مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Ahmad G
- تاریخ عضویت : 1401/2/17
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
- معرفی هواوی +Mate 70 Pro و Mate 70 RS با شاسی تیتانیوم، باتری 5,700mAh و UWB در نسخه RS
- معرفی هواوی Mate 70 و Mate 70 Pro با دوربین اولتراواید 40MP و انتقال حسگر اثر انگشت به دکمه پاور!
- مقایسه سامسونگ Galaxy A55 با +Redmi Note 13 Pro و Poco X6 Pro – برتری با کدام است؟
- آشنایی با nubia Z70 Ultra – پرچمدار ZTE با Snapdragon 8 Elite و ارتباطات ماهوارهای دو طرفه
- معرفی vivo Y300 5G – میانردهای با SD 4 Gen 2 و 2 ترابایت فضای ذخیرهسازی جانبی
- تغییر هویت بصری ردمی با لوگوی جدید و ارتقاء سری K به رده پرچمداران با REDMI K80 Pro
- معرفی nubia V70 Design با ظاهر چرمی، صفحهنمایش 120 هرتزی و حافظه 256 گیگابایتی
Samsung Galaxy A52s 5G
به عنوان کسی که بیش از 12 میلیون تومن هزینه کرده ام تا یه موبایل به نسبت با کیفیت بگیرم حق اعتراض به مشکلی که خیلی های دیگه هم عنوانش کردند رو ندارم؟
به عقیده شما اگر کسی مدت طویلی هست که اکانت نداره دیگه حق ساخت اکانت و نظر دادن نداره چون
جدید محسوب میشه و از نظر شما منفعتش در تخریب این گوشی هست :(
کسایی که میگن این موبایل به درد نمیخوره و تخریبش میکنن همونقدر حرفشون غلطه که حرف امثال شمایی که بدون هیچ دلیل فقط میگید این گوشی مشکلی نداره
اگر شما به خودت زحمت خوندن نظر رو به صورت کامل میدادی متوجه میشدی که مقصود استفاده از تجربیات کسایی بوده که از گارانتی استفاده کردند تا یه موقع فروشنده دبه نکنه
بنده هم گوشی رو برای گارانتی بردم و گفتن که رامش رو عوض میکنن ببینن مشکلش حل میشه یا نه و اگر حل نشد عوض میکنن
Samsung Galaxy A52s 5G
من سه چهار روزه که این موبایل رو خریدم اما گاهی اوقات موقع تماس یا وقتی دارم توی اینستاگرام میگردم صفحه پرپر میزنه و گاهی اوقات هم تاچش درست جواب نمیده
از دوستان کسی هست بدونه چطور باید از گارانتی برای تعویض گوشی استفاده کرد؟