مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : amiruuu a
  • تاریخ عضویت : 1399/11/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 21

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 21 از مجموع 21 مورد

Samsung Galaxy A12 Samsung Galaxy A12

1399/12/11 سلام دوست عزیز
به نظرم این امر کاملا نسبی هستش و هر کس متناسب با میزان کار خودش میتونه تصمیم بگیره ولی من به شخصه همیشه ترجیح میدم که موزیک هام رو روی کارت حافظه و همچنین تمام عکسها و فیلمهایی که با گوشی میگیرم رو روی کارت حافظه بریزم. دلیل اینکارم این هستش که مشابه ویندوز که شما یه فضای خالی در برای درایوی که روش ویندوز رو نصب میکنید در نظر میگیرید تا برنامه هایی که نیاز به فضای خالی برای اجرای پراسسهاشون دارند بتونند سریعتر اینکار رو انجام بدن، گوشی هم همینطور هستش و برای اجرای پراسسهاش به فضای خالی احتیاج داره تا دچار کندی و لگ نشه ولی با ریختن مواردی مثل موزیک و ... شما این فضا رو دارین اشغال میکنید به علاوه با آپدیتهای بعدی برای گوشی حجم فضای اشغالی توسط OS افزایش پیدا میکنه و ممکنه که فضای خالی برای کارای دیگه در اختیار شما نباشه.

Samsung Galaxy A12 Samsung Galaxy A12

1399/12/10 من 64 گیگ ساخت ویتنام سفارس تونس رو گرفتم و در خصوص داغ شدن باید خدمتتون عرض کنم که در مقایسه با 2 گوشی دیگه ای که دارم میزان داغی این مدل هنگام استفاده مداوم از دوربین، استفاده یک الی دو ساعته در برخی اپ ها، و شارژ شدن بسیار کمتر داغ میکنه و از این جهت من که راضی هستم ولی ممکنه برای سایر دوستان وضعیت متفاوت باشه. در خصوص مشکل تاچ هم باید خدمتتون بگم که برای من متأسفانه با این مشکل مواجه هستش و زمانی که گوشی در هر حالتی روی سطح صاف یا ثبات باشه تاچش در دو سوم پایینی صفحه نمایش به شدت کند میشه و در یک سوم بالایی هم کلاً کار نمیکنه ولی به محض انکنه گوشی رو از سطح صاف و ثابت برمیدارم و دستم میگیرم حتی در اون زاویه و حالت (که در سطح صاف تاچش کار نمیکرد) تاچش کاملاً خوب کار میکنه. ولی دوستانی که نسخه 128 رو دارن (در نظرات قبلی موجود هست) من شنیدم که با این مشکل مواجه نیستند. شما ترجیحاً 128 گیگ ساخت ویتنام سفارش امارات بگیرین بهتره.

Samsung Galaxy A12 Samsung Galaxy A12

1399/12/9 سلامت باشید.
متأسفانه من کلا اهل بازی نیستم و روی گوشیم هم تا الان بازی نصب نکردم و در این مورد فکر نمیکنم بتونم پاسخ دقیقی رو ارائه کنم ولیکن احتمالا نباید مشکلی رو با بازیهای معمولی داشته باشه و در بازیهای سنگین هم با توجه به شنیده هایی که داشتم دوستان ابراز نارضایتی زیادی نداشتند و حتی از درصد باتری استفاده شده در طول بازی راضی بودند ولی اینها تماما شنیده ها هستند و من به شخصه تجربه بازی رو با این گوشی نداشتم.

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1399/12/9 سلام دوست عزیز
من خودم خیلی وقت پیش اسنپ رو داشتم و چند بار استفاده کردم ولی بعدش اپش غیر فعال شد و یکی دو دفعه هم در این اواخر قصد استفاده رو داشتم مجبور به استفاده از نسخه تحت وب تپسی شدم چون نسخه تحت وب اسنپ کار نکرد (شاید این مشکل صرفا برای من پیش اومده باشه). در خصوص اپ بانکها میتونید از نسخه تحت وب استفاده نمایید و من خودم دنبال اپ های پرداخت و اپ بانکها نرفتم و اطلاع دقیقی ندارم. در خصوص بازی و برنامه هم بسیاری از اونها رو میتونید رایگان دانلود و استفاده نمایید و برخی هم پولی هست ولی من تمام برنامه هایی که تا به حال نیاز داشتم رو تونستم رایگان دانلود و استفاده کنم.

Samsung Galaxy A12 Samsung Galaxy A12

1399/12/9 سلام دوست عزیز
بله درست میفرمایید مشابه دستیار هوشمند آیفون هست و از نظر من بسیار کاربردی.
با تشکر از لطف شما. سلامت باشید.
در ابتدا بهتون تبریک عرض میکنم برای خرید این محصول. ولیکن متأسفانه تا حالا محصولات برند شیائومی رو نتونستم تهیه و باهاشون کار کنم که پاسخ این سؤالتون رو بدم ولی بر اساس شنیده ها برند شیائومی هم برند بسیار خوبی هستش. فکر نمیکنم در این بازه قیمتی بشه تفاوت معناداری رو میان دو یا چند گوشی رقیب پیدا کرد تا به طور قطع یکی از مدلها رو از سایرین برتر دونست و به نظر من تفاوتهای اندکی در کیفیت صفحه نمایش، ظرفیت باتری، پردازنده و ... مدلهای متفاوت وجود داره که هر کاربر بر اساس نوع استفاده خودش میتونه اقدام به خرید کنه. از نظر من که تا امروز حدود یک ماه از تجربه کارم با این گوشی میگذره، باید خدمتتون عرض کنم که این گوشی، مدل پایدار و خوبی هستش.

Samsung Galaxy A12 Samsung Galaxy A12

1399/12/9 سلام دوست عزیز
متأسفانه این موردی که میفرمایید بعضا دیده شده و نکته جالب اینکه اخیرا این مورد در محصولات سایر برندها هم به صورت بسیار محدود گزارش شده ولی مطابق سخن شما در برتد سامسونگ بیشتر از بقیه مورد توجه قرار گرفت.

Samsung Galaxy A12 Samsung Galaxy A12

1399/12/9 سلام دوست عزیز
متاسفانه در حال حاضر به فایل نصب اپ دسترسی ندارم ولی چند اپ مشابه دیگه رو نام میبرم که دسترسی بهشون در نت آسون هستش، امتحانشون کنید شاید کارساز باشند.
Screen Mirroring, Wireless Display - Casto
TV Smart View: All Share Video & Cast
Smart View TV All Share Cast & Video TV Cast

Samsung Galaxy A12 Samsung Galaxy A12

1399/12/8 سلام دوست عزیز
طبعا هر گوشی مزایا و معایب خاص خودشو داره و حتی گوشیهای پرچمدار برندهای گوناگون هم از این قاعده مستثنی نیستند. پس به صورت نسبی میتونم خدمتتون بگم که از نظر من گوشی خوبی هست و تا الان هم که حدود یک ماه از استفاده من از این مدل میگذره، پایداری خوبی داشته. در خصوص دو یا سه سال نگه داشتن گوشی هم باید بگم که کاملا به نحوه استفاده شما از گوشی بستگی داره. یعنی اینکه شما از نظر ضربه نخوردن به گوشی و طریقه صحیح شارژ باتری دقت لازم را داشته باشید و به علاوه اگه علاقه زیادی به انجام بازی در گوشی داشته باشید هم با توجه به اینکه بازیها مکررا به روز میشن و حداقلهای مورد نیاز اونها افزایش پیدا میکنه میشه گفت که یقینا در این خصوص هیچ تضمینی رو نمیتونید در نظر بگیرید. اگر در نهایت تصمیم به خرید این گوشی گرفتید باید خدمتتون بگم که نسخه 128 بهترین انتخاب برای شما با توجه به مصرف دو یا سه ساله از این گوشی هستش چون در طول مدت حجم داده ها بر روی حافظه افزایش پیدا میکنه و آپدیتهای جدید هم احتمالا با حجم بیشتری عرضه خواهد شد که در این صورت بهترین انتخاب برای شما میتونه نسخه 128 این گوشی باشه.

Samsung Galaxy A12 Samsung Galaxy A12

1399/12/8 سلام دوست عزیز
از نظر من باتری این گوشی مورد قبول هستش و با استفاده من حدود 2 روز رو دوام داره ولی اینکه دقیقا چند ساعت میشه رو اندازه گیری نکردم.

Samsung Galaxy A12 Samsung Galaxy A12

1399/12/7 سلام دوست عزیز مراحل رو میگم فقط باید زحمت بکشی و زبان گوشی رو انگلیسی کنی.
1. وارد Settings شوید.
2. وارد چهارمین گزینه از آخر یعنی Accessibility شوید.
3. وارد گزینه Interaction and dexterity شوید.
4. وارد گزینه دوم یعنی Assistant menu شوید و در اوین گزینه OFF رو به On تغییر دهید.
5. حالا بر روی گزینه دوم یعنی Assistant menu options کلیک نمایید تا وارد آن شوید.
6. در اینجا گزینه Screenshots رو از قسمت پایین با کلیک بر روی علامت + آن به قسمت بالا اضافه کنید.
7. برای چینش اولویتهایتان در این قسمت باید دستتان را روی هر آیکون در قسمت بالا نگاه دارید و سپس آن را جابجا نمایید.

Samsung Galaxy A12 Samsung Galaxy A12

1399/12/6 سلام دوست عزیز
برای من که 64 رم 4 ساخت ویتنام سفارش تونس هستش نتونستم چیزی پیدا کنم و احتمالا نداره ولی برای 128 و یا 64 سفارش جاهای دیگه رو اطلاعی ندارم و در خصوص هندزفری هم سیم دار هستش.

Samsung Galaxy A12 Samsung Galaxy A12

1399/12/6 سلام دوست عزیز
شما ابتدا گوشی و تلویزیون رو به یک شبکه واحد نت متصل کنید و سپس اپ Samsung Smart View رو دانلود کنید، اپ رو اجرا و مراحل رو تا انتها طی کنید. نکته مرحله آخر اینه که اگر تی وی شما برای سالهای 2011 تا 2013 هستش میبایست بر روی Allow در پاپ آپ ظاهر شده کلیک کنید و اگر تی وی شما برای سالهای 2014 تا 2015 و احتمالاً پس از اون هستش میبایست چهار رقمی که در صفحه میبینید رو وارد نمایید.

Samsung Galaxy A12 Samsung Galaxy A12

1399/12/4 بله دقیقاً همینطور هستش و برای همه همینطوره. خود سیستم این فضا رو برای اجرای فرایندهاش و ساختار پایه‌ش کم کرده.

Apple iPhone 12 mini Apple iPhone 12 mini

1399/12/4 سلام دوست عزیز
در ظاهر که برای من مصرف باتری افزایش یافته ولی خوب این نکته رو هم باید در نظر گرفت از نظر من پراسس ها بسیار سریعتر و روانتر انجام میشن.

Apple iPhone 12 mini Apple iPhone 12 mini

1399/12/4 گویا در 4 . 14 مصرف باتری افزایش یافته دوست عزیز چون در هر دو آیفون من هم مصرف باتری پس از آپدیت بیشتر شده.

Samsung Galaxy A12 Samsung Galaxy A12

1399/12/4 سلام دوست عزیز
شما چرا برای اسکرین شات از assistant گوشی استفاده نمیکنی؟
در ستینگ اسیستنت رو تاپ کنید. وارد گزینه اسیستنت منو بشید. در گزینه اسیستنت منو آپشن گزینه اسکرین شات رو اضافه کنید. از این طریق شما همیشه گزینه اسکرین شات رو در دسترس دارید.
موفق باشید

Samsung Galaxy A12 Samsung Galaxy A12

1399/12/4 سلام دوست عزیز
برای من از 64 گیگ پس از نصب 16 اپلیکیشن و بدون هیچگونه آپدیتی، 6 . 42 گیگ در دسترس داره و 8 . 17 گیگ هم مصرف شده که مقداری از اون برای OS خود گوشی هستش و با ریست فکنوری هم مقدار استفاده شده توسط خود OS گوشی رو نمیشه کمش کرد. کما اینکه بعضاً دیده شده که آپدیت OS به نسخه های جدیدتر و به واسطه حجم بیشتر اونها فضای استفاده شده افزایش هم یافته.
موفق باشید.

Samsung Galaxy A12 Samsung Galaxy A12

1399/11/30 سلام دوست عزیز
من تا حالا با a21 کار نکردم ولی از تاریخ 9 بهمن که این گوشی رو گرفتم تا به امروز ازش راضی بودم. در خصوص اصل بودن گوشی، من خودم از نمایندگی گرفتم تا اطمینان بیشتری داشته باشم ولی اینکه آیا واقعا اصل هستش یا نه رو نمیدونم. در خصوص ساخت، تا جاییکه من در نظرات دوستان خوندم و متوجه شدم ساخت ویتنام بهتر هستش و همچنین سفارش امارات بیشترین رضایت رو میان کاربرا تاکنون داشته و به شما هم پیشنهاد میکنم که در صورت امکان حافظه 128 رو تهیه کنید چون دوستانی که حافظه 128 ساخت ویتنام و سفارش امارات این گوشی رو خریدن بیشترین میزان رضایت رو داشتند. ولی بازم در نهایت این شمایید که تصمیم گیرنده نهایی خواهید بود.

Samsung Galaxy A12 Samsung Galaxy A12

1399/11/27 سلام دوستان
کسی آپدیت رو برای این گوشی انجام داده؟
اگر آپدیت کردید، مصرف باتری چه تغییری کرده؟
آیا در سایر قسمتها پس از آپدیت تغییر محسوسی مشاهده نمودید؟

Samsung Galaxy A12 Samsung Galaxy A12

1399/11/25 سلام دوست عزیز
اینکه شما فرمودید که این گوشی هیچکدوم از این مشکلات رو نداشته که بخواد حل بشه رو نمیشه صحیح دونست چون بسیاری از دوستان که تعدادی از اونها در این تارنما در حال نظر دادن هستند، مشکلاتی نظیر ضعف تاچ گوشی در قسمت بالایی صفحه نمایش در هنگام قرار داشتن روی سطوح صاف رو مطرح کردند؛ پس میشه اینگونه عنوان کرد که بسته به اینکه گوشی سفارش کدام کشور باشه و همچنین حافظه گوشی چقدر هست، میتونه در بروز یا عدم بروز مشکلات مدکور تاثیر داشته باشه. به عنوان مثال شما فرمودید که گوشیتون 128 سفارش امارات هستش و مشکلات مذکور رو نداره ولی برای بنده که 64 سفارش تونس هست دقیقاً این مشکلات رو داره و با توجه به این نکته که من پک کاملا پلمپ رو از نمایندگی گرفتم، فکر نمیکنم که ضربه خوردن پیش از خرید رو بشه در این وضعیت قابل قبول دونست. ولیکن در مجموع ینده هم با نظر شما کاملا موافقم که این مدل با توجه به قیمتش و رقباش در بازار فعلی از ارزش خرید بالایی برخوردار هستش و همونطور که در کامنت قبلیم عنوان کردم خرید اون رو منطقی میدونم.

Samsung Galaxy A12 Samsung Galaxy A12

1399/11/16 سلام بر تمام دوستان؛
تجربه کار با این گوشی که 10 روز پیش 64 گیگ سفید با رم 4 رو به قیمت 4 ملیون و 650 هزار تومن خریدم رو میخوام بگم که شاید برای دوستانی که تمایل به خرید دارند مفید واقع بشه.
در مرحله اول باید خدمتتون عرض کنم که این گوشی یک مدل اقتصادی هستش و سطح توقعات خودتون رو هم میبایست با این سطح تنظیم بفرمایید. در خصوص طراخی بدنه میتونم بگم که ابتکار خوبی به خرج داده شده و طراحی 2 گانه ای که در پشت گوشی می بینید قابل قبوله و صفحه نمایش هم تا درصد خوبی از پنل جلویی رو شامل میشه ولی اولین نقطه ضعف اصلی این مدل در همین صفحه نمایش نمایان میشه و زمانیکه شما اون رو روی یک سطح صاف قرار می دهید تاچ قسمت بالای صفحه نمایش از کار میفته و شما نمی تونید از بالای صفحه نوتیفیکیشن ها رو باز کنید ولی همچنین قابلیتی در گوشی وجود داره که شما میتونید با فعال کردنش با کشیدن انگشت روی دکمه پاور از بالا به پایین که تشخیص اثر انگشت رو انجام میده قسمت نوتیفیکیشنها رو باز بفرمایید و اون رو مجددا با انجام فرایند عکس ببندید. مورد دوم در خصوص اندروید 10 و رابط کابری هستش که کارایی مورد قبولی دارند ولی در استفا از تب های زیاد و در موارد معدودی کندی و خنگی گوشی قابل لمس هستش. در مجموع از نظر من گوشی خوبیه و علیرغم معایب ارزش خرید رو داره.
موارد 1 تا 21 از مجموع 21 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا