نظر کاربران درباره گوشی موبایل سونی Xperia Z5

Xperia Z5 اکسپریا زد 5

Sony Xperia Z5 سونی
ارزیابی کاربران: 8.3 از 10 (1954 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سونی
» سونی Xperia 1 VI
» سونی Xperia 10 VI
» سونی Xperia 5 V
» سونی Xperia 10 V
» سونی Xperia 1 V
» سونی Xperia 5 IV
» سونی Xperia 10 IV
» سونی Xperia 1 IV
» سونی Xperia Pro-I
» سونی Xperia 10 III Lite
» سونی Xperia 1 III
» سونی Xperia 5 III
» سونی Xperia 10 III
» سونی Xperia 5 II
» سونی Xperia Pro
» سونی Xperia 1 II
» سونی Xperia 10 II
» سونی Xperia L4
» سونی Xperia 5
» سونی Xperia L3
» سونی Xperia 10 Plus
» سونی Xperia 1
» سونی Xperia 10
» سونی Xperia XZ3
» سونی Xperia XA2 Plus
» سونی Xperia XZ2 Premium
» سونی Xperia XZ2
» سونی Xperia XZ2 Compact
» سونی Xperia L2
» سونی Xperia XA2
» سونی Xperia XA2 Ultra
» سونی Xperia R1 Plus
» سونی Xperia XA1 Plus
» سونی Xperia XZ1
» سونی Xperia XZ1 Compact
» سونی Xperia L1
» سونی Xperia XZs
» سونی Xperia XA1
» سونی Xperia XA1 Ultra
» سونی Xperia XZ Premium
» سونی Xperia XZ
» سونی Xperia X Compact
» سونی Xperia E5
» سونی Xperia XA Ultra
» سونی Xperia XA
» سونی Xperia X Performance
» سونی Xperia XA Dual
» سونی Xperia X
» سونی Xperia Z5 Dual
» سونی Xperia Z5 Compact
» سونی Xperia Z5 Premium
» سونی Xperia Z5
» سونی Xperia Z5 Premium Dual
» سونی Xperia M5
» سونی Xperia C5 Ultra
» سونی Xperia C5 Ultra Dual
» سونی Xperia M5 Dual
» سونی Xperia C4 Dual
» سونی Xperia C4
» سونی Xperia Z3 Plus (Z4)
» سونی Xperia Z4 Tablet LTE
» سونی Xperia M4 Aqua
» سونی Xperia E4g Dual
» سونی Xperia E4g
» سونی Xperia E4 Dual
» سونی Xperia E4
» سونی Xperia E3 Dual
» سونی Xperia Z3
» سونی Xperia Z3 Tablet Compact
» سونی Xperia Z3 Dual
» سونی Xperia E3
» سونی Xperia Z3 Compact
» سونی Xperia M2 Aqua
» سونی Xperia C3 Dual
» سونی Xperia C3
» سونی Xperia T3
» سونی Xperia Z2
» سونی Xperia M2 dual
» سونی Xperia Z2 tablet
» سونی Xperia M2
» سونی Xperia E1 dual
» سونی Xperia E1
» سونی Xperia T2 Ultra dual
» سونی Xperia T2 Ultra
» سونی Xperia Z1 Compact
» سونی Xperia Z1s
» سونی Xperia Z1
» سونی Xperia Z Ultra
» سونی Xperia C
» سونی Xperia M
» سونی Xperia ZR
» سونی Xperia SP
» سونی Xperia L
» سونی Xperia Tablet Z Wi-Fi
» سونی Xperia Tablet Z LTE
» سونی Xperia Z
» سونی Xperia ZL
» سونی Xperia E
» سونی Xperia E dual
» سونی Xperia Tablet S 3G
» سونی Xperia TX
» سونی Xperia V
» سونی Xperia J
» سونی Xperia Tablet S
» سونی Xperia T
» سونی Xperia SL
» سونی Xperia tipo dual
» سونی Xperia miro
» سونی Xperia tipo
» سونی Xperia go
» سونی Xperia acro S
» سونی Xperia ion HSPA
» سونی Xperia neo L
» سونی Xperia sola
» سونی Xperia U
» سونی Xperia P
» سونی Xperia ion LTE
» سونی Xperia S
» سونی Tablet P 3G
» سونی Tablet P
» سونی Tablet S 3G
» سونی Tablet S
» سونی CMD Z7
» سونی CMD J70
» سونی CMD J7
» سونی CMD MZ5
» سونی CMD J6
» سونی CMD J5
» سونی CMD Z5
» سونی CMD CD5
» سونی CMD C1
» سونی CMD Z1 plus
» سونی CMD Z1
» سونی CM-DX 2000
» سونی CM-DX 1000

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 801 تا 900 از مجموع 1763 مورد

mohsen e در تاریخ : 1395/4/7

سلام دوست من.
ممکنه کمی آزاردهنده باشه.بستگی داره در چه شرایطی باشید.وقتی در محیطی بادمای پایین هستید به نظرم آزارتون نمیده.اما اگه بیرون و در هوای گرم و زیر آفتاب باشید طبیعتا خنک شدن گوشی و دفع گرما سخت تره و شاید کمی اذیت بشید.دوست ندارم جوری نظر بدم که اگه بعدها از گرماش ناراضی بودید من مدیونتون باشم.برای من که آزار دهنده نیست.
دراستفاده های عادی دما تا این حد بالا نمیره
حتما گرما توان رو پایین میاره!اما سوال اینجاست:تا چه حد؟آیا تاحدی هست که اذیتتون کنه؟یا به لگ بیفته؟یا به حدی توان کم بشه که موجب اخلال عملکرد بشه؟پاسخ منفیه...از این نظر نگران نباشید.این افت عملکرد تنها در بنچمارک گیری مشخص میشه و تاحالا در جاهای دیگه مشاهده نشده تا اونجایی که من اطلاع دارم.اگر هم دیده شده من ندیدم تاحالا و بقیه دوستان اگه دیدن بهتون پاسخ میدن.
امیدوارم کارگشا بوده باشه.موفق باشید

asal k در تاریخ : 1395/4/7

سلام دوستان
مدل گوشی من E6633 هستش ساخت تایلند کاملا ازش راضیم اما مگه اصلش e6833 نیست؟ کسی این مدل داره!؟

asal k در تاریخ : 1395/4/7

سلام
دوستان من این گوشی رو حدود سه روزه خریدم واقعا ازش راضی هستم قسم می خورم که اگه صد هزار بار دیگر گوشی های هم قیمت با برند های مختلف بزارن فقط سونی انتخاب می کنم بدون تعصب میگم.تو سایت ها نوشته هندزفریش ضعیفه اما بهترین کیفیت ممکن داره، صفحه نمایش عااااالی، کیفیت عکس، باتری، همه چی .اینو برای ان عزیزان که میخوان این گوشی بخرن گفتم.کسی سوال داشت در خدمتم باور کنید بدون تعصب گفتم

farhad z در تاریخ : 1395/4/6

دوستان من قبلا گوشی xperia z1 و xperia z2 داشتم. هر دو گوشی دوربین های بسیار ضعیفی داشتند. z1 که نمایشگر بسیار بدی هم داشت.

حالا این گوشی واقعاً نسبت به قبلی ها متمایز هست یانه چون به طور کلی عاشق برند Sony هستم و میخام زد۵ بخرم

آرش ر در تاریخ : 1395/4/6

سلام دوستان
...
قیمت زد 5 داره کم/کم . . . ارزونتر میشه عجله ای برای خرید نداشته باشید تا یک ماه دیگه تا سقف یک میلیون میرسه

sony x در تاریخ : 1395/4/6

سلام به کاربران گرامی موبایل و تبلت
بنده قصد خرید این گوشی رو دارم و کلی در موردش تحقیق کردم از نقد و بررسی های متنی و ویدیویی سایت های داخلی گرفته تا تست ویدیویی از کانال های یوتیوب،تقریبا همه چی خوب و قابل قبول اما تنها مشکل اصلی من از شایعه تا واقعیت در مورد داغی بدنه است که تو سایت های داخلی یکی میگفت داغ میکنه یکی میگفت داغ نمیکنه،یکی میگفت به نسبت گوشی های قبلی کمتر داغ میکنه و از همه مهمتر سازندش میگفت مشکل داغ شدنش برطرق شده(امان از پردازنده 810) آخرش هم ما که متوجه نشدیم کی راست میگه کی دروغ، اما با مشاهده چندین ویدیو از کانال های یوتیوب سونی z5 تو تست بازی های سنگین مثل :* mortalcombat Asphalt 8 * realracing * nova 3 خبر از داغی بدنه ی گوشی از طریق نمایشگر دستگاه حرارت سنج بین 46الی 50 درجه می داد، باعث شد تو خریداش به شک بیفتم،خب سوالم از اساتید اینه آیا این مقدار حرارت ایجاد شده زیاد نیست؟ دست رو اذیت نمیکنه؟ یعنی رو اعصابه؟ آیا این مقدار حرارت در بدنه z5 عملکرد یا توان پردازشی دستگاه رو پایین نمیاره؟ در استفاده های عادی یعنی تماس، وبگردی یا پخش ویدیو آیا احتمالش هست دماش تا این حد بالا بره؟؟؟؟؟؟؟؟ متشکرم!

Ali . در تاریخ : 1395/4/6

سلام
یک سوال داشتم خواهش میکنم جواب بدین.
من میخوام گوشی بخرم تا یک و پونصد تومان بین چند تا گوشی موندم اگه امکانش هست راهنمایی کنید.
1- هواوی پی9
2- الجی جی4
3- سونی اکسپریا زد5
4- شیائومی می5
5- اچ تی سی وان ام9
6- گلکسی اس6
اگه یک توضیحی بدین ممنون میشم. چون میخوام دوسه سال گوشیمو نگه دارم و باید خوب بمونه.
خیلی ممنون 
یاعلی

shahin n در تاریخ : 1395/4/5

دوستان خواهشا منطقی نظر بدید.شما همزمان با ال جی g4 و z5 تو نور کم عکس گرفتین که این حرف رو میزنین.من خودم با z3 تو نور کم g4 رو شکست دادم با z5 هم عکس گرفتم دوربینش تو نور زیاد و کم عالیه.نمیدونم چرا این حرفا رو میزنین ولی بخدا قسم من خودم با دوربین g4 تو شرایط نوری متوسط عکس گرفتم نویزش خیلی زیاد بود عکس تو شب هم تو پارک گرفتم نویزش خیلی زیاد بود

apadana m در تاریخ : 1395/4/4

نمونه عکس دارید که این حرف شمارو ثابت کنه دوست عزیز؟
شما یک گوشی مثل شیائومی mi5 رو بهتر از زد5 ژاپنی میدونی؟
لطفا با دلیل و مدرک برتریه اس6 و شیائومی رو نسبت به زد5 به ما ثابت کنید،ممنون.

Fateme m در تاریخ : 1395/4/4

سلام من دیروز هم علا الدین و هم بازار مبایلو چارسو رفتم این گوشیو تست کردم اما هر دو تا دوربینش نسبت ب دوربین 13 سامسونگ هم ضعیف تر بود... وقتی عکسم زووم میکردیم کیفیت عکس بشدت پایین میومد... همچنین سخت افزارای سونی بعد از مدتی کارایی اولیشو نداره اینو از یکی از حرفه ای های گوشی شنیدم...ب نظر من سونی فقط ظاهرش خییییلی زیباس وگرنه برای امکانات دیگرش هیچ تلاشی نکردن...

محسن غ در تاریخ : 1395/4/4

سلام
دقیقا رفتین کجا پرسیدین !؟!؟! :|
والا من که رفتم واسه دوستم زد4 خریدم اینقد راضیه که میگه چرا زد5 نگرفتم !!!!
اون خرابی و شانسی بودن هم [اشتباهه]!!! :|
برو اس6 ببین نظراتشو ببین چند نفر مینالن از گوشی !
شما بگیر خیالت راحت واسه تست هم هست گوشیه
هرکی میگه سونی بده فقط فکر سود خودشه :)

وحید پ در تاریخ : 1395/4/3

سلام
این لینک فروشگاه های رسمی سونی توی است رسمی موبایل سونی هست ببین کدوم نزدیک تره مراجعه کن
http://www.sonymobile.com/ir/storelist/

آرش ر در تاریخ : 1395/4/3

بازم تشکر
فقط یه چیزه دیگه اینکه جریان مدلش چیه 20 چین تایلند کجاس کدومش بهتره از کجا بفهمم این مدله؟
خیلی ممنونم از شما

mohsen e در تاریخ : 1395/4/3

دوست من سلام
این حرف و حدیثا همیشه هست خصوصا از طرف فروشنده ها که سودشون از سونی کمتره و زیاد تمایلی به تبلیغ سونی ندارن احتمالا.من کمتر کسیو دیدم که از خرید سونی ناراحت باشه و برای هیچکدوم از این تبلیغات منفی مصداقی پیدا نکردم.زیاد اعتنا نکن بهشون.اگه از همون افراد بپرسی که چرا میگید سونی نخر،متوجه جوابهای ضد و نقیض و پراکنده میشی و بعضا اصلا جوابی ندارن و فقط از روی تعصب یا از روی حرفای دیگران اینطور میگن.میتونید امتحان کنید
سونی دارای کیفیت اعلا،رابط کاربری سبک و کاربردی،خوشکاری،پشتیبانی عالی،طراحی زیبا،قدرتمندی و بسیاری چیزهای دیگست.لااقل تجربه من و بسیاری از دوستان اینو میگه.حالا خرابی در تولیدات هربرندی هست.از 1000تا گوشی اگه یکیش خراب نباشه عجیبه.درسته؟
اینها نظ شخصی بنده است.
موفق باشید!

mohsen e در تاریخ : 1395/4/3

سلام دوستم.
ببخشید اینقدر بحث بیهوده زیاد شده که یادمون رفت.من عذرخواهی میکنم ازت.
مشکل داغی تا حد بسیار بسیار بسیار زیادی حل شده و اصلا اصلا اصلا مثل زد4 نیست.اما هنوز مقداری گرم میشه در استفاده سنگین و در دراز مدت...اما شخصا برای بنده آزار دهنده نیست.زیاد نگران این قضیه نباش.
در کیفیت عکساش شک نکن و فیلمبرداریش که از عکسبرداریش هم بهترهو براحتی هر گوشی همرده اش رو پشت سر میذاره.حتما اطلاع دارید که زد5 برترین دوربین رو بین پرچمداران سال گذشته داشت.اما اینم بگم که کیفیت دوربینش در شب با کمی نویز همراهه.به شخصه برای من که کاربر عادی دوربین هستم نویزش اصلا به چشم نمیاد اما اگه عکاس باشی به نظرم الجی جی4 در این بازه قیمتی بهتره.البته فقط در زمینه دوربین اونهم در شب.
ببین زد5 در رقابت با اس6 و جی4 وارد بازار شده.اس6 گرونه الآن.اما به الجی جی4 هم یک نگاه بنداز.زد5 نسبت به جی4 سخت افزار کمی قویتر،کیفیت بدنه بهتر و زیباتر(به نظر من) و اعتبار برند سونی و پشتیبانی بسیار عالی داره.اما جی4 عکسبرداریش در شب یکم بهتره!در ضمن سبک طراحی ظاهری جی4 هم خاصه و ممکنه نظرتون رو جلب کنه.درباره هوآوی هم من اطلاعات زیادی ندارم امیدوارم بقیه دوستان اگه اطلاعات دارن کمکتون کنن.
اس6 هم سخت افزارش کمی قویتره و دوربین خوبی داره اما مشکلات مخصوص خودش رو داره که تو این کامنت نمیگنجه و بهتره به کامنتهای قبلی مراجعه کنید.درضمن گرونتره
پیروز باشی

محسن غ در تاریخ : 1395/4/3

سلام
اره واقعا :)
ایشالا تا 1 ماه و نیم دیگه میگیرم زد5 رو :)
میخواستم زنفون 3 دیلوکس بگیرم نیاز هامو که دیدم زد5 بهترین گزینس ! مخصوصا قیمتش !!!
فقط حیف کروم نداره :(
بنظرت سبزشو بگیرم یا گلد ؟!
ولی گلد واقعا چشم نوازه!!!!

INTHENAMEOF G در تاریخ : 1395/4/3

به نظر من یه نگاه به گلکسی s6 و شیاومی mi5 بنداز این دوتا توی این رنج قیمت بهتر از z5 هستن البته روی دوربین شیاومی خیلی اطمینان ندارم اما دوربین گلکسی اس۶ بهتر از زد ۵ هست.

Ali . در تاریخ : 1395/4/2


برادر من منتظرم شما ثابت کنی که زد فایو در هر زمینه ای جزو سه گوشی برتر هست.
در زمینه صفحه نمایش که اگه یک مقدار تحقیق کنی : نوت فایو و نکسوس 6پی و اس سیکس و وی تن و جی فور و لومیا 950 همه بهترن
درزمینه رابط کاربری : سنس و تاچ ویز و الجی یو ایکس بهتر و کابردی تر هستند
در زمینه دوربین نمیدونم چرا همه به رای یک سایت فقط توجه میکنن... عمل مهمه... درعمل وی تن و نوت فایو و نکسوس بهترن توی سایت های مختلف مقایسه هاش به وضوح موجوده و من خودم با همشون کار کردم که دارم میگم. اون سایت که شما مد نظر قرار میدین گوشی هارو در شرایط ازمایشگاهی میسنجه و شما باید برات عمل مهم باشه نه خوب بودن در شرایط ازمایشگاهی
درکل رتبه بندی اندرویدی های 2015 در اکثر موارد از جمله سایت جی اس ام این بوده :
1- نوت فایو
2- نکسوس 6پی
3- وی10
4- زد فایو پریمیوم
5- میت ایت
حالا شاید این گزینه ها جابه جا باشند در سایت های مختلف
زد فایو شاید جزو پنج گوشی دوم یعنی بین 5تا10 باشه.
یاعلی

Fateme m در تاریخ : 1395/4/2

میگن اگه میخای گوشی تو این رنج قیمت بگیری سونی نخر چون کیفیتش شانسیه و تعداد مراجعه هایی ک سونی داشتن و راضی نبودنم زیاده... ب من گفتن اگه سونی خوب میخای بالا یکو ششصت هفتصد بخر...الان وتقعا کیفیت دوربینش در مقایسه با گوشیای سامسونگ بالا هس!؟!؟سرعت گوشی، باتریش
تمام اینا ملاکه...
من واقعا نمیدونم چیکار کنم جواب دلمو بدم یا عقلمو... اگه این گوشیو بخرم از بد شانسیم خراب باشه چی...خاهش میکنم در مورد این گوشی لیشتر راهنماییم کنیم. . خیییییییلیییییی هم ممنون

hadi a در تاریخ : 1395/4/2

سلام دوستان در تهران کجا رو برای خرید این گوشی تایید میکنید که مورد اطمینان باشه و جنس اصل بشه ازش خرید کرد؟

asal k در تاریخ : 1395/4/2

سلام دوستان
من میخوام این گوشی را بخرم فقط میخوام بدونم فیلم برداری4 کی داره?آخه میگن پريميوم داره
مرسی از لطف تون

sina k در تاریخ : 1395/4/2

توی ایران فقط نسخه دو سیمش موجوده شاید قاچاقی نسخه تک سیم وارد شده باشه که گارانتی نمی گیره
اندروید شیشم براش اومده

mohsen e در تاریخ : 1395/4/2

بله محسن جان شما درست میگی.فکر کنم در همین پیج یکی از دوستان گفت که تو این دوره وقتی میگیم بهترین،باید بپرسیم از چه لحاظ؟زد5 هم نقاط قوت زیادی داره و با قیمت کنونی واقعا به نظرم مناسبه با توجه به امکاناتش.امیدوارم سونی با پرچمدار بعدیش غافلگیرمون کنه.شاید هم نتونه ولی بهرحال من خیلی منتظرم!

mohsen e در تاریخ : 1395/4/2

قربان شما وحید جان.شما لطف دارید.من هم ممنونم از نظرات شما.امیدوارم همیشه پیروز و موفق باشید

علی ط در تاریخ : 1395/4/2

سلام دوستان عزیز من تا چند روز دیگه میخوام این گوشی رو بخرم ولی وقتی از کسی میپرسم میگه نخر سونی بده سونی فلانه وقتی به سایت ها هم مراجعه میکنم یک سری از دوستان از بد بودن و رفتن به سوی یک برند و گوشی دیگه حرف میزنن و بالعکس یک سری هم میگن حوبه دوستان گرامی لطفا جواب من رو بدید تا ما هم از سردرگمی خلاص بشیم بالاخره بخریم یا نه ؟ فک کنم این سوال بعضی از دوستان هم باشه

ممنون میشم سریع جواب بدین.

آرش ر در تاریخ : 1395/4/1

نمیدونم چرا پر حرفی میکنم ولی شما برعکس گفتید چون زد 5 خمیر سیلیکون با لوله ی خنک کننده داره عمره سی پی یوش بیشتره
چراکه همه ی دما یکجا نیس و همش پراکنده میشه دقیقا مثله باد حالا باد چرا
گرما همیشه ثابت نیس و به جاهای سرد در حرکت هس که دقیقا کاری که تو مغز طراحان شرکت سونی بود و من خیالم اسودس بابت خرید فقط میترسم مردم زیاد بخرن تا اونموقع موجود نباشه خخخخخ

آرش ر در تاریخ : 1395/4/1

راستب هبچ وقت تو صفحه ی مجازی عکسارو نگاه نکنید اونا رو 8 مگاپیکسل هستند برید تو فروشگاها از اونجا امتحانش کنید

آرش ر در تاریخ : 1395/4/1

سلام من خودم هواوی دارم ازش سیر شدم اعصاب برام نزاشته
گوشیم انر 6 هس کلا راضی بودم ازش 2 سال محکم باهاش کار کردم
ولی تنها ضعف گوشی های هواوی اپدیتشه که خیلی رو اعصابه
مخصوصا بیلد نامبرش برای هر کشوری یه بیلد نامبر میزنه جدید برای ایران زده
خلاصه اندرویدش 5 شده عالیه ولی من سونی زد 5 طلاییش به دلم نشته و میخوام بخرمش
نظرات و که خوندم دیدم همه یه چی میگن واقعیتش گوشی مثله خوده ادم میمونه
اگه زیاد کار بکشی ازش داغ میکنه دقیقا مثه خودمون بعدش عمره باطریش کم میشه دقیا مثله عمر خودمون
وقتی زد 5 گرفتم میخوام مثله یه ادم باهاش رفتار کنم. خخخخخخخ

محسن غ در تاریخ : 1395/4/1

سلام دوستان
دقیقا این بحث سرعت و قدرت اسنپ 808 و 810 واسه چیه ؟؟؟
اولا که خیلی قدیمی شده بحث کردن درباره این 2تا چیپ!!!!
تا دلتون هم بخواد ریویوو و تست هس که میتونین ببینین چه معتبر چه نامعتبر !!!!
این که 810 100% قوی تره 808 هس شکی نیس ولی سرعت واقعا مهمه ؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه مهم هس برین اکسپریا ایکس بگیرین !!!! که باوجود میانرده بودنش از اچ تی سی 10 سریعت تره با چیپ 820 !!!!!
و پا به پا اس7 و جی5 میاد !!!!!!!!!!!!
اگه واقعا ملاک سرعت هس رو دسته ایفون نیس که میتونین برین بگیرین بحث الکی هم نکنین !!!!!!!
خداروشکر بقیه چیزا هم که کاملا اثبات شدس

محسن غ در تاریخ : 1395/4/1

سلام
100% زد5 !!!
بهترین دوربین پارسال زد5 داشت!!!
سلفیشم پرچمدارایه امشال هم در حدش نبودن !!! دیگه ببین چی هس !

محسن غ در تاریخ : 1395/4/1

سلام
دقیقا واسه چی میگن بده !؟؟!!
بخدا ماها که داریم بیش از حد واسمون خوبه !!!!
شما با خیال راحت گوشیو بگیر اصلا دلت شور نزنه :)
مخصوصا اگه میخوای واسه 2 3 سال استفاده کنی بهترین گزینس

vahid k در تاریخ : 1395/4/1

قربونت برم محسن جان ممنونم برای نظراتت .. همچنین منم آرزوی بهترینها رو میکنم برات دوست عزیز .. من از نظراتت استفاده کردم همیشه و تشکر زیاد دارم ازت برای به اشتراک گذاشتن وقت و تجربه هات گرامی .. شک نکن که به گردن من شخصأ حق داری بابتشون .. موفق باشی

آرش ر در تاریخ : 1395/4/1

سلام
یکی از دوستام اینو داشت
در حد زد 3 نیس
این گوشی یک میانرده به بالاست مخصوصا A9
البته حقیقت تلخه نمیشه کاریش کرد
من خودم میخوام زد 5 بگیرم تا یه ماه دیگه
اگه از سونی خوشت نیومد برو اس 6 بگیر
قیمتاش یکیه
مهم سلیقه هست

آرش ر در تاریخ : 1395/4/1

سلام
دوستان من عاشق طراحی این اژدها شدم
لطفا بگید اندروید 6 براش اومده
فقط یه چیزه دیگه میخواستم بدونم یک سیمکارتش موجوده چون هرجا میرم 2 سیمه هست
یه دنیا تشکر

hamid u در تاریخ : 1395/4/1

سلام خدمت دوستان
من بین این گوشی و a5 2016 گیر کردم لطفا راهنماییم کنید
سخت افزار زیاد مهم نیست برام کارای سنگین باهاش انجام نمیدم ( البته روونی برام مهمه)
مسله اصلی دوربین ( جلو و عقب ) می خواستم بدونم کدومش بهتره ؟

Fateme m در تاریخ : 1395/4/1

سلام،، من ب هر کسی ک تو کار گوشیه میگم ک میخام این گوشیو بخرم کاملا از خریدش دلسردم میکنن... میگن گوشیای سونی جدیدا همشون مشکل دارن... من از گوشیای سامسونگ خوشم نمیاد... انتخاب گوشی برا من مهمه اگه بخرم شاید تا چند سال نتونم عوضش کنم خاهش میکنم اگه واقعا این گوشی،مشکل داره بگید ک نخرم...

vahid k در تاریخ : 1395/4/1

محمد جان سلام .. من از چیپست 810 هیچوقت حرف نزدم و تنها عاملی هم که باعث شد از سونی دل بکنم اتفاقأ همین چیپستش شد .. ولی من هنوز معتقدم بهترین برنامه نویسی رو سونی داره پشتیبانیش خوبه .. به کاربر ارزش قائله و چیزی رو کم نمیذاره برای کاربر .. اینا اون روح داخل دستگاهه .. سونی رو من هنوز دارم خیلی هم دوسش دارم ولی ارتباطش به چیپست بهتر و دستگاه فوق العاده عالی میت8 کجاست؟
محمد عزیز ما باید اطلاعات درست بدیم وقتی دوستمون میگه پی9 و میت8 در حد زد5 نیستن اساس این حرف رو چیه؟ خب در چه زمینه ای در این حد نیستن؟ دوربین؟ کاملا قبول دارم اینو مخصوصأ فیلمبرداری .. ولی بقیه موارد چطور؟ ما میتونیم وقتی دستگاهی اظهر من الشمس جلوی رومون از همه نظر برتری داره بگیم نه؟ یا بگن دلیل این ادعا چیه بگیم من نمیدونم ولی اون به این نمیرسه؟
آقا محسن گفت من خود برند رو دوست دارم و ترجیح میدم دستم سونی ببینن تا گوشی چینی .. خب این نظر خیلی هم محترمه ولی مربوط به سلیقه شخصی میشه نه تکنولوژی .. در بخش تکنیکی باید از دلایل محکم حرف بزنیم ..
بقول این دوستمون علی آقا من هم نه اینوری هستم نه اونوری سونی رو برای چی دوست دارم؟ قطعأ برای خوب بودنش .. خب الان که میبینم یه گوشی دیگه خوبیهای غیر قابل انکاری داره به همین سونی باید کتمانش کنم؟ باید سرپوش بذارم روش؟ برای چی باید اینکار رو بکنیم؟

اتفاقآ دیشب بحث گوشی و برند بود به دوستی گفتم دنیای تکنولوژی و بازار الان جوری شده شما دیگه نمیتونی بگی هواوی بده سامسونگ خوبه اپل فلانه سونی بسار .. باید دقیقأ بگی راجع به کدوم گوشی بطور خاص حرف میزنی چون الان هر گوشی بطور خاص دارای خصوصیات منحصر بفرد خود هستش و نماینده خودشه .. و مثلا یکی میگه هوآوی بده یا پر مصرفه یا کنده یا تیزه یا هرچیز دیگه باید پرسید راجع به کدوم یک از تولیداتش داری حرف میزنی دقیقأ .. و بعد دلایل خواست .. به هر حال اگر واقعیت داشته باشه ادعایی تجربیات و شواهد موجود هم قطعأ پشتوانه اون خواهند بود دیگه
بازم میگم من نگفتم که سونی بد است .. اتفاقأ دوستان دیگه فرمودن اینمدلی در مورد گوشی های دیگه ولی بدون دلایل قابل قبول .. بیشتر فکر میکنم نظر و گرایش شخصیشون بود همین .. که ممکنه با واقعیت فاصله داشته باشه

mohsen e در تاریخ : 1395/4/1

عوامل زیادی تاثیر گذاره در این قضیه.مسلما در هیچ تستی رعایت نمیشه.رابط کاربری سونی هم بطور پیشفرض برنامه های فراوانی داره که هم میشه گفت نقصه و هم مزیت.

mohsen e در تاریخ : 1395/4/1

درود وحید جان.
بله من هم اصلا منکر قدرت و سرعت هوآوی میت8 نشدم.اتفاقا خیلی قدرتمنده.هیچوقت هم نگفتم گوشی بدیه.راستش هرکس دلایلی داره و من بدلیل طرز استفاده خودم از هوآوی میترسم و همچنین یک مقدار هم بخاطر نام و برند.وگرنه من به همه پیشنهاد میکنم در انتخابشون هوآوی رو هم بررسی کنند.که البته تا چندوقت پیش اینطور نبود اما حالا واقعا پیشنهاد میکنم.شرکتیه که واقعا پیشرفت داشته!بهر حال مبارکتون باشه.خدارو شکر که راضی هستی ازش.منم حتما و در اولین فرصت میرم و تستش میکنم.
موفق باشی

mohsen e در تاریخ : 1395/4/1

دوست عزیز
آفرین.شما که همه این عوامل رو میدونی پس چرا میگی بی منطقه؟
ببین سرعت سوییچ کردن،سرعت لود و خیلی چیزای دیگه به عوامل زیادی بستگی داره.قبول داری؟.ببین حتی همین جی فور با وجود سخت افزار ضعیفتر در بعضی تستهایی که در این ریویو ها انجام میشه حتی اس6 رو هم رد میکرد و زودتر برنامه رو باز میکرد یا سوییچ میکرد.اس6 با اون قدرت...
اما در خیلی از تست ها هم ازش عقب بود.من خودم چندین آزمایش درباره جی4 و زد5 انجام دادم که در بسیاری موارد زد5 جی4 رو رد میکرد و در خیلی ها هم برعکس.این میتونه به عوامل زیادی بستگی داشته باشه.برای همین از حرفت تعجب کردم.حالا این عامل میتونه هرچیزی باشه.شاید بخاطر بهینه تر بودن نرم افزار یا هرچیز دیگه.ببین 810 از808 قویتره.اینجا بحث عدد و رقم نیست.چیپ 810 قویتره و قدرتش بیشتره حالا ممکنه یکسری عوامل گاهی دست به دست هم بدن تا در بعضی بخش ها سرعت بازشدن برنامه ها و... به اندازه چند میلی ثانیه پایین بیاد.اما در عمل قدرت اجرا کاهش پیدا نمیکنه و این ذات پردازنده رو تغییر نمیده.مشخصاتش و قدرتشو عوض نمیکنه.حتی برنامه های کنترل انرژی هم میتونن تو این مورد تاثیر بذارن.میشه بفرمایید این کجاش بی منطقه؟فلذا این نوع ریویو هارو ملاک قرار دادن به نظر من خطاست.حقیقتا من نمیدونم شما قدرتو چی تعریف میکنی ولی تعریف بنده از قدرت مشخصه و این چند میلی ثانیه رو معیار قرار نمیدم که بگم آره وحی منزله و...
همچنین نمیدونم این"تست ها"که شما میگی از کجا اومده و کی انجام داده ولی من به شخصه انجام دادم و میدونم نمیشه نتیجه خاصی ازش گرفت عزیزم.
در مورد عمر گوشی هم که اصلا به سونی شکی وارد نیست.بحث بنده هم اصلا درباره پی9 یا میت نبود.پی9 قطعا قویتره.آشکار شدن این تفاوت هم لااقل دوسال وقت میخواد.منظور بنده از عمر،مقاومت و کیفیت قطعاته که...
بهرحال کسی هم از کسی تعهد نگرفته که بره زد5 بخره.مگه کسی مجبور شده؟
والسلام

