نظر کاربران درباره گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 3 N9005

Galaxy Note 3 N9005 گلکسی نوت 3 ان 9005

Samsung Galaxy Note 3 N9005 سامسونگ
ارزیابی کاربران: 8.8 از 10 (4497 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سامسونگ
» سامسونگ Galaxy Z Fold Special
» سامسونگ Galaxy A16
» سامسونگ Galaxy A16 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S10+
» سامسونگ Galaxy S24 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S10 Ultra
» سامسونگ Galaxy M55s
» سامسونگ Galaxy F05
» سامسونگ Galaxy M05
» سامسونگ Galaxy A06
» سامسونگ Galaxy Z Flip6
» سامسونگ Galaxy Z Fold6
» سامسونگ Galaxy Watch7
» سامسونگ Galaxy Watch Ultra
» سامسونگ Galaxy M35
» سامسونگ Galaxy F55
» سامسونگ Galaxy C55
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2024
» سامسونگ Galaxy M55
» سامسونگ Galaxy M15
» سامسونگ Galaxy A55
» سامسونگ Galaxy A35
» سامسونگ Galaxy M14 4G
» سامسونگ Galaxy F15
» سامسونگ Galaxy S24
» سامسونگ Galaxy S24+
» سامسونگ Galaxy S24 Ultra
» سامسونگ Galaxy Tab Active5
» سامسونگ Galaxy Xcover7
» سامسونگ Galaxy A25
» سامسونگ Galaxy A15 5G
» سامسونگ Galaxy A15
» سامسونگ Galaxy M44
» سامسونگ Galaxy Tab A9+
» سامسونگ Galaxy Tab A9
» سامسونگ Galaxy S23 FE
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE+
» سامسونگ Galaxy Tab S9 FE
» سامسونگ Galaxy A05s
» سامسونگ Galaxy A05
» سامسونگ Galaxy F34
» سامسونگ Galaxy Z Fold5
» سامسونگ Galaxy Z Flip5
» سامسونگ Galaxy Tab S9+
» سامسونگ Galaxy Tab S9
» سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra
» سامسونگ Galaxy Watch6 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch6
» سامسونگ Galaxy M34 5G
» سامسونگ Galaxy F54
» سامسونگ Galaxy A24 4G
» سامسونگ Galaxy F14
» سامسونگ Galaxy M54
» سامسونگ Galaxy A34
» سامسونگ Galaxy A54
» سامسونگ Galaxy M14
» سامسونگ Galaxy A14
» سامسونگ Galaxy S23 Ultra
» سامسونگ Galaxy S23+
» سامسونگ Galaxy S23
» سامسونگ Galaxy F04
» سامسونگ Galaxy A14 5G
» سامسونگ Galaxy M04
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2022
» سامسونگ Galaxy A04e
» سامسونگ Galaxy Tab Active4 Pro
» سامسونگ Galaxy A04
» سامسونگ Galaxy A04s
» سامسونگ Galaxy Watch5 Pro
» سامسونگ Galaxy Watch5
» سامسونگ Galaxy Z Flip4
» سامسونگ Galaxy Z Fold4
» سامسونگ Galaxy A23 5G
» سامسونگ Galaxy M13 4G
» سامسونگ Galaxy M13 5G
» سامسونگ Galaxy A13 (SM-A137)
» سامسونگ Galaxy F13
» سامسونگ Galaxy M13
» سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite 2022
» سامسونگ Galaxy S20 FE 2022
» سامسونگ Galaxy M53
» سامسونگ Galaxy A33 5G
» سامسونگ Galaxy F23
» سامسونگ Galaxy M33
» سامسونگ Galaxy M23
» سامسونگ Galaxy A13
» سامسونگ Galaxy A23
» سامسونگ Galaxy A53 5G
» سامسونگ Galaxy A73 5G
» سامسونگ Galaxy Tab S8
» سامسونگ Galaxy Tab S8+
» سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22 Ultra
» سامسونگ Galaxy S22+ 5G
» سامسونگ Galaxy S22 5G
» سامسونگ Galaxy S21 FE 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 2021
» سامسونگ Galaxy A13 5G
» سامسونگ Galaxy A03
» سامسونگ Galaxy A03 Core
» سامسونگ Galaxy F42 5G
» سامسونگ Galaxy M52 5G
» سامسونگ Galaxy M22
» سامسونگ Galaxy M32 5G
» سامسونگ Galaxy A52s 5G
» سامسونگ Galaxy Watch4 Classic
» سامسونگ Galaxy Watch4
» سامسونگ Galaxy Z Flip3 5G
» سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G
» سامسونگ Galaxy A12 Nacho
» سامسونگ Galaxy A03s
» سامسونگ Galaxy M21 2021
» سامسونگ Galaxy F22
» سامسونگ Galaxy M32
» سامسونگ Galaxy A22
» سامسونگ Galaxy A22 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite
» سامسونگ Galaxy Tab S7 FE
» سامسونگ Galaxy F52 5G
» سامسونگ Galaxy Quantum 2
» سامسونگ Galaxy M42 5G
» سامسونگ Galaxy F12
» سامسونگ Galaxy F02s
» سامسونگ Galaxy A72
» سامسونگ Galaxy A52 5G
» سامسونگ Galaxy A52
» سامسونگ Galaxy Xcover 5
» سامسونگ Galaxy M62
» سامسونگ Galaxy A32
» سامسونگ Galaxy F62
» سامسونگ Galaxy M12
» سامسونگ Galaxy M02
» سامسونگ Galaxy A02
» سامسونگ Galaxy A32 5G
» سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G
» سامسونگ Galaxy S21+ 5G
» سامسونگ Galaxy S21 5G
» سامسونگ Galaxy M02s
» سامسونگ Galaxy M21s
» سامسونگ Galaxy A12
» سامسونگ Galaxy A02s
» سامسونگ Galaxy F41
» سامسونگ Galaxy M31 Prime
» سامسونگ Galaxy Tab Active3
» سامسونگ Galaxy S20 FE
» سامسونگ Galaxy S20 FE 5G
» سامسونگ Galaxy A42 5G
» سامسونگ Galaxy Tab A7 10.4 2020
» سامسونگ Galaxy M51
» سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 4001 تا 4100 از مجموع 7365 مورد

far z در تاریخ : 1393/1/18

به احتمال زیاد شما برنامه ای نصب کردی که سیستم رو ناپایدار کرده.
اگه این کارو کردی و بعد از نصب برنامه های جدید این کشکل به وجود اومده:
سعی کن برنامه هایی که تو این مدت نصب کردی رو پاک کنی اگه تعدادشون زیاد نیس.
اگه مشکلت حل نشد، احتمال بسیار زیاد با انجام wipe cache مشکلت برطرف خواهد شد.
قبل از wipe cache به پاک کردن برنامه هایی که تازه نصب کردی اقدام کن.

سجاد ص در تاریخ : 1393/1/18

سلام به همه دوستان ممنونم از راهنمایی های خوبتون من نوت 3 مدل 9005 گرفتم سفارش اروپا چون برای خاور میانه پیدا نکردم بعد که آوردم خونه خودش شروع کرد به آپ کردن الان کیت کت شده فقط 2 تا مشکل دارم یکی اینکه میشه منو هاشو فارسی کرد دوم اینکه قلم رو که در میارم اون صحفه برای نوشتن باز میشه خودش بسته میشه مینوسه متوقف شد بازم از همگی ممنونم اگر میشه راهنماییم کنید

amir - در تاریخ : 1393/1/18

فعلا که یکساله داره با قفل منطقه ای میفروشه ......
روشم با فونت درشت برچسب زده فقط قابل مصرف در فلان کشورها....
توضیح رسمی هم داده سیاست فروش منه برای جلوگیری از بازار سیاه و خاکستری....

در کمپانیشم گل که نگرفته هیچ کار و بارش هم سکه است.

ضمنا اگه شما تادحالا سیاست قفل منطقه ای ندیدی یا برات غیر قابل هضمه از چند سال پیش نوکیا و اچ تی سی و سونی تا بلک بری و آیفون ( آیفون کلا گوشی بدون قفل منطقه ای نداره.... خلق الله براش سرو دست میشکنن که با جیلبریک و غیر مجاز بتونن باهاش کار کنن ) و جدیدا سامسونگ دارن با قفل منطقه ای میفروشن.

هنوز هیچکدومشون در کارخونه اشون رو بابت قفل منطقه ای گل نگرفتن.

راجع به پاره آجر برای اونی که وارده ممکنه پاره آجر نشه برای کاربر عادی با امکانات و اطلاعات محدود قطعا یا پاره آجر میشه یا مجبوره نصف قیمت بفروشه به برادران موبایل فروش.

امیر ف در تاریخ : 1393/1/18

دوستان سلام
من میخوام این گوشی رو بخرم قیمتش فک کنم متعادل شده فقط 3-4 روز دارم تحقیق میکنم چند تا سوال برام پیش اومده ممنون میشم جواب بدین اول اینکه یعنی ابدیت نمیشه کرد درسته ؟ ورژن جدید اندروید بیخیال بشیم ؟
قلم این نوت از زبان فارسی پشتیبانی میکند ؟ منظور اس ام اس نوشتن نیست نت برداری است . جواب میده ؟
ویدئو که با فرمت 4k ضبط میشه تو tv و pc قابل پخش هستش /
در جمع 9005 بهتره یا 9000 ؟؟؟؟؟

far z در تاریخ : 1393/1/18

محسن عزیز...
کم فروشی و گرون فروشی از جمله مفاسد اقتصادی هستند که در همه جای دنیا امری زشت و غیرقانونی هست. با کمی مراجعه به عقل و وجدان این کارها بسیار ناشایست هست و نیازی نبود که وقت مراجع رو بگیری و برای یه همچین چیز واضحی ازشون نظرخواهی کنی.
-----------------------------------
اتفاقا همونطوری که امیرخان اشاره کردن تو چند پست پایینتر، فروش گوشی های اروپایی و طرف قراداد که قیمتشون بسیار کمتر از مدل های آنلاک میباشد، کاملا گرون فروشی حساب میشه.
شما قضیه رو برعکس فرض کردی.

far z در تاریخ : 1393/1/18

سلام کامبیز جان.
حرف شما کاملا درسته. خطرات احتمالی داره.
اما من با توجه به تحقیقاتی که کردم تو اکثر فروم ها به base یکسان رام ها اشاره کرده بودن.
منم دیدم رام خود من که فکر کنم مال عربستان بود و base xx داشت با رام روسیه و هند همخوانی داشت.
تو سایت موبایلستان هم این دو تا رام رو توصیه میکردن که نصب کنیم.
اما در خصوص اینکه آپدیت های اولیه برخی مشکلات رو داره، حق با شماس. هر چند این آپدیتی که من کردم حداقل باگ رو داره و اذیت کننده نیست به اون صورت. اما به اندازه جلی بین پایدار نیست.
منم به دلیل داشتن رام پرمصرف mk2 آپدیت کردم. میتونستم mj7 رو فلش بزنم. اما گفتم من که میخوام دستی فلش بزنم، بزار یه دفعه برم رو کیت کت. الانم دیگه راه برگشتی ندارم. اما در مجموع رام پایدار هست.
-------------------------------------
اما به دوستانی که تازه وارد هستن توصیه میکنم تا اومدن رام رسمی صبر کنن.

far z در تاریخ : 1393/1/18

من با توجه به اینکه فیلمبرداری 4k اصلا نیاز ندارم، بازهم 900 رو انتخاب میکنم.
تازه اطلاعاتم از اون موقع تا به حال خیلی بالاتر رفته و اینبار با اطمینان بیشتری انتخاب میکنم.

far z در تاریخ : 1393/1/18

مرسی امید جان. من اینو نمیدونستم که texture buffer توی 900 بزرگتره.
خیلی خوب هم توضیح دادی که نقش این بافر چیه.
چون اسم زیر لایک نمایش داده نمیشه آدم مجبور میشه یه کامنت بزاره و تشکر کنه.

far z در تاریخ : 1393/1/18

قابل توجه دوستانی که همیشه انتقاد میکردن نسبت به چیپ اگزینوس:
1.
سامسونگ از چیپ 5422 اگزینوس روی s5 استفاده کرده و همچون نوت 3 قراره اکثر کشورای آسیایی که شبکه 4g برا این کشورا به اون صورت رواج نداره، ارائه بشه.
عزیزانی که اگزینوس رو شکست خورده یا دارای مشکلات و ... میدونستن، باید این خبر رو بخونن.
تو بنچمارک آنتوتو این چیپ تونسته نمرات بسیار بالاتری از چیپ 801 کوالکام که روی s5 هست، به دست بیاره: http://www.gsmarena.com/antutu_4_scores_of_octacore_galaxy_s5_top_s801packing_s5-news-8237.php
به نظر میرسه که سامسونگ هشت هسته ای 5422 اگزینوس s5 خودشو رو حتی از 5420 روی نوت3 هم بهینه تر کرده.
2.
شرکت کوالکام سازنده چیپ های اسنپ دراگون از دو چیپ 64 بیتی با شماره های 810 و 808 پرده برداشت که قراره در گوشی های سال آینده {پرچم دار (810) و میان رده (808) } استفاده بشه.نکته بسیار جالب اینکه کوالکام از معماری قدیمی اسنپ دست کشیده و معماری 8 هسته ای جدید big.LITTLE برا 810 و 6 هسته ای big.LITTLE برا 808 که قبلا روی چیپ های سال 2013 اگزینوس شاهد بودیم رو استفاده کرده. به گفته منبع خبر، 810 تا 80% درصد نسبت به 801 که چهار هسته ای krait ، بازده بیشتری خواهد داشت.
قبلا بارها amir- گفته بود که تا کوالکام از معماری قدیمی خودش دست نکشه، رو به زوال حرکت خواهد کرد. مدیران کوالکام هم اینو به خوبی درک کرده بودن و این تغییرات رو به وجود آوردن.
منبع: http://www.gsmarena.com/qualcomm_unveils_snapdragon_810_and_808_64bit_chipsets-news-8241.php
-------------------------------------------------
خیلی جالبه برام. تا یکی میاد با من در مورد اگزینوس بحث میکنه، چند ساعت بعد خبری منتشر میشه که کاملا نظرات اون دوست عزیز رو نقض میکنه. این دومین بار که این اتفاق افتاد.
البته نه هر خبریا. خبرای موثق و مطمئن.
-------------------------------------------------
من برا دومین بار میگم: اگه بحثای تخصصی رو میخواین مطرح کنید، 2 تا منبع محکم به عنوان back up داشته باشین که اینطوری نظراتتون زیر سوال نره.
----------------------------------------------
در خدمتیم.

Hossein N در تاریخ : 1393/1/18

دوستان عزیز من بیش از 500 کامنت قبل و خوندم
ممنونم که شفاف سازی کردین درباره رام این گوشی غول
خالا میخواستم نظرتونو درباره فروشگاه های زیر بدونم
سپاسگزارم ار دوستای گلم
http://omdeh.net/product/Mobile/301/Samsung-Galaxy-Note-3-N9005---32GB

http://www.parsdigitall.com/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84/

http://www.alldigitall.ir/product/43922/Samsung-Galaxy-Note-3-N9005#page=1

alireza g در تاریخ : 1393/1/18

آقای حسن ...
گوشی سفارش اروپا گرفتی مبارکت باشه.ولی من خودم گوشی سفارش اروپا رو باقیمت سی صدتومن کمتر از گوشی xsi نمیگیرم.
داداش من آخه وقتی اون ... سامسونگ گفته ایها الناس هر گوشی رو تومنطقه مجاز خودش استفاده کنید [چرا] گوشی سفارش اروپا بگیرم که آره حسن گفت لاک نمیشه پس لاک نمیشه.
اگر از هر هزار نفر که گوشی سفارش اروپا میگیرن یه نفر گوشیش لاک شه واون تو باشی چی؟
راستی آدرست روهم بده تا از اون هزار نفر یه نفر گوشیش لاک شد بفرستیمش سراغت.
وقتی سامی گفته برای جلوگیری از قاچاق محصولات هر گوشی رو تومنطقه مجازش استفاده کنید بازم شما وچند نفر دیگه مطمئن وبه طور یقین میگین این گوشی ها لاک نمیشه؟؟؟

alireza g در تاریخ : 1393/1/18

فاطمه خانم گوشی s5معلوم نیست بعد از معرفی چه قیمتی خواهد داشت.
خود بنده هم تصمیم به خریدش داشتم ولی با یه کم تحقیق نوت رو برتر دیدم.و الان هم که دستمه خیلی گوشیه تاپیه.ومطمئن باشید که پشیمون نمیشی.
بازم برای آشنایی بیشتر کلیپ دیجی کالا تی وی درباره ی نوت رو ببینید.

حامدک + در تاریخ : 1393/1/18

امید گرامی و دوستان عزیز،اول اینکه بنده هیچ کالایی رو به کسی توصیه نمیکنم به این دلیل که چه از نظر سلیقه چه از نظر تفکر و کاربری و نیاز به یک وسیله یا کالا طرز فکرها با هم متفاوته،چه برسه به اینکه بخوام اصرار و تاکید کنم به این موضوع یا ضمانت کنم،آیا کسی میتونه حتی در مورد زندگی خودش و اتفاقاتی که ممکنه تا یکماه آینده برای خودش میافته چیزی رو ضمانت کنه؟!!! چه رسد به ضمانت یک کالا، پس نتیجتا آدم نباید مدام دنبال نقایص باشه،بنده فقط یک مطلب رو به دوستان عزیز عرض میکنم،کسانی که دو دل هستن و حواشی و حرف و حدیث ها روشون تاثیر میذاره و فکرشون رو درگیر میکنه در مورد یک کالا به هیچ عنوان نوت 3 نخرن و کلا برن یک برند رو یا مدلی رو انتخاب کنن که حرف و حدیث و حواشی نداره،هرچند بازم سراغ هرچیزی برید یه عده پیدا میشن که 4تا ایراد روی اون بذارن،پس کلا قید گوشی هوشمند رو بزنید،اما در مورد رفتن به تعمیرگاه و پرس و جو کردن،امید گرامی هر جایی که شما بری انواع برند و مدل گوشیها هستند که به دلایل مختلف دچار نقص و ایراد شدن این که علت نمیشه،اگه اینطور بخواییم در نظر بگیریم کلا باید قید هرچیز الکترونیکی رو بزنیم هرچند من چه در سایتهای مختلف و چه اطراف خودم خیلی به این مورد بر نخوردم،اما یک چیزی که خیلی برای من جالبه اینه که تا کسی میاد اینجا و میگه گوشی من فقل نشده فورا بهش برچسب فروشنده بودن میزنن،بنده آیا تا حالا به کسی توصیه کردم کالایی رو بخره؟ آدرس محل یا فروشگاهی رو اعلام کردم خدای نکرده!!من فقط اون چیزی رو که در مورد گوشی خودم اتفاق افتاده دارم میگم و لاغیر،مساله دوم اینکه یه نفر میگه گوشی من لاک نشده یه عده میگن روت شده،بازم یکی دیگه میگه رام نصب کردم لاک نشده بازم میفرمایند آپدیت رسمی نیست و با اپدیت رسمی لاک میشه،باز میگیم آپدیت رسمی شده و لاک نشده میفرمایید بعدا این اتفاق خواهد افتاد،حالا من از شما یه خواهش دارم،شما لطف بفرما و ضمانت کن که این گوشی فقل میشه و آدرس و شماره تلفنت رو به دوستانی که مدل اروپا خریده بودن و به خاطر این اصراری که شما مبنی بر قفل شدن این گوشی داشتید بردن و با ضرر فروختن یا پس دادن اعلام کنید که اگه گوشی قفل نشد بعدا خدمت شما بیان و خسارتشون رو بگیرن، حالا من نمیگم که خدای نکرده شما یا کسانی که اصرار دارند حتما دوستان یه مدل خاص رو بگیرن فروشنده هستن،چون این میشه تهمت و من همچین دینی رو برای خودم نمیارم،اما در کل خوب هستش که شما و سایر دوستان هم بیطرف باشید نسبت به هر قضیه ای و اینقدر با اطمینان اصرار بر تحمیل تفکر خودتون نکنید در حالیکه شما این مدل گوشی رو هم ندارید و فقط طبق شنیده ها دارید میفرمایید در حالیکه من این مدل رو دارم و طبق تجربه خودم دارم عرض میکنم،بنده از همین جا اعلام میکنم مجددا،کسانی که گوشی نوت 3 از هر نوعی میخوان بگیرن و خیلی به حرف و حدیث و حواشی اهمیت میدن به هیچ وجه اینکارو نکنن، ،و کسانی هم که خریدن و گوشیشون روت نشده و دستکاری نشده،مجددا عرض میکنم دستکاری نشده چه نرم افزاری چه سخت افزاری،و تحت امتیاز شبکه ی مخابراتی هم نیست،برن و ازش لذت ببرن و اینقدر نگران نباشن،بازهم تکرار میکنم دوستانی که خریدن ،و اونایی که نخریدن به هیچ عنوان نرن بگیرن و تازه یادشون بیوفته باید دقت میکردن و بیان اینجا مدام اظهار نگرانی کنن،دوستان نگران برن یه برند یا مدل بی حاشیه بگیرن و خیال خودشون رو راحت کنن ،خدا رو شکر اینقدر گوشی هوشمند سطح بالا هم توی بازار موجود هست که دست هر کسی رو برای تنوع در انتخاب باز میذاره.
پیروز باشید.

شهداد ت در تاریخ : 1393/1/18

امید من باید از شما تشکر کنم که لطف میکنی و به تمام سوالها جواب میدی.منم دیگه بیخیال اپدیت میشم.این عاقلانه ترین کاری هست که به فکرم میرسه.

seyed mohamad B در تاریخ : 1393/1/18

یچیزی رو من متوجه نشدم
بعضیا از نسخه ی بین الملل نام بردن
نسخه بین الملل چیه؟ چجوری باید تشخیصش داد؟

Bardia F در تاریخ : 1393/1/18

میدونم دوست عزیز. من اس 5 و 5 اس رو قاطی نکردم. اونو گفتم چون تو کامنتها، کسی بهت توصیه کرده بود ایفون بگیری!
بهر حال، به نظر من اس 5 گرچه ارزش انتظار داره و گوشی خیلی خوبیه و مطمئنا رقیب سرسخت خیلی فلگشیپهای 2014 است، اما اول اینکه هنوز به مرحله فروش نرسیده و معلوم نیست کی بیاد به کشور ما و قیمتش واقعی بشه.
نکته دوم اینه که اندازه مناسب صفحه نمایش نوت3 و قلم مفیدش این دستگاه رو برای کارهای کسی که در حال درس و مشق و مطالعه و تحقیق و ... ست مناسب تر میکنه.
البته این نظر منه شما میتونی منتظر اس 5 که حتما از بهترینهاست باشی!

Omid 3 در تاریخ : 1393/1/18

در تاریخ 24بهمن تذکر داده شد مشخصات اشتباه رو اصلاح کنند که متاسفانه دیجی کالا به نظرات کاربرانش هم توجه لازم را نشان نمیده. چون میدونه کاربرانی که اونجا دارن نظر میدن اکثرا افراد عادی هستند. با اینکه من کل نظرات کاربران دیجی کالا در بخش 900و9005 را قبلا خوانده بودم پیشنهاد نمیکنم کسی برای این کار وقت بزاره چون واقعا نظرات تخصصی کمه.
سعی کنید همیشه برای مقایسه جدول مشخصات گوشیها از سایت GSMARENA.COM استفاده کنید.
بله، منظورم همان پست بود که در بخشی از برتریهای 900 این جمله آورده شده:
"جی پی یو ۶ هسته ۶۰۰ مگاهرتز ( در برابر جی پی یو ۴ هسته ۴۵۰ مگاهرتز آدرنو )"
که انتظار داشتم با خوندن این جمله متوجه متفاوت بودن پردازنده گرافیکی دو گوشی شده باشید.
در مورد سرعت 3D این دو پردازنده میخوام توضیحاتی بدم که قبلش باید بگم "texture buffer" چیست:
تکستچر بافر یا حافظه بافت را با مثالی توضیح میدهم:
فرض کنید در محیط برنامه سه بعدی میخواهید تصویری از کره زمین را نمایش دهید.
ابتدا باید نقطه‌ای از فضا را به عنوان مرکز یک کره‌ معرفی کنید.
سپس شعاع این کره را اعلام نمایید.
حالا باید فایل تصویری را که نقشه قاره‌ها است، به برنامه معرفی کنید تا روی کره بچسباند.
فایل تصویر قاره‌ها که به عنوان بافت کره معرفی میشود، texture است.
پس از عمل Render (پردازش تصویر)، کره زمین را خواهید دید.
در برنامه‌های فیلمسازی، عمل Render پس از اتمام کار فیلمساز انجام میشود که ممکن است محاسبات کامپیوتر برای ساخت تصویر، چند ثانیه تا چند ماه! بطول بیانجامد.
اما در بازیها، باید همزمان با بازی و حرکات شما عمل Render بصورت RealTime انجام شود.
در حالت فیلمسازی، چون سرعت دیدن خروجی کار، مهم نیست و کیفیت مهم است، تصاویر texture از روی هارددیسک خوانده میشود.
اما در حالت بازیها، چون باید همزمان با بازی شما، تصاویر سه‌بعدی پردازش شوند، تصاویر texture هر یک بر روی حافظه‌هایی به نام texture buffer قرار میگیرند.
معمولا اندازه texture buffer کوچکتر از ابعاد و حجم تصویر اصلی است تا امکان پردازش RealTime باشد.
ابعاد این حافظه در پردازنده گرافیکی گوشی 9005 کوچکتر از گوشی 900 است که معایب و مزایای خود را دارد.
ایراد کوچک بودن این حافظه، افت کیفیت بافتهای اشیاء در محیط سه بعدی است.
مزیت کوچک بودن این حافظه، پردازش سریعتر در محیط سه بعدی است.
برای همین تصاویر سه بعدی پردازنده گوشی 900، دارای جزئیات بیشتر است، اما با توجه به 6 هسته‌ای بودن Mali با کلاک 600 در برابر Aderno که با 4 هسته روی کلاک 450 کار میکنه، میشه نتیجه گرفت که جزئیات بیشتر تصاویر سه بعدی گوشی 900، خیلی موجب کندتر شدن آن، در پردازش تصاویر سه بعدی با کیفیت بالاتر از 9005، نخواهد شد.
که این میزان کندتر شدن، از سقف گرافیک و پردازش مورد نیاز برای تصاویر سه بعدی فولHD با نوسازی 60 قاب در ثانیه (ماکزیمم توانایی LED نوت3 در هر دو مدل)، پایین تر نیست.
فکر کنم این مطالب با بنچمارکی که لینک گذاشتین منافاتی نداشته باشه، فقط اونجا اعتراف نکرده که در بنچمارک GL، تکستچر بافر مالی چقدر بزرگتر از آدرنو است.
من یه بحثی با amir- خان داشتم که تصور میکنم بتوان به شکل نرم‌افزاری فیلمبرداری 4K را بر روی 900 فعال کرد. اگر اینطور بشه (و مابه‌التفاوت زیادی نخوان) 9005 را رد میکنم و 900 میگیرم.
در مورد نکات خرید 900 هم اگر من باشم همان 6 مورد خرید 9005 را رعایت میکنم (گرچه اساتید خیلی روی این موضوع حساس نیستند). فقط به جای XSI میشه XSG و به جای وارانتی 0x0 میشه 0 خالی.

seyed mohamad B در تاریخ : 1393/1/18

شرمنده آقا امید که من دوباره مزاحم میشم
شما گفتید: " بهت پیشنهاد میکنم که اگر اهل نصب رامهای کاستوم نیستی و به فیلمبرداری 4K احتیاج نداری، 900 بخر، نه 9005 "
اهل نصب رام کاستوم نیستم، البته فیلمبرداری 4K چیز بسیار عالی و خوبیه ولی می تونم از خیرش بگذرم
مشکل من بیشتر روی سخت افزارشونه.
می شه دوباره بفرمایید چرا همچنان Exynos 5 Octa 5420 رو بهتر از Qualcomm Snapdragon 800 می دونید؟
می شه دوباره نظرتون رو درباره GPU این دو گوشی بفرمایید؟
و می شه دوباره بفرمایید که آیا وجود چیپ ست Exynos در کنار یک CPU هشت هسته ای که باید مدام مشغول لگ کردن بین چهار هسته باشه در مدل 900 باعث: 1)گرمای بیش از حد دستگاه 2)شارژ دهی ضعیفتر نسبت مدل 9005 نمیشه؟
می شه دوباره بفرمایید که آیا دیر عرضه شدن آپدیت ها برای 900 نسبت به 9005 مشکل کوچیکیه؟
_______________________________
(حرف هام بر اساس شنیده هام بود و امیدوارم یک جانبه صحبت نکرده باشم، بهرحال من توی همین هفته میخوام بخرم یکی از این دو مدل رو و جواب سوالات بالا توی انتخابم قطعا حرف اول رو میزنه)

amir - در تاریخ : 1393/1/18

دوست عزیز اگر نگران منافع مصرف کننده و چاپیده نشدنش هستی بهتره به این موضوع اشاره کنی گوشی قفل شده منطقه خاص قیمتش نسبت به اینترنشنال حداقل ۲۰۰ دلار کمتره.
راجع به مدلهای سفارش اپراتوری( مثل 900w8- 900a...900t....900v و امثالهم که همگی ۹۰۰۵ سفارش اپراتوری هستن ) آنلاک شده قیمتش نصف مدل اینترنشناله.....
ولی این حضرات توی بازار ما هم قیمت بین المللی میفروشن....

