نظر کاربران درباره گوشی موبایل سونی Xperia Z5

Xperia Z5 اکسپریا زد 5

Sony Xperia Z5 سونی
ارزیابی کاربران: 8.3 از 10 (1954 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سونی
» سونی Xperia 1 VI
» سونی Xperia 10 VI
» سونی Xperia 5 V
» سونی Xperia 10 V
» سونی Xperia 1 V
» سونی Xperia 5 IV
» سونی Xperia 10 IV
» سونی Xperia 1 IV
» سونی Xperia Pro-I
» سونی Xperia 10 III Lite
» سونی Xperia 1 III
» سونی Xperia 5 III
» سونی Xperia 10 III
» سونی Xperia 5 II
» سونی Xperia Pro
» سونی Xperia 1 II
» سونی Xperia 10 II
» سونی Xperia L4
» سونی Xperia 5
» سونی Xperia L3
» سونی Xperia 10 Plus
» سونی Xperia 1
» سونی Xperia 10
» سونی Xperia XZ3
» سونی Xperia XA2 Plus
» سونی Xperia XZ2 Premium
» سونی Xperia XZ2
» سونی Xperia XZ2 Compact
» سونی Xperia L2
» سونی Xperia XA2
» سونی Xperia XA2 Ultra
» سونی Xperia R1 Plus
» سونی Xperia XA1 Plus
» سونی Xperia XZ1
» سونی Xperia XZ1 Compact
» سونی Xperia L1
» سونی Xperia XZs
» سونی Xperia XA1
» سونی Xperia XA1 Ultra
» سونی Xperia XZ Premium
» سونی Xperia XZ
» سونی Xperia X Compact
» سونی Xperia E5
» سونی Xperia XA Ultra
» سونی Xperia XA
» سونی Xperia X Performance
» سونی Xperia XA Dual
» سونی Xperia X
» سونی Xperia Z5 Dual
» سونی Xperia Z5 Compact
» سونی Xperia Z5 Premium
» سونی Xperia Z5
» سونی Xperia Z5 Premium Dual
» سونی Xperia M5
» سونی Xperia C5 Ultra
» سونی Xperia C5 Ultra Dual
» سونی Xperia M5 Dual
» سونی Xperia C4 Dual
» سونی Xperia C4
» سونی Xperia Z3 Plus (Z4)
» سونی Xperia Z4 Tablet LTE
» سونی Xperia M4 Aqua
» سونی Xperia E4g Dual
» سونی Xperia E4g
» سونی Xperia E4 Dual
» سونی Xperia E4
» سونی Xperia E3 Dual
» سونی Xperia Z3
» سونی Xperia Z3 Tablet Compact
» سونی Xperia Z3 Dual
» سونی Xperia E3
» سونی Xperia Z3 Compact
» سونی Xperia M2 Aqua
» سونی Xperia C3 Dual
» سونی Xperia C3
» سونی Xperia T3
» سونی Xperia Z2
» سونی Xperia M2 dual
» سونی Xperia Z2 tablet
» سونی Xperia M2
» سونی Xperia E1 dual
» سونی Xperia E1
» سونی Xperia T2 Ultra dual
» سونی Xperia T2 Ultra
» سونی Xperia Z1 Compact
» سونی Xperia Z1s
» سونی Xperia Z1
» سونی Xperia Z Ultra
» سونی Xperia C
» سونی Xperia M
» سونی Xperia ZR
» سونی Xperia SP
» سونی Xperia L
» سونی Xperia Tablet Z Wi-Fi
» سونی Xperia Tablet Z LTE
» سونی Xperia Z
» سونی Xperia ZL
» سونی Xperia E
» سونی Xperia E dual
» سونی Xperia Tablet S 3G
» سونی Xperia TX
» سونی Xperia V
» سونی Xperia J
» سونی Xperia Tablet S
» سونی Xperia T
» سونی Xperia SL
» سونی Xperia tipo dual
» سونی Xperia miro
» سونی Xperia tipo
» سونی Xperia go
» سونی Xperia acro S
» سونی Xperia ion HSPA
» سونی Xperia neo L
» سونی Xperia sola
» سونی Xperia U
» سونی Xperia P
» سونی Xperia ion LTE
» سونی Xperia S
» سونی Tablet P 3G
» سونی Tablet P
» سونی Tablet S 3G
» سونی Tablet S
» سونی CMD Z7
» سونی CMD J70
» سونی CMD J7
» سونی CMD MZ5
» سونی CMD J6
» سونی CMD J5
» سونی CMD Z5
» سونی CMD CD5
» سونی CMD C1
» سونی CMD Z1 plus
» سونی CMD Z1
» سونی CM-DX 2000
» سونی CM-DX 1000

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 1401 تا 1500 از مجموع 1763 مورد

مقداد م در تاریخ : 1394/9/22

برادر مواردي رو تك تك عرض ميكنم : طراحي سوني سالهاست تكراريه ك خوشحالم اينو تاييد كردي و واقعيت رو گفتي و حاشيه هاي زياد در بالا پايين جزو سنتهاي هميشگي سونيه ك اين طراحي واسه مردم جهان تكراريه ولي خب طرفداران سوني عالي ميدونن
سرعت فوكوس زد٥ بهترينه ولي واسه اس٦ و آيفونها هم عاليه و شما نبايد طوري عنوان كني ك انگار بقيه سرعت فوكوسشون ٢ثانيه هست و زد٥ سه صدم ضمن اينكه طبق نظر dxo كيفيت عكسبرداري هر دو ٨٨ هست و ب خاطر لرزشگير بهتر امتياز 'نهايي' زد٥ شده ٨٧ و اس٦ شده ٨٦ حالا نميدونم شما اين برداشتو كردي. شما ميتوني ب بلايند تست سايت همسايه سر بزني ك در دو تست ، زد٥ راي نياورد در حاليكه اونجا تعصب در كار نبود ضمن اينكه در نور كم عملكرد دوربين زد٥ در سطح اس٦ نيس ب خاطر نبود ois و عكسها تار هستن . بله واستون عجيبه چون قبلش اگه تحقيق ميكردين ميديدي سرعت مموري با سرعت ufs 2 برابر نيس پس مموري باعث ميشه سرعت دستگاه كم بشه ولي شما تصور كردي كمپاني يادش رفته همچنين برادر شما ميتوني ساعتها ٤كي فيلم بگيري ولي اكثرا ب دليل حجم زياد و نبود تي وي ٤كي ، ب همون ٦٠@١٠٨٠ راضي ان همچنين دوست گرامي دقت كن ظرفيتها ٣٢ ٦٤ ١٢٨ هستن ك كم نيستن و دوست خودم ظرفيت ١٢٨ داره و اينهمه ك پر كرده تازه ٨٠گيگش خاليه و ظرفيت ٦٤ واسه ٩٩ درصد عالي و كافي هست و ١٢٨ هم ك فوق العاده .
انتوتو زد٥ در gsmarena ٥٠٦٠٠ هست + سايت خودمون تاييد كرده ٥١٠٠٠ و گفته وقتي دستگاه گرم ميشه اين رقم مدام كم ميشه ب ٤٣٠٠٠ + سايت همسايه مون هم نزديك ٥٠٠٠٠ كسب كرده ولي اس٦ كمترين جاها ٦٧٠٠٠ بوده
برادر بيشتر افراد انتقادي ندارن در واقع ظرفداران برندهاي ديگه انتقاد ميكنن در حاليكه ظاهر اس٦ درسته بهترين نيس ولي من اونو ب طرحهاي سوني ترجيح ميدن چون هم درجه اي از زيبايي داره هم مث سوني مستطيل شكل با حاشيه زياد همراه نيس و شما اين مطلبم در نظر بگير وقتي سنسور اثر انگشت بغل گوشي هست ، چرا سوني بايد بالاي ١٠ ١٢ ميل فضاي پايين رو همينطوري باقي بزاره ؟ نميتونست اين فضا رو كم كنه مث سي٤ خودش ؟ اگه سنسورش رو پايين قرار ميداد نزديك ب دو سانت فضاي پايين گرفته ميشد .
برادر يكم بيشتر بهش فك كن شما ميبيني دو ماه ديگه پرچمداران جديد با اسنپ٨٢٠ و اكسينوس حديد معرفي ميشن و سوني هم طبق علاقه ب سيكل شش ماهه اش و مقابله با اون گوشيها ك عرض كردم ، طبيعتا نسل بعدي رو نهايتا دو سه ماه بعد روونه بازار ميكنه حالا شما تصور ميكني خريد زد٥ با قيمت ٢.٢٠٠ منطقيه ؟ يني من ٢.٢٠٠ بخرم ولي سه ماه بعد ببينم اسنپ٨٢٠ اومد ؟ خب صبر ميكنم يه جا اونو ميخرم ك از نظر سخت افزار و رم و داغ نكردن خيلي بهتره البته حرف شما وقتي صحيح بود ك تا نسل بعدي هشت نه ماه باقي بود ولي شما تصور ميكني سوني با اسنپ٨١٠ ميخاد با اسنپ٨٢٠ مقابله كنه ؟ شما ديدي زد٤ اومد و تا اومد ارزون بشه زد٥ رو معرفي كرد و الانم اين اتفاق واسه زد٥ ميفته

مجيد خ در تاریخ : 1394/9/21

اگه مشكل مالي نداريد كه حتما ميرزه . ( پيشنهاد ميكنم اگه پولشو داريد حتما بخريد ) اما اگه نميتونيد انقدر هزينه كنيد هنوز هم زد 3 يكي از بهترين هاي بازاره و بقول خودتون چيزي كم نداره .

مقداد م در تاریخ : 1394/9/21

ن عزيز جان . گوشي شما هنوز جزو گوشيهاي خوب هست و مهمتر شما ازش راضي هستي پس شما صبر كن واسه زد٦
اونوقت تغييرات واسه محسوستر ميشه
كيفيت دوربين شما هنوز خيلي خوبه و زد٥ تقريبا عالي و تغييرات خيلي واست محسوس نيس در واقع امتياز دوربين شما از صد مثلا ٩٠ هست و زد٥ حدود ٩٧ و دوربين شما با دوربين زد٥ حدود ١٠درصد تفاوت داره كه واقعا ناچيزه
رم هر دو گوشي ٣ هست و تفاوتي ندارن
آدرنو٣٣٠ هم ب خوبي از وظايف روي صفحه ١٠٨٠ بر مياد و شما ب مشكلي بر نخوردي ك كمبودي حس كني
رزولوشن صفحه گوشي شما و زد٥ هر دو ١٠٨٠ هست و ضمن اينكه صفحه شما مث زد٥ بسيار روشنه و زير نور ، فوق العاده ان
باتري گوشي شما خيلي بهتره تا زد٥ اينو مطمين باش
جنس بدنه شما هم عاليه مث زد٥
خلاصه تك تك مواردو واستون ذكر كردم تا كاملا روشن بشه قضيه
اسنپ٨٢٠ و آدرنو٥٣٠ كه گفته شده قدرتش دو برابر آدرنو٤٣٠ هست و رم٤ و صفحه بهتر از ٢كي جزو مشخصات قطعيه زد٦ ك تا دو سه ماه بعد ، معرفي ميشه ... پس بنا ب سه دليل يني ١-چون مشخصات گوشي خودتون هنوز خيلي خوبه ٢- در بيشتر موارد فرقي با زد٥ ندارن ٣-زمان عرضه زد٦ نزديكه ، تعويض گوشي ب صلاح شما نيس ميلاد جان .

محمد م در تاریخ : 1394/9/21

اون شارزر سریع همراهشه؟ یا این هم بخت و اقبالبه؟
هندزفریش که شنیدم اصلا ممکنه نداشته باشه

محسن غ در تاریخ : 1394/9/21

ارزش اره داره از همه نظر
ولی اگه از گوشیت راضی هستی خب همومو بگیر دستت تا وقتی که ازش خسته شذی الکی هزینه کنی واسه چی؟

حمید ن در تاریخ : 1394/9/20

مزایای زد 5 نسبت به s6:
-بدنه مقاوم تر،ضد آب بودن و طراحی زیباتر
- دوربین بهتر،بخصوص سرعت فوکوس بالاتر، محدوده دیافراگم گسترده تر و همچنین لرزشگیر قدرتمند تر طبق ریویو سایت معتیر dxo
به بلایند تست سایت gsmarena هم در مورد مقایسه دوربین s6 و z5 سر بزنید بد نیست که سونی امتیاز بهتری آورده.
http://www.gsmarena.com/iphone_6s_galaxy_s6_xperia_z5-review-1329p2.php
- پشتیبانی از کارت حافظه تا200گیگ که ضرورت فیلمبرداری4kهست و واقعا واسم عجیبه که سامسونگ تو گوشی هایش کارت حاقظه رو نادیده گرفته.عملا کسانی که علاقمند به فیلمبرداری با کیفیت هستد باید بی خیال پرجمدارای سامسونگ بشن. اگه گوشی سامسونگ می گیرید فکر کنید که عملا گوشیتون قایلیت فیلمبرداری 4k نداره.

- همچنین در مورد بنچمارک antutu، گوشی z5 قطعا امتیازش بیشتر از 51 هزاره... بین 60 تا 65 هزاره، همین الانم شما تو تستای سایتای دیگه به چز gsmarena نگاه کنی امتیازای حدود 59 هزار تا 67 هزارو می بینی.
فکر کنم gsmarena این گوشیو با فریمور اولیه و ناقصش تست کرده که همچین امتیازی گرفته. چون تو همون سایت gsmarena گوشی z5 premium با سخت افزار کاملا مشابه و تازه صفحه بزرگتر موفق شده امتیاز 63000 بگیره و اصلا با عقل جور در نمیاد که z5 امتیازش 50 هزار باشه!
البته هر دو گوشی s6 و z5 عملکرد فوق العاده ای دارن و کم نمیارن
...
- در مورد طراحی گوشی های سونی هم درسته کمی تکراریه ولی طراحی گوشیای سونی عالین و نیازی به تغییر آنچنانی ندارن....بیشتر افراد از طراحی های ابتدایی گوشی های سامسونگ گله دارن و همچنین لنزهای بیرون زده که نمای زشتی به گوشی میدن .
درمورد حاشیه ها:
69.6% screen-to-body ratio واسه z5
70.7% screen-to-body ratio) واسه s6
وافعا اختلاف خیلی کمه . اینو که حاشیه های سونی خیلی زیادن اصلا قبول ندارم.
...
در ضمن به نظر من تا 2سال آینده هم گوشی زد5 همچنان گوشی خوب و بروزیه و اینکه بخواهیم همین طور صبر کنیم تا نسل جدید گوشی ها معرفی بشن تا اونا رو بخریم، زیاد منطقی نیست و اینجوری پیش بره آرزو به دل باید از دنیا بریم :) چون همینطور تکنولوژی در حال پیشرفته و ما هم همینطور باید صبر کنیم تا نکنه یه وقت از خرید قبلیمون پیشمون نشیم! :)

mohsen e در تاریخ : 1394/9/20

آفرین.واقعا حرف جالبی زدید.دوستان اگر لیستی از بدیهای اس6 یا نوت5 رو در کنار لیستی از بدیهای این گوشی یا پریمیوم بذارین(دقت کنید اگه واقعا بدی باشن و ایراد بیخود و غیر منطقی نباشن)کدوم گوشی بدتره؟مسلما اس6 و نوت5 مشکلات بسیار جدی تری دارند اما با تبلیغات گسترده و هواداریهای فراوان طرفداران سامسونگ روی اونها سرپوش گذاشته شده و کمتر بهشون توجه میشه اما سونی اینگونه طرفداران رو نداره که در پیجهای برندهای دیگه ازش هواداری کنن.دوستان هر گوشی بدیهایی داره نمیدونم چرا بعضیها اینقدر سعی در اغراق ایرادات دارند و خوبیهاشو میپوشونن؟خوبیهای z5 و پریمیوم خصوصا پریمیوم بسیار بیشتر از بدیهاش هست.مهمترین خوبیش اینه که سونی هست.همین به تنهایی کافیه

mohsen e در تاریخ : 1394/9/20

دوست عزیز ... در نظر سنجی همین gsmarena. محبوب شما در مقایسه ونظرسنجی دوربینهای s6,6sوz5کدوم گوشی آرا بهتری داشت؟یعنی واقعا اون صفحه رو ندیدین؟عکسهای هرسه گوشی موجوده برید ملاحظه کنید.نمیشه فقط نظر سایتهایی رو قبول کنی که اس6 رو برنده اعلام کردند برادر من.هر قسمت از هرسایتی که اس6 رو برتر اعلام کرده شما بعنوان منبع ذکر میکنی.چرا اینهمه اغراق میکنید؟چرا نمیگید حسگر اثر انگشت سونی قویتره؟میگید مشکل ازش گزارش شده.این طبیعیه...یعنی اس6 و نوت5 هیچ مشکلی ندارن؟ماهم میتونیم بریم تو پیج اونها و مشکلاتشون رو اغراق کنیم.بدتر از همه مشکل رمشون رو،مشکلات نمایش رنگ سفیدشون رو،دوربین بیرون زده و شبه سرعتگیرشون رو،پردازنده سرخودشون رو قلمی که اگه برعکس بذاریش سرجاش و صدها مورد دیگه... بعدش هم مارو متعصب میخوانید!!!بله تعصب ما به گونه ایست که در پیج گوشی مورد علاقمون ازش دفاع میکنیم.اما تعصب شما به گونه ای است که در پیج رقبای گوشی موردعلاقتون ایراد میگیرید و مبالغه میکنید.کدومش متعصبانه تره؟

مقداد م در تاریخ : 1394/9/20

برادر شما شایذ قبول داشته باشی گوشی بی عیبب نداریم ولی دوستان همگی نظرشون اینه کاملتر از ذد5 وجود نداره و اگه کسی انتقادی کنه ، اشتباه میکنه ! بالاخره اگه گوشی کامل نداریم پس ذد5 هم شامل این قضیه میشه و در مواردی مث صفحه و پردازنده ، در حد راضی کننده ی و ازون بهترم داریم . در مورد بحث دقت سنسورش هم من دو سه مدرک معتبر گذاشتم ک کسی نگه از خودم و از روی مشکلم با سونی نظرمو نوشتم ولی میبینم همون دوستانی ک ب بررسی سایت خودمون در مورد قاب پشت نوت ، کامل اعتماد کردن ، الان نظر تخصصی این سایتو در مورد امتیاز انتوتو و سنسور کاملا رد میکنن !! الانم بهترین سنسور قطعا واسه آیفونه و سونی بعد اپل و سامسونگ قرار میگیره و امتیاز نسبتا مناسب رو از سایت خودمون گرفته
در مورد گرما ، هم اون همسایه تاید کرده هم سایت خودمون البته منم اضافه کردم این گرما اصن مث ذد4 آزاردهنده نیس ولی نکته مهمش اینه اولا 4کی رو فورس کلوز داده ثانیا وقتی گوشی داغ میشه (ک کاربر اونو زیاد حس نمیکنه) قدرت گوشی تقریبا نصف حالت سرد میشه ینی سینگل 1400 ولی در حالت گرم ، سینگل میشه 600 و خورده ای
نظر شما در مورد طراحی از روی علاقه تون ب سونی نشات گرفته وگرنه این موضوع واضحه و مردم دنیا از طرحهای تکراری سونی خوششون نمیاد
کلا من نظرات سایتهای طرفدار ی برند رو قبول ندارم برادر
بدرود

مقداد م در تاریخ : 1394/9/20

برادر من مشکلات این گوشیو مطرح کردم مث صفحه نمایش ک در سطح اس6 و 6اس و حتی ذد4 نیس یا به امتییاز انتوتو اشاره کردم ک اینم توسط متخصصین همین سایت خودمون اثبات شده هم gsmarena حالا شما میخای فقط و فقط تعریف بشنوی ؟ شاید از نظر شما کاملترین باشه ولی وقتی تعصب کنار بره معایب خودشونو نشون میدن . من خودم آیپد دارم و کاری هم ندارم شما چ تبلتی داری برادر موارد رو با هم خلط نکن

milad s در تاریخ : 1394/9/19

دوستان من z3 دارم به نظرتون ارزش داره z5 بگیرم یا نه؟!
چون الان هم از گوشیم خیلی راضیم،
دوست داشتم نظر شما رو هم بدونم
موفق باشید.

مجيد خ در تاریخ : 1394/9/19

نه پرش آنتن داره و نه مصرف باتري زياد
سايت xperian در مورد ارزش خريد گوشي تك سيم و دوسيم يه مطلب گذاشتن پيشنهاد ميكنم بريد بخونيد .
تو متن ذكر شده مثلا اگه 50 ساعت تك سيم با استفاده مداوم از اينترنت شارژ دهي داشته باشه تك سيم 48 ساعت شارژ دهي داره كه رقمي بسيار ناچيزه . كه با يه حساب سرانگشتي مصرف باتري حدودا 4 درصد بيشتر ميشه كه دوسيم بودنش ميرزه واقعا .
در مورد آپديت گيري هم مفصل تو متن توضيح داده شده . پس بريد بخونيد حتما قانع ميشيد . ممنون

محسن غ در تاریخ : 1394/9/19

دادا بقوله خودتون xda dxo gsm arena phone arena
اینا سایتایه جهانین که همه قبولشون دارن!!!
وقتی اونا یه نظر میدن مطمنن نظر اونا مسبت به همیم سایت خیلی صحتش بیشتره!!!!
اگه بازم با لوله خنک کننده زیره ۳۰ مین فیلم برداری میکنه
پس چرا لوله خنک کننده گذاشتن؟تبلیغ بوده ؟؟؟؟
بقوله خودتون هیdxo میکنین!
بهترین دوربین ماله زد۵ هس حتی بدونه اپتیک بودنه!
شما هم نمیخواد هی این گوشیو بکوبونی!همه میدونن این گوشی فوقالعادس!!!

محسن غ در تاریخ : 1394/9/19

هرکدومو بگیری پشیمون نمیشی!
باطری زد۵
دوربین زد۵
کیفیت ساخت زد۵
کیفیت صفحه یکین
زیبایی ای۶ اج
خاص بودن اس۶ اج
سخت افزاربم در به سطح
ولی اس۶ اج مدیریت رم افتضاح داره

رضا ج در تاریخ : 1394/9/19

من یه ساله Xperia Z2 دارم واقعا گوشی خوبیه از همه لحاظ عالیه تا الان یک بار هم هنگ نکرده دوربینش عالیه تا الان باهاش مشکلی نداشتم بنظر من z5 هم مشکلی نداره هرکی میخواد بخره بهش شک نکنه چون عالیه

مقداد م در تاریخ : 1394/9/19

از لحاظ زيبايي و ساپورت مموري و ضد آب بودن زد٥ بهتره
از لحاظ هاي "قدرت پردازنده + كم مصرفي پردازنده + امكانات تاچ ويز نسبت ب محيط شبه خام سوني + كنتراست صفحه + دقت رنگ (شما تصور نكن با همون همون امولدهاي چند سال قبل روبرو هستي بلكه تاييد سه سايت پشت اين قضيه هست)

طبق بررسي هاي gsmarena بين سه گوشي زد٥ و ٦اس و اس٦ ، زد٥ پايينترين كيفيت صفحه رو ارائه كرده ك حتي كنتراستش از زد٤ كمتره و رنگها طبيعي نيستن ؛ از لحاظ ميزان روشنايي هر دو عالي عمل كردن و زير نور شديد ، كاملا خوانا ميمونن ضمن اينكه رزولوشن صفحه زد٥ خوبه منتها زياد فرقي با ميانرده ها نداره ولي رزولوشن اس٦ يه حركت رو ب جلو بود كه شفافيت رو ب ارمغان مياره منتها واقعيت اينه روي سايز ٥ تا ٥.٢ تشخيص ١٠٨٠ از ٢كي سخته ولي سوني سالهاست مقيد مونده ب ١٠٨٠ و ازين جهت ميانرده ها بهش رسيدن
در زد٥ و در بحث پردازنده ، آنتوتو ب ٥١٠٠٠ رسيده و متخصصين محترم همين سايت خودمون هم اينو تاييد كردن و همچنين اشاره كردن وقتي دستكاه گرم ميشه (البته در سطح زد٤نيس) ، نتايج تست گيك بنچ سينگل و مولتي به نصف كاهش پيدا ميكنن يني وقتي دستگاه گرم ميشه ، كارايي گوشي نصف ميشه و قدرتش نصف حالت نرمال و اين در حاليه ك آنتوتو اس٦ ب ٦٩٠٠٠ رسيده و در تمام تستهاي پردازنده ، از اسنپ٨١٠ بهتر ظاهر شده ضمن اينكه معماري ساختش هم بسيار جديدتره و يه پله جلوتر از معماري ٢٠نانومتري اسنپ و اين يني چيپ اكسينوس مصرف انرژي بهينه تري داره
در دوربين هم طبق نظر dxo ، كيفيت عكسبرداري هر دو برابره و هر دو امتياز٨٨ رو گرفتن و در فيلم برداري ، چون لرزشگير زد٥ بهتر عمل كرده ، امتياز فيلم برداري زد٥ بهتره و واسه همين الان رتبه اول واسه زد٥ هست البته عكسهاي زد٥ در نور كم جالب نيس و نبود لرزشگير اپتيكال كاملا مشهوده و در نور كم ، جلوي اس٦ ضعيفه . البته عكسهاي گرفته شده با زد٥ يكم نويز هم دارن و بضي سايتها كيفيت اونو زياد حرفه اي ندونستن و اينم يه تست بود كه اسم گوشيها مخفي بودش و عملكرد زد٥ نا اميدكننده بود و در يه تست هم ، كاربران بهش راي اول ندادن :
http://www.zoomit.ir/articles/mobile/25376-iphone-6s-camera-comparison
سلفيش هم خوبه منتها كيفيت سلفي اس٦ و ٦اس اپلو نداره
در عمر باتري هم در تست وبگردي بهتره تا اس٦ ولي در پخش ويديو و مكالمه اس٦ خيلي بهتره
از لحاظ كيفيت فيلم برداري هر دو عالي ان
از لحاظ بلندي صداي اسپيكر زد٥ بهتره ولي از لحاظ كيفيت صداي خروجي ، اس٦ و ٦اس بهترن تا زد٥
عملكرد سنسور اثر انگشت اس٦ عاليه ولي تقريبا نصف سايتهايي ك من ميديدم از سنسور سوني زياد راضي نبودن منجمله همين سايت mobile.ir
طراحي هاي سوني هم ك كاملا شبيه به هم هست و ممكنه جاي زد٥ ب شما زد٢ بدن بسكه اينا شبيه ب هم هستن و سوني ازين لحاظ طراحي هم نمره جالبي نميگيره و مث هميشه همون حاشيه هاي زياد در بالا و پايين ب چشم ميخوره با اينكه ميتونست ب خاطر نبود دكمه سنسور اثر انگشت در جلو ، اين فضاي مرده رو كمتر كنه
حالا اينا ب كنار ولي بهترين پيشنهاد من اينه شما نه اس٦اج بخر نه زد٥ چراكه زمان معرفي اس٧ بسيار بسيار نزديكه (اواسط فوريه حدود ٢.٥ماه ديگه) و سوني هم بيكار نميشينه و ممكنه همون زمانها بياد زد٦ رو با اسنپ٨٢٠ معرفي كنه و حيفه شما ١.٩٠٠ و ٢.١٠٠ بابت يكي ازين دو بدي چراكه با ديدن اونا پشيمون ميشي . والله مع الصابرين

MOH R در تاریخ : 1394/9/18

دوست عزیز
اومدین یک طومار از نکات منفی Z5 رو جمع کردید و یکجا گذاشتید انگار شما انتظار داشتید هیچوقت سری Z5 حتی یک مشکل هم نداشته باشه یا ما انتظار داشتیم؟
کدوم گجت در دنیا هست که بی عیب نباشه؟شما که بیشتر از مشکلات Note 5 و S6 خبر دارید.

خودتون دارید میگید مشکلات نرم افزاری،تک تک کاربران گوشی های اکسپریا قدرت سونی در حل مشکلات نرم افزاری رو نه فقط میدونند،بلکه تجربه کردند.مطمئن باش سونی بیشتر از سامسونگ و اپل و الجی و... رو مشکلات نرم افزاری گوشی هاش حساسیت داره و مشکلی هم باشه رفعشون میکنه،مثالش هم مشکل فیلمبرداری 4K در XPERIA Z2 بود که تو بیلد های سری 314 کاملا مشکل رو حل کرد.

اینم یک مقایسه از سنسور اثر نگشت سه گوشی.اول از همه به این نکته توجه کنید که Z5 از S6 سریعتر و در برابر IPhone 6s با کمی اختلاف به نفع ایفون.در ضمن تفاووت اینها اونقدر کم بود که با اسلوموشن تشخیص داده شدن و اینجا شما از برتری نوت 5 صحبت کردین که بنده توجه شما رو به تماشای این دو ویدیو جلب میکنم تا خودتون بهتر قضاوت کنید.

مقایسه Z5 و Note 5:
http://toranji.ir/مقایسه-سنسور-اثرانگشت-سونی-اکسپریا-زد-5/

مقایسه Z5،S6،6S:
http://toranji.ir/آیفون-6-اس،-اکسپریا-زد-5-و-گلکسی-اس-6؛-سنسور/
..................................................................................................

سایت همسایه به قول خودتون اگه یه بار بی طرفانه بررسی هاش رو خوب بخونید میفهمید که چقدر مغرضانه دست به بررسی میزنه و این بار اولش نیست.
شما به تیتر مطلب توجه کن......داغ و خوشمزه،یعنی چی؟
دقیقا این سایت داره یک تناقض بزرگ با واقعیت داره در حالیکه گرمای Z5 و Z3 Plus به هیچ وجه من الوجوهی قابل قیاس نیستند و Z5 در کنترل گرما بسیار موفق تر بوده.

طراحی از نظر شما تکراری هستش،شما حس کاربری رو که با چند نسل از خانواده Z سونی کار کرده نمیدونید.به شخصه تغییر طراحی برام دلچسب نیست و خدمتون عرض کنم نمیشه طراحی ای رو که چند سال هست به امضای سونی تبدیل شده به این راحتی تغییر داد و مثل بقیه شرکت ها،سونی اون رو بهبود میده،موافقم که در میزان تغیرات طراحی در 2 نسل نسبت به هم بین شرکت ها تفاووت هست و یکی کمتر و یکی بیشتر،اما طراحی تکراری دیگه به یک ایراد بنی اسرائیلی تبدیل شده.
میشه بگید تکراری یعنی چی؟
یعنی تو 5 نسل هیچ تغیری شما مشاهده نمیکنید؟
در مورد طراحی خواستید جداگانه بحث میکنیم،گرچه قبلا بحث کردیم و نتیجه نداد.
....................................
28 دقیقه؟
بهتره به این لینک یه نگاه بندازید،در ضمن جزئیات کامل ویدیو موجود هست.
در ضمن به علت پر شدن حافظه فیلمبرداری متوقف میشه نه گرما،اینم یک نکته دیگه.
http://toranji.ir/در-تجربه-ترنجی،-اکسپریا-زد-5-پریمیوم-توا/
میزانش نه 28 دقیقه بلکه 52 دقیقه هستش،یعنی نزدیک به یک ساعت.از 5 دقیقه سری نوت و S که بهتره.

گرما حل شده
بهترین رزولوشن رو سونی داره با 4K/FHD بودنش.
طراحی فقط در نگاه اول تکراری هستش.

در پناه حق......./

نیما م در تاریخ : 1394/9/18

سلام آقا مقداد دوربین این گوشی مگه چشه این قدر ازش ایراد میگیرین من به این موضوع پی بردم شما همش میخوای بزنی تو سر این گوشی الان این مطلبم دارم با z3 tablet مینویسم اگه شما باشی میگی tab 9.7 از این بهتره خوب خوشت نمیاد از سونی چرا خرابش میکنی ببخشیدا جسارت نباشه ولی رو همه برندا هم تخصص دارید در اخر هم کسی که چشمش این گوشی رو گرفته چه بد باشه چه خوب مثل اقا وحید
یا همون wolf که میدونست z4 چه مشکلی داره رفت خرید البته بیشتر مشکلات z4 در z5 حل شده تشکر یاعلی.

vahid k در تاریخ : 1394/9/18

آقا رضای عزیز برو اطلاعات گوشی ها .. تستها .. سایزها .. قیمتها .. عکس های گوشیها .. نظرات و تجربیات کاربرا رو بخون .. بعد ببین با کدوم گوشی و کاراییها و قیمت و اندازه و غیره و غیره ش خودت بیشتر حال میکنی ..بعد برو بازار ببین کجا گوشی مورد انتخابت رو به قیمت تر میده بخر و مبارک خودت کن.. این یه راهنمایی بیطرف بود عزیز دل
چون
نه من میدونم سلیقه شما چیه .. نوع کاربریت چیه.. بودجه ت چقدره .. چه آیتمی تو گوشی برات اهمیت بیشتری داره .. و چی راضیت میکنه یا نمیکنه.. حالا خودت بفرما دیگری چطور راهنماییت کنه چی برات خوبه چی بد؟ نه وجدانٱ؟

morteza r در تاریخ : 1394/9/18

این مشکلات همانند مشکلات مدیریت بر رام که برای گوشی های سامسونگ بسیار هم آزار دهنده بود و شما وعده برطرف شدن رو با اپدیت دادی این گوشی هم که برای تست دست سایت های گفته شده قرار گرفته نمونه اولیه بوده و تمامی مشکلات با اپدیت حل میشه کما اینکه گوشی که دست کاربر قرار میگیره هیچ کدوم از این مشکلات رو نداشته باشه یادتون نره انصاف رو هیچ وقت فراموش نکنید و اگر مشکلات سامسونگ با اپدیت حل میشه شک نکنید مشکلات سونی هم با اپدیت حل میشه و سونی طی این سالها ثابت کرده یکی از بهترین برند ها در زمینه بروز رسانی و اپدیت ها هست

مهدی ع در تاریخ : 1394/9/18

اونایی که به قدرت سونی شک دارن ، این ویدیو های کوتاه و کم حجم رو ببینن و ایمان بیارن
جادوگری سونی در تاریکی مطلق...
http://video.30mark.com/news/2410/Sony-Xperia-Z%DB%B5-shooting-in-ISO-%DB%B1%DB%B2%DB%B8%DB%B0%DB%B0-Low-Light-Mode.html

تست فیلم برداری اکسپریا Z5
http://video.30mark.com/news/2407/%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%A7-Z%DB%B5.html

Reza K در تاریخ : 1394/9/15

سلام دوستان
میخواستم بدونم به نظر شما بین اس6 اج و اکسپریا زد 5 کدومو بگیرم؟
برتری هایی که اینا نسبت به هم دارن چیه؟
خواهشا بدون تعصب و با دلیل راهنمایی کنید!
ممنون از شما موبایل دات آی آر

مقداد م در تاریخ : 1394/9/15

در قسمت بررسي دوربين توسط متخصصين سايت mobile.ir اومده :
در مجموع با وجود سخت‌افزار قوی هنوز به نظر می‌رسد سونی برای رفع نواقصی همچون تاخیرهای گاه و بیگاه شاتر و برخی مشکلات در فوکوس به خصوص در نور کم نیازمند بازنگری در بخش پروسس تصویر و قسمت‌های نرم‌افزاری است. در قسمت سخت‌افزار نیز نبود یک لرزه‌گیر اپتیکال در بسیاری از موارد مشهود است. موارد گفته شده البته به معنای کیفیت پایین عکس‌های گرفته شده توسط XPERIA Z5 نیست و بسیاری از ایرادهای وارد به این تصاویر تا قبل از مشاهده عکس، در اندازه واقعی قابل تشخیص نیستند.
در سايت pocketnow هم اشاره شده كيفيت دوربين اونچنان بالا نيس و در نور كم ، نبود ois كاملا احساس ميشه و نويزهاي زيادي در تصاوير ديده ميشه(تاييد بررسي سايت خودمون) . همچنين كيفيت سنسور اثر انگشت رو در حد متوسط و خوبي دونسته برخلاف نوت و آيفون و سايت mobile هم همينو تاييد كرده :
در زمینه دقت و سرعت شناسایی اثر انگشت این سنسور می‌توان امتیاز نسبتا مناسبی به آن اختصاص داده و با وجود آنکه نسبت به اکثر دیگر سنسورهای مشابه فضای کمتری را در اختیار دارد اما عملیات شناسایی و باز کردن قفل در آن به خوبی و با سرعت انجام می‌شود، هرچند در برخی شرایط به دلیل موقعیت دست نیاز به تکرار قرار دادن انگشت روی این سنسور وجود دارد.
همچنين رنگ كروم ، جذب اثر انگشت ميكنه و مرتب بايد گوشي تميز بشه
همچنين بررسي اين گوشي در سايت همسايه :
http://www.gsm.ir/techRevs/show/29608/بررسی-تخصصی-جی%E2%80%8Cاس%E2%80%8Cام%3A-سونی-اکسپریا-Z5؛-داغ-و-خوشمزه/
طراحي رو تكراري دونسته و مقايسه ظاهر زد٥ با زد٤ و زد٣ و زد٢ و زد١ و زد كاملا مشهوده
دوربين : دوربین اصلی قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت اولترا اچ‌دی دارد، با این تفاوت که محدودیت 5 دقیقه‌ای فیلم‌برداری اولترا اچ دی برداشته شده است. اما بعد از حدود 20 دقیقه فیلم‌برداری اولترا اچ‌دی دمای دستگاه به‌شدت بالا می‌رود و پیغام گرم شدن بیش از حد گوشی نمایش داده می‌شود. البته می‌توانید همچنان به فیلم‌برداری ادامه دهید، اما گرمای پشت دستگاه آن‌قدر آزاردهنده می‌شود که شما را از فیلم‌برداری اولترا اچ‌دی منصرف می‌کند! از حدود 28 دقیقه، فیلم‌برداری خودبه‌خود قطع می‌شود و پیغام هشداری به نمایش درمی‌آید و می‌گوید که تا خنک شدن دستگاه باید صبر کنید( ٥٥دقيقه فيلم برداري ٤كي چطور ميشه صورت بگيره؟) و در قسمت معايب گفته شده گرماي دستگاه هنوز وجود دارد + بهتر بود از رزولوشن ٢كي بهره ميبرد+ طرح تكراري مشابه طرحهاي سالهاي قبل

مقداد م در تاریخ : 1394/9/15

محسن برادر بررسي تخصصي اين گوشي از زبان متخصصين همين سايت :
http://www.mobile.ir/phones/review-37835-sony-xperia-z5.aspx
پس از این لحظه با اجرای یک برنامه گرافیکی سنگین حرارت گوشی را به حداکثر میزان آن ارتقا دادیم. تمرکز حرارت در این حالت همچنان به نیمه بالایی دستگاه تعلق داشت و در حالی که بخش بالایی تا حدودی به داغ شدن نزدیک می‌شد، نیمه پایینی هنوز حداکثر "گرم" بود. یک تفاوت بزرگ نسبت به Z3+ به انتقال نیافتن گرما به کناره‌های فلزی گوشی تعلق دارد و حتی زمانی که گوشی در زیر بار سنگین یک تست گرافیکی قرار داشت نیز لبه‌های جانبی دستگاه تنها تا حدودی “گرم” شدند. شدت حرارت در بخش پشتی نیز هنوز با فاصله زیادی کمتر از XPERIA Z3+ است. بدین‌ترتیب می‌توان از موفقیت سونی در کنترل حرارت سخن گفت. اما کنترل حرارت تنها یک بخش ماجرا در چیپ‌ست Snapdragon 810 است و این چیپ‌ست همانطور که در بالا نیز اشاره شد پس از گرم شدن افت محسوسی را در زمینه پرفورمنس تجربه می‌کند. برای تحقیق این مسئله پس از گرم شدن کامل گوشی زیر بار، با یک ریست، شرایط را برای اجرای مجدد تست Geekbench 3 فراهم می‌کنیم نتیجه تست این بار با گرم بودن کامل دستگاه به 630 و 1953 در حالت‌های تک‌ هسته‌ای و چند هسته‌ای کاهش پیدا می‌کند که هر دو از نصف نتایج سرد گوشی نیز کمتر هستند(حالت سرد : تك هسته اي ١٣٤٩ و مولتي ٤١٥٢)
با توجه به نتایج به دست آمده از این تست می‌توان به سادگی این ادعا را مطرح کرد که انتقال‌دهنده‌های جدید گرما و چسب‌های حرارتی پروسسور به خوبی از پس انتقال ندادن حرارت مجموعه پردازشی به بیرون دستگاه برآمده و در نتیجه با یک گوشی حداکثر گرم حتی در سنگین‌ترین تست‌ها روبرو هستیم اما انتقال نیافتن حرارت به معنای بهبود عملکرد Snapdragon 810 پس از گرم شدن نیست و همانطور که در تست بالا مشاهده کردیم پس از گرم شدن مجموعه چیپ‌ست بار دیگر پرفورمنس پردازشی دستگاه به کمتر از نصف کاهش پیدا می‌کند.
در تست عمومی دیگری تحت عنوان AnTuTu 5.7.1 این شرایط را بار دیگر نه‌ فقط برای مجموعه پردازشی بلکه برای دیگر اجزای مهم از جمله گرافیک، رم و حافظه داخلی بازسازی می‌کنیم. بار دیگر تست را در شرایطی که گوشی کاملا سرد و بدون استفاده است آغاز می‌کنیم در این هنگام طبق انتظار مجموعه پردازشی گوشی عملکرد بسیار مناسبی داشته و رقم نسبتا بالای 51175 را ثبت می‌کند(كه منم همين عدد ٥٠٦٠٠ رو اعلام كرده بودم ولي دوستان ٦٢ و ٦٨ و حتي ٧٢هزار) . پس از یک بار ریست کردن دستگاه برای آزاد کردن فضای رم همین تست را مجددا با گوشی که هنوز گرم است تکرار می‌کنیم. طبق انتظار نتیجه جدید با کاهش مشخصی روبرو شده و از 51175 به 43230 واحد کاهش پیدا می‌کند. در XPERIA Z3+ نیز پس از گرم شدن گوشی نتیجه تست AnTuTu به 43225 کاهش پیدا کرده بود. یک نکته مهم قابل توجه در این بخش تاثیر کمتر حرارت بالا در کاهش نتیجه این تست است جایی‌که برخلاف بنچ‌مارک Geekbench 3 که تنها پردازنده را مورد بررسی قرار می‌داد این تست سایر گزینه‌ها را نیز وارد مراحل تست می‌کند. بنابراین می‌توان اینگونه نتیجه‌گیری کرد که بالا رفتن حرارت در Snapdragon 810 بیش از آنکه دیگر قطعات را دچار کاهش پرفورمنس کند بیشتر منجر به افت پردازنده می‌شود.
ادامه دارد

رضا ت در تاریخ : 1394/9/15

تا 2 3 سال مشکلی پیش نمیاد
بعدش پول میزاری جیبت میری یه نمایندگی درست حسابی میدی عوض میکنن

محسن غ در تاریخ : 1394/9/14

مشکل ساز نیس دادا درسته پلمپه گوشی ولی خیلی راحت عوض میشه با یه چسب چسبوندن باطریو!
نه مشکل سازم نیس چون بهترین باطریا رو استفاده میکنن
نه عیبم نیس چون همهشرکتا اینجوری میکنن باطریاشونو
مشکلیم پیش بیاد نهایت ۲ساعت واست عوض میکنن

KAVIR K در تاریخ : 1394/9/12

سلام
دوستانی که مدتهاست گوشی سونی دارند لطفا منو راهنمایی کنند که این باتری غیر قابل تعویض آیا تابحال براشون مشکل ساز شده یا نه؟
اصلا آیا غیر قابل تعویض بودن باتری یک عیب محسوب می شود یانه؟
اگربرای باتری مشکلی پیش بیاد باید چکارش کرد؟

نیما م در تاریخ : 1394/9/12

سلام آقا چرا شایع سازی میکنید خودم به شخصه منتظرم با گارانتی بیاد بخرم بله فکر کنم تک سیم نیاد
تو ایران چرا چون تو تمام بیلبرد ها شهر و تبلیغاتا دیدم نوشته شده بود z5 dual و z5 compact dual ,
z5 p dual حرفی از تک سیم نزدن نمونش بیلبرد بالا تر از پارک ملت تهران برید ببینید بعدشم دو سیم کی پرش آنتن داره شارژم زیاد مصرف کنه به گفته دوستمون 3 درصد بیشتر که شما تک سیم مصرف کنی شایدم کمتر مصرف کنه همچین میگید گارانتی درست حسابی نداره که الان اپل بیشترش بی گارانتین یه وقایع گستر داره که اونم بیشتر گارانتی خدمات انشاالله هر کی هر گوشی میخره لذتشو ببره تشکر یا علی .

مقداد م در تاریخ : 1394/9/11

در طي اين مدت نقاط ضعف و قوت اين گوشي گفته شده و فك ميكنم بهتره بيشتر ازين تكرار نشه
اميدوارم هر كي ميخره بتونه باهاش بهترين خاطراتشو ثبت كنه
موفق باشين

محسن ف در تاریخ : 1394/9/9

دوست عزیز کاملترین سایت برای اخبار سونی xperian.ir هست اونجا مدیرن سایت بهت کمک می کنند و رامهایی که می ذرند خیلی دقیق و کامل و مربوط به خاورمیانه هست

علی ک در تاریخ : 1394/9/9

نخیر مثل اینکه قرار نیست تک سیم کارتش بیاد این سونی شورش درآورده دوسیم کارت نخواهیم کیو بیاد
پول بیشتر بدیم برای دوسیم مشکلات پرش آنتن و مصرف بالاتر باتریبیبنیم گارانتی و نمایندگی درست حسابی که نداره اصلن باید قیدش زد رفت دنبال یک برند دیگه

دانیال ش در تاریخ : 1394/9/8

من طرفدار اپلم ولی این گوشی اصلا ایرادی نداره
من شخصا معتقدم که نباید ما برندهارو مقایسه کنیم چونهمشون واسه خودشون زیبا هستن

محمد رضا س در تاریخ : 1394/9/7

دوستانی گلی که در مورد صفحه نمایش سونی و سامسونگ بحث میکنند باید اینو بدونند که سامسونگ رنگ سفید را فدای رنگ مشکی میکنه و سونی رنگ مشکی را فدای رنگ سفید میکنه و هیچ کدومشون کامل نیستند!!!!
من کاری به سایت ها مخصوصا دیسپلی میت ندارم که کدوم گوشی را بهترین صفحه نمایش انتخاب میکنه!
من به شخصه از صفحه نمایش های سونی خوشم میاد چون همه چیز را با رنگه طبیعیش به نمایش میزاره و اگرم دلم خواست که رنگ ها پر رنگتر نمایش داده بشن گزینه ی سوپر ویود را فعال میکنم
به نظره من صحیح نشون دادنه رنگ سفیده گوشی خیلی بهتره تا مشکی اما حالا نمیدونم که کارشناسا چی میگن! من فقط چیزی را انتخاب میکنم که دلم میخواد و چشمم میپسنده و هیچ کسی را وادار به خرید گوشی سونی و یا نخریدنه سامسونگ نمیکنم
این بحث یه بحثه صلیقه ای هست حالا هرکی هرچی دلش میخواد بگه بگه طرف باید ببینه چشمش کدوم حالت را میپسنده( پر رنگ یا جزیات)

محسن غ در تاریخ : 1394/9/6

اقا مقداد وقتی چش ادم تراکم پیکسل بیشتر ۳۲۶ تارو نمیفهمه چرا باید تراکم ۵۶۶ یا ۸۰۶ بزاریم رو گوشیا؟جز فشار اومدن رو باطری و گرافیک خاصیت دیگه ای داره؟؟؟بقوله خودتون ۶اس با تراکم ۳۲۶ تا صفحش از زد۵ بهتره بعد میگین ۱۰۸۰ قدیمیه؟؟؟
ینی چی قدیمیه؟؟وقتی کافیه چرا نباید استفاده کرد؟؟؟شما هرسال میری یه مدل ماشین با همون مخشصات و همون چیزا هرسال عوض کنی؟مثلا بنز فلان مدل داری ولی هرسال بری همونو جدیدش بگیری ؟که بگی قدیمی نیس!!!!
وقتی ۲کی واسه صفحه ۵۵ اینچ هم زیاده چرا باید رو گوشی نهایت ۶ اینچی استفاده کرد؟؟

MAHAN P در تاریخ : 1394/9/6

مقداجان دادا سلام.خسته نباشی.یه سوال داشتم.میدونی سایت رسمی سونی برای دانلود رام های رسمی چیه؟اگه لطف کنی خیلی ممنون میشم.

مقداد م در تاریخ : 1394/9/6

من نگفتم دروغ منظورم این بود واقعیات گفته نشده
نظر کدوم سایتو بخونم محسن عزیز ؟ در مورد فیلم برداری ، مشخصه سونی با کارهایی کرده تونسته گرما رو کنترل کنه و این تستها واسه نشون دادن همین بوده که خیال شما راحت بشه داغ نمیکنه و شما اگه تلویزیون 4کی هم داری و یه هارد 2ترا میتونی همین مقدار یا بیشتر 4کی بگیری و لذتشو ببری .
در مورد مطلب بعدیتون باید بگم 51000هست و 62500 واسه پرمیومه
برادر گرامی در مقایسه باتری اون سه گوشی ، مشخص شد در وب برتری قطعی با ذد5 هست و در مکالمه و زمان ویدیو دیدن ، برتری با اس6 و مجموعا ذد5 آخر شد در زمینه باتری البته نتایجش از پرمیوم بهتره
در مورد دوربین ، طبق بررسی ها سونی تونسته در این زمینه پیشرفت کنه که منم همینو گفتم
در مورد کنتراست هم قبلا نظرمو گفتم
مرسی

l3in 7 در تاریخ : 1394/9/4

با سلام
والا عکساش تو شب خوبه و تغریبا تفاوت انچنان زیادی با روز نداره
کیفیت دوربین سلفی واقعا خوبه و یه جورایی بعضی وقتا میشه گفت نویزش از دوربین پشت هم کمتره :d
زوایای دید صفحه نمایش بسیار خوب هستن و من کم و کاستی حس نکردم
از نظر خوش دستی هم من توی کامنت قبلی حسابی ازش تعریف کردم که وقتی توی دوستان و آشنایان دست میگیرمش، همه یه جورایی آب دهنشونو غورت میدن !! (رنگ گوشی من سفید هست)
در مورد صدای بلندگو هم چون من قبلا زد داشتم، از زمین تا آسمون تغییر کیفیت صدا رو حس میکنم و فوق العادس، حالا شاید با نسل های زد 3 و 4 زیاد تفاوتی نکنه (اونو دیگه نمیدونم)

در مورد عمق رنگ مشکی هم، فکر میکنم بهتر شده چون من مقایسه هایی از زد 3 پلاس با ااس 6 دیدم که یه مقدار قابل توجهی عمق رنگ مشکی در اس 6 بیشتر و بهتر بود
اتفاقا یکی از دوستان امروز اس 6 اج پلاس داشت و من همین فیلم توی گوشی خودمو که سونی داخل گوشی گذاشته براش با وای فای ارسال کردم و در حالت بیشترین نور با هم مقایسه کردیم،
بدون تعصب و خداییش میخوام بگم سونی هم از نظر میزان روشنایی سامسونگ رو خورد هم از نظر جزییات بیشتر و عمیق تر بودن رنگ ها و تصاویر، به طوری که دوستانه دیگه و خوده طرف که گوشی رو داشت کاملا راضی شده بودن که واقعا کیفیت در گوشی من بیشتره (تازه طرف تلقم روی صفحش نبود و کیفیت بهتر باید میبود)
اما این اعتراف رو میکنم که فقط عمق رنگ مشکی هنوز هم در گوشی سامسونگ بهتر از ماله من بود اما محسوس تر از قبل شده بود، به خصوص وقتی نوره صفحه نمایش زد 5 رو به آخر میرسونی یه مقدار رنگ مشکی به سفید تمایل پیدا میکنه !!

ببخشید زیاد حرف زدم امیدوارم مفید بوده باشم
همچنین برای دیر جواب دادن هم پوزش میخوام یه مقدار سرم شلوغ هستش.

ممنون.

مقداد م در تاریخ : 1394/9/4

بله لينكش رو در gsnarena خدمتت دادم اگه اونو معتبر و دقيقتر از نظر خودتون ميدوني
نتايج گرافيك ب خاطر رزولوشن ١٠٨٠ بوده كه طبيعيه كار راحتتري داره ولي بازم در همون لينك مشخصه در گرافيك هم نتايج دقيقا برابره با اس٦ و نمره نهايي در سخت افزار زد٥ ، كمتره تا آيفون و سامي
معيار شما احراي يه بازيه يا نتايج سايت؟
اينم ببين اگه زد٥ هم ٢كي بود اونوقت ميتونست نتايج خيلي خوبي كسب كنه؟
مجيد جان مشكلات سخت افزاري رو نميدونم چيه منظورت ولي تا جايي من ديدم زد٥ سخت افزاري مقابل اس٦ و ٦اس ضعيف بود و شما اميدوارم اينو بپزيري
و اما در مورد كنتراست :
من حاضر نشدم ٢.٢٠٠ هزينه كنم واسه اين گوشي ولي مطمينم كنتراست صفحه اس به زد٤ نميرسه و مجيد ، همون سايتي ب اين مورد اشاره كرده كه از دوربين و زيبايي و مالتي مدياي زد٥ بسيار تعريف كرده و بهترين نمره رو بهش داده ولي الان كه انتقادي كرده شده نا معتبر و غير دقيق؟! شما تحمل انتقاد رو بايد داشته باشي ولي شما فقط در صورتي قبول ميكني كه تعريف و تعريف بشه از سوني و منصف باشي ميبيني دست بالاي دست بسيار است و در بضي زمينه ها زد٥ كم داره همونطور ك اس٦ جاهايي كم آورد مث زيبايي و نبود تاييديه
شما مطمين باش اگه اون صفحات مشكل داشت اولا اونا تخصصشون از من و شما بيشتر و حتما ميفهميدن ثانيا بهترين رتبه رو بهش نميدادن چه ديسپلي ميت چه gsmarena ثالثا صفحه. ١٠٨٠ قديمي شده و پيشرفته ي اون ٢كي هست .

Nabi A در تاریخ : 1394/9/4

باسلام
واقعاً حرف خوبی زدین دوست عزیز...
پیشرفت در حوضه باتری ها متاسفانه اونطور که باید نیست...
خب یه گوشی شارژ استثنایی هم داشته باشه،روزی چندباربزنی به شارژ اصلا عاقلانه نیست...
خود باتری هم باید درحدی باشه که هرروز مجبوربه شارژنشی...

محسن غ در تاریخ : 1394/9/4

دقیقا کجایه حرفام دروغ بوده که میگی واقعیت بگم؟؟
شما برو نظرات اون سایتو بخون بعد ...
الان دقیقا ۵۵ دیقه فیلمبرداری ۴کی مزیت نیس؟؟؟؟
شما که به بنچمارک علاقه داری سخت افزار زد۵ که امتاز ۶۵ هزار گرفته !
شما خودت میای مثلا ۱۲ ساعت فیکس با گوشی حرف بزنی که میگی خوب عمل نکرده؟ ...
سونی حتما دلیل دیده که سعی کرده گوشیش تو وب گردی بهتر عمل کنه!!
سونی با این همه پیشرفت تو دوربین کرده تازه شده در حده اس۶ چیزی یس
ولی اینهمه مدت میتونه فیلم برداری کنه اصلا مهم نیس؟؟
اخه وقتی چش ادم مثلا تا ۱۰۰ تا رنگ رو بیشتر نمیتونه تشخیص بده چه کاریه بیای کنتراستشو ۱میلیون بزاری که چی بشههه؟؟؟؟

محسن غ در تاریخ : 1394/9/4

سلام دوست عزیز
حرف شما کاملا درسته!
ولی سونی همچنان تو زمینه عمر باطری حرفه اولو میزنه!
بعد یه نکته کوچیک سونی درسته عمر باطری پرچمداراش سال به سال کمتر میشه اونم در حده ۵۰ میلی امپر نهایت ۱۰۰!ولی با بهینه کردن گوشیاش شارژ دهی از مدل قبلی یهتر یا در همون حد یا ۲ ۳ ساعت کمتر میده بیرون!
یه نمونش زد۲ و زد۳!! که با کم کردن حجم باطری ولی بهینه کردن گوشی واقعا عالی کار کرد سونی!که هنوز که هنوزه رو دسته زد۳ عمر باطری نیومده!
موفق باشی

مجيد خ در تاریخ : 1394/9/3

كم و كاستي صفحه و سخت افزار ؟
در پردازش گرافيك كه به پاي زد 5 نميرسن منظورم اين گوشياي سامسونگه : نوت 5 . ادج پلاس . ادج . اس 6
مولتي تسك هم كه كلا مشكل دارن باهاش و زد 5 در اين زمينه شايد بشه گفت از آيفون هاي جديد هم بهتره . بهترين مالتي تسك رو داره .
بازي جي تي اي هم كه اجرا نميكنن درست و حسابي . بخاطر گرافيك " مالي " هست .
سرعت اجراي برنامه ها هم كه كاربر كم و كاستي اي در زد 5 حس نميكنه اما اينم قبول دارم كه بعضي از برنامه ها رو سريعتر باز ميكنن . اونم در حد ثانيه يا صدم ثانيه !
بجاش اون مشكلات بالا رو داره سخت افزارشون
پس ديگه از سخت افزار حرف نزن .

و اما صفحه نمايش .
شما خودت يه بار اين دو گوشي رو كنار هم قرار دادي مقايسه كني ميگي كنتراستش از زد 3 پلاس كمتره؟
بله اعداد و ارقام اين رو ميگن ! اما واقعيت يه چيز ديگست .
سامسونگ اگه مشكل زردي رنگ سفيد رو تو صفحه هاش درست كرد و زرد رو نارنجي نشون نداد . سبز چمني رو سبز پررنگ نمايش نداد اونوقت بهترين صفحه رو داره . ديسپلي ميت هم هيچكس به جز سامسونگيا قبول ندارن . اينم گفتم كه نگين بهترين صفحه رو از نظر دسيپلي ميت داره !

موفق باشيد .

مجيد خ در تاریخ : 1394/9/3

سلام شايان جان .
تو صفحه زد 5 دوال هم جوابتون رو دادم اما بازم ميدم .

1. معلومه كه خوبه . چون پريميوم پيكسل هاي زيادي داره دليل نميشه اين گوشي كيفيت صفحش بد هست . حتما سوني يه قدرتي داره كه همچين صفحه اي رو ميزنه پس قدرت نداره تو صفحه فول اچ دي رنگ هاي شفاف و زنده و واقعي و چشم نواز رو به نمايش بذاره ؟ پس ديگه اين سوال رو نپرسيد . از زد به بعد همه ي صفحات نمايش سري زد فول اچ ديه و همشون كيفيت عالي اي دارن . اين كه ديگه سري جديده و توجه زيادي بهش ميشه قطعا كيفتي عالي داره .

2. كاملا برميگرده به كاركردتون . بايد بدونيم چه استفاده اي شما داريد . مثلا از صفر تا صد اين گوشي 15 ساعت وبگردي و 8 ساعت پخش ويديو به شما ميده كه اين فوق العادست . در كل باتري متوسط به بالايي داره و ازين بابت نگران نباشيد . در ضمن ركورد وبگرديش رو هيچ گوشي تاالان نشكسته واقعا عاليه

3. متوسط داغ ميشه . قطعا هرگوشي اي در بازي داغ ميكنه . توجه كنيد داغ ! اين گوشي هم ازين قاعده مستثني نيست و داغ ميشه اما نه در آزار دهنده .

محسن ف در تاریخ : 1394/9/3

سلام دوست عزیز من دو قلم جنس ازش خریدم با برند سونی اولی یه هدست mbh10 بود که هنوزم دارمش و راضی هستم دومی گوش m4 aqua بود که تو خود سایت زده بود هفت روز مهلت تست و من تو روز دوم مهلت تست یه پیکسل سوخته دیدم بهشون زنگ زدم گفتند که تا سه تا پیکسل گوشی رو پس نمی گیریم منم که دیگه نا امید شدم از پس دادن گوشی یه سی تومنی برچسب گلس روش انداختم و یه هشت تومن برچسب پشتش ولی تو سایتهامخصوصاتو همین سایت هشدار دادم به دوستان که حواسشون باشه در ضمن تو سایت اکسپریان هم کامنت گذاشتم . چند روز بعد با من تماس گرفتند که گوشی رو پس بده ولی من دوباره دیدم اگر گوشی رو پس بدم با هزینه پست حدود پنجاه هزار تومن باید ضررکنم چون همون اول آقایون قبول نکردند پس بگیرند . البته از گوشیم در کل خیلی راضیم ولی به هر حال حواستون باشه . درضمن گوشی من پلمپ نبود حالاشاید برای تست بازکرده بودند یا به هردلیلی من نمی دونم

apadana m در تاریخ : 1394/9/3

سلام
دقیقا بخاطر همینه که کمپانیها به فناوری شارژ سریع رو اوردند،طرف خوشحاله که باتریه گوشیش در عرض یک ساعت فول شارژ میشه اما اینو نمیدونه که با بیشتر شدن دفعات شارژ از عمر باتریه گوشیش کم میشه.
هر گوشی که از ظرافت و قطر کمتری بهره ببره مسلما زیباتر و به قولی تو دل برو تر هست اما این ظرافت و زیبایی داره جای قدرت و مقاومت رو میگیره متاسفانه..
مثلا سونی از زد۲ به بعد امپر و ظرفیت باتری پرچمداراشو بخاطر ظریف کردن گوشی و قطر کمتر اورده پایین و متاسفانه شاهد شارژ دهیه متوسط سری های جدید هستیم خب طرف میگه از شارژ سریع پشتیبانی میکنه نهایتش روزی دوبار میزنم به برق..بنظر من این خوب نیست.

saeed m در تاریخ : 1394/9/3

سلام دوست عزیز چه اصراریه اینترنتی خرید کنین من تحربه خرید اینترنتی گوشی ندارم ولی بهتون میگم خودتون شخصا برید و این گوشی رو تهیه و موقع خرید چک کنین

shahin s در تاریخ : 1394/9/3

بررسی باتری فون آرنا به درد نمیخوره مال GSMARENA خوبه اونجا سونی 14 ساعت وبگردی و همچنین 8 ساعت پخش ویدیو

اشکان ا در تاریخ : 1394/9/2

Z5 حرف نداره! بخصوص نسخه p که دیگه عالیه....
z5 در حال حاضر بهترین و منطقی ترین گوشی موجود در بازار هست.سونی همیشه معروف بوده به کیفیت و احترام به مشتری... توی تمام بنچمارک های انتوتو گرفته شده امتیاز 64 هزار گرفته.بجز اون نسخه آزمایشی که 50 هزار میداد.سونی نگهداری شارژ تا 2 روز رو تضمین کرده برای تمام خانواده البته با استفاده معقول.sony make believe.

شایان ه در تاریخ : 1394/9/2

سلام دوستان من چند تا سوال دارم و خواهش میکنم و لطفا جواب سوال ها ی من رو هر کس این گوشی رو داره بگه
سوال اول: ایا این گوشی کیفیت خوبه و شفافه و قشنگ قابل دیدن هست چون این گوشی 429 پیکسل در هر اینج هست میپرسم
سوال دوم: ایا این گوشی مصرف باتریش خوبه و اگه حدود 2 تا 3ساعت با هاش کار کرد از 100 درصد میاد واسه چند درصد

سوال سوم: و اما سوال اخر ایا این گوشی با 1 تا 2 ساعت بازی کردن بازی سنگین خیلی داغ میکنه یا خیلی کم داغ میکنه ?

لطفا جواب بدید مرررررسی

مقداد م در تاریخ : 1394/9/2

همچين موردي نداريم برادر لطفا واقعيات رو بگو
در وب خيلي خوبه ولي در زمينه ويديو و مكالمه ضعيف عمل كرده زد٥
برادر هر نظر سنجيي بالطبع موافق مخالف داره و چون زد٥ راي نياورده ، دليل نميشه بگيم معتبر نيس
ثانيا يكم بيشتر دقت كن امتياز ويديو در dxo براي اون ٨٦ هست به خاطر لرزشگير بهتر و ٩٥ رو كجي dxo ديدي ؟
شما ميخاي ٥٥ دقيقه ٤كي فيلم بگيري ايراد نداره كسي دليلي نميبينه اينكارو كنه
شما كم و كاستي هاي صفحه و پردازنده هم ديدي برادر ؟ كنتراستش در سطح زد٤ نيس و صفحات اس٦ و ٦اس از زد٥ بهترن
همينطور سخت افزاري

mehran m در تاریخ : 1394/9/2

سلام به همگى عزيزان
يك سوال دارم خواهش مى كنم زود جواب بدين

از شركت نگين خاورميانه چقدر اطلاعات دارين؟
ايا قابل اعتماده؟
ايا گوشى هاش اورجينال و پلمپ كارخونه هست؟
مى خوام يه گوشى زد٥ ازش بخرم

Nabi A در تاریخ : 1394/9/1

باسلام
دوستانی که این گوشی رو گرفتن خواهشمندم بیشتر راجبش نظر بذارن،..مثلا عکاسی درشب چطوره؟
باتری با نورپنجاه درصد،توی بازی مثل آسفالت،یه ساعت چقدر کم میکنه...؟دماش تاکجاها میاد...؟
وازاین بررسی های تخصصی که کاربرا میذارن...
بخدا من بیشتراز بررسی سایت ها،بررسی کاربرا رو بیشتر میخونم...
حیف که پریمیوم نیومده،اگه بیاد دوستان بایدسنگ تموم بذارین تاآخرین جزییات مارو مطلع کنین...
مثل چی منتظر ورود وتعدیل قیمت پریمیوم هستم...
باتشکر از همه دوستان عزیز

رضا _ در تاریخ : 1394/9/1

دوستان ایا این مقایسه درسته یا نه بدوون تعصب جواب بدید.

از دید تست فون آرنا که با اسکریپت شبیه ساز استفاده ممتد خود، گوشی ها را تست می کند، عمر باتری زد 5 دقایقی کمتر از زد 3+ است اما در کل می توان گفت عملکرد یکسانی دارند. برای مقایسه با دیگر رقبا می توانید جدول زیر را ببینید:
http://toranji.ir/wp-content/uploads/2015/11/Xperia-Z5-Batterylife1.jpg

من از دوستداران سونیم و می خوام یکی بخرم اما با این مقایسه یکم ناامید سدم.

اینم لینک خبر
http://toranji.ir/%DB%8C%DA%A9-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%D9%85%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D8%B2%D8%AF-5-%D9%88-%D9%85/

مقداد م در تاریخ : 1394/9/1

دوست گرامي من دو بار جواب شما رو در همين صفحه و صفحه پرميوم دادم ولي ب جهت شلوغ نشدن محيط ، مديريت محترم سايت ترجيح دادن فعال نشه ؛ به هر حال اميدوارم هميشه موفق باشي

محسن غ در تاریخ : 1394/8/30

شما برو تو صفحه اس۶ ببین همه دارن میگن روزی ۲ بار میزنن شارژ!!!!! از کی تاحالا سونی تو شارژ دهی شده اخر ؟؟؟؟؟؟؟؟ ازکی ایفون باطریش بهتره سونی شذه؟؟اخه باطری ۱۷۰۰۰میلی اموری کی میتونه با باطری ۲۹۰۰۰میلی امپری رقابت کنه؟اصن با عقل جور در میاددددد؟؟؟؟... اثن کار کردین باهاس که نظر میدین؟؟؟

امید ش در تاریخ : 1394/8/30

خواهشا" یه نقد و بررسی کوتاه از این گوشی بنویسید

دوربین در نور کم چه طور عمل میکنه ؟
کیفیت دوربین سلفیش خوبه ؟
از نظر ارگونومی و خوش دست بودن آیا مشکل خاصی نداره ؟
حجم صدای بلندگو ؟؟؟
عمق رنگ مشککی و زوایای دید صفحه نمایش ؟؟

محسن غ در تاریخ : 1394/8/30

اولا اون سایتیو که شما میگی کله ایران رفته دیده نظرایه کاربراشم هس نیازی نیس بگم!
بعد فک کنم لنز همین اس۶ شما هم سونی میزنه!!!تا اونجا هم که من میدونم امتیاز زد۵ تو فیلمبرداری ۹۵ بود!
اینو هم ببین که اس۶ لرزشگیر اپتیکال داره!ولی زد۵ دیجیتالی هس!
اینا رو نمیبینی فقط اعداد رو میبینی؟
اس۶ میتونه ۵۵ مین فیلمبرداری ۴کی کنه؟؟

مقداد م در تاریخ : 1394/8/30

مجيد جان نمره dxo در عكس برداري به هر دو مگه يكسان نيس ؟ هر دو ٨٨ و نظر gsmarena هم برابر بود حالا شما چطوري زد٥ رو برتر دونستي ؟ اگه اينطور بود اون دو سايت معتبر زد٥ رو بهتر ميدونستن
جايگاه اول رو هم ب خاطر لرزشگير بهتر در فيلم برداري كسب كرده
نكته ديگه اينه من بعد نظر اون دو سايت ، هيچ جا نگفتم دوربين اس٦ بهتره تا زد٥ و لطفا از طرف من مطلبي رو نگو
الان كه كيفيت دوربين اين دو يكي هست ، در پردازنده و باتري و صفحه نمايش ، برتري با زد٥ ديگه نيس البته كسي كه گوشي قبليش زد٢ بوده و تعصب هم روي سوني داره طبيعيه تصور كنه در اين سه مورد هم برتري با زد٥ هست و اصن رو دستش نيس ولي واقعيت اينه در اين سه مورد ، سوني در سطح راضي كننده عمل كرده

امید ش در تاریخ : 1394/8/30

این آپدیتی که سونی برای دوربین این گوشی داده چه چیزایی تغییر کرده کیفیت عکس بهتر شده یا نه؟؟؟

کسی تست نکرده ؟؟؟

l3in 7 در تاریخ : 1394/8/30

با سلام
دوستان چند روزه پیش رنگ سفیدشو از نگین خاورمیانه خریدم، فقط یه کلام میتونم بگم فوق العادس
من قبلا زد داشتم و واقعا وقتی اینو میگیرم دستم، 100 درصد تفاوت رو احساس میکنم
دوستانی که در خرید گوشی شک دارن اصلا دست دست نکنن چون بهتر از این اسمارت فون توی سطح دنیا پیدا نمیشه !!
تا الان تنها ایرادی که میتونم به این گوشی بگیرم اینه که لوازم جانبیش تو بازار یکم کمه و من مجبور شدم فعلا بدونه کاور نگهش دارم و باید بیشتر مواظبش باشم
همچنین رنگ سفیدش اصلا قابل مقایسه با سری های قبلی نیست و خیلی خاصــــــه
باور کنید حسی که من وقتی دارم با این گوشی کار میکنم دارم، خیلی خیلـــــــی مغرورانه تر از وقتیه که حتی ایفون دستم باشه چون شکــــــــــیله شکـــــــــــــیل ، همه رو جذب ادم میکنه :D

با تشکر.

MOH R در تاریخ : 1394/8/29

شما خیلی به عدد 85 نوت 5 علاقه داری نه؟
چجوری برتری رو به نوت 5 دادی؟؟؟
تو بحث باطری مهم ترین قسمت میزان وبگردی هستش و اهمیت اش از پخش ویدیو و مکالمه خیلی بیشتره.

Z5:میزان مقاومت 73 ساعت
وبگردی:14:35
پخش ویدیو:7:53
زمان مکالمه:17:13

S6:میزان مقاومت 73 ساعت
وبگردی:10:56
پخش ویدیو:12:12
زمان مکالمه:19:48

وبگردی که اهمیت اش بیشتره برتری مطلق با Z5 هستش و پخش ویدیو و مکالمه که از لحاظ اهمیت بعد از وبگردی قرار میگیرند S6 برتری داره.

جالبه،شما واسه دوربین که برتری کلی با Z5 هستش میای امتیازات رو ریز به ریز بررسی میکنی و بازم میگی برابر هستند.اونوقت در باطری که Z5 و S6 برابر هستند میای میگی Z5 در سطح S6 نیست؟

نکته بعدی این که شما چطور NOTE5 رو که رقیب Z5 PREMIUM هستش رو با Z5 مقایسه میکنی؟
فبلت با فبلت مقایسه میشه نه غیر فبلت.

اجازه بدید بعد از بررسی باطری Z5 PREMIUM اونوقت از برتری حرف بزن چون این دو تا رقیب هم هستند.

Parsa S در تاریخ : 1394/8/29

سلام ی چیز بگم مهمه لطفا قبل از اینکه حرف سایت ها رو بگید اول ی سر برید بازار موبایل ایران موبایل رو توی دستتون بگیرید یکم باهاش کار کنید بعد بیاید از سر تعصب حرف بزنید.

مجيد خ در تاریخ : 1394/8/29

دوستان دقت كنيد . سري زد 5 بهترين دوربين هارو دارن . چه بين اسمارتفون هاي اندرويدي و چه بين ios و وينفون .
اين كه همه جا تاييد شده و شكي درش باقي نيست .
به فرض محال هم كه دوربين اس 6 به قول دوستمون ( جناب مقداد ) بهتر باشه ؛ در عوض دوربين به صورت خيلي زشتي بيرون زده و گوشي رو خيلي زشت ميكنه از پشت و لرزشگير قوي اي نداره .
از قديم الايام گوشي يه وسيله ارتباطي بوده و همين الانم همينطور هست و دوربين هم دركنار استفاده از گوشي نيازه نه اينكه بزنه گوشي رو زشت كنه . پس سري زد 5 با توجه به زشت نكردن گوشي توسط دوربين بهترين دوربين رو در اختيار دارند .
بين گوشي هاي ويندوزي هم كه هنوز سري 950 لوميا نتايجش نيومده و اگه هم بياد ارزش خريدش بخاطر دوربين بهتر ( در صورتي كه بهتر باشه ) كمتر از زد 5 هست. چون گوشي به طرز محسوسي زشت شده و اصلا خوشايند نيست .
پس تا موقعي كه گوشي اي با دوربين جمع و جور و بيرون نزده و نتايج عالي ( بهتر از سري زد 5 ) نياد بهترين دوربين در اختيار سري زد 5 هست .
والسلام .

مقداد م در تاریخ : 1394/8/29

لينك سايت همسايه مون منظور شماست ؟ دليل صحيح نبودنش رو شما ميشه بفرمايي ؟ چون زد٥ نتونسته در تستهاي مخفي ، راي بياره ، اون لينك ارزش نداره ؟!
دوست گرامي من دوربين زد٥ رو ضعيف فرض نكردم و وقتي dxo نظرشو گفت سريعا پذيرفتم و برتري لرزشگيرش هم قبول كردم چراكه واقعيته . در مورد مطلب بعديتون شما بايد دقت كني در عكسبرداري امتياز هر دو ٨٨ شده و اگه زد٥ بهتر بود ، امتيازش بيشتر از ٨٨ ميشد درسته؟؟ ولي در مد فيلم برداري به خاطر لرزشگير بهتر ، امتياز بهتري گرفته و به همين خاطر امتياز نهايي زد٥ شده ٨٧ و اس٦ ٨٦ پس در عكس برداري برابرن ولي در فيلم برداري ، تفاوت لرزشگيره . البته اس٦ بدون فوكوس بسيار سريع سه صدم ثانيه به اين جايگاه رسيده و اگه مث زد٥ ازين سرعت فوكوس بهره ميبرد ، در عكس برداري امتياز بهتري از ٨٨ ميگرفت . برادر چون سالها جايگاه دوربينهاي سامسونگ در تست هاي مخفي سايتها بهتر از سوني بوده ولي امسال زد٥ تونسته به كيفيت قابل قبولي برسه ، من گفتم جاي تقدير داره

مقداد م در تاریخ : 1394/8/29

دوست گرامي اون سايتها خيلي خيلي دقيقتر از من و شما بررسي ميكنن و مث خيلي از افراد ، تعصبي ندارن ولي شما تصور كن كسي كه از سامسونگ بدش مياد و تعصب داره روي سوني ، ميخاد صفحه زد٥ رو مقايسه كنه با اس٦ ! حالا شما ببين اين مقايسه از اول ، بيطرفانه هست ؟؟ تا اين دوستمون نگاهش ميفته به صفحات ، بعد دو ثانيه ميگه اين بهتره اون رنگهاش اشباعه زاويه ديدش محدوده كنتراستش كمه ! پس ببين يه سايت مرجع اينجا نقشش خيلي مهمه وگرنه سنگ روي سنگ بند نميشه
و همينطور نميشه جاهايي كه مطالب سايتي به سودمون هست رو قبول كنيم ولي جاهايي كه ازون گوشي كمتر تعريف شده رو كلا قبول نكنيم و اون سايت رو ضعيف فرض كنيم ؛ همون gsmarena اومده از دوربين و ظاهر و مالتي مدياي زد٥ تعريف كرده و در طراحي اونو بهتر از اس٦ و ٦اس دونسته و در سخت افزار و صفحه نمايش و باتري ، اونو ضعيفتر از بقيه دونسته اونم نه همينطوري بلكه نتايج آنتوتو و گيك بنچ و فلان و بهمان رو نشونمون داده و گفته در تست ويديو ، اس٦ خيلي بهتره تا زد٥ و يا در وب ، زد٥ خيلي بهتره تا اس٦ .
در مورد نظر دادن دوست گرامي خيلي ازين مطالب واقيعت داره يني سخت افزار فلان گوشي ضعيفه ولي اون شخصي كه اون گوشيو داره و تعصب هم روي اون برند داره ، قبول نميكنه اين ضعف رو و حتي اونو برتر از بقيه هم ميدونه حالا شما حاي من باشي ، ميتوني مطالبي رو كه واقعيت نداره رو بپذيري ؟ مثال بهتر بگم شما ميري صفحه اس٤ و بين جنس بدنه اون و زد٥ مقايسه ميكني و اون شخصي كه اس٤ داره به شما كه هنوز زد٥ نخريدي ميگه جنس بدنه اس٤ بهتره تا زد٥ ! اينجا شما طبق نظرتون بايد حرف ايشونو تاييد كنين

ashkan a در تاریخ : 1394/8/29

سلام مهسا خانم مبارکه.بهترین انتخاب کردین.من تمام مدل های زد گرفتم واقعا سونی بی نظیره .منتظر پریمیوم هستم.واقعا سونی از نظر سخت افزار نرم افزار بی نظیره... سونی زد پنج هیچ مشکلی نداره.

ashkan a در تاریخ : 1394/8/29

سلام اقا مجتبی ارزون قیمت ترین بی کیفیت ترین گوشی ها تو نور کم مشکلی ندارن معمولا تو نور زیاد زیر نور مستقیم خورشید مشکل پیدا میکنن وضوح صفحه نمایش کم میشه .شما میفرمایید زد پنج تو نور کم مشکل داره.برادر من یه چیزی بگو بشه باور کرد.با تشکر

محسن ف در تاریخ : 1394/8/28

آقای مقداد کی گفته دوربین z5 به سطح s6 رسیده سایت dxo رسما اعلام کرده که دوربین z5 بهترین دوربین در بین گوشیهای هوشمند انرویدی رو داره نه اینکه در سطح گوشی عزیز شما باشه.لطفا سعی کنید با کلمات بازی نکنید . مگه اون گوشی عزیز شما که لتزش زده بیرون چیه که حالا چون دوربین z5 به حد اون رسیده در خور تقدیره ...

محسن غ در تاریخ : 1394/8/28

اقا مقداد چند هفته پبشم همبن لینکو گذاشتین که همه گفتن درست نیس حتی اونایی که رای داده بودن
باز شما میاین لینکشو میزارین؟
سامسونگ اصن بهترین گوشی بهترینه بهترین ها
ولی نباید بیاین این گوشی و بکوبین کله عالمو ادم میدونن که دوربین زد۵ عالیه
سونی هم اپ دوربینشو اپدیت کرده کیفیت عکساش خیلی بهتر میشه قطعا

میلاد ع در تاریخ : 1394/8/28

مگه سایت دیسپلی و... خدا هست که کسی نتونه با نظرش مخالفت کنه.

بنده به گوشی دسترسی ندارم و طوری هم درباره اش نظر نمیدم که انگار همین الان از خط تولید یکی برام پست شده و دارم برسیش میکنم.
من نمیگم نظر ندین .اما شما و یا بعضی دوستان بعضی وقت ها طوری نظر میدین که انگار گوشی رو گرفتین دستشون.بعضی از کاربران تو هر صفحه ای بدون تجربه کار با گوشی نظر میدن و حتی نظر اونی رو هم که با گوشی کار کرده رد میکنند.یعنی کسی که گوشی رو نداره و از روی عدد و رقم و مشخصات فیزیکی نظر میده ادعا داره بر اون کسی که گوشی رو داره و از روی تجربه نظر میده.

محسن غ در تاریخ : 1394/8/28

سلام دویته عزیز
بنظره (من)همین زد۵ بگیر
تنها تفاوتشون
پریموم صفحش بزرگتره و ۴کی
و باطری بهتر
دیگه هیچ فرقی ندارن
موفق باشی

محسن غ در تاریخ : 1394/8/28

سلام دادا
صفحه نمایش که دوتاشون مثه همن ولی نور زد۵ خیلی بیتره و یه کمم بزرگتره رنگارم بهتر نشون میده
دوربین که فوقالعادس
کیفیت ساخت عالیه
باطری عالی
اثر انگشتشم که خیلی خوبه
سخت افزارم دوتاشون بهترین هارو دارن
ایفون هم کیفیت ساخت عالی ای داره
دوربینش پیشرفت خوبی داره
یجورایی میشه بگی کلاسش بیشتره
3dتاچ داره
میل خودته دیگه هرکدومو بگیری اصلا پشیمون نمیشی هر کدوم یه مزیت و یه ضعف نسبت به یکی دیگشون دارن

مقداد م در تاریخ : 1394/8/28

عمر باتری خیلی خوبی داره برادر 85ساعت رکوردشه و در فون ارنا هم عالی کار کرده
عمر باتریش هم خیلی خیلی بهتره تاذد5 و ذد5 دز سطح اس6 هم نیس برو gsmarena ببین بین اس6 و 6اس و ذد5 ، ذد5 از نظر باتری آخره

هادی ه در تاریخ : 1394/8/28

گوشی فوق العاده ای هستش
من بین این و سامسونگ مردد بودم البته نخریدم ها منتظرم کمی افت قیمت کنه
البته من پولم ال جی 4 اس 6 و 9+ میرسه ولی چون الان گوشی سونی sl دارم بخاطر همین ازش راضی هستم و میرم میخرمش
خدایشش گوشیم اذیت نکرده با وجود اینکه قدیمیه
ولی باز با سونی از همه بابت حال میکنم خدایش من پارسال برا خانومم z2 خریدم درصورتی که خودش سامسونگ داشت
الان میگه سونی
خیلی بهتره

Omid R در تاریخ : 1394/8/28

سلام دوستان یه راهنمای میخوام ....من از k750 گوشی سونی دستم بوده خیلی از برند سونی راضیم سری z رو هم داشتم اخریشم z3 بوده... بغییر از سونی هم از هیچ گوشی دیگه ای خوشم نمیاد... بغییر از یکی اونم ایفون 6s هست ...الان بین اون و z5 موندم کدومو بگیرم . ممنون میشم اگه یه راهنمای کنید/

hassan s در تاریخ : 1394/8/27

مبارک باشه خانوم اگه لطف کنید تست کنید باتری دوربین بازی و گرافیکش در کارهای سنگین و یه نتیجه ای رو بزارید ممنون میشم با تشکر مدیر سایت!!

Sajad R در تاریخ : 1394/8/27

وستان تورو خدا یکیتون راهنماییم کنید من اینو بخرم یا پرمیوم z5 رو؟؟اختلافشون چقدره از لحاظ صفحه نمایشگر و باطری و بقیه چیزها؟ من به سختی میتونم z5 رو الان بخرم حالا پیشنهاد میدین صبر کنم مدل پرمیومش بیادو البته نمیدونم قیمتش چقده ولی باید برسه به 2تومن بعد بخرمش...چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون

مجتبی ا در تاریخ : 1394/8/27

دوست عزیزمن هرگوشی که بیاد قبل ازاینکه بدست امثال شما بیفته ازامارات سفارشی برام من همه پرچم دارا روداشتم ضد5 تو نورکم اصلا خوب نیست ... من به چشم خودم دارم میبینم

مجيد خ در تاریخ : 1394/8/27

سلام
اين گوشي قابليت فيلمبرداري با رزولوشن 4k رو داراست اما صفحه نمايشش 4k نيست و زد 5 پريميوم صفحه نمايشش 4k هست .
فروشگاه هاي شهري دارن . اگه هم پيدا نكرديد فروشگاه هاي اينترنتي معتبر هستن كه با خدمات عالي و قيمت خيلي خوب و تحويل سريع گوشي رو بهتون ميدن . مثل نگين خاورميانه ، تكنولايف ، سوني شاپ و ...

مهران ا در تاریخ : 1394/8/27

سلام
پریمیوم :
تک سیم مدل e6853
دوسیم مدل e6833 __e6883

Z5:
تک سیم مدل e6653__6603
دوسیم مدل e6683__6633

تا اونجا ک من میدونم احتمال ورود تک سیم ها ب ایران کمه.سایت ترنجیxperian.irوgsm.ir بررسیهای ویدویی خوبی گذاشتن.

مقداد م در تاریخ : 1394/8/27

برادر عزیز باید خدمتت عرض کنم اولا طبق نظر dxo کیفیت عکاسی ذد5 باربره با نوت و اس6
ثانیا gsmarena هم نشون داد این قضیه رو
ثالثا فون آرنا کیفیت ذد5 رو نا امید کننده دونسته
رابعا در blind test سایت همسایه ، ذد5 در هیچ تستی ، نظر مردم رو جلب نکرده و در فک کنم 5 تست ، در سه تست واقعا ضعیف بوده اینم لینکش :
http://www.zoomit.ir/articles/mobile/25376-iphone-6s-camera-comparison
پس لطف کن اطلاعات صحیح رو بگو

مقداد م در تاریخ : 1394/8/27

برادر فقط شما دسترسي به گوشيها دارين ؟ شما فك مردي سايتهايي مث dxo gsmarena با ماكت گوشيها كار كردن و نظر دادن ؟! اونا تست كردن فلان عدد واسه آنتوتو بدست اومده و دوستان ما هم از سايتهاي طرفدار سوني عدد ميارن .

یکی دیگه از دلایلش هم اینه وقتی نظر خودمونو اعلام کنیم میگن واقعیت نداره و از روی تعصب به فلان برند اینو میگی پس بهترین راه اینه مرجع اون مطلبو بگه که شما قانع بشی چراکه وقتی dxo یا دیسپلی میت مطلبی رو بگن کسی نمیتونه مخالفتی کنه

مجتبی ا در تاریخ : 1394/8/27

دوست عزیز این گوشی توشب اصلادرحد رقیباش نیست ... من دارمش توزومیت هم این گوشی آمتحان شده ودقیقا به این نکته اشاره شده ...

morteza r در تاریخ : 1394/8/26

I شما دوست عزیز اگه وقت کردی کامنت های دوستای سامسونگی خودتو بخون ببین همه دارن از باتری ضعیف نوت5 شکایت میکنند حالا نمی دونم اومدین اینجا دارین از باتری نوت5 به عنوان نقطه قوت دارین یاد می کنید!!!!
در ضمن گوشی سونی هیچ ایرادی نداره که بخواد براش مشکل ساز باشه اگر صفحه نمایش فول از دی داره. ضعف نیست چون باز داره به بهترین نحو عمل می کنه و مشکلی برای کاربر ایجاد نمی کنه ولی مشکلاتی که در دو گوشی پرچم دار سامسونگ هست واقعا مشکلات اساسی هستند که یکیش لنز بیرون زده گوشی دوم جذب بیش از اندازه اثر انگشت سوم باتری نه چندان جالب در حد یک پرچمدار چهارم مدیریت رام ضعیف اگزینوس اینها مشکلاتی هستند که کاربر در مصارف روزانه به شدت با آنها روبروست این در حالی که مقاومت ضعیف شیشه پشت نوت 5 چشم پوشی کردیم
من می خوام بدونم یه پرچمدار چندتا ایراد میتونه داشته باشه این که همش شد ایراد.

محسن غ در تاریخ : 1394/8/26

سلام
پردازنده و گرافیک و صفحه نمایش ئ دوربین
بگیم در سطح هم یا کمتر یا بیشتر
دیگه باطری چجوری در یه سطحه؟
خداروشکر کله عالمو ادم میدونن بهترین باطری و شارژ دهی ماله سونی هس:\

مهسا ه در تاریخ : 1394/8/26

من شنبه خریدمش. بین رنگ سفید و مشکیش مونده بودم که به نظرم سفیدش خیلی قشنگ تره. یه جورایی سیلوره. یه رنگ خاصیه. من نسخه جیمز باندشو خریدم. تو جعبه اش شارژر سریع داره و هندزفری و یه محافظ صفحه هم داشت. از یکی از فروشگاه های همین سایت خریدم. فروشگاه نگین خاورمیانه.خوب و سریع هم به دستم رسید.
من با زد3 پلاس هم کار کرده بودم ولی این خیلی بهتر از زد3 پلاسه. خیلی کمتر داغ می کنه. کلا گوشی خیلی خوبیه من راضیم ازش.

میلاد ع در تاریخ : 1394/8/26

دوست عزیز چرا شما همش از سایت های معتبر و...سخن میگویید.ایا شده یکبار گوشی رو دست بگیرید و درباره اش نظر بدید؟
مقاله هایی که تو سایت های به قول شما معتبر منتشر میشه توسط یکی مثل من و شما نوشته میشه.
چون شهرت جهانی پیدا کرده میشه معتبر؟من بارها مشاهده کردم که شما از واژه سایت های معتبر استفاده کردید.
سایت معتبر این رو گفت سایت معتبر اون رو گفت...
اصلا شده خود شما یکبار گوشی رو دست بگیرید و دربارش نظر بدید؟

محمد جواد پ در تاریخ : 1394/8/26

میخوای برات لینک بزارم که دوربین جی4 و نوت5 در برابر زد5 حرفی برای گفتن ندارند.البته من حس میکنم شما اصلا با این گوشی حتی کار هم نکرید.چون پسر عموی من این گوشی رو خریده و من شخصا ازش استفاده کردم وبسیار عالی بود.من خودم نسخه پریمیوم رو برای خرید در نظر دارم وگرنه تاحالا خریده بودمش.

محمد جواد پ در تاریخ : 1394/8/26

شما بخر اگه داغ کرد من هر گوشی که تو بازار مد نظر شماست که داغ نمیکنه رو براتون میخرم و این گوشی رو ازتون میگیرم.فقط اگه داغ کرد نه اینکه گرم بشه چون گرم شدن گوشیها یه چیز عادیه.

نیما م در تاریخ : 1394/8/25

سلام به همه دوستان و طرفدارن سونی کسایی که مثل من از گرمای z5 نگرانند برید ببینید 40 دقیقه فیلم برداری 4k انجام داده گوشی که یک رکورد به حساب میاد z3 plus بعد 20 دقیقه داغ کرد که این مشکل به
طور کامل تو z5 حل شده امیدوارم هر چه زود تر با گارانتی وارد بازار شه بیصبرانه منتظرشم با تشکر یا علی .

مجيد خ در تاریخ : 1394/8/25

اگه مشكل مالي نداريد و صبر داريد پريميوم انتخاب معقول تري هست.
بدنه جذاب پريميوم مخصوصا رنگ كروم( مثل آيينه ميمونه )
صفحه نمايش بزرگ تر با رنگ هاي بسيار زنده و مجذوب كننده و پويا .
كمي دوربين بهتر ( هردو يك سنسور درشون بكار رفته اما يذره رنگ هاي دوربين پريميوم شفاف و واضح تره )
اسپيكر كمي بهتر ( اين هم تفاوتش كم هست )
موارد 1401 تا 1500 از مجموع 1763 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا