مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Mohammad M
  • تاریخ عضویت : 1400/3/25
  • تعداد نظرهای داده شده : 16

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد

Samsung Galaxy S21+ 5G Samsung Galaxy S21+ 5G

1401/1/8 سلام
سال نوتون مبارک باشه
من این گوشی رو حدود ۵ ماهه دارم . بله گرم شدن این گوشی طبیعیه چون پردازندش اگزینوسه. گوشی قبلی شما که گرم نمیشد احتمالا اسنپ دراگون بوده پردازندش.
البته این به این معنی نیست که گوشی قبلی تون بهتر بود! و یا اینکه هر گوشی که گرم میشه بده. این گرم شدن فقط باعث میشه گوشی در طولانی مدت عملکرد پایداری نداشته باشه اونم نه توی کاربری معمولی، فقط توی بازی شاید یکم اذیتتون کنه که اونم راه حل داره. و اینم بدونید که با یه پردازنده قدرتمند طرف هستید برای گرافیک بالا و مولتی تسکینگ و ... .
نکته دیگه اینه که من تجربه کردم وقتی گوشی به دیتا وصله داغ میکنه مخصوصاً توی بازی. اون راه حلی که گفتم اینجاست: اگه گوشی دیگه ای دارید از Hotspot اش استفاده کنید اگه نه از wifi. مطمئنا مشکلتون حل میشه. اونم میگم مخصوصاً توی بازی وگرنه در کاربری معمولی اینستا و یوتیوب و .... اذیت کننده نیست و گوشی با همون گرما با تمام قدرت کار می‌کنه.
و مورد اخر اینه که یکی از دوستان متذکر شدند که ای کاش صبر می کردید s22 میخریدید. باید بگم که اصلا از این خریدتون پشیمون نباشید به چند دلیل : اول اینکه حداقل تا ۶ ماه قیمت s22 بالای ۲۷ میلیون خواهد موند. ثانیاً s22 پردازندش فرق زیادی با s21 نداره که بخواد محسوس باشه و ثالثا s22 فریم دورش صاف هست و مثل این گوشی خمیده و خوشدست نیست و احتمالا اذیتتون میکرد.

خلاصه این که امیدوارم حرفام کمکتون کرده باشه و این گوشی مبارکتون باشه و براتون خوب کار کنه.
اگه سوال دیگه ای هم بود @AliMiMoh آیدی تلگرامم هست ، اینجا کم میام.

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1400/10/18 سلام دوستان
خیلی جالبه این گوشی توی ۳ روز ۱۳۹ تا کامنت واسش گذاشتن ، اما واسه خود s21+ کلا ۱۵۳ تا کامنت از همون اول.
موفق باشید.

Samsung Galaxy S21+ 5G Samsung Galaxy S21+ 5G

1400/9/17 سلام دوستان
من این گوشی رو حدود دو ماهه دارم یچیز جالب دیدم ازش .
وقتی هنگام بازی (COD M) به جای دیتا گوشی از wifi استفاده میکنم مصرف باتری تو هر ساعت ۵ درصد کمتر میشه بعلاوه اینکه گوشی حدود ۶ درجه دماش کمتر بالا میره و خیلی پایدار تره.
لطفاً شما هم بگین که این مشکل رو دارین یا نه ؟ و اینکه عادیه یا مشکلی هست ؟ با منطقه سازگاری نداره ؟ یا هر چیز دیگه.

Samsung Galaxy S21+ 5G Samsung Galaxy S21+ 5G

1400/7/22 و اینکه یادم رفت بگم روی گرافیک low ساعتی ۲۰ درصد میره اما رو گرافیک max حتی تا ساعتی ۳۰ درصد هم میره متاسفانه !

Samsung Galaxy S21+ 5G Samsung Galaxy S21+ 5G

1400/7/22 سلام دوستان

من حدود ۱ هفته است این گوشی رو تهیه کردم همه چیزش از جمله کیفیت صفحه نمایش ، روون بودن و دوربین و ... اش عالیه اما من یه مشکلی که باهاش دارم اینه که توی بازی کال آف دیوتی موبایل ، خیلی داغ میکنه یجوری که از ترسم گرافیکش رو گذاشتم روی low و فریم ریت گوشیو گذاشتم رو ۶۰hz اینا در صورتیه که برنامه پس زمینه اصلا باز ندارم. حتی یه روز بعد از اینکه گرفتم سیستم رو آپدیت هم کردم بهتر شد اما بعد از چند روز میبینم بازم همونطوری داغ میکنه. و تو یه همچین گوشی ای به طرز شگفت اوری کمی لگ هم پدید میاد.
و اینکه باتری هم زیاد مصرف میکنه. تو ویدیو دیده بودم و از بقیه شنیده بودم توی بازی ساعتی ۱۲ درصد میره اما برای من ۲۰ درصد.

خواستم ببینم کسی هست این مشکل رو داشته باشه ؟ و تونسته باشه حلش کنه ؟
یعنی ممکنه گوشی ایراد داشته باشه ؟
باید چیکارش کنم ؟

Samsung Galaxy S21+ 5G Samsung Galaxy S21+ 5G

1400/5/29 سلام
واقعا کسی نیست که بدونه ؟

Samsung Galaxy S21+ 5G Samsung Galaxy S21+ 5G

1400/5/22 سلام دوستان
کسی هست که با این گوشی طولانی مدت بازی کرده باشه و تجربه اش رو در اختیار من بزاره؟
از نظر
1. داغ شدن به هنگام بازی
2.لگ - اگر هست بعد از چه مدت بازی پیاپی نمایان میشه ؟
3.هر ساعت بازی با گرافیک max و فریم ریت 120HZ حدود چند درصد باتری میره ؟

ممنون میشم اگر کسی هست راهنماییم کنه.

Samsung Galaxy S20+ 5G Samsung Galaxy S20+ 5G

1400/5/1 سلام دوست عزیز
اثر انگشت گوشی ها کلا 3 نوع هستند :
1. سنسور خازنی ( Capasitive ) : که همون سنسورهای مرسوم و قدیمی هستند.
2. سنسور نوری ( Optical ) : که در زیر LCD نمایشگرها قرار دارند که تصویری 2 بعدی از اثر انگشت ثبت میکنند و با شکستن صفحه نمایشگر عملکرشون مختل میشه.
3. سنسور فراصوت ( Ultrasonic ) : که این نوع باز هم در زیر LCD نمایشگرها قرار دارند که تصویری 3 بعدی از اثر انگشت ثبت میکنند و با شکستن صفحه نمایشگر عملکرشون مختل نمیشه.

هر 3 نوعی که گفتم فقط نحوه عملکرد خودشون و محل قرار گیریشون باهم فرق میکنه و توی استفاده در هر برنامه ای با هم هیچ فرقی ندارند.

Samsung Galaxy S20+ 5G Samsung Galaxy S20+ 5G

1400/4/30 سلام حمید جان
نه من fe رو به هیچ وجه با s21 ها مقایسه نمیکنم. میگم این دوستمون که اینقدر از اگزینوس s20+ بد میگه ، از s21 هم بد میخواد بگه ؟
من میخوام گوشی بگیرم والا اینقدر از این گوشی بد گفت که دارم کلا از گوشی گرفتن منصرف میشم. نه که خدایی نکرده fe بخوام بگیرم!

Samsung Galaxy S20+ 5G Samsung Galaxy S20+ 5G

1400/4/29 سلام
راجع به سری s21 ، s21+ و s21ultra که با پردازنده اگزینوس ۲۱۰۰ عرضه میشن چی ؟ بنظرتون اون چطوره ؟ در طولانی مدت فرسوده میشه ؟
والا اینقدر از fe با اسنپش تعریف میکنید که آدمو به شک میندازید. نسخه fe ,اصلا برام جذابیتی نداره ، فقط بگین که s21 چطوره ؟!

Samsung Galaxy S20+ 5G Samsung Galaxy S20+ 5G

1400/4/23 سلام دوست عزیز
اولا که شما چرا در اینجا از شیائومی حرف میزنی ، شیائومی کلا با هیچ گوشی سامسونگ نه از لحاظ قیمت و نه از لحاظ پردازشی قابل مقایسه نیست حتی اگه اسنپ دراگون باشه‌. باید حتما داشته باشی جفتشونو تا در طولانی مدت متوجهش بشی.
ثانیاً که چرا دوستان بدون توجه به جزئیات نظر میدهند. نه باتری این گوشی مشکل داره و نه پردازنده این گوشی پر مصرف هست. کاملا بدیهی و روشنه که مشکل مصرف زیاد باتری بخاطر کیفیت فوق العاده بالای نمایشگر هست که در نسخه fe کیفیت پایین تره ! تازه این مشکل نیست و مزیته !
ثالثا دیگه اسنپ دراگون به ما ربطی نداره چون در کشور عزیز ما توزیع نمیشه.
در نهایت هم از من به شما نصیحت ( با تمامی دوستان هستم ) زیاد نظرات را در سایت های مختلف نخونید که خیلی گیج میشین‌. کار خودتونو کنید بنظرم خیلی بهتره
یا حق

Samsung Galaxy S20+ 5G Samsung Galaxy S20+ 5G

1400/4/19 سلام دوست عزیز
بسیار ممنون از تحلیل زیباتون

Samsung Galaxy S20+ 5G Samsung Galaxy S20+ 5G

1400/4/15 سلام دوستان
من خیلی وقته که میخوام این گوشی رو بگیرم و خیلی هم دوستش دارم و طرفدار سامسونگ و محصولاتش هم هستم. این گوشی دارای صفحه نمایش بینظیر و نه کم نظیر، دوربین فوق العاده ، خوش دست ، شارژ وایرلس و ... هست. تنها ایرادی که داره اخیرا میبینم که خیلی از داغی گوشی در پردازنده اگزینوس گله میشه و خب بشدت چشمم ترسیده که میخوام اینقدر هزینه کنم ، گوشی در کوتاه مدت فرسوده نشه.
خواهش میکنم دوستانی که اطلاع دارند بفرمایند که آیا پردازنده اسنپ دراگون این گوشی در ایران موجود هست یا نه ؟ و اینکه اگه همین اگزینوسشو بخوام بگیرم به مشکل خواهم خورد ؟

Samsung Galaxy S20+ Samsung Galaxy S20+

1400/4/8 و یک سوال دیگه اینکه من هرجا میبینم از پردازنده اگزینوس گله شده و هی میگن که بشدت داغ می‌کنه! لطفاً از گوشی های بالارده سامسونگ چند تا نام ببرین که اسنپ دراگونش تو ایران اومده باشه .
ممنونم.

Samsung Galaxy S20+ Samsung Galaxy S20+

1400/4/7 سلام ، دوستان چرا S20+ 5G و S20+ با اینکه فرقشون فقط تو 2 گرم وزنه و 5G بودنشون، اختلاف قیمت دارن ؟ و عجیب تر اینکه 5G یه ارزون تره ! تازه این نسخه 5G رم بالاتری هم داره‌‌.
و یه سوال دیگه اینکه، این گوشی رو شما به s10+ ترجیح میدید و چرا ؟ ممنون میشم زودتر راهنماییم کنید.

Samsung Galaxy S10+ Samsung Galaxy S10+

1400/3/25 سلام
دوستان چند سوال داشتم
من این گوشی رو از همون اول دلم میخواست بگیرم ، اگه الان بخوام بگیرم بنظرتون نسبت به گوشی های امروزی ارزش خرید داره؟(حتی از نظر زیبایی هم مهمه) و میخواستم ببینم از نظر گیم های سنگین مث cod و asphalt و ... بعد ۲ یا ۳ سال مشکلی پیدا نمیکنه؟ لگ نمیگیره؟ و اینکه نسخه اسنپ دراگون بهتره یا اگزینوس ؟ و آیا در بازار ایران اسنپ دراگونش پیدا میشه آیا ؟ از کجا؟
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا