مراقب موبايل خود در هواي سرد باشيد

نمایش خبر

تاریخ : 1387/10/27
برچسب‌ها : مراقبت از گوشی

واحد خبر mobile.ir : با كاهش دماي هوا در آمريكا، كمپاني وريزون وايرلس – يكي از بزرگترين كمپاني‌هاي فراهم آورنده شبكه‌هاي بي‌سيم تلفن همراه و اطلاعات در آمريكا – نكاتي را در مورد مراقبت مشتريان از گوشي‌هاي خود در هواي سرد به آنان گوشزد كرده است:

 

 

 

  •  گوشي موبايل يا PDA خود را مرتباً شارژ نمائيد. هواي سرد مي‌تواند موجب تخليه سريع‌تر باتري گوشي شما شود. اگر در ترافيك گرفتار شده‌ايد از شارژر ماشين خود براي شارژ نگاه داشتن موبايلتان استفاده نمائيد.
  •  با دقت گوشي خود را بكار بريد. وقتي موبايل شما براي مدتي طولاني در معرض سرما قرار مي‌گيرد، پوشش صفحه نمايش آن شكننده مي‌شود.
  •  گوشي خود را در جاي گرمي نگاه داريد؛ از قراردادن آن در جيب بيروني لباس خود و يا رها كردن آن در طول مدت شب در ماشين خودداري كنيد. قرار گرفتن طولاني‌مدت در برابر سرما مي‌تواند به صفحه نمايش گوشي شما آسيب برساند. وقتي در هواي سرد به بيرون مي‌رويد، گوشي خود را در جيب داخلي لباستان قرار دهيد تا با قرارگيري در نزديك بدن شما گرم شود.
  •  ميزان آنتن‌دهي گوشي خود را بطور مرتب كنترل نمائيد تا بدانيد در چه نقطه‌‌اي آنتن‌دهي بهتري دارد (توضيح: هواي سرد مي‌تواند موجب كاهش آنتن‌دهي گوشي شود)
  •  ليستي از شماره‌تلفن‌هاي ضروري از قبيل پليس، آتش‌نشاني، بيمه، گروه‌هاي امداد و نيز تلفن دوستان و همكاران خود را در گوشي خود وارد نمائيد. همچنين تلفن اطلاعات راه و شماره تلفن مدرسه فرزندان خود را به همراه داشته باشيد تا بتوانيد از وضعيت جاده‌هاي اطراف مدرسه بچه‌ها اطلاع كسب كنيد.
  •   پيش از بيرون رفتن وضعيت آب و هوا را از طريق سرويس‌هاي موجود بر روي گوشي تلفن همراه خود چك نمائيد.


 

منبع : وريزون وايرلس


ایسام