مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : moh r
  • تاریخ عضویت : 1392/4/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Apple iPhone 6s Plus Apple iPhone 6s Plus

1394/6/20 واوووووو چه گوشیه بدون امتیازی

Samsung Galaxy K zoom Samsung Galaxy K zoom

1394/2/6 اینطور که من فهمیدم این سایت خیلی هم مقایسه هاش دقیق نیست باید از نزدیک گوشی و دوربینشو ببینید

Samsung Galaxy Xcover 3 Samsung Galaxy Xcover 3

1394/2/6 عرصه ی جدید گوشیهای ضد آب

GLX Sky Dual-core GLX Sky Dual-core

1393/7/23 با عرض سلام خدمت همه دوستان . هر دو شرکت ایرانی و چینی glx و gfive دارای سهام مشترک و سهامداران مشترکند و طبیعی است که اقدام به تولید طرحهای یکدیگر نمایند و طراحان ایرانی و هندی هم در ساخت و طراحی گوشی ها سهیم هستند. رجوع شود به http://glxphone.ir/forum/showthread.php?99 در صفحه 11 . همچنین برای تستهای انجام شده بر روی گوشی sky dual میتوانید در آپارات کلمه sky را سرچ کنید.

Samsung Galaxy Star Pro S7260 Samsung Galaxy Star Pro S7260

1392/8/17 با سلام . سامسونگ ارزونترین گوشیه هوشمند دنیا رو در تقریبا شش ماه قبل تولید کرد به نام star s5282که قیمتش 70 دلار بود البته الان تو ایران قیمتش 235 تونه که دوربینش 2 بود ولی با این حال عکسش در روز کار راه انداز بود ولی اندرویدش 4/1 بود و cpuش یک گیگ بود و دقیقا همین گوشی بود ولی این گوشی دوتا نقص رو حل کرده اول اینکه دو سیم کارتش اختیاریه یکیش میکرویه و یکیش معمولیه یعنی اگه من بجای گوشی خودم این گوشی رو میخریدم نیازی نبود برم نمایندگی ایرانسل و سیم کارتمو عوض کنم و دوم اینکه صفحه نمایش این گوشی پیکسلش دو برابر شده و بجای 3اینچ شده 4اینچ و رزولیشنم رفته بالا و با این آمار دیگه صفحه نمایش در زاویه راست دید ، تار نمیشه و دیگه کوچیک نیست و بخاطر حل همین دو ایراد اسم این گوشی شده pro .
ضمنا این گوشیها برای افراد کم درآمدتر و همچنین نوجوان ها ساخته شده است که البته فروش هم داره .

Nokia 515 Nokia 515

1392/8/3 با سلام . یک شرکت بایستی جنسی بزنه که خوب باشه هم برای خودش هم برای دیگران تا نه دل طرفداراش برنجه نه دل خودش . وقتی نوکیا یکه تاز در ساخت گوشی بود غرورش اجازه نداد تا مثل بقیه شرکتها از اندروید استفاده کنه و نتیجش همین شد که میبینیم و الا نوکیا مقاوم ترین و بهترین گوشیها رو میزد من خودم n8 داشتم که اصل فنلاند بود و بعد از چند سال همینطور نو مونده بود و دوربینش از دوربین گوشیهای رقیب در زمان خودش بهتر بود و بازیهای سنگین رو راحت اجرا میکرد و n95 که در زمان خودش سلطان بی رقیب بود و هیچ جای حرفی برای گوشیهای دیگه نذاشت . یادش بخیر

Samsung Galaxy Star S5280 Samsung Galaxy Star S5280

1392/7/29 شما میتونید جوابتون رو در گزینه " مقایسه با سایر گوشی ها و تبلت ها " که در همین صفحه هست ، پیدا کنید . star از بسیاری جنبه ها بهتر هست که خودتون در مقایسه میتونید متوجه بشید

Samsung Galaxy Star S5280 Samsung Galaxy Star S5280

1392/7/27 ارزونیش بخاطر اینکه اولا لوازم جانبیش کمه فقط شارژر داره و سیم اتصال به کامپیوتر و مموری نداره . ثانیا صفحه نمایشش ضعیفه و تو حالت عمودی از سمت چپ به گوشی نگاه کنید تار و سیاه هست . ثالثا GPS نداره . رابعا رایتل رو ساپورت نمیکنه . خامسا دوربین جلو نداره . سادسا دوربینش نه فلش داره نه فوکوس اتوماتیک .
ولی واقعا می ارزه چونکه اولا مموری داخلیش 4 گیگه که 2 گیگش در دسترسه . ثانیا گر چه صفحه نمایشش ضعیفه ولی میتونه برخی فیلمهای با رزولیشن 1280*720 رو با نرم افزار mx pkayer به خوبی اجرا کنه و برخی فیلمهای با همین رزولیشن رو با تیک تیک اجرا میکنه و فیلمهای زیر این رزولیشن رو به راحتی با همین نرم افزار اجرا میکنه و برخی بازیها در این گوشی به راحتی اجرا میشن که در y300 به مشکل برخوردنددر حالی که y300 صفحه نمایشش IPSLCD و 16 میلیون رنگه با 233 پیکسل در هر اینچ و پردازنده 1.2 گیگ مثل بازی گیاهان علیه زامبی ها . ثالثاورابعا رایتل به درد گوشیایی میخوره که فیلمبرداری دوربین دومشون قویه و برای گوشیای مثل star فقط اینترنتش خوبه و نقشه ها هم میتونن تا حدی کار GPS رو انجام بدن . خامسا دوربین جلو فقط به درد رایتل میخوره که جوابشو دادم . سادسا دوربین فیلمبرداریش فقط کار راه اندازه ولی عکسش تو روز کیفیت خوبی داره و دربار با انگشت به عکس که بزنیم تا زوم کنه تا این اندازه زوم هیچ نقصی در کیفیت عکسش بوجود نمیاد .

Nokia 515 Nokia 515

1392/7/15 با سلام خدمت همه دوستان . این گوشی خیلی گرونه بطور مثال شما یک نگاه به گوشی سامسونگ s5610 بندازید متوجه میشید با نصف این پول میتونید یک گوشی بهتر بخرید یا . به هر حال نباید روی یک برند تعصب داشت باید از طریق همین سایت یا سایتهای دیگه اطلاعات کسب کرد .
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
ایسام