نظر کاربران درباره گوشی موبایل اچ تی سی One Max

One Max وان مکس

HTC One Max اچ تی سی
ارزیابی کاربران: 8.3 از 10 (1695 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های اچ تی سی
» اچ تی سی U24 Pro
» اچ تی سی A101 Plus
» اچ تی سی Wildfire E star
» اچ تی سی U23
» اچ تی سی U23 Pro
» اچ تی سی Wildfire E2 Play
» اچ تی سی Wildfire E3 lite
» اچ تی سی Wildfire E plus
» اچ تی سی Desire 22 Pro
» اچ تی سی Wildfire E3
» اچ تی سی Desire 21 Pro 5G
» اچ تی سی Desire 20+
» اچ تی سی Wildfire E2
» اچ تی سی U20 5G
» اچ تی سی Desire 20 Pro
» اچ تی سی Wildfire R70
» اچ تی سی Desire 19s
» اچ تی سی Exodus 1s
» اچ تی سی Wildfire X
» اچ تی سی U19e
» اچ تی سی Desire 19+
» اچ تی سی Desire 12s
» اچ تی سی Exodus 1
» اچ تی سی U12 life
» اچ تی سی U12+
» اچ تی سی Desire 12+
» اچ تی سی Desire 12
» اچ تی سی U11 Eyes
» اچ تی سی U11+
» اچ تی سی U11 Life
» اچ تی سی U11
» اچ تی سی One X10
» اچ تی سی U Ultra
» اچ تی سی U Play
» اچ تی سی Desire 650
» اچ تی سی 10 evo
» اچ تی سی Desire 10 Pro
» اچ تی سی Desire 10 Lifestyle
» اچ تی سی Desire 628
» اچ تی سی Desire 830
» اچ تی سی One S9
» اچ تی سی 10 Lifestyle
» اچ تی سی 10
» اچ تی سی Desire 825
» اچ تی سی Desire 630
» اچ تی سی Desire 530
» اچ تی سی One X9
» اچ تی سی One M9s
» اچ تی سی Desire 828 dual sim
» اچ تی سی One E9s dual sim
» اچ تی سی Desire 728 dual sim
» اچ تی سی One A9
» اچ تی سی Butterfly 3
» اچ تی سی One M9+ Supreme Camera
» اچ تی سی Desire 520
» اچ تی سی Desire 526
» اچ تی سی One ME
» اچ تی سی One E9
» اچ تی سی Desire 820G+ dual sim
» اچ تی سی One M9+
» اچ تی سی One M8s
» اچ تی سی Desire 626G+
» اچ تی سی One E9+
» اچ تی سی Desire 820s dual sim
» اچ تی سی One M9
» اچ تی سی Desire 826
» اچ تی سی Desire 526G+ dual sim
» اچ تی سی Desire 320
» اچ تی سی Desire 620G dual sim
» اچ تی سی Desire 620 dual sim
» اچ تی سی Nexus 9
» اچ تی سی One M8 Eye
» اچ تی سی Desire Eye
» اچ تی سی Desire 612
» اچ تی سی Desire 820
» اچ تی سی Desire 510
» اچ تی سی One M8 for Windows
» اچ تی سی Butterfly 2
» اچ تی سی One Remix
» اچ تی سی One M8 Dual Sim
» اچ تی سی Desire 516
» اچ تی سی One E8
» اچ تی سی One mini 2
» اچ تی سی Desire 616
» اچ تی سی Desire 816 Dual SIM
» اچ تی سی Desire 210 dual sim
» اچ تی سی One M8
» اچ تی سی Desire 626
» اچ تی سی Desire 816
» اچ تی سی Desire 610
» اچ تی سی Desire 310
» اچ تی سی Desire 501 dual sim
» اچ تی سی Desire 501
» اچ تی سی Desire 601 dual sim
» اچ تی سی Desire 700 dual sim
» اچ تی سی One Max
» اچ تی سی Desire 601
» اچ تی سی Desire 300
» اچ تی سی Desire 500
» اچ تی سی One Mini
» اچ تی سی 8XT
» اچ تی سی Butterfly S
» اچ تی سی Desire 200
» اچ تی سی One Dual Sim
» اچ تی سی Desire 600 dual sim
» اچ تی سی Desire P
» اچ تی سی First
» اچ تی سی One
» اچ تی سی Desire U
» اچ تی سی Butterfly
» اچ تی سی Desire 400 dual sim
» اچ تی سی DROID DNA
» اچ تی سی One SV
» اچ تی سی Desire SV
» اچ تی سی One VX
» اچ تی سی One X+
» اچ تی سی Windows Phone 8S
» اچ تی سی Windows Phone 8X
» اچ تی سی Desire X
» اچ تی سی Desire VT
» اچ تی سی Desire VC
» اچ تی سی Desire V
» اچ تی سی Desire C
» اچ تی سی J
» اچ تی سی One V
» اچ تی سی One S
» اچ تی سی One XL
» اچ تی سی One X
» اچ تی سی Velocity 4G
» اچ تی سی Titan II
» اچ تی سی Vivid
» اچ تی سی EVO Design 4G
» اچ تی سی Sensation XL
» اچ تی سی Sensation XE
» اچ تی سی Jetstream
» اچ تی سی Rhyme
» اچ تی سی Radar
» اچ تی سی Explorer
» اچ تی سی Amaze 4G
» اچ تی سی Titan
» اچ تی سی Panache
» اچ تی سی Status
» اچ تی سی Sensation 4G
» اچ تی سی Sensation
» اچ تی سی Flyer
» اچ تی سی HD7S
» اچ تی سی Incredible S
» اچ تی سی ChaCha
» اچ تی سی Salsa
» اچ تی سی Wildfire S

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 801 تا 900 از مجموع 2843 مورد

ashkan r در تاریخ : 1393/10/28

توجه توجه
سلام دوستان شدیدن ب کمک احتیاج دادم و وقت ندارم لطفا ی بنده خدا ک حوصلمو داره و دقیق هم مطمعا هست جوابمو بده من میخوام همین امروز یا فردا این گوشی رو بگیرم. آیا ابن گوشا چراغ اعلان و چشمک زن پیام و یا تماس بی پاسخ رو داره و اگه داره کجای گوشی هست. وباطریش چطوریه قابل تعویضه یا اینکه پمپه و نمیشه جداش کرد. و اینکه چون ساخت 2013 هستش کیفیت ساختش پایین نیومده. ممنون میشم اگه جوابمو هر چه سریعتر بدید منتظرم دوستان

حسین ز در تاریخ : 1393/10/28

سلام
منیجر خودش جالب نیست شما es file explorer و بریز بهترین منیجیره
مطمئنی تو کیت کت با گوشی فایل از حافظه داخلی به رم و برعکس کپی میکردی؟
اندروید 5 هم تا چند کاه دیگه احتمال قوی براش میاد

حسین ز در تاریخ : 1393/10/28

توجه توجه
سلام بله داره زیر یکی از حفره های اسپیکر بالا کار گذاشته شده
باتریش یه مقدار سخت تعویض میشه و تا جایی که من دیدم پشت ال سی دی قرار گرفته ولی به نظر من تعویض یا تعمیرش غیر ممکن نیست
کیفیت ساختش به نظر من عالیه

سیدمرتضی ج در تاریخ : 1393/10/28

سلام. چراهیچ فایلی توی polaris office وجود نداره.کی میگه این ویژگی اندروید جدید هست.توی جی 2هم که سیستم عاملش کیت کت بود هر فایلی میخواستی به راحتی میشد جابه جا کنی.اسپیکرهاشم خیلی خاک میگیره مخصوصا رنگ مشکی که دیگه واضحه.اندروید پنج هم معلوم نیست براش بیاد یانیاد.الکی دلتون خوش نکنید.من جی 2داشتم قبلا از اون راضی تر بودم.

ashkan r در تاریخ : 1393/10/28

توجه توجه
سلام دوستان شدیدن ب کمک احتیاج دادم و وقت ندارم لطفا ی بنده خدا ک حوصلمو داره و دقیق هم مطمعا هست جوابمو بده من میخوام همین امروز یا فردا این گوشی رو بگیرم. آیا ابن گوشا چراغ اعلان و چشمک زن پیام و یا تماس بی پاسخ رو داره و اگه داره کجای گوشی هست. وباطریش چطوریه قابل تعویضه یا اینکه پمپه و نمیشه جداش کرد. و اینکه چون ساخت 2013 هستش کیفیت ساختش پایین نیومده. ممنون میشم اگه جوابمو هر چه سریعتر بدید منتظرم دوستان

nima f در تاریخ : 1393/10/28

فرید جان حرفت درست ولی میگن بعضی شارژا ممکنه باتری گوشیو خراب کنن
منم مشکل زود تنموم شدن باطری رو دارم ولی جرات نمیکنم با یه شارژر دیگه امتحان کنم

حسین ز در تاریخ : 1393/10/27

خوب دیگه بعضی اولویت هات و باید فدای چیزای دیگه کنی
اگه باتری و اثر انگشت میخوای باید با اندازش کنار بیای
اگه اندازه خوب میخوای باید قید باتری و اثر انگشت و بزنی
ولی مکس همچینم بد دست نیستا اولاش شاید خیلی گنده به نظرت بیاد ولی کم کم عادت میکنی از لحاظ جیب اگه شلوار لی و اینا میپوشی آره به این راحتی جا نمیشه مخصوصا اگه پاور کیسشم بگیری

علیرضا ق در تاریخ : 1393/10/27

سلام دوستان گوشی من زود باطری خالی میکنه مشکل از چیه راهنمایی کنید؟؟؟؟??
ایدی منو تو لاین ادد کنین یه گروه تشکیل بدیم برا سوالاتshahab0511

moein a در تاریخ : 1393/10/26

مرسی از کمکت
واقعا انتخاب سختیه از یه طرف وان مکس بهتره از یه طرف هم فکر میکنم اندازش اذیت کنه..حتی انقدر بزرگه که توی جیب هم جا نمیشه :|

mehrshad s در تاریخ : 1393/10/26

اینا در نظر بگیر
وان مکس همون وان بزرگ شده فقط اثر انگشت و باتری بهتر و باتری دومه که وان نداره

اگه با اندازش مشکلی نداری وان مکس بهتره

حسین ز در تاریخ : 1393/10/26

سلام
سلیقه ایه دیگه هر دو سخت افزارشون تقریبا یکیه
فقط مکس اثر انگشت داره که عالی ام کار میکنه و قابلیت خوبیه و دومین ویژگیه بسیار بزرگش ویژگیه اتصال باتریه دومه که من تو گوشیه دیگه ای ندیدم 4 جی هم داره البته ام 7 هم داره ولی بعضی نسخه هاش ندارن که الانم بیشتر همون نسخه که 4 جی نداره تو ایران هست 801e
فقط مشکل همون سایزه که اگه برای وبگردی و بازی و فیلم اولویت قرار بدی مکس بهتره ولی حمل و نقلش و امکان افتادنش از دست یه کم زیاده مخصوصا دزدینش من تا چند وقت پیش که مکس داشتم یه بار تو خیابون داشتم باهاش صحبت میکردم چن نفر مشکوک اون ور به هم اشاره کردن که نگا کن گوشیه رو :))))))))) منم فوری متواری شدم :)))) اگرم میخوای خوش دست باشه و اثر انگشت و باتریه خیلی قوی برات اهمیت نداره همون نسخه اصلیو بگیر ولی من باشم با توجه به قیمت مساویه جفتشون مکس و انتخاب میکنم فقط و فقطم به خاطر باتری و پاور کیس بین این دو تا مکس و برمیدارم

moein a در تاریخ : 1393/10/26

سلام دوستان من بین انتخاب one m7 و one max موندم
به نظرتون کدومش رو انتخاب کنم مشکلم با مکس اینه که با توجه به این که اندازش بزرگه به نظرتون کار کردن باهاش سخت نیست؟

farid f در تاریخ : 1393/10/25

اونايي که میگن باطريشون زود خالي میشه دو حالت بيشتر نداره مشکلشون یا برنامه هاي که روي گوشيشون نصب کردن از جای غیر مطمئن مثل بازار دانلود کردن یا شارژرشون مشکل داره براي من هر دو مورد اتفاق افتاد باوجود اینکه شارژر خود گوشیم بود اما بازم بيشتر نصف شارژ نميکرد وزود هم خالی میشد چون گوشي قبليم ديزاير بود شارژر اونو زدم بهش زير ۱۵۰ دقیقه کامل شارژ کرد وبراي یک درصد کم شدنم انگار سینه خيز ميرفت بعضي وقتها تا هشت دقیقه هم با استفاده سنگین طول ميکيشد تا یک درصد کم کنه چندتا برنامه هم حتي از گوگل استوار گرفتم که مصرف و شدیدا برد بالا تا اندازهدقیقه ای یک درصد پس برنامه هاي مشکوکتون پاک کنيد بعد اگه بازم مشکل زيادي مصرف باطري داشتيد برين سراغ شارژر حتي اگه فابریک خود گوشیتونه

علیرضا ق در تاریخ : 1393/10/25

سلام مزسی ممنون یه سوال دیگه بچه وای فای گوشی من خود به خود روشن میشه مشکل از تنظیماته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟راهنمایی کنید اندرویدمم 4.4.2 هست

Tech_111 م در تاریخ : 1393/10/25

سلام :)
چند روز پیش در مورد دوربین مکس و G2 نوشته بودم ولی یادم رفت اخرش رو ارسال نظر کلیک کنم :D الان می نویسم شاید بدرد خورد
انتخاب به کاربری شما و سطح توقعت بر میگرده ، تو نور کافی یه سنسور با پیکسل بالاتر پتانسیل ثبت جزییات بیشتر رو داره و تو نور کم یه سنسور با پیکسل کمتر پتانسیل جذب نور بیشتر . البته حرف خیلی کلی و نه دقیق ! هر چه اندازه ی پیکسل ها بزرگتر باشه یا به عبارتی تعداد پیکسل ها به اندازه سنسور کوچکتر باشه به صورت تئوری جذب نور بیشتره ولی مشخصه که این اندازه هر چی هم بزرگتر باشه بهتر نیست مثلا اگه مکس به جای 4 ، 2 هم بود بازم اندازه بزرگتر میشد و ... مخصوصا وقتی تعداد پیکسل به 4 کاهش پیدا میکنه و نه مثلا 8 به جای 13 مثل Iphone این قضیه خودش رو بیشتر نشون میده و باید یه بالانس بین فاکتورهای مختلف صورت بگیره
برای جبران نور دهی گوشی های مختلف از روش های مختلف استفاده میکنن و صرف پیکسل کمتر که مثلا htc میگه تا 330 درصد جذب نور بیشتر میکنه به معنای 3.3 برابر بهتر بودن عکساش تو نور کم نیست .
در مجموع خلاصه بگم :D دوربین G2 تو نور کافی مثل روز ، مشخصا از لحاظ ثبت جزییات بهتر عمل می کنه البته از جنبه های دیگه مثل رنج دینامیک که تو عکاسی HDR خودش رو نشون میده و ... هم میشه بررسی رد که هم یه مقدار از سواد من خارجه هم از حوصله در مجموع مکس یا حتی M8 تو نور کافی نسبت به G2 مشخصا پایین تر عمل میکنه
تو نور کم مساله یه مقدار tricky میشه ، چون مراد از نور کم عکاسی داخل ساختمان (indoor ) باشه یا عکاسی تو نور واقعا کم مثل بیرون شب و بدون فلاش نتیجه ها مختلف هست . خلاصه بگم :D تو عکاسی indoor ، G2 هم رضایت بخش عمل میکنه بالاخص اینکه تو نور کم حتی تو حالت Auto هم مثل عکاسی در شب عمل میکنه و با کاهش سرعت شاتر سعی میکنه نور بیشتری جذب کنه و مکس که OIS نداره مشخصا قابلیت عکاسی تو نور کم اش رو ازین جهت تحت تاثیر قرار میده ، تو نور واقعا کم مکس پتانسیل جذب نور بیشترش رو نشون میده و ...
اخرش برمیگرده به اینکه شما کدوم جنبه ی قضیه رو بیشتر اهمیت بدی و مقدار بهتر عمل کردن کدوم قسمت برات ملاک باشه و مثلا اگه عکس های Phonearena رو نگاه کنی تو عکاسی داخل ساختمان ( و نه نور واقعا کم ) M8 هم که مقداری از مکس بهتره نسبت به G2 و Z2 و ... ضعیف ترین عملکرد رو داره
یه مورد که من تو مکس دوست دارم لنز واید ترش هست که وقتی از سوژه نمیتونی فاصله بگیری فضای بیشتری رو پوشش میده البته باز هم به این معناست که تو هر فریم فیلم با عکس تعداد کمتری پیکسل وجود داره ، در مجموع G2 از لحاظ فیلم برداری هم بهتره ولی مکس حتی تو ثبت جزییات هم خوبه
http://www.phonearena.com/reviews/Camera-comparison-Sony-Xperia-Z2-vs-Samsung-Galaxy-S5-LG-G2-HTC-One-M8-iPhone-5s_id3708/page/3
برای دید بهتر تو تفاوت عکاسی داخل ساختمان و با وجود چند چراغ روشن باشی عکس های بالا رو ببینی که حدود 60 تان ، دوست داشتی میتونی متنش رو هم بخونی ولی اگه بتونی خود عکس ها رو ارزیابی کنی به نظرم بهتره چون عکس ها رو از جهات مختلف میشه بررسی کرد و مثلا اگه همین عکس ها رو تو نور واقعا کم بگیریم و از لحاظ میزان ثبت جزییات و ... بررسی کنیم نتایج فرق داره و ... این یه نمونه بود عکس های زیادی تو اینترنت هست که میتونی برای داشتن دید بهتر نگاه کنی و در مجموع انتخاب شخصی من دوربین G2 هست
قابلیت کمتر زوم رو که حتما خودتون میدونید و ...
این خلاصه ی تا حدیه که سواد من قد میده :)
موفق باشی و هر چی میخری چرخش برات بچرخه :)

مهدی ح در تاریخ : 1393/10/25

اقایون من دوربین جلوم مات شده.مات شدنشم جوریه که کیفیتش اومده پایین چکارش کنم؟

mehrshad s در تاریخ : 1393/10/24

بودنش که هست ولی انگار 4g نداره و الانم که نا پدید شده
دوستان یه چیزی که بد جور داره میره رو اعصاب من
این سوراخ های بلند گوشه که چون من رنگ گوشیم مشکیه از کنار که بهش نگاه میکنم سفید نشون میزنه ( با وجود اینکه هر شب مسواکشون میزنم ولی بازم اشغال توشه) یکی کمک کنه لطفا

eli e در تاریخ : 1393/10/24

دوستان این مدل 2 سیم کارت هم داره؟ البته تایوان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد ا در تاریخ : 1393/10/24

سلام این گوشیذصدای بهتر دوربین جلو بهتر .رابط کاربری و تم خیلی بهتری داره ولی mate7قدرت بیشتری داره و دیگه هیچ برتری ندارهّ.تازه من که جایی نخوندم برای این گوشی اندروید پنج بیاد ولی برای این گوشی میاد

mehdi s در تاریخ : 1393/10/24

سلام دوستان عزیز. خواهش میکنم راهنماییم کنید. ممنون میشم. خیلی مهمه. من میخوام فردا برم گوشی بخرم. البته قبلا گوشی هایی از قبیل desire hd ]kn shg پیش داشتم الان هم desire 300 m و desire 816 و sony z ultra هم داشتم ولی خیلی وقته one max چشمو گرفته. ولی الان بین one max و ascend mate 7 موندم. راهنماییم کنین کدومو بگیرم

علیرضا ق در تاریخ : 1393/10/23

سلام مرسی داداش میشه یه عکس از نوع بفنش زدش. آپ کنی لينکشو بزاری اینجا البته ببخشید باعث زحمتت

محمد ا در تاریخ : 1393/10/23

سلام.شما اگه دوربین رو از نزدیک ببری روی یه پارچه مشکی یلا قهوه ای مشخص میشه یکم وسطش بنفش هست.البته من با htc desire hdهم که گوشی قبلیم بود امتحان کردم همین مشکل رو داشت

امیر ا در تاریخ : 1393/10/23

سلام . دستتو کامل جلوی لنز دوربین نگه دار به طوریکه هیچ نوری به لنز نرسه. اگه سیاه شد یعنی بنفشی دوربین نداره. ولی کلا وان مکس بنفشی نداره. بنفشی مال وان بود اونم یه سری که اول تولید شده بود. البته روی باتر فلای اس هم مشاهده شده بود.

mohammad m در تاریخ : 1393/10/23

سلام دوستان من بین خرید one max و desire 816 موندم راهنمایی می کنید ی تصمیم خوب بگیرم؟؟؟؟؟البته کیفیت دوربین و کیفیت صدا و اندازه برام مهمه!!!!کدومشون بهتره؟؟؟؟؟؟

علیرضا ق در تاریخ : 1393/10/22

سلام به همه دوستان منم این فبلت رو خریدم فقط یه سوال خیلی فکرمو مشغول کرده
ایا دوربین این گوشی تو شب و کلا مثله اچ تی سی وان بنفش میزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چطوری باید اینو تست کنم که دوربینش بنفش میزنه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرسی یکم بیشتر توضیح بدین

mehrshad s در تاریخ : 1393/10/22

وان مکس سخت افزارش خوبه ولی خب فوقش برای دو سال دیگه و بعدش بازی های سنگینا نمیکشه
من خودم هر گوشیا را برای یک سال میخرم که وان مکس سه ماهش گذشته ولی هنوز ازش خسته نشدم ( قبلش یو پی اس3 زد وان اس سنسیشن داشتم که به غیر از سنسیشن یک ماه که دستم بود ازش خسته میشدم) اگه مقدور بود ام 8 بخراگه نبود ای 8 اگه نبود زد. 2 و اگه نبود وانمکس و جی تری و تو

YASHAR D در تاریخ : 1393/10/22

وان مکس گوشیه بزرگیه و هم خوشگله هم شیکه.. ولی ردازنده اش امسال و سال دیگه رو هم ساپورت میکنه ولی برای مدت زیادی طبعا نمیتونه تو بورس باشه ...شما که از s3 میخواین برین سمت یه گوشیه دیگه
طبعا شاید یکم با اندازه بزرگ وان مکس مشکل پیدا کنید ... من البته خودم وان مکس دارم و خیلی هم ازش راضی ام حرف نداره ..... e8برای کسی با توقعت شما کاملا مناسبه پردازنده قوی- و اندازه مناسب برای شما(من البته خودم شخصا گوشیهای بزرگ رو دوست دارم)

siyamak y در تاریخ : 1393/10/21

من بین این گووشی ها ب شک افتادم :
one max
one M7
LG g2
M8 (که بخاطر قیمتش گذاشتم کنار )
E8
برام قدرت پردازش خیلی مهمه و بعدش مصرف باتری ، ولی اولویتم سخت افزار قویه که چند سالی بمونه زیاد گووشی بازی نمیکنم خودم گالکسی اس 3 دارم که دیگه خسته شدم از شکلش :-D
دوربین هم برام اصلا مهم نیست
منتظر راهنماییتونم
ممنون .

محمد ا در تاریخ : 1393/10/19

سلام.دویت عزیز e8موبایل زیبایی هست ولی پشتش و جلوش خیلی تکراریه عینhtc one.desire 700و. ولی one maxچون حسگر اثر انگشتش پشتش هست و بزرگ است زیبا تر است

محمد ا در تاریخ : 1393/10/19

سلام دوستان اگه برای کسی چنین مشکلی پیش اومد نگران نباشن به موبایل فروشی هم مراجعه نکنن.ربع ساعت بزنن تو شارژ.البته .اون چراغ نارنحی روشن نمیشه.دکمهی پاور رو بگیرین سه بار با کمی مکس دکمه ی صدا(بالاشو)بزنید گوشی روشن میشه

بردیا م در تاریخ : 1393/10/19

سلام من بین خرید 3 تا گوشی واقعا موندم از طرفی زیبایی گوشی برام فوق العاده مهمه به نظر شما بین این 3 تا گوشی کدوم زیباتر و شیک تره 1:htc desire 816 2:htc one max 3:htc one e8

Alireza m در تاریخ : 1393/10/18

سلام یه آمار فوق العاده ای که من گرفتم این گوشی با برنامه های بهینه سازی باتری مانند battery doctor حدود 50ساعت با کار معمولی دوام میاره!!! (البته بدون پاور فلیپ کیس)
واقعا با همچین صفحه نمایشی که تقریبا باتری زیادی مصرف میکنه فوق العاده نیست؟؟؟

محمد ا در تاریخ : 1393/10/18

سلام دوستان .من داشتم با این گوشی کار می کردم یک دفعه صفحه خاموش شد..وقتی هم به شارز می زنمش اون چزاغ که باید نارنجی بشه روشن نمیشه.شترز هم 40درصد داشت

hasan a در تاریخ : 1393/10/18

دوست عزيز تا اونجايي كه من ميدونم يه سنسور داره كه وقتي گوشيت زنگ بخوره و تو دستت باشه سريع سايلنت ميشه.اگه تو جيبت باشه صداش بيشتره گوشيه قبليم هم اچ تي سي بو همين سنسور رو داشت.حسن

jalal s در تاریخ : 1393/10/18

سلام دوستان.کسی میدونه چرا گوشی من وقتی زنگ میخوره بعضی وقتا یه صدای کوچولو میده بعد سایلنت میشه تا حالا چند بار اینجوری شده.ممنون میشم کسی جواب بده

محمد ا در تاریخ : 1393/10/17

سلام بله اندروید ال براش میا
بله اگه زوم نخوای بکنی دوربین خوبی داره از s4بهتر هستش
از نظر رابط کلربری و سرعت هم حرف نداره

مهرداد ق در تاریخ : 1393/10/17

سلام دوستان چندتا سوال داشتم در مورد این گوشی

1 آبدیت اندروید 5 برای این مدل از اچ تی سی میاد یا نه؟

2 از نظر دوربین اون چیزی هست که از نظر کیفیت راضیمون کنه یانه؟

3 از نظر سرعت با رابط کار بری چطور هستش؟

ممنون میشم جوابمو بدین

samna1 a در تاریخ : 1393/10/17

سلام بچه ها
بدون تعصب و ...
کدومش ? z1 یا one max؟

Tech_111 م در تاریخ : 1393/10/17

سلام :)
من نظر شخصی ام رو میگم
اگه صفحه بزرگتر نیاز داری که مکس اولویت داره ولی در اون صورت با اندازه بزرگ مکس و یه دستی کار نکردن با گوشی و تو هر جیبی جا نشدن هم کنار بیای
اگه با سنس کار کرده باشید میدونید کاملا روون هست ولی از لحاظ رابط کاربری G2 رو من بیشتر می پسندم مخصوصا تو notification ها البته سلیقه ایه و به دید بعضی ها رابط کابری Lg خیلی تو مایه های Touchwizسامسونگ هست و یکنواخت . تو اندازه بزرگ صفحه مکس هم نیاز به یه رابط کاربری که بتونه صفحه رو کوچیک کنه ( مثل Note 3 )برای استفاده یه دستی احساس میشه ولی خرده ای هم به htc نمیشه گرفت چون فقط تو صفحه امولد میشه پیکسل ها رو کلا خاموش کرد .
از لحاظ صفحه هر دو خوب هستند ، چگالی صفحه ال جی یه مقدار بیشتره که روش حساس نباش به نظرم خیلی کم خودش رو نشون میده . از جنبه های دیگه هر دو قابل هستند ولی اگه دقیق شی تو بعضی مشخصه ها مثل کنتراست مکس بهتره و مثلا تو روشنایی بیشینه G2 بهتره یا مکس به خاطر SLCD بودن یه مقدار کمتر از G2 تو نور مستقیم بازتاب میکنه ولی در مجموع تفاوت شاخصی که عاملی تعیین کننده باشه به نظر من وجود نداره البته از لحاظ پردازش رنگ ها و ... هم که یه مقدار سلیقه ایه و در مجموع به جز اندازه معیار تعیین کننده ی خاصی بین دو صفحه نیست . البته اگه از دوستی که هر دو رو داره بپرسی دقیق تر میگه یا خودت صفحه ها رو از نزدیک ببینی :)
از لحاظ باتری هر دو خیلی خوب هستند و مکس هم یه مقدار بهتره . هر دو هم Lit-ion Poly هستند و بالطبع غیر قابل تعویض . البته دو تا نکته رو در نظر داشته باش یکی اینکه تعویض باتری G2 در صورت خرابی به مراتب ساده تر از مکس هست و دیگری زمان شارژ باتری مکس تا سه ساعت هم میرسه ولی G2 خیلی سریع تر شارژ میشه . البته مدل رم خور و باتری قابل تعویض G2 هم هست که مختص بازار کره بوده

از لحاظ قدرت پردازش هم که مشخصا ال جی سریع تره البته مکس هم تو استفاده روزمره کند نیست .
از لحاظ کیفیت صوتی بلندگوها که مکس جلوتره ، البته مراد از کیفیت فقط بلندی صدا نیست گرچه G2 از لحاظ بلندی هم جزو اسپیکرهای بلند نیست . از لحاظ پتانسیل خروجی کیفیت صدای هدفون هر دو خوب هستند و مکس هم یه مقدار بهتر که به نظرم عامل خیلی تعیین کننده ای نیست . البته اگه خیلی تو خط کیفیت هستید و با هدفون گرون و ... گوش میدید جدای اعداد و ارقام Gsmarena که مکس توش جلوتره ، مکس یه مقدار تو Punchy بودن هم بهتر عمل میکنه و صدای G2 یه مقدار یکنواخت به نظر میرسه
از لحاظ ساخت هم که بدنه مکس بهتره
G2 به خاطر چیپ جدیدترش با ریختن ماژول توانایی فیلم برداری 4k و تنظیمات بیشتر تو عکاسی و ... داره البته فیلم برداری با اون رزولوشن هم فقط خودش رو تو صفحه 4k نشون میده
این تا حدیه که من میدونم به نظرم از دوستی که هر دو رو دارن سوال خاص بپرسی بهتر میتونن کمک کنن
موفق باشید :)

mehdi m در تاریخ : 1393/10/17

داش علیرضا از باتری گوشی g2 هم خیلی تعریف میکنن میشه یه مقایسه بین باتری این گوشی با وان مکس تو وبگردی و بازی و غیره بکنی.
مرسی

mehrshad s در تاریخ : 1393/10/16

فرقی بین اسنپ دراگون 800 و ادرنو 330 با انپ دراگون 600 و ادرنو 320 میبینی ? اگه میبینی در چه حده ? از کدوما بیشتر راضی هستی?

alireza r در تاریخ : 1393/10/15

سلام دوستان.من هم جي۲دارم هم وان مکس جفتش عالیه.یکی بهتر از یکی دیگه.کسيم سوالی داشت در خدمتم.09361944643

Tech_111 م در تاریخ : 1393/10/15

سلام مجدد :D
اینو یادم رفت بگم . پاور فلیپ کیس مکس رو که من جایی ندیدم ولی اگه باشه هم به نظر من باتری مکس به اندازه کافی خوب هست و نیازی یه اون احساس نمیشه چون مکس همین جوریش هم خوش دست نیست و یه کم وزنش زیاده دیگه چه برسه با کیس :D
موفق باشید :)

Tech_111 م در تاریخ : 1393/10/15

سلام مجدد :)
اینکه مکس گوشی به روزی نیست که مشخصه و الان دیگه زمزمه های ورود M8 max میاد که طبق اطلاعات بدست اومده که البته رسمی نیستند صفحه 5.5 ( اندازه مناسب تر نسبت به مکس ) با رزولوشن QHD Snap805 با سه گیگ رم ، دوربین 16 یا 18 مگاپیکسلی و ... داره
در مجموع مشخصه که مدل های جدیدتر پرچم دارها عملکرد بهتری دارن و اگه فاکتور قیمت رو لحاظ نکنیم اونا توصیه میشن . ولی تو یه بودجه ثابت شما یا باید گوشی های متوسط رو به بالای روز رو بخری یا پرچم دارهایی رو بخری که دورشون گذشته و افت قیمت کردند . البته تو مواردی هم گوشی های میان رده ی جدید عملکردی بهتر از پرچم دارهای قدیمی دارن که شما خودت باید کاربری و سطح توقعت رو مشخص کنی و تصمیم بگیری و یه نیم نگاهی هم به گوشی هایی که میخوان معرفی شن داشته باشی . البته به نظرم شما هر چی بخری سال بعد همین موقع مدل های بهتر اومده و معمولا با همون بودجه میشه انتخاب های بهتری داشت :D
این تا حدیه که من میدونم :)
موفق باشید :)

Tech_111 م در تاریخ : 1393/10/15

سلام دوست عزیز :)
تو اینکه تفاوت چگالی پیکسل بالای 300 به چشم میاد بحث هست . اولین بار استیو جابز این معیار رو به عنوان حد بینایی ( Retina )معرفی کرد و ادعا کرد چشم انسان قادر به دیدن پیکسل ها تو این مورد نیست . مثلا سونی هم تا حدودی همین حرف رو قبول داره و هنوز هم تو پرچم دارهاش از Fhd استفاده میکنه ال جی یا شارپ ( که صفحه میسازه ) ادعا میکنن که تفاوت داره و چشم قادر به تشخیص بالاتر هم هست و اپل اشتباه کرده و ...
به هر حال به نظرم دیر یا زود بقیه شرکت ها حتی اگه به خاطر بازار رقابتی هم که شده به سمتQHD حرکت می کنند مخصوصا تو این اندازه صفحه های نسبتا بزرگ ( مثل Nexus 6 یا M8 max یا note 4)
خلاصه بخوام بگم به نظر شخصی ام رزولوشن G3 خودش رو نسبت به مکس یه مقدار نشون میده و کسانی که با G3 مثل شما کار کردند اذعان میکنند که کیفیتش خیلی بالاست. البته نه چندان تو UI ( ال جی تو UI از نرمافزار افرایش دهنده ی شارپ بودن استفاده میکنه و چندان ربطی به پیکسل بالاترش نداره ) بلکه توی یه App یا بازی یا فیلم 2k که برای QHD بهینه شده و اگه بهینه نشده باشه خب باالطبع مثل Fhd عمل میکنه . ولی کاملا بستگی به کاربرد شما و سطح توقعت داره و اختلاف در حد یه صفحه شارپ و یه صفحه غیر شارپ نیست چون مکس هم کاملا به اندازه ی کافی شارپ هست .
از لحاظ علمی هم به قدرت بینایی افراد مختلف و فاصله نگه داشتن گوشی تا چشم و ... بر میگرده ، چون یه قسمت از بینایی مربوط به پردازش مغزه و نه فقط دیدن با چشم اختلاف نطر وجود داره ولی به نظر QHD چندان بی تاثیر هم نیست و معیار استیو جابز برای قدرت بینایی همه افراد چندان دقیق هم نبوده ( مثلا تو یه مقاله Displaymate قدرت بینایی 0.6 arcminute عنوان شده و مزایای دیگه برای QHD ذکر شده و ... ) ولی انتظار تفاوت بین HD و FHD رو نداریم و وقتی به کیفیت Retina میرسیم صفحه کاملا شارپ هست. البته بحثش تخصصی تر از فقط اظهار نظر راجب چگالی پیکسل هست و ... در مجموع به نظرم تو این چگالی بالا بیشتر از رزولوشن جنبه های دیگه ی یه صفحه مثل کنتراست و ... خودش رو نشون میده که هر دو تو این زمینه ها از بهترین های بازار هستند البته به نظر شخصی ام G3 یه کم بهتره و در حد M8 هست گرچه خود M8 هم کمی بهتر از G3
حالا این یه جنبه ی قضیه ، جنبه ی دیگش مصرف باتری QHD هست . با اینکه سعی شده بهینه سازی چه تو تکنولوژی صفحه ها چه نرم افزار صورت بگیره و ختما میدونید ال جی با دادن چند اپدیت مصرف رو کاهش داد ولی باز به هر حال بیشتر از FHD مصرف می کنند ولی در مجموع با استفاده متوسط باتری دهیش چندان هم بد نیست و دوستم که G3 داره 1 تا 1.5 روز شارژ میده البته نه با استفاده خیلی سنگین !
جدای همه ی این حرف ها به شخصه QHD بودن یا نبودن به تنهایی معیاری برای خریدم نمی دونم و فاکنور باتری برای من مهم تره
در مجموع هر دو صفحه کاملا با کیفیت هستند و پیشنهاد میکنم صفحه مکس رو یه بار از نزدیک ببینید تا دید بهتری داشته باشید و G3 رو هم که قبلا دیدید . تو یه Text مشابه هم میتونید تست کنید
این تا حدیه که من میدونم :)
اگه دوست داشتی اینو بخون تا دید بهتری نسبت به رزولوشن ها داشته باشی به نظرم یه مقدار بهتر از بقیه گفته
http://www.anandtech.com/show/7743/the-pixel-density-race-and-its-technical-merits
اگه هم خیلی تخصصی دوست داری مقاله Soneira تو Displaymate رو بخون
این تا حدیه که من بلدم :)
موفق باشید :)

Hesam m در تاریخ : 1393/10/15

سلام خواهشا بین lg g2 v htc one max منو راهنمایی کنید 1400میخوام هزینه کنم و دوربین و کیفیت صفحه نمایش هم برام خیلی مهمه.ممنون

mahdi k در تاریخ : 1393/10/14

سلام دوستان این گوشی آپدیت میشه به اندروید 5 ؟ و اینکه دارای 4G میباشد ؟ من از فروشنده که پرسیدم میگه 4G نداره !!!!

mehrshad s در تاریخ : 1393/10/13

هر جفتشون واقعا زیباست
ولی اگه میخواهی جذاب و چشمه همه دنبالش باشه مکس
تو رنگاش مشکیش خیلی قشنگا باکلاسه ولی کثیفیا خیلی خیلی نشون میده رنگ نقره ایشم زیباست و کمتر کثیفیا نشون میده ولی اگه گلدش گیرت اومد شک نکن بهترین رنگشه (حتی اگه 100 تومنم گرونتر میده بخر) قرمزشم زیاد به دله من نمیشینه
به نظره من اصلا طرف دیزایر 816 نرو (قشنگ یه سرا گردن پایینتره وان مکسه) وان ای 8 هم خیلی گوشیه خوبیه و سخت افزار بهتری هم داره
حالا هرکدوما دوست داری انتخاب کن

محمد ک در تاریخ : 1393/10/13

درود به همه، من دوماهه این گوشی را دارم ، قبلش هم one x_iPad_Xperia z_ و چند گوشی دیگه داشت، one max طراحی عالی با بدنه آلمينيومي،صفحه بزرگ ،صدای اسپیکر فوقالعاده داره تو شبکه 3g ده ساعت وب گردی مداوم و پشت سر همو جواب میده که تا الان تو گوشياي 5 اینچ پرچم دار برندهاي مختلف حتی خود اچ تی سی هم هیچ گوشی بالاتر از 5 ساعت ونیم وب گردی را جواب نداده،دوربينش خوبه ولی من انتظار بالاتری داشتم، تا الان هنگ نداشته ولی تو بازی هنوز تستش نکردم، درمجموع من ازش راضی هستم

حسین ل در تاریخ : 1393/10/12

سلام دوستان ّ. چرا تو قسمت ruuning میزنه ,1.5 gb رم مگه رم این گوشی 2نیست؟

بردیا م در تاریخ : 1393/10/12

سلام من بین
خرید 3 تا گوشی واقعا موندم از طرفی زیبایی گوشی برام فوق العاده مهمه به نظر شما بین این 3 تا گوشی کدوم زیباتر و شیک تره
1:htc desire 816
2:htc one max
3:htc one e8

Tech_111 م در تاریخ : 1393/10/12

سلام دوست عزیز :)
با اینکه من بلد نیستم ولی کسی جواب نداد من پیشقدم میشم باشد که بقیه هم کمک کنن :D
البته من اطلاعات تخصصی تو این زمینه ندارم ولی تا جایی که من میدونم بله از کار میفته ولی بعدش روش هایی تو XDA برای قفل مجدد بوت لودر که اونم نیازمند S-off هست نوشته بود که سنسور دوباره کار کنه
البته واسه روتش هم مجبور نیستی از htcdev استفاده کنی و ...
واسه اطلاعات بیشتر میتونی به XDA مراجعه کنی پیشنهاد میکنم قبل از اینکه کاملا مطمئن شی و مطالب رو یادبگیری اقدام به این کار نکنی گرچه به نظرم بعیده کاری صورت بگیره که گوشی کلا بالا نیاد و نشه کاریش کرد ولی دردسر خواص خودش رو داره و اطلاعات فنی خودش رو می طلبه
در مورد مصرف باتری نمی دونم تو بازی چه قدر باید باشه ولی به نظرم به تست معمول از باتری بگیر مثل پخش ویدیو اگه می خوای ببینی باتری ات مثل بقیه هست به کامنت های جناب حسین ز رجوع کن و اگه اونجا باتری ات ok بود خب به نظرم یعنی مشکلی نیست دیگه
موفق باشید :)

Tech_111 م در تاریخ : 1393/10/12

سلام :)
چینی و تایوانی هر دو اصل هستند . فقط بحثی که هست بعضیا میگن تایوانی کیفیت بالاتر و خرابی کمتر و ... داره رو جعبش می نویسه که چینی هست یا تایوان . جدای اون از طریق سریال نامبر هم ممکنه بشه فهمید که کامنت های قبلی رو چک کنید تو یکیش گفتم
تا جایی که من میدونم مدل 16 گیگ هدفون داره 32 نداره
موفق باشید :)

حسین ز در تاریخ : 1393/10/12

از روی اعداد و ارقام خوب مشخصه جی 3 بالاتره ولی آخه ppi بالای 500 یا مثلا رزولیشن دو برابر فول اچ دی واقعا نیازه؟ واسه یه گوشی؟ به نظر من فقط باعث مصرف بیشتر باتری میشه
زیاد به نظر اینو اون دقت نکن چون هر کسی طبق تجربه و افکار خودش نظر میده اون کاری و بکن که عقل میگه
عقل هم اینو میگه که چیزی رو بخر که از همه امکاناتش استفاده کنی و اکثر نیازات رو پوشش بده حالا میخواد 1100 باشه میخواد مکس باشه یا نوت 4 فرقی نداره ببین کدومش بیشتر واست کارایی داره و به نیازهات نزدیک تره
مکس لوازم جانبیش تقریبا نایابه حتی پاور کیسشم داره نایاب میشه حتی خودشم چند روزه میگن کم یاب شده
مکس یه مزیتی که هیچ گوشی نداره ( من ندیدم) باتریش و پاور کیسشه که تقریبا اکثر گوشیها و شاید همه گوشیها رو تا امروز بتونه از لحاظ باتری شکست بده ( با پاور کیس) و 100% مثل همه گوشیها دارای عیب و نقص هست. مثلا چراغ نوتیفیکیشنش ( سبزش) بعد از 3 4 دقیقه چشمک قطع میشه حالا نرم افزاریه یا سخت افزاری نمیدونم ولی خوب اینم یه جور ایراده که عملا نصف کارایی نوتیفیکیشن رو از دست میده کاربر
من از پارسال پاییز تا امسال حدود 20 تا گوشی داشتم وان مکس بینشون از همه بهتر بوده..
ولی خوب برای هر مصرف کننده ای متفاوته که بهترین انتخابش چی باشه
اگه اهل بازیهای خیلی سنگین و به روز هستی و هر روز پیگیر بازیهای جدیدی مکس نگیر برو سراغ پرچمدارای جدیدتر مثل زد2 که چیپست جدیدتر و قویتری رو یدک میکشن ولی اگه اهل بازی به صورت حرفه ای نیستی مکس هنوزم عالیه البته مکس فعلا میتونم بگم همه بازیها رو اجرا میکنه ولی کم کم مطمئنا بازیهای گرافیکی تر و نیازمند سخت افزار جدیدتر معرفی میشن که شاید این گوشی تو اجرای اونا مشکل ساز شه
یا اگه عکاسیه حرفه ای مد نظرته بهتره گوشی با دوربین بهتر رو انتخاب کنی مثل 1520 ولی دوربین مکس هم به نظر من عالیه مخصوصا در نور کم ( البته هیچ گوشی به نظر من نمیتونه مثل دوربین dslr یا حتی کامپکت باشه)
اگرم حمل نقل آسون مد نظرته و خوش دستی که کلا وان مکس رو فراموش کن چون درسته طراحی خوب و جالب و قشنگی داره ولی اصلا استفاده با یک دست با مکس تقریبا غیر ممکنه توی جیب گذاشتنش یه مقدار مشکله چون تو هر جیبی جا نمیشه
از موارد فوق العاده دیگه مکس کیفیت صداش هم از لحاظ اسپیکر هم هندزفری هست که بسیار عالیه
جمع بندی:
مزایای بسیار عالیه مکس : باتری.. به خصوص با پاور کیس...کیفیت صوتی...تاچ فوق العاده...طراحی عالی
معایب ( از نظر من) : سایز بزرگ ( سلیقه ایه) مشکل در نوتیفیکیشن...نشت برق تو بعضی از نسخه ها ( موقع شارژ انگشتت رو روی قسمتهای فلزی بکشی برق احساس میکنی.( تا حدی طبیعیه)... احتمال اجرا نکردن بعضی فلش ها با فرمت های مختلف ( ممکنه fat32 رو نخونه ولی fat رو بدون مشکل اجرا میکنه)
در کل من مکس و خیلی میپسندم و با توجه به توقعات زیادی که من از گوشی دارم تونست 90% منو راضی نگه داره و 4 ماه مهمون من بود :دی بقیه گوشیها رو حدود 1 ماهه عوض کرده بودم اگه با مواردی که گفتم مشکلی نداری بخر لذتش و ببر و به حرف هیچ کس که میگن قدیمی شده و نخر و دورش گذشته توجه نکن
هر موقع هم قصد خرید داشتی یا میخواستی اطلاعات کاملتری از این گوشی یا گوشیهای دیگه به دست بیاری بهم زنگ بزن..09369324914

mehrshad s در تاریخ : 1393/10/11

منم حرف های یاشارا قبول دارم
نمیدونم علت اینکه اینقدر این سایت های نقد و بررسی با این اچ تی سی بدند
مثلا دیجی کالا
نقد و بررسی هوواوی میت 7 را بخونین حالا بریند نقده وان مکسا بخونید
یا مثلا بررسی جی تری و وان ام 8 تو جی ای ام اریا ( فکر کنم )
هی میگفت جی تری برندس مثلا طراحی خب وان ام 8 بلنده پس جی تری یا دوربین خب به دلیل فوکوس لیزری جی تری برندس یا جنس بدنه !!! میگفت وان لیز میخوره پس جی تری برندس و... هی میگفت جی تری برندس در صورتی که اصلا نقاط قوت ام 8 را در نظر نمیگرفت
حالا سما ها هم هی نوت 3 و حتی اس 5 سامسونگ ( قیمت 1600 ) را به رخ وان مکس بکشیند
همون اطرافیانم که نوت 3 و حتی اس5 4 هسته ای داشتند میکفتند گوشی خیلی خوبی داری و حتی بعضیاشون میگفتند دروغ میگی که 1200 خریدی حتی یکیشون رفت فروخت ام 8 خرید و به شدت راضیه ( اس5 اسنپدراگون داشت)
منم تقریبا موقع خرید همه کامنت های این سایت و دی جی را خوندم
همه ازش به شدت راضی بودن و یه تعدادی کم هی میگفتند داغ میکنه و دوربینش ضعیفه و....

علیرضا ع در تاریخ : 1393/10/11

دوستان. من امروز با يه جي 3 الجي كاركردم واقعاااا صفحه نمايشش عالي بود
ميخوام بدونم صفحه نمايش وان مكس به جي 3 ميرسه ؟
تو نظرمه فردا وان مكس و بكيرم ولي نميدونم چرا همه اينقد پشىمونم ميكنن و ميكن دروه ي وان مكس تموم شده از اين حرفا

علیرضا ع در تاریخ : 1393/10/11

داخل سایت android.gs بود

Now, Android 5.0 Lollipop is officially official, and even though the update hasn’t been yet released for the public, we have some details regarding HTC’s plans. According to a report by LlabTooFeR the Taiwan-based company will release the new update for many of their “older” smartphone and HTC One Max, One Mini, and Butterfly S are among them. According to the aforementioned source, the Android 5.0 Lollipop update for HTC One Max, One Mini, and Butterfly S could arrive in the March – May time frame

من ا در تاریخ : 1393/10/10

منظورم اینه که چینی نباشه و تایوان باشه.در ضمن هندزفری هم داره تو جعبه؟

YASHAR D در تاریخ : 1393/10/10

گوشی سری وان رو بهترین گوشی دنیا در سال 2013 اعلام کردند حالا جناب tech دوست داشته باشند یا دوست نداشته باشند... نوت 3 هم بود ... آیفون 5اس هم بود و جی 2 هم بود... از همه نظر وان رو که سخت افزاری قدیمیرت و دوربینی 4 مگاپیکسل داشت رو بهتر دونستند ( همین سایتهایی که شما سند قرار میدید همون موقع هم به وان امتیاز کمتری داده بودند)
اینجا هم نظریاتمو گذاشتم رو سر حرفم هستم ...
نظرات من هم اینجا در باره این گوشی هست ... نظرات ایشون هم هست دیگه به خواننده مربوطه کدومو قبول کنه و بالطبع بعدا نتیجه انتخابشو میبینه
من حوصله بحث اینجا با اینجور اشخاص رو ندارم ...

هر کی خواست حرفهای این آقا رو که هیچ سند زنده ایی نداره و فقط آدرس سایت میده رو قبول کنه
هر کی هم دوست داشت بررسی واقعیشو که از همه نظر تست شده رو و تا حدودی تونستم بنویسم بخونه باشد اشنالله که از تصمصمش به هیچ وجه پشیمون نمیشه ....
یا حق
کاری داشتین بپرسین در خدمتم

Tech_111 م در تاریخ : 1393/10/10

سلام :)
نمی دونم منظورتون دقیقا از اصل بودن چیه تا جایی که من میدونم مکس مدل fake چینی مثل مثلا S5 یا iphone نداره حد اقل من جایی ندیدم گرچه تشخیص اونا هم از اصلشون راحته . اگه منظورتون Ref بودنه میتونید کامنتی که در جواب دوستمون حسن ذ رو دادم بخونید
تطبیق دادن imei با شماره گیری ستاره مربع 06 مربع و تطبیق دادنش با روی جعبه رو حتما خودتون میدونید . البته چون imei ها به صورت برچسبی هستند شاید این کار تضمین کننده چیز خواصی نباشه :D
از روی سریال نامبر هم میشه اطلاعاتی در مورد سال ساخت و کارخونه سازنده ( تایوان یا چین ) و ... برا برخی مدل های htc پیدا کرد
اگه منظورتون هم دستکاری نکردن تو جعبه هست که باتری مکس اصلا قابل دسترسی نیست که بخوان عوضش کنن . در مورد سایر اقلام روش خاصی بلد نیستم من با هدفون گوش بدم با توجه به کیفیتش میتونم تا حدودی بگم اصله یا نه ولی روش کلی بخوام بگم نه
خرید با مهلت تست هم فراموش نشه :) و ترجیحا از فروشنده معتبر تا نگرانیتون کمتر باشه
از دوستان دیگه میتونید کمک بگیرید :)
موفق باشید و مبارکتون باشه :)

Tech_111 م در تاریخ : 1393/10/10

سلام :)
البته بهتره اضافه کنم من دید دقیقی نسبت به اینکه گارانتی ها تا چه حد قادر به تعمیر یه محصول مثل مکس هستند رو ندارم ولی میدونم کار روی مکس از لحاظ تعمیر به خاطر ساختارش سخته و تو خود سایت های خارجی هم که من دیدم تو اکثر موارد گوشی بر اثثر خرابی تعویض شده بود نه تعمیر
دوست داشتید کامنت دومی که در جواب دوستمون حسن ذ رو دادم هم میتونید بخونید
این تا حدیه که من میدونم :)
موفق باشید :)

Tech_111 م در تاریخ : 1393/10/10

سلام دوست عزیز :)
البته مکس گوشی خوبیه و تو هیچ زمینه ای نا امیدت نمیکنه . نظرات دوستان چه تو سایت های خارجی چه ایرانی رو بخونی گویای همین مطلبه
اگه واقعا چشت رو گرفته و مثل من محافظه کار نیستی میتونی بخریش و لذتش رو ببری :D .به نظر بعضیا گارانتی معنای خواصی نداره و معمولا بدون گارانتی خرید میکنن این افراد. به نظر شخصی ام ( و نه دقیق )احتمال سالم بودن گوشی بیشتر از خراب بودنشه .مکس هم گوشی چینی نیست که احتمال بالای خرابی رو توش بدیم و از لحاظ کیفیت ساخت بالاست البته به این معنا نیست هیچ گوشی ازون عیب نداره و ... البته فی الواقع اینکه دوستتون گفتند همشون Ref هستند نمی دونم قضیه اش چیه چون تا جایی که من میدونم مکس تولیدش متوقف نشده که بخوان همشون Ref باشن . حالا شما خودت یه تحقیق محلی بکن ته و توی قضیه رو در بیار . ولی اگه واقعا Ref باشن خب من بودم نمیخریدم چون تو ref ها معمولا خرابی بیشتره
خرابی هایی هم که پس از استفاده دوستان بش اشاره کرده بودن هم بیشتر حول محور سوکت شارژر می چرخید نه یه اشکال اساسی و تقریبا غیر قابل تعمیر مثل خرابی LCD یا باتری به جز یکی دو مورد که اگه درست به خاطر بیارم در مورد اعوجاج لنز و مشکل Wifi بود که فروشنده رو قانع کرده بودن تعویض کنه گرچه تو همون سوکت شارژر هم پول زیادی ازشون واسه تعمیر گرفته بودن و یکی از دوستان گفته بود بعد یه مدت دوباره خراب شده بود البته تو سایت های خارجی بعضا خرابی های دیگه مثل خرابی بلندگوها هم اشاره شده بود که اونجا براشون تعویض کرده بودن ( و نه تعمیر ) ولی در مجموع همون طوری که گفتم به نظر شخصی ام احتمال درست بودن و درست کاردنش بیشتره مثل دوستانی که از مکس استفاده کردند و کاملا راضی اند
مخصوصا اینکه شما حتما مهلت تست بگیر و اگه تونستی از اشنا هم بخری که وقت بیشتره بت بده چه بهتر و تو مهلت تست گوشی رو از هر جهت تست کن از جناب حسین ز و نظراتشونم میتونی استفاده کنی
اگه هم گوشی رو خریدی حتما طبق دفترچه اول شارژر رو به گوشی متصل کن بعد به پریز برق که احتمال خرابی اونم بیاد پایین
موفق باشی و هر گوشی میخری مبارکت باشه :)

من ا در تاریخ : 1393/10/10

سلام من میخوام این گوشی رو بخرم از کجا باید تشخیص بدم تقلبی نباشه و اصل باشه.لطفا کمکم کنید

samna1 a در تاریخ : 1393/10/10

باسلام
من چند ماهی میشه که این گوشی رو گرفتم و خیلیم ازش خوشم اومده
فقط یه سوالی ک داشتم اگه کسی میتونه راهنماییم کنه ک چطور عکسای با کیفیت تر و حرفه ای تری بگیرم ممنون میشم
چه حالتایی برای چ موقعیت هایی هستش .. ممنون

Tech_111 م در تاریخ : 1393/10/10

سلام :)
خیلی بعید میدونم با گارانتی جایی پیدا شه . من که ندیدم البته یکی دو تا دوستان گفته بودن که با گارانتی خود فروشنده خرید کردن ولی من فکر نمی کنم مکس رو حتی مایکروتل و اینا هم امکانات کافی واسه همه تعمیراتش رو داشته باشن چه برسه به فروشنده :D و احتمالا اونا هم یا می پیچوندن :D یا تو شرایط بهتر اصل گوشی رو تعویض میکردن تا تعمیر کما اینکه تو نظرات برخی از دوستان در مورد مشکل لنز بوده
موفق باشید :)

YASHAR D در تاریخ : 1393/10/10

من دو تا عکس گذاشتم و فقط خواستم نتیجه تنظیمات مختلف رو تو iso .ev های مختلف نشون بندم برداشت شده که منظور اینه که تبدیلش کردیم به سنسور high res:)))))).... من دیگه حرفی ندارم :دی
عکسها موجوده میتونید نگاه کنید ... لازم به ذکره دوربین 20.7 lمگاپیکسلیه سونی z2هم دارای مشخصات
f2-اندازه لنز1/1.23 -سنسور bsi- لرزشگیر اپتیکال و........ هستش ولی به هیچ وجه کیفیت دوربین یک پرچمدار رو نداره و تو همین Gsm arena که رو بررسیهاش هم زیاد نمیشه حساب کرد چون عرض کردم طبق معمول با اعداد نظر میده نه کیفیت ..... به دوربین ضعیفش بارها اشاره کرده ....... تو بررسی تخصصی z2 .. نقطه قوتشو دوربین در مقایسه با سایر گوشیها اتلاق کرده و لی بعد چند ماه در مقایسه با دیگر پرچمدارا کمترین نمره رو به دوربین z2 داده :))))))
همه چی به عدد و رقم نیست و بین واقعیت و تئوری خیلی فرقه ...
بنده دوربین 4 اولترا اچ تی سی رو در بین گوشیهای با رنج یک و دویست بهترین میدونم سر حرف هم هستم و کسایی هم که گوشیه دیگه مثل s4:))) پیشنهاد میدن بهتره بعدا هم جوابگو باشند

حسن ذ در تاریخ : 1393/10/10

با سلام خدمت دوست عزیزم با علاقه زیادی که به خرید وان مکس داشتم الان دیگه منتظر دیزایر آی میمونم قیمتش مناسب بشه

Tech_111 م در تاریخ : 1393/10/10

سلام مجدد :)
اینکه gsmarena هم معتبر نیست چون نتایج بررسی اش با نتایج بررسی دوستان ( مثل 40 درصد باتری بهتر مکس نسبت به رقبا ) که کم و بیش ( به نظر بیشتر کم بوده تا بیش :) با گوشی ها کار کردند یکسان نیست باز هم استدلال شخصیه به نظر من غیر معتبر البته اینجوری باید قبول کنیم که تمام بررسی ها فاقد اعتبار هستند چون هیچ کدوم با نظر دوستان جور در نمی یان حتی اونایی که به طور ضمنی از htc طرفداری میکنن :) البته من خیلی بررسی های دیگه هم غیر از GSMarena و حتی نظرات کاربران تو سایت های خارجی رو هم میخونم گرچه ادعای کارشناس بودن ندارم و هدف کمک کردن برای خرید بهتره :)
البته اگه همین بررسی ها نظر دلخواه ما رو بدن میشن معتبر :) مثل انتخاب شدن وان که بش استناد شده البته به غلط . پیشنهاد میکنم در مورد نحوه ی انتخاب گوشی ها تو MWC یه مختصر بررسی بشه ببینید اصلا ربطی به بهتر بودن گوشی تو همه ی زمینه ها داره مثلا همین MWC که سال قبلش S3 رو بهترین انتخاب کرده بود بازم معتبر بود ؟
تو انتخاب وان هم به وضوح به رابط کاربری htc و طراحی اش اشاره شده اینکه نتیجه گرفته شده یعنی بهتر تو همه زمینه ها رو نمیدونم از کجا اوردند !! یعنی مثلا ازین قضیه میشه نتیجه گرفت one با Snap 600 از800 سریع تره ؟!!
به طور دقیق تر اکثر بررسی ها به جای انتخاب یک گزینه به طور مطلق سعی میکنن تو زمینه های مختلف بررسی صورت بگیره تا کاربر ها دید دقیق تری با توجه به سطح توقع و کاربردشون واسه خرید داشته باشن . گرچه تو همونایی هم که اولویت بندی هم می کنند مثل سایت امریکایی Cnet :D ( امریکایی رو گفتم چون به کیفیت امریکایی علاقه دارید :)یا Phonearena ، نت 3 به عنوان گزینه بهتری از مکس یاد شده که باز هم به معنای برتری مطلق نیست !
البته من کمک کردن به بقیه رو اتلاف وقت نمیدونم :) و منم سعی میکنم در حد اطلاعات خودم دید بهتری واسه خرید به بقیه بدم :) وگرنه نه بیکارم نه ...و تا جایی که میتونم سعی میکنم حرف بدون تعصب و دقیق بزنم و همیشه به محض بهتر بودن یه گزینه از یه برند دیگه رو اون سوویچ کردم و تعصب بی معناست برام و اتفاقا برخلاف چیزی که ممکنه فکر شه من علاقه خاصی به نت 3 ندارم
موفق باشید و پراطلاع :)



Tech_111 م در تاریخ : 1393/10/10

سلام :)
توی بررسی اول اصلا گفته نشده که دوربین نت 3 چون 13 هست بهتره و جالب اینه کلا اشاره ای به گوشی نت نشده ( به جز یه اشاره کوچیک تو بخش فیلم برداری اونجا هم مطلبی راجب مگا پیکسل نگفته ) و مقایسه ای بین نت و وان صورت نگرفته و در مورد دوربین وان نوشته که اتفاقا نویسنده در چند جا از htc تعریف و تمجید کرده ولی به عملکرد کمتر تو نور کافی هم اشاره کرده و ابراز امیدواری کرده که تو مدل های بعدی بهبود پیدا کنه . دلیلی هم که من این بررسی رو گذاشتم این بود که بگم حتی طرفداران خود این سنسور هم به عملکرد کمترش تو نور کافی واقف هستند و این قضیه دلیل علمی داره :) اینکه دوستان اصرار دارند که نه جای تعجب داره :)
فی الواقع دوستان فکر نمی کنند که اینکه پیکسل لزوما به معنای کیفیت تصویر نیست مساله خواصیه که هیچ کس دیگه ازش اطلاع نداره و نه تو این بررسی نه هیچ بررسی معتبر دیگه ای استدلال اینکه دوربین نت بهتره چون پیکسل بیشتر داره وجود نداره :)
من یه بار دیگه هم گفتم به نظر میرسه حتی مطالب خونده هم نمیشه و فقط سعی در توجیه نتایج از پیش گرفته شده میشه :)
بررسی دومی هم که بین S4 و وان بود باز هم حبری از نت نیست :) S4 رو گذاشتم چون دوستان با سند و مدرک به این نتیجه رسیده بودن که دوربین مکس حداقل بیش 50 درصد از S5 بهتره نه اینکه بگم S4 گوشی بهتری از مکس هست :)
مجدد لینکش که درخواست داده شده عکساش دیده شه :D
http://www.androidcentral.com/megapixels-ultrapixels-samsung-galaxy-s4-versus-htc-one-camera-shootout
که 61 ( به حروف شصت و یک :D ) عدد عکس مختلف با دوربین وان و S4 از موقعیت های ثابت برای مقایسه گرفته شده و هر کس مقداری دید حرفه ای نسبت به عکاسی داره میتونه خودش عکس ها رو ارزیابی کنه من هیچ جا نگفتم چون نت دوربینش پیکسلش بالاتره بهتره و حتی تو جواب سوال های بقیه هم گفتم پیکسل بیشتر لزوما به معنای کیفیت بالاتر نیست گفتم بی اهمیت هم نیست بر خلاف نظر دوستان :) و گفتم قضاوت رو عکس های نهایی باید باشه نه اطلاعات جدولی ! برخلاف دوستان که مطلق نظر میدنهیچ جا هم نگفتم دوربین نت یا S4 کلا بهتره
اینکه چند تا عکس Random یا ترجمه سایت htc از سنسور خودش رو یا اطلاعات صرفا جدولی مثل Aparture بزرگتر و ... که به کرات با نتیجه گیری غلط و غیر دقیق مثل جزییات بیشتر و ... همراه میشن و عوامل دیگه مثل نوع سنسور که به قول دوستان من با سند و مدرک گفتم لحاظ نمیشه 05 بودن تو IMEI برد امریکایی بودن ( که بر فرض اگه بود هم ربط چندانی به کیفیت محصول نداشت! ) و باتری پلیمری مرغوب و ... یا حتی استناد به اینکه پیکسل نشون دهنده کیفیت نیست و اندازه عکس هست ( تا به حال تعریف به این نادقیقی از پیکسل نشدیده بودم :) پس کلا مهم نیست ! رو سند و مدرک بدوینیم نظر شخصیه و محترم . فی الواقع برای من بیشتر جنبه یه شوخی رو داره که سعی شده با زبان علمی بیان بشه :) و توقع اینکه این بررسی شخصی که به نظر نمیرسه چندان حرفه ای هم بوده باشه به تمام بررسی ها و حتی مطالب علمی و ... ترجیح بدیم نامعقوله .
یه سری مسایل دیگه حتی بین طرفداران خود htc هم روش بحثی نیست مثل overclock چیپ موقع بنچمارک گرفتن یا مثل عملکرد کمتر تو نور کافی و ... حالا چرا ما اینجا روش بحث داریم جای سواله و دوستان به قیمت نامعتبر کردن تمام بررسی ها و حتی اطلاعات علمی اصرار دارن که حرفشون درسته و هر کس مخالفش رو بگه بی اعتباره حرفش :) من یه بار دیگه هم گفتم برخی نظرها به قدری عجیبه که اگه به خود htc هم بگیم تعجب میکنه :)
موفق باشید و پر اطلاع :)

Tech_111 م در تاریخ : 1393/10/10

سلام :)
روش خاصی برای چک کردن Refurbished بودن وجود نداره . در اصل فروشنده حق فروختن ref رو نداره و محصولات ref یا با قیمت کمتر یا وقتی شما تقاضای تعویض گوشی از طریق اپراتورت رو میکنی تو خارج ممکنه نصیبت شه ولی خب بازار اینجا قوانین خودش رو داره :D
البته htc موقع ref کردن سریال نامبر جدیدی به گوشی نمیده پس اگه شما از رو سریال نامبر بتونی به تاریخ ساخت گوشی پی ببری و تاریخ خریدت با موقع ساخت خیلی فاصله داشته باشه احتمال ref بودن میره گرچه چون ما مستقیم از نمایندگی htc خرید نمیکنیم روش چندان معتبری نیست و ممکنه گوشی دست فروشنده مونده باشه !
البته اگه گوشی واقعا کاملا ref شده باشه نباید نگرانی خاصی وجود داشته باشه ولی همیشه این اتفاق نمیفته ! و ...
به هر حال اگه قصد خرید دارید پیشنهاد میکنم حتما و حتما با مهلت تست خرید کنید و تو زمان تست به صورت دقیق گوشی رو ارزیابی کنید گرچه حتی در صورت پی بردن به نقص گوشی مجاب کردن برخی فروشنده ها برای تعویض خودش پروسه ای داره :D البته بعضی معایب تو استفاده چند روزه خودش رو شاید نشون نده ولی باز تا حدی تضمین کننده سلامت گوشی هست
در مورد تولید وان دیگه تو خیلی از Carrier ها مثل Verizon , AT&T , Sprint , ...استفاده نمیشه و مکس هم تو Verizon ولی مکس هنوز تو Sprint هست و تا جایی که من میدونم خط تولیدش متوقف نشده که بخوان همشون Ref باشن !! حالا اگه فروشنده ها فقط ref ها شو بفروشن حرف دیگست :Dالبته نبودن تو Carrier ها لزوما به معنای توقف تولید گوشی نیست و عواملی مثل تقاضای کم یا قدیمی شدن و ... هم میتونه داشته باشه
این تا حدیه که من میدونستم :)
موفق باشید :)

Tech_111 م در تاریخ : 1393/10/9

سلام :)
البته من فکر کردم مطلب بدیهی هست ولی با توجه به تکرارش یه مقدار توضیح میدم دوستان توجه بفرمایند که مادربرد یک گوشی مثل مادربرد یک کامپیوتر نیست که گرافیک و cpu و ... روش سوار شن بلکه IC های مختلفی هست که روش قرار گرفته مثلا Elpida BA164B1PF 2 GB DDR2 RAM + Qualcomm Snapdragon 600 quad-core 1.7 GHz CPU یا Samsung KLMBG4GE2A 32 GB NAND flash memory که روی برد این گوشی هستند و اصلا گرافیکی وجود نداره که بخواد روش مونتاژ شه!. مادربرد گوشی هم مدل EBKN7 هست که ساخت Acer که اونم یه شزکت تایوانی هست گرچه اهمیت خواصی هم نداره ! جدای این مسایل به نظرم اصلا با توجه به ساختار گوشی ها امکان مونتاژ بخشی تو یه خط تولید و بقیش تو خط تولید دیگه ای نیست و مشخصه از نظر اقتصادی هم به صرفه نیست و اصلا اینکه مادربرد به تنهایی تو امریکا ساخته شده باشه چطوری تضمین کننده ی کیفیت بالای محصول هست من نفهمیدم :D
البته کیفیت ساخت گوشی واقعا خوبه ولی در مقابل قابلیت تعمیر پذیریش هم واقعا کم اینکه کدوم رو ارجحیت میدید نظر شخصیه :)
باشد که با اطلاعات کم اظهار نظرهای قطعی نکنیم و مهمتر از اون اظهار نظرهای مخالف رو محکوم به تعصب و غرض ورزی و ادرس غلط دادن نکنیم :)
موفق باشید :)

Tech_111 م در تاریخ : 1393/10/9

سلام :)
اینو من اضافه کنم که دوستان اشتباه برداشت نکنن مقداری Overexposure شدن یکی از خصوصیات برخی سنسورهای cmos از نوع bsi هست که با نرم افزار پردازش تصویر و تنظیمش درست میشه . مثلا M8 هم این مشکل رو تا حدی داشت حالا تو اپدیت های بعدی برای هر دو گوشی درست شده باشه یا نه رو اطلاع دقیق ندارم ولی میدونم دوربین وان با دادن اپدیت کیفیت بهتری از لحاظ میزان ثبت جزیات پردازش شده الگوریتم شارپ بودن تصویر و کاهش نویز پیدا کرد گرچه تفاوتش خیلی هم زیاد نبوده و کماکان کمتر از رقبا تو نور کافی
موفق باشید :)

علیرضا ع در تاریخ : 1393/10/9

امروز زنگ زدم به شعبه های فروش گارانتی های آرین و یاس

یعنی یه دونه شونم ONE MAX نداشت !

بعد از یکیشون پرسیدم پس چرا تو هیچ کدوم از شعبه های فروشتون نداره گفت : "خوب قدیمی شده دیگه "

من قصدم بود پنج شنبه برم بازار موبایل بگیرم! به نظرتون پیدا میشه ؟؟ با گارانتی

قیمتیش با گارانتی چنده ؟؟ کسی اطلاع داره ؟

YASHAR D در تاریخ : 1393/10/9

این همه در مورد دوربین اولترا پیکسل صحبت کردیم و اینهمه سند و مدرک آوردیم که کیفیت به مگاپیکسل نیست ... حتی گفتیم برین بهترین عکسهای دنیا رو از فلان نرم افزار ببینین و تا یه دید منطقی و درستی نسبت به قضیه داشته باشین و تا خدای نکرده مثل عوام که گوشی رو میگیرن دستشون و از عکس برداری فقط شکل آیکون دوربین رو بلدند با دکمه شات نباشید.. چون این یه گوشیه حرفه اییه و برای حرفه اییهاست ... باز رفتن یه بررسی مثلا تخصصی آوردن که همون سر برگ اولش نوشته دوربین نوت 3 چون 13 مگاپیکسله پس بهتره:)))))))))... آقایونی که مثلا از این بررسی تخصصی که پشتیبانی میکنید .... همین htc one پارسال در حضور همین نوت 3 با دوربین 13 مگاپیکسلی و اسنپدراگن 800 بهترین گوشیه دنیا شد ... وقتی میگیم بهترین یعنی از همه نظر نه فقط ظاهر!!!!! ...
من نیازی ندارم که بخوام که رو این موارد پافشاری و کنم و قتمو هدر بدم .. بارها گفتم غرض راهنماییه درسته تا بعضی از دوستان اسیر دلاهای موبایلی نشند و جنس بی کیفیت نصیبشون نشه ...
منی که کم وبیش تو نستم از این گوشیها استفاده کنم بهتر دیدم تجربیاتمو در اختیار دوستان بزارم تا اونا هم تو آینده با دید بازتری گوشی مورد علاقشونو انتخاب کنند و دچار ضرر و پشیمونی نشند

اونی که ادعا داره s4:)) بهتر از وان مکس(گوشیی که اصلا اسمشم در بین منتخبین 2013 از هیچ نظر نبود) بهتره عکساشو برای ما هم بزاره تا ماهم این کیفیت بالا رو ببینیم ....
حالا شما برین سایتهایی مثل gsmarena:))را رو که به نظرتون دقیقترین بررسیها رو انجام میده و ترجمه کنید و ملاک سنجش قرار بدین:))))

Alireza m در تاریخ : 1393/10/9

سلام قابلیت DLNA این گوشی چیه؟چه طوری فعال میشه؟؟؟

Tech_111 م در تاریخ : 1393/10/9

سلام :)
ممنون البته لینک ترجمه بررسی بین نوت 3 و مکس تو سایت Gsmarena هست که اتفاقا یکی از دقیق ترین بررسی ها رو انجام میده حالا اگه به مکس بیشتر حال داده بود میشد معتبر :D
یه سری مسایل به قدری واضحه که نیاز به بررسی هم نداره مثلا هر کی یه مقدار اطلاعات از سنسورها و ... داشته باشه میدونه که سنسور مکس نمیتونه تو اون اندازه هم High Res باشه هم اندازه پیکسل ها بزرگ باشن . پس بین عملکرد بهتر تو نور کم و نور کافی یکی رو باید انتخاب کرد که فاکتور کاربرد تعیین کنندس و اینکه چه مقدار تو نور کم مکس بهتر عمل میکنه یا اینکه عملکرد مکس به خاطر عدم وجود OIS تو نور کم نسبت به یه دوربین با OIS مثل خود وان یا G2 کاهش پیدا میکنه یا فاصله بهتر عمل کردنش کم میشه ( این یکی دیگه خیلی واضحه امیدوارم برای این دیگه نخواد بررسی چیزی معرفی کنم :D ) ...
http://www.anandtech.com/show/7455/htc-one-max-review-its-huge/7
مثلا تو این بررسی بالا با اینکه نویسنده طرفدارشون هست و از کار htc تعریف و تمجید میکنه ولی بازهم به عملکرد کمتر این نوع سنسورها تو نور کافی اشاره می کنه (I’m still a fan of the HTC One camera indoors where other cameras struggle, but outdoors the resolution tradeoff is DEFINITELY there )
یا این بررسی http://www.androidcentral.com/megapixels-ultrapixels-samsung-galaxy-s4-versus-htc-one-camera-shootout
که با S4 مقایسه شده و تفاوت بین عکس های وان ( که تازه از مکس هم به خاطر OIS تو شب بهتره ) و S4 رو میتونید تو عکس های شب ببینید و عکس های S4 تو روز بهتره . گرچه وان مشخصا بهتره تو نور کم ولی اینکه این مقدار بهتر بودن به قیمت عملکرد ضعیف تر تو نور کافی رو قبول کنیم یا نه یک نظر کاملا شخصیه و بسته به کاربرد
یا مثلا دیگه هر کسی میدونه مگاپیکسل نشون دهنده ی کیفیت نیست و نیازی به نرم افزار 500px برای فهمیدن این موضوع احساس نمیشه :D گرچه مشخصه که بی اهمیت هم نیست و سنسور اپل با پیکسل بالاتر بهتر عمل میکنه ولی قضاوت روی عکس های نهایی باید صورت بگیره نه گزاره های کاملا غیر علمی مثل دیافراگم بزرگتر ،جذب نور بیشتر و ... یعنی عکس بهتر یا جزییات بیشتر ! و در حقیقت فاکتورهایی مثل قدرت لنزهای متفاوت یا سنسورهای متفاوت و حتی الگوریتم پردازش تصویر که به همون اندازه مهم هست رو کلا نادیده میگیریم
مثلا سنسور نت Sony Exmor RS IMX135 هست که مثل مکس از نوع BSI هست و برای جذب نور بیشتر و ... طراحی شده . htc و apple اولین شرکت هایی بودن که از این مدل سنسورها تو گوشی ها استفاده کردند ولی اصل ساختش مال سونی هست
اینکه دوستان چطوری با سند و مدرک :D به نتایجی میرسن که اصلا به صورت علمی نمیتونه درست باشه بگذریم که با نظر تمام متخصصان سایت ها حتی طرفداران این مدل سنسور htc مثل بالا هم مخالفه جای سوال داره . البته به تعبیری دوستان فوق فوق متخصص هستند که با تنظیمات ISO یا EV ( که هیچ ربطی نداره :) نه تنها سنسور مکس رو به یک سنسور high res تبدیل میکنن بلکه عملکردی بهتر از اونا هم ازش میگیرن فکر کنم قدرت لنز هم زیاد میشه و جزییات بالا :D
فی الواقع به شخصه ترجیح میدم کلی عکس حرفه ای و دقیق رو معیار قضاوت بزارم تا یه سری عکس رندم و ... و همونطوری که گفتم قضاوت بین عکس ها یه مقدار دید حرفه ای میخواد تا اینکه دو تا شونو نگاه کنیم ببینیم کدوم خوشگل تره :D
البته هر کس میتونه نظر شخصی شو داشته باشه و محترم :) دوربین مکس دوربین خیلی قابلی هست و حرفهای گفته شده واسه مقایسه و دید بهتره
موفق باشید :)

Tech_111 م در تاریخ : 1393/10/9

سلام :)
از سایت Sprint یا phonearena هم میتونید استفاده کنید یا از لینک زیر واسه دانلود مستقیم از سایت htc
http://dl4.htc.com/web_materials/Manual/HTC_One_max/HTC_One_max_User_Guide.pdf
موفق باشید :)

math z در تاریخ : 1393/10/9

سلام دوستان خوبم Tech_111 م وYASHAR D زمانی همه فکر می کردن که از یک نقطه خارج یک خط فقط یک خط به موازات خط اول می توان کشید .یکی پیدا شد و گفت بیشمار!!! ولی سی سال جرات نکرد اونو بر ملا کنه تا نفر دومی هم پیدا شد و...
نکته داستان اینجاست که هر دو هم درست می گفتن (هندسه های اقلیدسی و نا اقلیدسی). شما دوستان هم همینطورید . تفاوت دیدگاههای افراد خیلی مشکلات می تونه ایجاد می کنه ،نسبی بودن همه امور قابل تامله ، چه بسا اون چیزی که باور داریم درست نیست هم درست باشه ، با تمام این حرفها از این که زحمت می کشین و اطلاعاتتون را در اختیار دیگران قرار می دید از شما سپاسگزارم.

math z در تاریخ : 1393/10/9

سلام بر همه دوستان ،اگه دوستی تازه گوشی را گرفته و می خواد که گوشی را دقیق تر بشناسه تو آدرس http://www.htc.com/us/support/htc-one-max/ تو ستون آخری که اگه اشتباه نکنم با کلیک روی user maual می تونین دفترچه گوشی را با قالب pdf با توضیحات مفصل( 216 صفحه ) دریافت کنن . البته بهتره کمی هم زبان بلد باشه چون ترجمه نیست . (البته قابل فهمه)

حسن ذ در تاریخ : 1393/10/9

سلام دوستان شهرستان ما رفتم سفارش دادم گفت غروب خبر میده برای قیمت مغازه لوکس و بزرگیه غروب زنگ زد گفت با 5 تا جایی که باهاشون کار میکنم گفتن همه وان مکسا الان رفرش هست و اصلی گیر نمیاد

mehrshad s در تاریخ : 1393/10/9

خب اینجا به نتیجه گیری من میرسی
اول از همه کامنتا را بخون
دوما این نوت 3. هایی که تو ایراند همشون هشت هسته ایه پس 4k ندارند
تو بنچ مارک مکس فقط از نظر 3D گرافیک و ران تایم کمتر بود از نظر بقیه موارد نوتا خورد
34000 به 30000 خب اینجا به نتیجه گیری میرسیم
کیفیت و اعتبار اچ تی سی یه طرف شکستن سامسونگ و تقلب بنچ مارکا و کپی کردن قلمه نوت از اچ تی سی یه طرف ...
قیمت 1300 وان مکس یه طرف و قیمت نوت 3 1600 یه طرف
خودت قضاوت کن

هادی ن در تاریخ : 1393/10/8

سلام به همگی
من میخوام این گوشی بخرم،تا حالا خیلی گوشی عوض کردم اینبار وان مکس چشمم گرفته ماشالا توضیحاتتون کافی بود ونیاز به سوال نیست خواستم ازتون تشکر کنم به خصوص آقا یاشار
در پناه حق موفق وموید باشید

YASHAR D در تاریخ : 1393/10/8

این مقایسه برای شما خوبه چون در واقعیت به هیچ وجه اینگونه... من از بسیاری از لحاظ از وان مکس راضی ترم

مهرداد ق در تاریخ : 1393/10/8

سلام دوستان

برید یه سری تو اینسایت بزنید مقایسه دو گوشی

اچ تی سی وان مگس و سامسونگ گلگسی نوت3 هست

http://www.topinearth.com/Fa/2256/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D9%81%D9%88%D9%82-%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%81%D9%88%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DA%86-%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%85%DA%A9%D8%B3-HTC-One-Max-%D9%88-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%AA-Galaxy-Note-3-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF

YASHAR D در تاریخ : 1393/10/8

بنده z_اولترا هم استفاده کردم درسته از فن آوری تیریلوموشن استفاده کرده ولی فوق العاده کیفیت پایینی داره و به هیچ وجه در حد و اندازه وان مکس نیست... کلا صفحه نمایش سونی حتی با ips هم ضعیف عمل میکنه و حتی تو بررسی کارشناسی هم نمره خوبی کسب نکرده

YASHAR D در تاریخ : 1393/10/8

کن از مادر بورد گوشی صحبت کردم نه پردازنده !!!!!!!!!
شماره سریال پردازنده رو اصلا درج نمیکنند .. مهم مادر بورد گوشیه.. که خیلی از کمپانیها خودشون تولید میکنند..
نگفتم دوربینش تو آمریکا تولید میشه ... گفتم به نظر میاد مادر بوردی که تو آمریکا تولید میشه و پردازنده و کارت گرافیک روش سوار میشه و مونتاژ میشه میاد تایوان و و همراه سایر مخلفات مثل دوربین صفحه نمایش باتری و... مونتاژ میشه
من کی گفتم دوربینش تو آمریکا تولید میشه؟ یا کی گفتم imei شماره سریال پردازندست؟

YASHAR D در تاریخ : 1393/10/8

به پردازنده ارتباطی نداره... مربوط به مادر بورد گوشیه که خود پردازنده و کارت گرافیک روش سوار میشن

خیلی از گوشیهای با پردازنده اینتل و کوالکام هستند که کد 05 رو ندازند .. چون خیلی از کمپانیها مادر بورد گوشی رو خودشون تولید میکنند یا تو چین تولید میکنند.. بعد همین پردازنده و کارت گرافیک روش سوار میشه

ولی مادر بورد سری وان گوشیهای htc تو آمریکا تولید میشه

Tech_111 م در تاریخ : 1393/10/8

سلام عزیز :)
البته من imei رو به کشور تولید کننده ربط ندادم و برعکس مطلب به چند روز قبل برمیگرده که یکی از دوستان پرسیده بود از کجا میشه فهمید گوشی تایوان هست یا چین که من بش گفتم از روی سریال نامبر و ...
جناب یاشار طبق معمول با سند و مدرک گفتند برد گوشی و مخلفاتش مثل دوربین و ... ساخت امریکاست و اینو به عنوان معیاری برای کیفیت بالای مکس در نظر گرفتند .
اگه اینطوری باشه که همه گوشی های دارای پردازنده کووالکام ساخت امریکا هستند و این مزیت خواصی برای مکس نیست و همشون رو میشه گفت با کیفیت هستند
فکر میکنم طراحی برد گوشی و اینکه کجا ساخته میشه دو مقوله متفاوت هستند :)
موفق باشید :)

Tech_111 م در تاریخ : 1393/10/8

سلام مجدد :)
فکر کنم شما اصلا زحمت خوندن پست ها رو نمی کشیدید و مخالفت می کردید :) البته من قصد پاسخ دادن به کامنت هاتون رو نداشتم چون اهل بحث و ... اونم تو چیزایی که پرواضحه و هرکس قدری اطلاعات داشته باشه یا تو اینترنت بتونه سرچ کنه میبینه ولی وقتی دیدم دیگران رو متهم به تعصب و غلط راهنمایی کردن عمدی می کنید تصمیم گرفتم یه خرده ای جواب بدم :)
تو تمام کامنت هایی که من گذاشتم گفتم که میزان جذب نور مکس بیشتره و تو محیط با نور کافی ، دقت بفرمایید نور کافی و نه محیط تاریک میزان ثبت جزییاتش کمتره اینم مطلبی نیست که فقط من بگم شما به قول خودت بدون تعصب تو وبسایت ها سرچ کن یا همون عکسی که من فرستادم رو ارزیابی کن اصلا برا همینه که تصاویر هم تو محیط روشن هم تاریک ارزیابی میشن حتی من گفتم که تو نور کم مکس با اختلاف متفاوت نسبت به بقیه بهتر عمل میکنه اینکه این مقدار عملکرد بهتر برا کسی مهم باشه یا نه نظر شخصی که مثلا برا من مهم نیست ! البته دوربینش مشکلاتی از قبیل overexposure و ... هم داره که بعضا با اپدیت بهتر شده که بازهم تو عکس ها میتونید ببینید
کاهش تعداد پیکسل ها هم برخلاف چیزی که شما فکر میکنید که روش ابداعی htc هست یه روش که چندین سال قبل تو بازار دوربین های دیجیتال استفاده می شد مثلا سری G کنون ولی خیلی معیارهای دیگه هم تو اون دوربین ها ارتقا می یافت
شما خیلی از حرفاتون برداشت فردیتون از یه سری گزاره بعضادرسته مثلا چون فکر می کنید صفحه Z ultra tft هست و مکس superLCD اونم از نوع 3 پس صفحه مکس بهتره به حال اینکه Z خیلی بهتر از مکس تو زمینه پردازش رنگ ها و کنتراست عمل میکنه اینم مجدد عکسش
http://www.gsmarena.com/showpic.php3?sImg=newsimg/13/08/xperia-z-ultra-htc-one/gsmarena_002.jpg&idNews=6549
همه ی اینا محترم و نظر شخصی شما ولی وقتی یه نفر حرف متفاوت میزنه به جای متهم کردنش یه مختصر سرچی تو اینترنت بکنید شاید و البته شاید حرفش درست باشه
موفق باشید :)

Alireza m در تاریخ : 1393/10/8

سلام به همه.
چرا بعضی ها به اشتباه کد iemi رو به کشور تولید کننده گوشی ربط میدن؟؟؟
رقم های هفتم و هشتم مربوط به کشور تولید کننده ی پردازنده است. مثلا برای همه ی وان مکس ها 05 یا 50 هست چون پردازنده ی این گوشی کوالکوم است.(کوالکوم هم آمریکایی هست) واگر غیر از این باشه گوشی تقلبیه.
کد 00 که شما میگید برای کارخونه هست و خیلی خوبه من فقط در گوشی های سامسونگ دیدم.(البته گوشی هایی با پردازنده ی اگزینوس که تولید خود سامسونگ هستش.)

تا حدی بود که من میدونستم.

حسین ز در تاریخ : 1393/10/8

تایید میشه
رنگ نقره ایش زیبا تر و فلزی بودن رو بیشتر نشون میده بعد از اون طلاییش که بیشتر به بژ میزنه فلزی دیده میشه بعدش قرمز آخر سرم مشکی که دست باید بگیری تا معلوم شه فلزه ( بیشتر مواقع)

YASHAR D در تاریخ : 1393/10/8

فکر کنم بنده با مدرم بهتون ثابت کردم که عکسای htc‌بهترین کیفیت رو داره و نمونه عکساشو هم گذاشتم و دقیقا هم بهتون نشون دادم که در صد جذب نورش از همه دوربینهای اسمارت فون موجود خیلی بیشتره
برای اینکه این موضوع بیشتر براتون روشن بشه لطفا به اینا یه نگاهی بنداز.... بهتره با سند حرف بزنیم نه از روی تعصب... دوربین s5سامسونگ حتی 50 در صد کیفیت اچ تی سی m7 رو نمیده
http://8pic.ir/images/gazw5kghig0yd8szyyx2.jpg
http://8pic.ir/images/mm88gterfekft4z4gf7j.jpg
این یک عکس از محیطی تقریبا با 70 در صد تاریکی هستش که در حدی که فقط مسیر تو میتونی ببینی
روشن بودن عکسها فقط به خاطر خود دوربینه که خاصیت جذب نور بالایی داره نه نور محیط.. چون نوری تو این قسمت نیست در دو حالت گرفته شده و در دوحالت ISO 1600و ISO 400 که گیرایی نور رو بالاتر بردم
البته EV رو هم تغییر دادم .. گیرایی نورش جوری بالا رفته که انگار فلش زده شده در حالیکه فلش محیط با این اندازه رو نمیتونه روشن کنه... در هر دو حالت بدون فلش عکس برداری شده ...
http://8pic.ir/images/fkbiprozm1jrkgt8oxdl.jpg
این هم همون نما دز روزه.... البته با این تفاوت که دو عکس بالایی دیشب گرفته شده و این یکی تابستون

شما هم یه عکس از دوربین اسمارت فونی که بهش ایمان داری بنداز و با این عکسها مقایسه کن
البته لازم به ذکره در حالت AUTO عکسها کیفیت مطلوبی نداشتند و با تنظیم دستی کیفیت عکسها بهتر شد (همون موردی که گفتم معمولا تست دوربینها رو در حالت aUTO انجام میدن برای همینه عکسهای اولترا امتیاز کمی میاره .. در حالیکه این یه دوربین حرفه ایی هستش و باید درست تنظیم بشه)
همین حالت ISO تو عکسها خیلی خیلی مهمه که تو چه شرایطی از چه نوع تنظیمی استفاده کنی .. باز هم گفتم و میگم برای اینکه دید بهتری نسبت به عکاسی داشته باشین نرم افزار500PX رو دانلود کنید
که مجموعه ایی از با کیفیت ترین عکسهای دنیا گرفته شده از بهترین دوربینهای دنیا رو بهتون ارائه میده با مشخصات دوربین و نوع تنظیمش که به اندازه دهانه دیافراگ و اندازه لنز و نوع تنظیم ISO اشاره کرده و به هیچ عنوان به مگا پیکسل اشاره نمیکنه
باشد که از روی علم و منطق قضاوت کنیم نه از روی تعصب

YASHAR D در تاریخ : 1393/10/8

منظور همین رنگ تصویره... دیگه نمیگن نقره ایی... بیشتر از سفید استفاده میکنند

البته اینو به دوستان بگم درسته رنگ نقره ایی یا همون سفیدش ارزونتره ولی من از رنگ مشکیش هم استفاده کردم واقعا رنگ اصلیش خیلی قشنگتر و شیکتره و کاملا معلوم میکنه که فلزیه و اصلا دل آدمو بعد چند وقت نمیزنه .. در حالیکه تو رنگ مشکی اصلا فلزی بودنش معلوم نیست و شبیه گوشیهای دیگست
به نظرم چون رنگ مشکیشو بعدا بیرون داده برا همین گرونتره چون رنگ اصلیش از همشون قشنگتره حتی خود رنگش هم جلوه زیبایی داره ... من پیشنهاد مینم همون رنگ اصلیشو بگیرین .. چون هم پول اضافه نمیدین و هم اینکه خیلی جلوه زیباتری داره

Tech_111 م در تاریخ : 1393/10/8

سلام :)
البته 4 الترا پیکسل بیشتر یه اسم تبلیغاتی و ربطی به 16 مگاپیکسل شدن نداره ولی همون طوری که جناب یاشار بارها با تاکید اشاره کردند پیکسل یه معنای کیفیت تصویر نیست برای اینکه بدونید دوربین مکس توقع شما رو براورده میکنه یا نه میتونید عکس های زیادی ازش تو اینترنت با دید دقیق تر ببینید یا عکس هایی که یاشار زحمت کشیدند و اپلود کردند رو تو پست های قبلی نگاه کنید
http://wccftech.com/htc-desire-820-camera-samples/
این عکس ها از یه موقعیت ثابت با دوربین M8 و 820 گرفته شده . مشخصه که M8 بهتر عمل کرده . دوربین مکس هم تو مایه های M8 و مثلا همون الترا پیکسل گرچه m8 بهبودهایی در زمینه میزان ثبت جزییات پردازش شده پیدا کرده
http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/htc-desire-820-1264028/review/4#articleContent
یا مثلا عکس های بالا رو ببینید که مثلا عکس گربه هم نویز داره هم تاریکه هم میزیان جزییات کم و موی گربه تقریبا به تیکه به نظر میرسه و ...
گرجه به عنوان یه میان رده چندان بد عمل نمیکنه ولی بستگی به سطح توقع شما داره
از لحاظ ظاهر گرجه سلیقه ایه ولی من ظاهر 820 رو بیشتر میپسندم گرچه جنس مکس پریمیوم تر هست و پلاستیک نیست ولی ظرافت طراحی رو نداره گرجه لنز 820 هم یه کم بیرون زده ! از لحاظ اندازه پیشنهاد میکنم هر دو گوشی رو از نزدیک ببینید و بعد انتخاب کنید
از لحاظ سخت افزار و گرافیک با توجه به پیکسل کمتر صفحه نسبت به مکس سریع تر هست که تو چند تا پست قبل تر توضیح دادم که میتونید بخونید و حتما میدونید که معماری جدید و 64 بیتی هست و با اومدن اندروید L امید میره پتانسیل اصلیشو نشون بده گرچه تو اینکه 64 بیتی بودن مزیتی حداقل فعلا حساب میشه یا نه میشه بحث کرد و ...
موفق باشید :)
موارد 801 تا 900 از مجموع 2843 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا