مشخصات کاربر
 - نام کاربر : محمد ف
- تاریخ عضویت : 1391/6/23
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
- خواسته وزارت دادگستری آمریکا از دادگاه برای مبارزه با انحصارطلبی گوگل: واگذاری کروم و نظارت بر اندروید
- نگاه ویدئویی به پنج ویژگی مشترک در نسل جدید گوشیهای پرچمدار
- معرفی Redmi A4 5G – پایینرده 100 دلاری با نمایشگر 6.88 اینچی، SD 4s Gen 2 و باتری 5,160mAh
- معرفی ZTE Blade V70 – میانردهای با السیدی +HD و دوربین 108 مگاپیکسلی
- معرفی خانواده ROG Phone 9 – گیمینگ فونهای ایسوس با اسنپدراگون 8 الیت و نمایشگر 185 هرتزی
- نگاهی به HyperOS 2 به همراه جدول زمانی و فهرست دیوایسهای قابل ارتقاء به این پوسته
- نگاهی به فناوری ISOCELL ALoP – راهکار سامسونگ برای کاهش برآمدگی دوربینهای بخش پشتی گوشی
Sony Xperia V
Sony Xperia V
سلام به همه ، من پنج شنبه هفته پیش رفتم از بازار موبایل ایران گوشی بگیرم ، و طی تحقیقاتی که روی گوشیها انجام داده بودم( البته مواردی که برای خودم مهم بود و شاید برای عموم زیاد اهمیت نداشته باشه ) که شامل سرعت عمل کرد گوشی اجرای بازیها و برنامه های سنگین و ساپورت کارت حافظه و کیفیت تصویر و مقدار پولی که میخواستم هزینه کنم ، بالاخره گوشی V رو انتخاب کردم گوشی رو از نمایندگی اصلی سونی در پاساژ گرفتم و راهی خونه شدم ، قسمت جالب ماجرا این هست که توی راه گوشی نویی که گرفته بودم شروع کرد به هنگ کردن و تند تند ریستارت میکرد و فرمت فکتوری ، خلاصه تا فردا صبر کردم دیدم گوشی درست نشد و با برادرم دوباره رفتم پیش همون فروشگاه و ماجرا رو تعریف کردم ، متصدی فروش گوشی رو داد به همکارش برای تست های سخت افزاری و دیدن واقعاً گوشی مشکل سخت افزاری داره و خیلی راحت برای من یک گوشی نو و پلمپ شده آوردن و تأکید کرد تا 48 ساعت دوباره این گوشی مهلت تست داره و الان هم که دارم با گوشیم کار میکنم خیلی ازش رازی هستم و به همه دستانی که قصد خرید گوشی با این مبلغ رو دارن پیشنهاد میکنم و میگم حتماً از نمایندگی اصلی تهیه کنن چون توی پاساژ همین گوشی رو میشه با 100 تومان پایین تر گرفت ولی تجربه به من نشون داد که واقعاً ارزش نداره و باید از جای مطمعاً گرفت