محمد ق در تاریخ : 1395/4/1

با سلام خدمت دوستان گرامی
از کسانی که تجربه کار با گوشی زد پنج دارن خواهش میکنم بدون تعصب به چندتا از سوالاتم پاسخ بدن
1.ازونجایی که اسنپ درگون 810 روی این گوشی هم کار شده و میگن این اسنپ داغ میکنه (که البته من خودم گوشی زد 4 دوستمو دیدم و واقعا در حد اتیش گرفتن دست داغ میکرد ) میخاستم بدونم زد 5 هم همینه ایا؟
2.کیفیت عکسش در نشون دادن جزییات در رنگ و شی مخصوصا در کامپیوتر و فیلم برداریش چجوریه؟
3.اگه زد ابیش رو در نظر نگیریم در این قیمت کدوم گوشی از چه برندی توصیه میشه؟
4.اگه بخوام زد 5 بگیرم کدوم مدلش بهتره و چجوری بفهمم اصله اخه یکی از دوستان میگفت توی کارتون زد 5 اصل باید شارژر uh10 باشه و یه هندزفری غول
ممنون از دوستان
در ضمن کسی اگه حوصله داشت بیاید تلگرام بهم توضیح بدهghbmohammad@

vahid k در تاریخ : 1395/3/31

درود محسن جان
من همیشه گفتم سونی خیلی قابل اعتماده .. وقتی هم این مشکل برای بگه ها پیش اومد و بعدشم نوبت من شد و برای من هم پیش اومد بازم گفتم این چیزی نیست که من از سونی زده بشم چون تعمدی نیست و برای هر دیوایس همچین مشکلی میتونه اتفاق بیوفته .. آدم وقتی زده میشه از کمپانی ایی که یا عمدأ یه کاستی ایی رو میذاره رو محصولش و یا بعد فیدبک کاربرا توجهی نمیکنه و اقدامی نمیکنه براش .. نمونه ش میکروفون پرچمدار وینفون نوکیا 930 که نه تنها هیچ اقدامی نشد که حتی یه توضیح خشک و خالی و عذرخواهی هم صورت نگرفت از کاربراش .. یا برندای دیگه که احتمالا هر کسی نوعی ش رو تجربه داره ..
بعد من نگفتم زد5 برنامه ای رو باز نمیکنه .. حتی برنامه ای نیست که زد2 هم نتونه بازش کنه .. برنامه ها باز میشن ولی اینکه چقدر طول میکشه باز شه از سرعت پردازش حکایت داره .. و الا بازی ساب وی رو پریمیوم تو 18ثانیه باز میکرد کامپکت 3 تو 14 ثانیه اینو شخصأ تست کردم و گفتم زد5 کنده تو اجرا نه اینکه نتونه اجرا کنه .. اینم تو هر ویدیویی که دیدم بدون استثنا زد5 جا می مونه از بقیه

در خصوص گرما نه موافق نیستم چیپست هوآوی میت 8 که همون کیرین950 هست بینظیره .. واقعأ بینظیره .. چرا ما باید چیزی که خوبه رو بد بدونیم .. این گوشی از تمام اندرویدی ها با 40 بنچمارک بیشتر سریعتر عمل میکنه بخاطر نوع معماری عالی چیپستش که ترافیک داده ای ایجاد نمیکنه و این باعث سرعت بالا ..دور شدن از تولید گرما .. و مصرف فوق العاده کم انرژی میشه .. شای. تا مصرف نکنیم عملأ درک این حرفا سخت باشه ... ولی من که از کامپکت 3 که زبونزد مصرف بهینه و پایداری باتری بود رفتم رو این واقعأ الان میگم کامپکت در مقابل این اصن حرفی برای گفتن نداره
این زمانی دو چندان جلب نظر میکنه که تمامی گوشیهای تولیدی در سال 2015 نسبت به نسلهای قبلی با افت پایداری مصرف روبرو شدن و رکورد باتریشون نسبت به قدیمیتراشون کمتر شد
در یک کلام تناسب سخت افزار و سیستم و برنامه تو میت8 به عالیترین شکل ممکنه که در تمام اجراها انگار قاب خالی دست آدمه .. تنها جایی که من دیدم داغ میشه تو اجرای برنامه های عینک vr هستش که البته فکر کنم بقیه گوشیها هم تو این زمینه همین باشن

کاش سونی یه گوشی پرچمدار جدید بده بازار که من خودم اولین مشتریش خواهم بود ولی در حال حاضر میت8 بی رقیب بازاره

پریسا ج در تاریخ : 1395/3/31

اگه میشه کسایی که قبلا گوشی های سری z داشتن بگن که باطری این گوشی چندسال کار میکنه

Ali . در تاریخ : 1395/3/31

سلام
جالبه که من همیشه میگم طرفداران سونی حرفاشون طبق عدد و رقم هست و در عمل سونی فقط ...
شما هم اول گفتی چطور ممکنه اسنپ 808 از 810 قویتر باشه.
برادر مورد های زیادی وجود داره که دیوایسی که از چیپ ضعیفتر استفاده میکنه قویتر از دیوایسی هست که از چیپ قوی تر استفاده میکنه. این یک حرف بی منطق بود.
درضمن راجع به سرعت و قدرت من نمیدونم شما ملاک رو چی قرار میدی ولی عوامل زیادی در بهتر بودن سرعت و قدرت نقش دارند.
1- سرعت سوئیچ کردن اپلیکیشن ها
2- سرعت روشن و خاموش شدن گوشی
3' سرعت باز کردن برنانه های از قبل سوئیچ شده
4- سرعت و قدرت اجرای برنامه ها و نداشتن لگ و افت فریم
5- سرعت اجرای رابط کاربری و انجام دستورات و نداشتن لگ و باگ
و...
توی تمامی تست هایی که بین جی فور و زد فایو انجام شده جی فور در موارد فوق بهتر عمل کرده که گفتم ویدیوهای این تست ها هم توی اپارات و یوتیوب موجوده.
درضمن این رو مطمئن باش اگر من روی برند خاصی تعب داشتم یک برند بود نه دو یا... برند.
اگه شما به سایت اکسپریان مراجعه کرده باشی متوجه تعصب میشی...
برنامه شاید وجود نداشته باشه اما در واقع چیپ بهتر موجب داشتن عمر بیشتر یک گوشی میشه و چیپست هواوی پی.ناین و میت ایت کم نظیره و زد فایو نه در عدد و رقم و نه در عمل و عمر حریف این دو گوشی نخواهد شد.
حریف زد فایو همون جی فور و اچ تی سی وان ام ناین و اس سیکس هست.
که از همشون هم ضعیفتر کار میکنه در عمل...
شما به نظرات من مراجعه کنی متوجه میشی که در هر برندی نظرمو دادم و قصدم تخریب نبوده ولی وقتی یک نفر با تعصب جوابم رو بده منم جوابشو خواهم داد.
اول این بحث که پی ناین بهتره یا زد فایو زمانی شروع شد که یک بنده خدا پرسید کدم بهتره و من با دلیل بهش گفتم پی ناین و بعد زد فایو و بعدشم اس سیکس ولی بعد سیل تعصبات بود که شروع شد و من به تک تکشون جواب دادم و در ادامه هم جواب خواهم داد.
یاعلی

Ali . در تاریخ : 1395/3/31

... خب من که به اوشون گفتم عکس بذار و نذاشت ... حالا شما هم باز.میگید عکس مابکرو عالی گرفتم پس بذارید ما هم ببینیم؟
امان از دست تعصب

vahid k در تاریخ : 1395/3/31

سلام آپادانای عزیز .. مشکل از بین رفتن ضدآبی تو سری کامپکت3 بخاطر اسپیکرشه .. اسپیکر از حد متناسب بلندتره و از لبه شاسی که صفحه روش چسبیده میشه بالاتره .. این اندازه البته خیلی کمه و در حد شاید کمتر از نیم میل باشه ولی به هرصورت مانعیه که صفحه آزادانه بچسبه به شاسی .. اوایل بخاطر چسبی که داره همسطحه البته با زور چسب ولی بمرور بدلیل فشاری که اسپیکر میاره از زیر کم کم صفحه از بالا یواش یواش شروع میکنه از شاسی جدا شدن.. اگه این ایراد نباشه به هیچ عنوان از ضد آبی ش خارج نمیشه گوشی چون با بدترین چسب هم چسبونده بشه چون فشار از بالا رو صفحه س هیچوقت از هم جدا نمیشن ولی وقتی یه مانع از زیر به صفحه فشار بیاره همیشه این اتفاق میوفته .. تنها راه ترمیمش هم اینه اسپیکر در بیاد و محل قرار گیریش کمی تراشیده بشه که از سطح شاسی پایینتر قرار بگیره و فشاری بوجود نیاره
من یه بار چسبوندم ولی باز بعد چند وقت از بالا ول کرد دوباره و هنوز حوصله نکردم که اساسی درستش کنم چون وقت و دقت زیادی لازم داره

محمد ص در تاریخ : 1395/3/30

سلام وحید جان، دوست عزیز، من هم این نظرت رو خوندم هم از روی کنجکاوی نظرات گذشته شما رو که کاملا در تناقض با همند، به نظر میرسه جانب اعتدال رو رعایت نمیکنی دوست عزیز، چرا که قبلا میگفتین چیپ z5 عالیه ، روونه، سریعه، حتی حرف از روح دمیده شده در کالبد گوشی سونی میزدین اما حالا کندترین گوشیه؟ قبلا تستها براتون مهم نبود ولی حالا طبق تستها سونی کنده؟ کدوم تستها رو قبلا قبول نداشتین که حالا قبول دارین؟ البته z5 رو دیگه توی تستهای جدید آزمایش نمیکنن نه به دلیل ضعیف بودن دوست من بلکه این گوشی از نسل قبل هست، شما انتظار داری 810 روی z5 رو توی تست با اگزینوس یا 820 که بنچمارکشون تقریبا دو برابر نسل قبله قرار بدن؟ به کجا چنین شتابان دوست گرامی؟!
منم گوشیهای زیادی داشتم از جمله سامسونگ که روز خوبم باهاش فقط دو ماه اول بود اما هیچ جایی نگفتم چون s5 من کنده یا هنگ میکنه یا حتی موقع تماس صفحه اش میپره پس سامسونگ خوب نیست اپل خوبه....
خدا رو چه دیدی، شاید 6 ماه دیگه گفتین میت 8 بدترین گوشیه و هیچی الجی نمیشه..!

INTHENAMEOF G در تاریخ : 1395/3/30

اسنپ دراگون 810 توی پردازشهای سنگین افت عملکرد پیدا میکنه
پس در یک پردازش سنگین در مدت نسبتا طولانی کارایی 810 از کارایی 808 کمتر خواهد شد.

البته شاید منظور دوستمون چیز دیگه ای بوده.
بله خودم هم از این تستهای سرعت مزخرف موجود در یوتیوب بدم میاد چون اصلا اعتبار ندارند و وقتی اعتبار پیدا میکنن که دو گوشی در اکثر شرایط مثل هم باشند مخصوصا سیستم عامل.مثلا هردو اندروید بدون رابطه کاربری نسخه 6 رو داشته باشن.

محسن غ در تاریخ : 1395/3/30

سلام
اقا محسن
چند وقت پیش یکی از دوستام که جی 4 داره یه تست گذاشت سرعت جی 4 بیشتر بود تا پریموم !
بعد دقت کردیم به ریویو دیدیم
حافظه پریموم 2 برابره جی 4 پره !!!!
دوستمم که جی4 داشت قبول کرد ریویو اشتباهه !
حالا دوستان فقط میان ظاهر قضیه رو میبینن
تو هیچ ریویو ای نمیان حافظه گوشی هارو نشون بدن ک ببینیم حافظشون هم اندازه پر هس یا نه !
یه گوشیو تا خرخره پر میکنن بعد ریویو پر میکنن !

mohsen e در تاریخ : 1395/3/30

سلام بر شما.
شما که با منطق جلوی تعصب وایستادی بگو از نظر" منطق" چطور ممکنه اسنپ808 از 810 قویتر باشه؟این دیگه واقعا جالب و خنده دار بود!یه چیزی بگو بتونیم "با منطق"قبول کنیم عزیزم
من نمیدونم چطور میگید زد5 از نظر سرعت و قدرت ضعیفتره از جی4؟!!!!!!!!!!
امیدوارم منظورتون از سرعت همون ریویوهایی نباشه که دو گوشی کنار هم میذارن و هم زمان روی برنامه ها کلیک میکنن تا ببینن کدوم برنامه زودتر لود میشه!اگه منظورتون اینه خواهش میکنم مطالعتون در زمینه "نرم افزار و سخت افزار" بیشتر کنید و به مردم اطلاعات غلط ندید.این مبحث بحثش جداس و شخصا برای بنده توضیحش خارج از حوصله است و بهتره مطالعتون رو بیشتر کنید.واقعا این رو معیاری از قدرت گرفتید؟.حالا اگه دوستی حوصله داشت،توضیح میده براتون.
شما یک برنامه نام ببر که زد5 با کیفیت کمتری نسبت به جی4 اجرا کنه.حتی درباره میت8 یا پی9 هم تا لااقل دو سال دیگه همچین بازی یا برنامه ای وجود نخواهد داشت(اگه دوگوشی مزبور به اندازه سه سال عمر کنن)اگه وجود داره معرفی کنید تا ماهم بریم مقایسه کنیم بهمون ثابت بشه.البته که همچین برنامه یا بازی در نظر ندارید و صرفا از روی علاقه به برندی خاص این نظر رو منتشر کردید.
واقعا بعضی دوستان از سر تعصب ادعاهایی رو مطرح میکنن که از واقعیت دوره و حتی برای کسی که چیز زیادی از دنیای گوشی و سخت و افزار و نرم افزار نمیدونه هم غیر قابل قبوله.810 ضعیفتر از 808؟!!!!!
موفق باشید

apadana m در تاریخ : 1395/3/30

سلام
همه چیز بستگی به استفاده ی خود ما و البته طرز درست استفاده کردن داره.
باتری موجود در این گوشیها هم هوشمند هستن و باید هوشمندانه باهاشون رفتار بشه.خصوصا در بحث شارژ کردن باتری،اینکه چه زمانی به شارژ بزنیم و چه زمانی از شارژ بکشیم.
شما از گوشی استفاده کن درصد باتری به 14 یا 10 که رسید بزن به شارژ و ،90 یا 95 از برق بکش،ماهی یکبار سعی کنید گوشی رو 0 تا 100 شارژ کنید.
شب تا صبح مطلقا به شارژ نزنید.
گوشیهای سونی کیفیت قابل قبولی دارند و طول عمر بالایی دارند اما این امر مستلزم اینه که احتیاط و مراقبت رو هم در استفاده از این وسیله در نظر بگیرید.
کمپانی اعلام کرده این گوشی در برابر اب مقاومه،نگفته که روزی 2 بار با اب و صابون بشوریدش واسه سرگرمی..یا ببرید دریا و استخر توی عمق 2 متری..
این گوشیها تا حد زیادی مقاوم هستن در برابر ضربه اما اگه قرار باشه زیاد زمین بخوره و به هر دلیلی ضربه وارد بشه به مرور زمان دچار مشکل میشه.
من این گوشی رو و امکاناتی که داره رو به شما پیشنهاد میکنم.

م.ایرانی ا در تاریخ : 1395/3/30

سلام
متاسفانه این همه تضاد و پارادوکسی که توی نظرات میبینی همه بخاطر تعصب دوستان نسبت به برندهایی که هیچ منفعتیم براشون نداره نه سهام دارند و نه توی اون کارخونه یا شرکت کار میکنند.
برای اینکه بدونی کیفیت عکس و فیلم این گوشی چطوره میتونی به لینک زیر مراجعه کنی:
http://www.gsmarena.com/sony_xperia_z5-review-1326p8.php

درضمن هرمدل گوشی دیگه ای هم مد نظر داشتی همونجا میتونی کیفیت عکسهاش رو ببینی.
فراموش نکن گه سنسور دوربین اکثر گوشی ها رو همین شرکت سونی بنابر خواست و مشخصات مورد نظر و سفارش اونها میسازه.
درمورد بقیه موارد هم چون گوشی رو ندارم چیزی نمیدونم و باید امیدوار باشی یکی که تعصبی نداره جواب سئوالات رو بده.

sajad a در تاریخ : 1395/3/30

سلام دوست عزیز اگه به عکسهای گرفته شده با این گوشی نیاز داری به ایدی زیر در تلگرام پی ام بده

Mszx_xperia@

behnam a در تاریخ : 1395/3/30

سلام
1-میشه اون عکسارو واسم بفرستین؟ممنون
2-دوربین z5 و z5 premium که فرقی با هم نمیکنن، درسته؟
(این ایدی تلگراممه شما هرجا راحت بودی آپلود کن بفرست، چه توی تلگرام چه همینجا، فرقی نمیکنه)
@A_behnam
واقعا ممنون :))

mohsen e در تاریخ : 1395/3/30

سلام وحید عزیز.
راستش تغییر لحن ناگهانیت واسم عجیب بود اما کاملا و صد درصد حق رو به تو میدم که از سونی زده بشی.اما اگه تیز بینانه تر به قضیه نگاه کنی میفهمی این مشکلات که عنوان کردی همش یا بیشترش از زمان نامناسب معرفی پرچمداران سونی ناشی میشه.درسته سونی زد5 درمقابل اس7 یا جی5ضعیف تره(طبیعیه چون مال پارساله و تا سونی پرچمدار جدیدشو معرفی کنه و قیمتش عادی بشه،نسل بعدی سامسونگ و الجی و.. هم معرفی شده و همیشه سونی عقبه) ولی فکر کنم شما هم اینجا یکمی اغراق کردیا...هنوز هم برنامه یا بازی وجود نداره که زد5 نتونه با بهتریت کیفیت اجراش کنه.هم سریعه و هم روون.قبول دارید؟
داغی هم خوب به اون صورت نداره و اونقدراهم"پرمصرف"نیست.چیپستی که"ذاتا"بدون داغی باشه وجود نداره!
درباره زد3 شما هم واقعا متاسفم که این اتفاق افتاد.بهرحال هرگوشی از این مشکلات داره.آیفون6 اگه یادتون باشه خم میشد.اس7 دکمه هومش خط میفته.حالا چون من درباره هوآوی مطالعه ندارم اصلا مشکلاتش رو هم نمیدونم.حتی یکبار هم به پیجش سرنزدم:)))
درضمن بخاطر گوشی جدیدتون تبریک میگم.امیدوارم تجربیاتتون رو ازش در اختیارمون بذارین.
بهرحال من باهاتون موافقم
موفق باشین

INTHENAMEOF G در تاریخ : 1395/3/30

چون نظر شخصیتون هست به نظرتون احترام میذارم هرکی از یک برند لذت میبره
از نظر قیمت اتفاقا پی۹ به صرفه تر است اما خب افت قیمت داره

نتیجه کیفیت هواوی و سونی از کدوم جهت نتیجش معلومه؟؟؟؟

INTHENAMEOF G در تاریخ : 1395/3/30

اونی که میگه دوربینش بهترین دوربین دنیا بوده فقط مدرکش سایتی مثل dxo هست. بحثش مفصله ولش کن.ولی دوربینش خیلی خوبه.

هرکی گفته ،،اصلا،، داغ نمیکنه یه دروغ محض گفته.

بله تفاوتش با پرمیوم در صفحه نمایش هست.
اگه تو شهری یه سر به نمایشگاه موبایل بزن با زد۵ کار کن یا نه برو تو اینترنت نقد و بررسیهاش هست دیگه سایت دیجیکالا- زومیت و ......

behnam a در تاریخ : 1395/3/29

سلام دوستان، میشه یه نفر که این گوشی رو داره، چنتا عکس بگیره وآپلود کنه و لینکشو بده؟ خیلی آدم سردرگم میشه تو این کامنتا!
یه نفر میگه دوربین z5 بهترین دوربین در بین گوشیاست، اون یکی میگه دوربینش در حد 5 سامسونگ هم نیست! یکی میگه به شدت داغ میکنه، یکی میگه اصلا داغ نمیکنه! خلاصه هرکی ساز خودشو میزنه! میشه یه نفر که این گوشی رو داره و خوب باهاش کار کرده، یه توضیح مختصری راجع بهش بده؟
تفاوت بین این و مدل Premium فقط صفحشه دیگه؟
ممنون میشم به سوالاتم پاسخ بدید!
با تشکر از مرجع موبایل ایران

محمد حسن م در تاریخ : 1395/3/29

با سلام خدمت دوستان گل.ببخشید من میخوام z5 بگیرم میخوام ببینم سونی هم مثل سامسونگ سری اول داره یا همش یه جوره و اصلش ساخت کجاس با تشکر.

پریسا ج در تاریخ : 1395/3/29

دوستان من اولین بارمه که دارم گوشی هوشمند میگیرم.
میخواستم از شما دوستان بپرسم باطری این جور گوشی ها چند سال عمر میکنه (به خاطر باطری غیر قابل تعویض می پرسم چون قصد استفاده خیلی طولانی مدت ازش دارم.)

Ali . در تاریخ : 1395/3/28

تست چرا درعمل پی ناین و میت ایت هردو زد فایو رو قورت میدن یک لیوان ابم روش میخورن.
شما برو ویدیو های تست سرعت رو نگاه کن زد فایو درمقابل جی فور با اسنپ808 نه توی سرعت و نه توی قدرت هیچ حرفی برای گفتن نداره چه برسه به میت ایت که بهترین چیپست 2015 رو دراختیار داره با چهار گیگ رم... اینها همش تعصبه و من همیشه جلوی تعصب با دلیل منطق ایستادم برای من فرقی نداره برند چیه من مهم بهترین بودنشه.
بازم درخدمتم
یاعلی

Roohollah S در تاریخ : 1395/3/27

سلام به همه ی دوستان
خوشبختانه گوشی های جدید سونی (x و xa)، که انصافا اونها هم خوبن، وارد بازار شده و به سرعت در حال پخش شدن هستن. انشالله قیمت این گوشی تحت تاثیر ورود نسل جدید سونی باز هم روند کاهشی پیدا خواهد کرد.

سروش م در تاریخ : 1395/3/27

دوستان من کلا سرو کلم زیاد تو بررسی گوشی ها تو سایت ها چه ایرانی چه خارجی هست.
در مورد Z5 باید بگم که:

مدتی پیش که قیمتش نجومی بود واقعا خریدش پول دور انداختن بود چون اگه گزینه اثر انگشت و دوربین جدید رو که فرق چندانی هم با Z3+ نداره حذف میکردید میتونستید با حداکثر یک میلیون تومن صرفه جویی همون گوشیو بخرید. ولی الان شرایط فرق کرده قیمت ایده آل شده و با جرآت میتونم بگم پولی رو که در ازای گوشی میدید 90%ش واقعا پول چیزی هست که دریافت می کنید. سنپ درگون 810 یکی از قوی ترین پردازنده های موجوده. درسته که نسخه های جدید تر اومده ولی کارتونو تا حد اقل 3 سال بدون هیچ مشکلی را میندازه رمشم همینطور.تراکم پیکسلش هم با چشم غیر مصلح نمی توان تشخیص داد و فرق چندانی با کواد اچدی ندارد و مصرف باتری رو نیز کاهش می دهد.به این نکته هم توجه کنید که 60% مصرف باطری به صفحه نمایش اختصاص دارد و همچنین به نظر من مهمترین ویژگی در گوشی های اندرویدی که همه اونو دست کم میگیرن و حتی به حساب نمیارن دریافت نسخه جدید اندروید هست. سیاست برند هایی همچون سامسونگ به این گونه است که نسخه های اندروید برای گوشی های تولیدیش محدود هستند بعنوان مثال Z1 ساخت شرکت سونی با یک سال فاصله تولید با S3 ساخت شرکت سامسونگ داری نسخه 6 اندروید بوده ولی S3 حتی با عرضه نسخه جدید ان یعنی S3 NEO به اندروید 4 محدود شده است که در اجرا کردن بعضی اپ ها به مشکل بر می خورد.این سیاست به افزایش خرید گوشی های جدید آین برند کمک فراوانی میکند البته شاید این مورد به رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ مربوط باشد ولی در هر حال یک نفص محصوب میشود. Z5 می تواند انتخابی خوب برای یک گوشی با قابلیت استفاده تا حد اکثر 5 سال باشد و با وجود استحکام و ضد آب بود گزینه خوبی در این رنج قیمت محسوب می شود.به نظر من تحمل گرم شدن پشت گوشی ارزش خرریدش را دارد که البته از Z3+ به مثدار قابل توجهی کمتر است. برای من که ازار دهنده نبود. کلا نظرات شخصی من بود نظر شماهم محترم است. اگر غلط املایی داشت به بزرگی خودتان ببخشید.

فرید م در تاریخ : 1395/3/27

با سلام
با اجازتون باید عرض کنم که به هیچ وجه اینطور نیست و اگر احتمالا دستگاهی که شما باهاش کار کردین یا دیدین مشکل داشته به همه ی گوشیا بسط ندین! چون دو حالت داره یا شما بلد نبودی یا دستگاه مشکل داشته که فکر نکنم، احتمالا شما تنظیمات رو خوب چک نکردین، بنده z5 premium دارم دیروز از نزدیکترین فاصله ی ممکن از سه چهارتا گل عکس گرفتم هرکسیم دوس داره براش میفرستم ببینه ینی خداشاهده همه دوستام کفشون برید خصوصا وقتی روی تلویزیون خانگی نگاش کردیم، اصلا تا با تی وی با اون ابعاد ندیدیم باورمون نشد ذوق مرگ شدم خودم :))

vahid k در تاریخ : 1395/3/27

نه عزیزم اغراق نکن چیز خوب خوبه .. فعلا که سونی دیگه چیزی در بساط نداره خود منم دوس داشتم از سونی گوشی بگیرم ولی کو؟ برج شیش هفت 2016 هستیما... تا بخواد یه پرچمدار معرفی کنه تا بیاد بازار .. تا حباب قیمتش بشکنه .. بزک نمیر بهار بیاد رفتم یه میت 8 گرفتم فهمیدم الکی دس دس کرده بودم
شما بگو 6 ماه کار میکنه .. شما بگو سونی ده سال کار میکنه .. ما که میدونیم اینجوریا که میگید نیست .. الان بازار رقابته هر برندی یهو یه گوششی میده بیرون سر همه در میاد .. آدم زرنگ میره دنبال خوب نه وایسه رو یه برند تعصب نشون بده مگه تیم فوتباله؟ داریم پول میدیم کیفیت میخوایم برای خودش آدم باید ارزش قائل باشه نه کمپانیها .. اون قدرتی که میگید تو اسنپ 810 وقتی تو سرعت و پردازش کم میاره و جا میمونه دیگه کجا میخواد به درد بخوره؟ بار که نمیخواد برامون بکشه بگیم قویه یه گوشی .. برنامه ها رو سریع و روون باز کنه میگن پر قدرت .. گرما نداشته باشه ذاتأ و مصرفش کم باشه میگن بهینه .. که همون چینی ها که ازشون اسم بردی بخوبی از پسش براومدن .. تو تمام تستها کندترین .. توجه بفرما لطفآ کندترین گوشی زد5 بود نسبت به هم رده هاش .. اونم نه یه کم دو کم .. خییییلی .. اقلا رو یه چیزی مانور بده که قبول کنن حرفتو مثلا بگو دوربین ولی نه چیپست و قدرت ..
بعد سونی هم همچین بی عیب و نقص نیست زد3 کامپکت دارم صفحه از رو شاسی ول شد چسبش ... برو ببین چند نفر این بلا سرشون نازل شد و چقدرا گوشیاشون سوخت چون اوایلش به چشم نمیاد و از آب بن ی خارج میشه تا بمرور بکل ول شه .. یا صعیف شدن میکروفون و اسپیکر .. اینا عیب کوچیک نیست اساسیه اتفاقآ .. همشونم بعد سال اول دچار میشن .. و شاید زودتر
دنیای تکنولوژی که هر دو ماه تحول ایجاد میشه صبر نمیکنه یه سال که زد5 قهرمان باقی بمونه کمی واقع نگر باشیم .. الان دیگه تو خیلی از تستها زد 5 رو دیگه اصن بازی هم نمیدن .. کجای کاری برادر .. گوشی خوبیه ولی دیگه ادعا روش نمیشه کرد .. بذار کارشو انجام بده واسه خودش دیگه ..

سعید د در تاریخ : 1395/3/27

سلام دوستان
حدود یک ماهه که زد فایو پرمیوم خریدم و از کا ۷۵۰ مشتری سونی بودم
چند تا نکته در مورد استفاده بهینه از سری زد فایو :
ابتدا در مورد گرفتن بهترین خروجی از دوربین
در نور روز و نور کافی رزولوشن بیست مگاپیکسل رو انتخاب کنید اما در نور کم و خصوصا شب حتما حتما از هشت مگاپیکسل استفاده کنید چون هم سرعت شاتر و هم ایزوی متفاوتی استفاده میکنه که در شب به شکل خیلی محسوسی کیفیت عکس بالا میره،
حتی در عکاسی HDR هم هشت مگاپیکسل خروجی بهتری میده
در مورد باتری اگه از اینترنت استفاده نمیکنید حالت شبکه رو روی فقط جی اس ام قرار بدید مصرف رو پایین میاره البته خدایی من از باتری راضیم

mohsen e در تاریخ : 1395/3/27

سلام
بهرحال زد5 پرچمدار پارساله.ما تا معرفی نسل بعدی پرچمداران سونی که تابستون معرفی میشه صبر میکنیم تا مقایسه کنیم.
پی9 رو از لحاظ قیمت هم که درنظر بگیریم بازهم از زد5 گرونتره.
بهرحال آدم وقتی میخواد پول زیادی به گوشی بده باید بخشی از اونرو هم به برند پرداخت کنه.سونی برند معتبر و با کلاسی هست.اما متاسفانه پی9 با همه خوبیهاش،هوآوی هست.البته این نظر شخصی بنده هست چون من به شخصه روم نمیشه که جلوی دوستام هوآوی دستم بگیرم
بحث مقایسه کیفیت هوآوی و سونی هم که بهتره اصلا مطرح نشه.گرچه نتیجه معلومه...
موفق باشید دوست من

لائورا ج در تاریخ : 1395/3/27

سلام دوستان من z5 compact دارم اونجا هم سوالم رو پرسیدم دیدم کسی جواب نداد امبدوارم ابن طرف جوابم رو بدید
من با دوربین گوشیم که عکس میگیرم همینجوری خیلی با کیفیت به نظر میرسه ولی وقتی زوم میکنم روی عکس یه سری حالت نقطه نقطه روی عکس میبینم که خیلیم رو اعصابمه
مال شما هم اینطوره؟
میدونید چه شکلی میشه این مشکل رو برطرف کرد؟
حاضرم هر جقدر هست هزینه کنم ولی دوربینش درست بشه
لطفا جوابم رو بدید دوربین زد5 معمولی میدونم که هیچ تفاوتی با کامپکت نداره

shahin n در تاریخ : 1395/3/25

دوستان خواهشا میت و پی 9 رو باسونی مقایسه نکنید خوب معلومه داغ نمیکنه.سخت افزار پی 9 اصلا به پای زد 5 نمیرسه.به تست ها توجه نکنید در عمل فوق العاده قدرتش زیاده.بعدش دوستمون راست میگه برین تو gsmarena مقایسه ی دوربین رو انجام بدین تا قدرت سونی رو ببینین.بعدش هم سایت dxo با اون متخصص ها یعنی الکی این گوشی برترین دوربین سال 2015 شده بعد دوربین جلوی z5 از همه ی شرکت های دیگه رنگ ها رو زنده تر ثبت میکنه تو هر شرایط نوری.گوشی های سونی دوام دارند خوب معلومه گوشی شیش ماه مصرف میتونه با این برابری کنه.

vahid k در تاریخ : 1395/3/25

علی آقا دوربین عکاسی داره و فیلمبرداری .. زد5 واقعا تو فیلمبرداری بینظیره هم سرعت فوکوسش هم سرعت تطبیق نورش و در آخر چیزی که واقعأ دو سر و گردن بالاتر بردتش لرزشگیرشه .. عکاسی ممکنه حق با شما باشه ولی فیلمبرداری واقعآ بی رقیبه زد 5

sajad a در تاریخ : 1395/3/25

هر کی به عکس های گرفته شده با این گوشی نیاز داره به ایدی تلگرام من پی ام بده
تو نظرات که دوستان لطف میکنن برند رو میکوبن و نمیزارن مردم انتخاب بهتری کنن
اینم ایدی @sajjadahmadzade
در مورد دوربین کلا عر سوالی دارین در خدمتم
گوشی بعد از اپ به اندروید شیش داغیش از بین رفته
باطری با حالت استامینا عالی عالی عالی عالی تر شده
دوربین تغییر کرده
فیلم برداری اسلومیشن حرف نداره 120 فریم میگیره
کیفیت صفحه ک دیگه بماند حرف نداره
تاچش عالیه
فقط تو اندروید پنج یکم داغ میکرد ک با اپدیت عالی شده
الان دوستان میان میگن نه هواوی بهتره 😁😁😁😁😁
یا علی

ahmad m در تاریخ : 1395/3/24

دوست عزیز تو همین سایت زومیت که خودتونم فرمودید برید ببینید تو یه جاهایی هم سونی بهتر از همشون عمل کرده - بعدم این که گوشیای سونی در ثبت جزئیات بیشتر و به خصوص سوژه با فاصله زیاد نسبت به بقیه بهتر عمل میکنن - وقتی حرف از سوژه با فاصله زیاد یا زوم در میان باشه روی این گوشی بیشتر میشه حساب باز کرد تا بقیه اینا مهم نیستن؟؟؟

Mahdi B در تاریخ : 1395/3/24

من آپ کردم استامنیا اضافه شده و بعضی آیکون ها تغییر کرده اندروید هم شده 6.0.1
دوربین هم بهبود داشته

Ali . در تاریخ : 1395/3/24

سلام
اول اینکه لطفا چند عکس مایکرو بذارین تا ببینیم و متوجه بشیم کیفیت زد فایو چطوره؟؟؟ چون من که با دوربینش عکس میگرفتم چنگی به دلم نزد.
عکس مایکرو بر اثر فوکوس دقیق به وجود میاد و زد فایو اگرچه فکوس سریعی داره ولی از نمای نزدیک به خوبی نمیتونه فوکوس رو انجام بده. یعنی اگر مثلا از ده سانتی یک گل بخواید عکس بگیرید یا تاره و فوکوس انجام نمیشه و یا فوکوس دقیق نیست و مثلا هم روی خود گل فوکوس میشه و هم پشتش که موجب بد دراومدن عکس میشه. اما این موضوع مثلا توی هواوی پی ناین با فوکوس دستی قابل حله . فوکوس دستی یعنی مثل دوربین های حرفه ای درجه بندی شده و کم وزیاد میشه و عکس های خوبی میشه گرفت مخصوصا مایکرو.... این دلیل بنده بود حالا شما چند تا عکس بذارین لطفا
یاعلی

Ali . در تاریخ : 1395/3/24

...داداش حالا دیگه سایت معتبری مثل زومیت عکساشو دستکاری میکنه که چی؟؟؟ هواوی بهتر از زد فایو باشه ... این دیگه از اون حرف ها بود. اخه چرا یک سایت بخواد هواوی رو بهتر از سونی جلوه بده ؟؟؟ چون به هواوی علاقه داره
هم در اعداد و ارقام و هم در عمل دوربین پی ناین بهتره شک داری یک سر برو بازار و دوتاشو بگیر کنار هم و مقایسه کن. چرا اصلا سایت ها؟؟؟ من به صورت تخصصی براتون تشریح کردم که ساختار دوربین پی ناین به چشم انسان شبیه هست و به خاطر این تکنولوژی خاص عکس ها به مراتب وضوح و کیفیت بالاتری رو ارائه میدن. من نمیدونم چرا دوربین زد فایو بدون هیچ امکان خاصی که حتی اگه توی همین صفحه سیر بکنی متوجه میشی که خیلی ها از عملکردش ناراضی هستند اینقدر برات خوب جلوه میکنه...
اگه سند و مدرک علمی داره که زد فایو بهتر از پی ناین هست بیار تا ماهم بهره مند بشیم.
یاعلی

sina k در تاریخ : 1395/3/23

... به غیر از زومیت توی هر سایت چه ایرانی چه خارجیه معتبر بگردی می فهمی که دوربین پی ناین بهترین دوربین نیست و البته باید توجه داشته باشی که z5 ماله یه سال پیشه و نباید با اینا مقایسه بشه در ضمن توی سایت معتبر dxo دوربین z5 بهترین دوربین سال 2015 شده

محسن غ در تاریخ : 1395/3/23

سلام
عزیز یه مدک بیار بگه ماکرو زد5 ضعیفه :|
یا میخوای خودم عکس نشونت بدم از سونی زد بگیر تا زد5 !تا قدرا ماکرو شو درک کنی :|

sajad a در تاریخ : 1395/3/23

سلام
درست فهمیدم؟ p9 دوربینش از زد فایو سونی قوی تره؟
اکه قرار بر این باشه از سایت مقایسه کنیم
این کار خیلی راخت مشخص میکنه ک زد فایو بهتره
برین به سایت جی اس ام ارنا زد فایو رو سرچ کنین بعد تو بخش دوربینش image cheking رو بزنین و با هواوی پی ناین مقایسه کنین
بعد بیاین بگین زد فایو از پی ناین ضعیف تره
از همه کاربران این سایت خواهش میکنم به این سایت برن و مقایسه رو انجام بدن
شما هم بجای این که از یه سایت ایرانی ببینی ک نصف مطالبشو دستکاری میکنه برای برند مورد علاقش تبلیغ میکنه
به سایت های مرحع برین بعد بیاین به مردم اطلاعات غلط بدین
یا علی

Arash-:-) ™ در تاریخ : 1395/3/23

سلام خدمت شما
این دوره زمونه 1000 تومن هم داشته باشی خودش خیلی
چه برسه به 300 هزار ت
حالا بعضی‌ها شاید تیلیاردر باشن برن بخرن(برای منم بخرن) مبارکشونم باشه
خب اون اقا الان میخان پی9 یا زد 5 بگیرن
زد 5 یک سال پیش 2200000 ت بود
الان 1300000 هست
خوب الان پی 9 من دقیق نمیدونم چند هس به قول شما 16/1700000
هست باید ی سال صبر کرد ارزون بشه کسی که میخواد الان یا چند مدت دیگه بخره
ضرر میکنه که من میدونم پی 9 الان خوبه ولی هر کی میخواد بخره باید صب کنه ارزون بشه
مگه هواوی قیمتش نسبت به برندای دیگه کمترنیست پس هرکی بخره ضرر کرده دقیقا مثله میت 8
خب اینم تفاوتشون
من نگفتم وای زد 5 پی 9 رو قورت میده گفتم خریدش به صرفه تر هست

Ali . در تاریخ : 1395/3/23

سلام
عذر میخوام ولی درکل الان دوربین به یکی از پنج عامل اصلی برای خرید یک گوشی تبدیل شده.
1- سخت افزار
2- صفحه نمایش
3- طراحی
4- دوربین
5- باتری
خیلی ها هستن که عکاسی حرفه ای انجام میدن و دوست دارن گوشی داشته باشن که تقریبا در سطح یک دوربین حرفه ای عکاسی کنه. من توی یوتیوب یک مقایسه از دوربین الجی جی فور با یک دوربین کنون که بیش از ده میلیون قیمت داشت دیدم و شگفت زده شدم جی فور واقعا درسطح یک دوربین حرفه ای عکس میگیره. حالا شما حساب کن که جی فور مال سال پیش هست والان جی فایو دیگه چیه؟؟؟ هواوی هم برای عقب نیفتادن از قافله دوربین فوق العاده ای روی گوشیش به کار برده. درضمن من نگفتم دوربین های سونی بده ولی گفتم دوربین پی ناین به مراتب بهتره.
درضمن پی ناین الان یک میلیون پونصد تا ششصد هست و گرونی خاصی نداره.

حامد ت در تاریخ : 1395/3/23

به نظرتون گوشی سونی z5 بهتره یا اچ تی سی +m9???
از لحاظ قدرت دوربین و سخت افزاری و ...
لطفا کسایی که تجربه کار با این گوشی هارو دارن نظر بدن...

apadana m در تاریخ : 1395/3/23

سلام امیر عزیز
من یکشنبه هفته پیش رفتم بازار واسه خرید پریمیوم،در واقع بین دو مدل پریمیوم و میت8 دو دل بودم..اما وقتی میت رو از نزدیک دیدم نتونستم ازش بگذرم،با اینکه چند ساله سونی استفاده میکنم اما تو یک لحظه تصمیممو گرفتم و میت برداشتم،شاید تنها چیزی که باعث شد سونی بر ندارم طراحی بود که میت برداشتم.من از اکسپریا زد،زد وان،زداولترا،زد2 و زد3 تقریبا همشون شبیه هم بودند،سطح بدنه صاف،پشت و رو شیشه،همشون دارای درپوش واسه سیم و شارژ و...یه جورایی خواستم تنوع بدم بخاطر همین میت برداشتم..و الا خانواده زد5 گوشیهاش خوب هستند،چه در بحث کیفیت ساخت،سخت افزار،طراحی،صفحه نمایش،دوربین..
میت دارای سخت افزاری بهینه و کم مصرف هست،به ندرت گرما تولید میکنه،من به اخرین بیلد اپدیتش کردم و همه چیز درست کار میکنه.
تنها چیزی که در گوشیهای سونی وجود داره و نمیشه کتمانش کرد کیفیت بالای قطعاتش هست و رابط کاربریه ساده اما کاربردیش.درسته تو بحث دوربین زیاد پیشرو نیست اما محبوبه و برند شناخته شده ایه.
من نسخه 32 گیگ میت8 دارم و دارم نهایت لذت رو ازش میبرم،چیزی که خیلی در میت برام قابل قبوله باتری و سخت افزار قویشه و البته حسگر اثر انگشت بسیار حساس و کاربردیش هست.
امیدوارم هر چی میخری به خوبی ازش استفاده کنی.

Arash-:-) ™ در تاریخ : 1395/3/23

بازم سلام میکنم خدمت همتون وشما
.
اگه مشکل شما با دوربین زد5 هست که ماله یه سال پیش وارد بازار شده وقیمتش خیلی ارزونتر از پی 9هست
من چشامو از کاسه در میارم میزنم تو دوربین زد5 تا همه رو بجوعه قصد جسارت نباشه
ولی اینطوری که شما میگید درست ولی خدا شاهده اگه سونی بخواد دوربین دوگانه بزنه تو پرچمدار جدید
باید همه رو قورت بده حتی دوربین های حرفه ای
ولی حالا کاریندارم چیمیخواد بشه من به دوربین 2.2 مگاپیکسل م راضی هستیم فقط یه عکسی بگیره
دوربین گوشی دوربین حرفه ایه نیست ک
اگه میخواستن رو دوربین گوشی کارکنن بیشوخی ضخامت گوشی 100000 تا هم بیشتر میشه که
حالا اوکی شد استاد
یا الله

علی ر در تاریخ : 1395/3/22

با سلام خدمت دوستان
در یک مقایسه کلی
LG G۴ گوشی بهتر و با کیفیت تر و قوی تری هست یا Sony Xperia Z۵ ؟

payam a در تاریخ : 1395/3/22

سلام
واس من آپدیت اومده ، کسی آپ کرده ، چه فرقی کرده
.
Version 32.2.A.0.204
536.3 mg حجمش

Ali . در تاریخ : 1395/3/22


من نمیدونم شما چرا اینجوری جواب میدی...
بعضی ها وقتی میگن دوربین مثلا اس سیکس لرزشگیر اپتیکال داره شما میگین مهم نیس حالا که دوربین پی ناین نداره میکوبین توی سرش.
برادر مهم عمل هست که پی ناین قشنگ زد فایو رو قورت میده. توی سایت زومیت هم مقایسه دوربین های جدیدترین گوشی ها انجام شده. میتونی مراجعه کنی و ببینی. پی ناین از همه دوربین ها بهتر عمل کرده .درضمن پی ناین امکانات وتنظیماتی داره که زدفایو به خوابشم ندیده. مثل تنظیم سرعت شاتر. تنظیم وایت بالانس. اکسپوژر و...
اینم بگم که توی گوشی بهترین عکس های سیاه و سفید رو پی ناین میگیره به خاطر لنز مجهزش.
تکنولوژی دو دوربین پی ناین شبیه به سلول های شبکیه چشم هست. یک لنز کار سلول های استوانه ای رو انجام میده و رنگ های سیاه و سفید رو ثبت و ضبط میکنه و یک لنز کار سلول های مخروطی رو انجام میده و رنگ های سبز و قرمز و ابی رو ثبت میکنه و طبق پردازش تبدیل میشه به عکس و فیلم. شرکت لایکا هم در رابطه با ترکیب سخت افزار و نرم افزار به هواوی کمک کرده وروی کارش نظارت داشته که موجب شده دوربینی عالی از اب دربیاد. درضمن خیلی از کاربران توی همین صفحه گفتن که با دوربین زد فایو مشکل دارن. مثلا زد فایو یکی از ضعیف ترین پرچمدار ها در زمینه ثبت تصاویر مایکرو و نزدیک شدن به اجسام هست. کمترین تنظیمات دوربین رو در بین گوشی های پرچمدار دیگه داره. و درضمن ضعیف ترین تصاویر رو توی شب ثبت میکنه نسبت به بقیه.
امری بود درخدمتم
یاعلی

Arash-:-) ™ در تاریخ : 1395/3/22

فعلا همه ی برندا از دوربین سونی استفاده میکنن
بعدشم زد5 یک دوربین داره پی 9 دونا که هرکدومش یکاریو انجام میدن
یکی از نقاط ضعف پی 9 نبود لرزشگیر اوپتیکال ولی زد5 لرزشگیر دیجیتال داره

Arash-:-) ™ در تاریخ : 1395/3/22

سلام
p9 قیمتش خیلی بالاتر از z5 هست
بعدشم p9 امسال معرفی شده بقولن جدیدترین پرچمدار هواوی
Z5 زودتر p9 اومده اینو در نظر بگیر

vahid k در تاریخ : 1395/3/22

میت واقعأ گوشی فوق العاده ایه .. گرما اصلا نداره نمایش خیلی خوبی داره دوربین عکسش خیلی خوبه فیلمبرداریش هیچ گوشی ایی به خانواده زد5 نمیرسه .. باتری بدون شک باعث تعجبتون خواهد شد انقدر قویه یعنی کلا گوشی بشدت بهینه کار میکنه و راحت بالای ده ساعت بهتون اسکرین میده تا به 20درصد برسه .. ده ساعت واقعی ها .. نه از این ساعت هایی که سایتهای به اصطلاح معتبر ادعا میکنن که گاهأ نصف اون رو هم شاهد نیستیم .. صفحه شیش اینچ در حداقل مساحت و طراحی خوب
ولی من فکر میکنم از نظر رابط کاربری و برنامه نویسی هیچ برندی به قدرت و مطمئنی سونی نیست .. سونی واقعأ آخر اطمینانه .. چندتا برنامه جانبی که از پلی گرفته بودم رو از روی زد3 انتقال دادم به میت متاسفانه نتونست بازشون کنه .. کمی از این بابت سرخورده میشه آدم .. البته اینم بگم که هنوز اندرویدش نسخه اول ۶ هست که روش عرضه شده و بعد از اون 3 ..4 بروز رسانی سیستمی براش اومده که من هنوز ارتقا ندادم ممکنه که بعد از اون نظرم عوض بشه .. کما اینکه سونی هم تو اولین ارتقاش مشکل زیادی داشت سیستمش و فورس کلوز و گرما و مصرف و گیر زیا ی رو توش شاهد بودیم و تو اپدیت بعدی بر طرفشون کرد
میت خیلی قویه و سرعتش تو لود کردن برنامه ها حس خوبی داره فکر میکنم بعد از اپل میت سریعترین باشه .. ولی سونی آخر اطمینانه

Ali . در تاریخ : 1395/3/21

من پی ناین نسخه چهار گیگ رمش رو بهتون پیشنهاد میکنم. چون هم چیپست بسیار خوبی داره که به مراتب از اسنپدراگون 810 بهتره و مشکل داغی هم نداره و خیلی هم بهینه سازی شده و مصرف کمی هم داره وهیچ مشکلی توی هیچ چیزی برات به وجود نمیاره. دوربین پی ناین واقعا عالیه وجزو پنج دوربین برتر 2016 تا به حال محسوب میشه و از زد فایو به طور محسوسی یهتره به خاطر امکانات و تنظیمات فوق العاده و همین طور همکاری با شرکت لایکا. طراحی بهتر و استفاده از فلز و استحکام بهتر. صفحه نمایشش با زد فایو برابره اما به خاطر تکنولوژی ای پی اس نئو زاویه دید بهتری داره. باتری های برابری دارن. دوربین سلفی هواوی کمی بهتره. تنها مشکلش اینه که شاید بعضی ها رابط کاربریش رو دوست نداشته باشن.
البته بعد از هواوی پی ناین بهترین گزینه همین زد فایو و بعدش اس سیکس هست.
ولی پی ناین بهترین گزینه است.
یاعلی

سعید س در تاریخ : 1395/3/21

سلام
من بین هواوي پی9 و زد5 موندم کدوم بهتره؟
اهل گوشی عوض کردن هم نیستم میخوام دو سالی بیشتر برام کار کنه.استفاده نسبتا زیاد هم دارم.لطفا لطفا راهنمایی کنید.ممنون

amir e در تاریخ : 1395/3/21

سلام دوستان کسی میتونه میت هشت رو با زی فایو مقایسه؟فقط اگه دوستانی که تجربه کار با گوشی دارن لطف کنن و مقایسه کنن چون خ ها فقط تعصبی و بدون اینکه از با دستگاه کار کرده باشن نظر میدن .پیشاپیش ممنون

INTHENAMEOF G در تاریخ : 1395/3/21

زد 5 نسبت به گلکسی A8 بهتر هستش و این حرف کاملا مشخصه چون زد5 پرچم داره پارسال سونی هست درحالی که A8 یک میانرده رو به بالا (نه پرچم دار)برای سامسونگ هست
از طرفی قیمتهاشون رو مقایسه کنید متوجه ارزش خرید بالای زد5 نسبت به A8 میشوید
البته اگه نظر من رو بخواهید هواوی پی9 در اکثر موارد از زد5 و گلکسی A8 بهتر است فقط برای خریدنش باید صبر کنید چون افت قیمت خواهد داشت
موفق باشید

INTHENAMEOF G در تاریخ : 1395/3/21

والا تا اونجا که یادمه دیجیکالا دهم خرداد پیشفروش کرده بوده حالا شما میگید یه ماه پیش اومده بود عجب چیزهایی میشنویم
و دوستمون که من جواب نظرشو دادم خودش میدونه که فقط بر اساس یک سری حرف ها میاد میگه صفحه پی9 از زد5 ضعیفتره مگر نه ابدا اگه حتی از نزدیک پی9 رو دیده باشه
من کار ندارم که کدوم بهتر هست اما باید رو حساب هم صحبت کرد نه فقط چون از گوشیها اطلاعات داشته باشی بیای مقایسه بکنی
موارد 801 تا 900 از مجموع 1763 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا