مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حسین ق
  • تاریخ عضویت : 1391/10/29
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1398/3/27 سلام
من سه ماهه تقریبا این گوشی رو دارم، که کلی تحقیق کردم که این گوشی رو خریدم
مشکلاتی که گفتین در مورد این گوشی صادق نیست ، گوشی روان و سریعه،صفحه نمایش کیفیت خیلی عالی داره،باطری خیلی قوی داره، سرعت کار با اینترنتش خوبه ، آنتن دهی عالی داره و وقتی با نت کار می کنی از شبکه خارج نمیشه.
در کل نسبت به قیمتی که داری هزینه میکنی واقعا ارزش داره
یکی از معایبی که داره بیرون زدگی زیاد دوربین نسبت به بدنه است که با قاب هم جبران نمیشه مگه بگردی یک قاب مناسب پیدا کنی که من تا حالا قاب مناسب پیدا نکردم، اگه دوستان کسی سراغ داره معرفی کنه.

Samsung I8190 Galaxy S III mini Samsung I8190 Galaxy S III mini

1392/3/1 سلام
من این گوشی رو دارم از لحاظ کیفیت صفحه نمایش که عالیه....جزو بهترین صفحه نمایشهاست،در ضمن پردازنداش از نوع cortex a9که جزوه بهترین پردازنده هاست و 60 درصد سرعتش بیشتر از پردازنده ای نوع A5 که خیلی تو گوشی ها راجه هستش و به این دلیله که A5 در هر کلاک 1.5 پردازش برای هر هسته انجام میده ،ولی A9 در هر کلاک 2.5 پردازش برای هر هسته داره.فیلم برداریشم تو کیفیت و رنگهاش خوبه.عکسشم راضی کننده اس.

من یک مشکل دارم اگه دوستان بتونن کمکم کنن:بازی hd که نصب می کنم وقتی وارد میشم پیغام وصل شدن با wi fi و دانلود ادمه بازی رو میده،(چون dataبازی ها تو خودت فایل نصبش بود)من چندتا سایت رفتم و نوشته بود data را در محل نصب کپی کنید تا بدون نیاز به دانلود ادامه بازی بازی اجرا بشه من این کا رو کردم ولی بازم پیغام wi fiرو داد!!اینم بگم که گوشیو اصلا تغییری توش ندادم و روتش نکردم.
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا