مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Mahdi M
  • تاریخ عضویت : 1399/11/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/11/25 عرض سلام و وقت بخیر به تمامی دوستان.
بنده یک هفته ای هست که این گوشی رو خریدم. سرعت اینترنتش 4g هستش‌و من ندیدم که 4g پلاس بشه. از این گوشی کارای خیییلی سنگین کشیدم ولی اصلا داغ کردن و یا لگ زدن باهاش ندیدم. به نظرم از گوشی های شیائومی خیلی بهتره هم از نظر باتری و هم از نظر صفحه نمایش. به دوستانی که قصد خرید این گوشی رو دارند توصیه میکنم که اگه خواستند و بودجشون نرسید بدون دریغ گوشی a31 رو انتخاب کنن. گوشی a31 داداشم با m31 من فرق زیادی نداشت حتی چندتا خصوصیت داشت که این گوشی نداشت از جمله پوشه امن و فورجی پلاس که گوشی m31 نداشت. حسگر اثر انگشت واقعا عالیه و من تاحالا ندیدم که انگشتم رو تشخیص نده.از نظر انتن دهی عالیه و من هیچک مشکلی مثل قطع و وصل شدن صدا رو توش ندیدم. در کل از گوشی های شیائومی از هر نظر بهتره،چه از نظر بازی و چه از نظر باتری و صفحه نمایش.که این دو برا من خیلی مهم هستند. در کل گوشی های m31 و a31 میتونن بهترین انتخاب گوشی میان رده باشند.
عذر خواهی میکنم که سرتون رو درد اوردم. امیدوارم که نظر بنده حقیر به دردتون خورده باشه.موفق باشید و پیروز

Samsung Galaxy A12 Samsung Galaxy A12

1399/11/12 سلام داداش سعید احوالت خوبه سلامتی؟داداش سعید شما این گوشی رو داری ازش راضی هستی برا بازی هایی مثل کالاف دیوتی یا پابجی موبایل میشه با کیفیت متوسط روش حساب کرد؟

Samsung Galaxy A21s Samsung Galaxy A21s

1399/11/12 سلام دوستان وقتتون بخیر.
بچه ها میخوام از کسایی که گوشی a21s رو دارند لطف کنند و بگویند که چه معایبی داره و این گوشی بهتره یا a12.
پردازنده کدوم یکی از این دو گوشی قوی تر هستند از لحاظ بازی؟

Samsung Galaxy A21s Samsung Galaxy A21s

1399/11/11 سلام دوستان وقتتون بخیر.دوستان من این گوشی رو میخام بخرم به دلیل اینکه گوشی خودم به شدت هنگ میکنه.میخوام ببینم این گوشی توش هنگ کردن دیده میشه؟

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Xiaomi Redmi Note 9 Pro

1399/11/10 سلام بر تمامی دوستان عزیز تر از جان امید وارم هر جا که هستید خوب و سلامت باشید.
دوستان گل من بین گوشی های note9 pro و m31s و note 8 pro موندم و نمیدونم کدوم یکی از این گوشی هارو انتخاب کنم.من تو بازه قیمتی بین ۶ تا ۷ میلیون و پونصد یک گوشی میخام که از نظر باتری و صفحه نمایش و دوربین و گیم قوی باشه.
به نظرتون کدوم یکی از این گوشی ها انتخاب خوبیه با توجه به باتری و دوربین و صفحه نمایش و گیم؟اصلا اگه این سه تا گوشی خوب نیست از میان دو برند سامسونگ و شیائومی چه گوشی ای بخرم؟ و سوال دیگم از کسایی هستش که نوت ۹ پرو دارن.ایا این گوشی میتونه تو کارای سنگین ۲ روز برام کار بده؟ راستش من دانش اموز هستم و ۲۴ ساعت پای گوشیم و مشغول کلاس های انلاین هستم. و اینکه خیلی از موبایل فروشی ها میگن که شیائومی بعد از یک مدت افت سررعت پیدا میکنه این حرف حقیقت داره؟
در پایان لطفا راهنماییم کنید که note 9 pro یا m31s یا note 8 pro بخرم؟
عذر خواهی میکنم که سرتون رو در اوردم با ارزوی بهترین ها برای شما🌹🌹

Samsung Galaxy M31s Samsung Galaxy M31s

1399/11/9 سلام دوستان وقتتون بخیر و شادی باشه انشالله.
دوستان کسی گوشی m31s داره؟ اگه کسی این گوشی رو داره به من بگه که چه معایبی داره؟توی کدوم زمینه ها ضعیفه و اینکه پردازندش در چه حد توان داره و ایا داغ کردن زیاد در این گوشی دیده میشه؟ اصلا داغ میکنه؟ اگه کسی اطلاعی از قیمتای بازار داره لطفا بگه که قیمت این گوشی با رم ۶ گیگابایت چقدره؟ و اگه این گوشی خوب نیست تو رنج قیمت ۶ تا ۸ میلیون کدوم گوشی سامسونگ میتونه از لحاظ باتری و پردازنده و دوربین قوی باشه؟ لطفا حتما قیمت این گوشی رو بگید و کسی که این گوشی رو داره نظرش رو بده.خیلی ممنون و با آرزوی بهترین ها برای شما🌹🌹

Samsung Galaxy M31s Samsung Galaxy M31s

1399/11/7 ممنون داداش به خاطر جوابت.پس به نظرت همین گوشی رو انتخاب کنم؟

Samsung Galaxy M31s Samsung Galaxy M31s

1399/11/7 سلام دوستان وقتتون بخیر و شادی باشه انشالله.
دوستان من بین انتخاب نوت ۹ پر شیائومی و سامسونگ m31s گیر کردم و واقعا نمیدونم که کدوم رو انتخاب کنم.من برام کیفیت دوربین و باتری و همچنین سخت افزار قوی برام مهمه! دوستانی که این گوشی ها رو دارند خواهشمند هستم از شون که لطف کنند و بگن که کدوم این دو مدل بهتره و چرا؟ و اینکه پردازنده کدوم از این دو مدل قوی تره و اصلا تفاوت اگزینوس با اسنپدراگون چیه؟ لطف کنید و بگید این دو گوشی کدومشون قیمتشون کمتره.لطف کنید با دلیل توضیح بدید و اینکه بنده زیاد به دیتا گوشی اهمیت نمیدهم و برام سرعت اتصال به وایفای مهمه! خواهشمند هستم که بگید عیب های m31s چیه؟ و کدوم برای بازی بهترن؟ممنون از سایت خوبتون🌹🌹

Samsung Galaxy M31s Samsung Galaxy M31s

1399/11/6 سلام دوستان وقتتون بخیر. بچه ها من میخوام بین گوشی m31s و گوشی note9 pro یکی رو انتخاب کنم.کسی که گوشی رو داره با دلیل منو متوجه کنه و بگه که این گوشی ها کدومشون تو بازی های سنگین بهترن و چرا؟و اینکه دوستان اهل فن بگن که پردازنده های اسنپدراگون بهترن یا اگزینوس و چرا؟ زیاد کاری با اینترنت خود گوشی ندارم و برام سرعت خیلی مهمه! و در پایان بگید که امروز حدودا قیمت کدوم گوشی ها ارزون تره.ممنون از سایت خیلی خوبتون.لطفا کسی که این گوشی هارو داره جواب بده.
خیلی ممنون🌹🌹
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
ایسام