نظر کاربران درباره گوشی موبایل سونی Xperia Z Ultra

Xperia Z Ultra اکسپریا زد اولترا

Sony Xperia Z Ultra سونی
ارزیابی کاربران: 8.8 از 10 (4217 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های سونی
» سونی Xperia 1 VI
» سونی Xperia 10 VI
» سونی Xperia 5 V
» سونی Xperia 10 V
» سونی Xperia 1 V
» سونی Xperia 5 IV
» سونی Xperia 10 IV
» سونی Xperia 1 IV
» سونی Xperia Pro-I
» سونی Xperia 10 III Lite
» سونی Xperia 1 III
» سونی Xperia 5 III
» سونی Xperia 10 III
» سونی Xperia 5 II
» سونی Xperia Pro
» سونی Xperia 1 II
» سونی Xperia 10 II
» سونی Xperia L4
» سونی Xperia 5
» سونی Xperia L3
» سونی Xperia 10 Plus
» سونی Xperia 1
» سونی Xperia 10
» سونی Xperia XZ3
» سونی Xperia XA2 Plus
» سونی Xperia XZ2 Premium
» سونی Xperia XZ2
» سونی Xperia XZ2 Compact
» سونی Xperia L2
» سونی Xperia XA2
» سونی Xperia XA2 Ultra
» سونی Xperia R1 Plus
» سونی Xperia XA1 Plus
» سونی Xperia XZ1
» سونی Xperia XZ1 Compact
» سونی Xperia L1
» سونی Xperia XZs
» سونی Xperia XA1
» سونی Xperia XA1 Ultra
» سونی Xperia XZ Premium
» سونی Xperia XZ
» سونی Xperia X Compact
» سونی Xperia E5
» سونی Xperia XA Ultra
» سونی Xperia XA
» سونی Xperia X Performance
» سونی Xperia XA Dual
» سونی Xperia X
» سونی Xperia Z5 Dual
» سونی Xperia Z5 Compact
» سونی Xperia Z5 Premium
» سونی Xperia Z5
» سونی Xperia Z5 Premium Dual
» سونی Xperia M5
» سونی Xperia C5 Ultra
» سونی Xperia C5 Ultra Dual
» سونی Xperia M5 Dual
» سونی Xperia C4 Dual
» سونی Xperia C4
» سونی Xperia Z3 Plus (Z4)
» سونی Xperia Z4 Tablet LTE
» سونی Xperia M4 Aqua
» سونی Xperia E4g Dual
» سونی Xperia E4g
» سونی Xperia E4 Dual
» سونی Xperia E4
» سونی Xperia E3 Dual
» سونی Xperia Z3
» سونی Xperia Z3 Tablet Compact
» سونی Xperia Z3 Dual
» سونی Xperia E3
» سونی Xperia Z3 Compact
» سونی Xperia M2 Aqua
» سونی Xperia C3 Dual
» سونی Xperia C3
» سونی Xperia T3
» سونی Xperia Z2
» سونی Xperia M2 dual
» سونی Xperia Z2 tablet
» سونی Xperia M2
» سونی Xperia E1 dual
» سونی Xperia E1
» سونی Xperia T2 Ultra dual
» سونی Xperia T2 Ultra
» سونی Xperia Z1 Compact
» سونی Xperia Z1s
» سونی Xperia Z1
» سونی Xperia Z Ultra
» سونی Xperia C
» سونی Xperia M
» سونی Xperia ZR
» سونی Xperia SP
» سونی Xperia L
» سونی Xperia Tablet Z Wi-Fi
» سونی Xperia Tablet Z LTE
» سونی Xperia Z
» سونی Xperia ZL
» سونی Xperia E
» سونی Xperia E dual
» سونی Xperia Tablet S 3G
» سونی Xperia TX
» سونی Xperia V
» سونی Xperia J
» سونی Xperia Tablet S
» سونی Xperia T
» سونی Xperia SL
» سونی Xperia tipo dual
» سونی Xperia miro
» سونی Xperia tipo
» سونی Xperia go
» سونی Xperia acro S
» سونی Xperia ion HSPA
» سونی Xperia neo L
» سونی Xperia sola
» سونی Xperia U
» سونی Xperia P
» سونی Xperia ion LTE
» سونی Xperia S
» سونی Tablet P 3G
» سونی Tablet P
» سونی Tablet S 3G
» سونی Tablet S
» سونی CMD Z7
» سونی CMD J70
» سونی CMD J7
» سونی CMD MZ5
» سونی CMD J6
» سونی CMD J5
» سونی CMD Z5
» سونی CMD CD5
» سونی CMD C1
» سونی CMD Z1 plus
» سونی CMD Z1
» سونی CM-DX 2000
» سونی CM-DX 1000

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 6901 تا 7000 از مجموع 7065 مورد

مدیر سایت در تاریخ : 1392/4/11

با سلام خدمت کاربران گرامی،

متأسفانه بخش نظرات Xperia Z Ultra تا حدی پتانسیل بحث های حاشیه ای و کل کل پیدا کرده است. به همین دلیل برای منحرف نشدن این بخش از مسیر اصلی، تا مدتی کامنت های کاربران گرامی با حساسیت بیشتری پالایش شده و کامنت هایی که جنبه شخصی، کل کل، حاشیه ای داشته، تکراری بوده و یا از لحنی تند برخوردار باشند فعال نمی شوند.

پیشاپیش از همکاری کاربران عزیز سپاسگزاریم.

مقداد م در تاریخ : 1392/4/10

سلام ببينين اين حرف من نيس و همه ميدونين GS3 خيلي خيلي بيشتر از v , T , s , SL روي هم فروخته... اين يه واقعيته و شايد شما كه طرفدار سوني هستي نميخاي اينو قبول كني البته هر طرفدار منطقي سوني ، موفقيت هاي رقبا رو ميدونه و هم خوبي أونو ميگه هم ضعفش رو ...عزيز من بالاخره از بين اين همه گوشي فروخته شده ، گوشي مشكل دار هم هست ، شما بگو تمام گوشي هاي سوني ، بي عيب هستن و هيچكدوم هنگ نميكنن؟؟!!! يا اينكه چون فأميل محترم شما ، گوشيش هنگ ميكنه ، پس GS3 كلا اعتبار شو از دست داده؟!!

Javad 0 در تاریخ : 1392/4/10

عزیزم این ک موبایل نیست ک بخوای بزاری در گوشت صحبت کنی تازه این ک خوبه من خیلیا رو دیدم تبلت رو گرفتن در گوششون و دارن صحبت میکنن.
البته سونی همون روز ک این فبلت رو معرفی کرد خودش گفت مسلما کمتر کسی ی فیبلت رو میگیره کنار گوشش و برای همین ما واسه راحت تر شدن ی هندزفری هم همراه این فبلت گذاشتیم ک اونم ضد اب و ضد گرد و خباره در ضمن ی صفحه oled داره ک شماره و پیام ها رو نمایش میده و از کیفیت صدای hd برخورداره.
امیر جان شما برو ی کم مطالعاتت رو بیشتر کن.هیچ وقت با ی عکس نظرت رو ب دیگران منتقل نکن.

معین ح در تاریخ : 1392/4/10

بازی اچ دی اجرا میکنه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
سی ‍بی یوش خیلی بایینه فکر نکنم اجرا کنه!!!!!!

رضا a در تاریخ : 1392/4/10

اخه صفحه نمایش این گوشی با قبلیای سونی فرق داره شما چرا هی میگید ضعیفه
بهترین صفحه نمایش اسمارت فون هست که معرفی شده تا به حال

رضا a در تاریخ : 1392/4/10

این صفحه نمایش دیگه tft نیست ترمیلینوس هست که فناوری جدیدی هست و چندین برابر سوپر امولد وضوح داره اما مصرف انرژیش کمتره
پس چرا شما هی با tft ایکسپریا زد مقایسش میکنید

رضا a در تاریخ : 1392/4/10

این گوشی از فناوری جدیدی در صفحه نمایش استفاده میکنه که چندین برابر سوپر امولد وضوح داره و با اکسپریا زد فرق داره
گلکسی نوت 3 از همین الان محکوم به شکسته

Adrian F در تاریخ : 1392/4/10

خب دوست گلم اگر قرار باشه من دوست نداشته باشم نخرم و ...
شما هم که از این گوشی خوشت نمیاد و گوشی داری،پس چرا میای اینجا نظر میدی؟

برگردیم به احترام به همدیگه.

رفیق،سامسونگ در اصل شرکت ساخت Semi Conductor هستش،یعنی اصل درامد شرکت ساخت نیمه هادی هست برای شرکت های دیگه!و برای همین قطعات رو خودش تهیه می کنه.
RAM پرسرعت درون Ps3 توسط خود سامسونگ ساخته شده و 50% محصولات سامسونگ فقط از طریق سونی خریداری میشه و سونی در واقع براش کار می کنه.
دستور ساخت Ram با قدرت 3200 مگاهرتز بسامد توسط خود سونی به سامسونگ داده شد و سامسونگ هم سروقت برای سونی تهیه کرد و بهش داد و شد اعجوبه ی نسل هفتم بازی.

بگذریم،شما 2 مسئله رو براحتی با هم قاطی می کنید،میگی شرکت چون خودش ساخته پس بهتره!
خب من میگم شرکتی که خودش میسازه پس چرا مشکل داره؟!؟!

درضمن پیشنهاد می کنم بهیچ وجه در مورد صفحات TFT اظهار نظر غیر واقعی نکنید.
اللخصوص Triluminos که شرکت سامسونگ به اون عظمتش،توانایی ساخت چنین صفحاتی رو نداره! :))

و بصورت کلی بگم،موبایل برای خودت ساخته شده!نه برای اینکه با زاویه ی 60درجه باهاش کار کنید،این عیبه؟
اگر چنین چیزی عیب هست پس مطمئنا جنس پلاستیک نا مرغوب هم عیبه!
پس یقیناً داغی بیش از حد هم عیبه!
پس مطمئنا واقعی نبودن تصاویر در Amoled هم عیبه!
پس قطعا ظاهر فوق زشت هم عیبه!
پس مطمئن باش هزار تا نکته ی ریز و درشت هست که بخوایم باهاش،یک برند رو خراب کنیم.

کلا مشکل ما اینه که هدفمون تخریب هستش،بجای اینکه خوبی های یک جنس رو ببینیم...
=======
سوالی هم داشتید در خدمتتونم عزیز :)

saman n در تاریخ : 1392/4/10

اره داداش طراحی فقط سامسونگ اصلا طراحی فقط کار سامسونگ.اصلا نگاه کنs4رو سنگ تموم گذاشته!!!!!واقعا نمیدونم چی بگم کلا گوشی های سونی زشتن.راست میگی

saman n در تاریخ : 1392/4/10

شما که راست میگی.اصلا هیچی توش معلوم نیست.فقط یه مشکلی هست نکه مال سامسونگ بهترین اگه ازش یه مدت استفاده کنی کورمیشی تازه قبل از اونم دیگه نمیتونی رنگا تشخیص بدی و.....

مقداد م در تاریخ : 1392/4/10

حامد جان سلام ...ببخشين دخالت ميكنم ولي هر برندي هم طرفدار داره هم منتقد . به نظر من الان كم إيراد ترين برند ها، سامسونگ و اپل هستن كه هميشه در ويژگي هاي صفحه نمايش شامل كنتراست و خوانايي زير نور خورشيد و زاويه ديد و كيفيت رنگ عالي عمل ميكنن و هميشه Super Amoled & Retina از ديد Gsmarena و Phonearena بهترين هستند ولي اين به اين معني نيست كه S-Lcd3 و Trilominous در سطح پايين قرار دارند و مطمئنا أونا هم خيلي خوب هستن و مشتري رو راضي ميكنن در واقع تفاوت در سطح جزئيه يا مثلا در بحث قدرت پردازنده ، اختلاف در سطح چند ميلي ثانيه هست كه حتي كاربراي حرفه اي هم متوجه اين تفاوت نميشن حتي Cortex A50 كه قراره سال ديگه جايگزين A15 بشه و قويتره از Snapdragon 800 ، شامل اين قضيه هم ميشه...راجع به بحث داغ شدن هم بايد بگم تقريبا همه ي گوشي هاي امروزي كمي داغ ميشن ولي نه در اون حدي كه كسي اغراق كنه و مثلا بگه فلان گوشي ، بخاريه و ميشه توي زمستون ازش استفاده كرد!! منظورم نه شماست نه آدريان جان ولي عده اي دنبال حرف هاي سخيف هستن و تعصب بيجا دارن...به نظرم بحث راجع به سوني و سامسونگ بي فايدست و فقط باعث دل خوري شما دو دوست از هم ميشه

amir s در تاریخ : 1392/4/10

بذار گوشي هاي جديدش تو راهن وقتي اومدن ميفهمي كي از كي بهتره فعلا كه اچ تي سي و سامسونگ حرفي براي گفتن ندارن در مقابل اين گوشي

amir s در تاریخ : 1392/4/10

صفحه اين گوشي ديگه tft نيست تازه گوشي هاي سوني همش tft نيست مثل acro s كه زاويه ديدش حرف نداره صفره صفره زاويه ديدش/ tft مصرف باتريش كمه و عمرش بيشتره مثل صفحه نمايش هاي سامسونگ نيست كه 2 سال بگذره پيكسلش كم بشه و صفحه كلا تاريك بزنه

سعید d در تاریخ : 1392/4/10

امیر جان منم تصویر دیدم سونی خودش هم میدونه بزرگه یدونه هنذفری بلوتوث روش گذاشته اگه خواستی برو ببین درضمن لینک دانلود هم دار اگه خواستی دانلودش کن

amir s در تاریخ : 1392/4/10

سامسونگ تازه ميخواد از tft استفاده كنه عزيزم به خاطر اينكه tft مصرف باتريش خيلي كمتره شما بهتره بري تو نظرات گوشي هاي ديگه اگه با سوني مخالفي و چند سال ديگه ميبيني كه سوني كلا بازار موبايل و تبلت را به دست ميگيره

1mahdipoori p در تاریخ : 1392/4/10

http://www.aparat.com/v/xgfrN
دوستان این فیلم کوتاه رو ببینید
واقعا شما چی فکر کرده با این عکس تون!!
برید یه کم تحقیق کنید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سعید d در تاریخ : 1392/4/10

سلام اولا باید بگم
1- تبلت 10اینچ رنژش و اسمارت فون 5اینچ!پسر خوب داریم درباره فبلت بحث میکنیم که مابین این هست که تقریبا بین6-7اینچ خوبه!

2-به دلیل بزرگ بودن صفحه نمایش بعضی از افراد شاید براشون خوشایند نیاد که گوشیشون زنگ بخور بخوان فبلت 6.4اینچی بزارن کنارگوششون که خوشبختانه سونی یک هدست بلوتوث با یک نمایشگر LED و دارای ضد اب و ضدگردوغبار هم هست گذاشته گه براحتی در دسترس کاربران باشه.

3-نمایشگر ۶.۴ اینچی TRILUMINOS™ Display برای موبایل با کیفیت Full HD و بهره‌‌گیری از موتور پردازش تصویر X-Reality™ برای موبایل برای نهایت تجربۀ مشاهده کاربرانی که از دید صفحه رنج میبرند برطرف کنه

4-فوق باریک،6.5میلی متری، طراحی با دوام ضدآب و مقاوم در برابر گرد و غبار (IP55/IP58)بدون درپوش هنذفری وصفحه اون قوی تر از اکسپریا zوغیر قابل شکستن

5-پردازشگر Qualcomm® Snapdragon™ 800 با سرعت ۲.۲ گیگاهرتز، چهار هسته پردازنده و 4G LTE برای عملکرد سریع

6-با هر نوع مداد و قلم‌های دیجیتال و برخی قلم‌های عادی (قلم‌های دیجیتال خازنی، قلم‌های عادی با قطر نوک بیش از ۱ میلی‌متر) بروی آن بنویسید و طرح بکشید.

7-اکوسیستمی کامل از لوازم جانبی برای سرگرمی‌های ممتاز و قابلیت اتصال تک لمسی

8-حالت Battery STAMINA برای عمر بیشتر باتری که امکان 120ساعت موسقی مداوم به همراه داره



دوستان عزیز من طرفدار یه برند خواس نیستم من نمیگم سونی عالی زد ولی سونی برای سامسونگ داره دردسر درست میکنه وباید توجه داشته باشیم یک صفحه انطاف پذیر خوبه ولی ضد اب و ضد ضربه نیست بعد اینکه تو بازار اسمارت فون ها نمیشه منتظر یک گوشی خوب بود تا باید بیینید اگه گرونه صبر کنید تا ارزون بشه چون هرو داره یک گوشی جدید میاد تو بازار مثل همین سونی که zاولترا هنوز وارد بازار نکرد i1 اماده کرده که بعد از اون بده بازار! موفق باشید

seven o در تاریخ : 1392/4/10

سلام دوستان
این یک شاهکار هنریه
جز اولین هاست که از سنپدراگون800 استفاده کرده
بسیار زیبا
کیفیت ساخت عالی
ولی حیف سیستم عملش اندرویده که خیلی سنگینه
شما فکرشو بکنید این گوشی با چنین سخت افزار قدرتمندی با سیستم عاملهای بسیار سبکی همچون win8.1یاios7 ارایه میشد اونوقت میشد نور علی نور بهرحال اینم راضی کنندست
سونی نشان داده قیافه مهه
کیفیت مهمه
مثل بعضیا مشخصات نمیفروشه بلکه نواوری و کیفیت میفروشه
سونی از نامت کیفیت پیداست چه در صنعت موبایل و چه در لوازم خانگی یک شاهکاری ولی نه به شاهکاری ...
********************* یا حق *****************

1mahdipoori p در تاریخ : 1392/4/10

از دوستان خواهش می کنم در باره ی هر گوشی اول تحقیق کنند بعد با اسرار پرچم دار معرفی کنند
مثلا این گوشی
برین لوازم جانبی گوشی مخصوصا هدفون اون را ببینند بعد بگن دو تا اجر و این حرف ها
بگذاراین این گوشی بیاد ببینیم چه حرفی برای گفتن داره در مقابل نوت 3 و ال جی و....که تا اخر
قراره تابستان می یاد

1mahdipoori p در تاریخ : 1392/4/10

اول این که تا جایی که من اطلاع دارم با این گوشی یک هدفون بیسیم فوق العاده عرضه می شه که مشکل صحبت کردنو بر طرف می کنه دوم این که حرف های شما در باره ی سامسونگ اشتباه است چون هنوز این گوشی معرفی نشده و این ها همه احتمالاته

امیر ا در تاریخ : 1392/4/10

دوستان این عکس رو ببینید: http://narenji.ir/sites/default/files/images/u-new-2/1/xIMG_1061_n.jpg.pagespeed.ic.cBWG8nTux0.jpg
واقعا سونی چی فکر کرده با این طراحیش!!

Hamed J در تاریخ : 1392/4/10

ادرین جان من می دونستم که اینا همش مال ARM هستن و ساخته میشوند. ولی دارم میگم یه واسته از این وسط ورداشته میشه و دیگه نمیخرن رو گوشی نصب کنند. تازه سونی همین یه کارشم بلد نیست.تازه شما بیا با همون کورتکس گوشی ابر قدرت بساز باید یه هنر داشته باشه.در مورد بحث اخرت هم اصلا سامسونگ دوست داره شما نخر. من خودم الان یه اس4 دارم که یکی از فامیل ها برام از فنلاند اورده با اس4 دوستم مقایسه کردم تو سرعت هیچ فرقی نداشت تازه مال من کولکام 600 هست ولی اون یه کم بیشتر داغ میکنه.

مقداد م در تاریخ : 1392/4/10

سلام هادي جان . همه ي اين گوشيايي كه گفتين دوربين ١٣ مگا داشتن و صفحه هاي Led Backlit LCD و رزولوشن HD و كلا تفاوت خاصي با هم نداشتن و هيچ كدوم نتونستن يه پرچمدار واقعي باشن و در مقابل GS3 ، إنصافا حرفي براي گفتن نداشتن...ممنونم بابت توضيحت

علی ت در تاریخ : 1392/4/10

این گوشی با ایین اندازه دیگه واقعا مسخرس
باید 2تا آجر بگیری دستت صحبت کنی
کاری با قدرت پردازشی این گوشی ندارم چون اسنپ دراگون 800
اما سورپرایز سامسونگو باید در گلکلسی نوت3 ببینید صفحه انعطاف پذیر
و قدرت پردازشی فوق العاده اما بازم میگم گول تبلیغات بعضی از دوستان
که این گوشیو حتی ندیدن و نیبینن رو نخورید اگه قصد خرید دارید اول با اون کار کنید
بعد
از این گذشته من ی مدت خودم ایکسپریا زد داشتم نمیگم صفحه خوبی نداشت اما
نسبت به گوشی های رده اول واقعا ضعیف بود
هم صفحش هم از هر نظر که فکرشو بکنید
فعلا به جز پرچمدار های سامسونگ و اچ تی سی نمیشه ب گوشی های دیگه اعتماد کرد
کلا این گوشی نیومده دیفیت شده

bahram m در تاریخ : 1392/4/10

سلام دوستان آیا ھمہ ی گوشی ھای سونی فقط ساخت چین وارد کشور ما میشہ یا ساخت ڑاپن ھم وارد میشہ‎‏!

ALI M در تاریخ : 1392/4/9

قبول دارم صفحه نمایش سونی در مقابل سامسونگ ضعیف هست ولی بیاید منطقی باشیم به قول Adrian F واسه یکی مثل من وایشون که پول رو به سختی به دست میاره در حال حاضر شاید در آینده به راحتی به هرحال برای ما که از قشر متوسط جامعه هستیم 2 میلیون پول زیادی هست که بدم اس4 بعد هم داغ کنه وهم با یکبار از دست افتادن بره تو سطل آشغال چون هم به خود ضرر زدم هم به محیط (البته شنیدم اگه اس3 شش ماه توی خاک باشه تجزیه میشه) البته فقط شنیدم ( اگه یکی از دوستان بگه که گوشی های سامسونگ از کدوم نوع پلی کربنات هست میتونم بگم چقدر مقاوم هستند من از بعضی از مشتقات وبسپارهای هیدروکرنها هستند که از فولاد هم وزن خودشون 7 برابر مقاومت ترند پس هر پلی کربناتی ضعیف نیست.) ولی یه چیز رو بهت قول میدم سونی یک برند کاملا شناخته شده در جهان هست و کلا وقتی میبینی تو دست کسی سونی هست همه میگن اوه سونی داره پس یه روزی سونی به جایگاهش برمیگرده و رقابت این دو به نفع ماست پس هرچی رقابت تنگتر کیفیت بالاتر هست اگه سامسونگ یه گوشی با کیفیت سونی و زیبایی سونی با قدرتی که الان دارن گوشی هاش بزنه من خودم 100درصد میرم میخرمش ولی الان سونی بهترین کیفیت رو داراست و از لحاظ قدرت هم فاصله زیادی با سامسونگ و اچ تی سی نداره در حالی که فاصله اونها در کیفیت زیاده در نتیجه برای قشر متوسط بهترین گزینه سونی هست و بس و لطفاااا دیگه بحث سیونی بهتره یا سامسونگ رو تموم کنیم چون تقریبا تو همه ی صفحات گوشی های سونی این مقایسات انجام شده و هر کس یه نظری داره بهتره در مورد کیفت Xperia Z Ultra بحث کنیم که واقعا عالی هست حیفففف که پول من نمیرسه ولی دونستن کیفیت و قدرتش خالی از لطف نیست ...
ببخشید اگه طولانی شد پس بحث سامسونگ و سونی رو. ببندیم فعلا

رضا a در تاریخ : 1392/4/9

صفحه نمایش این گوشی تریمیلینوس هست که با کیفیت ترین جدیدترین و بهترین صفحه نمایش گوشی های دنیاست و فناوری جدیده تو چجوری میگی بی کیفیته؟؟

saman n در تاریخ : 1392/4/9

همچین گفتی بی کیفیت قلبم از کار واستاد حداقلش اینکه رنگارو اشبا نشون نمیده ورنگا طبیعی هستن و حقیقت اینکه صفحه های سونی هیچ ایرادی نداشتن حالا که صفحش رو هم عوض کرده و بدون.شک بهترین صفحرو گذاشته که دیگه کسی صحبت صفحه نکه چون سونی با اختلاف یکه یکه.بد سامسونگ سالهاست گوشی میسازه وتنوع بیشتری هم داره باید صبر کنی ببینی سال دیگه وضع چجوری هست

مقداد م در تاریخ : 1392/4/9

سلام رضا جان خوبي؟ وإلا من هميشه سعي ميكنم واقعيت رو بگم و كلا حتي اگه به ضررم هم باشه ، نميخام واقعيتو إنكار كنم چون در اين صورت حرفام هيچ خريداري نداره ...بله درست ميگي شما ، منم خوشحال شدم يه رقيب جدي وارد رقابت شد تا هم به نفع ما تموم شه هم ساير برند ها بهتر كار كنند...منم ماه هاست منتظر هو نامي هستم و به بقيه دوست هام در پيج هاي ديگه خبر اومدنشو مي دادم گلم البته الان براي قضاوتها زوده و بايد ببينيم صفحه Trilominous در مقايسه با صفحه GS4 چطور ظاهر ميشه و منتظر بررسي Gsmarena & Phonearena باشيم البته چيزي كه مسلمه اين صفحه از TFT هاي معمولي روي z بهتره ولي منم منتظر بررسي نهائي سايت ها هستم و اميدوارم هو نامي بتونه با كيفيت. 4k فيلم برداري كنه چيزي كه كوالكوم قول أونو داده...يه چيز ديگه هم هست اينكه سوني وقتي از پردازنده S4 Pro روي z استفاده كرد و با اينكه در بنچمارك ها از GS4 & one شكست خورد ولي الان سوني ميتونه با آرائه هو نامي با پردازنده Snapdragon 800 كه ٧٥٪ قويتره از S4 pro , به راحتي دو پرچمدار htc & Samsung رو در بنچمارك پردازنده و GPU شكست بده . در واقع سوني ميتونه z & zl رو قرباني هو نامي كنه ولي اون دو شركت نميتونن با آرائه گوشي با پردازنده 800 , دو گوشي خودشونو قرباني كنن و در اينجا سوني هوشمندانه عمل كرد البته در كشور كره ، قراره GS4 با اين پردازنده قوي آرائه بشه ولي بعيده به صورت جهاني اين أقدام صورت بگيره

مقداد م در تاریخ : 1392/4/9

سلام ممنونم از اينكه مثل يك جنتلمن برخورد كردي و پاسخ زيبايي دادي... درست ميگي شما بزرگتر ين إيراد سامسونگ ، كيفيت پايين ساخت نسبت به رقبا هست . منم ايشالا از برندي گوشي ميخرم كه كمترين ايرادو داشته باشه و با كمك بررسي هاي سايت هاي معتبر گوشيو انتخاب ميكنم و البته دوستان منطقي و خوبي مث شما

saeed l در تاریخ : 1392/4/9

اگه صفحه نمایش سونی بی کیفیت هستش پس چرا سامسونگ میخواد در آینده از صفحه TFT برای محصولاتش استفاده کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
ضمنا سونی میخواد صفحه نمایش جدید دیگری بر روی اسمارت فون های آینده خودش استفاده کنه که سامسونگ در خواب هم نمی بینه!!!!!!!

امیر ا در تاریخ : 1392/4/9

امیدوارم مثل سری های قبلی بازم اون حاله ی سفید و روح مانند توش نباشه!

Adrian F در تاریخ : 1392/4/9

بله قطعا درست میگید
این که سامسونگ محصولات فوق العاده قدرتمند با باتری های بسیار خوب میزنه شکی درش نیست،یه چیز مسلمه و من هم هر جا رفتم توی طبقه بندی قدرت نوشتم و ذکر کردم...
تنها مشکل من با جنس سامسونگ،کیفیت پایینش هست همین!
و برای من کیفیت از قدرت و امکانات ارزشمند تره،من اگر کسی بودم که قدرت برام مهم تر بود،یا امکانات جانبی هم برام مهم بود،قطعا طرفدار سامسونگ بودم خیلی هم لذت میبردم چون سخت افزار های خوبی هم میزنه...
ولی من شدیدا طرفدار کیفیت هستم،طرفدار هنر طراحی هستم،و طبق سلیقه ی من سامسونگ گزینه ی خوبی نیست.

اصلا این که بگیم "فلان گوشی بد هست" یه حرف کاملا اشتباهه،هر گوشی خوبی و بدی خودش رو داره،یکی از بدی هایی که من به سونی میگیرم،اینه که همیشه یک کمی و کاستی ای در گوشی هاش قرار میده،توی این گوشی دوربین کمه!توی HONAMI بهترین دوربین دنیا رو گذاشته! و این از عمد هستش...
ولی مثلا برای پرچمدار خودش مثل Z سعی کرده از هر چیزی عالیش رو بزاره.
واسه من مشخصه که سونی مثلا کیفیتش خوبه،اگر این دوربینش بده پس سونی داره میگه واسه ی دوربین Z Ultra نخرید! واسه امکانات و صفحش بیاید طرفش...

ولی مثلا سامسونگ سیاست دیگه ای داره،یا اچ تی سی و اللخصوص سیاست متفاوت آیفون...

روحیات من به سیاست سونی میخوره!
و به این میگن سلیقه.


من فقط و فقط از کیفیت و طراحی گوشی های سامسونگ خُرده میگیرم،و هر کسی میتونه نظرش با من متفاوت باشه...
مثلا کسی هست که درآمد بالایی داره،هر سال میتونه پرچمدار سامسونگ رو تهیه کنه،پس برای اون قطعا سامسونگ اولویت بهتری داره چراکه نه نیاز به کیفیت بالایی داره چون هر سال گوشیش عوض میشه و همینطور هم سخت افزار قوی ای داره،و چون طراحی 1ـی هست،راحت تر میتونه گوشیش رو ارتقاء بده چون با بدنه و جنس و ترکیب گوشی قبلی آشنا هست.

ولی من نیازم اینه که یک گوشی برام براحتی 2سال کار کنه،نیازم این هست که طراحی فوق العاده ای داشته باشه و قیمتش برام معقولانه باشه!برا یهمین سونی انتخاب بهتری هستش برای من.


با احترام به دیگر برند ها.

اصلا یک کاری که میخوام بکنم اینه که بیام توی برند های دیگه و همین اطلاعات کوچیکی هم که دارم با بقیه در اشتراک بزارم و فقط مختص دارنده های سونی نکنم!چون میبینم کسانی سوالاتی از گوشی های سامسونگ دارن و من جوابش رو میتونم بدم ولی همکاری نکردم.

موفق و سلامت باشید،ممنون از صحبتت رفیق عزیز :)

رضا a در تاریخ : 1392/4/9

چشمتو به روی حقیقت نبند دوست عزیز
سونی تازه بعد از جا شدنش از اریکسون به صورت جدی وارد بازار اسمارت فون ها شد
با این حال خوب عمل کرد
این گوشی تازه اغاز کار جدی سونی هست منتظر هونامی باش :))
این گوشی هست که تا چند وقت حرف اول رو تو بازار میزنه

مقداد م در تاریخ : 1392/4/8

سلام خوبي آدريان گل؟ ممنونم بابت نظرات خوبت و از همه چيز مهمتر به نظرم اينه كه شما دوس داري منطقي باشي و نميخائ بي سند حرف بزني. من خودم همچين أخلاقي دارم و از اين أخلاق شما خوشم مياد ولي دوست خوبم ، درسته اين فبلت الان قويترين هست و از ARM A15 قويتره و مصرف انرژى و GPU بهتري هم داره ولي شما كه منطقي هستي ، به نظرم خوبه از موفقيت هاي سامسونگ هم بگي -البته من طرفدار سامسونگ نيستم- كه از زمان معرفي GS1 تا GS4 پرچمدار اندروييد بوده و مثلا زمان GS1 ، بهترين گوشي SE ، گوشي x10 بود با صفحه ٦٥٠٠٠ رنگ و اينكه حتي مولتي تاچ در أوائل نداشت يا زمان GS2 ، بهترين كوشي SE ، گوشي Arc بود كه پردازندش تك هسته اي بود كه در مقابل دو هسته اي سامسونگ كم محسوب ميشد و مقدار رم نصف اون و فيلم برداري HD مقابل Full HD كه اون زمان هم سامسونگ خيلي بيشتر فروخت و فك ميكنم فروش بيشتر ، ٪٩٠ يعني مشتري رو بيشتر راضي كردن و اينكه عده اي ميگن تبليغات سامسونگ قوي هست و فقط به خاطر اين بيشتر ميفروشه ، كاملا اشتباهه... البته بايد به كيفيت ساخت و بدنه بهتر اون ٢ گوشي SE مقابل GS1 و GS2 هم اشاره كنم . سال بعده هم GS3 مقابل Xperia S بود كه فك ميكنم شما هم قبول داري خيلي بيشتر از اون فروخت و بيشتر مردم راضي بودن از كار نهائي سامسونگ و اينكه همين چند وقت پيش بود كه Gsmarena خبري داشت راجع به اينكه ٣٠ درصد اسمارت فون هاي فروخته شده در كوارتر اول امسال مربوط به سامسونگ بوده و فك ميكنم سهم htc و Sony ، هر كدوم ٤ درصد بود و اين نشون ميده مردم كمتر به اين دو برند علاقه دارن . اميدوارم اين حرف منو قبول كني چون ميدونم كه آدم منطقي هستي ... البته م سامسونگ بي إيراد نيس ولي چيزي كه مسلم هست اينه كه خيلي بيشتر از همه شركت هاي اندروييدي فروخته و محبوب تر هست... راجع به امتياز دهي در Gsmarena هم به نظرم اين يه روش خوبي نيست و اين نميشه يه دليل خوب و بهتره به فروش و كيفيت ويژگي هايي مثل صفحه نمايش و كيفيت عكس و فيلم برداري و باتري توجه كنيم...بازم ممنون از وقتي كه گذاشتي دوست خوب

hamed M در تاریخ : 1392/4/8

یه سرچ کوچکی میکردی ...
Dell-streak
این دیوایس اندرویدی غول پیکر برای اولین بار در سال 2010 توسط شرکت دل به عنوان یک فبلت معرفی شد.
d4fteam.com/?p=7671
حالا کاری به دل ندارم ولی نوت سامسونگ که اکثرا فک میکنن حاصل یک خلاقیت هست! در صورتی این ایده ی فبلت قبلا ثبت و معرفی شده.پس نتیجه میگیریم سامی باز هم شیطونی کرده! ! !
کلا سامسونگ خلاصه میشن در سه چیز:
1. TouchWiz
2.Exynos
3.SUPER AMOLED
!
!
!
!)))))))))))))))))))))))

saeed l در تاریخ : 1392/4/8

درست بر عکس نظر شما،سامسونگ از همه ی شرکت های معروف کپی کرده، سری گوشی های اس3 به قبل یعنی galaxy s2"galaxy s و....... همشون کپی برابر اصل ایفون 4اس و ایفون4 بودند، در بحث معرفی گلکسی اس4 براتون بگم که مشخصاتش قبل از معرفی اکسپریا زد اصلا این گونه نبود(ضعیف تر) ولی بعد از معرفی اکسپیریا زد سریع همه ی سخت افزارشو تغییر داد تا کم نیاره،همین سامسونگی که شما سنگش رو سینه میزنی همه گوشی ها و تبلت و...... دوربینشون توسط شرکت سونی ساخته میشه،الان شما که
می بینین galaxy s4 lte-a رو با اسنپدراگون 800 معرفی کرده از شدت ترس سونی هستش چون که سه ماه دیگه میخواد ابر گوشی خودشو یعنی هونامی رو معرفی کنه میترسه که با معرفی این گوشی فروش گلکسی اس4 متوقف بشه،باز هم در بحث ساعت های دیجیتال و نوت بوک ها به خدمت عرض کنم که سونی موقعی که ازشون ساخت شرکت سامسونگ گیج شده بود،مگه هر شرکتی که بزرگ باشه محصولاتش خوبه؟؟! شرکت سونی نزدیک به 2سال هم نیست وارد تولید گوشی شده اما سامسونگ که به قول شما چندین سال هست در تولید گوشی فعالیت داره الان از شرکت سونی میترسه که جاشو بگیره، در ضمن آمار الکی از خودتون ندید که 70میلیون مهندس داره ناسا هم یک دهم این آما که شما میگید مهندس نداره!!!!!

دوستانی که موافق حرف های این دوست حقیر شما هستند ++++ رو بزنید

سجاد و در تاریخ : 1392/4/8

اول که وارد شه حتما بالای 3 میلیون هست ولی شاید بعد یک ماه برسه به 2700000

mehdi n در تاریخ : 1392/4/8

ببخشید وارد بحث میشم دوستان و جسارتا میگم:

اقا حامد خیلی با تعصب حرف میزنی در اینکه سامسونگ بیشتر قطعات خودشو تولید میکنه شکی نیست ولی وقتی یه محصولی دست مشتری میفته مثل من واسم مهم نیست قطعات از کجا اومده میخوام کارایی داشته باشه
به قول شما الان در گوشی اپل مثلا صفحه نمایش retina رو از lg گرفته دوربینو از سونی و....
ولی وقتی گوشی ایفون دستت میفته واست مهم نیست که چجوری سر هم شده ازش کارایی میخوای
وقتی با ایفون کارمیکنی به این فکر نمیکنی از کجا سرهم شده داری به هنر مهندساش تبریک میگی!!!

اینکه یک شرکت بتونه اکثر قطعاتشو خودش بزنه یه فرایند سوددهی واسش داره
ولی از طرفی لزومی نداره سونی بیاد الان خودش پردازنده بسازه وقتی شرکتی مثل کوالکام میاد بهترین پردازنده رو با بهترین کارای میده بیرون این دیگه ربطی به شرافت شرکت نداره مهم اینجاست که داره از بهترین امکانات بهترین کارایی رو میگیره از اون طرف رو طراحی کار میکنه یه فبلت با گواهی ip58 میده بیرون با ضخامت فقط 6.5 میلیمتر که یک شاهکار هنریه
اگه اینجوریه پس چرا سامسونگ در بعضی از مدلهای گالاکسی 3 یا گالاکسی 4 از چیپ snapdragon استفاده میکنه؟ مگه خودش بسازه سودش تو جیبش نمیره؟چیرا این سود رو میده به کوالکام؟
از گرم شدن چیپهای اکسینوس نگران بودن و اینده نگری کردن که واقعا هم گرم میشن به نسبت کوالکام
من خودم گلاکسی 2 داشتم

اینکه سونی داره در بازار موبایل میتازه یک واقعیته و فعلا گوشی با طراحی فوقالعاده گوشیهای سونی وارد بازار نشده.مشخصه که کیفیت ساخت و طراحی گوشیهای سونی بالاتره
اما ادریان عزیز

شرکت ARM Holding خود تولیدکننده پردازنده نیست و در عوض گواهی استفاده از معماری ARM را که خودش اختراع کرده به دیگر تولیدکنندگان نیمه هادی می‌فروشد. کمپانی‌ها نیز به راحتی تراشه‌های خود را براساس معماری ARM تولید می‌کنند. از جمله کمپانی‌هایی که پردازنده خود را براساس معماری ARM طراحی می‌کنند می‌توان به اپل در تراشه‌های Ax، سامسونگ در پردازنده‌های Exynos، انویدیا در تگرا و کوالکام در پردازنده‌های Snpdragon اشاره کرد.

سیستم-روی-یک-چیپ (System on a Chip) که آن را به اختصار SoC می‌نامند در واقع یک تراشه است که در آن پردازنده اصلی (CPU)، پردازنده گرافیک (GPU)، حافظه رم، کنترلرهای ورودی و خروجی قرار دارند. پس کل SoC براساس معماری ARM تولید نمی‌شود و تنها بخش CPU آن بر مبنای معماری ARM طراحی و تولید می‌گردد. پس این باور که فلان SoC براساس معماری ARM ساخته شده، اشتباه است و بخش پردازنده اصلی اکثر SoCها براساس یکی از طراح‌های معماری ARM ساخته می‌شوند.

به طور خلاصه شرکت کوالکام یا شرکت سامسونگ یا مثلا اپل گواهی استفاده از معماریarm رو میخره بعدا خودش بر اساس ان تراشه رو میسازه که میتونه تغییراتی در هسته های arm بده
مثل کوالکام که هسته های krait رو خودش تغییر داده و داره میترکونه
یا مثلا شرکت اپل پردازنده ax6 را بر اساس معماری arm میسازه
یا اکسینوس که سامسونگ خودش میسازه نه اینکه از arm بخره پردازنده رو

در نهایت بگم که معماریهای معمول در پردازنده ها همونطور که میدونید دو نوعه
arm شرکت arm-- شرکت اینتل x86

که در x86 بیشتر در کامپیوترها و لب تاپ ها و....
و در arm بیشتر در تلفنهای هوشمند و تبلت و ..
استفاده میشه چون معماری arm دستورالعمل ساده تری داره و مصرف انرژی در ان کمتره و برای وسایل کوچک حیاتیه




arash r در تاریخ : 1392/4/8

باسلام خدمت تمامی دوستان
سونی هم مثل چند برند برتر گوشیهای خوبی زده ولی بروبچ این رو در نظر داشته باشید بهترین گوشی 2011 اس 2 سال 2012 اس 3 و ..... تازه تو 1ماه 10میلیون نسخه اس4فروخته که شاید تا حالا چندبرابر شده جنس بدنه بد یعنی چی می خوای باهاش کشتی بگیری که می گی بده بچه ها بیایید به این همه مردمی که بی صبرانه میایند و سامسونگ می خرند احترام بگذاریم به همه احترام بگذاریم من خودم تی ایکس دارم گوشی خوبیه ولی لامصبا اینم که بدنش پلاستیکه چرا اینقد تعصبی حرف میزنید داداشی که بنچمارک گذاشتی مگه همین بنچمارکها نبودند می گفتند به فلان دلیل تی ایکس داره از اس 3 و وان ایکس بهتر عمل می کنه ولی در واقعیت اینجوری نیست پس لطفا اجازه بدید این گوشی بیاد بعد با اس 4 و وان مقایسش بکنید با تشکر

Ali t در تاریخ : 1392/4/8

دوستان به یه نکته دقت کردین؟!

به کامنتا توجه کنین..دوستایی که از این گوشی و از برند سونی تعریف کردن علاوه بر امتیاز مثبت امتیاز منفی هم گرفتن!!! اونم بعضی اوقات نه یکی چند تا!!!!!

معلوم نیست چه کسایی قصد تخریب دارن البته فکر کنم هممون بتونیم حدس بزنیم!!آره درسته ;)

واقعا باید گفت منطق این افراد چیه چیه؟! البته اگه داشته باشن!!

یعنی واقعانا!!

سید حبیب ح در تاریخ : 1392/4/8

خیلی جالبه سامسونگ تکنولوزیش رو روی مردم و خریدارانش تست میکنه !!!!!!!!! پس [مشکلی] که گوشی Z داشت در صفحه نمایشش و سونی مجبور شد دوباره اون صفحه نمایش بی کیفیت رو عوض کنه چی بود !!!!!!! همه به این کار باید گفت تجربه و باید بهش افتخار کرد اما اون کار سامسونگ میشه موش آزمایشگاهی !!!!!!!! لطفا از روی تعصب نظری ندید ...

Ahmadreza E در تاریخ : 1392/4/8

سلام / اینم لینک والپیپرهای Xperia Z Ultra
http://fs2.filegir.com/xperian/resized_1.zip

ALI M در تاریخ : 1392/4/8

دمت گرم بابا به قول یکی از بچه های صفحه اس4 فردا شاید گلکسی car s4 با سیستم عامل آندروید و چهار چرخ دادن بیرون خدا میدونه شاید بگن بهترین هست تو دنیا . آخه سامسونگ اولا با این کارش به اعتباری که با سری اس از گلکسی هاش به دست آورد لطمه وارد کرد هم به کل مردم دنیا توهین کرد آخه کسی که مثل من پول با سختی به دست میاره 2 تومن بده گوشی اونم با بدنه ضعیف و شکل بد فقط به امید سخت افزار قوی اونوقت خراب باشه .والا اگه میگرفتم و داغ میکرد ... شب میخوابن صبح پامیشن یه مدل اس4 میدن بیرون این چه وضعی دیگه اول که اس4 اومد گفتم دیگه آخر گوشیه ولی سامسونگ با این کارش آبروی خودش و گوشی های که از لحاظ سخت افزار قدرتمند هستند و سری اس به خصوص اس4 رو برد و شاید خیلی از نظر که یکی از اونا خودم هستم بعد از 2 سال به سونی برگردوند
امیدوارم طرفدار های سامسونگ ناراحت نشن و این واقعیت که سونی داره بازار رو میگیره بپذیرند ...

Adrian F در تاریخ : 1392/4/8

دوست عزیز چه به خودتون گرفتید...

بحث من دقیقا سر اینه که 1باررررر نشد!! 1بار نشد که یه محصولی زده بشه،طرفدارای برند دیگه نیان در موردش بد بگن!!دقیقا مثل یک دعوا یا یک عقده میمونه که هر دو طرف خالیش میکنن،سر S4 یکی از طرفدارهای سونی کل برند رو زیر سوال برده بود بخاطر طراحیش،سر سونی Z هم چند نفر سامسونگی بودند...

اصل بحث من سر این بود که خوشم نمیاد چنین مباحثی شروع بشن.(از هر دو طرف)
اگر دقت کنید،خودتون دارید جرقه ی چنین مسئله ای رو میزنید و تاکید من سر این قضیست...

شما بحث سخت افزار کن،بحث طراحی گوشی کن،اصلا اشکالی نداره.با منطق بیاید بگید، حرفت روی سر من جا داره...

ولی اینکه بگی: "یادتونه زمانی که نوت2 اومد گفتید چقدر بده؟، نکنه این خوبه!؟ اگر نوت2 فلانه،پس این هم فولانه!!! مبارک هر کی باشه میخرش خداحافظ!"
فکر می کنم به عقل هر انسانی،این جمله یک جور شروع کل کل بین دو برند هستش.

من هیچ وقت نمیگم طرفدار های یک برند فلان هستن،هر چی باشه انسان هستن،من میگم از این مباحث که وارد موبایل یک برند دیگه بشیم،بعدش شروع کنیم به تخریب (منظورم یکجور شیطنت هست) همون شاخ و شونه کشیدن بین 2برند هست و کار درستی نیست.

چه من این کارو انجام بدم،چه شما چه هر کسی دیگه،این کار نادرستی هستش.
قبل ها در سایت های دیگه بوده که من خودم کل کلی رو شروع می کردم و بعدش باعث ناراحتی شدم و متوجه اشتباهم هم شدم.
من از خودم شروع کردم که دیگه وارد برند خاصی دیگه نشم و تخریب نکنم.

در ضمن تمامی جملاتی که من تایپ میدم مختص کسی که نقل قولش کردم نیست،به در میگیم که دیوار بشنود.
به دید خودم هم ادب رو در تمامی جملات رعایت کردیم و نیازی به گوشزد دیگران در این مورد نیست.
در ضمن ادب حکم می کرد در انتها همیشه از طرف مقابل مقام خودمون رو پایینتر بیاریم برای احترام متقابل،نه اینکه درس ادب بدیم.بنده در سنی نیستم که بخوام از کسی درس ادب بگیرم ولی بهرحال سعی می کنم گفتتون رو در ذهنم ثبت کنم.
===============
برای بالا بردن کیفیت هر پیج،پیشنهاد می کنم گله ای که از برند خاصی دارید،توی دل خودتون نگه دارید،ایرادی داره؟

متشکرم ازت :)


سوالی در زمینه ی خاصی هم داشتید بنده در خدمتتون هستم!!

قربانت برم.

Adrian F در تاریخ : 1392/4/8

حداکثر فرکانس کاری در SnapDragon 800 حدود کمتر از 2.3 گیگاهرتز هست...
برای زدن سخت افزاری بهتر باید منتظر اعلام ساخت قطعه ای جدید باشیم.
یا اینکه Exynos 6 بکار بسته بشه...
Exynos 6 از سی پی یو های ARM مدل CorteX A57 استفاده می کنه که قدرتش طوری هست که بتونه SnapDragon 800 رو شکست بده،ولی اینکه کی بخوان ازش استفاده کنن و این سی پی یو ها ساخته بشن،گفتن سال 2015 !!

تا جاییکه بنده اطلاع دارم،این شکلی هستش!
موفق باشی عزیز :)

SHAYAN D در تاریخ : 1392/4/8

سونی دعوتنامه ای برای مراسم ۱۳ تیر (۴ جولای) خود در پاریس ارسال کرده، حالا حدس بزنید چه؟! Togari اینجا است.

در دعوتنامه سونی، بچه غول ۶٫۴ اینچی این شرکت که اخیرا نام Xperia Z Ultra هم برای اش بر سر زبان ها افتاده، خودنمایی می کند. البته فعلا فقط حاشیه سمت راست آن، و یک قلم استایلوس را داریم. ولی دیگر چیزی به ظهور این پدیده جدید نمانده.

نمایشگر Triluminos کوانتومی و اسنپدرگون ۸۰۰ فقط بخشی از مشخصات منتسب به این تازه وارد دنیای فبلت ها هستند. البته حالا دیگر مطمئن نیستیم که ضد آب هم خواهد بود یا خیر زیرا جک هدفون پوشیده نیست. یکبار دیگر ابعاد را به خاطر بسپارید: ۱۷۹٫۲ در ۹۲ در ۶٫۵ میلیمتر!

Adrian F در تاریخ : 1392/4/8

خواهش می کنم سامان جان وظیفست عزیز!

والا بخدا قسم من تو هیچ صفحه ای بدون علم پست ندادم اگر هم دادم و اشتباهم رو فهمیدم سریعا معذرت خواهی کردم
از کسانی خوشم نمیاد که بی علم فقط حرف میزنن و انتظار دارن حرفشون سند باشه!

از طرفی من خودم با دستای خودم اجناس مختلف سامسونگ رو خریدم،مال سونی رو هم خریدم،کیفیتشون رو دیدم و متوجه شدم چینی ترین جنس سونی صد شرف داره به ساخت کره ی سامسونگ.

چون ضرر کردم سر خریدن گوشی های سامسونگ و یخچال و فریزر و یکی از فامیلامون هم تلویزیونش و کولر دو تیکش رو داشت و دیدم،دوربین های سونی و کنسول بازیش و تلویزیون و گوشیش رو و ... هم دیدم و میدونم کیفیتشون چقدر تفاوت دارند!


این فقط حرف من نیست،برو ببین تو صفحه ی امتیاز دهی برند ها در gsmarena ،سونی بیشترین امتیاز رو داره ولی سامسونگ حتی توی ۷تای اول هم نیست!این نشون میده مردم هم از کیفیت گوشی هاش راضی نیستن!

در هر صورت هر بحث علمی ای باشه من نوکرشون هم هستم بحث میکنم و لذت هم میبریم

هر کسی هم سوالی داشته باشه من در بس در خدمتشم!
#####
شما هم که مثل داداش من هستی و ازت کمال تشکر رو دارم :)

قربونت برم:)

Adrian F در تاریخ : 1392/4/8

حامد جان شرمنده که این رو میگم ولی مشخصه که شما هیچگونه اطلاعاتی در این زمینه نداری عزیز
توهین نمی کنم ولی فقط میگم حرفی تایپ ندید که بعدا متوجه بشید اشتباه بوده

سی پی یو cotrex مال شرکت arm هست و سامسونگ اینها رو میخرهههههههههه!
گرافیک هاش هم یا از imagination هست یا از arm !
سامسونگ فقط با همکاری شرکت mediatek میاد و این ها رو در کنار هم قرار میده!همین!

مثل این میمونه که شما چنتا کتاب از یک جا گیر بیارید و بزارید در قفسه ی کتاب ها،بعد داد بزنید بگید این کتاب ها همه مال منن!اینها رو من خوندم!
یه حرف بی پایه و اساس.

در ضمن سونی در تولید تکنولوژی بزرگترین های جهان هستش و از ال سی دی و میکروفون و کاست نوار و اکثر پیشرفت های دوربین ها و bluray و 3d و سی دی و ... و حتی معماری فوق مدرن cpu cell همگی به دست فقط شرکت سونی بوده

اینها کوچکترین چیزهایی هستن که سونی به دنیا خدمت کرده.

بگذریم،امیدوارم بحث ها تخصصی تر بشن
##########
در ضمن اگر دخالت طرفداران یک برند دیگه نباشه من بحثی در اون مورد نمی کنم خیلی هم خوشم نمیاد از برندهایی که بدم میاد حرفی بزنم.

سامسونگ یه کار جالبی که میکنه و من خیلی خوشم میاد،تکنولوژیش رو روی مردم و خریدارانش تست میکنه و اگر خوب یا بد بود ،دایورتش میکنه!یعنی از همه چیز مثل موش ازمایشگاهی استفاده میکنه

مثل تست معماری big little که باعث داغی گوشی اس۴ میشه و اشتباه کار نکردن همزمان هر ۸هسته!

سوالی داشتید در خدمتتم عزیز :)

ALIREZA H در تاریخ : 1392/4/8

به نظر من htc butterfly s خیلی خیلی از این بهتره.
فکرشو کن 6.4 اینچ تازه با اون حاشیه های بزرگ یه 7 اینچی میشه درسته نازکه ولی از این طرف پهنه.
قیمتشم پهنه به احتمال زیاد چون روش خیلی کار شده.
ولی سلیقه دوستان محترمه.
نوکر همتون هستم.

amir s در تاریخ : 1392/4/8

آقاي hamid J چي داري ميگي اين تمام گوشي هاي حال حاظر را قورت ميده سامسونگ ميخواد جلوي سوني در بياد تو كه طرفدار سامسونگي و اينقدر تعصبي داري نظر ميدي بدون بشقاب به گوشي هاي سامسونگ ميگن كه سر و ته گوشياش عين تخم مرغ گرده و قوس داره من نميدونم اين گوشي ديگه حرفي واسه گفتن نميذاره اين نظرات منفي چي مينويسي اي خدا

حميد ا در تاریخ : 1392/4/8

حالا بچه ها من خودم به شخصه میگم این مقایسه را کارشناسا گفتن............. اس4 از زد کم میاره زد جلو اس 4 سجده میکنه اینم فقط 2.2 گیگا هرتز اگه یه فبلت برنه 2.5 یا 2.6 گیگاهرتز میزنه

Hooman F در تاریخ : 1392/4/7

شما کلا متوجه حرف من شدی؟؟؟کلی مطلب نوشتید. فرمودین شاخ و شونه .کدوم قسمت از حرفهای من بوی شاخو شونه میداد؟؟کل بحث من تو تمسخری بود که به خاطر سایز نوت شکل گرفته بود. جسارتا رک بودنو اشتباه براتون معنی کردند.کل کل و شاخ و شونه؟ با شما؟ اونم اینجا؟نزنید این حرفهارو.من فقط یه گله کردم اونم بخاطر بعضی از حرفها که فبلا زده شده بود.ضمنا ادرین جان،شک نکنید که حرفهای شما و بحث مثلا دوستانتون که کلا ربطی به گله من نداشت،تاثیری در من نداشته .تعریف من از رک بودن با اونچه که شما از رک بودن یاد گرفتی کاملا متفاوته. ادب مرد به ز دولت اوست...خوش باشید.

mehdi n در تاریخ : 1392/4/7

هر وقت جنگ بین سونی وسامسونگ را مببینم یاد اون کارتون فوتبالیستا میفتم .اون برادران دوقلوی کره ای (تانا کورا ) هی شاخ شونه میکشیدن میپریدن آسمون ...آخرشم به اون سوباسای ژاپنی میباختند !!!!!

واقعا تولد این فبلت یک پدیده است !!!!! یک پدیده

saman n در تاریخ : 1392/4/7

دوست عزیز درود به شرفت.من مدت هاست نظرات شما رو میخونم وتواین مدت چیزی که کاملا مشهود هست اینکه شما بسیار با سوادی.بعد اینکه طرفدار سونی هستی نشون میده شما کاملا میفهمی اصلا موبایل یعنی چی.اخه این سامسونگیا{این قضیه فقط شامل کسایی که گوشی سامسونگ دارن نیست.به شخصه دیدم طرف ماشین رختشویی خریده بعد تا میگی موبایل میگه اقا سامسونگ فلان ...}فقط میگن سامسونگ تافته جدا بافتس .به هر ترتیب از شما ممنونم که با نظرات کاملا علمیت به همه سود میرسونی نه این چون گوشیت سونی هست الکی طرفداری کنی.واینکه به همه میفهمونی سونی بهترین کمپانی هستش.دم شما گرم .

Abolfazl A در تاریخ : 1392/4/7

سونی به معنای واقعی کلمه شاهکار کرده ، همون طور که در عکس میبینید دیگه خبری از زاویه دید بد و همچنین رنگ های مرده نیست بلکه همه چیز در Xperia ZU به بهترین شکل ممکنه بهتر شده .

http://8pic.ir/images/39163075591937766369.jpg

محمد ه در تاریخ : 1392/4/7

من لب تاب core i7 دارم فرکانسcpuهست2.2GHZ
این واقعا مبایل یا ترکیبی از یه تبلت کوچیک ولب تاب

سعید م در تاریخ : 1392/4/7

فعلن كه صبر من جواب داده و قيمتها كمترشده هرچي باشه ضرر نميكنم من باامكانات ترينو ميخام وبراش صبرميكنم 8 ماه وقت دارم بهترينو بخرم!!!تازه اگ گوشي رو الان بخرم 3 ماه ديگ كلن از اندرويد خسه ميشم بازيهاشوتموم ميكنم!بيخيال ميخام عيد حالكنم

پوریا ب در تاریخ : 1392/4/7

با سلام
شما میتونی به من بگی از فبلت چه نوع استفاده ای میکنن؟
حتما اندازه جیب شما 6/4 اینچ و احتمالا بالا تر هست چون در آینده شک نکنید صفحه نمایش های 7/4و 8/4 و 9/4 و ... و 64/4 اینچ هم به عنوان >>>>فبلت<<<< تولید خواهند شد.
ممنون پوریا

احمد س در تاریخ : 1392/4/7

سلام دوست عزیز .
چقدر جالب . میتونید چند نمونه از نو آوری های سامسونگ رو نام برید تا دوستان با اون آشنا بشن.

Adrian F در تاریخ : 1392/4/7

سونی در کنار این فبلت به قول شما تقلیدی»
2تا دیوایس دیگه هم طراحی کرده
Smart Watch
HeadSet

که هر دوشون مدل جدید سری خودشون هستند و اللخصوص تاکید کردن که برای این فبلت بسیار گزینه ی ایده آلی هستند و نیازی به در آوردن این تبلت و در هر لحظه دستتون بگیرید،نیست!
به علاوه ی DOCK STATION که برای دیدن فیلم و ... تعبیه شده.

ولی سامسونگ شما،اومده طراحی Galaxy Young !! رو برای بهترین موبایل خودش قرار داده،بدون کوچکترین تغییراتی در ظاهر و امکانات (به جز PEN که موبایل های دهه ی 90 هم داشتن :| )،فقط و فقط قدرت سخت افزاریش رو بیشتر کرده.

سونی علاوه بر معرفی 2دیوایس بالا،قابلیت Mini Apps رو بصورت کامل در این گجت افزایش داده تا حد مرورگر اینترنتی به علاوه ی پورتره ی منوی اصلی! از بهترین صفحه نمایش تلویزیون های خودش بر روی موبایل استفاده کرده،نیازی به S PEN و ازینجور وسایل جانبی هم نیست!با هر وسیله ای کار میده. به علاوه قدرت سخت افزاری به وضوح قدرتمند تر از سری موبایل های دیگه.

این یعنی پیشرفت،3دیوایس معرفی شده یعنی اهمیت دادن به وضعیت حمل و نقل چنین فبلت بزرگی.

در ضمن،موبایلی که 6.5 میلی متر داره، و از طراحی Omni Balance بهره میبره،قطعا از آجر پلاستیکی ساخت بهتری داره.
مطمئن باش!

من قبلا هم گفتم،دوباره هم میگم،من گوشی های سامسونگ رو به عنوان جا کلیدی هم استفاده نمی کنم،چون به جرأت میگم،طراحیش فوق العاده بـُـنجــُــل و عتیقه ای هستش.
هرچند با احترام به سخت افزار قدرتمند موبایل هاش،منظور من فقط طراحی و بی اهمیتی سامسونگ به مسائل بسیار ساده که برای مشتری بیشترین اهمیت رو داره!!

==========================================================
در ضمن،فبلت رو به نام سامسونگ نزنید!اولین فبلت جهان Streak بوده که بدلیل بازاریابی بد شرکت DELL متاسفانه ناموفق ظاهر میشه.

من برای قانع شدن کسی تایپ نمیدم،برای بیان واقعیت تایپ میدم،ترجیحا سعی کنید بجای شاخ و شونه کشیدن،از واقعیت استفاده کنید.


زمانیکه S4 عرضه شد من خودم رفتم در صفحه ی اصلیش قدرت اصلیش رو نوشتم و گفتم که چقدر از Xperia Z قدرتمند تره و فقط به ظاهرش ایراد گرفتم
ولی بعضی از دوستان حتی با اینکه ظاهر فوق برجسته که حتی Phone Arena که ضد سری سونی هست و GSMARENA که بهترین سایت موبایل جهان هست ازش خرده نمیگیرن و بهترین ظاهر بیانش میکنن،تاب دیدن چنین موبایلی رو هم ندارن!
حتی اشاره ای به سخت افزار و امکانات هم نمی کنن

و این یعنی از واقعیت به دور هستن،برای من و خیلی های دیگه واقعیت اهمیت داره
نه کل کل و شاخ و شونه ها.

================
در ضمن هومن جان شما مثل داداش بزرگ من هستید،اگر بهت برخورد بدون قصد من فقط بحث دوستانه هست نه ناراحت کردنت!امیدوارم از رُک بودنم ناراحت نشده باشی عزیز :)

Hamed J در تاریخ : 1392/4/7

اینو نگاه کن این بشقاب هست یا گوشی این واقعا بزرگه 6 اینچ دیگه چیه...واقعا که از سونی توقع نداشتم...
ادرین اف شما اینجا هم ول کن سامسونگ نیستید به هر حال اکسینوس هرچه قدر بد باشه سامسونگ خودش میسازه و شرفش از اونایی که میرن از مارک های دیگه میخرن بیشتره.
تازه هنوز سامسونگ از پردازنده جدیدش پرده برداری نکرده که اگه بیاد تگرا4 و هرچی کوالکام هست رو میخوره.

Adrian F در تاریخ : 1392/4/7

درباره ی Exynos 5

۸هسته سی پی یو:
۴هسته ۱.۸گیگاهرتز کرتکس آ۱۵
۴هسته ۱.۴گیکاهرتز کرتکس آ۷
جمع مقدار محاسبات حداکثر ۳۷میلیارد محاسبه
البته اگر همه ی سی پی یو ها با هم کار کنند!وگرنه که وضعش خیلی بدتره!

حدودا ۲۷درصد ضعیف تر از snapdragon 800 هست.
#####
قدرت گرافیکی Tricore در اگزاینوس۵ حدودا ۵۱.۲ میلیارد تا حداکثر ۷۵ میلیارد محاسبه ممیز شناور در هر ثانیست.

به عبارتی از آدرنو۳۳۰ با مقدار ۱۲۹میلیارد محاسبه(قبلا نوشته بودم ۱۲۶ که اشتباهه،۱۲۹ میلیارد درسته!)

از لحاظ گرافیک اگزاینوس۵ حدودا ۷۲تا ۱۵۰درصد ضعیف تر از snapdragon 800 هست.

#####
برای صحت اطلاعات خودتون برید در گوگل qualcomm و exynos رو سرچ کنید،الان با موبایل هستم و نمیتونم لینک بدم.

موفق باشید با اگزاینوس یا اکسینوس یا کسینوس ورژن ۵تون!

Hooman F در تاریخ : 1392/4/7

سلام و تبریک به دوستداران تکنولوژی خصوصا برند محبوب سونی.بعد از معرفیه فبلت توسط سامسونگ،دیدیم که باقیه برندهاهم برای عقب نیوفتادن از سیر تولید و تکنولوژی و قافله و به تقلید از سامسونگ،شروع به طراحی و ساخت فبلت کردند.خدایی غیر از اینهم انتظار نمیرفت و حالاهم سونی فبلت خودشو عرضه کرده،اونهم با چنین قابلیتهای ویژه و جدید.زیبا،عالی و کارامد.اما اما یادمه وقتی نوت2 عرضه شده بود،بعضی از دوستان که محو در سونی بودند،چه ایرادهایی که از سایزو هیکل این بینوا میگرفتند.یکی میگفت پاره اجر،یکی میگفت ادم چجوری روش میشه اینو دستش بگیره و چه و چه.خلاصه چقدر بخاطر سایزش زدند تو سر مال.اما حالا به نظرشون این فبلت سایزش عالیه و ناموس گوشیاستو از این حرفها.اگه فبلت محبوب سامسونگ شبیه اجر بوده،جسارتا شاید بد نباشه که به این تازه وارد سونی بگیم بلوک سیمانی؟واقعا اون عزیزانی که روشون نمیشد و خجالت میکشیدند که نوتو دستشون بگیرند،با سایز این تازه وارد چه میکنند؟لابد به راحتی دست میگرنو استفاده میکنند؟خلاصه که از قدیم گفتند ،،،مرگ خوبه واسه همسایه.انصاف هم خوب چیزیه.با اینهال پیش پیش مبارکه همه اونهایی باشه که قصد دارند این فبلت عظیمو بخرند.

Vahid N در تاریخ : 1392/4/7

دوست عزیز لطفا بیطرف قضاوت کن
ضمنا از منطقی که ازش صحبت میکنی با دید باز تری استفاده کن.

Vahid N در تاریخ : 1392/4/7

دوست عزیز بر اساس قسمتی از قانون مور:
در بازه های زمانی مشخص (مثلا هر ۱۸ ماه) میزان پردازش پردازنده ها، گنجایش حافظه ها، حساسیت حسگرها، پیکسل های دوربین ها و هر تکنولوژی دیگری دو برابر می شود.

SHAYAN D در تاریخ : 1392/4/7

هنوز خبری از تلفن های هوشمند مجهز به اسنپدرگون 800 در بازار نیست. البته سامسونگ قصد دارد نمونه ای بهبود یافته از گلکسی اس 4 را در کشور کره جنوبی و با نام Galaxy S4 Advanced عرضه کند که چیپ آن اسنپدرگون 800 است، ولی سونی هم سریع تر، هم فراگیرتر و هم قوی تر ظاهر شده. به نظرم این ی شاهکاره ه ه ه همین :)))

hatef h در تاریخ : 1392/4/7

شما نگران قیمتش نباش.مطمین بتش مبارکمون میشه.از محسنات سونی اینه که قیمتش بعد مدتی قیمتش پایین میاد و به حد معقول میرسه و مثل سامسونگ و اچ تی سی قیمتش حبابی و کاذب نیست

hatef h در تاریخ : 1392/4/7

دوست عزیز چرا دست به دامن گذشته ی سامسونگ میشی.اگه بخوای از گذشته ی سامسونگ بگی پس هوادارای سونیم حق دارن که بگن وقتی کره ای ها نمی دونستم برق چیه کمپانیه سونی سر آمد لوازم برقی جهان بود...اما موفقیت یه کمپانی رو آینده تعیین می کنه نه گذشته...هفت سال پیش نوکیا حرف اول و آخرو تو بازار موبایل میزد و گوشیای گرون قیمتش در حد اپل 5 امروزی بود واصلا محصولات سامسونگ قابل مقایسه با نوکیا نبود...چون سامسونگ بیشتر مشتریاش زنا و دخترا و آدمای حوصله سربر بودن...اما یک سیاست درست توسط مدیران سامسونگ(در مورد همکاری با گوگل) و یک سیاست اشتباه توسط مدیران نوکیا کار رو کشید به جایی که الان می بینی...پس باید منتظر بود و دید در اینده کدوم از این کمپانی ها سیاست بهتری رو برای تسخیر بازار اعمال خواهد کرد...اینرو هم بگم که قدرت کمپانیها و صدر نشینی شون تو بازار نسبیه نه مطلق...وهر کدوم دورانی دارن...یه روز دوران صدر نشینیه سامسونگم مثل نوکیا تموم میشه..و خدا میدونه چه برندی میشه غول بازار...شاید هواوی و شاید برندی بدتر از هواوی که حتی اسمشم نشنیدی

رضا a در تاریخ : 1392/4/7

سامسونگ از معرفی اکسینوس پشیمونه بعد تو میگی سایش بالا سر شرکت هاست؟؟؟
نمیبینی اس 4 با اکسینوس پر از هنگ و لگ و کندی هست؟؟
این گوشی با اسنپ دراگون 800 تا چند سال به همه ی گوشی ها فرمانروایی میکنه

رضا a در تاریخ : 1392/4/7

سامسونگ دیگه دوره اش تموم شد
این گوشی از همین الان بهتون قول میدم نوت 3 رو قورت میده و له میکنه
اسنپ دراگون 800 میدونی یعنی چی؟؟؟
صفحه نمایشش میدونی چیه؟؟؟؟
سونی تا الان نخواسته بود جدی وارد بازار اسمارت فون ها بشه ولی از این به بعد دیگه کسی حریفش نیست
این گوشی امار فروش سامسونگو میگیره
موارد 6901 تا 7000 از مجموع 7065 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا