مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سینا م
  • تاریخ عضویت : 1399/1/29
  • تعداد نظرهای داده شده : 113

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 113 مورد

Huawei P30 Pro Huawei P30 Pro

1399/6/9 البته هنوز هم S10 plus حدود ده درصد گران‌تر است ولی من هم موافقم با شما که با این اختلاف قیمت اندک جای فکر دارد چون علاوه بر موردی که گفتید کیفیت صفحه سامسونگ نیز قطعا بهتر است و S10 plus سبک‌تر، کوچکتر و در نتیجه خوش دست تر است.

در ضمن لرزشگیر اپتیکال دوربین های سامسونگ بهتر و کاملتر است و کیفیت فیلمبرداری آن نیز بهتر است. (به نظر من این مورد مهمتر از زوم بهتر و بیشتر و برتری عکاسی در شب P30 pro میباشد چون این ها به صورت موردی استفاده می‌شود ولی فیلمبرداری مصرفی تر و مهم تر است. )

متاسفانه سامسونگ را در ایران گران می‌دهند چون من الان هم که در سایت gsmarena بررسی کردم در سطح جهانی قیمت S10 plus ارزان‌تر از P30 pro است و در واقع هنوز هم حدود سی درصد پول زور است و گران‌فروشی و اگر به قیمت جهانی می‌فروختند قطعا من هم سامسونگ را انتخاب میکردم.

Huawei P30 Pro Huawei P30 Pro

1399/6/8 دوست عزیز ممنون از اطلاعات دقیق و نقد حرفه ای شما

فقط تا جایی که من در gsmarena بررسی کردم Poco لرزشگیر اپتیکال ندارد و اگر منظورتان لرزشگیر دیجیتال است به طور کل لرزشگیر دیجیتال _که البته اغلب گوشی ها دارند _ چندان کارآمد نیست و واقعا این مورد که پرهزینه و مختص پرچمدار هاست بسیار برای فیلمبرداری در حرکت و عکاسی با زوم مهم است.

تا جایی که من دیدم Poco در بازار با قیمت حدود سیزده ملیون_نسخه 6gb رم و حافظه 128 _ موجود است که با توجه به اینکه از حافظه جانبی نیز پشتیبانی نمی‌کند مسئله مهمی است چون خیلی ها دیگر کامپیوتر و لپ تاپی هم ندارند که فایل ها را انتقال دهند و حافظه مجازی نیز با توجه به سرعت و هزینه اینترنت و هزینه خود آن برای ما چندان عملی و مقرون به صرفه نیست.

در مورد محافظ صفحه و کیفیت آن حق با شماست که البته بعید می‌دانم کسی از این گوشی ها بدون قاب و محافظ استفاده کند و به هر حال گوشی هر چه هم که باشد تا حد زیادی نسبت به ضربه شکننده و حساس است. خود من گوشی های قبلی سامسونگ که داشتم و گوریلا هم بودند بالاخره با ضربه میشکستند.

نکته این است که P30 pro واقعا جلوتر از زمان خود بوده است و الان نیز بسیار به قیمت رسیده و اصطلاحا اکازیون است( حدود شانزده ملیون که فکر کنم poco نیز با رم 8 و حافظه 256 خیلی ارزان‌تر از این نخواهد بود) وگرنه Poco در مقابل پرچمدار های امسال که حدودا دو برابر قیمت دارند شایسته لقب قاتل پرچمدار ها است و ارزش خرید بالایی دارد مخصوصا با وجود پشتیبانی از 5G که به احتمال زیاد در آینده نه چندان دور کاربرد خواهد داشت.

Huawei P30 Pro Huawei P30 Pro

1399/6/7 دوست عزیز

هر چند پردازنده Poco قوی تر است ولی پردازنده P30 pro نیز برای اجرای هرگونه بازی و برنامه ای کفایت می‌کند و کم و کاستی ندارد ضمن اینکه P30 pro یک گوشی پرچمدار است در حالی که Poco یک گوشی میان رده سطح بالاست که به هرحال در برخی موارد که تکنولوژی پیشرفته و پرهزینه و مختص گوشی های پرچمدار است به هیچوجه قابلیت رقابت با یک پرچمدار را ندارد

مورد اول ضدآب بودن گوشی است

مورد دوم لرزشگیر اپتیکال دوربین است که بدون آن فیلمبرداری در حرکت و عکاسی با زوم معنی و مفهومی ندارد و به نظر من خیلی مهم است.

البته سایر موارد دوربین مانند زوم پنج برابر اپتیکال P30 pro که حتی پرچمدار های امسال برندهای دیگر هم نمی‌توانند با آن رقابت کنند و قابلیت عکاسی فوق العاده در شب را هم باید در نظر گرفت

گوشی Poco وزنی حدود 220 گرم دارد که سنگین است و واقعا فکر نمی‌کنم چنین وزنی برای یک گوشی میان رده اصلا ضروری باشد البته فکر میکنم علت اصلی ملزومات تکنولوژی جدید 5G است.

قیمت جهانی P30 pro در موقع عرضه اولیه حدود 1000 دلار بوده که الان به 700 رسیده و این درحالی است که قیمت عرضه اولیه Poco که تازه به بازار اومده حدود 550 دلار است که این به صرفه بودن، ارزش خرید و به قیمت رسیدن P30 pro را نشان میدهد.

البته برتری های Poco مانند وجود تکنولوژی 5G و صفحه نمایش یکدست و با کیفیت بالاتر را هم باید در نظر گرفت.

من که دوربین و خوش دست بودن و سبکی برایم اهمیت بالایی دارد قطعا P30 pro را ترجیح می‌دهم ولی به هر حال اولویت ها و سلایق هر شخصی متفاوت و محترم است و اگر کسی پردازنده، صفحه بزرگتر و بهتر، تکنولوژی 5G برایش اولویت داشته باشد Poco را انتخاب خواهد کرد.

Huawei P30 Pro Huawei P30 Pro

1399/5/31 خوب باید ببینید اون کابل شارژ چند وات است چون 15،20،25،40 و.... دارد. بنظرم برای خود هوآوی را تهیه کنید40W بهتر اگر خیلی حساس هستید به این موضوع.

Huawei P30 Pro Huawei P30 Pro

1399/5/30 مگر کابل اورجینال فابریک داخل جعبه گوشی نبود موقعی که خریدید؟

البته تا حدودی به اپلیکیشن های فعال در پس زمینه و عدم استفاده از گزینه always on display و قرار دادن در حالت Power saving mode هم بستگی دارد ولی گزینه یا تنظیمات دیگری ندارد.

Huawei P30 Pro Huawei P30 Pro

1399/5/30 دوست عزیز من امتحان کردم و زمان گرفتم و نتیجه از صفر به شرح ذیل بود

35 دقیقه 70%
50 دقیقه 90%
70 دقیقه 100%

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/26 کاش میشد با این حلوا حلوا گفتن ها دهن شیرین شود😉😊

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/26 همینطور که من همیشه سامسونگ میخریدم ولی اول امسال که خواستم گوشی بخرم بررسی کردم دیدم اون موقع بیست درصد گرونتر از قیمت جهانی بود سامسونگ و هوآوی را حتی ارزونتر میدادن از قیمت جهانی و در نتیجه هوآوی گرفتم. ولی الان تقریبا یکقیمت شدن در اکثر مدل ها که من دیدم.

این را میگم که بدونی من میفهمم حرف شما را و موافق هم هستم باهاش ولی الان میبینم که این گوشی و مثلا nova 7 I هر دو دارن تقریبا به قیمت متوسط صحیح جهانی ارائه می‌شوند که با سند و مدرک هم از سایت gsmarena قابل اثبات است.

همه میدونیم که ریال بی ارزش شده و تحت فشار و ناراحت هستیم و قدرت خرید کاهش پیدا کرده ناسلامتی با همین حدود پول پارسال میشد گوشی پرچمدار خرید.

ولی این دلیل نمیشه به همدیگه بدبین باشیم و تهمت بزنیم و بپریم. این چیزی را حل نمی‌کند.

خوب الان گوشی های اکازیون بهتری که تقریبا در همین حد کار راه می‌اندازد و به قیمت رسیده تر و مناسب تر هم در بازار هست توی رنج پنج تومن و حتی چهار تومن

من معتقدم گوشی باید در حد بودجه، نیاز و مصرف ما باشد و لزومی نداره برای یک کالای مصرفی پول بیشتر بدهیم.

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/26 دوست عزیز شما باز هم بدون سند و مدرک فقط حرف خودت را تکرار میکنی.

باز خوبه بنده اقلا تجربه شخصی، موثق و مستدل خودم در مورد گوشی p30 pro را ذکر کردم که همین الان هم میتونی قیمت عرضه اولیه و فعلی را در اینترنت سرچ کنی و ببینی.

این روش و سیاست کلی فروش در سطح بین المللی است که قیمت ها بعد از گذشت زمان و ارائه گوشی جدید کاهش پیدا می‌کند و این در مورد کمپانی، پخش کننده ها و تکفروش ها و در کل سیستم توزیع و فروش صدق می‌کند. این را که دیگه همه میدونن و نمیشه بدیهیات را انکار کرد.

این به این معنی نیست که این قیمت واقعی است یا اون قیمت و این سیاست و روش کلی فروش است. من خودم صبر میکنم تا به اون قیمت اصطلاحا کف برسد و بعدا خرید میکنم ولی این سلیقه و نظر من است ولی خیلی ها دوست دارن و ترجیح میدهند گوشی به روز و حتی نوبرانه داشته باشند و نظر و سلیقه ایشان نیز محترم است ولی خوب باید بیشتر پول بدهند ولی دیگه خر و خرما که با هم نمیشه هم بروز باشه هم کف قیمت باشد.

من خودم هرچیزی بخوام بگیرم اول قیمت جهانی‌ را در اینترنت سرچ میکنم و البته اصرار ندارم ارزانترین جهان برای ما باشد به هر حال بله دوستان درست میگن ممکنه در هند یا امارات کالایی بنا بر سیاست فروش و شرایط اندکی ارزان‌تر باشد ولی در چند جای دیگر هم مساوی و چند جا هم بالاتر است ولی باید منطقی باشد و اگر ببینم کالایی از اکثر جاهای دیگه گران‌تر است تا جایی که بتونم و قادر باشم نمی‌خرم. همینطور که الان سالها است که پول خرید ماشین خارجی خوب را دارم ولی چون میبینم اقلا دو برابر امارات و بیشتر از تقریبا تمام کشورهای دنیا تو پاچمون میکنن نمی‌خرم و با ماشین هایی مثل ساندرو، ال نود، سراتو داخلی و.... سر میکنم که اقلا فقط بیست الی سی درصد گران‌تر است. الانم فکر ماشین چینی هستم چون اونم با قیمت جهانی یا حداکثر بیست درصد بیشتر در دسترس است.

من شما را درک میکنم و برای خودم هم این موضوع مهم و حساس است ولی در این مورد به نظرم شما دچار سوءتفاهم و حساسیت بی مورد شدید چون قیمت حدود 280 دلار در آمریکا، اروپا، انگلیس و... ( حالا تو هند کمی پایین‌تر است و امارات هم که تو اینترنت که من ندیدم پایین‌تر باشد) برای این گوشی در سطح جهانی مستدل و موثق است پس من علت اصرار و جبهه گیری بی مورد شما را نمی‌فهمم!

Huawei P30 Pro Huawei P30 Pro

1399/5/26 من الان رفتم چک کردم و از پلی استور هم دانلود و آپدیت کردم و مشکلی نبود

Huawei P30 Pro Huawei P30 Pro

1399/5/26 باید حتما از سیم شارژ خودش استفاده کنی که قابلیت شارژ سریع دارد.

من در مورد گوشی قبلیم همین اشتباه را کردم که اصلا اون سیم شارژ را از جعبه درنیاوردم و از سیم شارژ قبلی خودم استفاده می‌کردم. بعد سه سال فهمیدم گوشی سیم شارژ سریع داشته است😁

برای شارژ سریع، گوشی، شارژر و سیم شارژ باید هر سه مخصوص این کار باشند و اصطلاحا این قابلیت‌ را داشته باشند.

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/25 دوست عزیز جسارت نباشه ولی بد موقعی را برای این کمپین تحریم انتخاب کردید.

شما از دید خودت به موضوع نگاه میکنی و حق هم داری ولی پخش کننده و فروشنده ای که سرمایش مثل گلوله برف هر بار در این نوسانات آب میرود( طی سه سال گذشته ارزش ریال یک هشتم شده) هم ناراحت و متضرر است چون حتی اگر منصف باشد و با همون نرخ بین المللی بفروشد که باید هم بفروشد تا بیاد سرمایه را از بازار جمع کند و مجدد به ارز تبدیل کند و واردات انجام دهد نوسان باعث ضرر میشود و همه در یک کشتی نشستیم و مشکل از جای دیگر است.

ولی این موارد را هم بزاری کنار تحریم موقعی جواب میده که یک حجم جنس زیادی دست پخش کننده و مغازه دار اصطلاحا دپو شده باشد. همونطور که اول سال این وضع بود و تحریم هم لازم نبود چون خودشون مشتاق فروش بودن و به عنوان مثال من p30 pro خودم را به قیمتی خریدم که هیچ جای دنیا از اون ارزونتر پیدا نمیشد. نه الان که شش ماهه جنس درست و حسابی وارد نمیشه و این نوسانات ارز هم واردکننده را خسته و بی میل کرده و ترجیح میده سرمایش را اقلا به همون صورت دلار نگه داره تا بخواد باهاش کار کنه و ضرر بده.

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/24 دوست خوبم اقتصاد دستوری نیست😁 شما چرا؟

اگر بخوای M31 را شش ملیون بخری( بلفرض اینکه قیمت دلار ثابت بماند) باید دو ماه صبر کنی تا M31s کاملا در بازار موجود شود با قیمت حدود هفت ملیون و بعد که M31s در بازار جا بیفتد و به قیمت واقعیش که حدود شش ملیون است برسد اونوقت اگر M31 هنوز موجود باشد میتوانید حتی با قیمت پنج و نیم ملیون خرید فرمایید و اگر صبرتان یک چند ماهی هم بیشتر باشد انشاءالله به نزدیک عید که برسیم میشود پنج ملیون به قول دوستان خرید😉

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/24 نکته همین‌جاست که توی همون یکی دوماه ( البته با تاخیر ورود به ایران) که میفرمایید قیمت دلار جابجا شد و علت منطقی و مستدل تفاوت قیمت برعکس این دو گوشی در ایران هم همین است. ولی به هر حال به ما ربطی نداره و ما اونی را میخریم که در مجموع به نفعمان باشد.

بله درست میفرمایید بعد از گذشت زمان و معرفی گوشی های جدیدتر، گوشی قبلی کاهش قیمت پیدا می‌کند. در مورد قیمت هند هم خوب سیاست گذاری قیمتی در هر کشور هدف اندکی متفاوت است. اگر در gsmarena آمریکا، اروپا، انگلیس و... را نگاه کنید متوجه خواهید شد در برخی موارد این اختلاف به حدود ده درصد می‌رسد.

ضمنا سامسونگ امسال برای رقابت داره قیمت‌های را پایین میاره یعنی قیمت ارائه M31 از A51 پایین تر است و M31s باز هم پایین‌تر.
A51 = 312 USD
M31 = 280 USD
M31s = 260 USD

من هم موافقم که باید صبر کرد و گوشی که به قیمت رسید خرید. مثلا خود من p30 pro که قیمت ارائه اولیش نزدیک هزار دلار بود را اول امسال( یکسال بعد از ارائه) گرفتم با احتساب هدیش حدود پانصد و پنجاه دلار.

M31 هم بعد از اومدن M31s به قیمت می‌رسد و واقعا اون تغییرات جزئی که با افزایش وزن هم همراه بوده اونقدر مهم نیست. ولی بعضی ها هم دوست دارند گوشیشون به روز و حتی به اصطلاح نوبرانه باشد خوب هر کس سلیقه و نظری دارد و محترم است.

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/23 هنوز در حد مسافری و تعداد اندک هست ولی اون هم گرونه چون قیمتش 260 دلار است و کلا سامسونگ برای رقابت با هوآوی قیمت ها را امسال آورده پایین. اگر میخواید کمی صبر کنید چون قیمت درستش با این دلار باید حدود شش ملیون و خورده ای بشود

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/23 دوستانی که نظرشون روی این رنج قیمت A31, A31s, A51 هست و قیمت براشون بالاست من p30 lite Huawei را توصیه میکنم که پنج ملیون است و اندکی هم سبکتر، کوچکتر و خوش دست تر از گوشی های معمول بازار است( اگر این موضوع برایتان اهمیت و اولویت دارد) و به نسبت قیمت 213 دلاریش مناسب ارائه می‌شود و مشخصات فوق العاده ای هم دارد. البته اگر حتما میخواهید سامسونگ باشد مدل های در اون رده هم سامسونگ دارد و بهتر از من در جریان هستید و این فقط پیشنهاد است اگر نمیخواین بازم سر برند با من جبهه بگیرین😁

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/23 اگر به صفحه گوشی خود بنده که p30 pro هست سربزنید می‌بینید که دوستان چقدر به من لطف دارن و احترام میزارن چون به تجربه بهشون ثابت شده که سعی میکنم بدون تعصب و با دقت و تحقیق صحیح نظر بدهم

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/23 من نمیگم M31 بخرید ولی وقتی با جانبداری، تعصب و جبهه گیری میرید تحقیق و بررسی قیمت میکنید نتیجه این میشه که مطلب بدیهی و ساده ای مثل اینکه در اصل M31 همون A51 است که برای امسال بروزرسانی شده و ارتقا یافته و قیمت نیز به صرفه تر شده است را نمیبینید و بله حق با شماست M31 باید حدود ده درصد هم ارزان‌تر باشد بر مبنای قیمت دلاری ولی حدود پنج درصد گران‌تر است( اختلاف قیمت هم به خاطر واردات A51 با دلار ارزان‌تر است) و اونوقت ضرر میکنید.

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/23 دوست عزیز وقتی شما با تعصب و جبهه گیری میرید قیمت چک میکنید نتیجه میشه همین اشتباه که آخر سر هم ضرر و دودش به چشم خودتان می‌رود چون اون گوشی که بهش تعصب دارین پایین ترین قیمت ارائه شده در لیست را مدنظر قرار می‌دهید و اونی که بهش جبهه دارین بالاترین قیمت ارائه شده، در حالی که اگر این تعصب و جبهه گیری نباشد می‌بینید در کل A51 و M31 تقریبا تفاوت قیمتی دلاری زیادی ندارند البته بله A51 کمی گران‌تر است ولی در واقع M31 مدل تکامل یافته A51 است که برای امسال ارائه شده است و اتفاقا سامسونگ سعی کرده امسال قیمت را مقرون به صرفه تر نماید نسبت به پارسال.

اینجا هم اختلاف قیمتشون حدود سیصد هزار تومن است که با توجه به دوربین ارتقا یافته، باطری بزرگتر و جدیدتر بودن گوشی منطقی و معقول است. و علت اینکه بر عکس خارج M31 گران‌تر است( اون هم حدود سیصد هزار تومن و نه اون اعدادی که شما و دوستان فرمودین) منطقا به این علت است که A51 قدیمی تر است و با دلار ارزان‌تری وارد شده است.

جبهه گیری و قضاوت غلط در مورد بنده هم به شما کمکی نمی‌کند و اگر برید پست هایم را از اول بررسی کنید می‌بینید که در این مورد هم اشتباه کردید.

تبدیل دلار به ریال هم که دیگه با ماشین حساب میتوانید انجام دهید و تقصیر بنده نیست که عدد نهایی گزاف است و منم ناراحت و ناراضی هستم از پایین اومدن ارزش ریال و امیدوارم دلار ارزون شود ولی در اون مورد هم متاسفانه عقل و منطق و تجربه من میگه فعلا دلار اگر گرون نشود از این ارزونتر نمی‌شود.

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/23 دوست عزیز این که سایت تکنولایف معمولا قیمت اش از جاهای دیگه بهتره تقصیر من است؟ البته سایت کالا19، کالاتیک و برخی سایت های دیگر هم خوبن من هر دفعه همه سایت ها را بررسی میکنم و هر کدام بهتر قیمت بدن میخرم.

در مورد قیمت های خارجی هم به سایت gsmarena میتونید مراجعه کنید که قیمت سایت های مختلف را گزارش کرده است و نظر شخصی من نیست و تبدیل دلار به ریالم که ماشین حساب خدمتتون هست.

من نمیدونم این جبهه گیری با من از کجا میاد؟ هر جور راحتید

بقیه هم خودشون عقل و تشخیص دارن و میتونن بله پست های من را بخونن و ببینن قضاوت شما در مورد من صحیح است یا اشتباه

موفق باشید

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/23 با توجه به تجربه شما گوشی nova 7i که باطری 4200 و شارژر سریع 40w داره با وزن 183 گرم و پردازنده پیشرفته تر، بهتر و منطقی تر است از این لحاظ و البته با تجربه ای که خودم از p30 pro و Y7p دارم در هوآوی و البته قبلا همیشه سامسونگ داشتم باید بگم کیفیت هوآوی الان اگر از سامسونگ بهتر نباشد بدتر هم نیست البته هر کدام نکات قوت خاص خودشون را دارن و اون داستان سرویس های گوگل هم هست که بستگی به مصرف هر کسی دارد و البته گوشی های سال قبلش مثل nova 5t یا p30 pro و lite و.... این مشکل را هم ندارند.

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/23 دوست عزیز ممنون که تجربه شخصی خود را در میان گذاشتید.

به نظر من که حجم باطری گوشی خودم 4200 است و شارژر سریع 45W دارد هم می‌رسد که حجم باطری بیشتر باعث سنگینی گوشی می‌شود و من با همین حجم هم اگر خودم را بکشم اقلا یکروز دوام می‌آورد و وقتی شارژر سریع هست هم دیگر مشکلی نیست و هر وقت بخوام در حدود چهل دقیقه تقریبا کامل شارژ میشود و فکر می‌کنم این نقطه ضعف و اشتباه سامسونگ است که باطری بزرگ می‌گذارد و شارژ معمولی یا حداکثر 15 یا 25 وات در حالی که باطری متوسط با شارژر سریع بهتر و منطقی تر است.

Huawei P30 Pro Huawei P30 Pro

1399/5/23 دوستان عزیز اگر کسی این گوشی را میخواد تکنولایف فردا با قیمت شانزده ملیون تو فروش ویژه موجود میکنه.

من این گوشی را دارم و از همه لحاظ هم ازش راضیم ولی چون تعصب خاصی ندارم باید بگم که یکی از علت های اصلی که خریدمش این بود که اول سال با توجه به هدیش حدود سی درصد از هم رده سامسونگ خودش یعنی S10 plus ارزونتر بود ولی الان گویا این اختلاف به حدود ده درصد رسیده پس جای فکر و بررسی بیشتر داره چون هر کدوم نقاط قوت خاص خودشون را دارند و با توجه به سلیقه، اولویت و نظر خودتون دقیق بررسی و انتخاب فرمایید.

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/23 ضمنا تکنولایف فردا این گوشی را با قیمت شش ملیون هفتصد و شصت ارائه می‌دهد. البته M31s را بهترین قیمتی که من دیدم هفت ملیون و صد و پنجاه تومان است که البته دوربین و شارژرش کمی بهتر است ولی وزن بالای دویست گرم جای فکر و بررسی دارد و انتخاب بین این دو گزینه بستگی به خودتان دارد.

من که گوشیم 192 گرم است به نظرم دیگه حداکثر وزن مطلوب گوشی است و بیشتر از این کمی آزاردهنده خواهد بود و اگر کمی سبک‌تر هم بود بهتر بود ولی برای گوشی پرچمدار که من دارم این وزن متوسط و معقول است ولی برای میان رده انتخاب های سبک تر خیلی زیادی هست و وزن بالای دویست گرم یکجورایی حداکثری است.

من باشم nova 7i را هم بررسی میکنم با قیمت حدود شش ملیون و هفتصد.البته بستگی به نیاز و مصرف شما دارد چون اون داستان نداشتن برخی سرویس های گوگل هم باید درنظر بگیرید و دقیق بررسی فرمایید. به نظر من هم در قیمت مساوی سامسونگ بهتر است چون اول سال که من خرید کردم گوشی های هوآوی اقلا به نسبت هم رده های خودشون در سامسونگ بیست درصد ارزان‌تر در میومد و به صرفه بود خرید شون و مشکل گوگل هم نداشتن گوشی های پارسالش ولی الان این اختلاف به زیر ده درصد و در بعضی موارد برابر رسیده است

گوشی های شیائومی هم من اطلاعات و تجربه خاصی در موردشون ندارم. ولی تو همون لیست بهترین گوشی‌های میان رده بازار در سال 2020 در سایت gsmarena چند تاشون اومده.

امیدوارم بهتون ثابت شده باشه که من فقط سعی دارم دوستانه و صمیمانه اطلاعات و تجربیاتم را در اختیار دیگران بزارم و هیچ تعصب و اصراری هم ندارم و نفع شخصی هم ندارم

موفق باشید

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/23 M31s هم همین الان با قیمت نزدیک هفت ملیون موجود است در بازار و همونطور که دوستان فرمودن دوربین و شارژرش اندکی بهتر است و البته وزنش بالای 200 گرم است که اگر اذیتتون نمیکنه قطعا بهتر است چون تفاوت قیمت خاصی هم ندارند.

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/23 البته A51 هم گوشی خیلی خوبی است و جزو پرفروش‌ترین ها بوده در رده خودش سال قبل و M31 به نوعی مدل تکامل یافته اونه که برای امسال ارائه شده و هر دو نیز در سایت gsmarena به عنوان بهترین گزینه های خرید در رنج قیمتی متوسط از برند سامسونگ معرفی شده اند در سایت gsmarena.

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/23 دوست عزیز من در مورد A51 نظری ندادم ولی چون شما فرمودید رفتم در gsmarena بررسی کردم و مقایسه هر دو گوشی تقریبا در یکسطح و رده هستند فقط M31 جدیدتر است و باطری بزرگتری دارد و دوربینش هم بهتر است( رم،حافظه، پردازنده دقیقا یکی است و دوربین هم تقریبا برابر است مال یکی اصلیش بهتره و اون یکی اولترا واید بهتره البته در مجموع دوربین M31 بهتر است چون قابلیت ضبط فیلم 4K دارد و بهتر بودن دوربین اولترا واید A51 به اهمیت دوربین اصلی نیست ) قیمت هم اگر دقیق در سایت های مختلف بررسی بفرمایید می‌بینید اونقدر که شما فرمودین متفاوت نیست( اینکه ارزونترین قیمت ارائه شده برای یک گوشی را در مقابل گرانترین قیمت ارائه شده برای اون یکی بزارید صحیح نیست و شما در مورد قیمت ریالی هم همین کا را کردید) . قیمت ایران هم A51 شش و نیم ملیون است بهترین قیمت و M31 شش ملیون و هشتصد و شصت که این تفاوت اندک ( حدودا چهارصد هزار تومن) هم برای باطری بزرگتر، دوربین بهتر و جدیدتر بودن گوشی است که به نظرم کاملا منطقی و صحیح است.

ببخشید که جسارت کردم ولی تحقیق و بررسی اگر بخواد به نتیجه صحیح برسه باید به دور از تعصب، دقیق و مستدل باشد وگرنه خودتون ضرر میکنید.

بنده هم فروشنده نیستم و لیست گوشی های خودم و اطرافیانم را گفتم و از چند برند هم خرید کردم چون تعصب خاصی ندارم و هر بار با توجه به شرایط، نیاز، سلیقه، قیمت و بودجه مدنظرم خرید کردم.

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/20 دوست عزیز مبارکتان باشد.

البته هزینه رجیستری و حمل و... را هم محاسبه کن اگر به صرفه هست لطفا یکی هم برای من بگیر و سود منصفانه اش را هم باهام حساب کن. ممنونم

من فروشنده نیستم.

خودم بعد از عید Huawei P30 Pro گرفتم نه و نیم ملیون ، برای پدرم ماه قبل Samsung M11 گرفتم سه و نیم ملیون و برای مادرم اردیبهشت Huawei Y7p گرفتم دو و نیم ملیون، خانمم هم I phone X دارد و الانم در این قیمت برای یکی از دوستان دارم تحقیق و بررسی میکنم و تعصب خاصی هم ندارم و سعی میکنم در حد تجربه و دانش خودم بصورت مستدل و مستند نظر بدهم و با واقع بینی و عملگرایی در هر زمان بهترین تصمیم را بگیرم با کمک نظرات و تجربیات سایر دوستان و عقل و فهم خودم.

نظرات، اطلاعات و تجربیاتم را هم مطرح میکنم تا همانطور که من از دیگران بهره و سود بردم نظرات من هم شاید برای سایر دوستان مفید باشد ولی آنقدر که منفی می‌دهید دلم میشکنه🙄

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/20 ضمنا امروز دلار تا 21400 اومد و الان برگشته به کانال 22 هزار و بعید میدونم پایین بیاد ولی انشاءالله بیاد

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/20 دوست من، ارزیدن و نیرزیدن را باید در مقایسه با سایر مدل ها و برندها بر اساس قیمت دلاری مطرح کرد.

بالا و پایین ارزش ریال ما چه ربطی به موضوع دارد؟! دلار هم انشاءالله بیاد پایین ولی بعید میدونم چون دیروز و امروز تا 21400 اومد و دوباره برگشت روی کانال 22 هزار.

اگر دوستان نمی‌خوان منفی بدن اطلاع بدHuawei Nova 7i I هم در همین قیمت و رده موجود شده در بازار و گوشی ارزنده ای هست البته چون نوبرونه هست حدود پانصد هزار تومان از قیمت ارزی گران‌تر است( حدود 240 یورو میباشد) حالا خدمات گوگل ندارد دیگه داستان دیگری است که می‌دانم و بیخود گیر ومنفی ندین😁خودتان مشخصات و نقاط ضعف و قوت را مقایسه بفرمایید و هر طور صحیح و صلاح میدانید. بنده فقط اطلاع رسانی کردم.

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/20 دوست عزیز من معنی این کلمه“ نمیرزد“ را نمی‌فهمم. قیمت به دلار است و ارزیدن و نیرزیدن را باید با سایر برند ها و مدل ها مطرح کرد. قیمت دلار هم بعید میدونم از این پایین‌تر بیاد البته انشاءالله که بیاد ولی همیشه باید واقع بین، منطقی و عملگرا بود با آه و افسوس و حسرت چیزی تغییر نمیکند

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/19 دوستان عزیز سایت تکنولایف الان این گوشی را با قیمت حدود شش ملیون و نهصد موجود دارد. جهت اطلاع خدمتتون عرض کردم لطفا منفی ندید😂

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/19 منبع و سند این قیمتی که میفرمایید کجاست (برای رم 6 و حافظه 128) چون من قیمت در امارات را هم جستجو کردم جایی همچین قیمتی نبود برای تکفروشی!

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/18 چه فروشنده های اینجا و چه اون سایت ها از منابعی به قیمت عمده فروشی تهیه میکنن و به قیمت تکفروشی به ما میدن و اگر قیمت تکفروشی بهتر و پایین‌تری ممکن بود حتما اون سایت های فروش غول بین المللی مثل آمازون ارائه میدادن.

اگر ما اینجا بتونیم جنسی را به قیمت آمازون بخریم باید کلاهمان را بندازیم هوا.

دوست عزیز منم میفهمم که ارزش ریال پایین اومده و همه ناراحت و تحت فشار هستیم ولی بنده فقط واقعیت را با منطق، استدلال و استناد به منبع موثق و محاسبات ریاضی خدمتتان عرض کردم هر چند حقیقت تلخ و ناگوار است.

البته گویا این هفته قرار است تلاش هایی جهت پایین آوردن قیمت دلار صورت بگیره و اگر عجله ندارید کمی صبر کنید. انشاءالله اوضاع بهتر می‌شود.

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/18 عجیبه وقتی نظر منطقی و مستدل با ذکر منبع در مورد قیمت میدم دوستان منفی میدن!

خوب ریال ما بی ارزش شده و همه هم تحت فشار و ناراحتیم ولی بنده فقط واقعیت را بر اساس منبع موثق و محاسبه ریاضی خدمتتون عرض کردم.

بله واقعیت تلخ است ولی تقصیر من نیست که منفی می‌دهید!

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/18 دوست عزیز دلار 26000 تومنی کاذب بود و خودش هم معامله نمیشد تا چه برسد که بخوان باهاش کالایی بخرن یا بفروشن و 21000 هم فقط یکروز بود و دوباره رفت بالا.
حالا فعلا که دلار 24000 است و با این دلار قیمت این گوشی حدود همون هفت ملیون تومان است که می‌توانید از سایت های بزرگ و منصف مثل تکنولایف و کالاتیک هر وقت موجود کردن تهیه کنید. (هفته قبل که موجود شد). خودتون را اذیت نکنید اگر مصرف کننده هستید و سامسونگ می‌پسندید گوشی خوب و به صرفه ای است.

البته مثل اینکه قرار اینهفته یک کارهایی بکنن قیمت ارز بیاد پایین. اگر عجله ندارین کمی صبر کنید.

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/18 دوست عزیز اون قیمت ها که در آمازون و علی اکسپرس هست قیمت تکفروشی هست قطعا خود اون سایت ها هم سود میبرن و این قیمتی که شما میگید را بنده در جریان نیستم و نمی‌دانم منبعتان کجاست ولی آمازون و علی اکسپرس سایت های عظیم تکفروشی بین المللی هستند و بعید میدونم کسی بتونه قیمت تکفروشی بهتر از اون ها بده پس اگر با اون قیمت به دستمون برسد باید کلاهمان را بندازیم هوا و شکر کنیم

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/17 دوست عزیز اگر منظورتان دلار 26000 تومن است با اون قیمت نه کسی خریده و نه فروخته اگر قیمت دلاری را در سایت های خارجی مانند gsmarena بررسی کنید و در دلار حواله که الان حدود 24000 تومن است ضرب کنید می‌بینید که فروشگاه های آنلاین خوب و منصف مانند کالاتیک و تکنولایف و.... دارن تقریبا با قیمت درست میفروشن

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/17 دوست عزیز مرجع قیمت تان کجاست؟ چون من که در gsmarena بررسی کردم قیمت آمازون 312 دلار و علی اکسپرس 280 دلار است که با توجه به نرخ حواله دلار که حدود 24000 تومان است می‌شود همین حدود هفت ملیون که می‌توانید از سایت ها و فروشگاه های منصف مثل تکنولایف و کالاتیک بخرید مواقعی که موجود دارند.
بقیه هم که گرون میدن به قول معروف "مال بد(گران) بیخ ریش صاحبش"😁

Samsung Galaxy M31 Samsung Galaxy M31

1399/5/17 دوست عزیز مرجع قیمت ها کجاست؟ چون من که در سایت gsmarena بررسی کردم مثلا M31 در آمازون 312 دلار و در علی اکسپرس 280 دلار بود که با مبنای محاسبه دلار حواله 24000 تومن می‌شود حدود همین هفت ملیون که از سایت هایی که منصف هستند به همین حدود قیمت ها میشه خرید.
موارد 1 تا 40 از مجموع 113 مورد
ایسام