مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : vahid g
  • تاریخ عضویت : 1391/12/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 17

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1398/1/29 آقا مهدی عزیز.احتمالا گوشیت ویروسی شده

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1398/1/29 سلام.این گوشی اس 9 رو راحت قورت داده.با آیفون ایکس اس برابری داره از هر لحاظ

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1397/12/22 البته اینم اضافه کنم که مبلغ رو اشتباه تایپی نوشتم.آکبند با گارانتی مدیا رو 6800 خریدم.ممنونم

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1397/12/22 سلام به همه ی عزیزان.
از سال 81 تقریبا موبایل دارم.اولین گوشی که داشتم نوکیا ان93 بود که از عربستان خریده بودم.تا به امروز تمامی پرچمدارای برند های معروف رو خریده و استفاده کردم.آیفون ایکس داشتم.ایکس ار داشتم.مکس داشتم.8 و 7 داشتم.از سامسونگ سری نوت 8 و 9 رو مدتها داشتم.اس 8 داشتم.بهترین مدلهای برند های معروف رو استفاده کردم.اما....از تنها چیزی که متنفر بودم و محال بود برم سمتش برند های چینی بود.حتی وقتی اسمشون رو میشنیدم خنده م میگرفت.من که عشق گوشی و گوشی بازی هستم و هرگوشی که بردارم نهایتا دوهفته بیشتر دستم دوام نمیاره و عوض میکنم...تااینکه چند روز قبل اتفاقی این گوشی رو که رنگ قهوه ایش هم بود دست یکی از دوستانم دیدم.در نگاه اول طرح و رنگ فوق العاده ش جذبم کرد.برندش رو نمیدونستم اما وقتی اسم هواوی رو شنیدم باز جا خوردم.ولی حس کنجکاویم سرجاش موند مخصوصا وقتی کانفیگ و مشخصات گوشی رو شنیدم و خوندم کنجکاویم بیشتر شد....
الان بعنوان یه فردی که تا همین چند روز قبل از تنها برندی که استفاده نکرده بودم و حتی بنوعی واسه خودم افت میدونستم هواوی بود ، میخوام خدمتتون عرض کنم در یک کلام، عشق کردم با این گوشی.!
بینظیر از هرجهت.رفتم با هزارزحمت یه آکبندش رو بقیمت 7800 خریداری کردم.در یک کلام بگم محشر.فوق العاده.طراحی عالی.امکانات بینظیر.کیفیت بدنه و زیبایی منحصر بفرد.سیستم هوشمند بینظیر.رابط کاربری محشر.باطری غوووووول.دوربین درجه 1.و...
دوستانی که اینجا تشریف دارن و من کوچیک همه شون هستم بعنوان کسی که تجربه استفاده از هرگوشی برندی و پرچمدار رو داشته میخوام بگم تنها گوشی هست که هرروز بیشتر از روز قبل عاشقش میشم و دوسش دارم.برای هواوی بسیار خوشحالم.برای شاهکاری که دراین طراحی و این گوشی بخرج داده و تازه میفهمم چقدر در موردش اشتباه میکردم.دیشب پسرم نیم ساعت با گوشی ، بازی معروف آسفالت رو انجام می داد دریغ از یه درجه حرارت.یه درجه داغ شدن.یه ذره لگ....
بلک بری پریو رو میزدی شارژ کم مونده بود منفجر بشه.آیفون ایکس رو سللولار رو نیم ساعت روشن میذاشتی گوشی شاکی میشد.
واقعا خوشحالم بهترین گوشی رو در اختیار دارم و به هرکسی که مردد باشه تو خرید این گوشی قطعا توصیه میکنم یه دقیقه شک نکنه.و بدون تردید و بی درنگ بگیره و لذت داشتن یه گوشی بتمام معنی کامل رو مثل من بعد 16؛17 سال تجربه کنه.
خصوصا رنگ موکا....خدای طراحیه این گوشی.یعنی یه سر و گردن بالاتر از هرچیزی که دیدین.
یعنی نقطه سر سطر.

BlackBerry Priv BlackBerry Priv

1397/9/7 سلام به همگی.
این گوشی رو با ریجن 1002 و اپراتور verizon خریداری کردم.دو روز نشده بردم پسش دادم بقدری خسته م کرد و اصلا تصوراتی رو که قبل از خرید ازش داشتم و خودمو به هر دری زدم که پیدا کنم برآورده نکرد
1- گوشی گارنتی پارس سل داشت و پلمپ بود اما جالبه بدونین بعد از آنباکس، داخل جعبه خبری از هندزفری نبود!!!!
2- بطرز دیوانه کننده ای داغ میکرد! خصوصا وقتی گوشی رو به شارژ میزدم.با وجود اینکه آفلاین میکردم و طی این دوسه روز هیچ برنامه ی اضافی نصب نکردم
3- در مدلهای اپراتوری امکان ارسال اس ام اس از طریق اپلیکیشن خود گوشی وجود نداشت و مجبور شدم یه نرم افزار ارسال اس ام اس نصب کنم چون عملا هیچ دسترسی به سنتر سرویس اس ام اس نمیداد.
4- دوربین سلفی افتضاح در افتضاح!! دوربین پشتی خوب و مناسب اما نه در حد واقعیش
5- البته که مورد بنده اینجوری بود که هربلایی سرش آوردیم آپدیت نشد و با توجه به وریزون بودنش مشخص نبود که کی میشه آپدیتش کرد و رو همون 5.1 موند!!
6- سرعت شارژ شدنش خوب بود و قابل قبول
7- رابط کاربریش در حد ویندوز فون بود نه اندروید و نه حتی بلک بری او اس!!!یعنی بشدت تو ذوق میزد.
8- کیفیت صدا و آنت دهیش خوب بود.
9- تو استفاده ی 4جی و سیم نت نه ولی تو وای فای بطور وحشتناکی داغ میکرد که ترسیدم حتی.
10- استفاده از باطری خوب و قابل قبول بود یعنی بنظرم اگه بخوام به یکی از نقاط قوتش اشاره کنم نگهداری باطریش بود
و اینکه ...
اگه برای پز دادن باشه، گوشی خوبیه.اینکه دست هر کسی نیست. و هرکسی نمیتونه باهاش ارتباط برقرار بکنه.البته منظورم صرفا پریو نیست.کلا بلک بری رو عرض میکنم.بیشتر بدرد لاکچری بازی و مهمونی رفتن و قرارهای کاری تجاری میخوره فقط.یه چیزی تو مایه های 8800 های قدیمی نوکیا.
اما اگه دنبال استفاده ی حداکثری از ظرفیت های یه گوشی خوب باشین، فقط میتونم بگم پولتون رو هدر میدین.
درست مثل من که 3180 با گارانتی خریدم.روز سوم بردم پس دادم با کلی منت و التماس 30 درصد کسر کردن و 2200 بهم پس دادن!
یاعلی

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1397/9/7 با سلام و عرض ادب
من پریروز این گوشی جذاب و زیبا رو خریداری کردم
تجربیات شخصی کوتاهم با توجه به تنوع کاربری که با مدلهای مختلف سامسونگ و غیر سامسونگ داشتم:
نقاط ضعف:
1- بشدت سرخورده شدم ازینکه این گوشی امکان فست شارژ نداره و عملا بیش از دوساعت و نیم زمان برد تا شارژ کامل انجام بگیره
2- عدم دارا بودن خاصیت ضد آبی
3- جای نامناسب فینگر پرینتر و باریک بودن آن (لبه گوشی) که بعضا دچار خطا میشه
4- پردازنده ی نسبتا متوسط
5- متمرکز بودن اسلات های سیمکارت و مموری در یک خشاب.در حالیکه در اسلاف خودش این حالت دوگانه بود و در صورت خرابی یا از کارافتادن یکی از اسلات ها میشد از اسلات ثانویه استفاده کرد
نقاط قوت:
1- طراحی فوق العاده چشم نواز و زیبا که در همون برخورد اول شیفته ی طراحیش شدم بخصوص رنگ طلائیش که واقعا جذاب و زیباست و هرکسی رو مجذوب میکنه
2- دوربین فوق العاده قدرتمند با امکانات کم نظیر و کیفیت عکسهای بسیار زیبا
3- صدای واضح و بلند
4- وضوح بسیار بالای رنگها و شفافیت صفحه نمایش
5- ارتقای کیفیت و سرعت اسکنر تشخیص چهره به نسبت مدلهای قبل
6- از همه مهمتر وزن بسیار سبک.بطوری که شما در نگاه اول فکر میکنین با یه پاره آجر سنگین مواجه خواهید بود چیزیکه در مدل آ 8 و آ8 پلاس 2018 بشدت اذیت کننده بود اما در این مدل بدلیل فوق باریک بودن خود گوشی، بطرز شگفت انگیزی وزن گوشی پایین اومده.جوری که وقتی شما از بغل به گوشی نگاه میکنین خصوصا رنگ گلدش، تصور میکنین گوشی آیفون ایکس اس مکس هست.(از حیث ضخامت گوشی).
7- قیمت مناسب گوشی با توجه به طراحی و امکانات و مزایاش که بنده این گوشی رو با ضمانت به مبلغ 3980 تومان خریداری کردم.داخل جعبه گوشی علاوه بر متعلقات همیشگی، یک عدد محافظ پلاستیکی بی رنگ (مشابه پکی که برای نوت های جدید استفاده شده) وجود داشت.
باتشکر از توجهتون

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1396/9/2 8- باطری گوشی عملکردی مشابه 8پلاس داشت و درصدی هم حتی بیشتر از پلاس مصرف باطری داشت با توجه به بزرگ بودن صفحه نمایش.و در یه استفاده فول اعم از موزیک و نت و حتی کانکشن بوتوثی تقریبا یک روز و نصفی تونستم ازش استفاده کنم.نکته عجیبی که برای من داره اینه که سرعت شارژ شدن گوشی در قیاس با مدلهای قبل از 8 بمراتب پایینتر اومده و زمان نسبتا زیادی در حدود دو و نیم الی سه ساعت طول میکشه تا باطری گوشی فول شارژ بشه.البته این مورد رو من با سرشارژر خود گوشی هم که تست کردم تغییر حدود ده درصدی در زمان شارژ دیدم.
9- موارد جدیدی که در آیفون ایکس گنجانده شده مثل انیموجی یا همون ایموجی انیمیشن در پیامک ها هم فقط ظاهرا مختص به ایکس هست و فقط از ایکس به ایکس منتقل میشه!!
10-در گوشه فوقانی راست دیگه خبری از درصد باطری نیست و تنها فقط وقتی نوت راست بالا رو به پایین بکشید قابل رویت میشه.و بر خلاف مدل قبل که دسترسی سریع به وای فای یا نت یا نور و ... در حالت کشیدن از پایین به بالا بود در ایکس به گوشه راست فوقانی منتقل شده و هر بخش از قسمت فوقانی گوشی یه عملکرد جدایی رو در دسترسی سریع به شما میده.
11- گوشی با توجه به استفاده از متریال شیشه ای در پشت آن، بشدت آسیب پذیر نشون داد و در هر سطحی حتی با شیب نیم درصد، پتانسیل شدیدی برای سر خوردن و لیز خوردن و افتادن داره که در صورت استفاده نکردن از قاب یا گارد ممکنه آسیب ببینه.چه اینکه همون روز اول که خریداری کردم از روی دسته مبل از یه ارتفاع تقریبا 60-70 سانتیمتری لیز خورد و سقوط کرد... و من هم تقریبا یه سکته ی نصفه نیمه کردم و وقتی با دلهره خم شدم دیدم که روی صفحه تاچ افتاده و خوشبختانه چون گلس نشکن داشت هیچ آسیبی بهش وارد نشده بود.
12- و نهایتا سرعت پردازش گوشی رو در گیم های سنگین با دو مدل نوت 8 سامسونگ و آیفون 8 پلاس مقایسه کردیم که بطور قابل ملاحظه ای سریعتر از هر دوی آنها عمل کرد و این برام جالب بود.
نهایتا اینکه ضمن عذر خواهی از طول کلام....
قیمت گوشی با درنظر گرفتن بحث رجیستری اون و شرایطی که برای آیفون ایکس در کشور اعمال شده و بازارش، بنظرم هنوز حباب داره و قیمت مطلوب گوشی با در نظر گرفتن اشل جهانی دلاریش و عوارض گمرکی و مخابراتی کشور در ظرفیت 256 گیگش نهایتا حوالی 6 تومن ارزش داره نه 8300 که من دادم!!!!!!
امیدوارم دوستان از مطالب فوق استفاده لازم رو برده باشن.
موفق و پیروز باشید انشاالله.

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1396/9/2 سلام دوستان عزیز.خسته نباشید.
بنده تقریبا ده روزی میشه که این گوشی روخریداری کردم.و بعنوان یه کاربر نظرات خودم رو میگم.امیدوارم برای دوستان مفید باشه.از سالها قبل استفاده از برند آیفون رو از 3جی شروع کردم و تا قبل از ایکس هم 8پلاس داشتم .و خب با توجه به اونچه که ازین گوشی دیدم عرض میکنم.
1-در اولین برخورد ظاهری، ابعاد گوشی به نسبت اسلاف نزدیک و بزرگتر خودش اعم از 7و8پلاس،کوچکتر هست لیکن با صفحه نمایشی بزرگتر.علیرغم حذف متحورانه دکمه هوم، اما عملا استفاده ازین گوشی رو برای کسانی که عادت به استفاده از پلاس دارن توصیه نمیکنم.چون عملا حذف دکمه هوم و بزرگتر شدن صفحه نمایش در حالت عادی زیاد محسوس نمیشه الا اینکه دکمه هوم حذف شده و کاربری گوشی یه مقداری نسبت به قبل متفاوت تر.
2-بطور پیش فرض، تقریبا حدود 11گیگ از ظرفیت حافظه گوشی در ابتدای امر توسط سیستم عامل اشغال شده و در نوع 64گیگی عملا شما 53گیگ حافظه خالی دراختیار دارین که برای کاربران عادی شاید مناسب باشه اما برای کسانی که اهل عکاسی یا اسکرین شات یا فیلم برداری یا پرکردن گوشی با برنامه های متنوع هستن بسختی قابل توجیه هست و من به اقتضای این امر مجبور شدم 256 گیگش رو تهیه کنم.
3- ظاهر گوشی در یک ابعاد خوش دست و مناسب طراحی شده و اون اصالت و هویت استیو جابزی گوشی (تسلط به تمام صفحه با یک انگشت) تقریبا اعمال شده.وزن گوشی به نسبت با توجه به شیشه پشت گوشی مثل 8پلاس سنگینتر و شخامت اون در مقایسه با 7 یا 6 یا 8 آیفون بیشتر هست.
4- در نگاه اول شاید رنگ سیاه برای این گوشی جذاب بنظر برسه و کلا انتخاب رنگ یه امر کاملا سلیقه ای هست اما بنظر من رنگ سیلور سفید ایکس فوق العاده جذابتر و چشم نواز تر هست.و کلا آیفون در انتخاب نوع رنگ سیاه بکارگرفته شده در گوشی های شیشه ای جدیدش مثل ایکس و 8 و 8پلاس میتونست بهتر ازاین عمل کنه.
همچنانکه شاسی گوشی در نوع سیلور، برنگ آلومینیومی براق و هست که بسیار بنظر من جذاب هست ولی در رنگ سیاه، تماما مشکی هست.که بازم میگم این مورد به سلیقه های مختلف بستگی داره.
5- دوربین گوشی ایکس در سلفی، عکاسی پورتره رو داره که این برای دوستداران عکاسی سلفی بنظرم جالب توجه هست.لیکن دوربین اصلی گوشی همانند اسلاف آیفون، تعریف آنچنانی در عکاسی های با نور غیر طبیعی مثل لامپ ها و ... نداره .اما این مورد در فیلم برداری با کیفیت 4k بسیار بسیار عالیه.
6- کیفیت تصویر صفحه نمایش گوشی رو با نوت 8 سامسونگ مقایسه کردم.که بنظرم مقایسه ی صحیحی نبود.چون به تناوب و فراخور ، تغییر میکرد و نمیشد با قطعیت نظر داد.ولی چیزی که مطمئن شدم این بود که کیفیت صفحه نمایش بمراتب بهتر از حتی 8پلاس بود.
7-شاید در مورد فیس آی جال باشه بگم که اصلا توقع منو برآورده نکرد و فیس آی دی آیفون بنظرم هنوز جای پیشرفت داره.اینکه عملا مثل فینگرپرینت نیست که شما بتونید چند فیس آی دی مختلف رم به گوشی تعریف کنید. و یا اینکه بطور مثال وقتی چند نفر گوشی رو در حالت لاک نگاه میکنن دقیقا همون اتفاقی که در دادن رمز غلط به گوشی میفته رو میبینید. و عملا وقتی فیس آی دی خودتون رو مقابل گوشی قرار میدید گوشی آنلاک نمیشه مگر اینکه با پسورد باز بشه و این بدجور تو ذوق میزنه.
در کل از فیس آی دی آیفون انتظارات زیادی داشتم که آنچنان برآورده نکرد.الا اینکه تمام پیامها در لاک اسکرین بصورت بسته هست. و فقط در مقابل فیس آی دی تعریف شده در لاک اسکرین نمایش دیده میشه.

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1396/8/25 سلام به همگی و خسته نباشید.
من دیروز از تبریز یه دونه آیفون 10 با ظرفیت 256 خریدم برنگ سیلور...
دوستان اگه سوال خاصی داشته باشن در خدمتم.
قبل ازاین هم یه پلاس داشتم.
با اکمال میل در خدمتم.
یاعلی

Apple iPhone 4S Apple iPhone 4S

1392/3/6 سلام به همه دوستان
هفته قبل رفتم یه آیفون 5 ، 32 خریدم خیره سرم حالشو ببرم.
تا رسیدم خونه ، خانمم مصادرش کرد!!!!
دیروز با دعای همتون رفتم یه 4اس 32 گیگ سفید نو خریدم .
به سلامتی همه.

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1392/2/28 سلام آقا سینای عزیز.
ازت خواهش میکنم کامنتی رو که من دوسه روز پیش تو همین قسمت راجع به تجربه ی تغییر ذائقم از آیفون به سایر گوشی ها داشتم رو بخونی.مطمئنم تو تصمیمی که میگیری خیلی کمکت میکنه.

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1392/2/26 سلام فرشید جان
اولا که تو تصمیمت شک نکن.من ازالان تبریکشو میگم بهت.
ازبابت تایپ فارسی هم خاطرت جمع.تو قسمت تنظیماتش وقتی میری قسمت کیبورد، عربی رو ایمپورت میکنی.
تو صفحه کلید عربی اگه انگشت شست مبارکت رو دوثانیه رو حرف "ب" نگه داری میشه "پ".یا رو حرف "ز" میشه "ژ| و قس علی هذا......

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1392/2/26 آقا مصطفی عزیز
باسلام
درسال 2013 گوشی های جدید کمپانی های مورد نظر شما رو همه جوره امتحان کردیم.حتی 5 اینچیش رو.
یا زردی صفحه دیدیم، یا مشکل آپدیت داشتن، یا وای فایشون داغون بود، یا مشکل تایپی داشتن، یا کاستوم رام دست ساز واسه آپ شدن میخواستن، یا جنس پلاستیک بدنشون از آفتابه حیاط خونه ما ضعیفتر بود یا از بلوتوث ویروس میگرفتن!!!!
حالا اگه شما تمایل دارین برگردین به 3،4 سال قبل اون یه مسئله جداست!
راستی: یه ضرب المثل انگلیسی هست که میگه :
من اونقدر ثروتمند نیستم که پولمو صرف خرید اجناس بنجل کنم!
موفق باشین

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1392/2/25 سلام به همه ی کاربران اپلی و غیر اپلی
یه سوال داشتم که فکر می کنم جوابش خیلی چیزا رو در مورد منتقدین و حامیان اپل روشن میکنه.
(البته محض خنده واسه خودمون (اپلی ها) میپرسم):
اونم اینکه:کسی تا حالا سراغ داره یا دیده که یکنفر کاربر اپل بگه :آقا گوشی من زردی صفحه داره؟!(اچ تی سی) یا وای فایش بعد از آپدیت اندروید ترکیده؟! یا موقع شارژ گوشی داغ میکنه؟! یا صفحه نمایشش ییییهووو سیاه شده؟! یا گوشیش ویروسی شده؟! یا کاستوم رام و ازاین بازی ها میخواد؟!!یا اندوریدش از 2.3.4.5.6.7 به 4.0.1.2.3.4.5 آپ نمیشه؟!! یا بدنش (مثل سامسونگ) از جنس پلاستیک لپ لپه؟!!یا برای شارژ محصول جدیدش(اکسپریا z( دنبال داک رومیزی بود؟!!!
بابا.بخدا اپل محشره.از هر لحاظ که فکرشو بکنیم بی عیبه.از سیستم عاملش بگیم، از باطریش بگیم، از رابط کاربریش بگیم، از بروز بودنش بگیم، از تاچش بگیم، از نرم افزارهاش بگیم، از گستردگی خدماتش تو همین مملکت خودمون بگیم از کدوم؟
اپل اگه هیچی هم نداشته باشه، لااقل یه سیب خوشمزه داره که هروقت دلت خواست میتونی گازش بزنی و بخوریش. :دی

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1392/2/25 سلام دوست عزیز
این سوالی که واسه شما پیش اومده واسه من تجربه شده.
من بعد از 4سال استفاده مداوم از آیفون واسه تنوع رفتم وان ایکس پلاس خریدم.برادرم هم سونی z داره.
شاید باورت نشه اما راضی شدم پلاسی رو که نزدیک 2 تومن پول داده بودم واسش ظرف یک هفته با 350 تومن ضرر بفروشم بره.
رفتم با کلی شرمندگی از اپل، دوباره آیفون 5 خریدم.
به شما جسارتا توصیه میکنم تو خرید آیفون شک نکن.حتی 3جی هم واسه خودش غولیه. میارزه به همه ی محصولات سامسونگ و اچ تی سی و سونی و...
اگه واست بحث مالی مهمه بنظرم یه 4 آک یا 4س کارکرده تمیز و سالم بخر حالشو ببر.
اما اگه از لحاظ مالی میتونی، یه 5 سفید 32 گیگ بخر و تا اومدن 6 از زندگیت لذت ببر.
بازم درخدمتم.

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1392/2/24 سلام به همه.
اول میخوام یه اعتراف کنم.راستش من از 86 تا همین دوهفته قبل آیفون داشتم فقط.اول یه 2جی گرفتم.بعد 3.بعد 3 اس که فوق العاده بود.بعد یه 4 گلد جیووری گرفتم.اون گلد رو حدودا یک ماه قبل 3ونیم دادم رفت.واسه تنوع و تغییر ، خیره سرم رفتم یک و نهصد دادم یه اچ تی سی وان ایکس پلاس خریدم.
اما خداشاهده غیرقابل مقایسه بود حتی با 4.
اگه همه جینگولک بازی های اندروید رو یه جا جمع کنن یه دونه تاچ آیفون میارزه به همشون.
خلاصه دردسرتون ندم.پریروز رفتم با حدود سیصد ضرر، وان ایکس پلاس آک رو فروختم یه آیفون 5 LL/A خریدم 32 گیگ.سفید.
هرکسی کو دورماند از اصل خویش بازجوید روزگاری وصل خویش.

HTC Desire HD HTC Desire HD

1391/12/29 با سلام و عرض ادب
دوستان عزیز.من حدودا از 6 سال پیش اپل دارم.از 2جی گرفته تا...... 4 اس.
امروز و بعد از کلی تحقیق برای ایجاد یه تنوع رفتم و این گوشی رو خریدم.تجربه لذتبخشی بهم دست داده تااین لحظه.بهرحال از اون حال و هوای هندسی اپل فاصله گرفتم.
از اساتیدی که تجربه استفاده ازاین گوشی رو دارن خواهش میکنم توصیه های لازمی رو که برای آشنایی و استفاده بهتر از این گوشی و امکاناتش هست به من هم منتقل کنن.من کلا با اندروید غریبه هستم.خوشحال میشم.
راستی پیشاپیش سال نو رو به همه عزیزان تبریک عرض می کنم.
با احترام
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد
ایسام