شما اگر با هر شرایطی غیر از شرایط بالا گوشی سفارش اروپا خریدی حداقل به همون اندازه کلاه سرت رفته.
نمیدونم توجیه شما برای خرید ناموفق چیه نمیخوام هم بدونم ولی لطف کن تجربه خرید اینفرمی خودت رو برای بقیه توصیه نکن و تعمیم نده ..... به هر دلیلی میخوای خودت رو توجیه کنی اسم جلوگیری از چاپیده شدن مشتری روش نگذار!
من ۹۰۰۵ سفارش قبرس و یونان رو اونموقع که هنوز وارد ایران نشده بود و نوت ۳ کلا یه گوشی جدید با قیمتای فضایی محسوب میشد قبرس خریدم ۵۵۰ دلار.
همون موقع اینترنشنالش ۸۰۰ دلار بود .( نمایندگی فروش اونجا هم برعکس کاسبای منافع طلب ما دقیقا توضیح داد فرقشون چیه و اینی که ۵۵۰ دلاره خارج از منطقه مجاز احتمال داره قفل بشه توی فاکتور قید کرد از من خریدار هم امضا گرفت با اشراف به تمام این موارد گوشی رو خریدم و از خودش سلب مسئولیت کرد )
توی ایران یکماه بعدش سفارش اروپا و روت شده رو میفروختن ۲۸۰۰ یعنی بیشتر از ۹۰۰ دلار!

بجای اینکه مشتری شاکی باشه تازه بعد از ۶ ماه میاد این کلاه برداری کسبه رو توجیه هم میکنه....

- A در تاریخ : 1393/1/18

سلام ، اول از همه از دوستان عزیز (امیر ، امید ، کامبیز، علیرضا ، فرزاد ، بردیا و ...) بابت پست های مفید ، و ارائه تجربیاتشون ، بسیار ممنونم
من 1ماهه که دارم روی این گوشی و امکاناتشو نحوه خریدشو ... بررسی میکنم ، تمام این 3331نظر (تا الان ) رو هم خوندم
باتوجه به اینکه من تمام موارد و پست های شما عزیزانو کامل خوندم و از طرفی برای اینکه شما هم زحمت تایپ زیاد رو نکشید از شما دوستان (به ویژه دوستانی که بالا نام بردم) میخوام مورد زیر رو فقط با یک جمله "من باشم مورد اول رو میخرم یا "مورد دوم رو هرچند با قیمت بالاتر میخرم " یا "منتظر مورد دوم با قیمت بهتر میمونم" جواب بدید (فرض کنید قطعا قصد خرید N9005 رو دارید )

یکی از آشناها این مدلو از اونور آورده ، که 1.سفارش خاورمیانست و پشته جعبه هم عربی نویس هست 2.رام عربستان روش هست 3. روی جعبش 3 برچسب هست (الف:نام کشورهای خاورمیانه از جمله ایران ب:برچسب Don't Accept ... ج:برچسب مربوط به رام با 3حرف انتهایی KSA) پشت جعبه بالای 32گیگ هم با توجه به رامش 4G نوشته شده ، با توجه به اینکه گوشی پلمپ هست قاعدتا تست ناکس وارانتی و ... رو نمیشه انجام داد اما اونارو هم به صورت دیفالت اوکی در نظر میگیریم، قیمت این مورد هم 1700 هست
از طرفی سفارش امارات با رام بین المللی XSI ،رو در مشهد گیر نیاوردم،در فروشگاه های اینترنتی هم ارزونترین مورد پروموبایل هست که 1850 میده

با همه این تفاسیر اگر شما جای بنده بودید چه میکردید (نهایت تا آخر فروردین میتونم صبر کنم اما طبیعتا دوست دارم زودتر بگیرم)، ضمنا بازم میگم برای اینکه شما دوستان زحمت تایپ زیاد رو نکشید خواستم یکی از 3جمله بالارو بگید وگرنه اگر احساس میکنید نیاز به توضیح هست ...

پیشاپیش ممنون و سپاسگزار بابت پاسختون

hosein h در تاریخ : 1393/1/18

سلام دوستان عزیز
با این که میدونم کمی این سوال ناراحت کننده اس چون بارها و بارها جواب این سوال را دادید
آیا خرید n9005 با رام خاورمیانه بهتره یا n9000؟
آیا رام خاورمیانه n9005 مشکل لاک شدن داره؟
مگه خود سامسونگ ننوشته که این گوشی(n9005) با سیم کارتای ایران کار میده؟
بدون تعارض شخصی و در نظر گرفتن گوشی فعلیتون بگید کدوم نمونه بهتره؟
الان من n90005 با رام خاورمیانه بگیرم یا n9000?
همگی هم خسته نباشید

amir - در تاریخ : 1393/1/18

دوست عزیز

شما یا تصاویر بنچمارکی که دیدی رو قبول داری که میتونی بری کمک و راهنمایی هم از همونا بگیری....
یا اینجا و اشخاصی که اسم بردی رو قبول داری که اونوقت نمیشه از اینوریا ادوایز بگیری با عکس اونوریا بخوای تجزیه و تحلیلش کنی.

توی کامنتهای من چند تا منبع از تستهای بنچ پایدار که روی هر دو مدل گرفته شده هست.
اونجا نگاه کنی بنچهایی که ۹۰۰۵ زده در حد نوت ۲ هم نیست.
مدل ۹۰۰ داره بنچ ۹۰۰ تا ۹۵۰ هزار میده....نوت ۲ ۷۰۰ تا ۷۵۰ هزار ...۹۰۰۵ بهتر از ۵۰۰ هزار نداده !
یعنی تقریبا نصف ۹۰۰ !
باضافه اینکه هر کدوم از سازندگان که از اسنپ ۸۰۰ و مشتقاتش استفاده کردن از سامسونگ و اچ تی سی تا بقیه یا قضیه تقلب و تیچ لیست برای برنامه های روتین بنچمارک رو توی بیس رامشون آوردن یا اعداد خروجیشون نسبت به رقبا پایین تر بود ( انتوتو معمولی برای ۹۰۰۵ حدود ۳۶۰۰۰ بنچ میده . انتوتو ایکس که همون برنامه قبلیه فقط اسمش توی لیست تیچ نیست میرسه به ۲۷۰۰۰ تا ۲۹۰۰۰ ! )

اگر میشد یک معماری قدیمی چند ساله بوسیله بازی با کلاک و امکانات جنبی شبیه به معماری های جدید عمل کنه بقیه سازندگان مریض نبودن یا پولشون زیادی نکرده بود ۶ ماه یکبار معماریهاشون رو تغییر بدن .

نهایتا خود دانید میتونید معماری قدیمی و پرمصرف و بدون پایداری رو انتخاب کنید و به اعداد ظاهریش خوش باشید.
میتونید هم معماری جدیدتر و کم مصرف با پایداری رو داشته باشید و ازش استفاده عملی و روزمره ببرید.

amir - در تاریخ : 1393/1/18

دوست عزیز وقتی آدم بحث تخصصی میکنه که حداقل با اصطلاحات اولیه آشنایی داشته باشه!

من نمیدونم پهنای باند ۲.۳ پردازنده اختراع چه کسیه ؟
در زمینه سرعت پردازنده کلاک داره و اسکیلر.
حاصلضرب کلاک در اسکیلر در تعداد هسته تعیین کننده قدرت پردازشی پردازنده است ( بر خلاف تصور شما عدد حاصل از این ضرب برای اگزیناس بالاتر از اسنپ ۸۰۰ میشه ضمن اینکه اگزیناس پایداری داره و میتونه طولانی مدت روی حداکثرهاش بمونه اسنپ ۸۰۰ پایداری نداره بخاطر مساله گرما ۱۰-۱۵ ثانیه بیشتر روی حداکثرهاش نمیمونه ... وقتی گرم شد سرعت عملیش حداقل ۴۰٪ کمتر از اگزیناسه)

پهنای باند اصطلاحیه که برای رم استفاده میشه و نتیجه عرض درگاه داده در سرعت خوندن و نوشتن رمه.
جهت اطلاعات پهنای باند رم اگزیناس ۵۴۲۰ حدود ۱۵ گیگابیت بر ثانیه و مال اسنپ دراگون ۸۰۰ حدود ۱۲.۵ گیگابیت بر ثانیه است . یعنی دقیقا خلاف نظر شما.
قیمت تمام شده و بقیه موارد هم قبلا چند بار توضیح داده شده .... تشادفا همه چیز خلاف نظر شماست.

لطفا در مورد موضوعاتی که ازشون اطلاع ندارید بر مبنای حدس و گمان نظر ندید.

far z در تاریخ : 1393/1/18

خب که این طور. لطفا موارد زیر رو توضیح بده:
9005 پهنای 2.3 داره. پهنا یعنی چی؟
میشه ساختار پردازشگر و عوامل تعیین کننده در سرعت یک پردازنده رو نام ببرید؟ اگه میشه دلیل وجود چند هسته رو هم توضیح بدین. و از روی همین نکات، دلیل ضعیف بودن اگزینوس به اسنپ رو توضیح بدید.
شما چه آزمایش هایی رو روی 900 انجام دادی و از روی اونا نتیجه گرفتی که 900 خیلی کم از هسته 1.9 خودش استفاده میکنه؟ اگه لطف کنی کمی در مورد ساختار پردازنده اگزینوس هم توضیح بده. (میخوام یاد بگیرم)
شما از رو چه سند ومدرکی اعلام میکنی که چیپ اگزینوس، ارزونتر از اسنپ در میاد؟
مردم کشورهای جهان سوم رو بی اطلاع اعلام میکنی که با شنیدن 8 هسته ای فریب میخورن. یعنی ما الا بی اطلاع و فریب خورده هستیم و شما مطلع و باهوش؟ نکنه شما تو جهان دیگه ای زندگی میکنی و تو ایران نیستی؟
لطفا اگه وارد توضیح موارد تخصصی میشی، کامل بگو. شده دو تا پست بلند هم بزار ولی کامل کن مطلبتو.
----------------------------------------------------
من وقتی میگم شنیدم با آپدیت قفل میشه منظورم این بود که نشنیدم گوشی ای که روش سیم کارت انداختن و کار میکنه، یهو و بدون انجام هیچ کاری قفل بشه. اما شنیدم با آپدیت قفل میشه. چرا؟ چون من وقتی سه ماه پیش برا خرید نوت 3 رفته بودم و فروشنده که دوستم بود بهم گفت 9005 نمیارم چون همه اینا رجیستر شده. میگفت قبلا فروخته بودم و اکثرا مشتریها برمیگردوندن که چرا گوشیشون قفل شده. یه چند تا هم داشت که گفت صلاح نمیدونم بهت بدم. رو همین حساب و با راهنمایی هایی که امیر عزیز در مورد 900 کرده بود، همینو انتخاب کردم.
خودم هم یک بار به این مسئله برای یکی از آشنایان روبرو شدم و تو چند پست بالاتر توضیح دادم.
گوشی رو دستکاری میکنن و مجددا رجیستر میکنن تا با سیم کارت ایران سازگار بشه. حالا همین گوشی وقتی میخواد آپدیت بگیره، قفل میشه.
میشه بفرمایین تا حالا چند مدل 9005 غیرخاورمیانه ای رو از نزدیک بررسی و آپدیت کردی و مشکلی از بابت قفل شدن تو اونا به وجود نیومده؟
اتفاقا اگه از باب بی اطلاعی باشه، خیلیا از رو همین بی اطلاعی اسنپ رو جوری قدرتمند میدونن که اصلا نمیخوان در مورد چیزای دیگه تحقیق کنن. و این مختص اینجا نیس. تو کشورهای دیگه به قول شما غیر جهان سومی هم هست.
---------------------------------------
من خیلی عذر میخوام که این حرفو میزنم. با نگاهی به همین کامنت شما میشه اشکالات فراوانی ازش بیرون کشید.
مثلا: شما میگی من نمیدونم جریان این برچسب چیه اما این جریان لاک شدن مسئله خاصی نیست. یه جا دیگه میگین احتمال لاک شدن در حد صفره و برا از بین بردن همین حد صفر گوشی رو دستکاری میکنن.
حرفایی که زدین همدیگه رو نقض میکنن. چرا؟ برا این که اولا شما جریان قفل منطقه ای رو ازش بی اطلاعی اما با اطمینان میگی مسئله خاصی نیست. دوباره میای یه احتمال نزدیک به صفر براش قائل میشی و دستکاریه گوشی رو توجیح میکنی.
-------------------------------------
قبل از ارسال هر نظری لطف کن تا اونجایی که میتونی برای اداعاهات دلیل و مدرک محکم جمع کنی که وارد توجیحات نشی.
منتظرم با دلیل محکم همه موارد بالا رو توضیح بدی.

محسن ر در تاریخ : 1393/1/18

یعنی گوشی فرضا قفل بشه که نمیشه تبدیل به پاره آجر میشه و باید انداختش دور؟!!!!!!!!!!!!
اونوقت باید سامسونگ دره کمپانیشو تخته بگیره که!!!

کامبیز s در تاریخ : 1393/1/18

دوستان .یه مطلب هم من بگم البته تکرار شده ولی لازم دونستم تاکید کنم
دوستان تمام این پست ها و اطلاع رسانی ها فقط برای این بود که دوستانی که به هر دلیل از مدل 9005 خوششون میاد سعی کنن مدل مناسب و مربوط به منطقه خودشون رو خریداری کنن تا بعدا به مشکل برنخورن
متاسفانه بعضی از دوستان که گوشی غیر مرتبت با ایران گرفتن و خوشبختانه با اپدیت لاک سیم کارت نشدن الان تبلیغ میگنن که مثلا سامسونگ بیخیال قفل منطقهای شده ..
این رو بگم تا الان هیچ بیانیه رسمی سامسونگ بر این مبنا نداده و ذکر اینکه گوشی دوستان قفل نشده دلیل نداره کسانیکه مدل 9005 می خوان بخرن برن مدلهای غیر مرتبت با ایران رو بخرن ..همچنان به تمام دوستان توصیه میشه اگه مدل 9005 رو می خوان بخرن باید سفارش امارات یا عربستان باشه و در صورت خرید مدلهای مربوط به اروپا .امریکا و یا هر جا بجز امارات وعربستان ریسک بالای داره که بعدا به مشکل قفل بربخورن ...پس تا اطلاع ثانوی فقط مدل امارات و عربستان منطقه مجاز ایران شناخته میشه

محسن ر در تاریخ : 1393/1/18

احسن بر تفکر مترقی شما.
این هم یک سیاست از جانب بعضی از فروشنده هاست که مدل اروپایی اگه بیارن باید پایینتر بدن ولی وقتی خاورمیانه میارن که براشون به همون قیمت اروپایی در میاد گرونتر به مردم میدن.
من از دفتر سه نفر از مراجع اعظام تقلید تلفنی پرسیدم که فرمودن این کار شرعا حرامه و کم فروشی محسوب میشه.
پس بیاید حرفی نزنیم که نتونیم در قیامت جواب گو باشیم.

کامبیز s در تاریخ : 1393/1/18

با سلام
مدل 900 قفل سیم کارت منطقه ای نداره
ولی در رابطه با اینکه رام یه منطقه دیگه بجز رام خودت رو بریزی این کار اصولی نیست و احتمال بوجود امدن مشکلاتی بعد از این کار وجود داره که شانسی است و البته بستگی به رام خودت و رام اون منطقه دیگه که نصب میکنی هم داره مثلا رام XSGمدل 900 چون بین اللملی است (البته الان اگه نگاه کنید مربوط به امارات نوشته است ولی ابتدا این رام براساس نامشخص بود و بین اللملی بود که بعدا به اسم امارات زدنش )معمولا با رام مناطق دیگه هم خونی خوبی داره ..ولی بطور کلی بهتره صبر کنی تا رام مربوط به منطقه خودت ارائه بشه و حسنش اینه وقتی دیر اپدیت رام یه منطقه معرفی میشه وقتی معرفی شد معمولا مشکلات رام جدید رو نداره و مشکلاتش رو شرکت حل کرده
مثل همین کیت کت که مناطقی که زود اپدیتش رو گرفتن دچار مشکلات عدیدهای بودن چه از نظر مدت زمان شارژ یا مشکلات وای فای ولی الان اکثر مشکلاتش رفع شده .پس خیلی عجله کردن به ضرر آدم تموم میشه و با کمی صبر کردن میشه از کنار خیلی از مشکلات به راحتی رد شد

کامبیز s در تاریخ : 1393/1/18

با سلام
مهسا خانوم مدل 900 هم باید توجهاتی کرد اما من دیدم اکثرXSGبودن که یعنی سفارش امارات هستن و رام اونا هم بین اللملی است
توجهات تو 900 .شامل 1- عرب نویسی کارتن
2- توجه به IMEIپشت گوشی و کارتن و داخل گوشی
3- ورود به دانلودینگ مود بوسیله روش قبلی که 3 کلید هوم .پاور .ولوم با هم گرفته میشه که البته اینجا فقط یه مورد است که باید 0 باشه (تو مدل 9005 دو مورد است که باید 0 باشه )
4- کنترل قسمتهای سخت افزاری بوسیله همون کد قبلی *#0*#
5-البته تو این مدل هم قفل سیم کارت منطقهای وجود نداره چون رام بین اللملی است و در پرانتز هم بگم گویا اصلا این مدل قفل سیم کارت منطقه ای نداره .ولی مدل XSGبا خیال راحت باشین که قفل نداره
کلا مشکلات تو خرید 900 خیلی کمتر از 9005 است
اینم بگم همین چند روز قبل برای یکی از دوستانم از مغازه براحتی مدل 9005 با رام عربستان پیدا کردم که هیچ مشکلی نداشت .فکر کنم جدیدا این مدل 9005 با رام XSIتو بازار بیشتر شده چون قبلا اصلا نبود اما من خودم چند روز قبل به راحتی تو بازار پیدا کردم
اما جواب سئوال دوم هم بگم دوست گرامی در عمل و برای کاربر این دو مدل تفاوت معنی داری ندارن پس خیلی نگران فرق این دو نباشید و البته درسته به ظاهر 900 سرعت بیشتری و استیبیلیتی بهتری داره ولی در عمل شما فرق محسوس با 9005 نمیبینید
من خودم بطور احساسی 9005 خوشم میاد ولی 900 هم فرقی نداره و 9005 فقط فیلم برداری 4 Kاضافه بر900 داره که الحق تفاوت فیلم برداری اون با فول HDمشخص است ولی بازم میگم خیلی تفاوت ندارن و قابل چشم پوشی هستن و اگه قصد خرید نوت 3 دارین زیاد در بند مدل 900 یا 9005 نباشین هر کدوم که بدلتون بیشتر میشینه همون رو انتخاب کنین
فقط اون 6 مورد رو قبل خرید 9005 توجه کنید و اگه تونستید مدل امارات رو بگیرین ولی مدل عربستان یا همون خاورمیانه هم اگه 6 مورد توش صدق میکنه فرقی با امارات نداره ..
من الان اگه بخوام مجدد گوشی بگیرم نوت3 رو انتخاب میکنم چون واقعا گوشی همه چیز تمومی است .بخصوص برای خانمها عالی است چون مشکل حمل و نقل اونم ندارن

Mahdi T در تاریخ : 1393/1/18

سلام دوستان خوبم امید وارم خسته نباشید....میخواستم یه سوال بپرسم من n9005 اروپا رو دو ماهی هست که خریدم و اوایل خیلی راضی بودم ازش اما الان بعد حدودا دو هفته یه مقداری هنگی داره و من اصلا این توقع از این گوشی نداشتم میخواستم بدونم ایا راحی هست؟؟؟؟؟لطفا کمک کنید مرسی

مهسا ا در تاریخ : 1393/1/17

خیلی خیلی ممنون. تقصیر دیجی کالا هست دیگه!!!! توی این لینکی که زیر دادم برید، نوع GPU در هر دو مدل رو Adreno 330 زده!
http://www.digikala.com/Compare/DKP-21070/DKP-21071/
در ضمن، اون جواب به آقا حامد که نقل قول از آقا امیر بود رو می فرمائید؟
اون که تنها برای پردازنده اصلی دلیل آوردن مبنی بر قدرتمند تر بودن اگزینوس. اما در مورد GPU چیزی نفرمودن. در لینک زیر هم یه مقایسه بین پردازنده موجوده مشاهده کنید:
http://geekaphone.com/compare/Samsung-Galaxy-Note-3-vs-Samsung-Galaxy-Note-3-LTE-N9005
توی بخش Processor رو مشاهده کنید.
[نمیدونم چرا حرف های شما و آقا امیر دقیقا مخالف همه بنچ مارک هائی هست که من تا به حال دیدم!]
فقط مثل اون پست آقا کامبیز که 6 مورد برای خرید n9005 شرح داده بودن، پستی برای n9000 وجود نداره؟
در ضمن، آقا فرزاد فرمودن که هنوز هیچ آپدیتی برای مدل خاورمیانه ای نیومده! این موضوعش چیه؟ یعنی کسائی که رام xsi دارن آپدیت براشون نیومده؟
در ضمن، اگه خود شما برمیگشتی عقب، بدون تعصب کدوم مدل رو انتخاب می کردید؟ چون الان شرایطی برام پیش اومده میتونم n9005 مدل مورد نظر رو به راحتی تهیه کنم.

حسن پ در تاریخ : 1393/1/17

مطمینا هیچ مشکلی پیش نمیاد یه گوشی که این حرفها رو نداره . مردم رو نترسونین و کاری نکنین یه عده برا فروشه گوشی با مبالغ بالاتر مصرف کننده رو بچاپن.

حسن پ در تاریخ : 1393/1/17

منم همینو دقیقا گفتم برای گوشیه منم هیچ مشکلی پیش نیومد با آپدیت ! اما بعضی از دوستان دقیقا سه ماهه دارن به این موضوع آب و تاب میدن نمیدونم چرا؟؟؟؟؟؟

حسن پ در تاریخ : 1393/1/17

سلام دوست عزیز این مورد معمولا برای گوشیهایی پیش میاد که سفارش اروپا هستن و زبان فارسی دانلود شده براش و تو تایپ فارسی این مورد پیش میاد گوشی خودمم همینطوره اصلا نگران نباشید برنامه go sms pro رو از بازار بگبر نصب کن خیلی خوبه کاربردی هم هست مشکلت حل میشه.

محمود ک در تاریخ : 1393/1/17

دوستان عزیز سلام . به نظرم برای اینکه مطمئن بشیم که گوشی سفارش اروپا در ایران بلوک نمیشه بهتره یه ایمیل به خود کمپانی سامسونگ بزنیم و سوال کنیم و همه رو از این شک و شبه در بیاریم. یکی که انگلیسیش خوبه آستین بالا بزنه. منتظریم

Bardia F در تاریخ : 1393/1/17

احتمالا input mode گوشی روی unicode یا gsm alphabet تنظیم شده. باید روی automatic باشه!
برو تو ستینگ messages بعد ازون بالا sms/mms رو باز کن. بعد، از تو قسمت input mode، گزینه automatic رو تیک بزن.

معصومه ک در تاریخ : 1393/1/17

سلام
فروشگاه مرکزی مایکروتل n9005 سفارش خاورمیانه رو به گارانتی مایکروتل 2.800.000 میاره تا آخر ماه، از طرفی alldigital همین الان گوشی رو به قیمت 1.675.000 به فروش گذاشته تفاوتش اینه که گارانتی نداره و معلوم نیش سفارش خاورمیانه شو داشته باشه (ذکر کرده گوشیاش آنلاک فکتوریه ، سفارش خاورمیانه که آنلاک شدن لازم نداره) به نظرتون ارزششو داره 400 بیشتر بدم و از مایکروتل خرید کنم یا نه؟ ممنون از وقتی که میذارید.

Bardia F در تاریخ : 1393/1/17

دوست عزیز کی گفته اگه یه نفر از امارات نوت 3 بخره بعد بره امریکا یا بر عکس، دیگه گوشیش کار نمیکنه؟!
اتفاقا اگر کامنتهای قدیمی تر رو راجع به لاک و انلاک خونده باشی، یکی از راه های انلاک این گوشی ها همینه! یعنی اگر گوشی بار اول در کشور مبدا و با سیمکارت مربوط به همون کشور (اونایی که اسمشون رو جعبه هست) راه اندازی بشه، انلاک میشه و بعد ازون با سیم هر کشور دیگه ای و در هر منطقه دیگه ای کار میکنه و لاک نمیشه!
مورد بعدی که راجع به تعداد شاخه های شارژر اشاره کردی باید عرض کنم اخه اینم شد استدلال؟! این چه ربطی به اصل یا معمولی بودن شارژر و گوشی داره؟ یعنی میفرمایین هرچه شاخه های شارژرمون بیشتر باشه، اصل تره؟ و دوشاخه ایها معمولی ترن؟!!!
این تفاوت شارژر ها دقیقا نشون میده که مدلهای متفاوت این گوشیها برای مناطق مختلف در نظر گرفته شدن. چون پریز برق کشورهای اروپایی معمولا سه حفره ای هستن، شارژری هم که تو جعبه مدل سفارشی این کشورها موجوده سه شاخه ست. برای کشورهایی هم که پریز برقشون دو حفر ایه شارژر دو شاخه تو جعبه میذارن!

Omid 3 در تاریخ : 1393/1/17

محراب جان، این بار پنجم هست که شما پرسیدی رام خاورمیانه کی میاد.
ببخشید که چون کسی نمیدونه رام خاورمیانه کی میاد، دیر جواب میدیم!
چون 4.4.2 مشکلاتی ناشی از عجول بودن سامسونگ داشت (به سبب تمایلش به پیشرو بودن)، احتمالا تا زمان اصلاح آن و ارائه نسخه 4.4.3 ، نسخه خاورمیانه ارائه نخواهد شد.

far z در تاریخ : 1393/1/17

هنوز هیچ رامی برا خاورمیانه نیومده. نه برا 900 و نه برا 9005.
ما هم مثل شما منتظریم. من تقزیبا هر شب نگاه میکنم به sammobile تا اگه رام ریلیز شد، بیام اینجا خبرشو بدم.
خودم مدل 900 دارم، اگه این مدلو داشتی میتونستی رام هر منطقه ای رو خیلی راحت از sammobile دانلود کنی و با ادین فلش بزنی بدون اینکه گوشی رو روت کنی یا وارانتی گوشیت 1 بشه. البته من شنیدم که میگن به بیس رام باید دقت کرد. مثلا برای ما با بیس xx مثل هند و روسیه رو باید نصب کرد. (در این مورد زیاد اطلاعات ندارم و بر اساس شنیده ها اینو گفتم). من این کارو کردم و الان حدود 1 ماهه که رو کیت کتم. چون رام هند هم دارم. آپدیت های بعدی هند رو از طریق ota دریافت خواهم کرد.
اما در مورد 9005 نمیدونم. از دوستان واردی مثل امیر ، امید ، کامبیز و بردیا سوال کن. که فکر کنم هر چهارتاشون مدل 9005 دارن.
اگه 900 هم قفل منطقه ای داشت نمیشد رام یه منطقه دیگه رو فلش زد. حالا نمیدونم در مورد 9005 آیا این قفل منطقه ای باعث میشه که رام منطقه دیگه رو بشه فلش زد یا نه.

mehran m در تاریخ : 1393/1/17

سلام بچه ها یک سوال من میخ.ام این گوشیو بخرم بنظرتون اگر وایسم تا انتشار s5 این note3 قیمتش کم میشه؟

amir - در تاریخ : 1393/1/17

شما چند تا ۹۰۰۵ بغیر از این یدونه ای که داری رو دیدی؟
با چند تا طولانی مدت کار کردی ؟
چند تا گوشی مشکل دار و لاک شده به پستت خورده ؟
توی کدوم فرومها عضوی که داری اطلاعات آماری میدی ؟

اصلا میدونی منابع رسمی و خود سامسونگ راجع به قفل منطقه ای چی میگن ؟
میدونی چند هزار تا گوشی ۹۰۰۵ و 900w8 تا حالا با قفل تبدیل به پاره آجر شده؟
اون که از نظر شما شایعه است برای خیلیا واقعیت تلخ بود ....

شارژر و سوکتش که چند شاخه باشه رو بازار مصرفی که گوشی براش در نظر گرفته شده تعیین میکنه .... بازار اروپا سوکت ام ک سه شاخ استاندارده بازار ژاپن و امریکا سوکت فلت دو شاخ بازار خاورمیانه سوکت راند دوشاخ.
اینا چه ربطی به کیفیت گوشی و لوازم جانبی اش داره ؟

هرچی دوستان اینجا سعی میکنن بقیه رو روشن کنن یک عده از روی بی اطلاعی میان خرابش میکنن.

Omid 3 در تاریخ : 1393/1/17

اینکه گفته بودم گوشیهای سفارش امارت، LTE نوشته (البته تا جایی که من دیدم)، معنیش این نیست که هیچ جای دیگه دنیا به جای 4G عبارت LTE را حک نمیکند.
شهداد جان کیفیت عکسها خیلی خوبه، کاش از وجوه دیگر جعبه هم عکس میدادی. مگر پهلوها یا روی جعبه برچسب دیگر، یا آثاری از برچسب کنده شده دیده نمیشود؟
اما آنچه که تا اینجا دیدم متاسفانه طبق تشخیص من، گوشی شما سفارش خاورمیانه نیست و رام امارات روی آن فلش شده. با توجه به اینکه شما تجربه لاک شدن S4 را داشتی، میدونی چه رفتاری باید با گوشیت داشته باشی که دچار ریسک نشی.
دلایل: 1-برچسب رام وجود ندارد. 2-پشت جعبه بالای عبارت 32GB در نمونه‌های اماراتی، LTE و در مدلهای عربستانی، 4G با فونت درشت به چشم میخورد.
از صداقتت متشکرم.

Omid 3 در تاریخ : 1393/1/17

اگر کسی فرصت داره یک سری به تعمیرکارا بزنه و از آنها راجع به گوشی نوت3 لاک شده اطلاعات جمع آوری کنه.
حامد عزیز، همه این بحثها بخاطر سیاست یک بام و دو هوا و عجولی سامسونگ است. اگر به محض آپدیت، همه گوشیها لاک میشد، مطمئنا هیچ کس سراغ این گوشیها نمیرفت. البته کسانی که مثل شما حداقل سالی یکبار گوشی عوض میکنن، ریسکپذیرتر هستند و نباید از همه خواست اینطور باشن، چون اگر متضرر بشن اخلاقا ما مسئولیم.
راجع به آپدیت بی دردس به 4.4.2 هم خود من چند وقت پیش با همین آقا amir- بحث داشتم و مدعی بودم! حتی پا رو فراتر گذاشتم و به 900 و برچسبهاش هم گیر دادم. جواب منطقی ایشون که من از اون به عنوان "پاسخ دندان شکن" یاد کردم، منو قانع کرد. به پست 2 فروردین ایشون در پاسخ به alireza g در خصوص کیت کت 4.4.3 مراجعه فرمایید!
اما با این حرفت کاملا موافقم:
"ما ایرانیا هستیم که یک کالا رو میخریم و بجای اینکه ازش استفاده کنیم و لذت ببریم فقط به فکر حواشی و جزئیات هستیم"
میدونین چرا ما اینطوری هستیم؟ چون اگر کالای خریداری شده هر عیبی داشته باشه بیخ ریش صاحابشه! و هیچ جایی نیست که بی دردسر از مصرف کننده حمایت کنه. همین 5 6 نفری که توی این سایت به کمک راهنمایی دوستان، تونستن از طرق قانونی فروشنده را محکوم و گوشی را مرجوع کنن، انقدر دردسر کشیدن که حتی بعضیاشون از نوت3 متنفر شدن.
واسه همینه که ما ایرانیا قبل از خرید متاسفانه باید خیلی زیادتر از حالت عادی تحقیق کنیم.
از اینکه دلیل تعویض 900 با 9005 را که به علت ضربه بود گفتی، ممنونم. لطفا راجع به سرعت، گیر، و یا شایعات داغ کردن هم، ما رو از تجربیاتت بهره‌مند کن.

Omid 3 در تاریخ : 1393/1/17

نگار خانم مبارک باشه، امیدوارم انتخاب صحیحی انجام داده باشید.
برای رفع مشکل به Messages بروید، کید منو را بزنید(سمت چپ کید هوم)، گزینه Settings را انتخاب، وارد زبانه SMS/MMS شده، و در بخش Input mode گزینه Automatic را برگزینید.
معمولا در گوشیهای سفارش خاورمیانه، این گزینه نیز بطور پیشفرض برای سازگاری با زبانهای این منطقه، توسط کارخانه روی اتومات تنظیم شده است.

Omid 3 در تاریخ : 1393/1/17

سید جان، اولا بهت پیشنهاد میکنم که اگر اهل نصب رامهای کاستوم نیستی و به فیلمبرداری 4K احتیاج نداری، 900 بخر، نه 9005
ثانیا در تاریخ 13 فروردین به شما پاسخ دادم که سعی کن از ایران بخری، نهایتا از کشورهای خاورمیانه. بعیده توی چین نسخه خاورمیانه رو پیدا کنی! چون بیشتر نسخه‌های خاورمیانه ساخت کره هستند و توی کره هم این نسخه‌ها برای فروش عمده به کشورهای خاورمیانه بسته‌بندی میشن و نه برای تک فروشی.
طبق توضیحات پستهای قبل، متذکر میشم که تفاوت کیفیت ساخت بین کشور سازنده، وجود ندارد.
اما خرید بدون هیچ تستی حتی از درب خود کارخانه سامسونگ جایز نیست، زیرا امکان عبور جنس معیوب از کنترل کیفیت نهایی (با وجود سختگیری) وجود دارد و نیز امکان ضربه و آسیب در حمل و نقل و نیز امکان کلاه‌برداری در خارج از کشور دور از ذهن نیست.

far z در تاریخ : 1393/1/17

من واقعا نمیدونم که هدف برخی از دوستان از گفتن اینکه گوشی من اروپاییه و آپدیت کردم تا حالا لاک نشده و ... چیه.
آقا، خانوم مباکت باشه. امیدوارم هیچ وقت لاک نشه. اما دوستان اینجا شاهدهستند که گوشیهای 9005 زیادی لاک شده. شما ممکنه 5 6 تا آپدیت کیت کت دریافت کنی. و تو یه بار آپدیت لاک نشدن تضمین کننده لاک نشدن در آپدیت های بعدی نیس.
قبلا amir- در جواب omid3 یه جمله ای با این مزمون رو نوشته بود: "تو ورژن های اول آپدیت جلی بین گوشی خیلیا لاک نشد، اما تو آپدیت های بعدی،موارد متعددی از لاک شدن گزارش شد."
همین چند روز پیش بود که یکی به من زنگ زد که گوشیش بعد از آپدیت کیت کت لاک شده. بنده خدا میگفت دو هفته گوشیمو دادم دست فروشنده که یکی از فروشگاههای معروف اصفهانه، دو هفته گوشیش مونده اونجا، دست آخر هم با کمال پر رویی 80 تومن بابت آنلاکش ازش پول گرفته.
اینا هشداره برا کسایی که تازه میخوان 9005 بخرن. ما تلاش میکنیم که این عزیزان با کمی تلاش و جستجو مدل خاورمیانه بگیرن.
شما هم اگه قفل نشدین تا حالا، مبارکتون باشه. ایشالا قفل نشین از این به بعد. تبلیغ نکنین فقط.
بچه های اینجا هیچ سودی نمیبرن از اینکه این همه تایپ میکنن و هشدار میدن. اما اونایی که تا صحبت لاک شدن میشه، سریع میان زیر کامنتو منفی میدن، اونا سود میبرن.
خوشبختانه با آگاه شدن خیلیا از مسئله لاک شدن، مدلهای 9005 دست فروشنده ها باد کرده.
دوستانی که تازه میخوان بخرن، شرط عقل رو رعایت کنن و مدل خاورمیانه ای تهیه کنن. اگه پیدا نمیکنن، مدل 900 بگیرن که همون گوشیه و همون کاربرد رو براشون خواهد داشت.

alireza g در تاریخ : 1393/1/17

خیر دوست عزیز اگر شما نسخه ی xsi یاksa ونسخه ی خاورمیانه رو بگیرید تو ایران از لحاظ لاک منطقه ای هیچ مشکلی واسش پیش نمیاد.ومیتونی با خیال راحت آپدیتش کنی.
ولی اونطور که آقا کامبیز گفته توچین قیمت ها خیلی بالاس وممکنه سرت کلاه بره. پس دقت کن.
اگرپست 11/11 آقا کامبیز رو خونی متوجه میشی.
واگر نسخه ی خاورمیانه یا xsi روگرفتی از لحاظ لاک شدن خیالت راحت باشه.این مدل ها توکشور ما مشکلی براش از لحاظ لاک پیش نمیاد.
ولی به نظر من بهتره موارد گفته شده مثل شماره سریال وکانتر ناکس و وارانتی روچک کنی.وگوشی که میگیری حتما پلمپ باشه.

محسن ر در تاریخ : 1393/1/17

کسی هم نگفت که چهارتاش با هم فعاله.
من فقط در مورد پهنای باند بیشترش که قدرتش رو زیاد میکنه صحبت کردم.

محسن ر در تاریخ : 1393/1/17

دوست عزیر بهتره بدونید که N9000 کارهای عادی روزمره تون رو با چهار هسته ی 1.3 انجام میده و کارای سنگین رو با اون چهارتای دیگه و این هشت هسته هیچ وقت همزمان با هم فعالیت نمیکنن ولی N9005 تمامی کارهاش رو با چهار هسته ی 2.3 انجام میده و اینه که فوق العادش میکنه نه فیلمبرداری 4K یا شبکه ی 4G. فعالیت با چهار هسته ی 2.3 و RAM 3 باعث میشه هیچ غیر ممکنی برای این گوشی وجود نداشته باشه و حتی کارهای روزمره و سبک تون رو بهتر از N9000 انجام بده.

محسن ر در تاریخ : 1393/1/17

واقعا خوش حالم که کسی پیدا شد که این حرف ها رو بزنه.
کاملا باهات موافقم.
ممنون از اینکه تجربه ی خودت رو گفتی تا چراغی برای سایر دوستان باشه.

محسن ر در تاریخ : 1393/1/17

فکر کنم شما منظور من رو اشتباه متوجه شده باشید، منظور من از قدرت N9005 در مقایسه با N9000 پهنای 2.3 در مقابل اکثرا 1.3 بود و خیلی کم پیش میاد که N9000 از 1.9 خودش استفاده کنه و هر دوی اینا رو من در مورد یک هسته از چهار هسته شون بیان میکنم.
امیدوارم ایرادی نگیرید به خاطر خلاصه نوشتن مباحث تخصصی به علت کمبود وقت.
و باید در مورد این سیاست سامسونگ براتون توضیح بدم که چرا سامسونگ گوشیهاش رو در دو مدل معرفی میکنه و چرا هشت هسته ای و اینکه چرا تنها از چهار هسته ی 1.9 در ساخت این مدل استفاده نمیکنه.
همه میدونیم اکثر برند های موبایل از کوالکام خرید میکنن و باید سامسونگ بتونه با اونا رقابت کنه ولی از یه طرف سامسونگ دنبال سود بیشتره و این یک سیاست زیرکانه است که مدلی با چیپ ست اگزینوس ساخت خودش که ارزونتر از خرید از کوالکام برای سامسونگ در میاد روانه ی کشور های جهان سوی کنه که مردم بی اطلاع اون کشورها با شنیدن هشت هسته ای بودن گوشی اون رو بهتر و بالاتر از مدل های چهار هسته ای خود سامسونگ و سایر برندها بدونن و اطلاعی نداشته باشن که گوشیی با چهار هسته(منظور هشت هسته هیچوقت با هم فعال نیستن) اونم در اکثر مواقع کاربرد با پهنای 1.3 میخرن.
شاید سامسونگ این سخن زیبای امام علی رو که میفرمایند: آنچه برای خود میپسندی برای دیگران نیز بپسند، رو رعایت نمیکنه.
در مورد لاک شدن هم من بارها گفتم که مسئله ی خاصی نیست و لذت بردن از یک سفارش با کیفیت بهتر ارزشش رو داره و من نمیتونم در مورد این سیاست برچسب منطقه ای سامسونگ توضیحی بدم و ازم هم انتظار نداشته باشید که تمام رازهای پشت پرده ی یک کمپانی بزرگ رو بدونم.
ولی اونچه میدونم اینه که اون برچسب چیزی جز یک حرف که احتمال عملی شدنش در حد صفره نیست.
چون در نظر های قبلیم اشاره کردم که برنامه ریزهای سامسونگ باید احتمال مسافرت مشتری هاشون رو در نظر بگیرن.
در مورد اینکه چرا دست کاری میکنن گوشی های دارای برچسب قفل رو باید بگم که برای جلوگیری از همون احتمال در حد صفره ولی من اطمینان میدم که شما اگه یه پلمپش رو هم که بدونه دست کاریه استفاده کنید مشکلی پیش نخواهد اومد.
آقا Far z باید بهتون بگم که درست نیست چیزی رو که به گفته ی خودتون فقط شنیدید هنگام آپدیت لاک میشه گوشی برچسب دار با اطمینان تصدیق کنید و در موردش نظر بدید، لطفا در موارد مشابه دیگر بگید که مطمعن نیستید و فقط در حد شنیدن بوده ...

mehrab m در تاریخ : 1393/1/17

سلامتطفا جواب بدین برای چندمین بار دارم میپرسم کسی میدونه رام خاور میانه کی میاد؟ اگه رام دیکه ای رو نصب کنم مشکلی پیش نمیا واسم مهمه ممنون میشم اگه جواب بدین

شهداد ت در تاریخ : 1393/1/17

امید جان بالاخره دستم به جعبه گوشیم رسید و همونطور که گفتی ازش عکس گرفتم.زیاد با کیفیت نیستن ولی خب مشخصن.راستی گفتی که گوشی های سفارش امارات LTE دارن.پشت جعبه من هم به جای4G نوشته LTE. داخل جعبه هم دفترچه هاش کاملا انگلیسی هستن ولی گوشیم زبان فارسی رو کامل پشتیبانی میکنه. اینم یه نمونه عجیب و غریب از نوت3 !!!!!!!!!!!!!
http://upload7.ir/imgs/2014-04/63431262109348051342.jpg
http://upload7.ir/imgs/2014-04/69510394369487895213.jpg
http://upload7.ir/imgs/2014-04/04474874922791803883.jpg

حامدک + در تاریخ : 1393/1/17

امید جان،من اینی رو که عرض کردم تجربه خودم هست و گوشی من از طریق وای فای آپدیت شد الانم 4.4.2 کیت کت هست،نسبت به هیچ برند یا کالایی هم تعصب ندارم گوشیهای زیادی با برندهای مختلف هم داشتم و عوض کردم،در مورد n900من این گوشی رو داشتم و ازش ناراضی هم نبودم گوشی خیلی خوبی بود و هیچ ایرادی هم نداشت،علت اینکه من اون گوشی رو تعویض کردم به این خاطر بود که از دستم افتاد و یه ذره ی خیلی کوچیک از قاب فلزی دور گوشی بهرحال خورده شد،به همین خااطر من فروختمش و در خرید مجدد بلافاصله مدلn9005رو گرفتم،این رو هم بگم که من برای اولین بار بود که یک گوشی رو میفروختم و دقیقا عین همون رو میخریدم ،علت هم این بود که واقعا گوشی خوبی هستش و من از اون قبلی هم کاملا راضی بودم از تمام جهات،هم قدرت گوشی هم صفحه بزرگ هم زیبایی ظاهری و....
الانم که اینو دارم و اینم بگم که اصلا مسئله آپدیت برای من اهمیتی نداشت چون بهرحال همون ورژن4.3 هم کار منو راه مینداخت،حتی من اس4 هم داشتم و آپدیت شد به 4.3 و من به نظرم همون ورژن 4.2.2 بهتر بود،در هر صورت وقتی این گوشی جدیدم به طور اتوماتیک رفت واسه دانلود آپدیت جدید فقط به این خاطر اجازه دادم دانلود به اتمام برسه و نصب کردم که ببینم گوشی من فقل میشه یا نه که نشد،وگرنه بازم به نظرم با آپدیت جدید تغییرات چشمگیری اتفاق نیافته حقیقتا،حجم آپدیت جدید هم حدودا 430 مگابایت بود،و حدود یکساعت هم طول کشید تا کامل شد دانلود،البته اینم بگم که در 3مرحله این اتفاق افتاد یعنی یک آپدیت اول با حجم حدودا 26 مگابایت،در بار دوم با حجم 393 مگابایات که در این مرحله ورژن ارتقا پیدا کرد و در مرحله سوم بازم یک آپدیت با حجم تقریبا 29 مگابایت دانلود شد و من نصب کردم،این اطلاعات رو من از اون چیزی که برای خودم اتفاق افتاده خدمتتون عرض کردم،اگه جایی از نوشته های من نامفهوم بود این بی دانشی منو به دانش خودتون ببخشید.
در مورد اون 2سایتی هم که معرفی کرده بودید من رفتم و تست کردم یکیش اطلاعات رو با جزییات نشون داد بمن و یکیش فقط مدل گوشی رو نشون داد.
موفق باشید و سربلند

Omid 3 در تاریخ : 1393/1/17

علی جان، من هم اون مطلب آپدیت شدن به اون طریق رو که برای یکی از بچه‌ها در سایت موبایلستان اتفاق افتاده بود دو ماه پیش خوندم! البته ایشون مدعی بود این کار هنگامی که آنروت میکنه مقدور میشه و جالبه دوستان دیگرشون سعی کردن به این طریق، و نشد.
مهم این نیست که این حرف راست بوده یا نه. مهم اینه که گوشی روت شده امنیتش پایین اومده و یک نرم افزار جاسوسی در این گوشی وارد بشه، نه تنها فایلهای شما (از جمله فایلهای دفترچه تلفن، پیامکها و عکسهایتان) را در اینترنت لو میده، بلکه در رده‌های بالاتر امکان فعال شدن دوربین و میکروفون و جاسوسی آنلاین را مهیا میکنه!
اما اگر گوشی شما به شکل روت نشده (وارانتی 0) کوچکترین مساله امنیتی داشته باشه، صدای فعالان حقوق حریم خصوصی رو در سراسر دنیا در میاره.
در مورد نصب رام با odin، خیلیها با توجه به رام سازگار با گوشی، اینکار رو انجام دادن و مشکلی پیش نیامده. بعضیا هم نوت3 اشان لاک شده. مثلا برای بعضی دوستان حرفه‌ای که خودشان در سایت موبایلستان به آن اذعان داشته‌اند!

حامدک + در تاریخ : 1393/1/16

با سلام
دوست گرامی گوشی بنده توسط وای فای اپدیت شد و اندرویدش ارتقا پیدا کرد و هیچ اتفاقی هم نیافتاد،من نمیدونم دیگه آپدیت رسمی چجوریه؟!! وقتی گوشی خودش بوسیله ی وای فای اپدیت میشه اگه این رسمی نیست پس رسمی یعنی چی؟ ...این تجربه خود بنده س و الانم دارم از گوشیم استفاده میکنم. من این گوشی رو نگه میدارم و چنانچه اتفاقی مبنی بر لاک شدن افتاد مطمئنا میام اینجا و اعلام میکنم چون نه تعصبی به کالایی دارم که خریدم و نه فروشنده هستم ،نه هیچ گوشی رو نهایتا بیش از یکسال نگهداری نمیکنم ،توی این مدتی هم که گوشی رو دارم هر اتفاقی بیافته مبنی بر لاک یا عدم لاک اعلام میکنم،بهرحال هرکسی میخواد یک کالای خوب داشته باشه اما فقط ما ایرانیا هستیم که یک کالا رو میخریم و بجای اینکه ازش استفاده کنیم و لذت ببریم فقط به فکر حواشی و جزئیات هستیم که نهایتا هم هیچ کارایی جز وسواس نداره.

seyed mohamad B در تاریخ : 1393/1/16

خارج از کشور و در کشور مبدا (چین یا کره) نسخه خاور میانه ش گیر میاد؟
اگه نسخه خاور میانه ش گیر بیاد دیگه زمان آپدیت کردن هم هیییییچ مشکلی پیش نمیاد؟

Negar P در تاریخ : 1393/1/16

من گلکسی نوت گرفتم خیلی خوبه ولی وقتی اس ام اس میزنم فقط به طرف مقابل علامت سوال مدرسه ینی پیام نمیرسه

seyed mohamad B در تاریخ : 1393/1/16

من میخوام به عموم بگم N9005 رو از چین برام بیاره.
اگر نسخه عربی یا همون خاورمیانه رو گیر بیاره دیگه نیازی به نگرانی نیست؟ و دیگه بدون هیچ تستی برش داره و بیاردش؟
خواهش میکنم جواب منو بدید آقای امید، امیر، فرزاد و ...!

Bardia F در تاریخ : 1393/1/16

طرف ایفون نرو ... یه گوشی فوق العاده گرونه که یک چهارم امکاناتش هم تو کشور ما کار نمیکنه. فقط بدرد این میخوره که مردم بگن طرف گوشی ایفون داره!!!
به نظر من نوت (n 900) گزینه خوبیه. با بهترین صفحه نمایش 5.7 اینچی روز دنیا، مصرف کم، دوربین فوق العاده، قلم بیظیر، برنامه های کاربردی بیشمار و امکانات دیگه برای یه دبیرستانی درسخون و اینشاالله یه دانشجوی فعال گوشی کم نظیریه.

Omid 3 در تاریخ : 1393/1/16

آپدیتهای official (رسمی) 900 حداکثر یکماه دیرتر ارائه میشه و مطمئنا 9005 این وسط موش آزمایشگاهیست تا باگهای آنرا قبل از انتشار آپدیت 900، مرتفع کنند!
آنچه که بیشتر از یکماه طول میکشد، رامهای Custom (غیررسمی:یعنی سامسونگ نساختتش) هستند که نصب آنها نیاز به روت شدن و ریسکهای بالا دارد. علت تاخیرش هم 2 چیزه: 1-سورس کدهای پردازنده 9005 در اختیار دولپرها هست اما کدهای 900 جهت بالاتر بردن امنیت آن بطور گسترده منتشر نشده است. 2-دولپرها قبل از اینکه اگزیناس بیاد، تجربه‌ بیشتری بر روی اسپندراگون داشتند و به زبان ماشین این پردازنده تسلط یافته‌اند. مثل اینکه هر مکانیکی بلده پیکانو تعمیر کنه.
قابل ذکر هست که در میان هر 1000 نفر دارنده نوت3 شاید یک نفر رام غیر رسمی نصب کنه.
اگر شما علاقمند به نصب رامهای غیر رسمی و پذیرش ریسک نصب آنها هستید، حتما 9005 بخرید!!!
در مورد وکیوم نبودن و برچسب پلمپ تقلبی و باز شدن جعبه توضیح داده شده که متاسفانه غیر قابل اجتناب است و در برابر حرف منطقی فروشنده که میگوید واردکننده به ما بیش از 24 ساعت فرصت تست نداده و مجبوریم باز کرده و تست نماییم، حرفی نمیتوان زد و باید امیدوار بود تا سامسونگ نماینده رسمی فروش موبایل نوت3 در ایران داشته باشد که هم با خیال راحت گوشی پلمپ بخریم، هم پول اضافه بابت گارانتی مجدد پرداخت نکنیم! چراکه تمام گوشیهایی که از نمایندگان رسمی سامسونگ خریداری شوند، دارای گارانتی خود شرکت سامسونگ کره خواهند بود.

در مورد مقایسه کیفیت تصویر گفتم کدوم پست رو بخونید. {سوال "مقایسه صفحات نمایش" 13فروردین در پاسخ به far z} نخوندین؟! عرض کرده بودم که چرا مقایسه از طریق عکس و فیلم اشتباهه. مخصوصا این عکسی که شما لینکشو گذاشتین، دو گوشی زاویه متفاوت نسبت به دوربین داشته و در "رنج فوکوس متفاوت لنز" قرار گرفته‌اند!
با وجود اینکه صفحه نمایش دو گوشی یکسان است، اما پردازنده‌های گرافیکی متفاوتی دارند. یعنی اینو شما نمیدونستین؟! معمولا قبل از اینکه به اینجا یا هر سایت دیگه کسی سر بزنه، اول باید برای تحقیق به سایت مرجع GSMARENA.COM مراجعه و جدول مشخصات گوشی را به دقت ببینه. حتی اگر آنجا هم نرفتید همین دیروز گفتم {سوال "بنچ پایین‌تر" 14فروردین در جواب به حامد} رو بخونید، نخوندین؟! توی اون پست تفاوت جی‌پی‌یو این دو گوشی هست!

به قول نمکی: "میخوای اذیت کنی؟"

amir - در تاریخ : 1393/1/16

دوست عزیز ظاهرا در حال مطالعه کامنتهای قدیمی هستی....

مزاحم مطالعه اتون نمیشیم چون جواب تمام سوالاتتون داخل همون کامنتها هست و نیاز به تکرار مکررات نداره.

فقط راجع به این قضیه آپدیت برای ۹۰۰۵ زودتر میاد اونم ۲ ماه زودت! ر نمیدونم منابع خبری شما دقیقا کجا و چه کسانی هستن.

کیت کت ۴.۴.۲ برای ۹۰۰۵ وقتی معرفی شد اولینش مال لهستان بود .
۳ روز بعدش کیت کت برای مدل ۹۰۰ با رام روسیه بیرون اومد.

بقیه مناطق به مرور برای هر دو مدل در یک بازه زمانی آپدیت شدن.
اگر منظورتون از ۲ ماه کیت کت برای خاورمیانه است نه ۹۰۰۵ و نه ۹۰۰ کیت کتی تا حالا براشون ارایه نشده.

لطفا بدون اطلاعات اولیه راجع به هیچ موضوعی پیش داوری نکنید چون بغیر از خودتون بقیه هم گمراه میشن.

kiarash f در تاریخ : 1393/1/16

درود بر دوستان عزیز
با تشکر از راهنماییتون alireza g
من امروز N9005 رو بالاخره خریدم واقعا عالیه پشت گوشی و روی باطری زده کره ای و فروشنده هم می گقت کره ای هستش.یه سوال داشتم راه دیگه ای داره که بفهمیم واقعا کره ای هستش یا نه؟ با اینکه پشت گوشی هک شده کافیه؟

far z در تاریخ : 1393/1/16

در مورد آپدیت: تا الان آپدیت هر دو مدل همزمان باهم آپدیت گرفتن. شما برو sammobile.com قسمت firmware مدا n900 و n9005 رو مستقل سرچ کن وببین که چجوری آپدیت اومده براشون.
لازم به توضیحه که برا منطقه خاورمیانه هیچ کدوم از دو مدل هنوز آپدیتی رو دریافت نکردن.
در مورد اون عکس هم بسیار غیر طبیعی به نظر میرسه. شما خیالتون راحت باشه. سر سوزن تفاوتی بین دو گوشی از نظر کیفیت سخت افزارشون نیس به جز تفاوت هایی که خودتون میدونین.
در مورد پردازنده گرافیکی هم اگه مطالب amir- رو جمع آوری کردی، تو همون پست های 3 4 ماه قبل خیلی قشنگ توضیح داده که تفاوتشون چیه.
هر دو پردازنده mali 628 و aderno 330 توان پردازش گرافیکی بالایی دارن. اما شما به سایت موبایلستان تشریف ببری یه آقایی هست به اسم amir note که نمیدونم همین امیر خودمونه یا نه. تو اون صفحه تفاوت پردازنده های گرافیکی 900 و 9005 رو تو چند بازی ایشون توضیح دادن و معتقد بودن که تو بعضی از بازیها mali میتونه جزییات بیشتری رو ارائه بده. اما در کل بازهم تفاوت بین اونا خیلی کمه.
در مورد 4k همونطور که امیر عزیز 1 ماه پیش گفته بود، این کار توسط یه سخت افزار کاملا مستقل از cpu وgpu انجام میشه و کارش کد گذاریه تصاویر ضبط شده هست. سازنده تعیین کرده که تا چه رزولوشنی رو هر کدوم از مدلا ضبط کنن که برا 900 اون رو full hd و برا 9005 اونو 4k در نظر گرفتن.

amir m در تاریخ : 1393/1/16

آقا من نه فروشنده ام نه کاری به بازا دارم فقط اومده بودم قیمت این گوشی رو ببینم چن شده خودم قبل از عید یه n9005 اروپایی گرفتم ک کاملا فارسی داره همچیش تکمیله و واقعا ازش راضیم......

ولی وقتی اتفاقی نظرات بعضی از دوستان رو در مورد بلاک شدن گوشی خوندم شاخ درآوردم ...... آخه آقا این چه حرفیه که حتما باید خاور میانه باشه و ازین حرفا!!!

من یه مثال میزنم : فرض کنید شما اماراتی هستید و در امارات زندگی میکنید ....یه گوشی n9005 خاور میانه از امارات می خرید ....بعداز مدتی تصمیم میگیرید که برید آمریکا زندگی کنید .... با این تفاسیر که دوستان گفتند گوشی شما بعد مدتی به یه پاره آجر تبدیل خواهد شد!!!!!!! دیگه هیچکس نوت3 نمیخره مخصوصا نت3 که یکی از نقاط قوتش در تبلیقاتش تا اونجای که من یادمه مربوط به سفر کردن و استفاده از مپ ش بود و...

ولی من دلیل این شایعات رو فک کنم بدونم..... من وقتی رفته بودم این گوشی رو بخرم اول نمونه های خاورمیانه ای به پستم خورد و بعد از تست کردنشون تشخیص نوشتار فارسی و یکسری از امکانتاتش کار نمیکرد و اینکه شارژرش از نوع 3شاخه و چیپستی نبود (مطابق با نمونه اصل سامسونگ) و خیلی معمولی و 2شاخه بود......نوع اصلش 3 شاخص و با استفاده از تبدیل به پریز های ایران متصل میشه... و خیلی ایرادات دیگه که حوصله ی نوشتنشونو ندارم..

من نمونه اروپاییش رو خریدم و واقعا حتی نمیتونم تصور کنم تا حداقال یکسال دیگه چه گوشی میخاد بیاد رودستش!!....میدون اپل 5 خیلی خوبه و بفرض اینکه از نت3 هم بهتر اما صفحه ش خیلی کوچیکه و عمرا لذت نت3 رو بده تازه قیمتش رو مقایسه کنید! ولی خب سلیقه ایه........

ودر اخر بگم تاحالا ندیدم هیچ گوشیی بقول دوستان بلـــاک!! بشه.... بجز یکسری از گوشی های با امنیت پیشرفته مثل بلک بری که بعد از دزدیده شدن با دادن کارتن و شماره سریال گوشی میشه مشابه این کارو رو کرد که البته اکثر گوشی ها این قابلیت رو دارن.....

موقع خرید این کد رو به گوشیتون بدید و همچیشو تست کنید #*0#* همچیشو اینجا میتونید تست کنید

میدونم طولانی شده ولی مطمئنم مفید0 برای کسانی که دنبال جوابن و کاملا بی قرض نوشتم و فقط نیتم کمک بود .....

ali z در تاریخ : 1393/1/16

ممنون دوست عزیز

وارانتی رو چک کردم 1 هستش یعنی روت شده . فکر میکنم بعد از تغییر و آنلاک آنروتش کردن . البته همونطور که گفتم واسه من مهم نیست چون خودمبعدا روتش میکنم فقط یجا خوندم اگه وارانتی 1 هم بشه بازم از طریق kies میشه آپدیتش کرد . آیا درسته؟

سوال دوم اینکه اگه رام کشور دیگه رو گوشی بریزم با odin گوشی خراب نمیشه ؟ رام 9005 البته که با خود گوشی بخونه.
ممنون. من اس 4 داشتم ولی خداییش این یه چیز دیگست

مهسا ا در تاریخ : 1393/1/16

دوستان، جائی در علاالدین و همچنین در پرو موبایل، در حال حاضر n9005 رو موجودی داره.
به نظر شما الان که n9005 تو مشتم! هست (-; بخرمش یا نه؟ باز هم بر مدل n900 اصرار دارید؟
اگه خودتون برمی گشتید به عقب، همین مدل رو انتخاب می کردید یا خیر. ممنون.

alireza g در تاریخ : 1393/1/16

بله پشتیانی میکنه.فقط کافیه بری تو تنظیمات/ قسمت اتصالات/مورد دستگاه های نزدیک که همون اشتراک فایل های رسانه از طریق DLNA هست رو فال کنی.

مهسا ا در تاریخ : 1393/1/16

بله درسته. در ضمن مبحث LTE فکر نکنم برای کسی دارای اهمیت باشه. چون حداقل تا 5 سال آینده خبری ازش نخواهد بود(حداقل). اما هموطنور که به آقا امید هم گفتم، آپدیت ها برای مدل 900 دیرتر عرضه میشن. الان هنوز فکر کنم 4.4 هم نیومده باشه براشون! معلوم نیست کی میاد. در ضمن می گفتم یه تفاوتی بین صفحه نمایش n900 و n9005 وجود داره و در n900 رنگ ها کمی مرده تر و کم رنگ تر هست، تصویرش در زیر موجوده که از یکی از ویدئو های تست بنچ مارک گرفتم:
http://upload7.ir/imgs/2014-04/59992346531899622845.jpg
در ضمن در رابطه با تفاوت پردازنده های گرافیکی این دو مدل هم یه توضیحی بدین، عالی میشه. چون توی یکی از توضیحات آقا امیر به تفاوت این دو مدل در رندر کردن تصاویر 4k اشاره شده بود که مدل n9005 قادر بهش هست. این تفاوت تا چه میزان هست و چه میزان در باقی کارها تاثیر داره؟

alireza g در تاریخ : 1393/1/16

آقامحمد ینی چی که اگه آیفون بخری هرموقع که باشه میگی من اپل دارم؟؟؟؟؟
شما گوشی رو میخری برای مردم؟نه.شما گوشی رو میخری که از امکاناتش لذت ببری وازشون نهایت استفاده رو بکنی نه این که هرکی از کنارت رد شد بگی آی مردم من اپل دارم. به نظر من این دلیلتون اصلا منطقی نیست.
ومورد بعدی رو که میگی اپل افت قیمت کمتری داره رو قبول دارم واین رو به طور عملی حس کردم.ولی شما این مورد رو هم در نظر بگیر که با این که اپل از نوت 3 حداقل 300تومن گرون تره خیلی از امکانات نوت 3 که در پست 93/1/1 به اون ها اشاره کردم رو نداره.

مهسا ا در تاریخ : 1393/1/16

والا تا اینجا که من خوندم، بیشترشون واقعا ارزشمند و عالی بودن. اما هموطور که شما فرمودید، نیاز به خلاصه کردن دارند. مثلا همونجائی که شما ماشین رو مثال زده بودید برای پردازنده این دو گوشی، من حس کردم که امیر آقا میخواد یه مطلبی رو بگه، حس میکنه مخاطبش متوجه نشده، برای همین زیادی کشش میده و این از حوصله هر خواننده ای خارجه.
اما باز هم ای کاش برای حرف هاشون چند تا بنچ مارک یا سند و مدرک هم میذاشتند. چون یه روز یکی میاد میگه اسنپ خیلی عالیه، یکی میگه اگزینوس بهترینه(حالا من نمیدونم آقا امیر الان کدوم مدل رو دارن و خیلی کنجکاوم بدونم ایشون کدومش رو داره؟ هنوز توی منظرات بهش نرسیدم!)
در ضمن، من در تست های 2D و 3D که از پردازنده های این دو گوشی مشاهده کردم، تست 3D مدل n9005 نسبت به n9000 مقداری بالاتر بود که با توجه به یکی بودن پردازنده گرافیکی و قدرتمند تر بودن اگزینوس، این رو درک نمی کنم.
مطمئن باشید اگه به خاطر ارائه دیرتر آپدیت ها در مدل 900 نبود، تا حالا تهیه کرده بودمش.
در ضمن، برای تهیه باید حتما گوشی وکیوم باشه؟ آخه توی نظرات دو ماه پیش رو که مطالعه می کردم، در رابطه با برچسب پلمپ تقلبی و .... یه موضوع هائی خوندم. یکی از آشنا ها توی علاءالدین این طوری عرضه می کنه.

far z در تاریخ : 1393/1/16

شما یا از رو عمد داری این حرفو میزنی یا واقعا در مورد کارکرد soc گوشیها کاملا بی اطلاعی.
برادر عزیز، اگه قرار بود اسنپ تو هر کاری باتمام قدرت هر چهار تا هسته کار کنه،بیشتر از چند دقیقه دووم نمیاورد و میسوخت. و اگر بر فرض محال نمیسوخت، یه ساعت باتریش دووم نمیاورد.
-----------------------------
یه خواهش کلی دارم از همه کسانی که میخوان نظرات تخصصی بزارن. لطفا هر چیزی میخواین بگین بر پایه اطلاعات درست باشه. نه بر پایه حدس و گمان. اگه هم میخواین حدس بزنین، زیرش بنویسین که من احساس میکنم این جوریه.
----------------------------
با این صراحتی که شما گفتی، رییس کوالکام موقع معرفی اسنپ اینطوری حرف نزد.
---------------------------
اگه سامسونگ صراحت شما رو داشت و میگفت مطمئنم گوشیت لاک نمیشه، اون برچسب رو روی جعبه نمیچسبوند.
مرد مومن، گوشی با سیمکارت انداختن و کار کردن که لاک نمیشه. اونجوری که من اطلاع دارم، گوشی پس از دریافت آپدیت رسمی لاک میشه.
گوشی مشکل نداشت چرا imei کدشو عوض میکنن. چرا روتش میکنن. چرا آنلاکش میکنن. چرا دست نخورده تحویل مشتری نمیدن
این همه بچه ها زحمت کشیدن و چندین صفحه توضیح نوشتن راجع به پیشگیری از لاک شدن، اونوقت شما میای یه استدلال بی پایه واساس رو مطرح میکنی. زحمت اونا رو میخوای به باد بدی؟
این قضیه لاک شدن، خیلی قبل پروندش بسته شده. و هشدار داده شده که از خرید گوشیهای غیرخاورمیانه ای پرهیز بشه. لطفا ادامه ندین این موضوع رو.

alireza g در تاریخ : 1393/1/16

بله آقا مهدی مدل n900 دارای هشت هسته هست ولی این هشت هسته یه جا کار نمیکنند.و چهار هسته برای کار های بافشار پایین وچهار هسته ی دیگر برای کارهایی با بار محاسباتی بالافعال میشن.بله مدل n900کم مصرف تر از مدل n9005است.
ومدل n9005 برخلاف مدل n900دارای چهار هسته است.که تعدادی از اونا به صورت خودکار غیر فعال میشن.
(همون طور که تو عکس گذاشتین.)
واین مورد رو هم بگم که خیلی از عوامل باعث افزایش یا کاهش مصرف باتری میشه وفقط به تعداد هسته وسوییچ کردن اونها بستگی نداره.یه مثال ساده:تصویر زمینه.
ولی در حالت عادی وشرای یکسان بله n900کم مصرف تر از n9005است.

حمیدرضا ا در تاریخ : 1393/1/16

سلام . دوستان مقایسه ی این گوشی با Apple iPhone 5S در لینک زیر :
لینک: www.aparat.com/v/8mTzP

اصلان ع در تاریخ : 1393/1/16

من یک مدل N 9005 حدود 4 ماه پیش خریدم و چند روز پیش به کیت کت آپدیت کردم گوشی من رام خاورمیانه نداره تا حالا هم مشکلی پیش نیومده دوستان عزیز دعا کنید مشکلی پیش نیاد وگو شیم قفل نشه.
ضمنا تجربیات من بعد از آپدیت:
ا-فضای آزاد رم از 2/38 به 2/71 افزایش پیدا کرد.
- 2 مصرف باتری تا حد بسیار کم ونا محسوسی کمتر شده.
3 - در p ES 2012 خاصیت چند لمسی متاسفانه از بین رفته
4- برخی آیکون‌ها کمی فرق کردن.
5-در نرم افزار Gosms امکان تایپ با کیبورد از بین رفته بود که با نصب مجرد درست شد

ضمنا تجربه خودمو از این گوشی بگم که با نصب 150 نرم افراز ذره‌ای اشکال و ایراد در عملکرد این گوشی پیدا نشده و به جرات می تونم بگم بهترین گوشی حال حاضر جهانه. شاید iphonse 55 با. این گوشی قابل قیاس باشه اما با توجه به صفحه بزرگ و با کیفیت نوت 3 و امکانات بیشتر قطعا خرید نوت 3 عاقلانه‌تر هست.

alireza g در تاریخ : 1393/1/16

بله امکان داره مشکل از سیم کارت باشه.واگر براتون امکان داره بایه سیم کارت دیگه امتحانش کنید.
امکان هم داره که مشکل از اپراتور وآنتن دهی سیم باشه.
برای خود من هم همین مشکل پیش اومد البته بایه گوشی دیگه که مشکل از سیم بود وبا تعویض سیم مشکلم برطرف شد.

far z در تاریخ : 1393/1/16

تو مدل 9005 برا صرفه جویی در مصرف انرژی، موقعی که نیاز نباشه، چند تا هسته غیرفعال میشه.
نه مشکلی نیست.

far z در تاریخ : 1393/1/16

آخه محمد جان 5 سال دیگه آیفون 5s رو چند میخرن از آدم؟
یک بار برا همیشه این بحث افت قیمت کم آیفون رو تموم کنید خواهشا.
وقتی که آیفون 4 مثلا قیمتش 800 هزار تومن بود، قیمت دلار 900 تومن بود. بعد 4 سال آیفون 4 رو بازم به قیمت 800 هزار تومن میخرن ولی قیمت دلار شده 3000 تومن. کجای این ضرر نیست؟ 800 هزار تومن اون موقع رو به دلار الان حساب کنی میشه 2.5 میلیون. 2.5 رو ازت 800 میخرن.
یه مثال دیگه میزنم: دوستم شهریور پارسال یه دونه 5 32 گیگ به قیمت 2.7 میلیون گرفت. الان همون گوشی رو به زور ازش 1.6 میلیون میخرن. تو 6 ماه 1.1 میلیون ضرر کرده. این مقدار ضرر کمه؟
گوشی برا کاربرده. نه برا اینکه بگی من اپل دارم. من اپل دارم برا اون موقعی بود که فاصله اپل با گوشیای دیگه زیاد بود. خیلیا نمیدونستن چیه و پولشو نداشتن بخرن. اون موقع ملت وقتی از سیستم عامل سیمبین نگاه میکردن به ios کیف میکردن. اون موقع اپل، اپل بود. نه الان.

far z در تاریخ : 1393/1/16

برادر عزیز، من نمیدونم با این همه هشدارها مبنی بر عدم خریداری گوشی 9005 به جز مدل خاورمیانه، چرا بازم عده ای میرن این مدلها رو میخرن. بعد اینکه خریدن هم تازه شروع میکنن به تحقیق کردن!
فریب فروشنده ها رو نخورین. (همین فروشنده ها هستند که تو این صفحه تا میبینن راجع به قفل شدن صحبت میشه، میان منفی میدن رو نظرات)
آقا جان سامسونگ دو تا برچسب چسبونده روی جعبه:
1- do not accept if the seal is broken (در صورت پاره شدن این برچسب قبول نکنید). اینو میشه قبول کرد اگه پاره شده باشه. چون اکثر فروشنده ها گوشیا رو تست میکنن وقتی از عمده فروشا میخرن. چون قیمت گوشیا بالاس. یکیش کار نکنه برا اینا کلی ضرر حساب میشه.
2- این گوشی فقط با سیم کارت های صادر شده از کشورهای زیر تطابق دارد. ولی زیر بار این یکی دیگه نمیشه رفت.
به نظر شما وقتی اینا رو چسبونده روش چه معنی ای میده؟
انگار یه جا نوشته: ورود ممنوع; خطر برق گرفتگی به علت وجود برق فشار قوی. حالا شما اینو میخونی، بعد میری تو اون منطقه در حالیکه مسیر جایگزین دیگه ای برات همون بغل گذاشتن. ممکنه تو اون منطقه هیچ وقت برق نگیره، اما احتمال بالا با اینکه برق بگیره.

محسن ر در تاریخ : 1393/1/16

به نظر من با توجه به این که خانوم هستید آیفون 5S براتون گزینه ی مناسبی باشه چون کلا اپل مثل سامسونگ زود به زود گوشی نمیده بیرون و قیمتش نسبت به سایر مارک ها افت کمتری رو طی چندین مدت داره و احتمال افزایش قیمت یک مدلش بعد از توقف تولید هست که این هیچ وقت در سایر برند ها صادق نیست.
ولی اگه دلتون میخواد گوشی بزرگی داشته باشید نوت3 N9005 انتخاب خوبیه و از نظر من بهره منتظر S5 و کاهش قیمت اون طی چندین ماه نباشین یقینا تا زمان معرفی نوت4، نوت3 حتی بعد از اومدن S5 همچنان اول خواهد بود بین محصولات سامسونگ چون ما چیزه فوق العاده ای در S5 نمیبینیم حداقل اون پیشرفتی که S4 در مقایسه با نوت2 کرد امروز راجع به نوت3 وS5 شاهد نیستیم.

محسن ر در تاریخ : 1393/1/16

دوست عزیر بهتره بدونید که N9005 کارهای عادی روزمره تون رو با چهار هسته ی 1.3 انجام میده و کارای سنگین رو با اون چهارتای دیگه و این هشت هسته هیچ وقت همزمان با هم فعالیت نمیکنن ولی N9005 تمامی کارهاش رو با چهار هسته ی 2.3 انجام میده و اینه که فوق العادش میکنه نه فیلمبرداری 4K یا شبکه ی 4G.
فعالیت با چهار هسته ی 2.3 و RAM 3 باعث میشه هیچ غیر ممکنی برای این گوشی وجود نداشته باشه و حتی کارهای روزمره و سبک تون رو بهتر از N9000 انجام بده.

محسن ر در تاریخ : 1393/1/16

من اطمینان میدم گوشیتون لاک نمیشه%
در مورد این که فقط سفارشات خاورمیانه منوشون فارسی میشه باید بگم که به هیچ وجه اینجور نیست و هر کسی میتونه با هر گوشی مورد نظر هر زبانی که سامسونگ برای گوشیهاش تدارک دیده رو دانلود کنه و داشته باشه.
فکر کنم برنامه ریزهای سامسونگ باهوش تر باشن و بدونن که احتمالا یه ایرانی مقیم مثلا ایتالیا بخواد در گوشیه سامسونگش که سفارش ایتالیاست منوی فارسی داشته باشه.
طبق گفته ی ایشون برنامه ریزهای سامسونگ باید واقعا بی استعداد باشن که اگه همون ایرانیه مقیم ایتالیا وقتی بیاد ایران برای دیدار خانوادش گوشیش یهو لاک شه و بدبخت شه بره پی کارش!!!
اونم گوشیی که اون همه بهش پول داده و فعلا بهترین گوشی سامسونگ و آبروی سامسونگه.

Omid 3 در تاریخ : 1393/1/16

بارها نیازم را به فیلمبرداری 4K گفته‌ام و قبل از تاریخ 8اسفند که گزارش خرید گوشی 9005 را بدهم این را نیز گفته بودم و حتی در تاریخ 30بهمن به فواید 4K برای افراد عادی اشاره کرده‌ام.
و گفته‌ام اگر کسی 4K نمیخواهد، N900 بگیرد. چون سامسونگ به خاطر LTE زیر بار ساخت 9005 (و در S4 مدل 9505) رفته.
ضمنا چرا فکر میکنید N900 به تیراژ بالا در بازارهای اروپایی فروخته نمیشه؟!!! من مطلع هستم که تکنولوژی LTE یا 4G که همان نسل چهارم است در بازارهای امریکا چندان مورد استقبال قرار نگرفته. چون به شدت مصرف بالاتری از 3G دارد.
اگر اطرافیانتون رایتل دارن، بپرسید که چقدر مصرفشون بالاست، وای به حال 4G که بدتر از اون شده. اصلا هم کسی نگه تجهیزات رایتل قدیمیه که ازش مدرک و مستندات میخوام.
در مورد پیشنهادتون راجع به جمع بندی نظرات تشکر میکنم و حالا که دارین نظرات من و امیر رو میخونید، خواهش میکنم شما زحمت گزینش آنها را بکشید و در یک متن مستقل ارائه کنید. گرچه کامبیز و فرزاد و بردیا و ... هم نظرات بسیار ارزشمندی دارند.

saleh a در تاریخ : 1393/1/16

سلام به همه ی دوستای خوبم.من آخرش تونستم یه 9005 ،xsi بگیرم. ولی الان هر چند وقت یبار سیم کارتم میپره.از چند نفر پرسیدم میگن که سیمت بد پانچ شده ولی سیمم از این جدیداس که به نظرم خیلی حرفه ای پانج شد.حالا نمی دونم چیکار کنم. یه کوچولو حالم گرفته شده.به نظرتون مشکلش چیه؟؟؟مرسی...

Omid 3 در تاریخ : 1393/1/16

این مطلب در رد یا تائید آیفون 5S نیست:
جوونای امروز شاید نشنیده باشن، زمان جنگ ما که بچه بودیم و همه صرفه جویی میکردن، برامون کفش با 2 سایز بالاتر میخریدن و میگفتن "رو به رشدی" چند وقت دیگه سایزت میشه! وقتی که سایزمون میشد، کفشه دیگه نابود شده بود.
محمد جان پیشنهادت به فاطمه که "ایفون 5اس بخر چون چند سال دیگه بخواهی بفروشیش افت قیمت کمتری داره" منو یاد اون کفشایی انداخت که هیچوقت ازشون لذت نبردم. حرفت درسته، افت قیمت 5S کمتره، اما شاید نوت3 یا هر گوشی دیگه، امروز براشون کارایی بیشتری داشته باشه.
انتخاب و خرید اونجوری سرمایه‌گذاری واسه آینده نیست. حیف کردن پوله.

far z در تاریخ : 1393/1/16

خواهر عزیز، شما همون نقطه ای وایستادی که 3 ماه پیش من اونجا بودم.
همه این فکرا رو منم میکردم که چرا 9005 میره آمریکا و اروپا. 900 میاد خاورمیانه. دست آخر فهمیدم که فقط و فقط و فقط انحصار شبکه LTE باعث این شده.
من میخوام شما رو راحت کنم. اون تحقیقاتی که تو 2 3 هفته انجام دادم رو راحت، شسته رفته بهتون تحویل بدم. دست آخر هم مدل 900 رو تهیه کردم و تا اینجا با نهایت وسواسی که در مورد سخت افزار دارم، راضی هستم. چند مورد اشکال هم وجود داشته باشه، سریع نمیگم گوشی بده. چون اندروید رو میشناسم و بعضی اداهاشو میدونم چیه که اصلا ربطی به گوشی نداره.
آقا امید چند بار گفته که به خاطر 4k این مدل رو گرفته.
من اصلا نمیگم که مدل 9005 بده. چون تقلب کرده دیگه به درد نمیخوره. مدل 9005 هم در نوع خودش بسیار قدرتمنده. تو بحث های تخصصی مربوط به معماری، طراحی، تکنولوژی ساخت و مباحثی از این دست، اگزینوس دارای مزیتهایی هست. اما تو کارکرد روزمره این تفاوت به اون شکل احساس نمیشه. یعنی هر دو مدل میتونن به راحتی تمام نیازهای کاربر رو تا جایی که اندروید و برنامه های تحت اون اجازه میدن رو جواب بده.
نگران نباش.
امیرخان جمله ای بهم گفت اون موقع. گفت بعدا متوجه میشی که با انتخاب مدل 900 برد کردی. حالا همینو من بهت میگم. در نهایت فهمیدم که اون 2 3 هفته بیخودی فکرمو مشغول کرده بودم.
آپدیتهای مدل 900 و 9005 هر دوش خوبه. با هم ارائه میشه. شما بری تو سایت sammobile اونجا تعداد آپدیتهای 9005 رو میبینی که زیاده. دلیلشم اینکه تو بازارای اروپا و آمریکا، اکثر گوشیها رو طرف قرارداد با اپراتورا میدن. مثلا برا آلمان چند تا اپراتور مستقل وجود داره. اینا مجبورن هر اپراتور رو مستقلا آپدیتشو ارائه بدن. واسه همین تعداشون زیاده.
نگران نباش.
--------------------------------
یه توضیح بدم بدونین چرا خارجیا به شبکه موبایل علاقه مندن.
با داداشم که آلمانه صحبت میکردم امروز.
میگفت چند ماه پیش سیم کارت 3g تحت یه اپراتور خریده با این مشخصات:
گوشی lg optimus G بدون لاک اپراتوری (همین گوشی اون موقع تو ایران نزدیک 1500 قیمتش بود)
اینترنت با سرعت 3 یا 4 Mb با دانلود نامحدود.
تماس داخل آلمان با هر شماره ای، چه موبایل و چه شهری، نا محدود
قرارداد 2 ساله با قیمت ماهی 25 یورو. بدون مبلغی به عنوان پیش پرداخت اولیه.
(گفتم ما هم سیم کارت داریم شما هم دارین)
اینا رو گفتم منظور داشتم ازش. وقتی شبکه Lte با سرعت اینترنت چندین برابر بیشتر از 3g اونجا با توجه به قیمتهای خیلی پایین برا اونا وجود داره. مشتریها شبکه Lte رو ترجیح میدن و دوس دارن گوشیهاشون هم رده بالا باشه. حالا انحصار این شبکه دست کوالکام باعث میشه شرکتی مثله سامسونگ برا اینکه بازار بزرگ اونجا رو حفظ کنه، بیخیال چیپ خودش بشه و گوشیهای اونجا رو با همون چیپ کوالکام که اتفاقا براش ارزونتر هم در میاد بده. شما به جا سامسونگ بودی چیکار میکردی؟؟

Omid 3 در تاریخ : 1393/1/16

پردازنده گوشی N900 دارای 8 هسته هست، 4 هسته کم مصرف و 4 هسته سریع اما پر مصرف. هنگامی که نیاز به سرعت بالاست، 4 هسته سریع فعالند و زمانی که نیازی به سرعت بالا نیست، برای صرفه جویی در شارژ باتری، 4 هسته کم مصرف فعالند.
پردازنده گوشی N9005 کلا دارای 4 هسته هست، که برای صرفه جویی در شارژ باتری، تعداد هسته‌های فعال کاهش میابند.
مهدی جان، مطلب فوق را در تاریخ 2 فروردین برای شما با مثال ماشین 4 سیلندر و ماشین هیبریدی دو موتوره، توضیح داده بودم!!!
اما راجع به اینکه N900 قوی تره یا N9005 و اینکه مصرف کدوم کمتره یا اینکه کدوم بیشتر داغ میکنه، پیشنهاد میکنم مطلب 92/11/27 آقا amir- رو بخونید که من نیز آنرا در همین صفحه در تاریخ 14فروردین نقل قول کرده‌ام!

***جون مادرتون سوالایی رو که به خودتون جواب دادیم حداقل دیگه تکراری نپرسین! نوک انگشتام تاول زد***
شرمنده اگه دیگه جواب ندادیم...

امیر. ن در تاریخ : 1393/1/15

شما ان 900 بگیر مطمعن باش ضرری نداره .
محصولت سامسونگ از لحاظ بدنه کشش 5سال!!!! رو ندارن

مهسا ا در تاریخ : 1393/1/15

سلام دوست عزیز ممنون بابت پاسخ گوئی تون. یعنی شما و آقا امید معتقدید که اسنپ توی بنچ مارک ها تقلب کرده؟ از طرفی برام قبول این موضوع که شما عرض می کنید اگزیناس بهتر از اسنپ هست سخته.
مگه میشه سامسونگ مدل بهترش رو بفرسته برای بازار هند و محصولی که با تقلب به اینجا رسیده و معماری پردازنده اش چنگی به دل نمیزنه، بفرسته به بازار های اروپائی؟؟؟ اونم فقط به خاطر یه LTE و 4K؟؟؟
از طرفی، خود شماهائی که n9005 تهیه کردید، چقدر تفاوت بین اونی که به طور رسمی اعلام شده بود با مال خودتون مشاهده کردید؟
در مورد پشتیبانی هم خودتون آگاه هستید که آپدیت های مربوط به مدل n9005 حداقل 2 ماه سریع تر از n9000 عرضه میشن.
در مورد نکاتی هم که آقا امید و سایرین اشاره می کنن، راحت میشه نتیجه گرفت که مدل n9000 بهتر از n9005 هست. اما نمیدونم چرا خودشون n9000 تهیه نکردن.
در ضمن خود شما آقا فرزاد انگار یادتون رفته اون اوایل که دنبال خرید این گوشی بودید، همین استدلال من رو داشتید. توی پست 18 بهمن مشاهده کنید
فعلا من فکر می کنم دارم گیج میشم کم کم. یعنی شدم. فعلا تمام 21 صفحه نظر آقا امیر و 15 صفحه نظر اقا امید رو کاملا save کردم تا شروع کنم به خوندن. خدا میدونه تا کی تموم بشه!!!! شما هم لطفا جواب اون سوال بالایی ها رو بدید تا من خیالم راحت بشه.

Omid 3 در تاریخ : 1393/1/15

گوشی 9005 سفارش اروپای شما مبارک باشه! ایشالا که لاک نشه.
با یک بار روت شدن گوشی، وارانتی 1 میشه و حتی با آنروت کردن دیگه 0 نمیشه. و 1 ماندن وارانتی یعنی عدم پیشتیبانی سامسونگ، غیر فعال شدن بخش امنیتی گوشی و ...
برای دیدن وارانتی بیت به روشهای گفته شده مراجعه کنید.
ضمنا سامسونگ هیچ جا ننوشته که با 5 دقیقه مکالمه با سیمکارت اروپا، گوشی آنلاک ابدی میشه.
بارها گفتیم تمام سفارشات نوت 3، تایپ و تشخیص دستخط فارسی را دارند، ولی فارسی شدن منوها، در رامهای خاورمیانه ممکن است.
موارد 4001 تا 4100 از مجموع 7365 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا