نظر کاربران درباره گوشی موبایل سونی Xperia Z3 Plus (Z4)

Xperia Z3 Plus (Z4) اکسپریا زد 3 پلاس (زد 4)

Sony Xperia Z3 Plus (Z4) سونی
ارزیابی کاربران: 8.3 از 10 (2608 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سونی
» سونی Xperia 1 VI
» سونی Xperia 10 VI
» سونی Xperia 5 V
» سونی Xperia 10 V
» سونی Xperia 1 V
» سونی Xperia 5 IV
» سونی Xperia 10 IV
» سونی Xperia 1 IV
» سونی Xperia Pro-I
» سونی Xperia 10 III Lite
» سونی Xperia 1 III
» سونی Xperia 5 III
» سونی Xperia 10 III
» سونی Xperia 5 II
» سونی Xperia Pro
» سونی Xperia 1 II
» سونی Xperia 10 II
» سونی Xperia L4
» سونی Xperia 5
» سونی Xperia L3
» سونی Xperia 10 Plus
» سونی Xperia 1
» سونی Xperia 10
» سونی Xperia XZ3
» سونی Xperia XA2 Plus
» سونی Xperia XZ2 Premium
» سونی Xperia XZ2
» سونی Xperia XZ2 Compact
» سونی Xperia L2
» سونی Xperia XA2
» سونی Xperia XA2 Ultra
» سونی Xperia R1 Plus
» سونی Xperia XA1 Plus
» سونی Xperia XZ1
» سونی Xperia XZ1 Compact
» سونی Xperia L1
» سونی Xperia XZs
» سونی Xperia XA1
» سونی Xperia XA1 Ultra
» سونی Xperia XZ Premium
» سونی Xperia XZ
» سونی Xperia X Compact
» سونی Xperia E5
» سونی Xperia XA Ultra
» سونی Xperia XA
» سونی Xperia X Performance
» سونی Xperia XA Dual
» سونی Xperia X
» سونی Xperia Z5 Dual
» سونی Xperia Z5 Compact
» سونی Xperia Z5 Premium
» سونی Xperia Z5
» سونی Xperia Z5 Premium Dual
» سونی Xperia M5
» سونی Xperia C5 Ultra
» سونی Xperia C5 Ultra Dual
» سونی Xperia M5 Dual
» سونی Xperia C4 Dual
» سونی Xperia C4
» سونی Xperia Z3 Plus (Z4)
» سونی Xperia Z4 Tablet LTE
» سونی Xperia M4 Aqua
» سونی Xperia E4g Dual
» سونی Xperia E4g
» سونی Xperia E4 Dual
» سونی Xperia E4
» سونی Xperia E3 Dual
» سونی Xperia Z3
» سونی Xperia Z3 Tablet Compact
» سونی Xperia Z3 Dual
» سونی Xperia E3
» سونی Xperia Z3 Compact
» سونی Xperia M2 Aqua
» سونی Xperia C3 Dual
» سونی Xperia C3
» سونی Xperia T3
» سونی Xperia Z2
» سونی Xperia M2 dual
» سونی Xperia Z2 tablet
» سونی Xperia M2
» سونی Xperia E1 dual
» سونی Xperia E1
» سونی Xperia T2 Ultra dual
» سونی Xperia T2 Ultra
» سونی Xperia Z1 Compact
» سونی Xperia Z1s
» سونی Xperia Z1
» سونی Xperia Z Ultra
» سونی Xperia C
» سونی Xperia M
» سونی Xperia ZR
» سونی Xperia SP
» سونی Xperia L
» سونی Xperia Tablet Z Wi-Fi
» سونی Xperia Tablet Z LTE
» سونی Xperia Z
» سونی Xperia ZL
» سونی Xperia E
» سونی Xperia E dual
» سونی Xperia Tablet S 3G
» سونی Xperia TX
» سونی Xperia V
» سونی Xperia J
» سونی Xperia Tablet S
» سونی Xperia T
» سونی Xperia SL
» سونی Xperia tipo dual
» سونی Xperia miro
» سونی Xperia tipo
» سونی Xperia go
» سونی Xperia acro S
» سونی Xperia ion HSPA
» سونی Xperia neo L
» سونی Xperia sola
» سونی Xperia U
» سونی Xperia P
» سونی Xperia ion LTE
» سونی Xperia S
» سونی Tablet P 3G
» سونی Tablet P
» سونی Tablet S 3G
» سونی Tablet S
» سونی CMD Z7
» سونی CMD J70
» سونی CMD J7
» سونی CMD MZ5
» سونی CMD J6
» سونی CMD J5
» سونی CMD Z5
» سونی CMD CD5
» سونی CMD C1
» سونی CMD Z1 plus
» سونی CMD Z1
» سونی CM-DX 2000
» سونی CM-DX 1000

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 2101 تا 2200 از مجموع 2929 مورد

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/17

دمای cpu میشه 60 درجه و دمای باتری 44 درجه. این دما طبیعیه. نوت5 که 5 دقیقه بیشتر 4k توانشو نداره بگیره ولی با 1 ساعت بازی دماش تا 72درجه میره و دمای باتریشم 44

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/17

من میگم در گوشی اندرویدی adreno430 قوینرین گراغیکو داره. خودمم میدونم z5compact و iPhone 6s بیشترین نمرات گرافیکی رو دارن. ولی در بین گوشی آندرویدی z3+ سومه

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/17

شما اصلا متوجه نیستی برادر من چی میگم. من میگم مگه گوشی وجود داره که داغ نکنه؟!!! من میگم نسبت به z3 این گوشی گرمای کمتری تولید میکنه. در ضمن قضیه داغ شدن برای نسخه اولیه s810 بود و در نسخه 2.1 که روی اکثر گوشیها هست گرمایی غیر عادی وجود نداره. گرما طبیعی هست.مثلا بغیر از m9 که نسخه اولیه s810 روشه شما گوشی دیگه ای با این پردازنده پیدا نمیکنی که داغ کنه. Z3+ هم اول داغ میکرد ولی الان نمیکنه.شما مشکلت اینه فکر میکنی مثلا گوشی باید همیشه یخ باشه. عزیزمن مشکل گرمای غیرعادی در z3+ وجود نداره.
..
در ثانی همه سونی بازها منو میشناسن و من هرچی بگم چشم بسته قبول میکنن چون استخون ترکوندم تو سونی. کسی نیست که معزز نشناسه. من این گوشیو برای ثابت شدن خیلی چیزها به خودم خریدم و متوجه شدم تمام شایعات [اشتباه] بودن و این گوشی گرمایی بیش از سریهای قبلی تولید نمیکنه و حتی خنک تر هم هست. خانواده z5 هم که حتی ولرم نمیشن چه برسه داغ چون علاوه بر نرم افزاری که کنترل کرده همه چیو هیدپایپ ها هم دوقلو هستن.شما خیلی با دید تجربی به قضیه نگاه نمیکنی. تجربه خیلی مهمه. Z3+ خنک ترین و بهترین اسمارت فون سونی بوده که تا قبل از خانواده z5 تولید شده.

مقداد م در تاریخ : 1394/10/17

وحید جان در جهت تایید مطالب شما راستش دو سه ماه قبل ک تازه ذد5ها معرفی شده بودن ، یکی ازدوستان بزرگوار قصد خرید ذد4 داشت و اون موقع شما تشریف نداشتین و apadanaی عزیز هم کمتر افتخار مییدادن واسه حضور در این صفحه واسه همین من اون موضوع گرمای گوشی رو ب ایشون متذکر میشدم ولی همه فن سونی ها برخلاف من ، ب ایشون توصیه میکردن ک بخر شک نکن این مسائل شایعه هستن و داغی نداره چیپ امریکایی و اون دوست عزیزمون طبق همین بحث ها و جو محیط ، تصور کردن بنده قصد تخریب دارم تا اینکه کار خدا وقتی نظرات شمارو در همون ایام دیدن و تایید خود شرکت سازنده رو ، ب صحت مطالب پی بردن و فهمیدن بحث انتقاد غیر واقعی در بین نبوده و از خرید پشیمون شدن ولی ایشون دلیل منصرف شدنشون رو از خرید ذد4 ، نبود ذد4 دو سیم در بازار عنوان کردن و نه داغی گوشی و چند روز بعد ذد5 تک سیم خرید کردن چون میدونستن داغ نمیکنه و آخر این قضایا ، من ب عنوان متعصب شناخته شدم با اینکه سعی داشتم واقعیت رو ب ایشون برسونم .

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/17

امیر جان روی یکروز این گوشی حساب باز کن با نور50%. الان گوشبکه یکروز شارژ نگه داره یعنی باتری عالی داره

مقداد م در تاریخ : 1394/10/17

وحيد جان ممنونم بابت واقعگرا بودن ك فارغ از اسم برندها هر جا مشكلي باشه اظهار ميكنين

Erfan A در تاریخ : 1394/10/17

سلامی دوباره دوستان . به نظر شما بنده galaxy note 5 بخرم یا xpera z3+ لطفا راهنمایی کنید؟اگه میشه دلیلش هم بگین
با سپاس

محمدرضا ک در تاریخ : 1394/10/17

سلام خدمت دوستان.
این گوشیرو یک هفته ای میشه خریدم و قبلش سامسونگ اس6.نت4. ام 9پلاس. و جی 4 و زد3 داشتم.
از لحاظ کیفیت صفحه خودم فکر میکردم همون زد 3 باشه اما وقتی با اس6 مقایسه کردم. باور کنید هرکس ببینه زود میفروشه اس6 رو. روشنایی و شفافیت بیشتر واقعا مشخصه.
دوربین اصلی دستگاه واقعا عالیه. و هم طراز با جیغ 4 هست.
دوربین سلفیش واقعا بی نظیره حتی آگه دستتون بلرزه
باطری گوشی خوبه اما نه به اندازه نت4 و زد3. حالت استامینا روشن باشه عالیه.
صدای گوشی کیفیتش خوبه اما بلند نیست
سرعت دستگاه واقعا بی نهایت بالاس و لذت میبرید.

من رنگ مسی خریدم. واقعا شیک و بی نظیرتره نصبت به اس6 و ام 9 پلاس
البته سلیقه ای هست اما نازک تر هست.

معایب گوشی. به نظر من.
داغ کردن گوشی در بازی کلش هست. ک با اپدیت 5.1.1بیاد فکر کنم عالی بشه.

در کل کسایی که قصد خرید گوشی های بالارو دارند.
حتمااااا زد 3 پلاس رو انتخاب کنن. من گوشی بازی زیاد میکنم.واقعا گوشیه کاملیه.
4ملاک اصلی
سرعت
صدا
دوربین
لوکس بودن رو از همه بهتر داره. فقط مقایسه کنید.
موفق باشید.

WOLF A در تاریخ : 1394/10/16

سلام.
محمد رضا ، منم مثل شما این گوشی رو دارم .
30 سالم هست، از زمانی که یادمه یه TV چوبی سونی داشتیم ، همونموقع یه دستگاه صوتی سونی هم داشتیم با دو تا بلندگو که اندازه ی خودم بود که کلا چوبی بود(فکر کنم الان 60 سالشه اون دستگاهه).
رادیو ترانزیستوری، بعدش 2 تا TV سونی جدیدتر ، هدفونهای سونی، پلی استیشن ، حدود 10 تا گوشی سونی اریکسون (که تمام فامیل به ما میگفتن شما با سونی اریکسون قرار داد دارین) ، led سونی 2 تا لپتاپ سونی ، هارد اکسترنال سونی ، 5 تا اکسپریا سونی، ببین تو خونه ما کسی جنس دیگری رو قبول نداره. ولی کلا آدمای واقع بینی هستیم ، یعنی یه لپتاپ گیمینگ دارم 15 میلیون از خارج آوردم MSI ، چون سونی نداره و اصلا سونی زمینه ی کاریش از همون اول لپتاپ نبوده ، سونی از کلمه لاتین سانوس به معنی صدا گرفته شده و زمینه ی اصلی فعالیتش صوت و تصویر هست که همیشه حرف اول رو میزنه.
پدر خودم تاجر لوازم خانگی بوده (الان شغل دیگری داره) و من کلا با تمام برندا و قدیم و جدیدشون آشنام و میدونم چی خوبه چی بد.
وقتی یه چیزی بهتره نمیشه بگی نیست، وقتی بده نمیشه بگی خوب.
حالا تمام دنیا دارن میگن که Z3+ به خاطر داشتن پردازنده 810 حرارت بیش از حد داره ، شما چرا میگی نه؟
سونی که از اعتبارش کم نمیشه. همه سونی رو میشناسن. این اتفافی بوده که واسه گوشیهای تولیدی با این پردازنده افتاده.
من خودم طرفدار سونی هستم ولی هیچوقت در مقابل یه جنس بهتر نمیگم سونی بهتره. الان تو کنسول بازی سونی حرف اول رو میزنه، تو کیفیت صدا هیچ کس در دنیا HI-RES Audio رو نداره. ولی وقتی سامسونگ میاد super amoled رو معرفی مگه میشه چیزی گفت؟ یا وقتی یه پردازنده فوق سریع؟ پردازنده ها و حافظه های اکثر تلفن های هوشمند از سامسونگه ، خوب اگر بد بود که استفاده نمیکردن. دنیای تکنولوژی دنیای رقابته.
من فقط میخواستم بدونی که من خودم طرفدار سونی هستم ولی حقیقت رو نمیشه انکار کرد.
با تشکر

WOLF A در تاریخ : 1394/10/16

سلام بچه های گل گلاب.
دوستان خوب، امروز یه چیزی میگم که به تمام سؤالاتتون پاسخ میده.
اون گوشی که حال میکنید و رفته تو دلتون رو بخرید ، ولی با آگاهی از تمام مزایا و معایبش. یعنی بعدش نگید چرا اینجوریه ، چرا اونجوریه.
ببینید، Z3+ و کلا تمام دستگاههایی که با اسنپ 810 ساخته شد از مشکل حرارت بیش از حد زنج میبرد و شرکت سازنده باید یه جوری اون گرما رو کنترل کنه. الان تو اینترنت ببینید HTC M9 هم همین مشکل گرما رو داره(البته خبر ندارم که آیا مشکل گرما حل شد یا نه). این پردازنده تا حدی بود که سامسونگ اصلا ازش استفاده نکرد ولی از 820 میخواد دوباره استفاده کنه. پس خواهش میکنم از دوستان عزیز که بی جهت از این قضیه دفاع نکنید. در هیچ منبع خارجی و داخلی معتبر از اینکه این پردازنده و گوشیهای تولید شده با آن و مخصوصا Z3+ داغ نمیکنه هیچ مطلبی وجود نداره ، همه منابع از جمله خود سونی (که متن جواب ایمیلشو به خودم هم دارم) متفق القول گفتن که داغ میکنه. ایمیل زده بود به من که داغ کردنش طبیعیه، چون یه پردازنده 8 هسته ای 64 بیت داره!!! این جواب سونی به من بود.
حالا در کل بگم :
810 کلا اینجوری بود.
چرا دوستان عزیز حتی 1 بار هم که شده خودشون دست به کار نمیشن و به سرچ در گوگل که ساده ترین راه هست نمیپردازن؟
به هر زبانی که شما درباره داغی اسنپ810 و گوشیهای تولیدی با اون به جستجو بپردازید به یک نتیجه میرسید، اونم اینکه این پردازنده بیش از حد معمول حرارت تولید میکنه.
-----------------
حالا همه اینا رو گفتم ، یه چیز دیگه هم میگم:
من این گوشی رو با آگاهی از همین مورد حرارت بیش از حد خریدم ، چون میدونستم چقدر میخوام باهاش کار انجام بدم.
همین دیشب با باتری 100 رفتم بخوابم ، یه نیم ساعتی گوشی رو گذاشتم رو دشک و کلش بازی کردم ، وقتی بیرون اومدم انتظار باتری 90 درصد داشتم ولی پشت گوشی داغ بود و باتری 82 بود. اینو میخوام بگم که یکی از موارد مهمی که در مورد این گوشی باید حتما رعایت بشه ، خنک نگه داشتن پشت گوشیه .پشت گوشی باید بتونه حرارت رو به بیرون منتقل کنه در غیر اینصورت باتری سریعتر تموم میشه.
---------------
این چیپست ، یه سخت افزاره ، و فقط میتونن با کم کردن فرکانسش کاری کنن که دما زیاد بالا نره همین ، وگرنه نمیشه با آپدیت بهش 1 لوله خنک کننده اضافه کرد.
گفتم بهتون ، گوشی بسیار شیک و زیبایی هست و هیچ گوشی در حال حاضر نمیتونه تو کلاس بهش برسه چون خیلی باریکه و حاشیهای کمی داره.
تو دوربین هم ، کلا سیستمش با اون 20 مگاپیکسلای قبلی فرق میکنه کیفیتش.یه چیز دیگس ، خیلی با کیفیه.
----------------
نترسین، این حرفا رو زدم که فکر نکنید قضیه گرما دروغ و شایعه هست. خیر این موضوع حقیقت داره و تمام خبرهاش در تمام سایتهای خبری هم موجوده. در عمل هم همین الان اگر من با گوشیم چند تا بازی انجام بدم و بعدش بنچمارک بگیرم ، حدود 10-12 هزار تا پایینتر از حد ماکزیممش میاد، این نشون از پایین اومدن عملکرد هست ولی مثلا وقتی با Z1 یا Z3 compact همین کار رو کردم نهایتا 2-4 هزار تا افت بنچمارک داشتن.
-----------------
من از Z3+ خودم خیلی راضی هستم چون نهایتش روزی 1 ساعت بازی میکنم ، وبگردی میکنم ، آخر شبم میزنمش شارژ، شایدم موزیک یا ویدیو نگاه کنم، دوربینشم مثل مرد عکاسی میکنه و فیلم میگیره ، افزونه های دوربین فقط یکم داغش میکنن.
---------------
با آگاهی خرید کنید

مقداد م در تاریخ : 1394/10/16

نه دوست عزیز . شما حرف اولتون در مورد گرافیک ذد4 بود ولی الان میگین ذد5کمپکت ؟ پس نسخه کوچیک آیفونو با ذد4 و ذد5 کمپگت مقایسه میکنیم :
تی رکس آف اسکرین : 6اس=79.8 و ذد4=50 و ذد5کمپکت=56
تی رکس آن اسکرین : 6اس=59.6 و ذد4=46 و ذد5کمپکت=57
منهتن آف : 6اس=39.5 و ذد4=21 و ذد5کمپکت=25
منهتن آن : 6اس=53.6 و ذد4=21 و ذد5کمپکت=39
فقط در تی رکس آن اسکرین ، ادرنو430 برابره با پاور 7600 هگزا کور و در حال حاضر قویتر از اون نداریم تا وقتی مالی 880 12هسته ای و ادرنو530 بیاد . ادرنو430 در حال حاضر ، نتایج خوبی کسب کرده ولی بهترین نیس .

Amirmohammad K در تاریخ : 1394/10/16

جناب محمدرضا یک سوال دیگه شارژ نگه داشتن برای شما چقدر نگه میداره؟ من با استفاده معمولی باید بزنمش شارژ هرروز چه برسه سنگین خیلی خیلی زود شارژ خالی میکنه برای شما هم همینطور هستش؟ باید چه کارکنم برای شارژ شدنش 160 دقیقه طول میکشه ضمنا حالت stamina mode هم فعاله
ضمنا محمدرضا خان شما یک گروه تلگرام درباره Z4 بساز تا دوستان راحتتر از تجربیات همدیگر و شما استفاده کنند خیلی ممنون

shahin n در تاریخ : 1394/10/16

سلام دوستان.میشه لطفاً یکی از دوستان برنامه ی cpu temp رو نصب کنه ببینه بعد از نیم ساعت کار سنگین یا بیست دقیقه فیلم 4k دمای cpu رو چقدر نشون میده.

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/15

دوستان در موارد تکمیلی حرفام بعد از خریدن این گوشی خوبه به نکاتی اشاره کنم از همه بابت.مقایسه من نسبت به z3 که دارم انجام میشه. من درحال حاضر جفت این اسمارت فونهارو دارم
1- این گوشی دوربین بسیار عالی داره و خیلی از z3 بهتره. رنگها بسیار عالی ثبت میشن،نویز در حد بسیار کمی هست و فیلنبرداری و لرزشکیر ارتقاء چشمگیری پیدا کردن. دوربینش همه جوره از z3 بهتره
2- این گوشی سرعتش بقدری بالاست که با هرجفت گوشیها فقط یک ربع فقط کار کنید پی میبرید چقدر سرعتش بیشتره. به فیلمهای مقایسه در اینترنت توجه نکنید. این مزایا همش بعد از آخرین آپدیتها ارتقاء پیدا کردن نسبت به قبل
3- صدای این گوشی عالیه و بیس عالی داره ولی صدای z3 رو بیشتر میپسندم بخاطر تیزی که داره
4- باتریش شاهکاره ولی بازم باتری z3 بهتره. ذوی یکروز پر فشار حساب باز کنید
5-صفحه نمایشش از z3 بهتره و دقیقا عین صفحه نمایش z5 هست
6-با دست و صفحه نمایش خیس میشه با صفحه نمایش این گوشی کار کرد ولی با z3 نمیشد.
7-از نظر گرما واقعا این گوشی خیلی سخت داغ میشه. در کار مساوی و تست همزمان با z3 تقریبا 10-12 درجه دماش کمتره بطور معمول و هیچ لگ تاخیری حتی در داغترین حالت این گوشی که 52درجه هست نمیبینید.دمای z3 تا 68درجه میره
روی هم رفته من عاشق جفت این گوشیهام هستم و از این مطمئنم که اختلاف این گوشی با z3 بیش از این حرفها خواهد شد وقتی آپدیتهای همزمان با خانواده z5 بگیره بزودی. و خودشو به خانواده z5 مج میکنه و از z2-z3 جدا میشه آپدیتهاش. با توجه به اختلاف قیمت 100 تومنی واقعا این گوشی بیش از 100 تومن و حتی 200 تومن ارزش خرید داره نسبت بخ z3. شک نکنید در خرید این غول.

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/15

زمان شارژ شدن با شارژر خود z3+ دقیقا 140دقیقه هست که با شارژر سریع به 100 دقیقه کاهش پیدا میکنه. بهتره از شارژر خود سونی استفاده کنید تا شارژرهای متفرقه. شارژر خود سونی 9 ولتی متغیر هست.

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/15

این گوشی به هیچ وجه داغ نمیکنه و خیلی خیلی طبیعی و پایین تر از سریهای قبلی سونی داغ میکنه. خیلی کمتر از z2 و z3. این تجربه کاربری هست. دوربینشم در بین گوشیهای امسال بعد از خانواده z5 بیشترین فیلمبرداری 4k رو انجام میده. بقیه برندها 5 دقیقه بیشتر نمیتونین فیلم بگیرن. این گوشی هیچ مشکلی نداره و بعد اط خریدنش متوجه میشید چه شاهکاریه

ashkan a در تاریخ : 1394/10/14

سلام دوستان
از دوستانی که پلاس دارند کسی از کوییک شارژر 2 استفاده کرده؟!
مارک سونی فکر کنم 140_50 پولش باشه!
مارک متفرقه هم تو دیجی و جاهای دیگه دیدم که خروجی 2 آمپر داره، کسی تجربه کرده یا خیر؟
مدت زمان شارژ 0_100 شدن چقدره؟
مرسی

Amirmohammad K در تاریخ : 1394/10/14

دوستان عزیز ببخشید یک سوال هر کسی که این گوشی رو داره از وقتی خریدش چندتا اپدیت چند مگابایتی براش اومده؟ برای من z3 plus dual هستش و فقط یه اپدیت 83 مگابایتی براش اومده و هرچی میزنم رو refresh میگه سیستم شما اپدیته گوشی رو هم دیروز خریدم ممنون میشم راهنمایی کنید.

مقداد م در تاریخ : 1394/10/14

سلام ما ارادت داریم امیدوارم بتونم بیشتر از شما و آقا وحید یاد بگیرم . آپاداناي عزيز صحبت هاتون صحيح و ممنونم ولي خب ميدوني با توجه ب يه سري مواردي ك مشخص شده بود از زمان ورود زد ٤ ب بازار و اخبار صحيح سايتها و حتي پذيرفتن خود شركت سازنده و تاييد دوستاني ك خريده بودن مث آقا وحيد ، فك ميكنم اتكا ب اينهمه نظر ، كار صحيحي بود و اعتقادم اينه لازم نبود كسي براي اطمينان از صحت اين موارد ، بره اين هزينه زيادو انجام بده تا مطمئن بشه . البته نظر شما هم صحيحه ولي گاهي نيازي ب خريدن نيست و نظرات دوستاني مث شما و آقا وحيد ميتونه خيلي مفيدتر باشه

sara b در تاریخ : 1394/10/13

سلام من میخوام این گوشی رو بخرم ولی شنیدم خیلی داغ میکنه. خواهشا بی تعصب بگین داغیش چجوره ؟ واسه استفاده معمولی . اصلا اهل بازی با گوشی نیستم ولی دوربین برام مهمه . داغیش در حدیه که نشه با دوربین گوشی مداوم کار کرد ؟

مقداد م در تاریخ : 1394/10/13

برادر راجع ب سوني حرف ميزنيم نه ورتو و كار با گوشي سوني زياد كار سختي هم نيس و مهم اينه مقايسه صحيح باشه و بيطرفانه و اينجا هم نميشه راحع ب مقايسه نوت٥ با زد٣ مطلبيو بگم چراكه ربطي ب زد٤ ندارن ولي كلا عرض كنم شما موارد زيادي رو در نظر نميگيري و طبق علاقه زيادت ب سوني قضاوتهات منصفانه نيس . اينم بايد عرض كنم قويترين چيپ گرافيكي واسه زد٤ نيس بلكه واسه آيفونهاي امسال هست بزار يه مقايسه اي كنيم : (البته ٢نكته مظرحه اول اينكه آيفون پلاس رو در نظر ميگيريم به خاطر رزولوشن برابر با زد٤ تا در تستها عدالت رعايت بشه ثانيا با چيپهاي گرافيكي روي تبلت ها كاري نداريم)
geekbench 3 : ٦اس پلاس ٤٤٠٠ و زد٤ شده ٣٤٠٠
geekbench single core ؛ ٦اس پلاس ٢٥٣٧ و زد٤ نصف اين عدد
basemark os 2.0 : آيفون ٢٢٦٠ و زد٤ شده ١٢٢٦
T-Rex off screen : ٦اس پلاس ٧٩/٦ و زد٤ شده ٥٠
manhattan of screen : ٦اس پلاس ٣٩/٥ و زد٤ شده ٢١
T-Rex on screen : ٦اس پلاس ٥٩/٦ و زد٤ شده ٤٦
manhattan on screen : ٦اس پلاس ٣٨ و زد٤ شده ٢١
پس مشخصه سخت افزار زد٣پلاس يه سخت افزار خيلي خوبه و الان بهترين ، apple a9 و powervr gt7600 mp6 هستن .

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/12

دررمورد صفحه نمایش بحثی ندارم چون super amoled واقعا حرفی نداره بزنه در هیچ مقایسه ای با z3 به بعد. ولی در z6 سونی داره روی lcdکارایی میکنهدکه مشکیو مثل amoled نمایش بده. حالا شما حساب کن کیفیت بالای z3+ در کنار مشکی عمیق amoled چی میشه. در کل الان کیفیت سونی بهترینه
در مورد چیپ های گرافیکی هم در حالت off screen بله malit760 mp8 از adreno430 تقریبا دو نمره بیشتر گرفته که خیلی جزئی هست ولی ماکه offscreen ملاکمون نیست ما onscreen ملاکمون هست که در onscreen حتی تبلت z4 که تراکم پیکسلی ببشنری از note5 داره بازم قویتره. در اسمارت فونها هم همینطوره. Z3+ از نظر گرافیکی از نوت5 قویتره.
در مورد دما هم شما خودت تو دمای پنحاه درجه زندکی میکردی بعد انتظار داشتی دمای گوشیت پایین باشه؟!!! عنی بنظرت گوشی وجود داره که در دمای جنوب خنک باشه؟!! به هرحال چیزیکه الان مشهوده اینه که دمای z3+ فوق العاده پایینه و حتی از z3 هم کمتره و اصلا به فصل هم ربطی نداره چون z3 هم دستم هست.
هرکسی اسم منو شنیده باشه خودش به صحت حرفای من پی میبره چون عمرمو با سونی طی کردم.

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/12

داداش برای شما رام تک سیم زدن برای همین ک سیمکارت میخونه. والا من رام هنگ کنگ ندارم ولی تو xperia blog هست میتونی دانلود کنی. یکی از بچه ها هم مشکل شمارو داشت که حل شد ولی خیلی طول کشید تا رامو دانلود کنه.

apadana m در تاریخ : 1394/10/12

سلام
بحث کردن ما و اختلاف نظری که داریم هیچ ربطی به شٱن و منزلت نداره دوست گرامی،نه بی احترامی شده و نه باعث رنجش کسی شدیم.
عشق و علاقمون نسبت به این تکنولوژی باعث شده بیایم وقت بذاریم و در حد توانمون عزیزان رو آگاه کنیم نه گمراه،مریض هم نیستیم به ملت دروغ بگیم و بخاطر منافع خودمون بگیم اون مدل رو نگیر و بیا این مدلو بگیر،تا الان هم اگر مدلی خوب بوده گفتم خوبه و اگرم ایراد داشته صادقانه به عزیزان گفتیم.
واسه خودنمایی و بزرگ کردن خودم اینجا نیستم،ادعایی مبنی بر بزرگ بودن هم نکردم،در حد خودم میدونم و میفهمم و دوستان رو بی منت تا جایی که ممکن باشه کمک میکنم.
چیزی غیر از حقیقت نمیگم..

apadana m در تاریخ : 1394/10/12

سلام
جا داره از دوستانی که منو مورد لطف خودشون قرار دادند تشکر کنم،خصوصا مقداد عزیز.
هر چند من خودم شخصا در خیلی از موارد با مقداد عزیز اختلاف نظر داشتم و با هم در پیج های مختلف بحث و تبادل نظر میکردیم.اما حرف حساب جواب نداره.
من کاری به حرفهایی که بقیه میزنن یا سایتها مینویسن ندارم،حتی یکبار هم نشده توی نظرهام متنی رو از یک سایت کپی کنم یا لینک بذارم و...
ادم خوبه در مورد وسیله ای که قراره ازش حرف بزنه یا مورد نقد قرارش بده حداقله تجربه رو داشته باشه،من دقیقا بخاطر کسب تجربه بوده که تا الان تمام پرچمدارای کمپانیه سونی رو خریداری کردم.
محمدرضای عزیز شما وقتی سال ۹۱ داشتی از خوبیهای اولین پرچمدار سونی اکسپریا s توی این سایت سخن میگفتی من همون موقع گوشی رو با قیمت ۸۵۰ هزار تومان خریدم،طولی نکشید آیون گرفتم،بعدش z هم مدل ۶۶۰۲ و هم ۶۶۰۳..زداولترا..زدوان..زد۲ و در حال حاضر هم زد۳،من عقیدم اینه که از بین همه این گوشیهایی که نام بردم زد۳ کامل ترینشونه.خوشبختانه با زد۳ پلاس هم کار کردم و متاسفانه منو متقاعد نکرد تا بخرمش یا تعویضش کنم،چون در نگاه کلی و چیزی که من از نزدیک دیدم و لمسش کردم تحولی که بخواد منو دگرگون کنه نسبت بهش وجود نداشت.صرفا بخاطر تاچ قویتر هنگام خیس بودن صفحه و نداشتن درپوش ارزش نداره. کسانی که خریدن مبارکشون باشه و انشالله چرخش بچرخه واسشون
اما من خرید این گوشی رو برای کسانی که دنبال یک گوشی برای استفاده هستند پیشنهاد نمیکنم.

مقداد م در تاریخ : 1394/10/12

سلام وحید جان
در مورد صفحات و گرافیک ممنونم ک واقعیات رو مث همیشه گفتی و این واقع بین بودن شما یه دنیا ارزش داره
راستش اینقد این چند وقته گفتیم مالی760 ک گاهی اوقات یادم میره کلمه اکتا رو هم کنارش بیارم ک با دوال و هگزاش فرق بکنه منتها چون همش راجع ب فلگشیپ بحث میشه ، منظورمون همون نوع اکتاش بود البته دقت شما هم واقعا قابل تحسینه . مرسی

مقداد م در تاریخ : 1394/10/11

ممنون بابت نظرات منصفانه و بي تعصبتون . شما بگي بنچماركش ١٢٠ هزارم رسيده من باور ميكنم

WOLF A در تاریخ : 1394/10/11

سلام.
دوستان عزیز اگر اجازه بدبد من چند مورد رو بگم:
1- اگر کلا ما بحث برند رو کنار بگذاریم، همه ما میدونیم که صفحات نمایش OLED و AMOLED که active matrix هست و Super AMOLED مخصوص سامسونگ ، رنگهای بهتری رو ارائه میدن.(گفتم که کاری به برند نداریم) چون یه با دیودهای نورانی طرف هستیم. از اون گذشته مصرف بسیار کمی دارند ، چون زمانی که قراره رنگ مشکی رو نشون بدن میتونن خاموش بشن. برعکس در LCD ها مصرف بیشتره ولی در عوض روشنایی تصویر بالاتره. از معایب خانواده ی OLED ها اینه که پیکسلهای آبی نیاز به بیشترین انرژی رو دارن و ممکنه بعد مدتی بسوزنند یا دچار تشنج بشن. از معایب LCD ها هم بد بودن زاویه دید و پر مصرف بودنوشه.
موارد بالا یه چیز کلی هست و کاری به سامسونگ و سونی و اپل و ... نداره. انواع LCD ها هم مثلا IPS ها یا TFT ها اگر به خوبی کالیبره شده باشه میتونه خیلی هم خوب عمل کنه.
من هیچ مقایسه ای نمیکنم ، فقط اساسش رو گفتم، که بدونید.
2- در مورد GPU های T760 و Adreno 430 باید بگم که برخی از دوستان عزیز یه اشتباهاتی میکنن. ببینید عزیزان ، Mali-T760 فقط یکی نیست. T760 mp8 و T760 mp6 و T760 mp4 و T760 mp2 که هر کدوم فرکانس مشخص خودشو داره و مقدار فرکانسش تا یه حد خاصی بوست میشه و همچنین هر کدومش با یه چیپستی میاد. GPU موجود بر گلکسی اس 6 مالی T760 mp8 هست ، که با اگزینوس 7420 اومده. و اکثریت بنچمارکهای این GPU از 430 قوی تره. دوستان عزیز برای مشاهده و مقایسه بین تمام کارت گرافیک ها و CPU های موجود برای کامپیوتر و اسمارت فونها به سایت Notebookcheck.net سر بزنید. اگر مایل بودید میتونید فریم ریت بازیهای انجام شده با هر GPU در هر رزولوشنی هم ببینید.
مثلا برای T760 mp2 در همون سایت اگر نگاه کنید میبینید اسم 3 تا پردازنده رو نوشته که وسطی همونی هست که روی C4 قرار داره ، اگر همون زیرش نگاه کنید اسم گوشیهای تولید شده با این پردازنده ها هم نوشته. یه رنکبندی گرافیکی و CPU هم داره که در اون هم T760 از 430 بالاتره.
پس این 4 نوع t760 رو اشتباه نکنید .
3- در مورد دمای Z3+ باید بگم که من مطمعنم که فصل باعث پایین اومدن دما شده. قبلا گوشی رو از جیبم در میاوردم به محض اینکه آفتاب بهش میخورد با نور آفتاب داغ میشد ، خودتون میدونید آفتاب تابستون تو جنوب کشور چطوریه ( جنوب استان فارسم) ، حالا گوشی رو بیرون میارم یخ میزنه. خوب مسلما عملکردش بهتره و فکر میکنیم داغی وجود نداره. قبلا در و پنجره های اتاقم رو باز میکردم و تازه یه کولر هم تو اتاقم روشن بود بازم گرم بود ، ولی الان با وجود اینکه رادیاتور هست ولی من بازم یه بخاری گذاشتم کنارم و یه لباس گرم هم پوشیدم. مشخصا تو همچین تغییرات دمایی، گوشی دماش بالا نمیره.
4- خواهشا دوستان عزیز خودستایی نکنید که اصلا در شأن و منزلت یک انسان با کمالات نیست. محمد رضا و آپادانا( اسمتو بگی بد نیستا) ی عزیز این جور حرف زدن ها زیاد حالب نیست.
محمد رضا میدونم که خیلی علاقه داری ولی فرستادن عکس به سایت اکسپرین که چیزی رو ثابت نمیکنه، ولی ما نمیگیم که تو چیزی بلد نیستی. تمام افرادی که میان اینجا یه چیزی بیشتر از بقیه سایتا حالیشونه ، چرا ؟ چون اگر نبود میرفتن 4 تا سایت در پیت و هر چرتو پرتی که میخواستن میگفتن، نمیومدن اینجا و ثبت نام کنن و وارد سایت بشن و نظر بدن.
همه ما یه کارایی کردیم ولی باید دیگران خودشون حس کنن که ما واقعا چی هستیم و کی هستیم نه اینکه بیایم میدون و هوار بکشیم که من اینم و من اونم.(اینو کلی گفتم نه به شخص خاص).
با تشکر

arman h در تاریخ : 1394/10/11

ممنون محمد رضا جان
بابت شکی که بود خودم به سونی ایمیل زدم و 2 روز بعد بهم جواب دادن اینم متن پیامش
Dear .,

Thank you for contacting Sony Xperia™ Online Support.

We are sorry for the delay in our response, I am glad to assist you. In regards to your inquiry, both the Xperia Z3+ and Xperia Z3+ Dual support Fast battery charging: (Quick Charge 2.0).
پس دوستان دیگه که مثل من تو شک بودن برم سریع شارژر رو تهیه کنن

مقداد م در تاریخ : 1394/10/10

سلام برادر . اشكان جان دوست ما هم جناب apadana پنج ساله فقط فقط سوني ميخره و اعتقاد زيادي ب اين برند خوب داره ولي ايشون نظرشون اين هست ك ارتقا از زد٣ ب زد٤ ضروري نيس و آقاي wolf a (وحيد) هم نظرشون اين بوده كسي ك زد٢ هم داره نيازي ب زد٤ نداره و من حقير هم معتقدم تعويض پرچمدارها اگه دو سال ب دو سال باشه خيلي تغييرات محسوستر و جذابتر ميشه و هم اينكه امكانات زد٣ در همين زمان هم خيلي خوبه و در بازي و دوربين و صفحه و زيبايي و بدنه ، انصافا طوري نيس باعث دل زدگي بشه
نظراتتونو تا آخر خوندم و خوشحالم گوشي خوبي خريدي . موفق باشي

bab m در تاریخ : 1394/10/10

درود خدمت محمد رضا جان اقا من چند روزه این گوشی رو خریدم واقا عالیه من از z2 و z3 داشتم کاملا تغییر رو میشه حس کرد.اقا محمد رضا یه خواهش داشتم اگه رام هنگ کنگ رو داری میشه توی گوگل درایو برام اپلودش کنی از مگا نتونستم همش تا 70 .80 درصد میرفت میزد متوقف شد.ممنون مییشم برام بذاری.در ضمن هیچ گوشی کامل کامل نیست ولی این گوشی واقا خوبه.

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/10

عرفان جان من از طبقه ششم علاالدین خریدم که همشون اصلیه گوشیاشون چون عمده فروشان و کل ایرانو تغذیه میکنن. گوشی اصل با آدم حرف میزنه. روی جعبه رو بخونی متوجه میشی اصله. بله من آپدیت کردم بنچمارک گرفتم و با آخرین آپدیت خیلی عالی شده حتی عالیتر از z3. اینو دقت کن هرگوشی داغ بشه نمره بنچمارکش میاد پایین. این قانون الکترونیکه که هر ترانزیستوری داغ بشه از قدرتش کاسته میشه. ولی اینو در نظر بگیر که این گوشی خیلی سخت داغ میشه،یعنی راحت نمیتپنی داغش کنی. با برنامه cpu zمیتونی دماش رو ببینی. دماش همیشه زیر 40درجه هست و در کارهای شدید تا 55 درجه میره که خیلی عادیه. الان s6 و نوت5 تا 70 درجه بالا میرن. این گوشی بهترین گوشی بوده که سونی تولید کرده بغیر اط خانواده z5

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/10

با تستهایی که انجام شده این گوشی از شارژر پر سرعت پشتیبانی میکنه. اینم لینکش.
http://xperian.ir/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%88-%D8%B3%DB%8C%D9%85-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D9%8E%D8%B1%D8%B2%D8%B4-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D9%84/

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/10

چیپ گرافیکی adreno430 و malit760 تقریبا در یک حد قدرت دارن. ولی اونچیزی که باعث میشه z3+ و خانواده z5 از لحاظر چیپ گرافیکی قویتر از خانواده پرچمدار سامسونک باشن رزولویشن صفحه نمایششون هست که فشار کمتر میاره به چیپ گرافیکی و از لحاظ کلی چیپ گرافیکی adreno430 قویتر محسوب میشه با توجه به تمامی شرایط. الان در صدر گوشیهایی با قویترین گرافیک z3+ سوم هست و z5compact اول

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/10

شما شخص بزرگی هستی ولی اگه دوستداری منو بسناسی برو این لینک. دوستانی که دوستدارن بدونن چه فرقی بین صفحه نمایش z3 و z3+ هست به لینک زیر برن.
http://xperian.ir/%d9%87%d8%ac%d9%88%d9%85-%d8%a8%d9%87-%d9%82%d9%84%d9%85%d8%b1%d9%88%db%8c-%db%8c%da%a9%d8%af%db%8c%da%af%d8%b1-%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c

yusof s در تاریخ : 1394/10/10

کسی منکر سابقه داشتن و تجربه ی بالای ایشون و همینطور اطلاعات بالاشون نشد...وخیلی هم خوشحالم که یه نفر انقد به سونی وفادار و علاقه منده....ولی نظراتشون طوریه که کسانی رو که تازه میخان سونی بخرن هم به سمت Z3 سوق میده در حالکی این اشتباهه
من سونی رو دوس دارم...بیشتر از بقیه برند ها ولی تعصب بحثش فرق میکنه با علاقه
بی احترامی ای هم توی کامنتم ندیدم...(اگه بود خودشون جواب میدادن)
و اما من یه توصیه به شما دارم...
اگه انقدر ب سامسونگ(یا هر برند دیگه ای) علاقه دارین لطفا گوشی های سونی رو نقد و قضاوت نکنید(با تشکر)
اگه این گوشی انقدری که شما ازش بد میگین بد بود لقب پرچمدار بش نمیدادن
فقط یه بحثی که هس اینه که گوشیای سونی درجه دو و سه شون تو بازار زیاد شده...
و اون سوالی که درمورد کد IMEI از محمدرضا پرسیدم واسه همین بود...(که گفت مال من 06 هستش خاورمیانه)
من دنبال مدل 00 این گوشی هستم
امیدوارم گیرم بیاد چون یکی از دوستام مدل 00 داره

apadana m در تاریخ : 1394/10/9

دوست عزیز من خیلی از گوشیای بازار از زیر دستم رد میشه،از کوچیک و بزرگ بگیر تا پرچمدار و میانرده..
پس با یک ادم بی تجربه طرف نیستی.
سعی کن در حد و اندازه تعریف و تمجید کنی،به اندازه ای که در حد باشه نه بیش از حد..
موفق باشی.

Erfan A در تاریخ : 1394/10/9

دوستان یه سوال دیگه دارم. در مورد پانورامای این گوشی هست کیفیت عکسای پانوراما چطوری هستن؟

Erfan A در تاریخ : 1394/10/9

سلام . سوال از محمد رضا م دارم. داداش گوشیتو از کجا خریدی ؟ در ضمن من خودم میخام این گوشیو بخرم میشه بگی از کجا بفهمم اصل هست یا نه؟
در ضمن شما گوشیتو اپدیت کردی و بنچ مارک گرفتی یا بدون اپدیت ؟ اخه من وقتی نظرات کاربران رو میخونم میگن که وقتی داغ میشه فرکانس پردازنده میاد پایین. ایا برنامه ی اختصاصی یا چیزی رو گوشی نصب کردی؟

arman h در تاریخ : 1394/10/9

با سلام

دوستان یه نفر بهم توضیح بده z3+ dual از quick charge پشتیبانی میکنه یا نه؟
تو سایت سونی زده قفط تک سیم بعد که میرم رو لینک شارژر زده z3+ رو ساپورت میکنه!!!!!!!!
http://www.sonymobile.com/global-en/products/accessories/quick-charger-uch10/specifications/#tabs
http://www.xperiablog.net/2015/07/02/these-sony-xperia-devices-support-qualcomm-quick-charge-2-0/

WOLF A در تاریخ : 1394/10/9

سلام.
بچه ها من یه ویدیوی دیگه هم از Z3+ درست کردم ، از تست بازی و فیلم 4K و بنچمارک و ... ولی متأسفانه هر کار کردم آپلود نشد. (اگه شد دوباره تلاشم رو میکنم که کنار همون ویدیوی قبلی آپلودش کنم).
در واقع خواستم واسه خودم بعضی چیزی روشن بشه.
ببینید، من با باتری 94 درصد شروع کردم، اول از همه یه بنچمارک گرفتم که 73000 اومد (البته 77000 هم داشتم) ، بعد از بنچمارک تست بازی انجام دادم. بازی های FiFA 15 و NFS MW و piano tiles 2 و clash of clans، که دما بعد از این بازیها بین 40 تا 45 بود (با استفاده از برنامه CPU-Z)
بعدش تست دوربین :
افزونه Ar effect که هیچ مشکلی نداشت و بسیار راحت و روان اجرا شد و لگ نزد ولی AR mask بعد از چند لحظه داغ شد و دوربینو بست. دما حدود 56-58 بود.
بعد از خنک شدن کامل دستگاه تست ویدیو 4K انجام دادم و اونو در حافظه داخلی ذخیره کردم ، بعد از 23 دقیقه و نیم داغ کرد و دوربین بسته شد.(که البته من تا 35 دقیقه و تنها با ارور پر شدن حافظه فیلم گرفتم).
در آخر تست هم 62 درصد باتری داشتم. باید اینو هم اضافه کنم که اصلا نمیدونستم قراره آخرش چی بشه.
به نظر من داغی دستگاه کمتر شده و البته ممکنه به خاطر فصل هم باشه ولی باز هم اون سرعت و روونی که انتظار میره رو نداره. من انتظار سرعت بیشتری ازش دارم. با این سخت افزار باید بهتر عمل کنه.
نتیجه:
نتیجه ی کلی اینکه داغی فقط در زمان استفاده از افزونه ی Ar mask دوربین اتفاق میافته.
سرعت و روونی گوشی به نظر من با این سخت افزار میتونست بهتر از اینها باشه.
این گوشی در زیبایی بینظیره
از نظر امکانات و کیفیت دوربین هیچ چیز کم نداره.

نکته:
فکر میکنم کم شدن داغی گوشی به این خاطر باشه که با آپدیت های جدید از فرکانس پردازنده ی اون کاسته باشن که یکم عملکردش با این سخت افزار که مثل Z5 هست کند شده. البته این فقط یه نظره.

سعی میکنم بتونم ویدیو رو بزارم.
با تشکر

ashkan a در تاریخ : 1394/10/9

سلام آقا مقداد
باحرف محمد رضا از اینکه باید گوشی رو داشته باشی (z3 و z3 plus) رو موافقم کاملا.
نظرات شما رو تو بخش های مختلف میخونم.
شاید رو کاغذ تفاوت محسوسی نداشته باشن ولی کسی کهz3 داشته و بعد نسخه پلاسشو داشته کاملا براش محسوس هست.
Z3 بنظر شخصیم کامل ترین گوشی سونی هست.
ولی از مزیت های نسخه پلاسش خیلی خوش دست و باریک بودن، رنگ، روشنایی بیشتر و کیفیت صفحه، سبک تر بودن ( حتی چند گرم) آپدیت گرفتن در آینده (هر چند سونی در ارایه آپدیت عالی عمل میکنه)، پشتیبانی از فست شارژر رو میشه اشاره کرد که بنا به سلیقه هر کس اهم و فی الاهم داره.
تو سونی گوشی های سولا، z_ z1 _ z2 _ z3 _z3 dual _ zultra رو تجربه کردم و الان هم Z3 plus خریدم.
تجربه 48 ساعته بنده از نسخه پلاس :
# دو تا آپدیت 5 و 80 مگ رو نصب کردم و نسخه فعلی گوشی آندروید 5.0.2 و شماره ساخت فعلی 266 شد.
#از نظر شارژ باطری با نسخه 2 سیم z3 تفاوتی نداره و خوب شارژ نگه میداره با توجه به سخت افزار خوبش.
#تو استفاده طولانی در وبگردی و شبکه های اجتماعی گرم هم نمیشه چه برسه به داغی. حدود 38 درجه.
# دوربین اصلی و سلفی عالی.
# تو گیم هم فقط کلش رو تست کردم که با حدود 15 دقیقه بازی به 43 الی 45 درجه رسید. که با M9 تو همین مقدار تا 49الی 51 درجه می رسید که مطمنا بدنه فلزیش تاثیر مستقیم داره. ولی G4 خنک تر بود یه مقدار کم.
# به اعداد و ارقام اصلا توجهی ندارم و مثل قدیمی ها :-) تو عمل گوشی رو تست میکنم. نمیدونم با آپدیت فرکانس بالا پایین شد یا خیر.
#قبل این گوشی G4 و M9 و mate 7داشتم. که هر کدوم مزایا و معایب خودشو داره.
# انتخاب اصلیم محصولات اپل هست و غیر از محصولات امسال اپل همشونو تجربه کردم، اینا رو عرض کردم که بدونید تعصب به برند خاصی ندارم و نظراتم تو بخش های مختلف سایت هست.
من که به قول محمد رضا به z5 هم توجهی نکردم هر چند که غولی هست برا خودش و از نظر خودم این گوشی زیباتر هست و طبق سلیقم کارمو راه میندازه.
# کیفیت و رنگ صفحه نمایش هم یه چیز کاملا سلیقه ای هست و بعضی ها از ips و بعضی ها هم آمولد و سوپر آمولد، شخصا فقط زمانی که Galaxy s و wave اومده بود از کیفیت رنگش لذت میبردم و تمام و الان حتی نگاه کردن و کار کردن حتی با نوت 5 هم اصلا جالب نیست برام و از رنگ های غلیظ و اشباع خوشم نمیاد. (شخصی)
موفق باشید.

بهزاد م در تاریخ : 1394/10/9

مالی 760بهتره تا آدرنو430؟... بعدشم گرافیک این گوشی خیلی ازاس 6واس 6 اج بهتره سایت های همسایه هم برتربودن صفحه نمایش این گوشی رونسبت به 2kسامسونگ ثابت کردن.سامسونگ گوشیاش بازی با اعداده مث همون قضیه تقلب دربنچمارک

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/9

براتون رام فلش زده ولی درست نزده. رام گوشیتونو عوض کنید. در ضمن فارسی کردن هم با نرم افزار more local2 انجام بدید. رام هنگ کنگ بزنید.

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/9

کتاسفانه شما هیچ تجربه ای از مقایسه گوشیها نداری ... هروقت سونی دستت گرفتی بیا در موردش نظر بده برادرمن. شما همش حرفاتو تکرار میکنی. من میگم شما یک مقایسه پیدا کن که توش نوت5 صفحه نمایشش بختر از z3 باشه. مگه نمیگی صفحه نمایش نوت5 بهتره. خب برو پیدا کن بزا ما از اشتباه در بیایم.من هدفم از کاکنت بزرگنمایی هیچی نییت چون به جیب خودم لطمه نمیزنم که چیزیو بزرگ کنم. در حال حاضر z3plus هم از z3 دماس کمتره و هم از z2.من نمیدونم هدفت از دادن این اطلاعات غلط چیه. اطلاعاتی که حتی از نزدیکم لمس نکردی دستگاهبو.

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/9

یجور قاطعانه حرف میزنی که انگار همین الان کنار z3 یه z3plus هم داری عین من. اتفاقا سخت در اشتباهی بنده فیلمی تهیه کردم که بزودی در آپارات قرار میگیره. در این مقایسه در کمال تعجب دمای z3 بیشترم هست حتی از z3plus. هیچ کاهش فرکانسی هم صورت نگرفته. یعنی اگه صورت میگرفت که بنچمارکش 75000 نمیشد. ولی بنچمارک z3 در بهترین شرایط 54000 میشه. من جفتشو دارم فوق العاده راضیم از جفتشون ولی تمام برتریهایی که گفتم وجود داره. تا نداشته باشی متوجه نمیشی من چی گفتم. این گوشی انقدر خوبه من به z5 هم ترجیحش دادم

عیسی ب در تاریخ : 1394/10/9

سلام دوستان یه سوال داشتم کسی میتونه کمکم کنه
امروز رفتم زد ۳پلاس رو خریدم ولی فارسی نبود بعد با کامپیوتر نرم افزار ریخت فارسی شد ولی الان هر کار میکنم سیم۱گوشی بالا نمیاد کسی میتونه کمکم کنه

مقداد م در تاریخ : 1394/10/8

خب عزيز جان شما وقتي سوني مشكل رو پذيرفته بود ، مگه نميگفتي هيچ مشكلي نيس و خنكترين گوشي دنياست ؟ شما اون زمان همينو ميگفتين و الان هم من نظرات شمارو با نظرات بيطرفانه ي آقا وحيد مقايسه ميكنم .
دوست عزيز من فقط طبق رزولوشن پايينتر نظر ندادم بلكه بحث جديدتر بودن و شفافيت بيشتر و مواردي مث بهينه بودن و دقت رنگ هم مطرحه حالا اينا ب كنار ولي نميشه صفحه اي ك همه چيش تكميله و مورد تاييد همه سايتهاي معنبر هست رو شما رد كني واسه اينكه شما فقط سوني رو قبول داري و واسه همينه تعصب شماست ك صفحات سال قبل سوني رو برتر ميدوني و هيچ كمپانيي رو غير سوني قبول نداري . شما ك از سوني استفاده كردي مشخصه نظراتتون هم صحيح نيس هم خيلي بزرگنمايي ميكني طوريكه حتي دوستان سوني باز هم حرفهاي شما رو ب چالش ميكشونن ولي من يا نظر نميدم يا وقتي ميدم ، بزرگنمايي و اغراق نميكنم . كلا بهتره تعصب رو كمتر كني ك صفحه نوت رو با زد٤ و يا زد٣ مقايسه نكني !

apadana m در تاریخ : 1394/10/8

همچین میگی این همه برتری که ادم واقعا به شک میفته..
کدوم موردش بنطر شما برتری هست؟اگرم باشه اونقد هم محسوس نیست.
من تنها برتری زد۳پلاس نسبت به زد۳ رو در نداشتن درپوش شارژ میدونم،همین.
شما هم بهتره اینقد خودتونو اذیت نکنید.
این گوشی مشکل گرم شدن رو داره،تا حدی گرما رو مهار کردن اما قدرت دستگاه رو اوردن پایین و این اصلا جالب نیست.
رنگها در صفحه نمایش کمی سردتر شدن نسبت به زد۳.
در بحث باتری هم عمرا به زد۳ نمیرسه.

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/8

بوسف جان طبق این لینک نسخه دوسیم هم از شارژر سریع پشتیبانی میکنه.
http://xperian.ir/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%88-%D8%B3%DB%8C%D9%85-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D9%8E%D8%B1%D8%B2%D8%B4-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D9%84/

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/8

این همه برتری داره تازه شما میگی اگه؟ پایین گفتم چندتا برتری داره. در ضمن فراموش نکن من جفتشو دارم. جتی از لحاظ گرما هم خنک تره از z3

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/8

من با شما بحثی ندارم چون شما تجربه استفاده از این گوشیو نداری. شما وقتی کیفیتو در رزولویشن میبینه به شما چی میشه گفت؟ شما یه مقایسه پیدا کن که تپش نوت5 کیفیتش حتی از z3 بهتر باشه ولی من بیش از سی مقایسه برات میذارم که حتی z3 هم صفحه نمایشش هم از نپت5 بهتره و هم s6edge plus. اگه این گوشی مشکلی داشت منکه z3 دارم نمیرفتم بخرمش. تمام برتریهایی که گفتم بجا و صحیح هست. شماهم بهتره تا از سونی استفاده نکردی در مورد سونی نظر ندی. حداقل تجربه انجام یه مقایسه صفحه نمایش هم نداری

مقداد م در تاریخ : 1394/10/8

برادر خونسرد باش ايشون جزو كاربران بسيار با سابقه و با اطلاع اين سايت هستن و سالهاست فقط سوني ميخرن و اگه واقعا حس ميكردن ارتقا از زد٣ ب زد٤ لازمه ، قطعا اين كارو ميكردن و الانم نظر خودشونو گفتن ك ٩٥درصد افراد بيطرف هم اين نظر رو صحيح ميدونن . شما اگه ب اين نتيجه رسيدي زد٤ واستون يهترين خريد ممكنه ، حتما اينكارو بكن ولي احترام ب افراد خيلي مهمتره تا يه گوشي و برند

yusof s در تاریخ : 1394/10/8

باشه داداش شما نخر...
نمیدونم چه اصراری داری وقتی خودت نخریدی ملت هم نخرن...
درست نیس یه اشتباه چن بار تکرار بشه :/
در ضمن دوستان فراموش نشه سوال منو جواب بدید
در مورد فست شارژ

مقداد م در تاریخ : 1394/10/8

شما چرا اغراق میکنی برادر؟ رزولوشن قدیمی 1080 رو شما برگ برنده دونستی اونوقت صفحه امولد2کی از نظر شما ضعیفه مقابل یه صفحه 1080 ؟ صفحه گوشی شما باید با صفحاتی مث ام8 و ام7 و وان a9 مقایسه بشه نه با 2کی که دیسپلی میت اونو تایید کرده
2-نتایج ادرنو430 بهتر بوده تا مالی760 اکتا ک این ب خاطر رزولوشن کمتر صفحه بوده ولی این ب این معنی نیس مالی ضعف داره . من بارها تستهایی دیدم که مالی760 سریعتر از ادرنو430 بازیهای سنگسنو اجرا میکرد
3-سرعت حین کار ینی چی؟ ینی ذد4 پرسرعت ترینه و اس6 خیلی کند هست؟ شما اصن ب برتری اکسینوس مقابل اسنپ810 اشاره نکردی و همچنین کم مصرفی و همون زمانی ک سونی مشکل گرما رو پذیرفته بود شما میگفتین خنک ترین گوشی دنیاست و سونی هم اسنپ حرارت زا رو تحویل مشتری هاش داد و بعدا ب فکر سیستم خروج گرما افتاد پس نگو گرمای ذد4 کمتره تا اس6 چون اسنپ810 ب خاطر گرمای زیادش معروف شده و نظر آقا وحید هم موجوده و نظر ایشون مث شما از روی تعصب ب سونی نشات نگرفته
4-ب خاطر گرمای حاصله از اسنپ و معماری 20نانومتری پرمصرف ، عمر باتری ذد4 بهتر از اس6 نیس و لطفا مسایل ب این واضحی رو قبول کن
5-تاییدیه درست گفتی
6-حافظه 64 و 128 بسیار مناسب و بیش از حد کافی هستن و این حرف شما صحیح نیس
7-تا دو سال گوشی سامسونگ ساپورت میشه و وسنی ب خاطر اینکه ب پرچمدار 3سال قبل هم آپدیت میده ، نمیتتونه برتر باشه
7-فیلم برداری نا محدود 4کی هم فاکتور خوب و قابل اعتنایی نیس و کسی نمیخاد 60دقیقه 4کی بگیره مگه اینه هارد8 ترا هم داشته باشه و این موضوع با توجه ب کیفیتهای 60@1080 عالی ، فاکتور مهمی نیس
8-برتری های اس6 ، چیپ قویتر و کم مصرف تر نیس ؟ دوربین بهتر نیس ؟ اختلاف زیاد در کیفیت عکسبرداری و فیلم برداری ب نفع اس6 رو من ندیدم شما بگی . قضاوتهای شما کلا بیطرفانه نیس

apadana m در تاریخ : 1394/10/7

بنظر من خرید زد۳پلاس به صرفه نیست.
دوستان اکه کمی صبر کنند تا قیمت خانواده زد۵ بکشه پایینتر ضرر نمیکنند.
این گوشی اگه خیلی برتری نسبت به زد۳ داشت اسمشو از زد۴ به زد۳پلاس برنمیگردوندن.خود کمپانی هم فهمید در این محصول درجا زدند.

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/7

در حال حاضر نسخه ژاپنی z4 تک سیم هست که قیمتش 150 تومن بیشتره
زمان فول شارژ شدن 130 دقیقه هست با شارژر فابریک
داغی این گوشی خیلی طبیعی بوده تا الان از نظر من. بعد از بازی که مد نظر شما هست دمای پردازنده نهایت به 52 درجه خواهد رسید
پک برزیل جعبش روش z3+ مشکی عکسش هست و یک لیبل آبی جسبوندن رو جعبه. احتمال اینکه از نظر داخلی هم فرق داشته باشه نسبت به پک های چینی وجود داره. البته فقط احتمالش هست.
شک نکن داداش z3+ بخری بقیه گوشیا اصلا به چشمت نمیان. مخصوصا اگر مسی بخری
تو پک هندزفری یا mh750 هست یا mh410 و شارژر هم ep880 هست.
شک نکن در خرید این گوشی. فوق العادست

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/7

دوست عزیز این گوشی مشکل گرما نداره به جرات میگم بعد از دو آپدیت آخر گرماش فوق العاده کم شد و حتی از z3 هم کمتره.من جفتشونو دارم. برتریهاش به g4 هم اینا هست
1- صفحه نمایش بهتر و با کیفیت تر
2-ضدآب و گردوغبار
3-طراحی بسیار بهتر و زیباتر
4-جنس بدنه بهتر
5-پردازنده خیلی قویتر
6- باتری خیلی بهتر
7-ساپورت بهتر سونی در آپدیتها
8-اسپیکر استریو
9-سرعت حین کار بیشتر و رابط کاربری زیباتر
10-ضخامت خیلی کمتر
11- دوربین بهتر

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/7

یوسف جان جدی نگیر برادر. من همین الان هم z3 دارم و هم z3+. واقعا z3+ بهتره. بعضی دوستان الانو میبینن فردارو نمیبینن. فردا که z3+ و z5 یک آپدیت مشترک گرفتن و z3 و z2 مثل اینا نشدن و آپدیت جدا گرفتن بعضیا تازه متوجه میشن z3+ چقدر خوبه. واقعا z3+ یچیز دیگست

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/7

نوت4 که خیلی قدیمی شده. بین s6 و.z3+
برتری های z3+ به s6
1- صفحه نمایش خیلی بهتر و با کیفیت تر
2- پردازنده گرافیکی قویتر و اجرای راحت تر نرم افزارها و بازیها در آینده
3- سرعت حین کار بیشتر
4- گرمای کمتر
5-دوربین بهتر
6-باتری بهتر
7-ضدآب و گردوغبار
8-درگاه کارت حافظه
9-آپدیت و پشتیبانی سریعتر سونی
10-دوربین همسطح با بدنه
11- فیلمبرداری 4k نامحدود
برتریهای s6
1- سنسور اثرانگشت

yusof s در تاریخ : 1394/10/6

دوستان من امروز یه مطلبی خوندم مبنی بر اینکه نسخه ی دوسیم کارت این گوشی از quick charge 2.0 پشتیبانی نمیکنه!!!
آیا واقعیت داره؟
و اینکه دوستانی که خرید کردن توی جعبه ی گوشی شارژر EP880(مخصوص فست شارژ) بود یا ن؟
اگر که نبوده بعد اقدام به تهیه ی این شارژر و استفاده از فست شارژ کردین یا ن؟
پشتیبانی میکنه نسخه ی دوسیم؟

پویان ع در تاریخ : 1394/10/6

1- من کلا تک سیم ندیدم تو بازار بعدشم اگه باشه فرقی نداره با دوسیم
2-شاژر output 1500mA input300ma تو 2:30 تا 3 با شارژر معمولیش فول شارژ میشه
3-کلا جز استفاده از دوربین گرما تو هیچ استفاده دیگه از این گوشی اصلا ازار دهنده نیست تو دوربینم با اپدیت جدیدی که داد تا 30 دقیقه هم بدون مشکل فیلم میگیره
4-؟؟؟؟
5-شارژر دفترچه راهنما هندزفیریMH410c

تایید کلمه عبور ک در تاریخ : 1394/10/6

سلام من بین خرید این و جی ۴ مرددم اما جی ۴ بهتره چون مطمینم مشکل گرم شدن نداره
ولی من سونی دوست دارم زد تری معمولیم ۳۲ بیتیه
نمیدونم چی بخرم
زد فایوم گرونه

Erfan A در تاریخ : 1394/10/6

سلام دوستان . گرم شدن پردازنده ی این گوشی اسیبی به خود پردازنده و gpu نمیرسونه؟مثلا بعد از 2 سال استفاده از گوشی پردازنده قدرتش افت میکنه؟
ممنون از همه

ashkan a در تاریخ : 1394/10/6

این سوال هم فراموش کردم :-)
تو وبگردی و شبکه های اجتماعی هم گرماش آزار دهنده هست؟ 2_3 ساعت استفاده مداوم!

ashkan a در تاریخ : 1394/10/6

سلام دوستان
1_ نسخه تک سیم تو بازار موجوده، میشه خرید؟!
2- مدت فول شارژ شدن گوشی از 0_100 با شارژر فابریک تو جعبه چند ساعته؟ ( چند آمپر هست شارژر)
3- داغیش تو بازیهایی مثل کلش حدود 15_20 دقیقه چجوریه؟ به چند درجه میرسه؟ مطالبی که دوستان اینجا زحمت میکشن تناقض داره لطفا یه اسکرین شات از دما بعد از کار سنگین بزارید با cpu z یا برنامه های مشابه!! مثلا من m9 داشتم دماش تو این بازی به 45 -47 درجه میرسید!
4- این ساخت برزیل داستانش چیه جدیدا اومده؟ پکش یا... فرقی داره؟
Z-z1_z2_z3_z3c داشتم و الان هم تو خونه z2 هست ولی از z3plus خیلی خوشم میاد خوش دست و سبک و باریک، میخوام تجربش کنم.
5_ دقیقا تو پک گوشی چی هست؟ مدل هندزفری؟
از دوستانی که وقت میزارن و پاسخ میدن تشکر میکنم.
موفق باشید.

yusof s در تاریخ : 1394/10/6

در جریان هسم...کسی نگفت زد 3 بده...ولی قطعا زد3پلاس خیلی سرتره واسه کسی که تازه میخاد مشتری سونی بشه....آره اگه زد 3 یا زد 2 داشته باشی شاید درست نباشه که بری زد3پلاس بخری
ولی اگه به فکر یه آپگرید درست و حسابی باشی زد3پلاس و زد فایو (با توجه به بودجه)جزو بهترین گزینه ها هستن دوست عزیز...

yusof s در تاریخ : 1394/10/6

سلام....
سه گوشی ای که مدنظر داری همه خوب هستن..
نوت 4 اگه نسخه ی اسنپ دراگونش گیرت بیاد عالیه...چون شنیدم نسخه ی اگزینوسش باتری جالبی نداره...
ببین خودت چه انتظاراتی از گوشیت داری و سلیقت چجوره
من به شخصه اصلا با سامسونگ حال نمیکنم پس سونی رو انتخاب میکنم
البته اینم بگم زد4 هیچی از اس6 و نوت4 کم نداره و سامسونگ هنگیش بیشتر از سونی هسش و این بدی خودش رو یکسال پس از استفاده نشون میده که خصلت گوشی های سامسونگه..:))
بازم انتخاب آخر با خودته دوست عزیز

yusof s در تاریخ : 1394/10/6

مرسی از محمدرضای عزیز....
مهر تاییدی بر حرفای من از طرف یکی از دارندگان این گوشی...
باشد که سونی دوستان هدایت گردند...:))))

Ali K در تاریخ : 1394/10/5

سلام دوستان لطفا بدون تعصب راهنمایی کنید بین گوشی های :

1) note 4
2) xperia Z4 / z3 plus
3) s6
مرسی

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/4

اینکه بعضیا میگن تغییرات z3+ نسبت به z3 محسوس نیست واقعا حرف اشتباهیه. از نظر طراحی و خوشدستی بگیرید تا تجربه کاربری واقعا z3+ سرتره.
برتریهای z3+ نسبت به z3
1- حافظه داخلی بیشتر و پر سرعت تر
3-دوربین بسیار بهتر
4- دوربین سلفی بهتر
5-پردازنده و گرافیک قویتر
6-نداشتن درپوش برای سوکت شارژ
7-کار کردن با صفحه نمایش خیس
8-صفجه نمایش بهتر و دقیق تر
9-از نظر آپدیت هم پا بپای خانواده z5 آپدیت خواهد شد. مثل زمانی که z2 پابپای z3 آپدیت شد. ولی دیگه z3 اینجوری نیست و اط نظر آپدیت اصلا مثل z5 آپدیت نخواهد شد.
10- قیمت مناسب تر نسبت به z3. الان رنگ مشکی و سفید ساخت برزیل یا made in brazil قیمتش 1520 هست و رنگ مسی هم 1600 و z3 فقط 100 تومن قیمتش کمتره.
11-ضخامت کمتر و طراحی بسیار شیک تر.
12- از نظر دما و گرما هم عین هم هستن. من جفتشونو دارم. عین هم هستن.

apadana m در تاریخ : 1394/10/3

بهتره روی اسمم کلیک کنی تا ببینی من آدمی نیستم که بخوام با اطلاعات غلط کسی رو گمراه کنم.چون من خودم از سال ۲۰۱۱ دارم از محصولات سونی استفاده میکنم،از اولبن پرچمدارش که اکسپریا s بود تا الان...اما واقعیت رو باید گفت،مطمئن باش اگه پلاس خوب بود استقبال خولی ازش میشد یا حداقل خودم میخریدمش،اما این اشتباهو نکردم و رفتم زد۳ گرفتم و دارم حالشو میبرم.

WOLF A در تاریخ : 1394/10/3

نظر لطف شماست.
یه مثلی هست که میگه:
"گفتی، باور کردم.
اصرار کردی، شک کردم.
قسم خوردی، فهمیدم که دروغ میگی."

مقداد م در تاریخ : 1394/10/3

بله باهاتون موافقم و بهترين كار رو شما ميكني ك منتظر نسل بعدي ميموني . واقعا ذد٣ هنوزم گوشيه خيلي خوبيه از هر جهت و ارتقا ب زد٦ خيلي منطقي تره

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/3

وقتی این گوشی قویترین چیپ گرافیکی دنیارو داره چجوری میخواد با بازی به مشکل بخوره برادر؟ این گوشی بهترین انتخابه. من خودم z3 دارم رفتم اینم خریدم دارم عشق میکنم از بس خوبه. خوشگلیشم که فقط حریفش z5premium کروم هست

WOLF A در تاریخ : 1394/10/2

سلام دوستان .
معذرت میخوام جوابتون رو ندادم.
ببینید دوستان:
اینجوری نیست که هر چی بیشتر بازی کنی دمای گوشی هم بیشتر بشه تا اینکه برسه به دمای ذوب!
مثلا وقتی داریم کلش بازی میکنیم ، پشت گوشی گرم هست ، تا زمانی که از بازی بیرون بیایم.
در مورد لگ زدن ، بهتره که برنامه 360 رو نصب کنید.
افزونه های دوربین نظیر AR effect و AR fun و ... خوره ی دمای گوشی و لگ هستن.
بازیهای سنگین دماشون هم بیشتره و بهتره برای بازی کردن گوشی داخل قاب یا کیف یا جلد نباشه تا خنک بشه. در غیر اینصورت اگر گوشی نتونه دما رو خارج کنه خودبخود ریست میشه(اوور هیت).
این مورد هم واسه اون دوستمون بگم:
"اگه خیلی داغ کنه لگ رو تو منوهای گوشی هم میبینین چه برسه به وقتی که تو بازی باشید"
حتما هنگام بازی و یا استفاده سنگین از دوربین (افزونه های دوربین) قاب یا جلد گوشی رو بردارید و بعد از کارتون دوباره بزارید روش.
عملکرد باتری هم مورد پسنده. یعنی اگر بخواید موزیک ، فیلم ، کلش ، وبگردی و .... رو 1 ساعت انجام بدید تا پایان روز ممکنه حدود 30-40 درصد شارژ داشته باشید. (تست نکردم) ولی به صورت تجربی چیزی رو که تو این مدت دیدم میگم. مثلا از 11 تا 12 با گوشیم با هندزفری نویز کنسل ، ویدیو نگاه کردم ، شارژ کمتر از 10 درصد کم شد.

بهترینهای سونی که الان ارزش خرید دارن و بهترین امکانات رو دارن از نظر خودم:(رده بندی بر اساس قیمت هست)
بهترین پرچمدارها
Z5 و Z3+ و Z3
بهترین میانرده ها
C5 Ultra و C4 و Z3 Compact
بهترین پایینرده
M2 Aqua
..................................
با تشکر

مرتضی ل در تاریخ : 1394/10/2

سلام دوستان عزیز!

این مشگل داع شدن این گوشی چقدر فجیعه؟؟عملکردش در حالت داغی بدتر از سونی زد 3 میشه؟
من بین زد 3 و این گوشی شک دارم(گوشی قبلیم در حد کلنگ بوده)

این داغی احتمال خرابی گوشی رو هم بالا میبره یا فقط مشخصات تحت تاثیر میذاره؟

دوستانی که این دو مدل رو داشتن راهنمایی کنن لطفا بین این دو کدوم رو بخرم؟؟

apadana m در تاریخ : 1394/10/2

زد۳ نسبت به زد۲ بهتره..اما زد۳ پلاس برتریه خاصی نسبت به زد۳ نداره..اگه اینطور بود مطمئن باش من واسه خریدش درنگ نمیکردم..
من فیلم مقایسه زد۳ و زد۵ رو دیدم که میگم..
هزینه الکی نکن چون این گوشیها همشون یک سری امکانات اولیه رو در اختیار شما میذارن،همشون سرعتشون خوبه،روون هستن..
اما از بین پرچمدارای سونی تا امروز زد۲ و زد۳ کم ایرادترین گوشیهای سونی بودن.

yusof s در تاریخ : 1394/10/2

داداش گمراه نکن بچه مردمو....زد3 و زد3 پلاس زمین تا آسمون فرقشونه...من منکر خوب بودن زد 3 نیستم ولی الان که زد3 و زد3پلاس اختلاف قیمتشون 100 150 تومنه خریدن زد 3 اشتباه محضه....
1-پردازنده قوی تر
2-حذف درپوش برای سوکت شارژ و انتقال اون به پایین گوشی در عین ضدآب بودن
3-دوربین قوی تر
4-تاچ بسیار قوی به طوری که وقتی صفحه نمایش خیس باشه هم میتونی باش کار کنی که این ویژگی درسته که مهم و کاربردی نیس ولی خب پیشرفت بسیار بزرگی نسبت به زد3 محسوب میشه که وقتی صفحه ش خیس باشه تقریبا غیر قابل استفاده س...
مثلا اگه زد3پلاس الان 1900 یا 2 میلیون بود اونوقت آره...باید به خرید زد 3 فک میکرد...ن الان که فوق العاده ارزش خرید این گوشی بالاس....
در ضمن مشکل داغ شدن رو هم وحید جان کامل توضیح دادن که تا حدودی بهتر شده و از همون روز اول هم متذکر بودن که داغ شدن گوشی به غیر از دوربین و بنچمارک هیچ تاثیر عملی ای(مثلا در هنگام بازی یا کاربری روزمره) در عملکرد گوشی نمیذاره...

yusof s در تاریخ : 1394/10/2

آهان....مرسی ممنون بابت پاسخگویی...ایشالا پولم جور شه هرچه سریعتر نسبت به خرید اقدام میکنم..
عشق یعنی سونی....ویوا سونی!

mohamad s در تاریخ : 1394/10/1

سلام
ببخشید منظور من ایم که کسی که با این گوشی بازی سنگین میکنه به مشکل خاصی بر میخوره.
دوم اگه ایم گوشی انتخاب خوبی نباشه کدوم گوشی رو شما تو همین قیمت پیشنهاد می کنی البته غیر از سامسونگ

yusof s در تاریخ : 1394/10/1


محمد رضا یه سوال ازت پرسیدم جواب ندادیا....
کامنتم یکم پایین تره....ممنون میشم جواب بدی

apadana m در تاریخ : 1394/10/1

سلام
اگه زد۳ برداری ضرر نمیکنی..
زد۳ در برخی از موارد از جمله سرعت و روونی حتی از زد۵ هم بهتره.
زد۳ برخلاف زد۳ پلاس مشکل گرم شدن بیش از حد رو نداره.

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/1

سلام یوسف جان. رقم هفتم و هشتم imeiگوشی من 06 هست. من از طبقه ششم علاالدین رنگ مسی خریدم 1590.البته سفیدو مشکی 1530 هم گیر میومد به وفور.

محمدرضا م در تاریخ : 1394/10/1

سلام داداش. من نگفتم داغ نمیشه. من تستهای همزمان با z3 گرفتم دماش بیشتر از z3 نمیشه برادر من. کلا همه گوشیها داغ میشن یکی بگه گوشیش داغ نمیشه چرت میگه. مثلا خود نوت فایو و s6edge plusانقدر داغ میشه که شیشه پشتش ترک میخوره.اینو خود sam mobileگذاشت خبرشو. الان جفت گوشیا پیشمه. تو بازی،بنچمارک،مرورگر همه چی تست میکنم دماش عین z3 هست. داداش شاید گوشی داغ بشه بنچمارکش بیاد پایین ولی تو عملکرد دستگاه تاثیر نداره. مثلا وقتی دماش حتی بالا هم هست باز سرعت کارکردش از z3 بیشتره. کلا فوق العاده راضی هستم از همه چیش و از z3 خیلی بهتر میبینمش

Erfan A در تاریخ : 1394/9/30

سلام وحید جان چند تا سوال ازت داشتم اگه جواب بدی ممنون میشم.
1.بعد از اپدیت حداکثر دما در اثر بازی زیاد (1 ساعت کلش اف کلنس و یک ساعت بازی های دیگه ) چه قدر میشه؟
2.گفتی که عمل کرد دستگاه کند میشه وقتی داغ میکنه ایا وقتی خیلی داغ میشه حتی اگه تو دیدن ویدیو باشم یا بازی کنم لگ رو حس میکنم؟
3.مصرف باتری چجوریه مثلا اگه 1 ساعت کلش اف کلنس بازی کنی 1 ساعت فیلم hd ببینی و 1 ساعت هم به موسیقی گوش کنی و 1ساعت هم تلگرام کارکنی در روز ,شارژ گوشی از 100 درصد به چند درصد میرسه؟
4. بعد از چند دقیقه داغ میکنه؟
خیلی ممنون میشم جوابم رو بدی چون خیلی دوست دارم این گوشی رو بگیرم . خیلی ممنون...

WOLF A در تاریخ : 1394/9/30

محمد رضا جون ، نکن برادر من ، نساز. بابا الان من از مرداد تا حالا این گوشی رو دارم ، مطمعنی که داری راجب به z3+ حرف میزنی؟ چون z3+ داغ میکنه. درسته که حرارتش نسبت به قبل کمتر شده ولی هنوزم در هنگام استفاده ی سنگین داغ میشه و عملکردش یکم کند میشه.
تست بنچمارکش هم در بهترین حالت به 78000 رسید. یعنی حالتی که دستگاه خنکه و اپلیکیشنها بستس.
در ورژن قبلی آنتوتو هم در بهترین حالت به عدد 60000 رسید. ولی هنگامی که داغ میکنه ، همین بنچمارکها بسیار پایین میاد ، یعنی عملکردش فوق العاده کند میشه. مثلا در ورژن قبلی آنتوتو ، بنچمارک بعد از کار سنگین ، حدود 48000 میشد. این یعنی کند شدن بسیار زیاد گوشی. و در ورژن 6 آنتوتو وقتی بعد از کار سنگین تست بگیریم به 64 یا 65000 میرسیم. هیچ گوشی تا این حد عملکردش پایین نمیاد. این به دلیل دمای بسیار بالای گوشی هست.
ولی فیلمبرداری 4k رو من انجام دادم و در حافظه داخلی ضبط کردم . به مدت 35 دقیقه بدون ارور فیلم گرفت و بعدش حافظه پر شد. ولی اگر در مموری ضبط بشه زیاد دووم نمیاره چون همین انتقال به مموری از سرعت گوشی میگیره و ایجاد حرارت میکنه و باعث داغ شدن و بستن دوربین میشه.
پس نگو اصلا داغ نمیکنه.
اینو دوستانه میگم:
اگر شما بتونی یک سایت (نمیگم منبع) یا حتی یک ریویو بیاری که در اون ذکر شده باشه این گوشی داغ نمیکنه ، من علاوه بر اینکه گوشی رو دارم و داغیش رو دارم حس میکنم، حرفم رو پس میگیرم.
با تشکر
موارد 2101 تا 2200 از مجموع 2929 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا