نظر کاربران درباره گوشی موبایل ال جی G4

G4 جی 4

LG G4 ال جی
ارزیابی کاربران: 8 از 10 (3696 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های ال جی
» ال جی Q52
» ال جی K62
» ال جی K52
» ال جی K42
» ال جی K71
» ال جی Wing 5G
» ال جی Q92 5G
» ال جی K31
» ال جی Q61
» ال جی Stylo 6
» ال جی Velvet
» ال جی Folder 2
» ال جی V60 ThinQ 5G
» ال جی Q51
» ال جی W10 Alpha
» ال جی K61
» ال جی K51S
» ال جی K41S
» ال جی G Pad 5 10.1
» ال جی G8X ThinQ
» ال جی Q70
» ال جی K50S
» ال جی W30 Pro
» ال جی W30
» ال جی W10
» ال جی G8s ThinQ
» ال جی V50 ThinQ 5G
» ال جی K40
» ال جی K50
» ال جی Q60
» ال جی G8 ThinQ
» ال جی Q9
» ال جی V40 ThinQ
» ال جی Watch W7
» ال جی Candy
» ال جی G7 Fit
» ال جی G7 One
» ال جی K11 Plus
» ال جی Q Stylo 4
» ال جی Q Stylus
» ال جی G7 ThinQ
» ال جی Q7
» ال جی Zone 4
» ال جی V30s Thinq
» ال جی K10 2018
» ال جی K8 2018
» ال جی V30
» ال جی Q8
» ال جی G Pad IV 8.0 FHD
» ال جی Q6
» ال جی X venture
» ال جی X power 2
» ال جی G6
» ال جی Stylus 3
» ال جی K10 2017
» ال جی K8 2017
» ال جی K4 2017
» ال جی G Pad III 10.1 FHD
» ال جی U
» ال جی V20
» ال جی K3
» ال جی X Skin
» ال جی X5
» ال جی X max
» ال جی X mach
» ال جی G Pad X 8.0
» ال جی G Pad III 8.0 FHD
» ال جی X power
» ال جی X style
» ال جی Stylus 2 Plus
» ال جی G5 SE
» ال جی K5
» ال جی X cam
» ال جی X screen
» ال جی G5
» ال جی K8
» ال جی Stylus 2
» ال جی K4
» ال جی K10
» ال جی K7
» ال جی G Pad II 8.3 LTE
» ال جی V10
» ال جی Nexus 5X
» ال جی G Pad II 10.1
» ال جی G Pad II 8.0 LTE
» ال جی Wine
» ال جی G4 Beat
» ال جی G4 Stylus
» ال جی G Stylo
» ال جی G4
» ال جی AKA
» ال جی Joy
» ال جی Leon
» ال جی Spirit
» ال جی Magna
» ال جی G Flex 2
» ال جی G3 Dual-LTE
» ال جی L60
» ال جی L Bello
» ال جی L Fino
» ال جی G Pad 8.0 LTE
» ال جی G Vista
» ال جی G3 Stylus
» ال جی G Pad 7.0 LTE
» ال جی L60 Dual
» ال جی L20
» ال جی L50
» ال جی G3 S Dual (Beat Dual)
» ال جی G3 S (Beat)
» ال جی L30
» ال جی G3
» ال جی G Pad 10.1
» ال جی G Pad 8.0
» ال جی G Pad 7.0
» ال جی L80 Dual
» ال جی L65 Dual D285
» ال جی L70 D320N
» ال جی L90 Dual D410
» ال جی F70 D315
» ال جی G2 mini LTE Tegra
» ال جی G2 mini LTE
» ال جی L40
» ال جی L70 Dual D325
» ال جی L90 D405
» ال جی G2 mini
» ال جی G Pro 2
» ال جی Optimus L1 II Tri E475
» ال جی Nexus 5
» ال جی G Flex
» ال جی G Pro Lite
» ال جی G Pro Lite Dual
» ال جی Vu 3
» ال جی G Pad 8.3
» ال جی Optimus L9 II
» ال جی G2
» ال جی Optimus L4 II Dual E445
» ال جی Optimus L4 II E440
» ال جی Optimus L1 II Dual E420
» ال جی Optimus L1 II E410
» ال جی Optimus L3 II Dual E435
» ال جی Optimus L5 II Dual E455
» ال جی Optimus L7 II Dual P715
» ال جی Optimus Vu II
» ال جی Optimus F5 P875
» ال جی Optimus F7
» ال جی Optimus L5 II E460
» ال جی Optimus L3 II E430
» ال جی Optimus L7 II P710
» ال جی Optimus G Pro E985
» ال جی Nexus 4 E960

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 3701 تا 3800 از مجموع 4599 مورد

مقداد م در تاریخ : 1394/5/20

چطور ادعا ميكنين از نوت٤ بهتره ؟؟! اين لينكو ببين وضعيت جي٤ و نوت٤ كاملا مشخصه :
http://www.gsmarena.com/sony_xperia_z3plus-review-1261p5.php
در همه on screen ها آدرنو٤١٨ مغلوب مالي٧٦٠ هگزا شده برادر و عملكرد پردازنده هم مشخصه همچنين باتري نوت٤ خيلي بهتره تا جي٤ و جي٤ در زمينه باتري فقط از سيكس اپل بهتره و از اس٦ و ام٩ و زد٣پلاس ضعيفتره اونوقت شما حتي اونو با نوت٤ هم مقايسه كردي و آخرش قضاوت كردي بهتره ؟؟!! دوربين نوت٤ هم از جي٤ بهتره برادر . حالا ما طبق مدرك حرفيو ميگيم ولي شما روي حساب علاقه به الجي و خيلي با قطعيت ميگي صد در ده !

مقداد م در تاریخ : 1394/5/20

برادر منم يه ماهه دارم ميگم چون شما علاقه به الحي داري هر سايزي بود قبولش ميكردي و هر گرافيكي روي اين سوار بود مثلا آدرنو٣٠٦ بازم ميپذيرفتي چون معتقدي بنچمارك فقط يه عدده ؛ حالا اون بحث به كنار ولي درست گفتي من نديدم جي٤ رو چون كسي حاضر نشده بابت امكانات اون ١،٨٠٠ هزينه كنه تا ما از نزديك رويت كنيم ولي اين ابعاد بارها گفتم واسه سامسونگ هم بده يني اگه اس٦ هم مث جي٤ همين ابعاد بود نظر من همين بود حالا شما ميگي فاصله صفحه نمايش تا لبه هاي دستگاه رو خيلي كم كردن ولي چيزيكه من ميبينم اينه وارد محدوده فبلتها شده (شما ببين سايز اين با نوت٣رو يا نوت٤) همچنين سجاد عزيز ، از هر طرف ٦ ميل تفاوته كه مخصوصا در عرض خيلي خيلي خودشو نشون ميده . ميگم شما كه اون موارد قبليو قبول نكردي كه به مراتب مهمتر بود از بحث ابعاد پس در اين بحث هم بعيده نتايجي حاصل بشه درسته ؟

سجاد ا در تاریخ : 1394/5/20

احمد جان بردار من تستی که خودم روی دوتا گوشی انجام دادم میگم نوت 4 از همشونو بهتر بوده سری 8 هسته ای رو میگم باطریش بهتر از 4 هسته ای هست ولی اس 6 ایچ و الجی جی 4 طبق تستی که خودم از این دو گوشی گرفتم دارم میگم پسر داییم جی 4 داره و یکی از دوستانم اس 6 ایج 64 داره
تستی که گرفتم نور گوشی ها روی 100 بود و اجرای بازی های سنگین مثل اسفالت 8 ریل رسینگ 3 و مودرن پنج و وای فای و ان اف سی روشن تست کردم و تا موقعه ای که گوشی ها خاموش بشن کار و بازی کردم و 45 دقیق فاصله ی خاموش شدنشون بود همین و مدت زمان فول شارژ شدن دو گوشی از 0 تا 100 3 دیقه فاصله داشت و الجی 3دیقه زودتر شارژ شد
اگه خواستی تست عکاسی و اجرای بازی فیلم بگیرم و بزارم تو اپارات ببینی
درباره ی سخت افزار این بگم با این که نسل قبلی استفاده کرده از نهایت قدرت سخت افزار استفاده میکنه و تا جایی که امکان داشته بهینه کرده که بیشترین بهره رو ببره و از اگزنوسه کم نمیاره و نقطه ی برتری هم نسبت به اگزنوسه نداره
من به جای شرکت الجی بودم اگه مجبور بود از این چیپ استفاده کنم سراغ انویدیا میرفتم و از چیپی که روی نکسوس 9 گذاشتن استفاده میکردم

سجاد ا در تاریخ : 1394/5/20

امیر جان دادا من اونروزی که جواب بهت دادم بازار موبایل ایران 2 بود در یافتاباد که یارو بهم این حرفو زد منم به شما گفتم

hamid a در تاریخ : 1394/5/20

سلام خدمت همه دوستان كه ميخوان گوشي بخرن و در بين اين نظرات متفاوت گير كردن.
براي اينكه بدونيد كسايي كه راهنماييتون ميكنن و بهتون ميگن چي بده چي خرابه و اينكه متعصب هست يا نه!!! روي اسمش كليك كنيد تا نظراش تو بخشاي مختلف سايت بالا بياد...

hamid a در تاریخ : 1394/5/20

دوستان عزيز كسايي كه ميگن g2 عالي بود اون موقع هم ميگفتن s4 سرتره از g2 !!!!!! پس دوسال ديگه هم ميگن g4 شاهكار بود و گوشي الان الجي فاجعه س.
نميدونم چرا هر سايتي كه نظر موافقي برا دوستان داره سايت معتبري هست و اون سايتاي ديگه به هيچ دردي نميخورن.
من ميگم g4 بهترينه در حال حاظر چون نه داغ ميكنه نه لگ ميزنه تنظيمات دوربين عالي داره... صفحه نمايش همه پرچمدار ها هم در يك سطحه و زياد فرقي ندارن و فرقش فقط با تست هاي مخصوص معلوم ميشه.
كسايي هم كه از گوشيي تعريف ميكنن لطفا مث g4 ضعفاي اونم بگن تا ملت سبك سنگين كنن ديگه...

amir - در تاریخ : 1394/5/20

کپی ....

جالبه .

دوست گرامی یک زحمت کوچولو بکشید تاریخچه گوشیهای موبایل رو مطالعه کنید متوجه میشید اسکنر اثر انگشت حوالی 2002 وارد دنیای موبایل شد اونم در ژاپن.

در دستگاههای اندرویدی اولین بار موتورولا سال 2010 روی یه گوشی اندرویدی از سنسور اثر انگشت استفاده کرد .

اینها امکانات بیومتریه که دیگه تقریبا دو سالیه در دنیای موبایل بصورت گسترده جا افتاده قضیه گپی کردن و کپی نکردن نیست.
تاریخچه اش هم با آیفون 5 استارت نخورده که تصور کنید بقیه دارن از اپل کپی میکنن

کما اینکه تمام این تجهیزاتی که امروز روی گوشیهای موبایل بصورت بدیهی و استاندارد میبینی یه زمانی آپشن خاص بوده و یه برندی برای اولین بار ازشون استفاده کرده .
کسی به این تجهیزات نمیگه کپی که حالا وقتی یکی دو تا برند فرضا کم کاری میکنن و روی دستگاهاشون نصب نمیکنن ( ولی هزینه اش رو گرون تر از دستگاهایی که این آپشن رو دارن حساب میکنن با مشتری ) کسی بخواد با توجیه نخواستن کپی کنن قضیه رو رفع و رجوع کنه.

وگرنه بخوایم با دید کپی کردن به موضوع نگاه کنیم کل محصولات سری جی ال جی حتی یک قابلیت روشون نیست که انحصارا مال ال جی باشه یا اولین بار ال جی ازش استفاده کرده ....
آخرین آپشن فنی ال جی که خیلی هم روش مانور میده فوکوس اینفرارد ( یا بقول خودشون لیزری ! ) بود که حداقل 20 ساله روی دوربینهای عکاسی معمولی داره استفاده میشه .

منتهی دنیا رو با این دید نگاه کردن و توجیه تراشی از پایه مشکل داره.

امیدوارم دیدگاه شما اینطور نباشه

amir - در تاریخ : 1394/5/20

دوست عزیز فکر میکنم منطق شما مشکل داره و این ابعاد رو درست تخمین نمیزنید.
یا در جریان ابعاد دستگاههای دیگه نیستید.

شما جوری داری میگی کسی باورش نمیشه 5.5 اینچه هر کس ندونه فکر میکنه ال جی احتمالا شعبده بازی کرده و سایز بدنه دستگاه مثلا 140 در 70 میلیمتره .

شما تشریف ببر یه نوت 4 با نوت 3 با صفحه 5.7 اینچی رو بگذار کنار جی 4 بعد متوجه میشی نوت با 0.2 اینچ صفحه بزرگتر تقریبا هم اندازه جی 4 هستش ! ( اختلافها در حد میلیمتره یعنی میتونی فرض کنی هم اندازه هستن )

در اینکه جی 4 فبلت نیست ( از نظر مشخصات و امکانات فنی و نرم افزاری ) که مسلما نه شکی هست نه بحثی هست نه چیز دیگه.
امکانات و رده کاریش 100% گوشیه ....

مساله اینه که ابعادش در حد فبلته البته اگر قبول دارید نوت 4 و 3 فبلتهای سامسونگ بودن و گوشی نیستن ( کما اینکه نوت 5 توی همین رنج قراره معرفی بشه )

اگر قبول ندارید که به این نتیجه میرسیم احتمالا سامسونگ شعبده بازی کرده که فبلت 5.7 اینچی رو سه ساله داره اندازه سایز 5.5 اینچ امسال ال جی میسازه ( و شما اینطور از دیدن ابعاد جی 4 شگفت زده شدی )

من میتونم کلی گوشی 5.5 اینچ مال 2 سال پیش از برندای نه چندان مشهور چینی نشون شما بدم که بدنه فلزی داشتن ... وزن و ابعادشون از جی 4 امروز کمتر بود و در تمام ریویوهای معتبر به سایز بزرگ و بد دستی دستگاهها اشاره شده.

بعنوان نمونه این رو ببین

http://www.mobile.ir/phones/specifications-37358-lenovo-vibe-z-k910.aspx

ما هیچوقت ندیدیم عرض 2 سال گذشته کسی توجیه کنه این دستگاه سایزش بعنوان گوشی مناسبه و خوش دسته .

* و فکر میکنم شما هم نمیتونی تعاریف چیزای مسلم و استاندارد شده رو عوض کنی نتایج دلخواه از بدیهیات بگیری .

اگر منطق شما با ریاضیات کار میکنه منظورم رو باید واضح متوجه شده باشی .

اگر با احساسات کار میکنه هر چی که هست اسمش منطق نیست.

amir - در تاریخ : 1394/5/20

خوب دوست عزیز اکثر گوشیها رو میشه در منوی سیم کارت تعیین کرد کدوم سیم 3 جی و 4 جی باشه .
خود بخود اون یکی میشه فقط 2 جی.

یه تعداد محدودی ( اکثرا تا قبل 2013 ) سیم 3 جی ثابت بود.

سپهر ی در تاریخ : 1394/5/19

این گوشی باید با گوشی هایی مثل note4 که فبلت هستند مقایسه کرد.
مزایای note4 نسبت به g4:
صفحه نمایش با تکنولوژی و کیفیت بهتر.
سنسور اثرانگشت و ضربان قلب
پردازنده ی کمی قوی تر(فقط مدل 8هسته ای نوت4)
گوریلا گلس 4
باتری
معایب note4 نسبت به g4:
هر دو دوربین
قاب پشتی پلاستیکی
طراحی بهتر

جالب اینه بنچمارک نوت4 هشت هسته ای از جی4 بیشتر شده!

Amir k در تاریخ : 1394/5/19

سلام آقا سجاد
شما از کدوم نمایندگی صحبت میکنی؟
من از چارسو فروشگاه گلدیران خریدم هدیه ای که به من دادن یه پایه شارژ، باطری.،رم 32 همین چیز دیگه ندادن تو مسابقه عکاسی هم شرکت کردم قاب هم بهم ندادن
مگه جشواره جدیدی شروع شده‌؟؟

ahmad k در تاریخ : 1394/5/19

دوست عزیز من بر اساس استفاده شخصی و نظرات دارندگان این گوشی و اطلاعات و بنچمارکهای معتبر نظر میدم و اصلا قصد تضعیف برندی را ندارم.
ال جی در مدل g2 بسیار عالی عمل کرد اما متاسفانه در دو مدل بعدی خوب عمل نکرد به خصوص در بحث قیمت گذاری اصلا قیمت در g4 منطقی نیست.
در مورد باطری سری به لینک زیر بزن تا متوجه بشی اختلاف 45 دقیقه نیست.
http://www.gsmarena.com/battery-test.php3?idPhone=6901#show
ال جی g4 میانگین 54 ساعت
سامسونگ s6 میانگین 73 ساعت
سامسونگ نوت 4 میانگین 90 ساعت
نمیدونم شما بر چه اساس و سندی اختلاف باطری را 45 دقیقه مطرح کردید.
ضمنا در مورد سخت افزار هم این اختلاف در بنچمارکها هم مطرح است.در مورد چند نمونه بازی و برنامه هم که نام بردید باید بگویم در دنیای نرم افزار و سخت افزار شرکتهای تولید کننده نرم افزار بر اساس برخی سخت افزارها برنامه نویسی میکنند و جای تعجب ندارد که این برنامه ها روی سخت افزار مورد بحث نسبتا کیفیت برتری داشته باشد.این مورد در دنیای رایانه و دو گرافیک مطرح انویدیا و ای ام دی کاملا مشهودتر است.بنابراین اجرای چند برنامه خاص نمیتواند نشان مطلق برتری باشد.
پروژه پردازنده 810 شرکت کوالکام هم علارغم تمام بهینه سازیهای نرم افزاری باز یک پروژه ناموفق بود و دلیل آنهم اینست که ال جی در محصول پرچمدارش ریسک نکرد و از پردازنده 808 که ضعیفتر و مربوط به یک نسل قبل بود استفاده کرد.استفاده این شرکت و شرکتهای دیگر از این پردازنده نشان برتری و قدرت این سخت افزار نیست بلکه تنها دلیلش بحث ناچاری و اجبار بوده.اگر فکر میکنید چنین نیست شما بودید از چه چیپی برای این محصول استفاده میکردید؟؟؟
مطلب آخر هم که باره گفتم این گوشی گوشیه بدی نیست اما دو نکته لازم به توضیح است اول اینکه از لحاظ سخت افزار و قدرت و امکانات در حد یک پرچمدار سال 2015 نیست و دوما قیمت نا معقول و بسیار بالایی دارد که با توجه به امکاناتی که به شما میدهد اصلا ارزش خرید ندارد.

ahmad k در تاریخ : 1394/5/19

دوست عزیز متاسفانه مقایسه شما درست نیست.
نوت 4 یک فبلت است و اصلا نباید آنرا با گوشیهای موبایل مقایسه کرد.
در مورد قیمت هم اگر در اینترنت و بازار هم سرچ کنید خواهید دید که نوت 4 از ال جی g4 هم ارزانتر است و در نسخه دو سیم تقریبا در یک حدود قیمت هستند.
در زمینه بنچمارک هم که با کمی شرچ در اینترنت و مطالعه مطالب همین تاپیک متوجه اختلاف خواهید شد.

علی س در تاریخ : 1394/5/19

دوستان
گارانتی مدیاپردازش جایزه های جشنواره 444 رو نمیده ... مدام به هفته بعد میندارن و قراره که تا آخر این ماه کارت خالی بانکی بفرستن!!! لطفا در جریان باشید.من که دیگه در جشنواره ها شرکت نمیکنم.

haj hossein h در تاریخ : 1394/5/19

سلام دوست عزیز
لطفا به مساله 88 -95 و 2061 به بعد تمام رساله های مراجع رو نگاه کنید.
من نگفتم همه نجس اند.ممکنه بعضی چرم های وارداتی از کشور های اسلامی مثل کشورهای عربی و یا مثلا ترکیه باشد.اینها هیچ مشکلی ندارن.همچنین چرم های داخلی.همچنین آیات 173 بقره و 3 مایده را نگاه کنید.
ولی چرم های کشور های غیر اسلامی مثل کره به علت عدم ذبح شرعی حکم مردار رو دارن و باید در نماز همراه انسان نباشند.باز هم مساله را از هر کسی خواستید بپرسید.در اینجا هیچ اختلافی نیست.من مساله چرم این گوشی رو گفتم. هر کس دوست داشت رعایت کند.
اگر موردی بود ایمیل بزنید.shahadatehosseini@gmail.com

سجاد ا در تاریخ : 1394/5/19

اشکان جان داداش فقط گوشی های اپل 5اس به بعد و سامسونگ اس 5 به بعد که تو اس 6 درست درمون شده و الجی این قابلیت رو کپی نکرده ...

مقداد م در تاریخ : 1394/5/19

با این عملکرد متوسط گرافیک و پردازنده و بدنه پلاستیکی و باتری واقعا ضعیف که فقط از سیکس بهتره و از اس6 ذد3پلاس ام9 کمتر شارژ نگه میداره و ابعاد گیگانتیک ، چطور میگی بهترین موبایل امساله ؟ ینی هر چی امکانات متوسط تر باشه ، شانس بهترین شدن بیشتره ؟

محمد ص در تاریخ : 1394/5/18

کجا گفته که درب چرم هر شش ماه عوض میشه اونم رایگان؟! جدیه یا شایعس؟!!! اگه اینجور باشه که عالی میشه!

سجاد ا در تاریخ : 1394/5/18

برادر من من العان 4 روزه دارم برای شما قصه تعریف میکنم میگم شما وقتی هنوز گوشی جی 4 و اس 6 رو کنار هم ندیدی و میگی جی 4 فبلته در صورتی که جی فور سایز بدنه اینقدر کوچیکه که باورت نمیشه که صفحه 5.5 اینچی روی گوشی هست و بدنه اندازه ی اس 6 هست من فقط دارم همینو میگم باز شما میگی فبلت حساب میشه والا به خدا منطقتو نمیفهمم

ahmad k در تاریخ : 1394/5/18

دوست عزیز من تا حالا در این مورد چیزی نشنیدم و مطلبی نخوندم.ساخت درب چرم برای ال جی هزینه بالایی برده به طوریکه اختلاف قیمت دو گوشی با درب چرمی و پلاستیکی مبلغ قابل ملاحظه ای میباشد. لطفا برای اثبات صحت ادعایتان لینک از منابع معتبر قرار دهید.ضمنا ما در مورد ایران اینجا بحث میکنیم نه کشورهای دیگر.

سعید ق در تاریخ : 1394/5/18

عزیز داره بهت گرون میده ازش نخر به نظر من از دیجی کالا بگیر هم مطمئن تره هم پک کامل رو داره یعنی باطری اضافه و این چیزا

مقداد م در تاریخ : 1394/5/18

دقت میکنی دو بحث مجزا داریم ؟ یکی فبلت یکی گوشی . این ابعاد 150*76 واسه یه گوشی خیلی بزرگه ولی نوت با 151*79 و 5.7 اینچ صفحه ، سایزش برا یه فبلت مناسبه و کسی دنبال فبلته و امکانات اونو میطلبه دیگه ابعاد اینچنینی واسش مهم نیس ولی گوشی باید خوشدست باشه و اگه قرار باشه الجی به این افزایش سایزش ادامه بده شک نکن جهار سال دیگه به صفحه 6.3اینچی میرسه کلا الجی فک میکنه هرچی بزرگتر تولید کنه فروشش بیشتر میشه در صورتیکه هم با این کارش خوشدستی رو از بین برده هم اینکه توجه نمیکنه اگه کسی حاضر بشه این ابعاد رو تحمل کنه ، چرا نره یه فبلت بخره که هم باتریش و هم سخت افزارش خیلی ازین بهتره ؟ ضمن اینکه بدنه پلاستیکی همیشه ضعیف بوده و هست ولی شما ببین الان ضعیفترین بدنه بین پرچمدارای امسال همین جی4 هست و الجی هم میدونست اگه نیاد روی دوربین زیاد کار کنه ، با توجه به سخت افزار متوسط و بدنه ضعیف و ابعاد و باتریی بد ، دیگه همون طرفداران الجی هم ناامید میشن پس سطح دوربینو به خیلی خوب رسوند ...
اینجا هم بحث واسه مشخص شدن واقعیاته تا خریدار بتونه پولشو که با زحمت بدست آورده بهتر هزینه کنه واسه همین شما اگه علاقه ای به این بحث ها نداری ، خودتو اذیت نکن و کامنتهارو نخون برادر

مسعود ح در تاریخ : 1394/5/18

دوست عزیز گوشی های الجی تو دوسال گذشته جایزه بهترین طراحی رو گرفتن ضمن اینکه جی 3 سال گذشته بهترین گوشی اندرویدی سال گذشته شد .نوت 4 گوشی بسیار عالی شرکت سامسونگ هست ... همچنین شاهکار شرکت الجی (جی 4)هم بهترین گوشی اندرویدی امسال هست .توان مالی داری جی 4 بخر لذت ببر از این غول بی لگ و مشکلات بزرگ.
موفق باشی

محسن خ در تاریخ : 1394/5/17

چه ربطی داره برادر ؟؟؟!!!
ما که سواد فقهی نداریم، اما اگه اینطور باشه که شما میگین پس همه وسایل چرمی مثل:
کیف ، کفش، کت، کلاه، کمربند، دسته ساعت مچی، پالتو و ... که همه چرمی و وارداتی هستند شامل این فتوا میشن
در صورتی که من نوعی در این موارد هیچ چیزی نشنیدم تا حالا :|

سجاد ا در تاریخ : 1394/5/17

امیر جان این گوشی یه سرو گردن از نوت 4 بالاتر هست ... این گوشی 100 در 10 از نوت 4 بهتره و قیمتش از نوت 4 2 سیم خیلی مناسب تر هست

سجاد ا در تاریخ : 1394/5/17

محمد جان از خود نمایندگی الجی داری خرید میکنی ؟
اگه از خود نمایندگی الجی خرید میکنی یه رم 32 گیگ بهت میدن با یه شارژر بیسی (wifi) حواست به اینا باشه چون خود نمایندگی یه همچین قیمتی میده و اگه تو مسابقه عکاسی شرکت کنی یه قاب هم بهت اضافه میدن و بهتره از نمایندگی با همچین قیمتی بخری اگر هم 2 یا 3 تومن بیشتر نصبت به مغازه های دیگه بهت داد بخر چون عرزش داره یه روم میگیری با شارزر بیسی که خودش خیلی هست

سجاد ا در تاریخ : 1394/5/17

اخمد جان دیگه نا اومیدم کردی واقعا
شما داری این برندو بدجور تخریب میکنی .
در مورد باطری یعنی 45 دیقه بیشتر روشن موندن گوشی ایکس اینقدر مزیت حساب میشه ؟
در مورد تنظیمات دوربین شما داری اشتباه میکنی و یکی از مزیت این گوشی اینه که با بیشترین تنظیمات در داخل گوشی طرف هستی و شما اصلا با این گوشی و گوشی رقیبش کار نکردی و داری جانب داری میکنی
در مورد چرمش یه ری جاها حق باشما هست و بستگی به نو استفاده شما داره که چه جوری از گوشی استفاده کنی العان فلان گوشی شما توی دیوار نگاه کن که شیشه پشتش ترک خورده با اصطلاح شرکت سازنده از مقاومت بالایی برخوردار هست ولی باز با این مشکل برخورده
درمورد سخت افزار اینو بهت میگم یه گوشی برای سال قبل نام ببر که از این چیپ و سخت افزار استفاده کرده باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درسته تو نتیجه ی بنچمارک ها خوب عمل نکرده ولی چرا در اجرای بازی های مثل مدرن کمبت 5 ریل رسینگ 3 و اسفالت 8 فریم ریت بالاتری نصبت به بقیه گوشی ها داده درضمن
الجی 810 رو روی جی فلکس 2 بهینه کرده با اپدیت به صورتی که سیستم عامل یکسره با سی پیو درگیر نباشه کاری که سیستم عامل ios داره انجام میده و حرارت اورده پایین
ونمیتونید بگید این سخت افزار خیلی ضعیف هست
شما دارید میگید که اقا اصلا این گوشی به درد نمیخوره

مقداد م در تاریخ : 1394/5/17

اختلاف سایز نوت و جی4 خیلی کمه و واسه 2دهم منطقیه دیگه برادر ینی 2.5 میل از هر طرف ضمن اینکه جی4 هوم فیزیکی نداره پس میتونه فضای مرده کمتری داشته باشه ولی نوت اینطور نیس .

behrooz f در تاریخ : 1394/5/17

سلام
کسی میدونه که شیشه لنز دوربین جی 4 ضد خش هست یا نه؟؟؟
اخه میخوام بدونم با پشت میزارمش رو میز روش خط میوفته یا نه!!!!

dilco d در تاریخ : 1394/5/16

دوستان کسی خبر نداره نسخه تک سیم G4 رو الجی با گارانتی مدیا پردازش وارد میکنه یا نه ؟

دو سیمش نسبت به تک سیم زیاد جالب نیست ... :|

یک سری از دوستان میگن که نسخه تک سیم با دو سیم فرق نداره باید بگم که کاملا اشتباه میکنید !

اگر پشتیبانی نرم افزاری و اپدیت برای شما مهمه پیشنهاد میکنم نسخه دو سیم نخرید ! نه فقط برای این گوشی ، برای همه ی گوشی هایی که هم مدل دو سیم دارن هم مدل تک سیم ، همیشه تک سیم رو بخرید . ( مگر در حالتی که نیاز به گوشی دو سیمکارته داشته باشید که کلا بحثش جداست ) ! نسخه دو سیم معمولا دیر تر از تک سیم ها آپدیت دریافت میکنه . به عبارتی نسخه تک سیم عزیز تر است ...

تفاوت دیگه نسخه دو سیم با تک سیم اینه که اغلب گوشی های دوسیمکارت نسبت به مدل تک سیم مصرف باتری بیشتری دارند چون باید دو تا سیمکارت رو ساپورت کنند ... ( البته ممکنه در برخی گوشی ها زیاد و در برخی خیلی کم و برابر نسخه تک سیم باشد )

تفاوت دیگریشون اینه که پشتیبانی غیر رسمی گوشی های تک سیم از دو سیم بهتره ! برای مثال :
کاستوم رام عالی CLoudy G3 که به جرات میتونم بگم بهترین کاستوم رام برای G3 است و از رام رسمی اندروید 5.0.2 خیلی بهتره و امکانات گوشی G4 رو برای کسانی که گوشی G3 دارند رو به ارمغان اورده روی نسخه دو سیمکارتش نصب نمیشه !!!

این یک سری از تفاوت های نسخه دوسیم و تک سیم بود که بلد بودم گفتم بگم شاید دوستان بخوان اطلاع داشته باشند ...

نتیجه :اگر یک کاربر عادی هستید ( یعنی به عبارتی دنبال آپدیت و ... نیستید ) و گوشی رو برای استفاده روزانه عادی مثل وب گردی و فیلم دیدن و بازی و عکاسی و ... میخواین اونوقت است که تفاوت زیادی بین نسخه دو سیم و تک سیمش وجود نخواهد داشت و نسخه دو سیم نیز کاملا میتونه نیاز های شما رو براورده کنه ...

محمد ص در تاریخ : 1394/5/16

سلام. من این گوشی رو سفارش دادم.با گارانتی 2 ساله مدیا پردازش . پشت چرم قهوه ای.فروشنده گفت 1820 میشه برات. حالا به نظرتون قیمتش مناسبه یا گرون میگه چون دیجی کالا 1799 داره میفروشه و در موقع خرید به چه چیزایی دقت کنم برای اصل بودن و سالم بودن گوشی؟ ممنون میشم راهنمایی کنین...سپاس

امیر ف در تاریخ : 1394/5/14

من نوت 4 دارم خیلی هم ازش راضی هستم ولی میخوام یه دو سیم کارته تهیه کنم موندم دو سیم کارته نوت 4 بگیرم حدودا 2 تومنه یا ال جی رو . به نظرتون کدوم مصلحته؟

ahmad k در تاریخ : 1394/5/14

واقعا دلیل اینکه عده ای میان و با هر مثال و بهانه ای سعی دارن ضعفهای این گوشی را بپوشانند نمیفهمم!؟
دوست عزیزی که این گوشی را خاص عنوان نمودی باید بگویم نه تنها این گوشی و نه این برند یک برند خاص و آنچنان مطرح نیست که میخواهید آن را در اندازه یک لاکچری مطرح کنید.
در مورد مثال مقایسه ماشین هم باید عرض کنم دوست عزیزی که مثال ماشین x و y را زده اید استفاده نکردن از حداکثر قدرت موتور ربطی به سخت افزار و طراحی نداره.ارتباط مستقیم با سیستم عامل داره که سامسونگ آنرا طراحی نکرده و در درجه دوم به نرم افزارها و اپلیکیشنها داره که هنوز نمیتونن از تمام قدرت سخت افزار استفاده کنند.مطمئن باشید با این روند پیشرفت در آینده ای نه چندان دور دارندگان این دو گوشی متوجه تفاوتها خواهند شد.
در مورد جنس بدنه و درب پشت و سئوالاتی از قبیل تغییر رنگ که باز طرفداران آنچنان از این طراحی و انتخاب جنس چرم تعریف میکنند که انگار بدنه فولادی است.بهتره یک سر به سایتهای فروش کالاهای دست دوم مثل سایت دیوار بزنید و ببینید در این مدت کوتاهی که این گوشی وارد بازار شده استفاده کوتاه مدت چه بلائی سر درب پشت آورده.به عنوان یک مثال چند روز پیش یک گوشی برای فروش گذاشته بودن که 4 گوشه یا ضلع درب پشت در اسثر گذاشتن درون جیب و در آوردن ساه شده و تغییر رنگ داده بود و به هیچ طریقی هم پاک نمیشد.
ضمنا در مورد دوربین هم یکی از دوستان دنبال تنظیمی در منوی دوربین میگشت تا بتونه رزولیشن را پایین یا بالا ببره و مثللا از 1920*1080 بذاره روی 1280*720 که ظاهرا چنین آپشنی وجود نداشته.
در مورد ضعف باری و دوستانی که از باطری یدک به عنوان یک مزیت یاد میکنند هم باید بگم چند درصد از افراد حاضرن یک باطری اضافه با خود حمل کنند و چند درصد حاضر هستند روزی دو مرتبه درب پشت گوشی را باز و بسته کنند؟به نظر شما درب پشت بعد از چند بار باز و بسته شدن دچار مشکل و شکستگی خار های پشت نمیشود؟
راستی آن دوستانی که خیلی راحت میگن درب پشت خراب نمیشه و تازه اگر هم بشه خیلی راحت میشه عوضش کرد هیچ قیمت یک درب پشت چرم فابریک را هم اعلام میکنند تا کاربران و خریداران احتمالی بتونن راحتتر تصمیم بگیرن؟؟
در مورد پردازنده و استفاده ال جی از پردازنده 808 اسنپ دراگون شرکت کوالکام بعضیها آنچنان از این انتخاب ال جی تقدیر و تشکر میکنند که گوئی ال جی واقعا یک تصمیم تاریخی گرفته...!!!
دوستان عزیز ال جی هیچ چاره ای جز انتخاب این پردازنده نداشت و در واقع هیچ گزینه دومی پیش رویش نبود.ضعف و وابستگی شرکتهایی مثل ال جی به شرکتهای تولید کننده پردازنده آنها را مجبور میکنه هر چیزی که جلویشان میذارن را استفاده کنند.در واقه چیپ 810 و بعد از آن 820 کوالکام دارای تکنولوژی سال 2015 بود و شرکتها میبایست از آنها استفاده میکردند اما به دلیل نقص و مشکل حرارت این پردازنده مجبور شدن از پردازنده نسل قبل استفاده کنند.حالا نمیدونم چرا وقتی میگن این گوشی در اندازه یک پرچمدار سال 2015 نیست دوستداران ال جی بلافاصله موضع گیری میکنند؟؟
در مورد خدمات و آپدیت و پشتیبانی که دوستان از ال جی تعریف کرده اند باید بگم این یک امتیاز است اما وقتی این شرکت در برخی حوزه های سخت افزاری و تکنولوژی از رقبایش عقب تر هست مجبوره این قبیل خدمات را که هزینه اندکی هم براش داره را انجان بده.در واقع این لطف ال جی نیست بلکه برای حفظ بقاء مجبوره به انجامش است.

saeed r در تاریخ : 1394/5/14

من موندم چطوریه که بعضیا به این میگن بد دست ، به نوت سامسونگ میگن خوش دست،
چطوریه که تا شیش ماه پیش میگفتن بدنه پلاستیکی سامسونگ بهتر از آیفونه ، چون اسلاید کارت حافظه داره و باتریش قابل تغویضه ولی الان 180 درجه نظرشون عوض شده.
...

مقداد م در تاریخ : 1394/5/14

دوست گرامي گوشيهايي داريم كه نه داغ ميكنن نه در بنچماركها ضعيفن
گوشيهايي داريم كه هم زياد داغ ميكنن ولي در بنچماركها نتايج خوب و قابل قبولي گرفتن
گوشيي هم داريم كه داغ نميكنه ولي در بنچماركها متوسط ظاهر شده و جي٤ در اين محدوده قرار ميگيره ضمن اينكه چه ايرادي داره نتايج بنچمارك بهترين باشه ؟؟ نميشه كه حالا كه اينقد اختلاف زياده بين اين دو ، ادعا كرد بنچمارك فقط يه عدده . فك ميكنم بايد واقعيات هر گوشيو قبول كنيم مثلا شما بايد بپذيرين گوشي شما كه بالاي ١،٨٠٠ تهيه كردين از لحاظ سخت افزار يه عملكرد قابل قبول داره و جزو بهترينها نيس ...

سجاد ا در تاریخ : 1394/5/14

مقداد جان شما اصلا این دوتا گوشی رو کنار هم دیدی ؟
تو ابعاد و اندازه ی بدنه زیاد بزرگ تر نیست و اگه زیاد دقت نکنی چیزی معلوم نمیشه و فقط صفحه نمایش هست که بزرگتر هست و به این میگن قدرت در طراحی
شما این گوشی رو بزار بقل نوت 4 اون موقه متوجه میشی که چقدر بدنه نوت بزرگ تر است و صفحه نمایش 2 دهم اینچ بزرگ تر هست پس فبلت حساب نمیشه و قدرت طراحی الجی رو میرسونه

amir - در تاریخ : 1394/5/14

نه دوست عزیز این گوشی مثل 99% دو سیمهای بازار فقط یک مودم داره .
واسه همین نمیشه همزمان این یه مودم دو تا خط رو نسل 3 یا 4 پوشش بده.

مشخصات خود سازنده رو ببینی میگه dual standby.

مقداد م در تاریخ : 1394/5/13

سجاد عزیز به هر حال ابن ابعاد خیلی بزرگه وایه یه "گوشی" و اگه کسی قصدش این ابعاد باشه ، باید فبلت بخره که هم باتریش خیلی بهتره تا این گوشی هم سخت افزارش مدرن و بهتره . ضمن اینکه اون عیب گوشی که مد نظر شماست رو بنده بارها و بارها اشاره کردم ولی شما ندیدی برادر

مقداد م در تاریخ : 1394/5/13

ممنونم امیر آقا شما استاد ما هستی ممنونم به خاطر راهنمایی های شما . استفاده کردم از مطالبتون

haj hossein h در تاریخ : 1394/5/13

با سلام
رفقایی که ال جی جی 4 پشت چرم دارن بدونن
به علت اینکه چرمش از کشور غیر اسلامی هست حکم مردار رو داره پس اگه خواستید نماز بخونید حتما از جیبتون در بیارید.
اگه باهاش نماز بخونید نمازتون باطله.به نظر برخی هم نجاست داره پس حواستون باشه.
اینیم که میگن یه لایه روشه و چرمش در اصل زیرشه غلطه.چرم اگه چیز پلاستیکی روش باشه خراب میشه در ثانی طرف نیمده که چرم بسازه پیدا نباشه ثالثا در صورت وجود روکش فقط بحث نجاستش منتفیه ولی برای نماز نباید تو جیب باشه.

hamid a در تاریخ : 1394/5/13

بزاريد مثالتونو كه نقص داشت كامل كنم.
من يه ماشين x و يه ماشين y دارم. ماشين x موتورش خيلي قويه ولي ماشين جوري طراحي شده نميتونه از قدرت موتور استفاده كنه. ولي ماشين y يه موتور ضعيفتر از موتور ماشين x داره ولي طوري طراحي شده كه از حداكثر قدرت به نحو احسنت ميتونه استفاده ببره. به نظر من كه.
اين مثال رو طوري ديگه اي هم ميشه نگاش كرد( با توجه به اينكه مثال درستي نبود از اول) : ما ميگيم يه ماشين پورشه و يه استون مارتين داريم همه ميدونن كه پورشه سرعتش خوب تره ولي استون مارتين دست هر كسي نيست و فقط ادماي اسپشل و خاص ازش استفاده ميكنن. اگه يه استون مارتين و يه پورشه رو كنار هم بزاريد هيچ کس نمياد دست رد به استون مارتين باكلاس و فول اپشن و خاص بزنه براي ماشيني كه فقط ميتونه سرعت بره ...

hamid a در تاریخ : 1394/5/12

دوستان اين سخت افزار اگه ميان رده بود مثل گوشي x و y لگ ميزد يا اگه مهندسيش بد بود مث گوشي هاي به قول خودشون پرچمدار در حد بخاري داغ ميكرد. در ضمن وقتي ميگيم پرچمدار يني از لحاظ پشتيباني هم پرچمدار باشه نه اين كه بعد دو سال كه يه گوشي هاي ديگه توليد كرد ديگه بيخيالش بشه و بعد دو ماه بروز رساني هاشو با مشكلات فراوان بيرون بده.
هنوز هم رو حرفم هستم كه يه پرچمدار نبايد با هدف اين توليد بشه كه عدداشو تو بنچمارك بالا ببره.

Amir k در تاریخ : 1394/5/12

سلام ببخشید دیر شد چند روزی مسافرت بودم دسترسی به شبکه رایتلنداشتم
هیچ مشکلی از لحاظ آنتن دهی همراه اول موقع استفاده از اینترنت رایتل نداره و اگه کسی زنگ بزنه زنگ میخوره

ممنون از پاسخ شما و همه دوستانی که پاسخ دادن

مسعود ح در تاریخ : 1394/5/12

سلام دوست عزیز اصلا چرمش تغییر رنگ نمیده و از جنس مرغوبیه و حتی بر فرض محال تغییر رنگ بده خیلی راحت در بازار پیدا میشه و شما میتونید با هزینه کمی درب پشت گوشی رو عوض کنید هر رنگی که دلتون بخواد .
موفق باشید و از استفاده ازاین گوشی بی رقیب لذت ببر.

Zabih K در تاریخ : 1394/5/11

سلام من جی 4 رنگ زرشکی دارم چرمش مقاومتش کمه و خط خش میوفته ولی انصافن رنگش اصلا به هیچ وجه تغیر نکرده و نمیکونه

omid N در تاریخ : 1394/5/11

بررسی کامل جی4 بعد از 1 ماه استفاده.
1. صفحه ی نمایش: به جرات میشه گفت بهترین صفحه ی نمایش روی گوشی های موجود در بازاره و رنگ ها رو دقیقا همونی که هست نشون میده این دقیقا همون رنگ واقعی خودش. رنگ مشکی کاملا غلیظ شده و اگه بخام اشکالی وارد کنم به رنگ سفیده که سفید خالص نیست
2. طراحی در استفاده ی روزانه: در یه کلام میشه گفت هیچ آقایی وجود نداره که این گوشی تو دستش به راحتی جا نگیره و به راحتی نتونه ازش استفاده کنه. البته میشه گفت برای خانما و بچه ها کار کردنش با 1 دست میتونه مشکل باشه ولی اقایون خیالشون راحت باشه.
گوشی به راحتی تو دست جا میگیره و با انحناش کف دست میچسبه و حس امنیت فوق العاده ای رو القا میکنه جوری که ادم دلش نمیخاد بزارتش توی جیب.
گوشی من چرم زرشکیه
توی این 1 ماه بدون اینکه گارد داشته باشم هیچ خطی روش نیفتاده چرم شل نشده لکه نشده پوسته نشده و تغییر رنگ نداده.
فقط حواستون به خودکار باشه. جوهر خودکار به سختی از روش پاک میشه
3. دوربین: اینطوری توصیفش میکنم. توی روز عالی توی شب بی همتا
توی روز با اختلاف کم از بهترینای بازار بهتره ولی توی شب شاهکارشو نشون میده و عکسای عالی و تمیزی میگیره جوری که از عکاسی تو شب لذت میبرین.
4. سخت افزار: چیزی در حدود 96 تا نرم افزار پزشکی و اینترنتی و حتی بازی روش نصب کردم و تا الان توی این 1 ماه 1 مورد هم هنگ نداشته. لگ نزده. کرش نداشته. ولی اگه بالای 20 تا برنامه همزمان باز کنین توی کمی مکس رو توی باز کردن برنامه های جدید میتونین ببینین.
باتری: باتری این گوشی میتونه هم یه نقطه قوت باشه هم یه نقطه ضعف. نقطه قوت از این نظر که توی کار کردن با اینترنت و توی فیلم دیدن خیلی دوام بالایی داره و ضعفش توی بازی های سنگینه که دوامش کمتره.
در کل به راحتی با کارکرد 4 ساعت مطالعه و چت و 3 ساعت فیلم دیدن و 1 ساعت مکالمه میتوته تا اخر شب دوام بیاره ولی اگه خیلی مصرفتون زیاده باتری یدکی رو همراه خودتون ببرین.
سرعت شارژ شدن این گوشی حدود 110 دقیقست که بعد خریدن کوئیک شارژر به حدود 75 دقیقه رسید.
یک اپدیت هم برای این گوشی ارائه شد که 3 تا تغییر توش داد
1. کیفیت تاچ گوشی رو خیلی بالا برد
2. سرعت شارژ شدن گوشی رو بالا بردِ
3. تولید حرارت گوشی هم بیشتر شد که امیدوارم با اپدیت بعدی رفعش کنه
اسپیکر: کاملا بلند و کیفیت صدا عالی. صدای اضافی یا ناهنجار تولید نمیکنه.
رابط کاربری: به جرات میشه گفت کامل ترین رابط کاربری اندروید رو داره با دریایی از شخصی سازی ها رابط کاربری ای که نه بدون امکانات اضافیه مث سونی نه سنگین و کنده مث سامسونگ نه خشک و بی روحه مث اچ تی سی. تمام قابلیت های کاربردی. و مفید رو فراهم کرده و انواع شخصی سازی ها رو گذاشته بدون اینکه سنگین بشه و بسیار روونه.

amir - در تاریخ : 1394/5/11

مقداد جان فکر کنم مثالها رو ملموس تر بزنی راحت تری( ظواهر امر میگه اونایی که با شما دیالوگ دارن متوجه منظور فنی و تخصصیتون نمیشن ).

* در این مثالها هیچ گوشی از هیچ برندی مد نظر نیست .
دیدگاه و طرز فکر مورد نظره.
برداشت آزاد

بعنوان مثال بی ام و سری 5 از نظر خیلیا چون سری 5 هست یه ماشین نسبتا لوکس و اسپرت خانوادگیه .

متوجه تفاوتهای فنی تر مثل حجم و قدرت موتور و تفاوت شاسیها و کلیه بخشهای فنی با عملکردای کاملا متفاوتشون نمیشن.
فقط ظاهر و بدنه رو میبینن که مثل هم هستن.

این سری از موتور 1800 سی سی 4 سیلندر که 518 میشه رو داره تا موتور 8 سیلندر 4 لیتری مدل 540 و حتی 5 لیتری 10 سیلندر ام 5.

همونطور که میدونید از نظر ظاهری و حتی اکثر آپشنهای اصلی موجود مثل هم هستن.
یا همه رو میشه با پکیجهای استاندارد خود شرکت مثل هم درآورد.

همه اشون هم حداکثر سرعتشون از فرضا 120 کیلومتر مجاز کشور ما و خیلی کشورای دیگه به مراتب بیشتره.
آدم معمولی میگه بقیه اش به چه دردی میخوره .(حداکثر سرعت خودروهای مافوق کوچک و ضعیف شهری هم از سرعت مجاز اکثر کشورها بیشتره )

بخاطر تفاوت تکنولوژی و قدرت موتورها میزان مصرف و آلودگی هم فرق میکنه و مجموع این تفاوتهای فنی تعیین کننده کلاس کاری و ارزش خودرو هست نه ظاهرش .

قیمت این سری 5 های ظاهرا مشابه میتونه تا بیش از 2 تا 3 برابر تفاوت داشته باشه.

سریهای پایه خودروهای زیر معمولی خانوادگی با عملکرد ضعیف یا متوسط حساب میشن که بیشتر بدرد سفرهای درون شهری میخورن.
مدلهای قویتر جزو سدانهای اسپورت با رنکینگ جهانی و پرچمدارهای سازنده در اون سری هستن.

عادیه که خیلیا بخاطر قیمت اولیه و هزینه نگهداری یا عدم نیاز خاص نمونه های پایه رو انتخاب میکنن خیلیا نمونه های پرقدرت رو.

مشکل اونجاست که مثلا یکی بره 520 چهارسیلندر رو به قیمت 540 بخره و بگه چون سری 5 هست پس خودبخود رده اسپرتی محسوب میشه .
حداکثر سرعت و شتاب و عملکردهاش هم نصف پرچمدارهای رده بالای رقباست همه اش اعداد و ارقام روی کاغذ و تستهای پیسته.
برای کارهای روزمره من کاربردی نداره پس نتیجه میگیریم عملکردش عالیه.
متوجه اضافه پرداخت هم بابت عدم شناخت از رده بندیها نمیشه
کلی هم حال میکنه

شاید خیلیا علاقه دارن اینطور به مسایل نگاه کنن که شخصیه.

در بررسی فنی و مقایسه ها ملاک برتری محصول ایکس نسبت به ایگرگ همین پارامتراییه که به چشم 95 درصد افراد معمولی نمیاد یا اصلا از وجودشون اطلاعی ندارن.

وگرنه با دید 4 نفر رو با اسباب و اثاثیه و کولر روشن و نمیدونم پخش 500 وات چه ماشین مد نظر بی ام و 540 باشه چه سمند معمولی در بهترین شرایط زودتر از 4 ساعت نمیشه از تهران رسوند به اصفهان ( قوانین و کنترلهای راهنمایی و رانندگی اجازه اش رو نمیده )

ولی کیفیت این سفر 4 ساعته خیلی متفاوته ....
میزان هوایی که آلوده شده خیلی متفاوته....
در شرایط غیر معمول تجربیات سرنشینان و عملکردهای ماشینها خیلی متفاوته ...
میزان تجهیزات رفاهی ( و البته ایمنی که ممکنه 30 سال یکبار اشخاص باهاش برخورد عملی نکنن ) خیلی متفاوته ....
چون تکنولوژی مورد استفاده متفاوته.

بابت این بخش تفاوتها دو تا ماشین حدود 20 تا 25 برابر تفاوت قیمت دارن !

حالا ممکنه کسی بخش اول رو مبنا قرار بده که بنظر من تفاوتی نیست و مثلا سمند رو انتخاب کنه که اکثریت اینکارو میکنن.

ولی بعید میدونم کسی پیدا بشه بر مبنای همون بخش اول استدلال کنه عملا فرقی ندارن بهمین دلیل بیاد بابت یک سمند پول بی ام و رو پرداخت کنه !
و به بقیه هم توصیه کنه.

mrj 9 در تاریخ : 1394/5/10

سلام باید با گوشی یه عکس بگیری بعد گوشی رو با فاکتورش ببری به یه سری نمایندگی که ادرس نمایندگی ها تو سایت الجی هس.

pedram s در تاریخ : 1394/5/8

سلام رم 32 گیگ و باتری و پایه شارژر تو همه ی بسته هاش هست یا گارانتی خاصی فقط اینا رو میده؟؟

behnam J در تاریخ : 1394/5/8

همه ی 2سیم کارت ها همین مشکل رو دارن.
وقتی از اینترنت رایتل استفاده می کنی مشکلی از لحاظ آنتن دهی همراه اول که ندارید؟
چون من هم میخوام رایتل رو واسه اینترنت و همراه اول برای مکالمه استفاده کنم. ممنون می شم تجربه خودت رو بگی

behrooz f در تاریخ : 1394/5/8

بچه ها کسایی که این گوشی و دارند...واقعا چرمش زود تغییر رنگ میده؟؟؟چون من چرم قهوه ای شو دوست دارم و میخوام اونو بگیرم....
اگه کسایی که چند مدته که اینو دارندو تغییر رنگ داده لطفا بگن که ادم چرم مشکیش و بگیره

سجاد ا در تاریخ : 1394/5/8

مقداد دادا
مثلا شما العان میگی که گوشی فلا هیچ مشکلی نداره و از مشکلات اون هیچ جرفی نمیزنی و فقط میگی فلان گوشی سی پی یوش میان رده هست و فلا گوشی سی پیوش خیلی عالی هست شما از مشکلات گوشی های دیگه بگو ولی مشکل اون گوشی که خودت مد نظرت هست هم بگو که طرف فکر نکنه یه گوشی هیچ عیبی نداره یا یه برندو تخریب نکن همین دراخواستی ازت دارم همین

سجاد ا در تاریخ : 1394/5/8

صفه نمایش 5.5 اینچ بزار بقل صفحه نمایش 5 اینچ ببین چقدر فرقشونه شما داری همه چیرو بر اساس تعصب میگی ولی طراحی الجی جوری بوده که 5.5 اینچ رو با 5 اینچ نتونی تشخیص بدی همین

مقداد م در تاریخ : 1394/5/7

دوست عزيز بالاخره اين تفاوتهاي در بنچماركها خودشو نشون ميده و اگه قرار بود طبق حرف شما در عمل تفاوتي بين آدرنو٤١٨ با مالي٧٦٠ نباشه ، پس چرا كمپانيهايي مث كوالكام مدام در حال پيشرفت دادن سخت افزار هاشون هستن ؟ ميتونن راحت بگن چون شما عملا فرقي بين آدرنو٤١٨ با آدرنو٢٠٣ حس نميكني پس من كوالكام ، همون ٢٠٣ رو جاي ٤١٨ ترجيح ميدم ! قبلا هم گفتم وقتي بحث راجع به مقايسه نتايج بنچمارك بي ارزشه كه تفاوتها ناچيز باشه مثلا 801 ac با ab ولي الان تفاوت بين اكسينوس و ٨٠٨ خيلي زياده و نميشه اينقد فاصله ايجاد شده رو با گفتن يه جمله "در عمل هيج تفاوتي ندارن" ناديده گرفت و اين حرف شما دقيقا مث اين ميمونه بگيم تيم ششم لاليگا هيچ تفاوتي با تيم اول نداره . در مورد رضايت هم بله تعريف رضايت رو درست گفتين ولي فروش خيلي كم جي٤ در دنيا نشون ميده مردم از امكانات اين گوشي راضي نيستن و پيشرفت اونو نسبت به جي٣ زياد محسوس نميدونن مثلا همون جنس بدنه همون باتري ضعيف و گرافيك و پردازنده اي در بنچماركها در سطح يه پرچمدار ظاهر نشده و همينها روي راي شون تاثير شديد داره و اين عدم رضايت رو با استقبال كم نشون ميدن . ضمن اينكه دوستان طرفدار جي٤ براي يه بازي جي تي اي اومدن نتايج بنچمارك رو كلا رد كردن و نتيجه گرفتن آدرنو٤١٨ بهتره تا مالي٧٦٠ همچنين وقتي اشاره ميكنم بدنه پلاستيكي ضعيفتره نسبت به شيشه يا آلومينيوم ، نميدونم كجاش غير منطقيه يا قدرت پردازنده و گرافيك يا كم مصرفي چيپ ١٤نانومتري مقابل بيست نانومتري

مسعود ح در تاریخ : 1394/5/7

سلام دوست عزیز چنین مشکلی در گوشی بنده وجود نداره به یک نمایندگی مجاز مراجعه کنید .

مجید م در تاریخ : 1394/5/7

علتش اینه که این گوشی دوال استندبایه یعنی وقتی با یکی تماس میگیری دومی استندبای میشه الان فکر کنم تنها گوشیی که دوال اکتیو هست lenovo vibe z2 pro هست که هیچ کدوم از سیمها از دسترس خارج نمیشن چون دو تا مودم داره...

mrj 9 در تاریخ : 1394/5/7

■ گوشی دو سیم کارت پسیو یا غیر فعال

این گوشی ها دو تا سیم کارت می خورن اما فقط می تونیم از یک سیم کارت در لحظه استفاده کنیم ، یعنی برای استفاده از هر سیم کارت ، باید روی اون سیم ، سوئیچ کنیم . این کار توسط خود ما باید انجام بشه .
■ گوشی دو سیم کارت آماده به کار StandBy

این مدل گوشی ، احتیاجی به سوئیچ نداره اما بازهم در یک لحظه فقط یکی از سیم کارت ها می تونه درگیر بشه ، مثلا اگه یه سیم کارت زنگ بخوره ، تا اتمام مکالمه ، اون یکی سیم کارت نمی تونه زنگ بخوره . هر سیم کارتی که زودتر زنگ بخوره یا اس ام اس بیاد اولویت با اونه .
■ گوشی دو سیم کارت اکتیو یا فعال

همونجور که از اسمش معلومه ، این گوشی ها همه جوره آماده به رزم هستن ، یعنی اولویت بندی واسشون معنی نداره ، جفت سیم کارت ها رو به طور کامل ساپورت می کنن . دو تا فرستنده و گیرنده رادیویی مجزا دارن

ahmad k در تاریخ : 1394/5/7

بشترین رضایت مندی مشتری از ال جی در مبحث خدمات میباشد.به قول خوده شما همان آپدیتها
زمانیکه ال جی از نظر سخت افزاری از بقیه برنده عقب میافتد سعی میکند در موارد نرم افزاری جبران کند.دوست عزیز آپدیتهای به موقع برای یک برند یا گوشی آپشن مهمی است اما صحبت ما اینجا سخت افزار مورد استفاده و قیمت گوشی با توجه به قدرت آن است.
یک مثال عرض میکنم شاید مسئله روشن شود.
ما میگیم این عروس زیبایی و کیفیت لازم را ندارد.دست پخت خوبی ندارد.خیاطی بلد نیست.قدش بی اندازه بلند است و با این مشکلات این میزان مهریه برایش ارزشمند نیست.
برخی عاشق و شیفه که عشق منطقشان را کور کرده معایب را مزایا میبینند که با این عده نمیتوان کاری کرد.برخی هم تمام این معایب را نادیده گرفته و میگویند این عروس مثلا به سه زبان تسلط دارد و یا مثلا شیرینی خیلی خوب میپزد.
خوب آیا یک داماد میخواهد تمام عمرش به جای غذا شیرینی بخورد؟شیرینی مهمتر است یا غذا؟
رضایتمندی از خدمات و آپدیتهای مکرر مهمتر است یا کیفیت و امکانات و قدرت اولیه؟
ارزش خرید و پولی که در برابر کالا از بابت کیفیت اولیه میدهید مهمتر است یا ارزش خدمات در آینده؟

در مورد نام برندی که به موقع آپدیت دریافت کنه هم فکر کنم ایم موتورولا را شنیده باشد.از نظر آپدیتهای به موقع بسیار خوب عمل میکنه و ضمنا در همان مبحث رضایتمندی مشتری هم جزو برترینها میباشد.
در کل شما باید باین نکته توجه داشته باشید که سیاست شرکتها در شرایط مختلف متفاوت است و کاربران در کل مجموع عوامل را مد نظر قرار میدهند.

Amir k در تاریخ : 1394/5/7

سلام به همگی
این گوشی رو 33روزه خریدم تا الان در هیچ زمینه ای باهاش مشکلی نداشتم
ولی امروز که دوسیم روش گذاشتم وقتی که داری با سیم یک حرف میزنی اگه کسی به سیم دوم زنگ بزنه میگه در دسترس نیست
الان مشکل از گوشی یا همه دوسیم کارته اینجورین
درضمن سیم یک رایتله وسیم دو همراه اول
ممنون

سجاد ا در تاریخ : 1394/5/6

سلام احمد جان خوبی دادا
دادا شما میگی یعنی یکی از مهمترین ملاک ها برای انتخاب گوشی بنچمارک هست ؟
و بنچمار همه چیز گوشی رو تایید میکنه و نمیشه بدونه بنچمارک یه گوشی بهتراز رقبش باشه ؟

hamid a در تاریخ : 1394/5/6

دوست عزيز شما كامنت رو نميخوني و تا ميبيني كه مخالف نظر شماس سريع منفي ميدي و ميخواي نظر خودت رو غالب كني.
من گفتم بنچمارك بي ارزشهههه؟؟؟؟؟؟ من ميگم بنچمارك و اعداد و ارقام در مقام و در مقايسه با عمل بي ازش ميشه.
شما خودت بگو رضايت مشتري شامل چي ميشه؟؟؟؟
دوست گرامي رضايت مشتري يني مشتري بابت پولي كه ميده و محصولي كه دريافت ميكنه رضايت كاملي داره. اگه محصول با كيفيت نباشه كه مشتري از پولي كه ميده راضي نيست(صرفا جهت اطلاعتون گفتم كه وقتي مشتري حسي به محصول نداشته باشه وبعد خريد محصول احساس كنه پولش تلف شده رضايت مشتري پايين تر مياد مثل گوشي هايي كه ميبينيم)
در ضمن شما يه گوشي اندرويد رو اسم ببريد كه مثل ويندوز يا ios بروز رساني هاشونو به موقع دريافت كنه. فقط اسم يه گوشي رو اگه تونستين نام ببريد من ديگه ساكت ميشم.
خواهش ميكنم دوستان تا يه نظر مخالف ميبينن شروع نكن كه با هر حرف بدون منطقي نظر مخالفشونو سركوب كنن.

Maryam V در تاریخ : 1394/5/6

دوست عزیز این نکته رو بهتره یاد اور بشم که طی دوسال گذشته دو محصول الجی بهترین طراحی بین تمام گوشی ها رو داشتند.مطمئنا تمام کسانی که الجی دستشون گرفتن میدونن اگه گوشی رو روی سطح صافی بذارن طراحی گوشی جوری هست که به هیچ عنوان به قول شما لق نمیخوره .

Maryam V در تاریخ : 1394/5/6

سلام بله دوربین جلو و پشت گوشی واقعا میشه گفت جز بهترین هاست.درب پشت که چرمی هست کیفیت بالا و ضمن اینکه این درب قابل تعویض میباشد حتی درصورت بوجود اومدن حادثه ای قابل تعویضه .باطری گوشی برای استفاده روزانه خوبه و من خودم از صبح تا ظهر سرکار استفاده میکنم و در محل کارم به وای فای متصل هستم و تا ساعت 9 شب چیزی حدود 35تا 40 درصد شارژ داره.زمان شارژ شدن نزدیک دوساعت گاهی کمتر گاهی بیشتر.البته این گوشی شارژر سریع داره و باید تهیه کنید که من از موجود بودنش اطلاعی ندارم.

علی س در تاریخ : 1394/5/5

سلام مجدد
دوستان میخواستم 2 نکته‌ی منفی دیگه در مورد این گوشی بگم. امیدوارم که کمک کرده باشم.
1- برخلاف انتظار من، تنظیمات 60 فریم در ثانیه برای فیلم برداری و همچنین فیلم برداری سریع رو نداره.
2- اگه تنظیمات صدا رو از یک حالت به حالت دیگه تغییر بدم مثلا به حالت لرزش، حدودا 3-4 بار و با فاصله زمانی 1 دقیقه، صفحه گوشی روشن میشه و گوشی میلرزه ....این مشکل برای من که دانشجو هستم و مدام گوشی رو روی حالت ویبره قرار میدم اذیت میکنه..... بعد از جستجو فهمیدم که این مشکل ممکنه مربوط به اندروید 5 باشه. به نظرتون گوشی من مشکل داره و یا شما هم به این مشکل برخورد کردید؟؟خواهش میکنم کسانی که راه حلی برای این مشکل دارن راهنمایی کنن؟؟

Hossein . در تاریخ : 1394/5/5

پس چرا ارزون نمیشه این ؟ از قیمت اولیش خیلی کم افت داشته. الآن میشه با پولی که واسه جی4 باید بدیم، یه اس6 و با اضافش هم هدفون فوق العاده ریزر کراکن رو خرید و عشق کرد! چرا [اینجوریه] افت قیمتش ؟

سجاد ا در تاریخ : 1394/5/5

سلام دوست عزیز
دوربین جلو که واقعا فوق العادست
دوربین پشتم خیلی عالی عمل میکنه فقط بستگی به هر محیط باید بهترین تنظیماتو عمال کنید و در دوربین جی 4 قابلیت نوردهی با عملکرد خیلی عالی داره و در عس برداری درشب فرمت مناسب رو انتخاب کنید که نویز عکس ها در شب گرفته شود همین

hamid a در تاریخ : 1394/5/5

امروز خواب بودم خواهرزادم گوشي رو با چنگ و دندون گرفته بود داشت گاز ميگرفت و چنگ مينداخت بهش ولي چرمش اخ نگ فت خدايش.

مقداد م در تاریخ : 1394/5/5

بله لذت بخشتره و قبول دارم و اينم قبول دارم جي٤ از سيكس پلاس خوشدست تره چون واقعيته ولي يه گوشي با ابعاد نهايتا ٥.٢ جالبه و بيشتر از اون ميشه فبلت و كسي كه گوشي بخاد ، طبيعتا اندازه معقولتر رو پسند ميكنه

مقداد م در تاریخ : 1394/5/5

حميد جان واقعيات رو ببينيم بهتره وقتي عملكرد سخت افزار اينو نشون ميده من چي بگم ؟ بگم آرنو٤١٨ بهتره از مالي٧٦٠؟

مقداد م در تاریخ : 1394/5/5

دوست گرامي اون ٤٧٠٠٠ واسه زمان خودش بود و الان ٧٠٠٠٠ داريم و جي٤ تازه معرفي شده و نميشه اونو با جديدها مقايسه نكرد و نميشه اونو رقيب نوت٤ دونست ... همچنين لطفا ببين چيپ مدياتك ٦٧٩٥ام به ٥٠٠٠٠ رسيده همچنين بالاخره اين مقدارها در بازيها مشهوده و تاثير داره در حد يك و نيم ثانيه كما اينكه ويديويي ميديدم هر بازيي رو جي٤ با تاخيري مشهود اجرا ميكرد همچنين وقتي در نتايج بنچمارك آن اسكرين ، جي٤ نتايجش اونجوره و يه ٢كي ديگه يه جور ديگه و اختلاف زياده ، نميتونم بگم هر دو در يه سطح هستن

مقداد م در تاریخ : 1394/5/5

سجاد جان من به آقاي اميرپارسا ، چهار پيشنهاد دادم كه سه تاش مربوط به خود الجي هست و اون يكيش هم همه رو در نظر ميگيره مثلا اپل اچ تيسي هواوي و من خاستم ايشون با پولشون انتخاب بهتري كنه همچنين من با آرامش مطلبمو گفتم و اديت صورت نگرفت كه بگيم جاييش تند رفتم ؛ همينطور سجاد جان من بارها قبلا ميگفتم كار بسيار خوبي كرده از ٨١٠ استفاده نكرده و اون گوشي هم كه اشاره كردي واسه الان و اين زمان ارزشي نداره . بنده ارادت دارم

مسعود ح در تاریخ : 1394/5/5

سلام دوستان عزیز روی صحبتم باکسانی هست که میخوان این گوشی رو خریداری کنن و اومدن اینجا اطلاعاتی کسب کنن.
اول اینکه به عنوان یه برادر میخوام تجربمو دراختیار تون قرار بدم اگر قابل بدونید.
دوستان توجه کنید.اگه میخواین این گوشی رو تهیه کنید بهتون قول میدم از خریدتون پشیمون نمیشید.چرا که این گوشی و حتی گوشی های پرچمدار دیگه واقعا سخت افزارو نرم افزاری خیلی قوی تر از نیاز منو شما دارن.پس تو خریدتون واقعانباید زیاد دنبال عدد و رقم باشید چون واقعا برادر کوچک این گوشی(جی3) سال گذشته باوجود اون رقمهای بالایه گوشیهای دیگه بهترین گوشی اندروید سال شد و پس از ایفون 6گوشی دوم در بین تمام گوشی ها شد.پس عدد و رقم رو ملاک قرار ندید مهم شما هستین که از چه گوشی لذت میبرین و واقعا اگر این برند رو پسند کردید شک نکنید خیلی بیشتر از اون چیزی که انتظار دارید شما رو ساپورت میکنه.
اینجا رو دراختیار ما قرار دادن تا منو شما اگر تجربه کار کردن با این گوشی رو داریم تجربیاتمون دراختیار هم بذاریم. و من به خودم اجازه نمیدم برم تو پیج گوشیه دیگه ای که اصلا تجربه ای درموردش ندارم و تا میتونم اون گوشی رو بکوبونم.
به هر حال از دوستان خواهش میکنم واقعا اینجا تجربیات و اطلاعات مفید قرار بدن تا بقیه هم استفاده کنن.اینکه بیاییم زیر پیج این گوشی اطلاعات غلط قرار بدیم درست نیست چون حتما خیلی از اشخاصی که اینجا میان از بنده هم با سواد تر و با فهم تر هستند.ممنون از کسانی که اطلاعات مفید میذارن و ممنون از این سایت خوب
سربلند باشید .

ahmad k در تاریخ : 1394/5/5

دویت عزیز مبحث رضایتمندی مشتری هیچ ارتباطی به ابعاد و جنس بدنه و سخت افزار نداره.
لطفا در اینمورد کمی در اینترنت سرچ کنید و تحقیق کنید تا متوجه فاکتورهای مبحث رضایتمندی بشوید.
لذا برتری ال جی در این مورد نمیتواند توجیهی باشد مبنی بر کیفیت و قدرت محصول تولیدی.

ضمنا خیلیها هستند که سالها دارن از گوشیهای اندرویدی استفاده میکنند و مشکلی ندارند.شما فکر میکنید گوشیهای اندرویدی بعد از دو سال دور اندخته میشن که توصیه میکنید کسانیکه میخواهند چندین سال از گوشی استفاده کنند برن سراغ ویندوزفون یا آی او اس؟؟

و اما در مورد بنچمارک.کل دنیا و شرکتها و موسسات و تولیدکنندگان بزرگ و بسیاری از خریداران مطلع و آگاه از نتایج بنچمارکها و تستها در انتخاب استفاده میکنند و حتی شرکتهای تولید کننده بزرگ هم محصولاتشان را در اختیار منابه معتبر قرار میدهند تا با تست نتایجسان را منتشر کنند انوقت شما و تعداد معدودی دائم برای توجیه خود و دیگران منکر این معادله هستید.
دوست عزیز اگر چنانچه از روی عدم اطلاع و آگاهی این نظر را میدهید لطفا کمی وقت بگذارید و در اینترنت سرچ کنید و از منابع معتبر اطلاعاتتان را در این زمینه افزایش دهید.اما اگر به عنوان یک فروشنده قصد توجیه ضعفهای این گوشی را دارید من حرفی برای گفتن ندارم.

ahmad k در تاریخ : 1394/5/5

سلام دوست عزیز
پیامهایی با مضمون پیام شما را بارها در این تاپیک و بقیه تاپیکها دیده ام.
امیدوارم نظر منو حمل بر بی ادبی و یا مخالفت نذارید.
اینجا و یا هر تاپیک دیگر قرار نیست طرفداران یک برند دور هم جمع شوند و شروع کنن به حق و یا نا حق از یک برند خاص تعریف و تمجید کنند.اینجا مکانی است که دارندگان و خریداران گوشی و یا خریداران جدیدی که قصد دارند با مبلغ مشخصی اقدام به خرید گوشی کنند مراجعه میکنند تا بتوانند از معایب و مزایای گوشی مورد نظرشان مطلع شوند تا بتوانند به درستی انتخاب انجام دهند.
معایب و مزایای یک کالا هم زمانی مشخص میشود که بتوان آنرا با کالاهای مشابه مورد مقایسه و نقد و بررسی قرار داد.
این مورد مقایسه و روشن کردن موارد مثبت و منفی یک کالا هم ارتباطی به طرفداری و مخالفت با یک برند بخصوص ندارد.قرار نیست طرفداران یک برند کمپین تشکیل دهند و از عنوان ها و کالاهای دیگر حرفی نزنند.
البته شاید در برخی موارد بحث کلکل و مواردی این چنین پیش آید اما در کل تنها با مقایسه میتوان به نتیجه رسید.

امیرپارسا م در تاریخ : 1394/5/4

باز هم سلام...!
میخواستم بدونم عایا دوربین جلو و عقب خوبه و درحد یک گوشی واقعی هست؟
سوال دوم هم میخواسم بدنه چرمیش رو بپرسم خوبه؟ ارزش داره بخریم؟ خراب نمیشه پس از یکی دو سال؟
و سوال آخر باتریش هس و چقدر طول میکشه تا شارژ شه؟
مرسی از توجهتون

mrj 9 در تاریخ : 1394/5/4

دوست عزیز و گرامی من به هیچ وجه نمیخوام با شما کل کل کنم.
در مورد 5.5 اینچ بودن صفحه نمایش خوب این دیگه سیاست الجی بوده.از نظر من تماشای فیلم و بازی کردن تو 5.5 اینچ نسبت به 5 اینچی ها خیلی لذت بخش تره.نه به خاطر اینکه جی4 صفحش5.5 اینچیه.در کل گفتم.
شرکتهای های دیگه هم دوتا پرچ دارم دران یکی با صفحه نمایش کوچیکتر و یکی با صفحه نمایش بزرگتر نمونه بارزش ایفونیا اچ تی سی!!!
شما اگه یه نگاهی به نسبت سطح صفحه نمایش جی4 نسبت به بدنش بکنید میبینید که نسبت به خیلی از پرچم دارهای شرکتهای دیگه وضعیت بهتری داره و این یعنی صفحه نمایش بزرگتر در همون اندازه بدنه!!!مثلا 6 پلاس بزرگتر از جی4!!!و این چیزی نیس جزء خلاقیت و طراحی خوب.
...

مقداد م در تاریخ : 1394/5/4

دوست عزيز اين سايت براي كمك به همديگه در انتخاب بهتر به وحود اومده و هدف شما و ما هم همينه و اين سايت هم همه نظرات بچه ها و همچنين شما در نهايت ادب هست همچنين بنده در جواب دوستمون امير پارسا ، چهار پيشنهاد دادم كه سه تاي از اونا در مورد خريد از خود الجي هست با اينكه ميشد فقط از برند مورد علاقم بهش پيشنهاد بدم همچنين به بضي دوستان گوشيهاي ساير برندها رو توصيه ميكنم ...

hamid a در تاریخ : 1394/5/4

دوست عزيز اين خيلي غير منطقي هستش كه واسه يه بازي يه گوشي و يه برند باسابقه رو زير سوال ميبري.
در مورد ابعاد هم درست نيم الي ٠.٣ بزرگتره از ساير پرچمدار ها ولي الجي با كم كردن حاشيه دور صفحه نمايش و خميده كردنش مشكل رو كاملا حل كرده و اصلا دست شما هنگام استفاده خسته نميشه.

hamid a در تاریخ : 1394/5/4

دوستان عزيز من ديگه نظر مقايسه اي نميزارم و لطف كنيد ديگران هم نزارند.
كسي كه ميخواد گوشي بخره خودش چشم و عقل داره كه به مشخصات نگاه كنه و با ديدن دو سه تا بررسي ببينه حساب كار دستش مياد.

فرید ک در تاریخ : 1394/5/4

دوست عزیز بر فرض اینکه بنچ مارک مهم باشه (که نیست. همونطور که تو اجرا بازی‌ها دیدیم) امتیاز 47000میان ردست؟!؟!

NOTE4 هم همین عدد رو داره تقریبا اونم میان ردست؟

همه گوشی‌ها میان رده هستن ...؟!

صرف اطلاع عرض می‌کنم که الان گوشی‌های میان رده رسیدن به 30000 با چیپ SNAP615 .
دیگه نهایتأ برسن به 35000 با چیپ‌های مدیاتک. نه 50000!!!

محمد ص در تاریخ : 1394/5/4

فوق العاده خوش دست و راحته
اصن یه چی میگم یه چی میشنوی! تا نگیری دستت نمیفهمی چه جواهریه!

سجاد ا در تاریخ : 1394/5/3

پس اگه اینجوری که مقداد جان شما میگید دیگه العان گوشی ایفون 5 سی بنچمارکش 30000 تاست پس بدرد نمیخوره ...
شرکت الجی اگه میومد از 810 استفاده میکرد شما میگفتی حرارتش بالاست به درد نمیخوره و میکوبیدی گوشی رو حالا اومده از اسنپ 808 استفاده کرده میگید میان رده هست و گوشی به در نمیخوره ...
شما منطقی نصیحت بده یا منطقی مشاوره بده میای میگی اصلا نگیر بدرد نمیخوره خیلی ضعیفتره بنچمارکش شده این خوب برادر من حرف شما درست ولی بهتر از اینم میتونی نظر یا مشاوره بدی
شما سرور بنده هستی ولی یه خورده با ارامش و بهتر مشاوره بده نگو اقا به درد نمیخوره بهتره بری فلان گوشی رو بگیری یا صبر کن فلان گوشی بیاد فلان گوشی از همه ی اینا بهتره
خوش حال شدم از هم صحبت شدن با شما

سعید ق در تاریخ : 1394/5/3

بهتره دوستانی که طرفدار سرسخت یه برند خاص!! هستند تو پیج خودشون نظر بدن بی نهایت سپاسگذارم .

مقداد م در تاریخ : 1394/5/3

دوست عزيز ، اولا اين ابعاد واسه يه گوشي خيلي بزرگه يني چرا بايد ٥.٥ اينچ باشه ؟؟ يني ٥ تا ٥.٢ قبول نداري خيلي بهتره و خوشدست تر ؟؟؟ مگه هر چي بزرگتر باشه بهتره؟؟ اگه اينطور باشه شركتهاي ديگه مگه نميتونستن پرچمداراي امسالشونو همه ٥.٥ بزنن ؟ ولي اومدن روي ٥ و ٥.١ استپ كردن چون ميديدن دارن گوشياشون الكي بزرگ و بد دست ميشه و سايز بزرگتر ربطي به فروش بيشتر نداره ثانيا اون انحناي پشت قبوله كه واسه احساس لذت بيشتره در حين اينكه توي دستت ميگيري ولي شما به اين فك كن گوشيو ميزاري روي ميز ولي وقتي كار ميكني ميبيني لق ميخوره ميخاي يه اس بدي گوشي داره ميلرزه ! ميخاي كلش بازي كني ميبيني هر حا دست ميزاري داره گوشي ميلرزه پس بايد با يه دستت گوشيو نگه داري كه تكون نخوره با يه دستت كار كني ! ولي بقيه رو ببين راحتن در اين موارد پس اين كار الجي بدي هم داره . دوست عزيز ببين كساني اين گوشيو ميخرن كه طرفدار الجي هستن و طبيعتا الجي هر كاري ميكرد اونا بازم پسند ميكردن يني اون انحناي پشت رو توجيه ميكنن و نميان اون روي قضيه رو هم ببينن

bahareh a در تاریخ : 1394/5/3

من چند روزی میشه که این گوشی رو خریدم.از نظر خوش دستی واقعا خوش دسته.در مورد قاب چرم یا پلاستیکیش باید بگم چرمش کیفیت انچنانی نداره اگر گوشی های چرمی که واسه تست هست نگاه کنید می بینین که چرمش اسیب دیده یا خط روش افتاده یه کثیف شده و جای لک روشه.اصلا هم لگ و تاخیر نداره.دوربینش هم که واقعا عالیه. وقتی عکسایی که با گوشی گرفتم رو روی کامپیوتر ریختم کیفیتش واقعا خوب بود . رنگ ها هم توی صفحه نمایش واقعا طبیعی هست البته به جز سفید. باتریش هم بد نیس ولی برای کسایی که دنبال گوشی با باتری انچنانی هستن به درد نمی خوره. من از خود نمایندگی های اصلی هم که سوال کردم نسخه ی تک سیم تو ایران نیس که اگرم باشه قاچاقه. درضم نسخه ی تک سیم با دو سیم هیچ تفاوت نرم افزاری نداره.تک سیم جی4 این قابلیت دو سیم رو هم داره منتها جایگاهش رو نداره.اگر از افراد مطلع هم بپرسین همین جواب رو بهتون میدن. البته حواستون باشه افراد مطلع جزو فرشنده های معمولی نیستن. ا

hamid a در تاریخ : 1394/5/2

يكم واقعيت هارو ببينيد دوستان اگه g4 بد بود رضايت مشترياش تا اين حد بالا نبود كه بشه اول. يعني مشتري هم از جنس بدنه هم از دوربين هم از صفحه نمايش هم از چيپست و گرافيك هم از ابعاد گوشي نسبت به گوشي هاي x و y راضيه تره. صرفا جهت اطلاع عزيزاي منتقد عرض ميكنم اينارو كه ميگن گوشي ضعيفه.
قابل توجه كساني هم كه ميخوام بخرن بگم كه بنچمارك تا عمل خيلي فرق داره ،به چه دردي ميخوره گوشي اگه بنچماركش صد هزار باشه ولي لگ بزنه و با اپديت هم مشكل حل نشه----(منظورم گوشي خاصي نيست من ميتونم ده گوشي رو كه اينطور بودن تو زمان خودشون اسم ببرم)
در ضمن كسايي كه دنبال اين هستن كه گوشي رو بالاي ٥ سال نگه دارن به هيچ وجه نيان واسه اندرويد يا ويندوز بخرن يا ios

mrj 9 در تاریخ : 1394/5/2

دوست عزیز ... این گوشی به خاطر انحنایی که داره فوق العاده خوش دسته.شما برو یه بار دستت بگیر بعدا بیا [اینطور بگو]. همه از خوش دست ایی این گوشی با اینکه 5.5 اینچیه تعریف میکنن.بعد شما اینطوری میگی؟؟؟نکنه میخوایی بگی اونای دیگه هیچی [متوجه نیستن]!!!؟؟؟؟؟؟
موارد 3701 تا 3800 از مجموع 4599 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا