگ ها.

اگه برترین شدن یعنی اضافه شدن کارت حافظه،بهتره بدونید تو اندرویدی ها این اواخر فقط و فقط سامسونگ به سرش زد مثل اپل کارت حافظه رو حذف کنه و یکی از امکانات ضروری یک اسمارتفون فلگشیپ (پرچمدار) رو حذف کنه،تا جایی که خود شما (و بسیاری دیگر از طرفداران سامسونگ تو سایر سایت ها) موقع عرضه S6 عدم پشتیبانی از کارت حافظه رو به نفع مشتری میدونستید،حالا چرا داشتن کارت حافظه جزو نکات مثبت حساب میشه؟

اگه برترین بودن یعنی ضد آب بودن،سونی در ضد آب کردن محصولات اش(نه فقط سری Z) ید طولایی داره و نیازی نیست بحث کنیم راجع بهش.

اگه برترین بودن یعنی شرکت محبوب شما امکانات ساده ای که یک گوشی 300 هزار تومنی هواوی هم به کاربر میده رو حذف کنه و در نسل بعد با اضافه کردن اونها بخواد لقب بهترین بگیره،من اولین کسی خواهم بود که به صراحت میگم اون سایت یا مجله یا نشریه یا.... یک رشوه گیر حرفه ای هستش.

من هم قبول دارم S7 یک گوشی کامل هستش،اما عنوان بهترین زیادی برای S7 بزرگه
اگه
S7 یک جفت بلندگوی استریو با کیفیت داشت + حل کامل مشکلات مدیریت رم و تاچ ویز + دوربین کاملا مسطح + پشتیبانی از دو سیم کارت و کارت حافظه همزمان (نه یک سیم کارت و کارت حافظه یا فقط دو سیم کارت) و........ شاید میشد عنوان بهترین گوشی جهان رو بهش داد.

ک م در تاریخ : 1395/1/8

درود بر دوستان گرامی
من میگم بهتره به جای بحث و جدل، بیایم خودمون تست بکنیم ببینیم این گوشی مشکلاتی که رو کاغذ اعلام شده رو داره یا نه
الان این بحث رم رو من متوجه نشدم چیه
لطفا یکی شفاف توضیح بده که چه مشکلی داره
بعد هم بگه چطور میشه تست کرد و صحت و سقمش رو فهمید
من خودم روی گوشی خودم تست میکنم و بهتون نتیجه رو میگم
در مورد دوربین هم من مخالف نظر دوستانی هستم که میگن دوربینش مشکل داره
واقعا دوربین عالی و بی نظیره
هرکسی نتیجه مخالفی داره، آدرس ایمیل بزاره، من در هر شرایط نوری که بخواد، حتی در تاریکی کامل، عکس میگیرم و براش میفرستم
قضاوت با خودش
در مورد دوربین و عملکرد سخت افزاری به نظر من کوچکترین ایرادی به این گوشی وارد نیست
ولی هنوز معتقدم دوسیم هیبریدی بودن، بزرگترین ضعف این گوشی هست
ارادتمند

ک م در تاریخ : 1395/1/8

درود بر شما
به نظر من اتفاقا سایت فون آرنا، بهترین و معتبرترین بنچمارکها رو ارایه میده
شاید دلیل این تفاوت در مصرف باتری، به چیپستها برگرده
احتمالا در مورد سایتهایی که شما چک کردید اگزینوس بوده ولی فون آرنا از چیپ اسنپدراگون در بنچمارک استفاده کرده
در هر صورت با توجه به اینکه در بازار ایران، نسخه اگزینوس ارائه شده، اطلاعات ارسالی شما بیشتر به درد میخوره تا اطلاعات ارسالی بنده
ارادتمند

MOH R در تاریخ : 1395/1/8

جناب مقداد
اصلا بحث سر این نیست که S7 چند تا برنامه میتونه روی رم نگه داره؟
بحث ما اینه که چرا شرکتی به بزرگی سامسونگ در رفع مشکلات پایه ای تاچ ویز ناتوان هستش؟
اصلا چرا باید این مشکل مدیریت رم،اونهم برای شاخص ترین محصول یک کمپانی مثل S سامسونگ وجود داشته باشه؟؟؟

چرا سامسونگ به جای تمرکز بر حل مشکلات تاچ ویز،سعی در پوشاندن واقعیت داره و با ایجاد محدودیت در مدیریت رم نمیخواد این مشکل رو حل کنه؟ایا این نشون دهنده ضعف نرم افزاری سامسونگ نیست؟

چندی پیش در خبرها اومده بود که سامسونگ با کمک گوگل قصد داره تاچ ویز رو بهینه سازی کنه،ایا این نشون نمیده که سامسونگ با این همه دک و پز و شهرت جهانی و فروش فوق العاده،اما درگیر چند عیب و ایراد مضحک شده؟
.............................
اینکه شما میگی قضیه رو بزرگ نشون ندیم صرفا بخاطر حس طرفداری شما هستش که نمیخواید ضعف های سامسونگ رو قبول کنید،اینجا یه مرجع تخصصی هستش و کاربران به امید راهنمایی و یافتن محاسن و معایب یک محصول عضو این سایت میشن،کسی از گفتن واقعیت نه سود میکنه و نه ضرر،اگه شما فکر میکنی من از طرف سونی مامور بد گویی از سامسونگ هستم،حاضرم حقوقم رو با شما نصف کنم،
(صرفا جهت شوخی). (:

ک م در تاریخ : 1395/1/8

درود بر شما
من این مطلب رو ندیده بودم، ممنون
ولی قطعا مصرف باتری در اگزینوس، به مراتب بهتر از اسنپدراگون هست، شکی در این موضوع نیست
ارادتمند

مسعود ر در تاریخ : 1395/1/8

دوستان بدنیست قبل از خرید هرگوشی سامسونگ یا غیر سامسونگ که از نمایشگر AMOLED استفاده میکنه سری به show room هایی که در بازار موبایل یا پایتخت هست بزنن . یک صفحه اینترنتی یا تصویر کاملا سفید رو با اون گوشی باز کنن و به وضوح ببینن که 90% گوشیهایی که نمایشگر امولد دارن و در show room ها هستن دچار مشکلی بنام AMOLED BURN IN هستند ....و متاسفانه تصاویری که مدت زیادی روی صفحه نمایش داده شده بصورت یک تصویر محو رووی نمایشگر گوشی حک شده ....

ارسلان ش در تاریخ : 1395/1/8

اینdxo اگه پادسال جی۴ و وی۱۰ الجی رو بعد از نوت۵ آورده پس مشخصه زیاد قابل اعتماد نیست
همه چی مکا پیکسل نیست کاملا درسته ولی مگاپیکسل هم هیچ نیست
S7 ندیدم البته عکسشو ولی باز نمیتونم بپذیرم اولا دیافراگم باز یعنی عکس تو شب،که من نمیخوام
دوما پیکسل بزرگش فکر کنم تازه اندازه پیکسل ایفون شده و از htcخیلی کوچیترع

ارسلان ش در تاریخ : 1395/1/8

نادر جان حرفتون کاملا اکونومیک،درست،منطقی،و صدالبته قابل تطبیقه ولی امسال برنده خاصی بعد از۴ سال تبلیغ به اونجا ک قول میداد رسیده
امیدوارم هرچی بلده،دو کنه
واقعا اون برند بخواد میتونه اینکارو کنه ولی وقتی دنیا تک محصولی باشه همون تک برند صرر میکنه
مثله لاکساکتیکا،الان از ری بن تا عینکهای لوکس و اسپورت و مارکهای برتر مد مثله d&G و آرمانی،و هر عینکی بفکرت برسه ،همرو شرکتی توی یکی از زیباترین و بکرترین نقاط اروپا و در روستایی کوچک میزنه
وقتی از رییسش میپرسن چرا همرو به۱ اسم نمیزنی؟؟؟میگه مردم تنوع دوست دارن الان شده قضیه کل کلهای ما،نصفه این برندها با همن این دوربین اون رو میزنه اون صفحه این و .....
تهش مهمه چندتا اسم باشه که کل کل کنیم سرش بدتر از فوتبال

کامبیز s در تاریخ : 1395/1/8

با سلام مقداد جان عزیز و گرامی .
یادمه امیرخان میگفت .(دیگه برام محرزه که کسانیکه دیسک لایک میدن فروشندگان خاصی هستن ))....اما شاید صحبت انروز من به مذاق چند تا فروشنده خوش نیاد و دلشون بخواد فقط فروش امروزشون خوب باشه و هر کی ایرادی بگیره از نظر اونا دیسک لایکه ..
اما من به فکر فروش فرداشون هستم که سامسونگ نشه برندی که همه ازش فرار کنن مثلا ...همین اس ۷ که الان مجدد حافظه جانبی توش برگشت ۲ دلیل داره ..اول سامی نتونست مثل اپل تو بازار حافظه ۶۴ و ۱۲۸ وارد کنه (شاید بعلت حجم فروش بالا و یا محاسبه نکردن نیاز قطعه سازی )
۲.صحبتهای افرادی مثل من و دیگران که میگن بابا تا زمانیکه نمیتونی حافظه بالا در حجم زیاد به بازار روانه کنی .نیاز کاربر رو فراموش نکن ۲۴ گیگ حافظه با فیلم برداری 4kعملا یعنی هیچ .یعنی کاربر فیلم برداری نکن ...
این انتقادات بخصوص در این برهه بشدت برای سامسونگ لازمه ...تا با این کارهاش قافیه رو نبازه .چون اصلا توجه به کارهاش نداره ..وقتی هواوی میاد حافظه ۶۴ داخلی با پشتیبانی کارت حافظه تا ۲۰۰ گیگ میزنه .یعنی ۲۶۴ گیگ به کاربر فضا میده ....سامسونگ میاد ۲۵ گیگ حافظه بدون توانایی ارتقا میده .و حتی یه مورد حافظه ۶۴ هم به بازار نمیده ...یعنی ۲۶۴ در برابر ۲۵ ...با فیلم برداری ۴k..این یعنی سامسونگ اینقدر توجه به موارد جانبی کرده که چنین مطلب مهم و حیاتی رو یا یادش رفته .یا گیج شده .یا محاسباتش اشتباهه و اگه همین روند رو ادامه بده میتونه بشدت به ضررش بشه ...
نوکیا با اشتباهی مشابهه از برند نمره یک خیلی سریع پایین کشیده شد .دلیلی نداره برای سامسونگ تکرار نشه .
اما توضیح من ۲ حسن داره ....اول مدیران سامسونگ این بازخوردها رو از سر تا سر دنیا جمع آوری میکنن .
دوما اونی که میخواد گوشی بخره .قبل خرید کل زیر وبم گوشی نخریده رو میشناسه

محسن غ در تاریخ : 1395/1/8

چیزه خاصی منم که حتی کمک هم میکنم مثل کامنت زیره شما دیسلایک داپن که اصلا مهم نیس

محسن غ در تاریخ : 1395/1/8

سلام
خب اول اس۷ که کات حافظه میخوره!
اونم که میگین سلیقه کاملا درسته ! ولی
اینم بدونین اس۷ گوشی ۲۰۱۶هس و زد۵ گوشی ۲۰۱۵! اس۷ باید با گپشی‌هایه هم دوره خودش مقایسه بشه ولی خب به هر حال معلومه گوشی جدید میاد مطمنن بهتر از نسخه قبلیه!

کامبیز s در تاریخ : 1395/1/8

با سلام از اقا مهدی گل ..و همچنین تشکر از مقداد جان عزیز
نظر لطفتون است .سعی میکنم کمک حال دوستان باشم ...واقعا حیفم میاد گوشی های سامسونگ به حد بسیار مطلوبی از توانایی و زیبایی رسیدن .و شدیدا user friendly هستن .
حیفه سامسونگ با این تغییرات بسیار کوچیک ولی بشدت حیاتی کاری کنه که طرفدارهاش برن به سمت برندهای که فعلا در سطح پایین تری هستن ولی چون نیاز کاربر رو پاسخ میدن افراد مجبور به مهاجرت به اونها بشن .
مثلا نوت۵ با کلی امکانات بخاطر نداشتن یه شیارحافظه جانبی تبدیل به یه مشکل بزرگ برای کاربر بشه .
یا همین اس۷ .اومده تو دوسیم کارت حافظه جانبی رو هیبریدی کرده .واقعا کار گذاشتن یه شیار حافظه اختصاصی هیچ کاری برای سامسونگ نداره اما همین بشه تاندون آشیل مدل دو سیم کارتش .و برای همین یه مورد هزاران حسن اس۷ تحت شعاع قرار گرفته بشه

کامبیز s در تاریخ : 1395/1/8

با سلام دوست گرامی .
نظر من دقیقا نظر دوست گرامی هست که به کامنت شما جواب دادن جناب ک م
اما دقیقا برای برای همین حرف شما دارم میگم ...ما داریم در باره بازار ایران و استفاده در ایران صحبت میکنیم و اصلا برای من مهم نیست مردم آلمان نیاز به چه گوشی دارن .و اهمیت هم نمیدم مردم آلمان دوست دارن دو سیم کارت تا نه ..
اما تو ایران با این اختلافات شرکتهای موبایل واقعا نیاز به دو سیم است .مثلا محل کار من اصلا همراه اول انتن دهی مناسب نداره و من نیاز به رایتل دارم .
یا برادرم بخاطر شغلش حتما نیاز به دو سیم کارت داره تا بتونه تماسهای شغلی خودش رو که بسیار زیاد و بی وقت هم میباشد رو از تماسهای خانوادگی و دوستانش جدا کنه .
و هزار و یک مورد دیگه که تو ایران نیاز به دو سیم است ..
اصلا ممکنه یکی نیاز به دوسیم نداشته باشه خوب مشکلی نیست مدل دو سیم نگیره تک سیم تو بازار فراونه .
اما هزاران نفر نیاز به دوسیم و حافظه مناسب دارن .خوب سامسونگ حداقل اون چیزی که گفته رو باید تو بازار روانه کنه ..وقتی میگه مثلا اس ۷ یا اس ۶ یا نوت۵ با حافظه ۶۴ و ۳۲ و تک سیم و دوسیم .خوب اینها قطعا با نظر کارشناسی خود سامسونگ تولید شده چون میدونسته مردم چی نیاز دارن .حالا اگه فقط بیاد مدل ۳۲ رو به بازار ها بده عملا انکار دروغ گفته ..خوب راحت میگفت فقط ۳۲ تا من خریدار هم بی خود انتظار نمیکشیدم ودر همون لحظه اول معرفی بی خیال خرید سامسونگ پرچمدار بشم...
اون چیزی هم که فرمودین نوت۵ با حافظه ۶۴ فقط تک سیم بوده .من منظورم وجود گوشی پرچمدار دو سیم کارت با حافظه ۶۴ میباشد که عملا ۱.۵ ساله تو بازار نه ایران و نه منطقه خلیج فارس وجود خارجی نداره
بطور کلی سامسونگ بزودی تمام این کارهایی که تو این ۱.۵ سال رو انجام داده مجبور تغییر رویه بده ..یا منتظر این باشه کم کم مردم به سمت پرچمدارهای دیگه برن ..
این یه زنگ خطره بزرگه برای سامسونگ که نتونه نیاز بازار رو پاسخ مناسب بده ..
بیاد گوشی بی نظیری مثل نوت۵ بزنه .دو سیم کارت ولی بشدت از حجم حافظه مورد نیاز رنج ببره .
واقعا من هیچ ایرادی نتونستم تا الان از نوت۵ بگیرم الا همین نبود کارت حافظه یا کمبود حجم حافظه .
اس ۷ هم همه خواهند دید .کسانیکه تک سیم کارت نیاز دارن براشون اس۷ گوشی بی نظیری خواهد بود ..اما برای کسانیکه ۲ سیم نیاز دارن از کمبود حافظه بشدت رنج خواهد برد...
فقط یه مطلبی ..من یه جا خوندم که شرکتهای مخابراتی میتونن نوعی از سیم کارت رو به بازار تحویل بدن که داخلش حافظه داشته باشه و برای این شیار کارتهای هیبریدی طراحی شده ..ایا دوستان چنین موردی رو شنیده اند یا فقط در حد یک پتنت فعلا معرفی شده که بعدها روش کار بشه

vahid k در تاریخ : 1395/1/7

دوست عزیز زیاد به لایک و دیس لایک توجه نکن شما از تجربه و نظرت بگو همیشه صادقانه .. مطمئن باش اونیکه بخواد استفاده کنه استفاده میکنه و همین مهمه .. من از تمام تجربیات و نظرات دوستان .. از تک تکشون که میخوونم در نهایت به یه جمع بندی کلی و آگاهی میرسم پیش خودم و این مهمه و از این بابت هم اتفاقٱ باید آدم باید ممنون همه باشه که میان نظر میذارن چه درست و چه اشتباه حتی اونش فرق نمیکنه چون تا نظری گذاشته بشه هم که درست نباشه باعث جوابها و نظرات دیگه میشه در مقابلش که همه ی اینا میتونه در جمع بندی کلی باعث آگاهی و اطلاعات بیشتر آدم بشه .. البته اگر همیشه دنبال بیشتر دونستن و یاد گرفتن باشیم

hadi m در تاریخ : 1395/1/7

سلام دوستان من میخوام این گوشی رو بخرم به نظرتون تا کی صبر کنم قیمتش پایین بیاد الان 2200 هست کف قیمتش چنده تا چه قیمتی پایین میاد

مقداد م در تاریخ : 1395/1/7

دوست عزيز نتايج فون ارنا نميشه بهش تكيه كرد و خيلي جاها نتايج عجيب غريبي داشته . من هر چي سايت معتبر ديدم عمر باتري اس٧ رو بهتر از اس٦ اعلام كرده بود ك با توجه ب باتري بزرگتر قابل پيش بيني بود .

مقداد م در تاریخ : 1395/1/7

وحيد جان پردازنده اش ك بهترين شد و فروش خيلي خيلي خوبي هم داشت و باتريش هم قابل قبول بود حتي با اينكه رقباش باتري بزرگتر و صفحه ١٠٨٠ داشتن . الان اس٧ باتريش عاليه سخت افزارش هم بهتر شده و مموري هم ميخوره و ضد آب هم شده پس فك ميكنم بهترين بودن لايقش باشه ...

مقداد م در تاریخ : 1395/1/7

بله . البته دوست بسيار خوبمون فرزاد جان (far z) هم من ازشون خواهش كردم تشريف بيارن بتونيم از نظرات خوبشون بهره ببريم

مقداد م در تاریخ : 1395/1/7

moh r :
دوست عزيز بنده بارها عرض كردم روي همين رم ٤ حداقل ١٠ الي ١٢ برنامه و بازي سبك و سنگين ميشه نگه داشت و ديروز هم يه سايتي ميديدم ك اشاره كرده بود ١٤برنامه بدون ريلود شدن روي رم ٤ نگه داشته پس فك ميكنم اين قضيه رو بزرگ نشون نديم بهتره ...

مقداد م در تاریخ : 1395/1/7

ارسلان ، كساني ميگن دوربين افت كيفيت داره ك يا دانسته يا نداشته با واقعيت مخالفت ميكنن يني ميدونن كيفيت بهترم شده ولي ميگن كمتر شده . شما مطمئن باش در جزيياتي ك بارها اشاره كردم دوربين اس٧ بهتره . سامسونگ اگه اهل بازي با اعداد بود ميومد حداقل دوربين ٢٠ميزد اونور هم صفحه ٤كي تا خيليهايي ك عاشق عدد هستن رو جذب كنه ولي وقتي با ٢كي بهترين كيفيتو ميزنه و با ١٢مگا از همه بهتره ، چه لزومي داره بياد ٢٣مگا بزنه و ٤كي ؟

صادق ص در تاریخ : 1395/1/7

سلام.این موردی که گفتم بنچمارک نیست عمر باتری هست که در سایت جی اس ام آرنا قید شده.سایت جی اس ام آرنا گلکسی اس ۷ رو با پردازنده اگزینوس بررسی کرده که عمر باتری بهتری نسبت به نسخه اسنپدراگون که سایت فون آرنا بررسیش کرده داره.

http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s7-review-1408p3.php

فرشاد ع در تاریخ : 1395/1/7

ممنون از پاسخگویی
بله تک تک میشه اطلاعاتشونو بدست آوورد

البته مقایسه بنچمارک بین دو چیپ یکسان هم همیشه برایبر نمیشن چون مثلا سونی ام4 با اسنپ615 و 2تاسی پی یو 4هسته ای با هواوی پی9 لایت نسخه اسنپ615 و 1سی پی یو یکپارچه 8هسته ای فرق خواهد داشت حتما.

MOH R در تاریخ : 1395/1/7

من احساس میکنم متوجه قضیه بودید ولی متوجه عدد 49 ساعت نشده بودید.چون با یه لحن عصبانیت گفتید کجا عدد 49 واسه باطری گفته شده؟من هم به عدد 49 و هم به عدد 80 ساعت اشاره کردم و شما پرسیدید که کجا همچین عددی ثبت شده من هم براتون با مدرک از سایت GSM Arena ذکر کردم که شما فکر کنم متوجه نشده بودید.
من نگفتم S7 تو حالت 80 ساعت ضعیفه،بلکه در 49 ساعت و با قابلیت Always On منظورم بوده که حتی عدد 49 ساعت رو هم ذکر کردم.
در ضمن یادم نمیاد جایی گفته باشم رکورد پرمیوم عالیه :( شما که خودت بهتر میدونی که S810 چقدر مصرف میکنه و منم اتفاقا به همین دلیل گفتم که یک باطری 4000 میلی آمپری برای S810 کم هستش.اما فقط شما روی این تاکید میکنید که پرمیوم 66 ساعته،صفحه نمایش 4K اش در 90 درصد مواقع FHD هست ولی یک خط در مورد پردازنده پر مصرف اون نگفتید که اگر یکی از سری نوت یا S سامسونگ از S810 استفاده میکرد باید انتظار باطری بین 30 تا 40 ساعت رو داشت و نه بیشتر.
بله S7 با اینهمه بهبود در سخت افزار و نرم افزار و افزایش فوق العاده حجم باطری بازم به نسبت ضعیف عمل کرده،طوری که خود شما و بعضی دوستان و حتی خود من انتظار 100 ساعت به بالا رو داشتید و داشتم اما اینطور نشد.
شما چه بخوای و چه نخوای قابلیت Always On هم جزو همون امکانات بی مصرف و صرفا تبلیغاتی هستش که سامسونگ امثال اون ها رو توی S6 بعد از کلی انتقاد کاربران حذف کرد.تازه واسه صفحه نمایش Amoled که رنگ مشکی رو با خاموش کردن پیکسل ها نشون میده بسیار عجیه که چرا اینقدر عمر باطری تو این حالت کم میشه،خدا به داد LG و G5 اش برسه که از LCD استفاده میکنه،همین کم شدن رکورد باطری تا نصف (تقریبا) ثابت میکنه که نبودنش بهتره تا بودنش.

در بحث باطری به عنوان سخن پایانی فقط این رو بگم و بحث رو کاملا خاتمه بدیم مقداد جان،حقیقت اینه که انتظار ما از باطری S7 خیلی بالا بود،طوری که من طرفدار سونی و شما طرفدار سامسونگ و خیلی های دیگه از طرفداران سایر شرکت ها هم انتظار بالایی داشتند از باطری این گوشی،به هر حال سخن اخر اینه که از قابلیت صفحه همیشه روشن استفاده نکنید تا باطری 80 ساعته رو داشته باشید،موافقید؟
.................................
من هم مسایل واقعی رو بیان کردم عزیزم،من واقعا بعد از نوت 4 از S7 خیلی خوشم اومده و انتخاب بعدیم قطعا نوت 6 یا X بعدی سونی خواهد بود.S7 گوشی عالی و کاملی هستش با چنتا ضعف کوچیک که همین باعث میشه خیلی ها منجمله خود من سمت خرید این گوشی نیایم.

وقتی به فرض مثال من میبینم یه گره در مدیریت رم این گوشی هست حتی اگه 100 درصد هم ثابت بشه کاملا برطرف شده بازم به همین راحتی اطمینان نمیکنم برای خرید،شما خودت قبول داری سامسونگ خودش داره تیشه به ریشه خودش میزنه و کسایی مثل بنده که حساسیت خاصی روی کارکرد بی نقص یک گوشی اونهم پرچمدار دارن رو از خرید محصولاتش منصرف میکنه؟
نه من،بلکه خیلی های دیگه هم همینطوری هستند.

در پناه حق............./

مقداد م در تاریخ : 1395/1/7

دوست عزيز اس٧ زمين تا اسمون با زد٥ تفاوت داره چه برسه ب زد٣ منتها اون موضوع رم ظوريه ك زيادي بزرگ شده از طرف رفقا يني چون هيچ ايرادي از ساير موارد نميشه گرفت روي اين موضوع بيش از حد زوم ميشه مثلا عنوان ميكنن گوشي با رم يك گيگ از اس٧ بهتر عمل ميكنه !! حدود ١.٩ گيگ از رم خاليه و با همين مقدار ، حداقل ده دوازده برنامه سنگين و سبك ميشه نگه داشت و بيشتر ازونم مورد نياز نميشه . ضمن اينكه شما ب ساير موارد هم نگاه كن يني تمام تمركز شما روي شايعات مبالغه اميز نباشه و ب مواردي مث كيفيت دوربين و صفحه و اعتبار و طراحي هم نيم نگاهي كني ميبيني اس٧ ها بهترين پرچمداران امسال هستن و حتي پرچمدار نيمه اول سوني هم نميتونه با اس٧ رقابت كنه . سروش جان هيچ گوشيي كامل نيس و بدون وسواس ميشه حداقل يه عيب از هر پرچمداري بدست اورد ولي شما ببين عيب اس٧ عير اين موضوع رم ك مشكلي نصفه نيمه هست ، ديگه چيزي نيس ...

ارسلان ش در تاریخ : 1395/1/7

دیگه فکر کنم عالم و آدم میدونن من تالستونs6 داشتم.خب تو همین لینک نوشته۷۳ ساعت
منظورش مسلما باید استندبای باشه چون s6 رو هیچ استفاده ای جز ۲ساعت تلگرام و ۲ساعت بازیه گرافیک متوسط رو به پایین مثلهsubway بازی کنی اخطار۱۰درصد اومده
اتفاقا جالب شد،الان یکی از ارکان تبلیغاتیs7بعد از صip68شده همیشه روشن بودن صفحه
خب اگه جزوه امکاناته برتره و باید تبلیغ بشه ،هرجوری کلاه تو قاضی کنی این ۳۱ ساعت افت باتری باید بیاد هرچند همونح۰ ساعت مفهومه مشخصی نداره چون بدون شک همه میدونیم استفاده متوسط و رو به پایین حتی،تو هر فرهنگی از مردم دنیا،هرگز۸۰ ساعت رو نخواهد دید
نوت۵ توgsm چند ساعت نوشته؟؟؟؟؟
اندروید۴ به بالا مسلما بهترین باتری بوده که باهاش کار کردم،خیلی محدود و رو به پایین،صفحه چت و شبکه اجتماعی کل روز استفاده نشده،۳ساعت وبگردی و یک ساعت عکاسی و دیدن همون عکس به اضافه ور رفتن و یادگرفتن قلم الان که ۳ صبحه۱خ درصد مونده و ۲۶ ساعت باتری داشتم
اینم یقینا نوت۵ از همه دزوایسهای سامسونگ تو باتری بالاتره بدون شک

محسن غ در تاریخ : 1395/1/7

سلام
سایت همسایه هم که دوستان انگاری‌خیلی قبولشون دارن و چند بارم لینک داپن انگار‌مقایسه کردن دوربین گوشی هایه اس۶ و اس۷ جی۴ و‌۶اس
که میتونین ببینین! تو‌شب‌چقد‌بهتر عمل‌کرده اس۶ نسبت به اس ۷! و روشن تره عکسا!
با‌فلش هم که ایفون و جی ۴ خیلی‌خیلی‌روشن تر اینگوشی‌عکس‌گرفتن!
غلظت‌رنگ هم تو عکسه اون قصره که میتونین ببینین!!!!!

http://www.sakhtafzarmag.com/اخبار-و-مقالات/موبایل/9192/مقایسه-کیفیت-دوربین-گلکسی-اس-7-آیفون-و-جی-4

مسعود ح در تاریخ : 1395/1/7

این یه ایراد بزرگ سامسونگ که هیچ وقت نمیتونه حلش کنه.
در این ویدئو می بینیم اس 7 اج با 4 گیگ حافظه رم تا 7یا 8 برنامه در حافظه رم به خوبی اجرا می شوند اما وقتی با این وضعیت یک بازی اجرا میکنید-برنامه های سنگینی مثل گوگل کروم از رم پاک می شوند به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.aparat.com/v/tGcYg

تهمینه ب در تاریخ : 1395/1/7

سلام.
من اواسط همین ماه میخام از این گوشی بخرم میخاستم بدونم مدل دوسیم 64گیگ رنگ سفید تا اون موقع چند در میاد؟
باتشکر از دوستان.

vahid k در تاریخ : 1395/1/6

دوستان عزیز اصلا لفظ بهترین گوشی دنیا یه اشتباه لفظی نیست بنظر خودتون؟
در بکار گیری لفظ بهترین عوامل بسیاری دخیل هستند ..
۱.. قیمت
۲..سایز مشابه
۳..امکانات
۴..زیبایی
با یه نگاه سطحی به این موارد به سادگی میشه پی برد که بهترین وجود نداره وقتی سلایق و کاربریهای متفاوت تناسبشون با هم فرق میکنه

مثلا من الان میگم میت ۸ قویترین گوشی دنیاست
هر استدلالی که شما بکنید من فقط مدعی میشم یه گوشی با صفحه ۶اینچ معرفی کنید که قدرت میت رو داشته باشه لطفٱ..!
این مثال رو زدم تا متوجه بشیم عوامل بسیاری گوشیها رو از هم مجزا میکنن و شما اونی برات بهترینه که فقط و فقط نیاز کاربری شخصی و اختصاصی خودت رو برات بتونه رفع کنه

از بعد فلسفی بگیر تا دیدگاه تکنیکی و تکنولوژی لفظ بهترین یه ادعای بی پایه س .. در مورد هر برند و یا هر گوشی ایی

vahid k در تاریخ : 1395/1/6

والا دوست عزیز دوستان گرامی.. اس۶ رو هم که از نبود حافظه جانبی نبود مقاومت در برابر آب و غبار .. نبود باتری مناسب و مقبول .. نبود مدیریت بهینه رم رنج میبرد هم به همین جور استنادها بهترین گوشی دنیا اعلام کرده و میدونستن
حق بدید که کمی بی تفاوت باشیم به اینجور مدعیات

ک م در تاریخ : 1395/1/6

درود بر محسن عزیز
یه نگاهی به این لینک بندازید لطفا
http://www.phonearena.com/phones/Samsung-Galaxy-S7_id9817/benchmarks
در بنچمارک، باتری زد 5 پریمیوم کمی بهتر از باتری اس ۷ عمل میکنه ( هفت ساعت و پنج دقیقه در برابر شش ساعت و سی و هشت دقیقه )
البته تفاوت خیلی نیست ولی به هرحال در بنچمارک نمره زد پنج پریمیوم خوب و نمره اس هفت، متوسط هست.
زد پنج پریمیوم گزینه اول من برای خرید گوشی دو سیم بود، من روز بیست و هفت اسفند اس ۷ رو خریدم.
ولی تحقیقات من، به من ثابت کرد که اس ۷ انقدر بهتر از زد ۵ مریمیوم هست که قید استفاده از کارت حافظه رو بزنم و اس ۷ رو بخرم. شما هم یه بررسی بکنید، احتمالا به نتیجه من میرسید.
حتی نکت پنج هم به نظر من بهتر از زد پنج پریمیوم اومد.
البته خب سلیقس
مثلا من قبل از اینکه برم گوشی ها رو ببینم، تو نظرات خونده بودم که زد پنج پریمیوم رنگ کروم، بسیار زیبا و لوکس هست
ولی وقتی رفتم و این گوشی رو دست گرفتم، خیلی خوشم نیومد
یه سری چیزا سلیقه ای هست ولی روی کاغذ و با توجه به بنچمارک، طبق اطلاعاتی که من بدست آوردم، اس ۷ به مراتب بهتر از گوشی زد ۵ مریمیوم بود.
ارادتمند

ک م در تاریخ : 1395/1/6

درود
اینکه گوشی دو سیم فقط در ایران کاربرد داره، حتی اگر هم درست باشه، دلیل بر این نمیشه که سامسونگ همچین چیزی تولید نکنه، میدونید که گوشی ها ورژنهای مختلفی دارن و با فرض درست بودن استدلال شما، سامسونگ میتونست برای بازار ایران یا بازاری که ایران جز اون هست، این کار رو انجام بده. من با تظر کامبیز جان موافقم و به نظرم در حالت کلی، این ایراد وارده و گوشی هیبریدی، هرگز پاسخگوی نیاز کاربرای دو سیم نیست. ضمنا، اون دو گوشی ۶۴ که شما فرمودید، هیچ کدوم حداقل در بازار ما، ورژن دو سیم ندارن.
ارادتمند

ک م در تاریخ : 1395/1/6

درود
من اون بنچ مارکی که شما فرمودید رو پیدا نکردم، ممنون میشم لبنکش رو بزارید
ولی طبق بنچ مارک سایت فون آرنا، باتری اس ۶ با ۷ ساعت و ۱۴ دقیقه وضعیت خوب و باتری اس ۷ با ۶ ساعت و ۳۸ دقیقه وضعیت متوسط رو داره (در شرایط بنچمارک ذکر شده )
در حالت کلی، باتری اس ۶ بهتر از اس ۷ هستش
http://www.phonearena.com/phones/Samsung-Galaxy-S7_id9817/benchmarks
ارادتمند

ک م در تاریخ : 1395/1/6

درود
توی گوگل اگر بزنید، اطلاعات لازم رو در مورد چیپستهای مختلف بهتون میده
ولی اینکه بخواین معادل سازی کنید، تنها راهش اینه که دو تا گوشی که دو تا چیپست مختلف رو دارند، در سایت فون آرنا، بنچ مارکش رو بزنید و با هم مقایسه کنید
من راه دیگری به نظرم نمیدسه
ولی خیلی خودتون رو درگیر این اعداد و ارقام نکنید
باور کنید برای ماها با کاربریه محدودی که داریم، هیچ فرقی نمیکنه چیپست از چه مارکی باشه
سرعت پردازشها تقریبا جوابگو هست و شاید یک مقدار گرم شدن گوشی برای ما ملموس باشه
ارادتمند

ک م در تاریخ : 1395/1/6

درود بر حسین عزیز
والا در مورد ایراداتش، من فعلا مشکل خاصی باهاش ندارم
شاید بشه فقط باتری رو گفت، اگه یه روز جی پی ار اس روشن باشه (توجه کنید، وای فای نه) و باهاش کار کنید، آخر شب باید دوباره شارژ بشه
نمیدونم این عیبه یا نه
در مورد حافظه هم من نمیتونم نظر بدم
حقیقتش من تبلت دارم و فایلهایی مثل کتابها و آهنگها و ... رو روی تبلتم نگه میدارم
روی موبایل، معمولا فایل خاصی نگه نمیدارم
اگر در کارکرد با گوشی به مشکلی برخوردم، حتما بهتون میگم اینجا
ارادتمند

ک م در تاریخ : 1395/1/6

سلام
آقا الان این دیسلایکی که به من دادید برای چی بود خداییش؟
من گفتم ورژن دو سیم خریدم، این دیسلایک داره؟
😂😂😂😂😂😂😂

محسن غ در تاریخ : 1395/1/6

سلام
شما فک کنم همونی که تو پیج ایفونی !
میتونی بنچمارکارو ببینی !
یه نکته دیگه
سری 800 اسنپ پرچمداره
600 میانرده
400 هم پایین رده !
کیرین هم که سری 900 پرچمداره
600 هم میانرده
مدیا تک هم درس نمیدونم شرمنده
ایفون هم که کلا پرچمدار

far z در تاریخ : 1395/1/6

عزیزانی که نگران مشکل مدیریت رم هستند لطفا ویدیو کلیپ رو تو این لینک ببیند:

http://toranji.ir/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%DB%B7-%D8%A7%DA%AF%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B3-%DB%B8%DB%B8%DB%B9%DB%B0-%D8%A8%D8%A7-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6/

ظاهرا دیگه این مساله وجود نداره.

یه مساله مهمی وجود داره. اگه ویدیو بالا رو نگا کنید گوشی شیاومی که از اسنپ 820 استفاده میکنه هم تو اجرای برنامه ها بسیار کند هست و هم تو مرور اینترنت.

مشکل مدیریت رم تو اس7 ها مربوط به اونهایی هست که با اسنپ 820 هست:
https://www.youtube.com/watch?v=233f0ewFWGk

البته باید این نکته رو هم اشاره کنم که اس7 های 820 مربوط به مدل های اپراتوری بازار آمریکا هستند که این مشکل میتونه به علت رام اونها باشه (مثلا اپراتور تی موبایل رام اختصاصی خودشو داره). چوت بعید هست که نوع چیپ تاثیری روی مدیریت رم داشته باشه.

میشه نتیجه گرفت مدل های اگزینوس تا حد زیادی دیگه مشکل رم ندارن.

Ali B در تاریخ : 1395/1/6

آقا من میخواستم این گوشیو بخرم ولی نتایج عجیب htc 10 در antutu یه ذره دو به شکم کرده به نظر شما کدوم رو بخرم؟؟؟

صادق ص در تاریخ : 1395/1/6

سلام دوست عزیز
ببین هیچوقت دنبال یه گوشی کامل و بی نقص نباش که با اطمینان بهت میگم وجود نداره. هر گوشی ای کع در بازار ببینی بدون نقص نیست. شما بهتره دنبال کم نقص ترین باشی و گرنه بی نقص وجود نداره. من خودم الان سونی اکسپریا Z2 دارم و کاملا هم ازش راضیم. از شارژ کم نظیرش تا صفحه نمایش خوب و 3 گیگ رم و...
البته دوربینش رو نمیپسندم. طراحی مستطیلی شکلش رو قدیمی میدونم و...
به هرحال کاربر باید نگاه کنه ببینه از گوشی چی میخواد و طبق اون تصمیم گیری کنه. به شخصه گلکسی اس 7 رو پسندیدم و احتمالا گوشی بعدیم هست اما این مشکلی رو هم که گفتی در نظر دارم. چند روز پیش برادرزاده ام که نوت 5 داره گوشیش رو به اندروید 6 بروزرسانی کرد و مدیریت رم رو بررسی کردیم قبلا بالای 4 تا برنامه ریلود میکرد که حالا این عدد به 11 رسیده. اتفاقا Z2 خودم اصلا ریلود نکرد. اما به هر حال من به شخصه با این مورد مشکلی ندارم (نمیگم مشکل جدی نیست اما ب ای من کاربرد نداره). به هر حال شما نیاز هاتو ببین و گوشی بعدی که میخوای انتخاب کنی رو بخر.

صادق ص در تاریخ : 1395/1/6

سلام دوست عزیز
دوربین رو با مگا پیکسل بالاتر هیچوقت مقایسه نکن.دوربین گلکسی اس 7 با نمره 88 از سایت تخصصی dxo به عنوان بهترین دوربین در بین همه موبایل های دنیا معرفی شده. نمره اس 6 تو همین تست 86 بوده.
http://www.dxomark.com/Mobiles/Column-right/Mobile-Scores

صادق ص در تاریخ : 1395/1/6

دوست عزیز شما تو کامنتت بدون اینکه از عمر 80 ساعته اس 7 نام ببری مستقیما اومدی میگی عمر باتری در اس 6 برابر با 73 بوده که در اس 7 این عدد به 49 کاهش پیدا کرده! من میگم شما که داری توضیح میدی کل مطلب رو بگو نه هر قسمتی رو که خودت دوست داری قیچی کنی و بگی. ممکنه خیلی کاربران این بررسی های تخصصی رو نگاه نکنن و دچار اشتباه بشن.

مقداد م در تاریخ : 1395/1/6

دوستان جناب كامبيز از اساتيد با سابقه ما هستن و هميشه خريدار محصولات سامسونگ بودن و بنده از نظرات خوبشون استفاده ميكردم و ميكنم و الان هم درد دل ها و انتقادهايي ب حق دارن واسه همين شايسته دريافت ديس لايك نيستن . لطفا كساني ك ديس ميدن دلايل خودشونو مطرح كنن

Alireza M در تاریخ : 1395/1/6

ببخشید...در استفاده معلوم شد که مدل اگزینوس سازگاری و مصرف باطری بهتری داره.اینجا حواسم پرت شده بود

masoud g در تاریخ : 1395/1/5

دوست عزیز حرفاتون رو تا حد زیادی قبول ندارم. گفتید باید گوشی هاش رو کلا دو سیم کارت میزد سامسونگ این سری، ولی توجه داشته باشید اکثر استفاده گوشی های دو سیمکارت در جهان در منطقه خودمونه و در کشور های غربی مفهوم گوشی دو سیمکارت براشون اصلا قابل درک نیست! کشور قشنگ ماست که توش افراد یه همراه اول میخوان برای کلاس داشتن شماره 912 و یه ایرانسل یا رایتل برای اینترنت!!! در مورد حافظه هم نمی دونم بر چه مبنایی این حرف رو میزنید. داداش من s6 edge با حافظه 64 داره، خودم نوت 64 رو هم برای یکی از دوستان خریدم. لطف کنید نظری که می خواید بدید رو برای طرفداری از برند خاصی ننویسید و بر مبنای واقعیات صحبت کنید...

ک م در تاریخ : 1395/1/5

درود بر شما
بنده ورژن دو سیم خریدم
یا دوسیم، یا یک سیم و کارت حافظه
امکان استفاده توام از دو سیم و کارت حافظه وجود نداره
شما اگه میخواین دوسیم و حافظه رو با هم استفاده کنید، تنها گزینتون Z5 و Z5 premium هست
در حال حاضر در گوشی های نسل جدید سامسونگ همچین چیزی نداریم
موفق باشید

فرشاد ع در تاریخ : 1395/1/5

دوستان یه کمکی بکنید

میخواستم درمورد چیپست اسنپ کولکانپم و مدیاتک و کرین و غیره یه اطلاعاتی بدین
اینکه چطوری تشخیص بدم مثلا فلان چیپ اسنپ با کدوم چیپ مدیاتک برابره (در روی کاغذ البته از لحاظ کارکرد عملی واقعی منظورم نیست)
مثلا میخوام بدونم اسنپ 615 معادلش در چیپ های دیگه کدوم میشه.
نمیدونم منظورمو تونستم برسونم یا نه.
اینو برای این میخوام که شده مثلا بین دو گوشی مقایسه میخوام بکنم یکی چیپ ست ش اسنپ هست اون یکی مدیاتک و جی پی یو شونم باالطبع متفاوت، حالا این وسط کدوم سرتره یا اصلا تو یه رنج قدرت هستن؛ اینو میخوام بدونم
مرسی.

رضا ر در تاریخ : 1395/1/5

اصلا نیاز به بازارهای دوبی و راس الخلیفه نیست همین الآن دیجی کالا اس6 دوسیم 64 گیگ داره 1990000 تومان یه سر بزن

محسن غ در تاریخ : 1395/1/5

سلام
اقا مقداد کار کردی با گوشی‌که میگی ۱روز دووم میاره؟
همونطورم که دویتان گفتن قبلا سری دوم چیپ ۸۱۰ همه مشکلاتش برطرف‌شد‌ولی شما انگار نمیخوای قبو‌کنی
بعد همچن سایتایی هم که قبلا لینک گذاشتی گفته بودن با استفاده خیلی خیلی معمولی که نصفشم صفحه خاموش بود ۱روز دووم اورده که الان شما میگی ۲روز!

محسن غ در تاریخ : 1395/1/5

سلام
اول بحث رم!
خب‌شما عملا‌تست کردی‌که میگی ۱۰تا برنامه سبک و سنگین! حالا معلوم نیس چه برنامه هایی! یه بازی‌با ۳ ۴ تا مسنجر!
بعد دوربین
شما که باز داری‌میگی در حده اون نبوده! بعد قبلش میگی رتبه مشترک ؟ پس اون نمره ۹۵ لرزشگیر چیه؟نکنه هرچی کمتر باشه بهتره؟اقا مقداد شما فقط‌داری‌چیزایه جریی رو مطرح میکنی!
مثل پیکسل بزرگتر! خب‌حالا۰.۱میکرون بزرگتر یا کوچیکتر خیلی تفاوت خاصی داره؟
شما چرا فقط داری‌میگی دیافراگم؟ اون واید تر باشه میشه کله دوربین؟

MOH R در تاریخ : 1395/1/5

دوست عزیز
بنده اطلاعات غلط ندادم.اون چیزی که بنده عرض کردم در سایت GSM Arena موجوده و بر اساس اون حرف زدم،خیلی ها هستن که از قابلیت Always On استفاده میکنن و متعاقبا باید باطری ضعیف تر رو هم تحمل کنند.اگه واقعا این امکان کاربردی هستش چرا باید اینطور به عمر باطری صدمه بزنه و شاهد افت شارژ دهی باشیم؟
ایا این ثابت نمیکنه این هم مثل خیلی از امکانات گوشی های سامسونگ صرفا تبلیغاتی و کم کاربرد هستش؟

MOH R در تاریخ : 1395/1/5

سلام حامد جان
بله دقیقا همینطور هستش،از نظر من یکی از کارکرد و کاربرد های مهم یک تلفن اون هم پرچمدار توانایی مدیریت صحیح برنامه هاست که متاسفانه در S7 هم مانند نسل قبلی اش S6 و NOTE 5 این ضعف به چشم میاد،شاید خیلی ها این رو مشکل قلمداد نکنن و بخوان به نحوی سرپوش رو این عیب بگذارن،در هر صورت این مشکلی هستش که مشهوده و از عدم بهینه سازی تاچ ویز سامسونگ نشات گرفته شده.

منم امیدوارم این مشکل حل بشه چون برای یه اسمارتفون با شهرت سری S و یه کمپانی بزرگ به شهرت سامسونگ خیلی افت داره اینطور مشکلاتی که در بقیه برندا به چشم نمیخوره.

در پناه حق......./

MOH R در تاریخ : 1395/1/5

دوست عزیز
کاربران رو دچار اشتباه کردم؟کجا؟
من که ذکر کردم که با فعال بودن حالت Always On نتیجه عمر باطری 49 ساعت هستش،والا حقیقتش چون دوستان سامسونگی خیلی روی استفاده از تک تک امکانات گوشی شون تاکید دارند و هیچ موردی رو بدون استفاده و کم کاربرد نمیدونن،شاید از این امکان نرم افزاری جدید هم مثل بقیه امکانات استفاده میکنن و نتیجه اش عمر باطری 49 ساعته میشه.

ارسلان ش در تاریخ : 1395/1/5

من کی گفتم گرافیکش مشکل داره
مقداد جان،دوسته عزیزم یسری بازیها که بیشترشونraceخستن و بعضیاشون اسکی و موتور و امثالهم
اوایل اگه یادت باشه سمته چپ و راست گوشی،فلش میزاشتن که اینور و اونور بریم ولی الان بهتون تو تنظیماته بازی حق انتخاب میدن،که هم دو فلش باشه هم گوشیتو خم کنی،تا اینجاکه درسته مقداد؟؟؟
خو حالا میدونی گوشی رو خم کنی چی میشه،مسلما جاذبه زمین ماشین رو به سمته پایینتر نمیکشه،اون ژیروسکوپه

ایکاش میشد چندتا کتاب درباره همین ژیروسکوپ و انواع و پرفورمنس و معجزاتی که با خودش به فیزیک هدیه کرد رو بدم
اپل اولین بار اینکارو کرد و من حرفم رو متال یا آلیاژهای کربن بالا یا پایین و نوع چینش و زاویه به افق و ازین مسایل بود،واقعا ،انصافا،ناموسن من از این نوت۵ خیلی راضیم و دوستش دارم خیلی ولی شما ۱ ماه هر روز ۲ساعت با آیفون ریال ریسنگ رو بازی کن و روز۳۱ با اس۷ یا نوت۵،اونجا متوجه میشی
فرمون هیدرولیک و معمولی البته اگه یادت باشه،یه همچین تجربه ای بهت میده

ارسلان ش در تاریخ : 1395/1/5

دوستان سال نو همتون مبارک
یه سوال دارم خواهش میکنم،از رو تعصب نگین لطفا،دوربین این از۱۶پرچمدارای پارسال ضعیفتره؟؟اصلا فرقی می کنه؟
نگین شب بهتره خودم میدونم و عکاسی تو شب اصلا برام مهم نیست

hirsha r در تاریخ : 1395/1/5

نسخه اگزينوس گلکسي S7 شارژدهي باتري بهتري نسبت به نسخه اسنپدراگون دارد

زوميت/ سال گذشته بحث زيادي بر سر شرکت سازنده‌ي باتري آيفون ۶ اس و عمر باتري آن درگرفت و حالا به نظر مي‌رسد تفاوت در عمر باتري دو نسخه‌ي مختلف گلکسي اس 7 مجهز به پردازنده‌ي اکسينوس ۸۸۹۰ و اسنپدراگون ۸۲۰ نيز وجود دارد.

گلکسي اس 7 در دو نسخه‌ي مختلف داراي پردازنده‌هاي اکسينوس ۸۸۹۰ و اسنپدراگون ۸۲۰ روانه‌ي بازار شده است. به نظر مي‌رسد اين دو نسخه در شارژدهي باتري با يکديگر تفاوت دارند.

سايت GSMArena در تست باتري خود اين دو نسخه از گلکسي اس ۷ اج را با يکديگر مقايسه کرده است. باتري گلکسي اس اج ظرفيت ۳۶۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي دارد که در قياس با نسل قبل بسيار بزرگ‌تر است.

در اين تست نسخه‌ي اکسينوس گلکسي اس ۷ اج توانسته زمان ۹۸ ساعت را کسب کند و در صورتي که ويژگي Alway On فعال باشد زمان ۷ ساعت را ثبت کرده است. اين اعداد براي نسخه‌ي اسنپدراگون گلکسي اس ۷ به ترتيب ۸۷ و ۶۳ ساعت است.

hirsha r در تاریخ : 1395/1/5

سلام به همه بزرگواران
باتری نسخه ای اگزینوس بهتر از اسنپ دراومد تست استقامت 87 ساعت ک واقعا عالیه و در حالت همیشه روشن 67 ساعت ک میتونید اون حالت رو غیر فعال کنید

: Consumer Reports گلکسي اس 7 را به عنوان بهترين گوشي هوشمند دنيا انتخاب کرد
تاریخ انتشار: 95/01/04 17:26
فارنت/ جالب است بدانيد نام رمز گوشي گلکسي اس 7 سامسونگ Lucky به معناي خوش‌شانس بوده است. اين گوشي تا به اين‌جاي کار براي سامسونگ خوش‌شانسي زيادي به همراه داشته و نه‌تنها در بسياري از بازارهاي کليدي فروشي فراتر از انتظارات داشته بلکه حالا از سوي Consumer Reports به عنوان بهترين گوشي هوشمند دنيا انتخاب شده است.

مجله آمريکاي Consumer Reports بيش از 80 سال است که به عنوان يکي از معتبرترين مجلات بررسي محصولات مربوط به مصرف‌کنندگان در حوزه‌هاي مختلف فعاليت مي‌کند. بودجه سالانه اين مجله 21 ميليون دلار بوده و تعداد مشترکان آن هم بيش از 7.3 ميليون نفر در سراسر دنياست. اين مجله معتبر اخيراً گلکسي اس 7 و گلکسي اس 7 اج سامسونگ را به دليل عمر شارژ عالي، دوربين فوق‌العاده، پردازنده بسيار سريع و صفحه‌نمايش با وضوح بسيار بالا به عنوان برترين گوشي هوشمند دنيا اعلام کرده است. بازگشت مقاومت در برابر آب و گردوغبار و همچنين درگاه کارت حافظه microSD نيز از عوامل مهم ديگري بوده که اين مجله را مجاب به انتخاب گلکسي اس 7 کرده است.

مايک گيکاس سردبير ارشد Consumer Reports مي‌گويد:

اين گوشي‌هاي جديد نه‌تنها بهترين گوشي‌هاي هوشمند سامسونگ، بلکه شايد بهترين گوشي‌هاي هوشمند دنيا هستند.

با وجود تمرکز برندها بر روي ويژگي‌هايي مانند حسگر اثر انگشت يا واقعيت مجازي سامسونگ موفق شده تا فاکتورهاي کليدي مانند دوربين و عمر شارژ را نيز در حد عالي نگه‌دارد. خوب است بدانيد علاوه بر Consumer Reports وب‌سايت DxOMark بررسي کننده حرفه‌اي دوربين‌ها و همچنين DisplayMate بررسي کننده صفحه‌نمايش‌ها نيز گلکسي اس 7 و اس 7 اج را به عنوان برترين‌ها در هر دو زمينه اعلام کرده‌اند.

واقعا دیگه ادم نمیدونه چی بگه وختی چنین بزرگانی اقرار ب بزرگی اس 7 دارن دیگه چرا بعضیا اس 7 رو کوچک نشون میدن

سروش ا در تاریخ : 1395/1/5

من الان Z3 دارم
و قصد دارم که گوشیم رو عوض کنم و اصلا متعصب روی برند نیستم
البته عاشق سونی هستم و 2 نسل از سری Z رو داشتم
اما الان از دوربین زیاد راضی نیستم ( به دلیل نویز زیاد و موارد دیگه ای مثل تنظیمات محدود، کیفیت پایین دوربین جلو و... ) و جز دوربین الان امکانات زیادی به گوشی ها اضافه شده که باعث شده به فکر تعویض گوشی باشم
بین برند ها بنظرم الان اپل و سامسونگ بهترین عملکرد رو داشتن ( از طراحی G5 اصلا خوشم نمیاد )
آیفون هم به دلیل محدود بودن و قیمت بالا گزینه مناسبی برای من نیست
تنها موردی که واقعا خوشم اومده همین S7 هست که دوربین بسیار خوبی داره و طراحی خوبی هم داره
من انتظاری که از گوشی پرچمدار دارم این هست که توی همه موارد بهترین باشه
بهرحال دارم آخرین دستاورد یک شرکت بزرگ رو با هزینه بسیار زیادی خریداری میکنم
من به گوشی S7 هیچ ایرادی نمیتونم بگیرم جز یک مورد خیلی خیلی بزرگ که کلا میتونه کاری کنه که قید این گوشی رو بزنم !
شاید بیشتر از 10 تا ویدیو از تست سرعت در اجرای برنامه های این گوشی دیدم
متاسفانه با توجه به ادعای سامسونگ که پرسرعت ترین cpu روی این گوشی هست و 4Gb رم هم داره ، اصلا در عملکرد این مورد مشاهده نمیشه
اجرای بازی ها کند هست، و اصلی ترین مشکل هم که مشکل مدیریت رم هست !
برای من غیرقابل باور هست که چنین مشکل بزرگی در 2 نسل از گوشی های پرچم دار یک شرکت وجود داره
که بعد از اجرای 7-8 برنامه و بازی دوباره همه اینها از اول لود میشه
بعد از دیدن این تست ها به فکر تست گوشی خودم (Xperia Z3) افتادم
نزدیک به 20 برنامه و بازی سنگین اجرا کردم ولی هنگام اجرای دوباره بدون هیچ مشکلی همه رو باز میکرد. تازه این گوشی 1.5 سال پیش با cpu و رم ضعیف تر هست !
متاسفانه تعصب بعضی از دوستان واقعا برای من عذاب آور هست که این مشکل رو مزیت میدونن. ادعا میکنن که سامسونگ بخاطر کم کردن مصرف باطری یا افزایش سرعت اجرای بقیه برنامه ها این "قابلیت" رو قرار داده !
زمانی که گوشی S6 معرفی شد این مشکل وجود داشت و بعضی از دوستان ادعا می کردن که با آپدیت حل میشه/شده و خیلی دروغ های دیگه ! شما وقتی میتونید در این رابطه نظر بدین که این گوشی رو داشته باشین نه اینکه از روی تعصب شایعه درست کنید
من واقعا از خرید این گوشی پشیمون شدم. نمیدونم چرا یک گوشی بی نقص پیدا نمیشه !
هرچی هم گفته بشه که مگه آدم میخواد 10 تا برنامه باهم باز کنه یا این توی مصارف روزانه اصلا به چشم نمیاد اما من انتظارم از گوشی "پرچمدار" این هست که "بهترین و بی نقص ترین" گوشی باشه

مهدی ص در تاریخ : 1395/1/5

میشه دقیقا بگین منطق یعنی چه ، فکر کنم منظورتون اینه که اگه بگیم اس 7 بهترین گوشی هست ، ببین دوست عزیز باید گوشی رو بریم از نزدیک باهاش کار کنید اونم نه در حد ده دقیقه حداقل یه هفته تا کاملا بشه نظر داد که ایرادات و اشکالات چیه ، نه اینکه به نتایج یه سری سایت حالا فرضا معتبر دل خوش کرد بنده اینو بارها عرض کردم پس بهتره حداقل یه بار گوشی رو تو دستت بگیری و بعد نظر بدین ... بهر حال باید عملا کار کرد فقط و فقط ، پس سایت رو بیخیال شیم.

amir m در تاریخ : 1395/1/4

سلام...دیروز که اس 7 رو گرفتم واقعا تفاوتش رو با اس 6 فهمیدم.بسیار خوش دست و زیبا.کیفیت صفحه عالی .

کامبیز s در تاریخ : 1395/1/4

با سلام .
عملا هیچی .
سامسونگ تو حجم و میزان حافظه مورد نیاز اصلا هیچ توجهی نداره .حدود ۱.۵ ساله که سامسونگ هیچ پرچمداری نداره که حافظه مناسب داشته باشه و دو سیم کارت باشه ..
این اصلا ربطی به وارد کنندگان ایران هم نداره ..همین دیروز برادرم کل بازار دبی و راس الخلیفه رو مو به مو کشته .بازارهای بین اللملی امارات رو ..و حتی یه مدل دو سیم کارت .از گوشی های اس ۶ .اس ۷ و نوت۵ که حافظه بیشتر از ۳۲ داشته باشن پیدا نکرده ...اینقدر از سامسونگ مایوس شده بود.۱.۵ ساله دنبال یه ۲ سیم کارت پرچمدار با حافظه مناسب میگرده و ایران پیدا نکرد .تابستان سال پیش هم دبی پیدا نکرد .امیدش این بود عید تو دبی بتونه پیدا کنه ...
الان دیگه منم مطمئن شدم اصلا ربطی به واردکننده ایران نداره ...سامسونگ اومد مثل اپل کارت حافظه رو حذف کنه .شاید اگه میتونست ۶۴ و ۱۲۸ مثل اپل به بازار میداد اصلا حذف کارت حافظه به چشم نمی یومد ..اما نتونست ..اینه همیشه گفتم سامسونگ باید راه رفتن خودش رو بهبود ببخشه نه اینکه ببینه اپل چی میکنه ...بابا اپل اکثر گوشیهای که فروخته حافظه ۶۴ و ۱۲۸ داشته .اما سامسونگ هر چی فروخته ۳۲ بوده ..تازه الان اومده نوت۵ مدل ۶۴ داده بازار بعد ۸ ماه باز اومده تک سیم داده بازار ....باید همه رو دو سیم میداد تا یه مقدار این خراب کاری هاش رو جبران کرده باشه ...چون نوت۵ واقعا همه چیز تمومه الا این مشکل بزرگ محدودیت حافظه ..
اس۶ گوشی خوبیه اما اونم حافظه محدود ..اس۷ مثلا خواسته جبران کنه عملا گوشیهاش تک سیم کارت هستن و دو سیم ندارن چون مجبوری بجای سیم کارت دوم کارت حافظه بذاری ..
کلا بگم ..سامسونگ تو بحث حجم حافظه اصلا نیاز کاربر رو فراموش کرده .
نه تو یه گوشی .۱.۵ ساله تو پرچمدار هاش این نیاز رو به فراموشی سپرده .
الان منتظر جواب باطری جی ۵ هستم .چون اونم ۲۸۰۰ می باشد

مقداد م در تاریخ : 1395/1/4

بله مهدی جان . متاسفانه پرمیوم با باتری بزرگتر و صفحه ای ک 95درصد مواقع 1080 هست رکوردش 66ساعته ک مورد شک دوستان هم این رقم بود ولی اس7 با وجود حجم باتری کمتر (علیرغم بهینه تر بودن صفحه و چیپست) رکوردش خیلی بهتره تا اون و اس7 با کار معمولی میتونه تا 2روز دووم بیاره ولی پرمیوم یه روز . نمیدونم چه فایده داره رزولوشن دو برابری وقتی عمر باتری ضعیفه و نا امید کننده .
فروش فوق العاده اس7 هم نشون میده کاربران چقد اعتماد ب سامسونگ دارن . مبارک شرکتش باشه

مقداد م در تاریخ : 1395/1/4

مهدی جان اون اسنپهای قدیمی 808 و 810 بودن این مشکلو. داشتن الان 820 و 8890 و حتی 7420 اینطور نبودن و یادتون باشه ب مرور ک با 810 کار میکردن ، ب خاطر داغی زیاد نتایج بنچمارک و عملکرد دستگاه افت محسوسی میکرد ولی اکسینوسهای 7420 و 8890 و اسنپ820 این مشکلو ندارن . بنده چند کلیپ دیدم در اجرای هیچ بازیی کندیی ندیدم .
راستی اینم ببینین یه "خبر" هست نه "نتیجه بررسی فون ارنا"
http://www.phonearena.com/news/Consumer-Reports-Galaxy-S7-is-the-best-smartphone-ever_id79554

مقداد م در تاریخ : 1395/1/4

ارسلان ، من خودم طرفدار آیفون هم هستم با اینکه اینو نمیدونی منتها من میگم صفحه های سامسونگ هم رزولوشن مناسبی دارن ک هم شفافیت بیشتری داره هم ب عمر باتری لطمه نمیزنه هم طبیعی ترین رنگهارو داره در مد بیسیک هم روشناییش 24درصد بهتر شده نسبت ب اس6 هم کم مصرفترینه هم رنگ سفید رو تقریبا عالی نشون میده و رنگ سیاه هم ک میدونی هم زاویه دیدش فوق العادست . الان gsmarena هم برتری رو ب صفحه اس7 داده نه 6اس با اینکه شکی نیس صفحه اچ دی 6اس هم خیلی خوبه . خدایییییییییش بحث برند نیس اگه این صفحه ایرادی داشت ، من دفاعی نمیتونستم کنم و اگه این صفحه واسه سونی یا الجی هم بود بازم از نظر من بهترین بود .

مقداد م در تاریخ : 1395/1/4

هومن جان حق با حسین هست .
این واقعیتیه شما اینجا میبینی همه بت میگن اس7 بهترینه
صفحه پرمیوم بری از پرمیوم فقط تعریف میبینی و الی آخر پس بهترین راه اینه راجع ب اس7 و پرمیوم و اس6اج پلاس تحقیق کنین ببینین در ریزه کاریها کدوم بیشترین دقتو داشته مثلا ببینین واقعا نیازی ب رزولوشن 4کی روی 5.5اینچ وجود داشته یا این بازی با اعداد بوده یا ببین اینهمه دوستان میگن صفحه اس7 رنگهای اشباع داره ، واقعیت داره یا نه ینی برو سایتهای مرجع ک کارشون فقط بررسی صفحاته مث displaymate نظرشون چیه یا ببینین واقعا دوربین 12مگای اس7 با کیفیت تره یا پرمیومی ک رزولوشن عددیش 23 هست یا ببینین دیافراگم وایدتر مث f/1.7 اس7 بهتره یا تنگتر پرمیوم ینی f/2.0 یا اسنپ 810 روی پرمیوم قدرت بیشتر و گرمای کمتری داره یا اکسینوس 8890 و حتی 7420 یا ببینین رکورد 66ساعت عمر باتری پرمیوم بهتره یا اس7 و اس6اج پلاس یا ببینین مردم دنیا این چند ساله ب کدوم برندها اعتماد خیلی بیشتری داشتن . شما پاسخ این سوالاتو اگه بتونی کم کم پیدا کنی و تطبیق بدی با سخنان اساتید و حقیر ، واقعیت و حرف صحیح رو بدست میاری . راجع ب قدرت سخت افزاری ب سایتهای معتبر داخلی و خارجی مث gsmarena مراجعه کن و اونجا قدرت اسنپ810 پرمیوم رو با اکسینوس8890 و اسنپ820 مقایسه کن همینطور باتری رو در صفحه 3 ریویوی هر گوشی .

مقداد م در تاریخ : 1395/1/4

دوست عزیز لطفا در مورد مدیریت رم منطقی تر بحث کنین . الان گوشی سامسونگ با رم 3 حدود 10 برنامه سنگین و سبک رو بدون ریلود نگه میداره اینکه رمش 4 هست پس نگرانی خاصی وجود نداره و لطفا این موضوع رو بزرگ نکنین . البته شکی نیس از اول نباید این مشکل باشه ولی همین مشکل نصفه نیمه ، تنها موضوعی هست ک میشه بهش اشاره کرد ینی دوستان چون ب طراحی و دوربین و صفحه و باتری و سخت افزار و اعتبار سامسونگ معمولا نمیتونن ایرادی وارد کنن ، معمولا این موضوع رم رو مطرح میکنن . حامد عزیز الان نظر شما اینه اس7 مشکل نشتی رم داره ولی ذد5 نداره ولی اینم در نظر بگیر ک اس7 با وجود همین مشکل چقد مورد استقبال مردم دنیا قرار میگیره و ذد5 چقد ؟ نمیشه بگیم اس7ها واسه این اینقد فروش میرن ک مثلا 300 دلار قیمت دارن در واقع مردم دنیا میفهمن و مقایسه میکنن

حسین ص :
دوست عزیز نظر dxo محترم و صحیح ولی اولا رتبه مشترک داده ثانیا دو برتری سامسونگ داشت و یکی سونی ولی شما میشه بفرمایین دیافراگم f/1.7 بهتره یا f/2 ؟؟؟
پیکسلهای بزرگتر و ois بهتره یا پیکسلهای کوچکتر و eis ک در نور کم نتونسته در سطح ois باشه و سه ساله از زمان ذد1 مرحوم در زمینه گشودگی دیافراگم پیشرفت نداشته برعکس اس7 ک نسبت ب سال قبل پیشرفت بسیار خوبی داشته ؟ بحث سر برند نیس الان اگه گوشیی باشه ک گشودگیش از اس7 هم بیشتر باشه ، قطعا گزینه مطلوب تریه تا اس7 در نور کم .

مقداد م در تاریخ : 1395/1/4

حامد عزیز ببین الان همه پرچمدارا غیر یکی دو برند از دوربینهای بسیار خوبی بهره میبرن ک تفاوت بینشون ناچیزه مثلا شما در روز چه با اس7 عکس بگیری چه اس6 چه ذد5 چه اوون جی4 میبینی تفاوت بسیار ناچیزه و منم هیچوقت نگفتم تفاوت زیاده منتها یه مسایلی هست ک جزو بدیهیاته مثلا هر چی دیافراگم وایدتر باشه نور بشتری جذب میشه و نویز کمتر و تصویر روشنتر از آب در میاد حالا این مربوط ب هر برندی خاست باشه ولی این یه واقعیته و کسی هم انتظار نمره 98 مقابل 88 رو نداشت منتها شما ب سایر مسایل هم نگاه کن الان سامسونگ سال ب سال در زمینه دوربین پیشرفت کرده و دیافراگم های رو مدام وایدتر میکنه چون این هم پیشرفته هم احترام ب مشتری ولی سونی سه ساله همین f/2 رو استفاده میکنه و اینهمه هم ازش تمجید میشه دقیقا مث این میمونه سامسونگ در اس7 اس6 و اس5 بیاد از آدرنو330 بهره ببره و من طرفدار انتقادی رو قبول نکنم ! بدون شک دوربین ذد5 هم جزو دوربینهای خوبه ولی قبول کن در نور کم ، طبعا عملکرد اس7 الان بینظیره حالا شاید 5ماه دیگه سونی از f/1.6 فرضا بهره ببره اونوقت شرایط فرق میکنه . موفق باشی

حامد .باوی . در تاریخ : 1395/1/4

این هم از برسی دوربین S7 و Z5 در شب
یک چالش بزرگ از بهترین دوربینهای موبایلی طبق برسی دکسومارک:

https://youtu.be/kVLET7Quo3w

مخصوصاً وقتی در آخر توی پیاده رو قدم میزنه ببینید کدوم در شب جذب نور بیشتری داره. برام هم خیلی جالب و عجیبه سونی با دیافراگم F2.0 توی شب دوربینش اینقدر قوی باشه و چنین رقابت تنگاتنگی این دو گوشی باهم ایجاد کردند! البته دیافراگم بخشی از رسیدن نور به سنسور رو ایفا میکنه و بخش دیگری مربوط به iso و قدرت جذب نور خود سنسور هست که Z5 با 12800 و S7 با 3200 ایزو هستند. نمونه ای شات گرفته شده از ویوی بالا در یوتیوب :

http://uupload.ir/files/2dok_cymera_۲۰۱۶۰۳۲۳_۰۵۱۳۴۵.jpg

برای مطمئن شدن از صحت آن حتما ویدیو رو ببینند. راستی اگر دوستان مخالفتی دارن و... میتونن برن توی یوتیوب و از تهیه کننده ی این برسی ها انتقاد کنند بنده نقشی ندارم که کسی بخواد پاسخی به بنده بده، من فقط از یوتیوب ودیو رو قرار دادم واستون و مطلب رو نوشتم انتقال دادم دیگه بقیش با خودتون.
موارد 3901 تا 4000 از مجموع 4253 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا