نظر کاربران درباره گوشی موبایل ال جی G4
اضافه کردن به علاقهمندیها
حذف از لیست علاقهمندیها
دسترسی سریع به سایر موارد
جستجوی سریع جدیدترین های ال جی
»
ال جی Q52
» ال جی K62
» ال جی K52
» ال جی K42
» ال جی K71
» ال جی Wing 5G
» ال جی Q92 5G
» ال جی K31
» ال جی Q61
» ال جی Stylo 6
» ال جی Velvet
» ال جی Folder 2
» ال جی V60 ThinQ 5G
» ال جی Q51
» ال جی W10 Alpha
» ال جی K61
» ال جی K51S
» ال جی K41S
» ال جی G Pad 5 10.1
» ال جی G8X ThinQ
» ال جی Q70
» ال جی K50S
» ال جی W30 Pro
» ال جی W30
» ال جی W10
» ال جی G8s ThinQ
» ال جی V50 ThinQ 5G
» ال جی K40
» ال جی K50
» ال جی Q60
» ال جی G8 ThinQ
» ال جی Q9
» ال جی V40 ThinQ
» ال جی Watch W7
» ال جی Candy
» ال جی G7 Fit
» ال جی G7 One
» ال جی K11 Plus
» ال جی Q Stylo 4
» ال جی Q Stylus
» ال جی G7 ThinQ
» ال جی Q7
» ال جی Zone 4
» ال جی V30s Thinq
» ال جی K10 2018
» ال جی K8 2018
» ال جی V30
» ال جی Q8
» ال جی G Pad IV 8.0 FHD
» ال جی Q6
» ال جی X venture
» ال جی X power 2
» ال جی G6
» ال جی Stylus 3
» ال جی K10 2017
» ال جی K8 2017
» ال جی K4 2017
» ال جی G Pad III 10.1 FHD
» ال جی U
» ال جی V20
» ال جی K3
» ال جی X Skin
» ال جی X5
» ال جی X max
» ال جی X mach
» ال جی G Pad X 8.0
» ال جی G Pad III 8.0 FHD
» ال جی X power
» ال جی X style
» ال جی Stylus 2 Plus
» ال جی G5 SE
» ال جی K5
» ال جی X cam
» ال جی X screen
» ال جی G5
» ال جی K8
» ال جی Stylus 2
» ال جی K4
» ال جی K10
» ال جی K7
» ال جی G Pad II 8.3 LTE
» ال جی V10
» ال جی Nexus 5X
» ال جی G Pad II 10.1
» ال جی G Pad II 8.0 LTE
» ال جی Wine
» ال جی G4 Beat
» ال جی G4 Stylus
» ال جی G Stylo
» ال جی G4
» ال جی AKA
» ال جی Joy
» ال جی Leon
» ال جی Spirit
» ال جی Magna
» ال جی G Flex 2
» ال جی G3 Dual-LTE
» ال جی L60
» ال جی L Bello
» ال جی L Fino
» ال جی G Pad 8.0 LTE
» ال جی G Vista
» ال جی G3 Stylus
» ال جی G Pad 7.0 LTE
» ال جی L60 Dual
» ال جی L20
» ال جی L50
» ال جی G3 S Dual (Beat Dual)
» ال جی G3 S (Beat)
» ال جی L30
» ال جی G3
» ال جی G Pad 10.1
» ال جی G Pad 8.0
» ال جی G Pad 7.0
» ال جی L80 Dual
» ال جی L65 Dual D285
» ال جی L70 D320N
» ال جی L90 Dual D410
» ال جی F70 D315
» ال جی G2 mini LTE Tegra
» ال جی G2 mini LTE
» ال جی L40
» ال جی L70 Dual D325
» ال جی L90 D405
» ال جی G2 mini
» ال جی G Pro 2
» ال جی Optimus L1 II Tri E475
» ال جی Nexus 5
» ال جی G Flex
» ال جی G Pro Lite
» ال جی G Pro Lite Dual
» ال جی Vu 3
» ال جی G Pad 8.3
» ال جی Optimus L9 II
» ال جی G2
» ال جی Optimus L4 II Dual E445
» ال جی Optimus L4 II E440
» ال جی Optimus L1 II Dual E420
» ال جی Optimus L1 II E410
» ال جی Optimus L3 II Dual E435
» ال جی Optimus L5 II Dual E455
» ال جی Optimus L7 II Dual P715
» ال جی Optimus Vu II
» ال جی Optimus F5 P875
» ال جی Optimus F7
» ال جی Optimus L5 II E460
» ال جی Optimus L3 II E430
» ال جی Optimus L7 II P710
» ال جی Optimus G Pro E985
» ال جی Nexus 4 E960
» ال جی K62
» ال جی K52
» ال جی K42
» ال جی K71
» ال جی Wing 5G
» ال جی Q92 5G
» ال جی K31
» ال جی Q61
» ال جی Stylo 6
» ال جی Velvet
» ال جی Folder 2
» ال جی V60 ThinQ 5G
» ال جی Q51
» ال جی W10 Alpha
» ال جی K61
» ال جی K51S
» ال جی K41S
» ال جی G Pad 5 10.1
» ال جی G8X ThinQ
» ال جی Q70
» ال جی K50S
» ال جی W30 Pro
» ال جی W30
» ال جی W10
» ال جی G8s ThinQ
» ال جی V50 ThinQ 5G
» ال جی K40
» ال جی K50
» ال جی Q60
» ال جی G8 ThinQ
» ال جی Q9
» ال جی V40 ThinQ
» ال جی Watch W7
» ال جی Candy
» ال جی G7 Fit
» ال جی G7 One
» ال جی K11 Plus
» ال جی Q Stylo 4
» ال جی Q Stylus
» ال جی G7 ThinQ
» ال جی Q7
» ال جی Zone 4
» ال جی V30s Thinq
» ال جی K10 2018
» ال جی K8 2018
» ال جی V30
» ال جی Q8
» ال جی G Pad IV 8.0 FHD
» ال جی Q6
» ال جی X venture
» ال جی X power 2
» ال جی G6
» ال جی Stylus 3
» ال جی K10 2017
» ال جی K8 2017
» ال جی K4 2017
» ال جی G Pad III 10.1 FHD
» ال جی U
» ال جی V20
» ال جی K3
» ال جی X Skin
» ال جی X5
» ال جی X max
» ال جی X mach
» ال جی G Pad X 8.0
» ال جی G Pad III 8.0 FHD
» ال جی X power
» ال جی X style
» ال جی Stylus 2 Plus
» ال جی G5 SE
» ال جی K5
» ال جی X cam
» ال جی X screen
» ال جی G5
» ال جی K8
» ال جی Stylus 2
» ال جی K4
» ال جی K10
» ال جی K7
» ال جی G Pad II 8.3 LTE
» ال جی V10
» ال جی Nexus 5X
» ال جی G Pad II 10.1
» ال جی G Pad II 8.0 LTE
» ال جی Wine
» ال جی G4 Beat
» ال جی G4 Stylus
» ال جی G Stylo
» ال جی G4
» ال جی AKA
» ال جی Joy
» ال جی Leon
» ال جی Spirit
» ال جی Magna
» ال جی G Flex 2
» ال جی G3 Dual-LTE
» ال جی L60
» ال جی L Bello
» ال جی L Fino
» ال جی G Pad 8.0 LTE
» ال جی G Vista
» ال جی G3 Stylus
» ال جی G Pad 7.0 LTE
» ال جی L60 Dual
» ال جی L20
» ال جی L50
» ال جی G3 S Dual (Beat Dual)
» ال جی G3 S (Beat)
» ال جی L30
» ال جی G3
» ال جی G Pad 10.1
» ال جی G Pad 8.0
» ال جی G Pad 7.0
» ال جی L80 Dual
» ال جی L65 Dual D285
» ال جی L70 D320N
» ال جی L90 Dual D410
» ال جی F70 D315
» ال جی G2 mini LTE Tegra
» ال جی G2 mini LTE
» ال جی L40
» ال جی L70 Dual D325
» ال جی L90 D405
» ال جی G2 mini
» ال جی G Pro 2
» ال جی Optimus L1 II Tri E475
» ال جی Nexus 5
» ال جی G Flex
» ال جی G Pro Lite
» ال جی G Pro Lite Dual
» ال جی Vu 3
» ال جی G Pad 8.3
» ال جی Optimus L9 II
» ال جی G2
» ال جی Optimus L4 II Dual E445
» ال جی Optimus L4 II E440
» ال جی Optimus L1 II Dual E420
» ال جی Optimus L1 II E410
» ال جی Optimus L3 II Dual E435
» ال جی Optimus L5 II Dual E455
» ال جی Optimus L7 II Dual P715
» ال جی Optimus Vu II
» ال جی Optimus F5 P875
» ال جی Optimus F7
» ال جی Optimus L5 II E460
» ال جی Optimus L3 II E430
» ال جی Optimus L7 II P710
» ال جی Optimus G Pro E985
» ال جی Nexus 4 E960
برندهای موبایل
سایر برندها ...
- آلکاتل
- بلو
- اموی
- بنفون
- بنکیو
- بنکیو-زیمنس
- برد
- بوش
- چی آ
- اریکسون
- اتن
- فوجیتسو زیمنس
- آی میت
- آی-موبایل
- اینو استیریم
- کیوسرا
- مکسون
- میتاک
- میتسوبیشی
- ان ای سی
- نئونود
- او تو
- پالم
- پن تک
- کیوتک
- ساژم
- سندو
- سون
- زیمنس
- تل می
- تلیت
- ثریا
- وی کی موبایل
- ودافون
- دبلیو ان دی
- اکس کیوت
- ایسر
- آمازون
- دل
- دیمو
- گیگابایت
- هایر
- اچ پی
- پاناسونیک
- فیلیپس
- پرستیژیو
- شارپ
- سونیم
- سونی اریکسون
- توشیبا
- ورتو
- (125 گوشی) فروشگاه اینترنتی تکنولایف (تهران)
- (0 گوشی) فروشگاه گوشی شاپ (تهران)
- (95 گوشی) موبایل جوان (اصفهان)
- (10 گوشی) فروشگاه موبوتل (تهران)
- (93 گوشی) فروشگاه آراد سیستم (تهران)
- (29 گوشی) فروشگاه اپل (اصفهان)
- (88 گوشی) موبایل الهی دوست (اصفهان) [ ثبت فروشگاه ]
milad m در تاریخ : 1394/4/3
فقط امیدوارم که پشیمون نشید از انتخابتون.
حتماً قبل از خرید خودتون مقایسه بکنید.
mahmood d در تاریخ : 1394/4/3
مقداد م در تاریخ : 1394/4/3
دوست عزیز من کاری با بحث تلویزیون 4کی و اینایی گفتین ندارم چون به بحث موبایل مربوط نمیشه ولی میخاستم راجع به موضوعاتی که گفتی مواردیو روشن کنم . شما گفتی "روی طراحی جی4 سه سال زمان گذاشتن" خب من ازت میپرسم بعد سه سال آخرش به این نتیجه رسیدن هر چی بزرگتر و حجیمتر از بقیه بزنن ، فروش بیشتر میشه ؟؟بعد سه سال تحقیق شبانه روزی متوجه نشدن خوشدستی خیلی خیلی مهمه و خیلی از افراد به خاطر بد دستی قید این گوشیو میزنن حتی اگه فرض کنیم سخت افزارش بهترین در جهان باشه ؟ بعد سه سال تحقیق به این توجه نکردن این ابعاد واسه دست خیلی از مردها هم مناسبب نیس چه برسه به خانوما ؟؟ یا بعد اینهمه تحقیق متوجه نبودن این انحنای پشت گوشی ، باعث میشه روی سطح صاف ، چند ثانیه کار با گوشی بسیار عذاب آور باشه ؟ میخای اس بدی گوشی لق میخوره اونوقت خریدار میگه من عاشق این ویژگی و تکنولوژی گوشیمم و دوس دارم حین اس کلش نت همش لق بخوره ! میگن واسه خوشدستی اینطوریه ولی شما بفرما آیا گوشیهایی که ابعاد خیلی مناسبتر دارن و پشتشون انحنا نداره ، توی دست خوب جا نمیگیرن و بهترین راه وجود انحناست ؟ میتونی ادعا کنی مثلا اس6 ام9 سیکس و خیلیهای دیگه بددست هستن چون انحنا ندارن؟ یا بعد سه سال تحقیق به این نتیجه رسیدن باید بدنه پلاستیک باشه ینی بدنه بهتر رو به صلاح ندونستن ؟ در مورد تفاوت با اس6 که گفتی فقط چیپست ، باید عرض کنم که شما به دلیل علاقه زیادتون به الجی متاسفانه نقاط ضعف رو کامل نگفتین که من واستون میشمرم :(چیپست ضعیفتر اونم با فاصله زیاد + گرافیک خیلی ضعیفتر+بدنه پلاستیکی+سایز بسیار بزرگ برای یه گوشی+روشنایی کمتر صفحه مقابل اس6 + باتری ضعیفتر که در gsmarena تفاوت بیست ساعت مشاهده میشه) پس میبینین موشکافانه بررسی بشه فقط برتری چیپست نیس و نمیدونم چرا شما علاقه نداشتی بقیه نقاط ضعف رو بگی . در مورد رنگها هم بار صدم هست میگم که دیسپلی میت که از من و شما خیلی تخصص بیشتری داره اشاره کرده رنگها طبیعی هستن ولی شما مدعی شدی تحریف شده ! دیسپلی میت میگه این طبیعیه شما میگی من به این نتیجه رسیدم مصنوعیه !! خودت قضاوت کن ببین نظر شما دقیقتر و کارشناسی تره یا اونا ضمن اینکه شما میخای از صفحه جی4 تعریف کنی ایراد نداره ولی لازم نیس بیای صفحه اس6 رو ضعیف نشون بدی و اونو بیاری پایین مخصوصا که تایید دیسپلی میت پشت اونه عوضش بگو هر دو طبیعی نشون میدن والسلام .
سعید ق در تاریخ : 1394/4/3
علی س در تاریخ : 1394/4/3
amir - در تاریخ : 1394/4/3
اینجا رو بخون متوجه میشی uhd یا ultrahd میشه 4k ( یا حدود 4000 پیکسل طولی )
Qhd یا quad hd هم یعنی 2k ( یا حدود 2000 پیکسل طولی )
https://recombu.com/mobile/article/quad-hd-vs-qhd-vs-4k-ultra-hd-what-does-it-all-mean_M20472.html
* اتفاقا و دقیقا در توضیحاتش به همین برداشت اشتباه شما اشاره کرده که qhd منظور 4 برابر اچ دی هست یعنی 4 برابر رزولوشن کل اچ دی نه 4 برابر رزولوشن طولی !
اچ دی 1280 در 720 هست ... هر کدوم رو دوبرابر کنی جمع کل رزولوشن میشه 4 برابر
یعنی 2560 در 1440
Uhd با رزولوشن 3840 در 2160 میشه رزولوشن کل 4 برابر fhd
Fhd رزولوشنش هست 1920 در 1080 ( یعنی از هر طرف 50% بیشتر از اچ دی )
Uhd نست به اچ دی میشه رزولوشن 9 برابری نه 4 برابر ( 3840 سه برابر 1280 هست ....
2160 هم سه برابر 720 ... سه در سه میشه 9 برابر )
توی همین بخش مشخصات فنی همین گوشی نگاه میکردی جلوی نمایشگر qhd این دستگاه چه رزولوشنی رو زده متوجه میشدی .
لطف کنید روی بدیهیات نظریه پردازی و بحث بیمورد نکنید .
این اصطلاحات استاندارده ... من و شما نمیتونیم از نو تعریفشون کنیم .
amir - در تاریخ : 1394/4/3
جی 4 گوشی خوبیه ...نسبت به جی 3 یک قدم رو به جلو هست و نسبت به پرچمدارهای برندای دیگه امسال ( بغیر از اس 6 ) میتونه در برخی زمینه ها انتخاب معقولی باشه هر چند در برخی زمینه ها هم واقعا هیچ توجیهی نداره و ضعیفه ( ضعیفترین رکورد مصرف باتری در پرچمدارهای امسال و حتی ضعیفتر از خیلی پرچمدارهای سالهای پیش .... خوانایی زیر نور خورشید بسیار ضعیف ... سخت افزار میانرده ... بدنه و وزن و ابعاد نامناسب برای گوشی و این چند تا پارامتر حداقل 80% یک گوشی امروزی رو تشکیل میده ).
ولی با توصیفات فضایی و مقایسه های مطلقی که یه عده میکنن هیچ تطبیقی نداره.
بحث اینجا مقایسه است ....
در بحث مقایسه در تمام زمینه ها از اس 6 ضعیفتره ....
سخت افزارش جای بحث نداره فقط کار رو راه میندازه اونم امروز .... آینده روشنی نداره نهایتا این قدرت مهمون یکساله ...
باتریش بسیار ضعیفه و مشکلات بنیادی بقیه چیپهای امسال کوالکام بهش ارث رسیده ( یه عده برای توجیه مدعی میشن با همین سخت افزار کارمون راه میفته .... راجع به باتریش که دیگه نمیتونید همون توجیه رو استفاده کنید ! یا نمایشگرش که دیگه بحث کار راه اندازی نیست.
جی 4 با نمایشگر کم نور و سرعت پایین سخت افزاری و باتری قویتر از اس 6 حدود 20 ساعت کمتر شارژ نگه میداره و این 20 ساعت در 54 ساعت میشه تقریبا 50% تفاوت !!! )
و مهمترین فاکتور وقتی قراره هم قیمت یا گرون تر از یه گوشی پرچمدار امسال باشه در جاییکه حتی یک مورد برتری نداره ( بجاش تا دلتون بخواد نقاط ضعف داره ) خریدش منطقی نیست.
این جو اولیه و توجیه که ظاهر یکم متفاوت برامون بسه مهمون یک هفته است ... نه مهمون یکماهه حداکثر .
بعدش با مسایل کاربردی و واقعیت مواجه میشید اونجا متوجه خواهید شد حداقل نصف قیمت دستگاه رو بابت چیزایی پرداخت کردید که احساسی و گذرا بودن ....
ال جی چند ساله مانور اصلیش رو روی بخش فانتزی بودن دستگاهها گذاشته ( از سریهای شکلات سالهای 2008 شروع شد ... )
تجربه این حس فانتزی یکمی بیش از حد گرون بوده... محدود به جی 4 هم نیست خیلی دستگاههای رده بالای ال جی همینجور هستن.
این میشه عملا هزینه دادن بابت هیچی.
برای خریدار با علم به این موارد اگر این انتخابتون بوده خوب حتما بهترین انتخاب با توجه به دیدگاه شماست.... فقط لطف کنید به کسی که سوال میپرسه هم حقیقت رو منتقل کنید ....
ولی اگر فرض رو بر این گذاشتید دارید یه چیز متفاوت و قوی در زمینه سخت افزار ( از باتری و چیپ و نمایشگر تا دوربین و بدنه ) میخرید در جریان باشید 100% اشتباه کردید.
amir - در تاریخ : 1394/4/3
این ریویو جی اس ام آرنا و خصوصا بخش دوربین.
http://m.gsmarena.com/lg_g4_vs_galaxy_s6-review-1266p9.php
تفاوت حقایق با چیزی که منبع شما میگه خیلی زیاده .
تفاوتها اونقدر واضحه که نیاز به چشم غیر مسلح هم نداره.
نتیجه گیریهای هر بخش هم موجوده .
در قیاس با اس 6 جی 4 در تمام زمینه ها منجمله اکثر شرایط مربوط به دوربین ضعیفتره.
تنها برتری نسبی اش در بخش دوربین مربوط به عکاسی در محیط تاریک میشه و تصاویر hdr اونم نسبی نه مطلق
* فیلمبرداری شب در اس 6 بهتره .... وضعیت پایدار کننده اپتیکی اس 6 بهتره .. فیلمبرداری فریم بالا در اس 6 بهتره و .... عکاسی روز اس 6 بهتره ....
یعنی اینهمه تفاوت و قیمت بی اساس و نمایشگر کم نور و سخت افزار ضعیف و باتری ضعیفتر باضافه حجم و ابعاد و جنس محصول و عکاسی و فیلمبرداری روز و شب روی یک کفه ترازو.
یه عکاسی شب روی کفه دیگه ترازو ....
حودت قضاوت کن ببین منطق چی میگه .
ضمنا مد نظر داشته همون یکی دو پارامتری که جی 4 درش بهتر ظاهر شده هم با اختلاف فاحش نبوده یا حداقل شباهتی به توصیف شما نداره ( هیچ دوربین موبایلی حتی نتایج نزدیک به این رو ارایه نخواهد داد !!!؟؟؟ )
اس 6 در اکثر زمینه ها نتایج بهتری ارایه داده .
اینکه ال جی در هیچ زمینه ای مزیت نسبی نداشت میخواسته با دست گذاشتن روی دوربین و یک تکه چرم خریدار رو قانع کنه یکطرف.
اینکه عده ای به اسم راهنمایی خریدار این تیریکهای شکست خورده رو بیشتر از خود ال جی تبلیغ کنن و با جو سازی بخوان از نو تاریخ بنویسن یکطرف دیگه ....
حقیقتش اینه که ال جی در همون یک زمینه ای هم که مدعی بود نتونست برتر از رقباش ظاهر بشه که بگیم یک مورد برتری مطلق داره
لطف کنید منابعتون رو درست انتخاب کنید که ضررش رو کاربرا از جیبشون ندن.
mahmood d در تاریخ : 1394/4/3
محمد A در تاریخ : 1394/4/3
4k بیشتر درمود تبلت و گوشی به کار میره و UHD بیشتر برای تلویزیون.
QHD چهار برابر اچ دی هستش و یهنی 2k.
4k چهار برابر فول اچدیه.
البته دوستان اگه اشتباه میکنم ببخشید.
4k=4096 *2160
UHD=3840 *2160
QHD=2560 *1440
masood m در تاریخ : 1394/4/3
مقداد م در تاریخ : 1394/4/3
مقداد م در تاریخ : 1394/4/3
مقداد م در تاریخ : 1394/4/3
3840*2160=8294400
1920*1080=2073600
پس میبینی 4 برابر 1080 هست 4کی
بیشتر تحقیق کن که QHD رو 4k ندونی چون خیلی تفاوت دارن و من بار اوله میبینم کسی که خودشو باتجربه میدونه میگه QHD همون 4k هست !
شما مشکلت اینه من بنچمارکو نوشتم بنچ ؟؟!! ولی شما که میگی QHD همون 4k هست ایراد نداره ؟؟!! باشه شما فرض کن سایز 150*76 خیلی عالیه و خوشدسته و انحنای پشت هم یه نوآوری بزرگیه و بدنه پلاستیک هم عالیترینه و این گوشی بهترینه ...
Ali S در تاریخ : 1394/4/2
http://goo.gl/7YWMYU
wiky m در تاریخ : 1394/4/2
این هم منبع :http://www.zoomit.ir/articles/mobile/21574-lg-g4-video-review
داود r در تاریخ : 1394/4/2
میگن LG G4 مشکل تاچ داره حقیقت داره؟ ممنون میشم جواب بدی؟
AmiR N در تاریخ : 1394/4/2
این که شما میگی ال جی از نظر هزینه نمیتونه رقابت کنه واقعا جالبه...
به عنوان مثال : ال جی اولین و بزرگترین تولید کننده ی پانل تلویزیون های UHD تو جهانه...
چطور شد...؟؟ :| نمیتونست رقابت کنه ک...
ولی توی این که سامسونگ تسلط زیادی به بازار داره شکی نیست...محصولات خوبی هم داره..
ال جی یه شرکتیه که تو زمینه اسمارت فون در حاله پیشرفته شما خودتم خوب میدونی ...و راه داره تا به سامسونگ و اپل برسه...
و یه مسئله ی دیگه که جی 4 کلا 1 هفته ست که تو ایران معرفی شده...و مقدار خوبی قراره قیمت افت کنه...
سیاست توی فروش اینه که توی این رنج قیمت نگه میدارن تا ببینن فروش داره یا نه...و تا زمانی هم که فروش داشته باشه قیمت پایین نمیاد...
این یه امر بدیهیه...
من وااااقعا عااااشق قابلیت های گوشیای سامسونگم که تو کل عمرم حتی نصفشون برام کاربرد نداره...
D:
وقتی گوشیای ال جی ناک کد داره دیگه چه نیازی به سنسور اثر انگشته که وقتی خوابی هم میتونن با انگشتت گوشیو باز کنن...
یا سنسور ضربان قلب....من هیچ وقت کاربردش رو درک نکردم...
:/
این که صفحه نمایش قابل خم کردن کامل ( مثل یه برگ کاغذ ) رو اولین بار سامسونگ قبل از 2008 در قالب طرح تحقیقاتی و قابل ارایه تجاری ارایه کرد. مگه میشه نون شب...
:/
خب طرح تحقیقاتی بدون عمل به چه درد میخوره...
بحث نمایشگر رو هم برای این پیش کشیدم چون عرض کردید در زمینه تکنولوژی عقبه...و به هیچ عنوان نمیخواستم کم وکسری هاش رو توجیه کنم...
:)
بحث اینه که به نظر بنده ال جی هنوز به جایگاه اصلی خودش نرسیده و راه طولانیی داره.
در کل من خودم گوشی ای رو که برای طراحیش 3 سال تحقیق شده ترجیح میدم به گوشی ای که طراحی از برندهای دیگه کپی شده ...
جی 4 گوشی ای که روش وقت گذاشته شده...تنها کمبودش رو نسبت به اس 6 من توی سرعت پردازنده میبینم که اونم به خاطر گندی بود که کوالکام تو810 زد...الان Z3+ ازش استفاده کرده بیش تر از 2 دقیقه نمیتونه 4K فیلمبرداری کنه به دلیل داغی بیش از حد...
من به جز پردازنه واقعا برتری خاصی در اس 6 نمیبینم...که حتی همون پردازنده هم تو استفاده ی خود بنده فک نمیکنم اصلا حس بشه...
تو بحث نمایشگر خیلی برام جالب بود که میگفتن سامسونگ بهتره...خب در بحث کنتراست بله بهتره...
مثلا رنگ مشکیو امولد خیلی بهتر نشون میده ...ولی آی پی اس هم رنگ سفید رو خیلی بهتر نشون میده...و امولد رنگ هارو تحریف میکنه و جوری نشون میده که خوشگل باشه...ولی نمایشگر ال جی رنگ هاش به واقعیت نزدیک تره...
امیدوارم افرادی که قصد خرید گوشی دارن به هیچ وجه تحت تاثیر تبلیغات خرید نکنن...و با اشراف کامل خرید کنن...
و خیلی خوبه اون چیزیو که واقعا دوس دارن بخرن...و چیزیو که دلشون میخواد...چون بعدا اگه برای گوشی مشکلی پیش بیاد فقط این جوریه که میتونن تحملش کنن...
انتخاب و خرید از بین پرچمدارها به طور کامل به سلیقه ی شخصی برمیگرده...
و این درست نیس که هر کی اومد شما بهش میگی اس 6 خیلی بهتره هااا...این خیلیی بده...
توی همه ی نظرات شما این بحث مشهوده
:|
البته اس 6 اج بحثش جداست...چون واقعا این گوشیو دوسش دارم...
:))
و اما بحث قیمت...
من نمیدونم که شما واقعا از کجا [میگید] که من گفتم میتونه 200 الی 300 هزار تومان گرون تر باشه...
خدارو شکر که نظرات بنده همه موجوده...
یکم رعایت کنید.
ممنون
mrj 9 در تاریخ : 1394/4/2
دوربینش اون طوری میگن نیس؟؟؟همه سایتای داخلی و خارجی از دوربین جی4 ستایش کردن حتی فون آرنا!!!(دیجی کالا هم گفته دوربین این گوشی فاقد نویزه!) منم وقتی خودم z و z1 داشتم همین حرفها رو میزدم:)...
درمورد چرم این گوشی:باید محض اطلاعتون عرض کنم که قاب پشتی جی4 توسط خود کاربرا ب راحتی جدا میشه و اگر اگر کثیف هم بشه میشه جداش کرد بعد تمیزش کرد.و اگر هم ضربه بخوره و اگررررررررر ی تیکه هم ازش کنده بشه میتونی ب راحتی با قاب پلاستیکی که درون جعیش هست میشه تعویضش کنی.
من میخوام از شما بپرسم اگ گوشی شیشه ایت افتاد و شکست چی؟؟؟؟
اگر خش افتاد چی؟؟؟؟؟؟؟اگ دوربین بیرون زدش خش افتاد چی؟؟؟؟؟اگ باطریش خراب شد چی؟؟؟؟؟؟
در مورد قیمت هم هممممه میدونن ک پرچم دارای الجی نسبت ب پرچم دارای شرکتهای دیگه قیمت مناسب تری دارن.و الان چند روزی هس ک عرضه رسمی شده و قیمتش ی کم حباب داره.دوست عزیز لطفا اطلاع رسانی غلط نکنید.
ببخشید دوستان یکم طولانی شد.
azad a در تاریخ : 1394/4/2
محمد ح در تاریخ : 1394/4/2
متاسفانه برند های سامسونگ و ال جی از نظر شکل ظاهری اصلا تا الان خوب کار نکردن اما سخت افزار فوق العاده ای دارن و اما سونی و موتورولا و اپل هم از نظر شکل ظاهری و هم سخت افزار فوق العاده هستن . به هر حال شما هر کدوم از این برند ها رو که بگیرید عالین و فقط بستگی به سلیقه افراد داره .
مسعود ح در تاریخ : 1394/4/2
amir - در تاریخ : 1394/4/2
حسین ع در تاریخ : 1394/4/2
http://toranji.ir/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%84%D8%AC%DB%8C-%D8%AC%DB%8C-4-%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C-%D8%AA/
بدون کوچکترین شکی به شما می گوییم که هیچ دستگاه موبایلی حتی نتایج نزدیک به این خروجی های دوربین را هم به شما نخواهد داد.
محمدرضا ق در تاریخ : 1394/4/2
hamid a در تاریخ : 1394/4/2
نگين اين سايت طرفداره و اين حرفا چون يكي از طرقداراي واقعي s6 بود ولي ببينيد g4 چه كرده كه نظرشونو عوض كرده
G4 بهترين گوشي تا به حال تو خريدش شك كنيد اشتباه كرديد
من كه چارسو باهاش كار كردم و تو اين هفته ميخرمش
با s6 هم كار كردم تو بازار موبايل ولي اين يه چيز ديگه س مخصوصا زرشكيش
nazanin h در تاریخ : 1394/4/2
من اومدم تو این سایت تبادل نظر و اطلاعات کنم همین و بس. که بحث بیخودی میشه
.
در مورد بنچمارک هم.من زیاد قبولش ندارم چون در عمل s6 چرا در اجرای یک بازی لگ زد..
.
گوشی هایی با پردازنده snapdragon 800 هم بودن از جمله نوت 3 یا lg G pro 2 که هر گیم یا برنامه سنگینی رو به راحتی اجرا میکردن چه برسه به این پردازنده .پس نیاز رو به طور کاما براورده میکنه
فرید ک در تاریخ : 1394/4/1
اما هرچقدر نظرت رو خواندم متوجه نشدم که چه ربطی به حرف اول من داشته که گفت بودم قبل از عرضه رسمی هر گوشی تو ایران همین وارد کنند های دستی و مسافرتی که شما بهشون اشاره کردی میان و به هر قیمتی که دوست دارن میدان اون گوشی رو.
اول چون کمه و دوم هم اینه که جدید.
بعد نمایندگی میاد میده قیمت پائین تر و بقیه هم مجبور میشن بیارن پای تا یه حدی .همین.
همیشه همیشه هم سر همه گوشی ها اینجور بوده.
حالا شما بیا بگو گارانتیشون خوب نیست! ربطی نداره به اون بحث. قیمت رو من دارم بحث میکنم.
خواهش میکنم کامنت من رو با دقت بیشتری مطالعه کنید.
فرید ک در تاریخ : 1394/4/1
مثلا تو یه ((بنچی)) بشه 3000 وs6 بشه 3500. خوب.
اما در عوض G4 طراحیش اصلی و اورجینال هستش نه کپی. خوش دست تره و احساس بهتری میده. دوربینش که استفاده روزمرس بهتره.
اگه به ((بنچی)) که شما اینهمه میگی باشه که گوشی های سال پیش دیگه همه باید [به درد نخور] باشن چون این ((بنچشون)) عقبه دیگه!
فرید ک در تاریخ : 1394/4/1
QHD یعنی 4 برابر HD که میشه همون 4K.
فرید ک در تاریخ : 1394/4/1
یکی دیگه هم اینکه به شارژ وصل هستن و همان باعث کند شدن گوشی مذکور شده اگه چیزی روش نصب نکرده باشن حتا!
اگه قرار باشه گوشی اصلی هم تا اون حدی که شما میگی کندی داشته باشه که دیگه اصلا به درد نمیخوره. گوشی های پرچمدار 3 سال پیش هم در اون حد دیگه کند نیستن.
سعید ق در تاریخ : 1394/4/1
Alireza T در تاریخ : 1394/4/1
هميشه فن هاي سوني به اينكه سوني دوربين گوشي ها رو ميسازه بهش افتخار ميكنن ، ولي جالبه كه سوني هميشه تو مقايسات دوربين دوم و سوم هم نبوده !!!
نمايشگر جي 4 به هيچ وجه مقابل رقبا كم نمياره مگر مقابل اس 6 ، كه اون هم البته با اختلاف كم ...
دوربين ؟!!!؟؟؟!!!؟؟؟ كل سايت هاي خارجي و داخلي دارن از كيفيت بي نظير دوربين جي 4 حرف ميزنن ، نميدونم شما با چه منطقي دوربين جي 4 رو زير سوال ميبرين ؟؟؟؟
اتفاقا يكي از نقاط قوت دوربين جي 4 تو همون فضاهاي بسته هست ، تو فضاهاي باز كه بماند ديگه چه شود ................
اگه به قول شما جي 4 به قيمت 1300 يا 1400 معقول تر باشه بايد اونوقت زي 3 سوني قيمتش زير 650 و تو رنج قيمت پايين رده ها باشه ...
amir - در تاریخ : 1394/4/1
جالبه معماری بیگ لیتل ( همین که شما بابتش به وجد اومدی ) رو اولین بار و به مدت مدیدی یعنی از 2013 سامسونگ تولید کرده و جا انداخته ( سامسونگ با اس 6 نسل هفتم بیگ لیتلهاش رو بیرون داد .... اینی که کوالکام زده نسل اول چیپهای بیگ لیتل کوالکامه چون روش تجربه نداشته عملکردشون هم خیلی مشکل داره ).
اونموقع که سامسونگ بعنوان جدیدترین معماری آرم اجراش کرد بعضیا به چیپهای باستانی اسنپ سری 600 و 800 کوالکام نگاه میکردن و میگفتن این 8 هسته همه اش تبلیغاته و بدرد گوشی نمیخوره و اینهمه هسته باعث بالا رفتن مصرف و گرما میشه فقط ! و ....
حالا که با کلی تاخیر و این وضعیت ضعیف کوالکام بالاجبار اومده سراغ این معماری و معلومه شما اولین باره یه چنین ترمی رو دیدی ...
این گوشی چه روی کاغذ چه در عمل قدرت خیلی بخشهاش نصف اس 6 هم نیست ....
از نظر مقایسه شاید در حدود اس 5 پارسال باشه در زمینه قدرت و سرعت ....
بنچمارک هاشون هم در یه رنجه .
از نظر مصرف و نگهداری شارژ با همین رنج قدرتی و ابعاد و امکانات در حدود نوت 4 پارسال نیست .
در خوشبینانه ترین شرایط در حدود پرچمدارهای پارسال هم ظاهر نمیشه.
فقط یک فاکتور نسبی دوربین داره اونم اول مطلق نیست .
با همین نوت 4و اس 6 شراکتی دوربینش خوبه .
خریدن یه همچین چیزی با این قیمت اشتباهه .
یعنی توجیه فنی و قیمتی و تجهیزاتی نداره ....
لطف کنید راهنمایی غلط به کاربر ندید .
محمد غ در تاریخ : 1394/4/1
ahmad k در تاریخ : 1394/4/1
جهت اطلاع برام جالب بود یکی از این ویدئوها را شخصا تست کنم به همین منظور بازی gta را روی هر دو گوشی نصب کردم و سپس اجرا کردم و با نتیجه متفاوتی از آنچه در این ویدئوها به تصویر کشیده شده مواجه شدم.
دوست گرامی وقتی نرم افزارهای مخصوص بنچمارک و تست سخت افزار نتیجه بالائی را نشان میدهد غیر ممکن است در عمل با نتیجه برعکس مواجه شوید.
اما یک نکته قابل تامل است و آن اینکه ممکن است در نحوه و سرعت اجرا شدن برخی نرم افزارها نتایج متفاوت باشد که آن هم بر میگردد به تنوع و نحوه و شکل برنامه نویسی که ممکن است در برخی موارد گوشی ال جی سریعتر عمل کند اما در کل سخت افزار سامسونگ برتر است.
در آخر تاکید میکنم گوشی g4 یک گوشی خوش دست و البته ظاهری متفاوت است ولی نه با این قیمت نجومی
milad m در تاریخ : 1394/4/1
اول :
g4 رنگ سفید رو خوب نشون نمیده-نمایشگر تازه داره پا میذاره جای پای آمولدهای قدیم سامسونگ که رنگ ها رو خیلی اشباع نشون میدادن.
دوم :
دورببینش واقعا اونطوری که میگن نیست.من با z3 خودم مقایسه کردن و عکس گرفتم بخدا z3 بهتر بود تازه توی فضای بسته که سونی همیشه کمی نویز داره.
و شک نکن هیچ گوشی دوربین s6 رو نداره.هیچ گوشی نمایشگر s6 رو نداره.
سوم :
من خودم مغازه کفش فروشی دارم و چند ساله که با چرم دارم زندگی میکنم.
چرم اگه کثیف بشه میخوای چیکارش کنی؟
اگه ضربه بخوره و یه تیکه ازش کنده بشه یا ساییده بشه میخوای چیکارش کنی؟
اگه چربی بگیره میخوای چیکارش کنی؟
کفش و کیف رو میشه واکس زد و درستش کرد.گوشی رو میشه واکس زد؟
چهارم:
s6 افت قیمت خودشو کرده و الان میشه با 1720000 خریدش اما g4 تازه اومده و قیمتش 2100000
تازه بماند که پردازنده s6 خیلی قویتره که دیگه زیاد تو اون بحث وارد نمیشم(که دوستان نگن کلیپ تقلبی آپارات رو برو ببین!)
این نظر من بود حالا خودت برو با گوشی کار کن.
بازم میگم g4 خیلی گوشی خوبیه اما نه با قیمت 2100000 حداکثر با قیمت 1300000 تا 1400000
دوست عزیز حتی اگه نوت 4 بخری خیلی از g4 سرتره مطمئن باش.
amir - در تاریخ : 1394/4/1
یا به یک تعبیر دیگه شما راجع به دستگاههای اندروید اطلاعاتتون خیلی کمه
اگر میدونی ( یا نمیدونی ) بازیهایی که دیتا دارن یا در چند ورژن برای سخت افزارهای مختلف ارایه میشن یا دیتاشون اگر تک باشه برای یه نوع جی پی یو خاص تهیه و بهینه شده.که سازنده میاد توی مشخصات بازی مینویسه برای کدوم دستگاها تطابق داره.
این موضوع نه چیز جدیدیه نه موضوعیه که کسی ندونه .
یعنی هر کسی یه بار یه بازی سنگین روی دستگاههای اندرویدی نصب کرده میدونه دیتای بازی که در obb ریخته میشه بسته به نوع جی پی یو متفاوته و باید ورژن منطبق رو دانلود کنه.
اگه شما نمیدونی با اطلاعات نداشته توصیه و نتیجه گیری سخت افزاری نکن
جی پی یو اس 6 قدرت خامش 305 gflops هست .
آدرنو 418 قدرت خامش 172 gflops و این یعنی تقریبا دو برابر تفاوت قدرت جی پی یو خالی....
رم در اس 6 سرعتش دو برابر رم ddr3 جی 4 هست.
سرعت خوندن و نوشتن حافظه اس 6 حداقل 2.7 برابر جی 4 ...
سی پی یو اس 6 هم قویترین سی پی یو مطلق پردازنده های موبایلی دنیاست ....
وقتی سخت افزارها اینقدر با هم تفاوت داره ( صحبت از 10 درصد و 20 درصد نیست صحبت 100% تفاوته ! ) اگر جایی افت سرعت داشتیم مربوط به اون نرم افزار خاصه که با دستگاه تطبیق نداشته.
شما که اهل ویدیویی و با ویدیو نتایج سخت افزاری میگیری از بین اینهمه بازی و اینهمه کلیپ تست ( منابع معتبر مثل جی اس ام آرنا و اینا رو هم ول کن که توی رنکینگهاشون در اکثر موارد اس 6 اوله ...جی 4 هفتم و هشتم ! ) واسه چی همین یدونه کلیپ و این یدونه بازی کل مستندات هست ؟
بچه ها کلی کلیپ تست بازی دیگه گذاشتن که در اونها اس 6 نه تنها از جی 4 که از همه گوشیها سریعتر بوده .
ahmad k در تاریخ : 1394/4/1
دوست گرامی ما دو نوع پردازنده اصلا نداریم.
داخل گوشی ال جی چیپ 808 با 6 هسته وجود دارد که فرکانس 4 هسته با 2هسته دیگر فرق میکند و در حالتهای مختلف فعال میشوند.
با این حساب محض اطلاع در گوشی اس6سامسونگ پردازنده ای با 8 هسته وجود دارد.
در مورد این فییلمها و تضاویری که در اینترنت منتشر میشود هم باید خدمتتان عرض کنم که من به هیچ عنوان جیب و پولم را بر اساس این تصاویر بی اساس و غیر فنی هزینه نمیکنم.تمام شرکتها برای نشان دادن برتری خود و نشان دادن ضعف دیگری از این فیلمها میسازند و پخش میکنند.
جالبه که تا حالا فیلمی ندیدم که مثلا سامسونگ بخواد برتری خودشو نسبت به ال جی نشان بده.البته اگر شما هستید که حتما میگویید سامسونگ برتری ای نداره که بخواد نشان بده.
دوست عزیز تا کنون نتایج تستهای منابع معتبر زیادی منتشر شده و باز منتشر خواهد شد که برتری سامسونگ نه تنها روی کاغذ که در عمل نیز اثبات شده.
ضمنا من نمیگم ال جی گوشی بدی تولید کرده.اتفاقا این گوشی خیلی خوب خوش دست و خوش ظاهر است و سخت افزار مناسبی هم دارد که از عهده بسیاری از کارهای امروزی بر میاد.اما تنها نکته ای که وجود دارد اینست که قیمت این گوشی با توجه به مشخصاتی که دارد باید چیزی در حدود 1500 در بدو ورود و بعد از گذشت یک ماه باید به زیر 1400 برسد که البته اینطور نیست.
من شخصا بابت برند و تبلیغات پول نمیدهم.
amir - در تاریخ : 1394/4/1
ال جی از نظر هزینه نمیتونه در این سطح بازار رقابت کنه .
کما اینکه سونی و اچ تی سی نمیتونن.
سهم بازارهاشون تایید میکنه به زحمت دارن از بازار سهم میگیرن .
تا وقتی غولی مثل سامسونگ هست که پرچمدارهاش زیر 1700 قیمت میخورن و در مقیاسهای چند ده میلیونی فروش میرن و اینهمه امکانات دارن معلومه ال جی که همین الآنش جی 4 با کم و کسری های سخت افزاریش گرون تر از اس 6 شده بخواد چند تا سنسور دیگه هم اضافه کنه این سهم 5% بازار هم از دست میده.
قرار به گوشی های معمولی بدون امکانات خاص باشه دوستان چینی بازار رو با انواع و اقسام دستگاههای پرچمدار که از نظر بدنه و ظاهر و این چیزای سطحی همه در سطح بالا ظاهر شدن با قیمتهلی حدود 400 دلاری درربازار هستن ( سهم بازار اونا هم بالاست )
بازار رقابتی بابت یه گوشی معمولی با 600 دلار قیمت رو ازش استقبال نمیکنه .
ارزونترش برای ال جی ( و اون دو تای دیگه ) نمیصرفه .
شما چرا لقمه رو دور سرت میچرخونی و یه طوری میخوای مطرح کنی انگار مسایل تجاری خیلی عجیب غریب و پیچیده است.
صفحه نمایش قابل خم کردن کامل ( مثل یه برگ کاغذ ) رو اولین بار سامسونگ قبل از 2008 در قالب طرح تحقیقاتی و قابل ارایه تجاری ارایه کرد.
بازاریابی کردن مشتری نداشت کما اینکه الآن نداره.
همین نمایشگرهای اج سالها پیش بصورت طرح نمایشگاهی عرضه شد ازش استقبال نشد .....
موند تا 2014 که نظرسنجی های جدید نشون داد ممکنه مشتری داشته باشه ( در حدی که ارزش تجاری سازی پیدا کنه )
نمیدونم شما واسه چی نمایشگر رو پیش میکشی که کسری های جی 4 رو توجیه کنی ؟
به جور صحبت میکنی انگار ال جی بجای اسکنر اثر انگشت دو تا از این نمایشگرای لوله ای روی جی 4 اشانتیون داده .... نتیجتا این به اون در !
واقعیتش اینه جی 4 نسبت به رقیبش در بخش سخت افزار کم و کسری زیاد داره .
قیمتش هم رقابتی نیست .... نسبت به چینیا هم کم و کسری داره.
شما این یه واقعیت ساده رو قبول کنی مجبور نمیشی با حدس و گمان و توجیهات مسایل رو نگاه کنی.
یادته بابت استفاده از چرم چه بحر طویلهایی همینجا مینوشتی و میخواستی بگی یه تیکه چرم ممکنه 200 -300 دلار قیمت رو بالا ببره و بشه توجیه قیمت بالای دستگاه؟
وقتی گوشی اومد 10 دلار تفاوت قیمت داشت اونم در حالیه که برای چرمی دو تا در داره ارایه میشه این 10 دلار تفاوت قیمت همون یدونه در اضافیه نه چرم !
یکم رعایت کنید با واقعیتها کنار بیایید .
طبق نظرات اینجا و اینجور توجیهات ممکنه خیلیا متضرر بشن ...
mrj 9 در تاریخ : 1394/4/1
مقداد م در تاریخ : 1394/4/1
مقداد م در تاریخ : 1394/4/1
مقداد م در تاریخ : 1394/4/1
nazanin h در تاریخ : 1394/4/1
گوشی که توانایی فیلم برداری 4k داره و s6 پانزده ثانیه ازش عقب مونده نمیتونه میان رده باشه
.
خودتونو با بنچمارک گول نزنید. چرا که در ویدیوهای دیده شده که s 6 در برابر g4 کم توان بوده.
.
(( در ضمن بالا برید پایین بیاید جزییات تصاویر ثبت شده با g4 بسیار بهتر از s6 هستش ))
.
به لینک های زیر سری بزنید ...
https://youtu.be/5TFRJfUkGJs
http://hn8.asset.aparat.com/aparat-video/30474a4bcc8b4137a9c40c94d97e1eb22579510-360p__97667.mp4
http://toranji.ir/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%DB%B6-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84/
سیدمرتضی س در تاریخ : 1394/3/31
میلاد م در تاریخ : 1394/3/31
AmiR N در تاریخ : 1394/3/31
:|
من که همچین فکری نمیکنم...
http://www.gsm.ir/news/show/25331/باگ%2Bامنیتی%2Bسنسور%2Bاثر%2Bانگشت%2BGalaxy%2BS6%2B%2B%2Bویدیو/
ال جی همین چند وقت پیش یه صفحه نمایش لمسی ساخت که میشه لوله اش کرد به قطر سه سانتی متر...
بعد شما میگی یا از نظر اقتصادی به اون سطح نرسیده یا از نظر تکنولوژی...
فک نمیکنم که ما بتونیم از سیاست این شرکت ها سر در بیاریم...
یعنی از سطح سواد من خارجه...ولی شاید شما بتونی بگی دلیل ال جی برای استفاده نکردن از سنسور اثر انگشت چیه...!!!!!!!!!!!
موفق باشید.
:)
Ehsan A در تاریخ : 1394/3/31
amir n در تاریخ : 1394/3/31
من یک از دوستانم که کارش چرم بود رو با خودم بردم و زمانی که جی4 رو دید گف چرمش چرم درجه یکیه و وقتی گفتمش که ایا ممکنه چرمش خراب شه و زیباییش از دست بره ؟ گف خاصیت چرم اینه که بعد از مدتی تازه زیباتر هم میشه جای اینکه زیباییش رو از دست بده
nokia x7 n در تاریخ : 1394/3/31
milad m در تاریخ : 1394/3/31
من دیروز به یکی از نمایندگی های ال جی رفتم و دوتا G4 رو تست کردم خودم Z3 دارم.
نمایشگر هر دو گوشی رو در حالت نور حداکثر گذاشتم و نمایشگرهارو تست کردم G4 رنگ سفید رو از Z3 کم کیفیت تر نمایش میداد و رنگ های قرمز و زرد و آبی رو نسبت به Z3 زیادی گرم نشون میداد و کم نور.
اما اینم بگم که مشکی رو فوق العاده نمایش میداد حتی به نظر من در حد آمولدهای سامسونگ.
دوربین رو هم امتحان کردم خودم انتظار داشتم که بد جور دوربین Z3 رو شرمنده کنه اما دوستان باور کنید اصلا اونطوری نیست که ازش تعریف میکنن.
تازه من در فضای بسته آزمایش کردم که باید خیلی بهتر از Z3 می بود با اون همه تبلیغاتی که ال جی برای دوربین این گوشی کرد.باورم نمیشد.
دوستم هم با من بود اونم باورش نمیشد!
حتی خود طرف که جلوی میز نشسته بود بخدا گفت من دیگه حرفی ندارم!
هر کس روی نمایشگر و دوربین این گوشی حساب باز کرده پیشنهاد میکنم اول تستش کنه بعد بخره.
من دوربین S6 رو با Z3 مقایسه کردم اون بهتر بود و حتی نوت 4 هم از Z3 بهتر بود اما به نظرم G4 حرفی برای گفتن نداشت در برابر z3 تازه اونم تو فضای بسته که کلا سونی تو فضای بسته نویز داره.
دیگه در فضای باز که Z3 کولاک میکنه بماند که G4 دیگه باید لنگ بندازه.
در کل به نظرم G4 گوشی خوبیه اما نه به اندازه 2100000
شاید با قیمت 1300000 تا 1400000 عالی باشه برای خرید اما اگه میخواید 2100000 هزینه کنید یا آیفون بخرید یا S6 یا نوت4 که همه از G4 بهترن.
حتی میتونم بگم که با توجه به چیزی که با چشمای خودم دیدم Z3 خودم هم از G4 با اون قیمتش بهتر بود.
nokia x7 n در تاریخ : 1394/3/31
وقتی لود جی تی آی 5 تو جی فور 70 درصد رفته توی S6 هنوز صفره..حتی از نوت 4 هم بالاتره فق کافیه فیلماشو ببینی
amir F16 m در تاریخ : 1394/3/31
سجاد ا در تاریخ : 1394/3/31
سجاد ا در تاریخ : 1394/3/31
در امورد اون ضعیف بودن سخت افزار یه چیزی بهت میگم .
گوشی جی 4 6 هسته داره یعنی یه چیپ 4 هسته ای داره یه چیپ 2 هسته ای که هیچ گوشی 6 هسته ای و هشت هسته ای نمیتونه به طور همزمان از دو چیپ استفاده کنه و فقط این چیپ ها برای مصرف باطری کمتری هست یه مثال برات میزنم شما وقتی یه برنامه ای مثل واتساپ رو باز میکنی از دو هسته یا 4 هسته ضعیف تر استفاده میکنه ولی وقتی یه بازی مثل اسفالت 8 یا ریل رسینگ رو بازی میکنی از 4 هسته دوم که قویتر هست که استفاده میکنه همین در مورد رم هم حرف شما درسته رم اس 6 ddr4 هست برای جی 4 ddr 3 و واقعا هم قوی تر هست ولی وقتی و تو سی پی یو زیاد فرقی ندارن مخصوصا تو بازی های سنگین ولی تو برنامه های سبک باید اس 6 بهتر عمل کنه چون از 4 هسته داره استفاده میکنه .
رم هم که تو نتیجه ی بنچمارکها خیلی تاثیر خیلی داشته که تو یوتوب 20 هزارتا فرق بنچمارکشون بوده ولی در کل زیاد فرقی ندارن جفتشون اپدیت هارو تحویل میگیرن و اپدیت جدید رو دریافت میکنه ولی فعلا تو اپدیت ها الجی بهتر عمل کرده و اپدیت های بهینه تری نصبت به بقیه برند ها میده
Amir k در تاریخ : 1394/3/31
من بعداز تحقیقاتم به این نتیجه رسیدم کهG4 تمام نیاز های من رو جواب میده
قراره تو همین هفته از نمایندگیش که تو پاساژ چارسو بخرمش
...
دوستانی که کامنت قبلیم رو تایید کردن تشکر میکنم+
nazanin h در تاریخ : 1394/3/31
قابل توجه دوستانی که از این گوشی بد میگن. s6 سامسونگ در برابر g4 پانزده ثانیه عقب موند در لینک زیر ببینید
http://toranji.ir/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%DB%B6-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84/
مقداد م در تاریخ : 1394/3/30
omid N در تاریخ : 1394/3/30
سیاست کمپانی ها همیشه بر این مبناست که هرگز پرچمدار کاملی عرضه نکنن
عرضه ی یه پرچمدار کامل به معنی شکسته
کاری که سونی انجامش داد و تو پرچمدارش دوربین و باتری و کیفیت ساخت و سخت افزار رو همه رو بالا برد و با این کار خودشو در استانه ی ورشکستگی در بخش موبایل قرار داد
توی این سیاست اپل پیشتازه
و سعی کرده با پایین ترین سطح باتری و دوربین و سخت افزار و صفحه نمایش رقابت کنه
بقیه پرچمدارا هم دارن همین کارو.میکنن
همیشه چند نقص دارن که تو نسل بعدی برطرف میکنن و نقص های جدید ایجاد میکنن
سامسونگ اگه رو اس6 اس دی میزاشت و ضد اب میکرد تو اس7 به بن بست میخورد و به جایی میرسید که سونی هست
ال جی هم همینطور. منتها با سیاست بیشتر. علاوه بر قابلیت ضد اب استفاده از فلز در بدنه و سنسور اثر انگشت رو هم استفاده نکرده و بدون اینا سعی کرده تو رقابت بمونه.
تو دنیای تکنولوژی بی نقص بودن به معنای نابود شدنه
ممکنه تو 1 نسل بفروشه
ولی نسل بعدی دیگه بن بسته
دیگه چیز جدیدی وجود نداره
تهش همه به یه جایی میرسن که همه میشن شبیه هم
همه میشن بهترین
تفاوتا کوچیک
همه ابرقدرت
مهم اینه که کدوم دیرتر به این اشباع برسن
هرچی دیرتر به این اشباع برسن بیشتر فروش دارن
شاید جی5 سنسور اثر انگشت بزاره و قابلیت ضد اب
جی6 شاید طراحی رو عوض کنه بره سمت فلز و باز حافظه جانبی و ضد اب بودن رو حذف کنه
جی7 حافظه جانبی بزاره و باتری رو ببره بالا
جی8 قابلیت ضد اب رو هم اضافه کنه
جی9...
اینجاست که کم کم به بن بست نزدیک میشن
واقعا امسال پرچمداری وجود نداره که همه چیز تمام باشه
ولی من با توجه به نیاز هایی که دارم فعلا فقط جی4 بهترین انتخابمه.
شاید برا یکی دیگه انتخابش متفاوت باشه.
alireza f در تاریخ : 1394/3/30
alireza f در تاریخ : 1394/3/30
و البته اینو هم بدونید که امکانات و سخت افزار ضعیف نیست و بگونه ای هست که تمام بازی ها و نرم افزارهای روز تا چند سال رو به راحتی و روون اجرا میکنه و همین سخت افزار در مقایسه با سایرین تونسته روونی و سرعت بیشتری داشته باشد.
و این که شما میگید پرچمدارای دیگه امکانات دارن دیگه پرواز که نمیکنن !!!!!
ال جی هم به اندازه خودش امکانات داره و در سه سال که به عرضه گوشی ها برگشته داره به رقابت با بزرگانی می پردازه که سالها تو تولید گوشی هستن
اطلاعاتتون و قوی کنید و بعد بیاید بدون تعصب قضاوت کنید
ahmad k در تاریخ : 1394/3/30
اما با توجه به پرچم داران دیگر برنده منجمله سامسونگ با آن امکانات و سخت افزار g4 میان رده محسوب میشود.
رم ddr3 پردازنده قدیمی و به نصبه ضعیف از ویژگیهایی هست که باعث شده این گوشی میان رده به حساب بیاد.
قیمت هم که اصلا تئجیه ندارد و برای این گوشی با این سخت افزار بسیار بالا است.
دوربین این گوشی نست به بقیه گوشیها خوب است و طراحی متفاوتی نیز دارد.
از نظر صفحه نمایش هم اگر چه صفحه خوبی دارد اما بهتر از این صفحه نمایش هم وجود دارد.
دوام باطری هم با توجه به حجم بالایی که دارد نسبت به پرچمدار سامسونگ ضعیف عمل میکند.
amin s در تاریخ : 1394/3/30
چند روز پیش بنده نظری گذاشتم مبنی بر اینکه LG g4 از رم ddr4 استفاده میکنه
که اشتباه بوده و هست
بنده بعد از خوندن یه نقد و بررسی از سایت معتبر اینو نوشتم. دوست عزیزم amir سریعا واکنش نشون داد و نظر اشتباه منو اصلاح کرد.
طبق وبسایت شرکت کوالکام snapdragon 808 از رم lpddr3 ساپورت میکنه
پس اصلاح میکنم رم LG g4 از نوع lpddr3 با ظرفیت 3gb میباشد.
mahmood d در تاریخ : 1394/3/30
سجاد ک در تاریخ : 1394/3/30
اگر هم قضیه ی دست بردن در تست و غیره مطرح نباشه ممکنه شرایط یکسان نبوده که حالا لزومی نداره وارد اون بحث بشیم.
ضمناً یادتون نره که منظور بنده از منبع معتبر ، یه کانال با مدیریت حقیقی یا حقوقی نیستش که اعتبارش فقط به تعداد ساب اسکریب کنندگان اون کانال باشه .. هروقت خواستید منبعی رو از لحاظ اعتبار و صحت در انجام تست ها بسنجید ، مثلاً دیسپلی میت رو یادتون بیارید.مرجعی که با کیفیت ترین مانیتور های دنیا ، توسط اون رنکینگ میشند.
قبلاً هم خدمتتون گفتم که اجرای صحیح و بدون مشکل یه بازی HD ، شاخ غول شکستن نیست که مثلاً بیایم بگیم که قوی ترین گوشی حال حاظر دنیا تو اجرای اون می مونه..در حال حاظر هیچ بازی ای نیست که حتی بخواد از تمام قدرت پردازنده S6 استفاده کنه . چه برسه به این که کم بیاره !!!
مرسی و متشکرم
AmiR N در تاریخ : 1394/3/30
بله...داخل جعبه ی نسخه ی چرمی یک قاب پلاستیکی هم موجوده....
نسخه ی چرمی هم حدود 100 هزار تومان گرون تر از پلاستیکیه...
نقد و بررسی این گوشی رو هم میتونی از لینک پایین بخونی....که جزو سایتای معتبر فارسیه...
http://gsm.ir/techRevs/show/28092/بررسی-تخصصی-LG-G4؛-پرچمدار-شیک-پوش/
موفق باشید.
:)
مقداد م در تاریخ : 1394/3/30
مقداد م در تاریخ : 1394/3/30
amir - در تاریخ : 1394/3/30
* یا از نظر اقتصادی به اون سطح نرسیده یا از نظر تکنولوژیک
کسی انتظار نوآوری و اسکنر عنبیه چشم ! از ال جی نداره.
اونم ال جی که در کل تاریخش یدونه نیمه هادی نساخته قراره به پشتوانه کدوم سازنده سنسور و مزیت نسبی قیمتی بیاد آس رو کنه معلوم نیست.
amir - در تاریخ : 1394/3/30
برندای چینی امروز رده بندیهاشون رسیده به مقامهای سوم و چهارم و .... جهانی !
به همون نسبت کیفیت سخت افزار و نرم افزارشون بالا رفته تا جاییکه هوآوی دستگاههای حدود 300 تومنی اش رو هم براشون اندروید جدید و آپدیت کامل ( از یوزر اینترفیس تا استور و بقیه چیزا ) رو داره به سرعت منتشر میکنه ....کما اینکه لنوو همینطوره ...( یا ژیائومی که دستگاههاش رامهای اختصاصی سیانوژن داره پابپای گوگل و بعضا ماهی بیشتر از یکبار سیستم عامل دستگاهاش رو آپدیت میکنه ).
اگر از نظر سخت افزاری و نرم افزاری و کیفیت ساخت چیزای قابل بحثی نبودن بالاتر از خیلی برندایی که شما میشناسید و بیش از 20 سال سابقه دارن قرار نمیگرفتن .
چینیها حتی چیپهای اختصاصی و مودم های خیلی پیشرفته برای خودشون میزنن هیچوقت وابسته به کوالکام و امثالهم نشدن ( چیزی که ال جی ...سونی یا اچ تی سی در تاریخشون نداشتن و همیشه بابتش هزینه دادن ...کما اینکه امسال هر سه تقریبا ناک اوت شدن )
من نه فقط پرچمدار بلکه یه برند طراح و سازنده موبایل که بخواد در بازار دوام بیاره رو مترادف با این چیزا میدونم.
اونی که کل سخت افزارهاش رو بسته به اینکه چی در بازار بوده میگیره ....
سیستم عامل هم که نه داره نه در توسعه اش سهمی داره ...
کل وظیفه اش بعنوان سازنده موبایل ساختن یه یوزر اینترفیس و چند تا اپلیکیشن عمومی بوده ( که برنامه نویسهای مستقل بصورت مجانی خیلی بهترهاش رو در همه مارکتها ارایه میدن.. دستگاههایی که ساپورت رسمی سیستم عاملشون تموم میشه رو دولوپرها مجانی به آخرین ورژنهای اندروید ارتقا میدن ) با یه برند پیشرو و مستقل چند سال نوری فاصله داره.
کما اینکه امسال دیدی بابت نداشتن تجربه کوالکام و تعریف بعضیا از اس دی کای اسنپ دراگون بعنوان راه حل کل مشکلات کدوم سازندگان دچار بحران شدن و دارن تاوانش رو میدن .
در مورد باتری هم خود دانید ...
تا اونجایی که تجربه ما نشون داده باتری دوم بغیر از سالی دو سه بار در کوه و در و دشت و برای شرایط اضطراری نه توجیه حمل و نقل داشته نه توجیه تعویض و جابجایی.
تا چند سال پیش خیلی گوشیهای ارزونقیمت با زمان نگهداری شارژ پایین داخل جعبه اشون دو تا باتری تحویل مشتری میدادن اگر جایی کار اضطراری داشت بابت مشکلات ذاتی باتری لنگ نشه.
خیلی وقته که میانرده و پرچمدارها وضعیت باتری و مصرفشون رو طوری هماهنگ کردن که در کارکرد پایه با مودهای صرفه جوی در مصرف یا حمل باتری دوم بی معنیه یا اصلا باتری قابل تعویض ندارن.
این تبدیل به استاندارد در این کلاسها شده.
حالا ال جی بخاطر مشکلات چیپ و مصرف بالاش رکودای شارژش اینقدر ضعیف شده مجبوره یه باتری یدک همراه محصول ارایه کنه در سال 2015 و کلاس پرچمدار نمیدونم توجیهش چیه یا کدوم کاربرای اندرویدی حاضرن چنین چیزی رو قبول کنن.
amir - در تاریخ : 1394/3/30
بعضیها کلیه موارد سخت افزاری دخیل برای پرچمدار شدن یک دستگاه رو میشناسن مطابق اون موارد دستگاهها رو طبقه بندی میکنن.
مشابه شما با نگاه کردن به رزولوشن صفحه و چند بیتی بودن پردازنده به این نتیجه نمیرسن دستگاه پرچمداره یا نیست .
ما الان کلی دستگاه میانرده و پایین رده چه مال سامسونگ و لنوو و هوآوی و ژیائومی ... چه ال جی و برندای ناشناخته چینی و سونی و اچ تی سی ( طبقه بندی برمبنای سهم بازار و رنکینگ جهانی شرکتها بود ) داریم که همگی 64 بیت هستن.
پردازنده های 64 بیت از 2014 به بعد جزو استانداردهای اندرویده .
در بازار 2015 که دستگاههای رده پایین زیر 500 تومنی بنچمارکهاشون نزدیک به 40000 شده یه دستگاه با بنچمارک حدود 50000 میانرده است .
کما اینکه در رنج میانرده حدود 1 تومنی کلی دستگاه با این مشخصات موجوده.
امسال پرچمدارها باید بنچمارک بالای 60000 داشته باشن که بتونن پرچمدار طبقه بندی بشن
amir - در تاریخ : 1394/3/30
داشتن استک منیجر بلوتوث یه مبحث خیلی گسترده و مجزاست که اینجا بخوام در باب این استک منیجر و منابعی که از سیستم میگیره بحث کنم سایت و کاربراش کشش اینجور موارد رو ندارن
علاقه داشتی عبارت Bluetooth stack manager رو سرچ کن متوجه میشی چیه و چه سرویسهایی رو باید پوشش بده که اپل تصمیم گرفته قیدش رو بزنه اتصالات بلوتوثش رو محدود کنه به 2 سرویس از 15 سرویس استاندارد بلوتوث.
قضیه ربطی به امنیت و ویروس و این حدسیاتی که عده ای آماتور میزنن نداره.
موضوع رم :
ربطی به نوع آبجکت که ران تایم مبتنی بر زبون بومی باشه یا زبون عمومی نداره.
اگر در جریان نیستی اندروید از کیت کت به بعد ران تایم اختصاصی خودش به اسم art رو داره و دیگه با دالویک که ماشین مجازی جاوا بود کار نمیکنه.
ولی پیش نیاز رم پایین نیومد بابت همونی که شما در حین توضیحاتت حواست نبود بهش اشاره کردی رم بالا کماکان مورد نیاز پرچمدارهای اندرویده در آینده بالاتر هم خواهد رفت.
آی او اس به محظ خروج از یک برنامه و تعویض پنجره برنامه رو میبنده و نیازی به رم بابت سرویس و برنامه های بک گرند و چند پنجره نداره.
معنیش چیه ؟
در آی او اس مولتی ویندوز و اجرای چند سرویس همزمان وجود نداره.
واسه همین رم بالا لازم نداره.
در اندروید خواستی این قابلیت رو میتونی از طریق دولوپر آپشن فعال کنی و به محظ خروج از هر برنامه رم رو خالی کنی ( فابریک )
اگر تشریف بردید یکبار تستش کردید متوجه میشید نداشتن سرویس بک گرند و اجرای برنامه های همزمان در اندروید یعنی چه فاجعه عظیمی ....
رم دستگاه همیشه خالیه ( در بدترین شرایط به 512 نمیرسه ) بجاش دستگاه مثل آیفون تبدیل میشه به اسباب بازی که باید همه راهها رو از طریق هوم رفت ....
چند تا برنامه همزمان و سوییچ بینشون و مثلا در حال دانلود یک فایل فرستادن اس ام اس و وبگردی و دریافت آپدیت از گوگل پلی و همه این چیزایی که یه عمره جزوه بدیهیاته همه اش تعطیل !
چرا ؟
چون سازنده محترم ( مثلا اپل ) میخواسته چند ده دلار صرفه جویی سخت افزاری بکنه و درگیر مدیریت حافظه نشه ....بجای دستگاهی 450 دلار 500 دلار سود گیرش بیاد .
شما اگه اخبار رو خونده باشی متوجه میشی سازنده های درست و حسابی هیچوقت وابسته به کوالکام نشدن و اونزمانی که اوج درخشش چیپهای باستانی اسنپ دراگون بود سخت افزارهای خودشون رو کماکان با وجود زحمت و هزینه به مراتب بیشتر میساختن ( چه هواوی ...چه سامسونگ و چه اپل ).
برای چی ؟
برای اینکه وقتی مثل الآن کواکام روی اسنپ 810 خرابکاری کرد ( از دو سال پیش همه این رو پیش بینی کرده بودن ظاهرا شما ندیدی ) چیپهای خودشون در هر زمینه چند پله بالاتر از محصولات کوالکام باشه و مثل ال جی که مجبور شد بین بد و بدتر یکی رو انتخاب کنه ( و شما تعبیر به تحسین همگانیش کردی ؟! حالا چرا معلوم نیست ) مجبور نشن اینکارو بکنن.
چیپهای خودشون برترین چیپهای مطلق دنیا مونده ( که ظاهرا در اخباری که شما میخوندی این بخشها رو ندیدی.... ما چیپستی قویتر و کم مصرفتر از اگزینوس 7420 نداریم .... بعدش محصولات های سیلیکون و مدیاتک همه جوره از اسنپ 810 و 808 بالاترن .... این روند بخواد همینطور پیش بره با سقوط 50% سهام فعلی کوالکام بعیده این شرکت تا آخر 2016 سرپا بمونه )
الجی 2013 برنامه ساخت چیپهای اودین خودش رو بخاطر همین پیش بینی ها داشت که نمیدونم چی شد نیمه کاره ولش کرد.
اگر ادامه اش میداد امروز مجبور نمیشد به یه چیپ میانرده برای پرچمدارش رضایت بده
موفق باشی
amir - در تاریخ : 1394/3/30
اگه منبع معتبر دارید ارایه کنید .
اس 6 در بدترین شرایط هم بخوای بهش نگاه کنی همرده جی 4 در زمینه دوربینه ( اگر بالاتر نباشه )
شما به جوری داری توجیه میکنی انگار که دوربین اس 6 یه دوربین ضعیف در حد موبایلهای چینی 5 سال پیش بوده !
جی 4 مثلا در حد یه dslr بالای 40 مگاپیکسل با لنز واید و تله و نایت ویژن همزمان ظاهر شده !!!
اگر روی این کره خاکی 3 تا گوشی موبایل رو در زمینه دوربین بخوان بعنوان مقامهای اول از بدو تولد موبایل تا حالا طبقه بندی کنن یکیش اس 6 هست به تایید تمام منابع معتبر با تست و عدد و رقم.
یکی دیگه اش هم باز مال سامسونگه .....
لطفا تحلیل بی اساس ارایه نکنید و دنبال یک دستاویز محکم تر برای ادعاتون و موجه کردن جی 4 نسبت به اس 6 بگردید.
البته به نظر من ( نظر مال زمان معرفی جی 4 و حدود دو ماه پیش در همین بخشه ) جی 4 بغیر از دست گذاشتن روی پارامتر قیمت و رسوندن قیمت جی 4 به حداقل 30% کمتر از اس 6 هیچ جوره نمیتونه مزیت نسبی ایجاد کنه و خریداری جذب این دستگاه کنه.
amir - در تاریخ : 1394/3/30
سال 2013 تمام برندها در ایران بابت تحریمها واردات توسط نمایندگی فروش نداشتن.
چون از اونطرف ممنوع بود .
قضیه فقط گوشی نیست...از کامپیوتر تا لوازم خونگی و سرور شبکه و قطعات یدکی خودرو رو شامل میشه .
قیمت کدومشون اون بالاها موند یا کدوم پرچمدار از کدوم برند بصورت انبوه وارد بازار ایران نشد ؟!
تاریخ ورود گوشی پرچمدار به ایران که از فروردین 94 با اس 6 استارت نخورده ...
سالها پایین و بالای این بازار رو همه دیدن .
یا شما ندیدی دلیل بر این نیست که نمیدونیم بازار ایران توسط چه کسانی اداره میشه .
از گمرکی 60 درصدی و ممنوعیت واردات گوشی و عدم ارایه سرویس به دستگاه با شماره سریال ثبت نشده در سیستم بگیر ....
تا گوشی مسافری در حجم انبوه و برو تا زمانی که شما خاطرت نمیاد مخابرات یک خط موبایل رو ثبت نامی بعد از 2 سال نگه داشتن پول به قیمت یک آپارتمان تحویل مردم میداد ... به اجبار یه گوشی ساژم مونتاژ ساایران هم به قیمت 500 تومن اونزمان باید روش میگرفتی ! یعنی میومدن در خونه اتون سیم کارت رو روی گوشی مینداختن تحویلت میدادن !!!
لطف کنید برای جا انداختن یه نظریه یکم موارد مرتبط تاریخی و پشتوانه تجاری و منطقیش رو اول بررسی کنید بعد ببینید اصلا اون نظریه میتونه درست باشه که حالا بخوایم روش بحث هم بکنیم
erfan . در تاریخ : 1394/3/30
https://youtu.be/5TFRJfUkGJs
تو این تست زن فون روونیش کمتره. S6 البته مدل edge علاوه بر مشکل پرش تصویر باز هم کاملا روون نیست ولی از زن فون روون تره. G4 کاملا روان بی اشکال اجرا می کنه. آیفون هم مشکلی نداره
اینو گذاشتم که اولا بگم snapdragon 808 کاملا کاره شمارو راه میندازه یک و دو اگزینوس 7420 هم خالی از اشکال نیست
محمد ص در تاریخ : 1394/3/29
nazanin h در تاریخ : 1394/3/29
اخه گوشی با صفحه ultra HD و با cpu 64 بیتی میشه میان رده؟؟؟؟؟
.
خودم صفحه امولد رو بیشتر دوست دارم. وگرنه بخاطر دوربین این گوشی رو میخریدم
AmiR N در تاریخ : 1394/3/29
احتمالا روی پرچمدار بعدی اسکنر عنبیه چشم خواهد بود...
موفق باشید.
صادق ي در تاریخ : 1394/3/29
mahmood d در تاریخ : 1394/3/29
عماد ع در تاریخ : 1394/3/29
عماد ع در تاریخ : 1394/3/29
ahmad k در تاریخ : 1394/3/29
ضمنا این چه سیاستیه که بعد از گذشت سه سری از محصولات شرکتهای مختلف با داشتن حسگر اثر انگشت هنوز این ویژگی در هیچ یک از محصولات ال جی حتی پرچمداراش وجود نداره؟؟
چرا با واژه ها بازی میکنید.نداشتن اثر انگشت و بسیاری ویژگیهای دیگر نشان از ساست نیست نشان از ضعف است.
خیلی خلاصه برات توضیح میدم.
اگر میبینی که در محصولات سامسونگ و به خصوص پرچمدار امکانات زیادی وجود دارد به خاطر اینست که فروش محصولات این شرکت زیاد است و سامسونگ در فروش تعداد زیاد به سود میرسد بنابراین براش صرف میکنه با توجه باینکه اضافه کردن این ویژگیها قیمت تمام شده محصولاتش را بالا میبرد اما با این وجود این کار را انجام میدهد.
اما در کنارش ال جی فروش بالایی ندارد بنابراین در محصولاتش از تکنولوژیهای گذشته که حالا میتواند ارزانتر تهیه کند استفاده میکند و سعی میکند تنها با تغییرات در ظاهر و طراحی فروش بیشتری را تجربه کند.
متاسفانه بسیاری از دوستان که پیام میگذارند در برخی زمینه ها اطلاعات اشتباهی دارند و تنها ظاهر را میبینند و احساسی عمل میکنند.
فرید ک در تاریخ : 1394/3/28
اما یه مسٔلهای اینجا هست.
شما تفاوت اون مقدار بهتر بودن چیپ S6 رو تو کاربری روزانه یعنی وب گردیو بازیو فیلم نمیبینی و فقط موقع اجرا کردن تست های بنچ مارک میبینی که همه میدونیم چند بار این کار رو میکنیم!!
اما برتری G4 که همون دوربینش هست رو تقریبا همیشه میشه دید و ازش به بهترین شکل ممکن لذت برد و استفاده کرد.
کاری به طراحی نداشتم چون کاملا سلیقه ای هستش.
اما من خودم فکر میکنم یه طرح ارجینال خیلی بهتر از طرح های کپی و تکراری هستش.
AYOB B در تاریخ : 1394/3/28
فرید ک در تاریخ : 1394/3/28
همیشه وقتی که به صورت رسمی عرضه میشه تو اینجا قیمت ها میشکنه.
اگه نه که همیشه همون بالا ها میمونن!
دقت کرده باشی S6 هم همینجوری بود. اما اون زود هم عرضه شد از طرف نمایندگی و تو همون هفته اول 400 تومنی افت کرد اگه یادت باشه.
این گوشی (G4) چهار شنبه عرضه شده به صورت رسمی تو ایران که قیمتش از 2250 اومده واسه 1900 تازه 2سال هم گارانتی بهش اضافه شده که اگه حساب کنی خیلی معامله بهتری شده نسبت به روز 2شنبه!
قبول دارم که نمایندگی های ایران به بهانه های مختلف از زیر خدمات در میرن اما نمیشه گفت رو بازار تسلط ندران از لحاظ قیمت. اتفاقا تاثیر زیادی هم دارن.
همیشه نمایندگی یا قیمت هرو میشکونن.
چه در ابتدای عرضه و چه وسطاش.
فرید ک در تاریخ : 1394/3/28
قیمت ها هم اینجوریه که پلاستیکیش 1900 و چرمیش 2000 به همراه ? سال گارانتی که به نظرم واسه عرضه اولیه قیمت های عالی هستش.
هر چند پینهاد من به عزیزانی که میخوان بگیرن اینه که 2-3 ماه دیگه بگیرن که افت کرده باشه چون اوایل افت شدید تره.
سجاد ا در تاریخ : 1394/3/28
که خیلی ازش خوشم اومد و تا یه هفته هردو گوشی کار کردم من دیدم به سامسونگ بد نیست
تنها موقه ای که سام سونگ رو قبول داشتم زمانی بود که س2 و گلکسی نکسوس رو داشت و وا قعا یه شاهکاری بود درضمان خودش ولی بعد از اون دیگه نتونستم با سام سونگ ارتباط برقرار کنم و سر همین دور اندروید رو خط قرمز کشیدم و رفتم سراغ ios و ویندوز فون هنوزم که هنوزه سیستم عامل اندروید ندارم شخصا ولی با سری جی الجی خیلی حال کردم و بهم احساس خوبی داد شایدم بعد از لومای 1020 به عنوان گوشی دوم یه جی 3 یا جی 2 بگیرم منتظرم با گوشی جی 4 کار کنم تا نظر دقیقی بگم ولی فکر کنم جی 4 هم مثل جی 3 و جی 2 احساس خوبی بهم بده
ولی همچی ملاک نیست مقداد جان اون مقایسه هاتم یه خورده مشکل داره فیلم هایی که گذاشتی پیام قبلیم رو خواهر برات ارسال کرده بود چون با جی 4 کار کرده اطر همین نمیخواد زیر حرف زور بره ولی من با اس 6 ایج کار کردم گوشی بدی نبود ولی زیاد تو دلم جا نگرفته نمیدونم چرا شاید بخاطر اینه که کشور ایرانو یه خورده برای اپدیت عزیت میکنه یا سرورش تو نت ایرا ضعیف عمل میکنه ولی الجی فعلا منو راضی نگاه داشته
محسن 1112 m در تاریخ : 1394/3/28
حسین م در تاریخ : 1394/3/28
راجع به مطالبی که شما عنوان کردین و در ضمن به نوعی هم تایید کردین که ممکنه برنامه ها روی 808 بهتر از اگزینوس اجرا بشه باید بگم که منم دقیقاً منظورم همینه ممکنه چیپ سامسونگ خیلی تو بنچمارک قوی باشه ولی ما مگه گوشی میخریم که باهاش بنچمارک بگیریم خب معلومه که نه .
ما گوشی میخریم که باهاش وب گردی کنیم ، عکس بگیریم ، بازی کنبم و فیلم ببینیم و یه سری اپهای کاربردی دیگه ،خُب معلومه که گوشی که اینا رو بهتر اجرا کنه برنده است من هم قبول دارم که سامسونگ تو ساخت چیپ اگزینوس خیلی پیشرفت کرده ولی همونطور که خود شما هم گفتی مسئله سازگاری نرم افزارها با سخت افزار ها هم هست و نمیشه صرفاً با تکیه به اعداد بنچمارک گفت که فلان گوشی همه چیز بهتره ،شما بوگاتی ویرون هم که داشته باشی تو یه جاده معمولی ممکنه به اندازه یه 206 بتونی بری و عملاً نمیتونی از قدرتش استفاده کنی الان نرم افزارها هستن که سخت افزار رو موفق میکنن . امیدوارم منظورم رو رسونده باشم
ضمناً سایتهای مختلف این گوشی رو بررسی کردن و هیچکدوم مثل اساتید این سایت به این نتیجه نرسیدن که جی4 گوشی ضعیفیه و حرفی برای گفتن نداره بالاخره این گوشی هم برگهای برنده خودش رو داره....
ضمناً من از گوشیهای الجی از سری اپتیموس جی و جی 2 و جی 3 همه رو داشتم وبا هاشون کار کردم و جی 4 هم یقینا ً خ اهم خرید.تجربه خودم از گوشیهای ال جی. غیر از جی 3 (اونم بخاطر لگهای گاه و بیگاهش) تجربه خوبی بوده و ازش راضی بودم به هر حال اگر به بقین برسم که سامسونگ s6 گوشی بهتری حتماً اونو خواهم خرید ولی نمیدونم چرا نمیتونم به چیپ اگزینوس اعتماد کنم
با تشکر از شما وسجاد عزیز
مقداد م در تاریخ : 1394/3/28
Ali * در تاریخ : 1394/3/28
مقداد م در تاریخ : 1394/3/28
توي اين صفحه عملكرد جي٤ هست با اس٦ مقايسه اش كن متوجه ميشي
http://www.gsmarena.com/sony_xperia_z3plus-review-1261p5.php
اين گوشي دو ميليوني ببين عملكردشو مقابل رقبا . تازه نوت٥ و آيفونها و گرافيك آيپد امسال رو هم ببين ولي جي٤ تازه معرفي شده و بايد يه سال با اين هيولاها رقابت كنه با اين پردازنده و گرافيك و خودت بايد متوجه بشي. اين گوشي مي ارزه اين قيمت يا نه . به نظر من بيشتر از ١١٠٠ نمي ارزه چون در همه تستها از همه ضعيفتره و فك نميكنم كسي حاضر بشه بابت اين عملكرد دو مليون هزينه كنه
باتري هم برو ريوويو gsmarena ببين چقد ضعيف بوده و حدود بيست ساعت كمتر دووم اورده نسبت به اس٦ . كلا مث جي٣ هست در باتري و اين يني با استفاده سنگين بايد دو بار در ١/٥ روز شارژ كني
ابعاد گوشي هم كه فقط به درد دست لبرون جيمز ميخوره
بدنه پلاستيك هم كه مشخصه
انحناي پشتش هم كه همش رو اعصابه وقتي گوشي رو ميزه و ميخاي كاري كني همش لق ميخوره اونوقت بايد با يه دستت بگيري گوشيو كه تكون نخوره با اون دستت كار كني
روشنايي متوسط صفحه كه اصن در سطح اس٦ و سيكس و زد٣ نيست و اين يني اين گوشي گرون قيمت زير نور خورشيد ، در حد يه گوشي ٧٠٠ تومني عمل ميكنه
اونوقت شما فقط نبود سنسور اثر انگشت رو نقطه ضعف نيدوني برادر ؟؟!
alireza a در تاریخ : 1394/3/28
http://www.aparat.com/v/C9aJ0
و http://www.aparat.com/v/YrhNO
و http://www.aparat.com/v/RvuYz
وصفحه نمایش ها
http://toranji.ir/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%84%D8%AC%DB%8C-%D8%AC%DB%8C-4-%D8%A8%D8%A7-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-6-%D9%88-%D9%88%D8%A7/
دوست دارم نظراتتونو بخونم ممنون
alireza s در تاریخ : 1394/3/28
مقداد م در تاریخ : 1394/3/28
http://www.gsmarena.com/sony_xperia_z3plus-review-1261p5.php
در منهتن آن اسكرين عملا جي٤ با جي٣ فرقي نداره و جايگاه يكي به آخر رو كسب كرده!
در تي ركس آن اسكرين هم مقام يكي به آخر رو داره ولي اس٦ كه اونم رزولوشن ٢كي داره جايگاه خيلي بهتري داره
و كلا اين گوشي غير چند سانت چرم و يه دوربين خيلي خوب و سلفي هشت مگا ، هيچ فاكتور اغوا كننده اي نداره و الجي خاسته با ذكاوت خاصي ، توجه شما رو از باتري بسيار ضعيف و چيپست و گرافيك و ابعاد بد به سمت چرم بكشونه تا شما حس كني يه موبايل متفاوت از بقيه رو داري و ديگه بيخيال ضعف اون بشي
Amir k در تاریخ : 1394/3/28
از لحاظ دوربین هم s6. وG4. جفتشون خوب بودن ولی G4بهتر بود
از لحاظ سخت افزار که نمیشد اونجا تست کرد
omid N در تاریخ : 1394/3/28
اخه کدوم جنس چینی اعتبار داره؟
کدوم جنس چینی پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری یه پرچمدارو داره؟
کدوم جنس چینی کیفیت ساخت یه پرچمدارو داره؟
نه تو دوربین نه رابط کاربری نه روونی هیچکدوم کیفیت یه پرچمدارو ندارن.
وقتی ال جی تا 3 نسل میاد پرچمداراشو اپدیت میکنه یا همینطور سامسونگ چرا ادم بره چیزی رو بخره که هیچ پشتیبانی ای نداشته باشه و حتی لوازم جانبیش هم موجود نباشه!!!!
مگه شما واژه ی پرچمدار رو هم معنی بنچمارک میدونی؟!!!!!!
یا مثلا پرچمدار بهتر رو به معنی بنچمارک بالاتر میدونی؟؟؟!!!!!!!
در مورد اینکه هیچکدوم از پرچمدار ها عمر باتری مناسبی ندارن کاملا حق با شماست. همشون واقعا بد بودن تو عمر باتری. در مورد پاوربانک فکر خوبیه ولی با شرایط من جور در نمیاد. اگه یکی گوشی رو به پاوربانک وصل کنه و بزارتش شارژ شه خوبه ولی وقتی گوشی بخاد مدام دست ادم باشه واقعا پاوربانک مزاحمه.
در مورد باتری اضافی هم اشتباه میکنی. لازم نیست حتما تو گوشی باشه برا شارژ شدنش. بلکه ال جی خودش یه قاب مخصوص با باتری ارائه کرده که هم به عنوان محافظ باتریه و هم قابلیت اتصال به شارژر رو داره.
اون جابجا کردن باتری ها هم روزی 4 بار اتفاق نمیفته. نهایتش هفته ای 2 بار که اونم تو هر بار فقط 1 بار باز و بسته میشه پشتش که تازه اونم که خراب بشه قاب های پشتی جی4 جداگانه هم عرضه میشه تو هر رنگ و جنسش.
amir - در تاریخ : 1394/3/28
ما امروز یه برند اروپایی سازنده گوشی نداریم !
یه زمانی نوکیا برند اول بود .... بعدش زیمنس و اریکسون و فیلیپس و ....
الان این برندا محو شدن ... آسیایی ها حتی شراکتی حاضر نمیشن اسم این برندا روی محصولاتشون بخوره
برندای امریکایی هم یا کاملا به چینیها فروخته شدن یا کل قطعات و خط تولیدشون وابسته شده به چین و کره و مالزی ( حتی ژاپنی ها هم دنیای دیجیتال رو از دست دادن و ورشکسته هستن در این زمینه )
شما داری واسه کاربر در باب فروش یه محصول 100% کره ای در امریکا توضیح میدی که بعد به این نتیجه برسی بازار امریکا اشتباه نمیکنه و معیاره ... بازار آسیا برعکسه ؟!
حقیقتا نمیدونم شما فلسفه و منطق پشت صحبتهات رو یکبار مرور کردی یا نه ؟
موتورولایی که اولین مخترع موبایل دنیاست بیش از 10 سال بود در چین طراحی و ساخته میشد ! ( معروفترین و پرفروشترین مدلهای تاریخش طراحی یه شرکت دست اندرکار فشن و لباس چینی بود !!! )
الانم یک ساله کلا به لنوو فروخته شده ( برند لنوو 10 سال پیش وجود خارجی نداشت .... 7 سال پیش کل آی بی ام امریکا رو خرید ...4 سال پیش تازه شروع به تولید گوشی کرد... 3 سال بعدش اونقدر سهم بازارش بزرگ شد که موتورولای ورشکسته رو یک شبه خرید ! الآن سومین تولید کننده موبایل دنیاست ) بعد شما داری عیار کاربری حرفه ای رو بازار امریکا محسوب میکنی ؟
امریکاییها اگر کاربر حرفه ای موبایل بودن پرفروشترین گوشی تاریخشون آیفون نمیشد .
استقبال مد نظرت فرضیه چون حتی آمار تعداد جی 4 های عرضه شده در 1 ماه اول امریکا رو نداری ....
بنظرت چند تاست ؟به 500 هزار میرسه ؟
میدونی اس 6 قبل از عرضه رسمی چند میلیون پیش سفارش فقط برای امریکا فرستاده ؟
تا حالا دیدی کسی بجای توضیح مسایل فنی و تکنیکال و تجاری اس 6 بیاد بگه چون چند تا 747 پر قبل از عرضه رسمی پیش سفارش فرستاده برای بازار امریکا نتیجتا گوشی خیلی خوبیه ؟
یا این نشون میده دستگاه حرفه ایه و ارزش خریدش بالاست ؟
دوست عزیز یکم اطلاعات جمع کن ... یه مقدار هم منطق چاشنی صحبتهات بکن.