آغاز فروش گوشی های Nokia E72 و Nokia 5800 Navigation Edition

نمایش خبر

تاریخ : 1388/9/18
برچسب‌ها : نقشه های اووی Ovi Maps ، Nokia 5800 Navigation Edition ، Nokia E72 ، نوکیا Nokia

واحد خبر mobile.ir : نوکیا اعلام نمود که گوشی حرفه ای E72 و گوشی هوشمند دارای صفحه لمسی 5800 Navigation Edition خود را هم اینک بصورت آنلاین و نیز در برخی خرده فروشی ها برای فروش عرضه نموده است.

گوشی E72 که مجهز به صفحه کلید QWERTY است برای نرم افزارهای Ecvhange و IBM Lotus Notes Traveler از ایمیل شرکتی و 10 اکانت ایمیل شخصی  پشتیبانی می کند.

این گوشی همچنین دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز به فلاش و دارای قابلیت فوکوس خودکار بوده و نیز دارای چندین پخش کننده رسانه، نقشه های Ovi همراه با جی پی اس، HSDPA ده مگا پیکسلی و جک هدفون با سایز استاندارد 3.5 میلی متری و Navigation Pad نوری است.

 

Nokia E72

گوشی نوکیا E72

گوشی 5800 Navigation Edition نیز دارای نقشه های Ovi برای موبایل با قابلیت مسیر یابی و هدایت بلادرنگ بصورت turn-by-turn (راهنمایی تغییر جهت در سرتقاطع ها) برای افراد پیاده و خودروها است. این گوشی نقشه ها را بصورت محلی بر روی خود گوشی ذخیره کرده تا بتواند حتی در مناطقی که آنتن دهی گوشی بدلیل ضعیف بودن سیگنال خوب نیست مسیریابی را بطور دقیق انجام دهد. این گوشی همچنین مجهز به یک دوربین 3.2 مگاپیکسلی با لنز Carl Zeiss، یک صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی و اسپیکرهای استریو است و از HSDPA پشتیبانی می کند.

Nokia 5800 Navigation Edition 

گوشی نوکیا 5800 Navigation Edition  

گوشی آنلاک شده E72 قیمتی برابر با 469 دلار دارد و گوشی 5800 Navigation Edition  با قیمت 299 دلار در خرده فروشی ها به فروش می رسد. هر دوی این گوشی ها بصورت مستقیم از طریق سایت www.nokiausa.com و نیز از طریق فروشگاه های Best Buy و دیگر خرده فروشی ها بفروش می رسند.

 



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا