مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امیر ب
  • تاریخ عضویت : 1393/4/19
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Lenovo S650 Lenovo S650

1393/4/21 خوب.فکر کنم تا امروز پدر گوشی رو در آورده باشم.همه جاش رو تست کردم و فکر نکنم چیز دیگه ای مونده باشه.یک نکاتی هست که خیلی این گوشی رو برای من جالب کرده.مثلا من تعیین کردم وقتی زنگ میخوره وقتی گوشی رو از روی میز برمیدارم خودبه خود صدای زنگش کم میشه.گوشی های قبلی که داشتم وقتی پیامک و یا تماس بی پاسخ داشتم تا وقتی که روشنش نمیکردم متوجه نمیشدم اما این گوشی یه ال ای دی کوچیک برای خودش توی اسپیکر داره که چشمک میزنه و من رو متوجه میکنه.
گوشی رو وقتی تو جیبم میزارم خودکار شناسایی میکنه و صدای خودش رو بلند تر میکنه.خدایی هنگی توش ندیدم تا الان.میتونم هرچی دلم بخواد دسکتاب برا خودم درست کنم.
یک امکانی که من واقعا شدیدا بهش نیاز داشتم ضبط مکالمات بود .با اینکه اصلا موقع خرید این سوال رو نپرسیده بودم و امیدوار بودم با اپ بتونم این امکان رو برای خودم داشته باشم اما این گوشی این قابلیت رو داشت و کلی من رو خوشحال کرد.وقتی که دارم مکالمه میکنم گزینه ی ضبط مکالمه داره و خیلی خوب و با کیفیت صدا رو میگیره.این گوشی برای شخصی سازی عالی هست به نظر من.
انصافا من خیلی راضیم.فقط 1 مشکل دارم با این گوشی و اون هم به نظرم یکم خودخواهی هست.مشکلم سبکی بیش از حد گوشی هست.چون قبلا با گوشی های بزرگ و سنگین کار میکردم.مثلا خانمم که هاوایی داره گوشیش خیلی سنگینتر هست و وقتی با گوشی اون کار میکنم سخته.خیلی سبکه.
ضمنا تمامی این موارد که عرض شد صرفا جهت اشتراگ گذاری امکانات این گوشی بود که دارم باهاش تجربه میکنم.موفق باشید.

Lenovo S650 Lenovo S650

1393/4/20 تجربه ی من از استفاده یک روزه.
این گوشی با شارژ 30% به دستم رسید.تقریبا 7 ساعت باهاش کارکردم.وای فای و چی پی آر اس و ... هم روشن کردم.بعد از 7 ساعت شارژش کردم و تا الان که 12:50 هست یک کله دارم باهاش کار میکنم و تازه شارژش رسیده به 30%.اینجور که مشخصه باطری خیلی خوبی داره.
قاب این گوشی از نظر سبکی خیلی خوب و خوش دست هست و از کار کردن با اون خسته نمیشم.
بازی های زیادی نصب نکردم.سونیک و ... که خوب جواب داد.دوربین خیلی خوبی داره و برای منه خبرنگار رضایت بخش هست.سرعت خیلی خوبی داره.کیفیت مانیتورش خیلی خوبه.واقعا من از دیدن منظره با این گوشی لذت بردم چون تمامی رنگ هارو نشون میده.من شخصا راضیم از خریدم.امکانات خیلی زیادی داره برای شخصی سازی.واقعا شخصی سازی هاش جالبه.اینکه مثلا به گوشی میگم اگر روی صفحه دبل زدم فلان اتفاق بیفته و ...امیدوارم خردیداران هم با خرید این گوشی همچون من لذت ببرن.موفق باشید

Lenovo S650 Lenovo S650

1393/4/19 سلام و خسته نباشید.من این گوشی رو از فروشگاه شیرازمارکت خریداری کردم ضاهرا این فروشگاه جشنواره داره و داره با قیمت خیلی خوبی میفروشه.این گوشی 2 روزه از طریق پست به دستم رسید چون من از شهرستان بندرلنگه هستم نگران بودم که توی پست ضربه ای چیزی بخوره اما شیراز مارکت واقعا پکیج خوبی رو بسته بندی کرده بود که اگه از برج میلاد هم میفتاد پایین چیزیش نمیشد.امروز صبح این گوشی بدستم رسیده.کاملا پلم شده بود.من شش روز پیش یک هاوایی برای خانمم خرید کرده بودم و این گوشی رو با مشورت با اعضای فروشگاه خریداری کردم.نکته ی جالب صبر و تحمل فروشنده بود که تلفنی به سی تا چهل تا سوال من پاسخ میداد و شاید اگه میرفتم یک مغاذه و این سوالا رو میکردم اعصابش خورد میشد.در هر صورت گوشی به دست من رسیده.خیلی خیلی سبک هست و انگار یه پر توی دستمه.راستش من خیلی خوشم اومد از این گوشی چون با یک دست هم میشه باهاش کار کرد.بدنه ی بسیار باریک و خوشدستی داره و قاب پشتش جوری ساخته شده که دستم عرق نمیکنه. حالا بیشتر باهاش کار میکنم و اگه خدای نکرده موردی داشت از همینجا اعلام میکنم.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام