معرفی رسمی آنر 9A در بازار ایران

نمایش خبر

تاریخ : 1399/5/26        نویسنده: آرش افراسیابی
برچسب‌ها : ایران Iran ، Honor 9A ، آنر Honor
واحد خبر mobile.ir : برند آنر در روز شنبه 25 مرداد 1399 در یک مراسم آنلاین از جدیدترین اسمارت‌فون خود برای بازار ایران رونمایی کرد؛ Honor 9A که در دسته میان‌رده‌های ارزشمند قرار می‌گیرد با توجه به قیمت آن از مشخصاتی نسبتا مطلوب برخوردار بوده و با تجهیز به صفحه‌نمایش بزرگ، حافظه داخلی مناسب و باتری قدرتمند شرایط قابل‌قبولی را ارائه می‌کند. در این رویداد پرویز آریا مدیر ارشد بازاریابی آنر و آرش سلیمانی مدیر ارتباطات بازاریابی آنر به ارائه توضیحاتی در مورد استراتژی این شرکت و قابلیت‌های Honor 9A پرداختند. آنر در کنار معرفی این گوشی از دو هدفون Honor Magic Earbuds و Honor True Wireless Earbuds نیز برای بازار ایران رونمایی کرد.

در ابتدای این مراسم پرویز آریا مدیر ارشد بازاریابی ایران از تلاش تیم آنر ایران برای عرضه «آخرین تکنولوژی‌ها و جدیدترین محصولات» این برند در بازار کشور سخن گفت و از استقبال کاربران از محصولات آنر در طی ماه‌های گذشته خبر داد. آریا در ادامه صحبت‌های خود به موفقیت گوشی آنر 20 و استقبال کاربران و رسانه‌ها از این گوشی اشاره کرد و جایگاه این برند در بازارهای مختلف از جمله جایگاه نخست آن در بازار روسیه را به‌عنوان دلیلی برای موفقیت این مجموعه قلمداد نمود. آریا در ادامه صحبت‌های خود همچنین به دستاوردهای آنر در حوزه گجت‌های پوشیدنی اشاره کرد که به گفته این مدیر آنر در ایران، در بازارهایی مثل روسیه، مالزی، هند و جمهوری چک به درجه بالایی از موفقیت دست پیدا کرده است.

در ادامه این رویداد آرش سلیمانی مدیر ارتباطات بازاریابی آنر به معرفی گوشی Honor 9A پرداخت و در ابتدای سخنان خود ضمن اشاره به ظرفیت 5 هزار میلی آمپر ساعتی باتری Honor 9A که بیشترین ظرفیت باتری در بین گوشی‌های مقرون به صرفه این برند به حساب می‌آید از ارتباط مستقیم «عمر باتری بی‌نظیر» با «تجربه عالی» در زمان استفاده از یک گوشی هوشمند سخن گفت. آنر 9A از ظرفیت باتری بالای خود نه‌تنها برای تأمین طولانی‌مدت انرژی دستگاه بهره می‌برد بلکه با تبدیل شدن به پاوربانک امکان شارژ سیمی دیگر دستگاه‌های منطبق را همچون یک پاور بانک فراهم می‌آورد.

سلیمانی در ادامه صحبت‌های خود از ضخامت 9.04 میلی‌متری بدنه، قرارگیری دوربین اصلی در بخش پشتی با کمترین برآمدگی و ظاهر یک‌پارچه دستگاه به‌عنوان عوامل طراحی چشم‌نواز این مدل یاد می‌کند که در کنار رعایت «استانداردهای کیفیتی سخت‌گیرانه» تجربه مطلوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی فانتوم و سبز یخی به بازار ارائه می‌شود.

آنر 9A به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 مجهز بوده که در کنار آن یک دوربین 5 مگاپیکسلی التراواید با زاویه دید 120 درجه‌ای و f/2.2 و یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمق میدان با f/2.4 دیده می‌شود.

صفحه‌نمایش LCD دستگاه 6.3 اینچی با وضوح 720×1600 پیکسل بوده که به تراکم 278 پیکسل در هر اینچ منجر می‌شود. این صفحه‌نمایش از نمایش 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی کرده و مجوز Eye Comfort آن از TÜV Rheinland به معنای محافظت از چشم کاربران خواهد بود. 3 گیگابایت حافظه رم همراه با 64 گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده که امکان ارتقاء آن از طریق درگاه اختصاصی microSD تا 512 گیگابایت دیگر وجود دارد.

آنر 9A در بخش نرم‌افزاری از سیستم‌عامل اندروید 10 و رابط کاربری Magic UI 3.1‌ بهره می‌برد و در غیاب سرویس‌های گوگل، از هسته HMS یا سرویس‌های موبایلی هواوی در آن استفاده شده که علاوه بر فروشگاه AppGallery هواوی، امکان نصب اپلیکیشن از فروشگاه‌های جانبی را نیز فراهم می‌آورد. به گفته سلیمانی «AppGallery سومین فروشگاه بزرگ اندرویدی دنیاست که به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی‌های آنر نصب شده و در آن با همکاری 1.4 میلیون توسعه‌دهنده جهانی، بیش از 60 هزار اپلیکیشن یک‌پارچه‌سازی شده بر مبنای هسته HMS حضور دارد.»

به گفته آرش سلیمانی پیش‌فروش آنر 9A از روز شنبه 25 مرداد 1399 آغاز شده و قیمت آن در بازار ایران 3,420,000 تومان خواهد بود.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا