به روز رسانی ویندوز فون 7 بر روی برخی از گوشی ها مشکل ساز شد

نمایش خبر

تاریخ : 1389/12/4
برچسب‌ها : ویندوز فون 7 Windows Phone 7 ، به روز رسانی Update ، Samsung I8700 Omnia 7 ، LG E900 Optimus 7 ، HTC Trophy ، مایکروسافت Microsoft

واحد خبر mobile.ir : کمپانی مایکروسافت در روز دوشنبه  21 فوریه (2 اسفند) نخستین به روز رسانی را برای سیستم عامل ویندوز فون 7 خود ارائه نمود. اینک به نظر می رسد این به روز رسانی بر روی برخی از گوشی های موبایل مشکل ساز شده است.

در حالی که کاربران سیستم عامل ویندوز فون 7 منتظر یک به روز رسانی (Update) مهم بر روی سیستم عامل ویندوز فون 7 خود بودند -- به گونه ای که امکاناتی نظیر Copy-Paste را به روی گوشی آنها اضافه نموده و کارآیی برنامه ها را ارتقاء دهد-- اما کمپانی مایکروسافت با عرضه یک به روز رسانی کوچک که بیشتر می توان آنرا یک پَچ نرم افزاری دانست وعده از ارائه یک به روز رسانی بزرگتر در آینده نزدیک داد. مایکروسافت اعلام نموده که به روز رسانی که اکنون عرضه شده «فرایند به روز رسانی ها را بهبود می بخشد.» بدین ترتیب به نظر می رسد که این به روز رسانی تنها برای هموار سازی راه برای به روز رسانی های اصلی آینده عرضه شده است.

برای انجام این به روز رسانی لازم است که کاربر پس از نصب نرم افزار Zune مایکروسافت بر روی PC (از اینجا) و یا نرم افزار Windows Phone 7 Connector بر روی کامپیوتر Mac، گوشی موبایل خود را از طریق کابل USB به کامپیوتر وصل نموده و به روز رسانی را انجام دهد (دستورالعمل کامل به روز رسانی را در اینجا مشاهده نمائید.)

مشکلات به روز رسانی بر روی برخی گوشی ها

برخی از کاربرانی که این به روز رسانی کوچک را بر روی دستگاه خود نصب نمودند با مشکلاتی مواجه شدند. به عنوان مثال یکی از کاربرانی که یک گوشی Omnia 7 سامسونگ داشت تجربه خود را اینگونه بیان نموده:

«پس از آنکه گوشی خودم را [به کامپیوتر] وصل نمودم تا به روز رسانی را دریافت نماید فرایند مربوطه تا مرحله 6 از 10 پیش رفت و در اینجا گوشی دوباره بوت شد اما بر روی پیام "گوشی خود را به کامپیوتر متصل نمائید" متوقف ماند.» حتی پس از چند بار خاموش و روشن نمودن و ریست نمودن سخت افزاری و نیز متصل نمودن گوشی به کامپیوتری دیگر باز هم مشکل این کاربر حل نشده است.

WP7 Update Error

کاربران دیگری نیز از مواجهه با مشکلات به روز رسانی بر روی گوشی هایی نظیر گوشی های LG Optimus 7 و HTC Trophy خبر داده اند.

کمپانی مایکروسافت هنوز علت اصلی این مشکل را اعلام ننموده اما در حال حاضر عرضه به روز رسانی بر روی گوشی های سامسونگ را -- تا بر طرف نمودن مشکل -- موقتاً متوقف نموده است.

برای اطلاعات بیشتر و جدیدتر در مورد این مشکل و راه حل های احتمالی آن مراجعه به آدرس های زیر را پیشنهاد می نمائیم:

Installing and troubleshooting problems during the software update for Windows Phone 7

The Windows Phone 7 BUGS Thread 



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا