مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Sadegh M
- تاریخ عضویت : 1397/7/25
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
- نگاه ویدئویی به پنج ویژگی مشترک در نسل جدید گوشیهای پرچمدار
- معرفی Redmi A4 5G – پایینرده 100 دلاری با نمایشگر 6.88 اینچی، SD 4s Gen 2 و باتری 5,160mAh
- معرفی ZTE Blade V70 – میانردهای با السیدی +HD و دوربین 108 مگاپیکسلی
- معرفی خانواده ROG Phone 9 – گیمینگ فونهای ایسوس با اسنپدراگون 8 الیت و نمایشگر 185 هرتزی
- نگاهی به HyperOS 2 به همراه جدول زمانی و فهرست دیوایسهای قابل ارتقاء به این پوسته
- نگاهی به فناوری ISOCELL ALoP – راهکار سامسونگ برای کاهش برآمدگی دوربینهای بخش پشتی گوشی
- شیائومی 14T Pro در نگاه رسانهها – نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
Samsung Galaxy A6+ 2018
Samsung Galaxy A6+ 2018
دوستانی که این گوشی رو خریدن یه سوال در مورد رجیستری داشتم.
من 2 جا زنگ زدم 2 تا قیمت گفتن:
اول زنگ زدم نمایندگی هماهنگ تو طبقه اول چارسو، گفت قیمت A6 Plus 32 گیگ حافظه با 4 گیگ رم، 4.200 میلیون هست که می گفت کد فعال سازی داره و سیم کارت نخورده و 4 ماه گارانتی تعویض داره
جای دوم موبایل دارسو بود که همین موبایل رو می گفت 3 میلیون و 800 و خرده ای که خرده اش یادم نیست. اونم می گفت کد فعال سازی داره و پرسیدم اگه *7777# بزنیم نمی گه که با سیم کارت دیگری روشن شده که گفت:
"گوشی های مسافری برای ثبت یک شماره اعلام می کنن تا به اون نام ثبت بشه و اگه استعلام بگیرید می گه که قبلاً سیم کارت خورده اما اگه کد فعال سازی داشته باشه به این معنی هست که سیم کارت نخورده."
چقدر این حرف درسته و چطور میشه مطمئن شد گوشی سیم کارت نخورده؟
یکی از آشناها از یه جا تو همین چارسو گوشی خرید مسافری وارد شده بود و سیم کارت خورده بود و فروشنده انتقال مالکیت نداد و ناچار شد شکایت کنه.
حالا نمی خوام این دردسرا برام ایجاد بشه اگه امکانش هست راهنمایی کنید.
پیشاپیش ممنونم