مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : آریان آ
  • تاریخ عضویت : 1391/1/24
  • تعداد نظرهای داده شده : 226

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 226 مورد

Huawei nova 5T Huawei nova 5T

1400/2/6 دوستان کسی اطلاعی از آپدیت به اندروید ۱۱ نداره؟ ظاهرا هواوی پیچونده و قرار نییست آپدیت کنه این گوشی رو. فقط آپدیت ۱۱ برای فضای کاربری داد و اندروید ۱۱ رو ویچوند

Huawei nova 5T Huawei nova 5T

1399/4/9 سلام. دوستان یه سوال. من به مشکل دارم. اونم اینه که هر نرم افزار پلیری که نصب میکنم و حتی پلیر خود گوشی، آهنگهامو لود نمیکنه. اصلا نمیشناسه آهنگامو و نمیان تپی لیست آهنگهام. به جز یه چندتاشون که توی پوشه شیر ایت هستن. تمام مجوزها و دسترسی هارم چک کردم. اما تغییری نکرد. از حافظه داخلی فقط پوشه شیرایت رو نشون میده. اگر کسی میتونه کمکم کنه ممنون میشم

Huawei nova 5T Huawei nova 5T

1399/4/4 سلام. دوستان یه سوال. من به مشکل دارم. اونم اینه که هر نرم افزار پلیری که نصب میکنم و حتی پلیر خود گوشی، آهنگهامو لود نمیکنه. اصلا نمیشناسه آهنگامو و نمیان تپی لیست آهنگهام. به جز یه چندتاشون که توی پوشه شیر ایت هستن. تمام مجوزها و دسترسی هارم چک کردم. اما تغییری نکرد. از حافظه داخلی فقط پوشه شیرایت رو نشون میده. اگر کسی میتونه کمکم کنه ممنون میشم

Huawei nova 5T Huawei nova 5T

1399/3/29 سلام. گوشی من پیغام وجود آپدیت اندروید 10 رو میده. اما تا الان دوبار کامل اون آپدیت که حدود 5 گیگ هست رو دانلود کردم و بعد از 100 درصد شدن پیغام مشکل در تأیید بسته میده. کسی میدونه مشکل از کجاست.؟ کمک

LG G2 LG G2

1393/6/14 سلام به دوستان عزیز بخصوصآقا پیمان
دوست عزیز این موضوع تفاوت طراحی بورد جی2 های 16 و 32 که فرمودید،از پایه بی اساسه. چون هیچ شرکتی نمیعد به خاطر حافظه طراحیشو تغییر بده. اصلا این کار نه منطقیه و نه از نظر اقتصادی برای شرکت سودی نداره.
تمام جی2ها از طراحی یکسان برخوردارن و فقط چیپ حافظه ی اونها با هم متفاوته و همه ی چیپها (چه 16 چه 32) ساخت شرکت توشیبا هستند. این موضوع رو میشه با بازکردن و دیدن قطعات گوشیها کاملا به آسانی به اثبات رسوند.
در مورد مشکلات و باگهایی که فرمودید هم بنده به عنوان یک فعال بازار موبایل کاملا مخالف هستم. چون تا الان موردی که مربوط به میزان حافظه بوده باشه مشاهده نشده. اگر مشکلی بوده برای تمام گوشیها بوده و ربطی بهدنوع حافظه و طراحی خاص نبوده. پیروز باشید

LG G2 LG G2

1393/5/19 آخه من نمیدونم این چه سوالیه؟؟؟ تازه تکرارشم میکنی؟؟
خب برادر من پول پوله دیگه. چه نقد بدی دستشون چه کارت بکشی. واقعا همچین سوالی توی ذهن شما بوجود اومده؟؟؟

LG G2 LG G2

1393/5/18 هزینه ی فلش رام 40000تومن؟؟؟؟؟؟؟؟
چه خبره؟؟؟؟؟ مگه میخوان جراحی قلب باز انجام بدن؟
دوست عزیز فلش زدن رام سر جمع یک ربع زمان نمیبره. البته اگه نرم افزارها و خود رام رو داشته باشی. مخصوصا حالا هم که گوشیت گلرانتی نداره دیگه خیالت راحته. اگه اینترنت پرسرعت داری میتونی رام رو دانلود کنی و خودت فلشش بزنی. اصلا هم این حرفا نیست که گوشی دیگه بالا نیاد و این حرفااا. اینه کاسبی درست کردن برای خودشون. شما ویندوز برای کامپیوتر عوض میکنید میسوزه؟ دیگه بالا نمیاد؟؟ از اون حرفاست هااا. یخورده بگردی توی نت آموزش هست. مشکلی هم بود من درخدمتم.
اما واقعا شاخ درآوردم. 40000تومن؟؟؟؟ الله اکبر از ما ایرانیها. به چه قیمتهایی حاضریم پول در بیاریم.

LG G2 LG G2

1393/5/18 حمیدجان اینم یکی از اون چند مشکل و ضعفیه که این گوشی دلره.
این گوشی باتری پشتیبان نداره و وقتی که به مدت طولانی خاموش میشه، ساعت و تاریخ، و بعضا تتظیمات صدا و زنگ و غیره به هم میریزه. مشکل نگران کننده ای نیست.

LG G2 LG G2

1393/5/11 امید جان مگه کد پشتیبانی وارد نکردی که در چنین مواقعی به مشکل بر نخوری؟ در ثانی مگه چقدر اشتباه زدی؟ باید 30 بار اشتباه بزنی تا به این مرحله برسه. جل الخالق. حالا یا باید به جی میلت وارد بشی که میگی نمیشه. یا باید گوشیو خاموش کنی و فلشش کنی.

LG G2 LG G2

1393/5/11 سعید جان مطمئنی عکاس این عکس خودتی؟ اولا که این عکس مربوط به مدینه است. دوما اینکه این عکس حدودا 4 یا 5 سالی میشه دیده شده. اولین بار خودم توی برنامه مکه دیدم اینو. نکن برادر من. نکن. اطلاعات غلط نده به ملت. آخه این چه کاریه؟

LG G2 LG G2

1393/5/4 دانیال جان،اگه امتیاز منظورت همون بنچمارکه، باید بگم چیز خاصی نیست. خودتو درگیرش نکن. متاسفانه ما یاد گرفتیم فقط روی کاغذ رو نگاه کنیم، نه عملکرد رو. این بنچمارک یه سری برنامه های مخصوص داره، که تمام قسمتهای سخت افزاری گوشی رو در شرایط آزمایشگاهی قرار میده و تستشون میکنه و در آدر آخر سر به گوشی یک امتیاز کلی میده. همین. که در شرایط مختلف، نسخه ی اندروید، تعداد برنامه های نصب شده روی گوشی، میزان وجود فایلهای بلا استفاده (همون به اصطلاح جانکها) و .... ممکنه این امتیاز تغییر کنه.
پس زیاد دنبالش نرو که فقط اعصاب خودتو خورد میکتی و میفتی توی یک رقابت با خودت :دی
پیروز باشی.

LG G2 LG G2

1393/4/30 دوست عزیز،، بنده قاطعانه به شما عرض میکنم که گذاشتن محافظ روی صفحه، به هیچ عنوان تأثیری روی حساسیت تاچ این گوشی نداره. و از طرفی هم میگم، صفحه ی گوشی حتی اگه دارای گوریلا گلس 3 هم باشه، بهتره شما از محافظ استفاده کنی.
پیروز باشی.

LG G2 LG G2

1393/4/30 دوست عزیز،تمام گوشیهای ال جی، مخصوصا جی2 ها دارای هندزفری هستند. حتی اگر گارانتی نداشته باشن. بعضی فروشندگان عزیز ما، دیگه خیلی انسانیتشون بالاست. سریعا اقدام کن. البته اگر فاکتور معتبر داری.
من تاحالا جی2 بدون هندزفری ندیدم.

LG G2 LG G2

1393/4/29 باز هم ببخشید. :دی
امیر جان، به نظر من، اگر پیش رفتن با تکنولوژی و به روز بودن برات مهمه، حتما آپدیت کن. حالا به فرض هم یه خورده مصرف باتری بالاتر هم بره. فکر نکنم هیچکدوم از ما کارش با گوشی اینقدر مهم باشه که اگه نیم ساعت هم بدون شارژ بمونیم، گمرک کشور بدون تاجر بمونه، یا اتاق عمل بدون جراح. به هر حال با یخورده مدیریت مصرف میشه هنون نیم ساعت کمبود شارژ رو هم جبران کرد.
به نظر من می ارزه یه سری امکانات جدید داشته باشی و به روز باشی و یخورده مصرفت رو هم مدیریت کنی. البته این نظر بنده ست. حالا بشین سبک سنگین کن ببین دوس داری آپدیت کنی یا نه.
البته به نظر من مصرف بالا تر نرفته. حالا دیگه نمیدونم.
پیروز باشی.

LG G2 LG G2

1393/4/29 نادیا جان، شما که میخواید بخرید سعی کنید خرید حضوری داشته باشید. خرید تلفنی و سفارشی هنوز توی کشور درست جا نیفتاده. شمل که داری پول رو میدی، پس بهتره خودت بری و به دلخواه خودت خرید کنی. فقط دقت کن که از فروشنده فقط گوشی رو تهیه کن، و محافظ صفحه و کیف و کاور رو خودت برو از فروشگاههای لوازم جانبی تهیه کن. هم با سلیقه خودت میشه هم ارزون تر میشه. پول نرف افزار و فلان و فلان هم نده. پیروز باشی.

LG G2 LG G2

1393/4/28 بله دکتر جان. کار میکنه. توی حافظه خود برنامه کلی برندها و مدلهای از پیش ذخیره شده هست که به راحتی میتونی ازش استفاده کنی. اگر هم نبود، میتونی براش تعریف کنی.

LG G2 LG G2

1393/4/28 دوست عزیز ما بی معرفت نیستیم.من خودم به شخصه تمدم سعی ام بر این بوده که تا جایی که میشه به بقیه دوستان کمک کنم و اطلاعاتی که دارم رک در اختیار بقیه قرار بدم. اما باور کنید توی این میج بسکه سوال تکراری جواب دادیم دیوانه شدیم. دوستانی که میان اینا یک ذره به خودشون زحمت نمیدن برن اول یه جستجو بکنن اگر به جوابشون نرسیدن بعد سوالشونو مطرح بکنن. میای مطرح میکنن و بعدشم انتظار دارن ما دوباره مو به مو توضیح بدیم. مثلا راجع به آپدیت کردن گوشی. تمام ملتهای دنیا منتظرن برای گوشیشون آپدیت بیاد و با تکنولوژی روز دنیا پیش برن و از اون لذت ببرن، اماما انگار طلبکاری. آپدیت هم که میدن برامون، منتظریم معجزه صورت بگیره و میایم اینجا و میگیم هیچی تغییر نکرده فقط آیکن تنظیمات رفته بالا یا مصرف باتریم زیاد شده، گوشیم داغ میکنه، یا دیگه بعضی از دوستان انگار میخوان با بنچمارک ازدواج کنن. اینقدر که اینا جوش بنچمارک میزنن، خود شرکتها نمیزنن. دیگه کاری به بالا رفتن کارای ها ندارن و فقط بنچمارک براشون مهمه.
یا بعضی دوستان همش میان میگن مقایسه کنید با اس 4 یا زد وان یا غیره. کدومو بخرم؟ ما هم که بارها جواب دادیم اینارو.
یا بعضی توی تنظیمات پیش پا افتاده موندن بعد میان سوالایی میپرسن که آدم شاخ در میاره که اگه این آدم اینقدر سر در نمیاره از این چیزها،اصلا گوشی در این سطح خریده چیکار؟ باید یه گوشی در حد 300 تومن میخرید.
یا هنوز میان میپرسن از اینقدر فضا چقدرش در دسترسه؟ که این یکیو فقط من خکدم قریب به 200بار جواب دادم حالا بقیه دوستات هم جواب دادند. اینه که دیگه حوصله ای برای پاسخ دادن نمیمونه.
بعد همش پیام خصوصی میدن به من که چرا جواب مارو نمیدی.
دوست خوب من از دست ما ناراحت نباش. اگر جوابی ندادیم شاید دیگه حوصله ش رو نداشتیم. ببخشید طولانی هم شد. دلم پر بود :دی
پیروز و شاد باشی

LG G2 LG G2

1393/4/24 خیر دوست من. نیاز به برنامه خاصی نیست. بله مهمتربن کاربرد ان اف سی مربوط به پرداختهای الکترونیک آسان در مترو فروشگاهها و سایر جاهاست. اما این نیاز به یک سیستم یکپارچه داره که کل کشور رو در بر بگیره و همه ازش استفاده کنن. مثلا بانکها قبول کنن که حساب شما رو روی موبایلتون از طریق ان اف سی تعریف کنن که بهد از اون با نزدیک کردن گوشیتون به تگ فروشگاهها یا مترو به طور اتوماتیک اون مبلغ از حساب شما کسر بشه. یا شرکت اتوبوسرانی مجهز به دستگاههای ان اف سی باشه و غیره و غیره که هنوز کشور و جامعه ی ما فاصلهی زیادی با اونجا داره. د مورد تگها هم باید عرض کنم که مثلا شما چندتا تگ تهیه میکنی که در بازار داخلی هم موجوده، و اونهارو فرای گوشیت تعریف میکنی و هرکدوم از اونها رو در یک مکان خاص قرار میدید، و بعد از اون هرگاه گوشیتون رو به اون تگ نزدیک کنید، تعاریف شما روی دستگاه فعال میشه. مثلا یکی از لون تگها رو در اتاق خوابتون قرار میدین، بعد لز اون هرگاه گوشی رو نزدیکش کنید، گوشی سایلنت میشه، نورش کم میشه، منشی تلفنی فعال میشه و غیره. فعلا کاربردهای اصلی و مهم ان اف سی در ایران قابل دسترس نیستند متاسفانه.

LG G2 LG G2

1393/4/24 دوست عزیز، بنده اگر گفتم اینهمه باتری داره عوض میشه، منظورم که فقط جی 2 نبوذ که شما فورا میخوای اثبات کنی باتری این گوشی مشکل داره. منظوذم کلا گوشیهایی بود که توی این چند ساله ولرد بازار شدن و باتریشونم قابلیت تعویض توسط کاربر نبودن، اما به راحتی با مراجعه به مراکز تخصصی تعویض شدن و مشکلی هم پیش نیومده. در مورد چیپ ست هم فکر نکنم نیازی به اثبات باشه که ساخته های شرکت کوالکام همیشه جزد بهترینها بودن و همیشه معتبرترینها تحسینش کردند. حالا اگر نظر شما غیر از اینه، قابل احترام و عزیزه. به این نکته هم دقت داشته باشید که، خوب جواب دادن یک قطعه روی یک دستگاه خاص ،لزوما به معنای بهتر بودن اون قطعه نیست و مسائل زیادی دست به دست هم نیدن که یک مجموعه به نحو احسنت کار کنه.
در مورد شرکت سونی هم فکر نکنم که نیازی به تکرار باشه با چه شرکتی روبرو هستیم. این شرکت با تمام اشتباهاتی که گهگاه در تولیداتش داشته (مثل هر شرکت دیگه ای) برای اونهایی که اهل تکنولوژی هستن قابل احترام بوده و هست و سابقه ی این شرکت گویای تمام چیزهایی که باید من بگم هست.

LG G2 LG G2

1393/4/23 دوست عزیز، کی گفته در گوشیهایی که قابلیت تعویض باتری توسط کاربر رو ندارن، اگر باتری خراب بشه باید فاتحه ی گوشی رو خوند؟ پس این همه باتری داره تعویض میشه جریانش چیه؟ نه برادر اینطور نیست.
نکته ی دوم، شما فرمودید قبل از سامسونگ هیچ شرکتی گوشی نزده بوده که قابلیت تعویض باتری رو داشته باشه. پس سونی xperia zr چیه؟ حالا بماند که اصلا سامسونگ از سونی یاد گرفت که میشه گوشی ضد آب هم ساخت. دوست من بد نیست که آدم تعصبی نظر نده. سلیقه ی هر کسی متفاوته. یکی رنگهای نمایش دهنده های سامسونگ رو دوس داره و دیگری به نظرش تند و مصنوعی میان. یا یکی اندازه ی یک گوشی رو میپسنده یکی نه. قلم گوشی نت به کار همه نمیاد. یا اصلا بعضیها دوس ندارن باهاش کار کنن و بعضی هم عاشقشن.روی این چیزها بحثی نیست. بحث من سر اطلاعاتیه که به هم دیگه میدیم هست. بهتره که اطلاعات درست و صحیح رو به بقیه اراءه بدیم. پیروز باشید.

LG G2 LG G2

1393/4/23 دوست عزیز، nfc tag برنامه نیست، یک ریزتراشه ست. بحث nfc مفصله. برای اطلاعات بیشتر یه سر به لینک زیر بزن.
http://www.zoomit.ir/howto/smartphonetablet/5539-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7-nfc

LG G2 LG G2

1393/4/19 نیلوفر جان، شما در همون صفحه کلید، هنگام تایپ، وارد تنظیمات بشو (علامت چرخ دنده رو بزن) و تیک پیشنهاد لغت رو بردار. مشکلت به همین سادگی رفع میشه.

LG G2 LG G2

1393/4/18 امید جان من کی گفتم نداره؟؟ بنده عرض کردم، این گزینه وجود داره، اما اگه نرم افزار آفیس رو نصب کرده باشی تغییر نام میده.

LG G2 LG G2

1393/4/18 خواهش دوست من. خیر نیاز به روت نیست. شما رام ویژه ی نسخه ی گوشیت رو دانلود کن و بعد با راههای مختلفی که وجود داره (ازجمله فلش تولز) گوشیت رو فلش کن تا رام 4.4.2 رو داشته باشی. جای نگرانی نیست. این نسخه هم نسخه بدی نیست.

LG G2 LG G2

1393/4/18 مهدی جان، اتفاقا شما دارید مردم رو گمراه میکنید. میراکست برای نمایش صفحه ی گوشی در دستگاههای دیگه مثل تلویزیون و .... هست، که در بعضی موارد خاص ممکنه از بستر وای فای دایرکت استفاده کنه. وای فای دایرکت یک مقوله جدا هست. شما به تنظیمات وای فای تشریف ببرید و بعد وارد تنظیمات بیشتر بشید (دکمه ی سه خط)، اونجا با گزینه ی وای فای دایرکت روبرو خواهید شد و میبینید که با میراکست متفاوته.

LG G2 LG G2

1393/4/18 خیر رضاجان، با کارکرد معمولی، پشت گوشی ( به شدت ) داغ نمیکنه. شاید در استفاده های معمولی یخورده گرم بشه، اما داغ نمیشه. (اونم به شدت!!!!!!)
داغ کردن مال بازیها و برنامه های سنگینه که اینم کاملا معمولیه. همه ی گوشیهایی که دارای پردازنده ی قوی هستند، در کارکرد بالا پشتشون داغ میشه.

LG G2 LG G2

1393/4/17 خیر امید جان. به این نمیگن اسمارت بیم. اسمارت بیم فقط مال محصولات الجی هست و تازه فقط مال گوشیها و تبلتهای ال جی. اگه دقت کرده باشی من گفتم تلویزیون سامسونگ. قابلیت وای فای دایرکت رو در تلویزیون روشن کردم و دو دستگاه رو با هم مچ، و فایل رو میفرستم. در ثانی، من فقط این موضوع زو برای مثال گفتم. فرستادن فایل هم به همون صورته که خودت توضیح دادی. وقتی گزینه اشتراک گذاری رو میزنی، وایفای دایرکت هم جزوش هست، حالا اگه برنامه آفیس رو نصب کرده باشی، تغییر نام میده و تبدیل به آفیس سوییت وایفای دایرکت میشه.

LG G2 LG G2

1393/4/16 عبدالله عزیز، اینجا کسانی هم بودند که به دور از هرگونه جانبداری و نیت قبلی، در مورد نقاط قوت و ضعف این گوشی صحبت کردند. شما یه خورده حوصله به خرج میدادید و بین نظرات یه چرخ میزدید و یه جستجو میکردید، به خیلی چیزها دست پیدا میکردی. روی اسم من کلیک کن، تمام نظرات بنده در مورد این گوشی رو مشاهده میکنی.
پیروز باشی.

LG G2 LG G2

1393/4/16 علیرضا جان، با نگه داشتن همزمان دکمه ی کم صدا و پاور به مدت چند ثانیه، گوشی ری استارت میشه.

LG G2 LG G2

1393/4/16 کیوان جان این مدت غیر طبیعیه. نهایتا حدود دو ساعت باید کاملا شارژ بشه. احتمالا یا گوشی یا باتری یه ایرادی داره. البته قبلش شارژر رو چک کن ببین مشکلی نداشته باشه. حتی المقدور با یه شارژر جی2 دیگه،امتحان کن ببین چقدر طول میکشه.

LG G2 LG G2

1393/4/16 امیدجان، وای فای دایرکت به خودی خود که کاری انجام نمیده. شرکتها در کنار سخت افزار وای فای، یک بازه ی فرکانسی جدید هم تعریف میکنن برای استفاده مستقیم دو دستگاه از قابلیتهای هم. که با نصب برنامه هایی میشه ازش استفاده کرد. البته در جی2، خود الجی امکانات نرمافزاری هم گذاشته برای استفاده از این قابلیت. مثلا بعد از روشن کردن وای فای دایرکت در گوشی، و روشن کردن این قابلیت در تلویزیون، این دو دستگاه با هم مچ شده و شما میتونی مثلا عکسهای روی گوشی رو روی تلویزیون ببینی، یا با مچ کردن گوشی و پرینتر دارای دایرکت، میتونی مستقیما از اسنادت پرینت بگیری. خود من دارم با تلویزیون سامسونگ این کار رو انجام میدم. مثلا هنگام تماشای یک عکس در بالای صفحه یک علامت گوشی با فلش نمایان میشه که با زدن اون، گوشی با استفاده از. وای فای دایرکت تلویزیون رو شناسایی میکنه و شما میتونی با انتخاب اون، عکس رو در تلویزیون مشاهده کنی. این کار رو برای کلیپها، موسیقیها و ....هم میشه انجام داد. مثلا من و دوست خود من که اس4 داره، اینکار رو بارها انجام دادیم.
پیروز باشید.

LG G2 LG G2

1393/4/16 خواهش میکنم دوست عزیز. کاری نکردم.
ببینید در کل،خرید یک گوشی، بسته به سلیقه و انتظارات هر فرد داره. که البته در اکثر موارد، وجود نام یک برند خاص هم تاثیر زیادی روی انتخابها داره. الان بذند سامسونگ بیشتر جاافتاده، اما باید پذیرفت که این انحصار داره شکسته میشه و برندهای دیگه میخوان بازار رو دست بگیرن. مثل ال جی، هواوی و جدیدا هم آلکاتل دوباره برگشته. حالا بستگی به ماها داره که چقدر برند پرست هستیم. خیلی ها حاضرن لاشه ی یک گوشی اپل رو دست بگیرن فقط به خاطر اسم و نماد برندش، حالا اگه اون گوشی نصف قابلیتهاش هم کار نکرد، نکرد. خیلی ها هم نه. فقط کیفیت و کارایی مهمه براشون. حالا میخواد اپل باشه یا هواوی نوپا. حالا باید دید شما کارایی مهمه برات یا اسم؟ اگه اسم برات مهمه، اس4 بخر. چون با خرید جی2، خیلی لاز آدمهایی که میبیننش، میگن حالا چرا ال جی خریدی؟ این همه پول دادی ال جی؟ چرا سامسونگ نخریدی؟ و از این حرفاا. روی کاغذ این دو گوشی تقریبا با هم برابرند. حتی یه جاهایی اس4 میچربه به جی2. اما در عمل، چیز دیگه ای اثبات میشه. تجربه نشون داده، لذت کار کردن با جی2 خیلی بیشتر از اس4. چه از لحاظ روانی سیستمی، چه از لحاظ خوش دستی. در مورد احرای برنامه ها هم جی2 واقعا موفق عمل کرده. اصلا هنگی یا کندی مشاهده نشده. حالا بعضی رابط کاربری سامسونگ رو میپسندن، بعضی هم نه. بعضی صفحه نمایش پررنگ و پر زرق و برق اس4، بعضی نه. اینها دیگه سلیقه ایه که باید ببینی کدومو بیشتر میپسندی. در مورد داغ کردن هم باید بگم که هر دو گوشی بعد از کرهای سنگین به خصوص بازی داغ میکنن. مخصوصا نسخه 8هسته ای اس4. با آپدیت هم چیزی عوض نمیشه، مگر در یه سری جاهای خاص که زیاد چشمگیر نیست. اما باید بدونی که داغی جی2 به حدی نیست که غیر عادی باشه و کاملا طبیعیه. در کیت کت هم که یع سری امکانات خاص مثل ناک کد و .... هم اضافه شده.
ببخشید طولانی شد. هم برای شما و هم برای باقی دوستان توضیحاتی دادم که بیشتر تحقیق کنن برای خرید گوشی. پیروز باشید.

LG G2 LG G2

1393/4/16 سامان عزیز، مشکل گوشی بدون گارانتی و بدون دقت خریدن همینه دیگه. برادر من شما مدل اینترنشنال یا خاورمیانه ی این گوشی رو نخریدی. این مدل شما مربوط به آسیای شرقی و بعضا آمریکاست. نسخه رایج این گوشی d802 هست. حالا شما میتوتی رام مربوط به این گوشیو دانلود کنی و خودت فلشش بزنی به کیت کت. موفق باشی.

LG G2 LG G2

1393/4/14 داوود جان، اصلا زیر بار همچین حرفهایی نرو. اینا یه مشت متقلب بی همه چیزن که فقط میخوان پول بیخود گیرن از ملت. شما فقط برو بگو من فقط یه گوشی جی2 فلان رنگ میخوام، نیاز به برنامه و کیف و برچسب و محافظ هم ندارم. فقط یک گوشی میخوام از شما. قیمت بگیر و باز کنه برات امتحان کن پول بده بیا بیرون. بعد برو یه مغازه لوازم جانبی خودت به سلیقه خودت کیف و برچسب و محافظ و هرچی میخوای بخر براش. نه پول برناه بده نه پول ثپت گارانتی و چمیدونم این چرتو پرتایی که میگن. خرید خوبی داشته باشی.

LG G2 LG G2

1393/4/14 امیرجان میشه. وقتی فلش رو با کابل otg وصل میکنی همه کار میتوتی بکنی. Copy, past, play, .....,

LG G2 LG G2

1393/4/14 امیدجان من باهات کاملا موافقم. مصرف باتری این گوشی خیلی زیاده اما g700 خیلی کم مصرفه. مصرف اون کجا و مصرف این کجا. مصرف بنزین رنو خیلی کمتر از مصرف بنزین ماکسیماست. حالا اگه کسی فقط به فکر بنزینه میتونه بره رنو بخره چرا میره دنبال اتومبیلهای کلاس بالا؟ فکر کنم کاملا طبیعی باشه این مصرف. هرکه بامش بیش،برفش بیشتر. مثل بعضی دوستان که انگار از کارخانه ال جی طلب ارث پدری دارند. میان میگن با آپدیت مصرف باتری رفته بالا آپدیت نکنین. خب عزیزان من اگه فقط مصرف باتری براتون مهمه چرا 1100 نخریدین؟ خب مشخصه بعد از آپدیت با بالا رفتم امکانات و کاربردها، مصرف هم بالا میره. اگه ناک کد میخواین و یه سری کاربردهای پیشرفته دیگه، خب باید مصرف باتریشم بپذیرین، اگه نه که اصلا آپدیت میخواین چیکار؟؟؟؟
در مورد عیبهایی هم که گذاشتی روی گوشی، باید بگن که ای کاش لااقل از آنتن دهی یخورده ضعیفش میگفتی که هم بپذیریم هم دلمون نسوزه. برادر من، داری این گوشیو با g700 مقایسه میکنی؟ وای فای دایرکت این گوشی کار نمیکنه؟ بازی اچ دی لگ داره؟ اصلا اجرا نمیکنه بازیو؟ !!!!!!!!!! از اون حرفا و ایراداست هاااا.
حالا s4 داغ نمیکنه؟ خوبه که خودم روزانه دارم با این گوشیها کار میکنم و میدم دست ملت. اون که خودش خدای هنگه. همین یکماه پیش یکی از آشنایان یه s4 برد و پریروز آورد با کلی ضرر داد و جی2 برداشت. نکن برادر من. نکن اطلاعات اشتباه نده. عیبهای منطقی بگیرید و نقد کنید. نه اینکه همش بیایم اینجا و همینجوری یه سری جمله بگیم و بریم.

LG G2 LG G2

1393/4/11 سلام.
نه چرا پاکش کنی؟ به دردت می خوره. حتما نگهش دار. اگه یه وقت گوشی مشکل پیدا کرد میتونی راحت فلشش کنی.

LG G2 LG G2

1393/4/10 آنجل جان، توی همون کیبورد وارد تنظیمات بشو (علامت چرخ دنده رو بزن) و تیک پیشنهاد لغت رو بردار. درست میشه.
پیروز باشی.

LG G2 LG G2

1393/4/10 دوست عزیز، شما کل فایل سیستمی گوشی رو دانلود کردی!!!!!!
از کجا دانلود کردی که خود فایل رو دانلود کرده؟ این فایل مال فلش کردن گوشی هست. اگه بلدی میتونی همینو فلش بزنی روی گوشیت. اگر هم نه که بهتره نکنی این کار رو. چون با این چیزهایی که من توی این صفحه دیدم، دوستان با یه آپدیت، یه دستگاه جدید اختراع کردن و زدن نابود کردن. ببر نمایندگی برات آپدیتش کنن.

LG G2 LG G2

1393/3/12 صادق عزیز، بارها گفته شده که اون دوتا جایگاه، فقط یکیش اسپیکر هست و دیگری میکروفون گوشی رو در خودش جا داده. پس نگرانی شما کاملا بی مورده. حرص نخور برادر من.
عزیزان، خواهشا قبل از خرید هر وسیله ای مقداری با خصوصیات و جزئیاتش آشنا بشید که اینطوری دچار سردرگمی و استرس نشید. پیروز باشید.
موارد 1 تا 40 از مجموع 226 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا