مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Mohammad H
  • تاریخ عضویت : 1393/6/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 64

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 64 مورد

Samsung Galaxy S21 FE 5G Samsung Galaxy S21 FE 5G

1402/1/3 سلام دوستان. سوال داشتم در مورد شارژر. من با این گوشی همون اول شارژر از مغازه دار گرفتم اما به یه ماه نکشید سوخت در صورتی که می‌گفت اصلی هست. شارژر اورجینال از کجا میخرید؟ خیلی سرچ کردم اما همشون شبیه هم هستند و میترسم دوباره فیک باشه.

Samsung Galaxy Watch5 Samsung Galaxy Watch5

1401/12/4 من گلکسی واچ ۴ کلاسیک ۴۰ میلیمتری داشتم. الانم گلکسی واچ ۵ ۴۰ میلیمتری دارم. باید بگم باتری ۴ کلاسیک خیلی خوب نبود و نهایتا ۱۸ ساعت یا کمی بیشتر نگه میداشت. باتری واچ ۵ یکمی بهتره اما فرق زیادی نداره. از اونور اپل واچ جدید راحت ۱ روز و نیم نگه میداره و تو حالت استندبای هم مثل سامسونگ سریع خالی نمیشه. پیشنهاد من اینه اگه میتونی صفحه ۴۴ بگیر چون باتری داخلش بزرگتره و احتمالا کمی بهتر عمل کنه ولی در کل میتونم بگم هر دوتا ساعت تو زمینه باتری ضعیف هستند.

Apple iPhone SE 2022 Apple iPhone SE 2022

1401/1/3 قیمت این آی‌فون رو یه جوری انتخاب کردن که کسایی که می‌خوان بخرن و پولشو دارن یکم فکر کنن ببینن یکم پول بیشتری بذارن روش میتونن یه مدل خیلی بهتر آیفون بردارن، مثلاً آیفون۱۲ یا ۱۳ مینی، در واقع این گوشی به نظرم بیشتر برای اینه کاربران ترغیب بشن مدلهای بالاتر بخرن وگرنه تو ۲۰۲۲ این گوشی با این امکانات رو وقتی با نمونه اندرویدی مقایسه می‌کنی اصلا ارزش خرید نداره مگه اینکه حتما آی او اس بخوای و پول بیشتر نداشته باشی بدی پای گوشی.

Apple iPhone SE 2022 Apple iPhone SE 2022

1401/1/3 خودم از طرفداران اپل هستم اما این گوشی با قیمت ۴۳۰ دلار که تو ایران ۱۵ تا ۱۶ میلیون قیمت داشته باشه ارزش خرید نداره. بعید بود از اپل همچین حرکتی. حالا اس ای ۲۰۲۰ رو بعد از چهار سال نسبت به اولین اس ای داد و تغییرات زیادی داشت با اینکه باتریش بزرگترین نقطه ضعفش بود. اما این گوشی نسبت به مدل ۲۰۲۰ نکته مثبت زیادی نداره. ای ۱۵ هم تو این گوشی کمک زیادی نمیکنه چون باتریش افتضاحه و با اون صفحه نمایش کوچیک ۶۰ هرتزی که فول اچ دی هم نیست نمیشه توش بازی کرد. به نظرم فقط به درد کسی میخوره که میخواد هر جور شده آی او اس داشته باشه...

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1400/7/15 من این گوشی رو بالای یک ساله دارم، خواستم از تجربه خودم بگم بلکه مفید واقع بشه. اول از همه بگم من واقعا طرفدار اپل هستم و خیلی هم با سیستم عاملش حال میکنم پس بدون مشکل دارم استفاده میکنم ازش و حتی اشتراک آیکلود رو هم تهیه کردم و از تمام قابلیت‌هاش استفاده میکنم.
در مورد این گوشی هم از نظر خوش دستی، کیفیت ساخت، سرعت و کیفیت دوربین میتونم بگم واقعا راضی کننده‌ست و از نظر من تو این رنج قیمت نمیشه ایراد بهش گرفت. از نظر طراحی هم نوستالوژیکه و کسایی که از گوشی‌های قدیمی‌تر اپل استفاده میکردن و دوست داشتن قطعا از این هم راضی خواهند بود. تنها ایراد این گوشی باطری ضعیفش هست که در بهترین حالت میتونه تقریبا ۴ ساعت به شما تو استفاده مداوم شارژ بده، همچنین تو حالت استفاده معمولی به طور متوسط ۹ ساعت روزانه به شما شارژ میده، من خودم تقریبا روزی دوبار میزنم به شارژ که البته باید عنوان کنم که خیلی سریع شارژ میشه. درصد سلامت باتری من بعد از حدود یک سال و نیم استفاده روی ۹۳ درصد هست.
اگه با باتری ضعیفش و طراحی قدیمیش میتونید کنار بیاید حتما اینو تهیه کنید وگرنه کاری که خودم به فکرش هستم خریدن آیفون ۱۳ مینی هست که واقعا باتری قابل قبولی داره. درسته گرونتره اما ارزش سرمایه‌گذاری بیشتر رو داره.

Samsung Galaxy A71 Samsung Galaxy A71

1399/10/1 حرف شما درسته. منم فکر میکنم نرم افزاری باشه. من ریست کردم گوشی رو و این سری فقط یه سری برنامه محدود نصب میکنم اول ببینم کدوم برنامه باعث این مشکل میشده. در مورد سوال شما من بعد از ریست کردن دوربینش رو تو حالت اولتراواید امتحان کردم صدا نمیده. قبل از ریست رو نمی‌دونم ولی الان چنین مشکلی مشاهده نکردم.

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/9/30 من ۶ ماهه این گوشی رو دارم و استفاده میدم. از همه چیزش راضی هستم غیر از باتریش که زود تموم میشه، البته من قبل از خرید میدونستم باتریش خیلی چنگی به دل نمیزنه. اما اینم بگم که من با شارژر ۱۲ واتی آی‌پدم شارژش می‌کنم و زیر یه ساعت شارژش پر میشه. الان ظرفیت باتریش شده ۹۷ درصد که فکر کنم طبیعی باشه برای این گوشی.

Samsung Galaxy A71 Samsung Galaxy A71

1399/9/29 سلام دوستان. من این گوشی رو چندین ماهه دارم، همه چیزش خوب بوده و مشکلی نداشته ولی اخیرا، یعنی از همین دو هفته پیش گهگاه روی صفحه نمایش سمت چپ بالا، یه پیکسل شروع میکنه به نورانی شدن، وقتی هم این شکلی میشه و دستمو میبرم سمتش صفحه گوشی خاموش میشه و وقتی دستمو دور میکنم صفحه دوباره روشن میشه، مثل حالتی که داری با تلفن حرف می‌زنی و سنسور مجاورت فعال شده. اول فکر کردم سخت افزاریه ولی وقتی گوشی رو ریستارت میکنم مشکل برای یه مدت حل میشه اما دوباره برمیگرده. میتونه به خاطر این آپدیت اخیر باشه؟ من خیلی از گوشی خوب مواظبت میکنم و ضربه هم نخورده. فکر میکنم مشکل نرم افزاری باشه چون با ریستارت میره تا یه مدت. کسی به این مشکل برخورده؟

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/6/9 اگه برای گیم میخوای خب دور آیفون رو خط بکش چون هم صفحه ش مناسب گیم نیست هم باطریش برای گیم ضعیفه. از بین اون دوتا هم اس ۱۰ رو به خاطر پشتیبانی گوگل بردار چون برای گیم به گوگل نیاز داری کم و بیش. برنامه های ایرانی هم نسخه وب بهترین انتخابه و اگه هم بخوای پول بدی سیب اپ و اینجور فروشگاه ها ولی به نظرم دردسر دارن.

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1399/3/28 خیلی هم خوب. بعد برای فعال کردن 2factor اپل ایدی که شماره میخواد اگه از این فیک نامبرای آنلاین استفاده کنم خوبه یا اصلا این کار رو نکنم؟!

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1399/3/26 مرسی از پاسخت. منم فکر میکنم با سیستم اپل مشکلی نداشته باشم. چون اهنگ رو من اسپاتیفای گوش میدم اکثرا اونم گمونم باشه تو اپ استور. دانلود فیلم و اینا هم ندارم و اگه هم بخوام ببینم ایپد میگیرم. بیشتر تجربه روون و ساپورت خوب مد نظرم هست. فقط فیلما و عکسهای شخصی خودم رو بخوام انتقال بدم باید با ایتونزحتما این کار رو بکنم؟ و یه سوال دیگه هم اینکه آیکلود فضای مجانیش چقدر در اختیارت قرار میده؟ و در نهایت این داکیومنتز میتونه کتابهای الکترونیک رو هم بازکنه؟ من کتاب های الکترونیک دارم حقیقتش پی دی اف و ایپاب و اینها.

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/3/26 کسانی که این گوشی رو دارن بگن که از باطریش راضین یا نه؟! تو استفاده معمولی (بدون بازی) و با فیلم دیدن و ... چقدر دووم میاره؟ بعدش نمیشه روش برنامه های ایرانی نصب کرد؟؟ دردسراش چقدره؟ ممنون میشم کمک کنید.

Samsung Galaxy Note10+ Samsung Galaxy Note10+

1399/3/26 ممنونم بابت نظرت. از نظر باتری چی؟ نوت باتری رو خوب نگه میداره؟ بعد به نطرت ساپورت نوت تا چتد ساله؟ اندروید ۱۱ براش میاد؟ من خودم کسیم که یادداشت برداری انجام میدم. حقیقتش اپل رو دوست دارم اما به خاطر تحریمای سرسختش و اینکه شنیدم نصب برنامه های ایرانی توش دردسر داره و ‌.. دلسرد شدم یکمی.

Samsung Galaxy Note10+ Samsung Galaxy Note10+

1399/3/25 بین این گوشی و آیفون ۱۱ بدون تعصب و با ذکر دلیل کودوم رو پیشنهاد می کنید؟

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1399/3/25 دوستان من دو دلم بین دو تا انتخاب مهم. یکیش گلکسی نوت ۱۰ عادی (نه پلاس) که حدود ۱۵ ت قیمتشه و یکی هم این گوشی. من خیلی از شرکت اپل خوشم میاد حقیقتش قصد داشتم وارد اکوسیستم اپل هم بشم اما بحث تحریما مخصوصا تحریم برنامه های ایرانی که پیش اومد من دلسرد شدم و یه جورایی وارد اکوسیستم سامسونگ شدم. هم ساعتشو خریدم هم گلکسی بادز. اندروید هم بد نیست ولی من آی او اس رو به خاطر مچ سخت افزار و نرم افزار ترجیح میدم. اینم بگم برنامه های ایرانی کم ندارم مثل اسنپ، برنامه های بانکی و بورسی و نقشه ایرانی. یکی که مدت زیادی تو محیط آی و اس بوده بی تعصب در مورد این ساپورت نکردن و اینکه ایا باید پول اضافه بدیم برای استفاده از اپ های ایرانی توضیح بده من انتخاب درست بکنم. در ضمن اگه اینو بردارم باید ساعت و گلکسی بادز رو بفروشم و ساعت اپل بخرم. ممنونم از وقتی که میزارید.

Samsung Galaxy A70 Samsung Galaxy A70

1399/2/27 مال من زیر یه ساعت ۱۰۰ درصد میشه.

Samsung Galaxy A70 Samsung Galaxy A70

1399/2/26 خب شما برو همون هواوی یا شیائومی بخر. برو زیر پیج اون گوشیا کلی نظر بنویس و تعریف کن. چه کاریه وقتت رو تلف کردی اومدی کلی اینجا نظر دادی که همه ش هم منفی خورده و همه هم باهات مخالفت میکنن چون هیچ کودوم از ماهایی که این گوشی رو داریم استفاده میکنیم به این مشکلاتی که شما میگی برنخوردیم و از گوشی هم کاملا راضی هستیم. چه کاریه اصرار داری این شیشه نیست چه میدونم گرونه و این حرفا. همون شیائومی یا هواوی به درد شما میخوره. :)

Samsung Galaxy A70 Samsung Galaxy A70

1399/2/25 اصلا چنین چیزی وجود نداره. سامسونگ داخل کره جنوبی هم تولید داره و داخل چین و هند و ویتنام هم تولید داره و هر سه نوعش هم وجود داره. کیفیت ساختشون هم تفاوت چندانی نداره فقط چون مردم به اسم چین حساسن ترجیح میدن گوشی ساخت ویتنام بگیرن.
در ضمن کیفیت ساخت بدنه این گوشی ترکیبی از گلاس و پلاستیکه که بهش میگن گلاستیک. کیفیت خوبی با توجه به قیمتش داره و اصلا هم بی کیفیت نیست.

Samsung Galaxy A70 Samsung Galaxy A70

1399/2/23 اون برای آپدیت اول بود که توی ماه مارس عرضه کرد سامسونگ. مشکل اصلی مربوط به قسمت شارژ گوشی میشد که یه سری از گوشیا کلا خاموش میشدن و روشن نمیشدن دیگه. اما الان اون مشکل رفع شده و فعلاً‌ توش هیچ باگی نمیبینم. با برنامه Odin راحت میشه دانگرید کرد درصورتیکه گوشی بریک نشده باشه و هنوز روشن بشه.

Samsung Galaxy A70 Samsung Galaxy A70

1399/2/23 من آپدیت کردم و مشکی نمیبینم توش. شارژ سریعش هم کند نشده و گوشی زود شارژ میشه. فعلا که راضی راضیم. ولی کاش سامسونگ حالا که دو ماه کاربرا معطل شدن و یه سری از گوشی‌ها هم مشکل پیدا کردن رابط کاربری OneUI 2.1 رو همراه با این آپدیت براش عرضه می‌کرد.

Samsung Galaxy A70 Samsung Galaxy A70

1399/2/23 در حد خودش خوبه دوربینش اما توی شب و نور کم شاید ناامیدت کنه. دوربینش از گوشی A50 بهتره اما اینکه از A51 بهتر باشه رو نمیدونم. اگه پولت میرسه A71 بردار ولی اگه فقط ملاکت دوربینه خب A51 رو هم درنظر بگیر. شاید یه نگاهی هم به همرده‌های هواوی بندازی بد نباشه اما من پیشنهادم با توجه به برند و پشتیبانی و تجربه‌ای که دارم انتخاب از برند سامسونگه.

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/2/23 کانال Unbox Therapy تو یوتوب یه مقایسه بین این آیفون و میان رده های A51 و A71 سامسونگ انجام داده که مقایسه با انصاف و جالبیه. پیشنهاد میکنم ببینید.

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/2/23 تا حدودی درسته حرفت اما باتری و صفحه نمایش اشکالات بزرگی حساب میشن. از نظر دوربین و پردازنده کاملاً درسته و آیفون برنده میشه اما باتری ضعیفی که اپل توش گذاشته نمیتونه از این پردازنده قوی حمایت کنه و با استفاده کمی سنگین به سرعت خالی میشه باتریش. تو ایران بحث قیمت هم بهش اضافه میشه. شاید اگه قیمتش زیر کمی زیر ۷ تومن بود میشد درنظرش گرفت اما تو این رنج قیمت خب نمیشه اصلا درنظر گرفتش.

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/2/22 من وقتی این گوشی عرضه شد درنظر داشتم بخرمش اما الان با توجه به این قیمت و اشکالاتی که ازش گرفته شده از جمله خالی شدن سریع باتری به نظرم ارزش خرید نداره. تو قیمت ۷ میلیون تومن شاید بشه درنظرش گرفت ولی حتی تو اون قیمت و با وجود گوشیهایی مث A71 سامسونگ خیلی سخت میشه گفت برتری داره. تو آمریکا چون همه امکاناتش مث iMessage قابل استفاده هست میشه خریدش رو توجیه کرد اما تو ایران با توجه به تحریما و قیمت بسیار بالا به نظرم خریدش توجیه پذیر نست.

Samsung Galaxy A70 Samsung Galaxy A70

1399/2/22 من که زدم و داره نصب میشه :) البته تو سایتهای خارجی دیدم که کاربرا گفتن سرعت شارژ شدن گوشی یکمی میاد پایین حالا نمیدونم برطرف شده یا نه ولی چون گوشی بریک نمیشه میتونی آپدیت کنی و اگه خوشت نیومد دوباره به اندروید ۹ دانگرید کنی با ادین.

Samsung Galaxy A70 Samsung Galaxy A70

1399/2/22 بله برای من هم اومد و داره الان نصب میکنه.

Samsung Galaxy A70 Samsung Galaxy A70

1399/2/22 دوستان آپدیت جدید اندروید ۱۰ برای گوشی A70 و برای ایران اومد الان. :) حجم آپدیت حدود ۲ گیگه.

Samsung Galaxy A70 Samsung Galaxy A70

1399/2/22 عزیز من. من خودم ۶ ماه گوشی A50 داشتم و میزان مصرف باتریش دستمه. بعد آپدیت اندروید ۱۰ هم که توی ماه آوریل براش اومد یه هفته دستم بود و مصرف باتریش فرقی نکرد. شما توی سایت جی اس ام ارنا دوتا گوشی A50 و A51 رو مقایسه ش رو ببین از نظر تراشه و باتری هیچ فرقی نمیکنن و A51 تنها برتریش نسبت به A50 دوربین و طراحی جالبترشه. پس مقایسه دوتا گوشی A70 و A50 از نظر باتری فرقی با مقایسه A70 و A51 نداره. همونطور که گفتم تراشه کوالکام توی مصرف باتری و عملکرد نسبت به تراشه اگزینوس برتری داره و دلیل قیمت بالاترش هم همینه. این حرف من نیست و حرف اوناییه که دوتا تراشه رو مقایسه کردن تو عمل.
از نظر صفحه نمایش هم با اینکه گوشی A70 به میزان خیلی کم صفحه ش بزرگتره اما رزولوشنش با گوشی A51‌ برابره. پس در عمل نباید خیلی مصرفش بالاتر بره و اینم در نظر بگیر که ظرفیت باتری A70 ۵۰۰ میلی آمپر از ظرفیت باتری A51 بیشتره که مقدار کمی نیست.
در ضمن این رو هم در نظر بگیرید که شارژ سریع گوشی A70 برابر ۲۵ واته در صورتی که شارژ سریع گوشی A51 برابر ۱۵ واته و A70 خیلی سریعتر از A51 شارژ میشه.
این یعنی اینکه از نظر باتری گوشی A70 از هر نظر نسبت به A51 برتری داره.
اینکه شما A51 داری و اصرار داری که باتریش در حد A70 دلیل بر این نمیشه اونایی که میخوان پولشونو بزارن و گوشی خوب بخرن رو گمراه کنی. قیمت بالاتر A51 نسبت به A50 تنها به دلیل دوربین و طراحی جدیدش هست. از نظر من اگه کسی پول گوشی A71 رو نتونه بده بهترین گزینه گوشی A70 نه گوشی A51.

Samsung Galaxy A70 Samsung Galaxy A70

1399/2/22 باتری ای ۷۰، ۴۵۰۰ میلی آمپره ولی باتری ای ۵۱، ۴۰۰۰ میلی آمپره. بزرگی صفحه ای ۷۰ نسبت به ای ۵۱ خیلی ناچیزه. تراشه ای ۷۰ اسنپ دراگون هست اما تراشه ای ۵۱، اکسینوز هست. تراشه های اسنپ دراگون علاوه بر اینکه عملکرد بهتری دارن میزان مصرف باتریشون هم کمتره. در کل از نظر باتری ای ۷۰ یه سر و گردن از ای ۵۱ بهتره. ای ۵۱ همون ای ۵۰ با طراحی متفاوت و دوربین بهتر.

Samsung Galaxy A70 Samsung Galaxy A70

1399/2/21 اوکی. چون خودمم هم دنبال اپدیتشم ببینم کی میاد. اگه دیدم اومده اینجا مینویسم. شما چک کن مرتب اینجا رو. مطمئنم خیلیا دنبالشن.

Samsung Galaxy A70 Samsung Galaxy A70

1399/2/20 به نظرم A70 به خاطر ظرفیت باطریش بهتر از A51 هست. من A51 نداشتم ولی چندین ماه A50 داشتم و الان هم A70 دارم. A70 هم باطریش نسبت به A50 خیلی بهتره و هم دقت سنسور اثر انگشتش زیر صفحه نمایشگر بهتره. چون A51 همون ظرفیت باتری A50 رو داره به نظرم باتریش نسبت به A70 کمتر بمونه. بعیدم میدونم سامسنوگ آپدیت اندروید ۱۱ رو برای A51 عرضه کنه پس A70 انتخاب بهتریه به نظرم.

Samsung Galaxy A70 Samsung Galaxy A70

1399/2/20 الان سامسونگ آپدیت جدید رو اصلاح کرده و برای کشورهای اروپایی داده و به احتمال زیاد تا دو هفته آینده برای ایران هم بیاد. گوشی شما سخت افزارش عیب نکرده بلکه نرم افزار مربوط به بخش سخت افزار هست که به خاطر اشکال در کدها به روز رسانی نشده درنتیجه اون قسمت سخت افزاری که مربوط به شارژ گوشی هست چون نرم افزارش به روزرسانی نشده، فکر میکنه گوشی شما شارژ نداره و نمیذاره گوشی روشن بشه. با فلش باکس حتما درست میشه منتهی باید اون نسخه اصلاح شده به دستشون برسه تا بتونن درستش کنن. به نظرم دو هفته دیگه بتونن راحت فلش باکس کنن براتون و حل میشه مشکلتون، نگران نباشید.

Samsung Galaxy A70 Samsung Galaxy A70

1399/2/20 کار با Odin راحته. من حقیقتش فقط در مورد این باگ خوندم و چون خودم میخواستم رام با پچ امنیتی بالاتر بریزم رو گوشیم (نمیدونم چرا گوشی اصلا پچ های امنیتیجدید رو نصب نمیکرد و همه ش میزد آپ تو دیته) رفتم رام اندروید ۹ رو گرفتم و اتفاقا ۱۰ رو هم سایتهای فارسی گذاشته بودن که من همون آخرین رام اندروید ۹ مربوط به ایران رو گرفتم که پچ امنیتیش هم برای ژانویه ۲۰۲۰. در مورد ایناییی که مشکل پیدا کردن اگه بتونن برن تو صفحه بوت لودر گوشی، میشه از Odin برای فلش زدن استفاده کرد ولی اگه گوشی اصلا اجازه روشن شدن نده خب نمیشه با Odin هم کار کرد.

Samsung Galaxy A70 Samsung Galaxy A70

1399/2/19 ایشون نباید به اندروید ۱۰ آپدیت میکرد چون اون باگی که تو کدهای آپدیت مربوط به اندروید ۱۰ هست باعث میشه اون قسمت سخت افزاری گوشی که مسئول باطری و شارژ هست به اشتباه فکر کنه گوشی شارژ نداره و نذاره گوشی روشن بشه. به اصطلاح گوشی بریک میشه و هیچ راهی به جز بردن به نمایندگی رسمی سامسونگ و باکس کردن گوشی نیست. اصلا به خاطر همینم هست سامسونگ آپدیت اندروید ۱۰ رو متوقف کرد و حتی تو سایت Sammobile هم نمیشه راحت پیدا کرد فایل آپدیتشو و هشدار گذاشته بالای صفحه ش. تو ایران هم که نمایندگی رسمی سامسونگ وجود نداره اصولا و همه اینایی که هستن با شرکت سامسونگ ارتباطی ندارن و خودشون گوشی رو گارانتی میکنن. تنها راهش صبر کردنه. گفتن تا آخر ماه مه سامسونگ اصلاح میکنه آپدیت رو و دوباره ارائه میکنه. تا اون موقع صبر کنید و اصلا به اندروید ۱۰ آپدیت نکنید. اگه هم گوشیتون بریک شده صبر کنید سامسونگ اصلاح کنه بعد ببرید همین نمایندگیهای به اصطلاح رسمی اونا با استفاده از فایل آپدیت جدید گوشیتون رو باکس میکنن و درست میشه.

Samsung Galaxy Watch Active2 Samsung Galaxy Watch Active2

1399/2/17 سلام دوستان. من تازه این ساعت رو تهیه کردم و چندتا سوال دارم. یکی اینکه چطور میشه تنظیم کرد صفحه همیشه روشن باشه و ساعت رو نشون بده. و دوم اینکه وقتی میخوام توی ساعت از استور برنامه نصب کنم بهم میگه به اکانت سامسونگ وصل شو ولی من تو گوشیم اکانت سامسونگم وصل هست. تو ساعت هم جاییش ندیدم که اکانت سامسونگ بشه وارد کرد.

Honor 7X Honor 7X

1397/8/17 خب الان حتی شیائومی هم گرونتر شده. کلا قیمت همه گوشی ها بالاست. به نظرم هواوی بیشتر مصرفه خریدنش تا برندهای دیگه.

Honor 7X Honor 7X

1397/8/9 ببین اون آپدیتی که برای گوشی میاد فقط آپدیت برای رام هست و اونجاهایی که تغییر دادن رو دانلود میکنه اما اونی که تو سایت هستش کل رامه برای کسی که میخواد از صفر فلش بزنه و فرقی ندارن.

Honor 7X Honor 7X

1397/8/6 ولی بعد از آپدیت خیلی روونتر شده. به نظرم در سطح خودش خوبه. چون آپدیت نهایتا کاری که میتونه بکنه رفع باگهاست و بعید میدونم اجرای بازی‌ها بهتر بشه چون چیپستش که همونه.

Honor 7X Honor 7X

1397/8/5 مگه این گوشی برای بازی هستش که انتظار دارید بازی Pubg رو درحد تمام و کمال اجرا کنه؟! چیپست گرافیکی این گوشی برای 3 سال پیشه و همین که Pubg رو میاره بالا خیلیه. به نظرم این آپدیت 700 مگی خیلی از مشکلات گوشی رو حل کرد. مثلاً وقتی وارد نرم افزار دوربین میشدم یا خارج میشدم گوشی لگ پیدا میکرد که الان روون شده. از اونورم مصرف باتریش خیلی بهتر شده. حرکت تو منو و بین برنامه ها هم روون شده. در کل به نظرم هواوی خیلی هم خوب عمل کرده و یه سری از باگهای اساسی رو حل کرده. در نهایت با آپدیت نرم افزاری چیپست گوشی قویتر نمیشه و اگه دنبال بازی کردن هستید دنبال گوشی پرچمدار و یا نزدیک پرچمدار برید. با فکتوری ریسیت هم چیزی عوض نمیشه فقط وقتتون تلف میشه.

Honor 7X Honor 7X

1397/4/31 دوستان عزیزی که آپدیت براتون به صورت اتوماتیک اومد بیلد نامبرتون 8.0.0.330 هستش؟
موارد 1 تا 40 از مجموع 64 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا