نظر کاربران درباره گوشی موبایل اپل iPhone 15 Pro Max

iPhone 15 Pro Max آیفون 15 پرو مکس

Apple iPhone 15 Pro Max اپل
ارزیابی کاربران: 7.5 از 10 (402 رای) ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد. در حال ارسال اطلاعات... شما پیش از این رای داده بودید.
اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌ها

دسترسی سریع به سایر موارد

جستجوی سریع
جدیدترین های اپل
» اپل iPad Pro 13 (2024)
» اپل iPad Pro 11 (2024)
» اپل iPad Air 13 (2024)
» اپل iPad Air 11 (2024)
» اپل Watch Series 9 Aluminum
» اپل Watch Series 9
» اپل Watch Ultra 2
» اپل iPhone 15 Pro Max
» اپل iPhone 15 Pro
» اپل iPhone 15 Plus
» اپل iPhone 15
» اپل iPad 2022
» اپل iPad Pro 11 2022
» اپل iPad Pro 12.9 2022
» اپل Watch SE 2022
» اپل Watch Series 8 Aluminum
» اپل iPhone 14 Plus
» اپل iPhone 14
» اپل iPhone 14 Pro
» اپل Watch Ultra
» اپل iPhone 14 Pro Max
» اپل iPad Air 2022
» اپل iPhone SE 2022
» اپل Watch Series 7 Aluminum
» اپل iPad 10.2 2021
» اپل iPad mini 2021
» اپل iPhone 13 mini
» اپل iPhone 13
» اپل iPhone 13 Pro
» اپل iPhone 13 Pro Max
» اپل iPad Pro 11 2021
» اپل iPad Pro 12.9 2021
» اپل iPhone 12 mini
» اپل iPhone 12
» اپل iPhone 12 Pro Max
» اپل iPhone 12 Pro
» اپل Watch Edition Series 6
» اپل Watch Series 6 Stainless Steel
» اپل Watch Series 6 Aluminum
» اپل Watch SE
» اپل iPad 10.2 2020
» اپل iPad Air 2020
» اپل iPhone SE 2020
» اپل iPad Pro 12.9 2020
» اپل iPad Pro 11 2020
» اپل Watch Edition Series 5
» اپل Watch Series 5
» اپل Watch Series 5 Aluminum
» اپل iPad 10.2
» اپل iPhone 11
» اپل iPhone 11 Pro
» اپل iPhone 11 Pro Max
» اپل iPad Air 2019
» اپل iPad mini 2019
» اپل iPad Pro 12.9 2018
» اپل iPad Pro 11
» اپل Watch Series 4 Aluminum
» اپل Watch Series 4
» اپل iPhone XR
» اپل iPhone XS Max
» اپل iPhone XS
» اپل iPad 9.7 2018
» اپل Watch Edition Series 3
» اپل Watch Series 3
» اپل Watch Series 3 Aluminum
» اپل iPhone 10 (X)
» اپل iPhone 8 Plus
» اپل iPhone 8
» اپل iPad Pro 12.9 2017
» اپل iPad Pro 10.5
» اپل iPad 9.7 2017
» اپل Watch Edition Series 2 38mm
» اپل Watch Edition Series 2 42mm
» اپل Watch Series 2 38mm
» اپل Watch Series 2 42mm
» اپل Watch Series 2 Aluminum 42mm
» اپل Watch Series 2 Aluminum 38mm
» اپل iPhone 7 Plus
» اپل iPhone 7
» اپل Watch Series 1 Aluminum 42mm
» اپل Watch Series 1 Aluminum 38mm
» اپل iPad Pro 9.7
» اپل iPhone SE
» اپل iPad Pro 12.9 2015
» اپل iPad mini 4
» اپل iPhone 6s
» اپل iPhone 6s Plus
» اپل iPad Air 2
» اپل iPad mini 3
» اپل iPhone 6 Plus
» اپل iPhone 6
» اپل iPad Air
» اپل iPad mini 2
» اپل iPhone 5c
» اپل iPhone 5s
» اپل iPad 4 Wi-Fi
» اپل iPad 4 Wi-Fi + Cellular
» اپل iPad mini Wi-Fi
» اپل iPad mini Wi-Fi + Cellular
» اپل iPhone 5
» اپل iPad 3 Wi-Fi
» اپل iPad 3 Wi-Fi + 4G
» اپل iPhone 4S
» اپل iPad 2 Wi-Fi + 3G
» اپل iPad 2 Wi-Fi
» اپل iPhone 4 CDMA
» اپل iPhone 4
» اپل iPad Wi-Fi
» اپل iPad Wi-Fi + 3G
» اپل iPhone 3GS
» اپل iPhone 3G
» اپل iPhone

تبلیغات

برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.
ترتیب:
جستجو در نظرات کاربران:
موارد 1 تا 100 از مجموع 432 مورد

جوکر شوالیه تاریکی ‌ در تاریخ : 1403/2/29

یکیش یادمه گفته بودی تو ایفون نمیشه فایل دانلود کرد!!! جالبتر اینه موقعی اینو گفته بودی که از سه سال پیش میشد!!!!!
ببین داداشم انقدر تیکه و کنایه و تنفر تو نظراتت هست که من نه حوصله دارم نه وقتشو که لیست کنم واست
یک نظرت تو این صفحه نیست که به یه بنی بشری کمک کرده باشه نمیدونم پولشو نداری یا هر چی ولی دلیل اینجا بودنت چیه نمیدونم!!!
مثلا من از پارک بدم بیاد بعد ۲۴ ساعته تو پارک باشم!!! حالا به نظرت این عجیب نیست؟؟؟
کسی که گوشی رو از نزدیک هم ندیده و قصد خرید هم نداره و متنفره ازش چرا اینجاست؟؟

مصطفی م در تاریخ : 1403/2/28

خب کدوم نظر اشتباهه انتقال فایل رو دوستان گفتن با زاپیا یا ایردراپ حل کردن که بازم به پای دسترسی مستقیم به حافظه گوشی نمیرسه.بعضی دوستان میگن اندرویدیها باید اطلاعاتشون رو رو کاغذ بنویسن این به نظرت عجیب نیست؟

جوکر شوالیه تاریکی ‌ در تاریخ : 1403/2/26

درست پولشو داری ایفون بخری ولی وقتی نخریدی کار نکرده باشی و تجربه استفاده ازش نداری نمیتونی بقیه رو راهنمایی کنی بسیاری از نظراتت بخصوص نظرات فنی که دادی اشتباست قبول کن

جوکر شوالیه تاریکی ‌ در تاریخ : 1403/2/26

پس سامسونگ هم یه زمانی ۱۰ سال پیش پرچمداراش صفحه تراکم ۶۰۰ میزد پس یعنی الان بعد ۱۰ سال پسرفت کرده؟
با عدد و باریکلا استین ادم نو نمیشه فاصله چشم و نوع دیوایس و تکنولوژی صفحه تعیین میکنه رتینا چه عددی باشه بیشترش بدرد نمیخوره

جوکر شوالیه تاریکی ‌ در تاریخ : 1403/2/25

اره مثلا فریم تیتانیوم ایفون سالها روش کار شده ولی سامسونگ یکشبه فقط خاسته بگه منم تیتانیوم زدم اومده با پلاستیک وصله زده به شاسی!! اونم تیتانیومی که قیمتش یک دهم تیتانیوم بکاررفته تو ایفونه!! ولی قیمت اس ۲۴ اولترا رو افزایش داده!! که هیچ دلیلی واسه افزایش نداشت بنظرم
اینکه بدونی یه پرچمدار گرون دستته که زیر روکش فریمش پلاستیک وصله زدن حس بدی میده حالا تیتانیوم درجه دو بجای درجه پنج بماند
متاسفانه تو صفحه هم گند زده احتمالا مشکل سخت افزاریه چون نتونسته کاری کنه بنظرم تا اس ۲۵ صبر کن

جوکر شوالیه تاریکی ‌ در تاریخ : 1403/2/25

دوستم جوابت داد که تناقض هست تو نظراتت هیچ
ولی اگه باتری ایفون ۱۵ پرو مکس ضعیفه همش شارژر باید همراهت باشه باید بگم باتری اس ۲۴ اولترا ضعیفتره پس باید ۲۴ ساعت کنار پریز بشینی !!
تو اکثر تست های یوتیوبری هست لینک زومیت هم میزارم برات با مدرک. نگاه به باتری کلفت اس ۲۴ اولترا نکن مثل عددای دیگه مشکیه
https://www.zoomit.ir/mobile/416701-iphone-share-battery-crown-with-samsung/

جوکر شوالیه تاریکی ‌ در تاریخ : 1403/2/25

همین a17 تو یونیوب اجرای گیم و اپ بسیار پایداری بهتر و انرژی کمتری داشته و اس ۲۴ اولترا شکست داده ولی کسی نمیاد بگه رو کاغذ اره فقط گرافیک اسنپ بهتره اما سیپیو که اصل کاریه ضعیفتر اما تو واقعیت ایفون خیلی بهتر بوده هم گرافیک هم سیپیو بخاطر مچ بودن سخت افزار و نرم افزار ولی بگی قبول نمیکنن
چیپ m2 هم گفتی باید بگم m2 و m4 همون چیپ موبایلیه هم از نظر اندازه هم مصرف انرژی که تو تبلت بکار رفته
بله چیپ m3 پرو یا مکس تو لول دیگست ولی m4 همون موبایلیه اپل خیلی راحت میتونست تو ایفون هم کار کنه ولی بهش نیاز نیست تو موبایل کمی مصرف انرژی بالاتری هم داره اما شما ببین تبلت اندرویدی هم همون اسنپ داریم چیز دیگه ای نیست اما چون به ضرر بعضیا هست قبول نمیکنن فقط دنبال کل کل تو صفحه ایفون هستن

جوکر شوالیه تاریکی ‌ در تاریخ : 1403/2/25

یه موردو بگم داداش ایفون ۱۵ پرو مکس میانه سال ۲۰۲۳ معرفی شده و خیلیا همون موقع خریدن با این وجود تو فصل اول ۲۰۲۴ هم باز اوله !
ولی گلکسی اس ۲۴ اولترا ابتدای سال ۲۰۲۴ معرفی شده ! تب خریدش بالاتر باید باشه تو فصل اول سال ۲۰۲۴ و طبق امار پرچمدار اندروید همون یکی دو ماه اولیه فروش بالا دارن
قطعا اس ۲۴ اولترا نمیتونه جایگاه پنجم خودشو تا پایان سال ۲۰۲۴ حفظ کنه و به پایین میاد و هیچ وقت پرچمدار اندرویدی نتونسته جزو ده تا باشن
کسی پول پرچمدار بخاد بده دوتا گزینه هست اندروید و ایفون
دیگه مشخصه کدوم انتخاب میشه ولی میانرده اره اندرویدی فقط هست ممکنه یکی دو تا پایینرده سامسونگ ۱۰۰ دلاری ببینیم تو ده تا اخر سال

آرمان ن در تاریخ : 1403/2/25

من اصلا از سیستم عامل ios خوشم نمیاد ولی متریال آیفون ۱۵پرو مکس و کیفیت دوربینش شاهکاره . خواهرزادم خریده نسخه ۲۵۶ گیگ رو 90 تومن و واقعا بی نظیره و یه ترفند داره که میزاره روی شبکه 3g و راحت آنتن داره .من خودم فقط از گوشی سامسونگ خوشم میاد ولی سامسونگ واقعا گند زده . مثلا من ۲ ساله s20fe دارم و گوشی خوبیه ولی دلمو زده میخواستم s23fe بخرم ولی همین که اومد دیدم [افتضاحه] و فقط دوربینش خوبه و یه پله بخوای گرونتر بخری باید ۵۰ تومن پول بدی و گزینه دیگه شیائومی هست که اصلا از رابط کاربریش خوشم نمیاد

حمید م در تاریخ : 1403/2/22

ایفون ۱۴ پرومکس که پرفروش ترین دیوایس جهان شد سال ۲۰۲۳
امسال تو سال ۲۰۲۴ ایفون ۱۵ پرومکس پرفروش ترین گوشی جهانمون نشه؟ 😁

چرا بشه . شده یعنی .
تا اینجا ایفون ۱۵ پرومکس پروفروش ترین گوشی
فصل اول سال۲۰۲۴ هست :

۱- ایفون ۱۵ پرومکس
۲- ایفون ۱۵
۳- ایفون ۱۵ پرو
۴- آیفون ۱۴
۵- گلکسی اس ۲۴ اولترا
۶- گلکسی A15 5G
۷ -گلکسی A54
۸- آیفون ۱۵ پلاس
۹- گلکسی اس ۲۴
۱۰- گلکسی A34

پنجاه درصد از ده گوشی پروفروش سال ۲۰۲۴ مال شرکت اپل هست

بهنام A در تاریخ : 1403/2/22

از نظرت استفاده کردم و لذت بردم.مشتاقیم به محض عرضه ایفون 16‌ و17 تجربه شما رو هم بدونیم لطفا مارو از نظرات مفیدتون محروم نکنید😂

Behnam E در تاریخ : 1403/2/21

از کامنتت معلومه،چی داری😅البته همه گوشیا الان خوبن،ولی خوب تو‌ تا الان یک روز ایفون نداشتی قطعا

حمید م در تاریخ : 1403/2/21

نظر شما در مورخه دی ماه ۱۴۰۲ :
بعد سالها بلاخره میخوام گوشی بخرم بعداز آ۵ ۲۰۱۷ که چیری بود وایه خودش الان شیامی دارم رد مجیک‌ ۸ پرو‌ رو میفروشم سامسونگ گلکسی اس ۲۴ میخرم.

همچنین در مورخه 1403/2/7 نظر شماست ( حدود ده دوازده روز پیش ):
سلام خدمت دوستان عزیز من پوکو اف ۵ پرو دارم ولی عاشق سامسونگ هستم

(نه ایفون خریدین نه گلسکی اس ۲۴ الترا سامسونگ)

جمع بندی :
شما نه ایفون ۱۵ رو خریده بودید ، و نه گلکسی اس ۲۴ الترا
گوشی شماپوکو اف ۵ هست و سعی کنین توی فروم های
همون پوکو اف ۱۶ فعالیت بکنین و راجع به دیوایس هایی
که از ۱ کیلومتری اونها هم رد نشدید ، نظر کارشناسی منتشر
نکنین با تشکر !!!

بهنام A در تاریخ : 1403/2/20

صرفا پاسخ نظر شما رو نوشتم اینکه a17 حریف اسنپ 8جن3 نمیشه که خیالاته و رزیدنت اویل گویای همه چیز هست.در قدرت عملیاتی A17 پرو هیچ ایرادی وارد نیست.ولی اونجایی که شما گفتین چیپ m2 از بحث خارجه خواستم مخالفتم رو اعلام کنم و دلیلشم یکبار توضیح دادم.هر چیپستی ازجمله m2 بتونه بازی های موبایل و اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی رو اجرا کنه و تو هر دیوایسی میخواد باشه(ایپد باشه،گوشی گیمینگ باشه یا نوکیا ۱۱۰۰ حتی) مهم نیست.داره همون خدماتی رو ارائه میده که تو پرچمدار اندروید و ios هم هست.دلیلی نمیبینم اینهمه گپ و فاصله بین شون بندازیم.
جوری تفاوت قائل میشید که گویا داریم کنسول رو با گوشی مقایسه میکنیم

omid m در تاریخ : 1403/2/18

من ایفون فروختم دهنم سرویس شد با چی بود حرارت بالا شارز خالی انتن نمیده کولم زد بهم کفت میتونم دور بزنم تحریمارو ملی اپ کار نمیکنه خلاصه بعداز مدتا رفتم سراغ ایفون ولی فهمیدم همین اندروید واقعا صد ارزش داره اس ۲۴ الترا گرفتم سه روزه ایفون تو ایران یا عاشقشی یا بخوای پز بدی دوران ایفون ۱۳ و ۱۴ هم ختی ۱۵ هم دیگه گذشته
همه رفتن سمت شکل ایفون مثل میزو تکنو اینفینیکس و ... ضاهر و دست گرفتنش مثل ایفونه ولی خب اندرویده و بهتر

حمید م در تاریخ : 1403/2/18

تو تاریخ 1402/12/4 نوشتی: {حیف پول بدی به این گوشی}
الانم که نوشتی یماهه خریدی و پشیمونی !!

داداش بالاخره اگه پول دادن به این گوشی حیف هست ؟ چرا اصلا رفتی خریدی😂

ما الان بنویسیم یسریا چون نمیتونن ایفون بخرن و بدگویی میکنن ازش ، اسممون میشه سهامدار و زامبی اپل.
حداقل ... سعی کن ضد و نقیض ننویسی که تابلو نشی از ۱ کیلومتریه ایفون ۱۵ که نه ، ایفون ۶ هم رد نشدی ....

امین ا در تاریخ : 1403/2/17

سلام آقا چرا اینقدر مغز خودتون درگیر میکنید هر کی میگه آیفون بده نخره اصلحه که پشت سرت نزاشتن زورت کنن بخری بده باشه هر چی تو میگی نخر بعدشم اگه آیفون بده و پیگیرش نیستی پس توی این صفحه چی میخوای

far z در تاریخ : 1403/2/15

دوست عزیز من نمیدونم شما چه اصراری داری به تاکید بر اینکه من مطلب اشتباه گفتم. چیپ ام۲ در کلاس گوشی نیست، واحدهای محاسباتی بیشتر و توان حرارتی بالاتری از چیپهای کلاس گوشی داره.
مقایسه چیپها باید در کلاس یکسان باشه از این جهت ام۲ رو نمیان با اسنپ ۸ نسل ۳ مقایسه کنند. رقیب اسنپ آ۱۷پرو هست نه ام۲. حداقل در کلاس گوشی.
هر وقت کلاس ام اپل تو آیفون استفاده شد ما میاییم مقایسات رو انجام میدیم. اینجا هم صفحه آیفون هست نه آیپد. فکر نمیکنی هم نوع گجت بی ربطه به مقایسات و هم چیپ به کار رفته؟
مثل اینکه بیاییم گرافیک کلاس دسکتاپ رو با کلاس لپتاپ مقایسه کنیم و توجیهمون این باشه که هر دو تو پلتفرم پی سی برای بازی کردن استفاده میشن.
مثل اون بچه مثلا مقطع ابتدایی که دعوا میکنه با همسنش، زورش بهش نمیرسه میره داداش بزرگترش از مقطع متوسطه رو میاره میگه تو باهاش دعوا کن. حالا زور آ۱۷پرو نمیرسه به اسنپ۸ نسل ۳، بحثها رو میبرینپب سمت آیپد و ام۲. بعدش راه به راه میگین بقیه مطالب اشتباه منتشر میکنند. عجب!

سجاد م در تاریخ : 1403/2/15

دوستان این گوشی رو خریدم یک ماهه و کاملا از خریدش پشیمونم،حیف پولم واقعا،همیشه شارژر باید همراهم باشه

A A در تاریخ : 1403/2/14

سطح درستی مطالب و مطلع بودنت از تکنولوژی از این جمله که فقط سام صفحات بالای ۵۰۰ پیکسل تولید میکنه مشخص شد.

مصطفی م در تاریخ : 1403/2/13

این ادبیات تو اکثر آیفون دارها رایجه نه همه اکثرا. تو شش ماه گذشته خیلی بیشتر از یه آیفون پول گوشی دادم پس مطمعنا آیفون نمیخواستم نه که پولشو نداشته باشم.

بهنام A در تاریخ : 1403/2/12

وقتی کسی اطلاعات اشتباه میده لطفا دوستان پاسخ بدن تا رفع ابهام بشه و اطلاعات ضد و نقیض سرازیر نشه.وقتی یکی میاد میگه چیپm2 ربطی به اسنپدراگون 8 جن1 و ای17 پرو نداره این اشتباه باید اصلاح بشه.مگه با چیپ m2 بازی GOW رگناروک یا ردد ردمپشن رو اجرا میکنن که ما نمیدونیم؟؟ [هرچند اینجوری پیش بره بزودی روی ایپد میان :))) ]
خیر! m2 هم مثل دیگر پردازنده های اندروید و ios کارش اجرای بازی های موبایله از زمانی که کلش او کلنز وارد دنیای موبایل شد استفاده از ایپد یه تریک جذاب بود واسه بازیکن ها و کلن های برتر جهان الانم که پابجی و وارزن و گیم های MOBA قدرت گرفتن بازم استفاده از ایپد یک برگ برنده س درست مثل گوشی گیمینگ که تریگر مخصوص بهتون میده.

بهنام A در تاریخ : 1403/2/12

چیپست m2 در ایفون استفاده نشده منکرش نیستم. ولی اینکه از بحث خارجه رو جدی میفرمایین؟؟
وقتی تو پابجی یا وارزون داری قدم زنان در مسیرت حرکت میکنی یهو delete میشی یا مثلا در فایت های رو در رو حریف بخاطر سخت افزار بهتر و صفحه نمایش بزرگتر برنده فایت میشه اینا بخاطر چی اتفاق میوفتن؟درسته! ایپد های اپل هم وارد بحث و رقابت میشن و در اصل مدعی و پرچمدار اپل توی تست ها و بنچمارک ها ایپد هستش.

از اونجایی که وقتی صحبت از بنچمارک میشه هدف ما اینه بفهمیم کدوم دیوایس قدرت بهتری در بازی ها ارائه میده یا مثلا در رندرینگ و ادیت ویدئو و...
باید قوی ترین دیوایس رو دریابیم.صرفا اندازه بزرگ تر ایپد و اینکه تو جیب پشتی جا نمیشه دلیل بر خارج از بحث بودنش نیست که دوست عزیز!
اپل واسه گیم اومده دیوایس مخصوص این کار رو تولید کرده پس لطفا از این به بعد تفاوت بنچمارک و قدرت خام اسنپدراگون 8نسل3 و چیپ m2 رو هم یاداوری کنید.چون پلیر ایپد ایفون و s24U همه باهم در یک Zone مبارزه میکنن.وسلام

بهنام A در تاریخ : 1403/2/12

چون با همین تراکم زیر500 میشه رتبه 1دگزومارک تو بخش صفحه نمایش.
از طرفی تراکم پیکسل بیشتر از500 و رزولوشن بالای صفحه نمایش های سامسونگ (تنها برندی که از این مدل صفحات تولید میکنه)طبیعتا مصرف برق بیشتری بدنبال داره.

بهنام A در تاریخ : 1403/2/12

خیلی طنز جالبی بود.انتقال فایل تو ای او اس هیچ مشکلی نداره.
اگه برنامه های جانبی رو در نظر بگیریم مثل شیریت و زندر و... سرعت انتقال اطلاعات در اندروید و ios با استفاده از این اپلیکیشن ها بالاست و مشکلی نداره ولی درصورتی که سخت افزار خود گوشی رو بدون نرم افزار های جانبی درنظر بگیریم،برای انتقال داده در اندروید ما فقط بلوتوث رو داریم اونم با سرعت لاکپشتی که بلا استفادست و واسه ایفون و ایپد و مک بوک قابلیت AirDrop اپل در دسترس هست که با سرعت بسیار بالایی انتقال دیتا رو بین دیوایس ها انجام میده. امیدوارم یاد گرفته باشید که محصولات اپل مشکلی در انتقال فایل ندارند.شما راجع به سیستم عامل اندروید هم اطلاعات درستی ندارید چه برسد ios✌️

بهنام A در تاریخ : 1403/2/12

هیچ گوشی تو دنیا همزمان از دو سخت افزار امنیتی همزمان استفاده نمیکنه یا فیس ایدی یا اسکنر انگشت تامام.

محمد م در تاریخ : 1403/2/6

آیفون اگه لنز تشخیص چهره و چشم و دوربین سلفی و اسکنر اثر انگشت داشته باشد که زیر نمایشگر داشت خوب بود تا از همه صفحه نمایش کامل استفاده بشه

محمد م در تاریخ : 1403/2/6

سلام شاید ایشون منظور از انتقال فایل با بلوتوث و وصل لواز جانبی غیر اپلی مثل گلکسی واچ که گویا تمام امکانات مثل اکوسیستم اپل به iphone نمی ده و یا ساید لود نرم‌افزارها.

Reza A در تاریخ : 1403/2/4

سلام زیاد تبلیغات مجازی رو جدی نگیرید اگر سیم کارت قدیمی ۳g دارید بدون واهمه استفاده کنید و نگران قطع شدن آنتن به هیچ وجه نباشید چون مخابرات قدرت تشخیص سیم کارتهای قدیمی رو نداره و نمیتونه متوجه سریال گوشی آیفون ۱۴ یا ۱۵ بشه ضمن اینکه حتما باید گوشی رو رو 3g تنظیم کنید ولی اگر از سیم کارتهای جدید استفاده می‌کنید اون رو هم فقط رو 3g تنظیم کنید احتمال قطع شدن و رفتن آنتن هست ولی درصدش میاد پایین

Behnam E در تاریخ : 1403/2/1

مشکل انتقال فایل؟؟؟؟؟؟از کنار ایفون رد هم نشدی
به راحتی همه ایفون ها رم و فلش میخوره،با شیریت بین اندرویید و ایفون انتقال فایل داد،تو سری ۱۵ که حتی هارد هم میشه وصل کرد.بلوتوث هم که فقط و فقط واسه وصل کردن ساعت و ایرپاد و اسپیکره،دنبال چی هستی اخه،نداشتن پول برای خرید محصولی دلیل بر بد بودنش نیست،خوش باش با افکارت ))))

مصطفی م در تاریخ : 1403/1/30

خب نکته همینه اگه قیمت ملاک خوب بودن باشه خیلی گوشیهای دیگه با دوبرابر یا حتی بیشتر از آیفون قیمت دارن پس از آیفون بهتر هستن؟ قیمت خیلی بالاتر از قیمت خود اپل مخصوص ایران هست اگه نه قیمت دلاری اکثر پرچمدارها با هم تو یه رنج هست.این وسط دلالها هم مقصر هستن تو این اوضاع.کجای حرف من تنش زا هست؟غیر از واقعیت نیست.

حمید م در تاریخ : 1403/1/27

با احترام سعی کنین جهت حفظ احترام و اسایش بقیه،از انتشار کامنت های جهت دار اکانت هایی که هدفشون مدتهاست اینجا واسه هممون مشخص شده پرهیز کنین.متاسفانه در حرف یچیزی میفرمایین در عمل یچیز دیگه میبینیم. با احترام به شما و اکانت جناب مصطفی،میخوام سوال کنم ایشون طی یکی دوسال فعالیت تو فروم های اپلی،چه سود و منفعتی و چه جواب سوالی رو دادن که برای یه کاربر راهگشا باشه؟جز کاشتن تخم نفاق و تنفر از اپل و تیکه انداختن به اینو اون چه چیز مفیدی تو ارشیو نظرات ایشون پیدا میشه که سریعن نظراتی امثال اینها تاییده میگیرن؟اینجا محل تبادل تجربه کار با گوشی ایفون ۱۵ پرومکس هست یا مخزن کنایه و نیش و تمسخر کاربران سامسونگ و شیا و هواوی؟
از انتقاد بنده دلگیر نشین ولی دلیل کاهش کاربر وب سایت شما همین رویه هست.

حمید م در تاریخ : 1403/1/27

این فضای ایجاد شده در این فروم ها،با کمال احترام به مدیریت سایت و ادمین هاش،تقصیره خودشون هست.در حرف میفرماین سعی ما اینه تنش ایجاد نشه.اما اولین کامنت تو سال ۱۴۰۳ که ایجاد تنش میکنه رو سریعن تایید و منتشر میکنن.همین مسایل باعث شده عده خیلی زیادی از کاربرهای کاردرست فروم های اپلی دیگه پا نمیذارن اینجاو جواب سوال نمیدن دیگه.

حمید م در تاریخ : 1403/1/27

در واقعیت هم همینطوره که محصولات اپل سالهایت اون بالا بالاها هستن و کاربراش هم حق دارن ازش راضی باشن و تعریف کنن.حالا اگه به شما و دوستانتون بر نمیخوره واقعیت همینه که که کسی که با ایفون کار نکرده هیچ اطلاعاتی ازش نداره.بعد از مدت ها دوری از فروم های اپل تو سال جدید اولین کامننتون رو با ایجاد تنش تو این فروم شروع کردید.

مصطفی م در تاریخ : 1403/1/24

یه محدودیت‌هایی داره مثل اینکه تگ سری های جدید رجیستر نمیشه و کلا نمیشه باهاش زنگ زد مشکل انتقال فایل که همیشه بوده بولوتوث درست و حسابی هم نداره قیمت بالای بدون دلیل داره درباره اندروید کلا نظر نده دقیقا یکی از مسائل طرفداران اپل همینه که جوری آیفون رو بالا میبرن که انگار بقیه هیچی از گوشی نمیدونن از همون هشت پلاس بذت ببر.

Mr U در تاریخ : 1403/1/23

اولا ، دیگه کل دنیا فهمیدن که سامی برا بنچمارکا فرکانس سخت افزاراشو دوبرابر میکنه که نتیجه عدد بزرگتری در بیاد و در واقعیت عملکرد واقعی گوشی با اون اعداد عجیب غریب جور در نمیاد
دوما ، منِ کاربر وقتی میبینم شیا بعد ۶ ماه و سامی بعد ۱ سال ۱ سال و نیم دیگه عملا کاراییش نصف میشه ، مگه مشکل دارم بیام اینارو به اپلی که بعد از ۷ سال (آیفون ۸ پلاس دارم ، بهتر از A54 و شیائومی ۱۱ تی پرو کار میکنه) هنوز افت عملکرد نداشته ، ترجیح بدم؟
آدم یا واقعا خیلی تعصبی باشه ، یا ندونه برتری آیفون نسبت به بقیه گوشیا رو ، یا جیبش خالی باشه
وگرنه تو آیفون بخری تو همه چی پرفورمنس بهتری میگیری ، البته ی سری محدودیت ها داره تو ایران ، ولی بازم ارزششو داره
من پابجی بازی میکنم و با اون ۸ پلاسی که دارم اصلا لگ نمیگیرم ، در صورتی که شیا ۱۱ تی پرو با وجود اسنپ‌دراگون ۸۸۸ ی جوری لگ میگیرم انگار نوکیا دستمه😂😂
البته همین ۱۱ تی پرو هم پارسال خوب بود و اصن لگ نمیزد ، ولی امسال دیگه کارایی نداره ، در صورتی که ۸ پلاس هنوز هم لگ نمیزنه و عملکرد پایدار خودشو داره
حالا اگه شما میخوای گول اعداد و ارقام سامسونگ رو بخوری ، راه بازه ، ولی بقیه رو اغفال نکن عزیزم

(ی نکته دیگه هم اینکه تو بیشتر بنچمارکا معیار سنجش آیفون با گوشی های اندرویدی فرق داره و نمیشه اعدادشون رو با هم مقایسه کرد)
موفق باشید♥️

Mehran R در تاریخ : 1403/1/23

سلام دوستان وقت بخیر چندتا سوال راجب آیفون 15 داشتم من میخوام این گوشی رو بخرم میخوام بدونم این گوشی پرش آنتن داره یا نداره؟اگه داره راهی هست کاری کنی آنتنش نپره یا مثلا کمتر بپره انتنش؟
بعد میشه اصلا از اینترنتش استفاده کرد یا نمیشه؟بعد آنتنش روی چه شبکه ای تنظیم میشه 3g 2g 4g رو چه شبکه ای میره؟
و اینکه بگین ارزش خرید داره با توجه به اینکه مشکل آنتن داره.؟

RAD 0 در تاریخ : 1403/1/20

داداش خیلی داری دیگه خودت رو درگیر کامنت من میکنی!!!! باشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ برلی اجرای the LAST of us 2 خیلی مناسبه!!!!!! مخصوصا آن نسخه اش که در گلگسی اس ۲۴ اولترا استفاده شده!!!!!!!

far z در تاریخ : 1403/1/18

من جواب مطالب تکراری رو نمیدم. لطفا نظرات قبل رو بخونید به اکثر مواردی که اینجا فرمودی پاسخ داده شده و نیاز به تکرار نیست.

اما چندتا نکته جدید در پاسخ به برخی موارد جدید شما:
"ضمنن اون توسعه دهنده های رزیدنت اویل ۴ قطعن از من و شما دانش و تجربه بیشتری دارن در این زمینه که این گیم رو واسه اندروید نه اما واسه ios منتشر کرده وگرنه کسی از پول بیشتر بدش نمیاد"
دنیای توسعه نرم افزاری اصلا اینجور نیست. تو این دنیا کسی با شانس کار نمیکنه و باید بودجه هنگفتی در اختیار توسعه دهنده قرار بگیره. صرف اینکه یه سخت افزار و یه پلتفرم قابلیت اجرای یه بازی رو داره نمیتونه کسی رو مجاب کنه برای توسعه بازی برای اون سخت افزار و پلتفرم. اگه اینجوری بود که به جای یه دونه اویل، حداقل باید 10 تا بازی سطح کنسول و جدید برای ios توسعه داده میشد. این روند توسعه کند هست و نیاز به سرمایه گذاری داره که در مورد اویل این اتفاق افتاده. کسی از پول بدش نمیاد ولی هیچ تضمینی وجود نداره یه بازی کنسولی که برای موبایل توسعه داده میشه، کاربرها حاضر باشند که 30 40 دلار بهش پول بدن و بخرند. کار بسیار پر ریسکیه. وگرنه این نشان دهنده این نیست که توسعه دهنده به خاطر اینکه آ17پرو قابلیتشو داره و اسنپ 8نسل3 نداره این کار رو برای اندروید انجام نداده.

"ولی خب صرفن بر پایه ترافلاپس و احتمالات اگر رزیدنت اویل ۴ واسه اندروید توسعه داده میشد عملکرد بهتری ارائه میداد! هیچ منطقی پشتش نیست"
اسنپ بالای دوبرابر قدرت گرافیکی خام داره عزیز. اونوقت این چیپ نمیتونه حداقل 10 درصد پرفورمنس بهتری ارایه بده؟ به صورت تئوریک امکانش هست. بعدش بالای 5 تا تا بنچمارک گرافیکی وجود داره که تو همشون اسنپ با اختلاف معنادار بهتره. منطقی پشتش نیست؟ شوخی نکنید. بنده دانش این رو دارم و نظر خودم رو دارم. منتظر اجازه کانال یوتیوب نیستم.

"ضمن اینکه به CPU چیپ A17 هم اشاره نکردین و همچنین چیپ M2، فقط مطالب دستچین شده رو شیر دادین"
اولا قدرت کلی سی پی یو بین اسنپ و اپل یکسانه. صرفا تک هسته اپل بهتره. بعدش در مورد بازی صحبت میکنیم که بار اصلی پردازشی به دوش واحد گرافیکی هست. اینجا نیازی به ذکر نمرات سی پی یو وجود نداره. ام 2 هم از موضوع خارجه چون از ام2 تو آیفون استفاده نشده.
من برای تکمیل بنچمارکها تک به تک نمرات بنچمارکهای گرافیکی GFX Bench رو در آوردم براتون. تو سایتش موجود هست و میتونید چک کنید. تمام تستها در حالت off screen هست که رزولوشن صفحه مهم نیست.

فریم اسنپ8نسل3 در اس24الترا:
Aztec Ruins High Tier: 63.4،
Aztec Ruins Normal Tier : 152.9 (vulkan), 129.2(OpenGL)
1440p Manhattan 3.1.1: 109.5
4k Aztec Ruins High Tier : 27.7 (vulkan), 26.4(OpenGL)
1080P T-Rex: 378.3

فریم آیفون15 پرو مکس:
Aztec Ruins High Tier : 58.4
Aztec Ruins Normal Tier : 118.8
1440p Manhattan 3.1.1: 75.5
4k Aztec Ruins High Tier : 18.2
1080P T-Rex: 319.1
اختلاف فاحش هست عزیز. منطق نداره؟

"این مطالب و ارقام اگر در فروم مورد علاقه خودتون گلکسی s24 کپی پیست بشن قطعن فیدبک های بهتری دریافت میکنن "
بعدش میگی بنده وسواس فکری دارم هی استناد میکنم به نظر کاربر عزیز دیگه. الان باز مجبورم استناد کنم. دوست دیگه گفتن اسنپ دراگون برای سودوکو مناسبه. من هم مجبور هستن برای اینکه جواب بدم به ایشون تحلیل و مقایسه بیارم که چرا نظر ایشون درست نیست. چاره ای جز مقایسه با اس24الترا یا گوشی هایی مثل اون وجود داره؟

محمد ر در تاریخ : 1403/1/17

عرض ارادت؛
بله متاسفانه در فروم اپلی همیشه شاهد ترول و کل کل بودیم و هستیم
امیدواریم این مسائل دست از سر این فروم برداره و فضایی هر چه دوستانه‌تر ایجاد بشه
بسیار ممنونم از توجه جنابعالی خسته نباشید

مدیر سایت در تاریخ : 1403/1/16

با سلام و درود،

درست فرمودید. مکانیزم تایید کامنت ها در بخش نظرات گوشی های مختلف متفاوت است. بخش هایی که احتمال کل کل یا بحث های متفرقه یا تنش زا در آنها زیاد باشد، نیاز به بررسی مجدد کامنت ها دارند و به همین دلیل دیرتر تایید نهایی می شوند ولی بخش های که این مشکل را ندارند نیاز به بررسی مجدد نیز نداشته و در نتیجه کامنت ها سریعتر تایید می شوند.

با احترام
مدیر سایت

محمد ر در تاریخ : 1403/1/16

انتقادی که بنده مطرح کردم: مکانیزم تائید کامنت متفاوت هستش در فروم مختلف،
مثلن در همین فروم تائید یک کامنت ممکنه حتی تا چندین روز هم زمان ببره که در واقع اون خاصیت اصلی نظر یا پرسش و پاسخ از بین میره متاسفانه
و ممکنه همون کامنت بطور مثال در فروم گلکسی اس ۲۴ ارسال بشه و چند ساعته هم تائید بشه
بهتره همه کامنت‌ها در تمام دسته‌بندی‌ها، در یک صف واحد واسه انتظار تائید قرار بگیرن که از این رو عدالت هم رعایت بشه
و به عنوان پیشنهاد حتی میتونه مکانیزم تائید کامنت‌ها بر بیس و پایه هوش مصنوعی شکل بگیره که تجربه بسیار بهتری ایجاد میکنه از نظر تجربه کاربری وبسایت
البته بنظر بنده؛ در کل تشکر میکنم از عوامل وبسایت خوب مرجع موبایل

محمد ر در تاریخ : 1403/1/14

وقت بخیر؛ ببینید دوست عزیز یه جمله کوتاه رو دستمایه و بهانه کردین و مدام تکرار میکنین که بخاطر این یک جمله، من اومدم اینجا صفحه رو پر کردم ...
یه جمله ساده جناب/ سرکار RAD حالا بشوخی یا جدی نباید در حالت نرمال باعث اینهمه وسواس فکری بشه مگر پشتش تعصباتی باشه که خودتون بیشتر میدونین
در مورد کامنتهای شما عرض کنم ما قرار نیست ترافلاپس رو تو دستمون بگیریم و قرار نیست دلمون رو خوش کنیم به یکسری اعداد و ارقام دهن پر کن و به اسطلاح قند تو دلمون آب بشه
قرار به اعداد باشه باتری و رم و دوربین و… ثابت شده این قضیه نیاز به توضیح نیست
اون کنسولی که فقط کاربرد گیم داره هم کسی به ترافلاپس بیشتر اکس باکس اهمیت نمیده تا برسه به گوشی موبایل
چیزی که اهمیت داره در تست ها و اجرای اپلیکیشن مشخص میشه برتری و پایداری عملکرد با کدام هست. جز اینه؟
الان منه کاربر اندروید سماق بمکم ببینم احتمال داره این گیم واسه دیوایسم بیاد. چون ترافلاپسم بیشتره
ضمنن اون توسعه دهنده های رزیدنت اویل ۴ قطعن از من و شما دانش و تجربه بیشتری دارن در این زمینه که این گیم رو واسه اندروید نه اما واسه ios منتشر کرده وگرنه کسی از پول بیشتر بدش نمیاد
همین میتونه دلیل و سنده محکمی باشه واسه عملکرد و پایداری ضعیفتر چیپ اسنپ
ولی خب صرفن بر پایه ترافلاپس و احتمالات اگر رزیدنت اویل ۴ واسه اندروید توسعه داده میشد عملکرد بهتری ارائه میداد! هیچ منطقی پشتش نیست و بعید میدونم این جمله رو تو هیچ وبسایتی پیدا کنین و یوتیوبری به خودش اجازه بده در مورد چیزی که وجود خارجی نداره کارشناسی کنه
ضمن اینکه به CPU چیپ A17 هم اشاره نکردین و همچنین چیپ M2، فقط مطالب دستچین شده رو شیر دادین
این مطالب و ارقام اگر در فروم مورد علاقه خودتون گلکسی s24 کپی پیست بشن قطعن فیدبک های بهتری دریافت میکنن و بیشتر مفید واقع میشه اینجا فقط باعث کش دار شدن قضیه و کامنتهای اسپم میشن متاسفانه
با تشکر

محمد ر در تاریخ : 1403/1/9

تو آیفون ۱۵ سری پرو یکی از اون تغییرات فریم تیتانیوم گرید ۵ با تکنولوژی انحصاری هست
که بسیار سبکتر و مقاومت بیشتر، نسبت به فولاد در نسل قبل
این سبکی در کنار حاشیه های کمتر و لبه های رندتر حس خوشدستی بیشتری به کاربر میده و لذت بخش تره خود این به تنهایی میشه یه تغییر بزرگ
لبه ها هم همچنان طراحی زیبای تخت خودشونو حفظ کردن در عین خوشدست شدنش
از نظر طراحی میتونم بگم به تکامل رسیده حداقل چیزی که به ذهن میاد
مورد بعدی باید روی به زیر کشیدن داینامیک آیلند کار بشه حداقل سنسورهای بیومتریک رو

محمد ر در تاریخ : 1403/1/9

اگه یه آیفون ۱۳ پرو مکسی چیزی داری که فعلن گوشیه مطمئنیه میتونی صبر کنی چون من نمیدونم گوشی آیفونت چیه
ولی در کل همین ۱۵ پرو مکس تغییرات خوبی داشته از طرفی ۱۰۰ در ۱۰۰ نمینونیم در مورد تغییرات آیفون های سری ۱۶ مطمئن بشیم.

Behnam E در تاریخ : 1403/1/8

باشه سامسونگ خوبه همونو بخر،یه ایفونی تو صفحات گوشیهای دیگه پیدا نمیشه،اما نمیدونم چرا هر کی یدونه گوشی نو‌ میخره میاد اینجا میگه ایفون بده،اقا نخر
در ضمن الان واقعا همه گوشیها واقعا خوب شدن و انتخاب سلیقه ایه
من خودم همیشه ایفون رو ترجیح میدم
از لحاظ کیفیت واقعا هیچ برندی به محصولات اپل نمیرسه
ایفون ده سال پیش هنوز کار میکنه و هنوز زیباست و‌با کیفیت
اما سامسونگ ۵ سال پیش تباه شده دیگه
الانم چند ماه ۱۳ مکس فروختم و از ۱۵ مکس استفاده میکنم بشدت راضیم فعلا انتن هم دارم،نداشته باشم مودم میخرم

بهنام A در تاریخ : 1403/1/6

سلام روزی که گوشیو خریدم واسم پیام اومد ولی بعد از سپری شدن مدت زمان مشخص شده آنتن گوشیم قطع نشد چندروز قبل سیمکارتمو عوض کردم و مجدد همون پیام واسم ارسال شدبا هشدار عدم دریافت خدمات ولی مطمئنم که مشکلی پیش نمیاد.اگرچه قبل از خرید گوشی عواقب نبود ریجستری رو پذیرفته بودم.

اصلان م در تاریخ : 1403/1/6

شما از کجا فهمیدی نمیدونم؟
همتا برای خیلیا پیام نمیزنه و الان یکسالم هست مشکل آنتن ندارن.
از کجا میدونی گوشیه دیگه ای ندارم.
... بعضیا معلوم نیست چی فکر میکنن با خودشون که اینجوری جواب میدن.
من سوال کردم اگه قطع شد چیکار باید بکنم؟ برای اینکه راهکار مشترک رو‌ که برای اکثریت جواب داده پیدا کنیم وگرنه منم هزارتاشو خوندم و شنیدم.

علي ا در تاریخ : 1403/1/5

شما وقتی این مدل و خریدی باید میدونستی که امکان داره اصلا بعد یک ماه آنتن نداشته باشی... مشخصه همتا برای همه پیام میزنه.. با راه کاره هایی ک هست آنتن بر میگرده ولی شما قطعا نیاز به گوشی دیگه ای داری

اصلان م در تاریخ : 1403/1/4

سلام دوستان
لطفا راهنمایی کنین
من این گوشی رو چند روز قبل خریدم و دو روز بعد از انداختن سیم کارت همراه اول، از سامانه همتا برام پیامک اومد که گوشی از اول اردیبهشت دیگه خدمات (آنتن) نمیگیره.
برای دوستانی که میگن مدتهاست دارن استفاده می کنن هم پیامک اومده بود؟
اگه قطع بشه بعد از یکماه چیکار باید بکنم؟
ممنون میشم‌راهنمایی کنین.

علي ا در تاریخ : 1403/1/4

بعد ۱۲-۱۳ سال ایفون داشتن هم واسه تنوع و هم واسه رجیستر نشدن s24 ultra گرفتم،گوشی خوبیه ولی به آیفون نمیرسه... آلان موندم ۱۵ پرومکس بخرم یا صبر کنم ۱۶ بخرم مخصوصا احتما داره ۱۶ الترا بیاد... نظر شما دوستان چیه صبر کنم؟

امیررضا ا در تاریخ : 1403/1/3

سلام دوستان حداکثر توان شارژ این گوشی چند وات هست؟🤔
20وات یا بیشتره؟!

far z در تاریخ : 1403/1/2

با کلیات حرف شما موافقم.
حرف شما منطقیه در مورد کنسول، چون کنسول وسیله انحصاری برای بازی هست ولی گوشی رو ملت صرفا برای بازی نمیخرند.
در مورد گوشی هم اگه کسی اونو بیشتر برای بازی بخره، بله میتونه این حرف شما اونجا هم کاربرد داشته باشه که در عمل مهمه چه بازیهایی با چه پرفرومنسی برای کدوم پلتفرم پشتیبانی بهتری داره. البته صرفا دوتا بازی ملاک نیست و باید بازیهای بیشتری تست بشه.
قطعا اینجوریه که اعداد و ارقام نمیتونه تنها ملاک باشه، حتی تو نظر قبلی تاکید کردم رو این موضوع.
دلیل پاسخ من به این کاربر محترم تحقیر بی دلیل چیپ گرافیکی بود در واکنش به یه کاربر دیگه بود. اگه ایشون همین تحقیر رو در مورد اندروید میگفتن مثل این جمله:
اونی که بهم دیسلایک دادی به سوپرماریو و سودوکویی که با اندروید بازی میکنی ببخش!!!!!!!!
من اصلا پاسخی نمیدادم چه برسه به جزییات چون اونو یه واکنش احساسی اغراق آمیزمیدونستم. سازنده یه چیپ مسول توسعه نرم افزاری برای بازیها نیست و این به عهده توسعه دهنده ها تو پلتفرم مد نظر هست. علت اینکه من قدرت خام رو مقایسه کردم خواستم نشون بدم هدف رو اشتباه گرفتن ایشون چون خود چیپ قدرتش خیلی بیشتره. در وهله دوم به اطلاعات عمومی برای همه خواننده ها بود.

نکته آخر رو هم اضافه کنم. به نظر من اتفاقا ورود بازیهای کنسولی به پلتفرم ios اتفاق مثبتی هست و من از این جهت اونو فعلا تا اینجا برای این منظور برتر از اندروید میدونم.

بهنام A در تاریخ : 1403/1/1

کار خودتونو راحت کنید.
دوتا گیم یکسان رو با تنظیمات گرافیکی مشابه با روشنایی و درصد شارژ کامل تست کنید ببینید کدوم گوشی قدرت بیشتری داره. دو و نیم ترافلاپس قدرت بیشتر ایکس باکس اکس نسبت به پلی استیشن 5 دلیل کافی واسه خرید این کنسول نیست،بلکه بازی های انحصاری و طراحی دسته پلی استیشن هست که اونو به پرفروش ترین کنسول جهان تبدیل میکنه این مثال رو زدم تا بگم ما قرار نیست با اعداد و ارقام دلمونو خوش کنیم دوتا گوشی رو وارد گود کنیم ببینیم کدوم عملکرد بهتر و پایدار تری داره و اون گوشی رو برتر اعلام کنیم.

far z در تاریخ : 1402/12/28

البته اینجا مقایسه گرافیک هست و بین اسنپ 8 جن 3 که شما اشاره کردی با آ17پرو. آیپد پرو ام2 از موضوع بحث خارج هست و صرفا من برای مقایسه توان خام گرافیکی اونو ذکر کردم.
درسته قدرت cpu هم تو امتیاز گرافیک تاثیر داره، اما با توجه به اینکه تو اکثر پردازشهای گرافیکی بار اصلی به دوش گرافیک هست مگر اینکه گلوگاه cpu وجود داشته باشه. ما فرض رو بر این میزاریم که cpu ایجاد گلوگاه نمیکنه. بنابراین امتیازات geekbench که معمولا برای تست cpu هست رو کنار میزاریم.
طبق این منبع: https://www.tomsguide.com/news/samsung-galaxy-s24-ultra-benchmarks
در تست گرافیکی 3دی مارک:
Samsung Galaxy S24 Ultra امتیاز 20,627
iPhone 15 Pro Max امتیاز 15,399
تفاوت میشه حدود 35 درصد. عرض کردم که چون API گرافیکی متفاوت هست این مقایسه نمیتونه مقایسه پایاپای باشه. وگرنه از نظر توان خام گرافیکی اسنپ 8 نسل 3 بیش از دوبرابر آ17 پرو قدرت خام داره.
حتی اگه تفاوت API رو هم در نظر نگیریم، اسنپ 8 نسل 3 بسیار قویتر از آ17پرو هست و خیلی منطقی هست که اگه بازیهای کنسولی برای اندروید توسعه داده بشه، توانایی ارایه قدرت گرافیک بهتر تو این بازیها بسیار بهتر از آ17 پرو هست. برای همین این جمله شما "اونی که بهم دیسلایک دادی به سوپرماریو و سودوکویی که با اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ ات که بازی میکنی ببخش!!!!!!!!"، به دور از انصاف هست.

RAD 0 در تاریخ : 1402/12/27

مقایسه خوبی انجام دادید ولی بهتر بود به برتری بنچمارک گرافیکی و بنچمارک های سی پی یو آیپد پرو M2 نسبت به اسنپ دراگون ۸ نسل سه هم اشاره میکردید

RAD 0 در تاریخ : 1402/12/27

بنچمارک هایی که خودم با آیپد پرو M2 گرفتم:
انتوتو 2340000
گیک بنچ : تک هسته ای ۲۷۰۰
چند هسته ای: ۱۰۲۰۰
با iOS 17.3

far z در تاریخ : 1402/12/22

من کاری ندارم ایشون با چه انگیزه ای دیسلایک دادن اما این پاسخ شما هم به نظرم کمی به دور از در نظر گرفتن مسایل تکنیکی هست.
من یکم توضیحات جزیی تر هم میدم برای همه مخاطبها، منظورم الزاما شما نیستین تو این پاسخ و شاید شما به این مسایل آشنا باشید.

اسنپ 8 نسل 3 از نظر گرافیکی تو کلاس کاری بسیار متفاوتی از آ17 پرو هست. چیزی که ما تو بنچمارکها میبینیم که اختلاف بسیار زیادی تو تست های گرافیکی داره نشون میده که اصلا این دو گرافیک هم تراز نیستند. تست های
GFX bench
3DMark
َAntutu
تو همه این تستهای گرافیکی، اسنپ با اختلاف معناداری بهتر هست.
تازه باید توجه کرد که API گرافیکی استفاده شده برای ios اپل Metal هست و از نظر نرم افزاری متفاوت از API استفاده شده برای اندروید که بر حسب انتخاب میتونه Vulkan یا OpenGL. بنابراین ما نمیتونیم مقایسه ای درستی از قدرت واقعی این دو چیپ تو بنچمارکها داشته باشیم چون نرم افزار متفاوت هست. بنابراین تنها گزینه ای که برای ما میمونه نگاهی به قدرت گرافیکی خام دو پردازنده هست. اگه به اعداد مربوط به FP32 که در واقع محاسبات ممیز شناوری 32 بیتی که معمولا ملاک تو محاسبات گرافیکی 3 بعدی هست بندازیم، به اعداد زیر میرسیم:
اسنپ 8 نسل 3: حدود 4/7 ترفلاپس (فرکانس 770 مگاهرتزی) تا 5/7 ترافلاپس (فرکانس 1000 مگاهرتزی استفاده شده تو چیپهای مخصوص سری گلکسی سامسونگ)
اپل 17پرو: حدود 2/15 ترافلاپس با فرکانس 1400 مگاهرتز

برای مقایسه دوتا کنسول رو هم نگاهی کنیم
پی اس4 پرو: 4/19 ترافلاپس
پی اس 5: 10/3 ترافلاپس

یه نگاهی هم به آیپد پرو ام2 بندازیم: 3/6 ترافلاپس

بنابراین اگه بخواییم به صورت قدرت خام نگاه کنیم، اسنپ 8 نسل 3 از نظر قدرت پردازشی خیلی نزدیکتر به کنسول هست تا آ17پرو. حالا چرا رزدینت اویل برای ios منتشر شده و برای اندروید نه دیگه اون برمیگرده به پولی که برای توسعه این بازی برای ios خرج شده وگرنه همین پول برای اندروید هم خرج شه اتفاقا توانایی اسنپ 8 نسل3 برای ارایه گرافیک بهتر شاید بسیار بیشتر از آ17پرو باشه.

باید تاکید کنم که قدرت خام تنها مولفه قدرت نهایی یه پردازنده نیست و اینجا صرفا به منظور این استفاده شده که ما با APIهای گرافیکی متفاوتی روبرو هستیم و شرایط مقایسه نرم افزاری یکسان تو اپلیکیشنها نداریم.

یزدان آ در تاریخ : 1402/12/17

بناسم آره آیپد رو واقعا قبول دارم ولی آیفون رو نه زیاد خیلی جذابیتی ندارع بعد این همه سال یدونه حسر اثر انگشتم ندره هعععی ولی خب آیپد واقعا گنگه حساب کن توی سال 2022! که اسنپ دراگون روی موبایل بنج مارکش شده 1400 اون موقع آیپد اپل با m2 شده بود 2 میلیون !! که خب خیلی توپه و واسه ی گیم ها حرف ندارع توی گیگ بنچ که امتیاز هسته های 10 هزار رو داشته😂گودرت می باره ازش تا یکی دو ماه دیگه هم قراره آیپد های 2024 رو با m4 عرضه کنه که احتمال میدم اگه این خبر درست باشه بنجمارک بالای 4 میلیون کسب کنه ولی اینم بگم که در واقع با خرید آیپد ی ضرری که میکنیم اینه که عملا پول چیپستی رو داریم میدم که کارای توی لپ تاپ رو می‌تونه بکنه ولی به ی گوشی محدوده!

RAD 0 در تاریخ : 1402/12/15

رزیدنت اویل ۴ برای آیفون ۱۵ پرو مکس اومد برید دانلود کنید و لذتش را ببرید روی ایپد پرو M2 مثل هلو اجرا شد خودم دقیق تستش کردم روی آیفون ۱۵ پرو مکس هم خوب بود نکته جالبش اینجا بود، که بازی کاملا با دسته پلی استیشن ۵ سازگاره و همه امکانات دسته پلی استیشن ۵ تریگرها و هپتیک فیدبک را داره

سید علیرضا م در تاریخ : 1402/12/11

سلام هردو گوشی یه اپل ایدی بزن و گوشی ایفون ۱۴ یا ۱۵ که مشکل انتن داریو با هات اسپات به گوشی دوم وصل کن اینجوری تماسای گوشی دوم همزمان رو شی ایفون ۱۵ میاد

فرشته م در تاریخ : 1402/12/9

ممنون از پاسختون
روش دوم خیلی عالیه بنظرم
حتی خیلی ها در حالت عادی هم از مودم همراه استفاده میکنن برای مصرف کمتر باتری و ...

Ehsan A در تاریخ : 1402/12/9

بله
خیلی ها مثل من بیشتر از یک ساله که از گوشی 14 استفاده میکنیم
اینترنت هم معمولا از وای فای یا هات اسپات گوشی دوم استفاده میکنم

بهنام A در تاریخ : 1402/12/7


سلام دوست سامسونگ فن عزیز سوال خوبیه.
راه های مختلفی پیشنهاد میدن افراد مختلف بعضیاشون موقتی،بعضیا دائمی
گرچه عجیب بنظر میرسه ولی سیمکارت همراه اول پرش انتن کمتری داره نسبت به ایرانسل خود منم از همراه اول استفاده میکنم و فقط از یدونه اسلات استفاده میکنم چون دو سیمکارت بودن احتمال قرار گرفتن گوشی در معرض برسی اوپراتو رو بیشتر میکنه.
پس شد همراه اول روی اسلات 1.
مورد دیگه اینه که شبکه رو روی حالت فقط2G قرار بدین،کارتونو واسه تماس و پیامک راه میندازه.
خودم از 14 پرومگس استفاده میکنم بدون مشکل آنتن ولی یکی از دوستان که پونزده بیسیک داره، فقط یکبار آنتنش پریده و با جابجایی سیمکارت انتن گوشیش برگشته و تا الان خوب بوده.

فرشته م در تاریخ : 1402/12/5

سلام
ببخشید یک سوال
راهی در حال حاضر هست که که خود گوشی رو بشه کاری کرد انتن داشته باشه (برای مکالمه و پیامک فقط) و برای اینترنت هم درکنارش از مودم همراه استفاده کرد ؟

بهنام A در تاریخ : 1402/12/4

سلام
خیر کارامد نیست.فقط میشه تماس های دریافتی رو جواب داد ولی نمیشه تماس برقرار کرد.پایدار ترین و تضمینی ترین روش برای استفاده از سری 15 ،استفاده از گوشی دوم یا مودم همراه هست ولاغیر!

Ehsan L در تاریخ : 1402/12/3

دوستان با استفاده از قابلیت forward call بین دو آیفون میشه بدون رجیستری و سیم کارت از آیفون ۱۵ برای زنگ زدن استفاده کرد؟

Aryian N در تاریخ : 1402/12/1

https://www.zoomit.ir/mobile/415547-galaxy-s24-ultra-vs-iphone-15-pro-max-camera-comparison/#comments
مقایسه دوربین های S24 الترا و 15پرومکس از نگاه وبسایت زومیت

محمد ا در تاریخ : 1402/11/22

سلام.مرچنت ربطی به آنتن نداره فقط ثبت گمرکی هست برای رجیستری گوشی که الان این مدل گوشی چون کلا غیر قانونی و قاچاقه پس مرچنت کردنشم یه چیز بی معنی هست

Reza S در تاریخ : 1402/11/22

سلام دوستان جریان این مرچنت چیه؟ میگن آنتن باهاش اوکی میشه و ....

امیر ق در تاریخ : 1402/11/20

موسسه تحقیقاتی Canalys
در جدیدترین گزارش خود لیست ده گوشی پرفروش‌ در سال گذشته میلادی , یعنی سال ۲۰۲۳ را به اشتراک گذاشت

۱-ایفون ۱۴ پرومکس با ۳۴ میلیون عرضه
۲-ایفون ۱۵ پرومکس با ۳۳ میلیون عرضه (تنها در ۵ ماه)
۳-ایفون ۱۴
۴-ایفون ۱۴ پرو
۵-ایفون ۱۳
۶-سامسونگ گلکسی a14 4G
۷-ایفون ۱۵ پرو
۸-سامسونگ گلکسی A54 5G
۹-سامسونگ گلکسی A14 5G
۱۰-ایفون ۱۵

اپل با ۷ نماینده و سامسونگ تنها با ۳ نماینده ، ده فروش گوشی هوشمند برتر سال ۲۰۲۳ رو تشکیل دادن
جالب اینجاست که ایفون ۱۴ پرومکس که تو سال ۲۰۲۲ معرفی شده ، برنده پرفروش ترین گوشی
هوشمند سال ۲۰۲۳ رو هم از ان خودش کرده. همچنین ایفون ۱۵ پرو مکس با فروش ۳۳ میلیون واحدی تنها سه چهار ماه تو بازار سال ۲۰۲۳ عرضه شده و مطمعنن پروفروش ترین گوشی هوشمند سال ۲۰۲۴ رو هم از ان خودش خواهد کرد.

لازم به یاداوری هم هست که پرفروش‌ترین گوشی جهان در سال ۲۰۲۲ میلادی " ایفون ۱۳ " بود

مهمترین غایب لیست Canalys‌ سری گلکسی اس ۲۳ است که در بین ۱۰ گوشی پرفروش‌ بازار موفق به کسب هیچ جایگاهی نشده !!!

بهنام A در تاریخ : 1402/11/12

ممنون از نظر خوبتون
متاسفانه هیتر همیشه هست و این نشون دهنده اینه که یک برند کارش رو درست انجام داده و در نتیجه اون تعدادی مخالف و هیتر هم پیدا میکنه.در دنیای خودرو کامپیوتر اسمارتفون و گجت های هوشمند دیگه این موارد طبیعی و مرسوم هستن.
وقتی میبینم طرف گوشی اندروید دستشه ولی بازم بی قراری میکنه و میاد اینجا جهت ترول،لذت میبرم و از انتخاب درست خودم مطمئن میشم.
البته ناگفته نماند که من خودم از هردو اکو سیستم IosوAndroid استفاده میکنم و هردو مزایای خاص خودشونو دارن.مثلا در اندروید من میتونم قوانین کپی رایت رو راحت تر پشت سر بذارم و از اینکه کپی رایت تو کشور ما محدودیت نداره استفاده کنم و باتوجه به امکان نصب نرم افزار های junk و روت کردن گوشی و خیلی کار های دیگه دستو بالم بازه و بهتر میتونم مانور بدم.انتقال فایل راحت تر استفاده از اپلیکیشن کرک شده به اسان ترین نحو ممکن.
درحالی که در محیط ios من محدود میشم به پیروی از قوانین.و یاد میگیرم در فضای مجازی کاربر قانونمندی باشم.
بجای کرک از لایسنس اسفاده کنم همینطور بجای استفاده رایگان از اپلیکیشن ها،مبلغی رو برای خدماتی که دریافت میکنم پرداخت کنم تا از سازنده app حمایت بشه.قانونمندی در ios خیلی قشنگه گرچه بکار ماها نمیاد،یا شایدم خودمون نمیخوایم😅

Aryian N در تاریخ : 1402/11/10

تاریخ معرفی ایفون ۱۵ ۱۲ سپتامبره که تا ۱۷ ژانویه میشه ف ماه و ۵ روز
۱۷ ژانویه تا سپتامبر ۲۰۲۴ میشه ۸ماه

مولود ا در تاریخ : 1402/11/10

دوست عزیز.من به شخصه اکانت شما رو همیشه یادم هست که با معرفی پرچمدار هر برندی،چه ایفون چه برند محبوب شما سامسونگ،همیشه تشریف میارین تو صفحات ایفونی و دوسه تا کامنت میذارین و تشریف میبرین.ارشیو نظراتتون هم هست میتونین خودتونم نگاه کنین.
مثل این نظرات شما:

از لحاظ سخت افزاری اپل قافله رو به پرچمدارای اندرویدی میبازه
طرفدار سامسونگم اما برحلاف شما که جان فدای اپل هستین
الان عملکرد A17 حتی در حد نسل قبلش هم نیست
کاملا طبیعی که اپل داغ شدن ایفون رو جدا از تیتانیم و تراشه بدونه

خیلی هم جالبه که میفرمایین متعصب های بی منطقه اپل.والا با خوندن این مطالب بنده بیشتر به این موضوع پی میبرم که شما از همه دوستان بیشتر متعصب و اپل ستیز تشریف دارین

مولود ا در تاریخ : 1402/11/10

با سلام.من هم با حرف شما موافقم.همچنین دوستمون جناب امیر هم درست نوشتن که وقتی ایفون ۱۵ پرو معرفی شد،همین دوستان اینجا فنته به پا کرده بودن درباره تیتانیوم و نوشته بودن که باعث داغی میشه.و الان دقیقن چون همون رو سامسونگ کپی کاری کرده،دیدگاه این دوستانمون ۱۸۰ درجه عوض شده.پس مشخص میشه ۹۹ درصد کامنت هایی که توسط فن های سایر برندها تو صفحات ایفونی منتشر میشه همه روی قصد و غرض و تخریب هست.پایان بخش همه کامنت هاشونم عبارت متعصب و بی منطق هست.چرا حالا ماها متعصب شدیم؟چون حرف راست رو با ذکر منابع اینجا مینویسیم و اسممون محکوم میشه :))

مولود ا در تاریخ : 1402/11/10

اپل از بدو تاسیس سالهاست که هم نواوری داشته هم تو معرفی برخی فناوری های مشابه،شتابزده عمل نمیکنه.مثالی که میشه زد همین فست شارژر.کمپانی های مشابه تو شارژ کردن باهم رالی گذاشتن و یکی یه شارژر ۱۰۰ واتی معرفی میکنه اونیکی فرداش ۲۰۰ واتی معرفی میکنه.ولی خب خودم بشخصه با همین رویه کند و مطمعنی که اپل در پیش گرفته بیشتر لذت میبرم.اجازه میده مشکلاتش برطرف بشه و به بلوغ برسونتش وسپس در دسترس کاربراش قرار میده.اپل کمترین میزان کپی از سایر برندها رو داشته و برعکس بیشترین میزان کپی ها ازش طی این سالها شده.این دیگه واقعیتی که کسی نمیتونه کتمان کنه.

مولود ا در تاریخ : 1402/11/10

رفرنس ها و مراجع معتبر بین المللی که دوستان اپلی اینجا معرفی میکنن ظاهرن از دیدگاه یتعداد دوستان متعصب سامسونگی و هواوی ظاهرن فاقد اعتبار هست چون بر خلاف میلشون صحبت کردن.اگر احیانن نمیخواین جبهه بگیرین و بحث رو اگر نمیخواین به حاشیه بکشونین میتونین این منبع و رفرنسی که دوستمون همینجا معرفیش کردن رو مطالعه بفرمایین کاملا معتبر هست
موسسه تحقیقاتی IDC
businesswire.com/news/home/20240115096425/en

مولود ا در تاریخ : 1402/11/10

با سلام.اطلاعات ناقص خودتون رو به بقیه مرتبط نفرمایین با تشکر از شما دوست عزیز.توضیحات زیر رو بخونین ترجمه هم کردم واستون بلکه دامنه اطلاعاتتون بالاتر رفت.
About Spigen
Meaning Behind the Logo

The name, Spigen, derives from the two German words, "spiegel" and "gen", meaning mirror and gene. Both were combined to reflect the ideology behind our values in creating solutions reflecting the needs of our valued customers.
بمعنی :‌ پشت لوگو
نام اسپیگن از دو کلمه آلمانی "اشپیگل" و "گن" به معنای آینه و ژن گرفته شده است. هر دو برای منعکس کردن ایدئولوژی پشت ارزش‌های ما در ایجاد راه‌حل‌هایی که نیازهای مشتریان ارزشمند ما را منعکس می‌کنند، ترکیب شدند.
حالا چرا دو تا اسم المانی؟اون هم تو کشوره کره جنوبی؟
Since its launch in 2008, this brand has been operating under the German company Spigen's license in South Korea.
از زمان راه اندازی آن در سال 2008،این برند تحت لاینسس شرکت المانی اسپیگن در کره جنوبی فعالیتش را شروع کرده است
در مورد تلفظ spigen واسه کشورهایی بجز المان بله اسپیگن هست.ولی اگر به جملات بالاتر توجه کنین،این پرانانسیشن بزبان ژرمن صحیحتر هست.
با تشکر

فرشته م در تاریخ : 1402/11/10

من خودم به شخصه اکثر فروم ها رو دنبال میکنم چون عاشق تکنولوژی هستم و همواره دیتاهای روز رو سعی میکنم دنبال بکنم .
سایت مرجع موبایل هم در این زمینه عالیه و کمک میکنه .
اینجا فروم اپله ، خیلی عالی میشه اگر فقط در مورد خود اپل و ایفون ها نظرات داده بشه (چه مثبت چه منفی) من واقعا موندم توی فروم اپل از سامسونگ چرا باید حرفی زده بشه حالا چه خوب چه بد .
جالبه توی خود فروم سامسونگ این جدال ها نیست ولی اینجا ...
به هرحال امیدوارم اینجا دوستان صرفا در خصوص خود اپل و ایفون صحبت کنن تا ما هم از اطلاعات بقیه استفاده کنیم .

علي ب در تاریخ : 1402/11/8

کسی اطلاع داره از کجا میشه امار فروش ایفون 15 پرومکس در ظرفیت های مختلف در دنیا رو از کدوم سایت خارجی میشه پیدا کرد که معتبر باشه؟

علي ب در تاریخ : 1402/11/8

آقای اشپیگن

کمپانی اسپیگن برای کره جنوبی هست پس به جای اطلاعات نادرست بهتره مراجعه کنی به سایت شرکت سازنده در ضمن اسپیگن درسته اینکه س رو تبدیل به ش کنی باعث نمیشه المانی بشه

فرشته م در تاریخ : 1402/11/8

اپل در این خصوص خیلی هوشمندانه عمل میکنه ، برخلاف خیلی برند ها سریع تا یک چیزی ترند میشه کپی کاری نمیکنه ، ابتدا صبر میکنه و اون تکنولوژی رو از نظر نقطه ضعف و کارایی و ....بهبود میبخشه سپس با یک سری اپدیت اون رو اعمال میکنه .مثل همین الان که اکثر برندا گوشی تاشو میزنن اما اپل فعلا اقدام نکرده .

بهنام A در تاریخ : 1402/11/8

مثل بدنه تیتانیومی
امروز سامسونگ کپی کرد
فردا شیاومی و دوستان.
کپی کاری اگه اصولی انجام بشه و از یه برند پیشرو چیزی رو کپی کنن کار بدی نیست.
باعث میشه از غافله عقب نمونن ✌️

بهنام A در تاریخ : 1402/11/8

بعضی از دوستان که از گوشی خودشون راضی نیستن میان اینجا جوک میگن و در جوک گویی مهارت بالایی دارن.
جواب دادن یه درده جواب ندادنشم یه درد دیگه :)
متاسفانه کار بعضی از دوستان از نقد گذشته و عملا اطلاعات غلط رو سرازیر میکنن و
ما همواره سعی میکنیم دور از جدل،باهاشون مباحثه کنیم بلکه اطلاعات غلط اونها اصلاح بشه و به عبارتی توجیه بشن.درکنارش خودمون چیزای زیادی یاد میگیریم.

بهنام A در تاریخ : 1402/11/8

یکم انصاف هم بد نیستا
ایفون 16 پرو رو بندازی به جون s24ultra خیلی کار سامسونگ سخت میشه.
مطابق سنت ها و طبق معمول پرچمدار سامسونگ رو با همون پرچمدار سال قبل اپل مقایسه کنیم کفایت میکنه تا سامسونگ یکم شباهت و نزدیکی داشته باشه یکککککم نه زیاد.
همین الان مقایسه بخش های مختلف رو یوتوبر معروف مستر بیست که سامسونگ زامبی هم هستن تو چنل شون قرار دادن.بعلاوه خیلی از یوتوبرا و کانتنت پرودوسر های دیگه که مورد تایید دوستان هستن.

لذا حتما برسی ها و مقایسه هارو ببینید. من بیشتر یاد S23 Ultra و ایفون 14 میوفتم . اونقدر که هردو گوشی تغییرات کمی داشتن.

هردو پرچمدار اونقدرا پیشرفت و تغییر نداشتن بجز کپی کاری تیتانیوم گلکسی از ایفون.
تنها برتری S24 Ultra نسبت به ایفون 15 گوریلا گلس آرمر هست و زوم سامسونگ...؟؟

عه راستی یادم رفت زوم سامسونگ نسبت
به نسل قبل خودش پسرفت داشته، 5X😅😅
پس مجدد تاکید میکنم فقط گوریلا گلس آرمر.

راجع به قابلیت های هوش مصنوعی چیزی نگفتم چون بخش پولی داستان هست و تو ایران با محدودیت های پرداخت مواجه هستیم و بهش نمیپردازم.
((این تریک رو از دوستان یاد گرفتم که میگن فلان قابلیت ایفون تو ایران کاربرد نداره8D))

بهنام A در تاریخ : 1402/11/8

اولا گیم واسه کنسوله با هزینه کمتر تجربه 100درصد بهتری رو ارایه میکنه
ثانیا اپل واسه گیم ipad رو عرضه کرده و اونجا مدعیه.
تجربه گیمی که ipad های اپل به کاربر گیمر میدن رو هیچ گوشی پرچمداری ازجمله خود15پرومکس یا S24Ultra و هیچ گوشی گیمینگی نمیتونه بده( ضمنا گوشی های گیمینگ دارن از رده خارج میشن) بدلیل اندازه بزرگ صفحه نمایش و سخت افزار بهینه ipad
اندرویدی ها وچینی ها که بماند اصلا جای بحثی نمیمونه.
توصیه میکنم تا وقتی کنسول هست سراغ گوشی و تبلت نرو
تا وقتی ipad هست سراغ گوشی 6.7 اینچی نرو :))

Aryian N در تاریخ : 1402/11/7

رفرنس رو قبول ندارم اما ترند کردن رو اره
بنظرم اپل بهتر از بقیه برندا میتونه یک نیاز رو در کاربرش ایجاد کنه یا چیزی رو ترند کنه

فرشته م در تاریخ : 1402/11/7

خیلی خوب میشه اگر به جای تیکه و کنایه و حاشیه توی این فروم دوستان بدون تعصب و جدال نظراتشونو بگن .بر خلاف بقیه فروم ها معمولا اینجا جنگولک بازی میشه ،یکی نقد بکنه سریعا انگشتا میره سمتش که اره شما از نمیدونم ده متری ایفون رد نشدی ، یکی خوب میگه میشه اپل زامبی ...بهتره نظراتتونو بگید الان چند ده کامنت اخیرو خوندم فقط کلکل هست بر خلاف بقیه فروم ها .

امیر ق در تاریخ : 1402/11/7

پارت ۱
تعریف جدید منطق در سال ۲۰۲۴:

منطق این هست که بیایم تو صفحه برندی که ازش بقول خودتون بیزارین و هر چی دهنمون میاد بنویسیم "یادی کنیم از گنده گویی اپل"
و دونفری هم پیداشون بشه و جوابی بذارن، برنتابیم و سریع اسمشونو بذاریم متعصب های بی منطق. ازشون هم بیزار باشیم چون بهمون جواب میدن و نمیتونیم تحمل کنیم.

پارت۲
جوک سال ۲۰۲۴ :

پردازش تک هسته در اندروید کاربردی نداره اما در ios تک هسته دامنه وسیع تری از کار ها رو انجام میده!!!

ادم در مقابل این حرف ها فقط دوست داره در امتداد افق محو بشه
حد و مرز علم و سواد تو فروم ایفون شکسته میشه واقعن
(ادم یا باید اگه از حوزه ای که دانش و اگاهی نداره سکوت کنه؟یا هم اندازه داشته و توانش بنویسه و صحبت کنه)
بزرگوار : باور کنین اندازه هزار برابر سن شما دیوایس اندرویدی دستم بوده و هست و کار کردم و تعمیر کردم و کار نرم افزاری روش کردم و همین الان میتونم کلی کتاب و جزوه بنویسم تو حوزه سیستم عامل موبایلی اندروید و حوزه سخت افزار واستون....

پارت ۳
تدریس تاریخ :
تاریخ میلادی رو به ۴ ربع یا همان کوارتر تقسیم کردن.هر کوارتر هم سه ماه هست.

q1 q2 q3 q4

ایفون سری ۱۵ ، شهریورماه معرفی شده و سامسونگ اس۲۴ بهمن. از روز معرفی تو شهریور تا همون روز تو ماه بعدی میشه ۵ ماه کامل. پس تا همون روز تو ماه بهمن میشه ۵ ماه تمام و داریم وارد ششمین ماه میشیم! میشه q2 سال ۲۰۲۴

لذا ۴ ماه نیست ، پنج ماه تمام هست و داریم وارد ماه ششم میشیم و یعنی نصف سال تقریبن.(از تقلب و چیتینگ دوری بفرمایین و اعداد رو در جهت منافع شخصی خودتون جابجا نکنین و اطلاعات فیک منتشر نفرمایین)

پرچمدار جدید برند محبوب شما فعلا تو شکست ایفون ۵ ماه پیش درمانده هست عزیزه دل. همونطور که عرض کردم رقیب (واسه خوشحالی شما مینویسم رقیب) پرچمدار شما ایفون سری ۱۶ پرو هست .

بنده همچنان در امتداد افق دارم راه میرم ناپدید بشم 🤦🏻‍♂️
موارد 1 تا 100 از مجموع 432 مورد

تبلیغات

ادامه...

تبلیغات

ایسام