نظر کاربران درباره گوشی موبایل اچ تی سی One M9+

One M9+ وان ام 9 پلاس

HTC One M9+ اچ تی سی
ارزیابی کاربران: 8.3 از 10 (1487 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های اچ تی سی
» اچ تی سی U24 Pro
» اچ تی سی A101 Plus
» اچ تی سی Wildfire E star
» اچ تی سی U23
» اچ تی سی U23 Pro
» اچ تی سی Wildfire E2 Play
» اچ تی سی Wildfire E3 lite
» اچ تی سی Wildfire E plus
» اچ تی سی Desire 22 Pro
» اچ تی سی Wildfire E3
» اچ تی سی Desire 21 Pro 5G
» اچ تی سی Desire 20+
» اچ تی سی Wildfire E2
» اچ تی سی U20 5G
» اچ تی سی Desire 20 Pro
» اچ تی سی Wildfire R70
» اچ تی سی Desire 19s
» اچ تی سی Exodus 1s
» اچ تی سی Wildfire X
» اچ تی سی U19e
» اچ تی سی Desire 19+
» اچ تی سی Desire 12s
» اچ تی سی Exodus 1
» اچ تی سی U12 life
» اچ تی سی U12+
» اچ تی سی Desire 12+
» اچ تی سی Desire 12
» اچ تی سی U11 Eyes
» اچ تی سی U11+
» اچ تی سی U11 Life
» اچ تی سی U11
» اچ تی سی One X10
» اچ تی سی U Ultra
» اچ تی سی U Play
» اچ تی سی Desire 650
» اچ تی سی 10 evo
» اچ تی سی Desire 10 Pro
» اچ تی سی Desire 10 Lifestyle
» اچ تی سی Desire 628
» اچ تی سی Desire 830
» اچ تی سی One S9
» اچ تی سی 10 Lifestyle
» اچ تی سی 10
» اچ تی سی Desire 825
» اچ تی سی Desire 630
» اچ تی سی Desire 530
» اچ تی سی One X9
» اچ تی سی One M9s
» اچ تی سی Desire 828 dual sim
» اچ تی سی One E9s dual sim
» اچ تی سی Desire 728 dual sim
» اچ تی سی One A9
» اچ تی سی Butterfly 3
» اچ تی سی One M9+ Supreme Camera
» اچ تی سی Desire 520
» اچ تی سی Desire 526
» اچ تی سی One ME
» اچ تی سی One E9
» اچ تی سی Desire 820G+ dual sim
» اچ تی سی One M9+
» اچ تی سی One M8s
» اچ تی سی Desire 626G+
» اچ تی سی One E9+
» اچ تی سی Desire 820s dual sim
» اچ تی سی One M9
» اچ تی سی Desire 826
» اچ تی سی Desire 526G+ dual sim
» اچ تی سی Desire 320
» اچ تی سی Desire 620G dual sim
» اچ تی سی Desire 620 dual sim
» اچ تی سی Nexus 9
» اچ تی سی One M8 Eye
» اچ تی سی Desire Eye
» اچ تی سی Desire 612
» اچ تی سی Desire 820
» اچ تی سی Desire 510
» اچ تی سی One M8 for Windows
» اچ تی سی Butterfly 2
» اچ تی سی One Remix
» اچ تی سی One M8 Dual Sim
» اچ تی سی Desire 516
» اچ تی سی One E8
» اچ تی سی One mini 2
» اچ تی سی Desire 616
» اچ تی سی Desire 816 Dual SIM
» اچ تی سی Desire 210 dual sim
» اچ تی سی One M8
» اچ تی سی Desire 626
» اچ تی سی Desire 816
» اچ تی سی Desire 610
» اچ تی سی Desire 310
» اچ تی سی Desire 501 dual sim
» اچ تی سی Desire 501
» اچ تی سی Desire 601 dual sim
» اچ تی سی Desire 700 dual sim
» اچ تی سی One Max
» اچ تی سی Desire 601
» اچ تی سی Desire 300
» اچ تی سی Desire 500
» اچ تی سی One Mini
» اچ تی سی 8XT
» اچ تی سی Butterfly S
» اچ تی سی Desire 200
» اچ تی سی One Dual Sim
» اچ تی سی Desire 600 dual sim
» اچ تی سی Desire P
» اچ تی سی First
» اچ تی سی One
» اچ تی سی Desire U
» اچ تی سی Butterfly
» اچ تی سی Desire 400 dual sim
» اچ تی سی DROID DNA
» اچ تی سی One SV
» اچ تی سی Desire SV
» اچ تی سی One VX
» اچ تی سی One X+
» اچ تی سی Windows Phone 8S
» اچ تی سی Windows Phone 8X
» اچ تی سی Desire X
» اچ تی سی Desire VT
» اچ تی سی Desire VC
» اچ تی سی Desire V
» اچ تی سی Desire C
» اچ تی سی J
» اچ تی سی One V
» اچ تی سی One S
» اچ تی سی One XL
» اچ تی سی One X
» اچ تی سی Velocity 4G
» اچ تی سی Titan II
» اچ تی سی Vivid
» اچ تی سی EVO Design 4G
» اچ تی سی Sensation XL
» اچ تی سی Sensation XE
» اچ تی سی Jetstream
» اچ تی سی Rhyme
» اچ تی سی Radar
» اچ تی سی Explorer
» اچ تی سی Amaze 4G
» اچ تی سی Titan
» اچ تی سی Panache
» اچ تی سی Status
» اچ تی سی Sensation 4G
» اچ تی سی Sensation
» اچ تی سی Flyer
» اچ تی سی HD7S
» اچ تی سی Incredible S
» اچ تی سی ChaCha
» اچ تی سی Salsa
» اچ تی سی Wildfire S

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 401 تا 500 از مجموع 907 مورد

bashir k در تاریخ : 1394/8/25

داداش کو پنجم؟!!!!!!
http://www.ibtimes.com/antutus-top-10-android-smartphones-q3-2015-list-here-2157755
آقا امید
این گوشی فینگرپرینت نداره، اچ تی سی داره
اچ تی سی فلز باکیفیته، اون ولی چرمه و ظاهرا بعد مدتی چرمش پوسیده میشه ( توی وب عکساش هست)
دوربین الجی تو شب بهتره چون دهانه دیافراگمش بازتره و قدرت تنظیم سرعت شاتر رو هم داره، ک اگه ازعکاسی سردربیارین، این خیلی کاربردیه..
بلندگو اچ تی سی هم ک رقیب نداره
از نظر امکانات نرم افزاری هم ببین با رابط کاربری کدومشون بیشتر حال میکنی، آقا محمد بیشتر میتونه کمکت کنه تو این زمینه
اینم بد نیس ی نیگا بندازی
http://www.phonearena.com/phones/compare/LG-G4,HTC-One-M9/phones/9104,9151

Nima M در تاریخ : 1394/8/25

سلام دوست عزیز من نمی دونم شما هم در z5. و هم برای Htc میای نظر میدی مطمئن باش این دو تا برند خیلی گوشی های بهتری نسبت به اون سامسونگی که الان دستتو میزنن خیلی برای طرفدارای سامسونگ دردناکه که این دو تا برند گوشی های همه چیز تمام تولید کردن انقدر که افتادن تو فروم های این دوتا دارن نظر میدن سامسونگ اومد یک بار در طول کل تولیداتش گوشی با کیفیت بزنه این از لنزهای بیرون زدش این از جذب کننده بیش از حد اثر انگشت این هم از مقاومت شیشه پشت گوشیش که بخوره زمین باید فاتحشو بخونی. اینا دردای بزرگی برای طرفدارای سامسونگه درسته؟

mohammad n در تاریخ : 1394/8/25

دوست عزیز آخه همین بنچمارکی که عرض میکنن تو رده بندی هاش این گوشی پنجمه با 54000امتیاز...
گوشی که این امتیاز رو میاره گوشی ضعیفی نیست و کاربر هیچگاه به سخت افزار قویتر احتیاجی نداره...

mohammad n در تاریخ : 1394/8/25

نخیر پریسا خانم...اینستاگرام برای این گوشی مثل باز کردن برنامه اس ام اس خود گوشیه...
سخت افزار این گوشی خیلی قویتر از اون چیزیه که شما فکر میکنید ولی اگه براتون مهم نیست گوشی جدید اچ تی سی به نام htc one a9 خیلی مناسب و شیک و باکلاسه و همه نیازهای شمارو هم پاسخگوست...

محمد ص در تاریخ : 1394/8/23

سلام، گوشی من از ۳% تا ۱۰۰% ۲ساعت و ۵دقیقه زمان برد.
اقای بشیر شما پیگیر بنچمارکها هستین حتما مطالبی در مورد بازی با اعداد مطالعه کردین من مفهومی تر در موردش صحبت میکنم، این خاطره مربوط میشه اولین خرید یه موبایل بالارده، اون موقع بدون هیچ اطلاع قبلی از موبایل های موجود شروع به تحقیق کردم و دیدمگلکسی نوت ۳ با اختلاف زیادی برتری داره تو امار و تو بنچمارکها بی رقیب میتاخت، پیشنهاد دوستم خرید پرچم دار سونی یا اچ تی سی بود خودشم از گلکسی اس ۲ استفاده میکرد،اما من با توجه به امارها و ظاهر رابط کاربری سامسونگ (چاچا هم داشتم از اچ تی سی، وقت ظاهر تاچ ویزرو میدیدم واقعا در برابر سنس ۲ میدرخشید،) خریدمش اوایل خیلی هم راضی بودم اما راستش همین ظاهر زیبا خستم کرد، البته این برام مشکلی جدی نبود ولی بعد از حدودا ۱۵،۱۶ ماه حس کردم گوشیم که از چند ماه قبل به روونیه اوایل نبود داره رو به کندی شدید و هنگی میره(مشکلات عجیب و غریب هم داشتم مثه هنگ کامل گوشیم تو اس ام اس ها، یا شارژ نشدن یا خودبهخود ری استارت شدن....) که با تحقیق در نوردش از نت و تعمیرکارها متوجه شدم ابن مشکل سامسونگ هست نه دستگاهه من..! البته خوبی هایی هم داشت واقعا که اینجا کاری نداریم و میخوامحرفمو کوتاه کنم که وواقعا این اعداد نمیتونن ملاکی واسه تصمیم گیری باشن ، ما نگفتیم ام۹ پلاس بهترینه، در جواب دوستانی که میگفتن بده گفتیم نه بد نیست و اینجوریه و راضی هستیم، و من شخصا چندبار گفتم که هیچ دستگاهیی کامل نیست و به هر عیبی هم برخوردم اینجا ذکر کردم، تا اونجایی که دیدم بقیه دوستانی هم که این گوشیرو دارن همینکارو کردن.. من یه فلش بک بزنم به بحث قبلیم و دلیلم واسه انتخاب دوباره این برند و این دستگاه، قبل از خرید با دوستی اشنا شدم که ام ۷ اچ تی سی داره و بعد از دو سال واقعا عالی داره کار میکنه بدونه هیچ حتی لگ یا کرشی و چاچای خودم هم همینطور:)من مقایسه هایی دیدم که اس ۶ و ۶ از لین سریعتر عمل میکنن تو اجرای بازی خاص اما ۲یا ۳ثانیه یا نهایتن ۱۰ ثانیه سریعتر یا بقول شما افت فریم که من باهش مواجه نشدم تاحالا که واسه من در برابر طرز کار حسگر اثر انگشت(واسه بازکردن قفل نیازی به فشردن کلید پاور نیست) یا دوربین دوم این دستگاه و بقیه حسن ها که قبلا گفتیم به چشم نیومد و اینو گرفتم، امیدوارم به خوبیه ام ۷ و ام ۸ در بلندمدت باشه تا واسه همیشه به بنچمارکها کوچکترین اهمیتی ندم.
در ضمن دوستانی که قصد خرید دارین نگاهی هم به امتیاز دریافتی این موبایل توسط کاربران در همین سایت و دیجی کالا بندازین و خودتون با بقیه دستگاه های مطرح مقایسشون کنید، این مقایسه خارج از سیاست ها و تبلیغات هست چون معمولا توسط افرادی که با دستگاه کار کردن این اعداد به دست میاد....در مجموع واسه خرید پیشنهاد میکنم فراتر از بنچمارکها به کامنتها هم رجوع کنید و همه ی اینهارو در کنار هم بذارین تا تجربه خرید بد من(سامسونگ)و اقا بشیر(لومیا) رو تجربه نکنید انشاا... .

پریسا ح در تاریخ : 1394/8/23

سلام ب همه
من از برنامه اینستاگرام زیاد استفاده میکنم و خیلی برام مهمه گوشی که میخوام بخرم تو اجرا این برنامه مشکلی نداشته باشه
دوستانی که این گوشی رو دارین تو کار با برنامه اینستا مثل اپلود عکس و بخصوص فیلم مشکلی ندارن
ممنون میشم اگه جواب بدید .....

bashir k در تاریخ : 1394/8/22

سلام
یکی از دوستان گفته بودن زمان شارژ صفر تا صدش چهل دقیقه س، ک ی کوچولو اغراقه، چون سریعترین شارژ مال ایسوس زنفون دو، با سی پی یوی اینتل هست و ۵۸ دقیقه..
زمان شارژش بالای دو ساعت و نیمه..
اینم رویو و عدد و رقم از فون آرنا:
http://www.phonearena.com/reviews/HTC-One-M9-Review_id4129
صحت و سقم آمارهایی ک دوستان تا الان راجع ب قدرت خارق العاده این گوشی میگفتن رو خودتون میتونین ببینین..
راستی ی دوستی هم میگفتن آنتوتوش بالای شصت هزاره و اگه آنتوتو لیست ده گوشی برترش رو آپدیت کنه قطعا ام نه پلاس جزو پنج تای اوله...
آقا علی..
ی مثال بزنم خدمتت، من دوسال پیش میخاستم ی گوشی پایین رده بگیرم، تو سایتا اینقد حرف قشنگ راجع ب لومیا ۵۲۰ زده بودن خریدمش و خورد تو ذوقم!! همه میگفتن آسفالت رو روون اجرا میکنه، ولی بعدا دیدم روون، ۱۵ فریم بوده! با گرافیک وری وری لو!! میگفتن هنگ نمیکنه، گیر نداشت ب جاش رزوینگ ده ثانیه ای داشت!!! اصلا مالتی تسکینگ نداشت...
مشکل کجا بود؟ من ب حرف خریدارا گوش کردم..
ی مثال دیگه، ی کلیپ هست، مقایسه ی روونی nova 3 بین شش پلاس و نکسوس شش و هوآوی میت هفت و ی گوشی دیگه ( قدیمیه یادم نیس خودتون میتونید بسرچید توی یوتیوب) ، خب همه روون بودن، ولی شش پلاس ی سر و گردن سرتر بود..
الان بری کامنتای دارنده های اون چهارتا رو بخونی، میگن گوشیمون نووا سه رو روون اجرا میکنه!
وقتی شما میگی بنچمارکا غلطن و نظر من درسته.. طبق اون دوتا مثالم ی ایراد داره..
ب نظر شما روونه، قبول، ولی روونترینه؟ نچ، سرترینه؟ نچ..
بنچمارکا اساسا واسه این ساخته شدن..
ی کلیپ دیدم مقایسه ی نکسوس شش پی و آیفون شش اس پلاس.. تست مانهاتان رو هوآوی ۱۳ فریم اجرا کرد، آیفون ۳۵ فریم... بعد تک هسته ای آیفون ۲۵۰۰ و تک هسته ای هوآوی ۱۳۰۰، من که هیچکدوم رو ندارم، یقینا ب اون اعداد بیشتر باور میکنم تا ی دوستی ک بیاد و بگه نکسوس ابرگوشیه و با کرنل و رووت و ... قدرتش رو رسوندم ب حد اکس باکس وان!!
زیاد کشش ندم، بطور خلاصه میزان رضایت شما از روونی اجرای ی بازی خاص، بدون اینکه توانایی مقایسه منطقی و قابل باور رو داشته باشین، یقینا مبنای عمل خریدارها قرارنخواهد گرفت..
با رویوهایی ک از فون آرنا دیدم الان میتونم باورکنم کیفیت صداش و ماکزیمم براینتنسش فوق العاده ن...
باتریش و عملکردش هم متوسط.. نه بیشتر..
باتری متوسط هم یعنی شیش ساعت در مقابل بالای هشت ساعت بیشتر پرچمدارها.. و سرعت ریشارژ بالای دو ساعت درمقابل زیر ۹۰ دقیقه ی رقبا
عملکرد متوسط هم یعنی اجرای یک ممیز نیم فریم بر ثانیه ی مانهاتان، در مقابل پنجاه ممیز شش دهم آیفون شش پلاس، و بیست و پنج فریم بر ثانیه ی اچ تی سی ام نه..
حالا شما بفرما بگو درعمل گوشی من همه چیزو روون اجرا میکنه، اوکی نظرت محترم.. ارجاعت میدم ب اون مثال مقیاسه ی چهارتا گوشی..
با تشکر..

مهدی ز در تاریخ : 1394/8/16

سلام من این گوشی را از نمایندگی اچ تی سی توی بمبئ هندوستان گرفتم با گارانتی اینترنشنال 35000 روپیه به ریال میشه 1870000 تومان یعنی اینی که شما میگی از قیمتی که خود اچ تی سی گذاشته کمتره،منطقی نیست احتمالا" این گوشی نیست یا فیک هستش.

میلاد ش در تاریخ : 1394/8/13

سلام دوستان قیمت این گوشی تو شهرستان قروه(کردستان) یک میلیون وسیصد هزار تومان هست با گارانتی اینترنیشنال پس چرا تو سایت اینقد گرونه؟

mehdi b در تاریخ : 1394/8/11

با سلام
از دوستان عزيزي كه اين گوشي رو دارن خواهش ميكنم بفرمايند زمان فول شارژ(از 0 تا 100) چقدر مي باشد؟ با سپاس

مقداد م در تاریخ : 1394/8/11

دوست عزيز بهترين برند تاريخ بشريت ؟!! فك ميكنم پيتر چو و چر وانگ هم مث شما اين نظرو ندارن ! دوست عزيز نيازي نيس برا نظر دادن شما بري ام٩+ و پنجاه گوشي ديگه رو بخري و بياي نظرتو بگي چراكه داري ميبيني چظور عمل كرده در سخت افزار و دوربين . مشكل اينه شما تصور ميكني چون پلاس هست پس همه چيش يه سر و گردن بهتره ولي از لحاظ چيپ گرافيكي اصن اينطور نيس ولي پردازنده جاهايي بهتر از اسنپ٨١٠ بوده . در مورد باتري هم خودت ببين ام٩ صفحه ١٠٨٠ داره با معماري٢٠نانومتري و باتري ٢٨٤٠ و اين گوشي ٢كي و ٢٨نانومتري (كه دو سال قبل نوت٣ همين معماري رو داشت) و حجم ٢٨٤٠ كه طبعا مشخص ميشه نسخه پلاس عمر باتريش كمه و از ام٩ كمتر

mohammad n در تاریخ : 1394/8/8

حقایق همون چیزاییه که عرض کردم...این گوشی در حال حاضر محبوب ترین اچ تی سی و اندروید هستش....
تنها سایت ایرانی که ریویو براش گذاشته دی جی کالا هستش که میتونین آمار محبوبیتش رو اونجا مشاهده کنین که جزو محبوبترین گوشی هاست...

I'm O در تاریخ : 1394/8/7

داداش من، تمام سایتا میگن نسخه بهتر نسبت به ام۹، حتی این گوشی رو ندیدی نظر میدی، اکتفا میکنی به بنچمارک و اعداد، بهترین برند طول تاریخ بشریت، چرا باید بیاد بی هدف مدیاتک بزنه؟ احتمال نمیدی دلیل داشته؟ تو کارایی جواب میده، ابهت این گوشی از همه گوشیای دنیا بیشتره کافیه فقط دستت بگیری و دوربینش رو ببینی، فکر کردی Dxo رو قبول دارم؟ کافیه بری تو image adjustment و شارپنس رو آخر بزاری ببینی دوربین یعنی چی! ... در مورد ارزش پولی، فقط جنس بدنه اون و لنز یاقوت دوربینش یه تومن میرزه! ... باتری ام۹ که از ام۹ پلاس قوی تره! رو چه حسابی این حرفو میزنی، اچ تی سی پس رفت رفته؟!...

محمد ص در تاریخ : 1394/8/7

من حیث المجموع پیرو نظر قبلیم متاسفانه از هر جهت نسبت به این گوشی کم لطفی میشه، منم قبل از خرید این نظرات و تست هارو دیدم اما الان از خریدم راضیم، بنده یه فیلم تست چند قسمتی گذاشتم که شاید بتونه شمارو با محیط کاربری بیشتر اشنا کنه اما فاکتور دیگه ای که وجود داره ظاهر دستگاه هست، که البته سلیقه ای هست اما پشت طراحی این فکر و شخصیت پردازی منحصر بفردی وجود داره! دلیل قضاوت اشتباه در مورد ظاهر این دستگاه تفاوت معنی فانتزی و لوکس هست که عمدتا نادیده گرفته میشه، این موبایل واقعا، واقعا لوکس هست، همه عناصر به بهترین شکل طراحی شدن و در بهترین مکان بکار گرفته شدن..بتظرم زیباییش فوق العادست،
اسپیکرها کیفیت خوبی دارن اما در قدرت پخش رقیب زیاد داره، هندزفری حتی از هندزفری های اچ تی سی با همکاری بیتس هم بهتره و موزیک پلیر سنس ۷ خیلی روون و جذابه که همه اینها این دستگاه رو واسه موزیک بازها ایده آل کرده..
بعضی جاها حتما نظراتی رو خوندین که از وجود کلید نرم افزاری هوم همراه با کلید سخت افزاری انتقاد کردن، اینو هم به عنوان نکته اخر بگم که این به این دلیل هست که امکان غیر فعال کردن سنسور اثر انگشت به عنوان کلید هوم فراهم هست!که دیگه مشخص هست دلیله این امکان شخصی سازی با توجه به لمسی بودن این حسگر.
عذر میخوام که طولانی شد.

محمد ص در تاریخ : 1394/8/7

سلام،
دوربین در روز کیفیت قابل قبولی داره، چون تنها راه توصیف قابل قبول بودن تو این فضا مقایسه هست به ناچار خدمتتون عرض میکنم که میشه گفت از ایفون ۶ عقب نمیمونه(طبق مقایسه ای که خودم انجام دام) و بنظر من حسنش اینه که واقعیت رو ثبت میکنه و یه عکس ادیت شده به شما تحویل نمیده! البته ناگفته نمونه که تنظیمات گسترده ای تو بخش دوربین در اختیارتون قرار داده شده که نتیجه بعد از اعمال هر کدوم از اونها کاملا متفاوت هست و بنده تخصصی در این مورد ندارم.. در شب گاهی عکس ها با نویز(گاهی کاملا بیکیفیت) ثبت میشن و گاهی کاملا خوب! من رازشو هنوز نتونسستم کشف کنم اما خب برای کساتی که به دوربین اهمیت میدن نکته قابل توجهی هست. دوربین سلفی عالی هست ، ناگفته نماند که عدم وجود لرزشگیر ممکنه شمارو به تکرار عکس برداری از سوژه محبور کنه،

ALi W در تاریخ : 1394/8/6

سلام
آره دوست عزیز ما این جمله رو میگیم! میگیم با گوشی کار کنید، میگیم چون تجربه کردیم!
ما به عینه دیدیم ...

آره می گیم از روی آمار و ارقام و چندتا سایت حرف میزنی!
چون یادمون نرفته شرکته محبوب شما واسه فریب بنچمارکها مورد اتهامه و همه هم می دونن!

متاسفانه بخوای یا نخوای داریم در دنیای پر فریبی زندگی میکنیم! و بارها دیدیم گوشی هایی رو که روی کاغذ خیلی بهتر بودن اما در عمل خیلی بد بودن خیـــــــلی!

شما یک بار نه چند بار اومدی عیبهای این گوشی رو زیر ذره بین گذاشتی و گفتی از لحاظ فلان آمار چندمه و چندمه و خوب نیست..و
اما وقتی بنده این گوشی رو دارم..و دارم استفاده میکنم ازش و مشکلی باهاش ندارم
باید حرفای شما رو چکار کنم آقای محترم؟
وقتی مصرف کننده داره با گوشیش کار میکنه و با گوشی های روز در عمل فرق محسوسی نداره
دیگه براش چه اهمیتی داره گوشیش تو فلان سایت رتبش بیستمه؟؟؟

بنده خودم تو پستهای خیلی پایین تر اومدم عیبهای گوشیمو وقتی خریده بودمش گفتم..و هیچ ابایی هم نداریم از اینکه واقعیت رو بگیم و دوستان بتونن آگاهانه انتخاب کنن!

dr o در تاریخ : 1394/8/4

این ک فقط پردازندش از ام نه بالاتره چرا این گرون تره

amir - در تاریخ : 1394/8/4

در ادامه کامنت قبلی خدمتتون بگم دوست گرامی مشکل با غلو کردنه اونم به هر قیمت و دستاویزی .

شما میای یک قطار صفت ترین پشت سر هم ردیف میکنی و به یه گوشی میچسبونی .

بهترین دوربین اصلی
بهترین دوربین سلفی
بهترین کیفیت ساخت
بهترین ارزش رنج پرچمدار
قویترین باتری
بهترین سنسور اثر انگشت
سریعترین پردازش مولتی کور!
بهترین کیفیت صدا
بهترین مدیریت منابع سیستم
با کلی ترین دیگه .( از روز اول جمع بزن ! )

این نمونه بارز غلو کردنه اونم بی اساس

چرا ؟
چون بگم فقط 1 مورد از چندین زمینه ای که گوشیهای دنیا رو باهاشون رده بندی میکنن رو نشون بده که این گوشی درش بهترین و اولین که سهله مقام پنجم جهانی رو داشته باشه مطمئن باش نمیتونی حتی یک مورد پیدا کنی .
شما طوری اغراق میکنی که حتی بعضا فراموش میکنی پرچمدار امسال اچ تیرسی ام 9 بوده و میای مدعی میشی عملکردهاش از ام 9 هم همه جوره بالاتره .
بعد میگی اگر رده بندیهای این گوشی در سایتهای معتبر وجود نداره بخاطر اینه که خیلی سایتها نمیدونن این گوشی اصلا وجود خارجی هم داره ؟!!!
و این از اون حرفاییه که فکر کنم معنی واقعیش رو نمیدونید !

سایتهای مرجع محصولات میان رده برندهایی که خیلیها هنوز اسمشون رو نشنیدن و اونایی هم که شنیدن نمیتونن تلفظش کنن و کل سابقه اون برند 2 سال نیست رو میان تست و مقایسه با همرده هاش میکنن.

معنی حرف شما اینه که این سایتها که اطلاعات و مشخصات این گوشی رو 3 ماه قبل از عرضه جهانیش همگی منتشر کرده بودن خبر نداشتن ام 9 پلاس قرار بوده هیولای امسال اچ تی سی و بلکه جهان باشه یا کلا اچ تی سی رو نمیشناختن که بخوان محصولاتش رو بررسی کنن ؟!

در حالیکه همه میدونن تمام سایتهای معروف تکنولوژی دیجیتال و موبایل این گوشی رو هم تست کردن هم براش ریویو نوشتن ( همون بخش داستان که شما مدعی میشی نظرات بقیه مطابق نوشته های سایتهاست نه تجربه )

دوست عزیز شما سوای این طرز دستاویز قرار دادن هر چی و هر کی برای اثبات ادعاهات مقایسه های بی اساس و تخریب برندهای دیگه رو هم به کررات انجام دادی فقط ظاهرا خودت متوجه نبودی.

میای میگی قیمتش که از اپل بهتره ... حالا اندرویدی که نزدیک 100 تا برند در سطح جهان دارن محصولاتش رو میسازن رو چرا باید با اپل مقایسه قیمتی کرد معلوم نیست!

امکاناتش شده مثل سامسونگ تازه امکانات سامسونگ دکوریه ( این چیزایی که امسال اچ تی سی با ام 9 به شما عرضه کرده یه بخش خیلی کوچیکی از امکانات 2 -3 سال پیش سامسونگه که اونزمان از دید شما دکوری بودن امروز شدن جزء واجبات )

سلفی اش بهترینه ؟؟!

سخت افزارش ضعیفه عوضش باتری اش از پرچمدارای سامسونگ بهتره ؟!

کلاس و ظاهرش که اصلا در هیچ برندی دیده نشده و ....

شما که انتظار نداری با این وضع توصیف و غلو و از این شاخه به اون شاخه پریدن و در برابر تخریب خیلی برندهای پیشرو با مقامهای اول و دوم جهانی بقیه سکوت کامل اختیار کنن یا بیان تایید کنن

یه کم رعایت کنید اگر هم میخواید چیزی رو طبق علاقه یا هرچی تبلیغ کنید حداقل اصول اولیه اش رو مد نظر داشته باشد
شما بگی گوشی قشنگیه و از نظر سخت افزاری هم در حد متوسط امروز و راه انداختن کاره باور کن هم خریدار بهتر میتونه انتخاب کنه هم بقیه مجبور نمیشن ایرادای کار شما رو مدام گوشزد کنن.

amir - در تاریخ : 1394/8/4

دوست عزیز یعنی واقعا بعد از چند صفحه سوال و جواب و توضیحات و منابع و رده بندی و رتبه جهانی و نتایج تست و هزار تا چیز دیگه شما واقعا به جواب این سوالای تکراری که دوباره میپرسی نرسیده بودی ؟

شما متاسفانه بجای کمک و راهنمایی فقط تکرار مکررات میکنی و بقیه رو هم وادار به جواب میکنی.

فرق نظر و ادعاهای شما با اونی که ما در نقدش گفتیم اونجاییه که صحبتهای ما برای تک تک بندهاش پشتیبانی منابع مختلف رو داره ( و منابعش رو در خلال کامنتها بارها لینک دادیم )
مال شما مثل همیشه بدون ذکر منبع و ماخذه ... همه اش اول و آخرش دلیلش میشه نظر شخصی خودت .
و من نمیدونم این عبارت کلیشه ای یه بار از نزدیک باهاش کار کن کی قراره از دستور زبان ما خارج بشه ؟
شما چرا فکر میکنی کار کردن با یه سری دستگاه موبایل اونقدر چیز دست نیافتنیه که هر کس بخواد یه گوشی رو تست کنه باید کلی هزینه کنه و دور دنیا رو بگرده ؟
ما واسه اثبات حرفمون منبع معتبر خدمت شما میدیم که بحث و حدیثی توش نباشه شما برداشت میکنی دارن از روی نظرات یه سری سایت قضاوت میکنن؟ !!!!

عبارتهایی مثل هر کی با دوربینش کار کرده میگه خوبه ( بحث بر سر رده بندی جهانی دستگاهها بود که مقام دوربین این گوشی 27 ام جهانیه ... شاید بنظر شما گوشی با مقام دوربین 50 ام هم عالی باشه که شکی درش نیست ولی مطابق استانداردهای 3 سال پیش عالی بوده امروز ضعیفه ولو اینکه شما از دیدن عکسهاش لذت ببری )

فقط از چند تا پرچمدار امسال ضعیفتره ! ( مگه قرار بود از میانرده های امسال ضعیفتر باشه ؟یا از پرچمدارهای دو سال قبل ؟ اتیکت قیمتش و تعریف و تمجیدهایی که شما از این گوشی بعنوان پرچمدار اچ تی سی میکنی رو یکبار مرور کن ببین قیمت توی رنج کدوم دستگاههاست و شما در مورد قدرت و سرعتش چی گفتی و از کدوم دستگاهها برتر دونستی اش )

بنچمارک 50 هزار بنظر شما خیلی قویه و شده پشتوانه ادعای ؟ ولی اونجایی که خدمتت دستگاه 700 تومنی با همین چیپ و بنچمارک 54 هزار رو معرفی میکنم بنچمارک بنظرت ارزشی نداره و کلاس و ظاهر و لوکس بودن ملاکه .
کما اینکه دستگاه 300 تومن ارزونتر و همه جوره قویتر و کاملتر از این با بنچمارک 70 هزار رو قابل مقایسه با این نمیدونی و میگی این همه جوره بالاتره ! چون اچ تی سیه

سخنانی که من گفتم نظر شخصیم نبود ( دقیقا بر خلاف تبلیغات شما که همه اش شخصیه پشتوانه اش هم اینه که چون من خریدم از همه بهتره)
نظر کارشناسان و مراجع معتبر موبایل دنیا بود .
به مذاق شما خوش نمیاد یه بحث دیگه است و به خودتون مربوطه لطف کنید فرافکنی نفرمایید.

و نهایت امر این مقایسه ها که از همه بهتر و بالاتره رو شما اینجا راه انداختی ما فقط جواب ادعاهای غلط رو به صورت مستند دادیم .
الان نمیتونید مستندات رو رد کنید وارد مقوله هرکی دستش گرفته و هر کی کار کرده تایید کرده شدید ! ( شما همه رو نمایندگی آماری میکنی ؟؟! )

اگر از اول چکیده صحبتها رو بدون حاشیه پردازی و انتشار اطلاعات غلط میگفتید که من دوست دارم این گوشی رو مطابق نظر شخصی ام تبلیغ کنم و به همه بگم بخرید ( کما اینکه هنوز دارید میگید ) نه بحثی پیش میومد نه کسی یک خط جواب برای نظر شما مینوشت.

مشکل اونجایی درست میشه که با انتشار آمار واطلاعات غلط خریدار گمراه بشه و فکر کنه طبق توصیه بدون منبع شما قویترین و کاملترین دستگاه رنج 2 میلیونی بازار ام 9 پلاس بوده.
بعد حقیقت چیز دیگه ای باشه

ما فقط اطلاعرسانی کردیم.
نه به کسی گفتیم چی بخر ...نه به کسی گفتیم چی نخر.

اینجا بخش نظراته بخش تبلیغات نیست

مسعود ک در تاریخ : 1394/8/3

سلام . میشه بگید گوشی شما ساخت چه کشوریه؟ من احساسم اینه که دلیل اینکه بعضیا از کارکرد این گوشی ناراضین اینه که گوشیشون اصل نیست

ALi W در تاریخ : 1394/8/3

سلام بر همه
ممنون دوست عزیز موافقم باهات..منم تقریبا دو ماهی هست که این گوشی رو گرفتم و راضیم ازش!

دوستان! خواهشا..!! خواهشا ! به این نکته توجه کنید!
هیییچ گوشی نداریم که بی عیب باشه! همه گوشی ها محاسن و معایبی دارن...

اما متاسفانه بعضی افراد از روی کم لطفی یا تمایل به یک برند خاص میان تا جاییی که می تونن عیبهای این گوشی رو بزرگ میکنن! و از نقاط قوتش هیچی نمیگن!
آیا این درسته؟ که با نظرات غیر منصفانه خودمون دیگران رو هم به شک بندازیم؟

mohammad n در تاریخ : 1394/8/3

دوست عزیز شما خودت چی دستته؟؟؟ ...
این که شما تشخیص بدی مدیاتک ضعیفه و رو خیلی از برندهای چینی هست مهم نیست...مهم قدرت بالای پردازش تو multi core هستش ...این چیپست بااین قدرت و هماهنگی 8هسته همزمان فعال انقدر بهینه عمل میکنه که مصرف باطری این گوشی با صفحه نمایش بزرگتر از ام9 بیشتر هستش..شما یه چیزی از دور شنیدی وفکر میکنی هیچکس اطلاعاتی نداره درمورد سخت افزار و اسمارت فون....
اصلا مگه چندتا برند هستن که چیپست میسازن برای موبایل که شما میگی مدیاتک رو برندهای چینیه؟؟
مگه گرافیکش مال power vr نیست؟؟؟ گرافیکی که رو دستگاهای اپل ساخته میشه؟؟؟ اپل هم چینیه؟؟؟؟
دستگاهی که بنچمارکش تو Antutu 54000 هستش مطمعنا از سخت افزار قوی استفاده میکنه که این امتیاز رو میگیره...
دستگاهی که تو تست multi core برنامه geekbench از همه نمره اش بالاتره حتما سخت افزار قوی داره...
اینا الکی نیستش دوست عزیز....گوشی رو بگیر دستت باهاش تست کن این چیزایی که گفتم اگه غیر ازین بود هرچی خواستی بگو...
گرافیک ضعیفه؟؟؟ باشه ولی نه اونقد ضعیف که شما میگی...از چندتا پرچمدار امسال کم میاره فقط...
تست بازی هاش رو میتونی انجام بدی تا ببینی هیچ بازی نیست که نتونه راحت اجرا کنه...
در مورد دوربین هم همینطور این نظر شماست که ضعیفه..هرکی که بااین گوشی کار کرده میدونه دوربینش یکی از بهترین دوربین های اچ تی سیه...
درضمن ورژن جدید این گوشی به لرزش گیر و فوکوس لیزری مجهز شده که یه ابرگوشیه واقعی میشه با این دوربین...
دوربین جلو هم که احتیاج به تعریف نداره از تمام برندها قوی تره..این رو باکسی که 6اس داشت تست کردیم و خود طرف مجاب شد..دیگه سامسونگ که بماند!!
رکورد باطری این گوشی از نظر شما ضعیفه وگرنه بعد از وان مکس و باترفلای اس این گوشی رتبه سوم رو کسب کرده تو تست های باطری گوشی های اچ تی سی...
و از پرچمدار پرآوازه سامسونگ که این همه واسه باطریش تبلیغ کرده مدت بیشتری شارژ نگه میداره...
شما چیزایی که سایت ها مینویسن رو مدنظرت قرار میدی ولی واقعیت چیزیه که تودستت تستش میکنی...گوشی بسته به شرایط مختلفی که داره عملکرد متفاوتی از خودش نشون میده...
اکثر گوشی های سامسونگ با این حجم بالای رم بخاطر ضعف نرم افزاری رمشون کاملا پر میشه و دستگاه لگ میزنه...اما اچ تی سی با یه کرنل خوب میاد کاملا سخت افزار رو بهینه میکنه تاجایی که میزان مصرف باطری خیلی پایین تر از هم رده هاش میشه و همیشه نصف رم دستگاه برای انجام مولتی تسکینگ خالیه...
خیلی از سایت ها هم اصلا نمیدونن این گوشی وجود داره یا نه!!! بقیه هم که تبلیغ کننده های آیفون و سامسونگ....دوستان خودشون میدونن...این بحث رو ما توی سایت های دیگه خیلی داشتیم اما خوشبختانه این سایت از برند خاصی طرفداری نمیکنه..

باز هم میگم سخنانی که شما فرمودی فقط از نظر شما اینجوریه...از نظر خیلی ها این گوشی بهترین گوشی امساله...از نظر هرکی که 10دقیقه بااین گوشی کارکنه...
قیمتش باز به نسبت آیفون تجملاتی و سامسونگ باسنسورها و آپشن های تزئینی پایینتره و این یک حسن محسوب میشه برای کسی که میخواد یه پرچمدار با قیمت مناسب و افت قیمت کم خریداری کنه...

Alireza B در تاریخ : 1394/8/3

میدونید مشکل بیشتر ما چیه?اینه که از روی ظاهر و اعدادو ارقام نظر میدیم بدون هیچ اطلاعاتی یا کار کردی.من این گوشی رو 4 ماه که خریدم منم وقتی میخواستم اینو بخرم مثل همه در شک بودم که بخرم یا نه.یک روز گفتم میخرم و خریدم و تا الان اگه صد بار برگردم به عقب بازهم این گوشی رو میگرم.من قبل از این آیفون 6 داشتم و قبل از اون اس5 و نوت 3 به هیچ برندی هم علاقه ندارم فقط کارایی گوشی واسم مهم هست.اگه بخوایم از روی اعداد و ارقام بگیم پس باید بگیم ایفون هیچ وقت به پای سامسونگ نمیرسه در صورتی که میبینیم از تمام گوشی ها سریع تر عمل میکنه و راجب این گوشی هم صدق میکنه که روی کاغذ ضعیفه اما واقعیت کار چیز دیگست.واقا کارایی های بسیار عالیی داره با یک قیمت کاملا مناسب.چرا بریم ایفون بگیریم که 3 میلیون خودمون رو دور بریزیم در صورتی که میتوان با نصف اون پول بهترین گوشی رو مثل این خرید
اگه واقا این گوشی رو دوست دارید در خریدن ان شک نکنید و توجهی به حرف های مخالف نکنید چون خودتون متوجه خواهید شد که چقدر این گوشی قدرتمند خواهد بود.اگه سوالی درباره این گوشی داشتید من درخدمتم

مهران ر در تاریخ : 1394/8/3

دوستان من تمام بازی های سنگین رو روی این گوشی تست کردم . فوق العاده performance و quality بالایی داره موقع بازی.البته مهم تر از همه اینکه بر خلاف گوشی های دیگه موقع بازی خیلی باتری کم مصرف می کنه. اما وقتی کلش بازی میکنم حس می کنم یه مقدار بازی لگ داره . البته نه لگی که اذیت کنه .بطوریکه حس می کنید یکم delay داره تاچ گوشیتون توی کلش . اما دلیلش مطمئنم که ضعف گرافیکی و cpu نیست. اگر کسی چاره اش رو می دونه لطفاً به من کمک کنه. ممنون از لطفتون ♥

مهران ر در تاریخ : 1394/8/2

سلام.من این گوشی رو با قیمت 1.860 از همکف علاءالدین خریدم. این گوشی تا هفته پیش که خریدمش با گارانتی اصلی ( یاس ) موجود نبود . البته توی بازار اگه برین اگه بدون گارانتیشو بخوان بهتون بدن میگ گارانتی همراه سرویس هست. قیمت هم بهتون پایین تر میگن اما اگر گوشی رو بخواین بخرین کلی هزینه دیگه میارن روش بابت ثبت سریال و مالیات و ... . درسته که گارانتی تو ایران هیچ ارزشی نداره .ولی بالاخره اگر اتفاق عجیب و غریب سخت افزاری برای گوشیتون بیافته ممکنه به کمکتون بیاد .

mohammad b در تاریخ : 1394/8/2

دوست عزیز ممنون از زحمتی که کشیدی واسه گذاشتن فیلم
این که عملکردش عالی بود ، گمون نمیکنم واسه بحث روونی و قدرت گرافیکی شبهه ای باقی بذاره، بخصوص اونجایی که تو قسمت مولتی تسکینگ موقع تعویض بازی ها هیچ لگی نزد و بازیا از همونجایی که بودن شروع شدن. بازم ممنون
فقط میشه از عملکرد دوربینش هم بیشتر بگی؟ اینکه تو شب چجوره جزییات فیلم و عکسش.
مرسی.

مقداد م در تاریخ : 1394/8/1

برادر این گوشی نسبت به مشخصاتش نمی ارزه . سخت افزارش ضعیفه مخصوصا بخش گرافیکی همینطور دوربینش متوسطه و اچ تیسی بازم در این قسمت کم کاری کرده . اگه قیمت این گوشی در حال حاضر 1.100 بود ارزش خرید داشت و شما نباید صرف اینکه اسم پلاس یدک میکشه اونو فوق العاده بدونی . برادر باتری این گوشی از ام9 ضعیفتره هم به خاطر صفحه 2کی مقابل 1080 اون هم معماری 28نانومتریش مقابل 20نانومتری . اچ تیسی هم میدونست نمیتونه نسخه پلاس رو به اسنپ808 مجهز کنه پس تنها راهش استفاده از این سخت افزار بود و این دلیل نمیشه شما بگی این سخت افزار عالیه که اومده استفاده کرده . برا دیدن قدرت دوربینهای اچ تیسی هم میتونی به dxo مراجعه کنی رتبه های گوشیهای این کمپانی موجوده

I'm O در تاریخ : 1394/7/30

دوست عزیز شما خواستی همه جوره بگی که این گوشی بده نخرید، دوربین این گوشی رو از نزدیک دیدید یا فقط به آمار بنچمارک نگاه کردی؟ باتری این گوشی رو تست کردی؟ احتمال نمیدی که شاید اچ تی سی دلیل داشته واسه اینکه مدیاتک زده؟، این گوشی خیلی روان کار میکنه ... این گوشی رو از نزدیک ببینید متوجه میشید که چقدر از ام۹ بهتره و اچ تی سی چرا اینو بعد ام ۹ زده, دوربین، سی پی یو، و باتری همه گوشیای این رنج قیمت عالیه، اصل جنس بدنه و اسپیکر و این چیزهاست، ویلا همه این قیمت گوشیا، دوربین و اینطور چیزهاشون قویه

امیرحسین ص در تاریخ : 1394/7/29

ساخت تایوان هستش...ببین اگه نخریدی دو دل نباش ...این گوشی عالیه...همه چیزش خوبه...از باتریش گرفته تا صفحه نمایشش...

amir - در تاریخ : 1394/7/28

دوست عزیز از کسایی که هر گوشی رو دارن بپرسی میگن بهترین گوشی دنیا همینه که ما خریدیم حالا میخواد گوشی رده پایین 300 تومنی باشه میخواد پرچمدار 3 میلیونی .

منطقا هم شاید درسته کسی که چیزی به نظرش خوب بوده دنبال خریدش میره.
وقتی خرید دیگه کاری به خوب و بدش نداره بنظرش میشه بهترین محصول دنیا .
و ضمنا اکثر اشخاص تجربه و مقیاس برای بررسی محصولات دیگه ندارن که بگن نسبت به فلان گوشی در فلان پارامترها بهتره یا بدتره.

گوشیهای میانرده ( رنج قیمتی 700 تا 900 تومن ) امروزی هم اونقدر قدرت و امکانات دارن که نیازهای روزمره 90% کاربرا رو برطرف بکنن.
کسی که فرضا 2 سال پیش ام 7 داشته و امروزه میاد ام 9 میخره به نظرش اونقدر قویتر و سریعتر و کاملتر شده که نمره عالی بهش بده.
ولی این الزاما درست نیست باید با محصولات مشابه و همرده از برندهای دیگه و رقبا مقایسه بشه تا نتیجه گیری درست باشه.

شما اگر میخوای اطلاعات کافی برای بررسی قبل از خرید بدست بیاری بهتره در سایتهای مختلف که دستگاهها رو موقع معرفی با جزییات و اعداد و ارقام تست میکنن و ریویوی دستگاهها رو منتشر میکنن قضیه رو بررسی کنی

این گوشی بنظر من بعنوان یک دستگاه با عملکرد متوسط و برای انجام اکثر امور روزمره دستگاه خوبیه .
ولی از نظر ارزش در برابر مبلغ پرداختی سرعت و قدرت و تکنولوژی بکار رفته درش همخوانی با قیمت حدود 2 میلیونی اش نداره.
*حالا طرفداران و خریدارانش میخوان خوشحال بشن یا ناراحت مهم نیست.
معمولا توضیحات رو برای اشخاصی که هنوز چیزی رو نخریدن میدیم برای اونی که خریده خوب یا بد نه مهمه نه تاثیری داره که محصول خریداری شده جایگاهش کجاست
اینه که مخاطب این دوستان نیستن.

شما میتونی تمام سایتهای شناخته شده در زمینه موبایل و رده بندیهای جهانی این دستگاهها رو ببینی .
هیچ سایتی این گوشی رو بعنوان یک گوشی مطرح و پرچمدار 2015 مورد تست و مقایسه با رقبای امسال قرار نداده چون در حدود دستگاههای این رنج نیست.
این خوبه یا بده دیگه برداشت شخصی شماست.

خیلیها میگن صرف اچ تی سی بودن برند و بدنه فلزی و طراحی ظاهری مد نظرمون ( یا به قول خودشون تک بودن و دست کسی نبودن و کلاس و غیره ) برای انتخاب این دستگاه و پرداخت حدود 2 میلیون کفایت میکنه.
حالا چیپستش کار مدیاتکه و در میانرده های چینی به وفور استفاده شده مهم نیست.
رده قدرتی اش در حد پرچمدارهای امسال ( حتی محصولات خود اچ تی سی ) نیست باز اهمیتی نداره.
امتیاز دوربینش جزو رده بندیها نیست اهمیتی نداره.
رکورد باتری اش نسبتا ضعیفه باز اهمیتی نداره.
قدرت گرافیکش متوسط رو به پایینه و غیره .....
هیچکدوم اهمیتی نداره.

اگه این بخشها که گفتم برای شما اهمیت داره بهتره بیشتر در مورد این دستگاه و امتیازاتش تحقیق کنی.

در غیر اینصورت هم اچ تی سی سیه ...هم فلزیه ... هم دست خیلیا نیست ... هم اسپیکرهاش قویه و کلاس داره و این جور مواردش مورد تایید همه هست.

I'm O در تاریخ : 1394/7/27

ام۹ واقعا نا امید کننده بود، اما این ام۹ پلاس و ای۹ پلاس وحشتناکن، از ام۹ خیلی بهترن، اگه دوستش داری شک نکن در خریدش، از دیجی بخری بهتره به خاطر اصل بودن میگم

I'm O در تاریخ : 1394/7/27

سلام، بستگی به این داره که از کدوم برند خوشت بیاد، این دوتا گوشی خیلی به هم نزدیکن، هر کدومش رو بخری راضی میشی، بهترینن اینا، اگه اهل پز دادن هستی ام۹ پلاس ترجیح میدم، البته اس۶ هم زیباست، فلز دوست داری یا شیشه فلز؟

I'm O در تاریخ : 1394/7/27

دوست عزیز، نوت ۴ با ام۸ قابل مقایسه نیست، شما میاین با ام۹ پلاس مقایسه میکنی؟ حرفای شما اعداد و ارقامه، همه میدونن اعداد و ارقام مهم نیست، من به سامسونگ احترام میزارم و اگه بیای بگی گلکسی اس۶ از ام۹ پلاس بهتره یه چیزی اما نوت ۴ ای که تو باتری، اسپید تست، جنس بدنه، دیزاین، اسپیکر، سلفی، رابطه کاربری از ام۸ ضعیف تره، چه برسه به ام۹ پلاس!، این ۷۷ ساعت اینا اعداد و ارقام ... اما تو عمل چی؟ کلیپ های یوتیوب را درمورد باتری لایف نگاه کن...
لطفا هر فلگشیپ رو در دوره زمانی خودش مقایسه کن.

mostafa d در تاریخ : 1394/7/25

سلام بر همگی من میخوام این گوشی رو بگیرم اما یکم دودل شدم
ازکسانی که این گوشی رو دارن میخوام درمورد خوبی ها و بدی های این گوشی توضیح بدن

amir - در تاریخ : 1394/7/25

دوست عزیز نمیدونم شما دنبال رسیدن به چی هستید ؟

یه کسی مدعی شد ام 9 پلاس تولیدی سال 2015 از نوت 4 سال 2014 همه جوره بهتر و قویتره و کجان اونایی که میگفتن نوت 4 یکی از قویترین گوشیها بوده ماهم آمار و ارقام و اعداد رو از منابع مختلف با ذکر منبع دادیم خدمتشون .
* این مقایسه با محصولات سامسونگ رو آقایون اساتید خودشون در این صفحه مطرح میکنن وگرنه کسی کاری بهشون نداره.
میان از مدلهای مختلف سامسونگ اسم میارن و مدعی میشن که محصولات اچ تی سی از فلان مدلهای سامسونگ قویتره ماهم مجبور میشیم آمار و ارقام رسمی رو بدیم خدمتشون

اصلا فرض میکنیم اچ تی سی 50 مدل گوشی اندرویدی داشته که بالای 80 ساعت رکورد شارژ دارن ....
و احتمالا همه میدونن فرضمون فرض محاله چون اندازه انگشتان یک دست هم نداریم.

کدومشون پرچمدار بوده ؟
کدومشون پرچمدار 2013 تا 2015 بوده ؟
کدومشون رکوردای شارژش در حد نوت ها یا سریهای اس سامسونگ بوده ؟
کی میتونه مدعی بشه اگر پرچمدارهای اخیر اچ تی سی به ترتیب ام 9...ام 8 و ام 7 بودن بهتر از هم دوره های سامسونگی خودشون شارژ نگه میداشتن ؟

اینجا صفحه ام 9 پلاس اچ تی سی هست .
اچ تی سی ام 9 پلاس از نظر رکورد نگهداری باتری در حد کدوم یکی از گوشیهای qhd سامسونگ هست ؟ حالا هر سالی میخواد باشه.
( اگر چیزی میخواید بگید لطف کنید منبعش هم زیرش بگذارید ).

امتیاز دوربینش در حد کدوم یکی از دستگاههای سامسونگه ؟
( مطابق منبعی که خدمت دوستمون دادم و dxo باشه که بعید میدونم کسی بتونه ردش کنه ام 9 امتیاز و رده دوربینش از اس 4 دو سال و نیم پیش عقب تره ).

از نظر قدرت پردازشی و امتیاز بنچمارک در حد کدوم یکی از گوشیهای هم قیمت سامسونگه ؟
( اگر نمیدونید هم رده این گوشی گلکسی اس 6 هست که قیمتش 1600 یعنی حداقل 200 تومن کمتر از ام 9 پلاسه ...امتیاز بنچمارکش 70 هزاره و اس 6 گوشی امروز و دیروز نیست مال 7 ماه پیشه ).

شما قضاوت این ادعاها که بارها اینجا مطرح شده رو بعهده کی گذاشتی و چرا اونجایی که آقایون با آب و تاب بدون منبع و ماخذ داشتن تحریف حقایق میکردن هیچ واکنشی نشون ندادی ؟

باترفلای اس با اسنپ دراگون 600 و باتری 3200 میلی آمپر !! 81 ساعت رکورد داشته ( یعنی اندازه باتری سری نوت سامسونگ ! حالا سری نوت 5.7 اینچی و رزولوشن qhd و اونهمه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و سنسورهاش کجا .... پردازنده 8 هسته سری نوت کجا باترفلای اس کجا ).

وان مکس هم مجددا با اسنپ دراگون 600 و باتری 3300 میلی آمپر 81 ساعت رکورد شارژ داشته .
اینا دیگه ته رکوردای اچ تی سی بود با چیپهای ضعیف...رزولوشنهای پایین ...باتریهای حجیم

اینا با این مشخصات سخت افزاری اصلا در حد مقایسه با نوت 4 محسوب میشدن ؟

نوت 4 که با اونهمه تجهیزات و سخت افزار و قدرت چند برابری 90 ساعت رکورد شارژ داشت !

شما در زمینه این طور مقایسه ها نظری ...نمیدونم قضاوتی چیزی نداری ؟

همین مثالهایی که از اچ تی سی و محصولاتش و رکوردای شارژشون میزنید که واضح نشون میده کسی در محصولات این شرکت نمیتونه مدعی نگهداری شارژ عالی بشه چون واسه اینکارا ساخته نشدن.

مشکل اونجایی درست میشه که به زور و ضرب میخوان بگن نگهداری شارژ محصولات اچ تی سی میتونه جزو رده های اول باشه .
اونم چی یه چیزی مثل ام 9 پلاس با رزولوشن qhd و پردازنده 8 هسته مدیاتک و باتری زیر 3000 میلی آمپر که همینجوری رکوردای شارژش حداقل 50% از باترفلای اس پایینتره.
مقایسه با نوت 4 که اصلا بی اساسه.

حسن ط در تاریخ : 1394/7/25

سلام من واقعا بین این گوشی واس6 موندم کدوم را بخرم لطفا راهنمایی کنید

mohammad n در تاریخ : 1394/7/24

عمر باطری و مدت زمان شارژ :

مدت شارژ شدن گوشی اگه با شارژ اصلی اچ تی سی باشه حدود 40 دقیقه به 100% هستش..که تو ایران متاسفانه از روش برمیدارن و کپی جاش میذارن تو جعبه..
دوستانی که میخوان زودتر شارژ بشه گوشیشون شارژرهای جدید اصلی اچ تی سی که 2آمپر خروجی دارن رو بخرن..چون باطری هایی مثل باطری این گوشی که از حجم بالایی برخوردارن با شارژرهای ضعیف شارژ نمیشن خوب..وقتی شارژ رو عوض کردین میزان شارژدهی هم بیشتر میشه و دیگه از زود خالی شدن باطری نگران نیستین..
درضمن میزان عمرباطری و زمان نگه داری شارژ توی این گوشی از ام9 بیشتره و تو برند اچ تی سی بعد از وان مکس و باترفلای اس سومین گوشی هستش تو این زمینه که به لطف چیپست بسیار بهینه شده مدیاتک هستش...
دوستان اگه بازم احتیاج به عمرباطری بیشتری دارن از power saver استفاده کنن و زمانی که گوشی به 30% رسید گزینه exterme power saving رو فعال کنن تا با کمال تعجب ببینین تو این 30% چندساعت گوشی میتونه کارکنه...
راه حل بعدی هم استفاده از نرم افزارهای : smart booster - servicly - geernify هستش که البته به رووت هم احتیاج دارند..
دقت کنین استفاده از برنامه هایی مثل battery doctor نه تنها شارژدهی گوشی رو بیشتر نمیکنه بلکه مقدار زیادی از حجم رم رو اشغال میکنه و تو راندمان اجرای برنامه های سیستمی مشکل ساز میشه...
یه وقتایی هم باطری بخاطر شارژهای نامنظم از حالت کالیبره درمیاد و باید کالیبره بشه دوباره..
گوشی رو زمان کمتر از3% شارژ خاموش کنین و درحالت خاموش بذارید 100%بشه بعد از اون 10 دقیقه دیگه هم بذارید شارژ بشه و گوشی رو روشن کنین و تا 30%نرسیده گوشی رو به شارژ نزنین ...
با یکی دوبار انجام دادن اینکار باطری کاملا کالیبره میشه...

اگه دوستان بازم سوالی داشتن خوشحال میشم بتونم کمکی کنم....

ALi W در تاریخ : 1394/7/23

این گفته شماست: « در کل تولیدات htc یه گوشی با 80 ساعت دوام شارژ نداشتیم تا حالا
بهترینشون m8 با 77 ساعت رکورد بود.»

حالا میگید پرچمدارای امروز اچ تی سی؟

دوستان خودتون قضاوت کنید!

saeed z در تاریخ : 1394/7/22

من از وقتی گوشیم رو به ورژن ۱.۸۸.۷۰۷.۱ اپدیت کردم (که اخرین اپدیت هست) حس میکنم مصرف باتری خیلی بیشتر شده . کسی این مشکل رو داره یا من اشتباه میکنم ؟؟؟

امیرحسین ص در تاریخ : 1394/7/21

سلام دوستان..من قبلا تجربه ی سه روزمو از این گوشی گفته بودم اما الان میخوام بعد از ده روز خدمتتون با قاطعیت بگم این گوشی محشره...کوچکترین ایرادی نداره...تاکید میکنم...سنسور عالی....کیفیت صفحه نمایش منحصر به فرد....پردازش سریع و عالی...دوربین سلفی عااااالیه خیلی عالیه.این گوشی واقعا ظاهرش بی نظیره و حس بهترین کیفیتو بهتون القا میکنباتریش با استفاده ی فراوون یک روز راحت دووم میاره ه....شک نکنید تو داشتنش...ضمننا من واقعا برام عجیبه یسری ادم مرتب اینجارو نیگا میکنن و ادعا میکنن گوشی بدیه واقعا در حتی یبار دستشون گرفتن این گوشی من شک دارم..

Nima c در تاریخ : 1394/7/21

سلام دوستان ، خسته نباشید
یه سوال داشتم ، گوشیم همین ام 9 پلاسه ولی یه مشکل دارم اونم اینه که call waiting گوشیم فعال نیست و هر چی داخل ستینگ گوشی میگردم پیداش نکردم ، لطفا اگه اطلاع دارید در موردش ، منو راهنمایی کنید خیلی بهش نیاز دارم ، ممنون ممنون...

amir - در تاریخ : 1394/7/21

دوست عزیز بنده هر چقدر توضیح لازم بود با منبع و ماخذ معتبر رو ارایه دادم .
* و این دقیقا خلاف روند صحبتهای شماست ...

خدا رو شکر از رده بندیهای جهانی با منابعش تا تجربیات کاربرا با اظهار نظراتشون موجوده .
خریدار با خودش دو دو تا چهارتا بکنه متوجه میشه که هم میشه و هم داریم .

کسی که نمی دونه تمام چیپهای مدیاتک سالهاست در سه ورژن استاندارد ... minimal با پسوند m که اندرکلاک شده همون استاندارد و turbo با پسوند t که اورکلاک شده استاندارد هست ساخته میشن و بغیر از کلاک هیچ فرقی در این چیپها وجود نداره امروز میخواد برای مثلا من نوعی تفسیر کنه کدوم چیپ در کدوم محصول استفاده شده.

این یکی رو شاید بشه گفت مگه میشه و مگه داریم .

علی ایحال با این بحثای حاشیه ای اصل موضوع فراموش نمیشه.
وظیفه بنده نوعی مطلع کردن کاربره که تا بحال خیلی دقیق انجام شده ... بحث حاشیه ای جزوش نیست

amir - در تاریخ : 1394/7/21

دوست عزیز ما داریم در مورد پرچمدارهای امروز اچ تی سی صحبت میکنیم که سری وان باشن

نمیدونم وان مکس و باترفلای پرچمدار بودن یا نه ....

قرار بر ارایه هر چیزی باشه کامپکتهای سونی رکودای شارژ عموما بالای 110 ساعت دارن .
کما اینکه خیلی از مینی های سامسونگ اینجورن ...هوآوی کلی میانرده با رکوردای بالای 110 ساعت داره.

وان ام 9 در این تاریخ پرچمدار امروز اچ تی سی هست با 62 ساعت رکورد شارژ.
وان ام 8 پرچمدار پارسال بود با 77 ساعت رکورد شارژ .
وان ام 7 قبلی بود با 54 ساعت رکورد شارژ و ....

امیدوارم متوجه موضوع شده باشید .

مقداد م در تاریخ : 1394/7/20

برارد منبع معتبر gsmarena نتایج سخت افزار رو نشون داده که میبینیم سخت افزار مخصوصا چیپ گرافیکی اینقد ضعیفه به قول امیر آقا دو هسته با 90گیگافلاپس که در مقایسه با آدرنو430 و مالی760 خیلی ضعیفه و اچ تیسی مجبور بود رزولوشن 2کی استفاده کنه شاید عده ای که بیخبرن از قدرت گرافیکی و فک میکنن این پاور وی آر همون پاور آیفون سیکس اس هست به خاطر رزولوشن بیشتر نسبت به ام9 ، به فکر خرید این گوشی بیفتن . شما میتونی همیشه دفاع کنی ولی واقعیت اینه نتایج سخت افزاری اینطوریه . در بحث دوربین هم کیفین متوسط و خوب ، حاصل تلاشهای اچ تیسی بوده و این گوشی هم همین راجع بش صدق میکنه

ALi W در تاریخ : 1394/7/20

سلام دوست عزیز
متاسفانه حرفهای خلاف واقع میزنی برادر من...این همه کسانی که این گوشی رو داشتن من جمله خود بنده اومدیم تو این صفحه و از محاسن و معایبش منصفانه گفتیم اما حتی یک نفر چیزایی که شما می فرمایین نگفته! من نمیدونم این حرفا رو از کجا میزنی ! حتی همون ضعف دوربینش هم که همه میگن باز دوربین بدی نیست! بلکه نسبت به رقبا ضعیف تر عمل کرده اونم دوربین پشتش! وگرنه دوربین سلفیش رقیبی نداره هر گوشی رو خواستین بیارین مقایسه کنین!
بعدشم شما اقلا یه چیزایی می نوشتی که یکی باورش بشه! اینایی که میگید جزو محاسن این گوشیه و [اشتباهه] که بگی این گوشی کنده و اون ور تر از کند!

mohammad n در تاریخ : 1394/7/20

اسکرین شات بنچمارک ام9پلاس از منبع معتبر:

https://onedrive.live.com/redir?resid=1C7F8A74E918020A!1638&authkey=!AAU4tcEW2oP-x2I&v=3&ithint=photo%2cpng

با این امتیاز فکر نکنم دیگه حرفی واسه گفتن باقی بموونه..

soheil n در تاریخ : 1394/7/20

در کل تولیدات htc یه گوشی با 80 ساعت دوام شارژ نداشتیم تا حالا
بهترینشون m8 با 77 ساعت رکورد بود.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوست عزیز یکم دقت میکردی میدیدی htc butterfly s و htc one max دوام شارژ ۸۱ ساعت دارند. به نظر همون ایراد هایی که به بقیه میگیرین خودت رعایت نمیکنی که گفتی :''من نمیدونم شما واقعا دسترسی به منابع اطلاعاتی نداری یا بدلخواه اعداد و ارقام و رتبه بندیها رو جابجا میکنی که اگر حالت دومه خیلی جالب نیست.''

حامد ع در تاریخ : 1394/7/19

با سلام
دوستان عزیز، من این مدل رو داشتم ولی با پشیمونی و ضرر فروختمش.
سرعت پردازنده افتضاحه، واقعن کنده و شاید یه چیزی اونورتر از کند!
تصاویر پرش دارن، موقع پخش فیلم یا بازی کردن، افتضاح!
نمیتونی فیلم ببینی یا بازی کنی و همزمان یه چیزی دانلود کنی!
داغ کردنشم که ...
شایدم به خاطر پردازنده فوق پیشرفته مدیاتکش باشه!
باید جمع بندی کنم و بگم HTC تو سری 9 افتضاح به بار اورده.
میخوای خرج کنی و پشیمون نشی یه مدل از سری 8 شو بردار که اصن عالیه.
من خودم الان M8 Dual sim شو دارم و از هر نظر ازش راضی ام.
گفتنی هارو گفتم، تصمیم نهایی با خودتون، فقط تعصبی تصمیم نگیرین مثل من به سرتون میاد.
با تشکر

amir - در تاریخ : 1394/7/18

معذرت میخوام شما همه کاربرا رو نمایندگی میکنید ؟

کسی که نزدیک دو میلیون پول پرداخت میکنه و بعد از خرید متوجه میشه دستگاهش علیرغم برخی تبلیغات بی اساس همرده دستگاههای این قیمتی نیست ( دوستان ادعاهایی میکنن که خود اچ تی سی قبول نداره ... قبول داشت پرچمدارش رو میکرد m9 plus و بصورت جهانی ارایه اش میداد ) و قدرتش پایینتره بعد با دیدگاه شما مجاب میشه که اگه اینقدر پول دادی بجاش دستگاهت کلاس خاص و طراحی منحصر بفرد داره ؟

بر فرض که اینجوره چرا اینو واضح اول کار نمیگید و دست به ساخت رزومه ای واسه این گوشی میزنید که از اساس در اون حدود نیست ؟

شما بیا بگو این دستگاه کلاس خاص و طراحی منحصر بفرد داره ولی انتظار برابری با پرچمدارهای رده بالا رو نداشته باشید.
با علم به این موضوع هرکسی خرید دیگه به خودش مربوطه و سلیقه اش.

مشکل وقتی بوجود میاد که بگیم حرف نداره و جزوه قویترینهای اچ تی سی بوده بعد که خریدار با حقایقش مواجه شد نسخه تعویض کرنل و اورکلاک و برید بگردید دیتای فلان مدلی پیدا کنید رو براش بپیچیم .
و توجیه اش کنیم که ببین دستگاهت ظاهرش خاصه و کلاسش اونجوره و طراحی اش منحصر بفرده

اگر این دستگاه قدرتش کافیه و مطابق تجربه همه میدونن نرم افزارهای امروزی از نصف قدرت سخت افزارهای رده بالا ( منظور از رده بالا mt6795t با رزولوشن qhd نیست ) نمیتونن استفاده کنن چه نیازی به روت و تغییر کرنل و این قضایا هست ؟
غیر از اینه که میخوایم ضعف نسبی رو جبران کنیم که اونم نمیشه ؟

یکم رعایت کنید و چیزی نگید که بعدا خدایی نکرده مشمول الذمه خریدار باشید

amir - در تاریخ : 1394/7/18

دوست عزیز چون مستقیم باهاش برخورد نداشتم دقیق نمیدونم مشکلتون چیه ولی احتمال داره با اون بنچمارکی که گفتید پاورسیوینگش روشن باشه.
خاموش کنید ممکنه یه مقدار روون تر بشه ولی بصورت کلی با این سخت افزار و این جی پی یو با توجه به رزولوشن بالای گوشی انتظار اجرای روان بازی های گرافیکی سنگین رو نداشته باشید.

خیلیا عادی بازی میکنن بنظرشون خوبه .....
کسی که تجربه بازی با جی پی یو های قویتر رو داره کامل متوجه افت فریم میشه.

این گوشی بدرد بازی نمیخوره برای کارهای روزمره خوبه نه بیشتر.

mohammad n در تاریخ : 1394/7/18

بنچمارک اصلی ام9پلاس از منبع معتبر htc_ir :

https://onedrive.live.com/redir?resid=1C7F8A74E918020A!1638&authkey=!AAU4tcEW2oP-x2I&v=3&ithint=photo%2cpng

لطفا دوستانی که فکر میکنن بنچ این گوشی زیر 50000 هستش اسکرین شات رو حتما ببینن..بارها گفتم ولی دوستان باورشون نمیشد..اگه سخت افزار ام9پلاس انقد ضعیف بود که شما میگین این امتیاز بالا رو کسب نمیکرد و جزو 5 گوشی اول نبود!!!!
دیگه با این امتیاز فکر میکنم نباید هیچ بحثی در مورد قدرت این گوشی بمونه...
اگه گوشی های 700 تومنی همین سخت افزار رو دارن باید همین امتیاز رو هم کسب کنن دیگه؟؟ غیرازاینه؟؟؟

فربود ف در تاریخ : 1394/7/18

درود.اینجا بخش HTCهست نه نوت چهار اگر من اسم اون گوشی رو آوردم  بخاطر بحث قیمت که شما مطرح کردید ام۹+ نمی ارزه حالا بگذریم که ماها درحدی نیستیم که قیمت تعیین کنیم آخه دیدم g4 رو هم بعضیها مطرح کردند که 1/200بيشتر نميارزه! بهرحال نوت چهار هم که یک گوشی 2014و  سخت افزاری بمراتب ضعیفتر داره(سوای گرافیک) با همین حدود قیمت فروش ميره.یعنی به قیمت یک پرچمدار 2015 .اگر فون ارنا رو قابل ميدونيد برخلاف نظر شخصی شما امتیاز سخت افزار ام۹پلاس رو خیلی قویتر داده(انتوتو).جنس بدنه کیفیت ساخت و صدا واز همه مهمتر 2015بودن که دیگه حرفی درش نیست که ام۹ خیلی برتره
http://www.phonearena.com/phones/HTC-One-M9_id9151/benchmarks
دوم فرمودید سایت انتوتو رده بنچمارک این گوشی رو زیر 25گوشي اول و پایین تر از نوت ۴ زده و نیازی نمی بینید لینک بدید! اتفاقا من اصرار دارم این لینک رو ااگه وجود داره بگذارید و اگه نداره لطفا حرفتون رو تصحیح کنید .چون در کامنت قبلی توضیح دادم آخرین رنکينگ ارايه شده از سوی این سایت برج 3/2015هست که ام۹+ هنوز معرفی نشده بوده و طبیعیه که در 25تاي اول که خوبه در 250تاي اول هم نباشه چون وجود نداشته اساسا سایت انتوتو تا این تاریخ بنچمارک رسمی برای ام۹+ بیرون نداده.سوم.ردمی نوت پریم در هر دو نسخه از 6795 معمولی استفاده کرده تنها  تفاوت در کلارک cpuهست که در نسخه 32گيگش 2/2شده.سایت خودمون هم همینو زده(ميخوايد تا لینک بدم). gsmarena هم همینو زده 
http://m.gsmarena.com/xiaomi_redmi_note_2-6992.php
همینطور گوشی بعدی که لینک دادید یعنی جيوني اونهم 6795 هست
http://m.gsmarena.com/gionee_elife_e8-7254.php
دیگه اون ده ها گوشی دویست تومنی! که 9795t دارند هرگاه اسمشون رو مشخص کردید ماهم بررسی میکنیم ولی تا اون موقع در حد یک ادعا باقی میمونه.  من هدفم از فعالیت در این بخش اینه که کسی که میخواد گوشی رو بخره با دید باز بخره هم نقاط ضعف و هم قوت رو میگم اونهم در مورد برندي که درش تخصص و آگاهی دارم و گوشی که باهاش کار کردم هیچگاه در مورد گوشيهايي  که از پشت ویترین هم ندیدم نظر نمیدم بنظرم هدف خاص رو باید در اونهایی دنبال کرد که زیر بخش هرپرچمداري از جي۴وام۹ وزد۵و هوای ميت وپي۸ دارن نظر مخالف میدن و مشکلات رو بزرگنمایی میکنند تا کاربر رو ترغیب به برند مورد نظرشان کنند.چطور میشه که آدم در همه برند ها و مدلها خودش رو صاحب نظر بدونه مگه میشه! مگه داریم!  

babak k در تاریخ : 1394/7/17

پردازنده این گوشی قویتر از نوت 4 هست فقط گرافیکش کمه حنی تو مولتی کور از s6 هم بالاتره ...

محمد ص در تاریخ : 1394/7/17

سلام دوستان, الوعده وفا
کلیپی رو که قولشو داده بودم براتون تهیه کردم تو 3پارت تست اجرای بازی های دیتادار(مورتال کمبات, مودرن کمبات و چندتا بازی دیگه که میبینید) و تست مولتی تسکینگ و تست حسگر اثر انگشت, لینکشو اخر همین پست میذارم اما قبلش, دوستان متخصص لطفا مارو از نظرات کارشناسانتون بی بهره کنید! این که انقدر میگین این موبایل از فلان گوشی پایین تره خب بیاین بگین دستگاه مورد نظر شما در عمل توانایی انجام چه پروژه ای رو داره که این دستگاه عاجز هست از انجامش؟ یا حتی بصورت ناموفق تری انجامش میده! شما بگین بنده تست میکنم با استناد به فیلم اجرا همینجا قرار میدم! اون آقایی که گفتش فینگر اسکنر این دستگاه مشابه میت 7 هست یا با میت 7 کار نکرده یا با این دستگاه یا بنظرم اصلن نتونستن تعریف مشخصی از انگشتشون برای دستگاه داشته باشن..! خواهش میکنم توجه کنید که نظرات من و شما میتونه یه نفرو که با هزارتا دردسر این هزینه رو اماده کرده بعد از خرید پشیمون کنه که این گریبان گیر من و شماست! شما اگه بیخود این دستگاه رو بد جلوه بدین و اون شخص دستگاه های همرده رو خریداری کنه و پشیمون بشه! و من اگه اغراق کنم در خوب جلوه دادن! پس حرف رو کوتاه میکنم و دعوتتون میکنم این فیلم رو ببینین و خودتون تصمیم بگیرین, اگه سوال دیگه هم در مورد این دستگاه یا در مورد این فیلم دارین حتما جواب میدم و خوشحال میشم کمکتون کنم دوستانی که دارن تحقیق میکنن.

لینک دانلود: http://uplod.ir/aidlt62rdbca/htc_m9plus.mp4.htm

mohammad n در تاریخ : 1394/7/17

نظرات همه کاربرها مثل شما نیست دوست عزیز..این گوشی از محبوبیت زیادی بین طرفداران اچ تی سی برخورداره...میتونین تحقیق کنین و این جا با من بحث نکنین خوشحال میشم...پ
بنده اینجا میخوام کمک کنم به کسایی که شک دارن که این گوشی رو بخرن یا نه...درضمن این دلیل براین نیست که چون دارم حقایق رو میگم بخاطر اینکه خودم این گوشی رو دارم!!! این برداشت شماست...
من غیر از این گوشی هم آیفون دارم و هم سامسونگ..ولی محصولات اچ تی سی واقعا دارای کلاس خاص و طراحی منحصر بفردی داره که فقط افرادی که داشتن میدونن بنده من چی میگم...
هدف من اینجا راهنمایی بعضی از دوستان که واقعا گمراه شدن تو این پیج هستش...تو جی اس ام هم اینکار رو انجام دادم و همه مجاب شدن..

مصطفی م در تاریخ : 1394/7/16

سلام خدمت همه دوستان
یک هفته ای میشه این گوشی رو گرفتم
قبلش هم ام8 داشتم
ولی الان منصرف شدن که اینو گرفتم. گوشی داغونه. افتضاحه.
همهی ابدیت های گوشی رو انجام دادم ولی بازم تو بیشتر بازی ها مثل کلش .مورتال کنبد ایکس. نید فور اسپید نو لیمیت حتی بازیهsky !!!
تو این بازی ها لگ نمیزنه ولی کنده
آنتوتو هم گرفتم 42000 در امد!!!!!
نمیدونم چرا انجوریه
الان که دارم تایپ میکنم حروف خیلی در تایپ میشن
کسی اگه میتونه بنده رو راهنمایی منه واقعا بد جور ضده حال خوردم.

amir - در تاریخ : 1394/7/16

دوست عزیز

من نمیدونم شما واقعا دسترسی به منابع اطلاعاتی نداری یا بدلخواه اعداد و ارقام و رتبه بندیها رو جابجا میکنی که اگر حالت دومه خیلی جالب نیست.

نوت 4 که یکی از قویترین گوشیهای دنیا زمان خودش بود ( صحبت 14 ماه پیشه نه امروز ...اونزمان هیچ شرکتی از مرز امتیاز انتوتو 50 هزار رد نشده بود ) امتیاز بنچمارکش نزدیک 49 هزار بود.

شما بعد از 14 ماه یادت افتاده بیای منتقد امتیازهای اونروز و رده بندیهای اون تاریخ بشی ؟!

نوت 4 اونزمان در بخش بنچمارک قویترین گوشی بود.
و بهترین گوشی زمان خودش صرفا در زمینه قدرت سخت افزار نبود.
در زمینه نمایشگر ( اونزمان بهترین نمایشگر موبایل مطابق رده بندی display mate مال نوت 4 بود )...در زمینه دوربین .... در زمینه نگهداری شارژ .... در زمینه اولین دستگاه پرچمدار با معماری 64 بیت هم کماکان نوت 4 اول بود.

خیلی از رکوردهاش بعد از 14 ماه دیگه اولین نیست ولی جزو ده تا و بعضا 5 تای اول دنیا هست .
با تمام این اوصاف هنوز از اچ تی سی ام 9 پلاس بلا استثنا در هر زمینه ای که فکرش رو بکنی بالاتره .

مطابق جدول antutu که نیازی نداره اینجا لینک ازش بدم هر کسی روی گوشی نصب داره و خودش میتونه چک کنه ام 9 پلاس جزو 25 رده اول هم نیست و با امتیاز 46800 چند پله از نوت 4 عقب تره.
در بخش دوربین ام 9 اصلی رتبه 27 dxo mark رو با 69 امتیاز داره
نوت 4 مقام پنجمه با 83 امتیاز .
*ام 9 گرافیک به مراتب قویتری از ام 9 پلاس داره و کیفیت عکاسی و فیلمبرداریش بالاتره

http://www.dxomark.com/Mobiles/Column-right/Mobile-rating

در زمینه نمایشگر نوت 4 رده سوم دنیا رو داره که میتونید در دیسپلی میت چک کنید .
دوتای اول نوت 5 و اس 6 هستن .

http://www.displaymate.com/Galaxy_Note4_ShootOut_1.htm

http://www.displaymate.com/Galaxy_S6_ShootOut_1.htm

http://www.displaymate.com/Galaxy_Note5_ShootOut_1.htm

و خوب نیازی نیست دنبال رتبه ام 9 پلاس بگردید چون در رده بندیهای دیسپلی میت وجود نداره.
اون لیست رو ادامه بدید کماکان به سامسونگهای قبلی در جایگاههای بعدی میرسید.

در بخش نگهداری شارژ نوت 4 حدود 90 ساعت امتیاز از gsmarena داره
ام 9 اصلی 62 ساعت و ام 9 پلاس هم زیر 60 ساعته ( یعنی 50% کمتر از نوت 4 )

http://m.gsmarena.com/samsung_galaxy_note_4-6434.php#

http://m.gsmarena.com/htc_one_m9-6891.php

* در کل تولیدات htc یه گوشی با 80 ساعت دوام شارژ نداشتیم تا حالا
بهترینشون m8 با 77 ساعت رکورد بود.

شما متاسفانه علیرغم اینکه بارها گفته شده لطف کنید منبع صحبتها و رده بندیهاتون رو مشخص کنید هر زمان تشریف میارید بصورت دلخواه خودتون رو منبع قرار میدید و یه چیزی میگید که معمولا کیلومترها با واقعیت موجود در منابع فاصله داره.
یه روز مدعی میشید ام 9 پلاس جزو دستگاههای خیلی تاپ و رده بندی دوم و سومه ...
یه روز صحبت از چیپ اختصاصی میکنید ( چیپی که روی بیش از 10 مدل گوشی بعضا زیر 200 دلاری نصبه )....
یه روز دیگه مدعی میشید حالا دوم و سوم نیست از نوت 4 که بالاتره که حالا بر فرض محال هم اینطور بود چی رو میخواست بعد از یکسال ثابت کنه ؟
سامسونگ بعد از نوت 4 حداقل 4 تا پرچمدار بیرون داده.
در همون سری نوت 4 از رده خارج شده است ولی کماکان از پلاسهای خیلیا بالاتره!

جاییکه دیگه حرفی برای گفتن نمیمونه وارد بحث خاصه و دست کسی نیست و قشنگ تره و اینجور مسایل نظری میشید ....

حالا از این تحریف حقایق چی نصیب شما میشه من نمیدونم ولی میدونم جز ضرر چیزی گیر خریدار و کاربر نمیاد.

bashir k در تاریخ : 1394/7/16

آقا فربود..
اگه دقت کرده باشی، من اون کامنتو در جواب کامنت آقا مهرداد نوشته بودم..
ایشون فرموده بودن، من ب بنچمارک ۶۳۰۰۰ رسیدم، عددی که « از اس ۶ سامسونگ هم بالاتر قرار میگیره» و من از آنتوتو براش لینک گذاشتم که ۶۷۰۰۰ رو ببینن...
پس شما هم دقت کن.. تابلووه که اون لیست هم ام نه پلاس توش نیس، این نیاز ب توضیح و تفسیر نداره!!
لینک بعدی
اونم واضحا توضیح دادم این لینک ام نهه!!! نوشتم «خودت اون پایین ام نه پلاس رو اضافه کن و مقایسه کن..»
اون جدول هم که شما لینکشو دادی عزیزم، همون میشه. ی سایت دو سری بنچمارک نداره که!!!
و جالبیش اینه، فون آرنا چینش جدول رو بر اساس آنتوتوی بالاتر تنظیم کرده، نه تی رک و مانهاتان و غیره که ..... ام نه پلاس، زبونم لال، توی اونا، روم ب دیوار، زیاد چنگی ب دل نمیزنه..
ی چیزی هم بهت بگم آقا فربود، خیلیا تنها راه شناختشون از گوشیها و امکاناتش، همین صفحاته، صفحاتیکه شدن تمجیدگر اون گوشی خاص و کوبنده ی بقیه ی گوشیها و برندها...
من که آقا محمد فک میکنه فرق بین کرنل و رام رو نمیفهمم!! اقلا شماها که کاربلدید، گوشی رو اونجوریکه تو واقعیت هست معرفی کنید...

amir - در تاریخ : 1394/7/15

لیست یکسری دستگاه با چیپست mt6795t که قرار بوده اختصاصا برای ام 9 پلاس باشه .

http://system-on-a-chip.specout.com/l/1153/MediaTek-MT6795T#

* از کلی گوشی برند کلون که گوشیهای تقلبی چینی با ظاهر و رابط کاربری شبیه گوشیهای معروف هستن و از همین چیپ استفاده کردن هم فاکتور گرفتیم .

amir - در تاریخ : 1394/7/15

دوست عزیز شما متاسفانه متوجه موضوع بحث نشدید .

بحث این نبود اچ تی سی این گوشی رو چند داره میفروشه .

بحث این بود با توجه به امکانات و جایگاه جهانیش چقدر می ارزه .

ورتو گوشیهاش رو تا بالای 100 هزار دلار هم میفروشه.
ولی موقع مقایسه یه گوشی چینی 500 تومنی به مراتب ازش قویتره.
ورتو میگه من پول الماس و طلا و جواهر کاری و کار دستی صورت گرفته روی گوشی رو میگیرم نه سخت افزار .

شما میخوای خودت رو مجاب کنی بابت یک سخت افزار متوسط اندازه سریعترین و قویترین اندرویدی های بازار پول پرداخت کردی مساله ات شخصیه شاید دلت میخواسته کسی هم ایرادی به این نگرفته.

ایراد اونجایی بوجود میاد که شما فکر میکنی چون 2 میلیون بابت این گوشی دادی میتونی با اندرویدی های رده بالا سخت افزارش رو مقایسه کنی و نتیجه بگیری از همه هم بالاتره ( همون کاری که بارها اینجا انجام دادید و ما رو به این بحث کشوندید ).

چه شما دوست داشته باشی و چه دوست نداشته باشی چیپست این گوشی در دستگاههای میانرده 700 تومنی چینی به کررات استفاده شده.
امتیازهای بنچمارکشون .... هم سطحه
حالا اچ تی سی میتونسته بجای 1 میلیون دو میلیون از خریدار بگیره به خود اچ تی سی مربوطه و خریداران اچ تی سی.

اصلا 5 میلیون بفروشه ....
هیچ مشکلی نیست کما اینکه اپل سالهاست داره دستگاههای با سخت افزار ضعیفتر از اندرویدی رو 3 -4 برابر قیمت میفروشه .

ولی شما نمیتونی ایراد بگیری که چرا ما جایگاه این دستگاه و قیمت رقباش که ازش قویتر هستن رو به اطلاع کاربر و خریدار میرسونیم .
ما توضیحمون رو میدیم انتخاب بعهده خریداره

amir - در تاریخ : 1394/7/15

دوست عزیز

بنده سخت افزار رو کامل میشناسم و میدونم به چی میگن سخت افزار.

شما در یکی از کامنتهات چیپ mt6795t رو به لامبورگینی تشبیه کردی و اگر ایرادی به این نگرش وارد هست میتونید در نظرات خودتون دنبال ریشه یابی اش باشید که تعریف غلط رو بخاطر موجه نشون دادن یک گوشی استفاده میکنید .

در مورد ضعف گرافیک که بحثی نیست و 6200 اساسا یه گرافیک قدیمی و ضعیفه که مال زمان آیفون 5 هستش و امروز در رده بندی ها جزو 30 تای اول هم نمیارنش.
پردازنده 8 هسته a53 اورکلاک که این هسته ها اسکیلر پایین هستن و باز در رده بندی ها نیازی نیست دنبال مقام بگردیم .
فقط در محصولات مختلف چینیها مثل kirin 930 از این هسته ها با این کلاک استفاده میشه یدونه از این گوشیها هم یک رکورد در بخش پردازش ندارن .

در بخش لیتوگرافی با لیتوگرافی ساخت قدیمی 28 نانومتر مال سال 2012 و اواسط 2013 مجددا نیازی به بررسی نداره که رتبه لیتوگرافی چیپ کجاست.

در بخش رم مورد استفاده این چیپ با ساپورت رم ddr3 باس 933 مجددا در حد چیپهای 2013 طبقه بندی میشه .

در بخش ساپورت استوریج تحت استاندارد emmc4.5 هست و باز میرسه به سال 2013.

ما به مجموع موارد فوق میگیم سخت افزار ....
برنامه بنچمارک هم به همین بخشها میگن سخت افزار و تستهاشون رو از این بخش میگیرن.

در مورد mt6795t این چیپ نمونه اورکلاک شده mt6795 معمولیه و تنها تفاوتشون باهم در 200 مگاهرتز کلاک بیشتره.

اون گوشیهایی که خدمتتون معرفی کردم رو شما زحمت نکشیدی حتی مشخصاتشون رو بخونی .
در همین سایت خودمون 30 ثانیه وقت میگذاشتی متوجه میشدی

مثلا
ژیائومی ردمی نوت2 در دو ورژن تولید میشه .
16 گیگ و 32.
نمونه 16 گیگ چیپستش 6795 هست و 32 گیگ 6795t یعنی دقیقا همین چیپ مورد استفاده در ام 9 پلاس با همین کلاک .
قیمتی هم که خدمتتون دادم زحمت نکشیدی تحقیق کنی .... نمونه 16 گیگ اون گوشی در ایران 650 تومن هست نمونه 32 گیگش 730 که ما قیمت متوسط رو 700 تومن اعلام کردیم.

اصل این 80 تومن تفاوت قیمتی هم بابت استوریج داخلی بیشتر بوده نه بابت یه چیپست اورکلاک شده ولی فرض کنیم اصلا تفاوت قیمتی بخاطر چیپ اورکلاک شده بود در بدترین شرایط نمونه اورکلاک شده 80 تومن ناقابل گرونتره نه 800 تومن یا 1 میلیون !

در لیست گوشیهایی که خدمتتون دادم خیلیهاشون فقط با چیپ 6795t تولید شدن و نمونه معمولی ندارن .
مثل ام ایکس 5 ....
نمونه 6795 معمولیش اسمش ام ایکس 5 لایت هست با یه سخت افزار کاملا متفاوت.

خوشحال میشم بدونم شما مطابق کدوم منبع و تحقیقی به این نتیجه رسیدی 6795t اختصاصا برای اچ تی سی تولید و عرضه شده !؟

شما خیلی راحت میای 5 -6 هزارتا روی بنچمارک ام 9 میگذاری 5-6 هزارتا هم از بنچمارک گوشیهای چینی با همین چیپ کم میکنی که حرفت رو مستند نشون بدی ؟

*برادر من antutu دیتابیس داره امتیاز تمام دستگاههای دنیا داخلش هست.
چیزی نیست که من و شما بدلخواه اعدادش رو عوض کنیم و کسی متوجه نشه .
...
لطف کنید وقتی تعاریف اولیه یه سیستم رو ندارید و حتی با اصطلاحاتش آشنا نیستید با اطلاعات و توضیحات اشتباه کاربر رو به اشتباه نندازید.
حالا وقت بقیه بخاطر روشن شدن مشکلات نوشته شما گرفته میشه ایراد نداره

mohammad n در تاریخ : 1394/7/15

دوست گلم ...
من میتونم رووت کنم و باهزینه ای که میکنم از گوشی یه هیولا میسازم...شما علاقه ای نداره به اینکار نکن برادر من..اصلا بخوای انجامم بدی میزنی گوشی رو میدی هوا!!! خیلی ها مثل شما هستن که استفاده معمولی دارن از گوشی ولی من گفتم اگه میخوای 2میلیون هزینه کنی باید کارهای تخصصی با گوشیت انجام بدی و اندازه اون 2میلیون گوشی برات کار انجام بده...برای کارهای روزمره و معمولی میان رده های سامسونگ و هوآوی هم جوابگوست....
گیمیینگ این گوشی هیچ مشکلی نداره و بارها اعلام کردم بخاطر دیتاهای بازی هاست..دیتای مخصوص power vr رو دان کنید هرنوع بازی بدون هیچ لگ و افت فریمی اجرا میشه...
در ضمن کرنل اصلیترین رابط سخت افزار و سیستم عامله که هرعملی و پردازشی بستگی به عملکرد کرنل داره....از نظر شما مهم نیست حقم دارین...

amin s در تاریخ : 1394/7/15

این صفحه خیلی جالب شده ... [در مورد] این گوشی دارن جوری مینویسن که هر کی مطالب رو بخونه فکر میکنه این گوشی کندی کراش رو هم اجرا نمیکنه!

یه چیز میگم و خلاص.

دوستداران اچ تی سی شک نکنید بعد از خرید گوشی و اپدیتش کاملن از گوشی احساس رضایت میکنید و بنظرم هنوزم سنس شرف داره به تموم رابط های کابری دیگه.
شک نکنید و بخریدش و خودتون تست کنید و به قدرت اچ تی سی تو ساخت گوشی پی ببرید.

mohammad n در تاریخ : 1394/7/15

دوست عزیز اچ تی سی میتونه و تونسته این گوشی رو 2میلیون بفروشه مثل آیفونی که 3میلیون پولشه ولی ارزش 1تومن هم نداره...
مساله فقط سخت افزار نیست...نام برند و تبلیغات رو قیمت ها خیلی تاثیرگذاره...خیلی از برندها جاهایی دارن هزینه میکنن که منو شما روحمون هم خبر نداره که فاحشترینشون هم برنامه های بنچمارکی هستش...
پس ارزش ام9پلاس مطمئنا با این کیفیت و کارایی و امکانات از خیلی از آیفون های ساخته شده و سامسونگ های تزئینی بیشتره ولی اچ تی سی مدبرانه داره پایین تر از اونا میفروشه این گوشی رو...گوشی هاش هم همینجور

mohammad n در تاریخ : 1394/7/15

سلام...
دوست عزیز گالکسی اس6 گوشیه خوبیه ولی تو : مصرف باطری ,جنس بدنه و مقاومت و زیبایی از ام9پلاس در سطح پایینتری قرار داره...ضمن اینکه از میکرو اس دی نیز پشتیبانی نمیکنه..ام9پلاس تا 2ترابایت پشتیبانی داره که بزودی شاهد ورورد این جور رم های به بازار کشور خواهیم بود..
در مورد دوربین هم سلیقه ای و بنده هیچوقت امکانات خاص دوربین ام9پلاس رو بیخیال نمیشم برم با سامسونگ کار کنم!!
در مورد سخت افزار و پردازنده هم بگم شما اصلا نباید به حرفهایی که خیلی از فروشنده ها یا کاربران میزنن توجه کنی این گوشی ازپس هر برنامه و بازی برمیاد و مطمئن باشین سرعت عملش تو پردازش بالاتر از اگزینوسه...
اس 6 با 3گیگا بایت رم فقط 1گیگ خالی بهتون میده که این بزرگترین ضعف نرم افزاری گوشی های سامسونگی هستش...
اس6 در مقابل آیفون انتخاب بهتریه ولی تو آندرویدی ها اچ تی سی و سونی حرف اول رو میزنن که بازهم اچ تی سی کلاس و زیبایی داره که هیچ برندی نداره...
سوالی بود درخدمتم

فربود ف در تاریخ : 1394/7/14

عزیزم  اولا آروم باش کسی که قراره دو ملیون پول بده خودش هم بررسی میکنه که چی برایش بهتره  شما قرار نیست پولش رو بدی که اینجور ناراحتي! دوم شما آومدي یک لينک از سایت انتو تو ميذاري که بحساب خودت ثابت کنی این گوشی جزو ده گوشی برتر از لحاظ قدرت سخت افزاری و بنچمارک هم نیست ! دقت نمیکنی (شاید هم ميکني!) که تاریخ اون پست که لینک دادی برج ۳ سال 2015هست و ام۹پلاس برج۵ این سال به بازار عرضه شده. این یعنی که در اون تاریخ  ام۹+ وجود نداشته که بخواد تو این لیست قرار بگیره که اگر بود جاش قطعا جزو پنج تای اول لیست بود.لینک دومي هم که از فون آرنا(مابهش میگیم سام آرنا) دادی  که باز اشتباهيه و اساسا نه مربوط به ام۹+هست و نه اسمی از این گوشی اونجاست.شاید تصور میکنی همین که لینک بدی بخودي خود میشه اعتبارنوشته ها حالا دیگه کسی هم که نمی ره چک کنه!اما من لینک درستش رو پیدا کردم و برات می گذارم 
http://www.phonearena.com/phones/HTC-One-M9_id9151/benchmarks
 مطابق همون سام آرنا هم این گوشی بعد از اس۶ وام۹ وجي۴ با حدود 48هزار قویترین شاخص سخت افزاری رو داره. تفاوت امتيازش با جي۴(که حدود 50هزار رو داره) هم خیلی کمه و تقریبا قدرتی مشابه هم دارند.و خیلی  بالاتر از نوت ۴ و بقیه قرار داره.همون نوت چهاري که تو صفحش که بري به نظر بعضی از کسانی که اینجا دائم از قدرت سخت افزاری این گوشی ایراد میگیرند یکی از قویترین گوشی های دنیاست! پس لطفا این بحث ضعیف بودن  رو دیگه تمومش کنید این گوشی الان دیگه کاملا تو بازار اومده و دست خیلی هاست اتفاقا درصد رضایتمندی خریداران (شخصا بالای ده موردش رو سروکار داشتم ) خیلی بالاست چون بر اساس گفته های اینچنینی تصور میکردند شاید بحد کافی قوی و روان نباشه یا به مدیا تک اعتماد نداشتند اما درعمل بیش از انتظارشون ظاهر شده.میتونم بگم حتی از این بیش از ام۹ راضی هستند.

فربود ف در تاریخ : 1394/7/14

درود.در مورد گرافیک این گوشی بحد کافی صحبت شد و منهم قبول دارم نسبت به پرچمدارهاي دیگر گرافیک متوسط دارد ولی با این حال کوچکترین مشکلی در عملکرد و اجرای قویترین بازيهاي گرافیکی هم نداره و هنوزهم بحد کافی پاسخگو ی نیاز هست.اما درموردسخت افزار از شما دیگه بعيده که سخت افزار رو فقط با چيپست گرافیکی مقایسه کنید.سخت افزار یک گوشی حداقل شامل چيپست رم و گرافیک هست.در مورد گرافیک که مشخصه و حرفی نیست بر اساس گفته سازنده سری 6795 مدیا تک با powerVR g6200 مچ هست.بنابراین در گوشی هایی که این سری مدياتک را دارند همین گرافیک هست.اما قبلا هم دوستان در همین تايپيک اشاره کردند که چيپست بکار رفته در ام۹پلاس mt6795Tهست که مدلی از سری 6795هست که بطور ویژه مخصوص این گوشی ساخته شده و بر روی هیچ گوشی دیگری بکار نرفته.اونی که روی گوشی های هفتصد تومنی مورد اشاره شماست مانند ردمي نوت ۲ پرايم mt6795 معمولی هست که در چند گوشی دیگر هم بکار رفته.تشریف ببرید سایت سازنده (مدياتک) و استعلام کنید اساسا 6795Tجزو لیست مدلهای قابل ارائه نیست. اما در مورد رم در ردمي رم دو ddr3استفاده شده و در ام۹پلاس رم سه ddr4 بنظر شما که اینقدر به عدد رقم اهمیت میدهید این سخت افزارها یکی هستند! اساسا جز گرافیک تشابهي دارند؟ ام۹ پلاس با این سخت افزار بدون دستکاری بنچمارک 57-60هزار می آره  یعنی حدود های اسنپ810 آیا این قدرت سخت افزاری برای یک گوشی با صفحه نمایش 2kضعیف هست؟ بعد شما اینو با ردمی نوت ۲ که با وجود  صفحه نمایش فول اچدي بنچمارک حدود 45هزار مياره یکی ميدونيد! ...

amir - در تاریخ : 1394/7/14

دوست عزیز

من نمیدونم چی میخری و کدوم گوشی رو بهش علاقه داری ... توضیحم در مورد خرید نیست در مورد مشخصات فنی و تکنولوژی هست

از نظر فنی و سرعت و رده بندی اس 6 اصلا قابل مقایسه با ام 9 پلاس نیست.

آماری که پایین براتون قرار دادم بخشهاییه که توشون اس 6 رده جهانی داره و ام 9 پلاس جزو 10 تای اول هم نیست.

اس 6 به همراه نوت 5 سریعترین گوشیهای دنیا هستن .
امتیاز بنچمارک اس 6 حدود 70 هزاره.

چیپ مورد استفاده روی اس 6 تنها چیپ 14 نانومتر موبایلی دنیاست و به لطف اون چیپ سرعتش اینقدر بالاست در عین حال مصرفش پایینه
در زمینه نگهداری شارژ در رده گوشی های امسال اس 6 با 74 ساعت امتیاز از gsmarena اولین گوشی پرچمدار 2015 هست.
تنها دستگاه پرچمداری که ازش بالاتره نوت 5 هست منتهی اون در رده فبلت قرار داره.

اس 6 یکی از معدود گوشیهای دنیاست که رم ddr4باس 1600 روش نصبه.
مجددا همراه نوت 5 تنها موبایلهایی هستن که استوریج داخلی مافوق سریع ufs 2 روشون نصبه.
در رده بندی دوربین 6 ماه اولین مقام دوربینهای موبایل رو با امتیاز 88 از dxo داشت و تازه زد 5 سونی موفق شده یک امتیاز ازش بیشتر کسب کنه که اس 6 اومده مقام دوم.

در بخش وزن و ابعاد در رنج زیر 5.5 اینچ یکی از سبک ترین و جمع جورترین دستگاههای دنیاست.
در بخش سنسور و تجهیزات جنبی کاملترین پرچمدار امساله .
سرعت و امکانات اس 6 اونقدر بالا بوده ( با وجودیکه جزو اولین پرچمدارهای معرفی شده امسال بود و تقریبا از همه مسن تره ) که تا آخر 2015 هیچ گوشی نتونه به رکوردهاش نزدیک بشه شاید 2016 موفق بشن بهش برسن.

از نظر قیمت هم از اکثر پرچمدارهای امسال ارزونتره در حالیکه با توجه به مشخصات و رکوردهاش قیمتش میتونست خیلی بیشتر باشه.

با در نظر گرفتن این جایگاه و امتیازات این دو تا دستگاه رو نمیشه باهم مقایسه کرد

mohammad n در تاریخ : 1394/7/14

دوست عزیز تو خرید ام۹ پلاس شک نداشته باش..گلکسی اس ۶ گوشیه خوبیه ولی نه در مقابل این گوشی،دربرابر آیفون انتخاب بهتریه..تو گوشی های اندرویدی ام۹پلاس اولین انتخاب های کاربران حرفه ایه...

amir h در تاریخ : 1394/7/13

مرسی از اطلاعاتتون،حرفتون متینه،
گوشی فوق العادیه،یه هفته هست خریدم،مالتی تسکینگ بینظیره و آدم رو حیرت زده میکنه،حسگر اثر انگشت هم اگه درست ثبت کنید،و همینطور فشار ندید عالیه،عادی گرم میشه،مشکلش دوربینه که واقعا فوق العادست،اما افسوس که لرزشگیر نداره،اما اگه میخواید،مطمئنا دوربین ورژن جدیدش که تازه اومده عالیه و سلفیش که دیگه حرفی برا گفتن نمیذاره ،سوالی هست درخدمتم،

khosro b در تاریخ : 1394/7/13

با سلام به mohamad n
بابت اطلاعاتي كه در مورد گوشي اچ تي سي ام 9+ درج كردين ممنونم.شخصاً كلي استفاده كردم .من بين گلكسي اس 6 با اچ تي سي 9+ مردد بودم كه كدام رو انتخاب كنم.
ممنون ميشم اگه توضيح بيشتر بدين بين اين دو مدل گوشي.

amir - در تاریخ : 1394/7/13

دوست عزیز ضعف گرافیک این گوشی بزرگنمایی نشده واقعا ضعیفه .
و طبق استانداردهای امروز خیلی ضعیفه.

تستهای بنچمارک 2d و 3d گرافیکش هست ....
نسبت به پرچمدارهای امروزی با قیمت 1800 تا 2 تومن گرافیکش 2.5 برابر امتیاز بنچمارکش کمتره.
کما اینکه در بخش امتیاز خام گرافیک با 90gflops بیش از 3 برابر ضعیف تره.

اگر رزولوشن صفحه fhd بود میشد بگیم لب مرزه و فعلا تا یکسالی قابل تحمله.
با رزولوشن qhd و این جی پی یو ضعیف همین الان در اجرای بازیهای موجود کم میاره( هر چند معیار کار گرافیک فقط بازی نیست که هرکس دو تا بازی انجام داد و بنظرش مشکلی نبود یعنی قضیه گرافیک حله ).

ریویوش رو از اندروید اتوریتی گذاشتم و به افت فریم حین چند تا بازی نمونه و عملکرد تقریبا ناموفق حین انجام کلش بوضوح اشاره کرده .
* من نوعی شبیه دوستان اینجا در باب تجربیات شخصیم صحبت نمیکنم که اگر بنظرم انجام فلان بازی با نصف فریم ریت استانداردش خوب و روون باشه نتیجه بگیرم قضیه حله.
معیارم اونی که خودم برداشت میکنم نیست.
منبع دادم خدمتتون معیار مقایسه رو هم همون منبع قرار دادم.

در مورد معیارهای قیمت گذاری که مطرح کردید به یک مورد فنی و مزیت نسبی اشاره نکردید بحث حول محور این تکه و قشنگه و دست هیچکس نیست ؟!( گوشی که اختصاصی بازار هند و چین بوده و در مقیاس میلیونی فروخته هر چی باشه تک نیست که میفرمایید دست کسی نبودن یعنی توجیه قیمت بالا .
گوشیهایی مثل الفون و زوپو و ... چینی هم در ایران نه تنها دست خیلیا نیست که اسم سازنده اش هم نشنیدن ! نمیدونم این کجای دنیا معیار انتخاب و قیمت گذاریه )
توضیح دادید که بررسی اش بعهده خود خریدار.

در مورد عملکرد باتری نمیدونم منبع شما کجاست ...
شاید از ال جی جی 4 و آیفون 6 بهتر شارژ نگه داره .
ولی همسطح پی 6 و پایینتر از اس 6 هست علاقه داشتید منابع معتبر بدم خدمتتون.

در مورد رقبای 700 تومنی با موتور لامبورگینی شما !( تمثیل شما از این چیپ لامبورگینی بود ) میتونید روی اسم من کلیک کنید و تعدادیشون رو ببینید ( در بخش نظراتشون اینجا کامنت زیاد دارم )

هم میتونید گوشیهایی مثل شیائومی ردمی نوت 2 ...میژو ام ایکس 5...ویو ایکس 7 ... اوپو آر7 ...الفون 7000 و خیلی دستگاههای چینی دیگه با رنج قیمتی 700 تومنی رو ملاحظه بفرمایید که چیپستشون هلیو x10 یا همون مدیاتک 6795 معمولی و تی هستن .
بهترین عملکردای این چیپ روی این گوشیها بوده چون رزولوشنشون fhd هست و تا نزدیک 54000 هم بنچمارک زدن.
من هیچ جای دنیا در هیچ بررسی ندیدم مدعی بشن این چیپ عملکرد لامبورگینی وار داشته باشه یا گرافیکش امتیازی بالاتر از متوسط رو به پایین گرفته باشه.
ظاهرا فقط در ایران امتیاز و رده بندی سخت افزار بسته به اینکه کدوم برند ازش استفاده کنه تعریف میشه

bashir k در تاریخ : 1394/7/13

داداش محمد ببخش آآآآولی لطفا، اینقد آنتوتو آنتوتو نکن!
کدوم سایتا معتبر نیستن؟! سایت خود همون آنتوتوی مبارک رو قبول داری؟ منبع ازون برات بذارم چطوره؟! بفرما:
http://www.antutu.com/en/view.shtml?id=8008
شما با اورکلاک رسوندیش به ۶۳۴۰۰
اس شیش رو ببین که معمولیش چند شده. ۶۷۰۰۰...
بقیه ی بنچمارکهای ام نه پلاسم که موجوده، برو فون آرنا، رویوی ی گوشیو بزن، بعد پیج عملکردش، زیر نمودارها، ام نه پلاس رو اد کن، اونارو هم میبینی..
مث این:
http://www.phonearena.com/reviews/HTC-One-M9-Review_id3956/page/2
اگه فون آرنا و جی اس ام آرنا و اندروید اتوریتی و اندرویدپولیس نامعتبرن از دیدت، که خب قضیه جداس..
...
دو ملیون پولی نیس تو مملکتما، بخوای باهاش آزمون و خطا کنی داداش من، بخدا خیلیا با زحمت اون پولو ب دست میارن...
کسی نخواسته این گوشیو تخریب کنه، ی سری واقعیت هست که باید شما ب خریدارا بگی..
خریداریکه گیمینگ براش خیلی مهمه، باید بدونه این گوشی، تاپ نیس. با قسم و قرآن هم تاپ نمیشه! حالا شما هی اصرار کن من روت کردم و کرنل مهمه و فلان و بهمان...
من ب شخصه چندتا لینک از عملکرد mt6795t گذاشتم توی کامنتای قبلیم، دیگه خریدارا خودشون میدونن، اگه حرف شما رو باز قبول کردن و رفتن خریدن که
ایشاللا مبارک همگی باشه.. خداکنه همه لذت ببرن از گوشیشون :) با تشکر.

amir - در تاریخ : 1394/7/13

شما میری 6795 رو اورکلاک میکنی به 2.9 و لابد چیپ هم میگه چه کار خوبی کردی ؟!
اولینی هستی که متوجه قدرت من شد ؟!

چیپ 6795t که نمونه توربو و اوکلاک شده 6795 معمولی باشه همینجوری لب مرزه
کلاک اصلی این چیپ 2 گیگاهرتزه ... که برای تی به زور رسوندنش به 2.2 و این آخرشه.

از این 2.2 فقط 150 مگاهرتز ناقابل بخوای بالا بری چیپ دچار عدم تعادل شدید گرمایی و مصرف خارج از رنج میشه و سریعا شات دان میکنه
چون اینکارو نکنه چند ثانیه نمیکشه تا چیپ آسیب جدی ببینه و کامل بسوزه.

حالا به اینکه جدول dvfs برای این کلاک وجود نداره و کسی نتونسته تستش کنه که جدولش رو بسازه .. سازنده هم که چنین درایور و جدولی برای این کلاک نداشته هم میگذریم ( شما فکر میکنی کلاک پردازنده شیر آبه هرچقدر خواستیم پایین و بالاش کنیم یکم بیشتر میپیچونیمش ؟ )
صرفا خواستم خدمتتون یادآوری کنم چیزی رو که تجربه نکردی و ازش خبر نداری رو جایی مطرح نکن

amir - در تاریخ : 1394/7/13

قرار شد اسناد و مدارک ارایه کنید ...

ژیائومی ردمی نوت 2 همین چیپ 6795 روش سواره و بنچمارکش هم 54000 هست !
قیمتش در بازار ایران 700 تومنه.

کی میتونه مدعی بشه از ام 9 معمولی و اسنپ 810 قویتره ؟
هیچکس ...
کی میتونه مدعی بشه ارزش در برابر قیمتش خیلی بالاست ؟
همه ...

یه چیپ 8 هسته با یه جی پی یو 2 هسته زیر 100gflops در حد 700 تا 800 تومن و دستگاههای میانرده رو جوابگو هست.

برای دستگاه نزدیک 2 تومنی این چیپ ضعیفه ... خیلی هم ضعیفه .
گرافیکش تعریف نداره
منبع از تست و ریویو دستگاه هم دادم خدمتتون .

mohammad b در تاریخ : 1394/7/13

خیلی ممنون از دوستانی که جواب دادن
تو بین پرچمدارا بنظرتون این بهتره یا S6 ؟ ممنون میشم اگه کسی تجربه کار با دوتاشونو داشته نظرشو بگه :-)

... من بیشتر واسم finger print و ساپورت OTG مهمه.
پیشاپیش ممنون....

فربود ف در تاریخ : 1394/7/12

بنظرم پاسخی که دادم مشخص بود  و اونهایی که سوال داشتند  جواب رو گرفتند کامنتهايي که در ادامه چند نفری که این گوشی را دارند از تست بازیهای گرافیکی گذاشتند هم موید گفته های من بود.حرف اینه که اونقدر ضعیف بودن گرافیک این گوشی بزرگنمایی شده که برای بعضی خریداران این نگرانی پیش اومده که نکنه نتوانه بعضی بازیها رو اجرا بکنه.حرفم رو تکرار میکنم که حتی پرچمدارهاي دوسال پیش هم قادر به اجرای تمامی بازیهای موجود هستند تا چه برسه این گوشی پس نگرانی در این مورد وجود نداره اگر فکر میکنید اين حرف اشتباه خوب بگید.اما قیمت یک گوشی فقط به گرافيکش که نیست هرگوشي یکسری مزایا و ضعفها داره.این گوشی کیفیت ساخت عالي جنس بدنه و طراحی  لوکس  سنسور اثر انگشت دقیق و کارا و از همه مهمتر یک برند باکلاس داره و گوشی که دست همه و همه جا باشه نیست .همین موارد بتنهایی برای انتخاب  خیلی ها کافيست.دوربین و صفحه نمایش راضی کننده و عملکرد باتری بهتر از خیلی از پرچمدارهاي امسال هست(از جمله  پي۶ جي۴ و اس۶) هرکس بر اساس اولویت هاش باید  انتخابش رو انجام بده . مثلا من بشخصه یک گوشی با گرافیک متوسط و باتری خوب رو به یک گوشی با گرافیک عالی ولی باتری متوسط ترجیح میدم.مشتاقم چند مدل گوشی زیر هفتصد تومنی سخت افزار مشابه این گوشی دارند رو معرفی کنید!

mohammad n در تاریخ : 1394/7/12

من خیلی شگفت زده میشم که انقد دوستان دارن این گوشی رو ضعیف میدونن و البته علاقه ام بیشتر میشه. همیشه چیزی که نمیتونن خرابش کنن ایراد میگیرن ازش!
شما چه بخوای چه نخوای و هرچقدم اطالاعات داشته باشی ام9پلاس بهترین محصول ساخته شده اچ تی سی هستش و تا زمان ام10 بهترین هم باقی میمونه.
شما معیارت معماری ساخت پردازنده هست درصورتی که 60% قدرت در پردازش و عملکرد صحیح و هوشمند سی پی یو گرافیک و رم برمیگرده به کرنلی دستگاه ازش استفاده میکنه.
ام 9 تو سخترین حالت بخاطر چیپ 810که خیلی داغ میکنه مجبوره فرکانس سی پی یو رو تا 1.8 محدود کنه که دستگاه دماش بیش ازحد بالا نره.این چیپ خیلی ازش کم استقبال شد و اچ تی سی هم بلافاصله ام9پلاس رو با یه چیپ دیگه ساخت که بتونه نمایش ضعیف ام9 رو جبران کنه.
تو گوشی ام9پلاس فرکانس دستگاه روت نشده و رسمی تا 2.2 هستش و عملکرد کرنل بسیار عالیه بصورتی که شما تو سخت ترین حالت گوشیتون دمای معمولی داره و این تو اچ تی سی که اکثر محصولاتش مشکل داغ شدن بیش ازحد دارن میتونه یه شگفتی باشه.
دوست عزیز گرافیک این گوشی با همون دوهسته ای که شما عرض کردی میتونه با کمک 2هسته از سی پی یو سخت ترین برنامه ها و بازی هارو خیلی راحت و روون اجراکنه و تو عملکرد سریع تر از ام9 خودش رو نشون بده.تازه این درحالت روت نشدس.وقتی رووت بکنی و کنترل سخت افزار و کارکرد کرنل دراختیارت باشه همین سی پی یو تا 2.9 اور میشه که هیچ گوشی هنوز نتونسته به این فرکانس کاری برسه.دراین حالت بنچمارک تو antutu به عدد حیرت انگیز 63400 میرسه که از اس6 سامسونگ هم بالاتر قرار میگیره.
ولی شما نمیتونی این حرکت رو رو ام9 انجام بدی چون از حرارت زیاد ذوب خواهد شد!!!
خب شما از دستگاه استفاده معمولی میخوای داشته باشی با یه هوآوی هم کارت راه میوفته احتیاجی نیس اینقدر هزینه کنی.
بنده نظرم اینه که وقتی 2میلیون هزینه میکنی باید دستگاه اندازه 2میلیونی که دادی کارایی داشته باشه و به درد استفاده معمولی نمیخوره...پس از تمام قدرت گوشی باید استفاده کرد..
اطلاعاتی که اکثر دوستان دارن از روی ویدیوها و مقاله های سایت های نه چندان معتبر هستش...
خیلی از سایت های معتبر مثل همین سایت هنوز بررسی تخصصی این گوشی رو آماده نکردن واکثر دوستان بدون اینکه دستگاه رو دراختیار داشته باشن و تخصصی مورد برسی قرار بدن میان و نظرات متفاوت و عجیب میذارن.
ام9پلاس با عملکرد بسیار عالی کرنل و نرم افزار کارکرد و پردازش بهتری نسبت به ام9 داشته و همینطور مصرف باطری کمتر..درصورتی که صفحه نمایش بزگتر از ام9 هست و قاعدتا باید مصرف باطریش بیشتر باشه.اینها همه نکات مثبت چیپ مدیاتک هستش که دوستان ندونسته دارن ضعیف خطاب میکنن اینجا و خیلی هارو گمراه میکنن
جالبه که مصرر هم هستن که 8هسته a53 خیلی ضعیفه!
دوست عزیز شما هیچوقت نمیتونی تفاوت رم ddr3 و ddr4 رو تو یک گوشی تشخیص بدی...چجوری این رو دلیل ضعف رم 3گیگابایتی دستگاه میدونی؟
من نمیدونم دوستان چطور قبول نمیکنن بنچمارک این گوشی 52000 هستش و با ام9 داره برابری میکنه.این که خیلی ساده اس خودتون میتونین تست کنین البته تو حالت 64بیتی نه 32بیتی

درهرحال من اینجا هستم تا به دوستانی که شک دارن تو خرید این ابرگوشی راهنمایی بدم و نذارم با اطلاعات غلط برن یه انتخاب اشتباه کنن و بعدش پشیمون شن

دوستانی که عمر باطری بیشتری میخوان
از دمای بالای گوشی ناراضی هستن
دوربین باکیفیت و حرفه ای میخوان
مواتی تسکینگ براشون مهمه
ام9پلاس بهترین گزینه اچ تی سیه

amir - در تاریخ : 1394/7/12

فرقشون در جنس بدنه است.

سری ای اچ تی سی پلاستیکیه سری ام فلزی.

برای دوستانی که واقعا علاقه دارن نتایج تست و ریویوی دستگاه رو از یک منبع معتبر و مستقل بخونن این ریویو میتونه خیلی مسایل رو توضیح بده :

http://www.androidauthority.com/htc-one-m9-plus-review-624689/

این گوشی گوشی خوبیه و برای کسی که اولویتش نمایشگر qhd و سنسور اثر انگشت باشه از m9 بهتره.

در غیر اینصورت و اگر این دو مورد براتون اولویت نداره ام 9 به مراتب قویتر و سریعتره .
البته نقل قول از منبع بالا بود.

نتایج تست گرافیک و باتری و دوربین و .... رو حتما مطالعه کنید

raha a در تاریخ : 1394/7/11

سلام
طبق گفته دیجی بله ساپورت میکنه.
ارتباطات:
پشتیبانی از شبکه 2G ، 3G ، 4G - مجهز به GPRS ، EDGE ، Wi-Fi ، بلوتوث ، NFC ، Infrared ، رادیو ، OTG

dr o در تاریخ : 1394/7/11

واقعا عالیه این گوشی و حقشه بهترین باشه ...

امیرحسین ص در تاریخ : 1394/7/11

با سلام خدمت دوستان عزیزم. من این گوشی پریروز تهیه کردم...در یک کلام این گوشی محشره...هر چی خواستم در اون ایرادی پیدا کنم واقعا توش کوچکترین ضعفی نیست...صفحه نمایش کیفیت عالی .... صدا عالی... دوربین ها عالی...هیچ گیری در بازی ها نداره...فقظ مجموعا 800 مگابایت آپدیت داره حتما آپدیتش کنید ...از همه مهم تر سنسور انگشتش واقعا حساسه و حتی انگشتتی که تعریف کردید براش مایل هم بذارید شناسایی میکنه..من رو سنسورش خیلی حساس شده بودم که ایرادی پیدا کنم ولی واقعا عالیه.... z2 سونی ..داشتم دادمش به خانومم و اینو برای خودم نگه داشتم ...واقعا عالیه و پیزی کم نداره...در خریدش شک نکنید...خدا نگهدارتون...از M9+ HTC لذت ببرید.

amir - در تاریخ : 1394/7/11

بله OTG ساپورت میکنه

سنسور اثر انگشتش هم معمولیه ...
نه خیلی سریعه ...نه خیلی کند و غیر دقیق .

اگه تجربه میت 7 رو داری تقریبا مشابه اون هست

amir - در تاریخ : 1394/7/11

دوست عزیز اگه هیچ جای دنیا ورژن پلاس یه دستگاه از معمولیش ضعیفتر نبوده دلیل بر این نمیشه که ام 9 پلاس هم با ارجاع به اون سوابق توجیه میشه

اگر واقعا اینطوریه فقط یک نتیجه میگیریم :
ام 9 پلاس اولین دستگاه دنیاست که ورژن پلاسش از معمولیش ضعیفتره.

* این رو قطعی خدمتتون میگم و به سادگی قابل اثباته

خلافش رو میخواهید بگید لطف کنید مستندات و اعداد و ارقام تست ام 9 در برابر ام 9 پلاس رو ارایه کنید

یعنی شما مشخصا باید بتونی ثابت کنی:

Mediatek MT6795T Helio X10 ( ساخته مدیاتک با لیتوگرافی 28 نانومتر و 8 هسته a53 ضعیف با 2 هسته power vr 6200 نهایتا 90Gflops و ساپورت رم نهایتا ddr3 و حدود 15 گیابایت سرعت که البته در این گوشی تک کاناله و زیر 7 گیگابایت سرعت داره )

از snapdragon 810 ( محصول qualcomm با لیتوگرافی 20 نانومتر .... 4 هسته قدرتمند A57 باضافه 4 هسته ضعیف A53 و جی پی یو 4 هسته adreno 430 با 335gflops قدرت و ساپورت رم DDR4 25.6 گیگابایت بر ثانیه که اینم باز در ام 9 تک کانال 12.5 گیگابایت سرعتش استفاده شده )

قویتره ؟؟؟؟؟؟!!!!!

اگر شما چنین چیزی رو میتونی اثبات کنی ( یا تستای بنچمارک چیزی خلاف این میگین ) مستندات هم لابد براش داری و میتونی ارایه بدی ؟

amir - در تاریخ : 1394/7/11

دوست عزیز

ممکنه توضیح بدید عددی مثل 90gflops در طبقه بندی شما و مثالهاتون کجا قرار میگیره ؟
میشه ضعیف / قوی ؟ ضعیفرتین ؟

قدرت گرافیک پرچمدارهای دو سال قبل ( مثل ال جی جی 2 ...سامسونگ نوت 3 ...لنوو k910 ..سونی زد 1 و خیلی گوشیهای اچ تی سی , ....) روی رنج 130Gflops بود .

و البته همگی رزولوشن FHD داشتن .

من خیلی خوشحال میشم بدونم اگر جی پی یو رو به موتور خودرو (در مثالهای شما ) و رزولوشن نمایشگر رو به وزن خودرو تشبیه کنیم .
اونوقت جی پی یو و رزولوشن این گوشی میاد جزو رنج سوپر اسپرتهایی مثل لامبورگینی و بوگاتی یا میشه چیزی در حدود نیسان پاترول ؟

صرف اینکه قدرت سخت افزار در حد کار راه انداختن (ونه بیشتر ) هست ضغف نسبی دستگاه توجیه میشه ؟

قیمت این دستگاه چقدره ؟
قیمتش چه شباهتی به پرچمدارهای دو سال پیش داره ؟ ( اونا با جی پی یو 130gflops امروز رنج زیر 1 تومن هستن )

کسی که داره 1800 تا 2 میلیون هزینه گوشی میده یعنی داره چیزی در حد پرچمدارهای امسال میخره یا اندازه اونا هزینه میکنه.
ممکنه بفرمایید قدرت جی پی یو - سی پی یو - رم و ..... پرچمدارهای امسال که هم قیمت این گوشی هستن چقدره و میشه چند برابر این ؟

*من میتونم دستگاههای زیر 700 تومنی میانرده امسال رو خدمتتون معرفی کنم که موتور این لامبورگینی شما روشون نصبه !

شما میدونی لیتوگرافی چیپ این گوشی متعلق به چه دوره ای هست و چند وقته در دستگاههای پرچمدار هیچ شرکتی دیگه استفاده نشده ؟

راهنمایی شما در همون مثال خودرویی میگه هر ماشینی بتونه با 120 کیلومتر سرعت حرکت کنه چون سقف سرعت مجاز در ایران اینقدره کفایت میکنه و چون راه میره دیگه مهم نیست شما داری یه 8 سیلندر 5 لیتری 2015 میخری یا یه 4 سیلندر زیر 2 لیتری 20 سال پیش .

منتهی هزینه ای که خریدار بابت دومی داره میده اندازه اولی هست که از نظر شما ایرادی نداره .

لطف کنید مستند پاسخ بدید

ali_rrr r در تاریخ : 1394/7/10

فرق این با e9+ تو چیه؟ چون من مشخصات رو خوندم یکیه تازه e9+ صفحه نمایشش بزرگتر هم هست

mohammad b در تاریخ : 1394/7/10

سلام به همگی دوستان
اونایی که این گوشیو دارن تست کردن OTG رو ساپورت میکنه یا نه؟
میشه در مورد سنسور اثرانگشتش بیشتر توضیح بدین عملکردش چطوره؟
ممنون

mohammad n در تاریخ : 1394/7/10

بارها عرض شد و باز هم میگم این گوشی مشکلی تو اجرا کردن بازی ها نداره..دیتاها هستن که مشکل دارن..لیست بازی هایی که بنده خودم تست کردم:
Real racing 3
asphalt8
fifa 16
mortal kombat x
i gladiator
GT Racing 2
modern combat 5
fifa 15
real footbal 2016
دیتا رو مستقیم دانلود نکنین و دیتای مخصوص PowerVR رو بگیرید..
مشکل کلش هم با آپدیت حل شده...

محمد ص در تاریخ : 1394/7/10

دوست عزیز من هم این نظرات رو خوندم و بررسی هارو دیدم اما الان واقعن از خریدم راضی هستم، به هیچ وجه حتی حین انجام سنگین ترین بازی ها لگ یا هنگ نکرده!
بزودی فیلم اجرای چندتا بازی سنگین رو برای همه اونایی که شک دارن اپ میکنم و لینکشو همینجا میزارم تا این بحثای از پایه بی اساس در مورد سخت افزار این دستگاه تمام بشه!
با احترام اگه شما هم شک دارین کمی صبر کنید بعد از دیدن فیلم تصمیم بگیرین.

محمد ص در تاریخ : 1394/7/10

سلام، گوشی من ساخت تایوان و واسه اسیاست، در مورد کشور سازنده توصیه میکنم ساخت تایوان رو بگیرید، اما در مورد رام اگه سفارش اسیا بگیرین در ابتدا مشکل وای فای یا عدم شناسایی سیم کارت رو ندارین اما اپدیت ها برای سفارش اروپا زودتر ارسال میشه، ضمن اینکه ورژن اروپا بدون گارانتی عرضه میشه تا اونجایی که من اطلاع دارم فرقشون تو همین موارد خلاصه میشن.

فربود ف در تاریخ : 1394/7/9

دوست من بارها گفته شده که ضعیفتر بودن با ضعیف بودن متفاوته. ضعیفتر بودن یک چیز مقایسه ای و نسبيست اما ضعیف بودن یک امر مطلق هست این گوشی هیچگاه بطور مطلق ضعیف نیست.م.ثلا یک لامبورگيني از یک بوگاتي ضعيفتره ولی این نتنها به معنای ضعیف بودن لامبورگيني نیست بلکه این اتومبیل بیش از حد نیاز قدرتمند و سريع هست.بحث این گوشی هم همینه یعنی نسبت به پرچمدارهاي امسال قدرت گرافیکی کمتری داره اما هنوزهم چند برابر پرچمدارهاي سالهای پیش قدرتمنده .شما اطمینان داشته باشید حتی پرچمدارهاي دو سال پیش(مانند اس۴ یا ام۷ یا زد۱) هم بدون مشکل تمام بازیهای موجود را اجرا میکنند درکل در اندرويد سخت افزار از نرم افزار خیلی جلوتر هست.اصلا چطور میشه حتي تصور کرد یک برند شناخته شده بیاد پرچمدارش رو با چنین ضعفی تولید بکنه.اگر گاهی هم مشکل در اجرای بازيي در این پرچمدارها گزارش میشه بعلت عدم تطابق با رام هست که در مورد هر گوشی ممکنه پیش بیاد و ربطی به قدرت سخت افزاری نداره.پس خيالتون از این بابت کاملا آسوده باشه .

مسعود ک در تاریخ : 1394/7/9

سلام. واقعا برام جالبه که خیلی از سایتا از گوشی های جدید سونی و اپل و سامسونگ و ... که هنوز وارد بازار نشدن یک نقد و بررسی مفصل میذارن ولی از این گوشی من فقط یه بررسی مختصر اونم در دیجیکالا دیدم. واقعا کم کاری و تبعیض بین گوشیا مشهوده و امثال من که قصد خرید این گوشیو دارن تنها منبع موثق برای تحقیق یکی حرفهای فروشنده گوشیه که اون هر گوشی که به صرفش باشه رو ازش تعریف میکنه و یکیم نظرات بعضا ارزشمند کاربران این سایت و سایتای مشابهه که البته بعضیاشون اصلا بدون اینکه این گوشیو تو دست گرفته باشن نظر میدن و بقیه نظراتم فوق العاده ضد و نقیضه و بیشتر آدمو گمراه میکنه و آدم نمیفهمه کی درست میگه کی اشتباه.
لطفا یه نقد درست و حسابی بذارین

amir h s در تاریخ : 1394/7/8

شما واقعا مورتال کمبت و سایر بازی هایی که گفتید رو تو گوشی بازی میکنید؟، منم خیلی این گوشی رو دوست دارم و میخوام بخرمش ولی از سخت افزارش میترسم،چون من تو نظرات و نقد و بررسیش دیدم نمیتونه بازی هایی مثه مورتال کمبت رو انجام بده،ممکنه این به جایی که گوشی ساخته شده مربوط باشه،چون نظرات در مورد سخت افزارش عجیب ضد و نقیض بود و منو گیج کرده
موارد 401 تا 500 از مجموع 907 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا