آشنایی با CMF Watch Pro 2 – اسمارت‌واچی اقتصادی با بدنه آلومینیومی و باتری قدرتمند

نمایش خبر

تاریخ : 1403/4/20        نویسنده: مسعود بهرامی شرق
برچسب‌ها : ساعت هوشمند Smartwatch ، پوشیدنی Wearable ، ناتینگ Nothing
واحد خبر mobile.ir : کمتر از یک سال قبل CMF (زیربرند Nothing) از ساعت هوشمند CMF Watch Pro رونمایی کرد. این محصول یک اسمارت‌واچ رده‌پایین بود که شکل ظاهری خود را از اپل واچ وام می‌گرفت. اما CMF روز دوشنبه 8 جولای 2024 (18 تیر 1403) از تولید ورژن جدید این ساعت خبر داد. این محصول جدید CMF Watch Pro 2 نام داشته و بر خلاف نسخه قبلی، با صفحه گرد وارد بازار می‌شود. با وجود داشتن نمایشگر امولد، گفته شده عمر باتری ساعت به 46 روز می‌رسد. (البته در حالت صرفه‌جویی) جالب است که علی‌رغم برخورداری از بدنه آلومینیومی، قیمت این ساعت نسبت به بسیاری از دیوایس‌های رقیب، به شکل چشمگیری پایین‌تر است. در ادامه با معرفی کامل این محصول ما را همراهی کنید.

همان طور که گفته شد، بر خلاف نمایشگر مستطیل‌شکل ورژن قبلی، CMF Watch Pro 2 صفحه ای گرد دارد. از این رو، شرکت سازنده از سبک طراحی اپل‌واچ فاصله گرفته و ظاهرا به سبک طراحی ساعت هوشمند Watch S3 شیائومی نزدیک شده است. علاوه بر صفحه گرد، شاید بارزترین الگوبرداری CMF Watch Pro 2 از Watch S3 حلقه دور صفحه آن باشد؛ درست مثل Watch S3، در اینجا نیز دو نوع حلقه برای قرار گرفتن دور صفحه ساعت پیش‌بینی شده است: یکی خمیده و دیگری تخت.

بدنه و فریم میانی CMF Watch Pro 2 از آلیاژ آلومینیوم تشکیل شده و این ساعت در رنگ‌های خاکستری روشن، خاکستری تیره، نارنجی و آبی وارد بازار خواهد شد. اخذ درجه حفاظت IP68 توسط این ساعت از مقاومت خوب آن در برابر آب و گرد و خاک خبر می‌دهد. طبق ادعای شرکت سازنده، این دیوایس تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب بدون مشکل به کار خود ادامه می‌دهد. تنها یک دکمه فلزی (crown) در سمت راست بدنه دیده می‌شود که کاربر برای پیمایش رابط کاربری می‌تواند از آن استفاده کند. ناگفته نماند، این اسمارت‌واچ 13.6 میلی‌متر ضخامت داشته و بندهای چرمی و سیلیکونی برای آن تدارک دیده شده‌اند.

صفحه ساعت از یک نمایشگر امولد 1.32 اینچی تشکیل شده است. رزولوشن صفحه 466×466 پیکسل اعلام شده که تراکم 353 پیکسل در اینچ را به دست می‌دهد. حداکثر روشنایی نقطه‌ای صفحه 620 نیت بوده و در هر ثانیه 60 بار به‌روزرسانی می‌شود. به گفته شرکت سازنده بیش از 100 واچ‌فیس مختلف برای CMF Watch Pro 2 در نظر گرفته شده که البته در هنگام عرضه تنها 80 مورد از آنها در دسترس هستند. از امکانات جدید این ساعت می‌توان به ویجت‌های قابل شخصی‌سازی اشاره کرد که تنها با یک سوایپ از روی هوم‌اسکرین، در دسترس قرار می‌گیرند.

باتری CMF Watch Pro 2 یک نمونه 305 میلی‌آمپر ساعتی است که همان طور که گفته شد در حالت صرفه‌جویی انرژی تا حدود 46 روز دوام خواهد داشت. طبق ادعای شرکت سازنده، عمر این باتری در صورت استفاده متعارف از ساعت تا 11 روز و در صورت استفاده سنگین تا 9 روز به طول می‌انجامد. تماس بلوتوثی بی‌وقفه عمر باتری را به 17.4 ساعت رسانده و چنان‌چه GPS ساعت به شکل مستمر روشن باشد، عمر باتری به 25 ساعت می‌رسد. لازم به ذکر است، فول‌شارژ این باتری 100 دقیقه زمان می‌برد.

وجود یک اسپیکر و یک میکروفن در CMF Watch Pro 2 بیانگر آن است که این ساعت هوشمند پس از اتصال به اسمارت‌فون (از طریق بلوتوث 5.3) امکان تماس و دریافت نوتیفیکیشن‌ها را خواهد داشت. جالب است که تا 30 نفر از مخاطبین گوشی قابلیت انتقال به ساعت را خواهند داشت.

همان طور که از یک ساعت هوشمند انتظار می‌رود، CMF Watch Pro 2 نیز می‌تواند برخی از مهم‌ترین پارامترهای سلامتی بدن – از جمله ضربان قلب و اشباع اکسیژن خون – را اندازه‌گیری کرده و در صورت غیرعادی بودن، به کاربر هشدار دهد. ردیابی خواب (با الگوریتم به‌روزرسانی‌شده موسوم به Smart Sleep Technology)، ردیابی استرس، ردیابی عادت ماهیانه بانوان، اندازه‌گیری کالری مصرفی و شمارش گام‌های برداشته‌شده از دیگر امکانات این ساعت در حوزه سلامتی به شمار می‌روند. ناگفته نماند، CMF Watch Po 2 از 20 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی کرده و کاربر می‌تواند داده‌های تمرینی خود را از طریق Strava ،Apple Health یا Google Health Connect با دیگران به اشتراک بگذارد.

ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 از 12 جولای (22 تیر) از طریق آمازون و وب‌سایت اصلی شرکت یعنی cmf.tech با قیمت 69 دلار به فروش خواهد رسید.

منبع : CMF


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا