نظر کاربران درباره گوشی موبایل نوکیا N9

N9 ان 9

Nokia N9 نوکیا
ارزیابی کاربران: 8.4 از 10 (2120 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های نوکیا
» نوکیا 110 4G (2024)
» نوکیا 105 (2024)
» نوکیا 215 4G (2024)
» نوکیا 225 4G (2024)
» نوکیا 235 4G (2024)
» نوکیا 230 2024
» نوکیا 5310 2024
» نوکیا 6310 2024
» نوکیا C210
» نوکیا G310
» نوکیا 150 2023
» نوکیا 130 2023
» نوکیا G42
» نوکیا C300
» نوکیا C110
» نوکیا XR21
» نوکیا C12 Plus
» نوکیا C12 Pro
» نوکیا C32
» نوکیا C22
» نوکیا G22
» نوکیا C02
» نوکیا C12
» نوکیا 2780 Flip
» نوکیا X30
» نوکیا G60
» نوکیا C31
» نوکیا T21
» نوکیا 110 2022
» نوکیا T10
» نوکیا 5710 XpressAudio
» نوکیا 8210 4G
» نوکیا 2660 Flip
» نوکیا G11 Plus
» نوکیا 2760 Flip
» نوکیا C2 2nd Edition
» نوکیا C21 Plus
» نوکیا C21
» نوکیا G11
» نوکیا G21
» نوکیا G400
» نوکیا C200
» نوکیا C100
» نوکیا X100
» نوکیا T20
» نوکیا G300
» نوکیا G50
» نوکیا XR20
» نوکیا 6310 (2021)
» نوکیا C1 2nd Edition
» نوکیا C30
» نوکیا 105 4G
» نوکیا 110 4G
» نوکیا C20 Plus
» نوکیا C01 Plus
» نوکیا C10
» نوکیا C20
» نوکیا G10
» نوکیا G20
» نوکیا X10
» نوکیا X20
» نوکیا 1.4
» نوکیا 5.4
» نوکیا C1 Plus
» نوکیا 8000 4G
» نوکیا 6300 4G
» نوکیا 8 V 5G UW
» نوکیا 2 V Tella
» نوکیا 215 4G
» نوکیا 225 4G
» نوکیا 3.4
» نوکیا 2.4
» نوکیا C2 Tennen
» نوکیا C2 Tava
» نوکیا C5 Endi
» نوکیا 150 2020
» نوکیا 125
» نوکیا 5310 2020
» نوکیا 1.3
» نوکیا 8.3 5G
» نوکیا C2
» نوکیا 5.3
» نوکیا C1
» نوکیا 2.3
» نوکیا 110 2019
» نوکیا 2720 Flip
» نوکیا 800 Tough
» نوکیا 6.2
» نوکیا 7.2
» نوکیا 220 4G
» نوکیا 105 2019
» نوکیا 3.1 C
» نوکیا 3.1 A
» نوکیا 2.2
» نوکیا X71
» نوکیا 9 PureView
» نوکیا 3.2
» نوکیا 1 Plus
» نوکیا 4.2
» نوکیا 210
» نوکیا 8.1 (X7)
» نوکیا 106 2018
» نوکیا 3.1 Plus
» نوکیا 7.1
» نوکیا 5.1 Plus (X5)
» نوکیا X6 2018 (6.1 Plus)
» نوکیا 2.1
» نوکیا 3.1
» نوکیا 5.1
» نوکیا 8 Sirocco
» نوکیا 8110 4G
» نوکیا 7 plus
» نوکیا 1
» نوکیا 3310 4G
» نوکیا 6.1
» نوکیا 7
» نوکیا 2
» نوکیا 3310 3G
» نوکیا 8
» نوکیا 105 2017
» نوکیا 130 2017
» نوکیا 3310 2017
» نوکیا 3
» نوکیا 5
» نوکیا 6
» نوکیا 150
» نوکیا 216
» نوکیا 230 Dual SIM
» نوکیا 230
» نوکیا 222 Dual SIM
» نوکیا 222
» نوکیا 105 Dual SIM (2015)
» نوکیا 105 (2015)
» نوکیا 215 Dual SIM
» نوکیا 215
» نوکیا Lumia 638
» نوکیا N1
» نوکیا Lumia 830
» نوکیا Lumia 735
» نوکیا Lumia 730 Dual SIM
» نوکیا 130 Dual SIM
» نوکیا 130
» نوکیا Lumia 530 Dual SIM
» نوکیا Lumia 530
» نوکیا X2 Dual SIM
» نوکیا 225
» نوکیا 225 Dual SIM
» نوکیا Lumia 630 Dual SIM
» نوکیا Lumia 635
» نوکیا Lumia 630

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 301 تا 400 از مجموع 442 مورد

habib s در تاریخ : 1390/12/23

امیر: من قبل این n9 که گرفتم عرض کنم به داداشم motorla atrix،desire s،iphone 3gs،x10 داشتم، دقت کنی‌ اندروید سیستم عاملشونه، منم گفتم ۱۰۰% آندروید بهتره سیستم عاملش، من بحثم سر میگو با بادا بود، خیلی‌ سرتر!! اگه می‌خوای متفاوت باشی‌ فقط n9
بعدشم دوست خوبم آخه رنگش بری صورتی‌ بگیر معلومه که زنونه می‌شه D: ، سیاهشو بگیر دستت ببین چیه، خدایی n9 گرفتی‌ دستت؟؟!! خدایی یه بار بگیر دستت یه ۳ ساعت باهاش کار کن ببین این باحاله یا ‌اس۲؟! از نظر ساخت طراحیا نه سیستم عامل

امیر ا در تاریخ : 1390/12/23

سلام حبیب جان
دوست گلم منظور منم این بود مییگو از بادا سر تره (اما چقدر سرتر!؟) من جز GS2 یه N8 هم دارم و روش فریمور آنا و بعد بل نصب کردم دوست عزیز باید قبول کنیم آندروید از همشون بهتره و اگه توجه کرده باشی تو پیام قبلی حرفم این بود آندروید یه سیستم عامل کامل و ارضا کننده ایه و پیشنهادم آندروید بود(نگفتم بادا از مییگو بهتره!) آندروید حتی از IOS هم سرتره (طبق آمار سایتهای رسمی).
درمورد زنونه بودن این گوشی، خب این نظر شخصیه بنده هستش بخاطر بدنه و ساختار رنگش حس میکنم زنونه هستش..

habib s در تاریخ : 1390/12/22

امیر ا: برادر من چرا حرف نامربوط میزنی‌؟؟!! آخه n9 کجاش زنونست؟؟!! می‌شه یه کم توضیح بعدی!! اون وقت آیفون که بیشتر زنونه میاد داداشه من، بعدشم مگه گوشیه زنونه مردونه داریم؟! در ثانی میگو ۱۰۰% از بادای سامسونگ بهتره، یه نیگا به برنامه هاشون بندازی می‌فهمی، بعدشم آخه رابط کاربری میگو کجا بادا کجا آخه!! شما اگه یه ۱۰ روز با n9 کار کنی‌ اون وقت میگیری مطلبو، یعنی‌ هر کس کار کرده این نظرو داده، و حرفی‌ در این نیست که برنامه های‌ آندروید بیشتر و متنوع تره

امیر ا در تاریخ : 1390/12/21

سلام خدمت دوستاني ک ميخوان این گوشيو بخرن
اول بايد عرض کنم خودم Galaxy S II دارم و نميخوام از گوشيم تعريف کنم و به شما بگم GS2 بخريد فقط به نظرم چند نکته هست که بايد بگم خدمت شما::.. همينطور ک همه شما ميدونيد سيستم عامل آندرويد کل بازار موبايل رو در دست گرفته و طبق آمار طرداراي IOS اپل روز به روز دارن کم ميشن و به آندروید رو میارن، سيستم عامل سيمبيان هم ک ديگه به کل داره از بين ميره! و ميگوو هم با اينکه يه سيستم عامل نوپا و تازه ای هست به گفته خود نوکيا ديگه قرار نيست ساپورت بشه و نوکيا ميخواد رو ويندوز مانور بده::.. حالا شما ببینید از گوشی چی میخوایین!؟ زیبایی واستون مهمه یا کارایی!قبول دارم N9 گوشی شیک و زیباییه(و البته به نظر من زنونه) همینطور ک گفتم آندروید فراگیر شده و همه از سیستم عامل آندروید استفاده میکنن.خانم دنیا: شمایی ک سیستم عامل بادا داری و ازش خسته شدی، به نظرم یه اشتباه رو دوبار تکرار نکن. به نظر شما میگوو چقدر از بادا سرتره!؟ شک نکنید آندروید یه چیز دیگست.. به شما پیشنهاد نمیدم چه گوشیی بخردید تا یه وقت خدایی نکرده سوءتفاهم پیش نیاد، حرفم فقط رو سیستم عامل بود.

علی ر در تاریخ : 1390/12/19

دنیا عزيز :
خواهش مي كنم.وظيفه ماست كه به هم كمك كنيم براي داشتن بهترين ها . . .
آره من خودم مي تونم چندتا سايت بهتون معرفي كنم كه به راحتي ازش برنامه دانلود كنيد و بدون هيچ مشكلي نصب و اجرا كني.البته خود OVI Store نوكيا هم هست به اضافه چندتا سايت خارجي كه يا براي ما اصلا امكان دسترسي وجود نداره يا به قول شما پوليه !! اما چه از نظر بازي و چه نرم افزار شما مي توني به اندازه احتياجتون دانلود كني.در ضمن وقتي گوشي رو بخواي بخري حود فروشنده يه مبلغي بيشتر مي گيره و كلي نرم افزار و بازي و البته آپديت براتون مي ريزه. . .
در رابطه با تايپ فارسي هم هيچ مشكلي وچود نداره چون الان ديگه همه N9 هايي كه به فروش مي رسن با نوشت افزار فارسي همراه هستند.
اصلا شايد پلتفرمي به زيبايي و لذت بخشي MeeGo وجود نداشته باشه يعني اصلا با اون پلتفرم عجيب و غريبه سامسونگ ( بادا ) قابل مقايسه نيست.
و البته به زودي قراره فريموري براي N9 عرضه بشه كه از برنامه هاي آندروئيد و جاوا . سيمبين هم پشتيباني مي كنه ( اگه زير قولشون نزنن البته!!)
ولي در حال حاضر فقط از برنامه هاي مخصوص ميگو با فرمت Deb پشتيباني مي كنه كه بسيار هم كم حجم و به راحتي و سريع قابل دانلود هستن . . .
من خودم از اولين كسايي بودم تو ايران كه N9 داشتم ( از دبي خريدم) ولي بعدش 2 تاي ديگه براي برادر و پدرم هم گرفتم و اين يعني كاملا از خريد خودم راضي ام و اشتباه نكردم . . .
اگه سئوالي بود در خدمتم . . .

دنیا ا در تاریخ : 1390/12/19

"علی ر" عزیز
خیلی ممنون از راهنماییتون
شما معمولا از کجا براش برنامه دانلود می کنید؟ مثل سامسونگ برنامه هاش پولیه یا رایگان هم گیر میاد؟
راستی فارسی تایپ می کنه یا فارسی ساز روش نصب می شه؟ یا این که باید از عربیش استفاده کرد؟

دنیا ا در تاریخ : 1390/12/19

خیلی ممنون از راهنماییتون علی آقا
شما خودتون معمولا از کجا برنامه برای گوشیتون دانلود می کنید؟
من الان خودم یه سامسونگ با سیستم عامل بادا دارم که ازش ناراضیم . یکی از اصلی ترین دلیل های ناراضی بودنم هم اینه که فقط برنامه هایی که خود سامسونگ منتشر می کنه روش خوب کار می کنن و توی هیچ سایتی غیر از سایت خود سامسونگ گیر نمیان. الان هم سامسونگ حدود 6 ماهه همه ی برنامه های خوبش رو پولی کرده و مثلا برنامه ی ان درایوش حدود 22000 تومنه . تازه اصلا هم خوب کار نمی کنه!
نمی خوام دوباره توی وضعیتی شبیه به این بیفتم و مجبور بشم مبلغ زیادی هم برای خریدن اپ از نوکیا خرج کنم .
ضمنا پرسش دیگه ام هم اینه که آیا ان9 قراره به تیزن آپ بشه یا این که برای همیشه می گو باقی می مونه؟
راسته که می گن نوکیا قول داده که سیستم عامل گوشی در آینده می تونه آپدیت بشه تا برنامه های اندروید رو هم بتونه بخونه؟

علی ر در تاریخ : 1390/12/17

دنیا ا عزيز:
من قبلا همه چيز رو براي كسي كه قصد خريد N9 رو داره گفتم .اما بازم مي گم . . .
شما دوتا از بهترين گوشيا رو براي خريد لنتخاب كردين يعني SE Arce هم گوشي خيلي خوبيه حداقلش اينه كه از S II خيلي بهتره كه هي مي گن بهترين گوشي شد!!
در مورد N9 هم كه بدون شك بي نظير ترين گوشي هست كه در حال حاضر مي شه پيدا كرد !!!
يعني چه از لحاظ كيفيت ساخت چه زيبايي چه سخت افزاري و . . .
اصلا امكان نداره شما گوشي رو از نزديك ببيني و عاشقش نشي . . .در مورد حافظه هم كه شما يه 64 GB رو بخري ديگه احتياجي به مموري كارت نداري كه !! شما مي توني فايلاتون رو مخفي كني كه قابل مشاهده براي هركسي نباشه يا از تمام فايلاتون يه بك آپ بگيري كه اگه يه زماني حذف شدن دوباره بهشون دسترسي داشته باشي ( حتي از مخاطبين هم مي توني بك آپ بگيري) !!
در ضمن كيفيت ساخت N9 طوري هست كه با يه زمين خوردن اطلاعاتش پاك نمي شه و حتي در سخت ترين برخورد كمترين خراشي به گوشي وارد مي شه . . .
شما همزمان مي توني از سه رنگ گوشي استفاده كني فقط با خريد كاوري كه از جنس بدنه گوشيه و هر سه رنگ گوشي به اضافه رنگهاي ديگه اي هم براي فروش هست!! ( جالبه نه !!)
در مورد نرم افزار هم كه نمي شه گفت كمه اما در Arce نيست اما كاربردي و به درد بخور هستن . . .
منم مثل شما به نرم افزار و بازي اهميت مي دم و همين الانم كلي بازي با كيفيت HD روش نصب كردم كه كلي سرگرم كننده بودن برام . . .
در كل اين گوشي براي متمايز بودن و خاص بودن ساخته شده و روز به روز بيشتر عاشقش مي شي . . .
اگه مي خواي متفاوت خريد كني فقط : NOKIA N9

دنیا ا در تاریخ : 1390/12/17

من کلا زیاد گوشی عوض نمی کنم و الان هم می خوام یه گوشی خوب بگیرم که حداقل 3-4 سالی دستم باشه.
موندم بین سونی اریکسون آرک و آرک اس و این گوشی .
شنیدم آرک بالای سنسورش خود به خود ممکنه بعد یه مدت ترک بخوره و از اون جایی که آدم بدشانسیم نمی خوام ریسک کنم.
آرک اس به نظر همه چیزش خوبه ولی خوب دوربین مکالمه ی ویدئویی نداره .
این گوشی بهتر از آرک اس به نظر می رسه ولی نمی دونم که آیا نرم افزار راحت براش پیدا می شه یا نه؟(راستش من خوره ی اپ و گیمم و همیشه بالای 70-80 تا برنامه روی گوشیم دارم) و از طرف دیگه هم به این دلیل که مموری استیک نمی خوره آدم ناچار می شه همه چیز رو بریزه روی گوشیش که دو تا عیب داره:
اول این که اگه یه روز قرار به دادنش به تعمیرگاه باشه باید کلی برای خالی کردن اطلاعات شخصی وقت صرف کنم و دوم این که اگه مثلا گوشی بخوره زمین و خراب بشه اطلاعاتش هم با خودش نابود می شه .
ولی یه جورایی ازش خیلی خوشم اومده و اگه اپ خورش خوب باشه فکر کنم به آرک اس ترجیحش بدمD:

علی ر در تاریخ : 1390/12/16

sayedaran s عزيز :
آره با فريموري كه به زودي براي N9 عرضه مي شه برنامه هاي آندروئيدي رو هم ساپورت مي كنه !!!
دوربينش فوق العادست . . .گوشي قبلي من N8 بود كه بهترين كمرا فون حال حاضر محسوب مي شه البته الانم يه جورايي دست خودمه ( فروختم به داداشم) و من بارها در شرياط مختلف و از سوژه هاي مختلف با اين دو تا گوشي عكس گرفتم كه اگه كيفيت عكس هاي N9 بهتر نباشه بدتر هم نيست . . .
در N9 رنگها بسيار زنده تر از N8 جلوه مي كنن و به واقعيت نزديك ترند اما يه خورده نويز عكسها نسبت به N8 بيشتره كه اونم حل شدنيه با نصب يه برنامه . . .
نخير فعلا فقط برنامه هاي با فرمت deb رو ساپورت مي كنه يعني يه SIS و نه JAR رو جواب نمي ده . . .
اگه مي خواي متفاوت ترين گوشي عمرت رو دست بگيري N9 تنها انتخابته و واقعا ارزش داره . . .
گول 4 تا بازي و برنامه هاي بيشتر آندروئيد رو نخور كه همون زيبايي N9 به كل گوشي هاي ديگه مي ارزه .
در ضمن كار كردن با MeeGo بسيار راحت تر و لذت بخش تر از آندروئيده . . .
من خودم به محض اينكه گوشي وارد بازار شد يه دونه از دوبي گرفتم ( كه البته گارانتي امارات رو داشت)
در ضمن خيلي هم محدوده نسبت به بقيه گوشيا يعني هر جايي براي فروش پيدا نمي شه . . .
موفق باشي . . .

sayedaran s در تاریخ : 1390/12/14

سلام دوستان
شنیدم که ان 9 اندرویدرو هم میتونه نصب کنه!؟همچین چیزی هست واقعا؟
و دوستانی که کوشیو دارن بی زحمت بگن دوربینش چطوره؟
چون داداشم e7 داره که دوربین عکاسیش خوب نیست.عکساش تار میفته.میخوام بدنم این چطوره.
و اینکه برنامه هاش فرق داره؟ یعنی سیمبین 3 نمی خوره؟
با تشکر...

علی ر در تاریخ : 1390/12/14

آقایون یه عده که عجله کردن و گول تبلیغات سامسونگ رو خوردن و رفتن S II خریدن الان به شدت پیشمونن که چرا همچین پولی رو برای خرید N9 یا حتی IPHONE 4S خرج نکردن ( نمونش رفیق خودم !!)
این گوشی منحصر به فرد ترین و تکرار نشدنی ترین گوشی هستش که تا حالا تولید شده . . . هر گوشی بعد یه مدتی جذابیتشو برای صاحابش از دست می ده اما هرکه N9 رو خریده روز به روز بیشتر از خرید خودش راضی شده و هرچی با این گوشی زمان بیشتری رو بگذرونی بیشتر عاشقش می شی . . .
اما متاسفانه یه عده ای گول تبلیغات یه سازنده لوازم خانگی رو خوردن و از غول جدید NOKIA غافل شدن !!
حالا هم زیر بار اشتباهشون نمی رن !! ( اشکال نداره بابا S II هم گوشی خیلی بدی نیست!!)

محمدمهدی ف در تاریخ : 1390/12/14

حرف اخر شما درست ترین حرف تو تمام نظرات کل سایت هاست
سلیقه
سلیقه
سلیقه
بهترین گوشی سال نداریم هر گوشی میتونه برا یه افرادی خوب باشه حالا بهترین گوشی قرن
درمورد تبلت هم من تازه شنیدم فکر کنم اگه بیاد بازار تبلت زیر و رو شه

حامد ر در تاریخ : 1390/12/14

محمد مهدی ف جان سلام

خواهشا تشویش اذهان عمومی نکن و به انتخاب ها و سلایق مختلف احترام بگذار

چه اشکالی داره برخی برای سرگرمی و متفرقه و بازی به سمت سامسونگ و سونی و اچ تی سی بروند

هرچه انتخاب ها روی یک برند کمتر متمرکز باشه قیمت های کاذب هم برای برندها کمتر ایجاد میشه (البته در ایران)

من خودم به شخصه گالکسی اس 2 را در بازار موبایل ایران جنب ساختمان بورس در فروشگاه سامسونگ دست گرفتم و اصلا حس خوبی نداشتم و بیشتر از اینکه احساس کنم که یک موبایل دستم هست احساس می کردم با یک تبلت کوچیک شده کار می کنم با اینکه الان قیمتش 1.1 میلیون هست حالا هر کی قسم هم بخوره بگه گوشی خوبیه من اصلا سمتش نمی رم چون با این فرم گوشی ها اصلا حال نمی کنم

سامسونگ بیشتر فروشش را مدیون اعتماد زیاد به کاربران و ساپورت مستقیم مثل سایر بازار ها در ایران هست مثلا شما تو هیچ نمایندگی از نوکیا نمی تونید با تمام مدل های گوشی های نوکیا بطور دلخواه و نا محدود ور برید و فروشنده هم هیچ اعتراضی نکنه در صورتی که سامسونگ این امکان را گذاشته

مثلا نمونه دیگرش تبلت هست مثلا اگر کسی بیاد قسم بخوره اقا تبلت اپل یا سامسونگ خیلی خوبه بیا بخر من نمی خرم چون از سیستم عاملش خوشم نمی اید

ولی اخیرا نوکیا اعلام کرده در 3 ماهه دوم 2012 اولین تبلت خودش را با سیستم عامل ویندوز 8 میزنه که این همون چیزیه که من انتظارش را می کشیدم

چون می خوام تبلتم یک مینی لب تاب باشه که هر کاری با لب تابم انجام میدهم با تبلت در مقیاس کوچکتر هم انجام بدم

اینها همه اش سلیقه هست

محمدمهدی ف در تاریخ : 1390/12/12

عمرا گوشی بتونه به فروش 5800 برسه
حتی با گالاکسی اس 2

محمدمهدی ف در تاریخ : 1390/12/12

دوستاییکه میگید ان 8 خسته کننده است یا اوناییکه میگن نوکیا خسته کنندست من 2 سال 5800 داشتم اصلا خسته نشدم
یا این که اصلا گوشی نخر چون هر گوشی خفن وفوق الهاده ای باشه بعد دو هفته عادی میشه
یا این که انقدر پول دار ومایه دارشو که هرروز یک گوشی دستت باشه شاید هم انقدر داری
در مورد ان 8 لنز های کارل زلیس آلمان لنز های سونی رو می خوره مخصوصا تو تاریکی مطلق (ان8 از نزدیک دیدی؟)
تاالان هم گوشی از لحاظ دوربین بهش نمیرسه درسته 16 هم اومده ولی کیفیت هم مهمه نه مگاپیکسل خالی
نوکیا همیشه پیشرو بوده تو دوربین جی پی اس و...........
الان هم غول عکاسی ودوربین تا حالا 41 مگاپیکسل به گوشتون خورده
ان 9 هم من ندارم ولی دیدم ومطمئنم یک گوشی عالی دیگه از نوکیاست و سامسونگ فقط باتبلیغات تونسته تو این چندماه اول شه وگرنه تو سال 2011 هم نوکیا اولهههههههههههههههههههههههههه.
اگه پولم به 808 برسه که حتما میخرم وپولم برای تبلیغات سامسونگ دور نمیندازم
البته الان سامسونگ یه گوشی میزنه (کپی)گوشی گالاکسی اس 10 بادوربین 20000 مگا پیکسل با تبلیغات های مسخره خودش
کساییکه نوکیا دارن اگه از من می شنوند به هیچ برندی توجه نکنند برند های دیگه پول هاشون رو برا تبلیغات میدن

حامد ر در تاریخ : 1390/12/9

سلام 808 نوکیااااااااااااااااااااااااااا

خداحافظ سری n نوکیاااااااااااااااااااااا

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا

mikael_am R در تاریخ : 1390/12/7

راستی سایتی چیزی هست ایرانی یا خارجی فرقی نداره
که نرم افزارهای به روزشو بزاره؟
وااااااااااااااااااااااااااااااو دوربینشو به به
رنگ آمیزی و تفکیک پذیریش عالیه
اون نوکیایه پشت و جلوشم اطرافیان رو کور میکنه من شنبه شش بهمن خریدم یک میلیون کامل

mikael_am R در تاریخ : 1390/12/7

بچه هااااااااااااااااااااااااااااا سلام
N 9 گرفتم الان دو تا گوشیه شاخ دارم و دیگه حسرت N9 سفید به به که اصن خوش دستیه این گوشی رو هیچی نداره من برم حال کنم الانم با اون نظر دارم میدم تا نگیرید دستتون اصلا درست نیست در موردش حرف بزنید من لال شدم حرفی ندارم این سایتی هم که افشین جان داده بودن S II سومه N8 دوم N9 من اول
بای بای

علی ر در تاریخ : 1390/12/6

آرمین عزیز :
اولا که هی به N9 نگو سیمبین که دوستان گمراه بشن و حرف خودتو ثابت کنی !!! برو درستشو یاد بگیر!!
ثانیا مگه آندروئید تولید خود سامسونگه که هی ازش دم می زنی؟؟؟!!!
از این حیص سامسونگ هم فقط یک مصرف کنندست نه یک تولید کننده!! زمانی که مثله نوکیا برای گوشیاش نوآوری به خرج داد و سیستم عامل تولید کرد اون موقع جای تعریف داره . . .
بعدشم بدنه N9 از پلی کربنات با فناوری سبز و قابل بازیافت و بدن رنگ هستش نه آهن پاره .کاملا مشخصه که شما اطلاعات کمی از N9 داری!!
در ضمن الان کمتر کسی گیر میاد که از گوشی آندروئیدی استفاده نکرده باشه پس شما فکر نکن تنها کاربرش هستی!!!
درمورد N8 هم که همه می دونن که یک دوربین است که زنگ می خورد نه یک گوشی که دوربین دارد و جای بحث نداره که بهتربن کمرا فون بازر هستش!!
شما که عاشق رتبه بندی سایتا هستی به همون سایتی هم که دوستمون برات گذاشته بد نیست مراجعه کنی!!
در کل N9 برای کسانی ست که :
می خواهند از بین اطرافیان شاخص و متفاوت باشند و کسانی که قصد خرید دارند مطمئن باشند که بهترین و تکرار نشدنی ترین خرید عمرشون خواهد بود . . .

آرمین پ در تاریخ : 1390/12/6

اینو بچسب http://www.gsmarena.com/stats.php3 ممنون افشین جان.علی جان این سایتها معتبر ترین سایتها هستن این حرفتون دیگه از اون حرفا بود.دیدین واسه شما مدرکم میاری ازش فرار میکنین
(بابا سایتارو ول کن و برو از چند نفر که از این دو گوشی استفاده کردن نظر بگیر)این حرف دوستمون به نظر شما عاقلانست؟خب عزیز من منم هردوی اونهارو دستم گرفتم آیا شما حرف بندرو قبول داری؟گفتین ندارین منم رتبه بندیه سایتهای معتبر جهانی رو رو کردم اینم مدرک اونا رتبه بندی رو مثل من و شما انجام نمیدن که میگید ولش کن علی جان وقتی میگی دستو میسوزونه پس معلوم تاحالا اس2 دستت نگرفتی چون پشتش گرم میشه نه داغ عزیز گرم با داغ فرق داره پس الکی وقتی اس2 دستت نگرفتی نظر نده لطفا
جناب k1 n هم که مشخص اصلا آندروید ندیده (سیستم عامل اندروید هم که فقط و فقط برای بازی کردن خوبه که به قول دوستمون ps3 xbox بگیرین بازی کنین خیلی بهتره) چون ظاهرا اطلاع ندارن بیشترین نرم افزار ها و بازی ها واسه آندروید هستش
بعضیا مثل علی جان دوست دارن گوشیشون آهنی باشه تا اینکه قدرتمند باشه.شما که میگی کار سام گوشی زدن نیست و فقط کار نوکیاست با اون سیمبینش بهتره بدونی در حال حاضر قدرتمندترین گوشیه موجود که تو قدرت حرف اولو میزنه.
نوکیایی که 2 هفته باهاش ور بری ازش سیر میشی مثل خودم که تا دیروز c7,5800,x7 و ووووووووو.......داشتم الانم که پدرم ان8 داره با اینکه زیاد باهاش کار نمیکنم وقتی میرم سراغش واقعا کسل کنندست و جالب اینه که بدونین دوربین ان8 جلو ارک کم میاره به دلیل وجود لنز exmor r ;i که فقط تو دوربینای سونی ازش استفاده میشه دروغ میگم برین مقایسه کنین.وقتی با سیستم عامل شاخی مثل آندروید کار نکردید خواهشا نظر ندید ...


k1 n در تاریخ : 1390/12/5

عزیز های من کارتون کاملا اشتباهه که s II رو با n9 مقایسه می کنید من خودم عاشق سامسونگ ام ولی سامسونگ فقط تو لوازم خانگی خوب کار کرده. بابای من s II داره منم n9 دارم قبل از این هم desire hd داشتم کاملا با مقایسه این 3 تا گوشی متوجه میشد که N9 فوق العاده است تازه اون موقع که نوکیا گوشی میزد سامسونگ کجا بود ؟سیستم عامل اندروید هم که فقط و فقط برای بازی کردن خوبه که به قول دوستمون ps3 xbox بگیرین بازی کنین خیلی بهتره.خدایی من که بهتر از این گوشی ندیدم .حال می کنم وقتی باهاش کار میکنم.تازه نرم افزار های meego harmatan خیلی باحاله.

mikael_am R در تاریخ : 1390/12/3

بابا چرا نمی فهمید.
اصن درست هیچکدومتون نظر من من رو نخوندید عزیزان من حرفم کاملا قدرت و طراحیه زیبایه نوکیا رو نشون میده.
چرا میگید S II؟اصلا به اون چه
N 9 رو چرا مقایسه می کنید N 9 یه تکنولوژیه جدید من ندارم ولی مامانم داره راضی هم هست شمایی که میگی بازی و اینا برو PS3 یا XBOX بگیر N9 به عنوان گوشیه جدید نوکیا خارق العادست
تمام دیگه هی نگید این اون دیگه

afshin d در تاریخ : 1390/12/2

سلام به همگی
یه سری به سایت جی اس ام آرنا، قسمت رتبه بندیش بزنید:
http://www.gsmarena.com/stats.php3

علی ر در تاریخ : 1390/12/2

آرمین جان :
همینه دیگه شما فقط گیر دادی به آمار و ارقام 4 سایت که همشون به یه شرکتی وابسته اند!!!
بابا سایتارو ول کن و برو از چند نفر که از این دو گوشی استفاده کردن نظر بگیر.مسلما یکی می گه N9 و یکی هم می گه S II !!! شما آخرش جمع بندی کن تا متوجه شی N9 بهتره!!
شما هم که داغ کردن S II رو یک امتیاز براش محسوب می کنی باید بدونی که حتی N9 هم داغ می کنه اما داغ کردن هم یه حد و اندازه ای داره . . .نه اینکه دستت رو بسوزونه و بری بذاریش در یخچال تا منفجر نشه!!
بله سامسونگ در لوازم خانگی حرف اول می زنه اما کارش گوشی زدن نیست.نوکیا الان فقط گوشی های منحصر به فرد مثله N9 و N8 و می زنه که هرکدوم در قسمتی سردمدار هستن.نه مثله سامسونگ که ماهی یه Galexy می ده بیرون!!! تنها و تنها همون بدنه N9 , دوربین N8 به کل شرکت سامسونگ می ارزه . . .نوکیا هرچی هم افت کنه آخرش نوکیاست اما موفقیت سامسونگ فقط فصلی هستش!!
خواهشا اینقدر S II , S II نکن که مثه این گوشی پلاستیکیا می مونه. . .
سامسونگ باید بره DVD بزنه نه گوشی . . . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آرمین پ در تاریخ : 1390/11/28

سلام.دقیقا mikael_am R عزیز راست میگه.دوست من حرف من این نیست که سام از آیفونو نوکیا و... بالاتره شما خودت sII داری به این دوستان بگید که قدرت sII با ان9 قابل مقایسه نیست.این دوستان دارن با اطمینان و قاطعیت میگن ان9 از نظر سخت افزاری از sII بالاتره در حالی که اصلا تو سخت افزار ان 9 حرفی واسه گفتن نداره
طراحیه ان9 رو قبول دارم و بنده تا دیروز ان8 داشتم و چندتا از فامیلای بنده هم ان9 دارن از رو هوا حرف نمیزنم
این دوستان فکر میکنن سام مال پدر بندست و من هم کره ای هستم شما که sII داری بگو کجای ان9 به sII میرسه.....
قابل توجه دوستانی که داغ کردن sII رو یک ضعف به حساب میارن:اول بگم که sII فقط موقع بازیهای HD داغ میکنه نه حالت عادی(قابل توجه علی خان)
اگه با سیستم عامل آندروید کار کرده باشین و ازش اطلاع داشته باشین که ندارین باید بدونید این سیستم عامل با تعویض رام بهینه میشه مثلا وقتی sII داغ میکنه این دلیل این نیست که گوشی معیوب دلیل داغ کردن اینه که چون این گوشی از CPU و پردازنده گرافیکی بالایی استفاده میکنه و چون نسخه آندروید 2.3 هستش این سیستم عامل با این نسخه نمیتونه از همه ی قدرت CPU و GPU استفاده کنه و داغ کردن هم به همین دلیل و با ارتقا به مثلا 2.3.4 این مشکل برطرف میشه.
این چیزی که عرض کردم شامل چیزایی مثل سرعت پایین اینترنت تو بعضی گوشیا یا هر مشکل دیگه تو گوشی میشه
بخاطر همین میگن سیستم عامل آندروید برترین و بهترین سیستم عامل موجود هستش چون قابلیت بهینه شدن داره شما اگه یک گوشی آندرویدی بگیری که سرعت نتش افتضاحم باشه یا فیلم برداریش HD هم نباشه نباید بگید این گوشی بدرد نمیخوره چون تقریبا 70% مشکلات تو سیستم عامل آندروید قابلیت بهینه و برطرف شدن دارن
یا یه مثال دیگه بزنم.بنده گوشی آرک سونی اریکسون داشتم اگه با این گوشی آشنا باشید میدونید که آرک قابلیت USB ON THE GO نداره ولی آرک اس داره.نسخه آندروید آرک 2.3 و آرک اس 2.3.4 هستش و بنده به راحتی با ارتقا رام این قابلیتو به گوشیم اضافه کرده بودم.یا خیلی چیزای دیگه....
پس این وسط سیمبینو میگو و... حرفی واسه گفتن ندارن. این یعنی لذت بردن واقعی علی جان.که بتونی از گوشیت حداکثر استفادرو ببری و بهش قابلیتهای جدید اضافه کنی....هرچند سیستم عامل های دیگه هم قابلیت رو دارن ولی نه مثل آندروید..علی جان بهتره با این سیستم عامل هم یه 5 دقیقه کار کنی بعد ببین میگو بازم لذت بخش یا نه......موفق باشید

mohsen a در تاریخ : 1390/11/28

سلام

بابا ول کنید این سامسونگ رو معلون نیست چی داره بهش وابسته شدین یه چیزی بگم نوکیا تو کل برندها تکه واقعا یه چیز دیگست،آقاmikael_am R هر کسی سامسونگ خریده چند ماه بعد دلشو زده و گذاشته واسه فروش،به نطر من آندروئید از چشم افتاده درسته طرفدار داره اما دیگه بی مزه شده اینو به عینه میشه دید هر چی که باشه متن بازم باشه بازم به نوکیا نمیرسه.سیستم عامل آندروئید فقط برای بازی کردن بدرد می خوره که اونم زیاده روی کنی هم باتری رو مرخص میکنه هم صفحه تاچو خراب،حالا نوکیا هم خوش دسته هم کاربردیه این نظر من نیست نظر خیلی از مردمه که نوکیا زندگیشون رو متحول کرده و نوکیا رو به هر گوشیه دیگه ترجیح میدن.زود قضاوت نکنید اول تحقیق کنید نظرات دیگرانو که با گوشی ها کار کاردن (نظر دوست و آشنا رو بی خیال از اهل فنش از کسایی که نمی شناسی بپرس)بعد بیا اینجا قضاوت کن.با تشکر

mikael_am R در تاریخ : 1390/11/28

سام علیک من کم و بیش تمام نظرات رو خوندم بچه ها
ولی چرا اسم برند ها رو در نظر نمیگیرید ؟مگه ممکنه سامسونگ به نوکیا برسه؟فقط یه کم فکر کنید معلومه که طراحی دسته کیه .
من خودم S II دارم لطفا اسمش رو درست تایپ کنید و اینکه تویه خونه ما خواهرم N8 داره و مادرم N9 ولی خداییش جدا از نرم افزار ها تمام چیزایه آندروید ولی باید نوکیا و آینده ی میگو رو در نظر گرفت ببینید اول سیمبین بوده که خوب برنامه میخورد که بعد ها جاوا میاد کلا میخوام بگم هر برندی واسه خودش و برنده گروهی خودش قابل مقایسه هست یعنی نمیشه 4Sرو با S II مقایسه کرد چون با مقایسه میبینید S II بالا تره ولی این درست نیست آیفون رو پایین تر از سامسونگ دید .
در آخر بگم که نوکیا همیشه نوکیاست و N9رو فقط باید با محصول غول پیکر قبلیش یعنی N8 مقایسه کرد در صورتی که با مقایسه هم میبینید که N8بالا تره
پس هر گوشی واسه رده خودش باید مقایسه شه من همیشه N9 مامانم رو کش میرم بسیار عالیه بسیار پول دستته خرابش نکن برو بدو بدو N9 بگیر در هر حال اگه میخوای به روز باشی باید بگیری دستت اونم مشکیش یا سفیدش فقط طراحی رو ببین
فلن
میکا
با
با
ی
dark_man1505

آرمین پ در تاریخ : 1390/11/28

سلام جناب علی خان بله شما راست میگی.بررسیهای سایتهای معروف مثل arena,phone arena...وووووووو غلط بوده و شما راست میگی.
باید عرض کنم اونی که با آیفون 4 مقایسه میشه و شده و محض اطلاع رو دست آیفون4 زده اس2 بوده عزیز من.ان9 حتی تو بررسیه سایتهای معتبر قرار نگرفته.شما از کدوم قرن تشریف میارین؟!

راجب داغ کردن هم بگم اس 2 مثل ان9 تو خالی نیست دوست من.پردازنده گرافیکی که اس2 داره اگه رو ان9 بود میترکید..قبل از اینکه ان9 ان9 بکنید بهتره درمورد اس2 هم برید و سخت افزارشو یه نگاهی بندازید
ان9 که شما میگی بنده تو فامیلمون 4-5 تا داریم که ان9 دارن بنده هم از رو هوا حرف نمیزنم.

نوکیا یه زمانی شاخ بود دیگه دورانش تموم شده...
حامد جان خوبه تو خود همین سایت و سایت های دیگه راجب اس3 اطلاع رسانی میشه وگرنه.....
آره دوست عزیز عرضه نخواهد شد شما درست میگی و همه حتی خود سام هم اشتباه میگه....
آره علی جان حالا متوجه شدی که اونی که رو دست آیفون4 زده اس2 بوده نه ان9...بعد خوب بدونید اس 2 تو بررسیه سایتهای معتبر اولین گوشیه سال 2011 شده.و بازم خوب که بدونید این سایت های معتبر جهاااانی مثل امثال من و شما از رو هوا یک گوشی رو برترین گوشیه 2011 اعلام نمیکنن عزیز.حتما دلیلی داشته که ان9 رو جزو گوشی بحساب نیاوردن(حتما میگید این سایتهای معتبر هم مال پدر بندست و یه فن سام:)

حامد ر در تاریخ : 1390/11/27

ارمین جان 2 سلام

خب اون دلایلی که قراره معرفی نشه و یکدفعه عرضع بشه چیه؟

تا حالا گوشی که معرفی نشده عرضه بشه ؟

به همین راحتی هم که میگید نیست اول گوششی باید معرفی بشه و تا شرکت ها و نمایندگی ها برای عرضه و خدمات فنی و جانبی و اطلاعات پیرامون اون اماده بشن و بعد عرضه بشه ؟

شاید هم این قانون سامسونگ باشه و ما خبر نداریم؟

خب افتخاری هم نداره این گوشی ها که تو دست تمام بچه ها به عنوان اسباب بازی در حال استفاده است !

مطمئن باشید گوشی که در نمایشگاه بارسلونا معرفی نشه عرضه هم نخواهد شد!

این مسئله برای گوشی های هوشمند و گران قیمت حداقل تا پایان سه ماهه دوم سال 2012 برقراره.

علی ر در تاریخ : 1390/11/27

جناب armin 2 فکر کنم شما آدرسو اشتباهی اومدی ها !!! اینجا نظرات متعلق به N9 هستش نه S II !!!
شما دلتون رو به یه تعداد آمار و ارقام روی کاغذ خوش کردی در صورتیکه N9 در عمل از با Iphone 4s مقایسه می شه نه S II . . .از نظرات گرانبهای شما مشخصه که یه فن سامسونگ هستی و نمی خوای قبول کنی N9 یعنی چی !! گوشی که شما دم ازش می زنی انقدر داغ می کنه که می شه پشتش نیمرو درست کرد!
پیشنهاد می کنم N9 رو بری از نزدیک ببینی و فقط 5 دقیقه باهاش کار کنی و لذت ببری از MeeGo بعد ببینم باز دم از سامسونگ می زنی !!!

آرمین پ در تاریخ : 1390/11/26

حامد جان خب برو 1100 بگیر اگه دوس داری.در مورد توهین هم عرض کنم میشه بگی در حال حاضر تو این کره خاکی کی به کشور ما توهین نمیکنه؟!کشورهای دیگه دوست ما هستن که کره نیست؟

راجب گلکسی اس3 هم عرض کنم که این گوشی طرح نیست عزیز ساخته شده و قرار بود تو کنگره موبایل 2012 به نمایش گذاشته بشه ولی سام بنا به دلیلی از نمایش این گوشی جلوگیری کرد و قرار تابستون امسال عرضه بشه بهتره 4تا مطلب بخونید....

به نظر شما نوکیا خیلی معقول؟نوکیا آهنی که قاب گوشیو از کربن و تیتانیومو آلومینیوم و......میسازه و سخت افزارش همون 1100 معمولیه و به امسال منو شما تا 1تومن میفروشه دوست من...

همچون میگید ویندوز موبایل مثل اینکه نمیدونید سیستم عامل آندروید قویترین و مطرح ترین سیستم عامل موجود هستش.و سیمبینو میگو ویندوز و.. به گرد آندروید هم نمیرسه

نوکیا تا الان که کلی ضرر کرده با ورود شاهکارهای سری گلکسیه سام نوکیا فروشش نصف شد عزیز چون آدم پول میده که سیستم بالا بگیره پول نمیده که تیتانیومو آلمینیوم بگیره

حامد ر در تاریخ : 1390/11/24

سلام

اون اقایی که امده میگه گالکسی 3 می خواد بیاد باید بدونه که :

1- اون هنوز یه طرح مفهومیه و هنوز قطعا تصمیمی به ساخت در بازه اون گرفته نشده
2-سامی پلاستیک طرز فریب مشتری ها رو فهمیده که اگثر یوزر ها پول بابت بالا بودن هر چه بیشتر سخت افزار میدن و به معقول بودن اون کاری ندارن
3-تا کی می خواید این سامی پلاستیک به ملت ایران توهین کنه تا دست از سرش بردارید
4-هیولاهای مفهومی نوکیا که تا پایان سال 2012 که با ویندوز موبایل به بازار عرضه شدند اشکاتو می بینم
5-این کره ای ها رو شاخشون نکنید
6-نگذارید که اونا فکر کنن هر چه هسته بالاتر گوشی بهتر
7-براتون متاسفم که فکر میکنید پول علف خرسه
8-همتون از 20 درصد کارایی گوشی هم بهره نمی برید
9-عشقه موبایل بودنم حدی داره
10-فکر نون باش که خربزه اب معدنیه
11-په نه په
12-تا پایان سال 2012 همه ما بیشتر زنده نیستیم حالا هی بیاد بگید نمی دونم فلانه بساره
13-همین 1100 هم از سر همتون زیادیه
14-فوق فوقش یه N8 برای کل عمرتون بستونه

و السلام

soheil b در تاریخ : 1390/11/19

آقا آرمین با تمام احترامی که براتون دارم اما لزومی نمی بینم هرکس از جمله خود من نظر می ده شما بیاین و همون پیغام قبلی تون رو دوباره بزارین. بهتره بررسی هر گوشی زیر خود اون گوشی باشه نه زیر گوشی های دیگه. برای نوشتن راجع به گالاکسی اس 2 می تونین به پیج همین گوشی برین. اینحوری بحث هم پیش نمی یاد. پایدار باشین.

از Mobile.ir هم می خوام نظرات نا مرتبط رو تایید نکنن حتی اگه خود من این نظر رو گذاشته باشم. ممنونم

آرمین پ در تاریخ : 1390/11/18

سلام به همه...
سیستم عامل میگو در مقابل آندروید و ios هیچ حرفی واسه گفتن نداره.بیخود از روی تعصب حرف نزنید

واقعیت رو ببینید ....................واقعیت
من هم ان9 رو تو دستم گرفتم هم اس2(قابل توجه اونایی که فکر میکنن بنده از پشت کوه اومدم) اصلا ان9 رو نباید با اس2 مقایسه کرد.
قدرتی که اس2 تو پخش بازیهای HD داره هیچ گوشی ای نداره دوستان تعصبیه من.

این گوشی تا 5 سال دیگه که برنامه ها بازیهای فوق سنگین اچ دی ساخته میشه که دیگه هیچ گوشی ای توان اجرای اونهارو نداره به جز دو هسته ای ها کم نمیاره چون از cpu و gpu بسیار قدرتمندی روش استفاده شده که اصلا قابل مقایسه با ان9 نیست

نوکیا باید حالا حالاها تلاش کنه تا به پای سامسونگ برسه.از بس کند عمل میکنه و آبی ازش گرم نشد که سامسونگ دست به کار شد...انقدر سیمبین زد که دیگه تا اسم نوکیا میاد همه حالشون..........
سیمبینو کرد s60....s70......s80......s90..... s60v1 v2 v3 v4.باز هرکدوم رو به چندین شاخه تقسیم کرد بعد از چندین سال سیمبینو کرد سیمبین آنا و ..........هیچ کدوم نه برنامه درست حسابی داشت و نه بازی و........حالا هم که میگو زده که اگه 50 تا برنامه واسش پیدا کنی شاهکار کردی بخدا!!!

دیگه آندروید نیست که بازیه فیفاش 1گیگ و نیم باشه و به پردازنده قدرتمند نیاز داشته باشه.....بله داداش بایدم مولتی تسکینگش خوب باشه هروقت ان 9 تونست با اون cpu و پردازنده گرافیکیش بازیهایی با حجم 1گیگ رو اجرا کنه اونوقت قربون صدقه مولتی تسکینگش برین(تنها نکته مثبت در ان9)

خوش دستیه ان9 رو قبول دارم منکرش نمیشم ولی تو قدرت اصلا حرفی واسه گفتن نداره......ان9 همون سی پی یو 1گیگاهرتز هم واسش زیاد چون میگو مثل آندروید سنگین نیست که 3-4 گیگ از حافظه داخلی گوشیرو بگیره.......
مولتی تسکینگ ان9 هم چیز جالبی نیست که بعضی دوستان بهش افتخار میکنن بایدم خوب باشه با اون سیستم عاملش..بله بنده هم با 5800 صدتا صفحه اس ام اس بازی و برنامه همزمان باز میکنم و هیچ لگی هم نشون نمیده...این دیگه افتخار نداره.....
بنده طرفدار سامسونگ هم نیستم(قابل توجه اون دسته از دوستانی که فکر میکنن سامسونگ مال پدر بندست)فقط حقیقت رو میگم همین.

soheil b در تاریخ : 1390/11/18

با سلام به همه ی دوستانی که اینجا میان. دوستان من به نظر من نیازی به مقایسه هیچ برند و یا گوشی خاصی وجود نداره. گوشی هم مثل مدل مو و لباس یه نظر هست و همین. بهتر بررسی بشه تا مقایسه. مقایسه رو خود خریدار انجام می ده.

در مورد کسایی که می خوان این گوشی رو بخرن. من روزی که خواستم این گوشی رو بردارم بین دو گوشی گالاکسی note و n9 مونده بودم. رده قیمت تقریبا یکی بود. سابقه کار با اندروید رو از زمانی که روی hd2 خودم اندروید ریختم داشتم و از طرف دیگه با اینکه با سیستم عامل میگو کار نکرده بودم اما می دونستم این سیستم عامل ادامه ی مامو 5 هست. دلیل اینکه این گوشی رو انتخاب کردم این بود که n900 با تمام کاستیاش بهترین گوشی بود که داشتم بعد از کار کردن با گالاکسی 1 و 2 آی فون چاچا تا 1100 مرحوم. راستش از فروش گوشی هم ترسی نداشتم و ندارم. و این نظر شخصی من راجبه ان 9.

اما برای کسایی که می خوان این گوشی رو بخرن و دو دل هستن یه چند تا چیز دارم که بعدش یا می خرن یا پشیمون میشن

کیفیت ساخت: این گوشی ار بدنه تمام کربنی یکپارچه ساخته شده و گوشی سبز و قابل بازیافت هست. صفحه نمایش رطوبت رو به خودش نمی گیره و گوشی جر در کناره سمت چپش که یه صدای خفیف داره صدای خاصی نداره. مکانیزم وارد کردن سیم هم نوع خاصیه اما خیلی راحته

صفحه نمایش: Amoled هست و شفافیت خوبی داره. از نمونه windows phone این گوشی شفاف تر و واضح تره

سخت افزار: نقطه ضعف این گوشی cpu اون هست که قدیمی هست و همون تکنولوژی n900 هست. این cpu برای ران کردن هیچکدام از بازی های معمول (حتی nfs shift) هیچ لگی نداره. اما آیا بازی های آینده رو ساپورت می کنه. خدا عالمه. رم خیلی خوبه و چیپست قوی داره.

نرم افزار: تمایز این گوشیه. سیستم عامل میگو که بهتره اسمشو maemo 6 بذاریم تا میگو سیستم عاملی سریع زیبا و باز هست. این سیستم عامل از طرف نوکیا ساپورت نخواهد شد. این رو همه می دونیم. اما مگه دولاپر ها n900 رو تنها گذاشتن؟ n900 تونست حتی windows 95 رو هم ران کنه. تمام بازی های Web os پورت شدن و لینوکس Debian هم پورت شد. n9 هم ساپورت خواهد شد و نشونه هاش هست. این سیستم عامل یه چیزایی کم داره اما خیلی چیز ها رو هم اضافه داره. مولتی تسکینگی که من حتی در سیستم عامل windows برای لپتاپ هم ندیدم. همزمان sms میدید. chat می کنین. بازی می کنین. و حتی اخبار رو می خونید از صفحه اصلی گوشی. بازی های زیر فعلا اومدن مثل real football 2011 و nfs shift hd و Real golf و.... ضعفش هم مشکل تحریم نوکیاست. که ضعف کوچیکی هم نیست البته اندروید و ios هم دارن این ضعف رو اما اینجا مشکل حاد تره یکم.

دوربین: خوبه. اما n8 نیست. این فکر رو نکنید که مثل n8 باشه

ویدیو: فرمت صحیح رو یعنی xvid تا 1280 در xxx ساپورت می کنه اما mp4 شاید بالای 768 لگ ببینید


دلیل گرونی این گوشی بدنه و سیستم عامل و خاص بودنشه. اگه به بخش آخر برسی اینگجت نگاه کنید که قبلا گذاشتم این گوشی رو بعد از آیفون 1 که یه نو آوری خاص بود. دومین نو آوری تاریخ موبایل دونسته. اگه نوکیا می دونست و یه بازنده نبود در زمینه اسمارت فون شاید cpu قوی تری رو می ذاشت روی این گوشی یا ساپورت بهتری می کرد.

در کل این گوشی باید روی قیمت 750 هزار تومن برای 16 گیگ و 850 الا 900 برای 64 میومد اما اسم نوکیا و اینتل و میگو قیمت رو افزایش داده. اگه می خواین گوشی بخرین در رنج قیمت 800 تا 1300 1400 بهتره گوشی های زیر رو با هم مقایسه کنید.

Galaxy S II. Galaxy Note. Apple Iphone 4. و n9
همشون گوشی های عالی هستن با ضعف ها و برتری هاشون. من به شخصه windows phone ها رو پیشنهاد نمی کنم. البته نظر منه

بهادر ت در تاریخ : 1390/11/17

با سلام :

N9: خلاصه كلام: يكي از بهترين گوشي هاي حال حاضر بازار.. كارا , خوش دست , كيفيتي در خور نام Nokia .

علی ر در تاریخ : 1390/11/16

دوستان رابط کاربری این گوشی حرف نداره و کار کردن باهاش خیلی لذت بخشه به طوریکه احساس می کنی این گوشه کوچیکترین نقصی نداره.من تمام مدلایی که آقایون ازشون تعریف کردنو دیدیم و باهاشون کار کردم اما به جرات هیچکدوم به N9 نمی رسن پس اون دسته از آقایونی که هنوز این گوشی رو تو دست نگرفتن و حتی از نزدیک ندیدن الکی نظر ندن. . .
من 1.450.000 مایه این گوشی دادم (64GB) و ارزششو داشت . . .

ailin i در تاریخ : 1390/11/14

با سلام
من بعضی وقتها که وقت داشته میشم به بخش سر می زنم و نظرات دوستان را می خونم و تا به امروز ثبت نام نکرده بودم ، و موضوعی که باعث ثبت نام در این بخش شد ، جوابگویی به آقای آرمین هستش.
آرمین خان شما که این همه گوشی سامسونگ را تعریف می کنی ، تا حالا شده گوشی n9 و سامسونگ را یکجا دستت بگیری. من رفتم n9 بگیرم و فروشنده به خاطر آکبند بودن گوشی ماکتش را ابتدا داد و من از فروشنده خواستم اصل سامسونگ S II را بده . باور کن اصلاً ماکت نوکیا با اصل سامسونگ هم قابل مقایسه نیست . سامسونگ مثل اسباب بازی می مونه با اون کپی برداری از اپلش.
در مورد برنامه هم باید بگم به قدری کار کردن با n9 لذت بخشه و خوشاینده که نگو.
حالا چند تا گیم و برنامه اندرویدی بیشتره دلیل برتری سامسونگ نمیشه .
می خوام یه مقایسه کنم که شاید مقایسه درستی نباشه ولی به خاطر اینه که منظورم را برسونم.
شما ماشین بنز را با ب ام و مقایسه بکن . شاید در یک رده قیمتی ماشین ب ام و امکانات بیشتری نسبت به بنز داشته باشه ولی بنز بنزه .( ومن ترجیح میدم بنز سوار باشم)
بهرحال در مورد موبایل هم هرکی یه خواسته ای داره که باید طبق اون خواسته هاش انتخابش را انجام بده ولی باید بگم در بین برندها سامسونگ آخرین انتخاب منه.(و شاید اصلا انتخاب نکنم)
در ضمن یه پیشنهادی هم براتون دارم . شما که این همه از سامسونگ تعریف می کنی ، چرا اومدی تو بخش n9 نظراتت را می نویسی بروید پیش دوستاتون و هی قربون صدقه سامسونگ بشین.

ali n در تاریخ : 1390/11/13

دوستان خواهش میکنم.این جا بخش نظراته ها نه جای تعصب و این جور کارا.!!! لطفا هر کی هر نظری داره بده نه این که از یه کمپانی خوشش میاد یا بدش میاد حرف بزنه و طرفداری گوشیه خودشو بکنه.
"بخش نظراته"

آرمین پ در تاریخ : 1390/11/12

حرف نهایی و آخر...

دوستان دیدید که طرفدارای نوکیا که از روی تعصب حرف میزدند هیچ دلیل قانع کننده ای نداشتند جز اینکه پای چندتا شرکت و ... رو وسط بیارن و الکی پایین بودن سخت افزار رو توجیح کنن و انواعو اقسام راههای دیگه واسه فرار از حقبقت....اما بنده نه چیزی از خودم در آوردم و نه موضوع رو پیچوندم فقط اونچه که حقیقت بود رو گفتم... بگذریم

گالاکسی اس2 در تمامی رده بندی های سایت های معتبر در دنیا مثل Cnet,phone arena,gsm arena و .... اولین و برترین گوشی سال 2011 شد و جالب اینه که هنوز هم اوله...این یک حقیقت و همه هم میدونن...و جالب اینه به بنده میگن از روی تعصب حرف میزنی.
میخوام بگم بله من از روی تعصب ...ولی این رده بندی سایت های معتبر چی؟!! اینا هم از روی تعصب؟
این دوستان میخواستن به طور غیر مستقیم بگن که بررسیهای این سایت ها هم اشتباه بوده و اینها هم از روی تعصب رده بندی رو انجام دادند که این واقعا از اون حرفاست!

اما چرا برخی از دوستان چشمشونو به روی حقیقت میبندن من خبر ندارم و البته طبیعی هم هست چون انتخابی از روی تعصب داشتن و نمیخواستن قبول کنن....
دیگه جای بحثی نمیمونه کسانی که روی برند خاصی تعصب نداشته باشن با خوندن این نظرات متوجه میشن که حق با کیه و حتما آگاهانه برای خرید گوشی تصمیم میگیرن

به امید روزی که همه با حقیقت کنار بیایم و چشم به روی حقیقت نبندیم

موفق باشید...

آرمین پ در تاریخ : 1390/11/11

حرفی ندارم آقا افشین.فقط فکر نکتید که شما زیادی اطلاعات داری و بقیه دوستان بی سواد هستن.اگه میخواید به بقیه بگید که برنامه نویس حرفه ای هستید اینجا جاش نیست.
حرف ما حرف اینکه کدوم شرکت قطعه میسازه کدوم استفاده میکنه نیست.اول نظرات رو بخونید بعد نظر بدید.
مشکل اینجاست که چند نفر میرن 4تا اسم گنده از شرکتا یاد میگیرن. چندتا تو گوگل کلمه یاد میگیرن میان تو قسمت نظرات خودنمایی میکنن و خودشونو باسواد و با اطلاعات میدونن و بقیرو بی سواد..
آقا افشین عزیز اینکه کدوم شرکت سی پی یو میسازه و کدوم استفاده میکنه در تخصص منو شما نیست..لطفا رو موضوع ذره بین نندازید همونطور که گفتید سخت افزار هیچ کدوم از برندها مال خودشون نیست.امثال من و شما همین که بدونیم برندهای گوشی از چه سخت افزاری رو گوشیشون استفاده میکنن و گوشیرو سر هم میکنن کافیه و مقایسه رو بر این اساس انجام میدیم نه اینکه بگی cpu مال اون شرکته سیستم عامل ساخته اون شرکته این که نشد مقایسه!!!!موفق باشید

afshin d در تاریخ : 1390/11/11

با سلام به همه
اون دوستایی که به یک برند خاص ایراد نرم افزاری یا سخت افزاری میگیرن: میخواستم ببینم کدومتون تا به حال یک برنامه حرفه ای و کاربردی نوشتین یا یک سخت افزار حرفه ای طراحی کردین ؟ میدونین فقط همین امکان شماره گیری و ارتباط صوتی که همه گوشیها انجام میدن، از چه حجم برنامه و با چندین لایه تشکیل شده ؟ یا هر کدام یک از پریفرالهایی که در این سری گوشیهای پیشرفته وجود دارند، از چه مدارات پیچیده ای برخوردارند ؟
حالا شما دارین بحث میکنین که اندروید بهتره یا میگو یا ویندوز !!!! و نوکیا بهتره یا سامسونگ !!!!
هیچ در زمینه موبایل، اسم نورتل رو شنیدین ؟ میدونین اکثر برندهایی که میشناسین از تکنولوژی های نرم افزاری و سخت افزاری نورتل استفاده میکنند ؟
اینو خواستم بگم به این خاطر که برندهای مختلف از تکنولوژیهای دیگه استفاده میکنن ! مثلا همین سامسونگ سیستم عاملش از گوگله و نوکیا هم از اینتل و میکروسافته. سخت افزاراشون هم همینجور.
اینکه حالا بلوتوت یه گوشی نسخه 2.1 و یکی دیگه 3.0 باشه، ملاک مقایسه است ؟؟؟؟
اینکه یه شرکت موبایل ساز از سی پی یو 2 هسته ای استفاده میکنه، آیا قدرت این شرکته بالاتره یا اون شرکتی که اون سی پی یو رو ساخته ؟
آیا در مورد شرکت فرا ملیتی موتورولا که یکی از زیر شرکتهای اون، فری اسکیل freescale چیزی شنیدین ؟ می دونین اکثر سی پی یو های قدرتمند موجود رو همین فری اسکیل میسازه !
هنر اصلی رو شرکتی انجام میده که تمامی اجزاء مختلف (اعم از سی پی یو، پریفرال و فرم ور) رو با هم مچ کنه و کاربردی بسازه ....
یا علی

آرمین پ در تاریخ : 1390/11/11

احسان داداش من قصدم توهین نبود.شما و چنتا از دوستان کاری میکنید آدم موضوع رو باید شخصی کنه.به هر حال من اگه حرفی زدم ببخشید.قصد منم فقط یه راهنمایی به اونایی بود که مثل شما واسه پول زحمت میکشن و بدونن چی میگیرن وگرنه سامسونگ که مال پدر من نیست ازش دفاع الکی کنم!
به قول دوستمون آقا Amir T که حرف خوبی زدن حرف منم دقیقا همینه که آدم با کمترین هزینه بالاترین امکاناتو دریافت کنه یا حد اقلش اینه که هزینه با امکانات کالایی که میگیری در یک سطح باشه نه اینکه هزینه زیاد بدی و امکانات کالا کم باشه و با هزینش جور در نیاد.نوکیا ان9 دقیقا همینطوریه
سامسونگ گلکسی نسبت به امکانات بالایی که داره قیمتش تا دیروز 730 تومن بود ولی همون موقع ان9 که امکاناتش نصف گلکسیه قیمتش 1تومن بود...دلار که رفت بالا یا هر چیز دیگه گلکسی قیمتش به 1تومن رسید
و ان 9 که امکاناتش نصف گلکسیه بازم با گلکسی برابر شد.حالا هم اگر اوضاع بهتر بشه قیمت گلکسی دوباره میاد رو 700 ولی نوکیا یقین داشته باشید کاهش قیمت نداره کلا نوکیا قیمت گوشیهاش با امکاناتش نمیخونه ولی سامسونگ اینطور نیست واسه همین فروش نوکیا نصف شد.
حالا شما دوست عزیز به عنوان یه آدم عاقل میای گلکسی رو با قیمت 1تومن بگیری(که به نظر من نسبت به سیستمی که داره میرزه)بهتره یا ان 9 رو بگیری با قیمت 1تومن که سیستمش نصف گلکسیه؟ حرف من اینه داداش
شما که میگی من پولشو ندارم بخرم خب عزیز من کسی که میاد قسمت نظرات شاید قصدش خرید گوشیه خوب باشه.چرا تا جایی که آدم میتونه با کمترین پول بهترین کالا رو بگیره بره با بیشترین پول کالایی با کیفیت پایینتر بگیره که نه ساپورت میشه نه هیچی!!!!
به نظر شما این کار عاقلانست آقا Amir و ehsan؟!!!!
من قصدم خدایی نکرده توهین به شما یا فرد خاصی نبود داداش.
امیدوارم منظورمو خوب انتقال داده باشم

مدیر سایت در تاریخ : 1390/11/10

با سلام،

از کاربران عزیز تقاضا داریم برای حفظ فضای دوستانه، در درج نظرات خود احترام متقابل را رعایت فرمایند. در غیر این صورت متاسفانه امکان فعال سازی نظرات ناقض این مورد وجود نخواهد داشت.

با تشکر

Amir T در تاریخ : 1390/11/10

ارمین و احسان جان تو این دوره زمونه که تمامی اجناس 100% مصرفی هستن، کمتر کسی دنبال "برند" میره، مصرف کننده دنبال اینه که با پرداخت کمترین هزینه، بالاترین امکانات رو دریافت کنه. همین الان تو امریکا مردم بجای محصولات جنرال موتورز، تویوتا و لکسوس میخرن، اگر به دید کالای مصرفی بهش نگاه کنید البته. حالا گوشی موبایل هم دقیقا همینطوریه، یکی به اشتباه به دید "سرمایه" و یک کالای ماندگار بهش نگاه میکنه، چشمشو به روی حقیقت میبنده و میره دنبال برندی که خوشش میاد، یک نوکیا "ان 9" میخره و مثل یک موتور هارلی دیویدسون روش یک پوشش می اندازه و تو گاراژ خونه اش هر روز نگاهش میکنه!! بی خبر از اینکه اون هارلیه، این یک تکه پلاستیک!

ehsan y در تاریخ : 1390/11/10

کسی که میاد بحث رو شخصی میکنه اصلا لایق بحث نیست
نمیخواد به من بگی کی قدر پول رو میدونه
من از 16 سالگی کار میکنم گوشیمم یه z550 پس واسه من دم از پولو ارزش نزن
اینقدرم پول ندارم که یه اس 2 یا ان 9 بخرم
وقتی از 9 صبح تا 10 شب یکسره کار کنی
وقتی که 4 روز کار کنی 3 روز بری دانشگاه
وقتی شهریه دانشگاتو خودت دادی نه بابات
وقتی نزدیک عید وایستادی ماهی قرمز فروختی
اونوقت بیا دم از زحمت بزن
واسه اینکه بگی اس 2 بهترینه آدمارم زیر سوال میبری و بهشون توهین میکنی

آرمین پ در تاریخ : 1390/11/9

داداش سوال الکی و منحرفی نکن کسی که 1تومن واسه گوشی پول میده باید بدونه چی میگیره. شاید شما 1تومن واست مهم نباشه ولی بعضیا شاید واسش زحمت کشیده باشن. بله چشه ایراد داره گوشی پردازنده 4هسته ای داشته باشه؟! چیز عجیبیه تو دنیای امروز؟ شما چیزی در مورد اس3 نشنیدی؟!!! گفتم برین چنتا عکس و خبر راجبش بخونید از خودم که در نمیارم. اگه از نظر شما سخت افزار تاثیر نداره بفرما با 1100 کار کن چون مثل یک گوشی هوشمند.
قیاس مگه چیزی از خودم در آوردم که شما میگی این چه قیاسیه! بنده سخت افزار 2تا گوشیرو مقایسه رو کردم اگر قیاس چیزی باشه که شما ازش حرف میزنی دیگه تفاوتی بین گوشیا نمیمونه! دقیقا میشه 1100=ان9
داداش شما که کلا از مرحله پرتی. بفرما اعلام کن اس 2 اشتباهی بهترین گوشیه سال شده و نوکیا ان 9 بوده...!!!
در مورد آندرویدم شما نگران نباش فعلا که اتفاق خاصی نیفتاده .هه واقعا این از اون حرفا بود شما بالا بودن سخت افزارو گول زدن بحساب میاری جالب!!!!!
شما حرفی واسه توجیح ندارین بایدم گول زدن بحساب بیارین. داداش من میگم این سخت افزار گوشی......شما چرا از این موضوع فرار میکنین؟
بنده طرفدار سامسونگ نیستم ولی مثل شما از حقیقت هم فرار نمیکنم. کسی که یک گوشیه هوشمند انتخاب میکنه حتما واسه برنامه و بازی و سخت افزار...... سراغش میره وگرنه 1100 هم کارشو راه میندازه عزیز
بحث کامپیوتر رو پیش نکشید گوشی یچیز کامپیوتر یه چیز دیگه در مورد حرفتون که گفتین (رو نوت بوک تا حالا بیشتر از dual core نزدن اونوقت سامسونگ رو گوشی میخواد پردازنده ۴ هسته ای بذاره) عرض کنم پیشرفت و رقابتی که بین گوشیهای هوشمند بوجود اومده بیشتر از کامپیوتر و نوت بوک هستش پس ساخته شدن گوشی با پردازنده 4هسته ای چیز تعجب آوری نیست مثلا کی فکرشو میکرد یروزی گوشیها دارای cpu 2 هسته ای بشن؟!!!!! اینم همونه
لطفا نظرات رو بخونید بعد فکر کنین بعد از دیگران ایراد بگیرین.

(این همه از نرم افزار و سخت افزار سامسونگ تعریف نکن چون تقریبا هیچ کدومش ساخته خودش نیست)به این جمله دوستمون توجه کنین.به نظر شما این سخت افزارو من ساختم؟!!! پس ساخته کجاست دوست عزیز!!!؟ به فرضم ساخته خودش نباشه به اسم سامسونگ که تموم شده. خب نوکیا هم عرضه داره این کارو بکنه تا دیگه فروشش انقدر پایین نیاد. سامسونگ در عرض 55 روز 3 میلیون گلکسی فروش داشته و رکورد فروش گوشیرو شکسته.شما کجای کاری عزیز!!؟
این چه دلایلیه که شما و بعضیا میارین. نوکیا دیگه دورانش تموم شده اینو باید قبول کرد
دیگه از این سوالا نپرسین هروقت دلیل آوردین که چرا یکی باید قویترین گوشیرو ول کنه و 1 تومن واسه ان9 پول بده که یک سرو گردن از اس2 پایینتر جوابتونو میدم دیگه بهونه نیارید مثل بقیه و الکی پایین بودن سخت افزاریه گوشیرو توجیح نکنید.

ehsan y در تاریخ : 1390/11/9

سلام
با اینکه خیلی وقته به این سایت سر میزنم ولی اولین نظرم رو میدم
جناب آرمین خان که معلومه طرفدار سر سخت سامسونگی و بی جهت برای بالا بردن سامسونگ نوکیا رو پایین میاری و شدید اصرار داری که اس ۲ رو با n9 مقایسه میکنی
میشه بگی این نرم افزار گوشی اس ۲ که ازش تعریف میکنی برای کدوم شرکته؟؟
میشه بگی این سخت افزاری که ازش تعریف میکنی اصلا کاربردی رو گوشی داره؟؟
۲ هسته ای ۴ هسته ای اصلا چه فایده ای برای گوشی جز تبلیغات و گول زدن داره؟؟
شما که میگی دو هسته ای فلا بهمان تا حالا چیزی ازش فهمیدی؟فهمیدی که مثلا پردازنده ات ۲ هسته ایه؟
رو نوت بوک تا حالا بیشتر از dual core نزدن اونوقت سامسونگ رو گوشی میخواد پردازنده ۴ هسته ای بذاره
گوشی که داغ میکنه یا به اصطلاح شما گرم میشه ایراد داره حالا چه سامسونگش چه اپلش چه نوکیا؟
به میگو میگین سیمبین پس به اندروید هم بگین ios که دقیقا عینه همه ولی اندروید از بعضی جهات برتره
میگین دوربین n9 رو بگیرن میشه ۱۱۰۰ پس برین یه دوربین بگیرین
شمام که بازی و نرم افزار برات مهمه برو پلی استیشن بگیر
شمام که سخت افزار برات مهمه برو یه ابر کامپیوتر بگیر
این چه قیاسیه شما میکنی دوست عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟
هی میگی اندروید اندروید
اندروید برای گوگل و شایدم در آیندهای نزدیک همین اندروید رو ازتون بگیرن چون اگه گوگل موتورولا رو بگیره اونوقته که دیگه دیدن گوشی به غیر از موتورولا که روش اندروید باشه تقریبا محاله
این همه از نرم افزار و سخت افزار سامسونگ تعریف نکن چون تقریبا هیچ کدومش ساخته خودش نیست




آرمین پ در تاریخ : 1390/11/9

به قول دوستمون دوربین ان9 رو برداری میشه 1100 نوکیا راستم میگه.وکسایی که ملاکشون دوربین بالایی هستش که دوربینش بازم با اس2 یکیه بهتر برن دوربین دیجیتال تهیه کنن هم ارزونتر هم با عکس گرفتن کیف میکنن.
واقعا باید به سامسونگ بخاطر محصولاتش آفرین گفت.با اینگه نوکیا خیلی وقت تو ساخت گوشی مهارت داره نتونست یک گوشیه خوب بسازه
ولی lili.a a جان اونایی که میگن سیمبین زیاد ناراحت نشو چون تا دیروز نوکیا سیمبین میزد بعد سیمبینو کرد آنا حتما بعدا میزنه سیمبین آتنا دیگه همه عادت کردن نوکیا اگه راست میگه بره آندروید بزنه تا نوکیا دارا یکم بهش افتخار کنن عزیز
ولی به قول بعضیا همین سامسونگ که تا دیروز تمرکزش رو ساخت tv و یخچال بود اونقدر مهارت و خلاقیت داشت که گوشیش برترین گوشیه 2011 بشه.و یقین داشته باشید که بهترین گوشیه 2012 هم مال سامسونگ خواهد بود شک نکنید بذارید
Galaxy s lll با پردازنده 4هسته ای 1.6 در کنگره موبایل معرفی بشه بعد دیگه نوکیا فروشش به صفر میرسه شک نکنید و دیگه شرکت نوکیا درشو باید تخته کنه
اونایی که چون بخاطر پولی که دادن نمیخوان قبول کنن که حقم دارن برن یه عکسا و خبرهایی در مورد شاهکار بعدی سامسونگ مطالعه کنن و سریع گوشیشونو بزارن واسه فروش چون اگر این گوشی عرضه بشه ممکن گوشیتونو 100 تومن هم نخرن با اس 2 که هیچ گوشی نتونست رقابت کنه ببینیم با این 4 هسته ای و ابر گوشیه بعدی سامسونگ کی میتونه رقابت کنه.......



زنده باد سامسونگ..........................................................

آرمین پ در تاریخ : 1390/11/9

سلام علی جان من آرومم اینا یه سری از روی تعصب حرف میزنن من بهتون میگم.....
داداش این گوشی مشکل خاصی نداره بحث من سر اینه که چند نفر این گوشی رو با اس2 که قویترین سیستم سخت افزاری روش نصبه مقایسه میکنن.اگه اطلاع داشته باشی اس2 برترین گوشیه 2011 شده که حتما اطلاع دارید.درباره ی سوالتون باید بگم میگو سیستم عاملیه طراحی شده با کد باز لینوکس که در مقابل آندروید(البته آندروید هم طراحی شده بر پایه لینوکس اما بسیار قویتر و سنگینتر از میگو هستش) بسیار پایینتر و سبکتر و برنامه های میگو نصف آندروید هم نمیشه.سرعت ان9 بله خوبه حتی از گلکسی اس2 که 2هسته ایه بالاتر ولی به چه دلیل!به دلیل سیستم عامل سبکی که داره.علی جان کلا گوشیهای نوکیا از طرف شرکت سازنده ساپورت خوبی نمیشن و نخواهند شد.
اگر بخواین تا 1 تومن پول گوشی بدی و با برند نوکیا باشه لومیا 900 از ان9 خیلی بهتر.
واگرم میخوای گوشیت نسبت به پولی که میدی قوی باشه گلکسی اس2 از هردوی این 2تا قویتر مخصوصا از ان9.به دلایل زیر:
1 .صفحه نمایش گلکسی 4.3 اینچ و از نوع super amoled plus هستش ولی N9 صفحه ی 3.9 اینچی و از نوع amlold هستش که تو این مورد گلکسی یک سر و گردن بالاتر چون رنگهارو با وضوح فوق العاده نشون میده
2. گلکسی قابلیت استفاده از کارت حافظه تا 32 گیگ رو داره ولی n9 قابلیت استفاده از حافظه خارجی نداره
3.بلوتوث گلکسی ورژن 3 ولی بلوتوث n9 ورژن 2 هستش
4.سیستم عامل گلکسی آندروید ولی سیستم عامل n9 (می گو)هستش که قابل قیاس با گلکسی نیست
5.سی پی یو n9 تک هسته ای و 1 از نوع cortex A8 ولی مال گلکسی 1.2 و دو هسته ای از نوع doal core و cortex A9 هستش که اینجا دو سر و گردن گلکسی سرتره
6.GPU ان9 از نوع PowerVR SGX530 وچیپست TI OMAP 3630 ولی GPU گلکسی از نوع Mali-400MP وچیپست Orion هستش که در این مورد هم گلکسی2 دو برابر گرافیک قویتری داره شک نکنید وتفاوتش تو قدرت بازی های HD مشخص میشه
7.پشتیبانی گلکسی از فرمتهای ویدیوِيی MPEG.XVID.DIVX و پشتیبانی نشدن این فرمتها در N9.

تازه گوشیهای سامسونگ ساپورت واقعا خوبی از طرف این شرکت میشن و تا دلت بخواد برنامه واسه آندروید ریخته
اونم چه برنامه هایی. مثلا شما ببین حتی چند ماه هم نکشید که شرکت سامسونگ آندروید 4 رو واسه اس2 بیرون داد!!!!!!
حالا شما خودت عاقلی اگه بخوای 1 تومن واسه گوشی پول بدی وجدانن کدومو انتخاب میکنی؟ آیا در مقایسه با سخت افزاری که اس2 داره به نظر شما این گوشی 1تومن میرزه؟! به نظر شما عاقلانست آدم با این پول بهترین گوشیه 2011 رو ول کنه بیاد بابت یه همچین گوشی پول بده که نه ساپورت میشه نه سخت افزاریه قوی داره؟
چرا این گوشی خوبه ولی نه با این قیمت!!!!!600 دیگه آخرش.

یکسری که ان9 دارن نمیخوان قبول کنن.نبایدم بکنن منم بودم دلم میسوخت با این قیمت گوشیم زمین تا آسمون با اس 2 فرق کنه و در مقابلش کم بیاره ولی آدم باید منطقی و سنجیده عمل کنه. علی جان اگه حرفامو قبول نداری برو 1تومن پول بده بعد با اس2 مقایسه کن تا بهت ثابت بشه. موفق باشی دوست عزیز

lili.a a در تاریخ : 1390/11/8

ضمنا خواهشا دیگه جواب کسایی رو که با نظر دادن فقط می خوان جو سازی کنن علیه نوکیا ندن
اگر دلایل درست و منطقی دارید بفرمایید ولی اگر هنوز فرق بین سیستم عاملها رو نمی دونید در نظرسنجی شرکت نکنید
عزیزان نظرات مغرضانه فقط باعث میشه برندی که طرفدارش هستید رو خراب کنید پس مودب و محترمانه و فنی و منطقی بحث کنید

lili.a a در تاریخ : 1390/11/8

{نوکیا N9، قطعا یکی از بهترین وسیله های الکترونیکی ساخته شده، در سال 2011 می باشد. به مشخصات سخت افزاری توجه نکنید. اولین آیفون هم مشخصات سخت افزاری فوق العاده ای نداشت. چیزی که داشت نو آوری بود. همان چیزی که می توانید N9 را به محصولی متفاوت در سال 2011 تبدیل کند.}
این بخشی از نظر بررسی کنندگان گوشی ان 9 در بررسی تخصصی در سایت جی اس ام است
می تونید جواب بخشی از سوالات خود را در این بررسی تخصصی پیدا کنید
جنگ و دعوایی هم درکار نیست
شما هم اقای حسین دلایلی مثل دوربین خوب و زیبایی خودش از شاخص های انتخاب گوشیه

lili.a a در تاریخ : 1390/11/8

ممنون از شما برای آرزوی موفقیتتون اقا ارمین
فکر نکنم دیگه نظرات روهوایی شما راجع به ان 9 و اس 2 اینجا به درد کسی بخوره
ضمنا من داداش نیستم داداش

Ali S در تاریخ : 1390/11/8

شما فقط یاهم جنگ و دعوا دارید.یکی نیس آروم بگه مشکلش چیه؟خوبیشو نخواستیم!!!!!اصلا سیستم میگو چیه؟برنامه ش گیر میاد یا باید خرید؟سرعتش خوبه؟لومیا 900بهتره یا ان 9؟

HOSEIN H در تاریخ : 1390/11/8

قیمتشو نگاه کن 1 میلیون
یعنی کسی هم هست که وقتی سیستم عامل هایی چون اندروید هست بیاد اینو بخره
چرا بعضی ها از نوکیا دست بر نمیدارند وقتی که روز به روز شرکت نوکیا داره ضرر میکنه و از بین میره
آخه نوکیا هم شد گوشی با این سیمبینش که به هیچ دردی نمیخوره
خداییش این گوشی بیشتر از 500 هزار تومان میارزه؟؟؟ نه دیگه نمی ارزه چون فقط دوربین داره و یکذره خوشگلی
اینم مثل ان8 وقتی دوربینشو برداری میشه همون 1100 نوکیااااااااااا

آرمین پ در تاریخ : 1390/11/8

سیمبین باشه یا میگو حالا سیستم عاملو ولش. شما یک چیز تو نوکیا پیدا کن که اس2 ازش پایینتر. اگه اطلاعی از سخت افزار گوشی ندارید لطفا نظر ندید.حق کسایی مثل شما اینه که 1تومن واسه گوشی پول بدین بعد بفهمین بزرگترین اشتباهو کردین تا واقعا بهتون ثابت بشه. دوست عزیزمون سهیل خان به احتمال 99% اس2 ندیده. اصلا شما چرا به نظرات نگاه میکنی سخت افزاریه 2تا گوشیرو ببین خودت مقایسه کن.اگه یکم اطلاعات داشته باشی خودت میفهمی داداش.حتما شما هم میخوای بگی اس2 الکی برترین گوشیه 2011 شده مثل آقا سهیل. موفق باشی

lili.a a در تاریخ : 1390/11/8

ضمن اینکه گاهی دیده شده و این نظر اثبات شده است که اشخاصی هستن که نمایندگی فروش برند خاصی رو دارن و جهت تبلیغ اون برند خاص متاسفانه با عنوان اینکه فلان گوشی رو مورد استفاده قراردادن یا ازش داشتن نظر مغرضانه راجع بهش میدن ودر مقابل از گوشی با برندی که نمایندگیشو دارن اغراق امیز تعریف می کنن
اصلا به این نظرات نمی شه اتکا کرد
اقای سهیل ب از نظرات فنی و متخصصانه شما نسبت به این گوشی سپاسگذارم ،نظراتی که استفاده کنندگان هم تاییدش کردن
اقای ارمین 2 من هم گوشیهای مختلف سامسونگ داشتم هم نوکیا ولی نوکیا یه برند ثابت شده در گوشیه نیاز به حرف نداره اما سامسونگ بهتره بره همون یخچال و تلویزیونشو بسازه به درد ساخت گوشی نمی خوره

lili.a a در تاریخ : 1390/11/8

زیاد حرص نخورید کلا ثابت شده طرفداران نوکیا و سامسونگ عین طرفداران استقلال و پیروزی می مونن
فقط کافیه یه ذره به بخش اظهارنظر گوشیها دقت کنید ببینید چقدر اظهارنظرهای مغرضانه ای از طرف طرفداران برند سامسونگ در مورد گوشیهای نوکیا ارائه می شه
من می خواستم گوشی جدید بخرم بنابراین الان نزدیک دو ماهی هست که دارم تو این سایت می چرخم و اظهارنظرها رو می خونم اگه به این اظهارنظر ها باشه گوشی های سامسونگ بهترین هستن در حالیکه استفاده کنندگان نظر دیگری دارن
حداقل اینه که وقتی نمی دونن فرق سیمبین با می گو چیه به خودشون اجازه می دن اظهارنظر کنن

آرمین پ در تاریخ : 1390/11/6

آره داداش شما متخصص هستی.10 تا آیپد 2 هم داشته باشی وقتی سخت افزاری دو تا گوشی که زمین تا آسمون با هم فرق دارن رو با هم یکی میکنید چه بدرد میخوره.ما که از شما جز چنتا توجیح الکی مدرک ندیدیم.شما فقط چسبیدی به سرعت.بله اس2 هم سیستم عاملش میگو بود 3برابر ان9 سرعت داشت.همین آندروید رو اگه ان9 داشت گوشی boot هم نمیشد عزیز.لطفا شما مطالعتون رو بیشتر کنید تا دیگه بهترین گوشی 2011 رو با چنتا گوشی که سخت افزاری درست حسابی هم نداره مقایسه نکنی.موفق باشید.
واما شما آقا مازیار خوب خودت میگی آندروید خیلی سنگین.پس لطفا سرعت اس2 رو با اپل 4 مقایسه نکن.دقیقا همین اشتباهی که آقا سهیل تو مقایسه سرعت 2تا گوشی میکنه.بله داداش بخوای به سرعت نگاه کنی نوکیا 1200 هم سرعت داره پس از اپل 4 بهتره دیگه....یکم فکر کنید لطفا

soheil b در تاریخ : 1390/11/6

فقط می تونم بگم... هیچی. من مدیز فنی فروشگاه بایتک هستم و روزی 5تا گالاکسی میفروشم. دوست عزیز من با مدرک حرف زدم.
علاوه بر n9 اپل آیپد 2 هم دارم پس می دونم چی میگم

تو دنیای موبایل سایتی معتبر تر از engadget داریم؟ این بررسی n9 توسط بهترین سایت موبایل دنیا. حرف باید با مدرک باشه. شما حتی سیستم عامل n9 رو سیمبین می دونستین :) پس مطالعه بیشتر رو بهتون پیشنهاد می کنم. موفق باشید
http://www.engadget.com/2011/10/22/nokia-n9-review/

مازیار ن در تاریخ : 1390/11/6

فقط اپل . کلاس کار به اپل . خواهش میکنم فیلم تست سی پی یو اپل 4 و گالاکسی اس 2 رو ببینید . با اینکاه 2 هسته ای هست ولی کم میاره تو تست سی پی یو . به این دلیل که اندروید بسیار سیستم عامل سنگینی هست . ولی iOS اینطور نیست . هر چقدر پول بدی همون قدر اش میخوری

آرمین پ در تاریخ : 1390/11/5

بعد آقا سهیل شما هیچوقت نباید آیفون 4 رو با ان9 مقایسه کنی؛چون از خیلی جهات برتر از ان9 هستش؛هیچوقت قدرت یک پلنگ رو با گربه مقایسه نمیکنن؛داداش اشتباه شما اینه که نمیدونی چیو با چی باید بسنجی؛آیفون4 نسبت به کارایی و سخت افزاری که داره میرزه؛قیمت ان9 باید تا 600 آخرش باشه اونم فقط بخاطر بدنه وساخت کربنیش؛وگرنه از نظر سخت افزاری خیلی ضعیف

آرمین پ در تاریخ : 1390/11/4

اگه همه مثل شما پایین بودن سخت افزاری یک گوشی رو توجیح میکردن الان همه گوشی ها بهترین گوشیهای سال میشدن.بنده یقین دارم شما تا حالا نه اس 2 دیدید نه داشتید.چون اگه داشتید یا حتی یکبار باهاش کار میکردید نمیگفتید یک صدم.داداش من شما بدجور موضوغ رو میپیچونی.چیزی که واضح دیگه پیچوندن نداره.گلکسی 2برابر این گوشی سخت افزاری قویتری داره حالا شما چون ان9 داری دنبال هر راهی میگردی تا توجیح کنی.عزیز وقتی cpu گوشی 1GHz تک هسته ای و cortex A8 -بلوتوث ورژن 2-صفحه amoled -پشتیبانی نکردن خود گوشی(نه با برنامه) از DIVX,XVID ,MPEG-سیستم عامل میگو- آخه داداش من شما چیه این گوشی رو با دومین گوشی برتر جهان در سال 2011 مقایسه میکنی!!!!!تنها نقطه قوت این گوشی به قول شما کربنی بودنش همین.وقتی ورژن بلوتوث یک گوشی ورژن 2 باشه دیگه تا ته این گوشیرو باید رفت
دوستان اگه من بد میگم بگین بد میگی.
من نمیگم ان 9 گوشیه بدیه ولی سخت افزاری این گوشی قابل قیاس با گلکسی نیست عزیز.اینو دیگه هرکی از گوشی چیزی هم سرش نشه میدونه

soheil b در تاریخ : 1390/11/4

در مورد صفحه نمایش هر کدی نشان دهنده ی یه روش خاص هست من بدون جبهه گیری برابر یک گوشی نظر دادم چون می خوام کسایی که می خرن اینفوی غلط نگیرن همین اما شما می خوای بگی این خویه و اون بده. دلیل گرونی این گوشی ساخت کربنی اون و همچنین یونیک بودنشه. حالا شما می تونی بگی گرونه. بله آیفون 4 هم گرونه. کسایی که نمی خوان پول زیادی صرف کنن حتما گالاکسی گوشی مناسبیه براشون.

در مورد حافظه داخلی توضیح دادم

در مورد ساپورت ویدیو یه چیزی هست تو دنیای امروز به اسم نصب برنامه :) برنامه kmplayer تمامی فرمت های ویدیویی رو با کیفیت hd و زیرنویس ساپورت می کنه. گرچه ویدیو پلیر اصلی گوشی روی فایل های hd لگ نشون می ده گاهی مخصوصا تو فرمت mp4

میگو به اندروید نمی رسه برای کاربرای عادی بله کاملا درسته

صفحه نمایش: super clear lcd. super crystal lcd هر دو تی اف تی هستن اما کد گذاری های شرکت اپل و اچ تی سی هستن واسه lcd اما در کل من هردوتا گوشی رو کنار هم گذاشتم به خاطر حرف شما تا مقایسه کنم. گالاکسی شفاف تر و رنگ ها رو پر رنگ تر نشون میده و n9 هم رنگ مشکی (deep black) بیشنری داشت اما در کل شاید با امتیاز یک صدم گالاکسی سر تر بود.

آرمین پ در تاریخ : 1390/11/3

در ضمن تو قسمت ساپورت فرمتهای ویدیویی ان9 خبری از فرمت DIVX.XVID وMPEG نیست.اونی که شما میگی پخش میکنه فرمت avi هستش عزیز که هر گوشی ای اون رو ساپورت میکنه.
اگه فرمتهارو نمیشناسید لطفا دل بقیه رو خوش نکنید.
DIVX.XVID وMPEG fh با avi فرق داره

آرمین پ در تاریخ : 1390/11/3

آقا سهل این میگو که شما میگی بازم به آندروید نمیرسه شما اگه 100 برنامه همزمان باز کنی و لگ نشون بده باید تعجب کنی.اگه دقت کرده باشی تو اکثر گوشیهای آندرویدی که مثلا 8 گیگ حافظه داخلی دارن فقط 4 یا 5 گیگ واسه کاربر قابل استفادست بقیه فضا به خود سیستم عامل تعلق داره و شما نباید اتظار داشته باشی سیستم عاملی به این سنگینی سرعتش با سیستم عامل های دیگه برابر باشه چون اگه باشه باید به آندروید بودنش شک کرد.و در مورد صفحه نمایش باید بگم حرفتون واقعا خنده دار مگه الکیه شرکت هر اسمی رو دلش خواست رو قطعه بذاره.این طور که معلومه اطلاعات شما از گوشی خیلی کمه.محض اطلاع اگه خبر ندارین باید بگم اس 2 اولین و پرفروشترین گوشیه سامسونگ و دومین گوشی برتر دنیا در سال 2011 شده.

آرمین پ در تاریخ : 1390/11/3

خب حالا آقا سهیل اینارو ولش.اینطور که شما توضیح دادی همه چیو ماست مالی کردی رفت پی کارش.ولی بنظر شما گوشی با این امکانات که من هنوزم اعتقاد دارم نصف اس2 هم نیست 1 تومن میرزه؟پس خدایی گلکسی با این امکاناتش 1 تومن واقعا مفت

soheil b در تاریخ : 1390/11/3

دوست عزیز بهتره قبل از نظر کمی مطالعه کنید
1. اندازه صفحه نمایش نظر شخصیه اما راجع به اسم هایی که شرکت سامسونگ استفاده می کنه مثلا SUPERAMOLED اینها کد های هست که خود شرکت ها دارن نامگذاری می کنن و چیز جدیدی نیست مثلا نوکیا هم می تونه بگه من CLEAR BLACK دارم
2. بله گالاکسی قابلیت استفاده از کارت حافضه داره اما N9 ورژن 64 گیگ داره
3. در زمینه بلوتوٍث گالاکسی سر تره
4. سیستم عامل N9 سیمبین نیست. سیستم عامل N9 میگو هست که یک سیسنم عامل کد باز لینوکس هست. این هم لینک ویکیپدیا برای دیدن شما که البته بیشتر بچه ها خودشون می دونن http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%AF%D9%88_(%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85%E2%80%8C%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84)

5. راجع به سرعت سی پی یو حق با شماست اما بهتره یه چیز دیگه رو راجع یهش بدونید. به جز بحث سرعت ما بحث COMPATIBILITY و بنچمارک رو داریم. حالا اینها چین. رابطه بین سافتور و هاردویر و قابلیت اجرای عملی برنامه ها که با یک عدد نشون داده میشه. این بنچمارک جنبه های گوناگونی داره مثل مولتی تسکینگ (باز کردن چندین برنامه) بازی وب و دوربین حتی که در آخر معدلش حساب میشه. N9 طبق تست خود بنده در هنگام پخش موزیک یاز بودن 3 صفحه اس ام اس و 4 صفحه وب و یک برنامه مسنجر. هیچ لگی نشون نداده. اما اثبات این هم از لینک ویکیپدیای N9 .
http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_N9

همونطور که میبینید در بخش PERFORMANCE در آخر صفحه نوشته که بالاتر از آی فون چهار S و گالاکسی هست

راجع به GPU حرفی ندارم جز این که از کجا عدد 4 برابر رو آوردید؟ N9 هم MP4 , XVID و.... ساپورت میکنه


اما حرف پایانیم. N9 مثل N900 گوشی هست که ساپورت ضعیفی از طرف شرکت می شه اما با گذشت زمان کمی مثل N900 که حتی ویندوز 98 روش ران شد همه چیز براش میاد. مولتی تسکینگ فوق العاده. تلفیق چت و اس ام اس. توانایی خوب در اجرای بازی و کیفیت ساخت بی نظیر. و عدم وجود هیچ دکمه ای در اون از نکات مثبت N9 هست

گالاکسی هم گوشی خوبی هست من هم 1 داشتم و هم 2 و حتی با نوت هم کار کردم. برنامه های بیشتر و بازی های بیشتر. و توانایی تغییرات متنوع در این گوشی و همه ی گوشی های اندروید. البته در کنار کندی سیستم عامل و مولتی تسکینگ ضعیف

آرمین پ در تاریخ : 1390/11/2

خب.حالا که نمیدونی بذار بگم واسه چی با گلکسی قابل مقایسه نیست:
1.صفحه نمایش گلکسی 4.3 اینچ و از نوع super amoled plus هستش ولی N9 صفحه ی 3.9 اینچی و از نوع amlold هستش که تو این مورد گلکسی یک سر و گردن بالاتر
2. گلکسی قابلیت استفاده از کارت حافظه تا 32 گیگ رو داره ولی n9 قابلیت استفاده از حافظه خارجی نداره
3.بلوتوث گلکسی ورژن 3 ولی بلوتوث n9 ورژن 2 هستش
4.سیستم عامل گلکسی آندروید ولی سیستم عامل n9 سیمبین(می گو)هستش که قابل قیاس با گلکسی نیست
5.سی پی یو n9 تک هسته ای و 1 از نوع cortex A8 ولی مال گلکسی 1.2 و دو هسته ای از نوع doal core و cortex A9 هستش که اینجا دو سر و گردن گلکسی سرتره و شما آقا mammadrd m که میگی سرعت N9 بالاتر باید عرض کنم که بایدم بالاتر باشه چون سیستم عامل سیمبین 100 برابر سبکتر از آندروید هستش.سیستم عامل آندروید بر مبنای سیستم عامل لینوکس طراحی شده نباید سرعت اونو با سیمبین مقایسه کرد.معمولا سرعت 2 تا گوشی رو وقتی میسنجن که هردو یک نوع سیستم عامل داشته باشن
6.GPU ان9 از نوع PowerVR SGX530 وچیپست TI OMAP 3630 ولی GPU گلکسی از نوع Mali-400MP وچیپست Orion هستش که در این مورد هم گلکسی2 دو برابر گرافیک قویتری داره
7.پشتیبانی گلکسی از فرمتهای ویدیوِيی MPEG.XVID.DIVX و پشتیبانی نشدن این فرمتها در N9.

بازم دلیل بیارم؟پول دادن واسه این گوشی بزرگترین اشتباه.قیمت این گوشی باید 400 تا 500 باشه نه بیشتر.این گوشی حتی از N8 هم ضعیفتره نوکیا بجای اینکه پیشرفت کنه پسرفت میکنه مثلا بلوتوث N8 نسخه 3 بود ولی N9 نسخه ی 2.واقعا نوکیا داره چیکار میکنه خدا میدونه.من خودم یک زمانی طرفدار سرسخت نوکیا بودم ولی دیگه باید قبول کرد نوکیا عقب موند.دیگه کسی دنبال نوکیا نیست.الان دور دور سامسونگ و htc هستش

آرمین پ در تاریخ : 1390/11/1

آقا mammadrd m شما چیه این گوشی رو با اس2 مقایسه میکنی؟ میشه بگی بقیه استفاده کنن؟ سخت افزاریشو بگو.

mammadrd m در تاریخ : 1390/11/1

من بعد اس ۲ این گوشی رو خریدم

از اس ۲خیلی سر تره

نوکیا n9 حرف نداره

آرمین پ در تاریخ : 1390/10/30

هه نوکیا واقعا ... همون صفحه نمایش که تو N8 بود رو تو این استفاده کرده. cpu هم که A8 زده.بلوتوث که ورژن 2.سیستم عاملش هم که طبق معمول سیمبین ... جالب اینه که قیمتش 1تومن و ازش به عنوان هوشمند یاد میشه. فاصله این با گلکسی اس 2 مثل 1100 و یک گوشیه هوشمند.تمام
(هرکی پول بابتش بده یا داده بزرگترین اشتباه زندگیشو کرده)

مهدی م در تاریخ : 1390/10/28

اقایون اینو نخرید
چون
1هنوز سیمبین
2نسبت به قیمت و کارایی نمی ارزه
بعد هم فقط بهترین گوشی 2011 یعنی I9100

shahriyar s در تاریخ : 1390/10/27

به نظر من نوکیا نگییرین اگر میخواین بگیرین فقط n900 چون واسه خودش غوله.من داشتمش خیلی عالی بود از همه نظر.در غیر این صورت فقط samsung & htc

محمد مهدی گ در تاریخ : 1390/10/21

سلام دوستان عزیز ،مدت ۸سالی هست گوشی بازی میکنم از w900 گرفته تا اولین سری 5800 ,k750,k800,k850 ,n73, 6720, 6220,xpria active وc7 , c6.01 ,...و خیلی های دیگه که یادم نمیاد داشتم ،باید بگم این گوشی از همشون سرتره با گوشی های اچ تی سی و سونی اریکسون هم مقایسه کردم وتو صفحه نمایش حرفی برای گفتن نداشتن و در مقابل ان ۹ خیلی تار هستن ،فقط میشه با سامسونگ اونم سوپر آمو ال ای دی پلاسش مقایسه کرد ،سرعتشم عالیه وهمینطور بازی هایی که به صورت پیش فرض روی این گوشی نصب شده حرفهایی برای گفتن داره و تمام وقتتون رو پر میکنه،فقط یکم نرم افزارای کاربردی براش کمه که امیدوارم که این مشکلشم به زودی حل بشه.

sony c در تاریخ : 1390/10/20

واقعا از نوکیا نا امید شدم
چرا اینقد تاچش ضعیفهههههههه!!!! سرعته پردازندش هم تریفی نداشت.
من تو رود شو باهاش کار کردم و از خریدش منصرف شدم.

Tarokh S در تاریخ : 1390/10/16

elias s برای دانلود برنامه ها باید با وی‌* پی‌* ان بری چون منبعش از ovi store هست که برای ما فیلتر

MAHDI K در تاریخ : 1390/10/15

دوستان این گوشی اندروید رو هم اجرا می کنه............................................

Amir T در تاریخ : 1390/10/15

نمیدونم من اشتباه میکنم یا واقعیت اینه، ولی تشریف ببرید فروشگاه هایپراستار، اونجا تمامی گوشیهای مطرح بازار رو میتونید تو دست بگیرید و از نزدیک تاچ و کیفیت صفحه شون رو ببینید. بدون تعصب بخوام بگم شفافترین و زیباترین و روانترین تاچ صفحه نمایش متعلق به آرک اس سونی اریکسون بود، بعد اچ تی سی سنسیشن و دیزایر. ولی این گوشی اصلا صفحه خوبی نداره، فاصله بین پیکسلها مشخصه و در واقع با یکمی دقت میتونید تک تک پیکسلها رو تشخیص بدید. بخصوص تو منویی که زمینه اش سیاهه خیلی تو ذوق میزنه. لمسشم اونقدرا که اینجا تعریف دادین خوب نیست، در حد ایکسپریا ایکس 10 های قدیمیه، گاهی مکث داره.. به هر حال امیدوارم دوستان از قضاوتم ناراحت نشن و خودشون مقایسه کنن.
تشکر

elias s در تاریخ : 1390/10/13

ببخشید آقایTarokh S من هرکاری کردم هیچ کدوم برام دانلود نشد می شه راهنمایی کنین

Tarokh S در تاریخ : 1390/10/13

سلام دوستان من آیفون ۴ داشتم و حالا n9 دارم و باید بگم لذت کار و تجربه با n9 واقعا عالیه خیلی‌ گوشی عالیی‌ هستش
www.n9-apps.com اینم یه سایت که ۲۰۰ تا اپلیکیشن خوب داره برای میگو

علیرضا س در تاریخ : 1390/10/13

آقای mammadrd m نرم افزارهای آندروید روی n9 جواب میده ?! اگه میشه جوابشو به ایمیلم بدید alireza.saketi@yahoo.com

mammadrd m در تاریخ : 1390/10/12

کیفیت صفحه نمایشش که واقعاً غیر قابل توصیفه. سرعت بالا.۵۰ تا بازی همزمان باز می‌کنم ولی‌ اصلا کندی احساس نمی‌شه... زیبایی هم عالیه. زیره نور آفتاب هم که عالیه
کار کردن با سیستم عاملش و منوها هم حرف نداره.

lock h در تاریخ : 1390/10/9

دوستان انصافا اينءگوشي دوربين خوبي داره واين نكته مثبتيه ولي بجز دوربين هيچ چيزي براب رقابت با بزرگان اندرويد مثل اس2 وسنسيشن و ا...و يا ايفون نداره
وجود سيستم عامل قدرتمند الان مهمترين عامل براي گوشي خوبه

محمد ط در تاریخ : 1390/10/9

اقایmammadrd m میشه بگین چه چیز ان9 از اس2 بهتراست؟

mammadrd m در تاریخ : 1390/9/24

من هم اس دو داشتم هم ان9
ولی در کل ان9 سر تر هستش

ahmad a در تاریخ : 1390/9/21

دوستان حقیقت داره که مبدل اندروید این گوشی سال 2012 عرضه میشه؟

Amir T در تاریخ : 1390/9/20

من بدون تعصب، به عنوان کسی که مدتها در زمینه سیستم عاملهای موبایل فعال بوده و با هر سه سیستم عامل مطرح روز یعنی ایفون IOS، مایکروسافت ویندوز (ورژن های قبلی ویندوز موبایل و ویندوز فون) و اندروید (از اولین ورژن تا اونی که الان تو ایران روی تبلت ها به وفور یافت میشه یعنی ورژن honeyComb ) سر و کله زده، به جرات میگم در یک جمع بندی کلی "و در ایران" (دقت کنید روی ایران تاکید کردم) در حال حاضر هیچ سیستم عاملی مثل اندروید جواب نمیده، از هر لحاظ که فکر کنید. شاید سال بعد نظرم این نباشه و ویندوز فون جاشو بگیره یا شایدم ای او اس کلاسیک همیشه دوست داشتنی. فعلا روی اندروید فعالیت میکنم مشاوره خواستید با ایمیلم تماس بگیرید:
amir.t@dr.com

Ali e در تاریخ : 1390/9/19

سلام.
هرچی بگم کم گفتم.محشره حرف نداره.

ان9 نگو بلا بگو سرور گوشیا بگو

لرا م در تاریخ : 1390/9/4

این گوشی واقعا زیباترین گوشی بود که دستم گرفته بودم اما عیب بزرگش نبودن برنامه های مناسب سیستم عامل می گو هست.که به اندازه آندروید متنوع و زیاد نیست

ali m در تاریخ : 1390/9/4

سلام دوستای عزیز ...
این گوشی ،یه گوشی عالی هست امامعایبی هم داره که پیشنهاد میکنم روی بنر مخصوص N9 کنار صفحه کلیک کنید تا هم معایب و هم برتری هاش رو ببینید...
البته از لحاظ صفحه مشکل خاصی نداره وبا کیفیته .
اما به نظر من فعلا برای خرید دست نگه دارید چون 910000 تومان ، قیمت واقعی این گوشی نیست .
مثل N8 که اوایل عرضه شدن ، قیمتی حدود 1 ملیون و ... داشت اما الان 500 هست ...
پس دست نگه دارید!!!!

ساسان ک در تاریخ : 1390/9/3

امير. جانه من بگو سيمبين از كجاي N9در اوردي
تازه مگه سيمبين بل چشه مناسب ترين سيستم عامل براي ما تو ايرانه چون انتظار از سيمبين نداري.بيا بهترين گوشيه دنيا رو بخر وقتي نميتوني ازش استفاده كني چه فايده
تازه سيمبين با سخت افزار ضعيف به خوبي كار ميكنه بقيه سيستم عاملا اينطوري نيستن
از نظر ظاهر Lumia800باN9:
N9صفحه برگتري داره و فلشش سمت چپ لنزه وليLumia800 فلشش بالاي لنزه وصفحه كوچكتري داره

اميرسام م در تاریخ : 1390/9/2

خب هر كي ميخواد اينو بگيره بره lumia 800 بگيره اون كه بهتره
اون خيلي شيك تر بهتر سريعتر و باحال تره سيستم عاملشم ويندوزه
آخه ويندوز كجا سيمبين كجا؟

Afsaneh A در تاریخ : 1390/8/29

به نظر قیمتش گرونه ..
با همین پول اپل هم میشه خرید که هم کلاسش بیشتره هم کاراییش بهتره

میعاد ش در تاریخ : 1390/8/28

سلام دوستان.یه سوال میگم با N9 میشه اس ام اس فارسی فرستاد؟!!!!!!!!!!!!!!

مهدی ع در تاریخ : 1390/8/26

سلام
خوب بلاخره نوکیا فریمور جدید برای این گوشی داد انگار داره پشتیبانی میشه
اگه پشتیبانی بشه بازم میگم یکی از بهتریناس معرکه هست

ahmad a در تاریخ : 1390/8/24

باسلام خدمت دوستان من بین گوشی نوکیا n9 و الجی اپتیموس x2 موندم کدوم رو انتخاب کنم لطفا من را راهنمایی کنید

Reza E در تاریخ : 1390/8/16

سلام.
الان یه نگاهی به نظرات کردم واقعا بعضی ها الکی چیز نوشتند.(البته قصد بی ادبی ندارم.)
با اینکه من یکی از افرادی هستم که از نوکیا زیاد خوشم نمیاد ولی این گوشی از خیلی از گوشی های دو هسته ای قوی تره چون:
وقتی یه سیستم عامل مخصوص یه گوشی باشه خیلی فرق میکنه تا یه سیستم عامل برای تمام پلتفرم ها پورت بشه اونوقت اوپن سورس هم باشه ( با اینکه خودم از اندروید خوشم میاد وگوشی اندرویدی دارم.) تازه نرم افزارای اندروید روش هم نصب میشن.
الان هرچی نرم افزار و بازی وجود داره مخصوص cpuهای تک هسته ای هست و دو یا چهار هسته ای بودن فعلا بدرد بازار نمی خوره تازه با تجربه ای که از n900 بدست اومده این گوشی توی اجرای هم زمان نرم افزار ها می تونه بهترین باشه حتی از دو هسته ای ها بهتر. ولی اگر یه cpu دو هسته ای داشت می تونست دهن همه رو ببنده که بودنش زیاد تا ثیری نداره.
دوربین که نگو از بهترین لنز و سنسور موجود برای دوربین ها استفاده شده که توی هیچ گوشی دیگه ای نیست و توی حتی بیشتر دوربین ها نیست و فعلا توی کیفیت هیچ گوشی به گرد پاش نمی رسه.
و کلام اخر: احتمال پورت شدن سیستم عامل های دیگه ای از جمله اندروید و ویندوز 8 هست درست همونطور که سیستم عامل هایی چون اندروید ، مکینتاش اپل (کامپیوتر)و win98 روی n900 پورت شدند.
موارد 301 تا 400 از مجموع 442 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا