مشخصات کاربر
 - نام کاربر : سید ش
- تاریخ عضویت : 1396/9/15
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
- معرفی Sony Xperia 10 VI – یک گوشی 164 گرمی با SD 6 Gen 1 و صفحهنمایش 21:9
- معرفی Sony Xperia 1 VI با زوم 7.1 برابری دوربین تلهفتو و صفحهنمایش با نرخ رفرش متغیر
- معرفی vivo X100 Ultra با SD 8 Gen 3، دوربین 200 مگاپیکسلی پریسکوپی و دوربین اصلی 1 اینچی
- معرفی GPT-4o دستاورد هوش مصنوعی جدید OpenAI با تواناییهای متنی، صوتی و تصویری
- معرفی vivo X100s و vivo X100s Pro – پرچمدارهایی با +Dimensity 9300 و مجموعه دوربین قدرتمند
- منابع خبری: برنامه Arm برای ارائه تراشههای هوش مصنوعی در سال 2025 میلادی
- معرفی Realme GT Neo6 – میانردهای پیشرفته با SD 8s Gen 3، باتری 5,500mAh و 1 ترابایت حافظه داخلی
Sony Xperia XA Ultra
سه آذر از بازار موبایل ایران طبقه دوم فروشگاه سامتل (همان مرکز خدمات سامتل) یک xa1 u خریدم یک و نیم ، قبل خرید بهم گفتند گارانتی تعویض داره تا یک هفته و کلی وعده شیرین قبل خرید و یکسال گارنتی معمولی ، اما به محض اینکه کارت کشیدم پول رو دادم فروشنده ها زدن زیر حرفشون و گفتند ما نبودیم .
خلاصه بعد 3 روز مشکلات گوشی شروع شد اول آنتنش بعد هم وای.فای و دوربینش مشکل داشت ، رفتم هرچی بهشون گفتم قبل خرید بهم گفتین تعویض داره هرچی هم اصرار کردم دوربین هاتونو چک کنید چون میدونستند حق با منه گوش نکردن و زدند زیر حرفشون آخر هم مدیر فروشگاه اومد داد زد سرم که همینی که هست برو هرکار میخوای بکن بعد هم گفت حراست بیاد ...... دیدم قبل من یه پدر پسر هم برای htc دقیقا همین مشکل رو داشتند (مشکل آنتن نه ، مشکل با حرفای درهم پرسنل) و جالب اینه که خود حراست هم میگفت کلی ازین داستانا هست اینجا ....
بخاطر قوانین سایت خیلی از اتفاقات و چیزهای دیگرو نمیتوم بگم فقط در این حد بگم اینا نون حلال نمیخورن ، من دانشجو ام شهریه ام رو قسط بندی کردم که یه گوشی خوب بخرم این بلا رو سر من در آوردن .....