مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Im T
  • تاریخ عضویت : 1396/6/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Nokia 8 Sirocco Nokia 8 Sirocco

1396/12/13 سلام خدمت دوستان طرفدار برند کهنه کار نوکیا. در نظراتی که گذاشته بودید، اخبار ضد و نقیض پیرامون گوشی های پرچم دار نوکیا می‌زنند که جا داره یه مطلبیو بگم.
اصولاً یه همچین برندی با این سابقه در تولید گوشی های همراه هرگز نمیاد با پشت سر گذاشتن بحران های مالی و کم شدن محبوبیت در این چند سال اخیر حضور دوباره خودشو کم رنگ نشون بده و کام بک ضعیفیی داشته باشه. گوشی موبایل نوکیا 8 از نظر پردازشی و سرعت شبکه بی سیم با اینکه از لحاظ میزان دریافت وانتقال داده باند cat9 450mbps می‌باشد اما از لحاظ سرعت باز کردن پیوندها و تب ها در بروزر و شبکه هایش اجتماعی به هیچ وجه کند تر از گوشی هایر دارای باند cat16 1024mbps نیست و حتی سریع تر نیز عمل میکنه و این به خاطر پوسته اندروید خام با user interface ساده هست که در multi processing تاثیر زیادی داره.
به هر حال مدل sirocco مطمئناً​ با باند cat12 و رم 6 انتخاب بهتری برای کسانی هست که مشکل پسندن و به این برند علاقه دارن. ممنون

Nokia 8 Nokia 8

1396/6/5 با سلام به همه طرفداران این فنلاندی خوش نام. در این جا یک مطلب بگم، اینکه دوستانی که نسبت به یک برند تعصب دارند خواهشاً در صفحه نظرات گوشی های برند های دیگر اینقدر عجولانه نظر نفرستند و مدام پی تخریب محصولات برند ها نباشند. و اینکه پرچم دار نوکیا با وجود سال ها دوری از دنیای اسمارت فون ها بالأخره به بازار اومد. با توجه به مشخصات این مدل نباید انتظار پایین تری هم از نوکیا در مقایسه با رقیباش داشت. طراحی این گوشی خیلی جدید به نظر نمی‌رسد و مثل مدل های 6و5 می‌باشد(در قاب جلو) ولی در قاب عقب اضافه شدن دو دوربین جذابیت این موبایل رو در زمینه عکاسی بیشتر کرده به خصوص دارا بودن لنز های (کارل زایس) که نیازی به معرفی نداره، و از این گذشته قابلیت جدیدی که به این دوربین اضافه شده عکاسی همزمان با دو دوربین سلفی و اصلی هست که مشابهش در برند های دیگه وجود نداشته. و از حق نگذریم نوکیا ۱۳ سال پیشرو در داشتن سهم بازار جهانی بوده، در حالیکه برندی مثل سامسونگ ۵ سال هم نیست که این مسئولیت رو از نوکیا اخذ کرده.
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام