حراج آتشین تبلت های تاچ پد اچ پی با قیمت 99 و 149 دلار آغاز شد

نمایش خبر

تاریخ : 1390/5/29
برچسب‌ها : HP TouchPad ، HP TouchPad 4G ، اچ پی HP

واحد خبر mobile.ir : به دنبال اعلام کمپانی اچ پی مبنی بر توقف تولید تبلت ها و گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل webOS این کمپانی ، شوک دیگری نیز به خریداران قبلی تبلت های تاچ پد اچ پی وارد شد: حراج تبلت های 16 گیگابایتی و 32 گیگابایتی تاچ پد به قیمت 99 و 149 دلار.

کمپانی اچ پی در روز شنبه 20 آگوست 2011 (29 مرداد 1390) با اعلام 300 دلار تخفیف (علاوه بر تخفیف 100 دلاری که چندی پیش برای تبلت های خود در نظر گرفته بود) تبلت تاچ پد 16 گیگابایتی خود را به قیمت 99 دلار و تبلت تاچ پد 32 گیگابایتی خود را به قیمت 149 دلار در معرض فروش قرار داد. برخی از فروشندگان نظیر فروشگاه Best Buy در کانادا و فروشگاه Future Shop این قیمت های جدید را در فهرست فروش خود درج نمودند.

HP TouchPad Sales

 

با این اعلام عبارت "hp tablet" برای مدتی به داغ ترین واژه مورد جستجو در Google Trends بدل شد و بسیاری از افراد توانستند یکی از این تبلت ها را با قیمتی فوق العاده مناسب خریداری نمایند. در حال حاضر برخی از فروشگاه های عرضه کننده این تبلت ها فروش خود را متوقف کرده اند که ظاهراً به دلیل فروش تمامی موجودی انبارهای آنان است.

HP Tablet Google Trends

تصویر بالا: "hp tablet" عبارت داغ در جستجوهای گوگل

هرچند خرید تبلت تاچ پد اچ پی به دلیل مجهز بودن آن به سیستم عامل webOS که برنامه های بسیار کمی برای آن عرضه شده و دیگر از طرف کمپانی اچ پی پشتیبانی نخواهد شد نمی تواند جای خرید آی پد یا تبلتی مجهز به اندروید را بگیرد، اما به دلیل قیمت استثنایی کنونی این تبلت و بدلیل آنکه کارهایی نظیر مرور وب، بازبینی ایمیل ها، استفاده از بازی ها و برنامه های موجود و ... را می توان به خوبی توسط آن به انجام رساند شاید این خرید خریدی بسیار مناسب باشد.

ضمناً برخی کارشناسان احتمال داده اند که ممکن است هکرها در آینده بتوانند سیستم عامل اندروید را بر روی این تبلت راه اندازی نمایند و اگر چنین امری رخ دهد خریداران توانسته اند خریدی بسیار موفقیت آمیز را به انجام رسانند.

HP TouchPad

تصویر بالا: تبلت TouchPad اچ پی مبتنی بر سیستم عامل webOS



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا