نظر کاربران درباره گوشی موبایل اچ تی سی One M9+

One M9+ وان ام 9 پلاس

HTC One M9+ اچ تی سی
ارزیابی کاربران: 8.3 از 10 (1487 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های اچ تی سی
» اچ تی سی U24 Pro
» اچ تی سی A101 Plus
» اچ تی سی Wildfire E star
» اچ تی سی U23
» اچ تی سی U23 Pro
» اچ تی سی Wildfire E2 Play
» اچ تی سی Wildfire E3 lite
» اچ تی سی Wildfire E plus
» اچ تی سی Desire 22 Pro
» اچ تی سی Wildfire E3
» اچ تی سی Desire 21 Pro 5G
» اچ تی سی Desire 20+
» اچ تی سی Wildfire E2
» اچ تی سی U20 5G
» اچ تی سی Desire 20 Pro
» اچ تی سی Wildfire R70
» اچ تی سی Desire 19s
» اچ تی سی Exodus 1s
» اچ تی سی Wildfire X
» اچ تی سی U19e
» اچ تی سی Desire 19+
» اچ تی سی Desire 12s
» اچ تی سی Exodus 1
» اچ تی سی U12 life
» اچ تی سی U12+
» اچ تی سی Desire 12+
» اچ تی سی Desire 12
» اچ تی سی U11 Eyes
» اچ تی سی U11+
» اچ تی سی U11 Life
» اچ تی سی U11
» اچ تی سی One X10
» اچ تی سی U Ultra
» اچ تی سی U Play
» اچ تی سی Desire 650
» اچ تی سی 10 evo
» اچ تی سی Desire 10 Pro
» اچ تی سی Desire 10 Lifestyle
» اچ تی سی Desire 628
» اچ تی سی Desire 830
» اچ تی سی One S9
» اچ تی سی 10 Lifestyle
» اچ تی سی 10
» اچ تی سی Desire 825
» اچ تی سی Desire 630
» اچ تی سی Desire 530
» اچ تی سی One X9
» اچ تی سی One M9s
» اچ تی سی Desire 828 dual sim
» اچ تی سی One E9s dual sim
» اچ تی سی Desire 728 dual sim
» اچ تی سی One A9
» اچ تی سی Butterfly 3
» اچ تی سی One M9+ Supreme Camera
» اچ تی سی Desire 520
» اچ تی سی Desire 526
» اچ تی سی One ME
» اچ تی سی One E9
» اچ تی سی Desire 820G+ dual sim
» اچ تی سی One M9+
» اچ تی سی One M8s
» اچ تی سی Desire 626G+
» اچ تی سی One E9+
» اچ تی سی Desire 820s dual sim
» اچ تی سی One M9
» اچ تی سی Desire 826
» اچ تی سی Desire 526G+ dual sim
» اچ تی سی Desire 320
» اچ تی سی Desire 620G dual sim
» اچ تی سی Desire 620 dual sim
» اچ تی سی Nexus 9
» اچ تی سی One M8 Eye
» اچ تی سی Desire Eye
» اچ تی سی Desire 612
» اچ تی سی Desire 820
» اچ تی سی Desire 510
» اچ تی سی One M8 for Windows
» اچ تی سی Butterfly 2
» اچ تی سی One Remix
» اچ تی سی One M8 Dual Sim
» اچ تی سی Desire 516
» اچ تی سی One E8
» اچ تی سی One mini 2
» اچ تی سی Desire 616
» اچ تی سی Desire 816 Dual SIM
» اچ تی سی Desire 210 dual sim
» اچ تی سی One M8
» اچ تی سی Desire 626
» اچ تی سی Desire 816
» اچ تی سی Desire 610
» اچ تی سی Desire 310
» اچ تی سی Desire 501 dual sim
» اچ تی سی Desire 501
» اچ تی سی Desire 601 dual sim
» اچ تی سی Desire 700 dual sim
» اچ تی سی One Max
» اچ تی سی Desire 601
» اچ تی سی Desire 300
» اچ تی سی Desire 500
» اچ تی سی One Mini
» اچ تی سی 8XT
» اچ تی سی Butterfly S
» اچ تی سی Desire 200
» اچ تی سی One Dual Sim
» اچ تی سی Desire 600 dual sim
» اچ تی سی Desire P
» اچ تی سی First
» اچ تی سی One
» اچ تی سی Desire U
» اچ تی سی Butterfly
» اچ تی سی Desire 400 dual sim
» اچ تی سی DROID DNA
» اچ تی سی One SV
» اچ تی سی Desire SV
» اچ تی سی One VX
» اچ تی سی One X+
» اچ تی سی Windows Phone 8S
» اچ تی سی Windows Phone 8X
» اچ تی سی Desire X
» اچ تی سی Desire VT
» اچ تی سی Desire VC
» اچ تی سی Desire V
» اچ تی سی Desire C
» اچ تی سی J
» اچ تی سی One V
» اچ تی سی One S
» اچ تی سی One XL
» اچ تی سی One X
» اچ تی سی Velocity 4G
» اچ تی سی Titan II
» اچ تی سی Vivid
» اچ تی سی EVO Design 4G
» اچ تی سی Sensation XL
» اچ تی سی Sensation XE
» اچ تی سی Jetstream
» اچ تی سی Rhyme
» اچ تی سی Radar
» اچ تی سی Explorer
» اچ تی سی Amaze 4G
» اچ تی سی Titan
» اچ تی سی Panache
» اچ تی سی Status
» اچ تی سی Sensation 4G
» اچ تی سی Sensation
» اچ تی سی Flyer
» اچ تی سی HD7S
» اچ تی سی Incredible S
» اچ تی سی ChaCha
» اچ تی سی Salsa
» اچ تی سی Wildfire S

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 601 تا 700 از مجموع 907 مورد

ALi W در تاریخ : 1394/5/19

تست سلفی در روز!
دوستانی که درباره سلفی در روز سوال پرسیدن که آیا جذب نورش زیاده و عکس رو خراب میکنه..اصلن چنین چیزی نیست! این تست رو هم انجام دادم و در نور شدید که چشمام بزور باز میشد عکس گرفتم و تنها چیزی که زشت شد صورت مچاله شده من زیر آفتاب بود!:) بالانس نور و بقیه چیزا خوب بودن و هیچ مشکلی مشاهده نشد!
به جز این باید خدمت دوستان عرض کنم که قبل از گرفتن عکس، کنتراست و میزان رنگ و شارپنس کاملا قابل تنظیمه و این خیلی به شما کمک میکنه
مثلا جایی که میخواین جزئیات بهتر نمایش داده بشه شارپ رو بالاتر ببرین یا یه جاهایی کنتراست رو کم یا زیاد کنید..
اینا همه قبل از عکسبرداری هست و بعد اون هم دوباره تنظیمات گسترده ای دارین که هرچی بیشتر باش کار کنین به خوبیاش پی میبرین

ALi W در تاریخ : 1394/5/19

١٠- كيفيت مكالمه براي دو طرف در چه حدي هست ؟ ١١- تو جعبه فول پك دقيقا چي بايد باشه ؟
جواب باقی سوالات شما:
* گوشی M9 گمون نمیکنم تو بحث WiFi مشکل داشته فقط شایعاتی درباره داغ کردنش بود که اینم تو نقد و بررسی سایت زومیت نگاه کنید گفته که آنچان داغی که میگفتن مشاهده نشده..ام گوشی بنده وقتی زیاد بازی میکنم داغی داره اما نمیدونم غیر طبیعی هست یا نه باید بازیای دیگه هم امتحان کنم ولی از دوستم که iPhne5 داره پرسیدم گفت: این طبیعیه و مال منم موقع بازی داغ میکنه..
* کیفیت دوربین هم گفتم فیلم عالی دوربین سلفی هم عالی (در روز و شب) و پشت متوسط رو به بالا
*سوال پنج که تکراریه سوال شیش درباره خوشدست بودن به اندازه دست شما و سلیقتون برمیگرده اما گوشی خیلی خوش دست و راحته مخصوصا بخاطر قوس پشتش که راحت تو دست میشینه و خسته کننده نیست! بشخصه سایز صفحه رو مناسب میدونم، 5.2اینچ که نه خیلی بزرگ و نه کوچیکه! برای بازی و تماشای فیلمم مناسبه و توی جیبم راحته..
*خداحافظ هنگ و لگ و کندی! اینا رو اصن روت شد بپرسی؟ :) خدا رو شکر این چیزا رو نداره خیالتون راحت..
*درباره اسپیکر پایین بله! اونی که سمت راست سنسور قرار گرفته صدا نداره..اما سخت متوجه میشید! حقیقتا شاید اگه من خودم اینجا نخونده بودم متوجه نمیشدم..چون صدای بلندی از دو طرف میشنوین و کمبودی ازون طرف حس نمیکنین!
*درباره رنگ هم سلیقه شما مهمه من نقره ای دور طلایی گرفتم که هم یه طرح جدیده و هیچ گوشی نه اپل نه سامسونگ این رو نداره و هم زیباست! اگر سری به سایت Htc بزنید بصورت 3بعدی میتونید رنگهای مختلفش رو ببینید!
*کیفیت مکالمه؟:) فکر کن با وجود باند Boom Sound کیفیت بد باشه! میکروفن هم که خدارو شکر عالی صدا رو جذب میکنه..شاید باورتون نشه من داشتم بصورت تستی یه ویدئو ضبط میکردم تلویزیون هم روشن بود اما صداش کم بود! وقتی پلی کردم با یه صدایی پخش کرد و صحبتای گوینده چنان واضح که خودم تعجب کردم خدایی!:)
*توی جعبه که من گرفتم (بدون گارنتی) -یک عدد گوشی خیلی خوشگل!:) -هدفون(بعدا درباره کیفیتش میگم) با چندتا سری برای گوش که هرکدوم راحته استفاده کنین -شارژر دو تیکه با آداپتور دواشخه -سوزن مخصوص سیم کارت و مموری!
*سوال آخرتون هم درباره گارانتی فکر کنم گوشی آزاد بخرید براتون بهتر باشه! من گوشیمو 18تومن تخفیف 1،730 گرفتم که به نسبت دیجی کالا که 2،200 بود خیلی به نفعم شد!
البته من رام اروپا میخواستم گیرم نیومد ولی خب فکتوریش تایوانه

امیدوارم تونسته باشم کمکتون کنم بازم سوالی بود در خدمتم

I'm O در تاریخ : 1394/5/18

با عرض سلام، و تبریک بابت این غول بازا... لطفا این برنامه(Gsam Battery Monitor) نصب کنید و باتریشو بگید ممنون

Mehrvarz B در تاریخ : 1394/5/18

من فقط منتظرم با یه گارانتی قابل قبول ارائه بشه و مطمئنا سریعا می خرم.
قیمت گوشی ها کلا بالا رفته و نمیشه از قیمت این گوشی ایراد گرفت. کلا گوشی ها قیمتشون زیادی بالا رفته. ولی در مقابل G4 و S6 و note 4 ، این گوشی بدون گارانتی با قیمت 1میلیون و 700 هزار به نظرم منطقیه.

iman s در تاریخ : 1394/5/18

دوست عزیز 3ساعت کلش بازی کردین بعدش فقط 50درصد مصرف کرد؟؟؟؟؟!!! حتی اگه نور صفحه در کمترین حالت ممکن هم باشه عالیه.اگه اینی که میگین درست باشه واقعا عالی.ببخشید منظورم از درست قصد جسارت نیست شاید زمان رو کمی اشتباه محاسبه کردین.... بازم ممنون.من با فبلت های ایسوس و سونی و سامسونگ کار کردم خیلی ضعیفتر از این بودن.وان ام7 و حتی باترفلای اس هم انقدر شارژ نمیداد. جی3 و جی4 که اصلا 3ساعت رو به زور جواب میدادن و میدن.اگه انقدر باتریش جواب میده بهترین گزینه برا منه و از ام9 هم برام بهتره.ممنونم از اطلاع رسانیتون

علی ا در تاریخ : 1394/5/18

اقا من یه سوالی داشتم من کیفیت صدای گوشی و هدفون ها وبدنه برام مهمه به خاطر همین برند اچ تی سی رو انتخاب کردم حالا بین m9وm9+ موندم کارم زیاد بازی نیست درحد بازی های سرگرم کننده کلش یا شاید یکی دو بازی HDکیفیت صفحه برای فیلم برام خیلی مهمه ومیگن هم خیلی کم داغ میکنهM9+و لی قدرت پردازنده M9 خیلی خوبه و صفحشم خوبه صدا وبدنه هم شبیه همم من میخوام با نرتون کمکم کنیدبعد کیفیت صفحش چه جوریه و این که این جا یه جوری شما ازپردانده وGPU اون حرف میزنید که من میترسم بخرم برنامه ها تا دو سال دیگه ام میان باز نکنه بعد چه نکاتی درمورد خریدش رعایت کنم منظور ساخت کدوم کشور باشهچه چیز هاشو بررسی کنم دم همتونم گرم

ALi W در تاریخ : 1394/5/17

سلام خدمت شما داداش گلم
*بین این گوشی و M9 تفاوتهای زیادی وجود نداره فقط چندتا نکته: از نظر سایز این گوشی 5.2 اینچه که 0.2 از M9 بزرگتره! از لحاظ جنس اصطکاکشو بیشتر کردن اما هنوزم سُری داره ولی بغلاش طوریه که راحت تو دست میمونه! و اینکه این گوشی سنسور اثر انگشت داره و خیلیم خوب کار میکنه راضیم ازش! اگه کلی بخوام بگم شاید برای بازی M9 مناسبتر باشه ولی از نظر قابلیتای بیشتر و صفحه بزرگتر و باکیفیت تر این گوشی بهتره..
* درباره باتری تا حدودی تو پیامای قبلیم توضیح دادم بخونشون ولی انشاءالله یه تست خوب میگیرم براتون میذار چون گفتین دقیق میخواین!
*رابط کاربری اولا کار با اندروید خیلی بهتر از ios هست و دوم اینکه رابط کاربری سنس اچ تی سی خیلی عالیه بین گوشیای دیگه کم نظیره..فوق العاده نرم روون و ساده..و مهم تر ازهمه آپدیتای خیلی خوبیه که براش میاد..

پاسخ بقیه سوال تو پست بعدی الان باید برم..:)

ALi W در تاریخ : 1394/5/17

یه مثال دیگه برای باتری:
همین الان که دارم تایپ میکنم ساعت 12:45 ظهره از صبح (از ساعت 7:30) که اومدم سر کار مصرفم متوسط بوده ..
باتری الان روی 85% اومده!
دیگه تشخیص بد و خوبش با شما..

ALi W در تاریخ : 1394/5/17

ممنون دوست من
در مورد باطری باید بگم واسه بنده که انتظار دارم 3 رو یسره کار کنم و گوشیم شارژ بده خوب نیست!:))
اما جدا از توقعات بالای بنده والا نمیدونم چجوری بدو خوبشو بگم من میتونم شرح کنم و شما ببینید از نظر خودتون خوبه یا نه!
چیزی که زیاد باتری مصرف میکنه بازیه! مثلا (اینی که میگم دقیقش نیستا) من یبار باتری فول تقریبا 3ساعت یسره Clash بازی کردم باتری تقریبا تا روی 50 اومد !
بدون بازی هم، زیاد کار کنی.. وای فایم روشن باشه.. چندتا برنامه با هم باز باشه..گمونم تا شب جواب میده..
ان شاءالله یه تست درستی میگیرم دقیقترشو بهتون میگم

ALi W در تاریخ : 1394/5/17

آقا ایمان ممنون از مثال خوبی که زدی..
آقا مقداد من به شما منفی دادم اونم بخاطر اینکه شدیدا اصرار داری که مشکلات این گوشی رو بزرگ کنی!
یه مثالی خوبی هس که میگه:
{گفتی قبول کردم..اصرار کردی شک کردم..قسم خوردی رد کردم!}
که اینجا خیلی صدق میکنه و فکر میکنم مثالی که دوستمون زدن پاسخ خوبی برای شما باشه
بله مشکل هست منم نمیگم نیست..اما کدوم گوشی کامل و بی عیبه؟ حالا این گوشی صدتا حسن داره و دوتا عیب که اینو تو هر گوشی میشه پیدا کرد و هرکس بسته معیارهاش میتونه انتخاب کنه بخره یا نخره

ALi W در تاریخ : 1394/5/17

سلام
از دوستان عذر میخوام که منتظر موندید اینترنت بنده قطع بود!
اکثرا درباره بازی و گرافیک سوال کردن منم الان دارم دنبال لینک معتبر برای دانلود بازی Dawn Of Titans میگردم که درخواست داده بودید! ولی هنوز لینک مخصوص گرافیک Powe VR قرار داه نشده دوستان اگه خودتون جایی سراغ دارید معرفی کنید واسه دانلود.

مقداد م در تاریخ : 1394/5/17

ایمان عزیز از طرز کامنت نوشتنتون فهمیدم دیس ندادین ، راستش من نتایج منهتن و تی رکس آدرنو330 رو با این گرافیک مقایسه کردم که بازم احتلاف زیاد بود البته 1080 و 2کی بودن ولی اختلاف در تی رکس آن ، خیلی زیاد بوده مثلا 29 ذد3 مقابل 10 این گرافیک البته درسته اون 1080 و این 2کی ولی اختلاف نباید اینقد میشد و منهتن آن هم اختلاف 2 برابر هم بیشتره ولی حالا کلی میگم به نظر من گوشیی که 2 تومن فی میخوره باید در تقریبا کل موارد بی نقص باشه و در زمینه تصویر هم درسته هنوز ریویوویی از این گوشی نیومده ولی با توجه به سابقه اچ تیسی که هر ساله شاهدش هستیم ، نتایج دوربینش زیاد جالب نباید باشه . الانم این گوشیهای جدید این شرکت مورد استقبال جهان قرار نگرفته گه دلایلش هم مشخصه ولی به شخصه از این برند خوشم میاد و سنس اونو جذابتر از تاچ ویز میدونم و زیبایی و طراحی عالیشو تحسین میکم و امیدوارم ازین وضعیت بحرانی خارج بشه به زودی

amin s در تاریخ : 1394/5/17

دوستان بعد از اپدیت os سیستم , حتمن از گوگل پلی دوربین رو هم اپدیت کنید.
دوربین خوبش بهترم میشه.

مهدی ص در تاریخ : 1394/5/16

سلام دوست عزيز ديروز ١١ تا سوال كردم لطفا اگه زحمت نميشه جواب بدين كه تا دو سه روز آينده بخرم و راستي گارانتي مهمه يا نه البته بنده ميخوام از موبايل فروش آشنام بخرم بازم پيشاپيش ممنون از اينكه وقت ميذارين .

iman s در تاریخ : 1394/5/16

با سلام.دوست عزیز بنده بهتون منفی ندادم اما یه مطلبی رو بعنوان اطلاع رسانی عرض کنم.درباره جی پی یو G6200 متاسفانه کمی بیش از حد کم لطفی میشه. جی پی یو نامبرده تقریبا از نظر تستها و قدرت چیزی نزدیک به آدرنو 330 هست(البته آدرنو 330 قویتره).خواهشا افراط نشه نمیگم خیلی قویه و همونطور که بارها گفته شده از پرچمدارهای جدید ضعیفتره اما انقدرها هم ضعیف نیست که بخوایم به عنوان نقطه ضعف بزرگ و مشکل آفرین ازش یاد کنیم.در این گوشی شاید قدرت مانور روی پردازش و صفحه نمایش و اثر انگشت بوده.این رو همه میدونیم که هیچ گوشی ای کامل نیست و به عمد کامل تولید نمیکنن.وگرنه همین گوشی اگه جی پی یوش قویتر بود دیگه کسی "اصلا" وان ام9 نمیخرید.یه مثال درباره جی پی یو این گوشی عرض میکنم.مسابقه تست سرعت بین چندتا ماشین سوپر اسپرت یا موتورهای سوپر اسپرت و GP برگزار میشه. یکی اول میشه یکی دوم و سوم و .... اما نمیشه گفت اون موتور یا ماشینی که مثلا تو 01تا رتبه 7رو کسب کرده ضعیفه.شاید اون ماشین شورولت کوروت یا پورشه 911جی تی3 یا ... باشه یا موتور سی بی آر1000 یا جی تی ایکس750 یا هر چیز دیگه ای.ببخشید مجبور شدم چنین مثالی رو عرض کنم تا بحثش تموم بشه. بازرم عرض میکنم جی پی یو این محصول قویترین در دوره خودش نیست و یه گرافیک متوسطه و شاید با یه آپدیت خیلی بهتر جواب بده.چیزی که اچ تی سی واقعا درشس عالی عمل میکنه و میتونم به جرات بگم بهترین آپدیت نرم افزاری رو اچ تی سی داره.
ضمنا این گوشی یه گوشی گرافیک محور نیست و برعکس در زمینه سی پی یو و تصویر و مولتی تسکینگ و سرعت و .... عالیه.دیگه تصمیم خرید با شماست دوست عزیز

مقداد م در تاریخ : 1394/5/16

آرش عزيز نتايج دوربينش در سطح متوسطيه و اينو حتي استفاده كنندگان از گوشي هاي پرچمدار اچ تيسي ابراز كردن و سايتهاي معتبري مث dxo و gsmarena و هر سايت معتبري شما بري ، نتايج دوربينهاي اچ تيسي رو مقابل سامسونگ اپل الجي ضعيف ميدونه و جالبه همين سايتها مثلا از لحاظ جنس بدنه و اسپيكر ، الحق راي به برتري اچ تيسي ميدن ولي تا نظرشونو كه خيلي دقيقتر از ما هست در مورد دوربين و گرافيك اعلام ميكنن ، شما مياي اعلام ميكني نه اينا صحت نداره ! نميشه كه در اونجاهايي كه خوشمون مياد ، حرف سايت رو بپذيريم ولي بقيه نظراتشونو كه به سود اچ تيسي نيس ، ضعيف بدونيم كه . شما قبل اينكه قضاوت كني برو ببين عملكرد powervr g6200 رو بعدش متوجه ميشي حرف من درست بوده يا نه . اينكه شما اين گوشيو خريدي دليل نميشه همه نتايجش عالي باشه برادر

مقداد م در تاریخ : 1394/5/16

مقایسه های شما بین اچ تیسی و سامسونگ که گفتین مث بنز و کیا ، صحیح نیس چراکه چندین ساله نتایج کار این دو برند کاملا مشهوده و اقبال جهانی و سهم دو برند هم کاملا مشخصه و خود منم اچ تیسی داشتم و دوستامم دارن ولی هیچکدوم به نتیجه مقایسه شما نرسیدن . دوست عزیز من اومدم یه ادعایی راجع به دوربین کردم شما مخالفت کردی منم شما رو به سایت dxo و gsmarena و نظرات دارندگان گوشیهای اچ تیسی ارجاع دادم ولی شما گفتی "با مدرک حرفیو نزدی و لینک ندادی که من قانع شم" بعدا خوندی جناب آرمان خودشون واضح گفتن کیفیت دوربین اچ تیسی با جی4 خیلی فاصله داره اونوقت یکم حرفهای منو باور کردین ولی نهایتا دوربین رو قسمتی ضروری ندونستین و اینطور عنوان کردین که "دوربین گوشی های اچ تی سی به عنوان یه هدف از اول تا به الان در نظر گرفته نشده" در صورتیکه یکی از ملاکهای مهم همین دوربینه مخصوصا که قیمت این گوشی دو میلیون هست و اصولا وقتی کسی این قیمت رو متقبل میشه ، انتظار داره عملکرد دوربین در سطح واقعا بالایی باشه و وقتی شما میگی "من نگفتم دوربینش مشکل داره و ضعیفه" ، نمیدونیم به حرف شما استناد کنیم یا حرفهای سایتهای معتبر و جناب آرمان و دارندگان این گوشیها . همچنین در مورد گرافیک شما اوایل قبول نمیکردین نتایج powervr g6200 رو ولی بعدا یکم تحقیق کردی و گفتی "حق با شماست، چیپ ست گرافیکی این مدل گوشی در مقایسه با بعضی گوشی های دیگه که هم رده خودش هستن از قابلیت های پردازشی کمتری برخوردار هست، اما معناش این نیست که ضعیف هست. در یکی از همین تست ها رتبه هشت رو به دست آورده، اما رتبه 80 رو که نداره. حالا باید آدم این رو در نظر بگیره که اولویتش با چه گزینه ای هست؛ هدفش انجام بازی های سنگین هست یا وب گردی یا موارد دیگه. اگر هدفش صرفا بازی کردن نیست که دلیلی برای رد کردن این گوشی نیست" ولی اولا اینجا که من بنچمارکهای این گرافیکو دارم میبینم ، از بین 15 گوشی فعلی و سال قبل ، این گرافیک رتبه 14 رو داره در T-Rex off که ام9 49 و اس6 59---در manhattan off هم 14ام هست از بین 15 تا --- در T-Rex on رتبه این گرافیک از همه بدتره و عملکردش نصف جی3 با آدرنو330 که اونم 2کی بود هست---در manhattan on هم ازهمه ضعیفتر بوده ینی رتبه آخر . حالا میشه شما بگی در کدوم تست گرافیک هشتم شده ؟ دوما نمیشه کسی 2تومن هزینه کنه ولی از اینکه ضعیفترین گرافیک امسال و پارسال رو تهیه کرده ، احساس نارضایتی نکنه همچنین شما گفتین "گرافیک این گوشی فوق العادست. هیچ ضعفی نداره" در حالیکه اگه فوق العاده بود میشه بگین چرا نتایج اینطور شده ؟ و کلا این حرفتون ، حرف قبلیتون رو نقض میکنه و این نتایج ضعیف طوریه که اگه فقط نتایجو ببینیم و اسم گوشی مخفی باشه ، اول تصور میکنیم باید یه گوشی 700 تومنی باشه که نتایجش اینطوره ولی واقعیت اینه دو میلیون فی خورده و یکی از پرچمداران کمپانی اچ تیسیه . حالا اینا به کنار ولی شما جایی گفتین "انقدر سعی نکن جنس مورد علاقت رو خوب جلوه بدی" ولی شما داری خودتون برخلاف این حرف عمل میکنین و نتایج رو عالی نشون میدی

ALi W در تاریخ : 1394/5/15

درباره سخت افزار باید بگم خود گوشی فوق العاده نرم و روون و سریعه و آدم از کار ردن باهاش لذت میبره و دیگه به این توجه نمیکنه که امتیازش توی فلان برنامه چند شده! اما درباره بازیایی که گفتین تا حالا بازی نکردم و نمیدونم خودم کلش بازی میکنم.. اما بخاطر شما سعی می کنم زودتر دانلود کنم و نصب کنم و بهتون ان شاءالله خبر بدم که چطوره:)
درباره صدا حقیقتش من صدای G4 رو نشنیدم اما کیفیت صدا «نه بلندی» سری وان اچ تی سی بی نظیره!
خواهرم گوشی One Max داره و خب شما میدونین که اون گوشی تقریبا 6 اینچه و به نسبت باندای بزرگتری هم داره و سنسور اثر انگشت هم که جای باند رو کوچیک کنه نداره..یه آهنگ یکسان گذاشتیم و مقایسه کردیم و صداش یه کمکی از اون کمتر بود اما اسپیکراش نصفه اونه! مطمئنا اگه گوشی E9 Plus رو تو این مقایسه بذاریم بخاطر باندای بزرگتر و جدید بودنش هیچ رقیبی نخواهد داشت!

ALi W در تاریخ : 1394/5/15

سلام دوست من، ممنون از نظر لطف شما
قبل از هر چیز به دوستانی که قصد خرید گوشی دارن توصیه میکنم اول سیستم عامل خودشون رو انتخاب کنن. مثلا بنده بین آی او اس و اندروید و ویندوز با قاطعیت اندروید رو انتخاب کردم ! پس مهم ترین شرط رو فراموش نکنید بعدا میتونید برید سراغ آیتم های دیگه که البته بر خلاف اون چیزی که پایین نظر دادن من فکر می کنم برای هرکس فرق میکنه! یکی ممکنه صدای بلند و با کیفیت براش اولویت باشه یکی شخصی سازی متنوع و یا دوربین و یا چیزای دیگه...اینو خودمون تعیین می کنیم!
اما درباره سوالات دوستان من به عنوان آدمی با توقع بالا جواب میدم
1 دوربین از لحاظ وضوح متوسطه اما هنوز نظر قطعی نمیتونم بدم و نمیتونم بگم بقیه بهترن چون واقعا تنظیمات زیادی داره که هرکدومو عوض نی تو کیفیت عکس تاثیر داره
2 کیفیت فیلمبرداری فوق العاده ست! و میکروفن صدای محیطو عالی میگیره! کاش میشد یجا براتون اشتراک بذارم اگه کسی سایت سراغ داره بگه من حاضرم آپ کنم
3 دوربینش یه فتوشاپه کامله و در عین حال ساده و رَوون! اونقدر قابلیتهای زیادی داره که شاید ماهها طول بکشه همشو امتحان کنین!
4 سلفیش خیلی عالیه خصوصا تو شب! روزم باش مشکلی نداشتم اما تو محیط بیرون امتحان نکردم در این مورد بهتون خبر میدم.

مسعود ک در تاریخ : 1394/5/14

"سلام. آقا انشاالله مبارکت باشه و به خوبی ازش استفاده کنی. شما که این گوشیو خریدی بی زحمت نظرتو درباره گرافیکش (مخصوصا تو کارای سنگین) و دوربینش مخصوصا تو شب بذار. ممنون"

مقداد م در تاریخ : 1394/5/14

دوستاني كه لطف ميكنن ديس لايك به كامنتهاي بنده ميدادن و ميدن و من به هيچكدومشون ديس نميدم ، دليل مخالفتهاي خودشونو عنوان كنن تا مشخص بشه كجاي كار نياز به توضيح داره . اگه فك ميكنين دوربين اين گوشي از اس٦ جي٤ سيكس لومياها بهتره ، اساتيد فن اچ تيسي در صفحات خود اين برند ، عنوان كردن كيفيت دوربين در سطح جي٤ نيس . اگه بحث گرافيكه بنده مطالبمو با مدرك گفتم . حالا شما دوستان بفرمايين مشكل چيه اين وسط و آيا اشاره به نقاط ضعف اين گوشي ايرادي داره تا شخص مردد ، انتخاب بهتري داشته باشه ؟ اگه واقعياتي گفته بشه به مذاق دوستان خوش نمياد ؟

Mehrvarz B در تاریخ : 1394/5/14

مبارک باشه دوست عزیز
امیدوارم که به شادی استفاده کنی.
از نظر کارایی، سرعت عملکرد، گرافیک (به ویژه در بازی های سنگین) و مصرف باطری گوشی رو چه طور ارزیابی میکنی؟
اگر درباره کیفیت دوربین و صفحه نمایش هم یه توضیحی بدی ممنون میشم.

مهدی ص در تاریخ : 1394/5/14

سلام مباركتون باشه ، بنده چند تا سوال راجع به اين داشتم راجع به هر مدل گوشي كه تو بازاره تحقيق كردم از خيلي گرون تا ارزون ولي به اين نتيجه رسيدم كه اينو بخرم ١- بين اين و ام ٩ كدوم از لحاظ خوشدستي و سايز و رنگ و مخصوصاً باطري و در كل از همه لحاظ پيشنهاد ميدين ؟ ٢- باطري در استفاده اينترنت و مكالمه و موسيقي ( در حد متوسط نه زياد) دقيق چند ساعت دوام مياره ؟ ٣- رابط كاربري و كلا كار باهاش چطوره ( تا حالا اندرويد اونم اچ تي سي و رابط سنس اصلا كار نكردم ) به نسبت ios كه الان دارم راحت تره ؟ ٣- از لحاظ مشكلاتي كه تو ام ٩ بود مثل واي فاي و داغي و دوربين آيا اين هم داره يا نه ( بدون آپديت ) ٤- كيفيت عكس و فيلم ؟ ٥- واي فاي و داغي؟ ٦- خوشدستي ؟ ٧- هنگ و لگ و كندي داره يا نه؟ ٨- بعضي ها گفتن اسپيكرهاي دو تايي طرفين سنسور اثر انگشت يكيش كار نميكنه و ظاهرا نمايشي هست درسته يا نه ؟ ٩- در آخر كدوم رنگ چون اكثر جاها همين خاكستري رو دارن كه خوشم نمياد سيلور گلد يا گلد گلد ، ضمنا گلدش اميدوارم مثل ام٨ نباشه ؟ ١٠- كيفيت مكالمه براي دو طرف در چه حدي هست ؟ ١١- تو جعبه فول پك دقيقا چي بايد باشه ؟ ببخشيد زياد شد ولي ميخوام يه گوشي بگيرم ٣تا ٤ سال راحت باشم و خواهشا دقيق و بدور از تعصب رو برند جواب بدين . متشكرم و منتظر

مجتبی ف در تاریخ : 1394/5/14

سلام داداش ممنون میشم تستی رو برای فهمیدن قدرت گرافیکی برامون انجام بدی؟
ببینید بازی گرافیکی قوی مثل آسفالت8 یا قویتر از اون Dawn of Titans رو روی این گوشی نصب و اجرا کنی ببینی لگ و هنگی میبینی یا پرش تصویر؟
باتری هم یه توضیح مختصر بدی ممنون میشم؟

چون تو این لینک قدرت گرافیکیش 89.6 gflps عنوان شده :
http://kyokojap.myweb.hinet.net/gpu_gflops/
که نصف پرچمدارهاست میخوام بدونم که اگه بازی دومی رو بدون دردسر انجام بدی پس تا یک سال دیگه بدون مشکل میتونم روش حساب کنم و خرید رو با این مقدار هزینه منطقی بشه

arash r در تاریخ : 1394/5/13

سلام
دوست عزیز من این گوشیو دارم کی گفته این همه ضعف داره چون بدون شک از 6ادج که قویتره خودم تستشون کردم دوربین که خداوکیلی ام9 یکمی بهتر جی پی یو هم که خداوکیلی همه وره تست کردم غوله غول پس لطفا تبلیغ منفی نفرما یعنی شرکت بزرگی مثل اچ تی سی با اونهمه کارشناس اینقد ضعیف که شما میگی که عمل نمیکنه بذارید دوستانی که دارن بگن چجوریههه
موفق باشی

Mehrvarz B در تاریخ : 1394/5/13

آقای محترم چرا حرف تو دهن من میذاری؟ من گفتم دوربین ملاک انتخاب کسانی که این برند رو دوست دارن نباید باشه، ولی نگفتم مشکلی هم داره.
....
شما اگر هر چیزی دوست داری برو بخر و لذت ببر. انقدر سعی نکن جنس مورد علاقت رو خوب جلوه بدی. اگر خوبه خوب برو استفاده کن. دلیل نداره بخوای انقدر گفته خودت رو اثبات کنی. اگر خوب باشه به مرور همه به سمتش میرن، به حرف من و شما هم نیست.
گرافیک این گوشی فوق العادست. هیچ ضعفی نداره. من استفاده کردم که این رو دارم میگم. روی کاغذ شاید به نظر نیاد اما از نظر بازدهی واقعا خوب جواب میده.
شما برو درباره EMC test و LVD test تحقیق کن... داده های عددی با داده های عملی خیلی فرق داره. آیفون هم روی کاغذ سخت افزار ضعیفی داره اما در عمل چیز دیگه ای رو می بینیم.

Zabih K در تاریخ : 1394/5/13

سلام .مبارک باشه آقا علی ایشالا واست خوب کار کنه و باهاش حال کنی.
فقط یه چند تا سوال داشتم که اگه جواب بدید ممنون میشم
۱:دوربین چطوره خوبه یا هنوز مشکلات ام ۹ رو داره در ضمن سلفیشم میگن تو روز نور زیاد جذب میکنه و عکسا خراب میشه آیا صحت داره ؟
۲: با اینکه میدونم سخت افزترش خوبه ولی شما که داری لدفن یه چندتا بازی گرافیکی اجرا کن (مثل ریل ریسینگ 3،مورتال کمبات ایکس ...)و به اونایی که میگن سخت افزاره ضیفه یه جواب محکم بده
۳: و در آخر صدای اچ تی سی از نظر بلندی چطوره از جی ۴ بلند تره
دمت گرم

مقداد م در تاریخ : 1394/5/12

نسبت به پولي كه واسه اين گوشي پرداخت ميشه ، اصلا گرافيك جالبي نصيب خريدار نميشه يني دو تومن هزينه ميشه ولي ضعيفترين كرافيك امسال كه حتي از پرچمداران سال قبل هم ضعيفتره ، نصيب شما ميشه . همچنين اسپيكر گزينه و فاكتور مهمي در انتخاب نيس چراكه اگه اينطور بود الان اچ تيسي در دنيا آقايي ميكرد و اپل و سامسونگ در حال ضرر دهي شديد بودن و اسپيكر جزو ملاك درجه چند انتخاب افراده و بيشتر عملكرد پردازنده و گرافيك و دوربين و ويژگيهاي صفحه نمايش مث زاويه ديد و خوانايي زير نور شديد و باتري ملاكهاي اصلي خريد به حساب مياد . همچنين ملاك قدرت گرافيك هم با بنچماركها مشخص ميشه و اينكه يه بازي مث انگري بردز روي اين گوشي بي مشكل اجرا شده ، ملاك كسي قرار نميگيره كه قضاوت كنه اين گرافيك خيلي خوبه

ALi W در تاریخ : 1394/5/12

سلام به همه
از روزی که این گوشی وارد بازار ایران شد مرتب این صفحه رو چک می کردم و دونه به دونه نظرات رو میخوندم و راهنمای خوبی برام بود
هرچند بعضی افراد با [برخی] نظرات باعث میشن آدم گیج بشه..اما بالاخره همین 5 روز پیش (پنجشنبه) با قیمت خیلی خوب این گوشی رو خریدم (از بندرعباس)
و حالا در خدمت دوستانی همستم که میخوان خرید کنن و درباره این گوشی بیشتر بدونن
سوالی بود در خدمتم.

مقداد م در تاریخ : 1394/5/12

دوست گرامي ...
شما اولا تاكيد داشتي دوربينهاي اچ تيسي اصلا در سطح پايينتري نسبت به رقبا نيستن كه بعدا خودت قبول كردي و حرف منو تاييد كردي در صورتيكه ميتونستي با تحقيق بيشتر ، همون اول قبول كني اين مشكل رو كه بعدا حرفتونو تغيير ندي ثانيا وقتي ضعف زياد گرافيك اين گوشي با نتايج بنچمارك مشخص ميشه ، شما بازم دفاع ميكني از اين موضوع و حاضر نيستي مث موضوع دوربين ، اينو بپذيري . حالا خود شما قضاوت كن شما مدعي ميشي دوربين عاليه ولي ظرف چند روز ميپذيري كه مقابل اپل سامسونگ الجي و سوني ضعيفه الانم داري موضوع گرافيك رو كلا ناديده ميگيري و به خريداران مردد كه در جريان عملكرد اين گرافيك و دوربين نيستن ، ميگي شك نكنين در اين موارد عاليه چون دوستم اينو گفته ! و به بنچماركها توجه نكنين . حالا دوستان نميدونن به حرف شما استناد كنن يا نتايجي كه رخ داده . هنر اينه دوست عزيز كه شما درست و منطقي راهنمايي كني و نقاط ضعف برند محبوبتو بپذيري و به خريدار ، اينارو بگي مثلا من بارها با توجه به نياز افراد ، گوشيهايي بهشون پيشنهاد دادم كه اصن ربطي به علايق شخصي من نداشتن و دليلي نميديدم بهشون فلان گوشي سامسونگ رو پيشنهاد كنم صرفا به خاطر علاقه من به سامسونگ ولي شما ابتدا مطالب واضح و بديهيات رو نميپذيرين بعد چند روز نظرتونو عوض ميكنين و ميپذيرين و الان نوبت بحث گرافيك اين گوشيه كه به شدت در حال تلاش هستين كه مردم جهان نتايج بنچمارك اين گوشيو نبينن و به حرفهاي شما استناد كنن

Mehrvarz B در تاریخ : 1394/5/12

دوستانی که قصد خرید این گوشی رو دارند و نگرانیشون پردازنده گرافیکی هست باید بگم من یکی از دوستانم توی شرکت مایکروتل که نمایندگی سامسونگ هست کار میکنه. با اون درباره خرید گوشی مشورت کردم و توصیه کرد این مدل رو بخرم. گفت هیچ مشکلی نداره و از ام9 هم بهتر هست.
...

uni k در تاریخ : 1394/5/11

دوستان سلام.
من تقریبا تموم مدلهای اچ تی سی رو داشتم
از وان تاااا
باترفلای
باترفلای اس
دیزایر
ام8
ام9 و
ام9 پلاس
سونی و ساسونگ هم همینجور
تا قبل ام 9پلاس اس 6 اج داشتم
فقط میتونم بگم حسگراثرانگشتش فوق العاده بودش
حتی تو خیلی وقتا که حسگر ا6 اج رو باید 2.3 بار امتحان میکردم
اما ام9 پلاس با سرعتی عالی عمل میکرد
بازم سوالی بود در خدمتم
09355405741

Zabih K در تاریخ : 1394/5/11

سلام .اول برو سایت دیجی کالا قسمت m9 plus زیرش یه نقد و برسی کوتاه داره که در آخر به پردازنده ی قدرتمند اشاره میکنه دوباره میگم قدرتمند بزار یه مثال دیگه بزنم ایکسپریا c4,پردازنده مداتک داره وایکپیریا m4پردازنده کوالکوم هر دو تو یه رنج قیمت هستند هر دو قوی و همه ی بازی هارو بالا میارن ولی c4 چون مدیاتک هست داغ نمیکنه که یک برتری هست و در ضمن اگه یه سرج‌ تو اینترنت داشته باشی میتونی چند تا ویدوی ببنی که سنسور اثر انگشت ام۹ پلاس از آیفون ۶ سرسع تره دوربینم تغریبا خوبه انتخاب با خودته آقا مهرداد

مقداد م در تاریخ : 1394/5/11

دوست عزيز يكم صبر كني گوشي جديد اچ تيسي معرفي ميشه با اسم رمز Aero كه مشخصات احتماليشو سايتها نوشتن مث اسنپ٨٢٠ و رزولوشن ٢كي . اين گوشي دوربينش در سطح خوبه (نه عالي و در سطح اس٦ سيكس جي٤) و عملكرد گرافيك اون از همه پرچمداران امسال ضعيفتره كه اينجا ميتوني اينو ببيني :(اين لينك واسه اي٩+ هست ولي گرافيك و پردازنده و رزولوشن صفحه هر دو گوشي ٢كي هست و نتايج دقيقا مث هم ميشه)
http://www.gsmarena.com/htc_one_e9_plus-review-1269p5.php
اگه gpu و دوربين خيلي برات مهمه و فقط قصد خريد از اچ تيسي رو داري واقعا بايد صبر كني چون دو ميليون پول زياديه و در اين موارد متاسفانه عملكرد اين گوشي جالب نيس ؛ شما مطمئن باش اگه اين گوشيو بخرين ، ضعيفترين گرافيك روي تموم موبايلهاي امسال رو تهيه كردي بعلاوه دوربيني در سطح خوب و نه بيشتر . ضمن اينكه چند روز ديگه نوت٥ هم معرفي ميشه اگه برات فرقي نداره كدوم شركت ، ميتوني به اونم نگاهي كني

مهرداد د در تاریخ : 1394/5/11

سلام دوستان
پس از گشت و گذار فراوان تو تایپیک ها نتونستم تصمیم درستی بگیرم که واقعا چی میتونم بگیرم با بودجه دومیلیون حالا شاید کمی بیشتر، چرا نتونستم چون چون یکی میاد از حسنات گوشی میگه بعدی میاد همه رو میبره زیر سوال،لطفا کسانی که خودشون اچ تی سی ام ۹ پلاس دارن بگن و روشنم کنن،نمیخوام بعدا حس کنم پولمو دور انداختم،برام سرعت کیفیت کمتر دوربین خوشدستی گرافیک مهمه

babak k در تاریخ : 1394/5/9

از دوستانی که این گوشی رو خریدن لطفا در مورد عمر باتریش کمی توضیح بدن که با استفاده معمولی و بازی کردن چقدر شارژ نگه میداره

مقداد م در تاریخ : 1394/5/7

موافقم دوربينهاي اچ تيسي در سطح قابل قبولي هستن و از بضي برندها در دنيا عملكرد بهتري دارن ؛ در مورد پرستيژ نظر من اينه برندهايي مث بلكبري يا موتورولا كه خيلي كمتر دست مردم هستن ، جذابيت بيشتري دارن نسبت به اپل سامسونگ اچ تيسي سوني يا اگه كسي از لحاظ مالي مشكل نداره ميتونه گوشيهاي ورتو با قيمت بالاي ٥٠٠٠ دلار بخره اونوقت ديگه امكانات ضعيف واسش قابل توجيه ميشه

مقداد م در تاریخ : 1394/5/7

اينكه بنده راجع به گوشي يه تومني هم نظرمو ميگم و هم دو تومني ، اصلا ايرادي نداره و بضي دوستان كه راهنمايي ميخان بين گوشيهاي يه تومني ، نميشه بهشون گفت ما فقط راجع به دو تومن بحث ميكنيم ! خيليها بين گوشيهاي ١ تا ١،٢٠٠ شك دارن و ميخان با بودجه شون بهترين گوشيه ممكن رو بخرن و اين سايت هم برا كمك به افراد واسه انتخاب بهترين گوشي ايجاد شده . منم نگفتم وضعيت گرافيك اين گوشي بسيار بده گفتم در مقابل اين گوشيهاي با اين رنج قيمت و حتي ٤٠٠ كمتر ، اين گرافيك خيلي ضعيفه و اصولا وقتي آدم واسه يه گوشيي ٢ميليون هزينه ميكنه ، توقع داره مثلا گرافيك اين لااقل در سطح آدرنو٤٣٠ و مالي٧٦٠ باشه -اگه بيشتر نباشه- يا دوربينش هم همينطور ولي وقتي مياد نتايج اين گرافيكو ميبينه ، مايوس ميشه و ميبينه در هر تستي از همه ضعيفتره (و حتي پرچمداراي سال قبل) و مسلما اين گرافيك حتي اگه روي پرچمدار سامسونگ بود بازم نظر من همين بود و اصلا دفاعي نميتونستم كنم . همچنين در مورد دوربين من دو سه بار در صفحات اچ تيسي عنوان كردم سطح كيفيت دوربينهاي اچ تيسي در سطح بقيه نيس ولي اونزمان اساتيد كلي ديس لايك دادن و گفتن اينطور نيس ولي الان خودشون واضح ميگن كيفيت عكسها در سطح پايينتريه نشبت به رقبا . اينجا هم بنده گهگاهي ميام و اگه لازم باشه نظرمو ميگم و واسه شما هم محدوديتي وجود نداره شما هم ميتوني صفحه اس٦ يا هر صفحه ديگه تشريف بيارين و نظراتتونو بگين براي مدت زمان زيادي همجنين واسه نظر دادن راجع به عملكرد يه گوشي ، لازم نيس شما اونو بخري بلكه نتايج بنچمارك و دوربين كه در همه سايتهاي معتبر منتشر ميشه ، ملاك افراد قرار ميگيره و باعث ميشه شك افراد برطرف بشه . ضمن اينكه شما ميگين نظرات خريداران بايد ملاك باشه نه نظرات وب ها ولي ببين افراد كمي كه حاضر شدن اين دو عيب رو ناديده بگيرن ، اومدن اشاره كردن ايرادي نداره دوربينش عاليه ولي شما ببين آيا اينا واقعيت داره ؟؟ يا افراد بسياري در دنيا واسه مقايسه به سايتهاي معتبر رجوع ميكنن و وقتي ديدن اين گرافيك خيلي ضعيفه ، ديگه قيد خريد هر گوشيي كه ازين گرافيك بهره ميبره رو ميزنن و كاري ندارن يه طرفدار اچ تيسي چقد تعريف كرده ازين بلكه ميفهمن آدرنو٤٣٠ خيلي خيلي بهتره . شما هم اميدوارم هرچي صلاح ميدوني و بهترين ميدوني بخري

Yasin S در تاریخ : 1394/5/7

سلام
شما ریز ترین برتری های اس سیکسو گفتی ولی سعی داری برتری مطلق ام ناین پلاسو در زمینه اسپیکر بپوشونی():
درسته گرافیک این گوشی نسبت ب اس سیکس ضعیفه ولی بازم خوبه!...
ارادت(:

مهرداد ق در تاریخ : 1394/5/6

سلام دوستان

میشه درمورد سنسور اثر انگشتش توضیح بدین

amin s در تاریخ : 1394/5/5

مسلم پلاس.
توی مواردی که گفتی پلاس بهتره البته m9 هم هیچ مشکلی نداره ولی پلاس در مجموع بهتره.

Mehrvarz B در تاریخ : 1394/5/5

این حرف شما که کاملا غیر منطقی هست. شما اگر برای خرید گوشی توی این صفحات میای این طور نبود که بخوای هم درباره مدل دو میلیون تومانی نظر بدی و هم درباره مدل یک میلیون تومانی. الان کل کامنت های من رو در این سایت ببینید فقط درباره 2 مدل گوشی که برای خریدشون شک دارم دارم کامنت میدم.
این چیزهایی که شما اسمش رو میذاری بنچمارک یه سری نرم افزار تست هستند و وحی منزل هم نیستن. این طوری هم نیست که من رای اون ها رو رد کنم. مطمئنا نتیجه این تست ها گویای بعضی موارد هستند اما عقل سلیم جمیع شرایط رو در نظر میگیره. حق با شماست، چیپ ست گرافیکی این مدل گوشی در مقایسه با بعضی گوشی های دیگه که هم رده خودش هستن از قابلیت های پردازشی کمتری برخوردار هست، اما معناش این نیست که ضعیف هست. در یکی از همین تست ها رتبه هشت رو به دست آورده، اما رتبه 80 رو که نداره. حالا باید آدم این رو در نظر بگیره که اولویتش با چه گزینه ای هست؛ هدفش انجام بازی های سنگین هست یا وب گردی یا موارد دیگه. اگر هدفش صرفا بازی کردن نیست که دلیلی برای رد کردن این گوشی نیست. تازه اگرم هدفش بازی باشه که نباید این رو بذاره کنار و بره سامسونگ بخره، باید بره ام 9 رو بخره که قوی ترین پردازنده گرافیکی رو داره.
من تا حالا چند بار به شما گفتم و باز هم تکرار میکنم، شما نظرت رو گفتی و اگر کسی بخواد گوشی انتخاب کنه به اون هم فکر خواهد کرد، دیگه دلیل نداره بخوای ابهام یکی مثل من رو بیشتر کنی و ابراز کنی که این مدل گزینه خوبی نیست. شما نظرت رو گفتی و ما هم میگیم ممنونیم که انقدر نگران دیگران هستی، اما اجازه بده چند نفر که تجربه استفاده از این گوشی رو دارند بیان پاسخ سوالات ما رو بدن تا ما بتونیم درست انتخاب کنیم، نه بر حسب نظرات و مطالعات شما از صفحات وب که ملاک درستی برای انتخاب نیست.

Mehrvarz B در تاریخ : 1394/5/5

یه نکته خیلی مهم هست که شما اصلا به اون توجه ندارید. قیمت یه ماشین کیا ممکن هست 200 میلیون تومان باشه و قیمت یه بنز سی 200 هم همین اندازه باشه. اما وقتی سوار کیا میشی سوار یه ماشین معمولی عامی شدی، اما سوار بنز که میشه سوار یه ماشین خاص شدی. فکر کنم این مثال خیلی واضح و ملموس باشه.
حالا شما سامسونگ رو با اچ تی سی که مقایسه میکنی به همه حتی خودت (در صورتی که از قبل درباره برندهای تاپ گوشی اطلاع داشته باشی) چنین حسی دست میده.
من منکر این نیستم که سامسونگ در بعضی موارد محاسنی داره، اما این دو برند خیلی تفاوت دارند.
ضمنا دوربین گوشی های اچ تی سی به عنوان یه هدف از اول تا به الان در نظر گرفته نشده، ولی باز هم دوربین های بدی نداره. شاید نشه ادعا کرد بهترین هستن اما از خیلی گوشی های روز دنیا باز هم کیفیت بالاتری دارن.
اگر کسی به سامسونگ نیاز داره میتونه بره و تهیه کنه و لذت ببره، اما من به شخصه دنبال یه برند خاص و با پرستیژ هستم که متأسفانه سامسونگ این نقش رو نمیتونه ایفا کنه.

مقداد م در تاریخ : 1394/5/5

مسعود حان حرف شما صحيح ولي اين حرفها براي كسي كه ميخاد اين گوشيو بخره خيلي ضروريه سنس ظرف ميخاد دو تومن هزينه كنه ولي بايد بدونه عملكرد گرافيك و دوربين چطوريه و بضي دوستان كه خريدن ميان ميگن عاليه ولي واقعيات و عملكردها يه چيز ديگست

ali r در تاریخ : 1394/5/4

من نظرم اینه که خرید گوشی از یه جایی به بعد سلیقه ای میشه. مثلا به من گوشی سامسونگ بدن قدرتش ده برابر این هم باشه بخاطر ظاهرش و رابط کاربریش صد سال دستم نمیگیرمش اما این گوشی رو با همین قدرت سخت افزاری چون عاشقشم دست میگیرم. گوشی یه هویت داره واسه خودش. چن نفر حاضرن یه گوشی مثلا کلفت و با قاب زشت دستشون بگيرن اما خیلی قدرتمند باشه. گوشی های بلک بری رو نگاه کنید سخت افزارشون نصف گوشی های اندرویدیه اما دو برابر قیمت شونه. چون بعضيا با اون حال میکنن. من ترجیح ام اينه یه بدنه زیبا و لوکس رو توی دستام حس کنم تا يه گوشی زشت که انداختیش توی قاب و همه باید بپرسن چیه گوشیت؟

Mehdi s در تاریخ : 1394/5/3

با سلام دوست عزيز وقتي شما هر دوي گوشي رو كنار هم نديديد پس چطور ميگيدHTC بهتره؟
من هم S6 edge وهمM9+ رو همزمان دستم گرفتم .
از لحاظ دوربين كه سامسونگ مطمئننا سرتره هم از لحاظ روشنايي و هم از نظر جزييات.روي كاغذ درسته نوشته ام9+ دوربين 20 مگا داره اما بايد توي عمل ثابت بشه.
سرعت اس6 هم كه از ام9 پلاس كمي بالاتره به خصوص توي اجراي بازي ها .به نظر من گرافيكشون فرقي نداشت.
در تست بنچمارك ها اس6 اج نمره بالاتري كسب ميكنه.
اس6 اج هم باريك تر و هم سبك تر و هم خوش دست تر است .
شما چه طور ميگيد كه ام9+ زيباتره خوب اين سليقه اي به نظر من كه اس6 اج خوشكلتره.
درضمن HTC دكمه هوم گوشي ام9+ رو از روي سامسونگ تقليد كرده .حالا سنسور اثر انگشت چند صدم ثانيه تفاوت سرعت وجود داشته باشه كه حتما توي نوت5 جبران خواهد شد.
اعتراف ميكنم كه صداي اسپيكر سامسونگ از HTC كمتره اما تا حدي توي كار هاي عادي كم نمياره مگه شما ميخواي چه قد صدا بده كه اين قد سخت ميگيد كه خيلي صداش بالاتره خوب اين روزا ديگه كسي با اسپيكر به موزيك يا چيزاي ديگه گوش نميده .وممكنه اسپيكر نوت5 خيلي بهتر بشه كه به نظر من همون صداي اس6 يا نوت4 هم كافيه.
در كل به نظر من و بيشتر افراد ديگه سامسونگ قابل اطمينان تر از رقباي ديگه است.
به نظر من تنها مشكل اس6 واس6 اج اينه كه قابليت پشتيباني مموري نداره كه زياد هم واجب نيست اگه دوست داشتيد نسخه 64 گيگ را بگيريد و اگه باز هم راضي نشديد ميتونيد از سري نوت استفاده كنيد كه در بيشتر موارد سري هاي نوت از سرياي اس خيلي بهترن.
درضمن اس5 دوربين M8 رو قورت ميده.
موفق باشيد

رضا ا در تاریخ : 1394/5/3

سلام و احترام . دوستان من میخوام گوشی بخرم و بین m9 و m9 پلاس موندم . به نظر شما کدوم رو انتخاب کنم ؟ از اینترنت زیاد استفاده میکنم با وای فای . اینستاگرام و واتس آپ هم استفاده میکنم. اهل بازی نیستم. دوربین واسم مهم هم جلو و هم عقب . m9+ مشکلات m9 رو نداره؟ مثل گرم شدن و مشکل وای فای . ممنونم از پاسخگویی شما

مسعود ک در تاریخ : 1394/5/3

دوستان به نظر من اینقدر با مقایسه گوشیها و کل کل( که بعضی وقتا از یه کل کل ساده هم فراتر میره و ...) که هیچ سودی به حال من و افراد دیگه ای که میخوان از نظرات دیگران برای خرید گوشی استفاده کنن وقت خودمونو دیگرانو نگیریم. اعداد و ارقام و بررسی سایتا و مقایسه با گوشیهای دیگه جای خود، ولی بهترین کمکو دوستانی میتونن بکنن که از این گوشی استفاده کردن و همه جوره امتحانش کردن وگرنه همه میدونیم هر گوشی قطعا یه سری نقاط قوت و ضعف داره و ممکنه تو بعضی زمینه ها از ی سری گوشیها بهتر و تو بعضی زمینه های دیگه پایینتر باشه. هیچ گوشی ای همه چی تموم نیس فقط باید ببینیم ما از گوشی چی میخوایم.
یا علی... موفق باشین

مقداد م در تاریخ : 1394/5/3

عليك سلام ؛ معلومه من واسه پولم ارزش قائل هستم و نميرم گوشيي كه مشكلات زيادي داره رو ٢تومن بخرم بعدش بيام بگم اينطوريه . به اين دليل راجع به اون فبلت حرف زدم چون ميدونم همه جوره بهترين هست و منم بهترين رو معرفي ميكنم بهشون يا بهشون پيشنهاد ميكنم منتظر گوشي يا فبلتي از همون شركت باشن تا سخت افزارش قويتر باشه كه پولشونو بهتر هزينه كنن ؛ الانم خيلي از دوستاني كه قصد خريد از يه برند ديگه داشتن و پافشاري هم ميكردن ، فهميدن ايراداي اون گوشي و ارزش واقعيشو و الان قصدشون اينه يا منتظر فبلت اون شركت بمونن يا گزينه هاي ديگه رو بررسي كنن و اين سايت هم واسه كمك به هم به وجود اومده نه اينكه من همينطوري برم از برند محبوبم طرفداري كنم و اونا هم بگن چشم بلكه وقتي دلايل رو ميبينن قبول ميكنن و ميفهمن خريد فلان گوشي به صلاحشون نيس مثلا شما برو پروفايل من ببين به آقاي اميرپارسا چه پيشنهاداتي دادم كه سه چهارم اين موارد ربط به همون برند داره . من طرفدار بهترين ها هستم حتي اگه اچ تيسي بتونه بهترين گوشيو بزنه ميرم اونو ميخرم چون واسه خريد از سامسونگ يا اپل ، اونا يه سنت هم بهم نميدن و منم واسه پولم ارزش قائل هستم و وقتي ميبينم در اكثر زمينه ها يه برند بهتر كار كرده ، سمت اون جذب ميشم ولي مشكلاتش هم قبول ميكنم و خوبي هاي اچ تيسي هم قبول دارم . راحع به سوال شما ميتوني بري راجع بهش تحقيق كني و ببيني كدوم بهتره و قويتر و من علاقه اي ندارم بحثي با شما در مورد گوشي كنم چون برداشت شما اينه كسي نبايد انتقادي كنه و تا زماني كه گوشيو كسي نخره ، نميتونه راحع به سخت افزارش حرفي بزنه ؛ مثلا از بين اينهمه گرافيك روي پرچمدارا اگه كسي انتقادي از گرافيك ام٩+ كنه ، شما مياي جبهه ميگيري و فك ميكني اينا واقعيت نداره ! يا راجع به كيفيت دوربين فك ميكني اگه كسي انتقادي از اچ تيسي كنه حتما ميخاد اونو تضعيف كنه در حالي كه اينا واقعيته و شما نميتوني تغييرش بدي و نميتوني نظرات معتبرترين سايتها رو رد كني . منم نميتونم بيام با واقعيات جنگ كنم و شما نميبيني جايي بگم اسپيكرهاي سامسونگ بهترن از ام٩+ . الانم ايرادهاي اين گوشي همونيه كه اشاره كردم و خيلي ها كه اقدام به خريد اين ميكنن حتما اطلاعي نسبت به گرافيك ضعيف اون و دوربين (به احتمال بسيار زياد) خوب و نه بيشتر اون نداشتن و تصور كردن بيست مگاي ام٩+ حتما خيلي از اس٦ و سيكس و جي٤ بهتره و همينكه از نسلهاي قبليش بهتره ، كافيه يا اينكه اين گوشي پسوند پلاس رو يدك ميكشه حتما گرافيك و دوربينش در سطح بالاتريه از ام٩ و با توجه به قيمتش حتما بهترينها رو داره و محاله ازين بهترم باشه

مقداد م در تاریخ : 1394/5/3

از لحاظ بدنه ، گوشيهاي ا چ تيسي بهترين هستن ولي اس٦ هم جزو جنس هاي خيلي خوبه كه با گوريلاي٤ محافظت ميشه همچنين اينم ببين بدنه آلومينيومي اگه كنار چيپ پرحرارتي باشه نتايج جالب نميشه كه شكر خدا ام٩+ اين مشكلو نداره بر خلاف ام٩ . راجع به دوربين ، اچ تيسي هيچوقت در اين زمينه حرفي جلوي سامسونگ اپل الحي و حتي سوني ها نداشته حتي الان كه رو به بيست مگا آورده ميتوني بري dxo رده بنديو ببيني و همچنين نظر كاربران منصف رو البته كسي كه گوشي سال ٢٠١١ رو داشته يهو حس ميكنه اين بيستهاي اچ تيسي بهترينن ولي متاسفانه اينطوري نيس . بحث اسپيكر درسته حق با شماست ولي اينم ببين ملاك خريدار ، اسپيكر هست ؟؟! اگه اينطور بود الان اچ تيسي آقايي ميكرد در دنيا و اپل و سامسونگ در حال ضرر شديد بودن عوضش اچ تيسي به اسپيكر علاقه خاصي داره و سال به سال قدرت اسپيكرهاشو بهتر ميكنه انگار مشكل اين شركت ، فقط اينه اسپيكرها هست نه دوربين . از لحاظ زيبايي ، هوم ام٩+ رو شبيه گوشيهاي سامسونگ ساختن واسه اثر انگشت ولي هم اين هم اس٦ زيبا هستن گرچه قطعا زيباترين نيستن . در بحث صفحه ، نظرت راجع به اونايي گفتي درسته ولي در مورد اس٦ با اين گوشي بايد بگم هر دو ٢كي هستن ولي مصرف انرژي + خوانايي زير نور شديد + كنتراست+ دقت رنگها+روشنايي صفحه+زاويه ديد هم دخيله و در همه اينها ، احتمال زياد اين گوشي در بهترين وضعيت ممكن نيس و منم گفتم ريويوو ازش نديدم كه روشناييش چطوريه ولي چيزي كه مسلم هست كيفيت صفحه اي خيلي خوب داره . راجع به اثر انگشت من ميدونم تشخيص اس٦ خيلي خوبه ولي عالي نيس ولي چيزي راجع به ام٩+ نشنيدم پس انتقادي نميتونم كنم . افت قيمت هم وجود داره مثلا تقريبا در دو سطح هستن با اختلاف بسيار كم و الانم مطمئنا اين كوشي بايد قيمتش پايينتر بياد تا ارزش خريدش بيشتر بشه و اون موارد چيپ و گرافيك و دوربين ، قابل توجيه بشه

amin s در تاریخ : 1394/5/3

دوستان تو اخرین اپدیت دوربین توی گوگل پلی برای این مدل هم اپدیت اومده.
دوربین از اینی که هست بهترم میشه.

Mehrvarz B در تاریخ : 1394/5/2

جالبه توی صفحات اکثر مدلهای htc رفتي و ترغيب كردي كه صبر كنيد تا نوت 5 بياد يا بريد اس 6 سامسونگ بگيريد. بعدم ميگي طرفدار سامسونگ نيستم.
ميشه بگي پردازنده. 16 نانومتري يعني چی و فرقش با 20 نانومتری و 24 نانومتری. چیه?
انصافا تا حالا این گوشی رو داشتی یا یک ساعت باهاش کار کردی که انقدر نقدش میکنی?

ابوالفضل ط در تاریخ : 1394/5/2

دوست عزیز هر گوشی معایب و مزایا خاص خودش رو داره .حالا شما جواب سوال های منو بده .کیفیت ساخت وبدنه ی اس6 رو میخوای با وان m 9 پلاس مقایسه کنی ؟دوربین دوگانه وان m 8 رو یادته فقط به خاطر 4 مگاپیکسلی بودنش بهش ایراد ميگرفتند که تو وان m 9 پلاس با کیفیت 20.7 مگا پیکسلی عرضه شده اس6 دوربین دوگانه داره؟اسپیکر چی اصلا میشه اسپیکر های اچ تی سی رو با سامسونگ مقایسه کرد؟زیبایی چی وان m 9 و m 9 پلاس از لحاظ زیبایی تو اندروید حرف اول میزنند .درخصوص صفحه نمایش که حقیقتا اس6 از وان m 9 بهتره ولی در خصوص وان m 9 پلاس اینطور نیست و تقریباً در حد هم هستند چون تراکم پیکسلی وان m 9 پلاس نسبت به m 9 خیلی بهتره .حسگر اثر انگشت هم ی کم سرعتش بالا تر از اس6 هستش در خصوص گرافیک و چیپست وان m9پلاس باید بگم در حد اس6 نیست وحق با شماست .و یک چیز دیگه به نطر من افت قیمت گوشی های اچ تی سی خیلی کمتر از سامسونگ هستش برای مثال میتونی اس5 با وان m 8 مقایسه کنی موفق باشید .

milad b در تاریخ : 1394/5/1

دوستانی که این گوشی رو دارن، یه سوال دارم. دوربین این گوشی لرزش گیر اپتیکال داره؟

mahdi g در تاریخ : 1394/5/1

بابک ٬ دادا سلام
اول خدمت داداش گلم بگم ک من تا حالا خداییش ندیدم ک اچ تی سی رنگش بره یا کنده بشه مگه بخوای پدرشو دربیاری و بستگی ب نگه داشتن گوشی داره
الان چهار ساله اچ تی سی دارم تا حالا همچین چیزی ندیدم
من خودم اهل قاب انداختن نیستم و چندباری هم از دستم افتاده و حتی خشم نیفتاده روش
الانم ی دوماهی میشه ک خریدم و اونجوری ک میگی پردازشش پایینه ب نظرم ظلم کردی در حقش چون خداییش ضعیف نیست و اصلا کم نمیاره
البته قبول دارم ی کم از m9 ضعیفتره ولی میگم خیلی کم
من بازیای سنگین کمبات و اسفالت رو اجرا کردم اصلا ن کندی ن لگ ن هنگ هیچی نداره
در مورد صفحه نمایشم ک اصلا نیومده بیرون دادا
فک کنم گوشیه تو مشکل داره یادت باشه بهم چندباری گفتی سنسور اثرانگشتش مشکل داره ک بهت گفتم چطوری باهاش کار کنی و خودت گفتی عالیه
در مورد دوربین هم بزرگترین ضعفش نداشتن لرزشگیره و از لحاظ کیفیت با اس شیش برابری میکنه
پسر خالم اس شیش داره مقایسه ک کردیم پا ب پای هم اومدن و فقط تو لرزشگر کم اورد ولی تو شب خیلی بهتر از اس شیشه مخصوصا با فلشی ک داره
سنسور اثرانگشتشم سریعتر از ایفون و اس شیش بود
من فقط میتونم بگم ضعفش یکی باتریه ک برا اونایی ک مثل من مصرفشون خ بالاست اذیت کنندست چون هفت هشت ساعت مدام کار کنی خالی میشه یکیشم نداشتن لرزشگیر دوربین
دوستان اچ تی سی ن مال بابامه ن خودم ک بخوام الکی تعریف کنم با همه گوشیا هم کار کردم واقعا اچ تی سی محشره از نظر من
بهتره الکی از روی ارقام و عدد نظر ندیم و ی مدت با گوشی کار کنیم
دوستان من قبلا شمارمو گذاشتم و گفتم هرکی هرسوال داره بپرسه تا خیالش راحت شه
از نظر خود من ک کارم همش با گوشیه عالیه ولی خب هرکسی ی سلیقه ای داره
بازم هرکی سوال داشت بپرسه جواب میدم
دوباره میگم گول اعدادو ارقامو نخورید اونایی ک اچ تی سی دارن میدونم چی میگم
فدای همه

Mehrvarz B در تاریخ : 1394/4/31

خیلی از نکاتی که شما گفتی برای من عجیبه. این گوشی هایی که توی خیلی از فروشگاه های بزرگ. برای بازدید مشتری میذارن رو روزی هزار نفر تو دست میگیره و باهاش کار میکنه, لبه هاش و رنگش پوسته پوسته نمیشه و نمیکنه, بعد این گوشی که شما دیدی چی بوده که این طوری شده?!!
ضمنا m9+ هم اصلا مشکلی که درباره صفحه گفتید نداره, فکر کنم کلا اشتباه گرفتید.

babak k در تاریخ : 1394/4/30

منم میدونم برتری های E8 نسبت به M8 کیفیت تصویر بهتر از نظر نور و سرعت پردازنده و دوربین و برتریهای M8 بدنه فلزی و اینفراد تو دیجی کالا بررسی تصویری M9 رو گذاشته که به پایین بودن نور اشاره کرده

مقداد م در تاریخ : 1394/4/30

دوربينش بهتره از اس٦ ؟ چيپپستش قويتره ؟ چيپستش كم مصرفتره يا چيپست ١٤نانومتري ؟ گرافيكش قويتره ؟ راجع به صفحه نمايش و باتري بحثي نميكنم چون ريويوويي ازش نديدم حالا ميشه شما توضيح بدين چطور به اين نتايج رسيدي ؟

مقداد م در تاریخ : 1394/4/30

بابك جان منم به همين دو ضعفي شما گفتي ، اشاره كردم يني هم دوربين هم گرافيك و در بحث مقايسه با ساير كمپانيها هم واقعيت رو گفتي

Yaser S در تاریخ : 1394/4/30

سلام دوستان گلم یه سوال داشتم لطف کنید کسی که این گوشیو خریده جواب بده
کیفیت و بلندی صدای M9plus بیشتره یا M9??

بابک ا در تاریخ : 1394/4/28

سلام به همه ی دوستان،
به نظرم در مورد گوشی ها اجازه بدید کسانی که گوشی ها رو داشتن نظر بدن،
بزاردید از ام ۹ شروع کنم که حدودا یک ماهی دستم بود،ام ۹ گوشی خیلی قوی هست به خصوص برای کارهای گرافیکی و بازی به نظرم بهترین گوشی حال حاضر هست،ولی ام ۹ شکست خورد به دلایلی که دیگه گفتنش رو همه می دونید،
در خصوص ام ۹پلاس یه سری امکانات بهش اضافه شده که خیلی خوب و کاربردی هستن،ولی سرعت پردازش این گوشی پایینه و اصلا به درد بازی نمی خوره الان هر بازی سنگینی که روش نصب کردم تویه بازی یکم شلوغ بشه شروع میکنه به کند شدن،در خصوص کیفیت ساخت بگم ام ۹ که داشتم رنگ طلایی دورش داره کنده میشه،ام ۹ پلاس هم یکم صفحه نمایشش زده بیرون،در خصوص دوربین هم بگم،دوربین ام ۹ پلاس از ام ۹ خیلی بهتره ولی اصلا دوربین های این دو گوشی خوب نیستن در مقایسه با گوشی های دیگه به خصوص تویه نور کم که عکس ها پر از نویز هستن
در آخر خدمتت دوستان اینوو بگم من خودم از طرفدارهای دو اتیشه HTC بودم و همیشه گوشی هام از این شرکت بوده ولی به همه دوستان پیشنهاد می کنم پولتون رو الکی هدر ندید به نظرم با همین پول سامسونگ s6 بگیرید خیلی بهتره چون از هر لحاظ انصافا گوشی قوی تری هست و سرعت و عملکرد بهتری داره
پیروز سربلند باشید

ابوالفضل ط در تاریخ : 1394/4/28

ببینید به نظر من زیبا ترین گوشی اندروید و بهترین گوشی اچ تی سی هستش خیلی ها به علت اینکه وان 9 mحسگر اثر انگشت نداره اون نمیخریدند اما حالا با نسخه ی جدید این گوشی یعنی وان m 9 پلاس میتونند انتخاب بهتری داشته باشند میتونم بگم این گوشی بهتر از اس6 و در حد گوشی های اپل هم از نظر کیفیت ساخت و هم از نظر کارایی اگه سیستم عامل اندروید رو دوست دارید این بهترین انتخاب هستش

mahdi g در تاریخ : 1394/4/28

دوستانی ک با اچ تی سی کار کردن میدونن ارقامی ک مینویسن با عملکردش خیلی فرق داره
الان من خودم یکونیم ماهه این گوشیو دارم و خیلی راضیم ازش تا حالا هم ن هنگ کرده ن لگ داشته
قبل این گوشی هم m8 و m9 داشتم ولی این ی چیز دیگس
در مورد دوربینشم بگم خداییش عالیه مخصوصا سلفیش ک حرف نداره
الانم بازیای کمبات و اسفالت دارم ک خیلی راحت دارم بازی میکنم
گول اعداد و ارقامو نخورید

مسعود ک در تاریخ : 1394/4/28

برادر من تحقیق کردم که میگم. بله شاید در مورد صفحه نمایش حق با شما باشه ولی در سایر موارد کیفیت سری m از e بیشتره. تو همین سایت دیجیکالا هم اگه یه نگاه بندازی همینو گفته

Yaser S در تاریخ : 1394/4/28

سلام،آقایون من میخوام بگیرم این گوشيو
پسنديدمش باهاش کار کردم همه چيشو امتحان کردم
فقط میخوام بدونم این گوشی اسپیکرش از M9 قوی تره???

مقداد م در تاریخ : 1394/4/28

منم علاقه اي به ادامه بحث ندارم چون تموم معايب اين گوشيو گفتم حالا هر كي دوس داره بره بخره ... اينجا هم سايت موبايله و محلي نيس كه تحصيلاتمونو به رخ هم بكشيم و بنده هم نگفتم برو اس٦ بخر من فقط ايرادهاي اين گوشيو گفتم و ايرادهاي هر گوشي رو يادآور ميشم و شما ده تا ام٩+ هم بخري من واسم اهميتي نداره فقط اين حرفها اولا واسه روشن شدن واقعياته كما اينكه اگه مثلا اين گرافيك روي گوشي سامسونك هم بود ، نظر من همين بود و نميگفتم بهترينه ثانيا اونايي كه با هزار جور سختي پولي رو جمع كردن بتونن گوشي عاليي تهيه كنن نه اينكه روي علاقه عده اي به يه برند ، راهنمايي اشتباه بشن . حالا شما انتظار داري من بيام در صفحه يه گوشي فقط فقط تعريف كنم و بگم بهترين دوربينه بهترين گرافيكه و همه نتايج رو ببرم زير سوال تا كسي جبهه نگيره و لايك بگيرم ولي من نميتونم اينطور عمل كنم ضمن اينكه من شايد ٥٠بار براي گوشياي مختلف ارجاع دادم به dxo ولي خداييش راست حسيني اولين باره ميبينم كسي ميگه لينك دقيق ندادي ! يني خودش ميره dxo ميبينه ديگه يا لينك واسه گرافيك اين گوشي هم دادم در gsmarena ولي شما نخاستي ببيني

amin s در تاریخ : 1394/4/25

دوستان بحث رو کش ندید.
مسلم هر کی این گوشیو خریده ازش رضایت داشته و داره و دوربینش واقعن فوق العادس.
سلفیش که فک براندازه!
در کل من به همه htc فن ها مثل خودم با قاطعیت میگم شک نکنید تو خریدش.
...

مقداد م در تاریخ : 1394/4/25

آقا مسعود ، گرافيك هر دو يكي هست و اتفاقا رزولوشن صفحه هر دو هم يكيه و اين يني نتايج بسيار بسيار شبيه هم ميشه و بنده هم راجع به كيفيت اين مقابل اون حرفي نزدم ولي الان اين گرافيك كه ذاتا ضعيفه ، وقتي قرار باشه روي رزولوشن سنگين ٢كي عمل كنه ، اصلا نميتونه نتايج خوبي به جا بزاره . منكه نميدونم ديگه چي بگم باور كن همه اين حرفها واسه اينه نقاط ضعف رو بياد و خريداري كه با كلي سختي دو تومن جمع كرده ، نره ضعيفترين گرافيك و يكي از ضعيفترين دوربينها رو تهيه كنه و ببينه در هر تستي گوشي دو ميليونيش كم آورده

مقداد م در تاریخ : 1394/4/25

دوست عزيز من به شما ميگم سايت dxomark رده بنديو اعلام كرده شما خودتون ماشالا استاد هستي و نبايد من مو به مو به شما بگم شما برو اون سايت بعدش نرو قسمت بررسي دوربينهاي dslr بلكه برو قسمت موبايل حالا رنكينگ سمت راست صفحه ي از بالا به پايين ! حالا gsmarena نميتونم بگم برو از سمت چپ صفحه ، برند htc رو انتخاب كن دنبال فلان گوشي برو بعدش برو قسمت review ي اون بعدش برو صفحه ٥ واسه عملكرد چيپست و گرافيك ! دوست عزيز وقتي ميگم gsmarena اشاره به ضعف اين گرافيك كرده يني اينكه شما بايد تشريف ببري اون سايت ببيني نتايجش رو البته من كار رو راحت راحت كردم و لينك دادم چند بار ضمن اينكه نتايج كاملا دقيق هست طوريكه مرجع هستن و كاملا شناخته شده و كسي در دنيا منكر نتايج بنچماركها نميشه و بنده هم خصومتي با اچ تيسي نداشتم و ندارم و هميشه از سنس زيبا و بدنه پرچمداراش خوشم ميومده ولي الان اين مشكل وجود داره و واقعيت اينه اين گرافيك خيلي ضعيفه و فك ميكنم شما كه واسه خريد اون مردد هستي بهتره انتخاب بهتري از htc كني كه ارزش ٢ميليونو داشته باشه چراكه شما و من تعهدي نداريم حتما حتما از اچ تيسي يا اپل يا سامسونگ خريد كنيم وقتي ميبينيم روي مسايل مهمي ، ضعيف عمل كردن . بازم خود داني پول شماست اختيارش با شماست ؛ اين وسط هم روي حرف من با عده اي كه مدعي ان اين بحث ضعف اين گرافيك و كم آوردن دوربين بيست مگاي اون مقابل اپل سامسونگ ، واقعيت نداره ، نيس چراكه عده اي رو كلا نميشه مجاب كرد بلكه هدفم كمك به بضي دوستان هست تا يه سري مسائل مشخص بشه و پولشونو بهتر هزينه كن

Mehrvarz B در تاریخ : 1394/4/25

اگر مطالبی رو که من در صفحات دو مدل M9 و M9+ نوشتم هر کسی بخونه متوجه میشه به هیچ عنوان حرفی که شما میزنی در مورد من صدق نمیکنه.
علاقه ای هم به این موضوع ندارم که بخوام با شما درباره موضوعی بحث کنم ...
من نه ادعا کردم این گوشی خوبه و نه ادعا کردم این گوشی بد هست. مطمئنا هر گوشی اشکالاتی داره و من منکر این هم نیستم. چند بار ذکر کردم لینک مطالبی که بهش استناد میکنید رو ارائه کنید که اگر در صفحات دو مدل گوشی فوق الذکر نگاه کنید هیچ کجا چنین کاری نکردید، پس ادعا نداشته باشید که منبعی معرفی کردید. لینک هایی که من در خصوص میزان حرارت تولیدی پردازنده های چهار گوشی g4 ، s6 , iphone 6 و M9 ارائه کردم هم فکر نمی کنم دیده باشید.
واقعیتشم این هست کلا دارم میام این صفحات رو چک می کنم که نقیض تمام حرف های شما رو ارائه کنم ...
آقا این گوشی مشکل داره یا نداره شما نظرت رو گفتی و تموم شد. حالا کسانی که قصد انتخاب دارن باید به عقل خودشون رجوع کنن که اطمینان کنن یا نه...
من اگر حرفی هم میزنم رو این اصل هست که تحصیلاتم هم کامپیوتر بوده ...
حالا اگر شما قصد داری ادامه بدی بازم تکرار کن و فقط مشخص کن اگر نباید این گوشی رو بخریم یا این گوشی خوب نیست چه گوشی و برندی رو باید بخریم تا راحت تر جوابت رو بدم.

مقداد م در تاریخ : 1394/4/24

كلا شما مطالبي ميگي بعدش متوجه ميشي درست نبوده اول مياي از سخت افزار تعريف ميكني كه چقد خوبه ولي با بنچمارك مشخص ميشه چقد ضعيفه اين گرافيك ؛ بار دوم كه من كلي مدرك و سايت معتبر رو كرده بودم ميگي "قبل نظر دادن ، مدرك بيار و همينطوري انتقاد نكن" ! بار سوم ميگي نتايج power g6200 با رزولوشن ٢كي ام٩+ ، با power g6200 رزولوشن ٢كي e9+ قطعا تفاوت داره و اون يكي اگه نتايجش خيلي ضعيفه اين يكي حتما خيلي خوب ميشه !! دوست عزيز قبل اظهار نظر يكم دقت كن شما چون به اين گوشي علاقه داري ، نتيجتا دوست نداري واقعيات رو ببيني و ميخاي فقط از گرافيك و دوربين اين گوشي تعريف بشه و اين حرفتون مشخصه از روي احساساتتونه و با منطق جور در نمياد ضمن اينكه بحث منفي ديدن نيس من نميتونم مث شما بيام الكي تعريف كنم و خيلي بيش از حد خوشبينانه برخورد كنم و بگم اون اگه خيلي ضعيف بوده دوستان شك نكنين اين فوق العاده ميشه !! اگه هيچ نتايج بنچماركي از اين گرافيك فوق العاده ضعيف تا حالا نداشتيم ، حرف شما منطقي تر بود ولي الان كه مشخصه اين گرافيك روي رزولوشن ٢كي چطور عمل كرده و از همه ضعيفتر بوده ، بازم حرف شما صحيحه ؟؟! شما هم به حاي اينكه اينطور واكنش بدي و همه نتايج رو زير سوال ببري و انتظار داشته باشي يهو power g6200 روي ام٩پلاس از اين رو به اون رو بشه و نتايج مالي٨٦٠ رو به جا بذاره ، بهتره بيشتر تحقيق كني و واقعياتو ببيني نه اينكه هم واقعياتو كلا كنار بزني و هم به اون خريداري كه نميدونه چي به چيه ، روي حساب علاقتون به اچ تيسي ، راهنمايي اشتباه كني

مسعود ک در تاریخ : 1394/4/24

به هر حال اون هرچی باشه +e9 نه +m9 و یه پرچمدار و اینو همه میدونن که کیفیت کار سری e یه سروگردن پایینتر از سری m هست. بازم میگم باید با گوشی کار کرد و نحوه کارشو دید بعد نظر داد. هر کی که باهاش کار کرده هیچ ایرادی تو کارش ندیده.

Mehrvarz B در تاریخ : 1394/4/24

اگر منصفانه بخوام بگم مشکل از شماست که لینک مطالب رو نمیدی و فقط میگی فلان سایت این طوری گفت. ضمنا این سایت ها حرفشون وحی منزل نیست. این سایت ها هم دارن تجارت خودشون و پیش میبرن...

Mehrvarz B در تاریخ : 1394/4/24

اگر كسي كمي اطلاعات الكترونيك و سخت افزار داشته باشه متوجه ميشه كه حتي تفاوت بورد و مدار چاپی دو وسیله الکترونیکی, حتی اگر از المان های یکسان استفاده کنن منجر به ایجاد بازده های متفاوت میشه.

مقداد م در تاریخ : 1394/4/24

استاد ، اون گوشي هم مث همين m9+ از همين گرافيك powervr g6200 و رزولوشن ٢كي بهره ميبره ؛ بنده متوجهم چي مينويسم شما بيشتر دقت كن و قبل اظهار نظر ، ببين اگه هر دو از گرافيك و رزولوشن يكسان برخوردار نبودن ، اونوقت بيا بگو اشتباه كردي و بهتره قبل نوشتن ، دو دقيقه وقت بزاري تا ببيني هر دو از چيپست و گرافيك و رزولوشن يكساني بهره بردن فقط اسم گوشيها متفاوته

babak k در تاریخ : 1394/4/24

دوستان کارت گرافیکی هر چهار گوشی M9 plus و E9 plus و One Me و One E9 یکی هست یعنی Power vr G6200 rogue که نسبت به بقیه رقبا امتیاز کم اورده از نظر سرعت cpu عالی هستن اینم ترتیب کارت گرافیکی گوشیها تا به الان

Higher is better


Qualcomm Adreno 430
NVIDIA GeForce Tegra K1
PowerVR GX6450
Qualcomm Adreno 420
ARM Mali-T760
PowerVR G6430
Qualcomm Adreno 330
PowerVR G6200
ARM Mali-T628
PowerVR GSX 544 MP4
ARM Mali-T604
NVIDIA GeForce Tegra 4
PowerVR SGX543 MP4
Qualcomm Adreno 320
PowerVR SGX543 MP2
PowerVR SGX545
PowerVR SGX544
Qualcomm Adreno 305
Qualcomm Adreno 225
ARM Mali-400 MP4
NVIDIA GeForce ULP (Tegra 3)
Broadcom VideoCore IV
Qualcomm Adreno 220
ARM Mali-400 MP2
NVIDIA GeForce ULP (Tegra 2)
PowerVR GSX540
Qualcomm Adreno 205
Qualcomm Adreno 203
PowerVR 531
Qualcomm Adreno 200

مقداد م در تاریخ : 1394/4/24

دوست عزيز شما برو عملكرد powervr g6200 رو روي رزولوشن ٢كي ببين بعدش بگو عالي بوده يا ضعيف ؛ اين لينكو ببين كه گرافيكش دقيقا همين g6200 هست :
http://www.gsmarena.com/htc_one_e9_plus-review-1269p5.php
لطفا بعد ديدن ، بيا بگو عملكرد اين گرافيك روي صفحه ٢كي چطوريه ؛ عاليه استثناييه يا نه فوق العادست !
T-Rex on screen
T-Rex off screen
manhattan on screen
manhattan off screen
هر دو گوشي رزولوشن ٢كي هستن و هر دو powervr g6200 . شما كه منطقي تري برو نتايج رو ببين و بيا واسه دوستان تشريح كن . دوست عزيز عملكرد چيپ مدياتك از اسنپ٨١٠ بهتره بلاشك و مصرف انرژي اون عليرغم ٢٨نانومتري مقابل ٢٠نانومتري هم عاليه ولي بايد قبول كنيم گرافيك power g6200 واقعا ضعيفه طوريكه اگه اسم گوشيها مخفي باشه و با توجه به بنجماركهاي گرافيك يني t-Rex و manhattan ، اول فك ميكني يه گوشي قديميه كه قيمتش هم حتما متناسب با جايگاهشه يني طرفاي هفتصد تومن ولي با نگاه به نتايج گرافيك ، آدم شوكه ميشه چطور يه پرچمدار دو ميليوني اينقد ضعيفه در گرافيك و همچنين دوربين ضمن اينكه شما اينو با گرافيكهاي اپل مقايسه نكن چراكه اپل هيچوقت نمياد از اين گرافيك فوق العاده ضعيف استفاده كنه ولي اچ تيسي نميدونم چرا كم كاري كرده

مقداد م در تاریخ : 1394/4/24

برادر ، شما نديدي من اشاره به جايگاه دوربين گوشيها در dxo كردم ؟؟! gsmarena رو نگفتم ؟؟ engadget slashgear verge zoomit gsm هم نديدي مثلا ؟؟! يا تصور كردي اينا اون سايتي ان كه گفتي !؟! شما وقتي نديدي بنده گفتم برو dxo ببين رتبه ٢٣ و ٢٤ واسه كدوم گوشيهاست و اول و دوم واسه كيه ، مشكل از منه يا شما ؟؟؟؟!

مهرداد ق در تاریخ : 1394/4/23

سلام به همه دوستان

در مورد سنسور اثر انگشت کسی اطلاع داره یانه؟

ممنون میشم جوابمو بدین

مسعود ک در تاریخ : 1394/4/23

دوستان گرافیکی که تو این گوشی به کار رفته از خانواده گرافیکهای بکار رفته در گوشی های اپل6 و اپل6+ ولی عینا خود اونا نیست. پس بنظر نمیرسه شرکتی مثل htc بیاد پرچمدارشو که جدیدترین تکنولوژی روز مثل حسگر اثر انگشت و صفحه نمایش qhd و .... رو توش بکار برده با یه گرافیک یا به گفته بعضی دوستان پردازنده ضعیف (اون هم بدلیل اینکه هوآوی از این پردازنده استفاده کرده) خراب کنه. بعدشم بنظر من ما باید ببینیم از یه گوشی چی میخوایم بعدش اگه این گوشی نتونس انتظاراتمونو برآورده کنه ازش انتقاد کنیم.

Farshad K در تاریخ : 1394/4/23

یه اشتباه کوچولو کردی:
تست فنی که لینک دادی مال این گوشی نیست. مال گوشی +One E9 رو گذاشتی بجای +M9

Mehrvarz B در تاریخ : 1394/4/23

لطفا لینک منابعتون رو ارائه کنید. اگر این طور باشه منم میگم برو تو سایت مش ممد ببین، فلان گوشی خیلی افتضاحه. با دلیل و مستندات قابل قبول صحبت کنید.

SAMAN A در تاریخ : 1394/4/23

هر جي هم باشه ام ٩+ بازم به باي ايفون نميزسه اصلاً هيج كوشي قابل مقايسه با ايفون نيست

sina s در تاریخ : 1394/4/23

اره خودمم اول مطرحش کردم اتفاقا...سمت راستیه اسپیکری نداره صدایی هم که میاد بیرون از سمت چپیش هس ......دوم کیفیت اسپیکرش واقعا عالیه ...البته منظور بلندی صدا نیستا کیفیت صداس...مثلا با g3 که مقایسه کردم بلندی صدای g3 بیشتر بود ولی کیفیت حرف اولو m9+ زد......ولی در کل گوشی خوبیه من راضیم شاید با این رنح قیمت یکم زیاد باشه ولی من از گوشیم راضیم ....

مقداد م در تاریخ : 1394/4/23

دوست عزيز شما اصن لينكي دادمو ديدي ؟؟؟ برو ببين در تي ركس آف كه ديگه رزولوشن بي تاثيره ، اين گرافيك يكي به آخره همينطور در منهتن آف ؛ در تي ركس و منهتن آن هم آخره ؛ خب حالا برو ببين كيا اول هستن . خب وقتي اينطوريه يني شما ميكي گرافيكش عاليه ؟؟!! ولي ما و همه سايتها و هر كاربر منصفي ميگه گرافيك خيلي خيلي ضعيفه و نميتونيم به خاطر اچ تيسي بيايم بگيم عاليه . مگه شما جدول رو از بالا به پايين نميبيني برادر ؟؟ والا ايني ما ميبينيم يني گرافيك اين گوشي خيلي خيلي ضعيفه ولي شما ميتوني رو حساب علاقت به اچ تيسي بگي نه خيلي هم عاليه ولي واقعيت چيز ديگست و همين نتايج ضعيف ملاك خريد كاربران در دنياست . ضمن اينكه برا مشخص شدن قدرت دوربينها برو سايت dxomark ببين رتبه ٢٣ و ٢٤ واسه كيه و رتبه اول و دوم واسه كيه ضمن اينكه همه ميدونن نقطه ضعف اصلي گوشيهاي اچ تيسي از سالهاي قبل ، هميشه دوربين بوده و اين حرف شما راجع به مقايسه اون دو گوشي ، صد درصد اشتباهه طوريكه طرفداراي اچ تيسي هم خودشون ميدونن كيفيت عكسهاي اچ تيسي هميشه در سطح متوسط بوده ؛ همچنين برو سايتهايي مث gsmarena verge engadget slashgear و حتي زوميت خودمون و حتي gsm هم نظرشون اينه پرچمداراي امسال اچ تيسي در اين زمينه عملكرد متوسطي دارن . دوست گرامي بنده هم به شما ميگم "چون شما از اچ تيسي خيلي خوشت مياد ، دليل نميشه بگي دوربينش بهترينه يا گرافيك پاور جي٦٢٠٠ عاليه" ؛ يني ميتوني منكر اينهمه نتايج بنچمارك بشي ؟؟!! دوست عزيز قرار نيس هرچي برند محبوب شما توليد كنه بهترين باشه كه و شما بياي واسه دفاع ازون ، نتايج بنچماركو نديد بگيري و بگي دوربينش بهترينه ! ضمن اينكه حرفهاي من همه شون واقعيت داره و محكم ترين مدارك رو ارائه دادم ولي شما عوض اون ، روي احساساتت نظر ميدي و مطمئنم شما اينقد به اچ تيسي علاقه داري و كلا از نتايج بنچمارك بيخبر بودي ، اين گوشيو خريدي و حس ميكني هرچي اچ تيسي توليد كنه بهترينه ولي واقعيت اينه پرچمداراي امسالش اصلا نتونستن وضعيت اين شركتو بهبود بدن و با اين اوضاع پرچمداراي اين شركت ، اگه كسي قبل خريد تحقيق كنه محاله پولشو واسه اين گوشيهاي سطح متوسط هزينه كنه

Yaser S در تاریخ : 1394/4/23

داداش اولا مبارکه،دوما اینکه اسپیکرش هرسه تا اسپیکرش موقع پخش موزیک کار میکنه؟اخه میگفتن اسپیکر پایینی سمت راست یا چپ دقیقا نمیدونم یکیش دکوره ازش صدایی بیرون نمیاد واسه زیبایی گوشیه
خواستم ببینم حقیقت داره؟

arash r در تاریخ : 1394/4/23

باسلام
دوست عزیز نمیدونم چجور این چیزا رو میگی یعنی شرکت بزرگی مثل اچ تی سی میاد اینجوری عمل کنه مرد حسابی شرکت جی ال ایکس هم اینجوری نیست مطمئن باش گرافیکش هیچی از بهترینهای بازار کم نداره راجع به دوربین خیلی بی انصافی میکنی من وان ام 8دارم خداشاهده با اس6سامسونگ مقایسه کردم اگه ازش بهتر نبود تو بدترین حالت هم ازش عقب تر نبود تو از هر برندی خوشت میاد دلیل نمیشه بقیه برندا خوب نباشن باعرض پوزش از شما ولی نظراتت اصلا کارشناسی نیست و همین الان دارم با یه ام 9+کار میکنم
دوستان گوشیه فوقالعاده ایه 3روزه هر بلایی که بگید سرش آوردم هیچ کمی نداره این گوشی یه شاهکاره شک نکنید

Yaser S در تاریخ : 1394/4/23

داره مگه میشه میشه؟ مگه داریم؟
از این به بعد شارژ سریع یه قابلیتیه که همه گو ها دارن فکر نکنم بنویسن
دوستم این گوشی رو داره میگه یک ساعت و نیم شارژش فول میشه

iman a در تاریخ : 1394/4/22

من یه چیزی رو در مورد دوربین این گوشی خدمت دوستان عرض کنم سنسور دوربین این گوشی T4KA7 20-Megapixel CMOS Image Sensor توشیبا ست و قادر به رکورد فیلم های با کیفیت
2160p@30FPS
1080p@90FPS
720p@150FPS
VGA@240FPS هست میتونید خودتون برید تو سایت توشیبا نگاه کنید دوربین این گوشی خارق العادست شک نکنید.
موارد 601 تا 700 از مجموع 907 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا