مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ARMIN A
  • تاریخ عضویت : 1398/3/1
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Samsung Galaxy J6+ Samsung Galaxy J6+

1398/3/29 سلام ..... داداش با این حرفت ((یه قسمتش)) موافقم این گوشی قبلا قیمتش زیر 2.200.000 بوده و و حتا 2.200.000 هم گرونه چون وقتی ایفون ایکس 5 و نیم میلیونی شده 20 میلیون تومن انتظار داری قیمت این گوشی بشینه منو نگا کنه؟؟؟خخ...همه ی گوشی هایی که وارد ایران میشن قیمتشون به دلار حساب میشه و وقتی دلار همین امروز شده 13000 تومن با ده هزار تومن اختلاف با دلار 3000 تومنی قیمت گوشی در ایران هم نجومی شده....تازه!!اصن دلار 13 تومن!؟!..قیمت این گوشی تو سایتای خارجی تقریبا 150 دلاره که به پول ما و دلار 13 تومنی میشه یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومن(1.950.000)...با هزینه ی رسیدن به کشور (هم هوایی هم زمینی) و پولی که برا فروشنده ها میشه سود و هزار و یک مسئله ، تازه به ما میرسه با این قیمت....خدا بمون صبر بده..الله اکبر..

Samsung Galaxy J6+ Samsung Galaxy J6+

1398/3/24 سلام عزیز من شما باز دوباره نظر منفی دادی؟؟؟خود سامسونگ گفته این یه میان رده ی خوب با سخت افزار نسبتا قوی است...

Samsung Galaxy J6+ Samsung Galaxy J6+

1398/3/19 سلام به همه دوستان (خوش نظر) و با شعور...نمیدونم براچی بعضی از افراد مخصوصأ ((هوشنگ ف)) فقط بلدن ایراد بگیرن و سوزن شون روی ((این گوشی اشغاله و چیپستش فلانه و ...)) گیر کرده و هی میخوان اونایی که این گوشی رو دوس دارن بخرن رو گمراه کنن...اقای هوشنگ ف و امثال اقای هوشنگ ف که میخواین نظر مردم رو درباره ی این گوشی منفی کنین نه فقط من بلکه خیلی های دیگه (((میدونن)) که شما ها این گوشی رو ((ندارید)) و فقط اونایی که حرفتون رو تصدیق میکنن مثل خودتون هستن...ضمنأ اقای ((ارشیا ع)) که روی چشم من جا دارن درست میگن که از هر دو تا نظر هزار تاش مال هوشنگ ف هستش.. الان هم ازتون میخوام که برید و در مورد گوشی هایی که واقعا پایین رده هستن و قیمتشون نسبت به پایین رده بودنشون بالاست نظر منفی بدید چون هر گوشی ای برای یه کاری ساخته شده و بعضی ها توان مالیش رو ندارن و میرن پایین رده میخرن و چون نتونستن اینو بخرن هر چی از دهنشون در میاد بار این گوشی میکنن ... واقعا متأسفم که بعضی ها اینطوری اند...ممنون از سایر دوستان ...

Samsung Galaxy J6+ Samsung Galaxy J6+

1398/3/2 سلام به همه دوستان ممنون از پاسخاتون....میخواستم بگم که اخه مگه میشه سامسونگ گوشی ای رو بزنه که سخت افزارش ضعیف باشه یا اگرم ضعیف باشه حتما یه دلیلی داشته و صلاح بوده اخه شرکت ساسونگ به این بزرگی که نمیاد اسم و برند خودشو خراب کنه و گوشی بدی به سخت افزار ضعیف بزنه پس حتما یه دلیلی داره خواهشمنم زود قضاوت نکنید...ممنون.

Samsung Galaxy J6+ Samsung Galaxy J6+

1398/3/1 سلام دوستان من خیلی از این گوشی خوشم اومده و انقد در موردش تحقیق کردم چشام در اومد می خواستم ببینم اونایی که این گوشیو دارن ( اونایی که فقط بلدن ایراد گوشی های بگیرن نه ها) بگن که این گوشی برای تلگرام و واتساپ و بازیهایی مثل pubg و.... فیلم دیدن و اینجور کارا بدرد من میخوره یا نه. من که آخرش کار خودمو میکنم و میخرمش چون واقعا چشمو گرفته و من ورزشکار هستم و 4 تا ساز میزنم و دستام از دستا بابام بزرگتره برا همین این گوشیو انتخاب کردم و بیشتر از2600000 تا 2700000 پول نمیدم. فقط میخوام خیالم راحت شه.....ممنون.
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
ایسام