مشخصات کاربر
 - نام کاربر : سید ش
- تاریخ عضویت : 1396/9/15
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
- نگاه ویدئویی به پنج ویژگی مشترک در نسل جدید گوشیهای پرچمدار
- معرفی Redmi A4 5G – پایینرده 100 دلاری با نمایشگر 6.88 اینچی، SD 4s Gen 2 و باتری 5,160mAh
- معرفی ZTE Blade V70 – میانردهای با السیدی +HD و دوربین 108 مگاپیکسلی
- معرفی خانواده ROG Phone 9 – گیمینگ فونهای ایسوس با اسنپدراگون 8 الیت و نمایشگر 185 هرتزی
- نگاهی به HyperOS 2 به همراه جدول زمانی و فهرست دیوایسهای قابل ارتقاء به این پوسته
- نگاهی به فناوری ISOCELL ALoP – راهکار سامسونگ برای کاهش برآمدگی دوربینهای بخش پشتی گوشی
- شیائومی 14T Pro در نگاه رسانهها – نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
Sony Xperia XA Ultra
سه آذر از بازار موبایل ایران طبقه دوم فروشگاه سامتل (همان مرکز خدمات سامتل) یک xa1 u خریدم یک و نیم ، قبل خرید بهم گفتند گارانتی تعویض داره تا یک هفته و کلی وعده شیرین قبل خرید و یکسال گارنتی معمولی ، اما به محض اینکه کارت کشیدم پول رو دادم فروشنده ها زدن زیر حرفشون و گفتند ما نبودیم .
خلاصه بعد 3 روز مشکلات گوشی شروع شد اول آنتنش بعد هم وای.فای و دوربینش مشکل داشت ، رفتم هرچی بهشون گفتم قبل خرید بهم گفتین تعویض داره هرچی هم اصرار کردم دوربین هاتونو چک کنید چون میدونستند حق با منه گوش نکردن و زدند زیر حرفشون آخر هم مدیر فروشگاه اومد داد زد سرم که همینی که هست برو هرکار میخوای بکن بعد هم گفت حراست بیاد ...... دیدم قبل من یه پدر پسر هم برای htc دقیقا همین مشکل رو داشتند (مشکل آنتن نه ، مشکل با حرفای درهم پرسنل) و جالب اینه که خود حراست هم میگفت کلی ازین داستانا هست اینجا ....
بخاطر قوانین سایت خیلی از اتفاقات و چیزهای دیگرو نمیتوم بگم فقط در این حد بگم اینا نون حلال نمیخورن ، من دانشجو ام شهریه ام رو قسط بندی کردم که یه گوشی خوب بخرم این بلا رو سر من در آوردن .....