گمانه زنی ها در مورد عرضه گوشی های جدید موبایل توسط مایکروسافت

نمایش خبر

تاریخ : 1389/1/17
برچسب‌ها : Pink ، Danger OS ، مایکروسافت Microsoft

واحد خبر mobile.ir : روز دوشنبه 5 آوریل کمپانی مایکروسافت با ارسال بسته ای استوانه ای شکل با پیام "It's time to share"  برای خبرنگاران و منابع خبری آنها را به نشستی خبری در روز 12 آوریل دعوت نمود و بدین ترتیب گمانه زنی در مورد محتوای این نشست خبری به راه افتاد.

بنا به اظهارات منابع آگاهی که CNET ، ComputerWorld و دیگران به نقل قول از طرف آنها پرداخته ولی نامی از آنها به میان نیاورده اند خبر مهمی که در این نشست عنوان خواهد شد رونمایی از پلتفرم جدید مایکروسافت با نام رمز "Pink" و گوشی هایی با اسم رمز "Pure" و "Turtle" است.

تصاویری از گوشی های "Pure" و "Turtle" در سپتامبر سال گذشته و مشخصات آنها نیز در ماه پیش به بیرون درز کرده بود. به نظر می رسد سیستم عامل این گوشی ها ویندوز فون 7 نبوده، بلکه نسخه تغییر یافته ای از سیستم عامل Danger OS (مبتنی بر هسته ویندوز CE) باشد (کمپانی مایکروسافت شرکت نوپای Danger -- سازنده گوشی Sidekick عرضه شده توسط T-Mobile -- را  در سال 2008 تصاحب نمود و این شرکت پس از آن بر روی گوشی های Pink شروع به کار کرد.)

Microsoft Pure and Turtle mobile phones

تصاویر گوشی های Pure و Turtle که توسط GIZMODO به بیرون درز نمود

منابع آگاه می گویند گوشی های Pink  برای شبکه وریزون عرضه خواهند شد و سخت افزار آنها توسط کمپانی شارپ ساخته می شود. گفته می شود این گوشی ها با هدف قرار دادن بازار نسل جوان، امکانات گسترده ای برای پشتیبانی از شبکه های اجتماعی نظیر توئیتر و فیس بوک و نیز استفاده از سرویس های موسیقی Zune خواهند داشت.

در سال های اخیر با عرضه آیفون توسط اپل و سیستم عامل اندروید توسط گوگل، جایگاه کمپانی مایکروسافت در صنعت تلفن همراه  افول کرده است و تحلیلگران معتقدند که رقابت جدی تر مایکروسافت با اپل، گوگل و دیگر غول های فعال درعرصه گوشی های موبایل زمانی دوباره به اوج خواهد رسید که گوشی های مبتنی بر ویندوز فون 7 به بازار عرضه شوند.



تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا